“مسائل قهوه” به دلیل روایت خوب داستان فقر در چین تعریف و تمجید شد

این داستان تأثیرگذار از یک فیلم کوتاه با عنوان قهوه مهم است.

فیلم کوتاه 3.34 دقیقه ای تعاملات فرهنگی و اقتصادی بین این دو را نشان می دهد چین و غرب توسط دانه های قهوه کوچک آورده شده و بینندگان خارج از کشور را به این کشور متصل می کند چین کمپین فقرزدایی. این فیلم پس از انتشار در رسانه های بزرگ و سیستم عامل های شبکه اجتماعی در ویروسی شد چین و تاکنون به 400 میلیون بازدید در سطح جهانی رسیده است.

هو ژائومینگ ، سخنگوی دپارتمان بین المللی کمیته مرکزی CPC بلافاصله آن را دوباره توییت کرد و گفت: “وقتی دانه های قهوه به چین، خانه چای ، و هنگامی که طعم زندگی روزمره نیازهای معیشتی را برآورده می کند ، داستانی بیان می شود که چگونه دانه های قهوه به مردم برای فرار از فقر کمک می کند. استودیوی Fuxing Road و بانک اطلاعات چین به طور مشترک یک فیلم کوتاه انیمیشن با عنوان “قهوه مهم است” را منتشر کردند. درست مثل چشیدن یک فنجان قهوه تازه و ملایم ، امیدواریم از این ویدئو لذت ببرید. “

کاهش هدفمند فقر یک سیاست ابتکاری برای اطمینان از دستیابی به تلاش های ضد فقر است. در تلاش خود برای مبارزه با فقر ، یوننان توسعه صنعت قهوه را در مناطق داخلی خود گسترش داده است ، جایی که سیاست های کاهش فقر در میان ساکنان عمیق است و شرایط محلی برای رشد قهوه مناسب است ، و تجربه چینی را به جهانیان ارائه می دهد. فیلم کوتاه با قهوه ، عنصر ضروری در زندگی روزمره غربی ها آغاز می شود و با ادغام ادامه می یابد چین داستان “رفع فقر قهوه” به طور همزمان در این ویدیو قرار دارد. جیمز کیمونیو ، سفیر جمهوری رواندا به چین گفت: “چقدر موفق چین الگوی صنعتی ضد فقر بوده است. قهوه ملایم از یوننان داستان … را می گوید چین کاهش فقر هدفمند ، و ما با آنها به اشتراک می گذاریم و مبادله می کنیم چین در مورد تجربیات و بهترین شیوه های استفاده از آنها در کشور ما. ”

پیوندهای تصویر پیوندها:

لینک: http://asianetnews.net/view-attachment؟attach-id=382298
زیرنویس: “قهوه مهم است” به دلیل گفتن ستایش می شود چین داستان رفع فقر خوب است.

SOURCE بانک اطلاعاتی داستان چین و استودیوی جاده ای Fuxing

Chicken Chick Church انقلابی در عملکرد رستوران با سیستم دیجیتال جدید ایجاد می کند

آتلانتا، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – به عنوان بخشی از برنامه 5 ساله خود برای تبدیل شدن به یک بازیگر غالب در صنعت QSR و رهبر در گروه مرغ ، مرغ کلیسا® تقریباً با عرضه داخلی سیستم OPS 360 به پایان رسیده است. سیستم OPS 360 که به صورت سفارشی ساخته شده است ، ابزاری در نوع خود است که جایگزین کلاسور و چک لیست کاغذی سنتی می شود که در QSR رایج است.

سیستم OPS 360 یک تبلت سلولی مبتنی بر برنامه دیجیتال را فراهم می کند که دارای راه حل هایی برای بهبود عملیات و دسترسی به داشبورد گزارش دهنده ، وب سایت های آموزشی و سیستم عامل های اصلی است. از آنجا که رایانه لوحی همیشه به cloud متصل است ، سیستم OPS 360 گزارش خودکار را در داخل تسهیل می کند کلیساسیستم. رهبران بازار ، صاحبان امتیاز و عملیات میدانی شرکت ها اکنون می توانند میزان مشارکت و اتمام وظایف عملیاتی و استانداردهای روزانه را از راه دور ارزیابی کنند ، اجازه می دهد کلیسا برای دستیابی به دیدگاه ها و بینش های جدید در مورد موفقیت ها و چالش های روزمره “در زمان واقعی”.

وی گفت: “هنگام بهبود عملیات روزمره ، اپراتورهای ما راه حل هایی می خواهند كه روی برنامه روزانه مدیران و اعضای تیم ما تأثیر مثبت بگذارد. ما از استراتژیكی استفاده كرده ایم كه از فن آوری اثبات شده برای كمك به حذف پیچیدگی ها و ساده سازی كارها استفاده می كنیم.” برندان برگ، معاون ارشد خدمات جهانی عملیات جهانی برای این برند. “با داشتن حق رای در شورای مشاوره تعالی عملیات ما ، توافق کردیم که یک ابزار دیجیتال برای ضبط وظایف تضمین کیفیت به نفع همه افراد در رستوران خواهد بود. مدیرانی که فرصت کنترل شیفت دارند با استفاده از این ابزار آموزش و تجربه ارزشمندی کسب می کنند. تصور کنید یک چک لیست روال دیجیتال که به مدیر می گوید در ساعات مشخصی از روز چه کاری انجام دهد ، به معنای واقعی کلمه آنها را از طریق شیفت راهنمایی می کند. برنامه OPS 360 Routines Mobile مانند یک مربی مجازی عمل می کند ، مدیر مسئول را برای تکمیل شرایط ایمنی غذا ، تمیز کردن راهنمایی می کند چک ، و ذخیره را برای عجله ناهار / شام. ”

سیستم OPS 360 چیزی فراتر از یک نسخه دیجیتالی از چک لیست کاغذی است که برای مدیریت کارهای باز / بسته شدن و بررسی های ایمنی غذا استفاده می شود. این دستورالعمل ها گام به گام سازمان یافته توسط نوع daypart و رستوران را ارائه می دهد ، و از پیوندهای تعاملی به منابع دیجیتال مانند کمکهای به روز کار ، روشهای دستی OPS و فیلمهای آموزشی برای ارائه بهترین روشهای عیب یابی استفاده می کند. همچنین ردیابی می شود که چه مدیران در طی یک تغییر مشخص به سیستم وارد می شوند و نحوه تعامل آنها با کارهای روزمره را اندازه گیری می کند – این به شرکت های حق رای دهنده کمک می کند رفتارها را (توسط مدیر مسئول) ردیابی کرده و روند عملکردی را که نیاز به تقویت و تغییر مسیر دارد ، شناسایی کنند.

سیستم OPS 360 دسترسی آسان به وب سایت های گزارش داشبورد را فراهم می کند ، به RGM اجازه می دهد تا به راحتی امتیازات رضایت مهمان خود را کنترل کند ، شکایات مهمان را حل کند و به سرعت به ایمیل آنها دسترسی پیدا کند.

“هر وب سایتی که دارای برنامه تلفن همراه باشد ، می توانیم آن را روی رایانه لوحی بارگیری کنیم” لوئیز دی لا توره، مدیر Ops Excellence در مرغ کلیسا “بزرگترین تعجب ما این است که چگونه مدیران ما دوست دارند به نسخه برنامه تلفن همراه برنامه آموزش آنلاین ما ، Pathway to Excellence University دسترسی پیدا کنند. اعضای تیم می توانند دوره های آموزشی خود را بگذرانند ، پیام ها را مرور کنند و به منابع پشتیبانی مستقیم روی رایانه لوحی دسترسی پیدا کنند. آنها اکنون می توانند گواهینامه ها را تکمیل کنند بدون اینکه مجبور باشم برای زمان نمایش در کامپیوتر پشت دفتر مبارزه کنم. ”

در همکاری با فروشنده خود NEXTx ، کلیسا تیم فقط در مدت شش ماه سیستم اولیه را ایجاد کرد ، آزمایش بتا و راه اندازی اولیه چند ماه بیشتر طول کشید. همه گفته شد ، سیستم OPS 360 پروژه ای بود که در کمتر از یک سال به پایان رسید. تا حالا، کلیسا قرص های OPS 360 دیجیتال را در 450 رستوران آمریکایی مستقر کرده است ، برنامه ریزی شده است که تمام رستوران های سراسر جهان تا پایان Q1 سال آینده بر روی سیستم جدید کار کنند. آنها قصد دارند سیستم OPS 360 را پس از انجام ترجمه ها و اصلاحات برنامه نویسی برای پاسخگویی به اختلافات منطقه ای و فرهنگی ، وارد بازارهای اصلی بین المللی کنند. اپراتورهای حق رای دادن در هر کجای دنیا که باشند در حال یافتن ارزش در راه حل دیجیتالی هستند و به گرمی از این ابزار استقبال می کنند. علاوه بر این ، تیم عملیاتی سازمانی که پشت سر OPS 360 است ، اظهار داشته اند که این ابزار به طور مداوم بهبود می یابد ، بهینه سازی می شود و برای پاسخگویی به نیازهای همیشه در حال تغییر امتیاز دهندگان و تیم های رستوران آنها ، بهینه سازی و توسعه می یابد.

“رفتن به دیجیتال ده ها پیامد مثبت دارد و فقط متمرکز کردن همه چیز نیست کلیسا بر روی یک رایانه لوحی اضافه شود. “لا توره اضافه کرد.” مدیران در حال انجام ارزیابی های خود با دقت بیشتری هستند. رهبران بازار به سرعت به هشدارها و درخواست ها پاسخ می دهند. مربیان OPS Excellence ما در حال حاضر مربیگری کارآمدتری دارند که نیاز به تعمیق عملکرد مدیران دارند. ما همچنین می توانیم رویه های جدید مربوط به موارد جدید منو – مانند زمانی که ساندویچ مرغ جدید خود را در اکتبر امسال راه اندازی کردیم – به راحتی ارائه دهیم. به دلیل محدودیت های محدود سفر ، تمام آموزش های حضوری و حضوری باید با استفاده از برنامه Microsoft Teams بارگیری شده در رایانه لوحی انجام شود. آموزش ساندویچ مرغ ما بدون مشکل بود و به همه امکان دسترسی آسان به منابع آموزشی را در رایانه لوحی خود می داد. ناگفته نماند ، ما با از بین بردن چاپ و حمل اسناد کاغذی ، با صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در محیط زیست ، سازگارتر هستیم. “

برگ همچنین اظهار داشت که آنها از سیستم مدیریت دستگاه همراه (MDM) برای کنترل موارد موجود و محدود شده در هر تبلت OPS 360 استفاده می کنند و امنیت بهتر اسناد و داده های حساس را فراهم می کنند. همچنین ، این تبلت ها از طریق رمز عبور محافظت شده و از لحاظ جغرافیایی حصارکشی شده اند تا اطلاعات فقط در محل رستوران قابل دسترسی باشد. پاسخ اولیه از طرف امتیاز دهندگان و تیم های مدیریت شرکت بسیار مثبت بوده است ، کاربران گزارش می دهند که این سیستم ساده ، شهودی و قابل اعتماد است.

“ما روزمره عملکرد موفقیت آمیز را به طور چشمگیری بهبود بخشیده ایم کلیسا “رستوران ،” توضیح داد. “Berg.” هرچه تیم های بیشتری از OPS 360 به حداکثر توانایی خود استفاده کنند ، بهتر قادر به بهره وری و سودآوری خواهند بود. این به معنای ارائه راه حل های کامل و ابزارهای اثبات شده برای امتیازدهی مطلوب از کسب و کارشان است ، و این با برتری عملیاتی آغاز و پایان می یابد. ما مفتخریم که بگوییم OPS 360 کار با یک رستوران کلیسا را ​​بیش از هر زمان دیگری ساده و آسان کرده است. این همان سطح تعهدی است که به اعتقاد ما باید برای آن اتفاق بیفتد کلیسا حق رای دادن جهانی را انتخاب کنید. ”

در باره Church’s Chicken / Chicken Chicken ™ / Church’s Texas Chicken
تاسیس شده در سان آنتونیو ، TX، در سال 1952 توسط کلیسای جورج دبلیو، مرغ کلیسا، همراه با مارک های خواهر آن مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا خارج از ایالات متحده ، یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای رستوران مرغ در جهان است. مارک ها در مرغ اصلی و ادویه ای تازه تهیه شده در طول روز و به صورت دسته های کوچک که با دست و دو نان تهیه می شوند ، تخصص دارند. مناقصه نوارها® ، ساندویچ ، بیسکویت های کره ای عسل ساخته شده از ابتدا و تازه پخته شده و کناره های کلاسیک به سبک خانگی همه برای یک ارزش عالی. کلیسامرغ، مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا دارای بیش از 1500 مکان در 26 کشور جهان و بازارهای جهانی و فروش بیش از سیستم بیش از 1 میلیارد دلار. برای اطلاعات بیشتر در مورد مرغ کلیسا®، مرغ تگزاس یا مرغ تگزاس کلیساopportunities فرصت های حق رای دادن ، به http://www.churchs.com/franchiseget-started.php مراجعه کنید.

مخاطب: کیم میلر
888-869-7899
[email protected]

مرغ Church of Chicken

لینک های مربوطه

http://www.churchs.com

شرکت Surface Technology Silver Defender اکنون از طریق مشارکت با Pharmapacks در آمازون در دسترس است

نیویورک، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Silver Defender ، یک شرکت فناوری سطح ساخته شده برای تمیز نگه داشتن سطوح روزمره ، امروز همکاری خود را با Pharmapacks – یک سیستم عامل پیشرو در تجارت الکترونیک و فروشنده خرده فروشی برای مارک های مختلف در بازارهای عمده تجارت الکترونیکی – برای ارائه محصولات خود در آمازون اعلام کرد.

در حالی که کشور همچنان به بهترین روش ها برای تمیز کردن در میان بیماری همه گیر COVID-19 ادامه می دهد ، فیلم های ضد میکروبی در انتظار ثبت اختراع Silver Defender شامل همه چیز از دسته های در ، دکمه های آسانسور و نرده ها تا ماشین های کارت اعتباری ، شیرهای حمام و سبدهای خرید است. از طریق همکاری با Pharmapacks – که مصرف کنندگان را از طریق بازارهای آنلاین معروف از جمله آمازون با مارک های سلامتی و سلامتی خود متصل می کند – مصرف کنندگان می توانند به راحتی این موارد لازم را برای اطمینان از ایمنی و سلامت عمومی سفارش دهند.

زینپ “Z” اكمن ، شريك مديريت Silver Defender ، گفت: “با توجه به آب و هواي كنوني ، زمان بهتري براي همكاري با Pharmapacks وجود ندارد تا محصولات ما به راحتي در دسترس ملي مصرف كنندگان قرار گيرد.” “همانطور که اکنون در موج دوم این بیماری همه گیر جهانی قرار داریم ، محصولات ما بیش از هر زمان دیگری مفید و مورد نیاز هستند. فروش آنها از طریق آمازون ، یک مارک برجسته که دسترسی بی شماری از مصرف کنندگان به محصولات نظافت ، پزشکی و ایمنی روزانه را فراهم می کند ، سریع ، آسان و آرامش روانی را در زمانی که بیشتر به آن نیاز داریم فراهم می کند. “

تنها فناوری در نوع خود که ثبت آفت کش های EPA را آغاز کرده است ، فناوری Silver Defender با نور ، فشار هوا و لمس فعال می شود. طرحهای اختصاصی حاوی ماده ضد میکروبی است که از فیلم در برابر باکتریها ، کپک ، کپک و قارچ محافظت می کند. یونهای نقره با چندین مکان در سلولهای باکتریایی موجود در قسمت خارجی واکنش نشان داده و بر آنها تأثیر می گذارند و آن را تمیز نگه می دارند. نوارهای ضد میکروبی ، در اندازه های مختلف و مختلف موجود ، توانایی پوشاندن هر سطح را دارند.

اخیراً ، Silver Defender برای محافظت از مواردی مانند رایانه لوحی و تلفن ، نوارهای صفحه لمسی اضافه کرده است. فیلم قابل انعطاف را می توان متناسب با هر اندازه صفحه ای برش داد. علاوه بر فیلمهای آرزوی Silver Defender ، نوارهای صفحه لمسی نیز در نتیجه این همکاری در آمازون موجود هستند.

وی گفت: “ما از همکاری با Silver Defender بسیار هیجان زده هستیم زیرا در این مدت بی سابقه وظیفه خود را در تمیز نگه داشتن سطوح انجام می دهیم.” اندرو واگناس، مدیر عامل شرکت Pharmapacks. “به عنوان محصولی که برای همه یک ضرورت است ، ما مشتاقانه منتظر حمایت از برند Silver Defender از هر لحاظ هستیم.”

Silver Defender رسماً در سال 2018 راه اندازی شد ، اما وقتی اوایل سال جاری بیماری همه گیر COVID-19 به کشور رسید ، تقاضا به طور غیرمنتظره ای سر به فلک کشید. فیلم های چسب Silver Defender را می توان در نهادهای عمومی ، غیرانتفاعی و خصوصی در سراسر کشور از جمله فرودگاه ها ، حمل و نقل عمومی ، مکان های خرده فروشی ، خطوط مسافرتی ، مدارس ، هتل ها ، ساختمان های دولتی و موارد دیگر یافت. از جمله مشتریان برجسته می توان به فرودگاه لانگ آیلند مک آرتور ، ساختمانهای مرکز تجارت جهانی و باغ وحش سن دیگو اشاره کرد.

درباره مدافع نقره

Silver Defender قصد دارد سطح جامعه را تمیز نگه دارد. فیلم های قابل انعطاف در انتظار ثبت اختراع برای پوشش هر چیزی ساخته شد. محافظت ضد میکروبی برای محافظت از فیلم ها ساخته شده است. طراحی های مناسب برای اطمینان از کاربرد و حذف سریع و آسان ، با در نظر گرفتن مشتری انجام شده است. وقتی روی سطح مشترک قرار می گیرد ، راحت ترین و موثرترین روش برای تمیز نگه داشتن فضای بیرونی به طور مداوم است. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: https://www.silverdefender.com.

درباره Pharmapacks

Pharmapacks، LLC یک پلت فرم پیشرو در زمینه تجارت الکترونیکی و فروشنده خرده فروشی مارک های مختلف در بازارهای عمده تجارت الکترونیکی با فناوری انحصاری است که مارک ها را با یک راه حل تدارکات ، تحقق ، بازاریابی و فروش کامل و مقرون به صرفه توانمند می کند. فارماپکس دارای تیم برتر متخصصان تجارت الکترونیکی با بیش از 10 سال تجربه و 850 کارمند است که مشتریان را به مارک های مورد علاقه خود در بازارهای آنلاین مانند آمازون ، Walmart ، Target ، Google ، eBay و Facebook متصل می کند و به یکی از بزرگترین فروشندگان بازار تبدیل می شود. آمریکای شمالی. فارماپک ها با دسترسی به تعداد مشخصی از مارک های کمتر شناخته شده به بستر تجارت الکترونیکی فارماپکس و پایگاه مصرف کننده ، به عنوان “سکوی پرتاب” برای مارک های نوظهور عمل می کنند. این مارک ها را قادر می سازد تا بر تحقیق و توسعه محصول تمرکز کنند ، در حالی که Pharmapacks از نظر استراتژیک نقاط رقابتی قیمت را تعیین می کند و ارتباطی بین مصرف کننده و نام تجاری ایجاد می کند.

مخاطب:
برانا متکلف اوشینسکی
[email protected]
+ 1-212-257-1500

SOURCE مدافع نقره

لینک های مربوطه

https://www.silverdefender.com

معرفی همه کیت های جدید کاردستی از بهترین ایده ها برای کودکان

تورنتو، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – سرگرمی کودکان در این زمستان در خانه با استفاده از این مجموعه جدید از مجموعه های کاردستی از بهترین ایده ها برای کودکان آسان تر است.

انسان شکن های رنگارنگ ، سنگ های کاکتوس زیبا و دوستانه ، یادگارهای اثر دستی ، صفحات هنری رنگ آمیزی سه بعدی و موارد دیگر را ایجاد کنید! بهترین ایده ها برای کودکان a مجموعه ای از کیت های هنری خلاقانه را تهیه می کند که ساخت آنها به همان اندازه بازی با آنها سرگرم کننده است!

کیت ها در ماه ژانویه در مکان های مختلف مایکلز موجود هستند کانادا و ایالات متحده

برای اطلاعات بیشتر ، به thebestideasforkids.com مراجعه کنید.

در کل نه کیت در دسترس خواهد بود:

  • کیت Suncatchers (5 سال و بالاتر)
  • کیت کاغذ رول کاغذی (سنین 5 سال)
  • کیت ربات های Clothespin (سنین 4 سال)
  • کیت نقاشی سنگ کاکتوس (5 سال و بالاتر)
  • کیت صنایع دستی اثر چاپی (سنین 5 سال)
  • کیت کارت چاپ دستی (4 سال و بالاتر)
  • کیت صفحات رنگ آمیزی (5 سال و بالاتر)
  • کیت نقشه راه رنگی (5 سال و بالاتر)
  • کیت صنایع دستی آکواریوم (5 سال)

درباره خالق

کیمبرلی مک لئود خالق وب سایت صنایع دستی و فعالیت های محبوب کودکان ، بهترین ایده ها برای کودکان ® و نویسنده سایت است سرگرمی و ساخت آسان با مواد بازیافتی. بهترین ایده ها برای کودکان® دارای بیش از 2 میلیون دنبال کننده است.

کیمبرلی درست بیرون از آن زندگی می کند تورنتو ، انتاریو ، کانادا با دو بچه و شوهرش او علاقه زیادی به ایجاد و به اشتراک گذاری پروژه های صنایع دستی بچه ها دارد که آسان است. کارهای او در برجسته شده است مجله جهانی زن و رسانه های آنلاین ، از جمله کشور زندگی و خانه داری خوب. او همچنین در برنامه صبح شما و نمایش بچه های That TVO نیز حضور داشته است.

اطلاعات محصول:

در تاریخ فروش: 16 ژانویه 2021
قیمت خرده فروشی: 11.99 دلار CAD ، 7.99 دلار آمریکا
سنین 4 به بالا
مطالب: * از کیت به کیت متفاوت است
این کیت ها با مشارکت صنایع دستی آمریکا ساخته می شوند
برای خرید در مایکل مکانها در سراسر کشور (ایالات متحده و کانادا) و در www.michaels.com.

منبع کانادایی گروه ماندا

لینک های مربوطه

mandagroup.com

بزرگترین مشاغل شاهدانه کالیفرنیا برای فروش | ژانویه 2021

SACRAMENTO ، کالیفرنیا.، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – 420Property.com ، بزرگترین مشاغل شاهدانه را برای فروش در سیستم عامل خود اعلام کرده است ژانویه 2021. لیست های زیر سه مورد از بزرگترین مشاغل حشیش برای فروش در است کالیفرنیا بازار:

1 زنجیره خرده فروش حشیش عظیم | سن دیگو، رودخانه ها و شهرستانهای نارنجی

مشاغل متمرکز بر خرده فروشی ایجاد شده است که در خلبان اتوماتیک کار می کند. این تجارت دارای دو درمانگاه کاملاً عملیاتی در است شهرستان سن دیگو همراه با برنامه های خرده فروشی معلق در سراسر شهرستانهای رودخانه و اورنج. کل درآمد سال 2020 تقریباً 34 میلیون دلار با درآمد EBITDA بوده است 11.5 میلیون دلار از دو فروشگاه به تنهایی. با این فرصت ، یک مالک جدید می تواند در مجموع هفت ویترین فروشگاه خرده فروشی شاهدانه داشته باشد و آن را اداره کند سن دیگوشهرستانها ، رودخانه و اورنج.

درخواست قیمت: اعلام نشده

مشاهده لیست

2 داروساز حشیش غیر اجتماعی فاز 1 با کشت ، ساخت و توزیع (شامل املاک و مستغلات) – شهرستان لس آنجلس

فرصت داشتن یک تجارت پیشگام شاهدانه در کالیفرنیا که به صورت عمودی ادغام شده است. علاوه بر این ، به هر اپراتور چند حالته نیز اضافه می شود جنوب کالیفرنیا رد پا این تجارت شاهدانه درست در قلب یکی از پویاترین محله های منطقه L.A. و نقطه مقصد برای لس آنجلس سالانه 50 میلیون بازدید کننده.

درخواست قیمت: 27.5 میلیون دلار یا 32 میلیون دلار با املاک و مستغلات. بودجه فروشنده موجود است.

مشاهده لیست

3 دارایی با درآمد بالا و دارویی برای فروش – غرب لس آنجلس ، کالیفرنیا

تجارت مجاز و مجاز / کاملا مجاز ، داروسازی و تحویل در شهرستان لس آنجلس! این تجارت در یک بازار برتر قرار دارد و با بازاریابی کم و بدون موفقیت با موفقیت در حال فعالیت است. بر فراز 2 میلیون دلار صرف پیشرفت های مستاجر شده است – این یکی از خیره کننده ترین درمانگاه های شهرستان L.A است. کار با سرعت انجام می شود 9.6 میلیون دلار در درآمد ناخالص در سال 2021.

درخواست قیمت: 9.9 میلیون دلار. بودجه فروشنده با 50٪ کاهش در دسترس است.

مشاهده لیست

420Property.com هزاران لیست دیگر برای فروش املاک و مستغلات شاهدانه دارد که می توانید در اینجا مشاهده کنید:

مشاغل شاهدانه برای فروش: https://www.420property.com/listings/real-estate-420-property-listings/business-listings/

خواص حشیش برای اجاره: https://www.420property.com/listings/real-estate-420-property-listings/for-lease/

خواص حشیش برای فروش: https://www.420property.com/listings/real-estate-420-property-listings/for-s/

تماس با رسانه:
رایان جورج
[email protected]
866-742-0776

SOURCE 420Property.com

لینک های مربوطه

http://420Property.com

AAK توماس Bergendahl را به عنوان مدیر ارشد مالی جدید منصوب می کند

کارلشامن ، سوئد، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – توماس برگندهال بعنوان مدیر ارشد مالی جدید AAK AB (انتشارات) منصوب شده است و حداکثر پس از آن سمت خود را به عهده خواهد گرفت 1 آگوست 2021.

توماس با تجربه گسترده و سوابق مالی مستحکم به AAK می پیوندد. وی برای پنج و نیم سال گذشته به عنوان مدیر مالی و معاون اجرایی COWI Holding A / S ، یک گروه مشاور بین المللی برجسته در مهندسی ، اقتصاد و علوم زیست محیطی مستقر در دانمارک. پیش از آن ، او مدیر مالی شرکت حمل و نقل سوئدی Rederi AB TransAtlantic بود. او همچنین سمت های مختلف مالی مختلفی را برای شرکت های داخل ولوو آئرو ، در اسکاندیناوی و ایالات متحده.

می گوید: “من از پیوستن به AAK بسیار هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر همکاری با تیم و کمک به ادامه رشد شرکت هستم.” توماس برگندهال. “ترکیبی از یک شرکت کارآفرین ، متمرکز بر مشتری ، غیرمتمرکز و جهانی همراه با مجموعه ای ارزشمند و فرهنگ فراگیر ، چیزی است که AAK را بسیار الهام بخش می کند.”

توماس برگندهال، متولد 1974 ، دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی از دانشگاه فنی Luleå در سوئد.

“من با خوشحالی استقبال می کنم توماس برگندهال به AAK ، یک تیم بسیار قوی برای تیم ما “، می گوید یوهان وستمن، رئیس جمهور و مدیر عامل ، گروه AAK. “نه تنها توماش دارای تجربیات مهم و مهم فراوانی است ، بلکه انگیزه ، ارزشهای شخصی و خصوصیات وی با روحیه باز ، بلند پروازانه و آینده نگرانه AAK مطابقت دارد.”

توماس موفق خواهد شد فردریک نیلسون که تصمیم گرفته است فرصتهای جدیدی را خارج از AAK دنبال کند. فردریک از سال 2007 در این شرکت بوده و طی هفت سال گذشته به عنوان مدیر مالی کار کرده است. او در پایان ماه AAK را ترک خواهد کرد.

می گوید: “من می خواهم از این فرصت استفاده كرده و از فردریک به خاطر تعهد بسیار خود در طول سالهای طولانی حضور در AAK تشكر كنم” یوهان وستمن. “او در طول سالها به طور چشمگیری در پیشرفت گروه سهیم بوده است و برای او بهترین ها را برای آینده آرزو می کنم.”

جارل آندریاسون ، مدیر کنترل مالی و مالیات ، تا زمانی که توماس نقش خود را شروع کند ، به عنوان مدیر ارشد مالی فعالیت خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:
یوهان وستمن
رئیس و مدیر عامل
تلفن: +46 708 95 22 21
پست الکترونیک: [email protected]

این اطلاعات اطلاعاتی است که AAK AB (ناشران) موظف است طبق مقررات سوuseاستفاده از بازار اتحادیه اروپا و قانون اوراق بهادار ، آنها را علنی کند. اطلاعات برای انتشار از طریق نمایندگی فرد تماس با ما در بالا ارسال شده است ، در 8:50 صبح CET بر 13 ژانویه 2021.

AAK پیشرو در ارائه روغنهای گیاهی و چربیهای ارزش افزوده است. تخصص ما در زمینه فن آوری لیپیدها در زمینه غذاها و برنامه های خاص تغذیه ای ، طیف گسترده ای از مواد اولیه و قابلیت های فرآیند گسترده ما را قادر می سازد تا راه حل های نوآورانه و ارزش افزایی را در بسیاری از صنایع – شکلات و شیرینی سازی ، نانوایی ، لبنیات ، غذاهای گیاهی ، ایجاد کنیم. تغذیه ویژه ، خدمات غذایی ، مراقبت شخصی و موارد دیگر. تخصص اثبات شده AAK بر اساس بیش از 140 سال تجربه در استفاده از روغن ها و چربی ها است. رویکرد منحصر به فرد توسعه مشترک ما مهارت ها و دانش دانشمندان را همراه با توانایی ها و طرز فکر خود برای نتایج ماندگار به ارمغان می آورد. در Nasdaq استکهلم و با دفتر مرکزی ما در مالمو ذکر شده است ، سوئد، AAK بیش از 20 مرکز تولید مختلف ، دفاتر فروش در بیش از 25 کشور جهان و بیش از 3900 کارمند دارد. ما AAK هستیم – شرکت مشترک توسعه

این اطلاعات توسط Cision http://news.cision.com برای شما آورده شده است

https://news.cision.com/aak-ab/r/aak-appoints-tomas-bergendahl-as-news-chief-financial-officer ، c3267218

فایلهای زیر برای بارگیری در دسترس هستند:

SOURCE AAK AB

تلویزیون لیزری در سال 2021 وارد دوران TriChroma می شود

CES به عنوان یک کاتالیزور جهانی در صنعت الکترونیک مصرفی ، هر ساله توجه بسیاری را به خود جلب می کند. CES 2021 تحت تأثیر این اپیدمی ، اولین رویداد مجازی خود را در تاریخ برگزار می کند. اولین بار Hisense در نمایشگاه الکترونیکی Consumer 2021 ساعت 7:00 صبح 11 ژانویه برگزار می شود. چگونه سفارشی ، بزرگترین جذابیت CES راه اندازی جدیدترین مدلهای تلویزیون لیزر Hisense خواهد بود. امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و Hisense به طور رسمی تلویزیون لیزری TriChroma را با اندازه صفحه نمایش از 75 تا 100 اینچ راه اندازی می کند.

تلویزیون لیزری TriChroma چه ویژگی خاصی دارد؟ در کنفرانس مطبوعاتی ، دکتر لیو شیانرانگ ، مدیر علمی بخش صفحه نمایش هایسنس ، توضیح داد که مدل تلویزیون لیزری TriChroma از یک ساختار منبع نور لیزر جدید RGB استفاده می کند. لیزرها با رنگهای مختلف به طور جداگانه گروه بندی می شوند و به خوبی کنترل می شوند ، که در نتیجه عملکرد رنگ خالص تری دارد. راه حل با کیفیت بالا DLP به روشنایی تصویر 430-nit ، بالاتر از تلویزیون معمولی دست می یابد.

“از دو رنگ به رنگ های کامل ، ما به 128٪ بهبود در رنگ اصلی RGB دست یافتیم. بالاترین استاندارد در مقیاس رنگ تلویزیون می تواند به 107٪ BT2020 برسد. سه منبع اصلی نور رنگی ، با خلوص رنگ بسیار بالا ، عملکرد رنگ شگفت انگیزی را ارائه می دهد. دامنه مقیاس رنگی می تواند تا 151٪ استاندارد رنگ فیلم های DCI-P3 برسد که تقریباً 50٪ بالاتر از سینمای با کیفیت است. ” دکتر لیو شیانرانگ گفت که تجربه محصول ارائه شده توسط تلویزیون لیزری استاندارد TriChroma به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

“هایسنس دو نیاز اساسی برای نیازهای تماشای غوطه وری تعریف کرده است: حضور و تجربه برای تجهیزات لازم برای غوطه وری در خانواده.” دکتر لیو شیانرانگ توضیح می دهد که تلویزیون لیزر با یک صفحه نمایش غول پیکر حضور خود را نشان می دهد. به طور خاص ، یکی با حداقل اندازه 75 اینچ ؛ یکی با دامنه رنگ کامل در استاندارد DCI-P3 و روشنایی بیشتر از 350 نیت ؛ و مدلی که تجربه تماشای نزدیک را با راحتی چشم به ارمغان می آورد. مانند تلویزیون در دوران AIoT ، تلویزیون لیزر نیز نیازهای خانواده برای تعامل و سرگرمی را برآورده می کند. به عنوان مثال ، تلویزیون های جدید لیزری مجهز به دوربین های هوشمند AI هستند که می توانند تعامل زیادی مانند کارائوکه آنلاین و ژیمناستیک را ارائه دهند.

از زمان تولید اولین تلویزیون لیزری 100 اینچی Hisense در سال 2014 ، وضوح تصویر بهبود یافته است 2K برای 4K؛ منبع نور از لیزر فسفر به لیزر دو رنگ و سپس لیزر TriChroma تبدیل شد. و اندازه از 75 به 100 اینچ و در حال حاضر به 300 اینچ افزایش یافته است! فقط در مدت شش سال ، همه این به روزرسانی ها و پیشرفت های محصول حاصل شده است.

امکانات صفحه های لیزر بیش از هر زمان دیگری تسریع می شود. طبق این آمار ، فروش بین المللی تلویزیون های لیزر هایسنس در سال 2020 نسبت به سال 2019 با 288٪ افزایش ، عملکرد بسیار خوبی در 17 کشور جهان از جمله ایالات متحده ، مکزیک و استرالیا داشته است. در چین، سه مدل تلویزیون لیزر Hisense در لیست 10 فروشنده برتر در سال 2020 قرار دارد. در عین حال ، ورود سامسونگ ، سونی ، ال جی و سایر تولید کنندگان پیشرو در جهان نیز باعث ایجاد نشاط جدیدی در این فناوری صفحه نمایش جدید ، تحت سلطه چین شده است. دفتر تحقیقات الکترونیک مصرفی اتاق بازرگانی الکترونیک چین از مصرف کنندگان تلویزیون طی سه سال گذشته نظرسنجی کرده است و نتایج نشان داده است که تلویزیون لیزر بیشترین میزان توصیه را دارد ، 70٪ ، بیش از میانگین 54٪ بخش

به عنوان یک دسته کاملاً جدید تلویزیون ، که فقط پنج سال پیش در CES راه اندازی شد ، تلویزیون لیزر از نقطه نظر بازار ، مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از یک بازار خاص به یک بازار انبوه منتقل شده است. فناوری صفحه لیزر ویژگی های قانون مور را نشان می دهد و رشد انفجاری بازار در آستانه شروع است.

Hisense همچنین یک تلویزیون لیزری با صفحه صوتی ، یک تلویزیون لیزری تجاری با بیش از 10 هزار لومن و یک تلویزیون لیزری خود رو به رشد با صفحه تولید انبوه راه اندازی می کند و فناوری صفحه نمایش را به فیشر یو گفت ، لیزر به سمت یک نقطه عطف جدید است.

عکس -https: //mma.prnewswire.com/media/1417917/In_2021_a_leader_laser_display_industry_Hisense_bring_Laser_1.jpg

عکس -https: //mma.prnewswire.com/media/1417918/In_2021_a_leader_laser_display_industry_Hisense_bring_Laser.jpg

منبع Hisense

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منبع Hisense

کیفیت تصویر پایه و اساس است و برنامه ها روح هستند!

کیفیت تصویر پایه و اساس تلویزیون ها است. فیشر یو گفت که هایسنس به عنوان حامی رسمی EURO 2020 نسخه سفارشی از سری EURO 2020 ULED U7 را برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان به ارمغان می آورد. این شرکت که هر ساله تلویزیون های لیزری جدیدی را در CES راه اندازی می کند ، امسال مجموعه ای کامل از تلویزیون های لیزری TriChroma از 75 “تا 300” را ارائه می دهد و این آغاز دوره جدیدی برای تلویزیون لیزری TriChroma است. تلویزیون جدید لیزری TriChroma از معماری منبع نور لیزر قرمز-سبز-آبی (RGB) استفاده می کند. لیزرهای رنگ های مختلف جداگانه و دقیقاً کنترل می شوند و در نتیجه رنگ های خالص تری ایجاد می شوند. این محصول 20٪ روشنایی پیکسل را بهبود می بخشد و شدت نور 430 نیت را فراهم می کند. علاوه بر این ، بالاترین استاندارد گستره رنگ تلویزیون می تواند به 107٪ استاندارد BT2020 برسد و پوشش دامنه رنگ می تواند تا 151٪ استاندارد رنگ فیلم DCI-P3 ، یعنی. تقریباً 50٪ بالاتر از سینمای سطح بالا.

برنامه ها روح تلویزیون هستند. به گفته فیشر یو ، صفحه نمایش به دلیل ارزش و عملکرد منحصر به فرد در بازسازی شیوه زندگی ما ضروری است. در یک سال 2020 به چالش کشیدن ، Hisense به سرگرمی در خانه تمرکز کرده و محصولاتی مانند Social TV ، 8K Dual Screen TV و TriChroma Laser TV را به بازار عرضه کرده است که می توانند از تماس های کنفرانسی پشتیبانی کنند هزاران تماس گیرنده شرکت می کنند. در سال 2021 ، Hisense به گسترش عملکرد نمایشگرهای بزرگ در قلب خانه هوشمند ادامه خواهد داد ، و آنها را قادر می سازد تا به عنوان یک بستر اجتماعی در خانه استفاده شوند. صفحه اجتماعی مدرن Hisense از دورکاری ، کنفرانس آنلاین ، مراقبت در منزل ، تناسب اندام مجهز به هوش مصنوعی و نیازهای اجتماعی و تجاری پشتیبانی می کند. محصولات صفحه سبز Hisense کاربر محور هستند. آنها بر اساس تکامل زمان و مکان در زندگی شخصی ساخته شده اند و برای پوشش طیف گسترده ای از عناصر زندگی روزمره ، از جمله یادگیری در خانه ، دفتر ، اوقات فراغت و سرگرمی ، مدیریت زندگی ، مدیریت تصویر و بسیاری موارد دیگر.

Hisense به ویژه در پاسخ به تقاضاهایی که به سرعت در حال رشد برای آموزش خانواده برای کودکان است ، یک صفحه نمایش سازگار با محیط زیست را برای ارتقا promoting آموزش از طریق صفحه های لمسی راه اندازی کرد. این از تعاملات مدرسه و خانه ، مشاوره مشق شب ، آزمون های آزمایشی و سایر مدل های آموزشی پشتیبانی می کند. نمایشگر تناسب اندام خانگی Hisense برای علاقه مندان به فعالیت بدنی از کلاسهای آنلاین و جلسات ویدئویی و راهنمایی های هوش مصنوعی پشتیبانی می کند و امکان برنامه ریزی و آموزش فردی را فراهم می کند. تمرینات را ضبط کنید. Hisense همچنین محصولات بازی با صفحه نمایش بزرگ را به گیمرها ارائه می دهد که از بازی های کنسولی ، بازی های ابری و بازی های آنلاین پشتیبانی می کنند. Hisense همچنین نمایشگرهای وسایل نقلیه ، سیستم های نمایش شفاف و صفحه نمایش دوگانه و همچنین صفحه نمایش های خانگی سازگار با محیط زیست را ارائه می دهد که خدمات اجتماعی مانند مشاوره پزشکی از راه دور و مدیریت امکانات جامعه را ارائه می دهد. . علاوه بر این ، این شرکت خدماتی مانند ناوبری سفر ، آموزش و جلسات از راه دور را ارائه می دهد.

در همان زمان ، Hisense به بهبود کیفیت تصویر و تجربه کاربر با قابلیت تراشه ها ادامه خواهد داد. Hisense به صورت انبوه یک تراشه 120Hz 4K نمایشگر ، تراشه پردازش کیفیت تصویر 120K 8K ، تراشه صوتی هوشمند AISOC و سیستم روی تراشه (SoC) برای دید و هوش مصنوعی تولید می کند. این تراشه ها در دستگاه های ULED ، پرفروش ترین تلویزیون های HD ، به کار می روند و تجربه سمعی و بصری را برای کاربران فراهم می کنند که تصور آن ها بیش از حد نیست. پیشرفت در فناوری نمایش مدرن مرزهای زمان ، فضا و تعداد دستگاه های دسترسی را تحت فشار قرار می دهد. صفحه تمام خدمات ، تجربه اجتماعی و افراد را بهم پیوند می دهد. بهبود مداوم کیفیت تصویر و تجربه استفاده از برنامه همچنان به تقویت موقعیت برجسته تلویزیون ها کمک می کند و باعث بهبود در بازار جهانی تلویزیون می شود. غول های تلویزیون جهانی خود را در یک زمین بازی جدید پیدا می کنند.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1417822/Hisense.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منبع Hisense

TCL برای ارائه بهترین مطالب با تجربه مشاهده برتر ، از راه اندازی Google TV خود در CES2021 خبر می دهد

تلویزیون های TCL گوگل ترکیبی از فناوری های پیشرو در صنعت TCL مانند Mini-LED ، 8K و QLED ، با تجربه جدید سرگرمی از Google ، به کاربران کمک می کند تا محتوای مورد علاقه خود را با تعریف خیره کننده در جدیدترین صفحه های TCL ، راحت تر از همیشه کشف و دسترسی پیدا کنند.

وی گفت: “معرفی تلویزیون های TCL گوگل ، همکاری ما با گوگل را به سطح جدیدی می رساند.” کوین وانگ، مدیر عامل شرکت های TCL Industrial Holdings و TCL Electronic. “موضوع ما در CES امسال” بیشتر تجربه کنید “و با ترکیب صفحات پیشرفته با محتوای هوشمند و راحت ارائه شده توسط گوگل ، اطمینان دارم که مردم دنیا را وادار به انجام این کار در سال 2021 خواهیم کرد.”

شوبانا رادخریشنان گفت: “ما برای آوردن Google TV به مشتریان در سراسر جهان از همکاری با TCL خوشحال هستیم. Google TV یک تجربه تلویزیونی مفید و لذت بخش است که به کاربران کمک می کند محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنند.” مدیر ارشد مهندسی در Google TV.

TCL Google TV فیلم ها ، برنامه ها ، تلویزیون های زنده و موارد دیگر را در برنامه ها و اشتراک ها گرد هم آورده و این محتوا را برای هر کاربر سازماندهی می کند. این توصیه های شخصی را ارائه می دهد تا کاربران TCL بتوانند چیزهای جدیدی را برای تماشا کشف کنند. کاربران حتی می توانند از Google بخواهند فیلم و نمایش پیدا کند ، به س questionsالات پاسخ دهد و دستگاه های خانه هوشمند را با صدای خود در صفحه های بزرگ TCL کنترل کند.

* Google TV و آرم های مربوط به آن علائم تجاری ثبت شده Google LLC هستند

درباره TCL Electronics

TCL Electronics (1070.HK) یک تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی با رشد سریع و پیشرو در صنعت تلویزیون جهانی است. این شرکت در سال 1981 تاسیس شد و هم اکنون در بیش از 160 بازار در سراسر جهان فعالیت می کند. طبق OMDIA ، TCL در بازار جهانی تلویزیون در سه ماهه دوم سال 2020 رتبه 2 را کسب کرده است. TCL متخصص تحقیق ، توسعه و تولید لوازم الکترونیکی مصرفی ، از جمله تلویزیون ، لوازم صوتی و هوشمند است.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1417580/TCL_Electronics_CES2021.jpg

SOURCE TCL الکترونیک

SOURCE TCL الکترونیک

Amazfit آخرین مدلهای ساعتهای هوشمند را با Amazfit GTR 2e و GTS 2e با عملکرد پیشرفته سلامتی و تناسب اندام ارائه می دهد آمریکای لاتین – اسپانیا برزیل – پرتغالی ایالات متحده آمریکا – انگلیسی ایالات متحده آمریکا – انگلیسی ایالات متحده آمریکا – انگلیسی اسپانیا – اسپانیایی Česko – čeština

برو به خط تولید Amazfit طی CES دیجیتال ، 11 تا 14 ژانویه ، در amazfit.com.

بدون مرز[1]، طراحی لبه به لبه

این صنعت نفیس به طور کامل با طراحی بدون حاشیه که از شیشه های منحنی برای ایجاد یک تجربه مشاهده جامد و یکپارچه استفاده می شود ، به نمایش در آمده است. ساعت های هوشمند Amazfit GTR 2e و GTS 2e دارای پوشش آلیاژ آلومینیوم با منحنی های دینامیکی هستند که تجربه پوشیدن راحت و سبک را دارند ، در حالی که از پوشش خلاuum برای اطمینان از خراش و صفحه نمایش مقاوم در برابر سایش استفاده می کنند.

صفحه نمایش چرخان روشن و با رنگ روشن

GTS 2e دارای صفحه نمایش قابل چرخش 1.65 اینچی HD AMOLED با وضوح قابل مقایسه با جدیدترین تلفن های هوشمند است. تراکم پیکسلی 341 ppi باعث می شود صفحه نمایش واضح و واقع بینانه باشد و رنگ های زنده آن خوانایی آسان را تضمین می کند.

در همین حال ، GTR 2e دارای صفحه نمایش 1.9 اینچی قابل چرخش با وضوح بالا AMOLED با تراکم پیکسلی 326 ppi برای صفحه نمایش واضح و زنده است.

محافظت از سلامت جامع[2]

مجهز به سنسور نوری BioTrackerTM 2 جدیدترین PPG با دقت بالا ، Amazfit GTR 2e و GTS 2e کاملاً از سلامت محافظت می کنند. این ساعت ها می توانند ضربان قلب شما را به صورت شبانه روزی کنترل کرده و حتی هنگامی که ضربان قلب در حالت استراحت غیرطبیعی است هشدارهایی را نیز به شما ارائه دهند.

اندازه گیری میزان اشباع اکسیژن خون

با انجام یک فعالیت بدنی پایدار ، مانند دویدن در ماراتن یا ورزش شدید در فضای باز ، دستگاه می تواند سطح SpO شما را اندازه گیری کند2 لحظه ای که انرژی شما شروع به ضعیف شدن می کند.

PAI System سیستم ارزیابی سلامت

PAI ™ (هوش فعالیت شخصی) یک سیستم ارزیابی سلامت است که با استفاده از الگوریتم ها داده های پیچیده ای مانند ضربان قلب ، مدت زمان فعالیت و سایر داده های سلامتی را به یک نمره بصری واحد تبدیل می کند تا کاربران کاربران به راحتی وضعیت جسمی خود را درک می کنند.

نظارت بر کیفیت خواب برای عملکرد اوج

ساعت های هوشمند Amazfit GTR 2e و GTS 2e با تعیین دقیق مراحل خواب ، نظارت بر وضعیت تنفس هنگام خواب و ارائه تجزیه و تحلیل کیفیت و پیشنهادات بهبود ، امکان نظارت بر خواب عمیق را فراهم می کنند. همچنین ساعت ها چرت های بیش از 20 دقیقه در روز را تشخیص می دهند[3] برای ثبت کامل تر اطلاعات خواب.

نظارت بر سطح استرس

ساعت های هوشمند جدید ما به شما امکان می دهد تا در طول روز از استراحت ، تا حالت عادی ، متوسط ​​یا زیاد ، میزان استرس شخصی خود را بررسی کنید.

90 حالت ورزشی داخلی

ساعت های هوشمند جدید Amazfit دارای 90 حالت ورزشی داخلی برای پاسخگویی به نیاز بیشتر علاقه مندان به ورزش است. هنگامی که شروع به حرکت می کند ، عملکرد تشخیص ورزش هوشمند است [4]، با توجه به فعالیتی که انجام می دهید ، به طور خودکار حالت متناظر را فعال می کند.

کمک صوتی هوشمند[5]

عملکرد دستیار صوتی آفلاین به شما امکان می دهد حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت ، از طریق فعال کردن حالت های ورزشی یا باز کردن نظارت بر ضربان قلب ، کارهای صوتی را روی ساعت خود انجام دهید.

عمر باتری طولانی تر

دارای یک سیستم مدیریت باتری کاملاً بهینه و با ظرفیت بالا که ماندگاری باتری را تا 24 روز برای GTR 2e و 14 روز برای GTS 2e با استفاده عادی ارائه می دهد.[6]این ساعت های هوشمند بدون نگرانی در مورد حمل شارژر به هرجایی که می خواهید ، همیشه آماده نظارت بر پیشرفت شما هستند.

سازگاری برنامه Zepp برای مدیریت بهینه داده های سلامت

ساعت های جدید ما به برنامه Zepp به روز شده متصل می شوند ، برنامه ای که تجزیه و تحلیل جامعی از چندین منبع داده را انجام می دهد و مدیریت اطلاعات بدن 24/7 را فراهم می کند تا کاربران بتوانند وضعیت خود را بررسی کنند فیزیکی در هر زمان

قیمت و در دسترس بودن

در آمریکای شمالی ، Amazfit GTR 2e و Amazfit GTS 2e از 11 ژانویه هم در وب سایت رسمی Amazfit و هم در آمازون در دسترس هستند (لینک های خاص گنجانده شده است). قیمت هر دو 139.99 دلار است.

در انگلستان ، Amazfit GTR 2e و Amazfit GTS 2e از 11 ژانویه با قیمت 119 GBP از Argos در دسترس خواهد بود و بعداً در هر دو وب سایت رسمی Amazfit و Amazon در دسترس خواهد بود. تایید شدن.

[1] Amazfit GTR 2e و GTS 2e مفهوم جدیدی را در طراحی اتخاذ می کنند ، محصولات در قسمت جلویی هیچ لبه واضحی ندارند و تجربه بصری “بدون حاشیه” را ارائه می دهند.

[2] این محصولات دستگاه های پزشکی نیستند. داده ها و نتایج آزمایش فقط برای اهداف مرجع است و نمی تواند برای تشخیص یا نظارت بر هر گونه شرایط پزشکی استفاده شود. علاوه بر این ، دقت داده ها تحت تأثیر خال کوبی یا سایر رنگدانه های روی پوست ، تیره شدن رنگ پوست ، مو ، حرکت و تعریق ناشی از فعالیت بدنی و سایر موارد قرار می گیرد.

[3] وقتی دستگاه تشخیص می دهد فرد بین نیمه شب تا 6 صبح خوابیده است. متر ، ساعت خواب بین 6 عصر متر روز قبل و ساعت 11 صبح متر می تواند به عنوان برنامه خواب شبانه ثبت شود و خواب بین ساعت 11 صبح است. متر و ساعت 6 عصر متر بیش از 20 دقیقه طول می کشد به عنوان یک چرت ثبت می شود. خواب کمتر از 20 دقیقه ثبت نشده است.

[4] تشخیص هوشمندانه حالت های ورزشی شامل دویدن در فضای باز ، دویدن تردمیل ، پیاده روی ، دوچرخه سواری در فضای باز ، شنا در استخر و بیضوی است.

[5] دستیار صوتی آفلاین فقط از دستورات صوتی به زبان انگلیسی پشتیبانی می کند.

[6] عمر باتری ممکن است بسته به تنظیمات ، شرایط کارکرد و سایر عوامل متفاوت باشد. بنابراین ، ممکن است نتیجه واقعی با داده های آزمایشگاهی متفاوت باشد. Amazfit GTR 2e در شرایط استفاده عادی می تواند تا 24 روز دوام بیاورد. سناریوی استفاده عادی: ضربان قلب همیشه روشن است ، نظارت بر خواب فعال است ، 150 پیام در روز دریافت می شود که صفحه را روشن می کند ، مچ را بالا می برد تا 30 بار ساعت را ببیند ، 5 ساعت با صفحه روشن است دقیقه ، فعالیت بدنی 3 بار در هفته ، GPS به مدت 30 دقیقه اجرا می شود.

Amazfit GTS 2e در شرایط استفاده عادی می تواند تا 14 روز دوام داشته باشد. سناریوی استفاده عادی: ضربان قلب همیشه روشن است ، نظارت بر خواب فعال است ، 150 پیام در روز دریافت می شود که صفحه را روشن می کند ، مچ را بالا می برد تا 30 بار ساعت را ببیند ، 5 ساعت با صفحه روشن است دقیقه ، فعالیت بدنی 3 بار در هفته ، GPS به مدت 30 دقیقه اجرا می شود.

عکاسی: https://mma.prnewswire.com/media/1417318/Amazfit_Smartwatches.jpg

منبع Amazfit

لینک های مربوطه

https://www.amazfit.com/fa/

منبع Amazfit