Cascades یک سینی غذای مقوایی با فرم حرارتی 100٪ قابل بازیافت و بازیافت را راه اندازی می کند ، اولین بار در آمریکای شمالی

این سینی ترموفرم یک راه حل منحصر به فرد بسته بندی مواد غذایی ارائه می دهد که کاملاً با استفاده از رویکرد اقتصاد دایره ای و اصول طراحی بوم طراحی شده است. این سینی از 100٪ الیاف بازیافت شده تشکیل شده است که اکثراً از منابع پس از مصرف کننده دارای گواهی “بازیافت” تحت استاندارد شورای نظارت بر جنگل (FSC®) تهیه می شوند.1 علاوه بر این ، با روکش آب انحصاری طراحی شده است که از آن در برابر رطوبت محافظت می کند بدون اینکه قابلیت بازیافت مقوا را به خطر بیندازد. برخلاف ظروف سنتی که با یک لایه نازک از پلاستیک یا سایر پوشش های غیر قابل بازیافت پوشش داده شده اند ، این سینی مواد غذایی به راحتی قابل بازیافت است و می توان آن را در سطل آشغال بازی قرار داد. پوشش مبتنی بر آب SurfSHIELD® آن همچنین به حفظ یکپارچگی و طراوت غذا کمک می کند و باعث اتلاف مواد غذایی می شود.

این ظرف به طیف نوآورانه سینی های مقوایی راه اندازی شده توسط Cascades در سال 2019 می پیوندد. با استفاده از ترموفرمینگ ، که به آن یک طراحی مطلوب برای بسته بندی مواد غذایی خودکار و بدون هیچ گونه خدشه در عملکرد تجهیزات می بخشد ، خود را متمایز می کند. سختی آن به دقت آزمایش شده است تا علاوه بر کار روی سیستم های پرسرعت ، سینی با جدا شدن اتوماتیک نیز سازگار باشد. ظرفیت انباشته بزرگ آن سرعت پر شدن را افزایش داده و حمل و نقل و ذخیره سازی را بهینه می کند. بنابراین این سینی با طراحی خود با ترکیب کارآیی و احترام به منابع ، در لبه اصلی بازار مواد غذایی قرار دارد.

مطابق با لوک لانژوین، رئیس جمهور و مدیر عامل گروه محصولات ویژه Cascades: “ما همیشه معتقد بوده ایم که مسئولیت زیست محیطی و عملکرد می توانند دست به دست هم دهند. این محصول نوآورانه هر دو مورد را انجام می دهد: این یک راه حل با عملکرد بالا برای بسته بندی مواد غذایی است ، که در همان زمان زمان به صرفه جویی در منابع کمک می کند. هدف ما این است که همراه با مشتریان خود ، تحول گسترده ای در بسته بندی مواد غذایی را به نفع محیط زیست دنبال کنیم. “

این Cascades تازه بسته بندی در درجه اول برای تولید کنندگان و فرآورده های غذایی ، به ویژه برای گوشت ، مرغ ، ماهی ، میوه های تازه و سبزیجات در نظر گرفته شده است. این نیازهای بهداشت کانادا و سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای تماس مستقیم غذا مطابقت دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، اینجا را کلیک کنید.

1 شماره مجوز FSC® C002973

Cascades که در سال 1964 تاسیس شد ، راه حل های پایدار ، ابتکاری و با ارزش افزوده برای بسته بندی ، بهداشت و نیازهای بهبودی ارائه می دهد. این شرکت 12000 زن و مرد شاغل دارد که در بیش از 90 واحد تولیدی در کار می کنند آمریکای شمالی و اروپا. Cascades با فلسفه مدیریت خود ، نیم قرن تجربه در زمینه بازیافت ، و تلاش مستمر در تحقیق و توسعه به عنوان نیروهای محرک ، محصولات نوآورانه ای را که مشتریان به آنها اعتماد کرده اند ، ارائه می دهد ، در حالی که به رفاه مردم ، جوامع کمک می کند. و سیاره سهام Cascades در بورس اوراق بهادار تورنتو با نماد CAS معامله می شود.

SOURCE Cascades Inc.

لینک های مربوطه

www.cascades.com

دانشمندان امرار معاش “روز جهانی آگاهی از اتلاف مواد غذایی و ضایعات” سازمان ملل را گرامی می دارند

CARY، N.C. و بانکوک و PHUKET ، تایلند و بالی ، اندونزی، 28 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – دانشمندان معاش (SOS) ، a کارولینای شمالی موسسه خیریه نجات مواد غذایی مستقر در آسیا دقیقاً برای تهیه غذا به دنیا با ضبط مواد غذایی خوراکی که به هدر می روند ، بازرسی و سرو آنها به طور سریع و ایمن برای نیازمندان ایجاد شده است. مزایای ترکیبی کاهش گازهای متان از محل دفن زباله ها و تغذیه افراد بی بضاعت با تغذیه مناسب ، ترکیب کاملی شد ، زیرا SOS موجب صرفه جویی در مصرف مواد غذایی اضافی خوراکی از هدر رفت. انتقال غذای مازاد از یک سیستم لجستیک به سیستم توزیع امن دیگر به SOS Food Rescue Optimization تبدیل شد ، توزیع مجدد مقدار زیادی از تغذیه برای نیازمندان در تایلند و اندونزی تا حالا.

اندونزی دومین کشور بزرگ هدر دهنده مواد غذایی در جهان است. بیش از 65٪ از کل زباله های دفن شده در محل دفن زباله تایلند از غذا است شرم آور است که بسیاری از آنها نیاز دارند در حالی که دیگران منابع گرانبها را هدر می دهند – بنابراین SOS چهار سال پیش تصمیم گرفت کاری انجام دهد. از آن زمان تاکنون بیش از 7 میلیون وعده غذایی SOS توسط کارکنان SOS و کامیون های خنک کننده با خیال راحت نجات داده شده و ارائه شده است.

COVID همه چیز را به هرج و مرج انداخت و صنعت مهمان نوازی در هر منطقه شغل خود را از دست داد. به خصوص در جزایر وابسته به جهانگردی مانند پوکت و بالی خاموش شد سخت برخورد کرد ، و گرسنگی به طور گسترده ای گسترش یافت. SOS نیاز مبرم مردم به تغذیه جامد برای حفظ سیستم ایمنی قوی را دید. در حال ساخت آشپزخانه های نجات SOS با تلاش شگفت انگیز کارکنان و داوطلبان پخت و پز غذای سالم برای افراد بی بضاعت ، SOS قبلاً در 4 ماه گذشته طی COVID بیش از یک چهارم میلیون وعده غذا پخته و سرو کرده است. SOS با دولت ها ، اهدا کنندگان غذا و دیگران همکاری می کند تا نیازمندان واقعی را پیدا کند ، که یک هدف متحرک در بحران است.

“ترک بخشی از ماموریت زیست محیطی ما در صرفه جویی در مواد غذایی اضافی از هدر رفتن مهم بود ، اما اکنون ما باید هرچه سریعتر هرچه بیشتر مردم را به سرعت تغذیه کنیم” بو اچ هولمگرین، بنیانگذار SOS. “با سازگار شدن با این دنیای جدید ، کارمندان و کامیون های ما بیشتر از هر زمان دیگری مردم را تحت تأثیر قرار می دهند ، ما در جایی که غم و اندوه غالب است امید ایجاد می کنیم و قرار نیست به این زودی تلاش های خود را آرام کنیم – با شروع دوباره فعالیت هتل ها و رستوران ها ، SOS به ماموریت اصلی آن نجات غذاهای اضافی است! ”

این نتایج ارزان نیستند ، بنابراین SOS کمپین “Feeding2020” را برای کمک های مالی راه اندازی کرده است. در حالی که با کمک های مالی خصوصی برای تأمین هزینه های زندگی شروع می شود ، SOS با پشتیبانی جامعه محلی به سرعت در حال رشد است. هدف SOS دستیابی به “25 در 25” است – 25 میلیون وعده غذایی مغذی کامل در سال 2025 “. آقای هولمگرین افزود:” این زمان کار سخت با شرکای ما برای کمک به جوامع آسیب دیده از بحران است. ما اکنون هر روز هزاران وعده غذایی مغذی را برای نیازمندان طبخ و سرو می کنیم ، اما به روشی آبرومندانه – این کار را برای زمین ، مردم و روحیه انجام می دهیم. “

FEEDING2020: لطفا https://www.scholarsofsustenance.org/support-sos اهدا کنید

www.scholarsofsustenance.org

www.facebook.com/scholarsofsustenancefoundation/

SOURCE محققان امرار معاش

لینک های مربوطه

https://www.scholarsofsustenance.org

Locus با Vinculum همکاری می کند تا تجارت همه جانبه و تحقق زنجیره تأمین را برای مشتریان فراهم کند

Locus و Vinculum با هم یک راه حل یکپارچه برای مارک ها برای مدیریت همه چیز تجارت الکترونیکی ، از لیست های بازارهای جهانی ، سازگاری داده ها ، نمایش زمان واقعی موجودی در فروشگاه ها ، BOPIS (خرید آنلاین ، تحویل در فروشگاه) ، BOPAK ( خرید آنلاین ، انتخاب از طریق kerbside) ، مسیرهای دیگر را طی می کند تا به مسیریابی در آخرین مایل برسد.

“Locus به طور مداوم در حال افزایش حضور خود در جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه، و هند. در این بازارها ، ارتباط تجارت الکترونیکی و مصرف مستقیم (D2C) در گذشته نزدیک افزایش یافته است. شرکت ها به دنبال راه حل هایی برای آنلاین شدن و جلب مشتری بیشتر هستند. ” کریشنا خاندلوال، مدیر ارشد بازرگانی ، Locus. “ما ، در Locus ، به طور مداوم به دنبال همکاری با شرکای بزرگ برای رفع مشکلات درد مشتری هستیم. ما از این همکاری با Vinculum بسیار هیجان زده هستیم زیرا به مارک های تجاری کمک می کند محصولات را بدون دردسر و مشکل از ابتدا شروع کنند. “

“ما به عنوان یک رهبر در خرده فروشی همه کانال ، SaaS ، تجارت الکترونیکی و تحقق B2B ، با تمام قسمتهای اکوسیستم Omnichannel از جمله مارک ها ، 3 صفحه ، بازارها و خرده فروشان کار می کنیم. به عنوان بخشی از برنامه شریک گسترده خود ، ما به طور مداوم به دنبال ویژگی هایی هستیم که قابلیت های محصول خود را گسترش دهند. و ارزش افزوده ای برای مشتریان ما فراهم می کند. راه حل های تدارکات هوشمند یک منطقه مشکل برای بسیاری از مشتریان ما است. مشارکت با Locus به مشتریان ما کمک می کند تا کارآیی بیشتری داشته باشند و آنها را قادر می سازند تا مقیاس سریع تری داشته باشند. ما از فرصت های همکاری هیجان زده هستیم و ارزشی که برای مشتری های مشترک ما به ارمغان خواهد آورد ، “می گوید ونکات نوت، بنیانگذار و مدیر عامل ، گروه Vinculum.

لوکوس از یادگیری عمیق ماشینی و الگوریتم های اختصاصی برای ارائه راه حل های تدارکاتی هوشمند به مشتریان استفاده می کند. این شرکت در حال حاضر با مشتریان برتر در سراسر جهان کار می کند جنوب شرقی آسیا، آمریکای شمالی، اروپا، و هند. این دفتر در ایالات متحده آمریکا، هند، اندونزی، و ویتنام.

مدیریت ارشد شرکت شامل مدیران شرکتهای آمازون وب (AWS) ، بارکلیز کپیتال ، گوگل و بلو دارت (یک شرکت DHL) و دانشمندان داده با دکترای دانشگاه کارنگی ملون و دانشگاه ایلینوی، بین دیگران.

Locus تاکنون مطرح کرده است 29 میلیون دلار از سرمایه گذاران ردیف 1 مانند Tiger Global ، Falcon Edge ، Blume Ventures ، Exfinity Venture Partners و سرمایه گذاری های growX و سایر موارد.

درباره Locus:
Locus یک پلت فرم با فن آوری عمیق است که تصمیمات انسان را در زنجیره تأمین به طور خودکار فراهم می کند تا کارایی ، شفافیت و ثبات در عملیات تدارکات را فراهم کند.

این پلتفرم از یادگیری عمیق ماشینی و الگوریتم های اختصاصی برای ارائه راه حل های تدارکاتی هوشمند مانند بهینه سازی مسیر ، ردیابی در زمان واقعی ، بینش و تجزیه و تحلیل ، بهینه سازی ضرب و شتم ، مدیریت کارآمد انبار ، تخصیص و استفاده از خودرو استفاده می کند. لوکوس همچنین با ارائه مشاوره استراتژیک خود به شرکت ها کمک می کند تا شبکه زنجیره تأمین خود را از انتهای دیگر بهینه کنند.

این شرکت روزانه بیش از دو میلیون تحویل کالا را تأمین می کند جنوب شرقی آسیا، شبه قاره هند ، اروپا، و آمریکای شمالی. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.locus.sh مراجعه کنید!

درباره وینکولوم:
Vinculum یک نرم افزار جهانی SaaS است که امکان تجارت همه جانبه و تحقق زنجیره تامین برای مارک ها را فراهم می کند. محصولات وینکولوم به مارک ها کمک می کند تا داده های محصول سازگار را از طریق منابع داده حفظ کنند ، محصولات را به راحتی در بازارهای جهانی لیست کنند ، نمایش موجودی موجود در فروشگاه ها را به صورت هم زمان تنظیم کنند و سفارشات را مدیریت کنند ، انجام آنها را به صورت یکپارچه در کانال ها انجام دهند. وینکولوم از طریق شبکه توزیع کننده های مارک تجاری و اکوسیستم متصل IOR ، ترخیص کالا از گمرک سفارشی و شرکای بازاریابی دیجیتال ، به مارک ها کمک می کند تا در سطح جهانی مقیاس بندی کنند. صنعت ما Vin eRetail WMS شناخته شده توسط بسیاری از مارک ها ، 3PL ها ، بازارها و توزیع کنندگان در سطح جهان ، برای تحقق B2B و B2C استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وینکولوم اینجا را کلیک کنید.

[email protected]

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1197609/Locus_Logo.jpg
آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1281605/Vinculum_Logo.jpg

منبع منبع

چگونه می توان در یک مشاغل کوچک در حین مقابله با مشکلات موفق شد

اما او استقامت کرد و برگشت ، و علی رغم مشکلات حقوقی اضافی از دیگر موضوعاتی که تجارت وی را تهدید می کند ، اکنون داستان پرتحرک خود را در یک کتاب جدید به اشتراک می گذارد ، 7 سال در خط مقدم: داستان های واقعی و درس های سخت در مورد یک کسب و کار کوچک که در کلاس نمی آموزید.

تسه از چالش های بسیاری جان سالم به در برد ، از جمله یک ممیزی سه ساله IRS غیرقابل توجیه ، مدیر عامل موقت خودش که قصد دارد وی را تضعیف کند و یک دادخواست برای 2900 دلار صورتحسابی که در نهایت هزینه های حقوقی او چندین برابر شد. اینها ممکن است نمونه هایی از شکست در تجارت به نظر برسد ، اما این درسی است که یک زن م ofمن م strongمن قدرتمند و توانمند می تواند کسب و کار خود را تأسیس ، رشد و رشد دهد.

این کتاب شرح می دهد:

  • چگونه یک مهاجر با اراده قوی از مرزهای فرهنگی و جنسیتی عبور کرده تا یک کارآفرین موفق شود
  • چالش های زنان در تجارت و فرصت های موجود
  • بینش انگیزشی برای داشتن یک زندگی سالم و متعادل
  • نواقص سیستم حقوقی – دانستن اینکه چه موقع باید شکایت کرد و چه موقع باید حل و فصل کرد
  • اهمیت حفظ شخصیت و شهرت در زمان سختی ها

تسه می گوید: “من می خواهم به میلیونها نفر كه امسال مشاغل خود را راه اندازی می كنند و به دهها میلیون نفر دیگر كه برای زنده ماندن و پیشرفت در دنیای تجارت كوچك به ویژه در طی یك بیماری همه گیر و اقتصادی سخت تلاش می كنند ، امیدوارم و الهام دهم.” من عمداً داستانم را شفاف ساختم تا مردم ببینند که مردم واقعی چگونه اشتباهات واقعی می کنند – و چگونه می توانند راه حلهای قابل دستیابی پیدا کنند.

در باره سارا ی. تسه
سارا ی. تسه یک کارآفرین ، ناشر و نویسنده موفق است. وی از سال 2008 بنیانگذار و مدیر عامل چاپ United Yearbook Printing بوده و از سال 2004 بنیانگذار و مدیر عامل TSE Worldwide Press بوده است. تحصیلات وی شامل دریافت مدرک B.A. در طراحی گرافیک کامپیوتر از دانشگاه بیولا، تحصیل در رشته حقوق در دانشکده حقوق جنوب کالیفرنیا و کسب مدرک کارشناسی ارشد در تجارت و بازاریابی بین المللی از دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا ، پومونا. سارا در حال حاضر در یک برنامه حقوقی با دانشکده حقوق NWCU ثبت نام کرده و در حال آماده شدن برای کسب مجوز برای فعالیت در ایالت کالیفرنیا.

تسه در اقامت دارد جنوب کالیفرنیا. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً با این آدرس مشورت کنید: www.sarahytse.com و www.tseworldwidepress.com.

منبع سارا ی. تسه

لینک های مربوطه

http://www.sarahytse.com

Cyclebit خدمات پرداخت تجارت الکترونیکی را برای پذیرش ارزهای رمزپایه همراه با روش های پرداخت منظم راه اندازی می کند

لندن، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – دوچرخه در حال راه اندازی است چرخه آنلاین، سرویس جدیدی که خرده فروشان را قادر می سازد ارزهای رمزپایه را در کنار روش های پرداخت سنتی بپذیرند.

ویژگی منحصر به فرد Cycle Online برای خرده فروشان “کیف پول چند ارزه” آن است که BTC ، BCH ، LTC ، ETH و سایر ارزهای رمزپایه را می پذیرد. خرده فروشان هیچ خطری در برابر نوسانات ندارند ، زیرا نرخ ارز در زمان معامله ثابت است. همچنین ، اگر خرده فروشان ترجیح می دهند پرداخت ها را مستقیماً با ارزهای فیات انجام دهند ، می توانند بدون نگه داشتن دارایی های رمزنگاری شده در حساب های خود ، این کار را انجام دهند. تسویه حساب بلافاصله اتفاق می افتد ، به خرده فروشان اجازه می دهد تا از هزینه های بالای معاملات کارت بانکی و برگشت هزینه های انجام شده در معاملات فیات سنتی جلوگیری کنند.

تیم Cyclebit معتقد است که تمرکز اصلی این سرویس ساده سازی معاملات برای خرده فروشان و مشتریانی است که در جستجوی کالاها و خدمات هستند و نگران نحوه پرداخت یا نحوه پرداخت هستند. خرده فروشان می توانند با یکپارچه سازی API آن در PSP یا مستقیماً در وب سایت های خود ، به طور یکپارچه ثبت نام کرده و از Cycle Online استفاده کنند. هنگامی که سرویس فعال شد ، خرده فروشان می توانند در وب سایت های تجارت الکترونیکی خود ادغام شوند تا پرداخت های رمزنگاری شده برای کالاها و خدمات را بپذیرند و به مشتریان خود یک روش ساده پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال را ارائه دهند.

تمام پرداخت های رمزنگاری شده از طریق Cycle Online مطابق با رویه های پذیرفته شده بین المللی AML و KYC انجام می شود ، در حالی که امنیت پرداخت و انطباق با مقررات AML / CTF و رویه های AML با همکاری IDENTANCE تضمین می شود.

راه اندازی سرویس جدید توسط Cyclebit یک گام قابل توجه برای این شرکت است که در پرداخت های فروشگاهی و تجارت الکترونیکی پیشتاز است و به بیش از 200000 بازرگان در کشورهای CIS و جنوب شرقی آسیا. با گردش مالی کارت های پرداختی آن پیشی گرفته است 1.5 میلیارد دلار در سال 2020 ، Cyclebit انتظار دارد که پرداخت های رمزنگاری به دلیل جذابیت و تقاضای زیادی برای این سرویس ، جذب قابل توجهی کند.

به گفته دانیل بسمرت ، مدیرعامل گروه Cyclebit ، نیاز به راه حل های انعطاف پذیر پرداخت در تجارت الکترونیکی در بین خرده فروشان خصوصاً در دوره شیوع بیماری Covid-19 در حال شدت گرفتن است.

“خرده فروشان می خواهند تجارت خود را به سراسر جهان باز كنند ، و در حال حاضر آنها فقط به پذیرش ارزهای فیات محدود هستند. با Cycle Online ، آنها خدمات خود را به مشتریانی كه هرگز از آنها بازدید نكرده اند یا آن محصول یا خدمات را خریداری نكرده اند ، گسترش می دهند. ما نه فقط یک شریک پرداخت به خرده فروشان ، بلکه “شریک رشد” آنها هستیم “، همانطور که دانیل بسمرت بیان کرد.

Cyclebit تقاضای زیادی برای محصولات دیگر خود مانند کارت چرخه و POS چرخه مشاهده می کند. چرخه آنلاین توسعه کاملی برای پیشنهادات محصول مورد استفاده بیش از 200000 خرده فروش است. این سرویس در بازارهای اصلی Cyclebit در تاریخ راه اندازی می شود 25 سپتامبر 2020. تا پایان سال 2020 ، این راه حل همچنین در بازارهای اصلی دیگر مانند ایالات متحده ارائه می شود ، کانادا و اروپا.

درباره Cyclebit

دوچرخه یکی از بزرگترین ارائه دهندگان POS و پرداخت در است اروپای شرقی و جنوب شرقی آسیا. این شرکت در سال 2012 راه اندازی شد ، راه حل های فروشگاهی و تجارت الکترونیکی را به هزاران خرده فروش ارائه می دهد ، 1.5 میلیارد دلار سالانه مدیریت ارشد Cyclebit متشکل از کارمندان سابق شرکت هایی مانند PayPal و Citibank است.

منبع چرخه

لینک های مربوطه

https://www.cyclebit.io

CSIA به افتخار هفته ملی ایمنی دودکش ها نکات مربوط به ایمنی در برابر آتش را به اشتراک می گذارد

با توجه به آخرین شماره از کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده، به طور متوسط ​​22300 آتش سوزی در ساختمان مسکونی ایالات متحده توسط دودکش ها ، شومینه ها یا اتصالات دودکش بین سال های 2012-2014 ایجاد شده است ، و در نتیجه به طور متوسط ​​60 مصدوم ، 20 مورد مرگ و 116.4 میلیون دلار در از دست دادن املاک هر سال.

مأموریت CSIA و هدف هفته ملی ایمنی دودکش ها این است که با آموزش حرفه ای های صنعت و آموزش صاحبان خانه در مورد اهمیت نگهداری مناسب دودکش ، این تعداد را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

تعمیر و نگهداری سالانه باید شامل موارد زیر باشد:

  • بازرسی سالانه دودکش توسط یک تکنسین دودکش دارای گواهینامه CSIA
  • در صورت نیاز یک تمیزکاری سالانه دودکش انجام دهید

فقط چند دقیقه طول می کشد تا آتش دودکش به سایر مناطق خانه سرایت کند ، اما چند دقیقه مراقبت فعال می تواند این خطر را کاهش دهد ، بنابراین صاحبان خانه می توانند با خیال راحت از شومینه های خود در پاییز و زمستان لذت ببرند.

چاک رویه هاوس، رئیس سهام CSIA ،

“فقط دودکش های چوب سوز نیستند که می توانند خطرناک باشند. شومینه های گازی ، کوره های گرمایش گاز یا روغن و آبگرمکن ها و سایر وسایل سوخت سوز نیز می توانند دودکش های ناامنی ایجاد کنند. عوامل خارجی غیر از منبع آتش می توانند شرایط خطرناکی ایجاد کنند ، از جمله : آب و هوا ، حیوانات ساکن در دودکش ، ساختار پیری و انسداد خارجی. بنابراین ، هر ساله دودکش ها را بازرسی کنید. “

برای یافتن جاروبرقی دارای گواهی CSIA در منطقه خود ، به این آدرس بروید https://web.csia.org/search.

درباره CSIA
موسسه ایمنی دودکش آمریکا (CSIA) سازمانی غیرانتفاعی است که توسط یک هیئت مدیره داوطلب اداره می شود و به آموزش ، آموزش و صدور گواهینامه از متخصصان مربوط به دودکش و صنعت اختصاص دارد. علاوه بر این ، ما در تلاش هستیم تا آگاهی عمومی را در مورد خطرات ناشی از آتش سوزی دودکش و سایر مشکلات مربوط به نگهداری و عملکرد سیستم های دودکش و تخلیه افزایش دهیم.

CSIA تنها آکادمی آموزش غیر انتفاعی ملی برای تکنسین های دودکش است و اعتبار سوئیچ دودکش دارای گواهینامه CSIA توسط سازمان های صنعت ، بیمه گذاران بیمه ، آژانس های محلی ، ایالتی و فدرال به عنوان معیار دانش دودکش و تخلیه تکنسین در مورد ارزیابی و نگهداری سیستم های دودکش و تخلیه. CSIA استاندارد تعالی در صنعت دودکش و هواگیری است.

SOURCE موسسه ایمنی دودکش ها در آمریکا

لینک های مربوطه

http://www.csia.org

“کتاب مقدس ویسکی جیم موری 2021”

این مسابقه بین المللی ویسکی توسط یکی از مشهورترین روزنامه نگاران ویسکی ، جیم موری ، برگزار می شود ، که به عنوان “مردی که بیش از هر کس از کارخانه های تقطیر در جهان بازدید کرده است” توصیف می شود. فقط به بهترین ویسکی های هر دسته جایزه تعلق می گیرد. سال 2021 هجدهم استه انتشار کتاب و در این سال ، بیش از 30 کشور و بیش از 4500 مارک تجاری ویسکی های خود را برای بررسی توسط جیم موری ارسال کردند. عنوان این کتاب “کتاب مقدس ویسکی” است و به شرح زیر شرح داده شده است:

“این جامع ترین ، تأثیرگذارترین و بهترین مستند راهنمای همه ویسکی های جهان است. تا آنجا که به ویسکی مربوط می شود ، آن انجیل است. “

(درباره نویسنده https://www.whiskybible.com/about/)

با انتشار عبارات فوق العاده منحصر به فرد خود در یادداشت های چشایی ، انتشار کتاب مقدس ویسکی به رویدادی تبدیل شده است که صنعت ارواح بین المللی توجه ویژه ای به آن دارند.

عصاره های نت های مزه دار

A “بینی ای که هزار قلب را ذوب می کند … بسیار شیرین… و دارای توانایی جادویی است که به بلوط و خود مالت اجازه می دهد خود را به صورت جداگانه و با هم بیان کنند. “

━ «ژاپنی ترین مالت ها با امضای منحصر به فرد خود. “

━ “پیچیده ترین ویسکی که امسال تاکنون چشیده ام (و شماره آن 1058 است – و بیش از 90 دقیقه طول کشید تا بو و مزه آن را بچشم!) – این یک مدعی جدی برای جایزه جهانی ویسکی سال است. “

این ویسکی “Matsui Mizunara Single Cask” ژاپنی برنده جایزه از یک بشکه بلوط Mizunara ژاپنی رسیده و بطری می شود و بسیار نادر است.

انتظار می رود این محصول برای فروش بصورت نسخه محدود و در مقادیر محدود عرضه شود. اطلاعات بیشتر در وب سایت رسمی و حساب های رسانه های اجتماعی ما اعلام خواهد شد.

وب سایت رسمی: https://matsuiwhisky.com/

فیس بوک: ویسکی ماتسویی

اینستاگرام: matsuiwhisky

توییتر: matsuiwhisky

[email protected] : matsuiwhisky

Weibo: https://weibo.com/p/1006067400753801/home؟from=page_100606&mod=TAB&is_all=1#place

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1279772/matsui_mizunara_single_cask.jpg

لینک های مربوطه

https://matsuiwhisky.com/

منبع Matsui Shuzo یک مشارکت نامحدود

شکایت آبجوسازان شکایت علیه شهرستان لس آنجلس را با ادعای محدودیت در بازگشایی نقض متمم چهاردهم

لس آنجلس، 23 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – آبجوسازی محبوب Palmdale که تولید آب جوش را تهدید می کند برای مجبور کردن شهرستان لس آنجلس به کارخانه آبجو سازی خود درست مانند سایر رستوران ها ، کارخانه های شراب سازی و بارهای دارای آشپزخانه در محل ، امکان باز کردن کارخانه آبجو سازی را فراهم کند. این دادخواست احتمالی ادعا خواهد کرد که دستور شهرستان مبنی بر تهیه مواد غذایی در محل به عنوان شرط بازگشایی ، نقض حقوق اساسی کارخانه آبجوسازی به دلیل آئین دادرسی و محافظت برابر است.

برای محافظت از مردم در برابر COVID-19 ، اما به کسب و کارها اجازه می دهد تا حدودی بازگشایی شوند ، ایالت کالیفرنیا دستوری صادر کرد که به بارها و کارخانه های آبجوسازی اجازه می دهد فعالیت خود را تا زمانی که غذا سرو شود از سر بگیرند. همین سفارش به کارخانه های آبجوسازی اجازه می داد تا در صورت فعالیت در فضای باز ، با فروشندگان خارجی قرارداد تهیه کنند تا وعده های غذایی ناهارخوری ارائه دهند.

با این حال ، شهرستان ال.ا.ا با ممنوع کردن قرارداد کارخانه های آبجو سازی با فروشندگان شخص ثالث برای تهیه غذا ، دستور محدود کننده خود را صادر کرد که با دستور دولت مغایرت داشت. در نتیجه ، Transplants مجبور شده است ، مانند بسیاری از کارخانه های آبجو سازی در سراسر شهرستان ، فقط سفارشات برداشت و تحویل کالا را ارائه دهد ، که این امر به طور قابل توجهی تجارت آنها را محدود می کند.

شرکت PARRIS استدلال می کند که این شهرستان با محدودیت های بیش از حد خود که باعث ایجاد تمایز غیر ضروری از محل تهیه غذا می شود ، بیش از حد پیش می رود. در این شکایت که توسط موسسه حقوقی PARRIS تنظیم شده است ، عنوان شده است که این تخلف از 14 کارخانه تولید آبجو استهفتم اصلاح حقوق مربوط به آئین دادرسی و حمایت برابر و همچنین بند تعهدات تحت متمم پنجم قانون اساسی.

وی گفت: “در ایجاد این دستور ، شهرستان از تمام الزامات قانونی كه برای محافظت از مشاغل و شهروندان طراحی شده بود ، صرف نظر كرد.” Khail A. Parris، از شرکت حقوقی PARRIS. “در ایجاد تمایز در صنعت خدمات غذایی بین مشاغل دارای آشپزخانه در محل و آنهایی که فاقد آن هستند ، در واقع County در این دوره دشوار به مشاغل دارای آشپزخانه یک مزیت ناعادلانه می بخشد و شهرستان این کار را بدون ارائه حمایت بیشتر از COVID-19 انجام می دهد. ، “پاریس اضافه کرد.

موسسه حقوقی PARRIS در نامه درخواست خود به شهرستان ، استدلال می کند که این دستور همچنین به طور خودسرانه به وزارت بهداشت عمومی اجازه می دهد بین انواع مواد غذایی که باید در معاملات مشابه الکل گنجانده شود ، تفاوت قائل شود.

از زمان شروع محدودیت های COVID-19 ، صنعت مواد غذایی و آشامیدنی در حال سقوط آزاد بوده است. دفتر کنترلر لس آنجلس اظهار داشت که شهر بیش از 50،000 شغل فقط در صنعت خدمات غذایی به دلیل محدودیت های COVID-19 از دست داده است.

یک نسخه از شکایت را می توانید در اینجا پیدا کنید. یک نسخه از نامه تقاضا را می توان در اینجا یافت.

درباره شرکت حقوقی PARRIS
موسسه حقوقی PARRIS به عنوان یکی از برترین شرکت های حقوقی آسیب دیدگی ، استخدام و محیط زیست در آمریکا شناخته شده است. این شرکت با داشتن سابقه اثبات شده از جنگ برای عدالت از طرف خانواده ها و افراد ، از احکام و شهرک های متعدد هفت و هشت رقمی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت ، لطفا به این آدرس مراجعه کنید: www.parris.com

مخاطب
دانته هیکلز 661.949.2595 | [email protected]

شرکت حقوقی SOURCE PARRIS

لینک های مربوطه

http://www.parris.com

Gemji یک چارچوب مغناطیسی “یاد بگیرید و بازی کنید” نسل جدید ، ساخته شده است که شامل افراد نابینا است

“من توسعه Gemji را از سال 2016 شروع کردم ، به عنوان والدینی که نگران بودند بچه هایم وقت زیادی را در مقابل صفحه نمایش دیجیتال بگذرانند. نیاز به چیزی که خانواده ما را درگیر ، سرگرم ، متحد و باعث شود باهوش تر من را وسواس کند ،” سهام مارک رالوف، مخترع GEMJI – سیستم چند بازیه مغناطیسی.

Gemji از 70 تراشه نرم افزاری شبیه پوکر (کاشی) تشکیل شده است. آهن ربا های خاص ، طراحی چهره دوتایی و زبان گرافیکی منحصر به فرد ، میلیاردها ترکیب بازی را به صورت دو بعدی و سه بعدی تشکیل می دهد. سازندگان Gemji معتقدند که داشتن این کاشی ها در جیب بازیکنان به آنها این قدرت را می دهد که خود ، دوستان و تقریباً همه افراد از جمله افراد نابینا را سرگرم کنند. سه جز components Gemji را توسط افراد کم بینا قابل پخش می کند – طراحی لمسی ، مکانیک مغناطیسی و صدای مکانیکی.

  • یک سیستم بازی باز با بیش از 30 بازی در بسته شروع
  • ترکیبی بین رومیزی و سازنده ساختمان
  • سازگاری بی نظیر برای گروه های سنی مختلف و تعداد بازیکنان
  • فوق العاده جمع و جور (در جیب شما قرار می گیرد)
  • قابل شستشو و دوام
  • آسان برای یادگیری و راه اندازی

خلاصه مخترع

فقط در یک جعبه به راحتی قابل حمل ، بازیکنان گزینه های زیادی پیدا می کنند – بازی هایی برای کودکان و بزرگسالان ، آموزش ، مهمانی ها ، ساختمان های تیمی ، بازی انفرادی و افراد نابینا وجود دارد. بعضی ممکن است 30 ثانیه طول بکشد ، در حالی که موارد استراتژیک می توانند بیش از یک ساعت طول بکشد. تمرکز این بازی های آموزشی به کودکان در یادگیری موضوعاتی مانند ریاضیات ، فیزیک و اصول برنامه نویسی است – عملیات دودویی ، مرتب سازی آرایه ها و دستورات.

مطابق با تعطیلات کریسمس آینده ، سیستم نوآورانه در 23 سپتامبر در Kickstarter به عنوان پیش سفارش راه اندازی می شود.

عکس ، GIF ، فیلم:
https://bit.ly/GEMJI-GALLERY

لینک Kickstarter:
http://bit.ly/gemji-ks-pr

ویدیو – https://www.youtube.com/watch؟v=9X-1B2-hEfY

SOURCE GEMJI؛ Ralev.com

لینک های مربوطه

https://gemji.com

OPPO هدفون های بی سیم سری Reno4 و OPPO Enco W51 را در خاورمیانه راه اندازی می کند

از امروز ، 23 سپتامبر و به طور انحصاری به مدت یک هفته ، به مشتریان پاداش داده می شود که تلفن هوشمند جدید Reno4 خود را پیش سفارش دهند – در حالی که سهام در خرده فروشان بزرگ و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در امارات متحده عربی موجود است. با تمام پیش سفارش های Reno4 Pro 5G ، مشتریان OPPO Enco W51 را دریافت می کنند. OPPO Enco W31 با Reno4 Pro و OPPO Enco W11 با Reno4 همراه خواهد بود.

در یک رویداد مجازی و تعاملی با عنوان ‘Own the Night’ در 22 سپتامبر ، OPPO از Ultra Night Wide-angle Video و سایر توابع فیلمبرداری جذاب خود رونمایی کرد که به هر کاربر این فرصت را می دهد تا شب خود را به روش منحصر به فرد خود زنده کند. این رویداد همچنین تعاملات بدون لمس را آشکار کرد و باعث شد این ویژگی پرچمدار به راحتی در یک مکان بیشتر در بازار قابل دسترسی باشد ، مجهز به حسگر هوشمند تقویت شده با هوش مصنوعی که به شما امکان می دهد تلفن را با یک موج کنترل کنید ، و یک الگوریتم هوش مصنوعی تلفن را از دزدکی محافظت می کند چشم ها.

اتان ژو، رئیس OPPO خاورمیانه و آفریقا گفت: “سری Reno همیشه یک راه شکن در فناوری دوربین گوشی های هوشمند بوده و سری Reno میراث Reno3 را در زمینه پیشگامی در عکاسی با تلفن همراه ، با ویژگی های فیلمبرداری جدید و عکسبرداری پرتره که به کاربران امکان می دهد طیف گسترده ای از صحنه ها را عکاسی کنند ، انجام می دهد. برای شخصیت و سبک طراحی شده است. ، Reno4 Pro 5G نه تنها عملکردی قدرتمند ارائه می دهد بلکه از طریق قدرت 5G یک سبک زندگی متصل را نیز امکان پذیر می سازد. سری REPO’s Reno4 که به وظیفه OPPO مبنی بر بالا بردن زندگی از طریق فن آوری ادامه می دهد ، با استفاده از روش های سرگرم کننده و جدیدی برای “داشتن شب” ارائه می دهد. فن آوری ابتکاری تلفن مرسوم ، مد روز برای بیان خلاقیت آنها. “

شب خود را زنده کنید با طراحی Trendsetting

سری Reno4 مرزهای طراحی صنعتی را با بسته بندی یک نیروگاه از اجزای سازنده به یک طراحی باریک و براق منتقل می کند. یک تکنیک کاملاً جدید با استفاده از حق ثبت اختراع ، یک رنگ شیب دار را در ترکیب کاملی از مات و براق ارائه می دهد.

وزن Reno4 Pro 5G 172 گرم در 7.6 میلی متر است ، در حالی که وزن Reno4 Pro 161 گرم و ضخامت 7.7 میلی متر است. یک صفحه نمایش منحنی 3D هرتز 90 هرتز جلوه و احساس برتر تلفن ها را بالا می برد و یک رنگ گرادیان منحصر به فرد در قاب پشتی مطمئنا سبک شما را از هر زاویه بالا می برد.

با الهام از آرامش طبیعت ، Reno4 Pro 5G با رنگ آبی کهکشانی و سیاه و سفید ارائه می شود ، آبی کهکشانی با استفاده از پروسه ثبت اختراع “Reno Glow” ساخته شده است که با جزئیات براق و ظریف ، تقریباً شبیه الماس های کوچک ، به یک پایان مات می رسد روی قاب پشتی تعبیه شده اند و در برابر اثر انگشت و خراش مقاومت بیشتری دارند. Reno4 Pro در دو رنگ برتر آبی ، کهکشانی و شب پرستاره ارائه می شود که یک آرامش ذاتی را منتقل می کند ، اما مانند یک بوم خالی جنبه هنری کاربر را به نمایش می گذارد.

Reno4 به صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED مجهز است و ضخامت آن 7.7 میلی متر است ، به راحتی در دست یا جیب قرار می گیرد ، در حالی که وزن سبک آن 165 گرم است ، اطمینان می دهد که کاربر هرگز از نگه داشتن آن خسته نمی شود. برای به نظر رسیدن روند ، Reno4 در دو رنگ وجود دارد: آبی کهکشانی و سیاه و سفید. Galactic Blue ظاهری پر جنب و جوش و براق با جزئیات پر زرق و برق ظریف ارائه می دهد ، و مونوگرام OPPO در معرض دید سیاه و سفید حس رمز و راز را ایجاد می کند ، ظاهر عالی و احساس عالی در دست ارائه می دهد.

شب خود را زنده کنید با فیلمبرداری درخشان و پرتره ها

همچنان به تقویت جایگاه خود با فناوری تصویربرداری از تلفن های هوشمند ، سری Reno4 با قابلیت فیلم برداری شبانه و قابلیت عکسبرداری پرتره ، راه را پیش می برد. Reno4 Pro 5G با یک سنسور تصویری کاملاً عریض و فوق العاده قدرتمند سونی IMX708 با فوکوس خودکار تشخیص لیزر (LDAF) بیشتر بهبود می یابد. در 1 / 2.3 اینچ ، سنسور بزرگتر نور بیشتری را جمع می کند و آن را برای فیلم ها یا عکس های شب روشن تر ایده آل می کند. OPPO Reno4 Pro و Reno4 علاوه بر دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی از ماتریس Quadcam شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین فوق العاده زاویه دید 8 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز مونو 2 مگاپیکسلی بهره می برند.

فیلمبرداری خلاقانه: با افزایش محبوبیت سیستم عامل های ویدیوی کوتاه در منطقه ، از جمله داستان های TikTok و اینستاگرام ، سری Reno4 کاربران را قادر می سازد تا سبک بی نظیر خود را بدون زحمت بیان کنند و خلاقیت خود را با جهان به اشتراک بگذارند. برای OPPO Reno4 Pro 5G ، صحنه دزد فیلم فوق العاده شب با زاویه دید عریض همه را قادر می سازد که شب ها فیلم های خیره کننده ای بگیرند ، و مجموعه ای از ویژگی های فیلمبرداری بازیگوش برای ثبت زندگی و خاطرات شما با شکوه بیشتری وجود دارد. در Reno4 Pro و Reno4 ، عکسهای حماسی حرکت آهسته در اکشن ، اعم از آبپاش یا پودر رنگی ، با استفاده از حرکت آهسته هوشمند 960 فریم در ثانیه، و Ultra Steady Video 3.0 فیلم های ثابت از فعالیت های با شدت بالا هنگام راه رفتن ، دویدن یا دوچرخه سواری را قادر می سازد.

عکس های رنگارنگ: در Reno4 Pro و Reno4 ، کاملا جدید است حالت پرتره رنگ AI در هر دو عملکرد عکس و فیلم پس زمینه را به سیاه و سفید بی صدا می کند در حالی که سوژه را در رنگ واقعی نگه می دارد. ویدئو تک رنگ ویژگی فقط رنگ های قرمز ، سبز یا آبی را در ویدئو حفظ می کند ، در حالی که دیگران را سیاه و سفید می کند ، که جلوه ای شبیه فیلم های پرفروش را ایجاد می کند.

عکس های شب درخشان: تسلط بر عکسهای پرتره در شب نسیم با حالت شب شعله ور در Reno4 Pro و Reno4، که جلوه های نئونی هنری را در پس زمینه چراغ های خیابان اعمال می کند و باعث سوژه در همان زمان می شود. علاوه بر این، حالت سلفی فوق العاده شبانه و حالت فوق العاده تاریک با استفاده از هر دو دوربین جلو و عقب ، عکس های شفاف و واضح تری در شب بگیرید.

شب خود را زنده کنید با حسگر هوشمند تقویت شده AI

برای اینکه واقعاً با شخصیت جوانان همراه باشید ، Reno4 راحتی زندگی را فراهم می کند که به سختی می توان از آن صرف نظر کرد. تلفن ها به سنسور هوشمند تقویت شده AI مجهز شده اند تا عملکردهایی مانند آن را انجام دهند پیشگیری هوشمند از جاسوسی ، کنترل هوشمند هوا ، چرخش هوشمند و صفحه نمایش همیشه روشن هوشمند. با تشخیص هوشمند جاسوسی ، سنسور هنگامی که تشخیص می دهد غیر از مالک به تلفن نگاه می کند ، به طور خودکار محتوا را مخفی می کند. Smart AirControl یک روش آینده نگرانه برای پاسخگویی به تماس یا پیمایش در برنامه های رسانه های اجتماعی فقط با یک حرکت دست است.

شب خود را زنده کنید با تلفنی که با شما همگام است

Reno4 Pro 5G جدید با پیکربندی شده است یک کوالکام اسنپدراگون 765G تراشه 5G یکپارچه ، در حالی که هر دو تلفن های هوشمند Reno4 و Reno4 Pro با یک بسته بندی می شوند کوالکام اسنپدراگون 720G. علاوه بر این ، بهترین فناوری شارژ سریع OPPO در کلاس ، به مصرف کنندگان بیشتری در بازار خواهد رسید خاورمیانه از طریق Reno4 Pro 5G و Reno4 Pro. با شارژر فلش 65W SuperVOOC، فقط پنج دقیقه شارژ چهار ساعت تماشای YouTube و 36 دقیقه شارژ کامل می دهد. راه حل های اضافی برای صرفه جویی در مصرف برق مانند حالت صرفه جویی در مصرف انرژی فوق العاده به کاربران امکان می دهد 1.5 ساعت با WhatsApp چت کنند یا حداکثر 77 دقیقه با فقط 5٪ باتری تماس بگیرند. آماده باش فوق العاده شبانه تضمین می کند که فقط 2٪ باتری حدود هشت ساعت در شب مصرف می شود ، بنابراین حتی در صورت فراموش نشدن شارژ تلفن در شب ، کاربران نگرانی در مورد اتلاف برق ندارند.

هدفون بی سیم OPPO Enco W51 True

Reno4 Pro 5G جدید با پیکربندی شده است آ داخلی تراشه 5G داخلی – کوالکام اسنپدراگون 765G، در حالی که هر دو تلفن هوشمند Reno4 و Reno4 Pro همراه با یک کوالکام اسنپدراگون 720G. علاوه بر این ، بهترین فناوری شارژ سریع OPPO در کلاس ، به مصرف کنندگان بیشتری در بازار خواهد رسید خاورمیانه از طریق Reno4 Pro 5G و Reno4 Pro. با 65W SuperVOOC 2.0، فقط پنج دقیقه شارژ چهار ساعت تماشای YouTube و 36 دقیقه شارژ کامل می دهد. راه حل های اضافی برای صرفه جویی در مصرف برق مانند حالت صرفه جویی در مصرف انرژی فوق العاده به کاربران امکان می دهد 1.5 ساعت با واتس اپ چت کنند یا حداکثر 77 دقیقه با تنها پنج درصد باتری تماس بگیرند. آماده باش فوق العاده شبانه تضمین می کند که فقط دو درصد باتری حدود هشت ساعت در شب مصرف می شود ، بنابراین حتی در صورت فراموش شدن شارژ تلفن در شب ، کاربران نگرانی در مورد اتلاف برق ندارند.

کاملاً بصری طراحی شده است ، مانند پسوند طبیعی بدن کاربر ، ضربه های دو یا سه گانه بر روی گوشی به کاربر اجازه می دهد کاهش صدا را تغییر دهد ، به آهنگ بعدی برود ، تلفن را قطع کند یا دستیار صوتی را بیدار کند. شارژ بی سیم جعبه گوشی و هدفون در کل باتری تا 24 ساعت دوام می آورد. در دو رنگ – سفید گل ، آبی پرستاره – برای همه وجود دارد ، هر سبک که باشد.

سری Reno4 از 23 سپتامبر 2020 در امارات متحده عربی با قیمت خرده فروشی 2،499 AED برای Reno4 Pro 5G ، 1،999 AED برای Reno4 Pro و 1499 AED برای تلفن های هوشمند Reno برای پیش خرید در امارات متحده عربی در دسترس خواهد بود. OPPO Enco W51 نیز با قیمت خرده فروشی 499 درهم در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.oppo.com/ae مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفا با ما تماس بگیرید:
لوسی عزیز
مدیر روابط عمومی منطقه ای
OPPO
پست الکترونیک: [email protected]

درباره OPPO

OPPO از سال 2004 یک مارک برتر فناوری جهانی است و به ارائه محصولاتی که هنر و فناوری نوآورانه را به هم پیوند می دهد اختصاص دارد.

OPPO مأموریت دارد یک اکوسیستم دستگاه هوشمند با دسترسی چندگانه را برای عصر اتصال هوشمند بسازد. دستگاه های تلفن هوشمند به سادگی دروازه ای برای OPPO برای ارائه مجموعه متنوعی از فناوری های هوشمند و مرزی در سخت افزار ، نرم افزار و سیستم بوده اند. در سال 2019 ، OPPO a 7 میلیارد دلار دلار آمریکا سهبرنامه سرمایه گذاری یک ساله در تحقیق و توسعه برای توسعه فن آوری های اصلی که باعث پیشرفت طراحی از طریق فناوری می شوند.

OPPO با جدیت در حال پیگیری ایجاد بهترین محصولات فناوری و هنرمندانه فناوری برای کاربران جهانی است. با توجه به عناصر نام تجاری پیشرو ، جوان و زیبا ، OPPO خود را وقف این وظیفه می کند که به کاربران فوق العاده اجازه دهد از زیبایی تکنولوژی لذت ببرند.

طی 10 سال گذشته ، OPPO بر روی تولید گوشی های هوشمند با قابلیت دوربین تمرکز کرده است. OPPO اولین تلفن همراه با نام Smile Phone را در سال 2008 روانه بازار کرد که نشانگر آغاز سفر حماسی این برند در کاوش و پیشگامی فناوری فوق العاده است. در طول سالها ، OPPO سنت شماره یک بودن را ایجاد کرده است ، که با اختراع اولین تلفن هوشمند چرخشی جهان در سال 2013 به واقعیت تبدیل شد ، و باریک ترین تلفن هوشمند جهان را در سال 2014 راه اندازی کرد ، اولین کسی است که 5X Zoom “Periscope” را معرفی می کند فناوری دوربین و توسعه اولین تلفن هوشمند تجاری 5G در اروپا.

امروز ، OPPO به عنوان شماره چهار نام تجاری تلفن های هوشمند در سطح جهانی رتبه بندی شد. OPPO از طریق سیستم ColorOS تجربه و خدمات اینترنتی مانند OPPO Cloud و + OPPO زیبایی شناسی مصرف کنندگان جهانی را به ارمغان می آورد.

مشاغل OPPO 40 کشور را با بیش از شش م researchسسه تحقیقاتی و چهار مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان ، از سانفرانسیسکو به شنژن. OPPO همچنین یک مرکز طراحی بین المللی را که مقر اصلی آن است افتتاح کرد لندن، پیشرفته ترین فناوری را ایجاد می کند که آینده را نه تنها برای تلفن های هوشمند بلکه برای اتصال هوشمند شکل می دهد.

درباره OPPO MEA

OPPO سفر خود را در خاورمیانه و آفریقا (MEA) منطقه در سال 2015 پس از تاسیس دفتر منطقه ای خود در مصر. به دنبال موفقیت بی نظیر مرکز فروش برند در قاهره در سال اول ، OPPO برنامه توسعه خود را در سراسر منطقه MEA تسریع کرد و عملیات کشور خود را در امارات متحده عربی در سال 2019 افتتاح کرد. اکنون OPPO به طور فیزیکی در بیش از 12 بازار در سراسر منطقه حضور دارد ، از جمله مصر، الجزایر، تونس، مراکش، عربستان سعودی، عمان، کویت، بحرین، قطر، کنیا، نیجریه، و شام.

OPPO برای توانمندسازی حضور خود در منطقه مطابق با استراتژی محلی سازی محصولات خود ، بیشتر در MENA سرمایه گذاری کرد و کارخانه خود را در الجزایر در سال 2017 ، بنابراین ، تبدیل شدن به اولین مارک چینی برای ساخت محل تولید در شمال آفریقا. بر اساس بینش مصرف کنندگان محلی در هر کشور ، OPPO با در نظر گرفتن چندین دیدگاه نسبت به هر بازار ، از جمله محلی سازی محصول ، برای تأمین بیشتر نیازهای اصلی کاربران ، پیشرفت محلی سازی محصول را توسعه داده است. محلی سازی بازاریابی ، برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان جوان محلی ؛ و محلی سازی استعدادها ، برای درک بیشتر مصرف کنندگان محلی و ارائه خدمات مطلوب به مشتری.

طی سال گذشته ، OPPO شروع به تنظیم خط تولید خود در کشور کرده است خاورمیانه منطقه به طور خاص این شامل پرچمدار OPPO Find X Series و معرفی OPPO Reno Series است. OPPO همچنان به تولید خط تولید محلی خود ادامه می دهد تا سری حق بیمه بیشتری را به مصرف کنندگان منطقه ارائه دهد.

OPPO که یک شرکت بین المللی آینده نگر است ، تلاش می کند شرکتی پایدار باشد که به دنیای بهتر کمک کند و از طریق فعال کردن ابتکارات جامعه محلی و فعالیت های بشردوستانه و بشردوستانه تغییرات مثبتی را از هر لحاظ ممکن ایجاد کرده باشد.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1279491/OPPO_Reno4_Pro_5G.jpg

منبع OPPO

لینک های مربوطه

https://www.oppo.com