رالفز گرسنگی صفر را جشن می گیرد | دستاوردهای صفر زباله در ماه اقدام گرسنگی

لس آنجلس، 29 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Ralphs Grocery ، بخشی از شرکت Kroger (NYSE: KR) ، امروز آخرین نقاط عطف و نتایج خود را برای Zero Hunger | Zero Waste ، چشم انداز جسورانه این شرکت برای پایان دادن به گرسنگی در جوامع ما و از بین بردن زباله های سراسر شرکت تا سال 2025 است.

“صفر گرسنگی | زباله صفر در حال شکل دادن به بحث محلی در مورد چگونگی پایان گرسنگی و از بین بردن زباله ها در سراسر آمریکا است ،” جان ووتاوا، مدیر امور شرکت ها در رالفز. “ما مشتاقانه متمرکز بر استفاده از مقیاس خود برای همیشه هستیم و مشتریان ، همکاران و سایر مشاغل خود را تشویق می کنیم که به ما بپیوندند.”

Ralphs همچنین در شناخت و جایزه دادن به همکاران فروشگاه که بیش از حد برای خدمت به جوامع خود با Ralphs ‘Zero Hunger | جایزه Zero Waste Zero Hero.

مارکوس هرناندز، یک کارمند عمومی کالاهای تجاری / مشروبات الکلی در Ralphs # 294 Adams & ورمونت نزدیک USC، دریافت کننده شایسته سال 2019 است. معتبرترین افتخار داوطلبانه سالانه شرکت ، صفر گرسنگی | جایزه Zero Waste Zero Hero به یک همکار اعطا می شود که در تلاش برای پایان گرسنگی یا از بین بردن زباله ها در جامعه خود ، خود را متمایز کرده است.

ووتاوا گفت: “ماركوس به عنوان یك داوطلب فداكار برجسته است ، كه نه تنها اهداف تأثیر اجتماعی اجتماعی گرسنگی صفر | زباله صفر را پذیرفته است ، بلكه همچنین یك عضو برجسته و با ارزش تیم رالفز ما است.” “رالفز بسیار خوش شانس است که فردی مانند مارکوس در تیم ما حضور دارد که دیدگاه ما در مورد پایان دادن به گرسنگی را به اشتراک می گذارد و از انجام کارهای سخت برای ایجاد تغییرات مثبت در جامعه نمی ترسد.”

مارکوس نیز دریافت می کند 2000 دلار به خیریه ای که انتخاب کرده کمک کند. او کلیسای ZOE لس آنجلس را انتخاب کرده است ، جایی که او عضو جماعت است ، یک رهبر کارگاه نماز و یک داوطلب فعال و کاملاً درگیر در وزارت امداد گرسنگی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارکوس هرناندز و گرسنگی صفر رالفز | جایزه Zero Waste Zero Hero ، از اینجا بازدید کنید.

از طریق رهبری ، تعامل و تعهد ، کروگر و رالفز در مسیر دستیابی به گرسنگی صفر به پیشرفت خود ادامه می دهند | زباله صفر نقاط عطف قابل توجه رالفز در سال 2019 شامل موارد زیر است:

گرسنگی صفر

  • رالفز در سراسر جهان نزدیک به 13 میلیون وعده غذایی به جوامع اهدا کرد جنوب کالیفرنیا و ساحل مرکزی در سال 2019. این وعده های غذایی از طریق برنامه نجات غذا و کمک های مالی و مالی محصولات به سازمان های رفع گرسنگی در طول سال تهیه شده است.
  • رالفز 6.3 میلیون پوند غذای مغذی ایمن را که دیگر نمی توانست در فروشگاه های خرده فروشی آن فروخته شود یا از مراکز توزیع و کارخانه های تولید آن حمل شود ، برای بانک های غذایی Feeding America نجات داد.
  • رالفز کمک های غذایی خود را در سال 2019 از طریق گرسنگی صفر خود افزایش داد. | برنامه صرفه جویی در مصرف مواد غذایی صفر تقریباً 29٪.

زباله صفر

  • Ralphs 84٪ از کل زباله های خود را از محل دفن زباله منحرف کرد جنوب کالیفرنیا و ساحل مرکزی.
  • رالفز انحراف زباله های غذایی سال به سال را 16 درصد افزایش داد.
  • رالفز شماره 1 كروگر برای دستیابی به انحراف كل زباله ها در سال 2019 است.

کروگر اعلام کرد گرسنگی صفر | زباله صفر در سپتامبر 2017. از آن زمان ، خرده فروش مواد غذایی بی وقفه برای ایجاد تغییرات و گفتگوها در داخل و خارج از شرکت کار کرده است. در اوایل سال جاری ، این شرکت اهدای 1 میلیارد وعده غذایی اهدا شده فقط در مدت سه سال را جشن گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفر گرسنگی رالفز | فرآیند نجات مواد غذایی با استفاده از صفر ، به اینجا مراجعه کنید.

درباره رالفز
در Ralphs ، یک شرکت از شرکت Kroger (NYSE: KR) ، ما برای همه تازه هستیم … و به هدف خود: تغذیه روح انسان اختصاص داده ایم. ما 22000 همکار در 188 فروشگاه هستیم که روزانه از طریق یک تجربه خرید یکپارچه در طول روز به مشتریان خدمات ارائه می دهیم جنوب کالیفرنیا و ساحل مرکزی. ما متعهد به ایجاد جوامع #ZeroHungerZeroWaste تا سال 2025 هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما ، به اتاق خبر و سایت روابط سرمایه گذاران مراجعه کنید.

SOURCE شرکت مواد غذایی Ralphs

لینک های مربوطه

http://www.ralphs.com

پریما باریستا در حال بالا بردن نوار دوستداران قهوه یخ زده است

پریما باریستا توسط دیو و امی کرنل در آنها عارف ، کنتیکت آشپزخانه پس از ناامید مستمر از محصولات قهوه در صنعت الکل ، این زوج احساس کردند که نیاز به متعصبان قهوه سرد همفکر وجود دارد. “مالت و محصولات مبتنی بر شراب طعم دهنده های غنی مورد علاقه ما نیستند. آنها فاقد مشخصات قهوه خامه ای مورد علاقه ما هستند و اغلب طعم مطبوع و ناخوشایند مصنوعی دارند. تنها راه تهیه قهوه های سرد معتبر این است که با استفاده از دستور العمل های کافه واقعی. این همان کاری است که ما انجام می دهیم. تنوع پذیری ودکا کاملاً به دستور العمل های ما کمک می کند. ” منظور از ترکیبات Prima Barista این است که از یخ سرد داخل بطری لذت ببرند یا به همان اندازه خوشمزه بوده و روی یخ سرو شوند. ترکیبات آنها در حال حاضر در دسترس است فلوریدا، ایندیانا و می تواند مستقیماً از طریق فروشگاه آنلاین خود در بیش از 30 ایالت به مصرف کنندگان ارسال شود

قهوه سرد یخ زده پریما باریستا به شما امکان می دهد تجربه های قهوه خانه مجلل مورد علاقه خود را هرجا که بروید با خود بیاورید. از بطری های شیشه ای سفارشی زیبا گرفته تا دستورالعمل های معتبر ، مانند وانیل هارد لایس لاته و موکا هارد ایس فرپس ، هیچ جزئیاتی نادیده گرفته نشده است. بنیانگذار می گوید: “هنگامی که مصرف کنندگان از باریستای محلی خود سفارش می دهند ، کیفیت و انتظار خاصی همراه است.” دیو کرنل. “هدف ما این است که این انتظار را برآورده کنیم و به شما اجازه دهیم از هرجایی که محصولات ما را می گیرید از آن تجربه کافه معتبر لذت ببرید.” از صبحانه تا دسر ، ساحل تا استراحتگاه اسکی ، استراحت در خانه و یا آماده شدن برای یک شب در شهر ، کیفیت و راحتی Prima Barista باعث بالا رفتن سطح می شود.

درباره مارک های پریما باریستا:

در سال 2019 توسط میستیک ، سی تی ساکنان دیو و امی کرنل. دیو قبلاً با E & J Gallo در فروش بود و از یک حرفه 20+ ساله به عنوان مربی دانشگاهی لاکراس لذت می برد. امی یک متخصص بازاریابی است. جیسون کین ، رئیس جمهور سابق مارک های آنتونی مارک و لیموناد سخت مایک ، مدیر فروش است. گسترش اضافی به زودی اعلام خواهد شد.

مخاطب
رسانه ها:
امی کرنل
مدیر بازاریابی
[email protected]

SOURCE برندهای پریما باریستا

لینک های مربوطه

http://www.primabaristahardicedcoffee.com

صنعت نفت کریل در سراسر جهان تا سال 2025

DUBLIN، 28 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار روغن کریل: روند جهانی صنعت ، سهم ، اندازه ، رشد ، فرصت و پیش بینی 2020-2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی روغن کریل طی سالهای 2014-2019 رشد شدیدی را به نمایش گذاشت. Krill ، همچنین به عنوان Euphausia superb شناخته می شود ، به سخت پوستان کوچک ، میگو مانند است که بیشتر در اقیانوس ها یافت می شود. روغن استخراج شده از کریل در درجه اول به صورت مایع ، کپسول و ژل های نرم موجود است. روغن کریل به عنوان یک منبع عالی از امگا 3 به کاهش سطح فشار خون ، حفظ سلامت قلب ، کاهش کلسترول و افزایش متابولیسم کمک می کند. همچنین حاوی مقدار زیادی آستاگزانتین است که ایمنی بدن را بهبود می بخشد و التهاب عضلات را کاهش می دهد. در نتیجه ، روغن کریل به طور گسترده ای در مکمل های غذایی ، مواد غذایی و نوشیدنی های کاربردی ، داروها ، خوراک دام و غیره استفاده می شود.

افزایش جمعیت سالمندان همراه با شیوع بالای اختلالات دستگاه گوارش ، تقاضا برای روغن کریل را افزایش می دهد. علاوه بر این ، افزایش آگاهی مصرف کننده نسبت به سلامتی و سلامتی نیز نیاز به مکمل های غذایی را برانگیخته است. مصرف زیاد کپسول های ژلاتین برای اطمینان از تحویل مواد مغذی محلول در روغن با حداقل تحریک دستگاه گوارش باعث تکثیر بیشتر بازار می شود. علاوه بر این ، بازار همچنین به دلیل استفاده از روغن کریل در فرمول شیرخوار به دلیل وجود اسید ایکوزاپنتانوئیک (EPA) و اسید دوکوزا هگزانوئیک (DHA) که رشد مغز نوزاد را افزایش می دهند ، هدایت می شود. علاوه بر این ، روند رایج انسان سازی حیوانات خانگی و نگرانی های روزافزون نسبت به بهداشت حیوانات خانگی نیز باعث استفاده از روغن کریل در غذای حیوانات خانگی و مکمل ها می شود.

علاوه بر این ، افزایش مصرف روغن کریل در صنعت داروسازی بر اساس محتوای بالای اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 همچنین بازار جهانی را هدایت می کند. علاوه بر این ، چندین پیشرفت در فن آوری استخراج روغن به همراه رشد روزافزون ماهی کریل در مناطق مختلف جغرافیایی برای تقویت رشد بازار ادامه خواهد داشت. ناشر انتظار دارد که بازار جهانی روغن کریل رشد چشمگیر خود را طی 5 سال آینده ادامه دهد.

س Keyالات اصلی پاسخ داده شده در این گزارش:

  • بازار جهانی روغن کریل تاکنون چه عملکردی داشته و در سالهای آینده چگونه عمل خواهد کرد؟
  • تأثیر COVID-19 در بازار جهانی روغن کریل چه بوده است؟
  • بازارهای مهم منطقه ای کدامند؟
  • تجزیه بازار بر اساس نوع محصول چیست؟
  • تجزیه بازار بر اساس برنامه چیست؟
  • مراحل مختلف زنجیره ارزش صنعت کدامند؟
  • عوامل اصلی و چالش های اساسی در صنعت کدامند؟
  • صنعت صنعت جهانی کریل چه ساختاری دارد و بازیگران اصلی چه کسانی هستند؟
  • درجه رقابت در صنعت چقدر است؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 مقدمه

2 محدوده و روش
2.1 اهداف مطالعه
2.2 سهامداران
2.3 منابع داده
2.3.1 منابع اولیه
2.3.2 منابع ثانویه
2.4 برآورد بازار
2.4.1 رویکرد پایین به بالا
2.4.2 رویکرد از بالا به پایین
2.5 روش پیش بینی

3 خلاصه اجرایی

4 مقدمه
4.1 بررسی اجمالی
4.2 روند اصلی صنعت

5 بازار جهانی روغن کریل
5.1 بررسی اجمالی بازار
5.2 تولید جهانی کریل
5.3 عملکرد بازار
5.4 تأثیر COVID-19
5.5 پیش بینی بازار

6 تجزیه بازار بر اساس نوع محصول
6.1 مایع
6.1.1 روند بازار
6.1.2 پیش بینی بازار
6.2 نرم افزار
6.2.1 روند بازار
6.2.2 پیش بینی بازار
6.3 کپسول
6.3.1 روند بازار
6.3.2 پیش بینی بازار

7 تجزیه بازار توسط برنامه
7.1 مکمل های غذایی
روندهای بازار 7.1.1
7.1.2 پیش بینی بازار
7.2 خوراک دام
7.2.1 روند بازار
7.2.2 پیش بینی بازار
7.3 غذاها و نوشیدنی های کاربردی
7.3.1 روند بازار
7.3.2 پیش بینی بازار
7.4 داروسازی
7.4.1 روند بازار
7.4.2 پیش بینی بازار
7.5 دیگران
7.5.1 روند بازار
7.5.2 پیش بینی بازار

8 تجزیه بازار براساس منطقه
8.1 آمریکای شمالی
8.1.1 ایالات متحده
8.1.1.1 روند بازار
8.1.1.2 پیش بینی بازار
8.1.2 کانادا
8.1.2.1 روند بازار
8.1.2.2 پیش بینی بازار
8.2 آسیا و اقیانوسیه
8.2.1 چین
8.2.1.1 روندهای بازار
8.2.1.2 پیش بینی بازار
8.2.2 ژاپن
8.2.2.1 روند بازار
8.2.2.2 پیش بینی بازار
8.2.3 هند
8.2.3.1 روند بازار
8.2.3.2 پیش بینی بازار
8.2.4 استرالیا
8.2.4.1 روند بازار
8.2.4.2 پیش بینی بازار
8.2.5 نیوزلند
8.2.5.1 روند بازار
8.2.5.2 پیش بینی بازار
8.2.6 تایلند
8.2.6.1 روند بازار
8.2.6.2 پیش بینی بازار
8.2.7 دیگران
8.2.7.1 روند بازار
8.2.7.2 پیش بینی بازار
8.3 اروپا
8.3.1 آلمان
8.3.1.1 روند بازار
8.3.1.2 پیش بینی بازار
8.3.2 انگلستان
8.3.2.1 روند بازار
8.3.2.2 پیش بینی بازار
8.3.3 ایتالیا
8.3.3.1 روند بازار
8.3.3.2 پیش بینی بازار
8.3.4 نروژ
8.3.4.1 روند بازار
8.3.4.2 پیش بینی بازار
8.3.5 لهستان
8.3.5.1 روند بازار
8.3.5.2 پیش بینی بازار
8.3.6 روسیه
8.3.6.1 روند بازار
8.3.6.2 پیش بینی بازار
8.3.7 اوکراین
8.3.7.1 روند بازار
8.3.7.2 پیش بینی بازار
8.3.8 دیگران
8.3.8.1 روند بازار
8.3.8.2 پیش بینی بازار
8.4 آمریکای لاتین
8.4.1 برزیل
8.4.1.1 روندهای بازار
8.4.1.2 پیش بینی بازار
8.4.2 مکزیک
8.4.2.1 روند بازار
8.4.2.2 پیش بینی بازار
8.4.3 دیگران
8.4.3.1 روند بازار
8.4.3.2 پیش بینی بازار
8.5 خاورمیانه و آفریقا
8.5.1 کشورهای شورای همکاری خلیج فارس
8.5.1.1 روندهای بازار
8.5.1.2 پیش بینی بازار
8.5.2 اسرائيل
8.5.2.1 روند بازار
8.5.2.2 پیش بینی بازار
8.5.3 آفریقای جنوبی
8.5.3.1 روند بازار
8.5.3.2 پیش بینی بازار
8.5.4 دیگران
8.5.4.1 روند بازار
8.5.4.2 پیش بینی بازار

9 تجزیه و تحلیل SWOT
9.1 بررسی اجمالی
9.2 نقاط قوت
9.3 نقاط ضعف
9.4 فرصت ها
9.5 تهدید

10 تحلیل زنجیره ارزش
10.1 بررسی اجمالی
10.2 خرید مواد اولیه
10.3 ساخت
10.4 بسته بندی
10.5 بازاریابی و توزیع
10.6 خرده فروشان و صادر کنندگان
10.7 کاربران نهایی

تجزیه و تحلیل پنج نیرو 11 باربر
11.1 بررسی اجمالی
11.2 قدرت چانه زنی خریداران
11.3 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
11.4 درجه رقابت
11.5 تهدید تازه واردان
11.6 تهدید به جایگزین ها

12 تحلیل قیمت

13 منظره رقابتی
13.1 ساختار بازار
13.2 بازیکن کلیدی
13.3 پروفایل بازیکنان کلیدی
13.3.1 Aker BioMarine Antartic AS
13.3.1.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.1.2 سبد محصولات
13.3.2 منابع زیستی ساحلی
13.3.2.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.2.2 سبد محصولات
13.3.3 Ergomax B.V.
13.3.3.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.3.2 سبد محصولات
13.3.4 شرکت فروش کریل کانادا
13.3.4.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.4.2 سبد محصولات
13.3.5 Neptune Wellness Solutions Inc.
13.3.5.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.5.2 سبد محصولات
13.3.6 روغن ماهی نروژی AS
13.3.6.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.6.2 سبد محصولات
13.3.7 NutriGold Inc.
13.3.7.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.7.2 سبد محصولات
13.3.8 NWC Naturals Inc.
13.3.8.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.8.2 سبد محصولات
13.3.9 Nutracode LLC
13.3.9.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.9.2 سبد محصولات
13.3.10 Qingdao Kangjing Marine Biotechnology Co. Ltd.
13.3.10.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.10.2 سبد محصولات
13.3.11 Rimfrost AS
13.3.11.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.11.2 سبد محصولات
13.3.12 شیف تغذیه بین المللی شرکت (Reckitt Benckiser Group Plc)
13.3.12.1 بررسی اجمالی شرکت
13.3.12.2 سبد محصولات

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/5w0z49 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

بینش های موجود در بازار جهانی ظروف هیدراتاسیون تا سال 2027

DUBLIN، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “کانتینرهای هیدراتاسیون – مسیر بازار جهانی و تجزیه و تحلیل” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

ناشر سالها تجربه تحقیق را در چاپ هشتم این گزارش آورده است. گزارش 400 صفحه ای ، بینش مختصری در مورد چگونگی تأثیر همه گیر بر تولید و طرف خرید برای سال های 2020 و 2021 را ارائه می دهد.

بازار جهانی ظروف هیدراتاسیون برای دستیابی به 11 میلیارد دلار تا سال 2027

در بحران COVID-19 ، بازار جهانی کانتینرهای آبرسانی در حدود تخمین زده شد 8.7 میلیارد دلار آمریکا در سال 2020 پیش بینی می شود که به یک اندازه تجدید نظر شده برسد 11 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2027 ، با رشد CAGR 3.4٪ در دوره تجزیه و تحلیل 2020-2027.

پیش بینی می شود بطری های آب ، یکی از بخشهایی که در این گزارش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته ، 4.1٪ CAGR را ثبت کرده و به 4.5 میلیارد دلار آمریکا تا پایان دوره تجزیه و تحلیل. پس از تجزیه و تحلیل اولیه از پیامدهای تجاری همه گیر و بحران اقتصادی ناشی از آن ، رشد در بخش Cans برای دوره 7 ساله بعدی به 2.9٪ CAGR اصلاح شده تنظیم می شود.

بازار ایالات متحده در تخمین زده می شود 2.3 میلیارد دلار، در حالی که چین برای رشد با 6.1٪ CAGR پیش بینی می شود

بازار ظروف هیدراتاسیون در ایالات متحده در تخمین زده می شود 2.3 میلیارد دلار آمریکا در سال 2020 چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان ، پیش بینی می شود به یک اندازه بازار پیش بینی شده برسد 2.3 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2027 با CAGR 6.3٪ در دوره تجزیه و تحلیل 2020 تا 2027 دنبال می شود. از دیگر بازارهای جغرافیایی قابل توجه ، ژاپن و کانادا، هر پیش بینی برای دوره 2020-2027 به ترتیب 1 و 2.5 درصد رشد می کند. در داخل اروپا، آلمان پیش بینی می شود تقریباً 1.7٪ CAGR رشد کند.

Mason Jars Segment برای ضبط 3.3٪ CAGR

در بخش جهانی شیشه های میسون ، ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، چین و اروپا CAGR 2.8٪ تخمین زده شده برای این بخش را تحریک خواهد کرد. این بازارهای منطقه ای دارای اندازه بازار ترکیبی از 1.2 میلیارد دلار آمریکا در سال 2020 به اندازه پیش بینی شده خواهد رسید 1.4 میلیارد دلار آمریکا با نزدیک شدن به دوره تجزیه و تحلیل. چین در این دسته از بازارهای منطقه ای با رشد سریع باقی خواهد ماند. به رهبری کشورهایی مانند استرالیا، هند، و کره جنوبی، بازار در آسیا و اقیانوسیه پیش بینی می شود که برسد 1.5 میلیارد دلار آمریکا در سال 2027 ، در حالی که آمریکای لاتین در طول دوره تجزیه و تحلیل با CAGR 4.1٪ گسترش می یابد.

رقبای مشخص شده در این بازار ، از جمله:

  • BRITA GmbH
  • محصولات CamelBak LLC
  • طراحی های آبشار ، شرکت
  • Cool Gear International، LLC.
  • شرکت بین المللی Nalge Nunc
  • شرکت ناتان اسپورتس
  • Product Architects، Inc.
  • SIGG Switzerland Bottles AG
  • شرکت ظروف خلاac Zejiang Haers، Ltd.

عناوین اصلی تحت پوشش:

I. مقدمه ، روش و گزارش

دوم خلاصه اجرایی

1. بررسی اجمالی بازار

  • سهام بازار رقیب جهانی
  • سناریوی سهم بازار رقیب Hydration Containers Worldwide (در wide): 2019 و 2025
  • تأثیر COVID-19 و رکود جهانی در حال ظهور

2. بر انتخاب بازیکنان تمرکز کنید

3. بازارها و رانندگان

4. چشم انداز بازار جهانی

III تحلیل بازار

چهارم رقابت

  • تعداد شرکتهای نمایه شده: 58

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/hu22gt مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

Nitzia Chama مشهور میزبان رویدادی برای مراقبت از پوست لوکس KUL CBD در فروشگاه های کوراکائو خواهد بود

لس آنجلس، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – KUL CBD از آمدن به فروشگاههای بسیار موفق هیجان زده است ، کوراکائو با خط مراقبت از پوست CBD لوکس خود. آنها در حال برنامه ریزی چندین تبلیغات ویژه فروشگاهی و آنلاین و رویدادهای سرگرم کننده (همه زیر راهنماهای سالم فاصله اجتماعی) هستند تا به مشتریان اجازه دهند کوراکائو برای شناختن KUL CBD و تجربه محصولات. کوراکائو و همکاری انحصاری KUL CBD مفید خواهد بود 10 هزار دلار با هدایای KUL در 100 روز آینده برای راه اندازی “فروشگاه جدید ، فصل جدید و هدایای جدید رمز و راز!” پویش. برای جشن بازگشایی کوراکائو دروازه جنوبی در این جمعه تا یکشنبه ، فروشگاه بزرگ لوکس ، KUL CBD با خرید هر مشتری ثبت نام شده در فروشگاه ، محصولات QUL Wellness را اهدا می کند.

از زمان انتشار اوایل سال جاری ، KUL CBD بسیار محبوب بوده و نظرات مثبت بسیاری را از رسانه های داخلی دریافت کرده است هفتگی ایالات متحده، OK هفتگی ، به ایمیل روزانه و مجله بلا، هشدار در مورد محصول لوکس بسته بندی شده قدرت. با استفاده از حداقل مواد تشکیل دهنده ، با دوزهای بالاتر ، محصولات با نتایج کمتر محصول و مراحل مراقبت از پوست ، با صرفه جویی در وقت و هزینه ، همان نتایج را به شما می دهند! خط تولید KUL CBD حاوی CBD تمام طیف (عصاره شاهدانه) همراه با پروبیوتیک ها به همراه آنتی اکسیدان های قوی ، ویتامین ها ، ریز جلبک ها ، لایه بردارها و روغن های مغذی است که نتایج فوری را ارائه می دهد. آنها خود را به عنوان نسل بعدی مراقبت از پوست انقلابی ثابت کرده اند. این برند سلامت و زیبایی طبیعی را در کنار بالاترین کیفیت مواد اولیه و فناوری پیشرفته ترکیب کرده است. فرمول ابتکاری آنها ، این مارک را به کانون توجهات سوق داده و آنها را به عنوان یک خط تولید کیهانی برای مواد فعال پر انرژی طبقه بندی کرده است. فلسفه در KUL ساده است: هرگز در ایجاد محصولات برتر و لوکس سازش نکنید.

شخصیت مشهور و تلویزیونی Nitzia Chama به اشتراک گذاشت: “KUL CBD ثابت کرده است که بهترین خط مراقبت از پوست لوکس در بازار است! من بسیار خوشحالم که این شنبه و یکشنبه با آنها کار می کنم و از مارک تجاری در Curacao South Gate پشتیبانی می کنم. من مشتاقانه منتظر هستم دیدن طرفداران و به اشتراک گذاشتن عشق من به محصولات زیبایی و سلامتی KUL CBD ، و همچنین دادن برخی از محصولات لوکس! من در آنجا خواهم بود و نتایج شگفت انگیز خود را دوست دارم و محصولات لوکس آنها را دوست دارم. محصولات را به برخی از برندگان خوش شانس بدهید! KUL CBD در حال مراقبت از پوست است که بازی را تغییر می دهد و من نمی توانم از بودن در کنار آنها خوشحال باشم! ​​”

نیتزیا چاما، بازیگر و تهیه کننده ای که بیشتر برای سهم خود در جرم آمریکا شناخته شده است ، در این جشنواره حضور خواهد یافت دروازه جنوبی بازگشایی این شنبه و یکشنبه از 3 بعد از ظهر تا 6 عصر و او در نمایشگاه های لوکس KUL CBD شرکت خواهد کرد.

اکنون ، KUL CBD خوشحال است که با همکاری در فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه های لوکس واقع در ساحل غربی ، محصولات خود را به جامعه Latinx معرفی می کند ، کوراکائو، برای یک همکاری بسیار خاص. کوراکائو مکان مناسبی برای یافتن KUL CBD است ، زیرا فروشگاه لوکس به شما کمک می کند تا محصول به مخاطبان جدید پیروان زیبایی و سلامتی برسد.

کوراکائو فروشگاه های خرده فروشی 100000+ فوت مربع انتخاب گسترده ای از جدیدترین محصولات الکترونیکی ، مد و خانگی را ارائه می دهند. KUL CBD در 5 فروشگاه در لس آنجلس شامل؛ پانوراما ، دروازه جنوبی، پارک هانتینگتون، سانتا آنا، و به زودی در 7 فروشگاه داخل منشعب خواهد شد نوادا و آریزونا. کوراکائو در طول سالها با مشتریان و جوامع خود رابطه منحصر به فردی ایجاد کرده و محصولات با کیفیتی برای آنها به ارمغان آورده است. فروش سالانه از کوراکائو رسیدن 350 میلیون دلار با بیش از 1000 کارمند.

این مشارکت با هم اولین همکاری در نوع خود است که دسترسی مستقیمی به Skincare و CBD Experts می دهد. KUL به هر یک از متخصصین اجازه داده است تا از ترکیبات و فناوری محصولشان مطلع شود و به هر مشتری بهترین رضایت را از نیازهای خود و تجربه ای لوکس ارائه دهد. این متخصصان برای درک مواد تشکیل دهنده ، فناوری و CBD آزمایش می شوند تا بالاترین کیفیت و تجمل را تجربه کنند.

همکاری پیش بینی شده KUL CBD و کوراکائو همانطور که آنها بازی مراقبت از پوست را به سطح بالاتری می رسانند ، بهترین بازی خواهد بود. اگر شما می خواهید برای لذت بردن از چهره سریع بیایید ، در لیست پستی ما در وب سایت ما مشترک شوید.

پیوند به کیت مطبوعاتی از جمله تصاویر ، می توانید برگه های واقعی را پیدا کنید ، اینجا.

حتماً با آن ارتباط برقرار کنید KULCBD و کوراکائو آنلاین باشید تا از آخرین اخبار مطلع شوید.

محصولات زیبایی KUL:
کیت براق 399 دلار
پاک کننده لایه بردار 45 دلار
سرم صورت Glo110 دلار
مرطوب کننده ضد پیری90 دلار
مرطوب کننده شب تعمیر95 دلار

محصولات QUL سلامتی:
کرم عضله و مفصل بدن 75 دلار
مرکبات ، چای سبز ، نعناع ، کنف طبیعی ، یا تنتور وانیل69 دلار

درباره KUL CBD:
KUL CBD با ترکیب مرغوب ترین مواد با پیشرفته ترین فناوری ، نسل بعدی مراقبت از پوست ، سلامت طبیعی و زیبایی را نشان می دهد. فرمول های منحصر به فرد آنها ابتکاری ترین خط سلامتی و زیبایی CBD لوکس را در بازار ایجاد کرده است. برخلاف سایر مارک های مراقبت از پوست ، KUL CBD به دلیل داشتن مواد م activeثره فعال و پرقدرت ، در ردیف کیهانی قرار می گیرد. با استفاده از حداقل مواد تشکیل دهنده ، با دوزهای بالاتر ، محصولات با نتایج کمتر محصول و مراحل مراقبت از پوست ، با صرفه جویی در وقت و هزینه ، همان نتایج را به شما می دهند! کل این محصول شامل CBD طیف کامل (عصاره شاهدانه) همراه با پروبیوتیک ها به همراه آنتی اکسیدان های قوی ، ویتامین ها ، ریز جلبک ها ، لایه بردارها و روغن های مغذی است که نتایج فوری را ارائه می دهند. این اولین مارک مراقبت از پوست CBD است که از ترکیبی از CBD و پروبیوتیک ها به صورت موضعی استفاده می کند – و آن را به یک محصول فوق العاده منحصر به فرد و با خبر در بازار تبدیل می کند.

مخاطب:
روابط عمومی میلر
[email protected]
(323) 761-7220

SOURCE KUL CBD

شرکت Poshmark ، Inc ارسال محرمانه پیش نویس بیانیه ثبت نام برای پیشنهاد اولیه پیشنهادی عمومی

REDWOOD CITY ، کالیفرنیا.، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت Poshmark امروز اعلام کرد که به طور محرمانه پیش نویس بیانیه ثبت نام فرم S-1 را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”) در رابطه با پیشنهاد اولیه عرضه سهام عادی کلاس A خود ارائه داده است. . تعداد سهام پیشنهادی و دامنه قیمت پیشنهادی هنوز مشخص نشده است. پیش بینی می شود عرضه اولیه پس از تکمیل فرآیند بررسی SEC ، با توجه به شرایط بازار و سایر شرایط ، آغاز شود.

این اطلاعیه مطبوعاتی به منزله پیشنهادی برای فروش یا درخواست پیشنهادی برای خرید اوراق بهادار نیست. هرگونه پیشنهاد ، درخواست یا پیشنهاد خرید یا فروش اوراق بهادار مطابق با الزامات ثبت نام قانون اوراق بهادار سال 1933 ، با اصلاحیه (“قانون اوراق بهادار”) انجام می شود. این اطلاعیه مطابق با قانون 135 تحت قانون اوراق بهادار صادر می شود.

مخاطب:

تماس با رسانه
[email protected]

تماس با سرمایه گذار
[email protected]

منبع Poshmark

لینک های مربوطه

http://www.poshmark.com

سانسور و خطرات سکوت

با کتابش خشم– توصیف شده به عنوان “یک تحقیق ادبی طولانی مدت در مورد سانسور و زندگی یک دنباله دار عذاب آور” توسط مجله اپرا –گرگ تاریخچه مبارزات و پیروزی نهایی است جان آدینگتون سیموندز، شاعر ، زندگینامه نویس و منتقد دوران ویکتوریا که نوشتاری اساسی در درک مدرن ما از گرایش جنسی انسان و حقوق قانونی LGBTQ + را نوشت.

سیموندز ، همانطور که ولف تأکید می کند ، در آن زمان در حال نوشتن بود که هر چیزی که از آن به عنوان homoerotic تعبیر می شود ، می تواند به عنوان مدرک در دادگاه هایی که منجر به مجازات های سخت طبق قانون انگلیس می شود ، استفاده شود. گرگ یک موضوع پیوندی از آن قوانین پرهیاهوی انگلستان ویکتوریا تا این لحظه را می بیند ، وقتی افراد و گروه های حاشیه ای هدف قرار می گیرند ، ساکت می شوند و اغلب زندانی می شوند.

نائومی ولف خشم کتابی مهم و حیاتی است که در حال حاضر مورد بحث قرار می گیرد ، نه فقط به دلیل دانش ادبی آن ، که بسیار عالی است ، بلکه به این دلیل که بسیار واضح با لحظه فعلی جامعه صحبت می کند. این لحظه ای است که به طرز باورنکردنی خطرناک است ، یک نقطه عطف بالقوه است “، به گفته ناشر Wolf ، مارگو بالدوین، از انتشارات چلسی سبز.

نائومی گرگ آخرین کتابها شامل نیویورک تایمز بهترین فروشندگان واژن، پایان آمریکا، و به من آزادی بدهید، علاوه بر کتاب پرفروش برجسته افسانه زیبایی. او در دره رودخانه هادسون زندگی می کند.

این رویداد رایگان اتفاق می افتد پنجشنبه ، 5 نوامبر در 6:30 بعد از ظهر از طریق بزرگنمایی که ثبت نام کنندگان فرصت مکالمه با نویسنده را دارند.

منبع انتشارات چلسی سبز

لینک های مربوطه

https://drnaomiwolf.com

Blinds.com مجموعه ای از سایه های سلولی سازگار با محیط زیست را که از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است ، اعلام می کند

هوستون، 24 سپتامبر سال 2020 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – Blinds.com ، یک شرکت Home Depot ، SimplyEco Cellular Shades ، خط جدیدی از درمان پنجره های سازگار با محیط زیست را که از بطری های پلاستیکی آب بازیافتی ساخته شده است ، اعلام می کند.

طبق اطلاعات اخیر منتشر شده توسط نشنال جئوگرافیک ، تخریب کامل یک بطری آب حدود 450 سال طول می کشد. هر دقیقه ، بیش از یک میلیون بطری پلاستیکی در سراسر جهان فروخته می شود و فقط 30٪ آنها در کارخانه های بازیافت در ایالات متحده قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: “ما افتخار می کنیم که SimplyEco Cellular Shades را به پیشنهادات درمانی محبوب پنجره خود اضافه کنیم.” تالار کهربا، معاون رئیس بازاریابی در Blinds.com. “این خط جدید آگاه از محیط زیست ، نه تنها سطح بالایی از تعهد را در ارائه سبک و عملکرد به مشتریان نشان می دهد ، بلکه همچنین مسئولیت سیاره ما را به عنوان بخشی از راه حل برای جلوگیری از پلاستیک در اقیانوس ها نشان می دهد.”

نوآوری برای احترام به محیط زیست

سایه های سلولی یک گزینه عالی برای درمان پنجره برای مصرف کننده آگاه به محیط زیست است. خاصیت عایق بندی طبیعی پرده ها می تواند تأثیر مثبتی در قبض های انرژی در طول سال داشته باشد. طبق گفته وزارت انرژی ، سایه های سلولی نصب شده با تناسب مناسب می توانند تلفات گرما از طریق پنجره ها را 40٪ یا بیشتر کاهش دهند ، که برابر با 20٪ گرمایش و صرفه جویی در انرژی است. در فصل تابستان ، سایه های سلولی می توانند گرمای خورشیدی را که از طریق پنجره ها وارد می شود تا 80٪ کاهش دهند و در صورت نصب مناسب ، آفتاب را تا 15٪ یا کمتر کاهش دهند.

سایه های جدید SimplyEco برای آگاهی از محیط زیست حتی بیشتر از آن هستند که از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده اند. یک گام بزرگ برای آینده صنعت و اولین در نوع خود که توسط Blinds.com ارائه می شود ، این خط جدید یک راه حل تأثیرگذار را برای هر دو خانه خوشایند و وجدان محیط زیست پیشنهاد می کند. هال می گوید: “ساخت یک پرده SimplyEco در اندازه استاندارد حدود دوازده بطری پلاستیکی بازیافتی طول می کشد.” “این سایه های جدید می توانند با جلوگیری از تجمع ضایعات پلاستیکی اضافی ، به صرفه جویی در هزینه های انرژی و صرفه جویی در سیاره کمک کنند.”

یک تنظیم هوشمندانه برای هر خانه

سایه های سلولی یکی از آسان ترین روش های درمان پنجره برای تمیز کردن و کارکردن است ، و آنها را به یک افزودنی محبوب و بادوام در هر خانه تبدیل کرده است.

سایه های جدید SimplyEco جدید که اکنون به سبک بی سیم استاندارد در دسترس هستند ، از ریل پایین به راحتی بالا می آیند و پایین می آیند. این خط جدید از درمان های ابتکاری پنجره در گزینه های مسدود کردن و فیلتر کردن نور موجود است ، که امکان ایجاد گزینه های بیشتری برای حفظ حریم خصوصی و کم نور شدن نور را فراهم می کند. این پرده ها هیچ رشته ای ندارند و همین امر آنها را برای خانه های دارای کودک یا حیوانات خانگی گزینه ایمن تری می کند. اندازه های سفارشی متناسب با هر پنجره مستطیلی 18 اینچی موجود است (0.45 متر) تا 72 “(1.80 متر) وسیع.

خط SimplyEco Cellular Shade در اوایل سال 2021 با عملکرد از بالا به پایین یا پایین به بالا گسترش می یابد تا گزینه های سفارشی سازی بیشتری را ارائه دهد.

رنگ های زیبا برای هر اتاق

این سایه های سبک و کم مصرف ، نوآورانه و سازگار با محیط زیست ، در اندازه سلول 1.5 “(3.80 سانتی متر) قرار دارند و در محدوده ای با دقت انتخاب شده در رنگ های خنثی محبوب موجود هستند.

این خط جدید از سایه های سلولی شامل شش رنگ کلاسیک با دقت انتخاب شده است. از رنگهای خنثی مختلف ما مانند عاج ، آلبستر ، خاکستری ابر و موارد دیگر برای برجسته سازی هر اتاق استفاده کنید. چگونه یک مزیت اضافی ، قسمت رو به بیرون تمام درمان های پنجره در این خط با رنگ سازگار است ، به خانه ها اجازه می دهد ظاهر یکنواختی برای جذابیت بیشتر نمای داشته باشند.

بیشتر بیاموزید و ظاهر مطلوب را دریافت کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمان پنجره و اطلاعات تخصصی ، راهنمای خرید Blinds.com Cellular Shade Shade ، نحوه اندازه گیری سایه های سلول و نحوه نصب سایه های Cellular را مطالعه کنید.

درباره Blinds.com: Blinds.com بخشی از خانواده مارک های برجسته صنعت Home Depot و بزرگترین خرده فروش تجارت الکترونیکی در جهان برای درمان پنجره است. از سال 1996 بیش از یک میلیون پنجره در سال را پوشش می دهد. Blinds.com خرید سایه ها ، سایه های تلفن همراه ، کرکره ها و پرده های بیرونی از خانه را با یک فرآیند سفارش ساده و ارسال به درب منزل ، کاملاً ساده می کند. Blinds.com تضمین می کند که مناسب ویندوز شما مناسب است ، چه آنها را خود نصب کنید ، چه به کمک طراحان خبره نیاز داشته باشید و یا ترجیح می دهید از خدمات اندازه گیری و نصب استفاده کنید. خرید آنلاین در Blinds.com.

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1223926/blinds_Logo.jpg

منبع Blinds.com

منبع Blinds.com

شرکت هدف سود سه ماهه منظم را اعلام می کند

مینیاپولیس، 24 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – هیئت مدیره شرکت هدف (NYSE: TGT) سود سه ماهه 68 سنت به ازای هر سهم مشترک. سود سهام قابل پرداخت است 10 دسامبر 2020 سهامداران ثبت در پایان کار 18 نوامبر، 2020. سود سه ماهه چهارم 213مین سود متوالی شرکت از آن زمان پرداخت شده است اکتبر 1967 زمانی که این شرکت در اختیار عموم قرار گرفت

درباره هدف
مینیاپولیسشرکت هدف (NYSE: TGT) مبتنی بر هدف ، در تقریباً 1900 فروشگاه و در Target.com به مهمانان خدمات می دهد. از سال 1946 ، تارگت 5٪ از سود خود را به جوامع داده است که امروز معادل میلیون ها دلار در هفته است. برای آخرین شمارش فروشگاه ها یا کسب اطلاعات بیشتر ، به Target.com/Pressroom مراجعه کنید. برای نگاهی به پشت صحنه Target ، به Target.com/abullseyeview مراجعه کنید یا دنبال کنید @ TargetNews در توییتر.

SOURCE Target Corporation

لینک های مربوطه

www.target.com


تلاش های پیشگیری با افزایش خطر لژیونلا در سیستم های آب مدار حیاتی است

GALESBURG، Ill.، 23 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – بیماری همه گیر COVID-19 مدارس K-12 را مجبور کرد که نه تنها درهای خود را به طور ناگهانی و غیرمنتظره ببندند ، بلکه آنها را برای مدت زمان غیرمعمولی بسته نگه دارد. به دلیل خاموش شدن طولانی مدت ، آب راکدی که در لوله ها و سیستم های لوله کشی ساختمان های مدرسه نشسته است ، اکنون تهدید بزرگی برای رشد باکتری های لژیونلا است که می تواند باعث بیماری لژیونر شود ، نوعی ذات الریه شدید که می تواند منجر به مرگ شود. اگرچه همیشه خطر ابتلا به لژیونلا در سیستم های راکد آب وجود دارد ، اما به دلیل تعطیلی های چند ماهه و ادامه اشغال کم که ممکن است اجازه دهد غلظت های بیشتری از لژیونلا ایجاد شود ، ممکن است مدارس اکنون در معرض خطر بسیار بیشتری قرار بگیرند.

در حالی که مدارس سراسر کشور برای بازگشایی تلاش می کنند ، اینتلی هات، یک تولید کننده پیشرو در تولید حرارت آب بدون مخزن ، از مدیران مدارس K-12 می خواهد که اقدامات پیشگیرانه بهداشتی و ایمنی مانند فریش فعال کردن تمام دستگاه های لوله کشی و استفاده از آب و در نظر گرفتن راه حل های طولانی مدت مانند بخاری های آب گرم بدون مخزن را به منظور به حداقل رساندن خطر ابتلا به بیماری لژیونرها و سایر خطرات و بیماری های ناشی از آب.

فقط در طی 30 روز گذشته ، لژیونلا در حداقل 10 مدرسه در چندین شهر واقع شده است اوهایو و پنسیلوانیا و کارشناسان پیش بینی می کنند تعداد بیشتری وجود خواهد داشت. گزارشی از آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی با عنوان مدیریت لژیونلا در سیستم های آبی، تخمین می زند که سالانه حدود 52000 تا 70،000 آمریکایی از بیماری لژیونر رنج می برند. طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (C.D.C.) ، در ایالات متحده، میزان موارد گزارش شده از بیماری لژیونر از سال 2000 تاکنون نزدیک به 9 برابر رشد کرده است. دکتر اندرو ولتون، دانشیار مهندسی عمران ، مهندسی و مهندسی محیط زیست و محیط زیست در دانشگاه پوردو، پیامدهای رکود آب در سیستم های لوله کشی مدارس را مطالعه کرده است و در مورد اقداماتی که مدیران مدارس و مسئولان بهداشت عمومی باید انجام دهند برای کاهش خطر ابتلا به بیماری گسترده قبل از بازگشت دانش آموزان ، معلمان و کارکنان به مدرسه ، ابراز نگرانی کرده است.

“خاموشی گسترده ساختمان که توسط COVID-19 ایجاد شده بی سابقه است. ساختمانها برای این خاموش کردنها طراحی نشده اند و برای جلوگیری از تمرکز باکتریها و فلزات در لوله ها ، آب باید به حرکت خود ادامه دهد. دانش آموزان و کارکنان ممکن است در معرض خطر جدی سلامت باشند. اگر لوله ها قبل از بازگشت به خوبی شسته نشوند ، “گفت ولتون. “حتی هنگام بازگشایی مدارس ، تعداد کمتری از افراد در ساختمان ها به معنای مصرف کم آب است. همچنین در ساخت و سازهای کم کار نیز باید از مشکلات اجتناب شود.”

رایج ترین شکل انتقال لژیونلا با تنفس قطرات آب آلوده یا غبار حاصل از منابعی مانند آبخوری ها ، غرق ها و دوش ها است. بیماری لژیونرها از تماس انسان به انسان قابل انتقال نیست و اکثر موارد با آنتی بیوتیک ها با موفقیت بهبود می یابند. با این حال ، از آنجا که بیماری لژیونرها علائم و نشانه های تنفسی مشابه COVID-19 را نشان می دهد ، نگرانی های دیگری نیز وجود دارد که مبتلایان به بیماری لژیونر ممکن است با COVID-19 تشخیص نادرستی داشته باشند و بنابراین درمان نشوند.

امروزه سیستم های گرمایش آب سنتی که توسط بسیاری از مدارس استفاده می شود منسوخ شده ، قابل اعتماد نیستند و به مخازن ذخیره سازی عظیمی نیاز دارند که می تواند لژیونلا و سایر خطرات میکروبی مانند شستشوی فلزات را رشد و تقویت کند. ایمنی آب باید قبل از بازگشایی مدارس بررسی شود و سیستم های گرمایش آب بدون مخزن به عنوان یک راه حل بلند مدت برای کاهش خطر لژیونلا ارزیابی شوند.

آبگرمکن های تجاری بدون مخزن پیشگامانه Intellihot که برای مدارس ، هتل ها و سایر امکانات بزرگ طراحی شده است ، قادر به گرم کردن مقادیر نامحدودی از آب بدون نیاز به ذخیره آب است که به طور قابل توجهی خطر لژیونلا را کاهش می دهد. واحدهای جمع و جور و نصب شده روی زمین آماده آماده سازی هستند ، با اتصالات موجود در آب و گاز متناسب هستند و دیگر نیازی به لوله گذاری مجدد ندارند و به نصب بسیار کمی نیاز دارند. سیستم های بدون مخزن Intellihot همچنین زباله ها و اثرات زیست محیطی را از بین می برند و انتشار گلخانه ها را بیش از 40 درصد کاهش می دهند.

آبگرمکن های بدون مخزن تجاری Intellihot انرژی مدارس K-12 ، م institutionsسسات آموزشی و دانشگاه های Ivy-League در سراسر کشور را تأمین می کنند.

وی گفت: “بیماری لژیونرها بسیار قابل پیشگیری است. با چند مرحله ساده و اقدامات احتیاطی ارزان ، مدیران مدارس می توانند خطر را کاهش دهند.” سری دیواسیگامانی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Intellihot. “اگر قبلاً سیستم گرمایش آب بدون مخزن را به عنوان بخشی از برنامه مدیریت آب مدرسه خود در نظر نگرفته اید ، زمان آن است که این کار را انجام دهید. علاوه بر مزایای سلامتی و ایمنی ، واحدهای بدون مخزن Intellihot در هزینه صرفه جویی می کنند ، اثر کربن مدرسه شما را بهبود می بخشند و می تواند قبل از بازگشت سرنشینان به سرعت نصب شود. “

اگرچه در حال حاضر هیچ استاندارد دولتی یا صنعتی برای مدارس جهت بازگشایی ایمن و بازگشت لوله کشی به استفاده عادی پس از تعطیلی های طولانی وجود ندارد ، CDC. رهنمودهای داوطلبانه را منتشر کرده است برای کمک به مالکان ساختمان ها و مدیران املاک با هدف جلوگیری از گسترش لژیونلا با بازگشایی امکانات.

درباره Intellihot، Inc.
در سال 2009 در تاسیس شد پوریا ، ایلینوی، Intellihot یک فناوری پاک ، شرکت اینترنت اشیا است که مأموریت دارد کارهای بیشتری با کمتر انجام دهد و تحولات هوشمند انرژی ایجاد کند. امروزه ، Intellihot دستگاه های اینترنت اشیا و آبگرمکن های تجاری بدون مخزن می سازد که به مشتریانشان کمک می کند تا هزینه های انرژی را کاهش دهند و زمان خرابی را از بین ببرند. با مشتریانی مانند دبیرستان ابیگل آدامز، ورزشگاه Levi’s® ، خانه ورزشگاه سانفرانسیسکو 49ers ، 340 در پارک ، شیکاگو دومین ساختمان مسکونی بلند مرتبه ، Costco و Marriott International ، Intellihot در حال تلاش برای آینده ای بدون زباله در مدارس ، خانه ها ، مشاغل و تأسیسات در سراسر کره خاکی است. اطلاعات بیشتر در www.intellihot.com.

منبع: Intellihot