تجزیه و تحلیل بازار و پیش بینی بازار بسته بندی مصرف کنندگان قهوه و چای (CPG) 2020-2024 با تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19

DUBLIN، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی بسته بندی کالاهای مصرفی قهوه و چای (CPG): اندازه و پیش بینی با تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19 (2020-2024)” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی CPG قهوه و چای در طی سالهای گذشته به سرعت پیشرفت کرده است و پیش بینی می شود که بازار در طی سالهای پیش بینی شده 2020 تا 2024 تشدید شود. فروش خرده فروشی تجارت الکترونیکی ، رشد هزینه های طبقه متوسط ​​، افزایش تقاضای قهوه ویژه و غیره

با این حال ، بازار با چالش هایی روبرو است که مانع رشد بازار می شوند. برخی از عمده ترین چالشهای پیش روی صنعت عبارتند از: تغییر در قیمت مواد اولیه و در دسترس بودن آنها و انطباق آنها با مقررات. علاوه بر این ، رشد بازار با روندهای مختلف بازار مانند افزایش تعداد دانه های قهوه ، ایجاد طعم های جدید چای و غیره

این گزارش تجزیه و تحلیل عمیقی از بازار جهانی کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده قهوه و چای (CPG) را با شرح اندازه و رشد بازار ارائه می دهد. علاوه بر این ، این گزارش همچنین تجزیه و تحلیل دقیق بازار بر اساس ارزش ، حجم ، طبقه بندی و منطقه را ارائه می دهد.

علاوه بر این ، این گزارش همچنین فرصت های کلیدی در بازار را ارزیابی می کند و عواملی را که رشد صنعت را تحت تأثیر قرار داده و می تواند باشد ، بیان می کند. رشد بازار جهانی بسته بندی کالاهای مصرفی قهوه و چای (CPG) نیز با در نظر گرفتن الگوهای رشد قبلی ، محرک های رشد و روند فعلی و آتی برای سال های 2020-2024 پیش بینی شده است.

برخی از بازیگران اصلی که در بازار جهانی کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده قهوه و چای (CPG) فعالیت می کنند ، Nestle S.A. ، شرکت Starbucks ، The J M Smucker Company و Strauss Group Ltd. هستند که مشخصات آنها در این گزارش انجام شده است. علاوه بر این ، در این بخش از گزارش ، نمای کلی کسب و کار ، نمای مالی و استراتژی های تجاری شرکت های مربوطه نیز ارائه شده است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

2. مقدمه
2.1 قهوه: یک نمای کلی
2.2 چای: یک نمای کلی
2.3 فاکتورهای در نظر گرفته شده برای انتخاب بسته بندی قهوه
2.4 انواع بسته بندی چای
2.5 تقسیم بندی کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده قهوه و چای (CPG)

3. تجزیه و تحلیل بازار CPG قهوه و چای جهانی

4. تجزیه و تحلیل بازار CPG چای جهانی

5. تجزیه و تحلیل بازار جهانی قهوه CPG

6. COVID-19
6.1 تأثیر Covid-19
6.2 تعداد پرونده های فعال COVID-19
6.3 پاسخ صنعت به دلیل COVID-19
6.4 تنوع در ترافیک آلی

7. دینامیک بازار
7.1 رانندگان رشد
7.1.1 شهرنشینی سریع
7.1.2 جراحی درآمد یکبار مصرف
7.1.3 تشدید خرده فروشی تجارت الکترونیکی
7.1.4 رشد در هزینه های طبقه متوسط
7.1.5 افزایش تقاضا برای قهوه تخصصی
7.1.6 متقاعد کردن مصرف قهوه سبز
7.2 چالش ها
7.2.1 تغییر در قیمت مواد اولیه و در دسترس بودن آنها
7.2.2 انطباق مقررات
7.3 روند بازار
7.3.1 تعداد موارد جراحی قهوه
7.3.2 تکامل طعم های جدید چای

8. چشم انداز رقابتی

9. نمایه های شرکت

  • نستله S.A.
  • شرکت استارباکس
  • شرکت J M Smucker
  • اشتراوس گروپ

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/y27ahd مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیقات بازار بین المللی و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات مربوط به بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع اصلی ، شرکت های برتر ، محصولات جدید و آخرین روند را به شما ارائه می دهیم.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

گروه نیمان مارکوس روند فصل 11 را کامل می کند. با ساختار سرمایه تقویت شده پدیدار می شود

دالاس، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت هلدینگ نیمان مارکوس (Inc) (پیش از این “Neiman Marcus Group LTD LLC”) (“شرکت”) امروز اعلام کرد که از محافظت داوطلبانه فصل 11 خارج شده است ، با موفقیت فرایند بازسازی خود و اجرای برنامه سازماندهی مجدد (“طرح”) که توسط دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای منطقه جنوبی تأیید شد تگزاس، بخش هوستون در 4 سپتامبر 2020. این شرکت با حمایت کامل از بستانکاران و سهامداران جدید سهام خود ظهور می کند ، اکنون با ساختار سرمایه تقویت شده فعالیت می کند که بیش از 4 میلیارد دلار بدهی موجود و بیش از 200 میلیون دلار هزینه سود نقدی سالانه ، بدون سررسید کوتاه مدت.

“با اجرای موفقیت آمیز بازسازی ما ، نیمان مارکوس و برگدورف گودمن همچنان برای سالهای آینده مقصد اصلی خرید لوکس خواهند بود. در حالی که اخلال در تجارت بی سابقه ناشی از COVID-19 چالش های زیادی را ایجاد کرده است ، همچنین به ما فرصت داده است ما از فصل 11 به عنوان یک خرده فروش قوی تر ، مبتکر ، شریک تجاری و کارفرما ظاهر می شویم ” جفروی ون رامدونک، مدیر ارشد اجرایی گروه Neiman Marcus.

آقای ون رامدونک ادامه داد: “صاحبان جدید ما ، شامل PIMCO ، دیویدسون كمپنر مدیریت سرمایه و خیابان ششم ، ارزش مارك های ما و فرصت رشد را می فهمند.” “آنها همچنین به شدت متعهد به حمایت از شرکت ما در زمینه مسائل پایداری هستند – جایی که ما قصد داریم در صنعت پیشرو باشیم. با پایان این روند ، من عمیقا تحت تأثیر قدرت نیمان مارکوس و برگدورف گودمن ، تعهد ما همکاران ، پشتیبانی بی دریغ از شرکای تجاری ما ، و وفاداری مشتریان ما. “

مالکان جدید بودجه را تأمین می کنند 750 میلیون دلار بسته تأمین مالی خروج که به طور کامل وام بدهکار در اختیار (“DIP”) را مجدداً تأمین می کند و نقدینگی اضافی قابل توجهی برای تجارت فراهم می کند. این شرکت همچنین دارای الف 125 میلیون دلار تسهیلات FILO به رهبری پات لایت که عواید آن بدهی های موجود را مجدداً تأمین می کند و نقدینگی را برای حمایت از عملیات مداوم شرکت و ابتکارات استراتژیک تأمین می کند. اعتبار تأمین اعتبار وام و تسهیلات FILO علاوه بر نقدینگی تأمین شده توسط 900 میلیون دلار ABL به رهبری Bank of America و کنسرسیومی از بانکهای تجاری. با حمایت سهامداران جدید خود و بودجه موجود از محل تأمین مالی خروج ، تسهیلات FILO و تسهیلات ABL ، این شرکت انتظار دارد که بتواند اقدامات ابتکاری استراتژیک را اجرا کند تا آینده ای طولانی و موفق را برای نیمان مارکوس تضمین کند.

گروه نیمان مارکوس همچنین با یک هیئت مدیره تازه تاسیس تشکیل می شود ، از جمله:

  • جفروی ون رامدونک، که به عنوان مدیر ارشد اجرایی گروه Neiman Marcus خدمت می کند.
  • مکا Millstone-Shroff ، که به عنوان مشاور عملیاتی استراتژیک و عضو هیئت مدیره شرکت های مختلفی فعالیت می کند ، از جمله به عنوان مدیر مستقل در هیئت مدیره Party City و Nanit فعالیت می کند.
  • پائول براون، که اخیراً به عنوان رئیس آمریکای شمالی برای LVMH Moët هنسی لویی ویتون و در هیئت مدیره L Capital و چندین شرکت تابعه LVMH ، از جمله Donna Karan ، مارک جیکوبز، و محصولات آرایشی تازه
  • پاملا ادواردز، که اخیراً به عنوان مدیر ارشد مالی بخشهای Mast Global و Victoria’s Secret L L مارک ، خرده فروش تخصصی چند مارک خدمت کرده است ؛
  • کریس میلر، که اخیراً به عنوان مدیر ارشد استراتژی eBay ، بازار جهانی تجارت الکترونیکی ، از 2014-2020 خدمت کرده است. و
  • اسکات D. Vogel، که عضو مدیر عامل در Vogel Partners LLC است.

اطلاعات تکمیلی

Kirkland & Ellis LLP به عنوان مشاور حقوقی شرکت ، Lazard Ltd. به عنوان بانکدار سرمایه گذاری شرکت و گروه تحقیقات Berkeley به عنوان مشاور مالی شرکت فعالیت می کنند.

وام دهندگان وام های مدت دار توسط Wachtell ، Lipton ، Rosen & Katz به عنوان مشاور حقوقی و Ducera Partners LLC به عنوان بانکدار سرمایه گذاری نمایندگی می شوند.

دارندگان یادداشت توسط Paul، Weiss، Rifkind، Wharton & Garrison LLP به عنوان مشاور حقوقی و هولی هان لوکی به عنوان بانکدار سرمایه گذاری

پرونده های دادگاه و سایر اسناد مربوط به دادرسی فصل 11 در وب سایت جداگانه ای که توسط نماینده ادعای شرکت ، Stretto اداره می شود ، در دسترس است. برای س inquالات در مورد تغییر ساختار ، لطفاً به https://cases.stretto.com/NMG مراجعه کنید.

درباره گروه Neiman Marcus

Neiman Marcus Group یک خرده فروش مد و لباس مجلل ، چند مارک ، و همه کانال است که عملیات فروشگاهی و آنلاین را تحت مدیریت Neiman Marcus ، برگدورف گودمن انجام می دهد ، آخرین تماس نیمان مارکوس، و نام های تجاری Horchow. برای اطلاعات بیشتر ، به http://www.neimanmarcusgroup.com مراجعه کنید.

درباره PIMCO

PIMCO یکی از مدیران برتر سرمایه گذاری با درآمد ثابت در جهان است. با راه اندازی آن در سال 1971 در نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا، PIMCO سرمایه گذاران را با رویکرد بازده کل برای سرمایه گذاری با درآمد ثابت آشنا کرد. در بیش از 45 سال از آن زمان ، این شرکت به نوآوری و تخصص در همکاری ما با مشتریانی که به دنبال بهترین راه حل های سرمایه گذاری هستند ، ادامه داده است. امروز PIMCO دارای دفاتر در سراسر جهان و بیش از 2،800 متخصص است که با یک هدف واحد متحد شده اند: ایجاد فرصت برای سرمایه گذاران در هر محیط. PIMCO متعلق به Allianz SE ، پیشرو در ارائه دهنده خدمات مالی متنوع جهانی است.

درباره دیویدسون کمپنر مدیریت سرمایه LP

Davidson Kempner Management Management LP (“DKCM”) یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری نهادی جهانی ثبت شده در ایالات متحده با بیش از 35 سال تجربه و تمرکز بر سرمایه گذاری اساسی با رویکرد چند استراتژی است. DKCM بیش از 33 میلیارد دلار در دارایی های تحت مدیریت با بیش از 400 متخصص در پنج دفتر (نیویورک، فیلادلفیا، لندن، هنگ کنگ و دوبلین)

درباره خیابان ششم

خیابان ششم یک شرکت سرمایه گذاری جهانی با تقریباً فعالیت است 47 میلیارد دلار در دارایی های تحت مدیریت و سرمایه متعهد خیابان ششم با هشت سیستم عامل سرمایه گذاری متنوع و مشارکتی در سراسر سرمایه گذاری رشد ، همسایگی ، وام مستقیم ، استراتژی های عمومی اساسی ، زیرساخت ها ، شرایط خاص ، کشاورزی و مشاغل اعتباری مایع کار می کند. پایه سرمایه بلندمدت گرا ، بسیار انعطاف پذیر و فلسفه فرهنگی “یک تیم” به ما امکان سرمایه گذاری موضوعی را در بخشها ، جغرافیاها و طبقات دارایی می دهد. خیابان ششم در سال 2009 تاسیس شد ، بیش از 275 عضو تیم دارد که بیش از 140 متخصص سرمایه گذاری از 9 مکان در سراسر جهان فعالیت می کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.sixthstreet.com مراجعه کنید.

اظهارات رو به جلو

گروه نیمان مارکوس بیانیه هایی را در این بیانیه مطبوعاتی گنجانده است که “اظهارات آینده نگرانه” را تشکیل می دهد. به عنوان یک موضوع کلی ، اظهارات آینده نگرانه آنهایی است که بر رویدادها یا روندها ، انتظارات و عقاید آینده پیش بینی شده از جمله موارد دیگر انتظارات با توجه به روند فصل 11 آن. چنین عباراتی با استفاده از کلماتی مانند “باور” ، “انتظار” ، “قصد” ، “تخمین” ، “پیش بینی” ، “اراده” ، “پروژه” “” مشخص می شود برنامه “و عبارات مشابه در ارتباط با هرگونه بحث در مورد عملکرد عملیاتی یا مالی آینده. هرگونه اظهارنظر آینده نگر براساس انتظارات ، برآورد ها و فرضیات فعلی شرکت در مورد رویدادهای آینده است و خواهد بود و فقط از تاریخ تاریخ اعمال می شود به خوانندگان هشدار داده می شود كه به بیانیه های آینده نگرانه اعتماد بیش از حد نداشته باشند. چنین اظهارنظرهایی آینده نگر تضمین كننده عملکرد آینده نیستند و خطرات زیادی را به همراه دارد به دلایل متعددی ، از جمله عوامل خارج از کنترل شرکت ، ممکن است تفاوتهای اساسی با نتایج ارائه شده در این بیانیه مطبوعاتی داشته باشد. این شرکت هیچ تعهدی در مورد به روزرسانی یا بازنگری هرگونه اظهارنظرهای آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع آینده یا موارد دیگر ، ندارد.

منبع Neiman Marcus Holding Company، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.neimanmarcusgroup.com

Domino’s Pizza® رویداد پرسش و پاسخ سرمایه گذار مجازی را اعلام می کند

آن آربور ، میش.، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Domino’s Pizza، Inc. (NYSE: DPZ) رویداد زیر را اعلام می کند:

چی:

پرسش و پاسخ سرمایه گذار مجازی با مدیریت دومینو – با حضور ریچ آلیسون ، راسل وینر ، استو لوی ، آرت د الیا ، جو جوردن و کلی گارسیا



چه زمانی:

پنجشنبه ، 12 نوامبر ساعت 11 صبح – 12:30 بعد از ظهر EST



جایی که:

biz.dominos.com



چگونه:

پخش زنده اینترنتی (آدرس وب در بالا)




تحلیلگران پوشش طرف فروش برای دعوت به عضویت و طرح سال دعوت می شوند ، عموم مردم دعوت شده اند تا به صورت زنده یا از طریق پخش مجدد گوش دهند



مخاطب:

کریس براندون ، مدیر روابط سرمایه گذار
734-323-7932



این رویداد برای پخش مجدد در وب سایت دومینو بایگانی می شود.

درباره پیتزا دومینو®

Domino’s Pizza بزرگترین شرکت پیتزا در جهان است که بر اساس فروش خرده فروشی در سال 1960 تاسیس شده است. این شرکت با بیش از 17100 فروشگاه در بیش از 90 بازار در جهان در بین برترین مارک های رستوران جهان قرار دارد. فروش جهانی خرده فروشی دومینو بیش از بود 14.3 میلیارد دلار در سال 2019 ، با بیش از 7.0 میلیارد دلار در ایالات متحده و تقریبا 7.3 میلیارد دلار بین المللی در سه ماهه دوم سال 2020 ، فروش جهانی خرده فروشی دومینو بیش از بود 3.4 میلیارد دلار، با بیش از 1.9 میلیارد دلار در ایالات متحده و بیش از 1.5 میلیارد دلار بین المللی سیستم آن از دارندگان حق رای دادن مستقل تشکیل شده است که تا پایان سه ماهه دوم سال 2020 98٪ فروشگاه های دومینو را تشکیل می دهند. تأکید بر نوآوری در فن آوری به Domino کمک کرد تا بیش از نیمی از فروش جهانی خرده فروشی در سال 2019 را از کانال های دیجیتال بدست آورد. در ایالات متحده ، Domino در سال 2019 بیش از 65٪ از فروش را از طریق کانال های دیجیتال انجام داده و چندین سیستم عامل سفارش ابتکاری ، از جمله آنهایی که برای Google Home ، Facebook Messenger ، Apple Watch ، Amazon Echo ، Twitter و غیره ایجاد شده است. در سال 2019 ، دومینو اعلام کرد که با Nuro همکاری بیشتری برای کاوش و آزمایش تحویل مستقل پیتزا انجام می دهد. در اواسط سال 2020 ، Domino’s روش جدیدی را برای سفارش حمل بدون تماس در سراسر کشور راه اندازی کرد – از طریق تحویل Carside Domino، که مشتریان می توانند هنگام ثبت سفارش پیش پرداخت اینترنتی انتخاب کنند.

سفارش – dominos.com
اطلاعات شرکت – biz.dominos.com
دارایی های رسانه – media.dominos.com

لطفاً برای مشاهده اخبار ، اطلاعیه ها ، انتشار درآمد ، ارائه سرمایه گذاران و پخش های اینترنتی کنفرانس به وب سایت روابط سرمایه گذاران ما به آدرس biz.dominos.com مراجعه کنید.

SOURCE Domino’s Pizza

لینک های مربوطه

http://www.dominos.com

AB Electrolux پیشنهاد سود سهام مجدد خود را بر اساس بازیابی درآمد و گردش پول ارائه می دهد

استکهلم، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – پس از ارزیابی وضعیت مالی شرکت و تأثیر همه گیر ویروس کرونا ، هیئت مدیره AB Electrolux تصمیم به پیشنهاد سود سهام 7 کرون به ازای هر سهم برای سال مالی 2019. الکترولوکس در سه ماهه سوم شاهد بهبود قابل توجهی در درآمد و جریان وجوه نقد بوده است ، با تقاضای متوقف شده و برنامه های محرک دولت بر الگوی هزینه های مصرف کننده تأثیر می گذارد و بنابراین پیشرفت مثبتی در همه زمینه های تجاری ایجاد می کند.

بر 23 مارس 2020، هیئت مدیره خود را پس گرفت 8.50 کرون کرون پیشنهاد سود سهام هر AGM برای AGM 2020 ، با توجه به عدم اطمینان آن زمان قابل توجه در رابطه با اثرات میان مدت همه گیر. از آن زمان به بعد ، همانطور که در گزارش سه ماهه دوم در مورد اعلام شد 17 جولای، تقاضای بازار شروع به بهبود می کند. مطابق با چشم انداز ، تقاضا در سه ماهه سوم همچنان ثابت مانده است. الکترولوکس تخمین می زند که تأثیر منفی که در ابتدا در رابطه با همه گیری دیده شد تا حد زیادی در سود عملیاتی برای دوره نه ماهه بازیابی شود 30 سپتامبر، از جمله بهبود چشمگیر جریان وجوه نقد. با نگاهی به سه ماهه چهارم ، دید محدود باقی می ماند زیرا تقاضا ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گیرد – مثبت و منفی – اما در حال حاضر ، الکترولوکس پیش بینی می کند عملکرد مالی به تدریج عادی شود.

بنابراین هیئت مدیره به این نتیجه رسیده اند که می توان سود سهام را بدون به خطر انداختن موقعیت مالی الکترولوکس پیشنهاد داد. این جلسه برای یک جلسه عمومی فوق العاده فراخوانده خواهد شد 3 نوامبر 2020، برای تصمیم گیری در مورد پیشنهاد سود سهام برای سال مالی 2019 از 7 کرون به ازای هر سهم ، در یک قسمت پرداخت شود. هیئت مدیره همچنین پیشنهاد می کند که یک برنامه اشتراکی بلند مدت مبتنی بر عملکرد برای سال 2020 مطابق با پیشنهاد اصلی خود برای AGM 2020 اجرا شود.

مجمع عمومی فوق العاده همچنین در مورد پیشنهادی از هیئت مدیره تصمیم خواهد گرفت که در اساسنامه امکان رأی دادن از طریق پست و جمع آوری پروکسی قبل از جلسات عمومی را فراهم کند. جزئیات بیشتر در مورد مجمع عمومی فوق العاده به زودی در اطلاعیه جداگانه ای برای جلسه ارائه خواهد شد.

گزارش الکترولوکس برای سه ماهه سوم سال 2020 در تاریخ منتشر خواهد شد 23 اکتبر 2020 تقریبا 0800 CET. این شرکت سپس بازار به روز شده و چشم انداز تجارت را برای کل سال 2020 ارائه می دهد.

این اطلاعاتی است که AB Electrolux طبق مقررات سو pursاستفاده از بازار اتحادیه اروپا موظف است آن را به اطلاع عموم برساند. اطلاعات برای انتشار از طریق نمایندگی فرد تماس با ما ذکر شده در ساعت 0830 CET در تاریخ ارسال شده است 25 سپتامبر 2020

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:
دانیل فریخولم
خط تلفن مطبوعاتی Electrolux
+46 8 657 65 07

این اطلاعات توسط Cision http://news.cision.com برای شما آورده شده است

https://news.cision.com/electrolux/r/ab-electrolux-to-ropropose-re-sted-dividend- based-on- Recovery-in-arnarnings-and-cas-flow،c3202835

فایلهای زیر برای بارگیری در دسترس هستند:

منبع الکترولوکس

اتحادیه جهانی سفر غذایی به عنوان اولین سفیر در آمریکای لاتین نام می برد

دالما عضو انجمن ملی روزنامه نگاران گردشگری APTUR شیلی است. رئیس جمهور گذشته و بنیانگذار انجمن شیلی لاگوس y کارآفرینان گردشگری Volcanes؛ و همچنین خزانه دار صندوق Fundación Bordemar ، سازمانی مستقر در پورتو واراس که بر آموزش محیطی ، توانمندسازی زنان ، منافع بومی و گردشگری با علاقه ویژه متمرکز شده است. دالما همچنین عضو شبکه رهبران زن آمریکاست و عضو بنیانگذار Fundación Bendita Tú است ، سازمانی اختصاص داده شده به توانمندسازی زنان شاغل در جهانگردی در آمریکای لاتین.

دالما با انتصاب خود به 30 سفیر دیگر WFTA در سراسر جهان پیوست. سفیران انجمن اعضای ارزنده تیم توزیع شده آن هستند. آنها نماینده منافع انجمن در بازارهای مربوطه خود هستند ، و همچنین آنچه در مناطق محلی آنها اتفاق می افتد را به انجمن ارتقا می دهند.

“خوشحالم که به عنوان اولین سفیر انجمن در هر دو خدمت می کنم شیلی و آمریکای لاتین“، گفت:” دالما دیاز پینتو. “من به بخش زیبای خود در جهان بسیار افتخار می کنم ، و می دانم بازدید کنندگان نیز آن را دوست خواهند داشت. صرف غذا در منطقه فوق العاده ما فقط یکی از دلایلی است که من می خواستم نمایندگی انجمن جهانی سفر غذایی را در آن داشته باشم شیلی

مدیر اجرایی WFTA گفت: “ما خوشحالیم که می توانیم دالما را به عنوان جدیدترین عضو خانواده سفیر خود تأیید کنیم.” اریک ولف. “من از دیدن دالما در منطقه دوست داشتنی او لذت بردم شیلی، و مکان بسیار ویژه ای است. دالما برای کمک به انجام مأموریت ما ، نه فقط در پاتاگونیا و در داخل ، مناسب است شیلی، اما در جاهای دیگر آمریکای لاتین همچنین.”

علاقه مندان می توانند با دلما و دیگر سفرای انجمن در اینجا ملاقات کنند: https://worldfoodtravel.org/our-team/

درباره انجمن جهانی سفر غذایی (WFTA)

WFTA یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال 2001 توسط مدیر اجرایی فعلی آن تأسیس شد اریک ولف. این کشور به عنوان مرجع برجسته جهان در زمینه گردشگری غذا شناخته شده است (گردشگری آشپزی و جهانگردی غذا). ماموریت WFTA حفظ و ترویج فرهنگ های آشپزی از طریق مهمان نوازی و گردشگری است. هر ساله ، این سازمان به حدود 200000 متخصص در 150+ كشور خدمات ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر ، به www.WorldFoodTravel.org مراجعه کنید.

تماس با رسانه: اریک ولف (444) 7827 582 554 [email protected]

SOURCE انجمن جهانی سفر غذایی

لینک های مربوطه

http://www.WorldFoodTravel.org

جیسون ملبورن برای عضویت در هیئت مدیره رستوران مارک های بین المللی

تورنتو، 22 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – هیئت مدیره رستوران مارک های بین المللی شرکت (TSX: QSR) (NYSE: QSR) (TSX: QSP) (“RBI”) امروز اعلام کرد که جیسون ملبورن به عنوان عضوی مستقل به عضویت هیئت مدیره RBI منصوب شد.

آقای ملبورن در حال حاضر مدیر عامل و رئیس سهام عدالت کانادایی در Canaccord Genuity در است تورنتو، اونتاریو. او تجربه گسترده ای در بازار سرمایه دارد ، از جمله نقش های قبلی خود در Genuity Capital Markets و CIBC World Markets – هر دو مستقر در تورنتو. آقای ملبورن یکی از حامیان جدی خدمات عمومی و جامعه است ، از جمله از طریق هیئت مدیره فعلی خود برای شرکت های قرعه کشی انتاریو و بازی و خیریه بسکتبال جوانان ، Lay-Up ، که برنامه های بسکتبال رایگان را در تورنتو جوامع دارای اولویت

“جیسون در تمام مدت مورد احترام است کانادا جامعه تجاری است و علاوه بر اعضای هیئت مدیره ما بسیار عالی است. ما از پیوستن او به ما هیجان زده هستیم و من این را می دانم تیم هورتونز، Burger King و Popeyes از مشاوره ارزشمند او بهره مند خواهند شد. ” دانیل شوارتز، رئیس هیئت مدیره RBI.

“ما در حال ساخت محبوب ترین مارک های رستوران در جهان هستیم و بخشهای زیادی از هویت برند ما به جوامع خود که در آنها زندگی و کار می کنیم بازگردانده می شویم. جیسون صدای استثنایی هیئت مدیره خواهد بود تا ما را در مورد استراتژیهای تجاری و اجتماعی خود راهنمایی کند – مخصوصاً اینجا کانادا جایی که تیم هورتونز دارای سابقه عمیق مشارکت و پشتیبانی جامعه است. ” خوزه سیل، مدیر ارشد اجرایی RBI.

“این افتخار است که به عضویت هیئت مدیره RBI درآمده و به شکل گیری آینده سه مارک برجسته ترین رستوران های جهان کمک کنید. من افتخار می کنم که به سایر مدیران بپیوندم و مشتاقانه منتظر همکاری با مدیریت در مورد برنامه های جذاب آنها برای رشد در سراسر جهان هستم. جهان ، “گفت جیسون ملبورن.

درباره مارک های بین المللی رستوران
Restaurant Brands International Inc. یکی از بزرگترین شرکتهای رستوران دار خدمات سریع در جهان است که تقریباً دارای فعالیت می باشد 32 میلیارد دلار در فروش سالانه در سطح سیستم و بیش از 27000 رستوران در بیش از 100 کشور و سرزمین های ایالات متحده. RBI صاحب برجسته ترین و شاخص ترین مارک های رستوران خدمات سریع جهان است – TIM HORTONS® ، BURGER KING® و POPEYES®. این مارک های مستقلاً اداره شده بیش از 45 سال است که به مهمانان ، امتیاز دهندگان و جوامع مربوطه خدمات می دهند.

SOURCE Restaurant Brands International Inc.

128مین نمایشگاه کانتون از 15 تا 24 اکتبر بصورت آنلاین برگزار می شود

“اجرای نسخه آنلاین این نمایشگاه به نقش آن به عنوان یک بستر باز و گسترده برای تجارت خارجی ، ارتقا development توسعه پایدار و سالم تجارت خارجی در هنگام پیشگیری و کنترل استاندارد اپیدمی و تضمین تداوم شبکه تجارت خارجی و زنجیره تأمین کمک می کند. ما تلاش بیشتری خواهیم کرد تا خدمات بهتر و راحت تری به غرفه داران و خریداران ارائه دهیم. ما از شرکت ها و خریداران چینی و خارجی دعوت می کنیم تا به طور فعال در نمایشگاه ها شرکت کرده و معاملات را انجام دهند. ” گائو فنگ، سخنگوی وزارت تجارت چین.

128th نمایشگاه تجارت مجازی کانتونی متشکل از 50 منطقه نمایشگاهی در 16 گروه محصول با منطقه تجارت الکترونیکی مرزی برای پشتیبانی از مناطق آزمایشی یکپارچه برای گسترش همکاری بین نهادهای تجاری در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مرزی است.

پلتفرم دیجیتال نمایش تجارت مجازی مجهز به ویژگی های پیشرفته و روند ثبت نام بهینه شده برای خریداران جهانی است. وب سایت جدید بهبود یافته امکان پیمایش آسان تری را فراهم می کند که روند خرید و فروش خریداران و فروشندگان را با توابع جستجوی جامع تر و رابط بصری بیشتر ساده می کند. امکانات پشتیبانی از فرآیندهای تجاری شامل فناوری مبتنی بر ابر ابری ، ابزارهای وب برای خدماتی مانند نمایش مستقیم محصولات پخش مستقیم ، ابزارهای ارتباطی فوری ، ترتیب جلسات تجاری و ایجاد روابط با شرکای تجاری است.

ارتقا of تجارت جهانی از طریق کانال های جدید

نمایشگاه کانتون نمونه ای از آخرین راه حل های ابتکاری چین برای ایجاد ثبات در صنعت جهانی و زنجیره های تأمین است. در شرایطی که واردات و صادرات چین تمایل زیادی به بهبودی نشان می دهد ، هدف این نمایشگاه حمایت از تجارت جهانی با گشودن کانال های جدید با هدف تقویت همکاری های اقتصادی و تجاری بین المللی است.

کانتون نمایشگاه با گرایش جدید به مصرف کنندگان ناشی از توصیه های حضور در خانه ، با ایجاد بستری برای بازاریابی محصولات خانگی با کیفیت بالا ، از جمله لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه و تجهیزات ورزشی قابل حمل داخلی ، به مشاغل کمک خواهد کرد تا با شرایط جدید اقتصادی سازگار شوند.

نمایشگاه پاییزی نمایشگاه کانتون شامل رویدادهای تبلیغاتی در ابر با نام “ابر تبلیغاتی” ، ایجاد همکاری با شرکای جدید جهانی و راه اندازی برنامه های اضافی طراحی شده برای کمک به خریداران برای انطباق بهتر با واقعیت نمایشگاه آنلاین است.

https://www.cantonfair.org.cn/fa/

تصویر – https://mma.prnewswire.com/media/1276982/Canton_Fair.jpg

لینک های مربوطه

https://www.cantonfair.org.cn/fa/

SOURCE نمایشگاه کانتون

کارخانه های آبجو سازی مونیخ و شهرت اوکتوبرفست به جهان سلام می رسانند

مونیخ، 19 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – افتتاحیه اکتبرفست به طور سنتی با صدای بلند و با تعجب “Ozapft is” مشخص می شود که اولین شهردار مونیخ نشان می دهد اولین بشکه آبجو باز شده است. در سال 2020 همه چیز متفاوت است. به همین مناسبت ، به ابتکار Paulaner Brauerei ، یکی از شش کارخانه آبجوسازی سنتی مونیخ که در Oktoberfest حضور دارد ، مهمانخانه ها ، نمایندگان شهر ، نمایندگان شهر ، Münchner Kindl – نماد کودک نشان ملی این شهر – ، و نمایندگان انجمن آبجوسازی Munique (Verein Münchner Brauereien) ساعت 10 صبح برای نشان دادن همدلی خود با همه طرفداران Oktoberfest.

– عکس در AP Images در دسترس است (http://www.apimages.com) –

با مجموعه ای از میزها و نیمکت های آبجوسازی به شکل قلب که عکسهای سواره کارخانه های آبجوسازی را احاطه کرده است ، هر کدام یک بشکه آبجو را باز می کنند و از فاصله دور تست می دهند ، تصویری ایجاد شده است که به عنوان یک تبریک برای همه بازدیدکنندگانی که امسال نمی توانند برای جشن گرفتن به مونیخ بیایند. مالیخولیای تعلیق ویسن ، به نام جشنواره در شهر ، در همه حاضران مشهود است ، اما در آن لحظه ارتباط با بزرگترین جشنواره محبوب جهان نیز نشان داده شده است.

این ابتکار با همکاری خانه مد لباس سنتی باواریایی Hirmer und Amsel Trachten در طی یک ایده برای ایجاد یک تصویر معلق از اکتبرفست ایجاد شد. این شامل علاوه بر # NuestroCorazónParaLaWiesn ، طراحی یک dirndl – لباس زنانه سنتی باواریایی – به ویژه برای این مناسبت همراه با نامه ای به Oktoberfest.

آندریاس اشتاین فات، مدیر Paulaner Brauerei و رئیس انجمن آبجوسازی های Muniques ، با تأکید اظهار داشت: “با این اقدام ما می خواهیم تصویری تولید کنیم که به عنوان یادگاری از Oktoberfest لغو شده باقی بماند. دور از Theresienwiese – مکانی که در آن تعطیلات برگزار می شود – از نظر جسمی جدا و بدون جشن ، اما این یک چیز را نشان می دهد ، اینکه این زمان از سال چقدر برای ما خاص است و چقدر حسرت آن را می خوریم.

Paulaner Brauerei Gruppe GmbH & Co. KGaA
بیرگیت زاخر
پرس پرس
Ohlmüllerstraße 42
81541 مونشن
تلفن: +49 (0) 89 / 48005-922
[email protected]

منبع Paulaner Brauerei

منبع Paulaner Brauerei

شرکت والنس تعداد رکورد SKU محصولات را در سه ماهه سوم مالی 2020 تولید می کند

KELOWNA ، قبل از میلاد، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت والنس شرکت (TSX: VLNS) (OTCQX: VLNCF) (“شرکت” یا “شرکت والنس”) ، امروز یک رهبر جهانی در توسعه و ساخت محصولات نوآورانه مبتنی بر کانابینوئید است که امروز اعلام کرد 56 محصول SKU با برچسب سفید و تولید سفارشی در سه ماهه سوم سال 2020 تولید شده است که 56 درصد افزایش از 36 SKU در سه ماهه دوم سال 2020

56 SKU با مشارکت بیش از ده نفر از مشتریان شرکت تولید شده و شامل چهار دسته از محصولات آن است که دارای فرمت های مختلفی از بخار یکبار مصرف ، کارتریج vape ، روغن و اسپری های خوراکی تا نوشیدنی و کنسانتره است. افزایش SKU سه ماهه سه ماهه علاوه بر گسترش و تحقق قراردادهای موجود برای تأمین تقاضای محصولات نفتی در این کشور ، می تواند به مشارکت های تجاری جدید و توافق نامه های تولید سفارشی و تولید سفارشی مربوط باشد. بازار کانادا.

سه محصول SKU محصول تولید شده در سه ماهه سوم به عنوان بخشی از توافقنامه توزیع شرکت با Cannvalate Pty Ltd ، استرالیا بزرگترین توزیع کننده شاهدانه دارویی و سازمان تحقیقات بالینی. محصولات تولید شده شامل روغن 1:20 CBD ، روغن 10:10 و روغن 1:10 CBD است. سفارشات محصول پس از آزمایش موفقیت آمیز ثبات محصول و دریافت مجوزهای حمل و نقل ، به عنوان اولین محموله شرکت والنس به بازار استرالیا تکمیل و ارسال شد. این شرکت همچنین انتظار دارد یک محموله اضافی روغن به استرالیا طی چند هفته آینده ، منوط به تأیید مجوز حمل و نقل است.

“در سه ماهه سوم ، والنس با همکاری برخی از برجسته ترین مارک ها ، شرکت ها و توزیع کنندگان در فضای شاهدانه در مقیاس داخلی و بین المللی ، وسیع ترین و بیشترین تعداد محصولات مبتنی بر روغن را تولید کرد.” تایلر رابسون، مدیر ارشد اجرایی شرکت والنس. “در نتیجه فضای استخراج چالش برانگیز که در سه ماهه دوم مورد بحث قرار گرفت ، ما سرعت تولید سفارشی و خدمات برچسب سفید را تسریع کرده ایم ، این اجازه را به شرکت می دهد تا کارایی را بهبود بخشد و منابع تولید و تولید خود را افزایش دهد. همانطور که والنس به پیشرفت های توسعه محصول خود ادامه می دهد ، تولید یک نمونه کار سفارشی در تمام گروه های فرآورده های نفتی به عنوان تمایز کلیدی برای تجارت ما در تلاش برای ورود به مشارکت های استراتژیک جدید در سطح جهان است. “

تمام اطلاعات مالی سه ماهه سوم سال 2020 در حال نهایی شدن است و انتظار می رود در اواسط ماه اکتبر منتشر شود. به همین ترتیب ، شرکت قادر به ارائه هیچ گونه راهنمایی مالی برای سه ماهه سوم منتهی به پایان سال نیست 31 آگوست 2020 در این زمان.

درباره شرکت والنس

شرکت والنس یک رهبر جهانی در توسعه و تولید محصولات نوآورانه و مبتنی بر کانابینوئید است. شرکت والنس با ارائه بهترین خدمات در کلاس ، اختصاصی از جمله CO2 ، اتانول ، هیدروکربن ، بدون حلال و استخراج ترپن ، آزمایش تحلیلی ، فرمولاسیون و توسعه محصول و شریک انتخاب مارکهای شاهدانه کانادایی و بین المللی متمرکز شده است. ساخت سفارشی والنس بزرگترین شرکت استخراج شخص ثالث در است کانادا با ظرفیت سالانه 425،000 کیلوگرم شاهدانه خشک و زیست توده شاهدانه در تاسیسات هدف ما در کلونا ، بریتیش کلمبیا که در مرحله انطباق با روشهای ساخت خوب اتحادیه اروپا (EU) (GMP) است. شرکت والنس در حال حاضر طیف گسترده ای از قالب های محصول ، از جمله تنتور ، کلاه های دو تکه ، ژل های نرم ، اسپری های خوراکی و قلم های تمیزکننده و همچنین نوشیدنی ها ، کنسانتره ها ، مواد خوراکی ، مواد تزریقی ، محصولات بهداشتی طبیعی را ارائه می دهد و دارای خط لوله قوی از محصولات نسل بعدی در حال توسعه برای عرضه در آینده. سرانجام ، شرکت تابعه شرکت والنس که کاملا متعلق به آن است آزمایشگاه های والنس یک آزمایشگاه آزمایش شاهدانه معتبر ISO 17025 دارای مجوز بهداشت کانادا است که خدمات تحلیلی پیشرو را ارائه می دهد و برای ایجاد یک مرکز تعالی در علوم گیاهی با Thermo Fisher Scientific همکاری کرده است. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به http://thevalenscompany.com. عرشه سرمایه گذاران شرکت والنز را می توان به طور خاص در یافت http://thevalenscompany.com/investors/.

توجه به اظهارات رو به جلو

کلیه اطلاعات موجود در این بیانیه مطبوعاتی ، از جمله هرگونه اطلاعات مربوط به عملکرد مالی یا عملیاتی آینده و سایر اظهارات شرکت والنس که بیانگر انتظارات یا برآورد مدیریت از عملکرد آینده است ، غیر از اظهارات واقعیت تاریخی ، اطلاعاتی آینده نگرانه یا رو به جلو است چشم پوشی از اظهارات به معنای قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار و بر اساس انتظارات ، برآوردها و پیش بینی ها از تاریخ این مقاله است. گزاره های آینده نگر به منظور ارائه اطلاعات در مورد انتظارات فعلی مدیریت و برنامه های مربوط به آینده گنجانده شده است. هر جا ممکن باشد ، کلماتی مانند “برنامه ها” ، “انتظار” ، “برنامه ریزی شده” ، “روندها” ، “نشانه ها” ، “بالقوه” ، “برآورد” ، “پیش بینی” ، “پیش بینی” ، “ایجاد” ، “باور” ، “قصد” ، “توانایی” ، یا عباراتی که برخی اقدامات ، رویدادها یا نتایج “ممکن است” ، “می تواند” ، “می تواند” ، “ممکن است” ، “اراده” کند ، یا “احتمالاً” گرفته شده ، اتفاق می افتد یا برای دستیابی به این اطلاعات ، یا منفی این کلمات یا سایر تغییرات آن ، برای شناسایی چنین اطلاعات آینده نگر استفاده شده است. بیانیه های خاص آینده نگرانه شامل ، بدون محدودیت ، تمام افشاگری ها در مورد نتایج آینده عملیات ، شرایط اقتصادی و اقدامات پیش بینی شده است. به سرمایه گذاران و سایر اشخاص توصیه می شود که لزوماً ارتباطی بین تعداد SKU های تولید شده و حمل و نقل و درآمد و سود وجود ندارد و نباید به چنین اطلاعاتی اعتماد غیرمستقیم داشت.

خطرات و عدم اطمینان هایی که ممکن است بر گزاره های آینده نگر تأثیر بگذارد ، از جمله موارد دیگر ، خطر نظارتی ، ایالات متحده ممنوعیت عبور از مرز و ممنوعیت سفر ، اتکا به مجوزها ، گسترش امکانات ، رقابت ، وابستگی به تأمین شاهدانه و اتکا به سایر ورودی های کلیدی ، وابستگی به مدیریت ارشد و پرسنل کلیدی ، ریسک و مسئولیت عمومی تجارت ، تنظیم صنعت شاهدانه ، تغییر در قوانین ، مقررات و دستورالعمل ها ، انطباق با قوانین ، اتکا به یک مرکز واحد ، سابقه کار محدود ، آسیب پذیری در برابر افزایش هزینه های انرژی ، تبلیغات نامطلوب یا درک مصرف کننده ، مسئولیت محصول ، خطرات مربوط به مالکیت معنوی ، یادآوری محصول ، مشکلات پیش بینی ، مدیریت رشد و دادرسی که بسیاری از آنها از عهده شرکت والنس خارج است. برای بحث جامع تر در مورد خطرات شرکت والنس ، و ممکن است باعث شود نتایج واقعی مالی ، عملکرد یا دستاوردهای شرکت والنس تفاوت اساسی با نتایج آتی ، عملکرد یا دستاوردهای بیان شده یا ضمنی توسط اطلاعات آینده نگر داشته باشد یا اظهارات آینده نگر ، لطفاً به آخرین فرم اطلاعات سالانه شرکت والنس که در مراجع نظارتی اوراق بهادار کانادا در www.sedar.com یا در وب سایت شرکت والنس به آدرس www.thevalenscompany.com ثبت شده است ، مراجعه کنید. خطرات توصیف شده در این فرم اطلاعات سالانه بدین وسیله با استفاده از مرجع در اینجا گنجانده می شوند. اگرچه اظهارات آینده نگرانه مندرج در اینجا منعکس کننده باورهای فعلی مدیریت و فرضیات معقول مبتنی بر اطلاعات موجود در اختیار مدیریت از تاریخ این قرار است ، شرکت والنس نمی تواند اطمینان داشته باشد که نتایج واقعی با این اطلاعات آینده نگرانه سازگار خواهد بود. شرکت والنس به شما هشدار می دهد که به هیچ یک از اظهارات آینده نگرانه اعتماد نکنید. شرکت والنس از هرگونه قصد یا تعهدی برای به روزرسانی یا اصلاح هرگونه اظهارنظرهای آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع آینده یا موارد دیگر ، صرف نظر از آنچه در قانون قابل اجرا است ، صرف نظر می کند. هیچ چیز در اینجا نباید به عنوان پیشنهاد فروش یا درخواست خرید یا فروش اوراق بهادار شرکت والنس تلقی شود.

منبع شرکت والنس

Clean Beauty نام تجاری مراقبت از مو Innersense Organic Beauty 1٪ برای Planet می پیوندد

سانفرانسیسکو، 17 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – برنده جایزه مارک مراقبت از موهای پاک زیبایی ارگانیک Innersense اعلام كرد كه به 1٪ شبكه Planet پیوسته است و متعهد شده است كه 1٪ از فروش سالانه خود را برای حمایت از سازمانهای غیرانتفاعی دوستدار محیط زیست در سراسر جهان اهدا خواهد كرد.

“ما بسیار هیجان زده هستیم که به سازمانهای غیرانتفاعی باز می گردیم که طرفداران آن هستند و باعث ایجاد عواملی در دل ما ، به ویژه پایداری می شوند. سیاره ما سزاوار خیلی بیشتر از همه ما است” گرگ استارکمن، بنیانگذار زیبایی آلی Innersense. “ما از ایجاد تغییراتی که اقتصاد دایره ای بیشتری را ترویج می دهد و در عین حال تأثیر خود را بر روی کره زمین کاهش می دهد ، هیجان زده هستیم.”

Innersense Organic Beauty می پیوندد 1٪ برای سیاره با اتحاد بیش از 3،400 عضو تجارت در 64 کشور که تعهدات زیست محیطی را پذیرفته اند. بیش از 4100 شریک غیرانتفاعی در سراسر جهان در این شبکه گنجانده شده اند. بر فراز 265 میلیون دلار برای حمایت از کار آنها در زمینه حفظ آب و هوا ، غذا ، زمین ، آب و حیات وحش استفاده شده است.

Innersense Organic Beauty به عنوان عضوی از 1٪ برای Planet ، یک درصد از فروش سالانه را به موسسات غیرانتفاعی تأیید شده در شبکه کمک خواهد کرد. Innersense Organic Beauty برای پشتیبانی انتخاب کرده است شرکای پیشگیری از سرطان پستان، اتحاد ساحلی کالیفرنیا، صدای زنان برای زمین و سایر سازمانهای غیرانتفاعی

استاركمن معتقد است كه یك روش م toثر برای حركت در جهت آینده پایدارتر و مدورتر ، حمایت از سازمانهای دارای تخصص است كه اهداف محیطی مشابهی دارند. 1٪ برای Planet با بررسی قبلی سازمان های غیرانتفاعی زیست محیطی ، این تخصص را فراهم می کند.

او می گوید: “هنگامی که ما برای اولین بار Innersense Organic Beauty را راه اندازی کردیم ، هدف ما این بود که شرکت را توسعه دهیم و از راه های قابل توجهی بازپرداخت کنیم. ما در حال تحقق بخشی از این رویا هستیم که با پشتیبانی از اهداف خود برای حفظ جوامع و سیاره خود کمک می کنیم.” .

محصولات مراقبت از موی Innersense Organic Beauty شامل مواد پایدار هستند و بدون مواد مصنوعی فرموله می شوند. هر ماده از نظر اخلاقی از مزارع معتمد در سراسر جهان برداشت می شود. با ملایمت در محیط زیست ، محصولات زیبایی آلی Innersense بسیار غلیظ و غنی از نرم کننده هستند که توسط آب اضافی رقیق نمی شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمانهایی که Innersense Organic Beauty از آنها پشتیبانی می کند ، به اینجا مراجعه کنید https://innersensebeauty.com/people-planet-earth/.

درباره زیبایی ارگانیک Innersense
متخصصان زیبایی Greg و Joanne Starkman Innersense Organic Beauty را برای مراقبت از موی پاک ، خالص و بدون سم به سالن ها ، آرایشگران و مشتریانی که قصد انتخاب سالم تر دارند ، تاسیس کرد. این مارک را می توان در سالن ها ، خرده فروشان زیبایی و خرده فروشی های الکترونیکی در سراسر جهان یافت. بازدید innersensebeauty.com برای یادگیری بیشتر

سوالات مطبوعاتی:
ریمیک کریستال
BPCM
[email protected]
201.919.6703

منبع Innersense Organic Beauty

لینک های مربوطه

https://innersensebeauty.com/