اوکلند ، کالیفرنیا، 4 فوریه 2021 / PRNewswire / – شرکت Clorox (NYSE: CLX) گزارش داد که رشد رشد 27 درصدی و افزایش سود خالص کسر شده برای هر سهم (EPS رقیق شده) 39 درصد برای سه ماهه دوم سال مالی 2021 خود که 31 دسامبر به پایان رسید ، 2020
مدیرعامل شرکت گفت: “حمایت از مردم و جوامع در سراسر جهان در طی همه گیری ، اولویت مستمر ما بوده است.” لیندا رندل. “ما سپاسگزاریم که مارک های برجسته ما در زندگی روزمره آنها نقش دارند ، که در قدرت گسترده در نمونه کارها منعکس می شود و منجر به رشد فروش دو رقمی برای نیمه اول سال مالی ما می شود. ما همچنان بازی خواهیم کرد صد در صد جرم برای استفاده از حرکت ما با سرمایه گذاری های قوی در پشت استراتژی IGNITE ما در حالی که هدف خود را برای تسریع رشد سودآور بلند مدت دنبال می کنیم. “
این بیانیه مطبوعاتی شامل برخی اقدامات مالی غیر GAAP است. برای اطلاعات بیشتر به “اطلاعات مالی غیر GAAP” در پایان این بیانیه مطبوعاتی مراجعه کنید.
نتایج سه ماهه دوم مالی
در زیر خلاصه ای از نتایج مهم سه ماهه دوم آورده شده است. همه مقایسه ها با سه ماهه دوم سال مالی 2020 انجام می شود ، مگر اینکه خلاف آن بیان شده باشد.
- 27٪ افزایش فروش (26٪ افزایش فروش ارگانیک)1
- 2.03 دلار EPS رقیق شده (39٪ افزایش نسبت به سه ماهه قبل)
در سه ماهه دوم ، فروش 27٪ افزایش یافته است ، که ناشی از رشد دو رقمی فروش در سه بخش از چهار بخش به دلیل COVID-19 و تغییرات رفتاری مربوط به آن است ، از جمله افرادی که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند. این همچنین نشان دهنده تأثیر خالص 1 امتیاز سود حاصل از کسب اخیر اکثریت سهم سرمایه گذاری مشترک این شرکت در است عربستان سعودی و نرخ ارز نامطلوب ارز. فروش ارگانیک 26٪ رشد کرد.
حاشیه ناخالص سه ماهه دوم این شرکت با افزایش 130 واحدی پایه نسبت به 44.1 درصد نسبت به 44.1 درصد در سه ماهه قبل به 45.4 درصد رسید. افزایش حاشیه ناخالص – نهمین سه ماهه متوالی گسترش ناخالص سالانه سال – منعکس کننده مزایای رشد حجم زیاد ، ابتکارات صرفه جویی در هزینه و کاهش هزینه های تبلیغات تجاری است که تا حدی با افزایش هزینه های تولید و لجستیک جبران می شود.
Clorox EPS رقیق شده را تحویل داد 2.03 دلار، در مقایسه با 1.46 دلار EPS رقیق شده در سه ماهه سال گذشته ، که 39٪ افزایش نشان می دهد. نتایج EPS رقیق در درجه اول افزایش فروش خالص و افزایش ناخالص حاشیه را نشان می دهد. این عوامل تا حدی با افزایش هزینه های فروش و اداری و سرمایه گذاری های تبلیغاتی جبران شد.
خالص وجه نقد سالانه ارائه شده توسط عملیات 629 میلیون دلار بود ، در حالی که در دوره سال گذشته 498 میلیون دلار بود – 26 درصد افزایش.
1 رشد فروش ارگانیک / (کاهش) اقدامی غیر GAAP است. “اطلاعات مالی غیر GAAP” را در پایان این بیانیه مطبوعاتی ، از جمله سازگاری رشد فروش ارگانیک / (کاهش) با رشد فروش خالص / (کاهش) ، قابل مقایسه ترین اقدام GAAP ، ببینید.
نتایج بخش اصلی
در زیر خلاصه ای از نتایج کلیدی سه ماهه دوم براساس بخش قابل گزارش است. همه مقایسه ها با سه ماهه دوم سال مالی 2020 انجام می شود ، مگر اینکه خلاف آن بیان شده باشد. دوره های قبلی ارائه شده برای بازتاب تغییرات قابل گزارش بخش در سه ماهه چهارم سال مالی 2020 دوباره اصلاح شده است.
سلامتی و سلامتی (تمیز کردن ؛ محصولات حرفه ای ؛ ویتامین ها ، مواد معدنی و مکمل ها)
- 42٪ فروش افزایش می یابد
- 84٪ سود پیش مالیات افزایش می یابد
به دلیل تقاضای بیشتر در داخل و خارج از خانه ، فروش بخشها در دو سه کسب و کار با افزایش محصولات تمیز کردن و ضد عفونی کردن در سراسر اوراق بهادار خرده فروشی و حرفه ای ایالات متحده با دو رقم افزایش یافت. درآمد بالاتر پیش مالیات با رشد فروش همراه بود که تا حدی با افزایش هزینه های تولید و تدارکات و همچنین سرمایه گذاری های بالاتر در تبلیغات جبران شد.
خانواده (کیف و بسته بندی ، کباب کردن ، بستر گربه)
- 20٪ فروش افزایش می یابد
- 36٪ درآمد پیش مالیات افزایش می یابد
فروش در کل بخش ، با رشد دو رقمی فروش در مشاغل گریلینگ و بستر ، عمدتا به دلیل تقاضای بیشتر مصرف کننده ، رشد کرد. درآمد پیش درآمد از افزایش فروش بود که تا حدی با تولید بیشتر و هزینه های تدارکات همراه با سرمایه گذاری بیشتر در تبلیغات جبران شد.
سبک زندگی (غذا ، تصفیه آب ، مراقبت شخصی طبیعی)
- فروش 9٪ افزایش می یابد
- 2٪ درآمد پیش مالیات کاهش می یابد
فروش بخشها در تجارت تصفیه آب و غذا دو رقمی رشد کرد ، که ناشی از حمل و نقل بیشتر به دلیل تقاضای بیشتر مصرف کنندگان و سرمایه گذاری های استراتژیک تجاری بود. با ادامه علامت تجاری با عادت های جدید خرید و استفاده از مصرف کننده ، تجارت مراقبت شخصی شخصی دو رقمی کاهش یافت. درآمد Pretax ، در درجه اول به دلیل هزینه های بالاتر تولید و تدارکات و افزایش سرمایه گذاری های تبلیغاتی ، که تا حدی با فروش بالاتر جبران شد ، کاهش یافت.
بین المللی (فروش در خارج از ایالات متحده)
- 23٪ افزایش فروش (18٪ افزایش فروش ارگانیک)
- 3٪ درآمد پیش مالیات کاهش می یابد
در نتیجه فروش بیشتر تقاضا برای ضد عفونی و سایر محصولات خانگی ، فروش قطعه با دو رقم افزایش یافت. نتایج شامل رشد حجم دو رقمی در هر منطقه جغرافیایی بود. رشد فروش 9 امتیاز سود حاصل از سرمایه گذاری مشترک سعودی و 4 امتیاز نرخ ارز نامطلوب ارز را منعکس کرد. فروش ارگانیک 18٪ رشد کرد. سود Pretax در درجه اول به دلیل افزایش سرمایه گذاری های تبلیغاتی در حمایت از حرکت فروش شرکت و همچنین نرخ ارز نامطلوب ارز خارجی و هزینه های بالاتر ساخت و تدارکات که تا حدی با سود بیشتر فروش جبران شد ، کاهش یافت.
Clorox چشم انداز سال مالی 2021 را به روز می کند
- رشد فروش 10٪ تا 13٪ (رشد فروش ارگانیک 10٪ تا 13٪)
- 8.05 دلار به 8.25 دلار محدوده EPS رقیق شده (9٪ تا 12٪ افزایش نسبت به سال قبل)
- حاشیه ناخالص اندکی پایین
پیش بینی می شود که فروش سال مالی کلوراکس بین 10 تا 13 درصد رشد کند و این نشان دهنده نتایج فروش قوی در نیمه اول و همچنین انتظار نتایج فروش قوی تر نسبت به مانده سال مالی است. این شرکت در حال حاضر انتظار دارد فروش نیمه فروش عقب باشد ، علی رغم رشد 19 درصدی رشد نسبت به نیمه سال مالی 2020. کلوروکس همچنین پیش بینی کرد که 1 امتیاز سود حاصل از سرمایه گذاری مشترک سعودی ، با 1 امتیاز از نامطلوب جبران شود. نرخ ارز انتظار می رود فروش آلی سال مالی در محدوده 10 تا 13 درصد رشد کند.
پیش بینی می شود حاشیه ناخالص اندکی کاهش یابد و این نشان دهنده تولید بیشتر و هزینه های تدارکات و افزایش هزینه های کالا است.
انتظار می رود که فروش سال مالی و هزینه های اداری حدود 14 درصد از فروش باشد ، زیرا شرکت همچنان به سرمایه گذاری تهاجمی در ابتکارات خود برای استفاده از فرصت های رشد طولانی مدت ادامه می دهد.
پیش بینی می شود که هزینه تبلیغات و تبلیغات فروش حدود 11 درصد از فروش باشد ، این در حالی است که در نیمه آخر سال مالی به 12 درصد افزایش یافته است. این سطح از هزینه ها نشان دهنده افزایش سرمایه گذاری های برند در حمایت از خط لوله قوی نوآوری شرکت و تداوم تعامل مصرف کننده ، چه در خانه و چه در خارج از خانه ، و همچنین تلاش های مداوم برای ارائه ارزش مصرفی برتر است.
انتظار می رود نرخ مالیات موثر این شرکت در بازه 21 تا 22 درصد باشد.
خالص از همه این عوامل ، Clorox اکنون پیش بینی می کند سال مالی 2021 EPS رقیق شده بین 9 تا 12 درصد افزایش یابد ، یا 8.05 دلار به 8.25 دلار، منعکس کننده فرضیات برای عملکرد فروش بالاتر. چشم انداز EPS کاهش یافته در سال مالی اکنون سهم 45 تا را تخمین می زند 50 سنت از افزایش سهام این شرکت در سرمایه گذاری مشترک سعودی خود ، که اساساً ناشی از سود یکباره و غیرنقدی است.
مدیر ارشد مالی گفت: “من از نتایج قوی نیمه اول خود خوشحالم که بازتاب عملکرد دو رقمی بالا و پایین را در کل نمونه کارها نشان می دهد.” کوین جیکوبسن. “به جلو ، ما به سرمایه گذاری پرخاشگرانه در پشت مارک های برجسته خود ادامه خواهیم داد تا ارزش پیشنهادی خود را تقویت کنیم در حالی که فرصت های جدید رشد را دنبال می کنیم. در یک فضای بی ثبات تجاری ، هنگام تلاش برای هدایت سهامداران بلند مدت ، از استراتژی IGNITE خود استفاده خواهیم کرد مقدار.”
برای اطلاعات دقیق مالی
از شرکت بازدید کنید اطلاعات مالی: نتایج سه ماهه بخش وب سایت شرکت در TheCloroxCompany.com به شرح زیر است:
- اطلاعات تکمیلی و غیرمجاز حجم رشد و فروش
- اطلاعات راننده حاشیه ناخالص حسابرسی نشده اضافی
- اطلاعات اضافی جریان نقدی حسابرسی نشده و آشتی جریان نقدی رایگان
- آشتی اضافی حسابرسی نشده درآمد قبل از بهره و مالیات (EBIT)
توجه: درصد و تغییرات نقطه مبنا در این بیانیه مطبوعاتی به استثنای داده های مربوط به هر سهم و نرخ مالیات موثر بر اساس عدد گرد شده محاسبه می شود. مواد تکمیلی موجود در اطلاعات مالی: نتایج سه ماهه بخش وب سایت شرکت در TheCloroxCompany.com.
شرکت کلوراکس
شرکت Clorox (NYSE: CLX) با تولید حدود 8،800 کارمند در سراسر جهان و فروش مالی 6.7 میلیارد دلاری در سال 2020 ، تولید کننده و بازاریاب برجسته تولید کننده کالاهای مصرفی و حرفه ای است. Clorox برخی از معتبرترین و شناخته شده ترین نام های تجاری مصرف کننده را به بازار عرضه می کند ، از جمله سفید کننده های نام آور و محصولات تمیز کننده آن. کاج سول® پاک کننده ها Liquid-Plumr® مسدود کننده ها شاعر® محصولات مراقبت از منزل؛ مرحله تازه® بستر گربه؛ خوشحالم® کیف و بسته بندی کینگزفورد® محصولات کبابی دره پنهان® سس ها و سس ها بریتا® محصولات تصفیه آب زنبورهای برت® محصولات مراقبت شخصی شخصی و RenewLife®، چراغ رنگین کمان®، آرامش حیات طبیعی ™ ، NeoCell® و اکنون پیری را متوقف کنید® ویتامین ها ، مواد معدنی و مکمل ها. این شرکت همچنین محصولات و فن آوری های پیشرو در صنعت را برای مشتریان حرفه ای ، از جمله محصولات فروخته شده تحت CloroxPro ™ و Clorox Healthcare به بازار عرضه می کند.® نام های تجاری. بیش از 80٪ از فروش این شرکت از مارک هایی حاصل می شود که در رده های خود دارای موقعیت شماره 1 یا شماره 2 بازار هستند.
کلوراکس امضاکننده قرارداد جهانی ملل متحد و تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد الن مک آرتور است. این شرکت به دلیل تلاش های مسئولیت شرکتی خود شناخته شده است ، شماره 1 در رتبه بندی شهرت آکسیوس هریس نظرسنجی سال 2020 2020 و در لیست 100 شرکت پایدار Barron در سال 2020 ، شاخص برابری جنسیتی بلومبرگ و برابری شرکت 2021 کمپین حقوق بشر فهرست ، در میان دیگران. در حمایت از جوامع خود ، شرکت Clorox و بنیادهای آن بیش از این کمک کردند 25 دلار میلیون دلار کمک هزینه نقدی ترکیبی ، کمک های مالی محصول و ایجاد بازاریابی در سال مالی 2020. برای اطلاعات بیشتر ، از TheCloroxCompany.com ، از جمله وبلاگ رشد خوب ، بازدید کنید و شرکت را در توییتر به آدرسCloroxCo دنبال کنید.
CLX-F
اظهارات رو به جلو
این بیانیه مطبوعاتی حاوی “اظهارات آینده نگرانه” به معنای بند 27A قانون اوراق بهادار 1933 ، با اصلاحیه ، و بخش 21E قانون بورس اوراق بهادار 1934 ، به عنوان اصلاح شده است ، از جمله ، اظهارات مربوط به انتظارات یا تأثیر احتمالی ویروس کرونا ویروس جدید (COVID-19) ، و پاسخ های مربوط به دولت ها ، مصرف کنندگان ، مشتریان ، تأمین کنندگان ، کارمندان و شرکت ، در تجارت ، عملیات ، کارمندان ، وضعیت مالی و نتایج عملیات و هر شرکت این جملات آینده نگر ، چه در مورد بیماری همه گیر COVID-19 و چه غیر از آن ، شامل خطرات ، فرضیات و عدم قطعیت است. به جز اطلاعات تاریخی ، اظهارات مربوط به حجم آینده ، فروش ، رشد فروش آلی ، ارزهای خارجی ، هزینه ها ، صرفه جویی در هزینه ، حاشیه ، سود ، سود قابل انتساب به شرکت ، سود هر سهم ، سود تقلیل یافته هر سهم ، نرخ ارز خارجی ، نرخ مالیات ، جریان های نقدی ، برنامه ها ، اهداف ، انتظارات ، رشد یا سودآوری اظهاراتی آینده نگرانه بر اساس برآورد ، باورها ، فرضیات و پیش بینی های مدیریت است. کلماتی مانند “می تواند” ، “ممکن است” ، “انتظار می رود” ، “پیش بینی می کند” ، “اهداف” ، “اهداف” “پروژه ها” ، “قصد دارد” ، “برنامه ها” ، “معتقد است” ، “می جوید” ، “تخمین می زند ،” “” اراده ، “” پیش بینی “، و تغییرات در مورد چنین کلماتی ، و عبارات مشابهی که منعکس کننده دیدگاه های فعلی شرکت با توجه به رویدادهای آینده و عملکرد عملیاتی ، اقتصادی و مالی است ، برای شناسایی چنین گزاره های آینده نگر است. این گزاره های آینده نگر فقط پیش بینی ها هستند ، در معرض خطرات و عدم اطمینان هستند و نتایج واقعی می توانند از نظر بحث شده متفاوت باشند. عوامل مهمی که می تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد و باعث شود نتایج از نظر انتظارات از نظر مدیریت متفاوت باشد ، یا می تواند توانایی شرکت در دستیابی به اهداف استراتژیک خود را تحت تأثیر قرار دهد ، در بخشهایی تحت عنوان “عوامل خطر” و “بحث و تحلیل مدیریت از وضعیت مالی و نتایج عملیات “در گزارش سالانه شرکت در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 30 ژوئن 2020 ، که هر از گاهی در پرونده های کمیسیون اوراق بهادار و بورس شرکت به روز می شود. این عوامل شامل عدم اطمینان در مورد تأثیر مداوم COVID-19 بر فعالیت شرکت ، فعالیتها ، کارمندان ، وضعیت مالی و نتایج عملیات شرکت می باشد ، و محدود نمی شود ، همچنین: رقابت شدید در بازارهای شرکت ؛ تأثیر تغییر محیط خرده فروشی ، از جمله رشد کانال های خرده فروشی جایگزین و مدل های تجاری ، و تغییر تنظیمات مصرف کننده ؛ تأثیر COVID-19 در دسترس بودن و کارایی سیستم های تأمین ، تولید و توزیع محصولات این شرکت ، از جمله هرگونه اختلال قابل توجه در این سیستم ها. تغییرات طولانی مدت در ترجیح یا تقاضای مصرف کننده برای محصولات شرکت در نتیجه هرگونه کمبود یا عدم دسترسی هر محصول در کوتاه مدت ؛ خطرات مربوط به مسائل زنجیره تامین و کمبود محصول در نتیجه اعتماد به تعداد محدودی از تأمین کنندگان و افزایش قابل توجه تقاضا برای ضد عفونی و سایر محصولات به دلیل همه گیری COVID-19 ؛ وابستگی به مشتریان اصلی و خطرات مربوط به تلفیق مشتری و الگوهای سفارش ؛ خطرات مربوط به استفاده و اعتماد شرکت به سیستم های فن آوری اطلاعات ، از جمله نقض احتمالی امنیت ، حملات سایبری ، نقض حریم خصوصی یا نقض داده ها که منجر به افشای غیرمجاز اطلاعات مصرف کننده ، مشتری ، کارمند یا شرکت یا قطع خدمات ، به ویژه در زمانی که تعداد زیادی از کارکنان شرکت از راه دور کار می کنند و از راه دور به زیرساخت های فناوری آن دسترسی دارند. خطرات مربوط به تصرفات ، از جمله کسب اخیر اکثریت سهام در شرکت مشترک سعودی شرکت ، سرمایه گذاری های جدید و واگذاری ها و هزینه های مرتبط ، از جمله برای اتهامات کاهش ارزش دارایی مربوط به دارایی های نامشهود و سرقفلی ؛ و توانایی تکمیل معاملات اعلام شده و در صورت اتمام ، هزینه های ادغام و بالقوه بدهی های احتمالی مربوط به آن معاملات ؛ شرایط نامطلوب بازار اقتصادی و اقتصادی در سراسر جهان ، منطقه ای و محلی ، از جمله در نتیجه ترس از قرار گرفتن در معرض یا اثرات واقعی شیوع بیماری گسترده ، مانند COVID-19 ؛ توانایی شرکت در حفظ اعتبار تجاری خود و شهرت مارک ها و محصولات خود. درآمد کمتر ، افزایش هزینه ها یا آسیب به اعتبار ناشی از اقدامات و مقررات دولت ؛ توانایی شرکت برای مدیریت موفقیت آمیز خطرات سیاسی ، حقوقی ، مالیاتی و نظارتی جهانی ، از جمله تغییر در فعالیت های نظارتی یا اداری ؛ توانایی شرکت در رشد رشد فروش ، افزایش قیمت ها و سهم بازار ، رشد دسته بندی محصولات خود و مدیریت محصول مطلوب و ترکیب جغرافیایی ؛ نوسانات و افزایش هزینه های کالا مانند رزین ، هیپوکلریت سدیم و کالاهای کشاورزی و افزایش انرژی ، حمل و نقل یا سایر هزینه ها ؛ خطرات مربوط به عملیات بین المللی و تجارت بین الملل ، از جمله نوسانات ارز خارجی ، مانند کاهش ارزش پول و کنترل نرخ ارز خارجی ، از جمله تغییرات دوره ای در چنین کنترل هایی ؛ تغییر در سیاست های مهاجرتی یا تجاری ایالات متحده ، از جمله وضع تعرفه های جدید یا اضافی ؛ ادعاهای کارگری و ناآرامی های کارگری فشارهای تورمی ، به ویژه در آرژانتین؛ تأثیر انگلستان خروج از اتحادیه اروپا و مذاکرات در حال انجام آن با اتحادیه اروپا. کنترل قیمت یا سایر مقررات اعمال شده توسط دولت ؛ تأثیر منفی و تعهدات ناشی از استفاده ، ذخیره و حمل و نقل کلر در بازارهای بین المللی خاص که کلر در تولید مواد سفید کننده استفاده می شود. موارد اضطراری گسترده بهداشتی ، مانند COVID-19 ؛ و امکان ملی شدن ، سلب مالکیت از دارایی ها یا اقدامات دیگر دولت ؛ تسهیلات شرکت و تأمین کنندگان آن در معرض اخلال در رویدادهای فراتر از کنترل شرکت ، از جمله توقف در کار ، حملات سایبری ، بلایای طبیعی ، شیوع بیماری ها یا بیماری های همه گیر مانند COVID-19 و تروریسم است. توانایی شرکت در نوآوری و توسعه و معرفی محصولات تجاری موفق یا گسترش در دسته ها و کشورهای مجاور. تأثیر ادعاهای مربوط به مسئولیت محصول ، ادعاهای کارگری و سایر مراحل قانونی ، دولتی یا مالیاتی ، از جمله در حوزه های قضایی خارجی و در رابطه با هرگونه فراخوان محصول. توانایی شرکت در پیاده سازی و تولید صرفه جویی در هزینه و کارایی. موفقیت استراتژی های تجاری شرکت ؛ خطرات مربوط به افزایش اضافی در ارزش منصفانه تخمین زده شده علاقه شرکت Procter & Gamble به تجارت Glad ؛ صحت تخمین ها و پیش فرض های شرکت که پیش بینی های مالی شرکت ، از جمله راهنمایی یا چشم انداز فروش یا سود حاصل از آن که گاه به گاه ارائه می دهد ، مبتنی بر آن است. توانایی شرکت در جذب و حفظ پرسنل اصلی ؛ موارد زیست محیطی ، از جمله هزینه های مربوط به اصلاح و نظارت بر آلودگی گذشته ، و افزایش احتمالی هزینه های ناشی از اقدامات تنظیم کننده های مربوطه ، و کار و یا حمل و نقل مواد خطرناک ؛ افزایش تمرکز توسط سازمانهای دولتی و غیردولتی ، مشتریان ، مصرف کنندگان و سرمایه گذاران بر روی موضوعات پایداری ، از جمله موارد مرتبط با تغییر اقلیم ؛ توانایی شرکت در استفاده موثر ، ادعا و دفاع از حقوق مالکیت معنوی خود ؛ هرگونه نقض یا ادعای نقض توسط شرکت حقوق مالکیت معنوی شخص ثالث ؛ تأثیر بدهی و رتبه بندی اعتبار شرکت بر عملکرد تجاری و نتایج مالی آن ؛ توانایی شرکت در دسترسی به بازارهای سرمایه و سایر منابع مالی و همچنین ادامه یا افزایش نوسانات بازار. توانایی شرکت در پرداخت و اعلام سود سهام و یا خرید مجدد سهام خود در آینده ؛ عدم قطعیت مربوط به موقعیت های مالیاتی ، اختلافات مالیاتی و هر گونه تغییر در نرخ و مقررات مالیاتی شرکت. توانایی شرکت در حفظ یک سیستم موثر کنترل داخلی ؛ تأثیرات فعالیت احتمالی سهامداران؛ و خطرات مربوط به قطع فعالیت شرکت در ونزوئلا.
اظهارات آینده نگرانه شرکت در این بیانیه مطبوعاتی بر اساس دیدگاه ها ، اعتقادات ، پیش فرض ها و انتظارات فعلی مدیریت در مورد رویدادهای آینده است و فقط از تاریخ این بیانیه مطبوعاتی صحبت می کند. این شرکت هیچ تعهدی در مورد به روزرسانی یا بازنگری علنی اظهارات آینده نگر ندارد ، چه در نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده یا غیر از این ، مگر در مواردی که در قوانین اوراق بهادار فدرال لازم است.
اطلاعات مالی غیر GAAP
- این بیانیه مطبوعاتی حاوی اطلاعات مالی غیر GAAP مربوط به رشد فروش آلی / (کاهش) برای سه ماهه دوم سال مالی 2021 و چشم انداز رشد فروش ارگانیک برای سال مالی 2021 است. کلوروکس رشد فروش ارگانیک را تعریف می کند / (کاهش) را رشد خالص فروش GAAP می داند / (کاهش) به استثنای اثر تغییرات نرخ ارز و هرگونه تصرف یا واگذاری.
- چشم انداز رشد فروش ارگانیک برای سال مالی 2021 تأثیر نرخ نامطلوب ارز خارجی را که انتظار می رود این شرکت بتواند رشد خالص فروش GAAP را تا حدود 1 درصد کاهش دهد و تأثیر افزایش سهام شرکت در سرمایه گذاری مشترک عربستان را که شامل شرکت انتظار دارد که بتواند رشد خالص فروش GAAP را حدود 1 درصد افزایش دهد.
- مدیریت معتقد است که ارائه رشد فروش آلی / (کاهش) برای سرمایه گذاران مفید است زیرا فروش را از هرگونه خرید و واگذاری خارج می کند ، که نتیجه آن مقایسه فروش فقط از مشاغل مورد استفاده شرکت است و انتظار می رود که در کل فعالیت خود را ادامه دهد. دوره های مربوطه و برآورد شرکت از تأثیر تغییرات نرخ ارز ، که پیش بینی آنها دشوار است و از کنترل شرکت و مدیریت خارج می شوند. با این حال ، رشد فروش آلی / (کاهش) ممکن است همان اقدامات مشابه ارائه شده توسط شرکت های دیگر به دلیل تفاوت بالقوه در روش های محاسبه و مواردی نباشد.
جداول زیر سازگاری رشد فروش آلی / (کاهش) (غیر GAAP) با رشد فروش خالص / (کاهش) (GAAP) ، مقایسه ترین معیار GAAP را ارائه می دهد:
|
سه ماه به پایان رسید در 31 دسامبر سال 2020
|
|
درصد تغییر در مقایسه با دوره سال قبل
|
|
سلامتی و سلامتی
|
|
خانواده
|
|
سبک زندگی
|
|
بین المللی
|
|
جمع
|
رشد فروش خالص / (کاهش) (GAAP)
|
42٪
|
|
20٪
|
|
9٪
|
|
23٪
|
|
27٪
|
افزودن: ارز
|
–
|
|
–
|
|
–
|
|
4
|
|
–
|
افزودن / (تفریق): تغییر مسیرها / اکتساب ها
|
–
|
|
–
|
|
–
|
|
(9)
|
|
(1)
|
رشد فروش آلی / (کاهش) (غیر GAAP)
|
42٪
|
|
20٪
|
|
9٪
|
|
18٪
|
|
26٪
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
شش ماه به پایان رسید در 31 دسامبر سال 2020
|
|
درصد تغییر در مقایسه با دوره سال قبل
|
|
سلامتی و سلامتی
|
|
خانواده
|
|
سبک زندگی
|
|
بین المللی
|
|
جمع
|
رشد فروش خالص / (کاهش) (GAAP)
|
35٪
|
|
30٪
|
|
13٪
|
|
21٪
|
|
27٪
|
افزودن: ارز
|
–
|
|
–
|
|
–
|
|
6
|
|
1
|
افزودن / (تفریق): تغییر مسیرها / اکتساب ها
|
–
|
|
–
|
|
–
|
|
(9)
|
|
(1)
|
رشد فروش ارگانیک / (کاهش) (غیر GAAP)
|
35٪
|
|
30٪
|
|
13٪
|
|
18٪
|
|
27٪
|
صورتهای تلفیقی متراکم درآمد (حسابرسی نشده)
|
دلار به میلیون ها دلار ، به جز داده های هر سهم
|
|
|
|
|
|
|
سه ماه به پایان رسید
|
|
شش ماه به پایان رسید
|
|
|
|
31/12/2020
|
|
31/12/2019
|
|
31/12/2020
|
|
31/12/2019
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
فروش خالص
|
$
|
1،842
|
|
$
|
1،449
|
|
$
|
3،758
|
$
|
2،955
|
هزینه محصولات فروخته شده
|
|
1،005
|
|
|
810
|
|
|
2،001
|
|
|
1،653
|
سود ناخالص
|
|
837
|
|
|
639
|
|
|
1،757
|
|
|
1،302
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
هزینه های فروش و اداری
|
|
269
|
|
|
210
|
|
|
507
|
|
|
421
|
هزینه های تبلیغات
|
|
187
|
|
|
140
|
|
|
366
|
|
|
277
|
هزینه های تحقیق و توسعه
|
|
40
|
|
|
34
|
|
|
72
|
|
|
64
|
هزینه بهره
|
|
24
|
|
|
25
|
|
|
49
|
|
|
50
|
هزینه (درآمد) دیگر ، خالص
|
|
(15)
|
|
|
(5)
|
|
|
(95)
|
|
|
(3)
|
درآمد قبل از مالیات بر درآمد
|
|
332
|
|
|
235
|
|
|
858
|
|
|
493
|
مالیات بر درآمد
|
|
71
|
|
|
50
|
|
|
180
|
|
|
105
|
سود خالص
|
|
261
|
|
|
185
|
|
|
678
|
|
|
388
|
کمتر: سود خالص مربوط به منافع کنترل نشده
|
|
2
|
|
|
–
|
|
|
4
|
|
|
–
|
سود خالص قابل انتساب به کلوراکس
|
$
|
259
|
|
$
|
185
|
|
$
|
674
|
|
$
|
388
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
سود خالص هر سهم قابل انتساب به کلوراکس
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
سود خالص پایه در هر سهم
|
$
|
2.06
|
|
$
|
1.48
|
|
$
|
5.34
|
|
$
|
3.09
|
|
سود خالص هر سهم کاهش یافته است
|
$
|
2.03
|
|
$
|
46/1
|
|
$
|
5.25
|
|
$
|
3.05
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
سهام متوسط توزین شده (در هزار)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
پایه ای
|
|
126،216
|
|
|
125،440
|
|
|
126،281
|
|
|
125،632
|
|
رقیق شده
|
|
128،135
|
|
|
126،879
|
|
|
128457
|
|
|
127،198
|
گزارش بخش اطلاعات
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(بدون حسابرسی)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
دلار به میلیون ها دلار
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
فروش خالص
|
|
درآمد (ضرر) قبل از مالیات بر درآمد
|
|
سه ماه به پایان رسید
|
|
سه ماه به پایان رسید
|
|
31/12/2020
|
|
31/12/2019
|
|
٪ تغییر دادن(1)
|
|
31/12/2020
|
|
31/12/2019
|
|
٪ تغییر دادن(1)
|
سلامتی و سلامتی
|
$
|
817
|
|
$
|
575
|
|
42٪
|
|
$
|
247
|
|
$
|
134
|
|
84٪
|
خانواده
|
|
411
|
|
|
342
|
|
20٪
|
|
|
60
|
|
|
44
|
|
36٪
|
سبک زندگی
|
|
317
|
|
|
291
|
|
9٪
|
|
|
89
|
|
|
91
|
|
-2٪
|
بین المللی
|
|
297
|
|
|
241
|
|
23٪
|
|
|
30
|
|
|
31
|
|
-3٪
|
شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی
|
|
–
|
|
|
–
|
|
–
|
|
|
(94)
|
|
|
(65)
|
|
45٪
|
جمع
|
$
|
1،842
|
|
$
|
1،449
|
|
27٪
|
|
$
|
332
|
|
$
|
235
|
|
41٪
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
فروش خالص
|
|
درآمد (ضرر) قبل از مالیات بر درآمد
|
|
شش ماه به پایان رسید
|
|
شش ماه به پایان رسید
|
|
31/12/2020
|
|
31/12/2019
|
|
٪ تغییر دادن(1)
|
|
31/12/2020
|
|
31/12/2019
|
|
٪ تغییر دادن(1)
|
سلامتی و سلامتی
|
$
|
1،630
|
|
$
|
1،208
|
|
35٪
|
|
$
|
498
|
|
$
|
304
|
|
64٪
|
خانواده
|
|
911
|
|
|
703
|
|
30٪
|
|
|
169
|
|
|
76
|
|
122٪
|
سبک زندگی
|
|
635
|
|
|
562
|
|
13٪
|
|
|
191
|
|
|
162
|
|
18٪
|
بین المللی
|
|
582
|
|
|
482
|
|
21٪
|
|
|
154
|
|
|
70
|
|
120٪
|
شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی
|
|
–
|
|
|
–
|
|
–
|
|
|
(154)
|
|
|
(119)
|
|
29٪
|
جمع
|
$
|
3،758
|
|
$
|
2،955
|
|
27٪
|
|
$
|
858
|
|
$
|
493
|
|
74٪
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(1) درصد براساس اعداد گرد شده.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ترازنامه های تلفیقی متراکم
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
دلار به میلیون ها دلار
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31/12/2020
|
|
30/06/2020
|
|
31/12/2019
|
|
|
|
|
(بدون حسابرسی)
|
|
|
|
(بدون حسابرسی)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
دارایی های
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
دارایی های جاری
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
پول نقد و معادل
|
|
$
|
732
|
|
$
|
871
|
|
$
|
168
|
|
مطالبات خالص
|
|
|
616
|
|
|
648
|
|
|
544
|
|
موجودی ، خالص
|
|
|
609
|
|
|
454
|
|
|
514
|
|
هزینه های پیش پرداخت و سایر دارایی های جاری
|
|
|
146
|
|
|
47
|
|
|
77
|
|
|
کل دارایی های جاری
|
|
|
2،103
|
|
|
2020
|
|
|
1،303
|
اموال، ماشین آلات و تجهیزات، خالص
|
|
|
1،221
|
|
|
1،103
|
|
|
1052
|
اجاره عامل دارایی های حق استفاده
|
|
|
322
|
|
|
291
|
|
|
303
|
حسن نیت
|
|
|
1،803
|
|
|
1،577
|
|
|
1،588
|
علائم تجاری ، خالص
|
|
|
788
|
|
|
785
|
|
|
790
|
سایر دارایی های نامشهود ، خالص
|
|
|
261
|
|
|
109
|
|
|
115
|
دارایی های دیگر
|
|
|
357
|
|
|
328
|
|
|
308
|
کل دارایی
|
|
$
|
6،855
|
|
$
|
6،213
|
|
$
|
5459
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تعهدات و حقوق سهامداران
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
بدهی های جاری
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
یادداشت ها و وام های قابل پرداخت
|
|
$
|
–
|
|
$
|
–
|
|
$
|
507
|
|
سررسیدهای جاری بدهی بلند مدت
|
|
|
300
|
|
|
–
|
|
|
–
|
|
بدهی های اجاره عملیاتی فعلی
|
|
|
61
|
|
|
64
|
|
|
61
|
|
حساب های قابل پرداخت و بدهی تعلق
|
|
|
1،377
|
|
|
1،329
|
|
|
945
|
|
مالیات بر درآمد قابل پرداخت
|
|
|
–
|
|
|
25
|
|
|
–
|
|
|
کل بدهی های جاری
|
|
|
1،738
|
|
|
1،418
|
|
|
1،513
|
بدهی طولانی مدت
|
|
|
2،483
|
|
|
2780
|
|
|
2،288
|
بدهی های اجاره عملیاتی بلند مدت
|
|
|
313
|
|
|
278
|
|
|
282
|
سایر تعهدات
|
|
|
813
|
|
|
767
|
|
|
745
|
مالیات بر درآمد معوق
|
|
|
128
|
|
|
62
|
|
|
76
|
|
|
کل بدهی
|
|
|
5475
|
|
|
5،305
|
|
|
4904
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
حقوق صاحبان سهام
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
سهم ممتاز
|
|
|
–
|
|
|
–
|
|
|
–
|
منابع مشترک
|
|
|
131
|
|
|
159
|
|
|
159
|
اضافی پرداخت در پایتخت
|
|
|
1،176
|
|
|
1،137
|
|
|
1062
|
سود انباشته
|
|
|
1،302
|
|
|
3،567
|
|
|
3،292
|
سهام خزانه داری
|
|
|
(850)
|
|
|
(3،315)
|
|
|
(3،357)
|
سایر درآمد خالص (ضرر) جامع انباشته شده
|
|
|
(575)
|
|
|
(640)
|
|
|
(601)
|
|
|
ارزش سهام کل سهامداران کلوراکس
|
|
|
1،184
|
|
|
908
|
|
|
555
|
علایق غیر قابل کنترل
|
|
|
196
|
|
|
–
|
|
|
–
|
مجموع حقوق صاحبان سهام
|
|
|
1،380
|
|
|
908
|
|
|
555
|
کل بدهی ها و حقوق صاحبان سهام
|
|
$
|
6،855
|
|
$
|
6،213
|
|
$
|
5459
|
منبع شرکت Clorox
لینک های مربوطه
http://www.thecloroxcompany.com