گزارش جدید بیشترین کاهش ملی در مصرف کالری نوشیدنی را از زمان توافق نامه آشامیدنی برجسته نشان می دهد

واشنگتن، 28 سپتامبر 2020 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – ارزیابی کننده مستقل Keybridge LLC امروز گزارش سالانه خود را در مورد پیشرفت در رسیدن به یک هدف در سراسر کشور ، تعیین شده توسط صنعت نوشیدنی و اتحاد برای یک نسل سالم ، برای کاهش کالری و قند آمریکایی ها از نوشیدنی ها ، منتشر کرد. این گزارش خاطر نشان کرد که سال 2019 بیشترین کاهش مصرف کالری در یک سال و سومین سال متوالی کاهش از زمان آغاز ابتکار عمل را داشته است.

در سال 2014 ، انجمن نوشیدنی های آمریکایی (ABA) ، شرکت کوکاکولا ، پپسی کو ، Keurig Dr Pepper (گروه سابق دکتر Pepper Snapple) و Healthier Generation از ابتکار کالری های نوشیدنی (BCI) ، تعهدی برای کاهش سرانه مصرف تا سال 2025 کالری نوشیدنی 20٪ در سطح ملی باشد.

براساس این گزارش ، مصرف کالری و شکر از نوشیدنی ها در سال 2019 ، حتی با رشد حجم فروش ، 2.4٪ کاهش یافت. بیشتر پیشرفتها در جهت رسیدن به هدف کالری ناشی از کاهش مصرف نوشابه های گازدار کامل است. کالری آب میوه و نوشیدنی های ورزشی نیز در سال 2019 کاهش یافته است. به ازای هر نفر ، مقدار نوشابه های بدون کالری و کم کالری ثابت نگه داشته می شوند ، که نشان دهنده تغییر نسبت به سال های گذشته است که کاهش میزان نوشابه های کم کالری و کم کالای اصلی جذب کالری بود. پیشرفت کاهش در همین حال ، فروش آب در سال 2019 رشد کرد.

از زمان شروع BCI ، کالری نوشیدنی به ازای هر نفر 5.6 درصد از 203.0 کالری برای هر نفر در روز در سال 2014 به 191.8 در سال 2019 کاهش یافته است. کاهش سالانه در هر سه سال گذشته تسریع شده است.

وی گفت: “ما خوشحالیم که شاهد پیشرفت مستمر در رسیدن به هدف کاهش کالری نوشیدنی 2025 هستیم.” کتی هیگینز، مدیر ارشد اجرایی در Healthier Generation. “اگرچه ما در سال آینده چیزهای زیادی در مورد تأثیر همه گیری COVID-19 در الگوی مصرف نوشیدنی باید یاد بگیریم ، اما Healther Generation همچنان به کار طولانی مدت خود متعهد است که اطمینان حاصل کند خانواده های سراسر کشور به نوشیدنی های کم یا زیاد دسترسی دارند. بدون شکر.”

این پیشرفت ، که پیش از همه گیری COVID است ، در حالی صورت می گیرد که صنعت نوشیدنی نوآوری ها و بازاریابی محصولات را به سمت گزینه های کم کالری سوق داده است. در سال 2018 ، بیش از دو سوم مارک های جدید نوشیدنی که معرفی شده بودند گزینه های کم ، کم یا کالری متوسط ​​بودند. در سال 2019 ، بیش از 55٪ نوشیدنی های خریداری شده کالری صفر داشتند.

وی گفت: “شرکت های تولید کننده نوشیدنی در آمریکا گزینه های بیشتری را با شکر کمتر و اندازه کمتر از هر زمان دیگری ارائه می دهند – شما می توانید این تغییرات را در راهرو نوشیدنی مشاهده کنید و مصرف کنندگان را به کاهش قند در رژیم های غذایی ترغیب می کند. کاترین لوگار، رئیس و مدیر عامل انجمن نوشیدنی های آمریکا. “این نتایج قدرت مشارکت های دولتی و خصوصی را نشان می دهد که برای کمک به تلاش های خانواده برای برقراری تعادل در زندگی آنها همکاری می کنند.”

به مدت 15 سال ، Healthier Generation راه حل های مبتنی بر جامعه و جامعه در حمایت از سلامت كل كودكان را دعوت و تسهیل كرده است. در سال 2006 ، شرکت های تولید کننده نوشیدنی های Healthier Generation ، ABA و آمریکایی توافق نامه ای را امضا کردند که کالری های نوشیدنی ارسال شده به مدارس K-12 کشور را بیش از 90 درصد کاهش می دهد. ابتکار عمل کالری نوشیدنی بر اساس این تلاش برای کاهش مصرف کالری نوشیدنی ها در سطح ملی و محلی است.

در اواخر سال جاری ، Healthier Generation و ABA گزارشی تکمیلی را درباره ابتکارات انجمن های BCI منتشر می کنند ، که پیشرفت در دستیابی به هدف کاهش کالری نوشیدنی 20٪ را در پنج جامعه منتخب در سراسر کشور ارزیابی می کند.

گزارش ملی سال 2019 در وب سایت Healthier Generation به آدرس www.healthiergeneration.org/bci و وب سایت انجمن نوشیدنی آمریکا به آدرس www.ameribev.org در دسترس است.

درباره اتحاد برای یک نسل سالم
اتحاد برای یک نسل سالم معتقد است که هر کودک سزاوار آینده ای سالم است. به مدت 15 سال ، Healthier Generation با اطمینان از اینکه محیط پیرامون آنها از سلامت جسمی ، اجتماعی و عاطفی آنها حمایت می کند ، به کودکان امکان می دهد تا عادت های سالم مادام العمر را ایجاد کنند. کار ما با انگیزه اشتیاق ما برای زندگی سالمتر از همه جوانان ، به بیش از 29 میلیون کودک در سراسر کشور رسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و کمک به ایجاد تغییر ، به HealthierGeneration.org مراجعه کرده و با ما در فیس بوک و توییتر.

درباره انجمن نوشیدنی های آمریکا
انجمن نوشیدنی های آمریکایی یک سازمان تجارت ملی است که طیف گسترده ای از شرکت های تولید کننده و توزیع کننده مشروبات غیر الکلی را در ایالات متحده. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایتهای www.balanceus.org و www.ameribev.org مراجعه کنید.


اتحاد SOURCE برای یک نسل سالم و انجمن نوشیدنی های آمریکایی


Hisense سفیر برند جهانی گونگ لی را اعلام کرد

گونگ لی فیلم های چینی را به صحنه بین المللی آورده است. همکاری بین گونگ لی و هایسنس ، که باعث پیشرفت مارک های چینی در جهان شده است ، بهترین ها را در یکدیگر به نمایش می گذارد. تیاو مهمترین دلیل انتخاب گونگ لی روحیه نهایی او است که با قابلیت اطمینان و تمرکز Hisense همزمان است. علاوه بر این ، این همکاری به نفع فعالیت های بازاریابی خارج از کشور است. فیلم های او “سورگوم سرخ” ، “داستان از.” به عنوان یکی از شناخته شده ترین بازیگران متولد چین متولد چین کیو جو“و” خداحافظ صیغه من “برنده شد خرس طلایی جایزه برلین جشنواره بین المللی فیلم ، شیر طلایی جایزه ونیز جشنواره بین المللی فیلم و نخل طلایی جایزه کن جشنواره بین المللی فیلم به ترتیب. او همچنین خدمت کرد بر هیئت داوران ونیز جشنواره بین المللی فیلم و توکیو شوخ طبعی جشنواره بین المللی فیلمتو توحرفه ای بی نظیر در صنعت فیلم سازی چین.

گونگ لی به عنوان “ملکه” شناخته می شود ، در حالی که هایسنس پادشاه مطلق در بازار تلویزیون چین است. طبق CMM ، یک سازمان معتبر داده شخص ثالث ، Hisense از سال 2004 تا 2019 با سهم بازار در بازار تلویزیون چین قرار دارد. به خصوص در زمینه صفحه نمایش های بزرگ سطح بالای 80 اینچ ، تلویزیون لیزر Hisense به طور کامل مقام اول سهم بازار را به خود اختصاص داده و مطلق است حاکم بازار صفحه نمایش بزرگ. در همین حال ، تلویزیون Hisense به رهبر بازار کشورهایی از جمله تبدیل شده است ژاپن، استرالیا و آفریقای جنوبی. طبق نظرسنجی منتشر شده توسط گروه بین الملل انتشارات چین ، Hisense یکی از معروف ترین مارک های چینی برای شهروندان خارج از کشور برای سالهای طولانی بود.

قرار بود این همکاری در جریان یوفا اعلام شود یورو 2020. به دلیل COVID-19 ، اعلامیه اعلام شد اعلام کرد با موویه همکاری با گونگ لی ادامه امضای قرارداد است بندیکت کامبربچ به عنوان سفیر برند در جام جهانی 2018. گونگ لی به کار خود اختصاص داده و احترام می گذارد و هر یک از نقش های اصلی او نتیجه تمرکز مداوم بر مهارت های بازیگری او است. Hisense به تکنولوژی و کیفیت اهمیت زیادی می دهد و توسط مصرف کننده کاملا شناخته شده استمن هستمn بازارهای ژاپن ، اروپا و آمریکا. علاوه بر این ، نگرش آرام و متغیر گونگ به خوبی با Hisense ، یک شرکت فناوری عملگرا متناسب است. تم چشم نواز پوستر ، “چه کسی از من بهتر است” ، به طور مناسب قدرت و اطمینان هر دو طرف را انتقال می دهد.

هایسنس همچنین اولین مانیتور پخش معیار پخش سطح بالا را در سال 2015 منتشر کرد چین امروز ، که پیوند ارزشی با تصویر حرفه ای گونگ لی در فیلم ایجاد کرده و صحت و منحصر به فرد بودن Hisense را در انتخاب سفیران مارک نشان می دهد.

منبع Hisense

لینک های مربوطه

www.hisense.com

Laurent Fresnet برای نوآوری در تجربه چشیدن شامپاین Mumm ، دیدگاه برتر خود را به ارمغان می آورد

میسون مامان: جستجوی مداوم برای Nec Plus Ultra

تاریخ میسون مامان، که قدمت آن تقریباً به 200 سال قبل می رسد ، روح نوآوری مداوم در تولید شامپاین را ارائه می دهد. این دیدگاه آوانگارد ریشه در رابطه ای سازش ناپذیر با کیفیت دارد که خلاصه آن را شعار بنیانگذار آن می داند جورج هرمان مامان: “به سادگی بهترین.”

روح قاطعانه به آینده تبدیل شد میسون مامان همچنان به کشف روش های جدید برای آشکار کردن ماهیت Pinot Noir می پردازد ، که میوه های شدید ، غنی و ظریف آن ساختار ، پیچیدگی و طراوت و نشاط بیشتری به گیاهان Casa می بخشد.

استاد کارخانه شراب سازی لوران فرسنت ، نگهبان رسمی میراث 200 سال نجات غریق میسون مامان، از ثروت دانش به دست آمده برای توسعه کامل طعم های Pinot Noir بهره می برد.

Laurent Fresnet سنت نوآوری را تداوم می بخشد میسون مامان

Laurent Fresnet که در شامپاین به دنیا آمد ، ارتباط شخصی عمیقی با منطقه Montagne de Reims دارد ، زیرا در روستای Grand Cru de بزرگ شده است سیلری، در خانواده ای از شراب سازان که برای پنج نسل 100٪ شامپاین Grand Cru تولید کرده اند.

Fresnet ، که به میسون مامان وی به عنوان استاد جدید انبار در ژانویه 2020 ، به ویژه توسط غنای زمین بازی خود جذب شد. وی می گوید: “مامان دارای استثنایی ترین باغ های انگور در شامپاین است.” “این terroir همه چیزهایی را که می خواهید بخواهید ایجاد کنید تا نفیس ترین غذاهای مجلسی را ایجاد کنید.”

تعهد او به نوآوری در طول تحصیلات ، ابتدا در یک مرکز تحقیقاتی مشهور در آویز ، و سپس در دانشگاه ریمز ، که در آنجا در رشته های شناسی ، زیست شناسی و بیوشیمی فارغ التحصیل شد ، تثبیت شد.

لوران فرسنت می فهمد که شامپاین شرابی است که زنده است و در تکامل مداوم است. او با انرژی و کنجکاوی سیری ناپذیری که دارد ، با همان روحیه آوانگاردی که الهام گرفته به آینده می نگرد میسون مامان از زمان آغاز آن.

یک برخورد خلاقانه بین استاد انبار ، دانشمند مغز و اعصاب و طراح

Laurent Fresnet چالش جدیدی را آغاز کرد: غنی سازی تجربه چشیدن شراب های Mumm ، نشان دادن طیف کاملی از رایحه های آنها. او این رویکرد جدید را با گردهم آوردن گابریل لپوزز ، دانشمند مغز و اعصاب که 15 سال در مورد چشیدن و درک شراب و طراح ، اکتاو دوگل ، که شاهکار بزرگ Grand Cordon Stellar Mumm را حل کرد – اولین شامپاین که می تواند صرف کند ، صرف کرد. در فضا خوشبخت شوید

Fresnet با توصیف هر یک از غذاهای سبک برای لپوز شروع کرد: ویژگی های اصلی آن و تفاوت های ظریف آن ، حتی گاهی فراموش شده. جاه طلبی استاد سرداب این بود که اجازه می دهد تصفیه شده و دقیق تری از هر شراب و رایحه های لطیف آن بخواند. Lepousez با استفاده از علوم اعصاب در قدردانی از شراب ، به تحقیقات خود اعتماد کرد. در طول چشیدن ، مغز بی نهایت سیگنال دریافت شده توسط حواس را دریافت می کند ، از جمله مهمترین آنها بینایی و لمس است. این علائم در طعم و مزه و در نتیجه ، در نحوه لذت بردن از شراب تأثیر دارند.

وقتی یک یا چند نشانه حسی سنتی تغییر می کند ، عادت های خودکار ما به چالش کشیده می شود و منجر به تجربه خودآزمایی مزه می شود. عطر و طعم های بیشتری به منصه ظهور می رسد و چشم اندازهای جدیدی فراتر از ویژگی های ذاتی شراب را باز می کند.

Laurent Fresnet ابزارهای تازه طراحی شده برای امتحان کردن شامپاین های Mumm را ارائه می دهد

لوران فرسنت به اکتاو سفارش داد گل سیگنالهای مبتنی بر بینایی و لمس را تصور و تفسیر کنید که ویژگیهای مختلف نهان مشخص شده توسط Fresnet در هر خانواده را برجسته کند. دو فنجان فرموله شد. شیشه ای گنبدی شکل صاف و براق با بنفش اشباع عمیق ، دارای ساقه ای ضخیم و سنگین بر روی پایه ای گسترده از فولاد ضد زنگ صیقلی ، که باعث می شود وزن آن نسبت به لیوان شامپاین سنتی سنگین باشد.

کاسه دوم از خارج مات است که به آن حالت خنک و دانه ای روی لب می دهد. ساقه نازک با لبه های تیز و پایه آلومینیومی ، کمی باریک تر از یک شیشه شامپاین کلاسیک Mumm ، دارای سطحی کمی خشن است. وزن کلی بسیار سبکتر از یک لیوان شامپاین استاندارد است.

سبک Mumm قبلاً هرگز کاوش نکرده است

قبل از شروع چشیدن مزه ، لوران فرسنت از گابریل لپوزز دعوت کرد تا یک آزمایش بویایی ساده با غذای مجلسی Mumm Grand Cordon با مهمانان انجام دهد ، که تغییرات شگفت آور در پاسخ های فردی در مورد رایحه را نشان می دهد. تحقیقات منتشر شده در سال 2019 نشان داد که این تفاوت ها ژنتیکی است. لپوز ، توضیح داد ، علاوه بر ژن های ما ، به شدت تحت تأثیر حافظه ، ارتباطات عاطفی و بسیاری از عوامل بیرونی هستیم که پاسخ های بسیار فردی و شخصی به ما می دهد.

لوران فرسنت سه cuvées را انتخاب کرد که به ویژه نماینده مجلس هستند.

Mumm Grand Cordon Rosé که در یک کاسه معمولی طعم خورده است ، طعم تازه ای را در اولین جرعه ارائه می دهد و سپس ویژگی میوه ای خود را نشان می دهد. با چشیدن در کاسه بنفش صیقل داده شده سنگین تر ، عمق جذاب و نت های لذیذ میوه های قرمز (گیلاس مورلو و آمارنا) و شیرینی پفکی وین را نشان می دهد.

این آزمایش با Mumm Brut Millésimé 2013 تکرار شد. لورن فرسنت پیشنهاد کرد ابتدا آن را در یک کاسه مات ، بسیار سبک تر ، با یک سطح بافت بچشید ، که یک طراوت پنهان با عطرهای ظریف و شفاف را نشان می دهد که معمولاً در این گیاه ظاهر نمی شود. با این حال ، این کیوی بالغ ، ساختار یافته و دقیق که در کاسه کلاسیک Mumm میل شده است ، نت هایی از شیرینی های عالی را ارائه می دهد.

در کاسه استاندارد ، RSRV Blanc de Noirs 2009 تمام خصوصیات خارق العاده Pinot Noir رسیده را از Verzenay منتشر کرد: سخاوت ، پیچیدگی و رایحه میوه های رسیده. با این حال ، هنگامی که این شراب در لیوان مات چشیده می شود ، طراوت و شادابی خوبی با رایحه مرکبات و هلو متبلور از خود نشان می دهد. Laurent Fresnet تأکید می کند که طراوت چشمگیر به ما امکان می دهد تا پتانسیل پیری زیاد این شراب استثنایی را پیش بینی کنیم.

لورن فرسنت نتیجه گیری می کند: “این آزمایش ابتکاری کمک می کند تا تفاوت های ظریف غنی در شراب های موم و همچنین ماهیت قابل توجه و کلیدوسکوپی واکنش های شگفت انگیز انسانی ما به شامپاین آشکار شود.”

# کاوشگران مامان

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1279132/Maison_Mumm_Laurent_Fresnet.jpg
آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1279133/Maison_Mumm_Logo.jpg

تماس با ما برای مطبوعات:

باستین وندریل
میسون مامان
[email protected]

سیلین فرای
میسون مامان
[email protected]

با مسئولیت پذیری بنوشید

منبع Maison Mumm

منبع Maison Mumm

در پاسخ به فرماندار نیوسوم ، لایحه 2149 مجمع قانونی را به عنوان دیگر نامه های پست به همراه سایر طرف های مربوطه امضا كرد ، Dine Black LA و انجمن رستوران های لاتین بیانیه زیر را منتشر كردند:

سانفرانسیسکو، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / –

همکاران
“با امضای لایحه 2149 مجمع ، فرماندار نیوزوم یک حلقه نجات برای 40،000 محلی را قطع کرده است کالیفرنیا رستوران هایی که تا حدی به Postmates اعتماد کرده اند تا دسترسی خود را به خدمات تحویل در طی همه گیر Covid-19 حفظ کنند. دسترسی قریب الوقوع به خدمات هزاران رستوران محلی ؛ قطع دسترسی به 100 میلیون دلار درآمد کسب و کارهای محلی در سال 2020 و پاک کردن میلیون ها مالیات بر فروش خزانه دولت ، نمونه ای کلاسیک از قانونگذاری با نیت خیرخواهانه به طرز وحشتناکی است. در حالی که Postmates تقریباً به طور کامل با بازرگانان در توافق نامه های رسمی کار می کند ، کالیفرنیا مشاغل همچنین قبل از رسمیت بخشیدن به قراردادها ، قادر به آزمایش بسترهای تحویل در طی یک همه گیر با هزینه صفر برای رستوران ها بوده اند ، این یک مزیت مهم در زمان عدم اطمینان است که در آن مشاغل برای باز نگه داشتن نیاز به درآمدزایی سریع دارند. ”

Dine Black LA
“ائتلاف رستوران سیاه از لس آنجلس این زمان را برای درخواست “وضعیت اضطراری” می داند در حالی که بسیاری از رستوران های سیاه پوست روزانه برای زنده ماندن از بحران همه گیری تلاش می کنند. تحویل کالا برای مشتریان عادی جدید شده است و سیستم عامل های تحویل غذا این امکان را برای بسیاری از دارندگان رستوران های ما فراهم کرده است. امضای لایحه مجمع 2149 پایداری صاحبان رستوران را تهدید می کند که روزانه با تصمیم سختگیرانه در مورد گرفتن حقوق و حمایت از نیازهای خانواده خود روبرو هستند. “

انجمن رستوران های لاتین
لایحه مجلس 2149 برای رستوران های سراسر ایالت مضر است کالیفرنیا. ما همه تلاش خود را می کنیم تا درهای رستوران متعلق به لاتین باز نماند. آخرین چیزی که انتظار داریم استاندار این است که دسترسی ما به سیستم عامل های حیاتی فناوری را کاهش دهد. با مجبور کردن رستوران ها برای بستن قرارداد با سیستم عامل هایی که به صلاحدید خود استفاده می کردند ، نه تنها دسترسی به این سرویس های مهم را جلب می کند ، بلکه باعث افزایش هزینه های این سرویس های مهم در زمانی می شود که رستوران ها به گزینه های کمتری نیاز دارند و انعطاف پذیری بیشتری دارند. به جای محدودیت های بیشتر ما بسیار ناامید شده ایم که با یک ضربه قلم ، استاندار دسترسی به سیستم عامل های فناوری مورد نیاز هزاران نفر را از بین برد کالیفرنیا مشاغل متعلق به لاتین.

در تدارکات مطابقت با قانون جدید ، مجبور خواهیم شد خدمات خود را برای غیر شریک زندگی خود کاهش یا مختل کنیم 1 اکتبر 2020، به این معنی که بعضی از مالکان کمتر از 1 هفته فرصت دارند تا راه حل های تحویل پیدا کنند.

هر مشاغلی که از درآمدزایی با هزینه صفر از طریق پلتفرم Postmates بهره مند شده باشد ، می تواند درخواست حذف از طریق ما ارسال کند درگاه پشتیبانی بازرگان و طی 72-96 ساعت از بازار ما برداشته شود.

درباره همکاران
Postmates یک رهبر در ارائه رستوران های مورد علاقه شما و تعداد بیشتری مورد نیاز است. این پلت فرم به مشتریان امکان دسترسی به بیشترین بازرگانان در ایالات متحده را با بیش از 600000 رستوران و خرده فروش برای تحویل و وانت فراهم می کند که بسیاری از آنها فقط به Postmates اختصاص دارند. رهبر بازار در لس آنجلس و بازارهای جنوب غربی ، Postmates 80٪ از خانوارهای ایالات متحده را در 50 ایالت تحت پوشش خود دارد. مشتریان می توانند با پیوستن به Postmates Unlimited ، اولین سرویس اشتراک صنعت ، تحویل رایگان را برای همه بازرگانان دریافت کنند. با بارگیری برنامه یا بازدید ، بیشتر بدانید یا تحویل را شروع کنید www.postmates.com.

SOURCE همکاران

لینک های مربوطه

http://www.postmates.com

صنعت شاهدانه دارای تابستان پرفروش در فروش است

دنور، 22 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – هوش تجاری Akerna (نزدک: KERN) (“Akerna” یا “شرکت”) ، یک نرم افزار سازمانی ، پیشرو ارائه دهنده فناوری انطباق و توسعه دهنده اولین برنامه تولید بذر برای فروش بذر صنعت شاهدانه ( ERP) با استفاده از فناوری نرم افزار (MJ Platform finds) ، صنعت حشیش تابستانی پر فروش در فروش داشته است.

بین ماه های ژوئن و آگوست ، فروش ماهیانه شاهدانه به طور کلی 19٪ افزایش یافته است. اگرچه این افزایش نسبت به سالهای گذشته کمتر بود ، اما این امر بیشتر به رشد پایدار و پایدار فروش شاهدانه در طول سال مربوط می شود که ناشی از شیوع COVID-19 است.

می گوید: “طی چند سال گذشته ، تابستان دارای سودآورترین ماههای سال برای شاهدانه است و علی رغم عدم اطمینان سال ، این روند ادامه دارد.” رایان بالمن، تحلیلگر هوش تجاری ، آکرنا. “در صورت وجود ، به دلیل COVID ، ما شاهد رشد مداوم و پایدار فروش شاهدانه در طول سال بوده ایم.”

در طول تابستان ، تعطیلات آخر هفته مانند 4هفتم در ماه ژوئیه و روز کارگر جهش قابل توجهی در فروش شاهدانه به وجود آورد که منجر به دو روز فروش بیشترین فروش سال 2020 تاکنون شده است.

روز یادبود
به طور سنتی ، روز یادبود افزایش مشابه فروش سایر تعطیلات آخر هفته تابستان را ندارد. با این حال ، جمعه قبل از روز یادبود با افزایش 10 درصدی فروش روبرو شد ، در حالی که در سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

بینش های اضافی:

  • فروش بر اساس دسته بندی – 45٪ گل، 33٪ کارتریج / قلم، 11٪ کنسانتره ، 8٪ مواد خوراکی تزریق شده
  • 83٪ از فروش در فروشگاه بود ، در حالی که 17٪ وانت / تحویل بود
  • 93٪ مشتری را تکرار می کنند ، در حالی که 7٪ اولین بار سفارش بوده است
  • 64٪ خریدها توسط آقایان و 36٪ از خریدها توسط زنان انجام شده است

4هفتم جولای
در حالی که 4هفتم تعطیلات جولای به خودی خود یک روز فروش قابل توجه نیست ، آخر هفته قبل از آن است. برای چهار سال گذشته ، جمعه قبل از 4هفتم در ماه جولای به طور مداوم به عنوان یکی از 5 روز فروش بالاترین میزان فروش در صنعت شاهدانه قرار گرفته است. در این سال ، مصرف کنندگان بیش از 206 میلیون دلار روی محصولات شاهدانه بین 2 جولایدوم (پنجشنبه) و 4 جولایهفتم (شنبه).

روز پنجشنبه شاهد افزایش 74 درصدی میانگین فروش روزانه بودیم ، در حالی که روز جمعه با افزایش 101 درصدی روبرو بود و شنبه تنها با یک فروش متوسط ​​10 درصدی مواجه شد.

بینش های اضافی:

  • 63٪ خریدها توسط مردان و 37٪ از خریدها توسط زنان انجام شده است
  • 91٪ از خریدها مشتری مکرر بود ، در حالی که 9٪ اولین بار سفارشات بود
  • 86٪ از فروش در فروشگاه بود ، در حالی که 14٪ وانت / تحویل بود
  • فروش بر اساس دسته بندی – 47٪ گل، 32٪ کارتریج / خودکار، 10٪ کنسانتره، 8٪ مواد خوراکی تزریق شده

روز روغن
تعطیلات 7/10 (که به عنوان روز روغن نیز شناخته می شود) به عنوان دومین تعطیلات شاهدانه بزرگ پس از 4/20 شناخته می شود ، به طور معمول افزایش فروش روغن / کنسانتره را تجربه می کند و امسال هیچ تفاوتی نداشت. فروش نفت و کنسانتره 50٪ از کل سهم بازار آن روز را تشکیل می دهد که 6٪ افزایش نشان می دهد.

بینش های اضافی:

  • 9/64 درصد خریدها توسط آقایان و 1/35 درصد از خانمها انجام شده است
  • 94.2٪ از فروش مشتری های مکرر بودند ، در حالی که 5.8٪ اولین بار سفارشات بودند
  • 87٪ فروش در فروشگاه بود ، در حالیکه 13٪ سفارشات وانت / تحویل بود

روز کارگر
در حالی که امسال به دلیل فروش شدید و مداوم در کل تابستان ، آخر هفته روز کارگر ، فروش به اندازه سالهای گذشته افزایش چشمگیری نداشته است (4 سپتامبرهفتم7 سپتامبرهفتم) همچنان 23٪ افزایش در فروش روزانه داشته که تقریباً به فروش رسیده است 245 میلیون دلار در سطح ملی 4 سپتامبرهفتم (جمعه) بیشترین افزایش و رتبه را در 3 روز فروش حشیش برتر سال 2020 مشاهده کرد.

بینش های اضافی

  • فروش روزانه سفارش
    • جمعه نسبت به میانگین فروش جمعه برای سال 2020 36٪ افزایش داشته است.
    • روز شنبه همچنین 36٪ نسبت به میانگین فروش شنبه برای سال 2020 افزایش داشته است.
    • یکشنبه نسبت به میانگین فروش روز یکشنبه برای سال 2020 ، 43 درصد افزایش داشته است.
    • روز دوشنبه نسبت به میانگین فروش روز دوشنبه برای سال 2020 8٪ کاهش داشته است.
  • فروش محصولات بر اساس دسته بندی برای جمعه دوشنبه
    • گل – 47.4٪
    • کارتریج / قلم – 29.6٪ (کاهش 2٪)
    • کنسانتره – 12.9٪ (2٪ افزایش)
    • مواد خوراکی تزریق شده – 8.3٪
    • سایر موارد – 1.8٪
  • سفارش فروش بر اساس گروه سنی
    • زیر 30 – 30٪ (3٪ افزایش)
    • 30 تا 40 – 30٪
    • 40 تا 50 – 19٪
    • 50 تا 60 – 12٪
    • 60+ – 9٪ (2٪ پایین)
  • جنسیت
    • مرد – 64٪
    • زن – 36٪

درباره آزادراه MJ:
آزادراه MJ فراتر از نرم افزار به عنوان سرویس است. راه حل برجسته آن ، MJ Platform ، شامل Platform Insights است. اکنون اپراتورها ، سرمایه گذاران و تنظیم کنندگان می توانند به بزرگترین و از نظر آماری مربوط به پایگاه داده صنعت برای هدایت تصمیمات تجاری مبتنی بر داده دسترسی پیدا کنند.

Platform Insights فراهم می کند:

  • بیشترین ارتباط آماری در بین کشورها
  • داده های نرمال شده (از سیستم عامل های مختلف POS متفاوت ساخته نشده است)
  • اطلاعات کامل زنجیره تأمین حشیش
  • بینش تجاری در روش مدیریت رده پایه گذاری شده است

Platform Insights می تواند حدس را از بین ببرد و پاسخ س questionsالاتی مانند:

  • بازده ناخالص موجودی کالا چقدر است؟
  • چه SKU هایی باید حمل شود؟
  • مجاورت سبد چگونه بر استراتژی های تخفیف و نگهداری تأثیر می گذارد؟
  • یک سال یا پنج سال پس از جرم زدایی از شاهدانه ، یک بازار پزشکی چگونه به نظر می رسد؟

اینجا کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم عامل MJ.

درباره آکرنا:
آکرنا یک شرکت جهانی با رعایت مقررات نظارتی است. خدمات ارائه شده Akerna شامل MJ Platform® ، Leaf Data Systems® ، سکوی فناوری solo علوم و Ample Organics است. از زمان تاسیس در سال 2010 ، آکرنا بیش از 18 میلیارد دلار از فروش حشیش را ردیابی کرده است. اكرنا در دنور مستقر است. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به www.akerna.com و ما را در توییترAkernaCorp دنبال کنید.

درباره گزارش آکرنا فلش:
Flash Report نگاهی است به روند خرید در بازار شاهدانه که توسط شرکت تابعه آزادراه MJ Freeway ثبت شده است. آزادراه MJ پلتفرم MJ را فراهم می کند ، راه حل پیشرو در صنعت برای فناوری انطباق نظارتی ، از بذر تا فروش تا خود. برخی از موارد گزارش فلش ممکن است شامل هوش تجاری ناشی از خانواده شرکت های Akerna باشد ، از جمله Ample Organics ، Leaf Data Systems ، solo علوم و Trellis.

** داده ها از MJ Platform ، ارائه دهنده اصلی نرم افزار انطباق با حشیش برای صنعت ماری جوانا گرفته شده است. گزارش دهی داده ها از اپراتورها با استفاده از راه حل های MJ Platform Akerna بدست می آید. این افزایش ها مربوط به دوره قبل است. منابع اطلاعاتی هوش تجاری اضافی ممکن است شامل ابزارهای اختصاصی مورد استفاده خانواده خانواده آکرنا باشد.

اظهارات آینده نگر:
برخی از اظهارات ارائه شده در این نسخه “اظهارات آینده نگرانه” به معنای مقررات “بندرگاه امن” قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی ایالات متحده از 1995 است. هنگامی که در این بیانیه مطبوعاتی استفاده می شود ، کلمات “تخمین” ، “پیش بینی می شود” ، “” انتظار می رود “،” پیش بینی می کند “،” پیش بینی ها “،” برنامه ها “،” قصد دارد “،” معتقد است “،” به دنبال “،” ممکن است “،” خواهد شد “،” باید “،” آینده “،” پیشنهاد “و تغییرات این کلمات یا عبارات مشابه (یا نسخه های منفی این کلمات یا عبارات) برای شناسایی عبارات آینده نگر است. این جملات آینده نگرانه شامل اظهاراتی در مورد توانایی تیم MJ Platform برای کمک به اپراتورها برای تصمیم گیری از طریق تجزیه و تحلیل و گزارش گیری است. این اظهارات آینده نگر تضمین کننده عملکرد ، شرایط یا نتایج آینده نیستند و شامل تعدادی از خطرات شناخته شده و ناشناخته قابل توجه ، عدم قطعیت ها ، مفروضات و سایر عوامل مهم است که بسیاری از آنها خارج از کنترل آکرنا هستند ، که می تواند نتایج واقعی ایجاد کند یا نتایج تفاوت اساسی با آنچه در بیانیه های آینده نگر بحث شده است ، دارد. از جمله عوامل مهم ، که ممکن است نتایج یا نتایج واقعی را تحت تأثیر قرار دهد ، شامل موارد زیر است: (i) توانایی Akerna در برقراری روابط با مشتریان و تأمین کنندگان و حفظ مدیریت و کارمندان اصلی آن ، (ii) تغییر در قوانین و مقررات قابل اعمال ، (III) تغییرات در بازار به دلیل همه گیری ویروس کرونا یا سایر عوامل بازار ، (IV) و سایر خطرات و عدم قطعیت ها که هر از گاهی در پرونده های آکرنا با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده افشا می شود ، از جمله موارد تحت “عوامل خطر” در آن. به شما هشدار داده می شود که به اظهارات آینده نگر اعتماد بیجا نکنید. تمام اطلاعات اینجا فقط در مورد تاریخ این مقاله ، در مورد اطلاعات مربوط به Akerna یا تاریخ چنین اطلاعاتی ، در مورد اطلاعات از اشخاص غیر از Akerna ، صحبت می کنند. آکرنا وظیفه ای برای به روزرسانی یا بازنگری اطلاعات مندرج در اینجا بر عهده ندارد. پیش بینی ها و برآوردهای مربوط به صنعت و بازارهای نهایی آکرنا بر اساس منابعی قابل اعتماد است. با این حال ، هیچ اطمینان حاصل نمی شود که این پیش بینی ها و تخمین ها به طور کامل یا تا حدی دقیق خواهند بود.

منبع آکرنا

لینک های مربوطه

https://www.Akerna.com

بیانیه رئیس و مدیرعامل پپسیکو Ramon L. Laguarta در مورد عبور از دونالد ام کندال

خرید ، نیویورک، 20 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – “همه ما در PepsiCo با عبور از سیستم ویران شده ایم دون کندال. دان معمار خانواده پپسی کو بود. او در مورد رشد تجارت ما ، یک رهبر نترس و فروشنده نهایی بی امان بود. او به تجارت به عنوان راهی برای ایجاد پل ارتباطی بین فرهنگ ها ، پایه ریزی تعهد ما برای برنده شدن با هدف و تعریف ارزش هایی که امروز از آنها به عنوان راه پپسی استفاده می کنیم ، اعتقاد داشت. از بسیاری جهات ، او فردی بود که پپسیکو ، پپسی کو ساخت.

دون از شور و اشتیاق بی پایانش برای زندگی و ایجاد تغییر در جهان الهام بخش همه رهبران PepsiCo بود. به خلاقیت و کارآفرینی او. اعتقاد او به ایجاد پل بین فرهنگ ها از طریق تجارت ؛ ظرفیت او برای ارتباط مردم و ایجاد روابط. احترام او به تنوع و حمایت او از افراد کم برخوردار.

من و همسرم ، ماریا ، و این امتیاز را داشتیم که طی سالهای گذشته دان و همسرش بیم را بشناسیم ، لحظات زیادی را در خانه خود با هم تقسیم کنیم و ما با یک طرف دیگر دون آشنا شدیم: شوهر دوست داشتنی ، پدر ، و پدربزرگ همراه خوش خلق. ستونی از جامعه. و یک دوست و مربی فوق العاده که عمیقا دلتنگش خواهد شد.

دون ممکن است ما را ترک کرده باشد ، اما او میراث خارق العاده ای از خود به جای گذاشته است. ما ادامه خواهیم داد تا زندگی او را جشن بگیریم ، هم از طریق قدردانی از کاری که انجام داده است و هم با انجام کاری که او بهتر از هر کس انجام داده است: رقابت و پیروزی در بازار ، در حالی که ادامه می دهیم جهان را به یک مکان بهتر تبدیل کنیم.

من به نمایندگی از همه کسانی که تا به حال از رنگ آبی پپسی استفاده کرده اند ، عمیقاً به بیم ، چهار فرزند دون ، 10 نوه و همه خانواده کندال تسلیت می گویم که آنها درگذشت این مرد برجسته را سوگوارند. “

تماس با مطبوعات:
کری راتنر
[email protected]

منبع PepsiCo

لینک های مربوطه

http://www.pepsico.com

کارخانه های آبجو سازی مونیخ و خانواده Oktoberfest سلام خود را به جهانیان می فرستند

مونیخ، 19 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – عکسهای کانن و “Ozapft is!” “از شهردار مونیخ، به معنای “آبجو کشیده می شود” ، معمولاً شروع اکتبرفست را آغاز می کند – نه در سال 2020. به ابتکار Paulaner ، یکی از شش کارخانه های سنتی تولید آبجو در مونیخ که به همین مناسبت آبجو خود را سرو می کنند ، مهمانخانه ها ، نمایشگاه ها ، نمایندگان شهر ، مونچنر کیندل ، طلسم جشنواره معروف و اعضای انجمن مونیخ ساعت 10 صبح جمع شدند تا قلب خود را برای اکتوبرفست تپ کنند و برای طرفداران سراسر جهان پیام بفرستند.

– تصویر در تصاویر AP موجود است (http://www.apimages.com) –

قلب ساخته شده از میزها و نیمکت های معمولی ، مخازن آبجو با شکوه را قاب می گرفت. هر کدام از آنها آبجو را از یکی به مناسبت آورده و شرکت کنندگان از دور نان تست کردند. راهی برای خوشامدگویی به همه کسانی که به آنجا نیامده اند مونیخ برای مهمانی امسال. همه شرکت کنندگان ناراحتی از لغو اکتبرفست را به اشتراک گذاشتند ، اما پیوستن به بزرگترین جشنواره فولکلور جهان نیز ابراز شد.

این ابتکار با همکاری خانه مد “Hirmer und Amsel Trachten” ، در طی تجمعی پیرامون ایجاد عکس برای لغو Oktoberfest متولد شد. یک قطعه منحصر به فرد از لباس سنتی و سنتی ، که به ویژه با اعلام عشق به Oktoberfest ساخته شده است ، نیز بخشی از اقدام # OurHeartPeLaFeteDeLaBière است.

آندریاس اشتاین فات، مدیر کل کارخانه آبجوسازی Paulaner و رئیس انجمن صنفی کارخانه های تولید آب مونیخ، تأکید می کند: “با این کارزار ، ما می خواهیم تصویری بسازیم که خاطره لغو Oktoberfest را رقم بزند. دور از Theresienwiese ، با احترام به مسافت ، بدون جشن ، نشان می دهیم که این دوره برای ما چقدر احساسات دارد و چقدر Oktoberfest خود را از دست می دهیم. “

Paulaner Brauerei Gruppe GmbH & Co. KGaA
بیرگیت زاخر
پرس پرس
Ohlmüllerstraße 42
81541 مونشن
تلفن: +49 (0) 89 / 48005-922
[email protected]

منبع Paulaner Brauerei

تجزیه و تحلیل صنعت خدمات جهانی پذیرایی در پرواز جهانی 2020-2025

DUBLIN، 17 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “خدمات پذیرایی در پرواز – سیر بازار و تجزیه و تحلیل بازار جهانی” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود بازار جهانی خدمات پذیرایی در پرواز به بازار برسد 22.4 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2025 ، ناشی از افزایش بی سابقه در تردد مسافران هوایی و در نتیجه افزایش تقاضا برای غذاهای هواپیمایی و محبوبیت روزافزون پذیرایی از غذاهای عالی به عنوان یک استراتژی رقابتی برای تمایز خدمات در بین شرکت های هواپیمایی. رقابت روزافزون در بین هواپیماهای مسافربری و کالایی شدن بیشتر خدمات هواپیمایی با همدیگر تمرکز بر استفاده از فرصت های استفاده از هدف قرار دادن مسافران کم هزینه را دارند. غذا و ناهار خوری خوب ، اتصال Wi-Fi و سرگرمی روی هواپیما ، خرید بدون پرواز در هنگام پرواز ، تعداد کمی از خدمات درون پرواز هستند که به عنوان سرویس های ارزش افزوده جدید با باز کردن فرصت های جدید درآمد ، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. افزایش تقاضای مصرف کننده برای غذای سالم با کیفیت بالا ، حتی در حین پرواز ، به برجسته سازی غذا و نوشیدنی به عنوان خدمات حیاتی داخل هواپیما کمک می کند که می تواند تجربه کلی خدمات پرواز مسافران را تحت تأثیر قرار دهد. اگرچه قیمت یکی از عواملی است که مسافران پروازهای بین المللی را راضی نگه می دارد ، اما مطالعات نشان داده است که غذا در هنگام راضی نگه داشتن مسافران نیز عامل مهمی است. نظرسنجی هایی که خدمات در پرواز مانند هزینه ها و هزینه ها ، هواپیما ، خدمه پرواز ، ورود به سیستم ، پرواز ، مهاجرت ، چمدان و رزرو و غیره را رتبه بندی کرده اند ، مواد غذایی و نوشیدنی را به عنوان رتبه ای با سرگرمی به عنوان کلید رضایت مسافر برجسته کرده اند. شرکت های هواپیمایی به طور فزاینده ای از اهمیت غذا و نوشیدنی در طناب زدن در مسافران تکراری و حفظ مشتری در مسیرهای بین المللی بیدار می شوند. هواپیماهای مسافربری با لذت بردن از مشتریان با تجربیات عالی در پرواز ، مارک های خود را به روش های جدید و قدرتمندی می سازند. یکی از این موارد شامل ارائه غذا و نوشیدنی منحصر به فرهنگ هر شرکت است.

عوامل قابل توجهی که به عنوان محرک های رشد مهم در حال کسب و کار هستند ، شامل روند رو به رشد جدا کردن خدمات غذایی شرکت های هواپیمایی برای پاسخگویی به سلایق و سلیقه های متنوع مصرف کننده و برجستگی حاصل از وعده های غذایی A La Carte نسبت به وعده های استاندارد است. راه اندازی گزینه های جدید سفارش غذا برای موبایل و آنلاین توسط شرکت های هواپیمایی بزرگ ؛ رشد اتوماسیون و تکثیر راه حل های مدیریت غذا در پرواز ؛ محبوبیت روزافزون مینی وعده های غذایی و میان وعده های مغذی برای مسافران هواپیمایی آگاه از سلامتی ؛ تقاضای زیاد برای راه حل های غذایی پایدار با محیط زیست با مواد اولیه محلی. نوآوری های جوشان در منوهای وعده های غذایی؛ تحولات قوی در علم پشت غذای هواپیما از جمله تکنیک های مدرن پخت و پز و طرح های زمین شکن در کوره های هواپیما. تحقیقات زیادی برای درک تأثیر پرواز در ارتفاع زیاد بر اشتها در حال انجام است. پرواز در ارتفاعات شناخته شده است که باعث کاهش اشتها و گرسنگی می شود ، بنابراین غذاهای مطبوع هواپیمایی را به چالشی برای ارائه دهندگان خدمات غذایی تبدیل می کند. تغییرات موقتی در شیمی بدن نیز باعث تغییر جوانه های چشایی می شود و برای مقابله با این چالش نیاز به نوآوری هایی در علوم غذایی دارد. غذاهای پرادویه و نوشیدنی های نامرغوب اغلب مورد استقبال مسافران قرار می گیرند. به عنوان مثال ، خونین مری به خاطر چشیدن مزه عالی در ارتفاعات شهرت پیدا می کند. به همین ترتیب ، آب میوه های قدرتمند ، اسموتی ها و سالاد های برقی حاوی پروتئین با کیفیت خوب نیز در حال افزایش محبوبیت هستند. شرکت هواپیمایی آلاسکا یک بشقاب پروتئینی با ماست یونانی ، بادام ، میوه های فصلی ، یک تخم مرغ آب پز شده بدون قفس ، نان پیتا و بوقلمون غیر GMO ارائه می دهد.

ایالات متحده، اروپا و کل آسیا و اقیانوسیه بازارهای بزرگی را در سراسر جهان با 87.4٪ سهم بازار در اختیار دارند. چین با بهبود درآمد یکبار مصرف و استانداردهای بالاتر زندگی ، افزایش دفعات سفر هوایی ، افزایش تعداد افراد با ارزش خالص بالا (HNWI) و همچنین به عنوان سریعترین رشد بازار با CAGR 6.6٪ در طول دوره تجزیه و تحلیل پشتیبانی می شود. گسترش جمعیت طبقه متوسط ​​مرفه که دسترسی به غذای سالم و مغذی را بسیار ارزشمند می دانند و بنابراین مایل به پرداخت حق بیمه برای غذا هستند. خاورمیانه همچنین به عنوان قطب فعالیت هواپیمایی بین المللی پشتیبانی می شود که با ارتقا infrastructure زیرساخت های فرودگاه برای تأمین نیازهای سفر هوایی میلیون ها زائر مسلمان که از منطقه بازدید می کنند و ناوگان هواپیما گسترش می یابد.

رقبای مشخص شده در این بازار ، از جمله:

  • شرکت تهیه غذا AAS ، آموزشی ویبولیتین
  • پذیرایی ابی
  • شرکت خدمات پذیرایی ANA ، آموزشی ویبولیتین
  • Brahim`s SATS Food Services Sdn Bhd
  • Cathay Pacific Catering Services (H. K.) Ltd.
  • Emirates Flight Catering Co.، LLC
  • Gate Gourmet
  • خدمات کیترینگ KLM Schiphol BV
  • LSG Lufthansa Service Holding AG
  • آشپزهای آسمان LSG
  • Newrest Group International S. A.S.
  • شرکت پذیرایی رویال در پرواز ، آموزشی ویبولیتین
  • SATS محدود
  • شرکت پذیرایی هواپیمایی سعودی

عناوین اصلی تحت پوشش:

I. مقدمه ، روش و گزارش

دوم خلاصه اجرایی

1. بررسی اجمالی بازار

2. بر انتخاب بازیکنان تمرکز کنید

3. بازارها و رانندگان

4. چشم انداز بازار جهانی

III تحلیل بازار

آنالیز بازار جغرافیایی

چهارم رقابت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/dcj2f8 مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیقات بازار بین المللی و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات مربوط به بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع اصلی ، برترین شرکت ها ، محصولات جدید و آخرین روند را به شما ارائه می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

Merz Aesthetics سفیر برند جهانی گوئینت پالترو را منصوب می کند

پالترو 47 ساله که به عنوان یک مرجع زیبایی و سلامتی شناخته می شود ، گفت: “برای من ، زیبایی بیشتر تعمیق خوشبختی است تا تلاش برای تعقیب جوانی.” “و هیچ چیز مخفی نیست که وقتی سعی در استفاده از دستورالعمل های زیبایی جدید است ، من یک کتاب آزاد هستم ، اما من می خواهم قبل از استفاده از آن روی بدن خود ، بدانم چه چیزی در محصول وجود دارد.”

قسمت اصلی این مشارکت به فلسفه زیبایی پالترو برمی گردد ، یعنی زنان باید به خود اجازه دهند هر کاری دوست دارند انجام دهند تا احساس خوبی داشته باشند. پالترو زنان را تشویق می کند که برای خود وقت بگذارند و مراقبت از خود را در اولویت قرار دهند ، خصوصاً اکنون. پالترو جزئیات مربوط به آنچه را انجام می دهد برای به نظر رسیدن و احساس بهترین حالت به اشتراک می گذارد.

“برای ما در Merz Aesthetics همکاری با یک مدافع زندگی سالم مشهور در جهان و طرفدار کمک به زنان در تصمیم گیری آگاهانه در مورد اینکه چگونه بهترین ظاهر را داشته و احساس می کنند ، و کسانی که اصلی ترین مارک تجاری ما است ، هیجان انگیز است.” گفت فرانک برانت-پولمن، رئیس EMEA ، زیبایی شناسی Merz. “به عنوان یک مدافع قوی برای نتایج طبیعی ، ما امیدواریم که به زنان دیگر که دارای استاندارد ناب فلسفه زیبایی گوینت هستند اعتماد به نفس لازم را داشته باشیم تصمیماتی بگیرید که به آنها احساس خوب و زیبایی بدهد. “

این اولین کمپین بازاریابی یکپارچه جهانی برای Merz Aesthetics از زمان اعلام گروه Merz در نوامبر 2019 مبنی بر اینکه Merz Aesthetics به عنوان بزرگترین شرکت پزشکی زیبایی در جهان به طور مستقل فعالیت می کند ، است.

درباره Merz Aesthetics

در Merz Aesthetics ، ما یک شرکت پزشکی زیبایی با سابقه طولانی در ایجاد انگیزه در متخصصان مراقبت های بهداشتی ، بیماران و کارمندان هستیم تا با اعتماد به نفس روز به روز مواجه شوند. هدف ما کمک به مردم در سراسر جهان است ، مهم نیست که بهترین نسخه های خود را ببینند ، احساس کنند و زندگی کنند ، مهم نیست که چگونه آن را تعریف می کنند. از لحاظ بالینی اثبات شده است ، سبد محصولات ما شامل مواد تزریقی ، دستگاه ها و درمان های مراقبت از پوست است که برای پاسخگویی به نیازهای هر بیمار با بالاترین استانداردهای ایمنی و کارآیی طراحی شده است. ما به دلیل ایجاد ارتباطات بی نظیر با مشتریانی که احساس می کنند مانند خانواده هستند ، شناخته شده ایم. ستاد جهانی ما در واقع شده است رالی ، نی سی، آمریكا ، با مراكزی در 32 كشور جهان. Merz Aesthetics بخشی از Merz Group است ، یک تجارت خانوادگی که در سال 1908 تاسیس شد و در آن مستقر است فرانکفورت، آلمان در merzaesthetics.com بیشتر بیاموزید.

در باره گوینت پالترو

بازیگر برنده اسکار ، گوینت پالترو، همچنین نویسنده ، خواننده و کارآفرین موفق کتاب آشپزی است. در سال 2008 ، پالترو گوپ را در آشپزخانه خانه خود تأسیس کرد. goop به یک نام تجاری سبک زندگی تبدیل شده است که به کمک به زنان برای انتخاب خود در بسیاری از جنبه های زندگی خود ، از سبک ، مسافرت ، کار ، غذا و زیبایی گرفته تا سلامتی ، کمک می کند. جسمی ، روحی و معنوی. goop اکنون یک فروشگاه دیجیتال کاملاً مراقبت شده دارد که به فروش کتاب ، خدمات خرده فروشی دائمی و در حال ظهور ، یک سری رویدادهای زنده ، یک سری در Netflix و خطوط تولید خود از جمله محصولات مراقبت اختصاص دارد. پوست ، رایحه ، لباس ، بدن ، حمام و مکمل ها.

حق چاپ © 2020 Merz Pharmaceuticals GmbH. کلیه حقوق محفوظ است MERZ ، MERZ AESTHETICS و نشان MERZ علائم تجاری ثبت شده Merz Pharma GmbH & Co. KGaA هستند.

goop® یک علامت تجاری ثبت شده از goop، Inc. است.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1276350/Merz_Aesthetics_Paltrow.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1276351/Merz_Aesthetics_Paltrow.jpg

لینک های مربوطه

http://merzaesthetics.com

منبع Merz Aesthetics

شركت كلوگ بیش از هدف كاهش گاز گلخانه ای پیش از برنامه است

Kellogg اولین تعهدات پایداری خود را در سال 2008 تعیین کرد و در سال 2015 یکی از اولین شرکت هایی بود که اهداف علمی را برای کمک به کاهش گرمایش کره زمین به زیر 1.5 درجه سانتیگراد تعیین کرد.

وی گفت: “ما به عنوان یک شرکت غذایی جهانی ، مسئولیت رسیدگی به خطرات قابل توجه تغییر آب و هوا را برای مردم و سیاره ما بر عهده داریم.” امی سنتر، مدیر پایداری شرکت Kellogg. “ما به پیشرفت خود افتخار می کنیم و در چندین جبهه برای کاهش انتشار در سراسر زنجیره تأمین خود کار می کنیم.”

سرمایه گذاری در منابع انرژی تجدیدپذیر
در حمایت از تعهد Kellogg برای دستیابی به 100٪ انرژی تجدید پذیر در عملیات خود تا سال 2050، تقریباً 28٪ از برق مصرفی در تأسیسات تولید مواد غذایی کلوگ از قبل از منابع تجدیدپذیر تأمین می شود ، در نتیجه استفاده از آن را از سوخت های فسیلی کاهش می دهد. Kellogg همچنین با تامین کنندگان خود همکاری می کند تا میزان انتشار خود را 50٪ کاهش دهد.

حمایت از کشاورزان برای مقاوم سازی در برابر آب و هوا
برای کاهش بیشتر انتشار گازهای گلخانه ای ، Kellogg به بیش از 433،000 کشاورز در سراسر جهان کمک کرده است تا روش های کشاورزی پایدار و احیا را از طریق ریشه های کلاگ برنامه کشاورزان برنج در اسپانیا با استفاده از تکنیک های جدید آبیاری و بهینه سازی مصرف کود ، انتشار گازهای گلخانه ای خود را تا 45٪ کاهش داد. که در ایالات متحده، کشاورزان در ایلینوی کسانی که محصولات پوششی کاشتند ، انتشار گازهای گلخانه ای را به میزان حذف بیش از 13 میلیون مایل وسیله نقلیه از جاده کاهش دادند1.

فواید غذاهای گیاهی در آب و هوا
غذاهای Kellogg با 86٪ از نمونه کارها گیاهی ، اثرات زیست محیطی کمتری نسبت به محصولاتی دارند که به پروتئین های حیوانی متکی هستند. در گزارشی که اخیراً درباره تغییرات آب و هوایی انجام شده ، بیش از 100 دانشمند برجسته اظهار داشتند که رژیم های غذایی متعادل با غذاهای گیاهی ، مانند رژیم های غذایی حاوی دانه های درشت ، حبوبات ، میوه ها و سبزیجات ، آجیل و دانه ها ، می توانند خطر تغییر آب و هوا را در این سیاره کاهش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهداف آب و هوایی Kellogg ، پیشرفت و حمایت از اقدامات اقلیمی ، به KelloggCompany.com مراجعه کنید یا آخرین گزارش نقاط عطف آب و هوا را بخوانید.

درباره شرکت Kellogg
در شرکت Kellogg (NYSE: K) ، ما سعی در غنی سازی و لذت بردن از طریق غذاها و مارک های مهم جهان داریم. مارک های محبوب ما شامل Pringles® ، Cheez-It® ، Special K® ، Kellogg’s Frosted Flakes® ، Pop-Tarts® ، Kellogg’s Corn Flakes® ، Rice Krispies® ، Eggo® ، Mini-WheatsK ، کاشیچ ، RXBAR، مزارع MorningStar… و بیشتر فروش خالص در سال 2019 تقریباً بوده است 13.6 میلیارد دلار، متشکل از میان وعده ها و غذاهای راحت مانند غلات و غذاهای منجمد. مارک های Kellogg در بازارهای جهان محبوب هستند. ما همچنین شرکتی با Heart & Soul هستیم که متعهد به خلق هستیم روزهای بهتر برای 3 میلیارد نفر تا پایان سال 2030 از طریق ما Kellogg’s® Better Days بستر جهانی هدف. از www.KelloggCompany.com یا www.OpenforBreakfast.com دیدن کنید.

1ستاره. گزارش سالانه -2019 محصول سال – https://img1.wsimg.com/blobby/go/45c3f789-47fb-40df-9bb7-3dc4d7bf6c2f/downloads/Star٪20report٪20FINAL٪202020.pdf؟ver=1597671964705، https://www.epa.gov/energy/greenhouse-gas-equivalencies-calculator

شرکت Kellogg SOURCE

لینک های مربوطه

http://www.kelloggcompany.com