Naturepedic برنده جوایز ملافه خواب خانه داری خوب 2021 برای “بهترین تشک پایدار”

تشک ارگانیک Naturepedic EOS Pillowtop به دلیل طراحی منحصر به فرد قابل تنظیم و استفاده از مواد آلی و غیر سمی انتخاب شد. برخلاف بیشتر تشک های موجود در بازار که این گزینه ها را ارائه نمی دهند ، مدل دارای پنج سطح استحکام است. EOS Pillowtop را می توان در هر طرف تختخواب سفارشی کرد تا متناسب با تنظیمات راحتی فردی باشد ، از محکم تا فوق العاده مخمل خواب دار ، پنج انتخاب در یک طرف و پنج انتخاب جداگانه در سمت دیگر به مصرف کننده. طرح زیپ نوآورانه و چند لایه آن باعث راحتی ، انعطاف پذیری و طول عمر می شود و به مشتریان این امکان را می دهد که در هر نقطه لایه های استحکام را با احساسی متفاوت مبادله کنند ، به خصوص اگر تنظیمات خواب با گذشت زمان تغییر کند. این ویژگی که هرگز جایگزین نمی شود ، به منحرف کردن تشک های دور ریخته شده از محل دفن زباله کمک می کند.

یک آزمایشگر خوب خانه داری خاطرنشان کرد: “از آنجا که هر طرف جدا است ، حرکت در یک طرف به طرف دیگر منتقل نمی شود.” متخصصان Good Housekeeping همچنین از لایه های طبیعی پنبه و پشم آن قدردانی کردند. EOS Pillowtop با پنبه ارگانیک ، لاتکس و پشم گواهی شده همراه با کویل های محصور شده بدون چسب و PLA گیاهی ساخته شده است ایالات متحده آمریکا استفاده از مواد سالم و ایمن این نیاز به مواد شیمیایی یا موانع بازدارنده شعله را از بین می برد ، در حالی که هنوز تمام الزامات قابل اشتعال دولت را به همراه سایر مواد شیمیایی مشکوک و مواد موجود در تشک های معمولی مانند کف پلی اورتان ، فرمالدئید ، GMO ها ، چسب ها / چسب ها و سایر مواد یا مواد شیمیایی مشکوک که استانداردهای آنها را برآورده نمی کند

نظرات: “EOS Pillowtop ، بخشی از سری Naturepedic EOS ، کاملاً درباره شما طراحی شده است” Barry A. Cik، BCEE ، بنیانگذار و مدیر فنی Naturepedic ، “ما می خواستیم تشکی اختراع کنیم که به مشتری اجازه دهد کنترل راحتی خود را ، به طور مستقل از شریک خواب خود ، در حالی که هنوز یک تجربه خواب لوکس ایجاد می کند که سلامتی و ایمنی او را در اولویت قرار دهد ،” ، “شناخته شدن توسط Good Housekeeping ، یکی از معتبرترین و معتبرترین سازمانهای کشور ، برای این تلاشها افتخار بزرگی است.”

بیش از 15 سال که منجر به انقلاب تشک های ارگانیک می شود ، کلیه محصولات تشک Naturepedic ، برای نوزادان ، کودکان و بزرگسالان ، دارای گواهی ارگانیک توسط GOTS و دارای گواهی غیر سمی توسط MADE SAFE هستند. آنها همچنین دارای استاندارد GREENGUARD Gold و UL بدون فرمالدئید هستند و مواد مشکوک و مواد شیمیایی موجود در بیشتر تشک های معمولی را از بین می برند ، در حالی که بالاترین سطح گواهینامه های موجود در بازار را دارند و از آنها عبور می کنند. تمام محصولات Naturepedic از استانداردهای ارگانیک (و غیر سمی) برخوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری تشک های ارگانیک EOS Naturepedic، با استفاده از مدل های کلاسیک ، Pillowtop و Trilux ، از اینجا بازدید کنید: https://www.naturepedic.com/adult/mattresses/eos

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جایزه ملافه خواب خوب خانه داری 2021: goodhousekeeping.com/bedding2021

برای سوالات رسانه ای ، لطفا تماس بگیرید سارا وایت در [email protected] یا 914.621.1323

درباره Naturepedic:
از سال 2003 ، Naturepedic ماموریت داشته است تا از طریق محصولات سالم و سالم مبتنی بر ارگانیک که تأثیر مثبتی بر محیط زیست دارند ، از زندگی خانواده ها محافظت کند. با نام تجاری با هدف ، شفافیت و اصول اخلاقی ، Naturepedic گیرنده بسیاری از گواهینامه ها است و توسط بسیاری از سازمان های بهداشتی و زیست محیطی (https://www.naturepedic.com/certifications) بسیار مورد احترام است و یک شریک EPA Green Power است. از بدو تاسیس ، Naturepedic مدافع و سخاوتمند مداوم و سخاوتمندی از سازمان های غیردولتی و سازمان های غیرانتفاعی بود که از “حق دانستن” در مورد آنچه در محصولاتی است که مردم به خانه هایشان می آورند حمایت می کند.

منبع Naturepedic

لینک های مربوطه

http://www.naturepedic.com

Autotrader در سال 2021 10 ماشین عالی برای Grads نامگذاری کرده است

آتلانتا، 17 مه 2021 / PRNewswire / – بسیاری از فارغ التحصیلان کالج امسال پس از گذراندن یک سال تحصیلی دیگر ، در حالی که برای راه اندازی مسیر انتخابی خود به جهان راه می یابند ، برای خرید یک وسیله نقلیه جدید در بازار هستند. به دنبال بزرگداشت زحماتی که آنها در طول سالهای دانشجویی کشیده اند ، جوانان با شروع این مرحله بعدی زندگی خود را به ماشین شخصی خود می یابند. کارشناسان Autotrader برای کمک به راهنمایی کلاس 2021 در هنگام بررسی کدام وسیله نقلیه ، اخیراً 10 ماشین برتر برای فارغ التحصیلان دانشگاهی اخیر را با تمرکز عملی بر ارزش ، صرفه جویی در مصرف سوخت ، ایمنی و قابلیت اطمینان معرفی کردند.

وی گفت: “چه هنوز در حال رانندگی با اتومبیلی هستید که از دوران دبیرستان داشته اید و چه آماده خرید اولین وسیله نقلیه خود هستید ، فارغ التحصیلان دانشگاه نیاز به حمل و نقل مقرون به صرفه و مطمئن دارند.” برایان مودی، سردبیر اجرایی Autotrader. “فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و صدها مدل مختلف خودرو در بازار موجود است ، بنابراین هنگام تصمیم گیری برای انتخاب یک وسیله نقلیه می تواند احساس طاقت فرسایی کند. ما درک می کنیم که با داشتن یک پیشنهاد کار ممکن است وسوسه انگیز باشد که فکر کنیم اتومبیل رویایی ، اما به گریدها توصیه می کنیم در این کار زیاده روی نکنند. تعداد زیادی ماشین جدید و دست دوم با قیمت مناسب در دسترس هستند که اولین حقوق واقعی شما را خیلی طولانی نمی کند. “

تمام وسایل نقلیه موجود در لیست 10 بهترین اتومبیل امسال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی اخیر – ترکیبی از اتومبیل های جدید و دست دوم و SUV – برای زیر در دسترس هستند 25000 دلار و دستیابی به یک امتیاز مصرف سوخت ترکیبی حداقل 30 mpg. گزینه های Great Cars for Grads برای سال 2021 را بررسی کنید (بدون ترتیب و به ترتیب حروف الفبا در زیر لیست شده است):

10 بهترین خودرو Autotrader برای فارغ التحصیلان اخیر کالج در سال 2021

شورولت تریل بلیزر 2021
شورلت تریل بلیزر جدید که اخیراً دوباره معرفی شده است ، با قیمت شروع 20،195 دلار، یک انتخاب عالی برای بزرگسالان جوانی است که بدنبال چیزی شیک ، متنوع و مقرون به صرفه هستند. این کراس اوور ساب کامپکت از آنچه انتظار دارید جادارتر است و لیست کاملی از ویژگی های استاندارد فناوری را در اختیار شما قرار می دهد.

فورد فوکوس 2018
به صورت هاچ بک یا سدان و با قیمت تقریبی حدودی در دسترس است 13200 دلار، فورد فوکوس یک گزینه عالی در خودروهای کامپکت دست دوم با قیمت مناسب است. Focus 2018 دارای یک فضای داخلی کاملاً خوب طراحی شده است که تاکنون پیر شده است و شخصیتی سرگرم کننده برای رانندگی دارد – مخصوصاً در مدل ST با کارایی بالا.

2017 – 2018 هوندا سیویک
هوندا سیویک قابل اعتماد و کارآمد یک انتخاب آگاهانه است که پس از کمی استهلاک ، ارزش حتی بهتری در بازار کارکرده می شود. شما باید بتوانید یکی را از ابتدا پیدا کنید 15،500 دلار17400 دلار. به عنوان یک سدان ، کوپه یا هاچ بک موجود می توانید مدل Civic را متناسب با نیاز و سبک خود انتخاب کنید.

2018 – 2020 هیوندای کونا
هیوندای کونا یک SUV کوچک ، شیک و با تکنولوژی پیشرفته است. اگر مسافران عقب نشینی منظم یا یک تن بار ندارید ، بسیار کاربردی است ، اما مطمئناً یک روش مقرون به صرفه برای برجسته شدن در ترافیک است – به خصوص اگر یکی از جذاب ترین رنگ های موجود را انتخاب کنید. Kona 2018-2020 بین شروع می شود 17300 دلار20000 دلار.

2021 کیا سول
برخی آن را هاچ بک و برخی دیگر SUV می نامند ، اما به هر ترتیب کیا سول به طور مداوم یکی از اتومبیل های کوچک مورد علاقه ماست. این وسیله نقلیه دمدمی و در عین حال کاربردی قیمت پایه پایینی دارد (از حدود شروع می شود 18،765 دلار) ، به لطف شکل جعبه بد بو ، یک ضمانت عالی و فضای داخلی جادار دارد.

2021 مزدا 3
Mazda3 اسپرت یک انتخاب عالی برای چیزی است که در قسمت اسپرت اتومبیل های جمع و جور عملی وجود دارد. به صورت سدان یا هاچ بک و همچنین با AWD در دسترس است ، رانندگی با هر سرعت با هندلینگ چابک ، یک موتور پایه مشتاق و یک موتور توربو موجود هیجان انگیزتر که هنوز هم قیمت را پایین نگه می دارد ، سرگرم کننده است. 25 هزار دلار (مزدا 3 از حدود شروع می شود 21،645 دلار) همچنین دارای AWD موجود است که در این بخش نادر است.

2021 نیسان سنترا
نیسان سنترا یک سدان کامپکت مقرون به صرفه با نگرشی عضلانی است و از سدان های بزرگتر و گران قیمت نیسان الهام می گیرد. با نمای بیرونی شیک ، فضای داخلی مجلل و بسیاری از ویژگی های ایمنی استاندارد ، دوست داریم که در حالی که هنوز در سطح پایین قرار دارید ، می توانید به بالاترین سطح SR بروید20000 دلار محدوده — سنترا از حدود شروع می شود 20410 دلار.

2021 سوبارو کروسترک
سوبارو Crosstrek یک کراس اوور کوچک است که از نظر عجیب و غریب بزرگ است. از حدود شروع می شود 23،295 دلار، با ظاهر غیرمتعارف و ریز ریزهای آفرود چشمگیر ، به لطف پاکسازی زمین و AWD استاندارد ، چیز دیگری کاملاً شبیه آن نیست. اگر به یک ماشین کارآمد و کاربردی نیاز دارید ، اما ایده های ماجراهای گاه به گاه خارج از جاده را نیز دوست دارید ، Crosstrek می تواند همه کارها را بدون شکستن بانک انجام دهد.

2016 – 2018 تویوتا پریوس
اگرچه برخی ممکن است استدلال کنند که تویوتا پریوس در هیچ مسابقه زیبایی پیروز نخواهد شد ، پریوس دست دوم یکی از معقولترین تصمیمات خرید خودرو است که یک دانشجو می تواند بگیرد. شروع بین 15100 دلار19300 دلار، Prius ایمن ، قابل اعتماد ، مقرون به صرفه ، جادار برای هاچ بک جمع و جور و فوق العاده کم مصرف است. بیش از 50 مایل بر ساعت در شهر و بزرگراه به دست می آورد.

2016 – 2018 فولکس واگن جتا
فولکس واگن جتا دارای یک موتور قوی در کنار یک کابین بزرگ و صندوق عقب برای یک سدان جمع و جور است. شروع بین 11،700 دلار14،500 دلار، سال مدل 2016 نقطه خوبی برای شروع جستجوی شما است زیرا این زمانی است که Jetta یک سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه نمایش لمسی استاندارد و پورت USB به علاوه یک موتور پایه جدید توربوشارژ را به دست آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 10 بهترین خودرو Autotrader برای فارغ التحصیلان اخیر کالج در سال 2021 ، از جمله عکس ، اطلاعات دقیق خودرو و موجودی موجود ، به https://www.autotrader.com/best-cars/10-best-cars-recent-college- مراجعه کنید فارغ التحصیلان-281474980013135.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اخبار از Autotrader ، به press.autotrader.com مراجعه کنید ، ما را در توییتر دنبال کنید https://twitter.com/Autotrader_com (یاAutotrader_com) ، اینستاگرام در https://www.instagram.com/autotrader_com/ (یاautotrader_com) ، مانند صفحه ما در فیس بوک به آدرس https://www.facebook.com/autotrader/ و LinkedIn در https: //www.linkedin.com/company/autotrader-com.

در باره فروشنده خودرو
Autotrader شناخته شده ترین مارک لیست شخص ثالث است که با درگیرترین مخاطبان خریداران اتومبیل در بازار حضور دارد. Autotrader به عنوان مهمترین مرجع بینش مصرف کنندگان خودرو و متخصص در بازاریابی آنلاین و موبایل ، خرید خرید اتومبیل را برای خریداران توانمند اتومبیل امروزی که به دنبال یافتن یا فروش یک ماشین کاملاً جدید ، دست دوم یا دارای گواهینامه تصاحب شده است ، آسان و سرگرم کننده می کند. با استفاده از فناوری ، بینش خریداران و راهنمایی های بازار محلی ، راه حل های جامع بازاریابی و خرده فروشی Autotrader به مشتریان امکان می دهد معاملات خود را بصورت آنلاین انجام دهند و نمایندگان را به سمت استراتژی های بازاریابی دیجیتال شخصی سوق می دهند که باعث رشد برند ، ایجاد ترافیک و اتصال تجربه خرید آنلاین و فروشگاهی می شود. Autotrader یک نام تجاری Cox Automotive است. Cox Automotive یکی از شرکت های تابعه Cox Enterprises است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به http://press.autotrader.com مراجعه کنید.

درباره Cox Automotive
Cox Automotive Inc خرید ، فروش ، مالکیت و استفاده از وسایل نقلیه را برای همه آسان می کند. بیش از 27،000 عضو تیم و خانواده مارک های شرکت جهانی از جمله Autotrader®، نمایندگی دات کام®، Dealertrack®، خدمات ناوگان دیکینسون ، کتاب آبی کلی®، مانهایم®، NextGear Capital®، VinSolutions®، vAuto® و Xtime®، علاقه مند به کمک به میلیون ها خریدار خودرو ، 40،000 مشتری فروشنده خودرو در پنج قاره و بسیاری دیگر در سراسر صنعت خودرو برای نسل های آینده رشد می کنند. Cox Automotive یکی از شرکت های تابعه Cox Enterprises Inc است که یک شرکت خصوصی است آتلانتاشرکتی مبتنی بر درآمد سالانه نزدیک به 20 میلیارد دلار. www.coxautoinc.com

منبع فروش خودکار

لینک های مربوطه

www.autotrader.com


L.L.Bean شرکای خیریه جدید و پروژه های متمرکز بر برنامه نویسی محلی محلی و دسترسی بیرونی برای همه را اعلام کرد

فری پورت ، ماین، 14 مه 2021 / PRNewswire / – مارک تجاری بیرونی L.L.Bean امروز اعلام کرد قصد دارد به سرمایه گذاری در طیف وسیعی از سازمان ها و ابتکارات متمرکز بر حمایت از جوامع محلی و افزایش دسترسی در فضای باز برای همه ادامه دهد. شرکای جدید متشکل از سازمان های ملی و محلی هستند که نه تنها هدف شرکت در فضای باز را تجسم می بخشند – که اطمینان از رفاه دیگران در طول زمان صرف شده در خارج است – بلکه جوامع مختلفی را نیز درگیر و پشتیبانی می کنند. با تقریبا 30 میلیون دلار در دهه گذشته ، مجموع مشارکت های امسال ، متعهد شده است 6 میلیون دلار و برای شروع برنامه نویسی در نوع خود برای چندین سازمان جدید هدایت خواهد شد.

شرکا ، پروژه ها و برنامه های جدید شامل موارد زیر است:

  • باشگاه های دختران و پسران آمریکا: از طریق یک همکاری دو ساله جدید ، L.L.Bean با باشگاه های دختران و پسران آمریکا همکاری خواهد کرد تا برنامه های ورزشی و تفریحی خود را در تمام باشگاه های سراسر کشور گسترش دهد. این اولین برنامه باشگاه های دختران و پسران در نوع خود با یک شرکت در فضای باز خواهد بود. برنامه درسی رسمی “تفریح ​​اجتماعی” را از طریق یادگیری فعال ، حمایت از فعالیت های سلامتی عاطفی و کاهش موانع بچه ها برای داشتن تجربیات جدید ، منحصر به فرد و جذاب در فضای باز ، ادغام خواهد کرد. علاوه بر این ، L.L.Bean برنامه های Outdoor Discovery (ODP) را با انتخاب راهنماهای متخصص برای معرفی کودکان و جوانان به طیف وسیعی از فعالیت های فضای باز ، در کلوپ های منتخب ارائه می دهد.
  • بنیاد فضای باز – در خارج از جامعه رشد می کنند: L.L.Bean از ابتکار بنیاد فضای باز در خارج از جامعه که از سال 2021 آغاز خواهد شد حمایت خواهد کرد. پیشرفت در خارج معطوف به تغییر روند کاهش مشارکت جوانان در فضای باز با کار در سطح پایه است. بنیاد فضای باز به مناطق مختلف کشور کمک می کند تا تفریحات فضای باز را از طریق کمک هزینه های چند ساله و ظرفیت سازی برای جوامع مختلف در دسترس همه قرار دهند. هدف Thrive Outside ساخت و تقویت شبکه هایی است که تجارب مثبت مکرر در فضای باز را برای کودکان و خانواده ها فراهم می کنند.
  • دانشکده اکولوژی: مشارکت L.L.Bean با The Ecology School به اردوگاه های تأمین بودجه برای کودکان و خانواده ها کمک می کند تا زبان آموزان در هر سنی از طریق رویکرد آموزش در فضای باز برای اولین بار در دنیای اطراف خود تجربه کنند. دانشکده اکولوژی ، واقع در مزرعه River Bend در ساکو ، ماین، بر تغییر نحوه تفکر مردم در مورد علم ، غذا و پایداری از طریق یادگیری عملی برای همه سنین متمرکز است.
  • خارج از آنجا ماجراهای: L.L.Bean با تمرکز بر برابری در فضای باز با OUT There Adventures ، یک سازمان آموزش ماجراجویی متعهد به تقویت رشد هویت مثبت ، توانمند سازی فردی و بهبود کیفیت زندگی برای جوانان کوئر از طریق فعالیت های آموزش تجربی تسهیل شده حرفه ای خواهد بود.
  • اعتماد برای زمین های عمومی: به عنوان بخشی از مشارکت چند ساله با The Trust for Public Land که در سال 2018 آغاز شد ، L.L.Bean در سه پروژه جدید جامعه با هدف ایجاد و بهبود فضای سبز در چاتانوگا ، تن.، فیلادلفیا ، پن.، و Chiloquin ، Ore. از طریق جایزه L.L.Bean Community. تا به امروز ، LLBean و TPL 9 پروژه پارک را آغاز کرده اند ، که بسیاری از آنها در جوامع کم مصرف هستند ، با هدف اطمینان از دسترسی همه مردم به طبیعت نزدیک به خانه ، در شهرها و جوامع محل زندگی خود ، به عنوان یک موضوع بهبود سلامت ، عدالت و عدالت.
  • انجمن جامعه کامبوج از ماین: L.L.Bean برای اولین بار با انجمن جامعه کامبوج شریک خواهد شد ماین (CCAM) ، یک سازمان مردمی و غیرحزبی برای بهبود کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم کامبوج در ماین از طریق تبادل فرهنگی ، جامعه سازی و تعامل مدنی.
  • بنیاد EqualityMaine: بنیاد EqualityMaine در سال 2021 به لیست شرکای جدید L.L.Bean پیوست. بنیاد EqualityMaine در سال 1984 تاسیس شده است ، قدیمی ترین سازمان LGBTQ + ایالت است که در جهت برابری کامل برای افراد همجنسگرا ، لزبین ، دوجنسگرایان ، تراجنسیتی ها ، جنسیت های ناسازگار و غیرتجاری ماین. برنامه های آموزش و اطلاع رسانی جامعه که به دنبال حمایت از جوامع آسیب پذیر LGBTQ + هستند شامل اردوی تابستانی پروژه جدید رهبران برای جوانان و SAGE هستند. ماین برنامه هایی برای افراد مسن
  • جوامع آسیایی متحد: یک سازمان جدید در سال 2020 تاسیس شد ، ماینمبتنی بر جوامع متحد آسیایی از پیگیری برای الهام بخشیدن و حمایت از این انجمن ها بیرون آمد ماین جامعه ، ارائه برنامه ها و منابع برای پیشبرد برابری برای جمعیت آسیایی نیوانگلند. این سازمان امسال یک شریک جدید L.L.Bean در جامعه خواهد بود.

سرمایه گذاری های در حال انجام
علاوه بر مشارکت ها و برنامه های جدید ، L.L.Bean به سرمایه گذاری در طیف وسیعی از مشاغل مداوم از طریق صندوق دسترسی به فضای باز و صندوق جامعه ادامه خواهد داد ، از جمله بنیاد پارک ملی ، فدراسیون ملی حیات وحش ، لیگ ملی شهری ، کمبر در فضای باز ، حفاظت از طبیعت ، نوجوانان در مسیرهای پیاده روی ، WinterKids ، انجمن حمایت از دانش آموزان ، انجمن پیاده روی آمریکایی ، یونایتد وی ، صلیب سرخ آمریکا ، بدون هیچ ردی ، باشگاه کوههای آپالاچی ، غذای خوب چوپان بانک و خیلی بیشتر.

وی گفت: “اگر سال گذشته چیزی به ما آموخته باشد ، این است كه فضای بیرون می تواند تأثیر چشمگیری بر سلامت جسمی ، روحی و روانی ما بگذارد.” شاون گورمن، رئیس اجرایی L.L.Bean. “ما مفتخریم که با این سازمان ها مشارکت می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مزایای ترمیم حضور در فضای باز در دسترس تر و تا حد ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد L.L.Bean ، به سایت llbean.com مراجعه کنید.

درباره L.L. Bean، Inc.
L.L.Bean ، Inc تاجر چند کاناله پیشرو در زمینه تجهیزات و پوشاک با کیفیت در فضای باز است. این شرکت در سال 1912 توسط لئون لئونوود بین تاسیس شد و کار خود را به عنوان یک اتاق کار با فروش یک محصول واحد ، کفش شکار ماین آغاز کرد. هنوز متعلق به خانواده است ، شاون گورمن، نوه بزرگ لئون لئونوود بین ، در سال 2013 به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد. در حالی که تجارت آن طی سالها رشد کرده است ، LLBean همچنان ارزشهای بنیانگذار خود را حفظ می کند ، از جمله ارادت او به کیفیت ، خدمات به مشتری و عشق از فضای باز در سال 2020 ، L.L.Bean بیش از حد کمک کرد 6 میلیون دلار به بیش از 100 سازمان در فضای باز و غنی سازی جامعه ، که بسیاری از آنها بر افزایش دسترسی به فضاهای بیرونی تمرکز دارند. L.L.Bean 54 فروشگاه را در 19 ایالت در سراسر ایالات متحده اداره می کند ایالات متحده، همراه با 25 فروشگاه در ژاپن. مساحت 220،000 متر مربع. ft. L.L.Bean فروشگاه فروشگاه خرده فروشی در فریپورت ، من، 245 ساعت شبانه روز ، 365 روز سال باز است و هر ساله پذیرای بیش از 3 میلیون بازدید کننده است. L.L.Bean را می توان در سراسر جهان در www.llbean.com ، Facebook ، توییتر، یوتیوب ، Pinterest و اینستاگرام.

SOURCE L.L.Bean


به گزارش BrandZ His ، Hisense به عنوان 10 تولید کننده برتر برند جهانی چینی برای پنجمین سال متوالی نامگذاری شد

چینگدائو، چین ، 13 مه 2021 / PRNewswire / – 10 مه ، در مراسمی که در آن برگزار شد شنژن، کانتار و گوگل از 50 توسعه دهنده برتر برند جهانی چینی ، گزارش BrandZ ، رونمایی کردند. هایسنس در این مکان در جایگاه هفتم قرار گرفت و در بین شرکت های لوازم خانگی که در این لیست قرار گرفتند نیز مقام برتر را کسب کرد. این پنجمین سال پیاپی است که هایسنس نه تنها در این لیست بلکه در بین ده شرکت برتر رتبه بندی قرار دارد. این شرکت همچنین در رتبه 8 قرار گرفته در فهرست آغازین BrandZ در فهرست 20 ستاره بزرگ در حال ظهور در بازارهای نوظهور قرار دارد و دوباره رقابت آن را در صنعت لوازم خانگی پیش می برد.

شرکت Tokyu ، L Catterton Real Estate و فروشگاه بزرگ Tokyu با همکاری مشترک استراتژیک در مورد پروژه توسعه در Dogenzaka 2-Chome 24 ، Shibuya ، ژاپن موافقت می کنند

توکیو و گرینویچ ، اتصال، 13 مه 2021 / PRNewswire / – شرکت Tokyu ، یک شرکت بزرگ که بخش اصلی گروه Tokyu است ، ل Catterton Real Estate (“LCRE”) ، بخش سرمایه گذاری و توسعه املاک و مستغلات ل کاترتون ، بزرگترین شرکت سرمایه گذاری خصوصی متمرکز بر مصرف کننده جهانی ، و شرکت فروشگاه توکیو ، آموزشی ویبولیتین امروز یک همکاری استراتژیک در مورد پروژه توسعه در Dogenzaka 2-Chome 24 ، Shibuya ، ژاپن سایت فعلی فروشگاه گل سرسبد فروشگاه توکیو (“پروژه”) ، واقع در تقاطع منطقه تجاری شیبویا و محله مسکونی شوتو. این سه شرکت به منظور ارتقا the پروژه ، مطالعه برنامه نویسی فضایی و برنامه ریزی جامع را آغاز می کنند.

گروه توکیو دارای سابقه طولانی در توسعه شهری تاسیسات با کاربری مختلط در منطقه شیبویا است و فعالیت های مختلفی را در جهت بهبود جذابیت شیبویا انجام داده است. LCRE ، که یک رابطه استراتژیک با LVMH و Agache دارد ، با همکاری Tokyu Group برای ایجاد یک مرکز در کلاس جهانی یکپارچه با Bunkamura مجاور ، یک مجموعه فرهنگی در مقیاس بزرگ ، همکاری خواهد کرد که احساس تجمل و هیجان واقعی را برای همه ایجاد می کند سهامداران.

به عنوان بخشی از پروژه ، فروشگاه گل سرسبد فروشگاه توکیو تخریب خواهد شد و بونکامورا مجاور پس از بهار 2023 به طور موقت بسته می شود تا کارهای بازسازی گسترده ای را انجام دهد. Bunkamura فعالیت های خود را ادامه می دهد و به عنوان مرکز فرهنگی گروه Tokyu در حالی که در پروژه ادغام شده است ، فعالیت خواهد کرد.

“سایت پروژه ، که فروشگاه گل سرسبد فعلی فروشگاه توکیو است ، در نیم قرن گذشته نقشی محوری در رشد شرکت توکیو و فروشگاه بزرگ توکیو داشته است.” کازو تاکاهاشی، رئیس جمهور و مدیر نماینده شرکت Tokyu. “ما افتخار می کنیم که برای توسعه این مرکز در Shibuya ، خانه گروه Tokyu Group ، با یک LCRE ، یک شریک قوی با تجربه عمیق در ایجاد پروژه های نمادین استفاده ترکیبی و یک رابطه راهبردی با LVMH و Agache همکاری می کنیم. با پیوستن نیروهای خود به LCRE ، ما موقعیت خوبی خواهیم داشت تا فضا را به یک مرکز جدید ، مشهور و پیشرو در جهان تبدیل کنیم ژاپن که ارزش جدیدی را به مشتریان ارائه می دهد. “

تاكاهاشی ادامه داد: “گروه توكیو 100 شركت خود را جشن خواهد گرفتهفتم برای اطمینان از اینکه این مرکز به نمادی از 100 سال آینده گروه Tokyu تبدیل می شود ، ما متعهد هستیم که Shibuya را به عنوان “شهر سرگرمی” در طول پروژه توسعه دهیم. “

“شیبویا یکی از شاخص ترین مراکز شهرهای جهان است و مشهور است که Shoto یک محله مسکونی معتبر ژاپنی است. ما افتخار می کنیم که با همکاری گروه Tokyu برای تجدید تصور از مکان شاخص فروشگاه بزرگ Tokyu ، که در تقاطع این دو است مناطق مهم ، برای تقویت موقعیت همسایگی به عنوان مرکز مد ژاپن و جذابیت لوکس منطقه را بالاتر ببرید ” ماتیو لو بوژک، شریک مدیریت ل Catterton Real Estate. “ما مشتاقانه منتظر همکاری با گروه Tokyu هستیم ، شرکتی که ارزشها و تعهد ما را در ایجاد یک مرکز نسل بعدی که تجربه منحصر به فردی را در قلب مشتریان ارائه می دهد ، به اشتراک می گذارد. توکیو

در باره شرکت توکیو

کنگلومرا که قسمت اصلی گروه Tokyu است که از آن زمان تشکیل شده است مارس 2021 شرکت توکیو از 230 شرکت و پنج م institutionsسسه و بنیاد دیگر تشکیل شده است ، با شعار گروه “به سوی یک عصر زیبا” در زمینه های مختلفی که به زندگی روزمره مشتریان بستگی دارد ، عمدتا در امتداد خطوط راه آهن توکیو ، مدتهاست که درگیر تجارت است. در حالی که توسعه شهری بر اساس تجارت راه آهن را در هسته اصلی کار خود قرار داده است. در Shibuya ، با هدف تحقق بخشیدن به دیدگاه خود در مورد “Shibuya ، مطلوب ترین مکان برای بازدید در ژاپن، “و” شیبویا ، شهر سرگرمی “، شرکت Tokyu در حال توسعه و بهره برداری از امکانات متعدد با کاربرد مختلط و انجام اقدامات مختلف برای بهبود جذابیت منطقه شیبویای بزرگ است.

در باره فروشگاه بزرگ توکیو

فروشگاه توکیو به عنوان یک شرکت اصلی در تجارت خرده فروشی گروه توکیو ، فروشگاه های بزرگ ، مراکز خرید و فروشگاه های ویژه را عمدتا در شیبویا و مناطق دیگر در امتداد خطوط راه آهن توکیو اداره می کند. این یک استراتژی متنوع “ادغام خرده فروش” است که از قدرت تشخیص و مهارت های ویرایشی که در تجارت فروشگاه های بزرگ پرورش داده است ، با هدف تحقق سبک زندگی مرفه مشتریان استفاده می کند. در Shibuya ، فروشگاه بزرگ Tokyu از طریق “نمایشگاه غذا Shibuya Tokyu” که در ماه جولای بازسازی می شود ، “Shibuya Hikarie ShinQs Toyoko Noren-gai” و “Tokyu Food Show Edge” نیازهای غذایی مختلف را برآورده می کند.

در باره ل Catterton Real Estate

با بیش از 27 میلیارد دلار سرمایه سهام در سراسر استراتژی های صندوق خود و 17 دفتر در سراسر جهان ، ل کاترتون بزرگترین شرکت سرمایه گذاری خصوصی متمرکز بر مصرف کننده است. ل تیم کاترون متشکل از نزدیک به 200 سرمایه گذار و متخصص حرفه ای با تیم های مدیریتی در سراسر جهان برای اجرای برنامه های استراتژیک برای رشد ، استفاده از بینش عمیق طبقه ای ، برتری عملیاتی و یک شبکه مشارکت گسترده ، با همكاران تیم های مدیریتی در سراسر جهان شریك هستند. از سال 1989 ، این شرکت بیش از 200 سرمایه گذاری در مارک های معتبر مصرف کننده انجام داده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ل کاترتون ، لطفا به آدرس lcatterton.com مراجعه کنید.

ل Catterton Real Estate به دنبال ایجاد بازدهی جذاب و متناسب با ریسک از تعداد معینی از کیفیت عالی ، لوکس خرده فروشی مبتنی بر توسعه و توسعه کار املاک و مستغلات در مکان های برتر در سطح جهان ، ایجاد مشارکت های نزدیک و بلند مدت با توسعه دهندگان برتر محلی است. LCRE پشتیبانی عملیاتی و استراتژیک متفاوتی را از شرکای خود ارائه می دهد ، همه در افزایش ارزش و بازده سرمایه گذاری به سود همه ذینفعان متمرکز است. برخی از پروژه های برجسته شامل Ginza SIX در Ginza توکیو ، منطقه طراحی میامی در میامی، و برنتوود شگفت انگیز در برنابی ، انگلیس کلمبیا.

www.lcattertonrealestate.com

مخاطب:

شرکت توکیو
ستاد امور شرکت ها
گروه روابط عمومی
[email protected]

فروشگاه بزرگ توکیو
اداره روابط عمومی
[email protected]

ل کاترون مشاور املاک
آندی رز / هیلی سالاس
ژول فرانک، ویلکینسون بریمر کاتچر
+ 1-212-355-4449

منبع L Catterton

اسکوترهای الکترونیکی Inokim به سمت IPO سوار می شوند

این شرکت در دهه گذشته رشد سریعی را تجربه کرده و طبق به روزرسانی های اخیر در 40 کشور جهان به فروش می رسد. درآمد اسرائیل در حدود تخمین زده می شود 8 میلیون دلار– 14 میلیون دلار در سال

اینوکیم در حال حاضر توسط کنترل می شود کفیر و دورور بن شوشن (72٪) سایر سهامداران شامل مراکز خرید بزرگ (20٪ ، ذکر شده در بالا) و Elad Vered ، معاون مدیر عامل گروه فاکس (8٪) هستند. این زنجیره 12 شعبه دارد اسرائيل، از جمله چهار مرکز خدمات ، و 40 نفر را در استخدام می کند اسرائيل. کفیر و دورور بن شوشن ، که این شرکت را در سال 2011 تأسیس کردند ، از اولین کسانی هستند که اسکوترهای برقی را در جهان فروخته اند. این برادران یک همکاری دیرینه با نمرود ریکاردو ساپیر داشته اند که اسکوتر الکترونیکی اصلی اینوکیم و مدل های بعدی آن را طراحی کرده است. ساپیر اولین شخصی بود که یک موتور توپی بدون برس را در داخل چرخ قرار داد و از باتری های یون لیتیوم در داخل بدنه آلومینیومی با مکانیزم تاشو برای حمل آسان استفاده کرد – اولین اسکوتر برقی سبک ، در سال 2009.

اینوکیم ، در سال 2011 تأسیس شد ، اولین شعبه خود را در مرکز Dizengoff در قلب تل آویو افتتاح کرد. امروزه اسکوترهای الکترونیکی خود را در 40 کشور به فروش می رساند که بیشتر آنها از طریق فروشندگان محلی صورت می گیرد. این شرکت در فعالیت دارد ایالات متحده، اسپانیا، آلمان، ایتالیا ، فرانسه و انگلیس. در طول سال 2022 ، قصد دارد فروشگاه هایی در میلان ، بارسلونا ، لندن ، میامی و نیویورک.

از زمان تاسیس ، این شرکت اخلال گر در بازار تحرک خرد برای راه حل های حمل و نقل آخرین مایل بود. شرکت های دیگر سعی کرده اند از طرح ، کیفیت و گستردگی بازار اینوکیم استفاده کنند. اینوکیم تنها تولید کننده اسکوتر الکترونیکی است که کل زنجیره ارزش خود را از طراحی تا تولید تا فروشگاه های مستقیم به مشتری در اختیار دارد و اداره می کند. داشتن کنترل و طراحی کامل در طراحی ، به شما این امکان را می دهد که جدیدترین فناوری ها را به ارمغان بیاورد و به سرعت آن را در محصولات خود بگنجاند ، همانطور که در آخرین پیشنهاد خود ، Quick 4 ، یک نسل جلوتر از نزدیکترین رقیب خود را در نظر گرفته است. این مزایا زمینه رشد سریع شرکت طی 10 سال گذشته بود.

مراکز خرید بزرگ ، بزرگترین اپراتور مرکز خرید در فضای باز در اسرائیل ، در اوایل سال 2020 ، هنگامی که 20٪ از شرکت را خریداری کرد ، در این شرکت سرمایه گذاری کرد. این گروه 22 مرکز خرید را در اداره و مدیریت می کند اسرائيل، 27 مرکز خرید در ایالات متحده و سه مورد دیگر در صربستان. در آن زمان ورود آن به حوزه اسكوترهای الكترونیكی شگفت آور تلقی می شد ، اما این شركت به راهكارهایی علاقه مند بود كه به مشتریانش كمك می كند بدون اتومبیل و ترافیك به مراكز خرید خود برسند. IPO بالقوه بازدهی سرمایه گذاری بیش از 6 برابر سرمایه اولیه آن را منعکس می کند.

در کشورهای دیگر مانند انگلستان و سنگاپور ، مراکز خرید خدمات اجاره اسکوتر الکترونیکی را به مشتریانی که می خواهند در مغازه ها سوار شوند یا در ساعات ازدحام به مراکز خرید بروند ، ارائه می دهند.

مراکز خرید بزرگ که توسط آن اداره می شود چای گالیس، تخمین می زند که استفاده از اسکوتر به مشتریان این امکان را می دهد تا با روشی سریع و کم هزینه به مراکز خرید دسترسی پیدا کرده و از آن پیمایش کنند و به شما این امکان را می دهد تا رد پای کربن خود را کاهش دهد ، الزامی که توسط دولت های سراسر جهان ارائه می شود.

علاوه بر این ، مراکز خرید بزرگ این فعالیت را ارزش افزوده به مشتریان خود می دانند ، خصوصاً اینکه بیشتر مراکز خرید آن در خارج از مراکز شهر ، نزدیک بزرگراههای اصلی واقع شده اند.

انتظار می رود KPMG و شرکت حقوقی Meitar این پیشنهاد را همراهی کنند.

کفیر بن شوشن
مدیرعامل و بنیانگذار
[email protected]
Inokim.com

منبع اینوکیم

لینک های مربوطه

https://inokim.com/

VIVE Hard Seltzer با راه اندازی PUNCH در سراسر ایالت بزرگ تگزاس به زندگی بزرگ خود ادامه می دهد

VIVE به تنهایی به شکل دادن به دسته سلتزر سخت کمک کرده است. با میراث Pumpkin Spice Hard Seltzer با تحسین ملی در پشت مارک ، VIVE در حال ورود به تگزاس با ارائه چیزی که از هنجار خارج شود ، به بازار عرضه کنید: VIVE PUNCH. در یک نظرسنجی از بیش از 600 مصرف کننده ، مارک VIVE دریافت که رابطه نوشیدنی های گازدار و شیرین با میوه ترجیح داده شده است. راه اندازی این تنوع جدید از مارک VIVE ، آن را به اولین و تنها مشت گاز دار و الکلی در قفسه تبدیل خواهد کرد.

“ما فوق العاده به توانایی خود در آوردن VIVE PUNCH خود بسیار افتخار می کنیم تگزاس. رده سلتزر سخت رقابتی است و ما فقط می دانستیم که باید به نوآوری BIG ادامه دهیم و محصول را به دست مشتریانی برسانیم که فکر می کنند BIG نیز “مشترک است جیک روس، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Braxton Brewing Company. “هر چهار عطر و طعم PUNCH دقیقاً همان چیزی را که نام وعده داده است ، از پانچ اصلی گرفته تا پانچ گرمسیری ارائه می دهند ، و ما از” واو “جدید خود خوشحال هستیم تگزاس طرفداران با این پرتاب. “

شرکت Braxton Brewing ، سازنده VIVE ، اخیراً به عنوان یک شرکت خصوصی با 5000 رشد سریعترین رشد و رشد سه ساله بی سابقه شناخته شد. تا حدی با راه اندازی انواع فصلی VIVE ، Pumpkin Spice ، ایوان روس، از بنیانگذاران و مدیر ارشد محصولات ، در لیست “30 زیر 30” Forbes در سال 2021 مورد تقدیر قرار گرفت. در همین حال ، VIVE نیز اخیراً بعنوان ذوب کننده سخت شناخته شده است که بالاترین سرعت را در بین همتایان رقابتی غیر ملی در غرب میانه تولید می کند. مارک مسلح به این دانش ، با داشتن مارک های سخت سلزر با جیب های عمیق تر ، منابع گسترده تر و شناخت بیشتر مصرف کننده ، همچنان در سطح ملی به رقابت ادامه می دهد.

درباره VIVE Hard Seltzer
VIVE Hard Seltzer به عنوان یک ایده ساده آغاز شد. ایده ای برای ایجاد یک گزینه آبجو که الهام بخش ، انگیزه و تحول در حرکت ما باشد. چیزی سبک ، واضح ، با طراوت و خیلی سنگین. بعد از بیش از یک سال آزمایش ، VIVE متولد شد. سینسیناتی اولین بار سلتزر سخت ساخته شده محلی وارد می شود 8 طعم دهنده طراوت، نوشیدن آن آسان است ، فاقد گلوتن است و کاملاً طبیعی است و فقط 100 کالری و دو گرم کربوهیدرات دارد ، این نوشیدنی عالی برای کمک به شما در زندگی است. در سال 2020 ، VIVE به عنوان یک بازیگر اصلی منطقه ای در زمینه سرعت معرفی شد نیلسن، در مقایسه با همتایان رقابتی خود ، بر فروش سلتوز سخت در Midwest تسلط داشته است. Braxton Brewing Company ، شرکت شریک VIVE ، نیز اخیراً رتبه 2051 را در لیست معتبر 2020 Inc. 5000 از سریعترین رشد شرکت های خصوصی در آمریکا کسب کرده است.

https://viveseltzer.com
https://www.facebook.com/viveseltzer
https://twitter.com/viveseltzer
http://instagram.com/viveseltzer

SOURCE VIVE Hard Seltzer


Seven-Eleven Japan Google Cloud را برای پیشرفت استراتژی ابر داده رقابتی انتخاب می کند

SUNNYVALE ، کالیفرنیا و توکیو، 10 مه 2021 / PRNewswire / – Seven-Eleven ژاپن در حال پیشبرد استراتژی تحول دیجیتال خود با Seven Central ، پلت فرم ابر داده خود ساخته شده بر روی Google Cloud است که داده های 21000 فروشگاه خود را در سراسر کشور تلفیق و تجزیه و تحلیل می کند تا تصمیم گیری در زمان واقعی کسب و کار را هدایت کند.

در هسته اصلی آن ، هدف Seven Central این است که نمایش داده های زمان واقعی را فراهم کند تا تصمیم گیری سریعتر در زمینه تجارت را فراهم کند. این اطلاعات داده های نقطه فروش (POS) فروشگاه های Seven-Eleven ژاپن را در سراسر کشور به یک مکان متمرکز در فضای ابری آورده و از راه حل های تجزیه و تحلیل داده هوشمند Google Cloud مانند BigQuery برای تجزیه و تحلیل داده ها در مقیاس petabyte و سیستم عامل مدیریت API ، Apigee استفاده می کند. یک API واحد و یکپارچه برای همه ابر داده های آن. با بهره گیری از این فناوری ها ، Seven Central می تواند پلتفرم خود را با کارآیی بالاتر مقیاس بندی کند و به تیم های خود در سراسر سازمان امکان دسترسی به داده ها و بینش هایی را بدهد که قبلاً در دسترس نبوده و این باعث کاهش چشمگیر زمان به بینشی می شود که تأثیر قابل اندازه گیری در عملیات تجاری دارد.

“با Seven Central ، هر بخش در Seven-Eleven ژاپن می تواند یک عکس فوری از داده ها و عملکرد تجاری هر فروشگاه به دست آورد و مطابق با آن پاسخ دهد. در انتخاب ایجاد ابر داده خود در Google Cloud ، مقیاس پذیری ، امنیت و باز بودن خدمات را در اولویت قرار دادیم برای ایجاد یک سیستم توسعه چابک که بتواند نیازهای سازمان را در آینده تأمین کند. “

در مرحله اول ، Seven-Eleven Japan داده های POS را از شبکه 21000 فروشگاه موجود خود جمع آوری کرد تا تجزیه و تحلیل در زمان واقعی را انجام دهد. Seven-Eleven Japan با هم حجم حجم داده و هم قاعده مند بودن دسترسی به آن ، احتمالاً به مرور افزایش می یابد ، Seven Central را طراحی کرد تا در آینده بتواند تا 30،000 فروشگاه را مقیاس بندی کند. این تضمین می کند که این پلتفرم می تواند از استراتژی های آینده فناوری اطلاعات و ابتکارات تحول دیجیتال شرکت پشتیبانی کند.

“Seven Central مثالی عالی در مورد چگونگی استراتژی ابر داده قوی است که می تواند تأثیر قابل توجهی در تجارت ایجاد کند. کاوش هوش مصنوعی Google Cloud و فناوری های یادگیری ماشین در آینده ، نوآوری های هدایت شده توسط Seven-Eleven Japan را تسریع می کند و آنها را قادر می سازد تا مناطق جدید ، “گفت تومووکی هیراته، معاون رئیس جمهور ، Google Cloud Japan.

درباره Google Cloud

Google Cloud توانایی سازمان ها را در تبدیل دیجیتال تجارت خود با بهترین زیرساخت ها ، سیستم عامل ، راه حل های صنعت و تخصص تسریع می کند. ما راه حلهای ابری درجه شرکتی ارائه می دهیم که از فناوری پیشرفته گوگل برای کمک به شرکتها در کارایی کارآمدتر و سازگار شدن با نیازهای متغیر استفاده می کند و پایه ای برای آینده در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان در بیش از 200 کشور و سرزمین برای حل مهمترین مشکلات تجاری خود به Google Cloud به عنوان شریک مورد اعتماد خود مراجعه می کنند.

درباره شرکت Seven-Eleven Japan، Ltd.

Seven-Eleven Japan به عنوان یک شرکت عامل از Seven & i Group فعالیت می کند ژاپنی ها بزرگترین فروشگاه زنجیره ای رفاه با 20980 فروشگاه در سراسر کشور (همانطور که در 31 آگوست 2020.) به عنوان یکی از رهبران عقاید در ژاپنی ها صنعت فروشگاه های راحتی ، Seven-Eleven Japan سریع معرفی صندوق های پول نقد POS بود. اولین بار در صنعت بود که 24 ساعته افتتاحیه را اجرا کرد. و بصورت فعالانه مارک خصوصی خود را عرضه کرده است (Seven Premium.) این شرکت 8،959 کارمند دارد (مانند 29 فوریه 2020.)

SOURCE Google Cloud

Tecate® حمایت رسمی ایالات متحده از لیگ BBVA MX را اعلام کرد

دشتهای سفید، نیویورک، 10 مه 2021 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – HEINEKEN موارد استفاده و نام تجاری TECATE® امروز حمایت رسمی رسمی چند ساله LIGA BBVA MX ، پربیننده ترین لیگ فوتبال در ایالات متحده را اعلام کرد. تکت موارد استفاده همچنین این عضو دیگر مسابقات LIGA BBVA MX ، LIGA BBVA Expansión MX و LIGA BBVA MX Femenil خواهد بود. حمایت رسمی و فعالیتهای مربوط به آن نشان دهنده تمایل و اشتیاق دیرینه به فوتبال مکزیک در ایالات متحده است.

بیانیه مطبوعاتی چند کانال تعاملی را در اینجا تجربه کنید: https://www.multivu.com/players/Spanish/8888451-tecate-official-us-sponsorship-liga-bbva-mx/

این توافق نامه شامل استفاده از آرم ، نام و تصاویر تیم ها و بازیکنانی است که در لیگ BBVA MX شرکت می کنند ، مصاحبه با افسانه های فوتبال مکزیک ، حضور در مسابقات در باز و بسته شدن فصل ، دسترسی به مقالات اختصاصی و حضور در بهترین خلاصه های مسابقات در سیستم عامل های اجتماعی LIGA BBVA MX.

مدیر ارشد برند Tecate گفت: “با این حمایت منحصر به فرد ، Tecate یک قدم قدم به جلو برمی دارد تا خود را به عنوان برندی که به بهترین شکل هواداران آمریکایی را با تیم های فوتبال مورد علاقه خود LIGA MX متصل می کند ، تجربه های به یاد ماندنی در زمین و خارج از زمین را ارائه دهد.” ، اسکار مارتینز. “در آستانه یک تابستان هیجان انگیز فوتبال ، ما خوشحالیم که تجربه های فراموش نشدنی را ارائه می دهیم که با روحیه غیر مطابق و پیچیده ما صحبت می کند. مکزیک در ماست!”

گیلرمو آلگرت، مدیر بازرگانی LIGA MX ، افزود: “ما بسیار هیجان زده هستیم که Tecate ، یک مارک معروف و مشهور مکزیکی ، همکاری LIGA MX خود را به ایالات متحده گسترش خواهد داد. شکی نیست که طرفداران LIGA MX در ایالات متحده بسیار قوی ، به طور متوسط ​​بیش از 400000 بیننده در هر بازی ، نشان دهنده 40٪ از مخاطبان LIGA MX. بازار ایالات متحده همچنان مکان مهمی برای رشد و ارتباط روزانه LIGA MX است. جامعه اسپانیایی علاوه بر بیش از 35 میلیون آمریکایی مکزیکی که در آنجا زندگی می کنند. ”

وی افزود: “Tecate در حال حاضر یكی از مارك های مورد علاقه آمریكایی های مکزیکی برای لذت بردن از حضور در کنار دوستان است و این هدف این انجمن است: ارائه تجربیات سرگرم کننده و ایمن برای طرفداران سنی قانونی ، ضمن اینکه به ما امکان می دهد پیام های مسئولیت اجتماعی را ارائه دهیم.” مارتینز

درباره TECATE

TECATE® نشان دهنده انرژی واقعی آمریکایی های مکزیکی در ایالات متحده است. ما هنوز در سرزمینی تولید می شویم که نام خود را با نام Tecate به خود می گیریم ، با استفاده از همان دستور العمل با کیفیت بالا از سال 1944. White Plains، N.Y. برای دریافت اخبار و به روزرسانی ها ، ما را در توییتر و اینستاگرامTecate دنبال کنید یا از TecateBeerUSA.com دیدن کنید

درباره LIGA MX

مستقر در تولوکا ، LIGA MX در سال 2012 برای ترویج توسعه فوتبال در مکزیک توسط همه بخش ها و در سایر زمینه ها: ورزش و مسابقات ، اداری ، حقوقی ، ارتباطات و بازاریابی تاسیس شد.

Liga MX سازمانی است که مهمترین لیگهای حرفه ای مکزیک را مدیریت می کند. لیگ برتر لیگا MX ، لیگا BBVA MX ، مخاطبان بسیار قدرتمندی در سراسر آمریکای شمالی و در میان بزرگترین لیگ های نیمکره غربی دارد. از دیگر مسابقات حرفه ای Liga MX می توان به Liga BBVA MX Feminil ، Expansion BBVA MX و E-Liga BBVA MX اشاره کرد.

منبع Tecate موارد استفاده

منبع Tecate USA

Boatsetter Furthers توسعه تجارب روی آب با راه اندازی ماهیگیری قایق سوار

از زمان عرضه بتا در ماه فوریه ، ماهیگیری Boatsetter در حال حاضر در رکورد رشد در Q1 با درآمد بازار و ماهیگیری به ترتیب 140 و 300 درصد افزایش یافته است این خرید بیشتر موقعیت شرکت را به عنوان بازیکن غالب در جامع می کند 50 میلیارد دلار صنعت قایقرانی تفریحی جهانی و 410 میلیون دلار بازار منشور ماهیگیری.

تجربه های ماهیگیری یک پیشرفت طبیعی برای Boatsetter است زیرا این شرکت همچنان به ارائه تجربه های روی آب خود ادامه می دهد. Boatsetter سابقه کار با منشورهای ماهیگیری را دارد و از طریق بستر مشتری پسند ، این شرکت منشورهای ماهیگیری و ماهیگیری را برای همه قابل دسترسی تر می کند.

Boatsetter ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت Boatsetter گفت: ژاکلین باومگارتن. “راه اندازی Boatsetter Fishing ما را قادر می سازد تا ماهیگیری را در دسترس مخاطبان بیشتری قرار دهیم.”

“بنیانگذار راهنمای فیشر” ، لوک کمپبل.

منشورهای ماهیگیری در سراسر ایالات متحده در مکان های کلیدی از جمله در دسترس هستند Florida Keys، تامپا، سن دیگو و میامی. قیمت اجاره از 400 دلار برای اجاره نیم روزه با سه تا چهار ماهیگیر تا 2500 دلار برای یک روز کامل با شش ماهیگیر و راهنمای ماهیگیری و کاپیتان محلی باتجربه.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو اجاره ، به اینجا مراجعه کنید boatsetter.com

درباره Boatsetter:
قایق سوار، پلت فرم اجاره قایق شماره 1 در صنعت بواتستر از طریق مشارکت نوآورانه خود با Geico / BoatUS ، تنها بازار اجاره قایق نظیر به نظیر در ایالات متحده است که شامل بیمه مالکان ، ناخدایان و مستاجر است. Boatsetter به مستاجرین و مالکان خود دسترسی به بزرگترین پایگاه داده کاپیتان های دارای گواهینامه USCG را ارائه می دهد و این امکان را برای کسانی که سابقه قایقرانی ندارند تجربه می کنند و می توانند وقت خود را صرف آب کنند.

درباره راهنمای فیشر
راهنمای فیشر در سال 2016 توسط ادوارد هیل و لوک کمپبل و با بیش از 2500 تجربه ماهیگیری برای رزرو و همکاری با بیش از 500 منشور ماهیگیری ، راهنما و لباس ، به بازار پیشرو ایالات متحده برای رزرو سفرهای ماهیگیری تبدیل شد. Fisher Guiding با توجه به کیفیت – با توجه به شرکای ماهیگیری و تجربه کاربر – باعث ایجاد یک شبکه بین المللی راهنما و کاپیتان با پیشنهادها در طول ماهیگیری چرخشی ، ماهیگیری با پرواز ، سفرهای خانوادگی و ماجراهای چند روزه می شود.

مخاطب:
فیونا پارچاریدیس
[email protected]

SOURCE قایق سوار