Fire & Flavour سرمایه گذاری مشترکی با EMG برای رقابت جهانی در مشاغل گریل و ذغال ایجاد می کند

آتن ، گا، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Fire & Flavour ™ ، یک مبتکر بازار در مورد کباب سازی ساده و خوش طعم ، خوشحال است که اعلام می کند که یک ارتباط استراتژیک عمده با گرین بی ، ویسکانسینشرکت تدارکات و بازاریابی مبتنی بر Englewood Group Marketing (EMG). این رابطه جدید به دو شرکت این امکان را می دهد تا از بازار در حال رشد محصولات کبابی خانگی و موقعیت Fire & Flavour ™ برای رشد چشمگیر در بازارهای تجارت الکترونیکی و خرده فروشی آجر و ملات استفاده کنند.

Fire & Flavour in در سال 2003 تاسیس شد ، به تازگی HERO ™ Grill ، یک کوره ذغالی قابل حمل که با بهره گیری از یک فناوری اختصاصی غلاف زغال چوب ، تهیه کباب را ساده ، تمیز و قابل حمل است ، توسعه داده است. Fire & Flavour currently در حال حاضر یکی از مارک های سریع در کباب کردن ذغال است ، به ویژه در بخشهای مختلف محصولات زغال چوبی ، مواد اولیه آتش و جنگلهای سیگار کشیدن.

Fire & Flavour مدیر عامل شرکت می گوید: “با این رابطه جدید ، Fire & Flavour به خوبی قادر به بهره گیری از روند جهانی برای پایداری ، شفافیت مواد اولیه و انتخاب طعم خواهد بود.” دیویس ناکس. “ترکیب منابع با EMG به ما امکان می دهد تا به سرعت سهم بازار خود را در گروهی تحت سلطه مارک های قدیمی گسترش دهیم. ما معتقدیم که مصرف کنندگان به دنبال درجه بالاتری از نوآوری هستند و EMG به ما در پاسخگویی به این تماس کمک خواهد کرد.”

مدیر عامل شرکت EMG گفت: “Fire & Flavour innov یک مبتکر ثابت شده است و چشم انداز منحصر به فردی برای محصولات آینده به ارمغان می آورد” کوین اوک. “ما آماده ایم که Fire & Flavour را به طور کامل تأمین کنیم تا به سرعت توسعه نوآوری های جدید را تسریع کنیم ، در حالی که نقاط توزیع جهانی را با استفاده از تیم فروش فصلی EMG ، همراه با تخصص خود در حمل و نقل مستقیم به مصرف کننده و توزیع انبار به بازار ، گسترش می دهیم. ”

درباره Fire & Flavour
کباب کردن در حیاط پشتی یکی از سرگرمی های آمریکایی است و بسیاری از افراد در طی همه گیری جهانی COVID-19 بیشتر به انجام آن پرداخته اند. گردآوری خانواده ها ، به ویژه در مورد غذاهای کبابی ساده و سالم ، همان چیزی است که Fire & Flavour در مورد آن است. تاسیس شده در آتن ، جورجیا توسط کارآفرینان زن و شوهر دیویس و جنا ناکس، Fire & Flavour on در لیست 500 مجله کوچک با سرعت رشد شرکت مجله Inc قرار گرفته است و در سراسر کشور به خرده فروشی های بزرگ مانند Kroger ، Lowe و Publix گسترش یافته است. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید fireandflavor.com

درباره گروه بازاریابی Englewood (EMG)
Englewood Marketing Group company یک شرکت جهانی در زمینه راه حل های محصول است و کالاهای مصرفی مارک تجاری را به خرده فروشان عمده آنلاین و آفلاین از جمله مارک های Nostalgia ™ ، HomeCraft ™ ، Taco Tuesday ™ و Steril-Wize providing ارائه می دهد.

EMG انبارهای خودکار را در بلومینگتون ، کالیفرنیا، گرین بی ، ویسکانسین و ساوانا ، جورجیا، و دارای فناوری و فرآیندهای اختصاصی لجستیکی است که امکان حمل بیش از 50000 بسته تجارت الکترونیکی منفرد در روز را فراهم می کند. با بیش از 80 سال تجربه توزیع ، تدارکات و بازاریابی ، EMG به فروشندگان و خرده فروشان خود محصولات و خدماتی را می دهد که به صورت سفارشی برای نیازهای آنها ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد EMG ، مراجعه کنید emg-usa.com

تماس با رسانه: مرسر بروکنبرو
706-540-6258 / [email protected]

SOURCE آتش و طعم

لینک های مربوطه

http://www.fireandflavor.com

احترام آل شارپتون در گفتگو با All-Star Line-Up برای تور مجازی کتاب برای RISE UP

بالا بروید دعوت اصلی او برای اقدام است ، و در این کتاب ، روحانی شارپتون با تجربیات بی نظیر ده ها ساله خود به عنوان رهبر حقوق مدنی ، سیاستمدار و مجری تلویزیون و رادیو ، رای دهندگان را تشویق می کند تا برای آنچه که معتقدند ایستادگی کنند و تغییر دهند در کشورشان که در بالا بروید، او بازنگری می کند در نکات برجسته دولت اوباما ، انتخابات 2016 ، متعاقب آن ترامپ در مورد حزب جمهوری خواه و تعاملات و روابط وی با دیگر بازیگران اصلی در سیاست و فعالیت. وی همچنین صداها و جنبش های جدیدی را که در واکنش به ریاست جمهوری ترامپ پدید آمده اند تقویت می کند.

در تور کتاب مجازی وی به روحانی شارپتون و این رهبران اندیشه بپیوندید:

  • کتابهای ساحل چپ (سنت لوئیس ، MO) ، 28/9 ، 8 عصر EST، w / مارتین لوتر کینگ سوم و پیت بوتیگیگ
  • سیاست + نثر (ایالت واشنگتن) ، 29/9 ، 6 عصر EST، w / مایکل اریک دایسون
  • پاساژ کتاب (Corte Madera ، کالیفرنیا) ، 10/1 ، 8:30 بعد از ظهر EST، w /آلیشیا گارزا
  • MahoganyBooks (ایالت واشنگتن) ، 10/3 ، ساعت 4 عصر EST، w / ون جونز

کشیش شارپتون خاطرنشان می کند ، “من خوشحالم که در این قالب مجازی با خوانندگان سراسر کشور صحبت می کنم و منتظر گفتگوهای قابل تأمل و الهام بخشی هستم که با این صداهای انتقادی خواهیم داشت.”

کشیش آل شارپتون میزبان “PoliticsNation” MSNBC و بنیانگذار و رئیس شبکه اقدام ملی (NAN) ، یکی از سازمان های برجسته حقوق مدنی در جهان است. کشیش با بیش از 40 سال تجربه به عنوان رهبر جامعه ، سیاستمدار ، وزیر و مدافع آل شارپتون یکی از مشهورترین رهبران حقوق مدنی در آمریکا است. شارپتون همچنین میزبان نمایش رادیویی پخش شده در سطح ملی با نام “Keepin ‘It Real” است که پنج روز در هفته در 40 بازار پخش می شود. او ساکن است نیویورک.

زندگینامه مجری:

مارتین لوتر کینگ سوم
مارتین لوتر کینگ ، سوم، فرزند دوم مارتین لوتر کینگ ، جونیور و کورتا اسکات کینگ، با پیام بصیرت امید و مدنیت خود ، انگیزه مخاطبان را در سراسر جهان فراهم کرده است. او مشعل والدین خود را به دست گرفته و تلاش برای برابری و عدالت را برای همه مردم ادامه داده است. وی سفرهای گسترده ای به سراسر جهان انجام داده و پیام عدم خشونت و نقش آن را در حل تعارضات جهانی ، بین المللی و بین فرهنگی گسترش داده است. علاوه بر خدمات عمومی به عنوان کمیسر منتخب از شهرستان فولتون جورجیا، آقای کینگ به عنوان رئیس کنفرانس رهبری مسیحیان جنوبی ، که توسط پدرش نیز بنیان گذاشته شد ، و مرکز تغییرات اجتماعی غیرخشونت آمیز مارتین لوتر کینگ ، که پس از ترور پدرش توسط مادرش تاسیس شد ، خدمت کرده است. او خودش چندین سازمان را از جمله تحقق بخشیدن به رویا ، یک سازمان غیرانتفاعی غیرانتفاعی غیرانتفاعی که صلح و استراتژی های توسعه بدون خشونت را توسعه می دهد ، تاسیس کرده است.

پیت بوتیگیگ
پیت بوتیگیگ به عنوان یک شهردار دو بار در خدمت کرده است ساوت بند ، ایندیانا و کاندیدای دموکرات برای ریاست جمهوری بود ایالات متحده در سال 2020. فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد و یک دانشمند آکسفورد رودز ، بوتگیگ در نیروی دریایی ایالات متحده ثبت نام کرد و هنگامی که به آنجا اعزام شد ستوان شد. افغانستان در سال 2014. در آوریل 2019 او نامزدی خود را برای ریاست جمهوری اعلام کرد و در فوریه 2020 در انتخابات انجمن های آیووا پیروز شد ، و تبدیل به اولین شخص همجنسگرای آشکارا شد که در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری یا کمیسیون انتخابات برنده شد.

مایکل اریک دایسون
دکتر. مایکل اریک دایسون هست یک دانشگاه جورج تاون استاد جامعه شناسی ، الف نیویورک تایمز نویسنده نظر ، و سردبیر همکار The New Republic و وب سایت The Undefeated از ESPN.

آلیشیا گارزا
آلیشیا گارزا یکی از خالقان # BlackLivesMatter و Black Lives Matter Global Network است ، یک پروژه سازماندهی بین المللی برای پایان دادن به خشونت و ستم دولت علیه مردم سیاه. شبکه جهانی زندگی سیاه زندگی می کند اکنون دارای 40 فصل در 4 کشور است. وی همچنین به عنوان مدیر استراتژی و مشارکت برای اتحاد ملی کارگران داخلی ، صدای برتر ملت برای میلیون ها کارگر خانگی در ایالات متحده. علاوه بر این ، آلیشیا یکی از بنیانگذاران Supermajority ، خانه جدیدی برای فعالیت زنان است.

ون جونز
ون جونز مدیر عامل شرکت اصلاح کنید اتحاد، میزبان CNN و مفسر سیاسی و یک تهیه کننده برنده جایزه امی. جونز بیش از 25 سال در مبارزه برای اصلاح عدالت کیفری رهبر بوده است. وی بسیاری از شرکتهای پر رونق اجتماعی را از جمله مرکز حقوق بشر الا بیکر ، رنگ تغییر و Dream Corps – شتاب دهنده عدالت اجتماعی که Dream Corps TECH ، Green For All و # cut50 را در خود جای داده است ، تأسیس و هدایت کرد. قانون مرحله اول را تصویب کنید (یک لایحه دو حزب فدرال که نیویورک تایمز مهمترین دستیابی به موفقیت در عدالت کیفری در یک نسل است).

درباره مطبوعات میدان هانوفر
Hanover Square Press داستانهای جذاب و غیر داستانی جذابی را منتشر می کند که طیف گسترده ای از ژانرها را شامل می شود – از جنایت ، هیجان ، ادبیات و داستان های مفهوم بالا گرفته تا تاریخ روایت ، روزنامه نگاری ، علوم ، زندگی نامه و خاطرات. مطبوعات Hanover Square اولین عناوین خود را در سال 2018 منتشر کرد ، از جمله نیویورک تایمز بهترین فروشندگان طوفان شدید توسط ریک راس، لینکلن آخرین دادگاه ، تئودور روزولت برای دفاع ، و جان آدامز زیر آتش، توسط دن آبرامز و دیوید فیشر، برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به HanoverSqPress.com یا در Instagramhanoversquarepress مراجعه کنید.

درباره انتشارات تجارت هارلکین
انتشارات تجارت هارلکین ناشر برجسته داستان های تجاری و داستان نویسی داستانی است. این شرکت ماهانه بیش از 100 عنوان در دو قالب چاپی و دیجیتالی منتشر می کند که در سطح جهانی به مخاطبان می رسد. این ناشر شامل بسیاری از سبک های قابل شناسایی است که طیف گسترده ای از ژانرها را در بر می گیرد ، خانه بسیاری از برندگان جایزه است نیویورک تایمز و ایالات متحده آمریکا امروز نویسندگان پرفروش Harlequin بخشی از ناشران HarperCollins ، دومین ناشر بزرگ کتاب های مصرفی در جهان است. از طریق برنامه جهانی چاپ HarperCollins ، عناوین Harlequin در 17 کشور و 16 زبان منتشر می شود. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً از HarlequinTradePublishing.com وHTPBooks در اینستاگرام دیدن کنید.

منبع هارلکین

لینک های مربوطه

http://www.harlequin.com


لیبی به توافقاتی با اتحادیه ها در مورد اصلاح قرارداد کار و مزایای بازنشسته می رسد

TOLEDO ، اوهایو، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Libbey Inc (OTC: LBYYQ) (“Libbey” یا “شرکت”) ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ظروف شیشه ای جهان ، امروز اعلام کرد که با توافق نامه های توافق شده و مصوب با United Steelworkers (“USW “) و انجمن بین المللی ماشینسازان و کارگران هوافضا (” IAM “) در مورد اصلاحات در توافق نامه های چانه زنی جمعی (” CBA “) و مزایای بهداشتی و رفاهی بازنشستگان مربوط به اتحادیه.

اصلاحات توافق شده باعث کاهش هزینه هایی می شود که برای سازماندهی مجدد موفقیت آمیز شرکت ضروری است و تا پایان ادامه خواهد داشت سپتامبر 2024، ثبات قابل توجهی را برای شرکت فراهم می کند. این اصلاحات منوط به تصویب دادگاه ورشکستگی است که انتظار می رود قبل یا همزمان با تأیید برنامه ساماندهی لیبی (“طرح”) در اواخر سال جاری باشد.

مایک بائر، مدیر ارشد اجرایی Libbey ، گفت ، “این توافق نامه ها نتیجه مذاکرات حسن نیت است که در آن هر دو رهبری USW و IAM و مدیریت Libbey وقت و تلاش قابل توجهی صرف کردند. تصویب این تغییرات توسط CBA ما توسط کارمندان اتحادیه ما است یک نقطه عطف اساسی در مسیر لیبی برای خروج از ورشکستگی با توانایی دستیابی به موفقیت پس از ظهور است. “

Libbey با ارائه مجموعه ای گسترده از ظروف شیشه ای با کیفیت بالا و سایر محصولات رومیزی ، در سطح جهانی به خدمات رسانی به مشتریان و کاربران نهایی ادامه می دهد. این شرکت انتظار دارد با موفقیت در فصل 11 از فصل 11 خارج شود.

اطلاعات بیشتر در این زمینه در دسترس است: www.LibbeyRestrukturaInfo.com. شرایط کامل برنامه و بیانیه افشای مربوطه (“بیانیه افشا”) بصورت آنلاین در http://cases.primeclerk.com/libbey در دسترس است.

منابع اضافی

همانطور که قبلا اعلام شد ، در 1 ژوئن 2020، این شرکت و شرکتهای تابعه مستقر در ایالات متحده درخواست های داوطلبانه خود را برای سازماندهی مجدد تحت نظارت دادگاه تحت فصل 11 تحت عنوان 11 قانون ایالات متحده (“موارد 11 فصل”) در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای منطقه دلاور. شرکت های تابعه بین المللی لیبی در کانادا، چین، مکزیک، هلند و کشور پرتغال در دادرسی فصل 11 گنجانده نشده اند و در روند عادی تجارت فعالیت می کنند.

اطلاعات بیشتر در این زمینه در دسترس است: www.LibbeyRestrukturaInfo.com. پرونده های دادگاه و سایر اطلاعات مربوط به دادرسی تحت نظارت دادگاه در http://cases.primeclerk.com/libbey یا با تماس با نماینده ادعای لیبی ، نخست وزیر ، در (877) 429-7404 (یا (646) 214- در دسترس است. 8836 برای تماس های بین المللی).

مشاوران

Latham & Watkins LLP به عنوان مشاور حقوقی لیبی ، Alvarez & Marsal به عنوان مشاور بازسازی و لازارد به عنوان مشاور مالی مشغول به کار هستند.

درباره Libbey Inc.

بر اساس تولدو ، اوهایو، Libbey Inc. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ظروف شیشه ای در جهان است. Libbey Inc کارخانه های تولیدی را در ایالات متحده، مکزیک، چین، کشور پرتغال و هلند. این شرکت از سال 1818 تاکنون موجود است و محصولات بیش از 100 کشور را به مشتریان خرده فروشی ، خدمات غذایی و تجارت بین مشاغل عرضه می کند. سبد نام تجاری جهانی Libbey ، علاوه بر مارک نام تجاری خود ، شامل Libbey Signature® ، Master’s Reserve® ، Crisa® ، Royal Leerdam® ، World® Tableware ، Syracuse® است. چین، و Crisal Glass®. در سال 2019 ، فروش خالص Libbey Inc. به فروش رسید 782.4 میلیون دلار. اطلاعات بیشتر در این زمینه در دسترس است: www.libbey.com.

اظهارات رو به جلو

این بیانیه مطبوعاتی شامل اظهارات آینده نگرانه است که در بند 27A قانون اوراق بهادار و بند 21E قانون بورس اوراق بهادار سال 1934 ، با اصلاحیه تعریف شده است. چنین اظهاراتی فقط بهترین ارزیابی شرکت را در این زمان منعکس می کند و با کلمات یا عباراتی مانند “هدف” ، “برنامه” ، “انتظار می رود” ، “معتقد است” ، “اراده می کند” ، “تخمین می زند” ، “پیش بینی می کند” یا موارد دیگر نشان داده می شود عبارات. این گزاره های آینده نگر شامل همه مواردی است که واقعیت تاریخی نیستند. آنها شامل اظهاراتی در مورد اهداف شرکت ، اعتقادات یا انتظارات فعلی شرکت در مورد میزان ، زمان و تأثیر کاهش هزینه های حاصل از تغییرات CBA ، نتایج هر رای گیری در مورد برنامه شرکت و زمان پیش بینی شده ظهور شرکت می باشد. از روند فصل 11. گفته های آینده نگرانه به دلیل ماهیت خود ، خطرات و عدم قطعیت هایی را در پی دارد زیرا مربوط به وقایع است و به شرایطی بستگی دارد که ممکن است در آینده رخ دهد یا نباشد. سرمایه گذاران هشدار می دهند که اظهارات آینده نگر تضمین کننده عملکرد آینده نیست و نتایج واقعی عملیات ، وضعیت مالی و نقدینگی و توسعه صنعتی که در آن فعالیت می کنیم ، ممکن است تفاوت اساسی با این اظهارات داشته باشد. سرمایه گذاران نباید به چنین اظهاراتی اعتماد بی جهت داشته باشند. عوامل مهمی که به طور بالقوه بر عملکرد تأثیر می گذارند شامل خطرات و عدم اطمینان مربوط به توانایی تأیید و به اتمام رساندن برنامه می شوند. خطرات شرکت در روند ورشکستگی ، از جمله توانایی ما در به دست آوردن تأیید دادگاه با توجه به پرونده های ارائه شده در پرونده های فصل 11 ، نتایج احکام دادگاه ها و موارد فصل 11 به طور کلی و مدت زمانی که ممکن است لازم باشد در آن فعالیت کنیم. ورشکستگی اثربخشی فعالیتهای کلی بازسازی طبق موارد فصل 11 و هرگونه استراتژی اضافی که ممکن است برای پرداختن به نقدینگی و منابع سرمایه خود بکار ببریم. اقدامات و تصمیمات طلبکاران ، تنظیم کنندگان و سایر اشخاص ثالث که در موارد فصل 11 علاقه دارند ، که ممکن است در توانایی تأیید و به اتمام رساندن برنامه تداخل داشته باشد. محدودیت های ما به دلیل شرایط ترتیب بدهی پیشنهادی بدهکار در مالکیت (“DIP”) و محدودیت های اعمال شده توسط دادگاه های قابل اجرا. تاخیرهای احتمالی در موارد 11 فصل به علت اثرات COVID-19 ؛ تأثیرات پرونده های فصل 11 بر شرکت و منافع عناصر مختلف از جمله دارندگان سهام عادی شرکت ؛ سایر دعاوی و خطرات ذاتی مربوط به روند ورشکستگی ؛ خطرات مربوط به تجارت اوراق بهادار شرکت در بازار OTC Pink ؛ تأثیر COVID-19 بر اقتصاد جهانی ، همکاران ما ، مشتریان و فعالیت های ما ، سطح بالای بدهی های ما و در دسترس بودن و هزینه اعتبار. نرخ بهره بالا که هزینه های وام یا نوسانات شرکت را در بازارهای مالی افزایش می دهد که می تواند نقدینگی و اعتبار را محدود کند. ناتوانی در دستیابی به پس انداز و بهبود سود در سطوح هدفمند در عملیات شرکت یا در بازه های زمانی مورد نظر ؛ افزایش رقابت از سوی تامین کنندگان خارجی که در تلاشند تا ظروف شیشه ای ، ظروف غذاخوری سرامیکی و ظروف فلزی را در بازارهای اصلی ما بفروشند. شرایط اقتصادی جهانی و تأثیر آن بر سطح هزینه های مصرف کننده ؛ کاهش عمده یا تغییر روند در خرده فروشی ، مسافرت ، رستوران و بار یا صنایع سرگرمی و کانال های توزیع خرده فروشی و خدمات غذایی به طور کلی ، که تقاضا برای محصولات ما را تحت تأثیر قرار می دهد. ناتوانی در تأمین تقاضای محصولات جدید. اتهامات بازسازی مواد مربوط به پایان کار غیر ارادی کارمندان ، فروش یا تعطیلی کارخانه ، یا سایر فعالیت های مختلف بازسازی. افزایش قابل توجه هزینه های هر واحد گاز طبیعی ، برق ، بار ، بسته بندی راه راه و سایر مواد خریداری شده. توانایی ما برای گرفتن وام تحت ترتیبات مالی DIP شرکت ؛ توقف طولانی مدت کار مربوط به موافقت نامه های چانه زنی جمعی ؛ افزایش هزینه بازنشستگی همراه با بازده کمتر از سرمایه های بازنشستگی و افزایش تعهدات بازنشستگی. افزایش هزینه های مالیاتی ناشی از تغییر در قوانین مالیاتی ، مقررات و تفسیرهای تکامل یافته از آنها. کاهش ارزشها و سایر نوسانات عمده ارز نسبت به دلار آمریکا و یورو که می تواند از نظر هزینه رقابت محصولات شرکت در مقایسه با رقابت خارجی کاهش یابد. تأثیر تغییرات نرخ ارز به ارزش یورو ، پزوی مکزیک ، رنمینبی چینی و دلار کانادا و درآمد و جریان های نقدی عملیات بین المللی ما ، بیان شده در GAAP ایالات متحده ؛ تأثیر سطح بالای تورم در کشورهایی که محصولات خود را در آنها کار می کنیم یا می فروشیم. عدم موفقیت سرمایه گذاری های ما در تجارت الکترونیکی ، فناوری جدید و سایر هزینه های سرمایه ای در بازده مورد انتظار. عدم جلوگیری از دسترسی غیرمجاز ، نقض امنیت و حملات سایبری به سیستم های فناوری اطلاعات ما ؛ رعایت یا عدم رعایت الزامات قانونی مربوط به بهداشت ، ایمنی و حفاظت از محیط زیست ؛ عدم موفقیت ما در محافظت از مالکیت معنوی و ناتوانی در ادغام موثر مشاغل آینده که به دست می آوریم یا سرمایه گذاری های مشترکی که وارد آنها می شویم. این عوامل و سایر عوامل خطرساز که می توانند باعث تفاوت اساسی نتایج با اظهارات آینده نگر شوند را می توان در گزارش سالانه شرکت در مورد فرم 10-K ، گزارش سه ماهه شرکت در مورد فرم 10-Q ، سایر پرونده های شرکت در اوراق بهادار و کمیسیون تبادل (“SEC”) و در بیانیه افشاگری که در رابطه با پرونده های یازدهم در دادگاه ورشکستگی ثبت شده است. برای به روزرسانی مربوط به این خطرات و سایر عدم اطمینان که ممکن است بر عملکرد و عملکرد شرکت تأثیر بگذارد ، به جدیدترین پرونده های SEC شرکت مراجعه کنید. هرگونه اظهارنظر آینده نگر فقط از تاریخ این بیانیه مطبوعاتی صحبت می کند و شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال بروزرسانی یا اصلاح هرگونه بیانیه آینده نگرانه برای انعکاس وقایع یا شرایط ناشی از تاریخ انتشار این نسخه ندارد.

مخاطب

شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی:

[email protected]

سرمایه گذاران:

کریس هاجز یا بابی وینترز
گروه آلفای آی آر
(312) 445-2870
[email protected]

رسانه ها:

مایکل فریتاگ / اد تریسل / تیم راگونز
ژول فرانک، ویلکینسون بریمر کاتچر
(212) 355-4449

منبع Libbey

لینک های مربوطه

https://libbey.com

دیگر هرگز سوتین نپوشید!

DELRAY BEACH ، فلوریدا، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – به بنیانگذار قندهای شکر گوش دهید درباره راه اندازی پیراهن های او بحث کنید بدون سوتین پوشیده شود در رادیو Word of Mom:[[اینجا کلیک کنید]

Sugar خط پیراهن های خود را از روی تمایل به انتخاب همه زنان ایجاد کرد. “یک سوتین که مادام العمر مخدر است ، من آرزو داشتم که چیزی بدون سوتین بریزم تا درب تحویل پیتزا را باز کنم ، دوستان و دوستان فرزندانم را بدون شرمسار کردن تمام خانواده در اطراف داشته باشم ، و من را از اولین قهوه روز از طریق جلسات ، مشاغل ، شام و نوشیدنی ها ، به سبک ؛ همه بدون نیاز به بستن خودم در سوتین منفور. “

قندهای شکر مستقر در است فلوریدا و پیراهن ها به طور انحصاری در کشور طراحی ، ساخته و فروخته می شوند ایالات متحده آمریکا. Sugar پس از سالها کامل کردن طراحی ، تازه قندهای شکر را به بازار عرضه کرده است. پیراهن کلاسیک آکسفورد و کلاسیک راحتی فوق العاده ای را ایجاد می کنند و برش می خورند تا هر شکلی بدون سوتین را تطبیق دهند. طراحی منتخب ثبت اختراع در عین ایجاد یک شبح جذاب بدون در نظر گرفتن اندازه ، ناحیه پستان را استتار می کند و فقط شما می دانید که سوتین نمی پوشید!

سویشرت دریایی در دو طرح ارائه می شود که هر دو با سمافر تزئین شده اند ‘چراغ های ناوبری شما دیگر قابل مشاهده نیستند! آستین بدون آستین و سه چهارم مناسب هم برای مالکان و هم برای دریانوردان است. پیراهن های کلاسیک آکسفورد دارای دوخت کنتراست هوشمند هستند و برای ایجاد یک دور کمر چاپلوس ، برش خورده اند. جیب های مناسب برای نگه داشتن گوشی و عینک به راحتی در دست مناسب هستند! همه قندهای شکر مراقبت آسان هستند

و در حالی که خوب به نظر می رسید و احساس خوبی دارید ، کارهای خوبی انجام می دهید. 10 درصد سود از کلیه قندهای شکر فروخته شده به مرکز کاریداد (caridad.org) اهدا می شود ، تاسیس شده در سال 1989 توسط دو زن ، کانی باری و کاریداد آسنسیا ، که مصمم بودند خدمات مراقبت های بهداشتی را برای افراد فقیر کارگر ارائه دهند شهرستان پالم بیچ. هم اکنون این بزرگترین ارائه دهنده خدمات بهداشتی رایگان در است فلوریدا.

مخاطب

آنچه زنان در مورد آن می گویند قندهای شکر

“نه تنها خوب است بر بدن شما ، اما خوب است به بدن تو ‘لورا

خنک ، راحت و هیچ وقت چروک نمی شود. مورد علاقه جدید روزمره من! ‘ لوسی

‘عاشق این پیراهن! زنان قوی که برای کیتلین زنان قوی پیراهن درست می کنند

‘دوستان با مشاعره! این راحت ترین پیراهنی است که خودم دارم! ‘ جاسی

“رویای من … پیراهنی که می توانم با آن پرواز کنم و مجبور نیستم از یک براده استفاده کنم!” آنا

“آزادی انتخاب – قند منبه من اجازه می دهد بدون اعتماد به نفس بدون سوتین بروم ‘الا

SOURCE Sugarshirts LLC

لینک های مربوطه

sugarshirtsbysugar.com

شرکت JBT به عنوان رئیس موقت و مدیر اجرایی برایان دک منصوب می شود

شیکاگو، 24 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت JBT (NYSE: JBT) امروز اعلام کرد که برایان دک نقش خود را به عنوان رئیس جمهور موقت و مدیر ارشد اجرایی از سر خواهد گرفت ، بلافاصله لازم الاجرا است.

به دنبال بحثهای بیشتر با هیئت مدیره JBT ، تام جاکومینی تصمیم گرفته است که دیگر قادر به بازگشت به عنوان مدیر اجرایی JBT نیست و بلافاصله از سمت خود کناره گیری می کند تا بر سلامتی و بهبودی خود تمرکز کند. وی همچنین از عضویت هیئت مدیره استعفا داده است.

آلن فلدمن در نقش خود به عنوان رئیس غیر اجرایی به طور دائم ادامه خواهد داد. مت مایستر، معاون رئیس جمهور و مدیر مالی JBT Protein ، به عنوان مدیر مالی موقت انتخاب شده است. آقای مایستر به JBT پیوست مه 2019 و مسئولیت کلیه فعالیتهای مالی بخش پروتئین در بخش FoodTech را بر عهده دارد. او سابقه قوی نتایج رانندگی و توسعه پیشرفت فرآیند در مشاغل جهانی پیچیده را به عنوان مدیر مالی موقت به ارمغان می آورد.

هیئت مدیره جستجو برای شناسایی مدیر عامل دائمی را آغاز کرده و یک شرکت جستجوی اجرایی پیشرو را برای کمک به روند کار حفظ خواهد کرد. هم کاندیداهای داخلی و هم کاندیداها را در نظر خواهد گرفت.

آقای فلدمن گفت: “طی چند ماه گذشته ، برایان و تیم مدیریت ارشد رهبری برجسته JBT را نشان داده اند و ما از توانایی آنها برای ادامه اجرای استراتژی شرکت اطمینان داریم در حالی که هیئت مدیره به دنبال یک جانشین دائمی است.” “من مشتاقانه منتظر ادامه کار با برایان و استفاده از تخصص مالی و عملیاتی او هستم زیرا ما در اطمینان از تداوم سلامتی و ایمنی کارمندان و خدمت به مشتریان خود تمرکز می کنیم.”

آقای فلدمن اضافه كرد ، “ما به تام بدهكاری بزرگی را مدیون تحولات JBT طی هفت سال گذشته هستیم. تحت رهبری او ، JBT افزایش چشمگیری در ارزش سهامداران ایجاد كرده است ، در حالی كه پایه ریزی محكمی برای ادامه تحویل سهامداران ایجاد می كند. امروز ، JBT از یک استراتژی بلندمدت منضبط بهره می برد که متمرکز بر رشد و گسترش حاشیه است در حالی که محصولات و خدمات استثنایی را به مشتریان خود ارائه می دهد. تام همچنین نقشی اساسی در جمع آوری تیم رهبران پویای ما ایفا کرد که تخصص قابل توجه آنها باعث پیشرفت استراتژی و همچنان به نتایج خود ادامه می دهم. من از طرف همه در JBT بهترین آرزوها را برای تام دارم ، از جمله امید صمیمانه برای سلامتی او. “

در باره مت مایستر

مت مایستر به JBT پیوست مه 2019 با تجربه گسترده در ساخت جهانی در صنایع مختلف ، از جمله نقش های قبلی خود در IDEX Corporation که در آن وی چندین نقش مدیریت مالی عملیاتی را داشته است ، که اخیراً به عنوان معاون گروه فناوری ، بهداشت و علوم خدمت کرده است. قبل از پیوستن به IDEX ، وی نقش های مختلفی را در افزایش مسئولیت در شرکت بین المللی Navistar داشت. آقای میستر دارای مدرک MBA از The است دانشگاه شیکاگو دانشکده تجارت Booth و یک مدرک کارشناسی در مدیریت مالی و عملیات از دانشگاه واشنگتن که در سنت لوئیس.

شرکت JBT (NYSE: JBT) با تمرکز بر پروتئین ها ، غذاهای مایع و راه حل های سیستم خودکار ، ارائه دهنده راه حل های فن آوری جهانی پیشرو در بخشهایی با ارزش بالا در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی است. JBT محصولات و سیستم های پیشرفته ای را برای مشتریان چند ملیتی و منطقه ای از طریق بخش FoodTech طراحی ، تولید و ارائه می دهد. JBT همچنین تجهیزات و خدمات حیاتی را از طریق بخش AeroTech به مشتریان حمل و نقل هوایی داخلی و بین المللی می فروشد. شرکت JBT تقریباً 6300 نفر در سراسر جهان استخدام می کند و در بیش از 25 کشور جهان عملیات فروش ، خدمات ، تولید و تأمین منابع را انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.jbtc.com مراجعه کنید.

اظهارات رو به جلو

این نسخه شامل گزاره های آینده نگرانه است که در قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی سال 1995 تعریف شده است. اظهارات آینده نگرانه اطلاعاتی با ماهیت غیرتاریخی هستند و در معرض خطرات و عدم قطعیت هایی هستند که توانایی کنترل JBT ندارند. اظهارات رو به جلو شامل موارد دیگر شامل بیانیه های مربوط به رهبری و عملکرد مالی آینده و برنامه های ما است. این خطرات و عدم اطمینان شامل موارد زیر است: نوسانات در نتایج مالی ما ؛ تاخیرهای غیرمترقبه یا تسریع در چرخه های فروش ما ؛ وخامت شرایط اقتصادی ؛ اختلال در شرایط سیاسی ، نظارتی ، اقتصادی و اجتماعی کشورهایی که در آنها تجارت می کنیم. تغییر در مقررات تجارت ، سهمیه ها ، عوارض یا تعرفه ها ؛ خطرات مرتبط با خریدهای فعلی و آینده ؛ اثرات احتمالی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا. نوسانات نرخ ارز مشکل در اجرای استراتژی های تجاری ما. افزایش قیمت انرژی یا مواد اولیه و در دسترس بودن مواد اولیه ؛ تغییر در الگوی مصرف مواد غذایی ؛ تأثیرات بیماری های همه گیر ، بیماری های ناشی از غذا و بیماری های مختلف محصولات کشاورزی ؛ شرایط آب و هوایی و بلایای طبیعی تأثیر تغییرات آب و هوایی و اقدامات حفاظت از محیط زیست ؛ خطرات مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت توانایی ما در انطباق با قوانین و مقررات حاکم بر قراردادهای دولت ایالات متحده ؛ اقدامات تروریستی یا جنگی فسخ یا از دست دادن قراردادهای عمده مشتری و خطرات مرتبط با قراردادهای با قیمت ثابت ؛ ابتکارات تأمین مشتری رقابت و نوآوری در صنایع ما. توانایی ما در تولید و معرفی محصولات و خدمات جدید یا پیشرفته و همگام با پیشرفت های فناوری ؛ مشکل در توسعه ، حفظ و محافظت از مالکیت معنوی ما یا دفاع از ادعای نقض حقوق. ضرر فاجعه بار در هر یک از امکانات و تداوم تجارت سیستم های اطلاعاتی ما. خطرات امنیت سایبری از دست دادن مدیریت کلیدی و سایر پرسنل. مسئولیت احتمالی ناشی از نصب یا استفاده از سیستم های ما ؛ توانایی ما در انطباق با قوانین ایالات متحده و بین المللی حاکم بر عملیات و صنایع ما ؛ افزایش بدهی های مالیاتی ؛ توقف کار؛ نوسانات نرخ بهره و بازده دارایی های بازنشستگی. در دسترس بودن و دسترسی به منابع مالی و سایر منابع. و سایر عواملی که تحت عنوان “عوامل خطر” در آخرین گزارش سالانه شرکت در مورد فرم 10-K و آخرین گزارش سه ماهه شرکت در مورد فرم 10-Q ثبت شده توسط JBT به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه شده است. علاوه بر این ، بسیاری از خطرات و عدم اطمینان ما در حال حاضر توسط بیماری همه گیر COVID-19 تقویت شده و ادامه خواهد یافت. با توجه به ماهیت بسیار سیال همه گیر COVID-19 ، پیش بینی همه این خطرات و عدم قطعیت ها امکان پذیر نیست. JBT به سهامداران و سرمایه گذاران احتمالی احتیاط می کند که نتایج واقعی ممکن است با نتایج بیان شده در بیانیه های آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشد. JBT هیچ تعهدی در مورد به روزرسانی یا بازنگری علنی اظهارات آینده نگر ندارد ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، تحولات آینده ، وقایع بعدی یا تغییر شرایط یا غیر آن.

سرمایه گذاران و رسانه ها: مگان راتیگان، (312) 861-6048 ، [email protected]

SOURCE JBT Corporation

لینک های مربوطه

http://www.jbtc.com

جوایز American Image Awards مقاومت صنعت را ستایش می کنند

نیویورک، 24 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – انجمن پوشاک و کفش آمریکا (AAFA) دیروز اولین مراسم مجازی جوایز تصویر آمریکایی را پخش کرد – این رویداد را با صفوف جهانی از افتخارات از جمله گروه علی بابا، شرکت رالف لورن، براندون ماکسول، Bravo / باند پروژه، و کنت کول، که “مخاطب” را با مجری خود شگفت زده کرد ، فرماندار کوومو.

این مراسم که به نفع بنیاد شورای طراحان مد آمریکا (CFDA) بود ، توسط مجری CNN برگزار شد بروک بالدوین و میزبان ، طراح و نویسنده جفری بنکس.

این مراسم با حضور در “فرش قرمز مجازی” و حضور در صحنه بازیگری و مجری سابق جوایز تصویر آمریکایی آغاز شد آلن کامینگ، و همچنین طراحان کفش و مفاخر گذشته روتی دیویس و ربکا مینکوف، درمیان دیگران. ادای احترام ویژه به آن مرحوم ایزابل تولدو که به همراه شوهرش روبن تولدو، تندیس جوایز Image Image را ایجاد کرد. آلن کامینگ آرزوهای خوبی را برای بینندگان ارسال کرد و خاطره ای از حضور خود به عنوان میزبان دو سال پیش را به یاد داشت.

این برنامه نشان دهنده قدرت ، قاطعیت و تأثیر صنعت پوشاک و کفش در طی شش ماه گذشته بود که توسط محور تولید برای تولید حجم زیادی از تجهیزات محافظ شخصی در پاسخ به بحران COVID-19 به نمایش درآمد.

استیو لامار، رئیس و مدیر عامل AAFA، گفت ، “جوایز American Image Awards در مورد بزرگداشت آینده صنعت مد و برجسته کردن کارهای استثنایی کسانی است که پیشگام هستند. هیچ کس نمی توانست تأثیر COVID-19 بر جهان یا جوامع ما را پیش بینی کند – اما این صنعت در حالی که به سمت آینده ای بهتر پیش می رویم در حال عزم خود را در تصمیم گیری برای نجات جان و معیشت ثابت می کند. “

امسی بروک بالدوین صنعت را تشویق کرد “شما بارها و بارها ثابت کرده اید که مد می تواند یک کاتالیزور برای فعالیت های اجتماعی و تغییرات سیاسی باشد … همه ما باید در حال حاضر مقاوم باشیم.”

طراح سال ، براندون ماکسول، که در بحران COVID-19 بسیار پیشگام بوده است ، با سلام به طراحان همکار ، “من واقعاً می خواهم از تک تک طراحان در شهر نیویورک که در طول شش ماه گذشته هر روز با امید در قلب و عزم خود بلند شده اند و رفته اند و کارهایی کرده اند که باعث شده همه ما احساس خوبی داشته باشیم … این [award] واقعاً برای تک تک شماست … من از اینکه همسن و سال شما هستم بسیار افتخار می کنم! ”

“مد داستان واقعی رویاهای غیرممکن است و همیشه بوده است. از چشم اندازهای جسورانه ای که بی تردید دنبال می شود. بنابراین بله ، من معتقدم که آینده درخشانی ممکن است. می توان آن را ساخت و ما می توانیم آن را با هم بسازیم. اما پیروز شد گفت: “آسان باش” پاتریس لووت، رئیس جمهور و مدیرعامل شرکت رالف لورن ، پذیرفتن نشان افتخار سال بهترین شرکت جوایز Image American 2020.

کالین براون، رئیس AAFA و COO از Under Armour، Inc. نقش AAFA را در محیط فعلی برجسته کرد و گفت ، “بیش از هر زمان دیگر ، تغییرات قابل توجهی که در صنعت ما رخ می دهد ، یک شریک مورد اعتماد را در مبارزه برای راه حل های چالش های مشترک ما ضروری می کند. AAFA در قلب جایی است که تجارت ، مد ، و خط مشی تلاقی می کند. “

کنت کول، جوایز تصویر آمریکایی بهترین شخص سال، با احساس عمیق صحبت کرد ، “من از AAFA برای این جایزه تشکر می کنم. در لحظاتی از این دست به من یادآوری می شود که مد همان کاری است که ما انجام می دهیم … این نیستیم که هستیم. مد می تواند وسیله ای قدرتمند برای رسیدن به هدف معنادارتری باشد ؛ این راهی برای نمایندگی هر روزه خود در جهان است ، و همچنین استانداردهای اخلاقی و اجتماعی قابل قبولی را که ما انجام می دهیم تشویق و تجلیل می کند. ”

کول معرفی ویژه ای توسط نیویورک فرماندار اندرو کوومو که صنعت را تحسین کرد: “صنعت مد همیشه یک نیروی مترقی بوده است … قلب ، روح ، جامعه ، صنعت ، این همان چیزی است که صنعت مد امسال نشان داد … همه ما برای مبارزه با این ویروس و به خاطر همه این درد دور هم جمع شدیم ، وحدت زیبا بود. “

“ما از AAFA تشکر می کنیم. به دلیل حمایت آنها ، ما می توانیم این بودجه را به اهداف و ابتکارات مهمی مانند بورس های تحصیلی مد ، پایداری ، تنوع ، برابری و تلاش برای فراگیری ، برنامه های تولید داخلی و توسعه حرفه ای اختصاص دهیم.” استیون کلب، مدیر عامل ، CFDA.

تصاویر جوایز AAFA Image Image در اینجا موجود است:
https://www.dropbox.com/sh/77brelb3p83weu8/AACuvBQ3koLstGZ55rehvYSxa؟dl=0

عنوان عکس: جوایز سالانه تصویر آمریکایی انجمن پوشاک و کفش سال 2020

رسانه های اجتماعی: # عکس_آمریکایی جوایز @ ApparelandFootwear (اینستاگرام) ApparelFootwear (توییتر)

درباره انجمن پوشاک و کفش آمریکا:
انجمن پوشاک و کفش آمریکا (AAFA) انجمن تجارت ملی به نمایندگی از شرکت های پوشاک ، کفش و سایر محصولات دوخته شده و تأمین کنندگان آنها است که در بازار جهانی رقابت می کنند. ما با نمایندگی بیش از 1000 مارک معروف جهان ، سیاست عمومی قابل اعتماد و صدای سیاسی صنعت پوشاک و کفش ، مدیریت و سهامداران آن ، نزدیک به چهار میلیون کارگر آمریکایی و بیش از 400 میلیارد دلار فروش خرده فروشی سالانه ایالات متحده هستیم. . AAFA تخصص منحصر به فردی در تجارت ، حفاظت از برند و زنجیره تأمین و تولید برای کمک به اعضای ما در جهت یابی در مقررات پیچیده نظارتی و هزینه های کمتر فراهم می کند. اعضا به بی نظیری از اطلاعات و بینش انحصاری در مورد مقررات و سیاست ها و فرصت های برتر شبکه و همکاری دسترسی پیدا می کنند.

تماس با رسانه:
کارن بروملی
گروه بروملی
[email protected]
646-522-0864

SOURCE انجمن پوشاک و کفش آمریکا


“کتاب مقدس ویسکی جیم موری 2021” ویسکی ماتسویی را به عنوان “بهترین چنگال ژاپنی سال 2021” انتخاب می کند

این مسابقه بین المللی ویسکی توسط یکی از مشهورترین روزنامه نگاران ویسکی برگزار می شود ، جیم موری، که به عنوان “مردی که بیشتر از هر کس دیگری از کارخانه های تقطیر در سراسر جهان بازدید کرده است” توصیف می شود. فقط بهترین ویسکی ها در هر گروه شناخته می شوند. 2021 است نسخه هجدهم و امسال بیش از 30 کشور و بیش از 4500 مارک توسط جیم موری مورد قضاوت قرار گرفتند. این کتاب به نام “کتاب مقدس ویسکی” به شرح زیر است:

“این جامع ترین ، با نفوذ بین المللی و بهترین تحقیق برای همه ویسکی های جهان است. این انجیل ویسکی است. “

(درباره نویسنده https://www.whiskybible.com/about/)

با توصیفات بسیار جالب و منحصر به فرد خود در یادداشت های مزه دار ، کتاب مقدس ویسکی به رویدادی تبدیل شده است که صنعت مشروبات الکلی بین المللی به آن توجه زیادی می کنند.

گزیده ای از یادداشت های مزه دار

“بویی که هزار قلب را ذوب می کند … خیلی نرم … و توانایی جادویی دارد که اجازه می دهد هر دو بلوط و مالت به صورت جداگانه و سپس با هم بیان شوند.”

“ژاپنی ترین مالت های ژاپنی با امضای منحصر به فرد خود”

━ “پیچیده ترین ویسکی که امسال تاکنون چشیده ام (و این تعداد 1058 نفر است – و بو و مزه بیش از 90 دقیقه طول کشید!) – و یک نامزد آینده دار برای ویسکی جهانی سال است.”

ویسکی ژاپنی برنده جایزه “Matsui Mizunara Single Cask” در یک بشکه بلوط Mizunara ژاپنی بالغ می شود و مستقیماً از آن بطری می شود ، که این ویسکی را بسیار نادر می کند.

این باید به عنوان یک نسخه محدود در مقیاس محدود به فروش برسد. اطلاعات بیشتر در وب سایت رسمی و رسانه های اجتماعی ما اعلام خواهد شد.

وب سایت رسمی https://matsuiwhisky.com/
فیس بوک: ویسکی ماتسویی
اینستاگرام: matsuiwhisky
توییتر: matsuiwhisky
[email protected]: ویسکی ماتسویی
ویبو: https://weibo.com/p/1006067400753801/home؟from=page_100606&mod=TAB&is_all=1#place

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1279772/matsui_mizunara_single_cask.jpg

لینک های مربوطه

https://matsuiwhisky.com/

منبع Matsui Shuzo یک مشارکت نامحدود

iHerb بیشترین تقاضای ویتامین D و C در جهان را پیدا می کند

PASADENA ، کالیفرنیا ، 23 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – IHerb ، رهبر جهانی در تجارت الکترونیکی بهداشت و زیبایی ، افزایش چشمگیری در تقاضای ویتامین D و C از مشتریان در سراسر جهان داشته است و با ارائه محصولات با بالاترین کیفیت با بهترین ارزش ، سرعت تحویل و خدمات به مشتری امکان پذیر است.

تقاضای جهانی مشتریان iHerb برای این ویتامین ها از 2019 تا 2020 بیش از 100٪ و فقط در ایالات متحده بیش از 300٪ افزایش یافته است.

طی مصاحبه اخیر با Instagram Live ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماریهای عفونی ، دکتر آنتونی فاوسی به طور کلی در مورد مزایای احتمالی هر دو ویتامین برای سلامتی صحبت کرد.

دکتر فاوسی گفت: “اگر کمبود ویتامین D دارید ، بر میزان حساسیت شما به عفونت تأثیر می گذارد.” “من توصیه نمی کنم آن را توصیه کنم ، و من خودم مکمل ویتامین D مصرف می کنم.”

ویتامین D زمانی ایجاد می شود که فرد در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید قرار گیرد و در برخی از غذاها مانند برخی ماهی های چرب مانند ماهی آزاد ، جگر گوشت گاو ، پنیر و زرده تخم مرغ یافت می شود. طبق گروه مکمل های غذایی در انستیتوی ملی بهداشت (NIH) ، ویتامین D می تواند به استحکام استخوان ها کمک کرده و از عملکرد ایمنی بدن پشتیبانی کند.

دکتر فاوسی در ادامه مصاحبه با اینستاگرام لایو ادامه داد: “ویتامین دیگری که مردم مصرف می کنند ویتامین C است زیرا آنتی اکسیدان خوبی است.” “بنابراین ، اگر مردم یک گرم یا بیشتر ویتامین C مصرف کنند ، خوب است.”

IHerb به مشتریانی که قصد مصرف مکمل های ویتامین D یا C را دارند توصیه می کند قبل از انجام این کار ابتدا با پزشک خود مشورت کنند.

رئیس جمهور iHerb گفت: “IHerb مفتخر است که یکی از بزرگترین محصولات با کیفیت ترین محصولات ویتامین D و C را به مشتریان ما در سراسر جهان ارائه دهد.” ایمون ذبیحی. “ما در جشن 24 سالگی خود در ماه سپتامبر ، ویتامین ها و سایر محصولات پرفروش مکمل های سلامتی را با تخفیف های کلان ارائه خواهیم داد.”

درباره iHerb: IHerb یکی از بزرگترین شرکتهای تجارت الکترونیکی مستقر در ایالات متحده آمریکا است. این 30،000 محصول از 1200 مارک معروف به میلیون ها مشتری در سراسر جهان را ارائه می دهد. IHerb مستقیماً از سپرده های مجهز به تهویه مطبوع و پیشرفته GMP به مشتریان در 188 کشور و سرزمین ارسال می شود. از سال 1996 ، iHerb به طور مداوم در ارائه محصولات با بالاترین کیفیت ، با بهترین ارزش ممکن و راحت ترین تجربه مشتری ، نوآوری داشته است. https://www.iherb.com/

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/742063/iHerb_Logo.jpg

منبع IHerb

لینک های مربوطه

iHerb.com

منبع iHerb

Natura & Co در هفته آب و هوا اتحاد جدیدی با قرارداد جهانی ملل متحد اعلام کرد

S.O پائولو ، 22 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – به عنوان هفته آب و هوا 2020 (21 سپتامبرخیابان تا 27هفتم) نقش تعیین کننده ای در تعیین چگونگی حرکت جامعه در یک جهان پس از همه گیری ، Natura & Co – گروهی که متشکل از آون، Natura ، The Body Shop و Aesop – امروز گام های قابل توجهی را برای حمایت از تلاش های اصلی چند جانبه برای تعمیق تعهدات خود برای مقابله با بحران های آب و هوایی و مقابله با نابرابری جنسیتی اعلام می کند. Natura & Co تعهد خود را به زندگی ادامه داد 15 ژوئنهفتم 2020 و اظهار داشت که تا چهارم سال 2030 خالص انتشار کربن برای چهار مشاغل خود به دست خواهد آورد. این شرکت همچنین متعهد شده است تا سال 2023 برابری جنسیتی را به دست آورد.

روبرتو مارکز به عضو قرارداد جهانی ملل متحد می پیوندد

روبرتو مارکز، رئیس اجرایی و مدیر عامل گروه Natura & Co میراث بنیانگذار Natura & Co را ادامه خواهند داد گیلهرم لیل با پیوستن به هیئت مدیره پیمان جهانی سازمان ملل متحد ، بزرگترین طرح پایداری جهان. وی تنها نماینده هیئت مدیره است که از آن استقبال می کند آمریکای لاتین. گیلهرم لیل به مدت دو سال در هیئت قرارداد جهانی سازمان ملل متحد خدمت کرد.

آقای مارکز اظهار نظر کرد: “من افتخار می کنم که میراث خود را ادامه دهم گیلهرم لیل با عضویت در هیئت قرارداد جهانی سازمان ملل متحد. اکنون بیش از هر زمان دیگر ، همانطور که قصد داریم در دنیای پس از COVID-19 به پیشرفت بیشتری بپردازیم ، رهبران تجارت در بخشهای مختلف باید با هم همکاری کنند تا راهی روشن به سمت یک محیط پایدارتر و جامعه فراگیرتر ایجاد کنند. سازمان ملل مشروعیت و ارتباطات لازم برای انجام آن را دارد. من مشتاقانه منتظر همکاری با گروهی از رهبران هستم که به طور مداوم تعهد خود را در پرداختن به مهمترین مسائل جهان نشان داده اند

به دعوت پیمان جهانی سازمان ملل ، Natura & Co دو طرح را حمایت مالی می کند: جاه طلبی به 1.5ایج و برابری جنسیتی را هدف قرار دهید، برای کمک به پیشبرد گفتگو و اقدام در جهت دستیابی به اهداف بلندپایه اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد که هم به بحران آب و هوا و هم برابری جنسیتی رسیدگی می کند.

این دو طرح برنامه های شتاب دهنده محدود به برنامه زمانی در سطح کشور هستند که با همکاری شبکه های محلی جهانی فشرده و در نزدیک به 70 کشور فعالیت می کنند. آنها برای متداول ساختن شیوه های تجاری پایدار ، مقیاس گذاری تأثیر جمعی از تجارت در دستیابی به اهداف توسعه پایدار طراحی شده اند. شبکه های محلی با تخصص محلی و منطقه ای خود ، موقعیت منحصر به فردی دارند تا به شرکت ها کمک کنند درک کنند که تجارت مسئولیت پذیر در زمینه های مختلف ملی ، فرهنگی و زبانی چیست.

ساندا اوجیامبو، مدیر عامل و مدیر اجرایی قرارداد جهانی سازمان ملل افزود: “Natura & Co به طور مداوم تعهد خود را به اهداف توسعه پایدار (SDG) از طریق شیوه های تجاری خود نشان داده است ، و بنابراین ما خوشحالم که آنها حامی توافقنامه جهانی سازمان ملل در زمینه اقدامات جهانی آب و هوا و برنامه های برابری جنسیتی هدف خواهند بود. حمایت آنها کمک خواهد کرد که مانع اقدامات تجاری در مورد بحران های آب و هوایی و برابری جنسیتی در سراسر جهان شود و ما مشتاقانه منتظر همکاری با آنها هستیم

آقای مارکز اظهار نظر کرد: “ما بیش از هر زمان دیگری از قدرت “&” و “Co” در Natura & Co استفاده خواهیم کرد. “&” نشان دهنده اعتقاد ما به دستیابی به توسعه اقتصادی و حفاظت از محیط زیست است، در حالی که “Co” قدرت همکاری ، همکاری و همه آنچه مردم را به سمت عمل متحد می کند نشان می دهد. به همین دلیل است که ما معتقدیم دولت ها ، جامعه مدنی ، مشاغل ، جوامع علمی ، م institutionsسسات مالی و دانشگاهی باید با هم همکاری کنند تا راه حل هایی پیدا کنند که تأثیر مثبت سریعتر و گسترده تری داشته باشد. دوران یک جانبه گرایی به پایان رسیده است. ما باید از یک رویکرد چندجانبه استفاده کنیم که چگونه ما ، به عنوان یک جامعه ، تصمیمات را هدایت می کنیم ، حتی وقتی هنوز همه پاسخ ها را نداریم. ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم این دهه اقدام قاطع و فوری برای اقلیم و برابری جنسیتی است.

که در ژوئن 2020، Natura & Co تعهد خود به زندگی را اعلام کرد ، یک برنامه جامع پایداری که اقدامات گروه را برای مقابله با برخی از مهمترین مسائل جهان ، از جمله بحران آب و هوا و محافظت از آمازون ، دفاع از حقوق بشر ، و اطمینان از برابری و شمول در سراسر کشور افزایش می دهد. شبکه آن ، و پذیرش مدور و بازسازی تا سال 2030.

در طول هفته آب و هوا ، Natura & Co در یک سری از بحث ها و پانل های اصلی شرکت خواهد کرد که برای پیشرفت در دستور کار محیط زیست و اجتماعی طراحی شده است.

دوشنبه 21خیابان سپتامبر

  • رویداد یک روزه صلح – روز صلح سازمان ملل. اینجا کلیک کنید.
  • مجمع جهانی بخش خصوصی جهانی سازمان ملل متحد. اینجا کلیک کنید.

سه شنبه 22دوم سپتامبر

  • مجمع تأثیر جهانی توافقنامه سازمان ملل. اینجا کلیک کنید.

چهارشنبه 23rd سپتامبر

  • مجمع جهانی تجارت جهانی Bactam / BTEAM / ICC / UNDESA SDG. اینجا کلیک کنید.
  • رویداد CDP – باز کردن توانایی های طبیعت. اینجا کلیک کنید.

درباره Natura & Co

Natura & Co یک گروه لوازم آرایشی جهانی ، هدفمند ، چند کاناله و چند مارک است که شامل آون، Natura ، فروشگاه بدن و ازوپ. Natura & Co درآمد خالص از 14.4 میلیارد دلار R در سال 2019 و 32.9 میلیارد دلار R بر اساس پروفرما ، از جمله آون. چهار شرکتی که این گروه را تشکیل می دهند متعهد به ایجاد تأثیرات مثبت اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی هستند. به مدت 130 سال آون برای زنان ایستاده است: ارائه محصولات زیبایی نوآورانه و با کیفیت که در درجه اول از طریق زنان به زنان فروخته می شود. Natura در سال 1969 تاسیس شده است ، یک شرکت چند ملیتی برزیلی در بخش لوازم آرایشی و مراقبت شخصی ، رهبر در فروش مستقیم است. در سال 1976 در تاسیس شد برایتون ، انگلیس، توسط آنیتا رودیک، The Body Shop یک برند زیبایی جهانی است که به دنبال ایجاد تغییر مثبت در جهان است. مارک زیبایی استرالیایی Aesop در سال 1987 با هدف ایجاد طیف وسیعی از محصولات عالی برای پوست ، مو و بدن تاسیس شد.

مخاطب

برای مطبوعات:

امی گرین – معاون ارتباطات رئیس جمهور
[email protected]

برای پایداری:

مارسلو بهار – معاون رئیس جمهور در امور پایداری و امور گروهی
[email protected]

SOURCE Natura & Co

‘Carajillo’ معروف در مکزیک ، اکنون یکی از سریع ترین رشد کوکتل های کلاسیک جدید در ایالات متحده است.

کاراژیلوی مکزیکی ، معروف به “کاراخیلو 43” یا “کاراژیلو اصلی” ، از اسپرسو و لیکور 43 ساخته شده و روی یخ ریخته می شود. (لیکور 43 ، پرفروش ترین لیکور اسپانیایی در جهان ، روحی با رنگ طلایی روشن است که از یک دستور مخفی خانوادگی قدیمی از 43 ماده طبیعی ایجاد شده است.) علاقه مفرط به فرهنگ مکزیک در ایالات متحده ، همراه با افزایش آگاهی و طعم و مزه برای قهوه با کیفیت بالا ، به Carajillo 43 کمک کرده است تا به سرعت به یک مورد علاقه جدید در این مرز تبدیل شود.

“چند سال پیش ، هیچ کس نمی دانست این چیست ، اما اکنون کاراژیلو را همه جا می بینید. این یک کوکتل کلاسیک شده است” خیریه جانستون، لس آنجلسمدیر عملیات مستقر در گروه Madera که مالک و اداره کننده محبوب Tocaya Organica و. است توکا مادرا مجموعه ای از رستوران ها Carajillo 43 او یک کوکتل لایه ای است ، سپس با دارچین و یک شاخه آویشن پاشیده می شود. “مردم آن را دوست دارند. وقتی می بینند یک کاراژیلو بیرون می رود ، ناگهان کل رستوران یکی می خواهد!”

جانستون علاوه بر هیجان روزافزون برای خوردن قهوه و کوکتل های قهوه ، دلیل محبوبیت کاراژیلو را علاقه شدید به مصرف کنندگان در استفاده از ناهار خوری و نوشیدن به عنوان یک تجربه کاملاً تجربی ، چه در یک رستوران یا در خانه دانست. او می گوید ، مردم در حال حاضر “سبک اروپایی” بیشتری می نوشند و با توجه به کل تجربه آنچه که قبل و بعد از غذا می نوشند ، توجه می کنند.

جانستون می گوید: “مردم بیشتر ماجراجو هستند ، آنها مایلند چیزهای جدیدی را امتحان کنند و کاراژیلو کاملاً در این روند قرار می گیرد.”

این احساسی است که توسط آن مشترک است جیمز میرلس، بنیانگذار پخت قهوه پالپ در سن آنتونیو، که از نزدیک با Licor 43 همکاری کرده است تا انواع مختلف قهوه را که در Carajillo 43 بهتر جفت می شوند ، شناسایی کند.

او می گوید: “کام مردم این روزها بسیار بالغ تر است – حتی برای افرادی که به طور معمول الکل نمی نوشند ، آنها از کوکتل قهوه لذت می برند و از کاراژیلو هیجان زده می شوند.”

Licor 43 متعلق به شرکت زامورا است ، مستقر در اسپانیا، و در ایالات متحده توسط شرکت زامورا به بازار عرضه شده است ایالات متحده آمریکا. برای کمک به ارتقا promote و افزایش آگاهی برای Carajillo 43 ، این شرکت با متقاضیان کالا در سراسر کشور برای آموزش کوکتل به آنها ، و تبلیغات چاپی ، دیجیتال و مصرف کننده در فضای باز را در بازارهای مهم ایالات متحده توسعه داده است تا تهیه آسان تر کاراجیلو 43 در خانه.

“متصدیان بارها به من می گویند که چقدر از Carajillo 43 لذت می برند و چگونه از معرفی آن به مردم لذت می برند. این ترکیب بسیار لذیذی از تلخی قهوه و شیرینی تند Licor 43 است و تهیه آن در بار یا خانه “، می گوید مت اپلبی، مدیر بازاریابی در شرکت زامورا ایالات متحده آمریکا. “با نزدیک شدن به روز ملی قهوه ، فرصت مناسبی برای امتحان یکی است!”

برای تهیه Carajillo 43:
عناصر:
1 اونس Licor 43 اصلی
قهوه اسپرسو گرم
تکه های یخ

روش (متزلزل یا هم زده):
متزلزل: Licor 43 را داخل یک کوکتل شیکر بریزید ، و یک اسپرسو داغ و تکه های یخ به آن اضافه کنید. لرزش داده و درون لیوان پر از یخ صاف کنید.

هم زده: نصف یک لیوان را با مکعب یخ پر کنید و لیکور 43 را روی آن بریزید. در کنار فنجان اسپرسوی داغ سرو کنید و قبل از نوشیدن ، قهوه را روی لیکور ریخته و هم بزنید.

درباره Licor 43:
افسانه می گوید که 2000 سال پیش در شهر مدیترانه ای کارتاگنا، اسپانیا، اکسیر خوشمزه ای که رومی ها آن را “مشروبات الکلی Mirabilis” می نامیدند ساخته شد. با الهام از این اکسیر ، از سال 1946 ، زامورا خانواده ساخته شده است شیرین 43، یک لیکور خوشمزه با رنگ طلایی مشخص. شیرین 43 هنوز هم به طور انحصاری در تولید می شود کارتاگنا به دنبال دستور خانواده.

درباره شرکت زامورا ایالات متحده آمریکا:
شرکت زامورا ایالات متحده آمریکا، بر اساس دالاس، تگزاس، اخیراً مجموعه مارک های لوکس منحصر به فرد خود را به همراه تیمی با تجربه ، پرشور و فداکار با بیش از 30 نفر گرد هم آورده است. سازمان جدید فروش ، توزیع ، اجرا و بازاریابی مارک های زیر را مدیریت می کند: Licor 43، Double Cross Vodka، Yellow Rose Whiskey، مارتین میلر جین ، Lolea Sangria ، Don Papa Rum ، Villa Massa Limoncello ، به علاوه شراب های اسپانیایی رامون بیلبائو، کروز دی آلبا، و مار د فریدز.

SOURCE شرکت زامورا ایالات متحده آمریکا