اندازه بازار سرو موتور تا سال 2026 با 3.2٪ CAGR به 9918 میلیون دلار برسد

بنگلور ، هند، 6 مارس 2021 / PRNewswire / – بازار سرو موتور بر اساس نوع (کمتر از 2 کیلو وات ، 2 کیلو وات -5 کیلو وات ، بیش از 5 کیلو وات) ، توسط برنامه (ابزارهای ماشین آلات ، برنامه های بسته بندی ، منسوجات ، تجهیزات الکترونیکی ، ربات های صنعتی) ، توسط مناطق و بازیکنان اصلی تقسیم بندی می شود رشد منطقه ای: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2019–2026. این گزارش در تاریخ منتشر شده است گزارشات را ارزیابی می کند در ساخت دسته بندی.

پیش بینی می شود اندازه بازار سرو موتور موتور به سطح جهانی برسد 9918 میلیون دلار تا سال 2026 ، از 7770.7 میلیون دلار در سال 2019 ، با نرخ CAGR 3.2٪ طی سالهای 2021-2026.

عوامل عمده در رشد اندازه بازار سرو موتور عبارتند از: رشد اتوماسیون در کارخانه ها ، افزایش تصویب استانداردهای بین المللی برای کارایی موتور ، توسعه کتابخانه های کنترل حرکت کاربر پسند و بسته های موتور و درایوها و افزایش تولید وسایل نقلیه.

نمونه ای از گزارش را برای تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19 در بازار سرو موتور بخواهید: https://reports.valuates.com/request/sample/QYRE-Auto-19L270/Global_Servo_Motor

روند تأثیرگذاری در اندازه بازار موتور سروو

سرو موتورها در خدمت اتوماسیون هستند. بنابراین افزایش اتوماسیون صنعتی به رشد اندازه بازار سرو موتور کمک می کند. افزایش علاقه کاربر نهایی منجر به پیشرفت فناوری مورد استفاده در سیستم های سروو شده است. زمینه های کاربردی زیادی برای موتورهای سروو وجود دارد ، از جمله تولید خودرو ، ماشین آلات بسته بندی ، پردازش مواد غذایی ، نیمه هادی ها و صنایع بهداشتی.

فرصت های جدید رشد برای موتور سروو با ویژگی هایی مانند گشتاور بالاتر ، وزن کم ، افزایش سرعت و کاهش مقیاس در حال ظهور است. علاوه بر این ، کاهش قیمت این سرو موتورها این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم کرده است تا بتوانند تمرکز خود را به سمت توسعه فرآیندهای تولید ، طراحی های ابتکاری و زمان تولید معطوف کنند. پیش بینی می شود که همه این عوامل به نوبه خود باعث رشد بازار موتور سروو در طی دوره پیش بینی می شوند.

علاوه بر این ، تقاضاهای نوظهور از مناطق در حال توسعه و اتوماسیون بالقوه در حال رشد در انواع مختلف تولید می شود فرصت های سودآور برای رشد اندازه موتور سروو. با این وجود ، برعکس ، کمبود نیروی کار ماهر و قیمت به عنوان محدودیت عمده ای که می تواند مانع توسعه تجارت شود عمل می کند.

مشاهده جزئیات گزارش قبل از خرید: https://reports.valuates.com/market-reports/QYRE-Auto-19L270/global-servo-motor

آنالیز اشتراک بازار موتور سروو

پیش بینی می شود بخش سخت افزار بیشترین سهم بازار سرو موتور را در دوره پیش بینی داشته باشد. رشد این بخش می تواند به دلیل استفاده گسترده از موتورهای سروو باشد. تقاضا برای سروو موتورها با رشد سریع و تحولات اتوماسیون صنعتی همراه با معرفی روزافزون فناوری هایی مانند رایانش ابری ، اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) تأمین شده است. علاوه بر این ، پیش بینی می شود که تولید موتورهای اینرسی کم و سروو بسیار پویا ، تقاضای آنها را بیش از پیش کند.

بر اساس این برنامه ، انتظار می رود بخش برنامه بسته بندی بیشترین سهم بازار سرو موتور را در دوره پیش بینی داشته باشد.

بر اساس منطقه ، انتظار می رود APAC بیشترین سهم بازار سرو موتور را در دوره پیش بینی داشته باشد. به منظور بهبود عملکرد صنعت تولید ، سرمایه گذاری گسترده در اتوماسیون صنعتی باعث رشد تقاضای موتورهای سروو در منطقه می شود.

پرسش برای داده های منطقه ای: https://reports.valuates.com/request/regional/QYRE-Auto-19L270/Global_Servo_Motor

بخشهای بازار موتور SERVO

داده های خرابی موتور سروو بر اساس نوع

  • کمتر از 2 کیلو وات
  • 2KW-5KW
  • بیش از 5 کیلو وات

سروو موتور تجزیه داده ها توسط برنامه

  • ابزارهای ماشینی
  • برنامه های بسته بندی
  • منسوجات
  • تجهیزات الکترونیکی
  • ربات های صنعتی
  • دیگران.

تولید کنندگان زیر در این گزارش قرار گرفته اند:

  • یاسکاوا
  • میتسوبیشی
  • فانوک
  • زیمنس
  • راکول
  • ABB
  • رکسروت (بوش)
  • پاناسونیک
  • نیدک
  • دلتا
  • سانیو دنکی
  • تکو
  • اشنایدر
  • موگ
  • موتور شرقی
  • لنز
  • توشیبا
  • پارکر هانیفین
  • HNC
  • کلمورگن
  • GSK
  • بخوف
  • ابتکار
  • LS مکاپیون
  • اینفرانور
  • تاماگاوا
  • LTI Motion
  • کلمورگن

اکنون برای یک کاربر خریداری کنید: https://reports.valuates.com/api/directpaytoken؟rcode=QYRE-Auto-19L270&lic=single-user

اکنون برای کاربر Enterprise بخرید: https://reports.valuates.com/api/directpaytoken؟rcode=QYRE-Auto-19L270&lic=enterprise-user

اشتراک، ابونمان

ما اشتراکی سفارشی را برای مشتریان خود معرفی کرده ایم. لطفاً برای اطلاع از برنامه های اشتراک ما ، یادداشتی را در بخش نظرات بگذارید.

گزارش های مشابه:

  • بازار سرو موتور AC و DC توسط سروو موتور نوع AC ، موتور سروو DC ، توسط ابزارآلات کاربردی ، برنامه های بسته بندی ، منسوجات ، تجهیزات الکترونیکی و مناطق مختلف تقسیم بندی می شود.
  • بازار رانندگان سرو با استفاده از نوع پالس ، آنالوگ ، شبکه ، با استفاده از ماشینکاری CNC تقسیم می شود ، اتوماسیون کارخانه، رباتیک و توسط مناطق مختلف.
  • بازار سرو موتور خودرو توسط سروو موتورهای چرخشی موقعیتی نوع ، سروهای موتور با چرخش مداوم ، سروو موتورهای خطی ، با استفاده از اتومبیل های مسافری ، وسایل نقلیه تجاری و مناطق مختلف تقسیم بندی می شود.
  • بازار سروو موتور ربات صنعتی بر اساس نوع تقسیم بندی می شود موتورهای AC و DC، با فرایند درخواست ، لجستیک و مناطق مختلف.
  • ضد انفجار بازار سرو موتور با نوع ضد شعله ، نوع ایمنی بیشتر ، با کاربرد صنایع پتروشیمی ، صنایع ذغال سنگ ، مواد غذایی و آشامیدنی ، دارویی و مناطق مختلف تقسیم می شود.
  • بازار میکرو سروو موتور توسط نوع DC ، AC ، با کاربرد صنعتی و ساختاری ، نیمه هادی و الکترونیکی ، صنعت بسته بندی ، تحقیقات آزمایشگاهی و مناطق مختلف تقسیم می شود.
  • بازار کنترل کننده سرو موتور توسط نوع تقسیم بندی می شود – نوع 2 فاز ، نوع 3 فاز ، با کاربرد – خودرو و حمل و نقل ، نیمه هادی و الکترونیک ، پردازش مواد غذایی ، ماشین آلات نساجی و مناطق مختلف.
  • بازار کابل های سرو موتور توسط تیپ های PVC سروو ، کابل های سرو PUR ، با استفاده از صنعت خودرو ، اتوماسیون صنعتی (ربات های صنعتی و غیره) ، ساخت ماشین آلات و مناطق مختلف تقسیم بندی می شود.
  • بازار اینورتر سرو موتور

برای دیدن گزارش های مرتبط اینجا را کلیک کنید بازار سرو موتور

درباره ما:

Valuates بینش عمیق بازار در مورد صنایع مختلف را ارائه می دهد. مخزن گزارش گسترده ما به طور مرتب به روز می شود تا نیازهای تجزیه و تحلیل صنعت شما را تغییر دهد.

تیم ما از تحلیلگران بازار می توانند به شما کمک کنند بهترین گزارش صنعت خود را انتخاب کنید. ما نیازهای خاص منطقه خاص شما را درک می کنیم و به همین دلیل ما سفارشی سازی گزارش ها را ارائه می دهیم. با استفاده از سفارشی سازی ما ، شما می توانید از گزارشی که نیازهای تجزیه و تحلیل بازار شما را برآورده می کند ، اطلاعات خاصی را درخواست کنید.

برای دستیابی به یک دید ثابت از بازار ، داده ها از منابع مختلف اولیه و ثانویه جمع آوری می شوند ، در هر مرحله ، روش های مثلث بندی داده ها برای کاهش انحراف و یافتن دیدگاه سازگار از بازار استفاده می شود. هر نمونه که به اشتراک می گذاریم شامل یک روش تحقیق دقیق است که برای تهیه گزارش به کار رفته است. لطفاً برای دریافت لیست کامل منابع داده های ما به تیم فروش ما مراجعه کنید.

با ما تماس بگیرید:

گزارشات را ارزیابی می کند
[email protected]
برای تماس رایگان ایالات متحده با شماره تلفن + 1- (315) -215-3225
برای IST + 91-8040957137 + تماس بگیرید
واتس اپ: +91 9945648335
سایت اینترنتی: https://reports.valuates.com
توییتر – https://twitter.com/valuatesreports
لینک شده – https://in.linkedin.com/company/valuatesreports
فیس بوک – https://www.facebook.com/valuatesreports

SOURCE گزارشات را ارزیابی می کند


چشم انداز بازار جهانی دانه کنجد ارگانیک تا سال 2027

DUBLIN، 5 مارس 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار دانه کنجد آلی 2021 – اندازه ، سهم ، تجزیه و تحلیل تأثیر COVID و پیش بینی سال 2027” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش تحقیقات جامعی را با داده های عمیق و تجزیه و تحلیل معاصر بازار بذر کنجد آلی در سطح جهانی ، منطقه ای و کلیدی کشور ، تقسیم شده توسط بخشهای مختلف صنعت ارائه می دهد. این گزارش پیش بینی رشد در بازار دانه کنجد آلی بین سالهای 2021 و 2027 را برای شرکتهای فعال در انواع مختلف ، برنامه ها و عمودی کاربر نهایی ارائه می دهد.

ارگانیک دانه کنجد به سرعت در حال رسیدن به سطح قبل از COVID خود است و انتظار می رود طی دوره پیش بینی شده با رشد V شکل در بیشتر کشورهای در حال توسعه ، نرخ رشد سالم داشته باشد.

استراتژیهای اصلی شرکتهای فعال در صنعت بازار دانه کنجد ارگانیک به نمایش گذاشتن روشهای ساخت و تحویل بدون تماس ، برجسته سازی بیانیه های USP ، تمرکز بر بسته بندی محصول و افزایش حضور محصولات در سیستم عامل های آنلاین مشخص شده است.

صنایع غذایی قرار است به دلیل افزایش آگاهی مصرف کنندگان در انتخاب مواد غذایی ، در سال 2021 تغییرات کمی را تجربه کند. این گرایش به سمت مواد غذایی گیاهی و پایدار ، احیا کننده و تقاضای غذاها و نوشیدنی های دارای مواد تقویت کننده ایمنی ، تقاضای این محصولات و مواد تشکیل دهنده آنها را به دنبال دارد. روند Do It Yourself (DIY) در زمان کرونا حرکت چشمگیری داشته و انتظار می رود در سال 2021 ادامه یابد.

با توجه به تغییر سریع چشم انداز بازار ، شرکت ها در حال تغییر دیدگاه های خود در مورد توسعه فراتر از بازارهای سنتی هستند. علاوه بر تمرکز بر گسترش برنامه ها ، معرفی سبد محصولات جدید ، اکثر شرکت های تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی قصد دارند بازارهای داخلی و بین المللی را تسخیر کنند.

بهبود سریع اقتصاد در حال توسعه که منجر به افزایش درآمد یکبار مصرف می شود ، از تقاضای بازار بذر کنجد ارگانیک بین سالهای 2021 و 2027 پشتیبانی خواهد کرد.

قفل شدن در سراسر جهان در سال 2020 و ادامه محدودیت ها در سال 2021 زنجیره تأمین را به چالش کشیده است که تولیدات در بازار دانه کنجد آلی را به چالش می کشد. رقابت شدید ، مشکلات قیمت گذاری و تغییر دادن ترجیحات مصرف کننده همچنان باعث فشار بر حاشیه سود فروشندگان می شود.

روند کوتاه مدت و بلند مدت موثر بر چشم انداز بازار در این تحقیق گنجانده شده است. علاوه بر این ، محرک های بازار ، محدودیت ها و فرصت های بالقوه نیز در این گزارش ارائه شده است.

گزارش دانه کنجد ارگانیک ارزش بازار 2020 را از نظر درآمد بر اساس میانگین قیمت دانه کنجد آلی و مدل های فروش / درآمد شرکت های اصلی فعال در صنعت بازار دانه کنجد آلی محاسبه می کند. این مطالعه اندازه بازار را برای انواع مختلف دانه کنجد ارگانیک تا سال 2027 پیش بینی کرده و سهم بازار و نرخ رشد مربوطه را ارائه می دهد.

این مطالعه در مورد نوآوری های فن آوری و تغییر بالقوه تقاضا در میان محصولات مختلف در بازار دانه کنجد آلی ، طی دوره پیش بینی بحث می کند. پنج شرکت پیشرو در صنعت بازار ارگانیک کنجد به همراه محصولات ، استراتژیهای کلیدی و مقایسه آنها ارائه شده است.

اندازه ، سهم و چشم انداز بازار دانه کنجد آلی در انواع مختلف و برنامه ها در سطوح جغرافیایی ارائه می شود آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه آفریقا ، جنوب و آمریکای مرکزی. علاوه بر این ، ارزش بازار دانه کنجد آلی در سطح کشور نیز ارائه می شود.

تمام تحولات اخیر در صنعت بازار دانه کنجد ارگانیک از جمله ادغام ، ادغام ، اعطای قرارداد ، مجوزها ، راه اندازی محصول و برنامه های توسعه در گزارش وجود دارد.

  • سال پایه – 2020 ؛ دوره پیش بینی: 2021 – 2027
  • دفعات انتشار – هر شش ماه
  • روش تحقیق – مثلث بندی داده ها با رویکرد بالا به پایین و پایین به بالا برای اندازه بازار استفاده می شود

دامنه گزارش

  • اندازه بازار جهانی دانه کنجد آلی جهانی ، 2020-2027
  • روندهای بازار ، محرک ها ، محدودیت ها و فرصت ها
  • تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
  • انواع دانه کنجد ارگانیک ، 2020-2027
  • برنامه های کاربردی دانه کنجد ارگانیک و اندازه بازارهای عمودی کاربر نهایی ، 2020-2027
  • اندازه بازار ارگانیک کنجد در سراسر کشور ، 2020-2027
  • 5 شرکت پیشرو در صنعت – بررسی اجمالی ، استراتژی های کلیدی ، منابع مالی و محصولات
  • آخرین اخبار و تحولات بازار

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. فهرست مطالب

2. بازار ارگانیک دانه کنجد آخرین روندها ، رانندگان و چالش ها ، 2020-2020
2.1 بررسی اجمالی بازار بذر کنجد آلی
2.2 ارسال استراتژی های COVID شرکت های پیشرو دانه کنجد ارگانیک
2.3 بینش آلی بازار کنجد ، 2021-2021
2.3.1 انواع دانه کنجد ارگانیک پیشرو ، 2021-2021
2.3.2 پیشرو در صنعت کاربر نهایی دانه کنجد ارگانیک ، 2021-2021
2.3.3 کشورهای رشد سریع برای فروش دانه کنجد آلی ، 2021-2021
2.4 محرک ها و محدودیت های بازار دانه کنجد آلی
2.4.1 رانندگان دانه کنجد آلی تا 2027
2.4.2 چالش های دانه کنجد آلی تا سال 2027
2.5 بازار ارگانیک کنجد – تجزیه و تحلیل پنج نیرو
2.5.1 شاخص جذابیت صنعت دانه کنجد آلی ، 2020
2.5.2 تهدید ورود تازه واردان
2.5.3 قدرت چانه زنی تامین کنندگان
2.5.4 قدرت چانه زنی خریداران
2.5.5 شدت رقابت رقابتی
2.5.6 تهدید به جایگزین ها

3. ارزش بازار جهانی دانه کنجد آلی ، سهم بازار و پیش بینی تا سال 2027
3.1 بررسی اجمالی بازار جهانی دانه کنجد ، 2000
3.2 درآمد و پیش بینی بازار جهانی دانه کنجد ، 2021-2027 (میلیون دلار آمریکا)
3.3 اندازه بازار جهانی دانه کنجد آلی و چشم انداز سهم بر اساس نوع ، 2021-2027
3.4 اندازه بازار جهانی دانه کنجد آلی و چشم انداز اشتراک توسط کاربر نهایی ، 2021-2021
3.5 اندازه بازار جهانی دانه کنجد آلی و چشم انداز سهم بر اساس منطقه ، 2021-2027

4. ارزش بازار ، سهم بازار و پیش بینی دانه کنجد آلی آسیا و اقیانوسیه تا سال 2027
4.1 بررسی اجمالی بازار بذر کنجد آلی آسیا و اقیانوسیه ، 2020
4.2 درآمد و پیش بینی بازار دانه کنجد آلی آسیا و اقیانوسیه ، 2021-2027 (میلیون دلار آمریکا)
4.3 اندازه بازار دانه کنجد آلی آسیا و اقیانوسیه و چشم انداز سهم بر اساس نوع ، 2021-2027
4.4 اندازه بازار دانه کنجد آلی آسیا و اقیانوسیه و چشم انداز اشتراک توسط کاربر نهایی ، 2021-2021
4.5 اندازه بازار دانه کنجد آلی آسیا و اقیانوسیه و چشم انداز سهم بر اساس کشور ، 2021-2027
4.6 شرکت اصلی در بازار بذر کنجد آلی آسیا و اقیانوسیه

5. ارزش بازار ، سهم بازار و پیش بینی دانه کنجد ارگانیک اروپا تا سال 2027
5.1 بررسی اجمالی بازار بذر کنجد اروپا ، 2020
5.2 درآمد و پیش بینی بازار دانه کنجد ارگانیک اروپا ، 2021-2027 (میلیون دلار آمریکا)
5.3 اندازه بازار بذر کنجد ارگانیک اروپا و چشم انداز سهم بر اساس نوع ، 2021-2027
5.4 اندازه بازار دانه کنجد آلی اروپا و چشم انداز اشتراک توسط کاربر نهایی ، 2021-2021
5.5 اندازه بازار دانه کنجد ارگانیک اروپا و چشم انداز سهم بر اساس کشور ، 2021-2021
5.6 شرکتهای کلیدی در بازار ارگانیک بذر کنجد

6. ارزش بازار ، سهم بازار و پیش بینی دانه کنجد آلی آمریکای شمالی تا سال 2027
6.1 بررسی اجمالی بازار بذر کنجد آلی آمریکای شمالی ، 2020
6.2 درآمد و پیش بینی بازار دانه کنجد آلی آمریکای شمالی ، 2021-2027 (میلیون دلار آمریکا)
6.3 اندازه بازار دانه کنجد آلی آمریکای شمالی و چشم انداز سهم بر اساس نوع ، 2021-2027
6.4 اندازه بازار دانه کنجد آلی آمریکای شمالی و چشم انداز اشتراک توسط کاربر نهایی ، 2021-2021
6.5 اندازه بازار دانه کنجد آلی آمریکای شمالی و چشم انداز سهم بر اساس کشور ، 2021-2021
6.6 شرکتهای کلیدی در بازار دانه کنجد آلی در آمریکای شمالی

7. آمریکای جنوبی و مرکزی ارزش بازار دانه کنجد آلی ، سهم بازار و پیش بینی تا سال 2027
7.1 بررسی اجمالی بازار بذر کنجد آلی آمریکای جنوبی و مرکزی ، 2020
7.2 درآمد و پیش بینی بازار دانه کنجد آلی آمریکای جنوبی و مرکزی ، 2021-2027 (میلیون دلار آمریکا)
7.3 اندازه بازار دانه کنجد آلی آمریکای جنوبی و مرکزی و چشم انداز سهم بر اساس نوع ، 2021-2027
7.4 اندازه بازار دانه کنجد آلی آمریکای جنوبی و مرکزی و چشم انداز اشتراک توسط کاربر نهایی ، 2021-2021
7.5 اندازه بازار دانه کنجد آلی آمریکای جنوبی و مرکزی و چشم انداز سهم بر اساس کشور ، 2021-2021
7.6 شرکت اصلی در بازار دانه کنجد آلی آمریکای جنوبی و مرکزی

8. ارزش بازار ، سهم بازار و پیش بینی دانه کنجد آلی آفریقای خاورمیانه تا سال 2027
8.1 بررسی اجمالی بازار بذر کنجد آلی در خاورمیانه ، 2020
8.2 خاورمیانه درآمد و پیش بینی بازار دانه کنجد آلی و آفریقا ، 2021-2027 (میلیون دلار آمریکا)
8.3 اندازه بازار دانه کنجد آلی خاورمیانه و چشم انداز سهم بر اساس نوع ، 2021-2027
8.4 اندازه بازار دانه کنجد آلی خاورمیانه و چشم انداز اشتراک توسط کاربر نهایی ، 2021-2021
8.5 اندازه بازار دانه کنجد آلی خاورمیانه و چشم انداز سهم بر اساس کشور ، 2021-2027
8.6 شرکت اصلی در آفریقای میانه آفریقا بازار بذر کنجد

9. ساختار بازار دانه کنجد ارگانیک
9.1 بازیکنان کلیدی
9.2 شرکتهای دانه کنجد آلی – استراتژیهای اصلی و تحلیل مالی
9.2.1 عکس فوری
9.2.2 شرح تجارت
9.2.3 محصولات و خدمات
9.2.4 تجزیه و تحلیل مالی

10. صنعت دانه کنجد ارگانیک تحولات اخیر

11 پیوست
11.1 تخصص ناشر
11.2 روش تحقیق
11.3 برنامه اشتراک سالانه
11.4 اطلاعات تماس

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/fcpm15 مراجعه کنید

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

کارآفرین نیوجرسی پس از سالها توسعه برنامه ویژه صنعت را به فروش می رساند

در حال خواندن ، پا، 4 مارس 2021 / PRNewswire / – Perimeter Technologies ، رهبر جهانی مهار حیوانات خانگی و محصولات مرتبط ، اعلام کرد که خرید F.A.S.T. را به پایان رسانده است. Friendly Automated Software Tool ، یک پلتفرم CRM نسل بعدی که باعث بهبود مدیریت فرایند و ارتباطات از آن می شود صفحات Geo Net، یک شرکت طراحی نرم افزار دیجیتال در Randolph NJ. این خرید برنامه های آینده متصل به دیجیتال Perimeter Technologies را برای این صنعت تسریع می کند. ثابت شده است که محصولات جدید مهار متصل ایمن تر از سیستم های مستقل هستند و رهبران صنعت پیش بینی می کنند که تمام سیستم های مهار حرفه ای طی 5 سال به هم متصل می شوند.

وی گفت: “ما از معرفی FAST به تیم ملی فروشندگان Pet Stop خود بسیار هیجان زده هستیم.” جان پرتل، رئیس و مدیر عامل شرکت Perimeter Technologies. “با قابلیت های FAST ، ما آخرین فناوری را ارائه خواهیم داد که استاندارد صنعت را برای ارائه پشتیبانی برتر تسریع می کند.”

FAST از منابع مبتنی بر ابر برای پاسخ سریع رعد و برق استفاده می کند. با افزودن FAST ، Perimeter Technologies تجربه ای بهتر را برای Pet Stop ، مارک های Perimeter و تیم Extreme ارائه می دهد.

مطابق با ریچ وینسن، ریس جمهور، مدیر کل صفحات Geo Net و شرکت حصار پنهان ، “FAST به منظور بهبود خدمات مشتری در صنعت حصار پنهان و زمان پاسخگویی طراحی شده است در حالی که یک دوره خرید سریع و آسان را به کاربران جدید ارائه می دهد.”

درباره فن آوری های پیرامونی
Perimeter Technologies ، رهبر جهانی حصار حیوانات خانگی خانگی ، با مهار ابرها ، آینده را مهار حیوانات خانگی می کند که در حال تغییر شیوه کار در سازمان ما است. ماموریت ما این است که شریک انتخابی مانع از حیوانات خانگی با محصولات ایمن تر از نظر طراحی باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به PerimeterTechnologies.com مراجعه کنید

در باره صفحات Geo Net
صفحات Geo Net متخصص در نرم افزار بصری تجاری و طراحی و توسعه تلفن همراه است. جئو نت راه حل های کل کسب و کار مبتنی بر آینده را با افزایش قابل مدیریت ایجاد می کند.
صفحات Geo Net تحت مالکیت و مدیریت است ریچارد و بکی وینسن.
برای اطلاعات بیشتر ، به سایت GeoNetPages.com مراجعه کنید

SOURCE Perimeter Technologies، Inc.

لینک های مربوطه

https://petstop.com

Smith & Wesson Brands، Inc. نتایج سه ماهه سوم مالی 2021 را گزارش می دهد

اسپرینگفیلد ، جرم، 4 مارس 2021 / PRNewswire / – اسمیت و مارک های وسون، شرکت (NASDAQ Global Select: SWBI) ، رهبر مستقر در ایالات متحده در زمینه تولید و طراحی سلاح گرم ، امروز نتایج مالی سه ماهه سوم مالی 2021 را پایان داد 31 ژانویه، 2021. در 24 آگوست 2020، این شرکت اسپین آف محصولات قبلی و تجارت لوازم جانبی خود را که قبلا اعلام شده بود ، به پایان رساند. بنابراین ، از سه ماهه دوم ، کلیه اطلاعات مالی تاریخی آن تجارت به عنوان عملیات متوقف گزارش می شود. مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد ، هرگونه مراجعه به اقلام صورت سود ، به نتایج حاصل از ادامه فعالیت اشاره دارد.

سه ماهه سوم مالی برجسته مالی 2021

  • فروش خالص سه ماهه بود 257.6 میلیون دلار در مقایسه با 127.4 میلیون دلار برای سه ماهه مشابه سال گذشته ، افزایش 102.2.
  • حاشیه ناخالص سه ماهه 42.6٪ در مقایسه با 28٪ سه ماهه مشابه سال گذشته بود.
  • درآمد خالص سه ماهه GAAP یک رکورد بود 62.3 میلیون دلار، یا 1.12 دلار در هر سهم رقیق شده ، در مقایسه با 4.2 میلیون دلار، یا 0.08 دلار در هر سهم رقیق شده ، برای سه ماهه مشابه سال گذشته.
  • درآمد خالص سه ماهه غیر GAAP بود 62.4 میلیون دلار، یا 1.12 دلار در هر سهم رقیق شده ، در مقایسه با 7.8 میلیون دلار، یا 0.14 دلار در هر سهم رقیق شده ، برای سه ماهه مشابه سال گذشته. تنظیمات GAAP به صورت غیر GAAP برای درآمد ، هزینه های مربوط به فعالیت کالاهای خارجی و لوازم جانبی ، هزینه های مربوط به COVID-19 و سایر هزینه ها را شامل نمی شود. برای آشتی دقیق ، به برنامه های بعدی در این نسخه مراجعه کنید.
  • سه ماهه غیر GAAP تنظیم شده EBITDAS بود 89.8 میلیون دلار، یا 34.9٪ از فروش خالص ، در مقایسه با 15.0 میلیون دلار، یا 11.8٪ از فروش خالص ، برای سه ماهه مشابه سال گذشته.

مارک اسمیت، رئیس جمهور و مدیر ارشد اجرایی ، اظهار داشت: “من نمی توانم بیشتر از نیروی کار فداکار آمریکایی خود افتخار کنم زیرا برای سومین بار متوالی آنها یک رکورد شکنی برای شرکت بزرگ تاریخی ما تحویل دادند. هموطنان آمریکایی ما از هر طیف زندگی برای استفاده از حقوق اصلاحیه دوم خود برای اولین بار توانمندسازی خود را انتخاب کرده اند و کارمندان وفادار ما نیز با این چالش روبرو شده اند – تحویل بیش از 1.8 میلیون واحد در سه ماهه اول سال مالی ما ، اطمینان حاصل شود که این اعضای جدید جامعه ورزش تیراندازی قادر به انتخاب اسلحه گرم با کیفیت و نوآورانه هستند که از سال 1852 به این سو اسمیت و وسون شناخته شده است. همه اینها با اجرای اقدامات ایمنی تهاجمی و تغییرات روند برای حفظ امنیت انجام شد. در میان بیماری همه گیر COVID. “

دینا مک فرسون، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد مالی ، اظهار داشت: “عملکرد مالی رکوردشکنی اسمیت و وسون ما را قادر ساخت 60 میلیون دلار پول نقد حاصل از عملیات طی سه ماهه این به ما اجازه می دهد 50 میلیون دلار برنامه خرید مجدد سهام ، سود سهام سه ماهه دوم ما را پرداخت کنید و به سرمایه گذاری در سرمایه ادامه دهید ، همه اینها در حالی است که پول نقد خود را با دست 4.1 میلیون دلار در طول سه ماهه خوشحالم که اعلام می کنم هیئت مدیره ما مجوز جدیدی را صادر کرده است 100 میلیون دلار اشتراک برنامه خرید مجدد و 0.05 دلار سود سهام هر سهم به سهامداران با سابقه از 17 مارس 2021، با پرداخت انجام شود 31 مارس 2021

مقدار و زمان انجام هرگونه خرید مجدد به عوامل مختلفی از جمله قیمت ، حجم معاملات ، شرایط عمومی بازار ، الزامات قانونی و سایر عوامل بستگی خواهد داشت. خریدهای مجدد ممکن است در بازار آزاد ، معاملات بلوکی یا معاملات خصوصی انجام شود. هرگونه سهام سهام عادی که مجدداً تحت این برنامه خریداری شده باشد ، صادر شده تلقی می شود اما سهام معاملات سهام عادی شرکت نیست.

کنفرانس و پخش وب
این شرکت میزبان یک کنفرانس و پخش وب در کنفرانس خواهد بود 4 مارس 2021، برای بحث در مورد نتایج مالی و عملیاتی سه ماهه سوم مالی 2021 سخنرانان کنفرانس شامل مارک اسمیت، رئیس جمهور و مدیر ارشد اجرایی ، و دینا مک فرسون، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد مالی. تماس کنفرانسی ممکن است شامل بیانیه های آینده نگر باشد. تماس کنفرانسی و پخش اینترنتی در ساعت آغاز می شود ساعت 5 عصر زمان شرقی (ساعت 2 بعد از ظهر زمان اقیانوس آرام) علاقه مندان به گوش دادن به تماس کنفرانسی از طریق تلفن می توانند مستقیماً با شماره (844) 309-6568 و شماره شناسایی کنفرانس مرجع با شماره 1056738 تماس بگیرند. هیچ RSVP لازم نیست. در وب سایت شرکت به آدرس www.smith-wesson.com ، در بخش روابط سرمایه گذاران ، می توان به پخش صوتی تماس صوتی تماس کنفرانسی نیز دسترسی داشت.

سازگاری GAAP ایالات متحده با اقدامات مالی غیر GAAP
در این بیانیه مطبوعاتی ، برخی اقدامات مالی غیر GAAP ، از جمله “درآمد خالص غیر GAAP” ، “EBITDAS تعدیل شده” و “جریان نقدی رایگان” ارائه شده است. از زمان به زمان ، این شرکت این اقدامات تکمیلی عملکرد را در نظر گرفته و از آنها استفاده می کند تا درک بهتری از روند عملکرد زمینه ای را به خواننده ارائه دهد. این شرکت معتقد است که برای خود و خواننده مفید است که ، هر دو (1) اقدامات GAAP که شامل (i) استهلاک دارایی های نامشهود خریداری شده ، (ii) هزینه های انتقال ، (iii) تغییر در احتساب احتمالی ، (iv ) جدایی مدیر عامل ، (v) اثر مالیاتی تعدیلات غیر GAAP ، (vi) هزینه های COVID-19 ، (vii) وجه نقد خالص مورد استفاده در فعالیت های سرمایه گذاری ، (viii) هزینه بهره ، (ix) هزینه مالیات بر درآمد ، (x) استهلاک و استهلاک و (xi) هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام ؛ و (2) اقدامات غیر GAAP که چنین اطلاعاتی را حذف می کند. این شرکت این اقدامات غیر GAAP را ارائه می دهد زیرا آنها را معیار تکمیلی مهم عملکرد خود می داند. تعريف شركت از اين اقدامات مالي تعديل شده ممكن است با اندازه گيري هاي مشابهي كه توسط ساير افراد استفاده شده تفاوت داشته باشد. این شرکت معتقد است که این اقدامات مقایسه عملکرد عملیاتی را از دوره به دوره دیگر با از بین بردن اختلافات احتمالی ناشی از وجود و زمان بندی موارد خاص هزینه که در غیر این صورت بر اساس GAAP آشکار نمی شود ، تسهیل می کند. این اقدامات غیر GAAP محدودیتهایی به عنوان ابزاری تحلیلی دارند و نباید آنها را جداگانه در نظر گرفت و یا جایگزین اقدامات GAAP شرکت شد. محدودیت های اصلی این اقدامات این است که منعکس کننده هزینه های واقعی شرکت نیستند و بنابراین ممکن است تأثیر تورم اقدامات مالی آن را بر اساس GAAP داشته باشند.

درباره اسمیت و مارک های وسون، شرکت
اسمیت و مارک های وسون، شرکت (NASDAQ Global Select: SWBI) یک رهبر مستقر در ایالات متحده در زمینه تولید و طراحی اسلحه گرم است ، و کالاهای گسترده ای از سلاح گرم ، اسلحه و سرکوبگر با کیفیت را به بازارهای جهانی مصرف کننده و حرفه ای ارائه می دهد. مارک های M & P® ، Thompson / Center Arms and و Gemtech®. این شرکت همچنین خدمات تولیدی از جمله جعل ، ماشینکاری و خدمات دقیق قالب گیری تزریق پلاستیک را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره (844) 363-5386 تماس بگیرید یا به سایت www.smith-wesson.com مراجعه کنید.

برندهای اسمیت و وسن ، شرکت و زیرمجموعه ها

برگه های تعادل متراکم متراکم

(بدون حسابرسی)



از:


31 ژانویه 2021


30 آوریل 2020


(در هزاران ، به جز ارزش اسمی و داده های اشتراک)

دارایی های

دارایی های جاری:




پول نقد و معادل

59676 دلار


125،011 دلار

حساب های دریافتنی ، خالص از هزینه های خسارت اعتباری 151 دلار در 31 ژانویه ، 2021 و 1038 دلار در 30 آوریل 2020

61،564


60،879

موجودیها

84،446


103،741

هزینه های پیش پرداخت و سایر دارایی های جاری

8574


7،556

دارایی های جاری عملیات متوقف شده


94673

مالیات بر درآمد دریافتنی

9277


1،595

کل دارایی های جاری

223،537


393455

اموال، ماشین آلات و تجهیزات، خالص

145،398


147،739

نامحسوس ، خالص

4،436


4،375

حسن نیت

19،024


19،024

سایر دارایی های عملیات متوقف شده


148،485

دارایی های دیگر

13456


16،437


405،851


729،515

تعهدات و حقوق سهامداران

بدهی های جاری:




حسابهای قابل پرداخت

49166 دلار


31،476 دلار

هزینه های تعهدی و درآمد معوق

37805


57،678

حقوق و دستمزد تعهدی

14،488


12،448

مالیات بر درآمد

337


5،503

تقسیم سود تعهدی

10،860


2،197

ضمانت تعهدی

3،718


3،297

بدهی های جاری عملیات متوقف شده


17،372

کل بدهی های جاری

116.374


129،971

مالیات بر درآمد معوق

773


457

یادداشت ها و وام های قابل پرداخت ، خالص از بخش فعلی


159،171

اجاره مالی قابل پرداخت ، خالص از بخش فعلی

39،060


39873

سایر بدهی های غیر جاری عملیات متوقف شده


2،299

سایر بدهی های غیر جاری

11935


10،626

کل بدهی

168142


342397

تعهدات و موارد احتمالی




حقوق صاحبان سهام:




سهام ترجیحی ، ارزش اسمی 0.001 دلار ، 20.000.000 سهم مجاز ، هیچ سهم صادر نشده یا معوق نیست


سهام عادی ، ارزش اسمی 0.001 دلار ، 100000.000 سهم مجاز ، 741515288 صادر شده و 53249177 سهم مانده در 31 ژانویه ، 2021 و 73،526790 سهم صادر شده و 55،359،928 سهام مانده در تاریخ 30 آوریل 2020

74


74

اضافی پرداخت در پایتخت

271،222


267،630

سود انباشته

238،715


341.716

اندوختن درآمدهای جامع دیگر

73


73

سهام خزانه داری ، با هزینه تمام شده (20،904،351 سهم در 31 ژانویه ، 2021 و 30 آوریل 2020)

(272،375)


(222،375)

مجموع حقوق صاحبان سهام

237709


387،118


405،851 دلار


729،515 دلار

برندهای اسمیت و وسن ، شرکت و زیرمجموعه ها

اعلامیه های تلفیقی متراکم درآمد / (ضرر)

(بدون حسابرسی)












برای سه ماه منتهی به 31 ژانویه ،


برای نه ماه منتهی به 31 ژانویه ،



2021


2020


2021


2020



(در هزاران ، به جز داده های هر سهم)

فروش خالص


257،634 دلار


127،416 دلار


736،247 دلار


336،575 دلار

هزینه فروش


147955


91،729


433،073


232.989

سود ناخالص


109679


35،687


303،174


103،586

هزینه های اجرایی:









تحقیق و توسعه


1،757


1،809


5،518


5،501

فروش ، بازاریابی و توزیع


10،487


10،465


32،095


30،839

عمومی و اداری


17،054


14603


62،061


47915

کل هزینه های عملیاتی


29،298


26،877


99،674


84255

درآمد عملیاتی از ادامه کار


80381


8،810


203،500


19،331

سایر درآمد / (هزینه) ، خالص:









سایر درآمد / (هزینه) ، خالص


952


(10)


1،711


80

هزینه بهره ، خالص


(550)


(2،885)


(3،356)


(8572)

کل درآمد / هزینه دیگر ، خالص


402


(2،895)


(1،645)


(8،492)

درآمد حاصل از عملیات قبل از مالیات بر درآمد


80،783


5،915


201،855


10،839

هزینه مالیات بر درآمد


18،520


1،688


47،176


4،084

درآمد حاصل از عملیات ادامه دارد


62 هزار و 263 دلار


4227 دلار


154،679 دلار


6755 دلار

عملیات متوقف شده:









درآمد / (ضرر) ناشی از عملیات متوقف شده


127


1504


8334


(1،839)

درآمد خالص


62390 دلار


5731 دلار


163،013 دلار


4916 دلار










درآمد خالص هر سهم:









اساسی – ادامه عملیات


1.13 دلار


0.08 دلار


2.79 دلار


0.12 دلار

پایه – درآمد خالص


1.13 دلار


0.10 دلار


2.94 دلار


0.09 دلار

رقیق شده – ادامه فعالیت


1.12 دلار


0.08 دلار


2.75 دلار


0.12 دلار

رقیق شده – درآمد خالص


1.12 دلار


0.10 دلار


2.90 دلار


0.09 دلار

تعداد متوسط ​​توزین سهام عادی معوقه:









پایه ای


55،137


55،064


55515


54919

رقیق شده


55702


55،744


56،258


55،641

برندهای اسمیت و وسن ، شرکت ها و شرکت های تابعه

بیانیه های تلفیقی متراکم جریان های نقدی

(بدون حسابرسی)






برای نه ماه به پایان رسید


31 ژانویه 2021


31 ژانویه 2020


(به هزاران نفر)

جریان های نقدی ناشی از فعالیت های عملیاتی:




درآمد حاصل از عملیات ادامه دارد

154،679 دلار


6755 دلار

تنظیمات سازگار درآمد خالص با وجه نقد خالص حاصل از فعالیتهای عملیاتی:




استهلاک و استهلاک

24،133


24320

ضرر در فروش / فروش دارایی ها

148


310

پیش بینی ضرر و زیان اسکناس و حساب های دریافتنی

(693)


(98)

مالیات بر درآمد معوق

316


(18)

تغییر در ارزش منصفانه ملاحظه احتمالی


100

هزینه غرامت مبتنی بر سهام

3،392


941

تغییر در دارایی ها و بدهی های عملیاتی:




حساب های دریافتنی

8


(8503)

موجودیها

19،295


(31،687)

هزینه های پیش پرداخت و سایر دارایی های جاری

(1018)


(3،797)

مالیات بر درآمد

(12،831)


(2،196)

حسابهای قابل پرداخت

17،299


(2،398)

حقوق و دستمزد تعهدی

2040


(6،754)

تقسیم سود تعهدی

8،663


(1،006)

هزینه های تعهدی و درآمد معوق

(19،950)


(1،584)

ضمانت تعهدی

421


(526)

دارایی های دیگر

1،226


1،281

سایر بدهی های غیر جاری

1309


(1،777)

وجوه نقد تأمین شده توسط فعالیتهای عملیاتی – (ادامه کار)

198،437


(26،637)

وجه نقد (استفاده شده در) / تأمین شده توسط فعالیتهای عملیاتی – عملیات متوقف شده

(2،129)


1،804

خالص وجه نقد تأمین شده توسط فعالیتهای عملیاتی / (مورد استفاده در)

196،308


(24،833)

جریان های نقدی حاصل از فعالیت های سرمایه گذاری:




بازپرداخت ماشین آلات و تجهیزات

310


پرداخت برای به دست آوردن حق ثبت اختراع و نرم افزار

(502)


(303)

پرداخت برای به دست آوردن اموال و تجهیزات

(18،378)


(10504)

وجوه نقدی که توسط فعالیتهای سرمایه گذاری – ادامه فعالیت استفاده می شود

(18،570)


(10807)

وجوه نقدی که توسط فعالیتهای سرمایه گذاری استفاده می شود – عملیات متوقف شده

(1،143)


(1،495)

خالص وجه نقد مورد استفاده در فعالیت های سرمایه گذاری

(19،713)


(12،302)

جریان های نقدی حاصل از فعالیت های مالی:




درآمد حاصل از وامها و اسکناسهای قابل پرداخت

25000


228،225

وجه نقد برای هزینه های صدور بدهی پرداخت می شود

(450)


(875)

پرداخت تعهد اجاره مالی

(736)


(663)

پرداخت های اسکناس و وام های قابل پرداخت

(185،000)


(184،600)

توزیع به AOUT

(25000)


پرداخت برای به دست آوردن سهام خزانه

(50،000)


توزیع سود سهام

(5،594)


درآمد حاصل از اعمال اختیارات برای به دست آوردن سهام عادی

2،217


936

پرداخت مالیات نگهداری کارکنان مربوط به واحدهای سهام محدود

(2،201)


(594)

وجه نقد (استفاده شده در) / تأمین شده توسط فعالیت های مالی – ادامه فعالیت

(241،764)


42،429

پول نقد مورد استفاده در فعالیت های مالی – عملیات متوقف شده

(166)


خالص وجه نقد (استفاده شده در) / تأمین شده توسط فعالیت های تأمین مالی

(241،930)


42،429

خالص (کاهش) / افزایش وجه نقد و معادل آن

(65،335)


5،294

پول نقد و معادل وجه نقد ، شروع دوره

125،011


40،853

پول نقد و معادل وجه نقد ، پایان دوره

59676 دلار


46147 دلار

افشای تکمیلی اطلاعات جریان وجه نقد




پول نقد پرداخت شده برای:




علاقه

2745 دلار


8،422 دلار

مالیات بر درآمد

63،525 دلار


5،755 دلار

برندهای اسمیت و وسن ، شرکت ها و شرکت های تابعه
سازش اقدامات مالی GAAP با اقدامات مالی غیر GAAP
(هزار دلار به غیر از هر داده اشتراک)
(بدون حسابرسی)


















برای سه ماه به پایان رسید


برای نه ماه به پایان رسید


31 ژانویه 2021


31 ژانویه 2020


31 ژانویه 2021


31 ژانویه 2020


$


٪ از فروش


$


٪ از فروش


$


٪ از فروش


$


٪ از فروش

سود ناخالص GAAP

109679 دلار


42.6٪


35687 دلار


28.0٪


303174 دلار


41.2٪


103،586 دلار


30.8٪

کووید -19

22


0.0٪




517


0.1٪



سود ناخالص غیر GAAP

109701 دلار


42.6٪


35687 دلار


28.0٪


303،691 دلار


41.2٪


103،586 دلار


30.8٪

















هزینه های عملیاتی GAAP

29،298 دلار


11.4٪


26،877 دلار


21.1٪


99674 دلار


13.5٪


84255 دلار


25.0٪

استهلاک دارایی های نامشهود خریداری شده

(83)


0.0٪


(36)


0.0٪


(248)


0.0٪


(258)


-0.1

هزینه های انتقال

(20)


0.0٪


(1،025)


-0.8


(7،953)


-1.1٪


(1،189)


-0.4

کووید -19

(58)


0.0٪




(617)


-0.1



جبران خسارت مبتنی بر سهام





(442)


-0.1



جدایی مدیر عامل



(3،844)


-3.0




(3،844)


-1.1٪

هزینه های عملیاتی غیر GAAP

29137 دلار


11.3٪


21972 دلار


17.2٪


90414 دلار


12.3٪


78،964 دلار


23.5٪

















درآمد عملیاتی GAAP

80381 دلار


31.2٪


8،810 دلار


6.9٪


203،500 دلار


27.6٪


19331 دلار


5.7٪

استهلاک دارایی های نامشهود خریداری شده

83


0.0٪


36


0.0٪


248


0.0٪


258


0.1٪

هزینه های انتقال

20


0.0٪


1025


0.8٪


7،953


1.1٪


1،189


0.4٪

کووید -19

80


0.0٪




1،134


0.2٪



جبران خسارت مبتنی بر سهام





442


0.1٪



جدایی مدیر عامل



3،844


3.0٪




3،844


1.1٪

درآمد عملیاتی غیر GAAP

80564 دلار


31.3٪


13،715 دلار


10.8٪


213،277 دلار


29.0٪


24،622 دلار


7.3٪

















درآمد GAAP از ادامه فعالیت

62،263 دلار


24.2٪


4،227 دلار


3.3٪


154،679 دلار


21.0٪


6755 دلار


2.0٪

استهلاک دارایی های نامشهود خریداری شده

83


0.0٪


36


0.0٪


248


0.0٪


258


0.1٪

هزینه های انتقال

20


0.0٪


1025


0.8٪


7،953


1.1٪


1،189


0.4٪

کووید -19

80


0.0٪




1،134


0.2٪



تغییر در ملاحظه احتمالی







(100)


0.0٪

جبران خسارت مبتنی بر سهام





442


0.0٪



جدایی مدیر عامل



3،844


3.0٪




3،844


1.1٪

اثر مالیاتی تعدیلات غیر GAAP

(46)


0.0٪


(1،324)


-1.0٪


(2،444)


-0.3


(1،402)


-0.4

درآمد غیر GAAP از ادامه فعالیت

62،400 دلار


24.2٪


7808 دلار


6.1٪


162،012 دلار


22.0٪


10،544 دلار


3.1٪

















درآمد GAAP از ادامه کار هر سهم – رقیق شده است

1.12 دلار




0.08 دلار




2.75 دلار




0.12 دلار



استهلاک دارایی های نامشهود خریداری شده












هزینه های انتقال




0.02




0.14




0.02



کووید -19







0.02






تغییر در ملاحظه احتمالی












جبران خسارت مبتنی بر سهام







0.01






جدایی مدیر عامل




0.07







0.07



اثر مالیاتی تعدیلات غیر GAAP




(0.02)




(0.04)




(0.03)



درآمد غیر GAAP از ادامه فعالیت هر سهم – کاهش یافته است

1.12 دلار




0.14 دلار

(آ)



2.88 دلار




0.19 دلار

(آ)



(الف) درآمد خالص غیر GAAP به دلیل گرد شدن ، سهم آن از پای درآمد.

برندهای اسمیت و وسن ، شرکت و زیرمجموعه ها

سازگاری عملکرد جریان نقدی از ادامه کارها به جریان نقدی رایگان
(در هزاران نفر)
(بدون حسابرسی)










برای سه ماه به پایان رسید


برای نه ماه به پایان رسید


31 ژانویه 2021


31 ژانویه 2020


31 ژانویه 2021


31 ژانویه 2020

خالص وجه نقد (تهیه شده توسط) / مورد استفاده در فعالیتهای عملیاتی

60349 دلار


2،047 دلار


198،437 دلار


دلار (26،637)

خالص وجه نقد مورد استفاده در فعالیت های سرمایه گذاری

(3،256)


(2،279)


(18،570)


(10،807)

جریان ازاد نقدینگی

57،093 دلار


دلار (232)


179،867 دلار


دلار (37،444)

برندهای اسمیت و وسن ، شرکت ها و شرکت های تابعه

سازگاری درآمد GAAP از ادامه کارها به EBITDAS تنظیم نشده GAAP
(به هزاران نفر)
(بدون حسابرسی)











برای سه ماه به پایان رسید


برای نه ماه به پایان رسید



31 ژانویه 2021


31 ژانویه 2020


31 ژانویه 2021


31 ژانویه 2020










درآمد GAAP از ادامه فعالیت


62،263 دلار


4،227 دلار


154،679 دلار


6755 دلار

هزینه بهره


592


2،869


3،471


8،919

هزینه مالیات بر درآمد


18،520


1،688


47،176


4،084

استهلاک و استهلاک


7،017


7،509


23،264


23،776

هزینه غرامت مبتنی بر سهام


1،317


1،554


3،392


4،375

تغییر در ملاحظه احتمالی





(100)

کووید -19


80



1،134


هزینه های انتقال


20


1025


7،953


1،189

جدایی مدیر عامل



(3،844)



(3،844)

غیر GAAP EBITDAS تنظیم شده است


89809 دلار


15،028 دلار


241،069 دلار


45154 دلار

مخاطب:
[email protected]
(413) 747-3448

منبع اسمیت و مارک های وسون، شرکت

لینک های مربوطه

http://www.smith-wesson.com

نمایشگاههای جهانی 2021 منابع جهانی لغو شد

هنگ کنگ، 4 مارس 2021 / PRNewswire / – با توجه به خطر همه گیری COVID-19 ، محدودیت های سفر بین المللی و الزامات قرنطینه ، و بهداشت و ایمنی عمومی ، منابع جهانی متأسفانه لغو سری Global Sources 2021 را اعلام کردند ، برنامه ریزی مجدد برای ماه اکتبر 2021.

منابع جهانی همچنان از طریق ارائه سبد متنوع خدمات آنلاین ، از جمله ، از تامین کنندگان و خریداران بین المللی با فرصت های تجاری پشتیبانی می کنند منابع جهانی آنلاین (www.globalsources.com) و برنامه منابع جهانی، در تلاش های مداوم خود برای کمک به شرکت های سراسر جهان در تجارت در طی همه گیر شدن بیماری است. نسخه های ویژه از نمایشگاه ها منابع الکترونیکی جهانی بله منابع جهانی سبک زندگی و مد آنها قرار است در جولای 2021 سازماندهی شوند تا تقاضای فزاینده خریداران را تأمین کنند.

لغو سری نمایشگاه های جهانی بهار 2021:

– منابع الکترونیکی مصرفی جهانی

– (11 تا 14 آوریل 2021)

– منابع جهانی الکترونیک موبایل

– (18 تا 21 آوریل 2021)

– منابع جهانی و لوازم خانگی هوشمند

– (18 تا 21 آوریل 2021)

– منابع جهانی خانه و آشپزخانه

– (18 تا 21 آوریل 2021)

– نمایش هدایای فنی

– (18 تا 21 آوریل 2021)

– منابع جهانی سبک زندگی X مد

– (27 تا 30 آوریل 2021)

وی گفت: “حفاظت از سلامتی و ایمنی غرفه داران ، بازدید کنندگان و کاربران خدمات همیشه اولویت اصلی ما بوده است ، به همین دلیل تصمیم دشواری برای لغو نمایشگاههای منابع جهانی در آوریل 2021 گرفته ایم. ما از همه طرف های علاقه مند به خاطر درک و پشتیبانی آنها تشکر می کنیم.” هو وی، مدیر عامل منابع جهانی.

“منابع جهانی به عنوان یک شریک مطمئن در هدایت تجارت جهانی به مدت 50 سال ، از سر تا پا از خریداران و شرکای خود پشتیبانی می کند. خریداران همچنان قادر خواهند بود از طریق نمونه کارهای متنوع خدمات آنلاین ما با تامین کنندگان ارتباط برقرار کنند و استفاده از چنین خدمات آنلاین افزایش یافته است. از همه گیری به طور قابل توجهی. “

منابع جهانی – همیشه فعال است

منابع جهانی آنلاین ( www.globalsources.com )

Global Sources Online اولین پلت فرم تجارت بین مرزی B2B در جهان بود و دارای 26 سال تجربه صنعتی ، به ویژه در مناطق مرزی با ارزش بالا مانند نوآوری هوشمند ، مد و سبک زندگی و لوازم الکترونیکی مصرفی است. این پلتفرم جدیدترین محصولات تأمین کنندگان تأیید شده را نمایش می دهد و خریداران را قادر می سازد تا نمونه های آنلاین را سفارش دهند منابع آنلاین 24 ساعته 24 ساعته در دسترس است و هر ماه بیش از دو میلیون کاربر فعال دارد و در طول سال تجربه خرید ممتاز O2O را به میلیون ها خریدار سطح بالای B2B در سراسر جهان ارائه می دهد.

برنامه منابع جهانی – شریک تأمین منابع در حال حرکت (لینک دانلود)

برنامه GlobalSources.com ابزاری آسان و همه در یک برای خریداران است تا میلیون ها محصول را جستجو کرده و سوالات و قرارهای آنها را در هر زمان و هر مکان مدیریت کنند. از ویژگی های برجسته آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– چت در زمان واقعی با ارائه دهندگان

– نمایش های نمایشی محصول را مشاهده کنید

– به محصولات و تامین کنندگان توصیه شده مراجعه کنید

– برنامه ریزی و مدیریت بازدید از نمایشگاه ها

– قیمت ها را از تامین کنندگان دریافت کنید

– سفارش مستقیم با پرداخت درون برنامه

نمایشگاه های ویژه الکترونیک و سبک زندگی و نمایشگاه های مد برای پاسخگویی به رشد تقاضای تجاری در جهان عرضه

منابع جهانی همچنان در خط مقدم تسهیل تجارت بین خریداران و تامین کنندگان بین المللی قرار دارند. منابع جهانی با نشان دادن آینده نگری و انعطاف پذیری و اطمینان از افزایش تقاضای خریدار ، قصد دارد اولین و بزرگترین نمایشگاه های پسا همه گیر را برگزار کند – نسخه های ویژه نمایشگاه ها. منابع الکترونیکی جهانی بله منابع جهانی سبک زندگی و مد، که در هنگ کنگ در ژوئیه سال 2021 پیش بینی می شود بیش از 3500 غرفه دار در این رویداد که مدتها در انتظار آن بود شرکت کنند و ترکیبی غنی از لوازم الکترونیکی مصرفی ، لوازم جانبی تلفن همراه ، محصولات و لوازم خانگی هوشمند ، همراه با محصولات سبک زندگی و مد را به خریداران ارائه دهد. نسخه های ویژه توسط سرویس های آنلاین مشهور Global Sources پشتیبانی می شود و فرصت های شغلی خریداران و تامین کنندگان در سراسر جهان را به حداکثر می رساند.

درباره منابع جهانی

Global Sources یک پلت فرم تأمین منابع B2B شناخته شده در سطح بین المللی است که بیش از 50 سال تجارت جهانی را هدایت می کند. این شرکت از طریق نمایشگاه های تجاری ، سیستم عامل های دیجیتالی و مجلات ، خریداران معتبر و تأمین کنندگان تأیید شده در سراسر جهان را با راه حل های شخصی و اطلاعات قابل اعتماد بازار متصل می کند. منابع جهانی در سال 1995 پیشگام اولین وب سایت تجارت الکترونیکی مرزی B2B شد. این شرکت بیش از 10 میلیون خریدار و کاربر بین المللی ثبت شده دارد.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.globalsources.com.

لینک های مربوطه

http://www.globalsources.com

منابع جهانی

SVP Worldwide برای افتتاح یک کارخانه تحقیق و توسعه در منطقه Huskvarna / Jönköping سوئد

LA VERGNE ، تن.، 5 فوریه 2021 / PRNewswire / – مرکز تحقیق و توسعه در زمینه خیاطی در 150 سال گذشته یک گیاه پیشرفته جدید به دست آورده است. SVP Worldwide ، بزرگترین شرکت چرخ خیاطی جهان ، افتتاح دفاتر تحقیق و توسعه جدید خود را در منطقه Huskvarna / Jönköping سوئد اعلام کرده است. این ساختمان با بیش از 3500 متر مربع فضای فناوری ، یک چرخ خیاطی منحصر به فرد SINGER® با نور نئون را در ورودی Soldattorpsgatan 3554 74 JÖNKÖPING نمایش می دهد.

منطقه Huskvarna همیشه به دلیل ایجاد پیشرفته ترین ماشین های خیاطی و گلدوزی در جهان مشهور بوده است. این کارخانه با داشتن تیم های پشتیبانی در شانگهای ، لندن و نشویل ، محل اصلی تیم های تحقیق و توسعه شرکت خواهد بود. علاوه بر این ، گروهی از کارمندان فروش ، بازاریابی و خدمات مشتری نیز فضا را به اشتراک می گذارند.

وی توضیح داد: “ما طی 5 سال آینده بیش از 110 میلیون دلار در تولید جهانی سرمایه گذاری خواهیم کرد و می خواهیم از نظر فنی پیشرفته ترین نیروگاه را داشته باشیم تا بتواند رشد فیزیکی و فنی خود را در این منطقه ادامه دهد.” کارل-مارتین لیندال، مدیر عامل. “با افزایش توسعه ما در نرم افزار ، توسعه برنامه ، فضای رایانش ابری ، احساس می کنیم که نیازهای ما از نظر محیط کار همیشه در حال تغییر است. این به ما امکان می دهد در خط مقدم قرار بگیریم و با استعداد برتر استعدادهای مهندسی منطقه را جذب کنیم “”

معاون ارشد تحقیق و توسعه ، کوین کلروی افزود: “هنگامی که ما شروع به بررسی گزینه های خود برای کارخانه تحقیق و توسعه جدید کردیم ، بدیهی بود که باید در منطقه Huskvarna / Jönköping حضور داشته باشیم. توسعه رد پای مهندسی ما در روند تصمیم گیری ما بسیار مهم بود. ما یک کارخانه می خواستیم که تیم ما و تجربه کار در صنعت ما را ارائه می دهد. “

SVP Worldwide ، تجارت از طریق SVP-Singer Holdings، Inc و شرکت های تابعه آن ، بزرگترین شرکت چرخ خیاطی مصرفی در جهان است که تقریباً از هر سه چرخ خیاطی سالانه یک فروش در سراسر جهان را به خود اختصاص می دهد. این شرکت و سه مارک برجسته آن – SINGER® ، HUSQVARNA® VIKING® و PFAFF® – بیش از 475 سال است که مشتریان را خوشحال می کنند. این مارک ها و محصولات برتر به عنوان گزینه ای برای خیاطان باتجربه و صنعتگران تازه کار در نظر گرفته می شوند.

دفتر مرکزی شرکت در نشویل ، TN، و توسط دفتر مرکزی و دفاتر فروش واقع در میلان (ایتالیا) ، مکزیکو سیتی (مکزیک) و سیدنی پشتیبانی می شود (استرالیا) که در بیش از 180 کشور به دست مشتریان می رسد. SVP کارخانه های تولیدی در آسیا و آمریکای لاتین ، چندین مرکز تحقیق و توسعه ، یک مرکز توسعه نرم افزار در اروپا و یک زنجیره تأمین جهانی با مراکز توزیع در تمام مناطق.

در سال 2018 ، SVP Worldwide توسط Ares Management ، یک مدیر پیشرو دارایی جایگزین در بازارهای جهانی با تقریبا 144 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت و بیش از 1200 کارمند ، خریداری شد. مدیریت Ares سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده است تا SVP Worldwide را برای رشد هم تراز کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.svpworldwide.com مراجعه کنید

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1154700/svp_gd_Logo.jpg

لینک های مربوطه

www.svpworldwide.com

SOURCE SVP در سراسر جهان

شرکت تولید نوشیدنی North Coast روز مه آلود را منتشر می کند

FORT BRAGG ، کالیفرنیا، 4 فوریه 2021 / PRNewswire / – شرکت تولید آب میوه ساحل شمالی (NCBC)، یک کارخانه تولید آبجو و صنایع دستی مستقل آمریکایی که از سال 1988 آبجوهای برنده جایزه تولید می کند ، خوشحال است که از انتشار سبک جدید و محبوب محبوب IPA خود به نام Foggy Day Hazy IPA خبر می دهد.

تولید شده توسط تولیدکنندگان آبجو پت برودریک و چاک مارتینز، این آبجو مبهم فیلتر نشده از دوزهای زیادی رازک مرکبات رو به جلو استفاده می کند. یکی از راه هایی که این سبک سبک با IPA های معمولی متفاوت دارد استفاده از غلات با پروتئین بالا در جو ، جو دوسر و گندم خام است که باعث ایجاد خطر در آبجو می شود و باعث ایجاد ابریشمی به دهان می شود.

جفری اتوبونی، مدیر عامل شرکت North Coast Brewing ، اظهار داشت: “ما برای گسترش میزان دسترسی به IPA خوشمزه Hazy خود هیجان زده ایم. پیش از این فقط بازدیدکنندگان میخانه و افراد محلی قادر به یافتن آن در اینجا بودند. فورت براگ. این آبجو تاریخ طولانی و میراث با کیفیت را در ساحل شمالی ادامه می دهد. تیم ما بسته و محصولی را تصور و اجرا کرده است که نسل جدیدی از مصرف کنندگان باهوش نوشیدنی از آن لذت خواهند برد. “

Foggy Day Hazy IPA در آن دم می شود فورت براگ، در پس زمینه اقیانوس آرام. این آبجو با الهام از ساحل ناهموار و روزهای مه آلود ، رویای یک عاشق هاپ است.

درباره شرکت آبجو سازی North Coast:
NCBC در سال 1988 تاسیس شد و در 33 سالگی استrd سال به عنوان یک کارخانه آبجوسازی مستقل
ساخت طیف وسیعی از آبجوهای استثنایی و برنده جوایز ، از جمله Scrimshaw ، شماره 1 هنر پیشگام Pilsner در کشور با توجه به داده های فعلی فروش جمهوری اسلامی ایران و مورد علاقه فرقه Old Rasputin Russian Imperial Stout. علاوه بر این NCBC سبک های بلژیکی مشهور جهان مانند Pranqster ، لو مرل، و برادر Thelonious و یکی از اولین کارخانه های آبجو سازی بود که آبجوهای بشکه ای ارائه می دهد. آبجوهای NCBC در 48 ایالت ایالات متحده و در سطح بین المللی در دسترس هستند.

NCBC بر پایداری متمرکز است و یک شرکت معتبر B ، کالیفرنیا Benefit Corporation و بهترین برای جهانی 2019 تغییر دهنده ایجاد شده است. مأموریت آن: “ساختن جهان یک مکان بهتر ، هر بار یک پیمانه”.
برای اطلاعات بیشتر در مورد NCBC ، لطفاً به این موارد مراجعه کنید: https://northcoastbrewing.com/.

شرکت آبجو سازی North Coast را در InstagramNorthCoastBrewingCompany ، Twitter دنبال کنید NoCoastBrewCo و فیس بوکNorthCoastBrewingCompany.

مخاطب:

دبرا د گراو ، مدیر بازاریابی


شرکت تولید آبجو ساحل شمالی


ص: 707.964.2739


E: [email protected]

SOURCE شرکت آبجو سازی North Coast

لینک های مربوطه

http://www.northcoastbrewing.com


گلن هاسکی به رهبری Wood Couture پیوست!

دوبی ، امارات متحده عربی، 4 فوریه 2021 / PRNewswire / – گلن هاسکی در سراسر جهان دارای پست های کلیدی مختلف برای مارک های مهمان نوازی بین المللی بوده است ، آخرین دستاورد جهانی SVP برای طراحی و خدمات فنی مارک های لوکس Accor او که همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد ارزش بود ، به بنیانگذاران Wood Couture پیوست پائولو دلا کاسا و فیلیپو سونا در پی تکان دادن صنعت ساخت مهمان نوازی است.

1. ما معمولاً تصور می کنیم که یک شرکت موفق نشانه رهبری موثر است. سبک رهبری شما چیست؟

سبک رهبری من از 3 ساعت پیروی می کند – فروتنی ، صداقت و سخت کوشی. من اعتقاد دارم که باید به سوی رسیدن به یک هدف پیش بروم و این مربوط به کار تیمی و افراد است. اخلاقی که در طول زندگی حرفه ای خود داشته ام این است که تیم من خانوادگی است. من اطمینان حاصل می کنم که افراد مناسبی دارم ، از آنها مراقبت می کنم و آنها را اولویت بندی می کنم. به مردم مسئولیت ، اعتماد و توانمندی بدهید تا آنها را قادر به انجام کار خود کند. به آنها ابزار ، وقت بدهید و آنها را هل دهید – مردم را به انتهای عمق بیندازید ، آنها شنا می کنند! این جمله ای است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد و درست است. من به اشتراک دانش و بینش ، و ساختن افراد برای ارائه خدمات اعتقاد دارم زیرا می توان مهارت ها و دانش فنی را یاد گرفت. تا زمانی که سخت کار کنیم ، فروتن و صادق باقی بمانیم ، همه چیز ممکن است.

2. نظر شما درباره ارزش برای مشتری های شما چیست؟

روش های مختلفی برای بررسی ارزش وجود دارد و ذینفعان مختلف معیارهای متفاوتی برای آن خواهند داشت. برای ما 3 ذینفع وجود دارد که برای آنها ارزش ایجاد می کنیم: (1) کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهیم تا به تأمین بودجه صاحب سرمایه گذار کمک کنیم. (2) ما از دید طراح داخلی و یکپارچگی طراحی محافظت می کنیم. (3) ما اطمینان حاصل می کنیم که اقلام تحویل ما با مارک اپراتور هتل مطابقت دارند و با نیازهای صنعت مطابقت دارند. همچنین می توانیم بگوییم که یک ذینفع چهارم ، احتمالاً ذینفع نهایی وجود دارد ، که میهمان مهمی است که ما به آنها در تجربیاتشان کمک می کنیم.

3. چگونه می توان نوآوری را در این عصر فناوری به پیش برد؟

فناوری به قدری سریع حرکت می کند که ما به طور فزاینده ای قادر به کسب اطلاعات و مواد سریعتر ، دقیق تر و کارآمدتر برای مشاغل و سیاره خود هستیم. ما در Wood Couture از آنچه فناوری برای ایجاد کارایی و ارزش گذاری برای مشتریان و شرکای ما ارائه می دهد ، استفاده می کنیم. به عنوان مثال ، نرم افزار اختصاصی مدل سازی 3D ما برای کاهش منابع اختصاص داده شده به نمونه سازی ، سفارشی شده است. ما همچنین آزمایش های استرس را شبیه سازی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که اقلامی که ایجاد می کنیم توانایی استفاده در استفاده از آن را دارند. ما همیشه به روش های بیشتری برای صرفه جویی در وقت ، هزینه و تحویل محصولاتی دست می یابیم که قابل استفاده ، قابل اعتماد بوده و به شدت روی سیاره ما تأثیر نگذارد.

4. Wood Couture را با یک کلمه توصیف کنید

برتری ما از طراحي ، توليد تا تحويل در طي فرآيند توجه زيادي را نشان مي دهيم. ارزش پیشنهادی ما برای کیفیت کلی متکی بر مانترا از تعالی است. ما یک تامین کننده قرن بیست و یکم هستیم که در اینجا صنعت را متزلزل می کنیم اما کیفیت های سنتی اعتماد و احترام را در روابط خود با همه ذینفعان در این فرآیند حفظ می کنیم.

با حضور گلن ، Wood Couture توانایی های خود را برای ارائه ارزش با رویکرد 360 درجه به همه پروژه ها و سهامداران آنها تقویت می کند.

  • طراحان داخلی ، اطمینان از یکپارچگی طراحی
  • اپراتورهای هتل ، استانداردهای نام تجاری صنعت هتل را حفظ می کنند
  • سرمایه گذاران ، محافظت از سرمایه گذاری ها و جدول زمانی

برای سوالات رسانه ای:
ماریان مونوز در [email protected]

پرونده های مرتبط

WdCo Partners.pdf

گلن هاسکی به رهبری Wood Couture پیوست! .pdf

تصاویر مرتبط

Wood-Couture-Partners-at-the-dubai.jpg
شرکای طراحی چوب در دبی دفتر شعبه
متخصصان تولید و تولید در Wood Couture توانایی آنها در ارائه مبلمان سفارشی هتل ، آثار هنری و لوازم جانبی را با افزودن Accor Global SVP سابق تقویت می کنند ، گلن هاسکی

لینک های مربوطه

https://www.woodcouture.com/

https://www.instagram.com/woodcouture_ffe/

SOURCE Wood Couture


رون فلور دکانا جایزه “مارک پایدار” را طی جوایز سبز 2020 دریافت می کند

امروزه ، فلور دکانا تنها ماده ای است که دارای دو گواهینامه اصلی پایداری در جهان است: تجارت خنثی کربن و تجارت منصفانه. در حالی که این دستاورد قضات را تحت تأثیر قرار داد ، از دیگر تلاشهای این تجارت خانوادگی بود که جایگاه خود را به عنوان برنده جایزه تضمین کرد ، به ویژه استفاده از 100٪ انرژی تجدید پذیر برای تقطیر رم ، کاشت 50000 درخت در هر سال از سال 2005 و برنامه های پشتیبانی آن برای جامعه محلی.

گواهینامه Carbon Neutral که توسط Carbon Trust اعطا شده است ، به مصرف کنندگان اطمینان می دهد که Flor de Caña تمام انتشار کربن را در طول چرخه عمر رم ، از میدان به بازار جبران می کند. به نوبه خود ، مجوز تجارت عادلانه ، اعطا شده توسط Fair Trade موارد استفاده، تأیید می کند که روم با رعایت بیش از 300 استاندارد سختگیرانه کار ، اجتماعی و زیست محیطی به روشی پایدار تولید می شود.

تاریخچه فلور دکانا به سال 1890 برمی گردد ، زمانی که یک ماجراجو جوان با اصالت ایتالیایی تصمیم گرفت یک دستگاه تقطیر در پای بالاترین و فعال ترین آتشفشان در نیکاراگوئه، سان کریستوبال. 130 سال و پنج نسل بعد ، کل روند تولید فلور دکانا تحت همان حضانت خانوادگی ادامه می یابد و هنر ساختن رم را به روشی پایدار به کمال می رساند.

درباره رون فلور دکانا
Flor de Caña یک رم برتر است که به روشی پایدار تولید می شود ، دارای کربن خنثی و تجارت منصفانه است. با سابقه خانوادگی که به سال 1890 برمی گردد ، با 100٪ انرژی تجدیدپذیر تقطیر می شود و به طور طبیعی بدون قند پیر می شود. وی “بهترین تولید کننده از Rum of the world“توسط مسابقه بین المللی شراب و روح در سال 2017. www.flordecana.com

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1432495/Flor_de_Can_a_12_Year_Rum.jpg

لینک های مربوطه

http://www.flordecana.com

منبع Flor de Caña Rum

به گفته Nextail ، زنان بیشتری مسئول و تجربه گسترده ای در این بخش هستند

مادرید، 3 فوریه 2021 / PRNewswire / – مدیران عامل جدید مد اکنون در حال فعالیت هستند مهارت های دیجیتالی بیشتری دارند و از نظر زیست محیطی آگاهی بیشتری دارند، با توجه بعدی، که بیش از 100 متخصص تازه انتصاب شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

Nextail ، یک پلت فرم SaaS که تصمیمات تجاری ایجاد می کند بازرگانی چابک تر ، انتصابات مدیر عامل اصلی را که در سال 2020 در اروپا و ایالات متحده رخ داده است ، تجزیه و تحلیل می کند.

این گزارش به دلیل مواجه شدن با موانع مختلف ، بینشی را درمورد اینکه صنعت به کدام سمت پیش می رود ارائه می دهد. علاوه بر این ، او به تعداد فزاینده ای از زنان که به این مقام ارتقا می یابند.

“با وجود پیامدهای COVID-19 ، شرکت ها برای آینده برنامه ریزی می کردند در حالی که سعی می کردند با مشکلاتی که در کوتاه مدت تجربه می کنند مقابله کنند” ، مدیر عامل و بنیانگذار Nextail ، خواکین ویالبا. “متخصصانی که استخدام می شوند ، استراتژی های موفقیت را در این چشم انداز جدید منعکس می کنند ، شرط بندی بر روی پروفایل هایی که این بخش را به یک مکان بهتر و پایدارتر تبدیل خواهد کرد.”

جدیدترین مدیران عامل مد در راس 2021“یادآوری می کند که روند استخدام تا پایان دور اول قفل شدن کندتر شده است. با این حال ، مهارت برای موقعیت باقی مانده است: تجربه گسترده در مد و خرده فروشی، (63.7٪ از متخصصان جدید تجربه در سمت های مدیریت) و ایده هایی مانند تحول و پایداری دیجیتال.

علاوه بر این ، ظهور چهره زن بسیار قابل توجه است. در مقایسه با اسلاف خود ، تعداد مدیران عامل زن 95.1٪ افزایش یافته است در سال 2020 ، از جمله هلنا هلمرسون در H&M و سونیا سینگال در شکاف

گزارش کامل را بخوانید اینجا.

بر گزارش
Nextail اطلاعات موجود در مورد استخدام مدیران عامل جدید در سال 2020 و پیشینیان آنها را جمع آوری کرد. منابع برتر شامل انتشارات مطبوعاتی ، LinkedIn و نشریات مطرح مد هستند.

درباره Nextail
Nextail متولد شد تا با توانمندسازی برندها ، دنیای خرده فروشی را به مکانی بهتر و پایدار تبدیل کند تا بتوانند با استفاده از منابع کمتری ، تجربیات بهتری ایجاد کنند. برای انجام این ماموریت ، Nextail یک پلت فرم SaaS ایجاد کرده است که تصمیمات چابک خرده فروشی را ارائه می دهد: این فناوری ترکیبی از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل تجویز شده برای خودکارسازی فرآیندها است. مشتریان Nextail مارک های برجسته ای مانند ورساچه ، جزیره رودخانه یا شلوار جین پپه.

www.nextail.co

مخاطب
ربکا موی
[email protected]

لینک های مربوطه

https://nextail.co

SOURCE آزمایشگاه Nextail