صنعت جهانی لباس خواب تا سال 2026

DUBLIN، 15 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی لباس خواب توسط کاربر نهایی (زنان ، کودکان و مردان) ، توسط کانال توزیع (هایپرمارکت / سوپرمارکت ، فروشگاه های اینترنتی با تخفیف و سایر فروشگاه ها) ، بر اساس منطقه ، تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی ، 2020 – 2026” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه بازار لباس خواب جهانی به سطح جهانی برسد 21.6 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با رشد بازار 13.6٪ CAGR در دوره پیش بینی افزایش می یابد. لباس خواب به پوشاکی گفته می شود که مخصوصاً برای پوشیدن هنگام خوابیدن طراحی شده است. بازار رو به رشد لباس خواب به دلیل تغییر مد مد در مصرف کنندگان ، نسبت داده می شود. اکثر مصرف کنندگان مشتاق درک روندهای مداوم و آینده برای ارتقا. سبک زندگی شیک خود هستند.

یک مسابقه برای اتخاذ روند مد مد که مردم را برای خرید لباس جدید روند مد که به ویژه توسط افراد مشهور و تأثیرگذاران مد پوشیده شده است ، وجود دارد. لباس مد مرسوم ، لباس تدریجی را به روشی بسیار ظریف دور می اندازد. امروزه ، روند مد جسورانه و کلاسیک پیش می رود ، که از صف خارج می شود ، این طراحان روند تأثیر می گذارد تا مردم لباس های داخلی یا لباس خواب خود را به عنوان لباس راحتی که باعث رشد بازار لباس می شود شکوفا کنند.

علاوه بر این ، تقاضای فزاینده ای برای لباس خواب مد روز و شیک وجود دارد ، که این شرکت ها را تشویق می کند محصولات جدید لباس خواب مد روز را معرفی کنند که نیاز مشتریان را برآورده می کند. علاوه بر این ، بیشتر تقاضای این محصولات از گروه سنی بزرگسالان ، به ویژه زنان ، ناشی می شود زیرا آنها بیشتر نوع لباس خود را انتخاب می كنند و خرج می كنند. علاوه بر این ، این رده پوشاک نه تنها شیک است بلکه بسیار راحت است که به رشد بازار کمک می کند.

بیماری همه گیر COVID-19 از سه طریق بر اقتصاد جهانی تأثیر مستقیم بر تولید و تقاضا ، ایجاد زنجیره تأمین و ایجاد اختلال در بازار و خسارت مالی شرکت ها تأثیر گذاشته است. این ممنوعیت سفر همه گیر ، ممنوعیت رستوران و قفل شدید در چهل کشور ، در نتیجه باعث کند شدن رشد بازار لباس خواب می شود. این امر همچنین در اعتماد به نفس عمده کسب و کار ، افزایش وحشت در بین مردم و عدم اطمینان در مورد آینده نقش داشت.

بر اساس کاربر نهایی ، بازار به زنان ، کودکان و مردان تقسیم شده است. بر اساس کاربران ، گروه زنان برجسته ترین کاربر بازار است و انتظار می رود در دوره پیش بینی سلطه را حفظ کند. این رشد به مفهوم کار در خانه و برنامه شلوغ کاربران نسبت داده می شود که باعث افزایش این روند می شود. علاوه بر این ، هوا نقش مهمی در تبلیغ محصولات مختلف لباس خواب که در آب و هوای مختلف در بازار موجود است ، دارد.

براساس کانال توزیع ، بازار به هایپرمارکت / سوپرمارکت ، آنلاین ، فروشگاه های تخفیف و سایر موارد تقسیم شده است. بر اساس کانال توزیع ، بخش سوپرمارکت ها / هایپر مارکت ها بیشترین درآمد را در بازار در سال 2019 داشته اند و انتظار می رود در دوره پیش بینی سلطه داشته باشد. علاوه بر این ، این کانال های خرده فروشی راه حل یک مرحله ای را برای مشتری در نظر گرفته اند تا از آن به یک گزینه خرید محبوب استفاده کنند.

بر اساس مناطق ، بازار به بخش تقسیم شده است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و آمریکای لاتین، خاورمیانه & آفریقا. بر اساس منطقه ، برجسته ترین بازار بود آمریکای شمالی در سال 2019 آسیا و اقیانوسیه پیش بینی شده است که در CAGR بالاتر طی سالهای پیش بینی رشد کند. رشد بخش منطقه ای به افزایش درآمد قابل استفاده و تأثیر کشورهای غربی بر پوشش و سبک زندگی مردم بستگی دارد.

گزارش تحقیقات بازار تجزیه و تحلیل سهامداران اصلی بازار را پوشش می دهد. شرکتهای اصلی نمایه شده در این گزارش عبارتند از: L Brands، Inc. (Bath & Body Works، LLC)، PVH Corporation، Hanesbrands، Inc.، Berkshire Hathaway، Inc.، American Eagle Outfitters، Inc. ، MAS Holdings Limited ، Jockey International، Inc. ، Decathlon SA (Asociacion Familiale Mulliez) و Triumph International Holdings GmbH.

پیشنهادهای بی نظیر ناشر

  • پوشش گسترده
  • بالاترین تعداد جدول و ارقام بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمینی بهترین قیمت
  • پشتیبانی مطمئن از تحقیقات پس از فروش با 10٪ رایگان سفارشی سازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
1.3 حوزه بازار
1.4 تقسیم بندی
1.4.1 بازار جهانی لباس خواب ، توسط کاربر نهایی
1.4.2 بازار جهانی لباس خواب ، توسط کانال توزیع
1.4.3 بازار جهانی لباس خواب ، توسط جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 ترکیب بازار
2.2 عوامل کلیدی موثر بر بازار
2.2.1 رانندگان بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. بازار جهانی لباس خواب توسط کاربر نهایی
3.1 بازار جهانی زنان براساس مناطق
3.2 بازار جهانی کودکان براساس مناطق
3.3 بازار جهانی مردان براساس منطقه

فصل 4. بازار جهانی لباس خواب توسط کانال توزیع
4.1 هایپرمارکت جهانی / بازار سوپرمارکت های منطقه ای
4.2 بازار جهانی جهانی براساس منطقه
4.3 بازارهای تخفیف جهانی براساس مناطق
4.4 بازار جهانی جهانی بر اساس منطقه

فصل 5. بازار جهانی لباس خواب بر اساس منطقه
5.1 بازار لباس خواب آمریکای شمالی
5.2 بازار لباس خواب اروپا
5.3 بازار لباس خواب آسیا و اقیانوسیه
5.4 بازار لباس خواب LAMEA

فصل 6. مشخصات شرکت
6.1 L Brands، Inc. (Bath & Body Works، LLC)
6.1.1 بررسی اجمالی شرکت
6.1.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.1.3 تجزیه و تحلیل مقطعی
6.1.4 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
6.1.4.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
6.2 شرکت PVH
6.2.1 بررسی اجمالی شرکت
6.2.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.2.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
6.2.1 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
6.2.1.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
6.3 هانزبراندز ، شرکت
6.3.1 بررسی اجمالی شرکت
6.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.3.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
6.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
6.4 Berkshire Hathaway، Inc.
6.4.1 بررسی اجمالی شرکت
6.4.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.4.3 تجزیه و تحلیل مقطعی
6.5 American Eagle Outfitters، Inc. (مشاغل خرده فروشی)
6.5.1 بررسی اجمالی شرکت
6.5.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.5.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
6.6 Hanky ​​Panky Ltd.
6.6.1 بررسی اجمالی شرکت
6.7 MAS Holdings Limited
6.7.1 بررسی اجمالی شرکت
6.8 جوکی بین المللی ، شرکت
6.8.1 بررسی اجمالی شرکت
6.8.2 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
6.8.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
6.9 Decathlon S.A. (Asociacion Familiale Mulliez)
6.9.1 بررسی اجمالی شرکت
6.10 Triumph International Holdings GmbH
6.10.1 بررسی اجمالی شرکت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/guzrx0 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

متخصص کیف دستی کریستی با تأثیرگذاری بر روی صندلی می نشیند تا در مورد رابطه ماندگار کیف “کلی” هرمس – و پیامدهای فروش اخیر حراج با تنظیم سابقه آن صحبت کند

نیویورک، 12 ژانویه 2021 / PRNewswire / – در ماه نوامبر ، کیسه تمساح هیمالیا “کلی” در حراجی در فروخته شد هنگ کنگ برای 437،330 دلار، یک عدد ثبت کننده برای کیف های دستی لوکس. Grace Influential که مأموریتش حفظ میراث آن است گریس کلی، مصاحبه کرد کیتلین دونووان، رئیس دپارتمان ایالات متحده و کارشناس کیف دستی لوکس مقیم کریستی ، در مورد فروشی که خبرساز شد ، پیامدهای آن در بازار حراج کیف های دستی لوکس و تأثیر ماندگار یک لوازم جانبی بسیار نمادین ، ​​از طبقه بندی خود فراتر می رود.

هوشمند زندگی کنید ، سبز شوید! – محاسبات آخرین پلت فرم محصول و راه حل های اینترنت اشیا را برای سیستم HVAC هوشمند در CES 2021 به نمایش می گذارد

HONG KONG ، 13 ژانویه ، 2021 / PRNewswire / – متخصص فن آوری ، راه حل های محصول و ساخت – Computime Group Limited (“محاسبات” یا “شرکت” ، همراه با شرکت های تابعه ، “گروه” ، کد سهام: 320 .HK) از حضور در نمایشگاه مجازی خوشحال است …

آتش سوزی و ایمنی شرکت PYE-BARKER شرکت تجهیزات آتش نشانی NARDINI را به دست می آورد

در سال 1949 توسط تاسیس شد رالف ناردینی جونیور، ناردینی آتش یک شغل خانوادگی است که راه حل هایی برای حفاظت از آتش ، تشخیص آتش / گاز و مهار آتش ویژه خطرات ویژه در غرب میانه – و حتی فراتر از آن – فراهم می کند. Nardini Fire در زمان تعطیلی 95 کارمند داشت. مالک تام ناردینی موارد زیر را در مورد پیوستن به Pye-Barker Fire به اشتراک گذاشت:

“خانواده Nardini Fire مفتخر است که با Pye-Barker Fire به بخشی از چنین عملیات محافظت از آتش سوزی تبدیل شود. هر نماینده Pye-Barker Fire که از رئیس جمهور گرفته تا پرسنل میدانی را ملاقات می کردیم ، بسیار با شخصیت بودند اما بسیار حرفه ای و بسیار پایین بحث در مورد مشاغل با رئیس جمهور مقایسه با گفتگو با یکی از دوستان شما در مورد آبجو در حیاط پشتی بود. این نگرش در مورد هر یک از اعضای تیم مدیریت بالاتر و انتقال آنها صادق بود. “

تام ادامه داد: “حمایت آنها از کارمندان ما و موفقیت سازمان در آینده بسیار واضح است.” “کل تیم Nardini Fire می خواهند از Pye-Barker Fire برای نشان دادن اعتماد به نفس اینکه کارمندان و مشاغل ما کاملاً مطابق با برنامه های فعلی و آینده خود برای رشد استراتژیک هستند ، تشکر کنند.”

گفت: “ناردینی آتش” یک تجارت دیرینه و پیشرو در صنعت آتش سوزی است که از شهرت بالایی برخوردار است و از ساحل به ساحل بسیار مورد احترام است. بارت پروکتور، مدیر عامل شرکت Pye-Barker Fire. “سکوی آنها پایه محکمی برای گسترش مداوم در سراسر غرب میانه فراهم می کند.”

Pye-Barker Fire مفتخر است که از تیم Nardini Fire در خانواده استقبال کند و منتظر آینده ای قدرتمند در کنار هم است.

درباره آتش و ایمنی Pye-Barker
Pye-Barker Fire & Safety پیشرو در ارائه خدمات حفاظت از ایمنی در برابر آتش و زندگی ، با دفتر مرکزی در آتلانتا، جورجیا و تقریبا 70 مکان در 19 ایالت قاره آمریکا قرار دارد. از زمان تاسیس در سال 1946 ، ارزشهای اصلی Pye-Barker Fire در ارائه خدمات صادقانه و قابل اعتماد از طریق کارکنان بسیار آموزش دیده و فداکار خود تردید ندارند. Pye-Barker Fire سرمایه گذاری زیادی در ارائه بهترین آموزش در کلاس برای تیم خود و در عین حال ارائه مزایای رقابتی صنعت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آتش سوزی پارکر ، به سایت www.pyebarkerfire.com مراجعه کنید.

مخاطب:
چاک ریمل
معاون توسعه تجارت
(910) 612-6252
[email protected]

SOURCE Pye-Barker آتش نشانی و ایمنی

لینک های مربوطه

https://pyebarkerfire.com

CannTrust اعلام کرد معرفی برند پزشکی جدید estora

محصولات هم اکنون از طریق بستر تجارت الکترونیکی جدید در کانال پزشکی برای فروش در دسترس هستند

واگن ، روشن، 8 ژانویه 2021 / PRNewswire / – CannTrust Holdings Inc. (“CannTrust” یا “شرکت”) اعلام کرد امروز با مارک پزشکی جدید خود دوباره وارد بازار شاهدانه پزشکی کانادا می شود استوراTM و بلافاصله خدمت به بیماران را آغاز می کند.

استوراTM مبتنی بر پایه محصولات سازگار و با کیفیت بالا CannTrust ، با تمرکز بر ارائه مراقبت های برتر از بیمار در هر تعامل ، اتصال بیماران ، پزشکان و شرکای تجاری با منابع آموزشی و محصولات مورد نیاز آنها برای پیمایش سفر منحصر به فرد حشیش پزشکی هر بیمار.

وی گفت: “از ابتدای تأسیس ما ، ما به تهیه کاناب به طور مداوم با کیفیت بالا شاهدانه اختصاص داده ایم.” گرگ گویات، مدیر ارشد اجرایی در CannTrust. “ما خوشحالیم که مارک پزشکی جدید خود را راه اندازی می کنیم استوراTM با مجموعه ای از محصولات شاهدانه پزشکی شامل قطره های روغن ، کپسول ها و قالب های گل خشک. “

بسیاری از محصولات از طریق سایت تجارت الکترونیکی www.estoramedical.com بلافاصله برای فروش در دسترس هستند.

گویات گفت: “ما معتقدیم كه ایجاد بنیان قوی ما در حشیش پزشکی برای تأمین نیازهای متغیر بیماران ضروری است.” “estora هسته مراقبت از بیمار است. ما با بیماران و پزشکان مشاوره مشورت کردیم ، در مورد نیازهای آنها بیشتر یاد گرفتیم و فرآیندها و پیشنهادات محصولات خود را اصلاح کردیم تا تجربه آنها را با ما بالا ببریم. “

CannTrust همچنان تحت حمایت CCAA است تا تلاش های خود را برای حل ادعاهای دادرسی مدنی خود و بررسی کامل گزینه های استراتژیک تسهیل کند. این تلاشها مداوم و محرمانه است و شرکت قادر به پیش بینی زمان یا نتیجه آنها نیست. در این میان ، با احیای مجدد مجوزهای حشیش و احیای مداوم عملیات خود ، ورود مجدد CannTrust به بخش تجارت پزشکی حشیش بخش مهمی از تمرکز آن بر بازسازی اعتماد از طریق ارائه محصولات نوآورانه با کیفیت به بیماران و مشتریان خود است. . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل CCAA CannTrust ، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید: www.ey.com/ca/canntrust.

درباره استوراTM

استوراTM یک مارک حشیش پزشکی کانادایی است. نمونه کارهای ما با در نظر گرفتن بیماران ، با فرمت های آسان برای استفاده و فرایندهای استاندارد طراحی شده است که از سازگاری و کیفیت در هر بطری اطمینان حاصل می کند. ما فقط یک ارائه دهنده حشیش پزشکی نیستیم ، بلکه یک شریک هستیم که بیماران ما را در سفر خود با حشیش پزشکی راهنمایی و پشتیبانی می کند ، بنابراین آنها می توانند بر روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند.

estoramedical.com

estoramedical

اظهارات رو به جلو

این اطلاعیه مطبوعاتی حاوی “اطلاعات آینده نگرانه” به معنای قوانین اوراق بهادار کانادا و “بیانیه های آینده نگرانه” به معنای قانون اصلاح دعاوی اوراق بهادار خصوصی ایالات متحده 1995 و سایر موارد قابل اجرا است ایالات متحده قوانین بندر امن ، و چنین اظهاراتی بر اساس انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها ، مفروضات و عقاید و دیدگاه های کنونی CannTrust در مورد رویدادهای آینده است.

با استفاده از اصطلاحات آینده نگر مانند “باور” ، “انتظار” ، “احتمال” ، “ممکن” ، “اراده” ، “باید” ، “قصد” ، اطلاعات آینده نگر و اظهارات آینده نگر را می توان شناسایی کرد. “پیش بینی” ، “بالقوه” ، “پیشنهادی” ، “تخمین” و سایر کلمات مشابه ، از جمله تغییرات منفی و دستوری آن ، یا عباراتی که برخی رویدادها یا شرایط “ممکن است” ، “اتفاق” یا “رخ دهد” ، یا توسط بحث استراتژی

اطلاعات و اظهارات آینده نگر لزوماً خطرات شناخته شده و ناشناخته ای را شامل می شود ، از جمله ، بدون محدودیت: نتیجه بدهی های احتمالی شرکت ؛ تأثیر تحقیقات نظارتی بالقوه ؛ بررسی شرکت از گزینه های استراتژیک ؛ خطرات مرتبط با شرایط عمومی اقتصادی ؛ رویدادهای نامطلوب صنعت ؛ از دست دادن بازارها تحولات قانونی و نظارتی آینده در کانادا، ایالات متحده و جاهای دیگر صنعت شاهدانه در کانادا بطور کلی؛ و ، توانایی Cannrust برای اجرای استراتژی های تجاری خود است.

هرگونه اطلاعات و گزاره های آینده نگر فقط از تاریخ ساخت آنها صحبت می شود و ، به جز موارد قانونی ، CannTrust هیچ تعهدی را در مورد به روزرسانی یا تجدید نظر در هرگونه اطلاعات یا اظهارنظرهای آینده نگر ، چه در نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده یا موارد دیگر. هر از گاهی عوامل جدیدی پدیدار می شوند و پیش بینی همه این عوامل برای Canntrust امکان پذیر نیست. هنگام در نظر گرفتن این اطلاعات و اظهارات آینده نگر ، خوانندگان باید عوامل خطر و سایر اظهارات هشدار دهنده را در فرم اطلاعات سالانه CannTrust به تاریخ داشته باشند 28 مارس 2019 (“AIF”) و با مراجعه به مقامات نظارتی اوراق بهادار کانادا در SEDAR به آدرس www.sedar.com و به عنوان نمایشگاه گزارش سالانه CannTrust فرم 40-F تحت قانون مبادله اوراق بهادار ایالات متحده در سال 1934 ، با اصلاحیه ، با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در EDGAR به آدرس www.sec.gov (“مارس 2019 فرم 40-F “). عوامل خطر و سایر فاکتورهای ذکر شده در AIF می توانند وقایع یا نتایج واقعی را با آنچه در هرگونه اطلاعات یا اظهارنظرهای آینده نگر توصیف می شود ، متفاوت کنند. همچنین به خوانندگان یادآوری می شود که CannTrust به عنوان پیش فرض دوره خود ، پیش فرض است. الزامات افشای تحت قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار و الزامات بورس اوراق بهادار ، که جدیدترین AIF ، فرم 40-F و سایر افشای آن همه عوامل خطر را که در حال حاضر با شرکت روبرو است منعکس نمی کند ، و شرکت مجددا اظهارنامه مالی را تکمیل یا ثبت نکرده است عبارات موجود در AIF یا مارس 2019 فرم 40-F یا در غیر این صورت اصلاحیه ای را در فرم 40-F ایجاد کرده است ، و این شرکت تصمیم گرفته است که پرونده های قبلی خود را اصلاح نکند یا پرونده های دیگری را با توجه به الزامات افشای دوره ای تحت قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار و الزامات بورس اوراق بهادار ایجاد نکند. هیچ یک از اوراق بهادار شرکت برای تجارت در هر بورس اوراق بهادار در هر حوزه قضایی ذکر نشده است کانادا، تجارت در اوراق بهادار شرکت منوط به یک دستور توقف تجارت است که در تاریخ صادر شده است 13 آوریل 2020 توسط کمیسیون اوراق بهادار انتاریو برای عدم موفقیت CannTrust در تعهدات افشای خود تحت قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار.

منبع CannTrust Holdings Inc.

لینک های مربوطه

https://www.canntrust.com/

کمیسیون نیروی کار تگزاس با بنیاد آموزش انجمن رستوران تگزاس برای حمایت از بازیابی صنعت رستوران 70 میلیارد دلاری ایالت همکاری می کند

آستین ، تگزاس، 7 ژانویه 2021 / PRNewswire / – کمیسیون نیروی کار تگزاس (TWC) برای حمایت از بهبود وضعیت اقتصادی متمایل شده است 70 میلیارد دلار تگزاس صنعت رستوران. رستوران ها در تگزاس طبق گزارش انجمن رستوران تگزاس (TRA) ، با شیوع همه گیر COVID-19 ، بیش از 10،000 رستوران به طور دائمی تعطیل و بیش از 150،000 کارمند به حاشیه رانده شده اند. بر اساس تأثیر بر این بخش اشتغال که یک دوره رونق داشت ، TWC به اتفاق آرا به ارائه پشتیبانی و بودجه برای کمک به بازسازی این صنعت حیاتی رای داد. از طریق تصویب پروژه های نوآورانه یک بار ، بودجه از طریق کمک مالی سخاوتمندانه 4.9 میلیون دلار از IKEA ، TWC امکان ایجاد فیلم های آموزشی آنلاین برای دارندگان رستوران ها و کارمندان آنها را فراهم کرده است. این پروژه فراهم می کند تا 500000 دلار برای خرید ServSafe Food Handler و TABC To Go آموزش و صدور گواهینامه – مدارک تحصیلی کارمندان سرویس غذا لازم است که در تگزاس.

آرون دمرسون ، نماینده کمیسیون TWC ، به نمایندگی از کارفرمایان ، گفت: “به عنوان یکی از صنایع آسیب دیده از همه گیر ، رستوران ها برای آموزش نیروی کار فعلی خود ، استخدام و استخدام مجدد کارمندان و باز نگه داشتن آنها تلاش می کنند.” “آنها همچنین مجبورند خود را با مدل های جدید تجاری و تغییر تقاضای مصرف کننده تطبیق دهند. به عنوان مثال ، بسیاری از آنها باید تجارت خود را برای انجام ، محدود کردن و تحویل مجدد انجام دهند و برای رفع نیازهای فاصله اجتماعی و تقاضای سفارش آنلاین ، تجارت خود را پیکربندی کنند. ما می خواهیم منابعی را فراهم می کنیم تا بهترین فرصت ها را برای موفقیت در اختیار آنها قرار دهیم. اگر بتوانیم به آنها کمک کنیم تا با خیال راحت باز بمانند ، این امر به آنها در حفظ کارمندان ، رشد و استخدام مجدد کارگران جدید و کمک به بهبود وضعیت اقتصادی ما کمک می کند. تگزاس اقتصاد “

COVID-19 تأثیر مخربی بر صنعت رستوران و خدمات غذایی داشته است. حمایت از اپراتورهای رستوران در سراسر ایالت با آموزشهای برتر در کلاس ، زیرا این امر مربوط به معاملات غیر مقدماتی و بدون تماس و طراحی به آنها کمک می کند تا بازیابی خود را آغاز کنند و اطمینان حاصل کنند که منابع لازم برای رشد مجدد را دارند. فیلم های آموزشی به کسب و کارها کمک می کند تا برای بازگشت به فعالیت خود جابجا شوند یا عملیات موجود را تغییر دهند تا با پروتکل های ایمنی مطابقت داشته باشند. افزودن ServSafe Food Handler و TABC To Go تضمین می کند بیش از 200،000 کارمند آینده گواهینامه های لازم را برای شروع فوری یا بازگشت به کار در صنعت رستوران و خدمات غذایی دریافت خواهند کرد.

تگزاس اقتصاد بدون بهبود صنعت رستوران و خدمات غذایی نمی تواند به طور کامل بهبود یابد. ” امیلی ویلیامز نایت، Ed.D ، رئیس و مدیرعامل انجمن رستوران های تگزاس. “ما فوق العاده از کمیسیون نیروی کار تگزاس برای همکاری آنها سپاسگزاریم تا اطمینان حاصل کنیم که صنعت ما نه تنها بهبود می یابد ، بلکه به یکی از بزرگترین کارفرمایان بخش خصوصی در ایالت تگزاس. TWC یک شریک باورنکردنی در سراسر شیوع بیماری همه گیر ، و با تصمیم به سرمایه گذاری در کارفرمایان و کارمندان در بوده است تگزاس آنها یک بار دیگر تعهد خود را به تگزاس بهبود و رشد TRA مشتاق همکاری با TWC است تا این برنامه را به موفقیت چشمگیری برساند که به نفع کل کشور ما باشد. ”

درباره انجمن رستوران تگزاس
انجمن رستوران تگزاس در سال 1937 تشکیل شد تا به عنوان وکالت در این کشور فعالیت کند تگزاس و منبع ضروری برای صنعت خدمات غذایی است. امروز ، TRA به عنوان یک انجمن تجارت پیشرو ، نماینده ایالت است 70 میلیارد دلار صنعت رستوران ، که از بیش از 50،000 مکان و یک نیروی کار 1.3 میلیون کارمند تشکیل شده است. همراه با بنیاد آموزش انجمن رستوران تگزاس ، این انجمن از صنعت در حال رشد محافظت می کند ، پیشرفت می کند و آموزش می دهد.

درباره کمیسیون نیروی کار تگزاس
کمیسیون نیروی کار تگزاس یک آژانس دولتی است که به کمک کمک می کند تگزاس کارفرمایان ، کارگران و جوامع از نظر اقتصادی پیشرفت می کنند. برای جزئیات بیشتر در مورد TWC و خدماتی که با هماهنگی شبکه تابلوهای توسعه نیروی کار محلی خود ارائه می دهد ، با 512-463-8942 512 تماس بگیرید یا به سایت www.texasworkforce.org مراجعه کنید. برای دریافت اعلان در مورد برنامه ها و خدمات TWC ، در به روزرسانی های ایمیل ما مشترک شوید.

SOURCE انجمن رستوران تگزاس

لینک های مربوطه

https://www.txrestaurant.org

Fareportal از مشکلات JetBlue شکایت می کند

نیویورک، 7 ژانویه 2021 / PRNewswire / – آژانس مسافرتی آنلاین Fareportal از JetBlue Airways تحت قوانین ضد انحصاری فدرال برای “طرح” ادعا شده برای جلوگیری از مصرف کنندگان در مقایسه قیمت کرایه JetBlue با سایر خطوط هوایی شکایت کرده است. Fareportal ، که با بیش از 600 شرکت هواپیمایی در سطح جهان همکاری مشارکت طولانی مدت دارد ، به دلیل ایجاد بسیاری از نوآوری های اولین صنعت شناخته شده است. این ادعا ادعا می کند که JetBlue در تلاش است تا با دشواری خرید خریداران از قیمت ها ، نرخ هایی را که در آن سلطه دارد افزایش دهد.

Fareportal در دادخواست ای كه در مورد دادخواست نوشت: 5 ژانویه 2021 که در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه شرقی نیویورک. “هدف JetBlue ساده است: ایجاد مشکل در مقایسه با زمانی که مشتری می خواهد پرواز کند.”

آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) در دهه 1990 متولد شدند و با ایجاد توانایی مقایسه آسان قیمت بلیط ، به طور چشمگیری رقابت را افزایش دادند و نرخ ها را کاهش دادند. وی گفت: “JetBlue در تلاش است تا مشتریان را مجبور به رزرو بلیط در وب سایت خود کند ، جایی که عدم مقایسه قیمت با سایر شرکت های هواپیمایی به JetBlue اجازه می دهد تا قیمت بلیط را برای مسافران حساس به قیمت افزایش دهد.” فردریک استین، مدیر حقوقی و انطباق Fareportal.

از همان زمان 5 ژانویه 2021، JetBlue Fareportal را مجبور به حذف اطلاعات پرواز و قیمت خود از وب سایت های Fareportal از جمله CheapOair ، بزرگترین پرواز OTA کرده است. JetBlue قبلاً دهها OTA دیگر را از نمایش محتوای JetBlue به مشتریان به عنوان بخشی از “استراتژی JetBlue برای برگرداندن ساعت” و “بازگشت به روزهای گذشته ، قبل از OTAs ، هنگامی که محتوای هواپیما پنهان بود” جلوگیری کرد ، که مسافران را دشوار می کند مقایسه خدمات و کرایه ها.

در ادامه این شکایت ، جزئیات اینکه JetBlue با حذف خرید مقایسه ، به سمت سود بیشتر از افزایش قیمت بلیط خواهد رفت. در این شکایت آمده است که JetBlue می داند که تسلط آن در بازارهای خاص ، مصرف کنندگان را مجبور به رزرو از طریق وب سایت خود می کند ، با نمونه هایی از بازارهایی که شرکت هواپیمایی در آنها حضور غالب دارد از جمله نیویورک، فورت لودردیل، اورلاندو، بوستون، لس آنجلس، و سان خوان ، پورتوریکو.

در این دادخواست آمده است که JetBlue استراتژی ضد رقابتی خود را با استفاده از صندوق های امداد COVID-19 از طریق “مالیات دهندگان آمریکایی ناخواسته طرح خود را تأمین می کند تا آنها را از اطلاعات مورد نیاز برای مقایسه فروشگاه” تأمین کند. در این دادخواست همچنین اشاره شده است که “JetBlue همچنین آماده است که متحمل خسارات کوتاه مدت شود زیرا از دلار مالیات دهندگان برای خنثی کردن آنها استفاده می کند” با “گرفتن مالیات از مودیان آمریکایی به صورت تخفیف COVID. JetBlue قرار است بیش از این دریافت کند 685 میلیون دلار در حمایت مستقیم از مالیات دهندگان آمریکایی و حداکثر 1.14 میلیارد دلار در وام های خزانه داری ایالات متحده تحت قانون CARES و آماده دریافت حتی بیشتر است. “

در باره فارپورتال
فارپورتال یک شرکت فناوری سفر است که از خدمات دربان سفر سفر می کند. Fareportal با بهره گیری از فناوری نوآورانه و مراکز ارتباط جهانی متعلق به شرکت و تحت مالکیت شرکت ، مشارکت های نیرومندی را در صنعت ایجاد کرده است که به مشتریان امکان دسترسی به بیش از 600 شرکت هواپیمایی ، یک میلیون هتل و صدها شرکت اجاره اتومبیل در سراسر جهان را می دهد. با نمونه کارها از مارک های مسافرتی مصرف کننده از جمله ارزان و OneTravel، Fareportal مصرف کنندگان را قادر می سازد تا از طریق تلفن یا گپ زنده ، رزرو آنلاین ، در برنامه های تلفن همراه برای iOS و Android را انجام دهند. Fareportal به شرکای شرکت هواپیمایی خود امکان دسترسی به یک پایگاه گسترده مشتری را می دهد که پروازهای بین المللی و داخلی با بازده بالا ، هتل و سایر لوازم جانبی سفر و اضافی را رزرو می کند.

منبع Fareportal

لینک های مربوطه

https://www.fareportal.com

استرالیا برای میزبانی کنفرانس تلفنی

شماره های شرکت کنندگان در همایش

تائیدیه #:

87780553

محلی:

416-764-8659

تلفات رایگان آمریکای شمالی:

1-888-664-6392

URL پخش وب:

http://bitly.ws/b23

درباره Australis Capital Inc.

AUSA استراتژی رشد سرمایه را در جهت استقرار یک MSO بسیار رقابتی و سودآور در ایالات متحده و بازارهای جهانی شاهدانه اجرا می کند. خطوط و دارایی های تجاری AUSA شامل سرمایه گذاری در Cocoon ، Body and Mind Inc. ، Quality Green ، Folium Biosciences و دارایی های زمینی در واشنگتن. AUSA در حال حاضر به دنبال بسته شدن معامله ای است که به موجب آن 100٪ از حق عضویت در Green Therapyics LLC را بدست می آورد ، یک جایزه MSO با فعالیت در نوادا، میسوری و اوکلاهما. علاوه بر این ، شرکت در تلاش است تا خرید ALPS ، مشاور برتر طراحی ، مدیریت ساخت ، راه اندازی و پس از راه اندازی محصولات باغی مانند حشیش ، میوه ها ، سبزیجات ، قارچ ها و جلبک ها را در زمینه طراحی ، مدیریت ساخت و ساز در جهان انجام دهد. از طریق GT و ALPS ، این شرکت معتقد است که می تواند دسترسی کم هزینه به زیست توده شاهدانه را تأمین کند تا مقیاس مارک های برنده جایزه خود را در سراسر ایالات متحده و بازارهای جهانی شاهدانه تأمین کند.

سهام مشترک شرکت در CSE تحت نماد “AUSA” و در OTCQB تحت نماد “AUSAF” معامله می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد AUSA ، با شرکت از طریق پست الکترونیکی در آدرس تماس بگیرید [email protected].

دکتر. دوک فو
________________________________

دکتر. دوک فو
مدیر اجرایی موقت

بیانیه رو به جلو
این نسخه خبری حاوی بیانیه ها و اطلاعاتی است که تا حدی که واقعیت تاریخی نداشته باشد ، “اطلاعات آینده نگر” به معنای قانون قابل اجرا در مورد اوراق بهادار است. اطلاعات رو به جلو براساس پیش فرض ها ، تخمین ها ، تحلیل ها و نظرات معقول مدیریت با توجه به تجربه و درک آن از روندها ، شرایط فعلی و تحولات مورد انتظار و همچنین سایر عواملی که به نظر مدیریت مرتبط و معقول است ، در نظر گرفته شده است. شرایط موجود در تاریخ ارائه چنین اظهاراتی ، اما ممکن است نادرست باشد.

اطلاعات رو به جلو شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته ، عدم اطمینان و سایر عواملی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی ، عملکرد یا دستاوردهای شرکت از نظر نتایج آینده ، عملکرد یا دستاوردهای بیان شده یا ضمنی از اطلاعات آینده نگر ، تفاوت اساسی داشته باشد. بر این اساس ، خوانندگان نباید به هیچ یک از این اطلاعات آینده نگر اعتماد بی جهت داشته باشند. بعلاوه ، هر بیانیه آینده نگر فقط از تاریخی است که چنین بیانیه ای گفته می شود. هر از گاهی عوامل جدیدی پدیدار می شوند و برای مدیریت شرکت امکان پیش بینی همه این عوامل وجود ندارد و تأثیر هر یک از این عوامل در تجارت شرکت یا میزان تأثیر هر عامل یا ترکیبی از عوامل را از قبل ارزیابی می کند. ، ممکن است باعث شود نتایج واقعی با نتایج موجود در هر بیانیه آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشد. شرکت هیچگونه تعهدی در قبال بروزرسانی اطلاعات آینده نگر برای انعکاس اطلاعات ، رویدادها ، نتایج ، شرایط یا موارد دیگر پس از تاریخ این مقاله یا انعکاس وقایع پیش بینی نشده متعهد نیست ، مگر اینکه در قانون از جمله قوانین اوراق بهادار لازم باشد. این اطلاعیه مطبوعاتی به منزله پیشنهاد فروش یا درخواست پیشنهادی برای خرید اوراق بهادار نیست.

CSE نه محتوای این خبر را تأیید و نه تأیید کرده است. نه CSE و نه ارائه دهنده خدمات مقررات آن (همانطور که این اصطلاح در سیاستهای CSE تعریف شده است) مسئولیت کافی یا صحت این نسخه را نمی پذیرند.

SOURCE Australis Capital Inc.

لینک های مربوطه

www.ausa-corp.com

Dover اعلام کرد خرید سیستم های نوآورانه کنترل ، شرکت ، پیشرو در ارائه راه حل های مدیریت سایت شستشوی خودرو

DOWNERS GROVE ، بیماری، 6 ژانویه 2021 / PRNewswire / – دوور (NYSE: DOV) امروز اعلام کرد که خرید شرکت Innovative Control Systems، Inc (“ICS”) ، پیشرو در ارائه دهنده های کنترل شستشوی ماشین ، پایانه های پرداخت ، محل فروش و شستشو را به پایان رسانده است. راه حل های نرم افزاری مدیریت سایت. ICS اکنون بخشی از بخش های سوخت گیری داور است.

دفتر مرکزی آن در بیت لحم ، پنسیلوانیا، و با اشتغال بیش از 150 نفر ، ICS بیش از 30 سال در صنعت کارواش خدمت کرده است. ICS به دلیل مهندسی و قابلیت اطمینان قوی ، سطح بالای خدمات به مشتری و راه حل های نوآورانه در بازار شناخته شده است.

افزودن ICS مشارکت دوور را در بازار شستشوی خودرو با رشد دنیوی گسترش می دهد و پیشنهادات ، مخلوط تجاری و جریان درآمد مکرر Dover را با راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری با ارزش بالا برای گردش کار و عملیات شستشوی خودرو افزایش می دهد. انتظار می رود که یک پلت فرم کوچک شستشوی خودرو در Dover با استفاده از کانالهای رفت و برگشت Dover و ICS در بازارهای خرده فروشی شستشوی خودرو و راحتی و همچنین زیرساخت های پشتیبانی پس از فروش ، رشد و کارآیی را افزایش دهد.

“این خرید کاملا منطبق با استراتژی رشد است که ما در جلسه تحلیلگر و سرمایه گذار متمرکز بر بخش راه حل های سوخت رسانی Dover در نوامبر 2020. با افزایش محبوبیت شستشوی اتوماتیک اتومبیل در بین خرده فروشان راحتی و اپراتورهای مستقل ، ما همچنان بازار گسترده تری از راه حل های شستشوی خودرو را به عنوان یک همسایگی جذاب و منطقی برای بخش راه حل های سوخت رسانی در نظر می گیریم. ” ریچارد جی توبین، رئیس و مدیر اجرایی دوور.

“ما خوشحالیم که راه حل های نوآورانه ICS ، شناخت برند و قابلیت های نرم افزاری عمودی ، و مقیاس Dover ، دسترسی جهانی و قابلیت پشتیبانی مشتری در بازارهای خرده فروشی راحت و شستشوی خودرو را گرد هم آورده ایم. ما منتظر استقبال تیم مستعد از ICS هستیم” گفت کوین لانگ، رئیس OPW ، یکی از واحدهای تجاری Fueling Solutions ، که سیستم عامل شستشوی وسیله نقلیه Dover را اداره می کند.

مفاد قرارداد اعلام نشده است.

درباره دوور:

Dover یک تولید کننده متنوع جهانی و ارائه دهنده راه حل با درآمد سالانه تقریباً است 7 میلیارد دلار. ما تجهیزات و اجزای نوآورانه ، لوازم مصرفی ، قطعات پس از فروش ، نرم افزار و راه حل های دیجیتال و خدمات پشتیبانی را از طریق پنج بخش عملیاتی: محصولات مهندسی ، راه حل های سوخت رسانی ، تصویربرداری و شناسایی ، پمپ ها و راه حل های فرآیندی و تجهیزات برودتی و غذایی ارائه می دهیم. Dover ترکیبی از مقیاس جهانی ، چابکی عملیاتی ، توانایی مهندسی در سطح جهانی و صمیمیت مشتری برای هدایت بازارهایی است که ما به آنها خدمت می کنیم. تیمی متشکل از بیش از 23000 کارمند که بیش از 60 سال با رویکرد کارآفرینی ما شناخته شده است ، طرز تفکر مالکیت را در پیش گرفته و با مشتریان همکاری می کند تا تعریف مجدد آنچه را که ممکن است تعریف کند. دفتر مرکزی آن در داونرز گروو ، ایلینوی، دوور با عنوان “DOV” در بورس اوراق بهادار نیویورک معاملات می کند. اطلاعات تکمیلی در دسترس است در www.dovercorporation.com.

اظهارات آینده نگر:

این بیانیه مطبوعاتی حاوی بیانیه های “آینده نگرانه” به مفهوم قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی سال 1995 است که اصلاح شده است. تمام گزاره های موجود در این سند غیر از گزاره های واقعیت تاریخی ، گزاره هایی هستند که گفته هایی “آینده نگر” هستند یا می توانند تلقی شوند. اظهارات رو به جلو در معرض خطرات مهم ، عدم قطعیت ، مفروضات و سایر عوامل است که برخی از آنها خارج از کنترل شرکت است. عواملی که می توانند باعث تفاوت واقعی نتایج واقعی با انتظارات فعلی شوند ، از جمله موارد دیگر ، تأثیرات COVID-19 یا سایر موارد همه گیر در آینده بر اقتصاد جهانی و مشتریان ، تأمین کنندگان ، کارمندان ، تجارت و جریان های نقدی ، سایر موارد عمومی است. شرایط و شرایط اقتصادی در بازارهای خاص که ما در آن فعالیت می کنیم ، تغییر در تقاضای مشتری و هزینه های سرمایه ای ، عوامل رقابتی و فشارهای قیمت گذاری ، توانایی ما در تولید و راه اندازی محصولات جدید به روش مقرون به صرفه و توانایی ما در تحقق هم افزایی های جدید مشاغل کسب شده برای جزئیات بیشتر در مورد خطرات و عدم اطمینان هایی که می توانند نتایج ما را با گزاره های آینده نگر که ممکن است در این مقاله تفاوت داشته باشد ، متفاوت کنند ، شما را به اسنادی که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار تشکیل می دهیم ، از جمله گزارش سالانه خود در فرم 10- ارجاع می دهیم. K برای سال به پایان رسید 31 دسامبر 2019، و گزارش های فصلی ما در مورد فرم 10-Q و گزارش های فعلی در فرم 8-K. این اسناد از SEC و در وب سایت ما ، www.dovercorporation.com موجود است. این شرکت هیچ تعهدی در قبال بروزرسانی علنی هرگونه اظهارنظر آینده نگر ، چه در نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده یا غیر آن را ندارد.

تماس با سرمایه گذار:

تماس با رسانه:

آندری گالیوک

آدریان ساکوویچ

معاون رئیس جمهور – توسعه شرکت

معاون رئیس جمهور – ارتباطات

و روابط سرمایه گذاران

(630) 743-5039

(630) 743-5131

[email protected]

[email protected]


منبع Dover

لینک های مربوطه

http://www.dovercorporation.com

On The Border مشارکت بین المللی خرده فروشی با JRW Inc.

“موفقیت فعلی ما در کره جنوبی و اشتهای رو به رشد غذاهای مکزیکی در آسیا، آن را به یک بازار ایده آل برای توسعه بین المللی برای مرز تبدیل می کند ” تیم وارد، مدیر عامل شرکت On The Border. “همکاری با JRW رمز موفقیت ما است زیرا ما می توانیم از تخصص آنها در بخش خرده فروشی آسیا استفاده کنیم و به عنوان دانش آموز طولانی مدت رستوران های On The Border به دانش گسترده برند آنها اعتماد کنیم.”

On the Border در حال حاضر 13 مکان در کره جنوبی متعلق و اداره شده توسط JRW. شرکای بین المللی موفقیت عمده ای را در ارائه غذاهای مکزیکی Border-Style به بازار مصرف کنندگان آسیایی تجربه کرده اند. آنها در حال حاضر منوی منحصر به فرد و مقرون به صرفه On The Border را با همان مواد اولیه با کیفیت بالا ارائه می دهند و رشد اقتصادی خود را با وجود چالش های همه گیر مشاهده کرده اند.

“مصرف کننده آسیایی در حال حاضر On The Border را یک مارک برتر می داند ، بنابراین گسترش محصولات دارای مجوز یک گام طبیعی بعدی برای ما است” پارک سوزی، مدیر ارشد بازاریابی شرکت JRW ، شرکت “ما مشتاقانه منتظر رشد محصولات خرده فروشی On the Border در بازارهای آسیا هستیم و همچنان به پرورش تجارب عالی برای مصرف کنندگان خود ادامه می دهیم.”

انتظار می رود محصولات خرده فروشی On The Border در سه ماهه اول سال 2021 وارد بازارهای آسیا شود. این محصولات در فروشگاه های راحتی ، بازارهای مواد غذایی ، سیستم عامل های غذای آنلاین برتر و خرده فروشی های بزرگ جعبه مانند Costco در دسترس خواهند بود. On The Border انتظار دارد مجوزها برای علامت های تجاری افزودنی باشد. در ماه های اخیر ، مارک ناهار خوری گاه به گاه مکزیکی در حالی که چالش های همه گیر را با راه اندازی پیشنهادات جدید برای خرید و برنامه های ساعت شاد ، در عین حال نوآوری های جدید در فهرست موفقیت آمیز ، رونق بخشید.

درباره در مرز

On The Border Mexican Grill & Cantina بزرگترین مارک غذاخوری گاه به گاه مکزیکی در جهان است. On The Border که به دلیل مارگاریتاهای برنده جایزه ، سالسای خانگی و فجیتاهای کبابی گرسنه مضراب شناخته می شود ، مقصدی مورد علاقه طرفداران برای غذاهای اصیل ، معاصر مکزیکی و اوقات خوش و سرزنده است. با بیش از 125 رستوران در 31 ایالت و آسیا ، همیشه مراسم جشن در On The Border وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید ontheborder.com و مارک را دنبال کنید فیس بوک، اینستاگرام و توییتر.

منبع در مرز