مجموعه گالری مسابقه عکس حیوان خانگی 2020 را اعلام می کند

RIDGEFIELD PARK، N.J.، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – مجموعه گالری ، ناشر پیشرو کارت های تبریک تجاری شخصی و کارت های تعطیلات شرکت برای بیش از 90 سال ، از اعلام مسابقه عکس حیوان خانگی خود بسیار هیجان زده است. از همه صاحبان حیوانات خانگی دعوت می شود تا با ارائه بهترین عکس حیوان خانگی خود برای کسب شانس برنده شدن ، حیوان خانگی را دوست داشته باشند. 500 دلار جایزه نقدی.

ورود به مسابقه عکس آزاد است و ورودی ها از این طریق پذیرفته می شوند 15 اکتبرهفتم، 2020 ، با اعلام برنده در 29 اکتبرهفتم، 2020. برای بررسی قوانین رسمی مسابقه و ارسال بهترین عکس حیوان خانگی ، به صفحه ارسال عکس مسابقه حیوان خانگی مراجعه کنید. مجموعه گالری به مدت 14 سال و همچنین مسابقه عکس تابستانی 2020 که اخیراً به اتمام رسیده است ، مسابقه بورس تحصیلی ایجاد یک کارت تبریک ایجاد می کند. 500 دلار بزودی برنده این شرکت خوشحال است که به رسم اعطای جایزه نقدی دیگر از طریق این مسابقه عکس حیوانات اهلی حیوانات ادامه می دهد.

مسابقه عکس حیوانات خانگی اکنون دومین مسابقه عکس The Gallery Collection برای سال تقویمی 2020 خواهد بود. این شرکت همه صاحبان حیوانات خانگی را تشویق می کند تا با بهم زدن عکسهای حیوانات اهلی حیوانات ، حیوانات دوست داشتنی خود را به نمایش بگذارند تا همان مسابقه موفقیت آمیز باشد. این سال برای بسیاری با بیماری همه گیر و سایر مشکلات سخت بوده است. با توجه به این امر ، مجموعه گالری افتخار دارد که می تواند از طریق راه اندازی یک مسابقه دیگر انحراف لذت بخشی را ارائه دهد و به برنده خوش شانس جایزه نقدی اعطا کند.

درباره مجموعه گالری – مجموعه گالری انتشارات Prudent ناشر پیشرو کارت تبریک های تجاری با کیفیت برتر در است ایالات متحده. این شرکت که در سال 1929 تاسیس شد و هنوز متعلق به خانواده است ، قیمت های مستقیم از ناشر را ارائه می دهد که شامل چاپ جوهر و فویل سفارشی ، انتخاب زیادی از تبریک های به یاد ماندنی و پاکت های لبه تخته ای ساخته شده از کاغذ بازیافت شده است. مجموعه گالری مجموعه گسترده ای از کارت های کریسمس شرکت ، کارت های تعطیلات شخصی ، کارت های تولد تجاری ، پوشه های ارائه ، گواهینامه ها ، دارندگان و کارت های بازرگانی را ارائه می دهد. بسیاری از آنها توسط نیروی باد با استفاده از مواد بازیافتی بازیافت سازگار با محیط زیست تولید می شوند.

تماس با رسانه:

گری گوتیرز

تلفن: 201-641-7900 x249

پست الکترونیک: [email protected]

تصاویر مرتبط

image1.jpg

منبع مجموعه گالری

آنچین سخنرانان را برای اولین حالت واقعی رویداد صنعت غذا و آشامیدنی اعلام می کند

نیویورک، 17 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گروه غذا و آشامیدنی آنچین و Siddhi Ops از ارائه “وضعیت صنعت غذا و آشامیدنی” به طور واقعی خوشحال هستند 1 اکتبر 2020.

این رویداد چشم اندازهای منحصر به فرد بازیگران اصلی صنعت را از طریق یک میزگرد با محوریت آینده صنعت برجسته خواهد کرد. همچنین فرصت هایی را برای شبکه های مجازی با همکاران صنعت فراهم می کند و از طریق ویترین دیجیتال و برنامه تشویقی تخفیف که در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد ، به مارک ها چشم می بخشد.

وی گفت: “به دلیل همه گیری ، بسیاری از شرکت ها مجبور شده اند خود را با کمبود شبکه ، مواجهه با مارک تجاری و سایر مزایای سازگار با بسیاری از نمایشگاه های بزرگ تجاری که بخشی اصلی از توسعه صنعت ما است ، سازگار کنند.” گرگ وانک، رهبر غذا و نوشیدنی آنچین. “هدف از این رویداد ایجاد فرصتی برای آموزش ، همکاری و دید برای مشتریان و دوستان ما در صنعت است.”

میزبانان برجسته برجسته این رویداد خواهند بود بن مک کین، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Hungryroot ؛ داینا قزل آلا، مدیرعامل و بنیانگذار Health-Ade Kombucha. مارک رامپولا، بنیانگذار و شریک مدیر PowerPlant Ventures ؛ و صدرا شادل ، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاقیت در No Evil Foods.

برنامه توسط: ملیسا فاچینا، شریک عمومی Siddhi Capital و بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Siddhi Ops ، یک شرکت برتر با برون سپاری شرکت “مارک های در حال ظهور” است و سخنان خوشامدگویی از طرف گرگ وانک، شریک و رهبر صنعت غذا و آشامیدنی آنچین.

Anchin ، 100 شرکت برتر حسابداری و مشاوره مستقر در شهر نیویورک، برای بیش از یک دهه “وضعیت رویداد صنعت غذا و آشامیدنی” خود را تولید کرده است. این به طور سنتی برنامه ای است که به نفع City Harvest است “ناهار را رها کنیدکمپین ، مبارزه با گرسنگی “. این شرکت همچنین مایل است شرکت کنندگانی را که قادر به کمک به بازدید از وب سایت City Harvest هستند تشویق کند ، و از کارمندان سخاوتمند آنچین و دوستان شرکت برای کمک به فراتر رفتن از رکورد تاریخی آنچین در مورد مبلغ جمع آوری شده با آ 12000 دلار کمک مالی به City Harvest در سال 2020

مخاطب [email protected] برای استعلام مشاهده جزئیات کامل رویداد در: https://www.anchin.com/events/anchins- مجازی-ایالت-غذا-و-نوشیدنی-صنعت-شب

درباره آنچین:
Anchin، Block & Anchin LLP به طور مداوم به عنوان یکی از برترین شرکت های حسابداری در کشور شناخته می شود ، بهترین مکان برای کار در شهر نیویورک و ایالت نیویورک، و بهترین شرکت حسابداری برای کار در سراسر کشور. این شرکت با خدمات کامل ، با کارکنان تقریباً 400 نفر ، از جمله 56 شریک ، طیف گسترده ای از خدمات اطمینان ، مالیاتی و مشاوره ای ، از جمله حسابداری و حسابرسی ، برنامه ریزی و انطباق مالیاتی ، اعتبارات مالیاتی و مشوق ها را ارائه می دهد. مشاوره مدیریت و جانشینی ؛ مشاوره استراتژی های رشد ، انتقال و خروج ؛ مشاوره معاملات ؛ خدمات مشاوره حسابداری مشتری ؛ امنیت سایبری و راه حل های دیجیتال ریسک ؛ و خدمات دادرسی ، حسابداری پزشکی قانونی و خدمات ارزیابی. اطلاعات بیشتر در سایت www.anchin.com در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر:
لیزا تاملینسون
212.863.1433
[email protected]

SOURCE Anchin، Block & Anchin LLP

لینک های مربوطه

http://www.anchin.com

در سراسر جهان صنعت محصولات با دوام کودک تا سال 2025

DUBLIN، 17 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – “بازار جهانی محصولات با دوام کودک – تجزیه و تحلیل توسط محصول (کالسکه ها ، صندلی ماشین کودک، کریر کودک، دیگران) ، کانال توزیع ، به تفکیک کشورها (نسخه 2020): گزارش بازار بینش ، تأثیر COVID-19 ، رقابت و پیش بینی (2020-2025) “به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی محصولات با دوام جهانی در ارزش گذاری شد 20760.4 میلیون دلار در سال 2019. افزایش جمعیت شهری با دسترسی روزافزون به اینترنت با اقدامات ابتکاری دولت در جهت دسترسی به اینترنت برای همه همراه با تولیدکنندگان سبد محصولات خود و ارائه طیف گسترده ای از محصولات به مصرف کنندگان به منظور حفظ رابطه طولانی مدت با پیش بینی شده است که در طی دوره پیش بینی 2020-2025 رشد در بازار محصولات با دوام کودک را القا کند. با این حال ، بازار به دلیل همه گیری Covid-19 که تولید جهانی ، تدارکات و زنجیره تامین را مختل کرده است ، شاهد افت فروش خواهد بود.

در بخش محصول ، پیش بینی می شود که کالسکه ها بیشترین سهم بازار را به دلیل دسترسی گسترده کالاهای کالای مختلف توسط تولید کنندگان پیشرو همراه با نگرانی روزافزون مصرف کنندگان در مورد ایمنی فرزندان خود با تقاضای رو به رشد ناشی از کیفیت بهتر ، دوام و ایمنی محصولات ، شاهد باشند. در سالهای آینده رشد بازار محصولات با دوام کودک را تسریع کنید.

فروشگاه های زایمان و مراقبت از کودک ، و به دنبال آن سوپرمارکت ها ، بخش عمده ای از کانال کانال توزیع را به دست می آورند ، عمدتا در پشت محصولات گسترده ای که فروشگاه های زایمان و مراقبت از کودکان با افزایش سرمایه گذاری در کانال توزیع آنلاین برای ارائه خدمات به مشتریان گسترده تر ارائه می دهند. و اتخاذ استراتژی های بازاریابی موثر توسط شرکت های پیشرو.

در میان مناطق ، آسیا و اقیانوسیه، به دنبال آمریکای شمالی و اروپا، سهم قابل توجهی از بازار را به دلیل وجود تولید کنندگان مختلف محلی و همچنین مصرف کنندگان پیشرو که بیشتر در محصولات مراقبت از کودک و ایمنی با حمایت بیشتر از حضور بازیکنان برجسته تجارت الکترونیکی و رشد تقاضا برای محصولات با دوام کودک در اقتصادهای بزرگ پشتیبانی می کنند ، تجربه خواهد کرد. رشد بازار محصولات با دوام کودک را در طی دوره 2020-2025 پیش ببرد.

دامنه گزارش

  • این گزارش بازار محصولات با دوام کودک را از نظر ارزش تجزیه و تحلیل می کند.
  • این گزارش بازار محصولات با دوام کودک را بر اساس نوع محصول تجزیه و تحلیل می کند (کالسکه ، صندلی ماشین کودک، کریر کودک، دیگران).
  • این گزارش بازار محصولات با دوام کودک را توسط کانال توزیع (فروشگاه های زایمان و مراقبت از کودک ،) ارزیابی می کند. فروشگاه های مارک، سوپرمارکت و هایپرمارکت و آنلاین).
  • بازار جهانی محصولات با دوام کودک توسط منطقه تجزیه و تحلیل شده است (آمریکای شمالی، اروپا، و آسیا و اقیانوسیه) و براساس کشور (ایالات متحده، کانادا، آلمان، فرانسه، انگلستان، ایتالیا، چین، ژاپن، هند، کره جنوبی)
  • اطلاعات کلیدی گزارش از طریق نمودارهای Attricativenss بازار ارائه شده توسط منطقه ، نوع محصول و کانال توزیع ارائه شده است. این گزارش همچنین شامل عمده ادغام ها و ادغام ها ، سیاست ها و مقررات و همچنین فرصت های عمده ، روندها ، محرک ها و چالش های صنعت است.
  • شرکت های مورد تجزیه و تحلیل در این گزارش شامل Newell Rubbermaid، گودبی ، دورل ، کامبی ، استوکه ، پگ پرگو، ارگوبابی ، BabyBjorn ، BeSafe.
  • این گزارش تجزیه و تحلیل بازار محصولات با دوام کودک را برای دوره تاریخی 2015-2019 و دوره پیش بینی 2020-2025 ارائه می دهد.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. روش تحقیق و خلاصه اجرایی
1.1 روش تحقیق
1.2 خلاصه اجرایی

2. توصیه های استراتژیک

3. بازار محصولات با دوام کودک: چشم انداز محصول

4. بازار جهانی محصولات با دوام کودک: اندازه و پیش بینی
4.1 اندازه بازار ، براساس ارزش ، سال 2015-2025

5. تقسیم بندی بازار جهانی محصولات با دوام جهانی بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع
5.1 سناریوی رقابتی بازار جهانی محصولات با دوام کودک: براساس نوع محصول
5.1.1 کالسکه ها-اندازه بازار و پیش بینی (2015-2025)
5.1.2 صندلی ماشین کودک-اندازه بازار و پیش بینی (2015-2025)
5.1.3 اندازه و پیش بینی بازار حامل کودک (2015-2025)
5.1.4 دیگران – اندازه بازار و پیش بینی (2015-2025)
5.2 سناریوی رقابتی بازار جهانی محصولات با دوام کودک: توسط کانال توزیع
5.2.1 فروشگاهها و زایشگاهها – اندازه بازار و پیش بینی بازار (2015-2025)
5.2.2 فروشگاه و نام تجاری – اندازه بازار و پیش بینی (2015-2025)
5.2.3 سوپرمارکت ها – اندازه بازار و پیش بینی (2015-2025)
5.2.4 اندازه و پیش بینی بازار آنلاین (2015-2025)

6. بازار جهانی محصولات با دوام کودک: تحلیل منطقه ای
6.1 سناریوی رقابتی بازار جهانی محصولات با دوام کودک: براساس منطقه

7. بازار محصولات بادوام کودک آمریکای شمالی: تقسیم بندی بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع (2015-2025)
7.1 بازار محصولات با دوام کودک آمریکای شمالی: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، بر اساس ارزش
7.2 شرکتهای برجسته بازار محصولات با دوام کودک آمریکای شمالی
7.3 تقسیم بازار بر اساس نوع محصول (کالسکه ، صندلی ماشین کودک، کریر کودک و دیگران)
7.4 تقسیم بازار توسط کانال توزیع (فروشگاه های زایمان و مراقبت از کودکان ، فروشگاه های مارک، سوپرمارکت ها و آنلاین)
7.5 بازار محصولات با دوام کودک آمریکای شمالی: تجزیه و تحلیل کشور
7.6 نمودار فرصتهای بازار محصولات با دوام بچه های آمریکای شمالی به تفکیک کشور ، براساس ارزش ، 2025
7.7 سناریوی رقابتی بازار محصولات بادوام کودک آمریکای شمالی: براساس کشور
7.8 بازار محصولات با دوام کودک ایالات متحده: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، بر اساس ارزش
7.9 تقسیم بندی بازار محصولات با دوام نوزادان بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع
7.10 بازار محصولات با دوام کودک کانادا: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، براساس ارزش
7.11 تقسیم بندی بازار محصولات با دوام کودک کانادا بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع

8. بازار محصولات با دوام کودک اروپا: تقسیم بندی بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع (2015-2025)
8.1 بازار محصولات با دوام کودک در اروپا: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، براساس ارزش
8.2 شرکتهای برجسته بازار محصولات با دوام اروپا
8.3 تقسیم بازار بر اساس نوع محصول (کالسکه ، صندلی ماشین کودک، کریر کودک و دیگران)
8.4 تقسیم بازار توسط کانال توزیع (فروشگاه های زایمان و مراقبت از کودکان ، فروشگاه های مارک، سوپرمارکت ها و آنلاین)
8.5 بازار محصولات با دوام کودک در اروپا: تحلیل کشور
8.6 نمودار فرصت بازار اروپا محصولات با دوام کودک به بازار کشور براساس Value ، 2025
8.7 سناریوی رقابتی اروپا بازار محصولات با دوام کودک: براساس کشور
8.8 آلمان بازار محصولات با دوام کودک: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، براساس ارزش
8.9 آلمان محصولات بادوام تقسیم بندی بازار بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع
8.10 بازار محصولات بادوام کودک فرانسه: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، بر اساس ارزش
8.11 تقسیم بندی بازار محصولات با دوام فرانسه براساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع
8.12 بازار محصولات بادوام کودک بریتانیا: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، براساس ارزش
8.13 تقسیم بندی بازار محصولات با دوام نوزادان بریتانیا بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع
8.14 بازار محصولات با دوام کودک ایتالیا: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، براساس ارزش
8.15 ایتالیا تقسیم بندی بازار محصولات با دوام بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع

9. بازار محصولات بادوام کودک آسیا و اقیانوسیه: تقسیم بندی بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع (2015-2025)
9.1 بازار محصولات با دوام بچه های آسیا و اقیانوسیه: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، براساس ارزش
9.2 شرکتهای برجسته بازار محصولات با دوام بچه های آسیا و اقیانوسیه
9.3 تقسیم بازار بر اساس نوع محصول (کالاهای پرسه زن ، صندلی ماشین کودک، کریر کودک و دیگران)
9.4 تقسیم بازار توسط کانال توزیع (فروشگاه های زایمان و مراقبت از کودکان ، فروشگاه های تجاری، سوپرمارکت ها و آنلاین)
9.5 بازار محصولات با دوام کودک آسیا و اقیانوسیه: تجزیه و تحلیل کشور
9.6 نمودار فرصتهای بازار محصولات با دوام نوزادان آسیا و اقیانوسیه به تفکیک کشور ، براساس ارزش ، 2025
9.7 سناریوی رقابتی بازار محصولات با دوام کودک آسیا و اقیانوسیه: براساس کشور
9.8 بازار محصولات با دوام کودک چین: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، بر اساس ارزش
9.9 تقسیم بندی بازار محصولات با دوام کودک چین بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع
9.10 بازار محصولات با دوام نوزاد ژاپن: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، بر اساس ارزش
9.11 تقسیم بندی بازار محصولات با دوام کودک ژاپن براساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع
9.12 بازار محصولات با دوام کودک هند: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، براساس ارزش
9.13 تقسیم بندی بازار محصولات با دوام نوزادان هند براساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع
9.14 بازار محصولات با دوام کودک کره جنوبی: اندازه و پیش بینی (2015-2025) ، براساس ارزش
9.15 تقسیم بندی بازار محصولات بادوام کودک جنوبی کره جنوبی بر اساس نوع محصول ، توسط کانال توزیع

10. دینامیک جهانی محصولات با دوام جهانی
10.1 رانندگان
10.2 محدودیت ها
10.3 روند

11. جذابیت بازار
11.1 نمودار جذابیت بازار محصولات جهانی با دوام جهانی و براساس نوع محصول ، 2025
11.2 نمودار جذابیت بازار کانال پخش جهانی محصولات با دوام کودک ، 2025
11.3 نمودار جذابیت بازار بازار محصولات جهانی با دوام جهانی توسط بازار ، 2025

12. منظره رقابتی
12.1 نوآوری و تلفیق عمده فناوری
12.2 سیاست و مقررات نظارتی
12.3 تجزیه و تحلیل سهم بازار

13. تجزیه و تحلیل شرکت
13.1 آرتسانا
13.2 Newell Rubbermaid
13.3 خداحافظ
13.4 دورل
13.5 کودک ارگو
13.6 شرکت Combi
13.7 Stokke
13.8 پگ پرگو
13.9 BeSafe
13.10 BabyBjorn

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/2bcck8 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

موضوعی از عدالت ساده

واشنگتن، 16 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – انتشارات دانشگاه ایالتی پن امروز از انتشار مجدد نسخه خبر داد ماده ای از عدالت ساده: داستان ناگفته از باربارا هکمن فرانکلین و چند زن خوب.

بر اساس پروژه تاریخ شفاهی “چند زن خوب” در دانشگاه ایالتی پن کتابخانه ها ، موضوعی از عدالت ساده تلاش های اساسی دولت نیکسون برای گسترش نقش زنان – و پیشرفت های چشمگیر زنان در محل کار آمریکا – را روشن می کند.

در راس این تلاشها بود باربارا هکمن فرانکلین، یک دستیار کارمند رئیس جمهور که برای استخدام زنان بیشتر در سطوح بالای دولت فدرال استخدام شد.

فرانکلین ، به راهنمایی رئیس جمهور نیکسون ، مشاور کاخ سفید رابرت فینچ، و مدیر پرسنل فرد ملک، سخنگوی دولت در امور زنان شد. وی به آوردن بیش از صد زن در پست های اجرایی در دولت كمك كرد و بانك استعدادهایی متشكل از بیش از هزار نام از زنان واجد شرایط ایجاد كرد.

دولت نیکسون تعداد زنان را در کمیسیون ها و هیئت های رئیسه گسترش داد ، قوانین خدمات ملکی را تغییر داد تا هزاران شغل فدرال دیگر برای زنان باز شود و اجرای قوانین ضد تبعیض را شامل تبعیض جنسیتی کرد.

“با توجه به عقاید ، من بسیار افتخار می کنم به دنباله دارهایی که در این کتاب گرفته شده است ، همه 50 سال پیش برای پیشرفت زنان تلاش می کنند! و من خوشحالم که مطبوعات کتابخانه ایالتی پن این کتاب را در جشن صدمین سالگرد اصلاحیه نوزدهم دوباره منتشر کرده است به قانون اساسی ایالات متحده، که حق رأی دادن به زنان را تضمین می کند. “” فرانکلین گفت. “در سال 1972 ، من گفتم که امیدوارم که یک زن را به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده در طول زندگی من کار ما و تلاش های بسیاری دیگر باعث نزدیک شدن آن روز شده است. “

باربارا هاكمن فرانكلین ، بیست و نهمین وزیر بازرگانی آمریكا ، رئیس جمهور و مدیر عامل شركت مشاوره خصوصی باربارا فرانكلین ، واشنگتن، دی سی وی به ویژه از شرکتهای آمریکایی که در بازارهای بین المللی تجارت می کنند مشاوره و طرفداری می کند چین. فرانکلین به پنج رئیس جمهور ایالات متحده خدمت کرده است. در سال 2017 مجله TIME او را به عنوان یکی از “50 زنی که تاریخ سیاسی آمریکا را ساختند” نامید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به آدرسofofsimplejustice.com مراجعه کنید.

برای سوالات رسانه ای و رزرو رویدادها ، لطفا با ما تماس بگیرید: مارک راس – 1+ (202) 596-5270 یا [email protected]

تصاویر مرتبط

image1.jpg

منبع دانشگاه ایالتی پن مطبوعات

لینک های مربوطه

http://matterofsimplejustice.com

مارک های اقتدار خدمات Monster Tree را خریداری می کنند

کلمبیا ، دکتر، 16 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Authority Brands ، LLC امروز خرید خدمات Monster Tree Service را اعلام کرد. مفاد قرارداد اعلام نشده است. این خرید ششمین مارک تجاری برای Authority Brands از آن زمان است اکتبر 2018، با سرویس Monster Tree Service نمایندگی هشتمین برند این شرکت در سبد خدمات خانگی خود است.

Monster Tree Service در سال 2008 تاسیس شد ، شرکت پیشرو در زمینه مراقبت از درختان در ایالات متحده است و تنها حق ارائه خدمات تیم های معتبر درختکاری در چندین مکان در سراسر کشور است. با بیش از 200 سرزمین در سراسر کشور ، سرویس Monster Tree متعهد به حفظ سلامت درختان و رضایت مشتریان است. این برند مجموعه ای از خدمات موثر و سازگار با محیط زیست از جمله حذف درخت ، پیرایش و هرس ، پاکسازی زمین و بسیاری از موارد دیگر را ارائه می دهد.

شرکت های Authority Brands شامل مارک های برجسته خدمات منزل Cleaning Authority ، Homewatch CareGivers ، شرکت استخر شنای آمریکا ، Mosquito Squad ، Benjamin Franklin Plumbing ، Mister Sparky و One Hour Heating & تهویه مطبوع هستند که در سراسر تمیز کردن مسکن ، مراقبت در منزل ، بخش تعمیر و نگهداری استخر شنا ، خدمات کنترل آفات ، لوله کشی ، برق و گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع (“HVAC”) به ترتیب. مارک های آوریتی با ارائه پشتیبانی قوی بازاریابی ، فناوری و عملیاتی ، از رشد فردی حق امتیاز بهره مند می شوند.

“سرویس Monster Tree Service یک مورد خارق العاده برای مارک های آوریتی است. به عنوان بزرگترین خدمات درخت مسکونی دارای حق امتیاز در آمریکای شمالی، آنها مکمل خوبی برای مارک های برجسته خدمات خانگی دیگر ما هستند. ما خوشحالیم که با پشت سر گذاشتن تمام منابع بازاریابی ، عملیات و فناوری اطلاعات خود ، به آنها در ادامه رشد خارق العاده خود کمک خواهیم کرد. ” راب ودل، مدیر عامل شرکت های تجاری

“خرید Monster Tree Service از استراتژی ما در زمینه رشد مارک های Authority پشتیبانی می کند و جایگاه خود را به عنوان پیشرو در حق رای دادن در مشاغل خدمات خانگی ارتقا می دهد. ما خوشحالیم که از گسترش شبکه Autor Brands حمایت می کنیم و اطمینان داریم که این همکاری به تقویت نمونه کارها از مارک های آنها “، گفت آشیش کارندیکار، شریک در Apax Partners.

“ما از پیوستن به Authority Brands به عنوان جدیدترین شرکت خدمات خانگی خود بسیار هیجان زده هستیم. این یک گام مهم برای برند ما است که در ادامه ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان در سراسر کشور به رشد و موفقیت ما کمک می کند. ما مشتاقانه منتظر هستیم این سرمایه گذاری جدید با هم ، “گفت اسکات هیلاری، معاون رئیس جمهور در سرویس درخت هیولا.

Boxwood Partners نمایندگی Monster Tree Service را داشت و به عنوان مشاور مالی آنها در معامله فعالیت می کرد.

درباره مارک های اقتدار

دفتر مرکزی آن در کلمبیا ، مریلند، شرکت های Authority Brands شامل هشت شرکت برتر ارائه دهنده خدمات خانگی ، شرکت استخر شنای آمریکا ، لوله کشی بنیامین فرانکلین ، سازمان تمیز کردن ، مراقبت از خانه Homewatch CareGivers ، Mister Sparky ، سرویس درخت هیولا ، جوخه پشه و یک گرمایش و تهویه مطبوع یک ساعته هستند. این مارک ها با هم از طریق بیش از 1875 سرزمین که توسط تقریباً 1000 صاحب امتیاز در ایالات متحده اداره می شوند ، خدمات خانه ارائه می دهند ، کانادا، آمریکای لاتین، کنیا و اندونزی. Brands از طریق ارائه بازاریابی ، فن آوری و پشتیبانی عملیاتی ، از Authority Brands پشتیبانی می کند تا از رشد فردی حق امتیاز برخوردار شود. برای اطلاعات بیشتر به https://www.theauthoritybrands.com/ مراجعه کنید.

تماس با رسانه:
نیکی رود، مشاوره ماهی | +1 954-893-9150 | [email protected]
پاتریک گالهر، شرکای شمشاد | +1 804-399-5085 | [email protected]

SOURCE Authority Brands، LLC

لینک های مربوطه

https://www.theauthoritybrands.com

اندازه بازار حیوانات خانگی CBD ارزش 399.2 میلیون دلار تا سال 2027

سانفرانسیسکو، 16 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – انتظار می رود اندازه جهانی حیوانات خانگی CBD برای رسیدن به 399.2 میلیون دلار تا سال 2027 ، در CAGR گسترش می یابد 40.3٪، طبق گزارش جدید Grand View Research ، Inc. افزایش هزینه های بهداشتی و افزایش نگرانی های بهداشتی در بین صاحبان حیوانات اهلی ، بازار را هدایت می کنند. علاوه بر این ، افزایش تقاضا برای محصولات غذایی تزریق شده Cannabidiol (CBD) رشد بازار را تقویت می کند. علاوه بر این ، افزایش استفاده از مکمل های طبیعی در درمان اختلالات مختلف مربوط به سبک زندگی در حیوانات اهلی باعث رشد می شود.

پیشنهادهای اصلی گزارش:

  • افزایش استفاده از محصولات دم کرده کانابیدیل و افزایش اختلالات مربوط به سبک زندگی در حیوانات اهلی ، رشد بازار را پیش می برد
  • از نظر درآمد ، بخش مواد غذایی به دلیل افزایش در دسترس بودن و مصرف محصول ، با سهم درآمد بیش از 60.0 درصد در سال 2019 بر بازار مسلط شد. علاوه بر این ، محبوبیت روزافزون غذاهای ارگانیک در میان انسان ها و همچنین حیوانات اهلی بیشتر باعث تقاضا می شود
  • روغن کانابیدیل از سال 2019 بر بخش درجه درمانی تسلط داشت. این رشد را می توان ناشی از کاربرد آن در بیماری های مختلف مانند درد مفاصل ، مشکلات روده ، اختلال خواب و اضطراب دانست.
  • سلامت عمومی / بهداشت از سال 2019 بر بخش برنامه حاکم بود. این رشد را می توان به علت افزایش آرتروز و اختلالات مربوط به مفصل در حیوانات اهلی نسبت داد.
  • انتظار می رود بخش برنامه اضطراب / استرس با توجه به افزایش استفاده از مکمل های کانابیدیل در اختلالات مربوط به اضطراب در حیوانات اهلی ، سریعترین رشد را در طول دوره پیش بینی نشان دهد.
  • براساس استفاده نهایی ، تجارت الکترونیکی بیشترین سهم درآمد را در سال 2019 به دلیل در دسترس بودن محصول و سهولت سفارش داشته است.

گزارش تحقیق 130 صفحه ای با ToC را در مورد “گزارش تجزیه و تحلیل اندازه بازار ، سهم و روند حیوانات خانگی CBD بر اساس محصول (درجه درمانی ، درجه مواد غذایی) ، بر اساس کاربرد (درد مفصل ، اضطراب) ، بر اساس استفاده نهایی ، بر اساس منطقه () بخوانید.آمریکای شمالی، اروپا، APAC ، آمریکای لاتین، MEA) ، و پیش بینی های بخش ، 2020 – 2027 “در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/cannabidiol-pet-market

محصول تزریق شده کانابیدیل همچنین در درد مربوط به سرطان در حیوانات مفید است. پیش بینی می شود افزایش تصویب دام های اهلی و افزایش هزینه های بهداشتی آنها رشد بازار را در چند سال آینده در بستر تسریع شده قرار دهد. به عنوان مثال ، طبق نظرسنجی ملی صاحبان حیوانات خانگی که توسط انجمن محصولات حیوانات خانگی آمریکایی (APPA) انجام شده است ، حدود 67.0٪ از خانوارهای ایالات متحده صاحب یک حیوان اهلی هستند که از سال 2019 85.0 میلیون خانواده در این کشور را تشکیل می دهد.

Grand View Research بازار جهانی حیوانات خانگی CBD را بر اساس محصول ، کاربرد ، استفاده نهایی و منطقه تقسیم کرده است:

  • چشم انداز محصول CBD حیوان خانگی (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • درجه درمانی
      • مکمل های حیوانات خانگی
      • Pet CBD Oil
    • درجه غذایی
  • چشم انداز برنامه CBD Pet (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • درد مفصل
    • اضطراب / استرس
    • صرع
    • سلامت عمومی / سلامتی
    • دیگران
  • چشم انداز استفاده نهایی از CBD Pet (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • فروشگاه های تخصصی حیوانات خانگی
    • تجارت الکترونیک
    • دیگران
  • چشم انداز منطقه ای CBD Pet (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
      • آلمان
      • فرانسه
      • انگلستان.
      • ایتالیا
      • اسپانیا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • آمریکای لاتین
    • خاورمیانه & آفریقا
      • آفریقای جنوبی
      • عربستان سعودی

لیست بازیکنان اصلی CBD Pet Market

  • پنجه های صادقانه
  • Canna-Pet
  • Fomo Bones
  • امداد حیوانات خانگی
  • هولیستا پت
  • ارگانیک های شادی
  • بینی های خیس
  • زندگی CBD
  • سهام حیوانات خانگی
  • پتکو
  • وبسایت شارلوت

گزارشات تحقیق بیشتری را در اینجا پیدا کنید صنعت بهداشت حیوانات، توسط Grand View Research:

  • حیوان همسنگر بازار درمان مدیریت درد پس از عمل – اندازه بازار جهانی درمان درد پس از جراحی حیوان همراه در حدود 228.90 میلیون دلار در سال 2018 و انتظار می رود شاهد CAGR 6.7٪ در دوره پیش بینی باشد.
  • بازار داروهای دامپزشکی – اندازه بازار جهانی دامپزشکی در حدود تخمین زده شد 24.5 میلیارد دلار در سال 2018 و انتظار می رود CAGR 6.2٪ در دوره پیش بینی ثبت کند.
  • همنشین بازار تشخیص حیوانات – اندازه بازار جهانی تشخیص حیوانات همراه در ارزیابی شد 2.1 میلیارد دلار در سال 2018 و انتظار می رود با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 8.4٪ از 2019 تا 2026 رشد کند.

دسترسی به گراند ویو قطب نما، BI ما پایگاه داده تحقیقات بازار بصری متشکل از 10،000 گزارش را فعال کرده است

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیق و مشاوره بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی همزمان و سفارشی و خدمات مشاوره ای را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، این شرکت شامل بیش از 425 تحلیلگر و مشاور است که هر ساله بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به پایگاه داده گسترده خود اضافه می کند. این گزارش ها تجزیه و تحلیل عمیق 46 صنعت در 25 کشور مهم جهان را ارائه می دهد. Grand View Research با کمک یک پلت فرم تعاملی اطلاعات بازار ، به شرکتهای Fortune 500 و موسسات مشهور دانشگاهی کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کرده و فرصتهای پیش رو را بسنجند.

مخاطب:
شری جیمز
متخصص فروش شرکت ها ، ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
ما را دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research، Inc.


پیش بینی می شود که بازار بیش از 100 میلیارد دلار باشد و با رشد 6.4 درصدی CAGR رشد کند

DUBLIN، 15 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش تجزیه و تحلیل اندازه بازار ، سهم و روند مواد تشکیل دهنده عملکردی بر اساس محصول (پروبیوتیک ها ، پروتئین برنج) ، بر اساس کاربرد (مواد غذایی و آشامیدنی ، دارویی) ، بر اساس پیش بینی های منطقه و بخش ، 2020 – 2027” اضافه شده به ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که تقاضای فزاینده برای غذای سالم با ارزش غذایی بالا رشد بازار را در دوره پیش بینی افزایش دهد.

مواد تشکیل دهنده عملکردی به عنوان مواد طبیعی در نظر گرفته می شوند که دارای خواص تقویت کننده سلامتی ، پیشگیری از بیماری و تقویت کننده انرژی هستند. به دلیل مزایای فوق العاده ارائه شده توسط این مواد ، تقاضای آنها در چند سال گذشته شاهد افزایش بازار جهانی مواد غذایی و آشامیدنی بوده است.

روند رو به رشد با تمرکز بر تقویت غذاها با عصاره های گیاهی ، ویتامین ها و مواد معدنی به سود صنعت ترکیبات عملکردی و در نتیجه تلاش در جهت ایجاد محیط مساعدتر برای ادغام آنها در غذاها و نوشیدنی ها است. علاوه بر این ، آگاهی از سلامت بین مشتریان در چندین منطقه به تدریج در حال افزایش است ، در نتیجه تقاضا برای غذاها و نوشیدنی های غنی از مواد مغذی افزایش می یابد.

پروبیوتیک ها به عنوان بزرگترین بخش محصول در سال 2019 ظهور کردند و پیش بینی می شود با توجه به افزایش تمایل مصرف کننده به سمت مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه همراه با گسترش سویه های پروبیوتیک کارآمد با توجه به عواملی مانند افزایش درآمد یکبار مصرف و افزایش جمعیت سالخورده.

بازار بسیار رقابتی و پراکنده است و بازیگران قابل توجهی در صنعت حضور دارند. بازار به دلیل رشد آگاهی مصرف کننده در مورد سلامتی و رژیم غذایی مناسب ، شاهد رشد سریع بوده است. تازه واردان برای رقابت با بازیگران صنعت موجود باید بر روی تولید محصول جدید از طریق تحقیق و توسعه متنوع تمرکز کنند.

موارد مهم گزارش عملکرد بازار مواد تشکیل دهنده

  • از نظر درآمد ، پیش بینی می شود که بخش محصول پروتئین برنج در سریعترین CAGR یعنی 8.9٪ در دوره پیش بینی گسترش یابد زیرا به طور گسترده در بارها ، نوشیدنی های تغذیه ای ، شیرینی سازی ، دسرها و محصولات غذایی پخته شده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • انتظار می رود که نگرانی های رو به رشد بهداشتی ، همراه با افزایش بروز اختلالات گوارشی ناشی از سبک زندگی ناسالم ، محرک های قابل توجه صنعت مواد تشکیل دهنده عملکردی در طی دوره پیش بینی باشند
  • بخش محصولات پروبیوتیک به دلیل افزایش نگرانی های بهداشتی و افزایش مسائل بهداشتی ، از جمله چاقی ، دیابت و اختلالات گوارشی ، بازار را رهبری کرده و 52.2٪ از نظر درآمد در سال 2019 را به خود اختصاص داده است.
  • آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود سریعترین CAGR را از نظر حجم 6.1٪ از سال 2020 تا 2027 ثبت کند ، به دلیل گسترش بسیاری در کشورهای در حال ظهور ، مانند چین، هند، و ژاپن، به ویژه در بخش مواد غذایی و آشامیدنی
  • که در نوامبر 2017، DowDuPont بخش تجارت و بهداشت و تغذیه شرکت FMC را خریداری کرد که موقعیت DuPont را در صنعت مواد تشکیل دهنده تخصصی پشتیبانی می کند ، همراه با افزایش ردپای آن در بازارهای در حال توسعه در جهان.

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. روش و دامنه

فصل 2. خلاصه اجرایی
2.1 چشم انداز بازار
2.2. چشم انداز مقطعی
2.3 بینش رقابتی

فصل 3. متغیرهای بازار ، روندها و حوزه ها
3.1 نقشه برداری از نفوذ و رشد
3.2 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت
3.2.1 تجزیه و تحلیل روند عمده مواد اولیه
3.3 چارچوب قانونی
3.4 چارچوب فناوری
3.5 بازار عناصر عملکردی – پویایی بازار
3.5.1 تجزیه و تحلیل درایور بازار
3.5.2 تحلیل محدودیت بازار
3.5.3 چالش های صنعت
3.6 تجزیه و تحلیل ابزارهای محیط زیست تجاری: بازار اجزای عملکردی
3.6.1. تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.6.2. تجزیه و تحلیل PESTLE
3.7 معاملات و اتحاد های مهم استراتژیک

فصل 4. بازار مواد تشکیل دهنده عملکردی: برآورد محصول و تحلیل روند
4.1 بازار ترکیبات عملکردی: تجزیه و تحلیل حرکت محصول ، 2019 و 2027
4.2 مالتودکسترین
4.3 پروبیوتیک ها
4.4 پلی دکستروز
4.5 نشاسته اصلاح شده
4.6 پکتین
4.7 امگا 3
4.8 امگا 6
4.9 اسید لینولئیک مزدوج
4.10 پروتئین برنج
4.11 پروتئین هیدرولیزات
4.12 پروتئین لوبیای ماش

فصل 5. بازار عناصر عملکردی: برآورد کاربردها و تحلیل روند
5.1 بازار عناصر عملکردی: تجزیه و تحلیل حرکت برنامه ، 2019 و 2027
5.2 غذا و نوشیدنی
5.3 مراقبت شخصی
5.4 داروسازی
5.5 خوراک دام
5.6 دیگران

فصل 6. بازار مواد تشکیل دهنده عملکردی: برآورد منطقه ای و تحلیل روند
6.1 تحلیل جنبش منطقه ای و سهم بازار ، 2019 و 2027
6.2 بازار عناصر عملکردی: تحلیل جنبش منطقه ای ، 2019 و 2027

فصل 7. چشم انداز رقابتی
7.1 بازیکنان کلیدی جهانی ، ابتکارات آنها و تأثیر آن بر بازار
7.2 منظره فروشنده
7.3 تجزیه و تحلیل موقعیت بازار شرکت
7.4 تجزیه و تحلیل داشبورد شرکت
7.5 چارچوب استراتژیک

فصل 8. مشخصات شرکت
درباره شرکت
عملکرد مالی
محک زدن محصول
طرحهای راهبردی

  • شرکت آرچر دانیلز میدلند
  • Ingredion Incorporated
  • گروه طلای دانه
  • شرکت FMC
  • شرکت امگا پروتئین
  • NutriBiotic
  • کارگیل گنجانیده شده است
  • PLC Tate & Lyle
  • روکت فرس

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش از https://www.researchandmarkets.com/r/a7whh4 بازدید کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

بررسی بازار تأمین مبلمان اداری و تجاری اروپا: انتظارات توزیع کننده برای سال 2020

DUBLIN، 15 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – “مبلمان اداری و تجاری مبلمان برای مشاغل کوچک و تجارت الکترونیکی در.” اروپا. گزارش نمای نمای »به اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

بر اساس یک نظرسنجی راه اندازی شده در ژانویه 2020، که حدود صد توزیع کننده مبلمان اداری را درگیر کرده است اروپای غربی (فروشندگان ، توزیع کنندگان و فروشندگان الکترونیکی) ، این گزارش تجزیه و تحلیل فعالیت عرضه مبلمان را برای حساب های کوچک در ارائه می دهد اروپا و استفاده از تجارت الکترونیکی برای خرید مبلمان ، زیرا انتظار می رود که فروش آنلاین به سرعت در چند سال آینده به خصوص در بین افراد و حساب های کوچک افزایش یابد.

چشم انداز این تحقیق نه تنها شامل فضاهای اداری ، بلکه چشم انداز وسیع تری از فعالیت ها مانند مبلمان برای هتل های کوچک ، B&B ، بار / رستوران ها ، دفاتر مشترک و دفاتر خانگی ، بازاری است که به شدت در اختیار توزیع کنندگان است (اعم از کوچک و کوچک). بزرگ) به دلیل تکه تکه شدن زیاد و کاهش ابعاد متوسط ​​لوازم.

تجزیه و تحلیل بر روی:

  • عرضه برای حساب های کوچک: بخش های مشتری ، روند خرید ، عوامل تأثیرگذار.
  • تجارت الکترونیکی مبلمان تجاری: تکامل کانال ، سازمان ، محصولات و بودجه ، حمل و تحویل.
  • بازار مبلمان اداری در اروپا: داده های بخش اخیر.
  • برآورد تجارت الکترونیکی در بخش مبلمان.

پوشش جغرافیایی: اسکاندیناوی (دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد) اروپای مرکزی (آلمان، اتریش و سوئیس) اروپای غربی (بلژیک، فرانسه، ایرلند، هلند و انگلیس) اروپای جنوبی (یونان، ایتالیا، کشور پرتغال و اسپانیا)

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی. اروپا: تأمین مبلمان اداری و تجاری برای مشاغل کوچک و تجارت الکترونیکی
1.1 مثال
1.2 انتظارات توزیع کنندگان برای سال 2020

2. تأمین بخش تجاری کوچک
2.1 پروژه های بزرگ شرکتی یا اداری عمومی در مقابل تعهدات متوسط ​​/ کوچک بر اساس منطقه و نوع توزیع کننده (کوچک یا متوسط ​​/ بزرگ)
2.2. مشاغل کوچک فروش بر اساس بخش (دفاتر متوسط ​​/ کوچک ، دفاتر خصوصی / خانگی ، امکانات همکار ، رستوران / بار ، تختخواب و صبحانه / هتل های کوچک ، فروشگاه های خرده فروشی) ، بر اساس منطقه و چشم اندازها
2.3 روند خرید. رویکرد اول ، عوامل اصلی تأثیرگذار بر خرید ، ابزارهای تبلیغاتی

3. تجارت الکترونیکی
3.1 استراتژی ها استفاده از تجارت الکترونیکی
3.2 کانال های وب سازمان. سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و کارکنان اختصاصی
3.3 تجارت الکترونیکی: بیشترین تقاضا برای محصولات و متوسط ​​بودجه
3.4 خرید آنلاین. عوامل اصلی تأثیرگذار بر خرید آنلاین ، سیاست حمل و نقل و شرایط تحویل

4. بازار مبلمان اداری و تجارت الکترونیکی
4.1 تقاضا مبلمان اداری در اروپا و توسط کشور
4.2 تجارت بین الملل. واردات و صادرات مبلمان اداری بر اساس کشور و به تفکیک بخش (مبلمان اداری و صندلی های اداری)
4.3 تجارت الکترونیکی برای بخش مبلمان: یک تصویر جهانی

پرسشگر

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/cjt2m8 مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیقات بازار بین المللی و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات مربوط به بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع اصلی ، برترین شرکت ها ، محصولات جدید و آخرین روند را به شما ارائه می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

استرالیا جایگزین ایالات متحده آمریکا به عنوان منبع عمده بادام وارداتی در چین شد

DUBLIN، 15 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش تحقیق درباره واردات بادام در چین گزارش 2020-2024 “به اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

بر اساس این گزارش ، از سال 2017 تا 2019 ، حجم واردات و ارزش بادام سال به سال در سال افزایش می یابد چین. اما در نیمه اول سال 2020 ، حجم واردات فقط 10.46 کیلوگرم در سال بود چینکمتر از نیمی از آن در سال 2019. بیشتر بادام از طریق گمرک گوانگدونگ وارد می شود. بازار چین با توجه به پوسته پوسته شدن یا نبودن بادام ، به دو دسته تقسیم می شود.

بر اساس این گزارش ، از آگوست 2018 به جولای 2019، چین تولید بادام 43 کیلو تن بود. که در چین، بادام فقط در منطقه هتیان در کشگر ، استان سین کیانگ به شدت کشت می شود. مصرف بادام به میزان واردات آن بستگی دارد چین به دلیل فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه داخلی محدود.

کالیفرنیا بزرگترین تامین کننده بادام در جهان است. بیش از 80٪ بادام در جهان در تولید می شود کالیفرنیا. بدین ترتیب، ایالات متحده بزرگترین منبع از بود چین واردات بادام قبل از جنگ تجاری چین و آمریکا. چین تعرفه 50 درصدی برای بادام آمریکایی در سال 2018 وضع کرد. پس از آن ، واردکنندگان چینی به دنبال بادام استرالیایی و تایلندی به عنوان جایگزین بودند و استرالیا جایگزین ایالات متحده آمریکا به عنوان منبع عمده واردات بادام در چین.

خوانندگان از طریق این گزارش اطلاعات زیر را به دست می آورند:

  • محیط اقتصادی صنعت بادام در چین
  • سیاست های واردات بادام در چین
  • تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضای بادام در چین
  • آنالیز بادام وارداتی در چین
  • تجزیه و تحلیل منابع عمده بادام در چین
  • روند قیمت بادام وارداتی در چین
  • چین واردات بادام به گمرک

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 محیط توسعه چین واردات بادام
1.1 چین محیط مصرف
1.2 محیط سیاست برای چین واردات بادام

2 وضعیت چین واردات بادام از 2017 تا 2020
2.1 طبقه بندی بادام توسط گمرک چین
2.2 حجم و ارزش واردات کل
2.3 حجم و ارزش واردات محصولات فرعی
2.3.1 بادام در پوسته
2.3.2 بادام پوسته ای

3 وارد کننده عمده بادام در چین
3.1 Zhongdi
3.2 تیانچن شانگپین

4 چین منابع عمده واردات بادام 2017-2020
4.1 چین منابع اصلی واردات بادام در سال 2017
4.1.1 بادام در پوسته
4.1.2 بادام پوسته ای
4.2 چین منابع اصلی واردات بادام در سال 2018
4.2.1 بادام در پوسته
4.2.2 بادام پوسته ای
4.3 چین منابع اصلی واردات بادام در سال 2019
4.3.1 بادام در پوسته
4.3.2 بادام پوسته ای
4.4 چین منابع اصلی واردات بادام در سال 2020
4.4.1 بادام در پوسته
4.4.2 بادام پوسته ای

5 واردات حجم و ارزش بادام توسط گمرکات سطح استان در چین، 2017-2020
5.1 واردات حجم و ارزش بادام توسط گمرکات سطح استان در چین 2017
5.1.1 بادام در پوسته
5.1.2 بادام پوسته ای
5.2 واردات حجم و ارزش بادام توسط گمرکات سطح استان در چین 2018
5.2.1 بادام در شل
5.2.2 بادام پوسته ای
5.3 واردات حجم و ارزش بادام توسط گمرکات سطح استان در چین 2019
5.3.1 بادام در پوسته
5.3.2 بادام پوسته ای
5.4 واردات حجم و ارزش بادام توسط گمرکات سطح استان در چین 2020
5.4.1 بادام در پوسته
5.4.2 بادام پوسته ای

شرکت های ذکر شده

  • تیانچن شانگپین
  • ژونگدی

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/83erpl مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

کاسیو مدل های همکاری EDIFICE را با Scuderia AlphaTauri منتشر می کند

کاسیو از سال 2016 یکی از شرکای رسمی Scuderia Toro Rosso بود. مدل های همکاری EQB-1100AT و ECB-20AT اولین بار از زمان تغییر نام تیم به Scuderia AlphaTauri در این فصل است. شماره گیری ها از یک رنگ آبی و سفید تیره درجه بندی شده استفاده می شود که پس از رنگ تیم تیم Scuderia AlphaTauri و دقیقاً همان رنگ آبی تیره همان رنگ مارک EDIFICE است. ECB-20AT دارای یک کیس و باند سرمه ای است. بر روی هر دو مدل ، آرم تیم روی صفحه شماره گیری ، قاب پشت و باند نقش بسته است ، بخشی از طراحی که با دید جهانی Scuderia AlphaTauri تزریق شده است.

EQB-1100AT از یک کیس نازک 9.6 میلی متری و یک حاشیه هشت ضلعی در ترکیب با کربن به طور گسترده در اتومبیلرانی استفاده می کند. ساعت می تواند به طور همزمان زمان را در دو شهر نشان دهد. ECB-20AT به یک Timer Schedule ، همراه با یک باند چرمی مجهز به آرم تیم مجهز شده است. در هر دو مدل ، صورت از کریستال یاقوت کبود ضد خش ساخته شده است که برای مکانیک تیم به اندازه کافی مناسب است. همچنین ساعت ها به طور خودکار زمان جفت شدن با تلفن هوشمند را با استفاده از یک برنامه اختصاصی تنظیم می کنند. بر روی هر دو مدل ، آرم تیم روی صفحه شماره گیری ، قاب پشت و باند نقش بسته است ، بخشی از طراحی که با دید جهانی Scuderia AlphaTauri تزریق شده است. اینها مدلهای همکاری ویژه ای هستند که از اعضای تیمی که به دور دنیا سفر می کنند و باید برنامه ها را به صورت لحظه ای تنظیم کنند پشتیبانی می کنند.

Scuderia AlphaTauri

بر اساس ایتالیا، Scuderia AlphaTauri یک تیم مسابقه ای است که لیست بازیکنانش با رانندگان جوان آینده دار پر شده است. در این فصل ، تیم فقط نام خود را از Scuderia Toro Rosso تغییر داد. این تیم انرژی جوانی ، اتومبیل های اتومبیلرانی خود را که از نوآوری تکنولوژیکی برجسته ای برخوردار هستند و سرعت پرشور را به مدار فرمول یک می رسانند. با اعتقاد به این ویژگی ها کاملاً مطابق با مفهوم تجاری EDIFICE است ، کاسیو از سال 2016 یک شریک رسمی تیم بوده است.

ویرایش: https://www.edifice-watches.com/

SOURCE CASIO COMPUTER CO.، LTD