امروزه والمارت (55.77٪) و آمازون (36.36٪) هنوز پیشتازان جنگ مواد غذایی آنلاین هستند ، اما نتایج نظرسنجی نشان می دهد که سایر خرده فروشان مانند Target و Kroger و بازارهایی مانند Instacart و Shipt کاربران خود گزارش شده از آمازون را بدست آورده اند (-0.01٪) ) از جانب اکتبر 2020 به ژانویه 2021.
با این حال ، هر دو Walmart (+ 0.52٪) و آمازون (+ 8.52٪) سال به سال کاربران مواد غذایی آنلاین را بدست آوردند. سایر خرده فروشان نیز کاربران جدیدی به دست آوردند ، این نشان می دهد که در مقایسه با یک سال گذشته ، تعداد بیشتری از کاربران مواد غذایی آنلاین در بازار وجود دارد.
در اینجا نحوه تغییر تعداد کاربران مواد غذایی آنلاین برای هر خرده فروش سال به سال وجود دارد:
- Walmart: + 0.52٪
- آمازون: + 8.52٪
- کروگر: + 23.60٪
- Instacart: + 47.90٪
- فروشگاه و فروشگاه / غذاهای غول پیکر: + 26.17٪
- ارسال: + 56.96٪
- Albertsons / Safeway: + 7.80٪
“تصادفی نیست که بازارهای مواد غذایی Shipt و Instacart بیشترین افزایش را در سال گذشته نسبت به سایر خرده فروشان از قبل از COVID-19 تاکنون در مصرف مواد غذایی آنلاین داشته اند.” یونی سامشیما، مدیرعامل و بنیانگذار کاسنی. “واضح است که خریداران به جای وفاداری خرده فروش ، از قابلیت استفاده و راحتی انتخاب خرده فروش و تأکید بر بخش تحویل سریع تجارت بسیار مهم هستند. علاوه بر این ، مدل تحویل مواد غذایی Instacart بیشترین قابلیت انعطاف پذیری و انعطاف پذیری را نسبت به آجر و ملات دارد خرده فروش
کاربری بقالی آنلاین با 27.17٪ رشد در هر سال افزایش می یابد
رشد استفاده از مواد غذایی آنلاین نشان می دهد که ، با وجود اینکه خریداران در شرایط عادی جدید مستقر شده اند ، آنها هنوز هم تصمیم دارند خرید مواد غذایی آنلاین را انجام دهند.
در واقع ، استفاده در ژانویه 2021 بیش از استفاده در:
- آوریل 2020 توسط 10.26٪
- جولای 2020 توسط 15.22٪
- اکتبر 2020 توسط 8.86٪
سفارشات و لیست سازی آنلاین هفتگی به سرعت ادامه می یابد
اکثر پاسخ دهندگان ، 64.86٪ ، به دنبال عادت های معمول ایجاد لیست خرید ، به صورت هفتگی یا بیشتر به سبد خرید خود اضافه می کنند. علاوه بر این ، 26 درصد از مصرف کنندگان بیشتر ، هر هفته یک بار در مقایسه با یک سال قبل ، اقدام به خرید مواد غذایی آنلاین می کنند.
35.14٪ از پاسخ دهندگان در جدیدترین نظرسنجی هر چند هفته یک بار کالاهایی را به سبد خرید خود اضافه می کنند که نشان می دهد این خریداران همزمان با آماده شدن برای خرید ، لیست خود را یک باره تهیه می کنند. این یک کاهش بزرگ 27.68٪ نسبت به سال است که نشان می دهد مصرف کنندگان بیشتری به سمت استفاده از سبد خرید آنلاین به عنوان لیست خرید عادی روی آورده اند و محصولات را به تدریج اضافه می کنند.
“جالب اینجاست که تعداد دفعات سفارش خرید آنلاین مواد غذایی توسط مصرف کنندگان تقریباً مشابه بود ژانویه 2021 در مقایسه با اکتبر 2020، “سامشیما گفت.”ژانویه 2021 نتایج نظرسنجی نشان داد تقریباً بین مصرف كنندگانی كه هفته ای یك بار یا بیشتر سفارش می دهند ، 52.58٪ و کسانی كه این كار را یكبار در ماه یا به ندرت انجام می دهند ، 47.42٪ تقسیم می شود. این نشان می دهد که دو کاربر مجزا مواد غذایی آنلاین وجود دارد: کسانی که به طور مرتب از خدمات مواد غذایی آنلاین برای جایگزینی خرید منظم در فروشگاه خود استفاده می کنند و کسانی که از خدمات مواد غذایی آنلاین برای تکمیل سفرهای شخصی خود برای کالاهای خاص یا حجیم استفاده می کنند. “
خرید Omnichannel به روند صعودی ادامه دارد
بین اینکه چه تعداد مصرف کننده یک بار در هفته یا بیشتر (52.58٪) و تعداد آن به صورت هفتگی یا بیشتر به سبد خرید خود اضافه می کنند (64.86٪) اختلاف وجود دارد. به همین ترتیب ، اختلاف بسیاری بین تعداد زیادی از مشتریان که ماهانه سفارش می دهند یا به ندرت (47.42٪) و تعداد آنها هر چند هفته یک بار (35.14٪) به سبد خرید خود اضافه می کنند ، وجود دارد.
این نشان می دهد که لزوماً رابطه ای خطی بین سبد خرید آنلاین و سفارشات خرید آنلاین وجود ندارد. مصرف کنندگان Omnichannel ممکن است به سبد خرید آنلاین خود اضافه کنند تا از این مزیت استفاده کنند ویژگی های مکان راهرو هنگام خرید در فروشگاه. دیگران ممکن است در حال ایجاد لیست بر روی تلفن یا کاغذ خود باشند و سپس این موارد را به سبد خرید خود اضافه کرده و بلافاصله چک کنند.
هنگامی که ما عمیق تر به روشی می پردازیم که کاربران بقالی آنلاین از داخل فروشگاه خرید می کنند ، 31.79٪ از مشتریانی که هفته ای یک بار سفارش مواد غذایی آنلاین می دهند ، هفته ای یک بار نیز از فروشگاه های مواد غذایی خود در فروشگاه خرید می کنند. 30.64٪ از مصرف كنندگانی كه هفته ای یك بار بصورت آنلاین سفارش می دهند ، چند بار در ماه نیز در فروشگاه خرید می كنند ، و این نشان دهنده نوع ساده تری از مصرف كننده است: كسانی كه بطور مرتب خرید اینترنتی مواد غذایی خود را انجام می دهند ، و فروشگاههایی را كه خریدهای داخل مغازه دارند به آنها اضافه می كنند .
فرکانس خرید آنلاین و آینه مصرفی در فروشگاه
خریداران در ژانویه 2021 نشان می دهد که آنها مرتباً خرید آنلاین مواد غذایی را در عادت های خرید منظم خود قرار می دهند و هزینه ها شروع به تقلید از سفرهای منظم در فروشگاه ها می کند.
که در ژانویه 2021، ما شاهد بازگشت به سطح خرج های همه گیر هستیم ، با خریداران بیشتری که یک سفر متوسط را انجام می دهند (60 دلار) خریداران بیشتری در ژانویه 2021 تکمیل 50 دلار–75 دلار سفر خرید مواد غذایی آنلاین نسبت به سایر مناطق (31.20٪) ، حتی بیش از ژانویه 2020 توسط 28.99٪ و eking توسط آوریل 2020، ارتفاع همه گیر ، 1.84.
“31٪ از مصرف کنندگان برای خرید مواد غذایی آنلاین خود آستانه متوسط را دارند ، به علاوه 43٪ در هفته یک بار سفارش آنلاین مواد غذایی را نشان می دهند ، این نشان می دهد که بسیاری از مصرف کنندگان سفرهای منظم خرید مواد غذایی در فروشگاه ها را با سفارشات آنلاین جایگزین می کنند. ما شاهد هستیم سامشیما گفت: “رفتار مستمر خرید آنلاین مواد غذایی ، و این تسطیح متوسط هزینه سفر نشان می دهد که انجام کل سفرهای خرید مواد غذایی بصورت عادی تبدیل شده است.”
نقش محتوا و ابزارهای دیجیتال
نظرسنجی کاسنی نشان داد که بسیاری از مصرف کنندگان برای برنامه ریزی برای سفرهای خود در فروشگاه های مواد غذایی از ابزارهای آنلاین مانند دستورالعمل های دیجیتال استفاده می کنند. بیش از نیمی از آنها (52.43٪) از مصرف کنندگان از دستورهای دیجیتالی و سایر ابزارهای آنلاین یک بار در هفته یا بیشتر برای برنامه ریزی برای سفرهای داخل فروشگاه استفاده می کنند و 19.11٪ از آنها هر چند هفته یکبار استفاده می کنند.
استفاده از دستور العمل در شبکه خود کاسنی در ماه ژانویه 12 درصد سالانه افزایش یافته است و تعطیلات اصلی در سال 2020 مانند کریسمس (+ 22٪) و عید پاک (+ 114٪) بازدید گذشته از افزایش چشمگیر گذشته است. این نشان می دهد که محتوا و الهام برای مصرف کنندگان در زمان COVID از اهمیت بیشتری برخوردار است.
چگونه واکسن در فروشگاه و فروشگاه های آنلاین مواد غذایی تغییر می کند
کاسنی همچنین پرسید که آیا استفاده از واکسن COVID-19 بر روی احتمال پاسخ دهندگان برای خرید مواد غذایی در فروشگاه در مقابل آنلاین تأثیر می گذارد یا خیر و فهمید که بین مصرف کنندگان که همچنان کاربران مواد غذایی آنلاین یا انتقال به داخل کشور هستند ، تقسیم تقریبا 50-50 وجود دارد. -فروشگاه. ما می دانیم که خریداران همه کانال امروز نیازی به انتخاب یکی یا دیگری ندارند. بسیاری از ترکیبی از عادات مختلف خرید استفاده می کنند و محتوای دیجیتال و ابزار را در مسیری قرار می دهند که در آن لحظه برای نیازهای آنها مناسب باشد.
بیش از نیمی از آنها (34/55 درصد) از کاربران مواد غذایی آنلاین انتظار دارند که به صورت آنلاین خرید مواد غذایی را ادامه دهند یا در مورد تغییر عادت خرید با انتشار واکسن COVID-19 مطمئن نیستند. 45.65٪ از مصرف کنندگان مواد غذایی آنلاین انتظار دارند که حداقل تا حدی به دلیل واکسن COVID-19 به خرید در فروشگاه برگردند و این مصرف کنندگان همچنان محتوای دیجیتال و ابزارهای خود را برای خرید خریداری می کنند. مارک ها باید خود را با ابزارهای دیجیتالی مانند دستورالعمل ها هماهنگ کنند تا به مشتریانی برسند که ممکن است رفتار خرید آنلاین خود را تنظیم کنند ، اما رفتار برنامه ریزی خود را تنظیم نمی کنند.
بعلاوه ، واضح است که مصرف کنندگان بین مواد غذایی آنلاین و فروشگاهی تقسیم شده اند ، با این حال ، این بدان معنا نیست که آنها به طور انحصاری از یک سیستم عامل یا سیستم دیگر خرید می کنند. همانطور که در بالا در بخش omnichannel ذکر شد ، خریداران عادات omnichannel را توسعه داده اند و اغلب برای انجام خریدهای مواد غذایی خود به طور یکپارچه از طریق کانال های دیجیتال و فیزیکی حرکت می کنند. ما انتظار داریم این افزایش یابد ، زیرا رفتارهای غیرعادی خرید اینترنتی مواد غذایی در گذشته معمولتر شده و مصرف کنندگان بیشتری برای خرید خود از طریق بقالی های آنلاین جابجا می شوند.
روش شناسی
کاسنی روند بررسی را در سال 2008 آغاز کرد ژانویه 2020 و بررسی های بعدی را در آوریل 2020، جولای 2020، اکتبر 2020 و ژانویه 2021 به منظور کمی کردن تغییرات در استفاده از مواد غذایی آنلاین.
تجزیه و تحلیل پاسخ دهندگان به شرح زیر است:
ژانویه 2020: 1083
آوریل 2020: 511
جولای 2020: 615
اکتبر 2020: 608
ژانویه 2021: 582
کاسنی پنجمین بار از بررسی خرید آنلاین مواد غذایی خود را با 582 مصرف کننده انجام داد 7 ژانویه و 8 ، 2021. حاشیه خطا +/- 4.945٪ است.
درباره کاسنی
کاسنی یک شرکت فناوری مستقر در NYC و پیشرو در زمینه بازاریابی خریداران دیجیتال برای مارک های CPG و مواد غذایی است. دکمه “دریافت مواد لازم” را می توان در بیش از 1500 وب سایت دستور العمل از جمله یافت طعم خانه ، دلیش ، بتی کراکر و هزاران وبلاگ غذای تأثیرگذار. با استفاده از شبکه گسترده دستور العمل های خود ، کاسنی با مارک های برجسته CPG مانند General Mills و خرده فروشان مواد غذایی مانند Wakefern شریک است تا در لحظاتی که آنها قصد خرید مواد غذایی خود را دارند ، تبلیغات بیش از حد مربوط به مصرف کنندگان را ارائه دهند. کاسنی به عنوان پیشگام در تهیه دستورالعمل های قابل خرید ، ابزارهای دیجیتالی را ایجاد می کند تا با چند کلیک خریدهای مواد غذایی را از الهام به صندوق برگرداند.
لطفاً آرم کاسنی را بارگیری کنید اینجا.
مخاطب:
|
چیچوری
|
|
شانا ژو
|
|
مدیر روابط عمومی
|
|
[email protected]
|
|
(917) 775-1595
|
منبع کاسنی
لینک های مربوطه
http://www.chicory.co