اعتراض درمورد طرح پیشنهادی Bayer AG درباره دعاوی مربوط به سرطان Monsanto Roundup افزایش می یابد

سانفرانسیسکو، 5 مارس 2021 / PRNewswire / – قربانیان سرطان از قاضی فدرال ناظر بر هزاران پرونده قضایی سرطان قاتل علفهای هرز درخواست می کنند تا توافقنامه پیشنهادی را که اجازه می دهد علف کش مبتنی بر گلیفوزات در قفسه های فروشگاه باقی بماند در حالی که Bayer AG (OTCMKTS: BAYRY) را از سرطان آینده محافظت می کند ، رد کند. دادخواهی

دادخواست وکالت دادگاه در پنجشنبه دالاسموسسه حقوقی ترس مبتنی بر ترس ، انتقادات فزاینده از برخی از وکلای شاکی را که قبلاً با Bayer AG مذاکره کرده اند برای به دست آوردن توافق نامه های مطلوب برای مشتریان فعلی خود روشن می کند ، که – بر اساس توافق پیشنهادی – برای افرادی که هنوز تشخیص داده نشده اند ، در دسترس نخواهد بود.

براساس این توافق پیشنهادی که در این طرح به عنوان “یک خیابان یک طرفه” توصیف شده است و فقط به سود Bayer است ، افرادی که پس از 3 فوریه 2021 ادعای سرطان می کنند ، نمی توانند در دادخواستهای مربوط به دادخواستهای طبقاتی شرکت کنند و در دادخواهیها به دنبال جبران خسارات مجازاتی هستند. در عوض ، آنها فقط بر اساس فرمول چند طبقه ای به غرامت محدود می شوند.

شاکیان به چالش کشیدن راه حل شامل سه نفر هستند که پس از قرار گرفتن در معرض Roundup به لنفوم غیر هوچکین مبتلا شده اند و از طرف 3 فوریه.

در این طرح آمده است: “این اساساً ناعادلانه است و در تضاد با حمایت های اساسی روند دادرسی است که کسی را مجبور به انصراف کند ، در حالی که نمی داند در صورت آسیب دیدگی چه شرایطی ممکن است داشته باشد”.

در این طرح پیشنهادی آمده است: “این راه حل پیشنهادی با مخالفت افرادی که بیشتر در دادگستری پرونده های مربوط به محصولات خطرناکی مانند Roundup آشنا هستند روبرو می شود زیرا آنها تشخیص می دهند که این پیشنهاد به سود مونسانتو و مشاوره صنفی با هزینه میلیون ها نفر در معرض” گردهمایی “است.” “این یک دادخواست واقعی نیست ، بلکه تلاشی است برای ایجاد مکانیزم جایگزین حل اختلاف در کسوت توافق طبقاتی.”

“هیچ دلیل موجهی وجود ندارد که کلاس فقط به کسانی که قبلاً در معرض دید قرار گرفته اند باشد ، زمانی که مونسانتو قصد ندارد فروش Roundup را متوقف کند ، یا ترکیب آن را تغییر دهد ، بنابراین هزاران نفر همچنان در معرض خطر قرارداد هستند. [non-Hodgkin’s lymphoma] از خلاصه از طریق پست-3 فوریه 2021 قرار گرفتن در معرض بیماری. اگر این یک دعوی حقوقی واقعی بود ، چرا هر نماینده کلاس (یا مشاور کلاس) یک تاریخ قطع کاملاً مصنوعی ایجاد می کند و شامل همه افرادی نمی شود که در آینده در معرض گردهمایی قرار خواهند گرفت؟ ”

دادخواست چند جانبه (MDL) است در دادخواستهای مربوط به مسئولیت محصولات در جمع آوری مجدد محصولات، پرونده شماره 3: 16-md-02741 ، در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه شمالی کالیفرنیا.

دالاسشرکت مبتنی بر ترس شرکت حقوقی ناچاواتی نمایندگی بیش از 4000 شاکی فردی در دادخواستهای فعال علیه بایراند است که پس از قرار گرفتن در معرض تجدید نظر به تحقیق در مورد ادعاهای جدید از طرف بیمار مبتلا ادامه می دهد. طی سه سال گذشته ، شرکت حقوقی در پرونده های مربوط به مسئولیت محصول در دادگاه فدرال رتبه یک ملی را داشت. برای اطلاعات بیشتر ، visithttps: //www.fnlawfirm.com/.

مخاطب:
رابرت تارپ
رسانه حقوقی آندرووت
214-458-4007

SOURCE از شرکت حقوقی Nachawati می ترسد

لینک های مربوطه

https://www.fnlawfirm.com

Pye-Barker Fire با خرید Fire Alarm Services، Inc. ردپای کلرادو را گسترش می دهد.

FAS یک شرکت تمام عیار حفاظت از آتش است که در طی 20 سال فعالیت خود حضور پررنگی داشته است. FAS با 140 کارمند در زمان تحصیل ، مناطق عمده ایالت را شامل می شود دنور شهر بزرگ، کلرادوی شمالی، مناطق مرکزی و دشت ها و کوه های راکی. از طریق ادغام FAS در تیم ، Pye-Barker Fire قادر به گسترش خدمات اعلام حریق و پاشش آتش در سراسر ایالت خواهد بود.

FAS توسط بنیانگذاران ، تیم زن و شوهر آن اداره و اداره می شد شانون و کانی اسمیت. اگرچه کانی در حال بازنشستگی است ، اما شانون به عنوان مدیر منطقه ای ادامه خواهد داد تا تیم خود را به موفقیت مداوم هدایت کند.

شنون به اشتراک گذاشت: “ما اکنون از عضویت در خانواده Pye-Barker Fire که واقعاً اهمیت روابط طولانی مدت ما با مشتریان و کارمندان خود را درک کرده ایم ، بسیار هیجان زده هستیم.” “ما مشتاقانه منتظر موفقیت و رشد مداوم با یک همکاری جدید و مهیج هستیم.”

Pye-Barker Fire در حالی که فرصت ها به وجود می آید ، بر رشد بازارهای اصلی خود متمرکز است. تمرکز اصلی شرکت این است که مشاغل پیشرو در بازار را با عملکرد مالی جامع تاریخی برای پیوستن به ردپای چشمگیر و در حال توسعه خود به دست آورد. Pye-Barker Fire برای فرهنگ خود ارزش قائل است و یک محیط کارآفرینی را که عملکرد فردی در آن شناخته شود ، ارتقا می بخشد. این شرکت با فروشندگان همکاری می کند تا طرحی پس از بسته شدن را هدف قرار دهد که هدف آن به حداقل رساندن اختلالات کسب و کار در عین حال توسعه کارمندان حرفه ای در آینده است.

درباره آتش و ایمنی Pye-Barker:

Pye-Barker Fire & Safety پیشرو در ارائه خدمات حفاظت از ایمنی در برابر آتش و زندگی ، با دفتر مرکزی در آتلانتا ، جورجیا و بیش از 70 مکان در قاره آمریکا قرار دارد. از زمان تاسیس در سال 1946 ، ارزشهای اصلی Pye-Barker Fire در ارائه خدمات صادقانه و قابل اعتماد از طریق کارکنان بسیار آموزش دیده و فداکار خود تردید ندارند. Pye-Barker Fire سرمایه گذاری زیادی در ارائه بهترین آموزش در کلاس برای تیم خود و در عین حال ارائه مزایای رقابتی صنعت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آتش سوزی پارکر ، به سایت www.pyebarkerfire.com مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

چاک ریمل، معاون توسعه تجارت
(910) 612-6252
[email protected]

SOURCE Pye-Barker آتش نشانی و ایمنی

لینک های مربوطه

https://pyebarkerfire.com

بازار لوازم جانبی حمام با CAGR تقریباً 5٪ در طی سالهای 2021-2025 شتاب می گیرد | فرصت های تکاملی با شرکت بردلی و Duravit AG

بازار لوازم حمام: افزایش آگاهی در مورد بهداشت بهداشتی و شخصی برای رشد

آگاهی روزافزون در مورد بهداشت بهداشتی و رشد شدید بازار بافت و بهداشت یکی از عوامل اصلی بازار جهانی لوازم جانبی حمام است. طبق WHO ، بهداشت بهداشت نامناسب یکی از مهمترین دلایل مرگ ناشی از اسهال است. رعایت بهداشت بهداشتی و شخصی برای داشتن زندگی سالم ضروری است. تقاضا برای لوازم بهداشتی بهداشتی مانند صندلی های توالت ضد میکروبی نیز باعث رشد بازار می شود. بنابراین ، آگاهی روزافزون در مورد رعایت بهداشت فردی و بهداشتی تقاضای لوازم جانبی حمام را در مراکز بهداشتی ، م institutionsسسات آموزشی و دفاتر طی دوره پیش بینی پیش می برد.

آیا در طی این همه گیری COVID تسکینی وجود دارد؟ گزارش تحقیق رایگان نمونه نمونه را درخواست کنید

طبق تکناویو ، افزایش در دسترس بودن مارک های دارای برچسب خصوصی تأثیر مثبتی بر بازار خواهد داشت و به رشد قابل توجه آن در دوره پیش بینی کمک می کند. این گزارش تحقیق همچنین سایر روندهای مهم و محرک های بازار را که بر رشد بازار طی سالهای 2021-2025 تأثیر می گذارد ، مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.

بازار لوازم حمام: افزایش در دسترس بودن مارک های دارای برچسب خصوصی

تقاضا برای مارک های دارای مارک خصوصی باعث رشد بازار جهانی لوازم حمام خواهد شد. برخی از کانال های اصلی توزیع محصولات دارای برچسب خصوصی شامل سوپرمارکت ها ، فروشگاه های تخفیف و هایپرمارکت ها هستند. توزیع کنندگان که با تولید برچسب خصوصی قرارداد می بندند ، همچنین بر بهبود فرآیندهای خرید و نظارت بر کیفیت متمرکز هستند. خرده فروشان مبتکر در کشورهای پیشرفته در حال توسعه خطوط دارای برچسب خصوصی هستند که کیفیت بهتری نسبت به مارک های ملی ارائه می دهند. رکود اقتصادی در بسیاری از شرکت ها مارک های دارای برچسب خصوصی را به عنوان گزینه های معتبر و در عین حال ارزان تر برای کالاهای مارک دار تقویت کرده و باعث ایجاد آگاهی در بین گروه های مختلف جمعیتی شده است. بنابراین ، افزایش در دسترس بودن محصولات با مارک خصوصی دارای روندی در بازار جهانی لوازم حمام است.

یک تحلیلگر ارشد در Technavio می گوید: “افزایش نگرانی ها درباره بهداشت شخصی و رشد صنعت مهمان نوازی رشد بازار را در دوره پیش بینی بیشتر می کند”.

امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید و دسترسی فوری به بیش از 17000 گزارش تحقیقات بازار را بدست آورید

سیستم عامل اشتراک Technavio

بازار لوازم حمام: عمده فروشندگان

  • شرکت بردلی
  • Duravit AG
  • Fortune Brands Home & Security Inc.
  • HSIL آموزشی ویبولیتین
  • شرکت کوهلر

بازار لوازم حمام: تجزیه و تحلیل تقسیم بندی

این گزارش تحقیقات بازار بازار لوازم حمام را بر اساس کانال توزیع (آفلاین و آنلاین) و جغرافیا (APAC ، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، و MEA).

منطقه APAC در سال 2021 بازار لوازم حمام را رهبری کرد و پس از آن اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، و MEA به ترتیب در طی دوره پیش بینی ، به دلیل عواملی مانند رشد بخش خرده فروشی سازمان یافته ، انتظار می رود که منطقه APAC بیشترین رشد فزاینده را به ثبت برساند.

گزارش های نمونه Technavio رایگان است و اطلاعات رقابتی درباره فعالان بازار را بدست آورید. روند اصلی صنعت ، فرصت ها و تهدیدات را پیگیری کنید. بازاریابی ، برند ، استراتژی و توسعه بازار خود را مطلع کنید. درخواست نمونه گزارش رایگان

گزارش های مربوط به اختیار مصرف کننده شامل:

بازار جهانی دستیار حمام و توالت– بازار وسایل کمک حمام و توالت توسط کاربر نهایی (مسکونی و تجاری) و جغرافیا (APAC ، آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای جنوبی، و MEA). گزارش اختصاصی نمونه رایگان دریافت کنید

بازار جهانی صندلی توالت هوشمند– بازار صندلی توالت هوشمند توسط کاربر نهایی (مسکونی و تجاری) و جغرافیا (APAC ، آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای جنوبی، و MEA). گزارش اختصاصی نمونه رایگان دریافت کنید

برخی از عناوین اصلی گزارش شامل موارد زیر است:

چالش های بازار

رانندگان بازار

روندهای بازار

منظره فروشنده

  • فروشندگان تحت پوشش
  • طبقه بندی فروشنده
  • موقعیت بازار فروشندگان
  • سناریوی رقابتی

درباره Technavio

تکناویو یک شرکت مشاوره و تحقیق در زمینه فناوری جهانی است. تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها بر روند در حال ظهور بازار متمرکز است و بینش عملی را برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت های بازار و توسعه استراتژی های موثر برای بهینه سازی موقعیت های خود در بازار ارائه می دهد.

کتابخانه گزارش Technavio با بیش از 500 تحلیلگر متخصص ، متشکل از بیش از 17000 گزارش و شمارش است که 800 فناوری را در 50 کشور پوشش می دهد. پایگاه مشتری آنها از شرکتهایی در هر اندازه ، از جمله بیش از 100 شرکت Fortune 500 تشکیل شده است. این پایگاه مشتری در حال رشد برای شناسایی فرصت ها در بازارهای موجود و بالقوه و ارزیابی موقعیت های رقابتی آنها در حالات تغییر بازار ، به پوشش جامع Technavio ، تحقیقات گسترده و بینش عملی بازار متکی است.

مخاطب

تحقیقات تکناویو
جسی مایدا
مجری رسانه و بازاریابی
ایالات متحده: +1 844 364 1100
انگلیس: +44 203 893 3200
پست الکترونیک: [email protected]
وب سایت: www.technavio.com/

SOURCE Technavio

درآمد خالص Natura & Co در سه ماهه چهارم 24 درصد رشد می کند و سود 200 درصدی افزایش می یابد و یک بار دیگر عملکرد بهتری در بازار جهانی CFT دارد

SÃO PAULO ، 4 مارس 2021 / PRNewswire / – Natura & Co (B3 – NTCO3 ؛ NYSE – NTCO) با پیشی گرفتن از عملکرد پرسنل بازار جهانی لوازم آرایشی ، معطر و بهداشت (CFT) ، یک چهارم دیگر افزایش چشمگیر در درآمد و سود خالص را ثبت کرد. ) این نتیجه با رشد مداوم فروش دیجیتال در بین همه مارک ها صورت گرفت ، که تا حد زیادی اثرات همه گیر ناشی از ویروس کرونا را جبران می کند.

درآمد خالص تلفیقی رسیده است 12 دلار R میلیارد دلار در سه ماهه چهارم ، افزایش 24.3 درصدی در بازپرداخت و 6.4 درصدی در ارز ثابت (که اثرات تغییرات نرخ ارز بر نتایج را حذف می کند) ، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، به دلیل گسترش برزیل درآمد ارزی از هر چهار مارک تجاری این گروه. EBITDA تنظیم شده 12.3٪ افزایش یافته است ، به 1.5 دلار R میلیارد دلار ، با حاشیه 12.4 درصد. درآمد خالص گزارش شده 200.7٪ افزایش یافته و به آن رسیده است 177.4 دلار R میلیون در سه ماهه

عملکرد قوی Natura & Co در سه ماهه چهارم عمدتاً به دلیل رشد این شرکت بود فروش اجتماعی و تجارت الکترونیکی ، با افزایش 79٪ از کل فروش دیجیتال گروه در این دوره ، با ثبت نام تجاری در بالاترین سطح فروش در تجارت الکترونیکی تاریخ. درآمد آنلاین ازوپ در سه ماهه چهارم 190 درصد رشد کرد ، که تقریباً 30 درصد درآمد آن را نشان می دهد ، دو برابر میزان مشاهده شده در سال گذشته ، در حالی که فروشگاه بدن تمرکز سریع خود را به کانال های دیجیتال و در خانه (فروش مستقیم) انجام داد ، که در مجموع بیش از 130٪ در دوره رشد کرده است ، که 40٪ از کل فروش آن را نشان می دهد. فروش از طریق فروش اجتماعی همچنین با خرید از طریق مجلات دیجیتال تقریباً 90٪ در Avon در سراسر جهان نسبت به سه ماهه چهارم 2019 افزایش مکان پیدا کرد. در Natura در آمریکای لاتین ، تعداد مشاورانی که محتوا را به اشتراک گذاشته اند از سه ماهه اول سال 2020 بیش از 300 درصد و تعداد سفارشات در بیش از 1 میلیون فضای دیجیتال مشاوران نسبت به سه ماهه چهارم سال 60 درصد افزایش یافته است پارسال.

پس از راه اندازی چشم انداز پایداری در سال 2030 ، تعهد به زندگی ، Natura & Co با کسب گواهینامه به عنوان شرکت B ، بزرگترین گروه به دست آوردن مهر در جهان ، به یک نقطه عطف جدید رسید. هنوز در سال 2020 ، این گروه به اهداف پایداری مهمی دست یافت ، به ویژه کاهش 32 درصدی انتشار کربن Natura ، معادل 162 هزار تن گازهای گلخانه ای. تمام شرکتهای گروه متعهد شده اند تا سال 2030 میزان تولید گازهای گلخانه ای خود را با در نظر گرفتن محدوده های 1 ، 2 و 3 صفر کنند. گروه Natura & Co همچنین در حدود 500 دلار R میلیون ها پروژه در ارتباط با دلایل مرتبط (مانند آموزش عمومی ، آگاهی از سرطان پستان ، مبارزه با خشونت خانگی و کمک های مالی برای مبارزه با بیماری همه گیر). سرانجام ، Natura & Co 2،489 تن پلاستیک بکر را با جایگزینهای بازیافتی در بسته بندی های خود ، معادل بیش از 120 میلیون بطری PET جایگزین کرد.

از دیگر نکات قابل توجه در این سه ماهه ، تقویت ساختار سرمایه گروه با جمع آوری موفقیت سهام ارائه شده در ماه اکتبر بود 1 دلار بیلیون (5.6 دلار R بیلیون). این امر باعث کاهش شدید ترازنامه Natura & Co شد ، که سال را با نسبت خالص بدهی / EBITDA 0.97 به پایان رساند.

در مورد ادغام با Avon ، که یک سال از ورود خود به گروه را در ژانویه به پایان رساند ، پیشرفت ها همچنان ادامه دارد. روند تحول و جوان سازی برند همچنان ادامه دارد و همچنین اجرای یک مدل تجاری جدید. هم افزایی های حاصل از ادغام با Avon حاصل شد 25.5 دلار میلیون در 4Q و در کل 73.3 دلار میلیون در سال ، بالاتر از برآوردهای ما.

“در یک سال چالش های بی سابقه ، کارمندان Natura & Co و کل شبکه آنها ، در همه مشاغل ، توانایی مراقبت و انطباق با یک همه گیری جهانی را نشان دادند ، هم عملکرد مبتنی بر هدف و هم قدرت همه کانال ما و چندین مدل مارک. عملکرد ما در سه ماهه چهارم با رشد قوی درآمد و سود ، گواه این موضوع است. فروش اجتماعی، وقتی اقدامات اندازه گیری فاصله اجتماعی در سراسر جهان به طور موقت خرده فروشی را قطع کرد ، ما توانستیم عملکرد چشمگیری در بازار جهانی CFT هم در برزیل و هم در جهان داشته باشیم ، ” روبرتو مارکز، رئیس اجرایی هیئت مدیره و رئیس اجرایی گروه.

در رابطه با نکات برجسته واحد تجاری ، درآمد خالص Natura & Co América Latina در سه ماهه چهارم 20.5٪ به طور مجدد افزایش یافت. مارک Natura 24.7٪ با رشد سریع در برزیل (16.2٪ +) و در آمریکای اسپانیایی (44.5٪ +) رشد واقعی کرد. درآمد خالص مارک آون با رشد 16.2 درصدی ، رشد دوم در سه ماهه متوالی در برزیل (4.9 in در برابر ریال) ، ناشی از سطح بالاتری از فعالیت و بهره وری نماینده ، و رشد مجدد رشد در آمریکای اسپانیایی (23.9 درصد به صورت واقعی) . EBITDA تنظیم شده برای Natura & Co América Latina بود 774.1 دلار R میلیون ، 33.6٪ افزایش ، با حاشیه تنظیم شده EBITDA 12.2٪ (+1.2 درصد درصد).

در Avon International، رشد خالص درآمد در سه ماهه چهارم 12.1٪ بود ، با تأکید ویژه بر نتایج در انگلستان ، جایی که مارک 3.0٪ رشد ارز ثابت را تجربه کرد و برای سومین سه ماهه متوالی سهم بازار را به دست آورد. EBITDA تنظیم شده بود 118.9 دلار R میلیون ، با حاشیه 4.1٪ (6.5-p.p.) ، به دلیل سرمایه گذاری در زمینه هایی مانند مارک تجاری ، دیجیتال سازی و تجاری ، برای تسریع رشد در آینده.

بادی شاپ با افزایش درآمد خالص 48.4 درصدی به صورت مجدد ، سه ماهه قوی دیگری را ثبت کرد. مصرف کنندگان همچنان به خریدهای خود به کانال های تجارت الکترونیکی و At Home مهاجرت کردند ، که به ترتیب 72 و 206 درصد با ارز ثابت رشد کردند ، که به طور قابل توجهی در جبران تأثیرات تعطیلی موقت فروشگاه ها ناشی از همه گیری ، به طور عمده در اروپا نقش داشت. EBITDA در 4Q تنظیم شده است 492.8 دلار R میلیون ، با حاشیه تنظیم شده 23.7٪ (-2.9 p.p.).

ازوپ مجدداً در سه ماهه آخر سال 2020 عملکرد استثنایی با رشد دو رقمی قوی در درآمد و سود به صورت مجدد ارائه کرد. درآمد خالص به دلیل عملکرد چشمگیر آسیا و افزایش 190 درصدی فروش تجارت الکترونیکی ، در سه ماهه چهارم 62.1 درصد رشد کرد. EBITDA با 66.1٪ افزایش ، به این ترتیب رسید 271.6 دلار R میلیون در 4Q با افزایش حاشیه 0.9 واحد درصد ، به 37.1 درصد.

درباره Natura & Co

Natura & Co یک گروه لوازم آرایشی چند کاناله و چند مارک جهانی است که شامل Avon ، Natura ، The Body Shop و Aesop است. در سال 2020 ، این گروه درآمد خالص از 36.9 دلار R بیلیون. چهار شرکت سازنده این گروه متعهد به ایجاد تأثیرات مثبت اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی هستند. برای 130 سال ، آون مترادف با زنان بوده است: ارائه محصولات زیبایی نوآورانه و با کیفیت که عمدتا توسط زنان توسط زنان فروخته می شود. Natura در سال 1969 تاسیس شد ، یک شرکت چند ملیتی برزیلی در بخش محصولات آرایشی و بهداشتی و رهبر فروش مستقیم است. تاسیس شده در 1976 در برایتون ، انگلیس ، توسط آنیتا رودیک، The Body Shop یک برند زیبایی جهانی است که به دنبال ایجاد تغییر مثبت در جهان است. مارک زیبایی استرالیایی Aesop در سال 1987 با هدف ایجاد مجموعه ای از محصولات فوق العاده مناسب برای پوست ، مو و بدن تاسیس شد.

SOURCE Natura & Co

لینک های مربوطه

https://naturaeco.com

SOURCE Natura & Co

شرکت 5000 شرکت نسل بعدی محصولات شاهدانه را راه اندازی می کند

وی گفت: “ما با اشتیاق عمیق برای خدمت به مشتریان خود هدایت می شویم ، به همین دلیل ما خوشحال هستیم که این گزینه های جدید کانابینوئید را به بازار عرضه می کنیم.” ایان کلی، معاون عملیات NuLeaf Naturals. “هر یک از این کانابینوئیدها هدفی خاص را دنبال می کنند ، به افراد اجازه می دهد تا برنامه سلامتی خود را شخصی کنند. ما برای کسانی که گام های بعدی در سفر سلامتی خود را بر می دارند بسیار هیجان زده هستیم.”

گیاه شاهدانه حاوی بیش از صد کانابینوئید شناخته شده است که در حال حاضر به لحاظ علمی از نظر علمی دارای مزایای بیشماری هستند. NuLeaf Naturals برای اولین بار خط تولید CBD خود را در سال 2014 آغاز کرد و از زمان آغاز به کار خود رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است ، از جمله حضور در 20 لیست برتر “Inc 5000 List” مجله Inc برای دو سال گذشته.

NuLeaf Naturals در حال حاضر محصولات خود را در سراسر جهان توزیع می کند ایالات متحده و به بیش از 40 کشور در سراسر جهان. مارک شناخته شده ملی اکنون هر یک از کانابینوئیدهای ویژه جدید را در روغن طیف کامل و نرمهای گیاهی ارائه می دهد. محصولات Delta 8 THC ، CBC ، CBN و CBG از طریق وب سایت NuLeaf Naturals در دسترس هستند و شرکای خرده فروشی را انتخاب می کنند.

وی گفت: “چشم انداز ما کمک به مردم و عزیزانشان است که زندگی شادتر و سالم تری داشته باشند.” “محصولات سلامتی کانابینوئید که به تازگی منتشر شده است ، سنت ما در تولید با کیفیت ترین عصاره های طیف کامل با طیف کاملی از کانابینوئیدها ، ترپن ها ، روغنهای اساسی و سایر عناصر غذایی گیاهی مفید را ادامه می دهد.”

درباره NuLeaf Naturals
NuLeaf Naturals در سال 2014 توسط گروهی از علاقه مندان به داروهای گیاهی با آگاهی از سلامت تأسیس شد و یکی از برترین شرکت های تولید کننده شاهدانه CBD در آمریکا است. چشم انداز این شرکت ادامه تولید محصولات خوب کانابینوئید سلامتی است که باعث تقویت جسم و روان می شوند. محصولات کانابینوئید NuLeaf Naturals حاوی تمام کانابینوئیدهای هم افزای ، ترپن ها ، روغنهای اساسی و سایر مواد مغذی گیاهی مفید گیاه اصلی است. این نام تجاری متعهد است محصولات با بالاترین کیفیت را در خالص ترین و ساده ترین شکل خود ارائه دهد.

منبع NuLeaf Naturals

Lectra با مایکروسافت برای تقویت تحول دیجیتال در صنعت مد همکاری می کند

پاریس، 4 فوریه 2021 / PRNewswire / – امروز، لکترا مشارکت خود را با مایکروسافت اعلام می کند ، که به مارک ها و خرده فروشان در صنعت مد کمک می کند تا هم بر نوآوری فناوری و هم بر شتاب دیجیتال تمرکز کنند. همکاری تجاری و فن آوری بین این دو مارک حاصل چندین سال همکاری است. این مشارکت توسط Lectra در سال 2015 آغاز شد ، زمانی که این شرکت Azure را برای توسعه برخی از راه حل های خود ، به ویژه Kubix Link ، پلت فرم مشترک Lectra برای مدیریت اطلاعات محصول ، به طور خاص برای صنعت مد طراحی کرد ، انتخاب کرد. توافق نامه امضا شده امروز پیوند موجود بین دو شرکت را تقویت می کند. این به طور قابل توجهی بیانگر یک رویکرد مشترک برای مشتریان آنها در صنعت مد در است فرانسه، ایتالیا، و همچنین در سطح بین المللی.

یک انتخاب استراتژیک در عصر دیجیتال
Lectra که یکی از بازیگران اصلی صنعت 4.0 در صنعت مد ، خودرو و مبلمان است ، راه حل های هوشمندانه صنعتی را طراحی می کند که به مارک ها ، تولیدکنندگان و خرده فروشان کمک می کند تا محصولات خود را توسعه ، تولید و بازاریابی کنند. Lectra که همیشه نوآوری را در قلب رویکرد خود قرار داده است ، از سال 2015 از فناوری های پیشرفته Industry 4.0 ، از جمله هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) ، داده های بزرگ و فناوری ابر استفاده کرده است.

Microsoft Azure مقیاس پذیری ، امنیت و انعطاف پذیری لازم برای نوآوری و کاهش زمان ورود به بازار را برای ما فراهم کرده است، “توضیح می دهد ماکسیمیلین آبادی، مدیر ارشد استراتژی در Lectra.

این مشارکت که پیوند موجود بین دو شرکت را تقویت می کند ، همچنین نشان دهنده تمایل لکترا برای استفاده از این حرکت با ارائه آخرین فن آوری هایی است که بازیکنان صنعت مد ، خودرو و مبلمان را قادر می سازد دیجیتال شوند و در نتیجه مدل کسب و کار آنها را متحول کنند.

هدف Lectra پشتیبانی از مشتریان خود از طریق انقلاب صنعت 4.0 است. دیجیتالی کردن فرآیندها و داده ها و همچنین قابلیت مشاهده مشترک در کل اکوسیستم ، اولین قدم ها هستند.

چرا مایکروسافت
علاوه بر نقاط قوت لاجوردی ، Lectra به دلایل زیادی تصمیم گرفت با مایکروسافت شریک شود:

  • هر دو برند توسط نوآوری هدایت می شوند. Lectra هر ساله 12٪ از گردش مالی خود را در زمینه R&D سرمایه گذاری می کند. مایکروسافت از طریق همکاری با تأمین کنندگان مانند Lectra نوآوری در تجارت را تشویق می کند.
  • چشم انداز استراتژیک بلند مدت بر چالش های پیش روی مشتریان مشترک آنها متمرکز است. مایکروسافت و لکترا در حال متحد کردن نیروها هستند تا راه حل های قدرتمندتری را نیز برای فعالان صنعت مد ارائه دهند. هر دو شرکت از پیشرفتهای تکنولوژیکی برای ابداع مجدد مدلهای تجاری یا ایجاد مدلهای جدید استفاده می کنند.
  • حضور جهانی. از آنجا که Lectra در بیش از 100 کشور مشتری دارد ، انتخاب شریک با حضور بین المللی قوی برای شرکت ضروری است.
  • پشتیبانی از بازاریابی و فروش. مایکروسافت به Lectra در این دو زمینه کمک خواهد کرد تا تصویب راه حل Kubix Link خود را تسریع کنند.

چرا لکترا
انتخاب مایکروسافت بر اساس دو جنبه اصلی بود:

  • تخصص لکترا در صنعت مد. برای بیش از 40 سال ، این شرکت دست در دست با مارک ها ، تولید کنندگان و توزیع کنندگان در این بخش کار کرده است. Lectra به آنها کمک می کند مدل های تجاری ، فرآیندها ، فعالیت های اصلی و ابزارهایشان را تغییر دهند. آنها از تمام تغییرات عمده در هر مرحله از ایجاد ارزش پشتیبانی می کنند.
  • پتانسیل راه حل Kubix Link. این پلت فرم هوشمند ، بصری و مقیاس پذیر به مارک ها و خرده فروشان کمک می کند تا کار گروهی را از نو ایجاد کنند و از طریق ایده پردازی تا نقاط فروش فیزیکی و دیجیتالی ، همه ذینفعان داخلی و خارجی را به هم متصل کنند. بنابراین آنها می توانند از داده ها و فرآیندهای محصول خود نهایت استفاده را ببرند و یک تجربه بی نظیر کانال همه جانبه را برای مصرف کنندگان ایجاد کنند.

“در حالی که تحول دیجیتال از زمان شروع همه گیر شدن سرعت گرفته است ، ما افتخار می کنیم که با Lectra همکاری می کنیم تا از تسریع تحول دیجیتال در صنعت مد پشتیبانی کنیم. همراه با قدرت Microsoft Azure ، پلت فرم Kubix Link فرصت های جدیدی را برای مارک های مد از نظر چابکی ، همکاری و دید. به ما امکان می دهد ظهور صنعت 4.0 را از طریق ترکیب برنده مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) ، مدیریت اطلاعات محصول (PIM) و مدیریت دارایی های دیجیتال (DAM) تسریع کنیم. “ اگنس را توضیح می دهد ون دی وال، مدیر یک شریک تجاری ، مایکروسافت فرانسه.

مراحل بعدی
امروز ، جاه طلبی Lectra این است که “تا سال 2030 به یکی از بازیگران اصلی صنعت 4.0 در صنعت مد ، خودرو و مبلمان تبدیل شوید” اضافه می کند ماکسیمیلین آبادی. این شرکت قصد دارد با بهره گیری از پتانسیل کامل فن آوری های جدید ، با مشارکت مایکروسافت ، با هدف ارائه دائمی نوآوری های مهم ، به این هدف دست یابد.

درباره Lectra
Lectra برای شرکت هایی که به کمد لباس ما ، فضای داخلی اتومبیل ، مبلمان و موارد دیگر روح می بخشند ، در حال ساخت فناوری های برتر است که تحول دیجیتال صنعت خود را تسهیل می کند. پیشنهاد لکترا از طراحی تا تولید به مارک ها ، تولیدکنندگان و خرده فروشان قدرت می بخشد و احترام و آرامش لازم در بازار را برای آنها فراهم می کند. امروزه Lectra دارای 34 شرکت تابعه در سراسر جهان است که در بیش از 100 کشور به مشتریان خدمات ارائه می دهد. Lectra با نزدیک به 1800 کارمند درآمد خود را گزارش داد 280 میلیون یورو در سال 2019. Lectra در Euronext (LSS) ذکر شده است. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.lectra.com مراجعه کنید.

Lectra را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
https://www.linkedin.com/company/8538/
https://twitter.com/LectraOfficial
https://www.youtube.com/user/LectraTechChannel؟hl=fr
https://www.facebook.com/LectraOfficial/

تماس با رسانه:
لکترا – ستاد مرکزی
آدلین فاگل
مدیر روابط عمومی
تی: +33 (0) 1 53 64 42 37
ه: [email protected]

منبع Lectra

لینک های مربوطه

www.lectra.com


نظرسنجی کاسنی نشان می دهد که بیش از 50٪ از مصرف کنندگان یک بار در هفته یا بیشتر اوقات سفارش مواد غذایی آنلاین می دهند

امروزه والمارت (55.77٪) و آمازون (36.36٪) هنوز پیشتازان جنگ مواد غذایی آنلاین هستند ، اما نتایج نظرسنجی نشان می دهد که سایر خرده فروشان مانند Target و Kroger و بازارهایی مانند Instacart و Shipt کاربران خود گزارش شده از آمازون را بدست آورده اند (-0.01٪) ) از جانب اکتبر 2020 به ژانویه 2021.

با این حال ، هر دو Walmart (+ 0.52٪) و آمازون (+ 8.52٪) سال به سال کاربران مواد غذایی آنلاین را بدست آوردند. سایر خرده فروشان نیز کاربران جدیدی به دست آوردند ، این نشان می دهد که در مقایسه با یک سال گذشته ، تعداد بیشتری از کاربران مواد غذایی آنلاین در بازار وجود دارد.

در اینجا نحوه تغییر تعداد کاربران مواد غذایی آنلاین برای هر خرده فروش سال به سال وجود دارد:

  • Walmart: + 0.52٪
  • آمازون: + 8.52٪
  • کروگر: + 23.60٪
  • Instacart: + 47.90٪
  • فروشگاه و فروشگاه / غذاهای غول پیکر: + 26.17٪
  • ارسال: + 56.96٪
  • Albertsons / Safeway: + 7.80٪

“تصادفی نیست که بازارهای مواد غذایی Shipt و Instacart بیشترین افزایش را در سال گذشته نسبت به سایر خرده فروشان از قبل از COVID-19 تاکنون در مصرف مواد غذایی آنلاین داشته اند.” یونی سامشیما، مدیرعامل و بنیانگذار کاسنی. “واضح است که خریداران به جای وفاداری خرده فروش ، از قابلیت استفاده و راحتی انتخاب خرده فروش و تأکید بر بخش تحویل سریع تجارت بسیار مهم هستند. علاوه بر این ، مدل تحویل مواد غذایی Instacart بیشترین قابلیت انعطاف پذیری و انعطاف پذیری را نسبت به آجر و ملات دارد خرده فروش

کاربری بقالی آنلاین با 27.17٪ رشد در هر سال افزایش می یابد

رشد استفاده از مواد غذایی آنلاین نشان می دهد که ، با وجود اینکه خریداران در شرایط عادی جدید مستقر شده اند ، آنها هنوز هم تصمیم دارند خرید مواد غذایی آنلاین را انجام دهند.

در واقع ، استفاده در ژانویه 2021 بیش از استفاده در:

  • آوریل 2020 توسط 10.26٪
  • جولای 2020 توسط 15.22٪
  • اکتبر 2020 توسط 8.86٪

سفارشات و لیست سازی آنلاین هفتگی به سرعت ادامه می یابد

اکثر پاسخ دهندگان ، 64.86٪ ، به دنبال عادت های معمول ایجاد لیست خرید ، به صورت هفتگی یا بیشتر به سبد خرید خود اضافه می کنند. علاوه بر این ، 26 درصد از مصرف کنندگان بیشتر ، هر هفته یک بار در مقایسه با یک سال قبل ، اقدام به خرید مواد غذایی آنلاین می کنند.

35.14٪ از پاسخ دهندگان در جدیدترین نظرسنجی هر چند هفته یک بار کالاهایی را به سبد خرید خود اضافه می کنند که نشان می دهد این خریداران همزمان با آماده شدن برای خرید ، لیست خود را یک باره تهیه می کنند. این یک کاهش بزرگ 27.68٪ نسبت به سال است که نشان می دهد مصرف کنندگان بیشتری به سمت استفاده از سبد خرید آنلاین به عنوان لیست خرید عادی روی آورده اند و محصولات را به تدریج اضافه می کنند.

“جالب اینجاست که تعداد دفعات سفارش خرید آنلاین مواد غذایی توسط مصرف کنندگان تقریباً مشابه بود ژانویه 2021 در مقایسه با اکتبر 2020، “سامشیما گفت.”ژانویه 2021 نتایج نظرسنجی نشان داد تقریباً بین مصرف كنندگانی كه هفته ای یك بار یا بیشتر سفارش می دهند ، 52.58٪ و کسانی كه این كار را یكبار در ماه یا به ندرت انجام می دهند ، 47.42٪ تقسیم می شود. این نشان می دهد که دو کاربر مجزا مواد غذایی آنلاین وجود دارد: کسانی که به طور مرتب از خدمات مواد غذایی آنلاین برای جایگزینی خرید منظم در فروشگاه خود استفاده می کنند و کسانی که از خدمات مواد غذایی آنلاین برای تکمیل سفرهای شخصی خود برای کالاهای خاص یا حجیم استفاده می کنند. “

خرید Omnichannel به روند صعودی ادامه دارد

بین اینکه چه تعداد مصرف کننده یک بار در هفته یا بیشتر (52.58٪) و تعداد آن به صورت هفتگی یا بیشتر به سبد خرید خود اضافه می کنند (64.86٪) اختلاف وجود دارد. به همین ترتیب ، اختلاف بسیاری بین تعداد زیادی از مشتریان که ماهانه سفارش می دهند یا به ندرت (47.42٪) و تعداد آنها هر چند هفته یک بار (35.14٪) به سبد خرید خود اضافه می کنند ، وجود دارد.

این نشان می دهد که لزوماً رابطه ای خطی بین سبد خرید آنلاین و سفارشات خرید آنلاین وجود ندارد. مصرف کنندگان Omnichannel ممکن است به سبد خرید آنلاین خود اضافه کنند تا از این مزیت استفاده کنند ویژگی های مکان راهرو هنگام خرید در فروشگاه. دیگران ممکن است در حال ایجاد لیست بر روی تلفن یا کاغذ خود باشند و سپس این موارد را به سبد خرید خود اضافه کرده و بلافاصله چک کنند.

هنگامی که ما عمیق تر به روشی می پردازیم که کاربران بقالی آنلاین از داخل فروشگاه خرید می کنند ، 31.79٪ از مشتریانی که هفته ای یک بار سفارش مواد غذایی آنلاین می دهند ، هفته ای یک بار نیز از فروشگاه های مواد غذایی خود در فروشگاه خرید می کنند. 30.64٪ از مصرف كنندگانی كه هفته ای یك بار بصورت آنلاین سفارش می دهند ، چند بار در ماه نیز در فروشگاه خرید می كنند ، و این نشان دهنده نوع ساده تری از مصرف كننده است: كسانی كه بطور مرتب خرید اینترنتی مواد غذایی خود را انجام می دهند ، و فروشگاههایی را كه خریدهای داخل مغازه دارند به آنها اضافه می كنند .

فرکانس خرید آنلاین و آینه مصرفی در فروشگاه

خریداران در ژانویه 2021 نشان می دهد که آنها مرتباً خرید آنلاین مواد غذایی را در عادت های خرید منظم خود قرار می دهند و هزینه ها شروع به تقلید از سفرهای منظم در فروشگاه ها می کند.

که در ژانویه 2021، ما شاهد بازگشت به سطح خرج های همه گیر هستیم ، با خریداران بیشتری که یک سفر متوسط ​​را انجام می دهند (60 دلار) خریداران بیشتری در ژانویه 2021 تکمیل 50 دلار75 دلار سفر خرید مواد غذایی آنلاین نسبت به سایر مناطق (31.20٪) ، حتی بیش از ژانویه 2020 توسط 28.99٪ و eking توسط آوریل 2020، ارتفاع همه گیر ، 1.84.

“31٪ از مصرف کنندگان برای خرید مواد غذایی آنلاین خود آستانه متوسط ​​را دارند ، به علاوه 43٪ در هفته یک بار سفارش آنلاین مواد غذایی را نشان می دهند ، این نشان می دهد که بسیاری از مصرف کنندگان سفرهای منظم خرید مواد غذایی در فروشگاه ها را با سفارشات آنلاین جایگزین می کنند. ما شاهد هستیم سامشیما گفت: “رفتار مستمر خرید آنلاین مواد غذایی ، و این تسطیح متوسط ​​هزینه سفر نشان می دهد که انجام کل سفرهای خرید مواد غذایی بصورت عادی تبدیل شده است.”

نقش محتوا و ابزارهای دیجیتال

نظرسنجی کاسنی نشان داد که بسیاری از مصرف کنندگان برای برنامه ریزی برای سفرهای خود در فروشگاه های مواد غذایی از ابزارهای آنلاین مانند دستورالعمل های دیجیتال استفاده می کنند. بیش از نیمی از آنها (52.43٪) از مصرف کنندگان از دستورهای دیجیتالی و سایر ابزارهای آنلاین یک بار در هفته یا بیشتر برای برنامه ریزی برای سفرهای داخل فروشگاه استفاده می کنند و 19.11٪ از آنها هر چند هفته یکبار استفاده می کنند.

استفاده از دستور العمل در شبکه خود کاسنی در ماه ژانویه 12 درصد سالانه افزایش یافته است و تعطیلات اصلی در سال 2020 مانند کریسمس (+ 22٪) و عید پاک (+ 114٪) بازدید گذشته از افزایش چشمگیر گذشته است. این نشان می دهد که محتوا و الهام برای مصرف کنندگان در زمان COVID از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چگونه واکسن در فروشگاه و فروشگاه های آنلاین مواد غذایی تغییر می کند

کاسنی همچنین پرسید که آیا استفاده از واکسن COVID-19 بر روی احتمال پاسخ دهندگان برای خرید مواد غذایی در فروشگاه در مقابل آنلاین تأثیر می گذارد یا خیر و فهمید که بین مصرف کنندگان که همچنان کاربران مواد غذایی آنلاین یا انتقال به داخل کشور هستند ، تقسیم تقریبا 50-50 وجود دارد. -فروشگاه. ما می دانیم که خریداران همه کانال امروز نیازی به انتخاب یکی یا دیگری ندارند. بسیاری از ترکیبی از عادات مختلف خرید استفاده می کنند و محتوای دیجیتال و ابزار را در مسیری قرار می دهند که در آن لحظه برای نیازهای آنها مناسب باشد.

بیش از نیمی از آنها (34/55 درصد) از کاربران مواد غذایی آنلاین انتظار دارند که به صورت آنلاین خرید مواد غذایی را ادامه دهند یا در مورد تغییر عادت خرید با انتشار واکسن COVID-19 مطمئن نیستند. 45.65٪ از مصرف کنندگان مواد غذایی آنلاین انتظار دارند که حداقل تا حدی به دلیل واکسن COVID-19 به خرید در فروشگاه برگردند و این مصرف کنندگان همچنان محتوای دیجیتال و ابزارهای خود را برای خرید خریداری می کنند. مارک ها باید خود را با ابزارهای دیجیتالی مانند دستورالعمل ها هماهنگ کنند تا به مشتریانی برسند که ممکن است رفتار خرید آنلاین خود را تنظیم کنند ، اما رفتار برنامه ریزی خود را تنظیم نمی کنند.

بعلاوه ، واضح است که مصرف کنندگان بین مواد غذایی آنلاین و فروشگاهی تقسیم شده اند ، با این حال ، این بدان معنا نیست که آنها به طور انحصاری از یک سیستم عامل یا سیستم دیگر خرید می کنند. همانطور که در بالا در بخش omnichannel ذکر شد ، خریداران عادات omnichannel را توسعه داده اند و اغلب برای انجام خریدهای مواد غذایی خود به طور یکپارچه از طریق کانال های دیجیتال و فیزیکی حرکت می کنند. ما انتظار داریم این افزایش یابد ، زیرا رفتارهای غیرعادی خرید اینترنتی مواد غذایی در گذشته معمولتر شده و مصرف کنندگان بیشتری برای خرید خود از طریق بقالی های آنلاین جابجا می شوند.

روش شناسی

کاسنی روند بررسی را در سال 2008 آغاز کرد ژانویه 2020 و بررسی های بعدی را در آوریل 2020، جولای 2020، اکتبر 2020 و ژانویه 2021 به منظور کمی کردن تغییرات در استفاده از مواد غذایی آنلاین.

تجزیه و تحلیل پاسخ دهندگان به شرح زیر است:

ژانویه 2020: 1083
آوریل 2020: 511
جولای 2020: 615
اکتبر 2020: 608
ژانویه 2021: 582

کاسنی پنجمین بار از بررسی خرید آنلاین مواد غذایی خود را با 582 مصرف کننده انجام داد 7 ژانویه و 8 ، 2021. حاشیه خطا +/- 4.945٪ است.

درباره کاسنی

کاسنی یک شرکت فناوری مستقر در NYC و پیشرو در زمینه بازاریابی خریداران دیجیتال برای مارک های CPG و مواد غذایی است. دکمه “دریافت مواد لازم” را می توان در بیش از 1500 وب سایت دستور العمل از جمله یافت طعم خانه ، دلیش ، بتی کراکر و هزاران وبلاگ غذای تأثیرگذار. با استفاده از شبکه گسترده دستور العمل های خود ، کاسنی با مارک های برجسته CPG مانند General Mills و خرده فروشان مواد غذایی مانند Wakefern شریک است تا در لحظاتی که آنها قصد خرید مواد غذایی خود را دارند ، تبلیغات بیش از حد مربوط به مصرف کنندگان را ارائه دهند. کاسنی به عنوان پیشگام در تهیه دستورالعمل های قابل خرید ، ابزارهای دیجیتالی را ایجاد می کند تا با چند کلیک خریدهای مواد غذایی را از الهام به صندوق برگرداند.

لطفاً آرم کاسنی را بارگیری کنید اینجا.

مخاطب:

چیچوری


شانا ژو


مدیر روابط عمومی


[email protected]


(917) 775-1595

منبع کاسنی

لینک های مربوطه

http://www.chicory.co

Poq و Amplience برای ارائه برنامه های برتر برتر بومی ، همکاری جدید را اعلام می کنند

لندن، 4 فوریه 2021 / PRNewswire / – پلت فرم برنامه موبایل خرده فروشی SaaS بومی ، Poq، از اعلام همکاری جدید با ارائه دهنده پیشرو تجارت بی سر و صدا خوشحال است ، آمپلینس.

Amplience سیستم مدیریت محتوای بدون سر و صدا و راه حل قدرتمند مدیریت دارایی های دیجیتال را ارائه می دهد ، در حالی که پلت فرم تجارت برنامه Poq خرده فروشان و مارک های تجاری را قادر می سازد تا برنامه های تلفن همراه بومی بسیار موثر و کاملاً سفارشی را راه اندازی کنند.

همکاری بین این دو ارائه دهنده SaaS بومی ابر ، پلت فرم Poq و مشتریان Amplience CMS را قادر می سازد تجارب خرید برتر مبتنی بر برنامه تلفن همراه را با استفاده از یک موتور محتوای تجارت یکپارچه ارائه دهند.

این همکاری جدید با تهیه پلاگین های خارج از جعبه برنامه رابط برنامه نویسی (API) برای تولید محتوای متمرکز در کنار کنترل برنامه های بومی ، تکرار تلاش مدیریت ، آموزش و منابع موجود در این کانال ها را از بین خواهد برد. مشتریان پیشرو خرده فروش مشترک قادر به استفاده از ابزارهای تعامل پیشرفته تجارت تجارت ، مانند کتاب های نگاه و تعاملی هستند داستان برنامه چرخ فلکهای محتوا ، از یک نمای داشبورد محتوا.

جی جانستون، مدیر ارشد اجرایی ، Poq گفت: “توانایی های اثبات شده مدیریت محتوای بدون سر و صدا Amplience ، خرده فروش جهانی و مشتریان با نام تجاری آن را قادر می سازد کارهای بیشتری انجام دهند. پلتفرم تلفن همراه Poq از برنامه های خرده فروشی جهانی و مارک تجاری برخوردار است که تجربه خرید و تعامل برتر را فراهم می کند. بنابراین ، این مشارکت فرصتی عظیم برای مشتریان ما فراهم کرده است تا از مزایای تغییر جهت تجارت قابل انعطاف و معماری بی سر و صدا استفاده کنند تا با استفاده از فن آوری های بومی و انعطاف پذیر و قابل توسعه بهترین تولیدات تجاری یکپارچه را به مشتریان خود ارائه دهند. “

جیمز بروک، مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار ، آمپلینس اضافه کرد: “امسال یک سال بزرگ برای خرده فروشان رقم می خورد ، با کسانی که به سمت دیجیتال شدن پیش می روند ، کسانی که تلفن های همراه خود را در خط مقدم برنامه ریزی قرار می دهند و کسانی که مشتریان را در این زمینه قرار می دهند همکاری بین Amplience و Poq مشتریان را قادر می سازد تا راه حل های بدون سر و صدا و ابر بومی را برای تحویل همه این موارد استفاده کنند. این آزادی خرده فروشان است که آینده خود را ارائه دهند ”

درباره Poq

Poq یک بستر برنامه نرم افزاری به عنوان سرویس است که به خرده فروشان امکان می دهد برنامه های موبایلی کاملاً م effectiveثر و کاملاً سفارشی ایجاد کنند که تجربه خرید برتر را فراهم می کنند. این برنامه ها به خرده فروشان امکان می دهد مارک های قوی تری بسازند ، محصولات بیشتری بفروشند ، وفاداری مشتری را تعمیق بخشند و محتوای ، ارتباطات و جوایز بسیار مرتبط را ارائه دهند. مشتریان Poq شامل مارک های جهانی و خرده فروشانی مانند Belk ، Cotton On ، Francesca’s ، Ardene ، Missguided ، Hot Topic ، کورت گیگر و بیشتر. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفا مراجعه کنید poqcommerce.com.

در باره آمپلینس

Amplience اولین پلتفرم مدیریت محتوای بدون سر و صدا API است که به شرکتهای بازرگانی B2C و B2B آزادی عمل بیشتری می دهد. خدمت به بیش از 350 مارک برجسته جهان از جمله Crate & Barrel ، Tumi ، کباب پز تراگر، Argos ، OTTO Group ، Primark و Very Group ، ما برای کمک به آنها در ارائه تجربیات قدرتمندتر وجود داریم. و ما این کار را با قرار دادن قدرت ایجاد این تجربیات در محتوا و نه کد انجام می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفا مراجعه کنید amplience.com.

منبع Poq

لینک های مربوطه

http://poqcommerce.com

تحقیقات بازار متفقین می گوید ، بازار مواد شیمیایی آرایشی تا سال 2027 با نرخ 6.5٪ CAGR به 24.1 میلیارد دلار سود جهانی می رساند

پورتلند ، سنگ معدن، 3 فوریه 2021 / PRNewswire / – تحقیقات متفقین گزارشی را با عنوان ، “بازار مواد شیمیایی آرایشی بر اساس نوع محصول (سورفاکتانت ها ، مواد پلیمری ، رنگ دهنده ها و مواد نگهدارنده) و کاربرد (مراقبت از پوست ، مراقبت از مو ، آرایش ، مراقبت از دهان ، عطرها و سایر موارد): تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2020-2027 “ بر اساس این گزارش ، صنعت جهانی مواد شیمیایی آرایشی تولید کرده است 14.7 میلیارد دلار در سال 2019 ، و انتظار می رود که جمع آوری کند 24.1 میلیارد دلار تا سال 2027 ، شاهد CAGR 6.5٪ از سال 2020 تا 2027 است.

رانندگان ، محدودیت ها و فرصت ها

افزایش تقاضا برای محصولات مراقبت شخصی و افزایش صنعت مد و سرگرمی در کشورهای پیشرفته و نوظهور ، رشد بازار جهانی مواد شیمیایی آرایشی را به دنبال دارد. با این حال ، مقررات سختگیرانه دولت در برابر استفاده از مواد شیمیایی سمی و تقاضای محصولات ارگانیک ساخته شده از مواد طبیعی ، رشد بازار را مهار می کند. از طرف دیگر ، افزایش فعالیت های تحقیق و توسعه فعالان بازار با هدف توسعه سبد محصولات پیشرفته و متنوع ، فرصت های جدیدی را در سال های آینده ایجاد می کند.

درخواست بروشور PDF: https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/5711

COVID-19 سناریو

  • به دلیل قفل شدن تحمیل شده توسط دولت ها ، فعالیت های تولید و فروش مواد آرایشی مانع شد ، که به نوبه خود تقاضا برای مواد شیمیایی آرایشی را کاهش داد.
  • در طی همه گیری ، تقاضا برای محصولات مراقبت از پوست ، بهداشت شخصی و محصولات پاک کننده افزایش یافت. بنابراین ، تقاضا برای تولید این محصولات افزایش یافت.
  • انتظار می رود با شروع فعالیت های تولیدی و بازگرداندن زنجیره تامین محصولات آرایشی ، تقاضا در طی پس قفل افزایش یابد.

بخش مواد تشکیل دهنده پلیمر برای حفظ وضعیت رهبری خود در طول دوره پیش بینی

بر اساس نوع محصول ، بخش مواد تشکیل دهنده پلیمر با داشتن بیش از نیمی از بازار جهانی مواد شیمیایی آرایشی در سال 2019 ، بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده و در دوره پیش بینی وضعیت رهبری خود را حفظ خواهد کرد. دلیل این امر افزایش مصرف مواد پلیمری مانند نرم کننده ها برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بهداشتی مانند مرطوب کننده های پوست ، لوسیون های بدن ، رژ لب ها و کرم های صورت است. با این حال ، پیش بینی می شود که بخش نگهدارنده ها بالاترین CAGR یعنی 7.0٪ را از سال 2020 تا 2027 حفظ کند. این به دلیل توانایی آنها در جلوگیری از تغییرات ناشی از میکروارگانیسم ها و آلودگی در هنگام فرموله سازی ، حمل ، ذخیره سازی یا استفاده مصرف کننده است.

تجزیه و تحلیل دقیق COVID-19 در بازار مواد شیمیایی آرایشی را دریافت کنید @ https://www.alliedmarketresearch.com/request-for-customization/5711؟reqfor=covid

بخش مراقبت از پوست برای حفظ موقعیت سرب خود در طول دوره پیش بینی

بر اساس کاربرد ، بخش مراقبت از پوست با داشتن بیش از یک چهارم بازار جهانی مواد شیمیایی آرایشی ، بیشترین سهم را از نظر درآمد در سال 2019 به خود اختصاص داد و انتظار می رود موقعیت پیشرو خود را در دوره پیش بینی حفظ کند. علاوه بر این ، انتظار می رود این بخش بالاترین CAGR را با 6.9٪ از سال 2020 تا 2027 شاهد باشد. این به دلیل افزایش تقاضا در میان افرادی است که نگرانی های زیادی در مورد پوست دارند. این گزارش همچنین بخشهایی از جمله مراقبت از مو ، آرایش ، مراقبت از دهان ، مواد معطر و سایر موارد را تجزیه و تحلیل می کند.

آمریکای شمالی تا سال 2027 سلطه خود را از نظر درآمد حفظ کند

بر اساس منطقه ، آمریکای شمالی بالاترین سهم بازار را در سال 2019 به خود اختصاص داده است ، بیش از یک سوم بازار جهانی مواد شیمیایی آرایشی را به خود اختصاص داده است و از نظر درآمد تا سال 2027 تسلط خود را حفظ خواهد کرد. این به مصرف مواد شیمیایی آرایشی در تولید محصولات مراقبت شخصی شخصی مربوط می شود. با این حال، آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود که بیشترین CAGR را با 6.9٪ در طول دوره پیش بینی نشان دهد ، به دلیل افزایش تقاضا و تولید محصولات مراقبت از پوست و تولید محصولات با رشد صنعت مد در سراسر منطقه.

بازیگران برجسته بازار

  • Solvay SA
  • کارگیل گنجانیده شده است
  • شرکت شیمیایی داو
  • Croda International Plc
  • BASF SE
  • P&G
  • صنایع Evonik AG
  • شرکت استپان
  • همنوایی
  • شرکت اشلند

علاقه مند به تهیه این گزارش هستید؟ از اینجا بازدید کنید: https://www.alliedmarketresearch.com/cosmetic-chemicals-market/purchase-options

طرح اساسی خیابان | دسترسی به کتابخانه | اشتراک 1 ساله |

برای دسترسی به خیابان Avenue ثبت نام کنید تا به بیش از 12000 پروفایل شرکت و 2000+ گزارش تحقیقات بازار صنعت در بازار دسترسی پیدا کنید 699 دلار در هر ماه ، در هر صندلی. برای یک سال ، مشتری نیاز به خرید حداقل 2 صندلی دارد.

اشتراک کتابخانه خیابان | قبل از خرید به مدت 14 روز آزمایش رایگان درخواست کنید: https://www.alliedmarketresearch.com/avenue/trial/starter

اطلاعات بیشتری کسب کنید: https://www.alliedmarketresearch.com/library-access

گزارش های مشابه:

بازار مواد تشکیل دهنده مراقبت شخصی: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت 2020-2027

بازار سورفاکتانت ها: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2020-2020

Colorants Market: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2017-2020

بازار مواد شیمیایی خمیر کاغذ و کاغذ: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2017-2020

درباره ما:

Allied Market Research (AMR) یک بخش تحقیقاتی و مشاوره تجاری با خدمات کامل Allied Analytics LLP ، مستقر در پورتلند، اورگان. AMR به شرکتهای جهانی و همچنین مشاغل متوسط ​​و کوچک کیفیت بی نظیر “گزارشهای تحقیقات بازار” و “راهکارهای هوش تجاری” را ارائه می دهد. AMR برای ارائه بینش و مشاوره تجاری جهت کمک به مشتریان خود جهت تصمیم گیری استراتژیک تجاری و دستیابی به رشد پایدار در حوزه بازار مربوطه ، دیدگاه هدفمندی دارد.

AMR کتابخانه مبتنی بر اشتراک آنلاین حق بیمه خود را معرفی می کند ، که به طور خاص برای ارائه راه حل یک مرحله ای مقرون به صرفه ، برای شرکت ها ، سرمایه گذاران و دانشگاه ها طراحی شده است. با Avenue ، مشترکین می توانند از مخزن کل گزارشات مربوط به بیش از 2،000 صنعت خاص و بیش از 12،000 نمایه شرکت بهره مند شوند. علاوه بر این ، کاربران می توانند دسترسی آنلاین به داده های کمی و کیفی را در قالب PDF و Excel همراه با پشتیبانی تحلیلگر ، سفارشی سازی و نسخه های به روز شده گزارش ها ، بدست آورند.

مخاطب:

دیوید کوریا
5933 NE Win Sivers Drive
# 205 ، پورتلند ، OR 97220
ایالات متحده
تلفن رایگان: 1-800-792-5285
انگلیس: + 44-845-528-1300
هنگ کنگ: + 852-301-84916
هند (پون): + 91-20-66346060
نمابر: + 1-855-550-5975 +
[email protected]
وب: https://www.alliedmarketresearch.com
ما را دنبال کنید: LinkedIn توییتر

SOURCE تحقیقات بازار متفقین


TROUVER جارو برقی رباتیک عملی “Finder” را در بازار اروپا راه اندازی می کند

Finder از كنترل كاملاً لمسي برخوردار است ، كه باعث مي شود شما در زماني كه جوانان زمان بيشتري را در خانه هاي خود مي گذرانند ، نگراني هاي مربوط به نظافت روزانه را برطرف كنيد. علاوه بر این ، به یک سیستم ناوبری ناظر LDS (سنسور فاصله لیزری) مجهز شده و “دو در یک” را جارو و پاک می کند. قدرت مکش قوی آن همچنین امکان تمیز کردن کارآمد و همه کاره در خانه را فراهم می کند.

سیستم ناوبری LDS ناوبری دقیق تر و دقیق تر و همچنین تمیز کردن منطقه بزرگتر بدون نیاز به دخالت کاربر را امکان پذیر می کند. سپس اسکن تطبیقی ​​با فرکانس 5.2 هرتز و اسکن لیزری با 2080 ضربه در ثانیه به شما امکان می دهد اسکن 360 درجه از خانه را با شعاع حداکثر 6 متر شروع کنید. با استفاده از الگوریتم محلی سازی و نقشه برداری همزمان (SLAM) TROUVER و پردازنده دو هسته ای ، برنامه ریزی پویا در زمان واقعی تضمین می کند که هیچ گوشه ای از خانه نجس نخواهد بود ، و همچنین برنامه های تمیز کردن فردی متناسب با هر خانوار را ارائه می دهد.

علاوه بر این ، عملکرد جارو و پاک کننده 2 در 1 باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود و با قدرت مکش 2000 Pa بسیار قدرتمند ، کل خانواده را به شدت پاک می کند. این ربات دارای چهار حالت مکش ، یک موتور بدون برس و مجاری ضد هوای منحصر به فرد است – عملکرد هنوز در مقادیر بالاست و همچنین ربات می تواند اجسام کوچک روی زمین ، مانند گرد و غبار ، مو و سایر آلودگی ها را ضبط کند.

از مواد جدیدی بر روی شستشو استفاده شده است که باعث بهبود کیفیت تمیز کردن می شود. الیاف ریز آن حتی کوچکترین اشیا را نیز به تصویر می کشد ، در حالی که فیبر سخت لکه های خشک زمین را از بین می برد. در ترکیب با مخزن آب 270 میلی لیتری که روی بدنه دستگاه آویزان شده است ، موپ حتی به سطح مورد تمیز نزدیک شده و بنابراین می تواند کف ها را حتی با دقت بیشتری تمیز کند.

“در Trouver ، ما در حال کشف رویکردها و تکنیک های علمی جدید با چشم انداز برای ارائه محصولات با کیفیت بالا به مردم در سراسر جهان هستیم. در ترکیب با برنامه شیائومی Mi Home (Mijia) یک تجربه تمیزکاری هوشمندانه و بدون تماس را به ارمغان می آورد. کاربران می توانند از راه دور قدرت مکش را تنظیم کنند ، نقشه تمیز کردن را تنظیم کنند ، دیوارهای مجازی را تنظیم کنند ، تنظیمات برق را تنظیم کنند و غیره. این ویژگی های متصل به شما یک تجربه تمیزکاری پیشرفته را فراهم می کند که به مردم امکان می دهد زمان کمتری را برای تمیز کردن و زمان بیشتری را برای انجام کارهایی که واقعاً آنها را خوشحال می کند بگذرانند “رئیس شرکت ، وی شنگ چانگ گفت.

جوان ، شیک ، مرسوم ، مد روز – این سه کلمه مارک TROUVER را توصیف می کنند ، که نسل جوان مشتریان را با ترکیب فن آوری های نوآورانه با گرایش های طراحی جهانی بی انتها و مواد مدرن ، هدف قرار می دهد. مأموریت این شرکت ایجاد محصولات نسل جدید است که ترکیبی از فناوری قدرتمند است که جوانان را تحت تأثیر قرار می دهد. TROUVER همچنین دارای یک تیم تحقیق و توسعه متشکل از 300 عضو با تجربه صنعت گسترده در صنعت هواپیمایی است که از فناوری آنها برای تولید محصولات خود استفاده می کند.

جاروبرقی رباتیک Finder در تعدادی از بازارها از جمله آلمان ، روسیه ، تایلند و کره جنوبی راه اندازی شده است. با ورود به بازار اروپا ، این محصول به یک محصول واقعی جهانی تبدیل شده است که قرار است در طی سال 2021 به بیشتر کشورهای جهان نیز گسترش یابد ، بنابراین کار با تمیز کردن برای جوانان در سراسر جهان آسان تر می شود.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفا به وب سایت مراجعه کنید http://www.trouver-tech.com/index_en.html

درباره TROUVER

TROUVER بخشی از Dreame Technology است که یکی از مهمترین شرکتهای اکوسیستم شیائومی است. TROUVER شرکتی است که از ترکیبی از فناوری پیشرفته ، طراحی صنعتی ، هنر ، مد و زنجیره تأمین استفاده می کند. این شرکت متعهد به ایجاد محصولات نسل بعدی است که فناوری های نوآورانه را به نفع جوانان ترکیب می کند.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1430220/image1.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1430221/image2.jpg

SOURCE TROUVER