وضوح تصویر خود را در Easy Reach قرار دهید

ساده و راحت انجام کارهای روزمره خود تقریباً در هیچ زمانی می تواند به تبدیل اقدامات ناآشنا به عادت کمک کند.

اهداف واقع بینانه را تعیین کنید تا بتوانید به خودتان برای پیشرفت در جهت رسیدن به هدف نهایی خود پاداش دهید. اگر متوجه شدید که در طول مسیر در حال لغزش هستید ، نگاهی به آنچه شما را از مسیر خارج می کند بیندازید و تنظیماتی را انجام دهید. تمرکز خود را بر روی هدف نهایی نگه دارید و به خود اجازه دهید تا انعطاف پذیری لازم را پیدا کنید زیرا بهترین راه را برای رسیدن به آنجا تعیین می کنید.

در eLivingtoday.com نکات بیشتری را برای کمک به حفظ اهداف زندگی سالم خود پیدا کنید.

مقدمه غذا را مدیریت کنید

تهیه زودهنگام وعده های غذایی سالم باعث می شود که وقتی روزهایتان شلوغ است از انتخاب کم مواد مغذی جلوگیری کنید. از چند ساعت آخر هفته برای آماده سازی وعده های غذایی در کل هفته استفاده کنید و اهداف غذایی سالم خود را در مسیر درست نگه دارید. ابزار مناسب می تواند کار را حتی ساده تر کند. به دنبال ظروف آماده کننده غذا با تقسیم کننده هایی باشید که به شما کمک می کنند قسمتهایی را کنترل کنید. همچنین به دنبال گزینه هایی باشید که به راحتی در یخچال قرار بگیرند و برای راحتی بیشتر از مایکروویو و ماشین ظرفشویی مطمئن نباشند.

سلامتی را با لیمو تقویت کنید

لیمو و پوست آنها می توانند فواید سلامتی مانند پتانسیل کاهش بیماری های قلبی عروقی ، دیابت و حتی سرطان را فراهم کنند. به راحتی می توانید لیمو را در فهرست خود بگنجانید تا در حل مشکلات سلامتی یا دستیابی به نتایج دلخواه مانند بهبود پوست ، مو ، ناخن و موارد دیگر به شما کمک کند. در حقیقت ، برنامه Nature’s Pharmacy از لیمونیرا 57 نگرانی در مورد سلامتی یا نتایج مورد نظر را شناسایی می کند و آنها را با 74 میوه و سبزیجات یافت می کند که در یک بخش تولید مواد غذایی معمولی یافت می شوند. در Limoneira.com بیشتر بیاموزید.

مایکل فرانسوی
[email protected]
1-888-824-3337
editors.familyfeatures.com

درباره سندیکا تحریریه ویژگی های خانواده

یک منبع اصلی برای تهیه غذای با کیفیت بالا ، سبک زندگی و محتوای خانه و باغ ، Family Features نکات موضوعی و فصلی ، غذاهای آماده ، اطلاعات ، دستور العمل ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک و موارد دیگر را به خوانندگان ارائه می دهد. مقالات و اطلاعات اضافی را در Culinary.net و eLivingToday.com بیابید.

SOURCE سندیکا تحریریه ویژگی های خانواده

لینک های مربوطه

http://www.familyfeatures.com

Arçelik در میان 150 شرکت با نفوذ 2021 قرار دارد

جایزه 150 شرکت تأثیرگذار برتر از رهبران واقعی ، شرکت هایی را که تأثیر مثبت اجتماعی یا زیست محیطی دارند ، تقدیر می کند. هدف یافتن شرکتهایی است که بتوانند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند. پذیرش توسعه پایدار به عنوان یک مدل اقتصادی با چشم انداز “احترام به کره زمین ، در سراسر جهان احترام” این امکان را به Arçelik می دهد که یکی از این 150 شرکت باشد.

آرچلیک به عنوان بخشی از رویکرد توسعه پایدار خود در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDG) ، بر آینده ، کره زمین و نیازهای مردم و فعالیت های آن تمرکز دارد. این شرکت معتقد است که برای تغییر در عادات و الگوی رفتاری فعلی ، ذهنیت افراد فعلی و هر آنچه امروز غیرممکن تلقی می شود ، باید اقداماتی انجام شود.

هاکان بولگورلو ، مدیر عامل شرکت Arçelik ، گفت: ما مفتخریم که این جایزه را دریافت می کنیم و در مأموریت خود برای ایجاد تأثیر مثبت با طراحی فناوری هایی که آینده را بهبود می بخشند ، شناخته می شوند. ما برای دومین سال متوالی در شاخص پایداری داوجونز 2020 “رهبر صنعت” در رده کالاهای مصرفی با دوام قرار گرفتیم. ما همچنین در تولید جهانی توسط کربن خنثی شده ایم 2019 و 2020 به لطف اعتبارات کربن ما. اهداف ما برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 مطابق با هدف پیمان نامه ، توسط طرح اهداف مبتنی بر علم (SBTi) تأیید شده است. پاریس. ما با پیشتازی در انتقال کم کربن ، با اجازه دادن به علم ، مسیر خود را برای ساختن آینده ای پایدار تأیید می کنیم. ما همچنان به محافظت از سیاره خود کمک خواهیم کرد و دیگران را به پذیرش سبک زندگی پایدارتر تشویق خواهیم کرد. “

لیست کاملی از “150 شرکت با نفوذ” را می توان یافت اینجا.

درباره Arçelik

با 32000 کارمند در سراسر جهان ، 12 مارک (Arçelik ، Beko ، Grundig ، Blomberg ، ElektraBregenz ، Arctic ، Leisure ، Flavel ، Defy ، Altus ، Dawlance ، Voltas Beko) ، شرکت های تابعه فروش و بازاریابی در 34 کشور و 22 کشور تولید در 8 کشور ، Arçelik محصولات و خدمات را در بیش از 145 کشور ارائه می دهد. به عنوان گروه 2 لوازم خانگی در اروپا با توجه به رتبه بندی سهام بازار بر اساس حجم ، Arçelik در سال 2019 گردش مالی 5 میلیارد یورویی را به دست آورد. با نزدیک به 70 درصد از درآمد خود از بازارهای بین المللی ، Arçelik رهبر تحقیق و توسعه در ترکیه است ، با تلاش 1600 محقق در 15 مرکز تحقیق و توسعه و طراحی در ترکیه و دفاتر تحقیق و توسعه در پنج کشور ، بیش از 3000 درخواست ثبت اختراع بین المللی تا به امروز برگزار کرده است. Arçelik برای دومین سال متوالی در شاخص پایداری داوجونز 2020 به عنوان “رهبر صنعت” در رده لوازم خانگی پایدار معرفی می شود و مطابق با استاندارد PAS 2060 خنثی سازی کربن ، در کارخانه های تولید کربن خنثی شده است در سراسر جهان طی سالهای مالی 2019 و 2020 با اعتبارات کربن خاص خود.

www.arcelikglobal.com

درباره رهبران واقعی

Real Leaders مجله برجسته جهان است که به تجارت و رهبری پایدار اختصاص دارد. این آدرس خطاب به جامعه ای از بینندگان است که برای بازسازی دنیای ما همکاری می کنند. ماموریت آن الهام بخشیدن از رهبران بهتر برای جهانی بهتر است. رهبران واقعی دارای مجوز B-Corp و امضاکننده قرارداد جهانی ملل متحد (مدافع دستیابی به اهداف توسعه پایدار جهانی) است.

رهبران واقعی رهبران را به پیشرفت اقتصادی جدید القا می کنند و الگوهایی برای آینده هستند.

بازدید www.real-leaders.com برای دانستن بیشتر

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1419131/Arcelik_Real_Leaders_Impact_Awards.jpg

لوگو: https://mma.prnewswire.com/media/839270/Arcelik_Logo.jpg

منبع Arçelik

Hain Celestial فروش استراتژیک تجارت الکترونیکی مستقر در انگلستان ، Orchard House® را به اتمام می رساند

دریاچه موفقیت ، نیویورک، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گروه Hain Celestial Group (Nasdaq: HAIN) ، پیشرو در تولید محصولات طبیعی و طبیعی با فعالیت در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و خاورمیانه با ارائه شیوه زندگی سالم تر به مصرف کنندگان ، امروز اعلام کرد که واگذاری تجارت میوه خود در انگلیس ، از جمله تجارت Orchard House Foods Limited و مارک های وابسته را به Elaghmore ، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی مستقر در انگلیس ، به پایان رسانده است. جزئیات معامله اعلام نشده است.

مارک ال. شیلر، رئیس و مدیر اجرایی Hain Celestial ، اظهار داشت: “ما خوشحال هستیم که فروش استراتژیک میوه خود را به Elaghmore ، یک شرکت سهامی خاص متمرکز بر خرید و رشد مشاغل انگلستان ، انجام می دهیم. واگذاری این دارایی پیچیده و غیر اصلی به طور کامل با ساده سازی نام تجاری ما و فرآیندهای تحول استراتژیک هماهنگ می شود. با واگذاری این تجارت ، که تحت تأثیر همه گیری Covid-19 قرار گرفت ، تجارت باقیمانده Hain Celestial بهبود فوری در نرخ رشد و حاشیه خود را نشان می دهد ، به ما امکان می دهد سرمایه را پشت سر بگذاریم ما از توانایی خود برای ادامه بهبود حاشیه کلی و جریان های نقدی برای تقویت رشد و سودآوری پایدار در دراز مدت اطمینان داریم. “

Spayne Lindsay & Co. به عنوان مشاور مالی و DLA Piper UK LLP به عنوان مشاور حقوقی Hain Celestial عمل کردند.

درباره گروه Hain Celestial، Inc.
گروه آسمانی هایین (Nasdaq: HAIN) ، دفتر مرکزی آن دریاچه موفقیت ، نیویورک، یک شرکت پیشرو در تولید محصولات ارگانیک و طبیعی با فعالیت در است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و خاورمیانه. Hain Celestial در بسیاری از دسته های طبیعی با مارک های معروف شرکت می کند که شامل Celestial Seasonings®، Clarks ™، Cully & Sully®، Dream®، Earth’s Best®، Ella’s Kitchen®، Farmhouse Fare، فرانک کوپر® ، GG UniqueFiber® ، Gale’s® ، Garden of Eatin’® ، Hain Pure Foods® ، Hartley’s® ، Health Valley® ، Imagine® ، Joya® ، Lima® ، لیندا مک کارتنیunder (تحت لیسانس) ، MaraNatha® ، Natumi® ، New Covent Garden Soup Co.® ، Robertson’s® ، Sensible Portions® ، Spectrum® ، Sun-Pat® ، ، Terra® ، The Gods® Greek ، William’s ™ ، Yorkshire Provender® و غذاهای Yves Veggie Cu. محصولات مراقبت شخصی این شرکت با مارک های Alba Botanica® ، Avalon Organics® ، Earth’s Best® ، JASON® ، Live Clean® ، One Step® و Queen Helene® به بازار عرضه می شوند.

بیانیه بندر امن
برخی اظهارات مندرج در این بیانیه مطبوعاتی “بیانیه های آینده نگرانه” به معنای قوانین اوراق بهادار فدرال ، از جمله قانون اصلاح دعوی در مورد اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 است. بیانیه های آینده نگر پیش بینی های مبتنی بر انتظارات و پیش بینی ها درباره وقایع آینده هستند و بیانیه نیستند واقعیت تاریخی با استفاده از اصطلاحات آینده نگر مانند “برنامه” ، “ادامه” ، “انتظار” ، “پیش بینی” ، “قصد” ، “پیش بینی” ، “پروژه” ، “برآورد” ، “می توانید عبارات آینده نگر را شناسایی کنید. احتمالاً “،” باور “،” ممکن است “،” جستجو “،” ممکن است “،” خواهد شد “،” باقی بماند “،” بالقوه “،” می تواند “،” باید “،” می تواند “،” آینده “و عبارات مشابه ، یا منفی آن عبارات یا کلمات یا عباراتی مشابه که پیش بینی یا نشانگر وقایع یا روندهای آینده است و صرفاً به مسائل تاریخی مربوط نمی شوند. همچنین می توانید با بحث در مورد استراتژی شرکت و عملکرد آینده ، اظهارات آینده نگرانه را شناسایی کنید.

اظهارات رو به جلو شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته ، عدم اطمینان و سایر عواملی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی ، سطح فعالیت ، عملکرد یا دستاوردهای شرکت یا نتایج صنعت از نظر نتایج آینده ، سطح فعالیت ، عملکرد متفاوت باشد یا دستاوردهای بیان شده یا ضمنی از جمله اظهارات آینده نگر ، و شما نباید به آنها به عنوان پیش بینی وقایع آینده اعتماد کنید. گزاره های آینده نگر به پیش فرض ها ، داده ها یا روش هایی بستگی دارند که ممکن است نادرست یا نادرست باشند و امکان تحقق آنها وجود ندارد. ما تضمین نمی کنیم که معاملات و رویدادهای توصیف شده همانطور که شرح داده شده اتفاق می افتد (یا اینکه آنها اتفاق می افتند). از جمله این خطرات ، از جمله خطرات جزئی از زمان به زمان در گزارش های شرکت ارائه شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ، از جمله آخرین گزارش سالانه ما در مورد فرم 10-K و گزارش های بعدی ما در مورد فرم 10-Q است. . در نتیجه چنین خطرات و سایر عوامل ، شرکت نمی تواند در مورد نتایج آینده ، سطح فعالیت و دستاوردهای شرکت اطمینان ایجاد کند و نه شرکت و نه هیچ شخص مسئولیت صحت و کامل بودن این اظهارات را بر عهده نمی گیرند. کلیه اظهارات آینده نگر موجود در این صفحه از تاریخ این تاریخ اعمال می شود و ، به استثنای آنچه در قانون قابل اعمال است ، شرکت از هرگونه تعهد به روزرسانی یا بازنگری عمومی هر بیانیه آینده نگر برای انعکاس تغییرات فرضیات اساسی یا عوامل یا روش های جدید ، آینده صرف نظر می کند وقایع یا سایر تغییرات.

منبع The Hain Celestial Group، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.hain-celestial.com

Alimentation Couche-Tard تأیید می کند که بحث های خود را با کارفور آغاز کرده است

LAVAL ، QC، 12 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Alimentation Couche-Tard Inc. (“Couche-Tard” یا “شرکت”) (TSX: ATD.A) (TSX: ATD.B) تأیید می کند که بحث های اکتشافی را با Carrefour SA (پاریس: CA) آغاز کرده است در مورد یک معامله دوستانه بالقوه ، شرایط آن هنوز قابل بحث است. در این مرحله نمی توان اطمینان داشت که این بحث های اکتشافی منجر به توافق یا معامله ای خواهد شد. Couche-Tard در صورت نیاز قانونی و یا انجام این کار توسط شرکت ، مردم را از هرگونه تحولات اساسی در این زمینه مطلع خواهد کرد.

درباره Alimentation Couche-Tard Inc.

Couche-Tard رهبر صنعت فروشگاه های رفاهی کانادایی است. که در ایالات متحده، بزرگترین اپراتور مستقل فروشگاه رفاه از نظر تعداد فروشگاههای تحت مدیریت شرکت است. که در اروپا، Couche-Tard پیشرو در فروشگاه های راحتی و خرده فروشی سوخت حمل و نقل جاده ای در کشورهای اسکاندیناوی است (نروژ، سوئد و دانمارک)، در بالتیک کشورها (استونی، لتونی و لیتوانی) ، و همچنین در ایرلند، و حضور مهمی در لهستان.

از همان زمان 11 اکتبر 2020، شبکه Couche-Tard در کل 9،261 فروشگاه رفاه را شامل می شود آمریکای شمالی، از جمله 8،085 فروشگاه دارای سوخت سوخت حمل و نقل جاده ای. شبکه آمریکای شمالی آن از 18 واحد تجاری شامل 14 واحد تجاری تشکیل شده است ایالات متحده 47 ایالت و 4 کشور را در بر می گیرد کانادا 10 استان را تحت پوشش قرار می دهد. تقریباً 109،000 نفر در سراسر شبکه و دفاتر خدمات آن در آمریکای شمالی.

که در اروپا، Couche-Tard یک شبکه خرده فروشی گسترده را در سراسر اسکاندیناوی اداره می کند ، ایرلند، لهستان، بالتیک و روسیه از طریق 10 واحد تجاری از همان زمان 11 اکتبر 2020شبکه Couche-Tard شامل 2722 فروشگاه است که اکثر آنها سوخت حمل و نقل جاده ای و محصولات راحت را ارائه می دهند در حالی که بقیه ایستگاه های سوخت خودکار بدون سرنشین هستند که فقط سوخت حمل و نقل جاده ای را ارائه می دهند. Couche-Tard محصولات دیگری از جمله سوخت هواپیما و انرژی برای موتورهای ثابت را نیز ارائه می دهد. از جمله کارمندان فروشگاه های مارک تجاری ، تقریبا 22000 نفر در شبکه خرده فروشی ، پایانه ها و دفاتر خدمات آن در سراسر کشور کار می کنند اروپا.

علاوه بر این ، بر اساس توافق نامه های صدور مجوز ، بیش از 2220 فروشگاه با پرچم Circle K در 15 کشور و سرزمین دیگر کار می کردند (کامبوج، مصر، گوام، گواتمالا، هندوراس، هنگ کنگ، اندونزی، جامائیکا، ماکائو، مکزیک، مغولستان، نیوزلند، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ویتنام) ، که کل شبکه جهانی را به بیش از 14200 فروشگاه می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Alimentation Couche-Tard Inc. یا مشورت در بحث و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی تلفیقی و مدیریت فصلی ، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: https://corpo.couche–tard.com.

بیانیه های آینده نگر

اظهارات مندرج در این اطلاعیه مطبوعاتی ، که اهداف ، پیش بینی ها ، برآوردها ، انتظارات یا پیش بینی های Couche-Tard را توصیف می کند ، ممکن است گزاره های آینده نگرانه به معنای قانون اوراق بهادار باشد. از افعال مثبت یا منفی مانند “باور” ، “می تواند” ، “باید” ، “قصد” ، “انتظار” ، “تخمین” ، “فرض” و سایر عبارات مرتبط برای شناسایی چنین عباراتی استفاده می شود. Couche-Tard می خواهد یادآوری کند که ، به ذات خود ، اظهارات آینده نگرانه خطرات و عدم قطعیت هایی را به همراه دارد ، به گونه ای که نتایج آن یا تدابیری که اتخاذ می کند ، می تواند از نظر آنچه در این بیانیه ها بیان شده یا اساس آنها متفاوت است ، تفاوت اساسی داشته باشد ، تأثیر بر میزان تحقق یک پیش بینی خاص. عوامل عمده ای که ممکن است منجر به تفاوت اساسی بین نتایج واقعی Couche Tard و پیش بینی ها یا انتظارات ارائه شده در بیانیه های آینده نگر شود ، شامل اثرات ادغام مشاغل کسب شده و توانایی دستیابی به هم افزایی پیش بینی شده ، عدم اطمینان به مدت زمان و شدت همه گیر COVID-19 فعلی ، نوسانات حاشیه فروش سوخت موتور ، رقابت در فروشگاه رفاه و صنایع سوخت خرده فروشی موتور ، تغییرات نرخ ارز و سایر خطرات دیگری که هر از گاهی به طور مفصل در گزارش های ارائه شده توسط Couche شرح داده شده است. دارای مقامات نظارتی اوراق بهادار در کانادا. مگر در مواردی که توسط قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار مورد نیاز باشد ، Couche-Tard از هرگونه قصد یا تعهدی برای به روزرسانی یا اصلاح هرگونه اظهارنظرهای آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع آینده یا غیر آن ، صرف نظر می کند. اطلاعات آینده نگر در این نسخه براساس اطلاعات موجود از تاریخ انتشار است.

SOURCE Alimentation Couche-Tard Inc.

لینک های مربوطه

http://corpo.couche-tard.com

نمایشگاه آنلاین K-FOOD (غذای کره ای) ، کمک به صادرات جهانی غذاهای کره ای ، افتتاح می شود

بر این اساس ، aT یک وب سایت نمایشگاه آنلاین را با شرکت های کره ای آغاز کرد که در ابتدا قصد داشتند در نمایشگاه های آفلاین غذا لغو شوند تا از رشد صادرات K-food و بازاریابی آن پشتیبانی کنند. در وب سایت ، می توان به راحتی و راحت اطلاعات یک محصول را بررسی کرد و از نظر کیفیت ، مواد تشکیل دهنده و طعم آن ، برتری آن را یادداشت کرد.

همچنین می توان اطلاعات را بررسی کرد: تاریخچه یک شرکت ، کارخانه ها ، عکس های محصول و جزئیات گواهینامه. این صفحه همچنین اطلاعات تماس ، نه تنها به صورت ایمیل و شماره تلفن بلکه به صورت کد QR پیام رسان را در اختیار شما قرار می دهد که امکان تماس مستقیم و آسان با نماینده مستقیم شرکتی را که خریدار به آن علاقه مند است فراهم می کند.

به طور خاص ، همانطور که نمایشگاه آنلاین متناسب با صفحه نمایش کامپیوتر و موبایل تولید می شود ، فرد می تواند اطلاعات بهینه شده را در هر زمان و هر مکان بررسی کند. این نمایشگاه همچنین بر اساس نام نمایشگاه (کشور) ، نوع محصول و ویژگی های آن دسته بندی می شود که به خریداران امکان می دهد تا به راحتی کالای مورد نظر خود را جستجو کنند. علاوه بر این ، مصاحبه های مدیر عامل شرکت های منتخب محصولات کشاورزی کره ای برای ارائه بینش عمیق تری به شرکت در دسترس است.

این نمایشگاه آنلاین انتظار می رود در کاهش فاصله شرکتهای صادراتی کره از بازارهای خارج از کشور نقشی داشته باشد. وب سایت از طریق شعب خارج از کشور aT مورد استفاده و اشتراک قرار خواهد گرفت تا خریداران خارجی بتوانند به راحتی از طریق اینترنت به اطلاعات مربوطه دسترسی پیدا کنند.

aT گزارش داد که آنها با استفاده فعال از این سایت نمایشگاه آنلاین ، از شرکتهای غذایی کره ای پشتیبانی کرده و به افزایش صادرات K-food کمک خواهند کرد ، زیرا اهمیت کانالهای آنلاین در صادرات محصولات غذایی به دلیل تأثیر COVID-19 به طور مداوم در حال افزایش است.

برای اطلاعات بیشتر ، به http://on-exhibition.at.or.kr مراجعه کنید.

SOURCE کره کشاورزی و شیلات و تجارت مواد غذایی کره (aT)

شرکت استخراج کنف Zelios Colorado اکنون راه حل های استخراج و پالایش Gemini است

ردپای توسعه یافته جمینی در این صنعت از طریق سرمایه گذاری قابل توجهی در تأسیسات استخراج ، زمستان سازی و جداسازی کریو-اتانول جدید ، کاملاً تأییدشده واقع در Flight Business & Air Park در اری ، کلرادو. تسهیلات جدید Gemini همه توسط Eurofins به همان استانداردهای فعلی ساخت خوب تولید با CO2 تأیید شده اند (21 C.F.R. قسمت 117). علاوه بر این ، Gemini یک مرکز ذخیره سازی و فرآوری زیست توده 10،000 فوت مربع ایجاد کرده است ، که یک راه حل کامل از برداشت و پیش از فرآوری تا استخراج و تصفیه ارائه می دهد ، که جوزا را به عنوان توانایی و بالاترین کیفیت در سطح نهاد استخراج و تصفیه آمریکای شمالی.

“این قابلیت دوگانه به ما امکان می دهد تا راه حل های سفارشی مقرون به صرفه را در مقیاس نهادی ، اما با تجربه خدمات بوتیک برای مشتریان خود ارائه دهیم. ما امکانات خود را از ابتدا طراحی کردیم و یک دانشگاه پیشرفته استخراج و تصفیه ایجاد کردیم برای پاسخگویی به خواسته های کنونی و آینده صنعت کنف با توانایی هایی که می تواند نیازهای مشتریان مارک دار ما را برآورده کند. ” زاخاری ناصر، مدیرعامل جوزا.

کلرادو “اولین بار در شاهدانه” و یک رهبر برجسته در تجارت در حال ظهور شاهدانه صنعتی است که مزایا و دسترسی به صنایع پشتیبانی کننده مانند آزمایشگاه ها ، فرمول ها و تمرکز بالای شرکای تجاری را فراهم می کند.

درباره راه حل های استخراج و تصفیه جوزا: دفتر مرکزی آن در اری ، کلرادو، جوزا پیشرو در فن آوری های استخراج و تصفیه کنف است ، صنعت تولید شاهدانه را با پردازش یکپارچه زیست توده ، روش های استخراج دوگانه دارای گواهینامه cGMP و راه حل های تصفیه پیشرفته ارائه می دهد ، همه برای تولید مجموعه ای گسترده از محصولات مصرفی در مقیاس نهادی و جهانی طراحی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوزا ، به سایت www.geminiextaction.com مراجعه کنید

مخاطب:
شانون ماس
+ 1-678-982-4820
[email protected]

SOURCE استخراج جوزا

لینک های مربوطه

https://www.geminiextraction.com

شرکت سرمایه گذاری بورلی در مرکز خرده فروشی مارکت پارک سن خوزه لیزینگ را رهبری می کند

“این منطقه از سن خوزه شمالی سالها مورد توجه خرده فروشان قرار نگرفته است ، و ساکنان را مجبور می کند که برای وسایل ضروری و غذاخوری مورد نیاز مسافت بیشتری را طی کنند. رالف N. بورلی، روسای شرکت سرمایه گذاری بورلی. “ما خوشحالیم که با توسعه دهندگان مارکت پارک ، The Flea Market، Inc همکاری می کنیم تا این مرکز خرید مناسب و جذاب را ایجاد کنیم.”

علاوه بر یک فروشگاه Safeway با مساحت 65000 فوت مربع که از طراحی و طرح نسل بعدی برخوردار خواهد بود ، مرکز خرده فروشی Market Park شامل یک داروخانه CVS 13100 فوت مربع ، 4000 فوت مربع خواهد بود. بانک تعقیب شعبه و یک مرکز مراقبت های بهداشتی 2600 فوت مربع توسط Carbon Health.

85 درصد اجاره داده شده است ، اما فرصت های خرده فروشی کافی باقی مانده است
در حال حاضر ، بیش از 85٪ از فضای مرکز خرده فروشی مارکت پارک اجاره داده شده است ، اما هنوز فرصت های زیادی برای خرده فروشان و مشاغل مختلف در دسته های مختلف باقی مانده است. این شامل:

  • تلفن های همراه یا لوازم الکترونیکی
  • مدل مو
  • قهوه عالی یا سایر نوشیدنی ها
  • رستوران ها
  • پشتیبانی دفتر ، چاپ و حمل و نقل
  • مطب های دندانپزشکی
  • کلینیک های دامپزشکی
  • لباس و کفش
  • خانه و آشپزخانه
  • آموزش فناوری

در حال حاضر ، حدود 14،850 فوت مربع فضا برای اجاره در 10 سوئیت خرده فروشی در دو ساختمان جداگانه در دسترس است – با چندین خرده فروش در حال بحث و گفتگو برای دو واحد. اندازه فروشگاه ، فروشگاه یا محل کار از کمی بیش از 700 فوت مربع تا کمی بیشتر از 3100 فوت مربع متغیر است.

بخشی از دهکده شهری Berryessa BART
بازار پارک سن خوزه در هسته اصلی است شهر سن خوزه طرح چشم انداز برای Villaess Urban Berryessa BART – یک منطقه 270 هکتاری شهری پویا که انتظار می رود در نهایت شامل 4800 واحد مسکونی جدید ، 6.7 میلیون فوت مربع فضای تجاری و مشاغل 22000 نفر باشد – بیشتر این موارد در جامعه پارک مارکت . پس از تکمیل ، مارکت پارک شامل موارد زیر خواهد بود:

  • حداکثر 4450 واحد مسکونی – از این تعداد 1000 خانه شهری ، خانه های تک خانواده و آپارتمان ها در دهکده شمالی ، اطراف مرکز خرده فروشی Market Park که به زودی افتتاح می شود ، ساخته شده یا تقریباً کامل شده اند.
  • پنج برج دفتری ستادی با ارائه از 1.5 میلیون فوت مربع تا حدود 3.4 میلیون فوت مربع فضای اداری ، به علاوه پارکینگ برای 5000 دستگاه – خریداران بالقوه بیشتری را به دهکده جنوبی برنامه ریزی شده مارکت پارک می رساند.
  • پارک های محله در کل 12 هکتار در کل جامعه – به علاوه یک منطقه تفریحی و میدان های جذاب در دهکده جنوبی پیشنهادی ، و همچنین مناطق کمربند سرسبز ، یک باغ شهری و دسترسی آسان به مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری Bay Bay.
  • بارت به معنای واقعی کلمه در آستان جامعه است، به راحتی کارمندان را به کل ایست خلیج و حتی حمل می کند سانفرانسیسکو. این انجمن همچنین خدمات اتوبوس VTA را ارائه می دهد و از تبادل آزادراه آینده در جاده بیریسا و بزرگراه 101 بهره مند می شود.

آماده بازپرداخت خرده فروشی 2021
با اعلام اخیر دو واکسن COVID-19 بالقوه مناسب Pfizer و Moderna – و به زودی انتظار می رود – پیش بینی می شود که خرده فروشی در موقعیت خوبی قرار داشته باشد تا زمانی که در سال 2021 بازگردد ، خرده فروشان علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد واحدهای موجود در Market Park هستند مرکز خرده فروشی سان خوزه توصیه می شود با شرکت سرمایه گذاری بورلی تماس بگیرد: رالف بورلی • 408.453.4700 x117 • مجوز BRE # 00465691 ، یا کریس اندرسون • 408.453.4700 x134 • مجوز BRE # 01438895. یا می توانید به این آدرس مراجعه کنید: marketparksanjose.com.

مخاطب
رالف N. بورلی، رئيس هیئت مدیره
شرکت سرمایه گذاری بورلی
خیابان تقاطع 2051 شماره 100
سان خوزه ، کالیفرنیا 95131
دکتری: 408.453.4700
[email protected]

SOURCE شرکت سرمایه گذاری بورلی

لینک های مربوطه

http://www.borelli.com

Live Smart، Go Green – محاسبات آخرین پلتفرم محصول و راه حل های اینترنت اشیا را برای سیستم HVAC هوشمند در CES 2021 به نمایش می گذارد

هنگ کنگ، 11 ژانویه 2021 / PRNewswire / – یک متخصص فن آوری ، محصول و راه حل های تولید – گروه محاسبات محدود (“Computime” یا “Company” ، همراه با شرکت های تابعه آن “Group” ، کد سهام: 320.HK) خوشحال است که با آخرین پلت فرم محصول HVAC و راه حل های IoT ، در نمایشگاه مجازی CES 2021 شرکت می کند و پیشرفت آن را نشان می دهد قابلیت ارائه راه حلهای متصل و جامع به مشتریان

آخرین پلتفرم محصول HVAC رایانه یک سری کامل از محصولات کنترلی و دستگاه های میدانی با جدیدترین فناوری Zigbee 3.0 است – یک استاندارد جهانی باز برای ارتباط بی سیم بین دستگاه ها. این یکپارچه سازی امکان اتصال کامل بین محصولات از جمله ترموستات اتاق هوشمند ، کنترل کننده های شیر رادیاتور ، کنترل کننده های پمپ ، سنسورهای محیطی و موارد دیگر را فراهم می کند. فراگیر بودن آن همچنین کاربرد آن را در انواع مختلف سیستم تسهیل می کند و به مشتریان در ساخت راه حل های هوشمند و گرمایش و سرمایش خود کمک می کند. در مورد پلتفرم اینترنت اشیا Company این شرکت ، ویژگی های جدیدی ارائه شده است ، از جمله درگاه اینترنت اشیا برای اتصال به ابر ، راه حل های باطن ابر ، رابط های برنامه برای برنامه مشتری و سایر ادغام های ابر به ابر.

CES خود به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجارت فناوری در ایالات متحده شناخته شده است. این رویداد سالانه که توسط انجمن فناوری مصرف کننده (“CTA”) سازمان یافته است ، مشارکت بیش از 4400 شرکت در سراسر جهان را به خود جلب می کند. به دلیل همه گیری ، CES 2021 امسال عملاً میزبانی می شود. با این وجود ، این رویداد 4 روزه (11 ژانویه تا 14 ژانویه) همچنان یک فرصت ارزشمند برای شرکت ها برای نمایش آخرین محصولات خود ، گوش دادن به ایده های جدید رهبران اندیشه و تعامل با مارک های جهانی و شرکت های نوپا است.

آقای AUYANG Pak Hong Bernard ، مدیر ارشد اجرایی و مدیر اجرایی Computime Group Limited ، اظهار داشت: “ما از CTA سپاسگزاریم که این بستر را برای نمایش توانایی های نوآورانه ما در صحنه جهانی ارائه می دهد. امسال ، با بیماری همه گیر COVID-19 ، مردم وقت بیشتری را در خانه می گذرانند ، که به نوبه خود منجر به افزایش تقاضای فناوریهای راحتی و پایدار آسایش در منزل از جمله سیستمهای هوشمند HVAC و راه حلهای اینترنت اشیا.. آخرین پلت فرم محصول HVAC و راه حل اینترنت اشیا being که در طی CES 2021 به نمایش گذاشته شده است ، گویای اقدامات نوآورانه ما در فناوریهای خانه هوشمند و تعهد شرکت در ارائه راهکارهای جدید و یکپارچه به مشتریان است. تیم ما همچنان با پشتیبانی 200 تیم مهندس ، 4000 کارگر و 5 سایت تولیدی به پشتیبانی خود ادامه خواهد داد تا مرزهای فناوری خانه را ادامه دهد و به وظیفه امکان زندگی هوشمند و پایدار در سطح جهان متعهد شود. “

درباره گروه محاسبات محدود

Computime Group Limited متخصص در زمینه طراحی ، ساخت و راه حل های اینترنت اشیا space در فضای خدمات تولیدی الکترونیک است و به لیست های متناسب و متنوعی از مشتریان خود ، راه حل های ساخت و ساخت سفارشی ، کلید در دست ارائه می دهد. از طریق IP اختصاصی و قابلیت های پیشرفته تحقیق و توسعه ، این گروه همچنین مجموعه محصولات اختصاصی خود را با نام تجاری SALUS در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی راه اندازی کرده است.

SOURCE Computime Group Limited

کیفیت تصویر پایه و اساس و روح است!

کیفیت تصویر پایه و اساس محصولات تلویزیونی است. فیشر یو گفت ، به عنوان حامی رسمی یورو 2020، ما یک نسخه سفارشی از یورو 2020 سری ULED U7 به طرفداران فوتبال در سراسر جهان. Hisense که هر ساله محصولات جدید تلویزیون لیزر را در CES راه اندازی می کند ، امسال طیف کاملی از محصولات تلویزیون لیزری TriChroma را از 75 اینچ تا 300 اینچ راه اندازی می کند و خبر از آغاز دوره جدیدی از تلویزیون لیزری TriChroma می دهد. تلویزیون لیزری TriChroma جدید Hisense از معماری منبع نور لیزر RGB استفاده می کند. لیزرهای رنگی مختلف بصورت جداگانه بسته بندی شده و ریز کنترل می شوند که در نتیجه عملکرد رنگ خالص تری دارند. این محصول به 20٪ افزایش روشنایی در سطح پیکسل و روشنایی تصویر 430 نیت دست پیدا می کند. علاوه بر این ، بالاترین استاندارد گستره رنگ تلویزیون می تواند به 107٪ BT2020 برسد و پوشش گستره رنگ می تواند تا 151٪ استاندارد رنگ فیلم DCI-P3 برسد ، که تقریبا 50٪ فراتر از سینمای سطح بالا است.

کاربرد روح محصول تلویزیون است. فیشر یو صفحه نمایش گفت به دلیل ارزش و عملکرد منحصر به فرد ، در بازسازی سبک زندگی ما از اهمیت حیاتی برخوردار هستند. در چالش برانگیز 2020 ، Hisense به سرگرمی در خانه تمرکز کرده و محصولاتی مانند تلویزیون اجتماعی ، 8K تلویزیون دو صفحه و تلویزیون لیزری TriChroma که می تواند تماس های کنفرانسی را با هزاران تماس گیرنده پشتیبانی کند. در سال 2021 ، Hisense به توسعه صفحه نمایش های بزرگ به عنوان مرکز خانه های هوشمند ادامه می دهد و اجازه استفاده از آنها را به عنوان یک بستر اجتماعی خانگی می دهد. صفحه اجتماعی به روز شده Hisense از دفتر خانه ، سخنرانی های آنلاین ، مراقبت در منزل ، تناسب اندام AI و طیف وسیعی از نیازهای اجتماعی و تجاری پشتیبانی می کند. محصولات صفحه نمایش سازنده هایسنس کاربر محور هستند. آنها بر اساس تکامل زمان و مکان در زندگی در خانه طراحی شده اند و برای پوشش طیف گسترده ای از عناصر زندگی روزمره از جمله یادگیری در خانه ، دفتر ، اوقات فراغت و سرگرمی ، مدیریت زندگی ، مدیریت تصویر و سایر موارد طراحی شده اند.

به عنوان مثال ، هایسنس در پاسخ به رشد سریع تقاضای آموزش خانواده فرزندان ، محصولی از صفحه نمایش بوم را برای آموزش صفحه لمسی راه اندازی کرده است که می تواند تعامل خانه و مدرسه ، راهنمایی مشق شب ، آزمون های ساختگی و سایر مدل های آموزشی را تحقق بخشد. محصول صفحه نمایش تناسب اندام خانگی Hisense برای دوستداران تناسب اندام از دوره های آنلاین و جلسات ویدئویی ، راهنمایی هوش مصنوعی پشتیبانی می کند و می تواند برنامه های تناسب اندام فردی را ایجاد کند و همچنین تمرینات را ضبط کند. Hisense همچنین محصولات گیمینگ با صفحه نمایش بزرگ که از بازی های کنسولی ، بازی های ابری و بازی های آنلاین پشتیبانی می کنند را در اختیار گیمرها قرار می دهد. Hisense همچنین نمایشگر وسایل نقلیه ، صفحه نمایش شفاف و صفحه نمایش دوگانه و همچنین محصولات صفحه نمایش سازگار با محیط زیست خانگی را راه اندازی می کند که می توانند خدمات اجتماعی مانند مشاوره پزشکی از راه دور و مدیریت امکانات جامعه را ارائه دهند. علاوه بر این ، خدماتی مانند ناوبری سفر ، آموزش و جلسات از راه دور در دسترس خواهد بود.

در همان زمان ، Hisense به بهبود کیفیت تصویر و تجربه با قابلیت تراشه ادامه خواهد داد. Hisense همچنین تراشه دو صفحه ای 4K120Hz را تولید خواهد کرد ، 8K تراشه پردازش کیفیت تصویر 120 هرتز ، تراشه صدای هوشمند AISOC و تراشه SOC AI AI. این تراشه ها برای تلویزیون های ULED اعمال می شوند که تلویزیون های با کیفیت بالا و پرفروش هستند و شوک دیداری و شنیداری فراتر از تصور را برای کاربران ایجاد می کنند. پیشرفت فن آوری مدرن نمایشگر محدود کردن زمان ، مکان و تعداد دستگاه های دسترسی است. صفحه تمام خدمات ، تجربه اجتماعی و افراد را بهم متصل می کند. کیفیت تصویر و تجربه کاربردی که همیشه در حال افزایش است ، به تقویت موقعیت مهم محصولات تلویزیونی ادامه می دهد و همچنین در بازار جهانی تلویزیون بازتابی به همراه دارد. غول های تلویزیون جهانی با یک مسابقه جدید مسابقه ای روبرو هستند.

منبع Hisense

لینک های مربوطه

www.hisense.com

Global Market Insights ، Inc. می گوید بازار آبجو غیر الکلی آبجو تا سال 2026 به 29 میلیارد دلار می رسد.

SELBYVILLE ، دل.، 10 ژانویه 2021 / PRNewswire / – پیش بینی می شود درآمد بازار آبجو غیر الکلی از این رقم عبور کند 29 میلیارد دلار طبق گزارش تحقیقات جدید Global Market Insights ، Inc تا سال 2026 روند رو به افزایش مصرف کنندگان در مصرف الکل در درجه اول به دلیل استفاده از سبک زندگی سالم باید در رشد بازار نقش داشته باشد.

صنعت جهانی آبجو غیر الکلی باید مصرف بیش از 3 میلیارد لیتر تا سال 2026 را تجربه کند. افزایش شیوع اختلالات گوارشی همراه با افزایش سریع آلرژی به الکل و ضعف سیستم ایمنی بدن ، بازار خوبی برای محصولات بدون الکل ایجاد می کند. تولیدکنندگان در حال توسعه تکنیک های جدید برای تقویت سبد محصولات و ارائه راه حل های با کیفیت بالا هستند که احتمالاً سهم بازار را افزایش می دهد. شیوع قابل توجهی از جمعیت مسلمانان در اندونزی، پاکستان و هند منجر به بیزاری روزافزون نسبت به مصرف الکل شده است که در اسلام حرام است.

درخواست نمونه ای از این گزارش تحقیقاتی @ https://www.gminsights.com/request-sample/detail/2445

برآوردهای عمده گزارش بازار آبجو غیر الکلی به شرح زیر است:

  • تقاضای آبجو غیر الکلی مبتنی بر آنزیم جهانی باید رشد قابل توجهی را به دلیل نقش حیاتی آنزیم ها در اطمینان از کیفیت نوشیدنی ، ایمنی و کاهش تولید الکل ثبت کند.
  • بخش فناوری مشروبات الکلی پیشی گرفت 14.5 میلیارد دلار در سال 2019 به دلیل تأثیر آن در کاهش میزان الکل آبجو زیر 0.05٪ ABV.
  • صنعت آبجو غیر الکلی آمریکای لاتین احتمالاً بیش از 7 درصد CAGR را بین سال های 2020 و 2026 ثبت می کند.
  • تولید کنندگان عمده در بازار عبارتند از: کارلسبرگ Breweries ، AB InBev ، Heineken ، Coors Brewing Company ، Suntory Holdings و Kirin Company.
  • تولیدکنندگان عمده در حال اتخاذ ابتکارات استراتژیک از جمله خرید و توسعه محصول جدید برای دستیابی به رهبری بازار ، گسترش سبد محصولات و ظرفیت تولید هستند.
  • تقاضای آبجو غیر الکلی از کانال فروش رستوران ها پیشی گرفت 4 میلیارد دلار در سال 2019

با استفاده از 980 جدول داده بازار و 13 شکل و نمودار از گزارش ، اطلاعات کلیدی صنعت را در 650 صفحه پخش کنید.چشم انداز بازار آبجو غیر الکلی توسط محصول (بدون مواد الکلی {توسط مواد.) [Malted Grains, Hops, Yeast and Enzymes]، فن آوری [Restricted Fermentation and Dealcoholization {Reverse Osmosis, Heat Treatment and Vacuum Distillation}]، کانال فروش [Liquor Stores, Convenience Stores, Supermarkets, Online Stores and Restaurants & Bars]} ، الکل کم {توسط ماده [Malted Grains, Hops, Yeast and Enzymes]، فن آوری [Restricted Fermentation and Dealcoholization {Reverse Osmosis, Heat Treatment and Vacuum Distillation}]، کانال فروش [Liquor Stores, Convenience Stores, Supermarkets, Online Stores and Restaurants and Bar]}) ، گزارش تحلیل صنعت ، چشم انداز منطقه ای ، پتانسیل کاربرد ، روند قیمت ها ، سهم بازار و پیش بینی ، 2020 – 2026“به تفصیل همراه با فهرست مطالب:

https://www.gminsights.com/industry-analysis/ غیر-الکلی-آبجو-بازار

بازار آبجو غیر الکلی مبتنی بر هاپ باید CAGR بیش از 7.5٪ تا سال 2026 ثبت کند. هاپس مزایای مختلفی را در تولید آبجو از جمله ماندگاری طولانی مدت ، طعم هاپی ، عطر ، تلخی و نگهداری کف فراهم می کند که پارامتر اصلی برای طعم مناسب . علاوه بر این ، آنها به طور گسترده ای برای عادی سازی اختلالات خواب و تحریک پذیری استفاده می شوند. این محصولات به تعادل شیرینی مالت کمک می کنند و مواد متنوعی هستند که توانایی انتقال طعم های مختلف مانند طعم های گل ، خاکی ، میوه ای و کاج را دارند. هاپس خواص ضد میکروبی بسیار خوبی ارائه می دهد که ثبات میکروبیولوژیکی را ایجاد می کند و در نتیجه احتمال آلودگی را کاهش می دهد.

آمریکای شمالی پیش بینی می شود بازار آبجو غیر الکلی پیشی بگیرد 6.4 میلیارد دلار تا سال 2026. کافه ها و رستوران ها به دلیل استفاده از آنها به عنوان پیش غذا ، به طور فزاینده ای از نوشیدنی های کم الکل برای تهیه کوکتل ها و ماکت های متعدد استفاده می کنند. جراحی باز کردن رستوران ها و بارها در منطقه به دلیل تغییر ذائقه مصرف کننده و عادات غذایی انگیزه ای برای رشد صنعت خواهد داشت. در مقایسه با آبجو الکلی که باید منجر به کاهش قیمت شود در نتیجه باعث تقویت آمار بازار می شود ، آبجو غیر الکلی کمتر تحت تأثیر مالیات غیر مالیات قرار می گیرد.

آخرین وبلاگ “آیا بحران سلامت COVID-19 باعث مصرف آبجوهای غیر الکلی می شود؟”

http://groundalerts.com/non-alcoholic-beer-industry

مرور گزارش مرتبط:

شراب غیر الکلی و بازار آبجو ، براساس محصولات ، مواد ، فناوری ، فروشگاه های فروش ، نوع ، گزارش تحلیل صنعت ، چشم انداز منطقه ای ، پتانسیل رشد ، روند قیمت ها ، سهم بازار و پیش بینی بازار ، 2019 – 2025

https://www.gminsights.com/industry-analysis/ بدون شراب-الکلی-و-آبجو-آبجو

درباره بینش بازار جهانی

بینش جهانی بازار ، شرکت ، دفتر مرکزی در دلاور، ایالات متحده آمریکا ، یک ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در زمینه تحقیقات و تحقیقات بازار جهانی است که گزارش های تحقیقات صنفی و سفارشی را به همراه خدمات مشاوره رشد ارائه می دهد. گزارش های تحقیقاتی مربوط به هوش تجاری و صنعتی ما به مشتریانی ارائه می دهد که دارای بینش نفوذی و داده های عملی بازار هستند که به ویژه برای کمک به تصمیم گیری استراتژیک طراحی و ارائه شده اند. این گزارش های جامع از طریق یک روش تحقیق اختصاصی طراحی شده اند و برای صنایع کلیدی مانند مواد شیمیایی ، مواد پیشرفته ، فناوری ، انرژی های تجدید پذیر و بیوتکنولوژی در دسترس هستند.

با ما تماس بگیرید:

آرون هگده
فروش شرکت ، ایالات متحده آمریکا
بینش بازار جهانی ، شرکت
تلفن: 1-302-846-7766
تلفن رایگان: 1-888-689-0688
پست الکترونیک: [email protected]

تصاویر مرتبط

صنعت-آبجو غیر الکلی .jpg
پیش بینی های صنعت آبجو غیر الکلی 2026

لینک های مربوطه

بازار تثبیت کننده های آبجو

آبجو آبجو بازار تجهیزات

SOURCE Global Market Insights Inc.