Sun-Maid® در کمپین نام تجاری جدید تخیل را تغذیه می کند ، “هیئت تصور” افتتاحیه را اعلام می کند

به عنوان بخشی از کمپین جدید “تصور کن که” ، Sun-Maid اولین “هیئت تخیل” خود را منصوب می کند و برخی از بخش تحقیق و توسعه ، تیم بینش و مدیران با تخیل ترین ذهن – بچه ها – را با هم جمع می کند. هیئت تخیل Sun-Maid به عنوان اولین سفارش تجاری خود ، به کارمندان خود تعطیلات شرکت با حقوق: “روز تخیل” اعطا می کند. روز تخیل سان-دوشیزه در تاریخ برگزار می شود 30 آوریل، که همچنین روز ملی کشمش است ، هنگامی که Sun-Maid کارکنان را به شرکت در فعالیتی تشویق می کند که تفکر آنها را غنی می کند و خلاقیت آنها را افزایش می دهد.

وی گفت: “تخیل همیشه در قلب هدف Sun-Maid بوده است – ما كودكی را پرورش می دهیم و به مادر كمك می كنیم گزینه های میان وعده ای بهتر و مناسب برای شما پیدا كند كه هم مزایای سلامتی مورد نظر او و هم طعم های مطبوعی را كه بچه هایش طعم آن را دارند فراهم كند. هری بیش از حد، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت – و تازه نامیده شده “رئیس تخیل اصلی” از Sun-Maid Growers of کالیفرنیا. “اکنون وقت آن است که نشان دهیم ما چقدر به تخیل متعهد هستیم – نه فقط در ایجاد میان وعده های ابتکاری ، بلکه به عنوان یک ارزش اصلی برای نحوه کار و کار هر روز.”

هیئت تخیل استخدام را در ماه فوریه آغاز می کند
از ماه فوریه ، والدین این فرصت را دارند که بچه های 6 تا 12 سال را به عنوان یکی از پنج صندلی آزاد هیئت تخیل Sun-Maid معرفی کنند. به عنوان اعضای هیئت مدیره ، بچه ها با سابقه 100 ساله Sun-Maid به عنوان تعاونی تولیدکنندگان ، نحوه ساخت کشمش ، روشهای پایداری و نحوه تبدیل Sun-Maid کشمش کامل میوه به میان وعده های ابتکاری آشنا می شوند. این گروه همچنین ورودی را برای هدایت تصمیم گیری آینده در شرکت فراهم می کند. این درخواست ها در ماه فوریه در دسترس خواهد بود و از خانواده ها خواسته می شود تا یک پرسشنامه کوتاه را در وب سایت Sun-Maid پر کنند تا درخواست دهند. هر کودک دریافت خواهد کرد 5000 دلار برای خودشان در قالب کمک 529 ، و 5000 دلار برای رفتن به مدرسه آنها مدارس کودکان همچنین از عرضه یک وعده میان وعده Sun-Maid یک ساله برخوردار خواهند شد. هیئت تخیل در ماه آوریل برای اولین جلسه خود تشکیل جلسه می دهد.

یک روز اختصاص داده شده به تخیل
در جلسه آوریل ، اعضای هیئت تخیل رسماً روز خیال را تأیید می کنند و به شما پیشنهاد می دهند لیستی از فعالیت هایی که کارمندان می توانند به عنوان الهام برای نحوه استفاده از وقت خالی استفاده کنند ، ارائه می دهند. از کارمندان خواسته می شود با ایده ها و خلاقیت هایی که از زمان های دور رشد کرده اند ، گزارش خود را به مدیر خود گزارش دهند.

بیش از حد اظهار داشت: “تصورات هرگز آنچنان مهم نبوده اند – روالهای جدید ، روشهای سرگرمی بچه ها ، چند کار ، تهیه وعده های غذایی و مدیریت مداوم درخواست های میان وعده – 2020 ما را آزمایش کرد و ارزش خلاقیت را نشان داد.” “بسیار مهم است که ما برای پرورش تخیلات ، که یکی از مهمترین دارایی های ما است ، به یکدیگر فضا و زمان اختصاص دهیم. نه تنها قصد داریم به کارمندان خود یک روز تخیل پرداخت شده در سال 2021 بدهیم ، بلکه شرکت های دیگر را نیز به انجام این کار تشویق می کنیم. فقط تصور کنید چه روزی برای شارژ مجدد و یافتن الهام به وجود می آید – نه تنها در روحیه کارمندان بلکه در خلاقیت واقعی. ”

آن کمپین بازاریابی را تصور کنید
مصرف کنندگان تعهد Sun-Maid به تخیل را با یک برنامه تلویزیونی ملی و یک بازاریابی 360 بازاریابی مشاهده خواهند کرد که میان وعده های تخیلی و میوه ای را که Sun-Maid هر روز ایجاد می کند ، برجسته می کند. این کمپین خلاقانه چند جانبه شامل تلویزیون ملی ، پخش ویدئو ، اجتماعی ، جستجو ، روابط عمومی و تأثیرگذار است.

“بیش از حد گفت:” کارزار خلاقانه ما جهان تخیل خوراکی های کاملاً میوه ای Sun-Maid را به نمایش می گذارد – مانند اسنک و کشش کشمش ترش – همگی با کشمش فروتن امکان پذیر شده است. ” “ما در همکاری با فرو نشاندن شریک آژانس خود ، برای درک بصری فرآیند ابتکاری که ما برای نگه داشتن میان وعده های خود با میوه های کامل در هسته ، بسته به امکانات طعم دهنده جدید کار کردیم ، کار کردیم.”

این کمپین سه مورد از جدیدترین اخبار میان وعده Sun-Maid را برجسته می کند:

  • میان وعده های کشمش ترش: خوراکی های کشمش ترش Sun-Maid میان وعده های میوه ای کامل هستند که طعم آنها مانند آب نبات ترش است. با بالا بردن سطح کشمش ، Sun-Maid از کشمش طلایی استفاده می کند و به سادگی کمی ترش طعم دهنده میوه طبیعی اضافه می کند. بدون شکر اضافه شده ، و هیچ چیز مصنوعی – این غذاها تجربه طعم کاملا جدیدی را ارائه می دهند. میان وعده های کشمش ترش برای سایر سلیقه ها دارای چهار طعم هستند – از جمله هندوانه و توت مخلوط علاوه بر توت فرنگی و تمشک آبی.
  • گزش: مانند هر میان وعده Sun-Maid ، بایت ها با میوه های طبیعی کاملاً شیرین شروع می شوند. آجیل ترد و جو دوسر تست شده آنها را مورد تأیید مادر قرار می دهد ، در حالی که هیچ عطر و طعم مصنوعی و پنج گرم شکر اضافه شده یا کمتر از آن Bites را به همان اندازه خوشمزه نگه می دارد. در چهار طعم کودک پسند – کیک تولد ، S’Mores ، PB&J و Banana Split – میان وعده های جدید به اندازه لقمه و برای شما بهتر هستند.
  • ماست کشمش پوشیده: کشمش پوشیده از ماست ، غیر GMO و با طعم های طبیعی ساخته شده ، ولع مصرف می کند و کل کشمش را در هسته اصلی خود قرار می دهد. طعم های مختلف – از جمله شکلات ، وانیل ، کره بادام زمینی ، PB&J و توت فرنگی – به دور میوه می پیچند تا عطر و طعم خوشمزه همراه با تغذیه را بسته بندی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنقلات Sun-Maid یا تعهد آن به تخیل ، به سایت www.sunmaid.com/imagine مراجعه کنید. همچنین در وب سایت ، مصرف کنندگان می توانند با استفاده از مکان یاب محصول ، میان وعده های میوه ای کامل مارک را در فروشگاه نزدیک آنها پیدا کنند یا برای خرید تنقلات به بازار Sun-Maid Market مراجعه کنند.

برای به روزرسانی بیشتر در مورد نام تجاری و محصولات آن ، Sun-Maid را در Facebook (facebook.com/sunmaid) دنبال کنید Twitter (Sun_Maid) و اینستاگرام (SunMaid)

درباره پرورش دهندگان سان-دوشیزه کالیفرنیا
Sun-Maid Growers در سال 1912 تاسیس شد کالیفرنیا تعاونی کشاورزان از 750 خانواده پرورش دهنده باغ انگور در است کالیفرنیا دره مرکزی از کودکی تا بزرگسالی و نسلی به نسل دیگر ، میان وعده های Sun-Maid با شما بزرگ شده اند. و در حالی که برخی چیزها تغییر می کنند ، مواد تشکیل دهنده ما تغییر نکرده اند – آنها واقعی ، کم پردازش شده و به طور مداوم خوب هستند. خوراکی بی انتها و قابل اعتماد ساده ، سالم و همه کاره ، Sun-Maid هر روز را با لحظاتی از آفتاب ، هر بار یک جعبه قرمز کوچک پر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Sun-Maid ، به سایت www.sunmaid.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه
آلیسون برودر به نمایندگی از Sun-Maid Growers of کالیفرنیا
فرمول هاواس
619-416-8734
[email protected]

SOURCE Sun-Maid

لینک های مربوطه

http://www.sunmaid.com


TONIC چگونه از زیبایی های گیاهی استفاده می کند

“قدم گذاشتن به دنیای زیبایی گیاهی چیزی نیست که من آن را سبک ببینم، “ می گوید بریتنی کربن، بنیانگذار و مدیرعامل TONIC. “این باید چیزی بیشتر از یک فرمول ساده باشد که فقط” CBD “را روی برچسب بنویسد. این همیشه اعتقاد ما برای هر محصولی است که صادر می کنیم ، اما این امر خصوصاً در فضایی شلوغ و پر سر و صدا مانند “زیبایی پاک” بازار. روغن صورت Renewal ما برای کمک به پوست مستعد آکنه در عین حال که مرطوب و نرم است ضمن ترمیم آسیب ها و جلوگیری از علائم پیری. مواد تشکیل دهنده – حتی به نسبت خاص کانابینوئیدها – همه بازتاب آن هستند. “

روغن یک دوز غلیظ CBD را بسته بندی می کند ، اما با افزودن آن شارژ می شود CBC (یا کانابایکرومن) یک کانابینوئید جزئی که نویدبخش زیادی در مطالعات بالینی است و به عنوان یکی از م cannثرترین کانابینوئیدها برای درمان آکنه شناخته می شود. طبق گفته Carbone ، تعدیل اثرات CBD با استفاده آگاهانه از کانابینوئیدهای جزئی ، آینده سلامتی کنف است ، اما این تنها راهی نیست که Outer Space می تواند اثر بخشی در محصولات خود را تضمین کند.

کانابینوئیدها با روغن و عصاره های گیاهی با عملکرد بالا ترکیب می شوند و نتایج قدرتمند ترمیمی ، ترمیم کننده و درخشان ارائه می دهند. به اندازه کافی سبک برای جذب سریع ، به اندازه کافی غنی برای به دام انداختن رطوبت و به اندازه کافی ملایم حتی برای حساس ترین پوست.

اطلاعات بیشتر در مورد TONIC ، Outer Space & Renewal Oil را می توانید در اینجا مشاهده کنید tonicvibes.com، یا در اینستاگرامtonic_cbd.

TONIC منبع

لینک های مربوطه

https://tonicvibes.com

داروخانه های Meijer برای اداره واکسن های COVID-19 با ایالت میشیگان شریک هستند

GRAND RAPIDS ، میش.، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – خرده فروشی Midwest توسط Meijer توسط شرکت انتخاب شده است ایالت میشیگان به عنوان یک شریک اولیه داروخانه برای کمک به تزریق واکسن COVID-19. Meijer دارای 120 داروخانه در سراسر این کشور است ایالت میشیگان و بیش از 250 داروخانه در طول ردپای شش حالته آن. خرده فروش همچنین روند ثبت نام متنی را برای کسانی که می خواهند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند اعلام می کند.

رئیس و مدیر عامل شرکت Meijer گفت: “فروشگاه ها و داروخانه های ما نقش بسیار مهمی در حمایت از جوامع آنها در این دوران دشوار داشته اند.” ریک کیز گفت “ما افتخار می کنیم که توسط ایالت میشیگان به عنوان یک شریک برای کمک به تزریق این واکسن های حیاتی و ما منتظر نقش گسترده خود در کمک به جوامع در سراسر غرب میانه هستیم تا این همه گیری را شکست دهیم. “

با این اعلامیه ، مایجر توسط سازمان انتخاب شده است ایالت میشیگان برای دریافت و استفاده مستقیم از واکسن COVID-19 تحت برنامه مشارکت فدرال خرده فروشی داروخانه. مایجر اولین دوزهای واکسن COVID-19 را در تعداد محدودی از فروشگاه های داخل کشور تجویز می کند شهرستان وین به بیماران 65 سال و بالاتر از ابتدای هفته 18 ژانویه. مکان های خاص فروشگاه هنوز مشخص نشده است.

ایالت میشیگان مفتخر است که برای کمک به توزیع واکسن COVID-19 ایمن و م COثر در میشیگاندرز در سراسر ایالت با میجر همکاری کند ” گرتچن ویتمر گفت “یکی از مهمترین کارهایی که میشیگاندرها در حال حاضر می توانند انجام دهند این است که وقتی واکسن در دسترس شما قرار گرفت ، برنامه ای برای دریافت آن تهیه کنید. به یاد داشته باشید ، توزیع واکسن به همه میشیگاندرها مدتی طول می کشد ، بنابراین لطفاً صبور باشید. و تا زمانی که همه گیری را یک بار و برای همیشه خاتمه دهیم ، به یاد داشته باشید که باید نقاب بزنید ، فاصله اجتماعی ایمن را انجام دهید و از اجتماعات داخلی که ویروس می تواند به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل شود ، خودداری کنید.

با در دسترس بودن دوزهای بیشتر ، Meijer تجویز واکسن COVID-19 را گسترش می دهد تا فروشگاه های بیشتری در سراسر ایالت شامل شود. کسانی که می خواهند برای واکسن ثبت نام کنند کافی است پیامک کنند کووید به شماره 75049 و پیوندی برای ثبت نام دریافت می کنند. افراد همچنین می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی https://clinic.meijer.com مراجعه کنند.

این پیوند شامل سه س briefال مختصر است که به داروخانه های میجر اجازه می دهد تا به درستی تشخیص دهند که بیمار در کدام مرحله واکسن قرار دارد. با دریافت واکسن COVID-19 ، با مشتریان تاریخی برای واکسن خود تماس گرفته می شود. همچنین اگر تصمیم خود را تغییر دهند یا قبلاً واکسن دریافت کرده باشند ، می توانند تاریخ ارائه شده را رد کنند ، در حالی که برای گروهی در گروه ثبت نام باقی بمانند و یا از روند کار انصراف دهند.

در اواخر سال 2020 ، وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS) همکاری دولت ایالات متحده با داروخانه های زیادی مانند Meijer را اعلام کرد. داروسازان ، کارآموزان داروخانه ها و تکنسین های داروخانه به طور معمول واکسیناسیون را در خرده فروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی انجام می دهند. بنابراین ، دولت فدرال واکسیناتورهای داروخانه را به عنوان شرکای مهم بهداشت عمومی برای افزایش دسترسی و راحتی واکسن های COVID-19 شناخته است.

درباره Meijer: Meijer یک است گرند رپیدز ، میش.خرده فروشی مستقر در 256 مرکز فروش بزرگ و فروشگاه های مواد غذایی در سراسر کشور میشیگان، اوهایو، ایندیانا، ایلینوی، کنتاکی و ویسکانسین. مایجر که از سال 1934 یک شرکت خصوصی و خانوادگی اداره می شود ، پیشگام مفهوم “خرید یک مرحله ای” بود و در طول سال ها شامل بخش های جدید تولید محصولات تازه و گوشت ، همچنین داروخانه ها ، بخش های پوشاک جامع ، حیوانات خانگی ، باغ مراکز ، اسباب بازی ها و وسایل الکترونیکی. برای اطلاعات بیشتر در مورد Meijer ، لطفاً به سایت www.meijer.com مراجعه کنید. Meijer را در توییتر دنبال کنید @ twitter.com / Meijer و @ twitter.com / MeijerPR یا در www.facebook.com/meijer طرفدار شوید.

منبع Meijer

لینک های مربوطه

www.meijer.com


راه حل کمبود نیروی کار در سایت های تولیدی

ناگويا ، ژاپن، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – شرکت صنایع Tajima ، آموزشی ویبولیتین (مستقر در ناگویا ، ژاپن) ، تولید کننده پیشرو ماشین گلدوزی که برای اتوماسیون گلدوزی ، مدیریت شبکه تولید و ارتقا مشاغل گلدوزی هوشمند تلاش می کند ، مفتخر است از راه اندازی ماشین های گلدوزی جدید در 22 ژانویه 2021، به عنوان مدلهای کاملاً جدید “سری TMEZ-KC” ، مجهز به عملکرد “i-TM” برای اتوماسیون پایان گلدوزی.

آرم: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI1fl_yXB827FR.jpg

در حالی که جامعه طی سالهای اخیر پیشرفتهای فن آوری بزرگی مانند دیجیتال سازی را پشت سر گذاشته است ، صنعت تولید پوشاک با موضوعات جدیدی در ارتباط با کمبود نیروی کار ناشی از شیوع جهانی COVID-19 روبرو شده است. در چنین شرایطی ، شرکت تمرکز شرکت خود را بر روی اتوماسیون فرایند تولید گلدوزی ماشین با تجهیز ماشین آلات به فناوری اختصاصی AI “i-TM” خود ، که به عنوان اتوماتیک پایان گلدوزی طراحی شده است ، متمرکز کرده است ، به عنوان راه حلی برای کمبود نیروی کار تولیدی.

TMEZ-K1506C: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI4fl_7M3G2Hxq.jpg

1. فناوری اصلی AI تاجیما “i-TM”

“i-TM” مخفف “مدیریت هوشمند موضوع” است. در گلدوزی ماشینی ، الگوها ممکن است در جهات مختلف کوک شده و طول کوک حتی در یک طرح متفاوت باشد ، گلدوزی ماشین را به یکی از سخت ترین انواع خیاطی تبدیل کند. این شرکت با موفقیت الگوریتم الگوهای پایان گلدوزی که از سالها تجربه برای تولید “i-TM” بدست آورده است. این فناوری هوش مصنوعی جهت دوخت کوک به بخیه و ضخامت پارچه را برای محاسبه مقدار مناسب خوراک نخ بالا برای کوک بعدی تجزیه و تحلیل می کند و تنظیمات مناسب بخیه ها را انجام می دهد تا بدنه گلدوزی که “خوب” قلمداد می شود بدست آید به روشی پایدار.

i-TM: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI5fl_20ZG9dVG.jpg

2. مزایای “i-TM” در کارخانه های ماشین گلدوزی

– زمان دوخت تست کوتاه تر

در حالی که اکثر اپراتورها با استفاده از ماشین های گلدوزی متداول آزمایش های خیاطی را برای تنظیم کشش نخ قبل از تولید واقعی انجام می دهند ، ماشین آلات نصب شده i-TM برای دوخت آزمایشی در مراحل آماده سازی به زمان بسیار کمتری نیاز دارند ، به اپراتورها اجازه می دهد تا از زمان صرفه جویی شده برای فعالیت های تولیدی استفاده کنند. مدل های i-TM مخصوصاً برای گلدوزی روی محصولات آماده با ضخامت و کشش پارچه ای مخلوط مانند کلاه ، تی شرت ، وصله ، کفش و جوراب مناسب است.

مقایسه فرایندهای تولید بین مدل های مرسوم و i-TM: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI3fl_vk035bN0.jpg

– نقص و تلفات تولید را کاهش دهید

بیشترین ضررهایی که در کارخانه های گلدوزی ماشین مشاهده می شود ، محصولی است که به دلیل عدم پایان کار گلدوزی ، در بازرسی کیفیت شکست می خورد. مدلهای i-TM برای دستیابی به نتایج خوب به صورت پایدار ، به طور خودکار سطح گلدوزی را تنظیم می کنند ، بنابراین در کاهش تلفات تولید نقش دارند.

– اپراتورهای جدید به راحتی آماده کار می شوند

اپراتورهایی که مهارت های مبتنی بر تجربه دارند ، در تمرین متداول تنظیم کشش نخ فوقانی به انواع مختلف نخ ، نقشی اساسی دارند. از طرف دیگر ، با استفاده از “i-TM” ، وظایف اپراتورها کاهش می یابد ، زیرا نیازی به تنظیم دستی کشش نخ نیست ، و مدیران وقت را برای آموزش اپراتورها صرفه جویی می کنند.

– پایان زیبا با انواع مختلف موضوع

“i-TM” شامل تکنیک های دوختی است که تاجیما طی چند دهه جمع کرده است و با محکم بستن نخ برای بخیه های دوخته خطی در حالی که خیاطی نرم بخیه های ساتن زیگ زاگ را ایجاد می کند ، یک پایان گلدوزی زیبا ایجاد می کند.

الگوی گلدوزی با استفاده از انواع مختلف موضوع: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI2fl_eyi04tiy.jpg

درباره شرکت صنایع Tajima ، آموزشی ویبولیتین

تولید کننده پیشرو ماشین گلدوزی ، تاسیس شده در ژاپن در سال 1944 و به دلیل توسعه یک ماشین گلدوزی چند سر صنعتی در سال 1964 ، تاجیما بیش از 3000 دستگاه ماشین گلدوزی تحویل داده شده به بیش از 100 کشور و منطقه تا به امروز تولید کرده است. این شرکت در طول سابقه طولانی خود به دلیل تخصص متمایز مهندسی در تولید اصطلاحات دقیق و ظریف گلدوزی ، استفاده از پیشرفته ترین فناوری در دستیابی به حرکات دقیق ماشین و دانش “ماشین چند سر” شهرت جهانی پیدا کرده است که تولید انبوه ماشین های گلدوزی را فعال کرده است.

وب سایت ویژه TMEZ-KC: https://bit.ly/3mvX7pE

* لطفا از اینجا سوالات خود را ارسال کنید:
https://mail.tajima.com/homepage/webmailform.nsf/inquiry_en؟OpenForm

SOURCE شرکت صنایع Tajima ، آموزشی ویبولیتین

Rakuten’s Cartera Commerce، Inc. همکاران با Bumped برای معرفی فرصت های پاداش سهام

“مصرف کنندگان به طور فزاینده ای وفاداری خود را به مارک هایی تغییر می دهند که به مشتریان خود باز می گرداند و مارک ها با جستجوی راه های جدید و خلاقانه برای شخصی سازی تجربه پاداش ، پاسخ می دهند.” مارک مازون، مدیر کل کارترا. “مشارکت با Bumped یک حرکت استراتژیک برای متنوع کردن سبد پاداش ما و گسترش ردپای صنعت است ، بنابراین می توانیم راه های متعدد و م brandsثری را به مارک ها ارائه دهیم تا روابط بلند مدت معنادار با مشتریان وفادار و سرمایه گذار ایجاد کنیم.”

امروز، 55 درصد آمریکایی ها می گویند که دلیل اصلی آنها برای سرمایه گذاری این نیست که “پول کافی ندارند”. Cartera و Bumped با هم در حال شکستن موانع ورود به بازار سهام هستند ، در حالی که سازوکار جدیدی برای پاداش وفاداری به مشتریان می دهند که دارای ارزش فوری و پتانسیل رشد در طول زمان است.

وی گفت: “ما از همکاری با Cartera برای تحقق بخشیدن به چشم انداز اقتصاد مالکیت بسیار هیجان زده هستیم.” دیوید نلسن، مدیر عامل و بنیانگذار Bumped. “تیم آنها اشتیاق ما را برای ایجاد پاداش نوآورانه مشترک می تواند هم برای مارک ها و هم برای مشتریان آنها مفید باشد ، در حالی که پشتیبانی عملیاتی را که برای گسترش و مقیاس نیاز داریم ، ارائه می دهیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با Cartera هستیم – و نمونه کارها گسترده آنها از خطوط هوایی و مارک ها – برای ارائه این مکانیزم پاداش جدید به بازار و کمک به افراد بیشتری برای مالک شدن. “

Bumped اولین شریک Cartera است که از راه حل API خود که به تازگی راه اندازی شده است بهره می برد – یک گزینه سبک تر برای مشتریانی که نیازی به مزایای قوی یک راه حل میزبان ندارند و می توانند از نیازهای ساده ادغام بهره مند شوند. با استفاده از یکپارچه سازی API ، Bumped توانسته است به سرعت جوایز کسری خود را راه اندازی کرده و مقیاس بندی کند تا در اختیار 960 بازرگان Cartera قرار گیرد.

جوایز سهام اکنون از طریق برنامه مصرف کننده Bumped که اخیراً راه اندازی شده است ، در دسترس است و برای مارک هایی که می خواهند در آن شرکت کنند ، به یکپارچه سازی فناوری بدون نیاز به فناوری نیاز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه پاداش سهام Cartera-powered by Bumped ، به اینجا مراجعه کنید www.bumped.com یا برنامه Bumped را در Apple App Store یا Google Play Store بارگیری کنید.

درباره راکوتن

راکوتن یک شرکت تجارت الکترونیک پیشرو است که با ارائه Cash Back ، معاملات و جوایز بیش از 3500 بازرگان ، شیوه خرید مردم را بهبود می بخشد. راکوتن که در سال 1999 تاسیس شد ، با پرداخت بیش از 1.5 میلیارد دلار Cash Back به 13 میلیون عضو خود ، تبدیل به مقصد خرید برای مصرف کنندگان شده است. این شرکت همچنین ShopStyle ، یک مقصد پیشرو در کشف مد ، و Cartera Commerce ، یک پلت فرم برتر پاداش برای خطوط هوایی و بانک ها را اداره می کند. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.rakuten.com.

Rakuten® علامت تجاری ثبت شده Rakuten، Inc است که در ایالات متحده و سایر کشورها ثبت شده است. سایر علائم تجاری متعلق به صاحبان مربوطه می باشند. © 2019 Ebates Inc. dba Rakuten. کلیه حقوق محفوظ است

درباره Bumped

Bumped یک شرکت فناوری است که مأموریت دارد اقتصاد مالکیت ایجاد کند. برنامه Bumped به مصرف کنندگان این قدرت را می دهد که هزینه های روزمره خود را به مالکیت سهام آزاد تبدیل کنند و مجموعه ابزارهای آنها به کسب و کارها کمک می کند تا به مشتریان خود در سهام های جزئی سهام ، پاداش دهند. بامپد معتقد است که همه ما اقتصاد را با هم ایجاد می کنیم و همه ما باید فرصت بهره مندی از آن را داشته باشیم.

افشای اطلاعات

برنامه و وب سایت Bumped توسط Bumped، Inc. اداره می شود. خدمات کارگزاری توسط Bumped Financial LLC ، عضو FINRA / SIPC ارائه می شود. اطلاعات بیشتر در مورد Bumped Financial LLC در وب سایت FINRA BrokerCheck FINRA.

سرمایه گذاری در اوراق بهادار شامل ریسک ، از جمله از دست دادن احتمالی اصل پول است: بیمه FDIC نیست • ضمانت بانکی ندارد • ممکن است ارزش خود را از دست بدهد. عملکرد گذشته تضمینی برای نتیجه گرفتن در آینده نیست. هیچ چیزی در این سایت نباید به عنوان پیشنهاد خرید یا فروش اوراق بهادار تلقی شود.

هر داده بازار ، اقتصادی و یا عملکردی نشان داده شده فقط برای اهداف فرضی و گویا است. داده ها نتایج واقعی را نشان نمی دهند. مشارکت فقط برای سرمایه گذارانی است که خطرات ذاتی حساب های دست انداز خود را درک کرده و با آنها موافق هستند. فقط خریدهای واجد شرایط که مطابق با شرایط و ضوابط انجام شده اند ، جوایز سهام را دارند. Bumped هزینه کارگزاری را دریافت نمی کند. حق محدود کردن یا لغو پیشنهادات در هر زمان برای خود محفوظ است.

سرمایه گذاران سهام ETF را به عنوان پاداش دریافت می کنند. سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری ، اهداف سرمایه گذاری ، ریسک ها را با دقت در نظر بگیرند. این اطلاعات و سایر اطلاعات در دفترچه صندوق یافت می شود. لطفا قبل از اینکه سرمایه گذاری را انتخاب کنید ، دفترچه را به دقت مطالعه کنید.

جوایز پس از خریدهای واجد شرایط برای سرمایه گذاری به دست می آید اما اگر بعدا معامله واجد شرایط معکوس شود ، ممکن است عوض شود. Bumped خطر حرکت بازار برای کالاهای برگشتی یا معاملات رد صلاحیت شده را فرض نمی کند.

شرکت Bumped Inc. ، شرکتهای تابعه ، نمایندگان و کارمندان آن به صراحت از هرگونه مسئولیت در قبال سایتهای شخص ثالث ، سازمانها ، محصولات یا خدمات خودداری کرده ، آنها را کنترل ، کنترل ، توصیه یا تأیید نمی کنند و هیچ گونه نمایندگی در مورد کامل بودن ، مناسب بودن ، و یا کیفیت آن

چند یادداشت در مورد سهام کسری: معمولاً بین شرکتهای کارگزاری قابل انتقال نیستند. اگر می خواهید حساب Bumped خود را منتقل کنید ، ممکن است ابتدا مجبور شوید سهام کسری خود را بفروشید. سهام کسری را نمی توان در فرم گواهی قرار داد یا از طریق پست فیزیکی ارسال کرد و همچنین حق رأی ندارد.

مخاطب:
لیزا تادجه
[email protected]

SOURCE Rakuten Americas

لینک های مربوطه

www.rakuten.com

ProjectorCentral جوایز بهترین سال 2020 را اعلام می کند

در زیر برندگان جایزه بهترین های سال 2020 معرفی شده اند. با مراجعه به https://www.projectorcentral.com/ProjectorCentral-2020-best-of-the-year-awards.htm می توانید محصولات برنده شده را مشاهده کرده و نحوه کسب جایزه خود را بیاموزید.

پروژکتور قابل حمل LED بی سیم هوشمند BenQ GS2
استفاده در نظر گرفته شده:
سینمای خانگی داخلی / خارجی قابل حمل

بنکیو TK850 4K پروژکتور
استفاده در نظر گرفته شده:
سینمای خانگی

پروژکتور لیزری BenQ LH710
استفاده در نظر گرفته شده:
اتاق تجارت یا کنفرانس ، آموزش

پروژکتور لیزری کریستی دیجیتال DHD1075-GS
استفاده در نظر گرفته شده:
مکان بزرگ

پروژکتور لیزری اپسون BrightLink 1485FI Interactive UST
استفاده در نظر گرفته شده:
آموزش / کلاس ، اتاق تجارت یا کنفرانس

پروژکتور لیزری اپسون EpiqVision Ultra LS500 UST
استفاده در نظر گرفته شده:
سینمای خانگی

پروژکتور لیزری Fujifilm FP-Z5000
استفاده در نظر گرفته شده:
خرده فروشی ، موزه ، برنامه های تخصصی

پروژکتور JVC DLA-NX5 D-ILA
استفاده در نظر گرفته شده:
سینمای خانگی

LG ProBeam BU50NST 4K پروژکتور لیزر
استفاده در نظر گرفته شده:
اتاق تجارت / کنفرانس

پروژکتور لیزری Maxell MP-JW4001
استفاده در نظر گرفته شده:
آموزش / کلاس ، اتاق تجارت یا کنفرانس

پروژکتور لیزری NEC PA1004UL
استفاده در نظر گرفته شده:
مکان بزرگ

پروژکتور لیزری Optoma CinemaX P2 UST
استفاده در نظر گرفته شده: سینمای خانگی

پروژکتور گیمینگ لیزری Optoma GT1090HDR
استفاده در نظر گرفته شده: سینمای خانگی ، بازی

پروژکتور لیزری Optoma ProScene ZU720T
استفاده در نظر گرفته شده:
مکان بزرگ

پروژکتور LED پاناسونیک PT-LRZ35U
استفاده در نظر گرفته شده:
تجارت / اتاق کنفرانس ، آموزش / کلاس ، سینمای خانگی

پروژکتور لیزری Panasonic PT-MZ16KL
استفاده در نظر گرفته شده:
مکان بزرگ

صفحه نوآوری صفحه نمایش پروجکشن Slate 1.2 Zero Edge Pro
استفاده در نظر گرفته شده:
سینمای خانگی ، اتاق تجارت یا همایش

پروژکتور Sony VPL-VW715ES SXRD
استفاده در نظر گرفته شده:
سینمای خانگی

پروژکتور لیزری سونی VPL-PHZ12
استفاده در نظر گرفته شده:
اتاق تجارت یا کنفرانس ، خرده فروشی ، موزه

پروژکتور LED ViewSonic M2
استفاده در نظر گرفته شده:
اتاق کار / کنفرانس ، سینمای خانگی

درباره پروژکتور مرکزی

ProjectorCentral.com (https://www.projectorcentral.com) به مدت 21 سال با اخبار ، بررسی ها و ابزارهای قدرتمند خرید و نصب در صنعت طرح ریزی خدمت کرده است. بانک اطلاعاتی انحصاری ProjectorCentral با مشخصات 11000 پروژکتور و ماشین حساب پروجکشن آن ، منابع حیاتی صنعت هستند. بررسی های دقیق پروژکتور نظرات قابل احترامی را برای علاقه مندان به سینمای خانگی و مجتمع های تجاری ارائه می دهد و به ساخت ProjectorCentral “بزرگترین منبع پروژکتور جهان” کمک می کند.

https://www.twitter.com/ProjectorCentrl

https://www.facebook.com/ProjectorCentralUS/

SOURCE پروژکتور مرکزی

لینک های مربوطه

projectorcentral.com


Yuengling و Country Music Star Lee Brice همکاری رسمی را اعلام کرد

لی به عنوان یک سفیر رسمی مارک برای Yuengling Traditional Lager خدمت خواهد کرد. مشارکت با لی شامل عناصر مختلفی از جمله حضورهای شخصی و نمایش به نمایندگی از نام تجاری ، ملاقات طرفداران و استقبال ، تبلیغات ویژه برای دیدار با لی ، فرصتی برای برنده شدن سفارشی Yuengling و Lee ، بازی های قرعه کشی و هدایای شبکه های اجتماعی ، فروشگاه. پشتیبانی از نقطه فروش ، محتوای رسانه های اجتماعی و حمایت از ارتش کشورمان.

لی گفت: “من از اینکه با یک کارخانه آبجوسازی خانوادگی همکاری می کنم و به عنوان یک سفیر مارک در برنامه Stars & Stripes آنها همکاری می کنم ، خوشحالم.” “وقت گذراندن با خانواده ام ، حمایت از نیروهای خود و لذت بردن از یک آبجو خوب و سرد ، سه موردی است که من در زندگی دوست دارم ، بنابراین می توانید بگویید این بهترین سه جهان است.”

این مشارکت همچنین برنامه Yuengling’s Stars & Stripes را که به حمایت از ارتش کشورمان از طریق تیم قرمز ، سفید و آبی (تیم RWB) اختصاص دارد ، یک سازمان غیر انتفاعی جعل جامعه پیشرو در سلامتی و سلامتی برای جانبازان اختصاص داده است.

یوینگلینگ و لی با هم از طریق قوطی ها و بسته بندی های ویژه ، پشتیبانی از محل فروش در داخل فروشگاه و بسیاری از فعالیت های فن محوری دیگر در طول سال 2021 از تیم RWB پشتیبانی خواهند کرد. هر دو یوینگلینگ و لی از طرفداران مشتاق تاریخی نیروها هستند. بنابراین ، این مشارکت جدید تأثیر مثبت خواهد داشت و از ارتش کشور ما قدردانی می کند.

وی گفت: “ما به عنوان قدیمی ترین کارخانه آبجوسازی آمریکا ، از مردان و زنان شجاع و فداکار که برای حفاظت از آزادی ، عزت و استقلال کشور ما فداکاری های زیادی انجام داده اند ، سپاسگزار و مفتخریم.” وندی یوینگلینگ، مدیر ارشد اداری و 6هفتم عضو خانواده نسل ، D.G. Yuengling & Son، Inc. “تعهد و ارادت لی به قهرمانان ملت ما مظهر وطن دوستی برنامه Stars & Stripes است. مشارکت ما و راه اندازی برنامه Stars & Stripes هم تعهدات ما را در زمینه کمک به معنی برای اعضای ارتش و خانواده های آنها نشان می دهد. در این زمان چالش برانگیز. ”

یوینگلینگ قصد دارد ابتکارات هیجان انگیزتری را در رابطه با برنامه Stars & Stripes و مشارکت آن با لی در طول سال 2021 اعلام کند ، از جمله آهنگ مشهور “آبجو بیشتر” که اخیراً منتشر شده است. لی را در اینستاگرام (LeeBrice) در تمام سال دنبال کنید تا اعلامیه های مهیج و فرصت های هواداری را ارائه دهید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Yuengling و نگاهی کوتاه به چگونگی بزرگترین کارخانه آبجوسازی آمریکا با نوآوری بیشتر در سال 2021 ، جسورانه تر ، صفحه فیس بوک ما را دنبال کنید (https://www.facebook.com/Yuengling) ، ما را در توییتر دنبال کنید (https://twitter.com/Yuengling_Berer) و اینستاگرام (https://www.instagram.com/yuenglingbeer/) یا به سایت www.Yuengling.com مراجعه کنید.

درباره D.G. Yuengling & Son ، شرکت
D.G. Yuengling & Son ، Inc. ، قدیمی ترین آبجوسازی آمریکا®، متعلق به خانواده است و از سال 1829 اداره می شود. اکنون در 22 ایالت فروخته می شود ، تولید توسط دو کارخانه آبجو سازی در Pottsville ، PA و یکی در Tampa ، FL پشتیبانی می شود. مارک های اصلی آبجو شامل Yuengling® Trailer Lager ، Light Lager ، Black & Tan ، Golden Pilsner ، Premium ، Light ، Dark Brewed Porter ، Lord Chesterfield Ale®، اکتبرفست ، یوینگلینگ هرشی Porter شکلات و پرواز جدید توسط Yuengling ، نسل بعدی آبجو سبکTM. اخبار ، به روزرسانی ها و دسترسی به تصاویر رسانه را در https://www.yuengling.com/news دریافت کنید

در باره لی بریس
وقتی لی بریس ، هنرمند ضبط Curb Records ، عرصه های فروش ، نوشتن و ضبط آهنگ یا ساخت مارک های جدید مانند ویسکی American Born را فروخت ، مرد خانواده را به همراه همسرش سارا ، دو پسر جوان و دختر پیدا خواهید کرد. در همین حال ، با 2/4 میلیارد جریان درخواستی و بیش از 3/3 میلیارد چرخش در پاندورا ، بریس همچنان از موفقیت گسترده ای در رادیو کشور ، خدمات پخش دیجیتال و جاده برخوردار است. او اخیراً با “یکی از آنها دختران” که از شماره 1 او دنبال می شود ، در رادیو کشور به شماره 1 رسید کارلی پیرس در “امیدوارم که الان خوشبخت باشی” و شماره 1 وی قبل از آن “شایعه” بود که در پنجاه و پنجمین دوره جوایز سالانه ACM در گروه تک سال نامزد شد. وی یکی از پرطرفدارترین هنرمندان کشور در تمام دوران Pandora است ، وی عضو “باشگاه میلیاردرها” این شرکت است و تنها هنرمند کشور دوم است کیت اوربان برای دریافت پلاک میلیاردر پاندورا لی همچنین یک نامزد GRAMMY ، برنده جایزه CMA و ACM است و هشت تک آهنگ رادیویی را به شماره یک برده است: “زنی مثل تو” ، “سخت دوست داشتن” ، “من کامیونت را می رانم” ، “من نمی رقصم ، “” کلاس نوشیدن “،” شایعات “،” امیدوارم اکنون خوشبخت باشید “و” یکی از آنها دختران “. گارت بروکس، جیسون آلدین، کنی چسنی و دیگران ترانه های او را ضبط کرده اند ، و او در برنامه های تلویزیونی متعددی از جمله NBC’s Today ، ABC’s Bachelor ، NBC’s The Voice و FOX Miss USA 2018 اجرا شده است. لی به عنوان بخشی از کتابخانه کنگره جایزه Gershwin برای افتخار آواز محبوب اجرا کرد. گارت بروکس، در PBS مارس سال 2020 پخش شد. لی در پنجاه و چهارمین دوره جوایز سالانه CMA ، لی جایزه رویداد موزیکال سال را برای آهنگ خود با کارلی پیرس، “امیدوارم که الان خوشبخت باشی.” آلبوم جدید لی ، سلام دنیا، اکنون در دسترس است.

درباره CMS نشویل
CMS نشویل یک شرکت بازاریابی ورزشی و سرگرمی 23 ساله است که در آن مستقر است نشویل ، TN که مشتریان برند خود را با هنرمندان ، برچسب ها و رویدادها مرتبط می کند. سابقه طولانی CMS شامل همکاری با MLB ، NASCAR ، NCAA ، NFL ، American Idol ، همراه با برچسب ها و هنرمندان بزرگ در تمام ژانرهای موسیقی است. برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید: www.cmsnashville.com.

درباره تیم RWB
تیم قرمز ، سفید و آبی (تیم RWB) ، یک سازمان غیرانتفاعی در سال 2010 تاسیس شده است ، جامعه پیشرو بهداشت و سلامتی آمریکا را برای جانبازان نظامی ، خانواده ها و طرفداران آنها جعل می کند. تیم RWB دارای بیش از 220،000 عضو است که در بیش از 200 فصل و جوامع در سراسر کشور پخش شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به TeamRWB.org مراجعه کنید.

مخاطب:


ادی راورت

جسیکا سیدرز

آژانس تیرنی

مدیر ارتباطات

[email protected]

[email protected]

610-731-7229

570-622-0153 داخلی 1541

منبع D.G. Yuengling & Son ، شرکت

لینک های مربوطه

https://www.yuengling.com


USR Parent، Inc. پیشنهاد دستیابی به ODP را دارد

FRAMINGHAM ، توده، 11 ژانویه 2021 / PRNewswire / – USR Parent ، Inc (“Staples”) امروز اعلام کرد نامه ای به هیئت مدیره شرکت ODP (NASDAQ: ODP) ارسال کرده است که در آن پیشنهاد خرید ODP برای 40.00 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی.

محتوای کامل نامه در زیر منتشر شده است:

والد USR ، شرکت
500 Staples Drive
فرامینگهام ، کارشناسی ارشد 01702

11 ژانویه 2021

هيئت مدیره
شرکت ODP
مسیر نظامی 6600 شمال
بوکا راتن ، فلوریدا 33496

خانم ها و آقایان:

USR Parent، Inc. (“Staples U.S. Retail Business” یا “Staples”) پیشنهاد می کند 100٪ سهام عادی منتشر شده و معوق شرکت ODP (“ODP”) را برای 40.00 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی. این مبلغ 61٪ حق بیمه بیشتر از متوسط ​​قیمت بسته شدن ODP طی 90 روز معاملاتی قبل از آن است. استاپلز معتقد است که معامله تمام وجهی آن برای ارزش سهام سهام ODP پیشنهادی با ارزش است که درجه بالایی از اطمینان را ارائه می دهد و از ارزش ذاتی و مستقل ODP برتر است.

اگر ODP یک فرآیند فروش جامع برای واحد تجاری تجاری خود در ایالات متحده (یک “تجارت B2B”).

استاپلز منابع کافی برای تأمین مالی معامله دارد ، بنابراین تعهد ما برای ادامه معامله مشروط به تأمین مالی نیست. با توجه به مصوبات نظارتی ، استپلز آماده است تمام اقدامات لازم را برای واگذاری مشاغل B2B ODP به یک خریدار تأیید شده و واجد شرایط FTC همزمان با بسته شدن معامله کلی انجام دهد و بدین ترتیب هرگونه مخالفت نظارتی منطقی پیش بینی شده را برآورده سازد.

به نفع سهامداران ODP است که هیئت مدیره برای تصویب معامله با FTC و اداره رقابت کانادا همکاری کنند. روند تنظیم مقررات حداقل شش ماه طول خواهد کشید. به دلیل طولانی بودن فرآیند تأیید انحصار ، امروز این نامه را علناً منتشر کرده و اطلاعیه های مربوط به معامله پیشنهادی هارت-اسکات-رودینو و اداره رقابت کانادا را ارسال کرده ایم. ما از هیئت مدیره می خواهیم که به مدیریت دستور دهد هرچه زودتر با مقامات نظارتی همکاری کند.

برخی از شرکتهای وابسته ما تقریباً 4.9٪ از سهام عادی ODP را در اختیار دارند و ما به طور کامل متعهد به انجام معامله پیشنهادی هستیم. ما آماده همکاری با ODP و هیئت مدیره آن برای امضای توافق نامه ادغام مذاکره منطقی هستیم. هدف ما این است که پیشنهاد مناقصه عمومی و نقدی 100 of از سهام برجسته ODP سهام عادی در را آغاز کنیم مارس 2021 درصورتی که نتوانیم با ODP به توافق برسیم لطفا در مورد هر گونه سوال در مورد پیشنهاد ما با من تماس بگیرید.

خالصانه،

USR PARENT، INC
استفان کالوزنی، از طرف هیئت مدیره USR Parent، Inc.

این ارتباط پیشنهادی برای خرید یا درخواست پیشنهادی برای خرید اوراق بهادار نیست. این ارتباطات مربوط به پیشنهادی است که استپلز برای معامله ترکیبی از تجارت با شرکت ODP ارائه داده است. در ادامه این پیشنهاد و با توجه به پیشرفت های آینده ، استپلز ممکن است یک یا چند اظهارنامه پروکسی ، اظهارات پیشنهاد مناقصه یا سایر اسناد را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه دهد.

این ارتباط جایگزین بیانیه پروکسی ، بیانیه پیشنهاد مناقصه یا سند دیگری نیست که Staples در رابطه با معامله پیشنهادی ممکن است به SEC ارسال کند. این سند به منزله درخواست پیشنهاد خرید اوراق بهادار ODP نیست.

مخاطب
استیون لیپین/پاتریشیا فیگوروا، شرکای مکان گلدستون
212-230-5930

SOURCE USR Parent، Inc.

Moen برای تأمین راحتی و امنیت ، اولین شبکه هوشمند آب صنعت را راه اندازی می کند. آن را در CES 2021 تجربه کنید

ایمنی همچنان به عنوان یکی از عوامل اصلی پذیرش راه حل های خانه هوشمند است**، و Moen در حال تغییر صنعت لوله کشی با کنترل بهتر مصرف کنندگان بر روی آبی که از خانه آنها می گذرد ، از طریق افزایش امنیت آب ، و ویژگی ها و مزایای مناسب با نمونه کارها Moen از محصولات آب هوشمند تمام خانه و برنامه Moen جدید.

محصولات هوشمند آب مون زیبا به نظر می رسند ، یکپارچه در خانه ادغام می شوند ، بصری بیشتری پاسخ می دهند و صاحبان خانه را قادر می سازند تا آب را به روشی مدیریت کنند که راحتی ، امنیت و حفاظت از آنها را بهبود بخشد – همه در حالی که آنها را قادر می سازد تا به سبک زندگی متصل دیگری که می خواهند زندگی کنند. در حالی که صاحبان خانه روزهای خود را پشت سر می گذارند ، محصولات Moen در پس زمینه ، 24/7 ، برای کنترل خطرات احتمالی و نشتی آب کار می کنند و می توانند به طور خودکار برای اطلاع کاربر ، خاموش کردن آب و محافظت از خانه اقدام کنند.

محصولات هوشمند آب هوشمند Moen در نمایشگاه CES به نمایش در آمده است:

جوایز نوآوری CES 2021 بهترین افتخار نوآوریU توسط Moen شیرآلات هوشمند:
فناوری U توسط Moen Smart Faucet تعاملات روزمره در آشپزخانه را راحت تر و کارآمدتر می کند. شیر هوشمند Mo by Moen قابلیت کاملاً لمسی و امکانات بی پایان با فناوری کنترل صوتی بصری را برای کمک به صاحبان خانه فراهم می کند تا وظایف را در آشپزخانه با دقت انجام دهند – همه از طریق بلندگوی هوشمند یا سیستم عامل خانه هوشمند موجود. شیر همچنین سه روش اضافی برای کار با شیر از جمله کنترل سنسور لمسی ، کنترل دسته و از طریق برنامه Moen برای ساده سازی بیشتر کارهای آشپزخانه فراهم می کند.

Flo توسط Moen سیستم امنیتی هوشمند آب:
Flo توسط Moen یک سیستم امنیتی آب انقلابی و هوشمند در خانه است که دارای مجموعه ای از محصولات برای محافظت از خانه در برابر آسیب آب و نشت ، 24/7 است. با استفاده از Moen App ، مصرف کنندگان همچنین توانایی بی سابقه ای در کنترل ، ذخیره و نظارت بر آب خانه خود از هرجای هر زمان و هر زمان دارند. محصولات عبارتند از:

جدید! Flo توسط Moen مانیتور پمپ مخزن هوشمند *** – دستگاهی که به پمپ مخزن فعلی صاحبان خانه متصل می شود تا با کنترل مستمر و هشدارها در هنگام شناسایی مشکلات احتمالی یا شرایط غیرمعمول ، به کاهش خطر سیل در نتیجه خرابی کمک کند. نظارت فعال به صاحبان خانه اجازه می دهد تا به طور شبانه روزی خطر آسیب به آب را مرتفع و کاهش دهند.

Flo توسط Moen قطع آب هوشمند – یک دستگاه تشخیص نشت و نظارت بر آب که روی خطوط آب ورودی به خانه نصب شده است و در صورت تشخیص نشت یا خطر به طور خودکار می تواند آب را به خانه خاموش کند. Smart Water Shutoff با کنترل مداوم فشار آب ، میزان جریان و دمای محیط ، ضمن اجرای آزمایش های سلامت روزانه برای بررسی نشت های احتمالی و سایر ناهنجاری ها ، امنیت خودکار آب را تأمین می کند. اگر Shutoff احساس کند که خانه ای نشت کرده یا در معرض خطر است ، این امر به مالک خانه هشدار می دهد تا بتوانند از طریق برنامه اقدامی انجام دهند ، یا می توان دستگاه را تنظیم کرد که شیر آب را به طور خودکار ببندد و به جلوگیری از آسیب های فاجعه بار کمک کند.

Flo توسط ردیاب های هوشمند آب Moen – یک سنسور آب مستقل که می تواند در هر مکانی از خانه قرار گیرد تا از طریق Moen App به صاحبان خانه هشدار دهد که چه زمان و کجا آب را در خارج از لوله ها تشخیص می دهد تا از آسیب و از بین رفتن آب به دلیل سو fi عملکرد دستگاه یا عوامل محیطی جلوگیری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جدید Moen ، به سایت moen.com مراجعه کنید یا با شماره 1-800-BUY-MOEN (1-800-289-6636) تماس بگیرید.

* بر اساس تحقیقات انجام شده از موسسه اطلاعات بیمه
**گزارش Parks Associated 2020
*** در دسترس نیست کانادا

آمازون ، الکسا و تمام آرم های مربوط به آن علائم تجاری Amazon.com، Inc یا شرکت های وابسته به آن هستند
Apple HomeKit ، Siri و تمام آرم های مربوط به آن علائم تجاری شرکت Apple یا شرکت های وابسته به آن هستند
Google و Google Home علائم تجاری Google LLC هستند.

آBOUT MOEN
Moen نام تجاری شماره 1 شیر مصرف کننده در است آمریکای شمالی، ارائه مجموعه ای وسیع از شیرآلات آشپزخانه و حمام شیک و ابتکاری ، سرشویی ، لوازم جانبی ، محصولات ایمنی حمام ، ظرفشویی آشپزخانه ، دفع زباله ، محصولات تشخیص نشتی و منازل متصل به خانه برای کاربردهای مسکونی که مصرف کنندگان قدرت بیشتری نسبت به گذشته برای درک و کنترل دارند آبی که از خانه های آنها سرازیر می شود. این طراحی های متفکرانه یک تجربه کاربری استثنایی را ارائه می دهند و نحوه تعامل مردم با آب را هر روز بالا می برند. علاوه بر این ، مون® بازرگانی محصولات با عملکرد برتر را ارائه می دهد که می تواند هزینه های کمتری را در طول زندگی برای امکانات امروز فراهم کند.

مون بخشی از Fortune Brands Home & Security Inc (NYSE: FBHS) است که محصولات و خدماتی را ایجاد می کند که رویاهای خانه را برآورده می کند. مون از Global Plumbing Group (GPG) که شامل چندین مارک تحت خانه رول است نیز لنگر می اندازد® از جمله پرین و رو®، ROHL®، ریوبل®، شاو® و ویکتوریا + آلبرت®. مارک های دیگر Fortune Brands شامل فیبرون است® عرشه و محصولات نرده کامپوزیت ، Master Lock® و نگهبان® محصولات امنیتی ایمن ، کابینت های MasterBrand® و ترما-ترو® سیستم های درب ورودی. Fortune Brands بخشی از شاخص S&P 500 و یک شرکت Fortune 500 است. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به www.FBHS.com.

منبع Moen

لینک های مربوطه

https://www.moen.com

Namogoo توسط Marks & Spencer برای کمک به بهینه سازی سفر مشتری در M & S.com انتخاب شده است

هرزلیا ، اسرائيل، 11 ژانویه 2021 / PRNewswire / – ناموگو ، پیشگام در مسافرت مسافرت هواپیماربایی پیشگیری ، خوشحال است که از همکاری جدید با M & S.com – دومین خرده فروش لباس انگلیس – خبر داد.

مشارکت جدید باعث می شود Namogoo راه حل آنلاین پیشرو در صنعت خود را در M&S.com پیاده سازی کند.

نرم افزار ابتکاری Namogoo با محافظت از بازدید کنندگان وب سایت یک خرده فروش در برابر تبلیغات آنلاین غیر مجاز که ممکن است ظاهر شود (معمولاً از طریق شبکه های وابسته) کار می کند. این تبلیغات می تواند توجه مشتری را به سمت سایر وب سایت ها سوق دهد که منجر به مسافرت مشتری آنلاین ضعیف تر و در نهایت کاهش تبدیل آنلاین خرده فروشی است که مشتری با آن خرید می کند.

اجرای اولیه در وب سایت M&S نشان می دهد حدود 10٪ بازدید مشتری از وب سایت منجر به نمایش تبلیغات شرکت دیگری در آن جلسه وب شده است. با همکاری Namogoo به M&S کمک می کند تا تجربه ساده تری را برای مشتری در مرور M&S.com و خرید – بدون توجه به حواس پرتی تبلیغات ، ایجاد کند.

Namogoo بر روی بهینه سازی تجربه مشتری و افزایش نرخ تبدیل متمرکز شده است. فناوری سمت مصرف کننده این شرکت با استفاده از یادگیری ماشینی ، تبلیغات غیر مجاز را شناسایی و مسدود می کند و اطمینان حاصل می کند که بازدید کنندگان وب سایت از تجربه آنلاین طراحی شده برای آنها لذت می برند.

کار با شرکای نوآور ، مانند Namogoo ، بخش مهمی از تلاش های M&S برای رشد توربوشارژ در M&S.com است. این مشارکت نتیجه همکاری M&S با True است ، اروپا فقط شرکت سرمایه گذاری و نوآوری خرده فروشی و مصرف کننده. از طریق True M&S به تجربه خرده فروشی و مصرف کننده ریشه دار ، فناوری های نوظهور ، تحقیقات انحصاری و شبکه بین المللی خاص بخش ، پیش دستی می کند.

دیوید هان، رئیس محصول دیجیتال برای M&S گفت ، “رابطه ما با Namogoo نتیجه مهیج همکاری ما با True است ، که به ما امکان دسترسی اولویت به جدیدترین نوآوری ها و فن آوری هایی را می دهد که به بهبود خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم کمک می کند. Namogoo اطمینان حاصل خواهد کرد که خریداران ما تمرکز بیشتری دارند ، بدون حواس پرتی. تجربه و ما واقعاً از نتایج اولیه ای که از اجرای راه حل آنها می بینیم خرسند هستیم. “

شیمی کاتز، مدیر عامل و بنیانگذار Namogoo ، گفت ، “مشتری مسافرتی هواپیماربایی می تواند تا 20٪ بازدید از سایت تأثیر بگذارد و مشتریان با ارزش را به سمت رقبا سوق دهد ، که این می تواند تأثیر زیادی در درآمد داشته باشد. ما خوشحالیم که راه حل های جلوگیری از هواپیماربایی مشتری مسافرت خود را به M&S ارائه می دهیم تا به آنها کمک کند تا تجربه آنلاین خود را میلیون ها خریدار آنها. ”

Namogoo قبلاً ارزش راه حل پیشگیری از هواپیماربایی مشتری خود را نشان داده است ، که در سراسر جهان به بیش از 250 مارک خدمات ارائه می دهد. Namogoo با تجزیه و تحلیل بیش از 1.5 میلیارد جلسه وب در هفته ، به مارک های تجاری کمک کرده است تا صدها میلیون دلار درآمد کسب کنند که در غیر اینصورت برای مشتری ربایی از دست می رفت.

درباره ناموگو

Namogoo با استفاده از تجارب برتر دیجیتال و نتایج تجاری ، از سفر مشتری برای شرکت های آنلاین محافظت می کند. یک شرکت اختصاص داده شده به حل مشکلات مربوط به هواپیماربایی مشتری سفر ، ناموگو از سمت مشتری جلوگیری می کند از تزریق تبلیغات غیر مجاز از هواپیماربایی مشتریان آنلاین به رقبا. راه حل های یادگیری ماشین Namogoo با تجزیه و تحلیل بیش از 1.5 میلیارد جلسه وب در هفته ، اطمینان حاصل می کند که مارک های آنلاین سفر مشتری خود را دقیقاً طبق برنامه و بدون اختلال انجام می دهند. مارک های آنلاین برجسته برای کنترل تجربه مشتری آنلاین خود و بهبود مداوم نتایج تجارت ، به ناموگو اعتماد می کنند. Namogoo به دلیل ایجاد فضای جدید در اکوسیستم دیجیتال به عنوان یک فروشنده جالب گارتنر شناخته شده است و توسط Dun & Bradstreet در 3 استارت آپ برتر اسرائیلی برای کار در 2019 و 2020 رتبه بندی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به namogoo.com.

تماس با رسانه

رعان لوو
[email protected]
+ 1-347-897-9276

منبع Namogoo

لینک های مربوطه

https://www.namogoo.com/