یک برنامه بلند مدت برای حمایت از اضطراب و افسردگی در سراسر جهان

نیویورک، 26 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – مردم در سراسر جهان با اضطراب و افسردگی زندگی می کنند. اضطراب بیش از 284 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده است. افسردگی بیش از 264 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده است.1 نیمی از اختلالات روانی از 14 سالگی شروع می شود ،2 و با Covid-19 ، این تعداد در حال افزایش است. مایبلین نیویورک به عنوان مارک شماره 1 بین المللی آرایش ، فرصتی برای ارائه حمایت مناسب برای کمک به غلبه بر موانعی که زنان و جوانان برای موفقیت روبرو هستند ، دارد. ما در حال راه اندازی برنامه هدف جهانی هستیم Maybelline Brave Together برای کمک به تخریب اضطراب و افسردگی ، حمایت فردی حیاتی را ارائه دهید و به همه کمک کنید ، در همه جا ، با شجاعت با جهان روبرو شوند.

طی دو سال گذشته ، میبلین تحقیقاتی را که توسط متخصصان انجام شده و بحث های گروهی را برای درک بهتر موضوع بهداشت روان انجام داده است. میبلین همچنین با شرکای سازمان های غیر انتفاعی مانند CRISIS TEXT LINE ، JED و NAMI همکاری کرده است تا تأثیر ملموسی بر روی افرادی که با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می کنند داشته باشد. در جهانی که تخمین زده می شود از هر 5 نفر 1 نفر تحت تأثیر اضطراب و افسردگی قرار دارد ،3 زنان بطور نامتناسبی تحت تأثیر قرار می گیرند.4 و بیشتر مشکلات بهداشت روان پیشگیری و درمان نمی شود.5

“میبلین همیشه به قدرت اتفاق افتادن اتفاقات در زندگی شما اعتقاد داشته است. و ما می دانیم که سلامت روانی برای احساس آمادگی لازم برای انجام این کار ضروری است.” تریشا آیاگاری، رئیس جهانی مارک Maybelline New York. وی افزود: “ما می خواهیم از صدای جهانی خود برای ایجاد لكه بینی در گفتگوی بهداشت روان و دسترسی بیشتر به پشتیبانی استفاده كنیم. اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، باید در دسترس افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی باشیم.”

با مشارکت با سازمان های غیر انتفاعی ، هدف برنامه شجاع با هم Maybelline شکستن کلاله مرتبط با اضطراب و افسردگی ، ارائه حمایت و منابع برای همه نسل ها و ترویج فرهنگی است که در آن افراد رنج دیده و عزیزانشان بدانید که آنها تنها نیستند. سایت آنلاین ویژه ایجاد شده برای این منظور امکان دسترسی افراد از سراسر جهان به جامعه آنلاین را فراهم می کند که علاوه بر متخصصان بهداشت روان ، نکات و راهنمایی ها ، الهام بخش و داستان های واقعی مردم و سفرهای بهداشت روان آنها را ارائه می دهد. منابع

“یکی از کارشناسان برجسته برنامه دکتر کاتلین پایک ، روانشناس بالینی در است دانشگاه کلمبیا مرکز پزشکی ایروینگ و دانشکده بهداشت عمومی کلمبیا میلمن. دکتر. پایک یک مشاور علمی در برنامه شجاع با هم است و در حال انجام یک مطالعه جهانی ، با بودجه میبلین ، در مورد میزان و دلایل اضطراب و افسردگی ویژه زنان از نسل Z است. “اکنون یک برنامه فوری به این برنامه ضروری است و من افتخار می کنم همکاری با میبلین برای ایجاد جامعه ای برای افرادی که می خواهند مکالمات باز و شجاعانه در مورد بهزیستی عاطفی را یاد بگیرند ، گوش دهند و از آنها الهام بگیرند. ”

میبلین برای خدمت به جامعه ما در هر کجا که باشد ، با خط اصلی غیرانتفاعی Crisis Text Line همکاری کرده است تا دسترسی بیشتر به راهنمای محرمانه بحران را 24 ساعت در روز / 7 روز هفته از طریق پیام کوتاه فراهم کند – مردم نیازمندان می توانند برای برقراری ارتباط با مشاور بحران با هم به شماره 741741 وارد شوند.

به روحیه با هم بودن و پرورش یک فرهنگ جهانی واقعی در حمایت از اضطراب و افسردگی ، Maybelline متعهد به سرمایه گذاری است طی پنج سال آینده 10 میلیون دلار در سازمانهای بهداشت روان در سراسر جهان که هدف ما را برای ایجاد یک تغییر واقعی مشترک دارند. به مکالمه آنلاین در www.maybelline.com/bravetogether یا در Instagram با بررسیMaybelline و # BraveTogether.

مخاطب:
کریستن تولی[email protected]
مولی میکلسون[email protected]

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1281519/Maybelline_Brave_Together_Logo.jpg

منبع میبلین

منبع میبلین

Laurent Fresnet روح نوآوری خود را سر میز می آورد و مزه شامپاین Mumm را دوباره اختراع می کند

روده های مزون: جستجوی بی امان برای تجربه نهایی

تاریخ روده های مزون تقریباً 200 سال پیش برمی گردد. مشخصه آن پیگیری مداوم نوآوری در تولید شامپاین است. این نگاه به آینده با توجه به شعار بنیانگذار Georges Hermann Mumm بر اساس جستجوی سازش ناپذیر کیفیت استوار است: “Seulement le meilleur” یا “بهترین ها فقط به اندازه کافی خوب است”.

به طور مداوم آینده نگر ، تحقیق شده است روده های مزون همیشه روش های جدیدی برای درک ذات پینوت نوآر ، که میوه قوی ، کامل و ظریف آن به گیاهان خانه ساختار ، پیچیدگی و طراوت درخشان می بخشد.

استاد سلار ، لوران فرسنت ، متولی رسمی میراث 200 ساله مومو ، از این تخصص تخصصی به ارمغان می آورد تا طعم های Pinot Noir را به طور کامل توسعه دهد.

لوران فرسنت برای روده های مزون سنت نوآوری ادامه دارد

لوران فرسنت ، که اهل شامپاین است ، با مونتاژ دی ریمز پیوند شخصی عمیقی دارد زیرا وی در دهکده Grand Cru Sillery در خانواده ای شراب بزرگ شد که برای پنج نسل 100٪ شامپاین Grand Cru را تولید کرده است.

Fresnet ، که به عنوان استاد جدید انبار در ژانویه 2020 پیوست روده های مزون وارد شد ، به ویژه به ثروت terroir خود جلب شد. وی توضیح می دهد: “مامان دارای خارق العاده ترین باغ های انگور در Champagne است.”

تعهد او به نوآوری قبلاً در طی تحصیلات ، ابتدا در یک مرکز تحقیقاتی مشهور در آویز و بعداً در دانشگاه ریمز ، جایی که وی در متخصصان شناسی ، زیست شناسی و بیوشیمی تخصص داشت ، مشهود بود.

از نظر لوران فرسنت ، شامپاین شرابی است که زنده است و به طور مداوم در حال تکامل است. استاد انبار با انرژی و کنجکاوی بی حد و حصر خود ، همان روح ابتکاری را که در آینده دارد به آینده می نگرد روده های مزون از بدو تأسیس الهام گرفته است.

یک برخورد خلاقانه بین استاد انبار ، دانشمند مغز و اعصاب و طراح

لوران فرسنت چالشی جدید را در پیش گرفته است: چشیدن مزه گریه روده طیف کامل طعم های آنها این رویکرد جدید با همکاری گابریل لپوزز ، دانشمند مغز و اعصاب که به مدت 15 سال در حال مطالعه مزه شراب و درک شراب بوده است ، و طراح اکتاو دوگل ، که شاهکار فنی بطری Grand Cordon Stellar را از Mumm – dem مشاهده کرده است ، تهیه شده است. اولین شامپانی که می توان در فضا از آن لذت برد – موفق شده است.

Fresnet با توصیف هر cuvée برای Lepousez شروع کرد: خصوصیات اصلی آن و ظرافت های ظریف تر ، و گاهی نادیده گرفته شده استاد سرداب این آرزو را داشت كه بتواند از هر شراب و رایحه های لطیف تر آن ، تجزیه و تحلیل دقیق و پیچیده تری ارائه دهد. Lepousez با استفاده از تحقیقات خود از علوم اعصاب برای ارزیابی شراب استفاده کرد. در طی چشیدن ، مغز سیگنالهای مختلفی را که توسط حواس تحریک می شوند دریافت می کند. مهمترین آنها بینایی و لمس است. این سیگنال ها بر حس چشایی و در نتیجه قدردانی ما از یک شراب تأثیر می گذارند.

وقتی یک یا چند برداشت حسی متعارف تغییر می کند ، عادت های خودکار ما زیر سوال می رود. تجربه طعم خودجوش بیشتری ایجاد می شود. عطر و طعم های بیشتری به چشم می خورد و چشم اندازهای جدیدی فراتر از ویژگی های ذاتی شراب را می گشاید.

Laurent Fresnet روش های جدیدی را برای تجربه شامپاین های Mumm معرفی می کند

لوران فرسنت ، ایده و تفسیر نشانه های مبتنی بر بینایی و لمس را به اکتاو دوگل سفارش داد ، که باید بر ویژگی های مختلف نهفته ای که فرسنت در هر خانواده نشان می دهد ، تأکید کند. دو لیوان انتخاب شد. یک لیوان یک کاسه صاف و براق به رنگ بنفش تیره و غنی ، با ساقه ای ضخیم و وزن دار روی پایه ای از فولاد ضد زنگ صاف ، پهن و صیقلی رنگی قرار داده بود که نگه داشتن آن را نسبت به یک لیوان شامپاین سنتی سنگین تر می کند.

لیوان دوم از بیرون مات بود ، که به آن حالت یخی و حسی بر لب می داد. ساقه ظریف دارای لبه های تیز است ، در حالی که پایه آلومینیوم ، تا حدودی باریک تر از یک لیوان کلاسیک شامپاین Mumm ، دارای سطحی کمی خشن است. وزن کلی بسیار کمتر از یک لیوان شامپاین معمولی است.

سبک روده ها همانطور که قبلاً هرگز کاوش نشده است

لوران فرسنت از گابریل لپوزز خواست تا قبل از شروع چشیدن مزه ، مهمانان را از طریق یک آزمایش بوی ساده با مشهور Mumm Grand Cordon Cuvée ، که تفاوت های چشمگیری در واکنش های فردی به بوها نشان می دهد ، راهنمایی کند. تحقیقات سال 2019 نشان داد که این تفاوت ها ژنتیکی است. لپوز توضیح داد ، علاوه بر ژن های ما ، به شدت تحت تأثیر حافظه ، ارتباطات عاطفی و بسیاری از عوامل بیرونی قرار داریم ، بنابراین واکنش های ما بسیار فردی و شخصی است.

لوران فرسنت سه cuvées را انتخاب کرد که به ویژه نماینده خانه هستند.

Mumm Grand Cordon Rosé با طعم یک لیوان معمولی ، وقتی وارد دهان می شود از طراوت بالایی برخوردار است و پس از آن شخصیت میوه ای خود را نشان می دهد. از طرف دیگر ، در شیشه های بنفش سنگین تر ، برش ، عمق جذاب و نت های خوشمزه ای از میوه های قرمز (گیلاس مورلو و گیلاس آمارنا) و شیرینی های وین را نشان می دهد.

این آزمایش با Mumm Brut Millésimé 2013 تکرار شد. Laurent Fresnet پیشنهاد کرد ابتدا آن را در شیشه های بسیار سبک و مات با سطح ساختاری که طراوت پنهانی دارد ، بچشید. ظریف، رایحه های شفافی را به نمایش می گذارد که به طور معمول در این گیاه ظاهر نمی شود. این Cuvée قدیمی ، ساختار یافته و دقیق با طعم شیشه Mumm کلاسیک ، نت های شیرینی مطبوعی را ارائه می دهد.

با استفاده از RSRV Blanc de Noirs 2009 ، یک لیوان استاندارد تمام خصوصیات خارق العاده یک Pinot Noir رسیده از Verzenay را آزاد کرد: سخاوت ، پیچیدگی و رایحه میوه های رسیده. با این حال ، وقتی این شراب را در لیوان مات چشید ، طراوت زیادی با رایحه مرکبات و هلو شیرین نشان داد. لوران فرسنت اشاره می کند که این طراوت چشمگیر ایده ای از پیری بالقوه این شراب خارق العاده را می دهد.

نتیجه گیری: “این آزمایش ابتکاری به کشف تفاوت های ظریف پنهان شده در شراب های مادر کمک می کند و نشان می دهد که ما روش واضح ، کلیدوسکوپی و انسانی فوق العاده خود را در واکنش به شامپاین داریم.” لوران فرسنت

# کاوشگران مامان

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1279132/Maison_Mumm_Laurent_Fresnet.jpg

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1279133/Maison_Mumm_Logo.jpg

تماس با مطبوعات:

باستین وندریل
روده های مزون
[email protected]

سیلن فرای
روده های مزون
[email protected]
لطفا با اعتدال لذت ببرید

منبع Maison Mumm

یک برنامه بلند مدت برای مبارزه با اضطراب و افسردگی در سراسر جهان

نیویورک، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – مردم در سراسر جهان از اضطراب و افسردگی رنج می برند. اضطراب بیش از 284 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده است. افسردگی بیش از 264 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده است.1 نیمی از بیماری های روانی از ابتدا شروع می شود سن 14 سال2، و با توجه به Covid-19 ، این تعداد در حال افزایش است. مایبلین نیویورک به عنوان شماره یک مارک بین المللی آرایش ، توانایی ارائه حمایت صحیح برای از بین بردن موانعی را دارد که در رشد شخصی آنها اغلب مانع زنان و جوانان است. ما برنامه جهانی را شروع می کنیم Maybelline Brave Togetherاضطراب و افسردگی را از بین ببرند ، حمایت های مهم فردی را ارائه دهند و به مردم در سراسر جهان کمک کنند تا شجاعانه جهان خود را فتح کنند.

طی دو سال گذشته ، میبلین طرفداری از تحقیقات تخصصی و ایجاد گروه های متمرکز برای بررسی بهتر موضوع بهداشت روانی است. علاوه بر این ، میبلین همچنین با شرکای غیر انتفاعی CRISIS TEXT LINE ، JED و NAMI همکاری کرده است تا به طور مستقیم به افرادی که با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می کنند ، کمک کند. در جهانی که تخمین زده می شود از هر پنج نفر یک نفر دچار اضطراب و افسردگی شود3 زنان بطور نامتناسبی تحت تأثیر قرار می گیرند.چهارم علاوه بر این ، بیشتر بیماری های روانی درمان نمی شوند.5

“میبلین همیشه معتقد بود که ایجاد تغییر در زندگی ممکن است. و ما می دانیم که سلامت روانی برای احساس آمادگی برای آن بسیار مهم است. ” تریشا آیاگاری، رئیس جمهور برند جهانی در میبلین نیویورک. وی افزود: “ما می خواهیم با استفاده از صدای جهانی خود ، ننگ بیماری روانی را از بین ببریم و پشتیبانی را بیشتر در دسترس قرار دهیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، ما باید در کنار کسانی باشیم که با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می کنند. ”

برنامه Maybelline’s Brave Together با همکاری با سازمان های غیرانتفاعی برجسته با هدف کاهش لکه نگران کننده اضطراب و افسردگی ، ارائه حمایت و منابع بین نسلی ، و ترویج فرهنگی که در آن افراد دارای مشکل و عزیزانشان بدانند آنها تنها نمی مانند. این وب سایت که به طور ویژه نگهداری می شود ، به افراد در سراسر جهان امکان دسترسی به یک انجمن آنلاین را می دهد که شامل الهام از دنیای واقعی و داستان هایی از مردم در سفر خود به سلامت روان است و متخصصان ، نکات و منابع مربوط به بهداشت روان را ارائه می دهد.

“یکی از مهمترین متخصصان این برنامه دکتر است. کاتلین پایک، روانشناس بالینی و استاد مرکز پزشکی ایروینگ دانشگاه کلمبیا و دانشکده بهداشت عمومی کلمبیا میلمن. دکتر. پایک مشاور پژوهشی برنامه Brave Together است و یک مطالعه جهانی با بودجه Maybelline را در مورد میزان و دلایل اضطراب و افسردگی در زنان Z تولید می کند. میبلین برای همکاری در ایجاد یک جامعه برای کسانی که می خواهند بیشتر بیاموزند و گوش دهند و مکالمات باز و جسورانه درباره سلامتی عاطفی را تشویق کنند همکاری می کند.

میبلین می خواهد در جایی که بیشتر به کمک نیاز است درست باشد و در حال همکاری با سازمان غیرانتفاعی متن متن بحران برای دسترسی بهتر به مشاوره رایگان و محرمانه 24/7 بحران از طریق پیام کوتاه است. در صورت نیاز به کمک ، می توانید کلمه TOGETHER را از طریق پیام کوتاه به شماره 741741 ارسال کنید تا با مشاور بحران تماس بگیرید.

به منظور با هم بودن و تولید فرهنگ جهانی واقعی برای مبارزه با اضطراب و افسردگی ، میبلین متعهد است طی پنج سال آینده 10 میلیون دلار در سازمان های بهداشت روان در سراسر جهان سرمایه گذاری کنید که می خواهند درست مثل ما تغییراتی ایجاد کنند. با آنلاین بحث کنید www.maybelline.com/bravetogether یا در اینستاگرامMybelline و # BraveTogether.

مخاطب:
کریستن تولی[email protected]
مولی میکلسون[email protected]

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1281519/Maybelline_Brave_Together_Logo.jpg

منبع میبلین

یک برنامه بلند مدت برای مبارزه با اضطراب و افسردگی در سراسر جهان است

نیویورک، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – اضطراب و افسردگی در سراسر جهان تأثیر می گذارد. بیش از 284 میلیون نفر از اضطراب و بیش از 264 میلیون نفر از افسردگی رنج می برند1. نیمی از اختلالات روانی در حدود 14 سالگی ظاهر می شود2، و این تعداد از زمان شروع COVID-19 در حال افزایش است. مایبلین نیویورک به عنوان بزرگترین مارک بین المللی آرایش ، توانایی ارائه پشتیبانی مورد نیاز برای کمک به زنان و جوانان را دارد که از موانع توسعه خود عبور کنند. ما برنامه جهانی را راه اندازی می کنیم Maybelline Brave Together با هدف مشارکت در مبارزه با لکه اضطراب و افسردگی ، ارائه حمایت های ضروری فردی به همه و کمک به همه ، هر کجا که خود را پیدا کنند ، تا با شجاعت زندگی خود را به عهده بگیرند.

طی دو سال گذشته ، میبلین از متخصصان در تحقیقات خود پشتیبانی کرده و گروه های متمرکز را برای دستیابی به بینش در زمینه بهداشت روان تسهیل کرده است. میبلین همچنین با شرکای غیرانتفاعی مانند JEUNESSE ، J’ÉCOUTE ، JED و NAMI همکاری می کند تا تأثیر ملموسی بر افرادی که با اضطراب یا افسردگی دست و پنجه نرم می کنند ، داشته باشد. در جهانی که تخمین زده می شود از هر پنج نفر یک نفر دچار اضطراب و افسردگی است3، زنان بطور نامتناسبی تحت تأثیر قرار می گیرند4 و بیشتر مشکلات بهداشت روانی تشخیص داده نمی شوند یا درمان نمی شوند5.

“میبلین همیشه به قدرت اتفاق افتادن اتفاقات در زندگی ما اعتقاد داشته است. گفت ، و ما می دانیم كه سلامت روان در این سفر كانونی است تریشا ایاگاری، مدیر کل بین المللی مارک Maybelline New York. ما می خواهیم با استفاده از بستر جهانی خود مکالمه در مورد بهداشت روان را از بین ببریم و دسترسی به کمک را آسان تر کنیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، ما باید در کنار کسانی باشیم که با اضطراب و افسردگی زندگی می کنند. ”

برنامه Maybelline’s Brave Together با مشارکت با سازمان های غیرانتفاعی پیشرو هدف از بین بردن کلاله مرتبط با اضطراب و افسردگی ، ارائه حمایت و منابع بین نسلی و ترویج فرهنگی است که به افراد مشکل و عزیزانشان اجازه می دهد تا بدانند که آنها تنها نیستند. این سایت آنلاین اختصاصی به افراد در سراسر جهان امکان دسترسی به یک انجمن آنلاین را می دهد که در آن می توانند الهام بخش و داستان های واقعی را از افراد دارای مشکلات بهداشت روان ، همچنین مشاوره و مشاوره کسب کنند. منابع متخصصان بهداشت روان

یکی از کارشناسان اصلی برنامه D استدوباره کاتلین پایک ، روانشناس بالینی و استاد مرکز پزشکی ایروینگ از دانشگاه کلمبیا و دانشکده بهداشت عمومی کلمبیا میلمن. ددوباره پایک به عنوان مشاور علمی برنامه شجاع با هم کار می کند و یک مطالعه جهانی را با حمایت مالی مایبلین در مورد شیوع و علل اضطراب و افسردگی در زنان هزاره انجام می دهد. ” تحت فشار قرار دادن برنامه ای مانند این در حال حاضر ، و من افتخار می کنم که با Maybelline در زمینه طراحی جامعه ای اختصاص داده شده به افرادی که می خواهند مکالمات باز و شجاعانه در مورد بهزیستی عاطفی را یاد بگیرند ، گوش دهند و الهام بگیرند همکاری می کنم. “

میبلین برای ارتباط با جامعه ما در محل استقرار خود ، با یک سازمان غیرانتفاعی مشهور Kids Help Phone همکاری کرده است تا از طریق پیام های متنی. نیازمندان می توانند برای برقراری ارتباط مستقیم با یک مشاور بحران پیام TOGETHER را به شماره 741741 ارسال کنند.

با روحیه همبستگی و ترویج فرهنگ جهانی حمایت از اضطراب و افسردگی ، میبلین متعهد به سرمایه گذاری است طی پنج سال آینده 10 میلیون دلار در سازمان های بهداشت روان در سراسر جهان که هدف ما برای ایجاد تغییر مشترک است. به مکالمه آنلاین در www.maybelline.com/bravetogether یا با وارد کردنMaybelline و # BraveTogether در اینستاگرام.

مخاطب :
کریستن تولی[email protected]
مولی میکلسون[email protected]

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1281519/Maybelline_Brave_Together_Logo.jpg

منبع میبلین

HalloweenCostumes.com نتایج نظرسنجی “Halloween in America” ​​سال 2020 آنها را منتشر کرد

شمال مانکاتو ، مین.، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – HalloweenCostumes.com ، بزرگترین خرده فروش آنلاین لباس هالووین ، رسماً نتایج سال 2020 خود را منتشر کرد “هالووین در آمریکا“نظرسنجی. با اثرات اقتصادی COVID-19 ، بسیاری از مردم متعجب نیستند که چگونه ویروس بر نحوه جشن هالووین امسال تأثیر می گذارد. HalloweenCostumes.com از 1505 پاسخ دهنده برای بررسی اینکه چگونه ایالات متحده این هالووین آینده را جشن می گیرد.

یافته های کلی:

  • 30.86٪ از بزرگسالان مورد بررسی معتقدند كه كودكان در سنین 13-14 سالگی باید خودشان بتوانند كلیك كنند. سایر پاسخ ها شامل سنین 7 تا 8 سال (19/5 درصد) ، سنین 9 تا 10 سال (70/8 درصد) ، سن 12-12 سالگی (70/28 درصد) و بیش از 15 سال (55/26 درصد) بود.
  • 69/36 درصد گفتند که ترفند یا درمان محدودیت سنی ندارد. سایر پاسخ ها شامل 11 سال به بالا (44/2 درصد) ، 13 سال به بالا (62/8 درصد) ، 15 سال به بالا (29/24 درصد) و 17 سال به بالا (95/27 درصد) بود.
  • 40.39٪ در صورت وجود لباسهای مناسب دختران به اندازه کافی مطمئن نبودند. سایر پاسخها شامل بله (30.75٪) و خیر (28.86٪) بود.
  • 27/34 درصد گفتند که گزینه های لباس اندازه بزرگ به اندازه کافی وجود ندارد. پاسخهای دیگر شامل بله (54/15 درصد) و مطمئن نیستم (50/19 درصد).
  • از هر 5 صاحب حیوان خانگی که از این نظرسنجی استفاده کرده اند 1 نفر گفته است که برای هالووین حیوان خانگی خود را با لباسی می پوشند.
  • 34.17٪ از بزرگسالان مورد مطالعه گفتند كه هالووین امسال را نسبت به سال گذشته كمتر خرج می كنند. پاسخهای دیگر شامل بیشتر (7.86٪) ، همان (33.65٪) و مطمئن نیستم (24.31٪).
  • 31.65٪ از بزرگسالان مورد بررسی مطمئن نیستند که COVID-19 بر نحوه جشن هالووین امسال تأثیر می گذارد یا خیر. پاسخهای دیگر شامل بله (39.85٪) و خیر (28.5٪) بود.
  • از هر 3 بزرگسال مورد بررسی 1 نفر گفت که این هالووین ماسک محافظتی از چهره خود می پوشد. پاسخهای دیگر شامل بله ، اما تحت ماسک های هالووین (9/19 درصد) ، نه (96/19 درصد) است و من مطمئن نیستم (5/26 درصد).

وقتی از آنها س askedال شد که چگونه می خواهند امسال هالووین را جشن بگیرند:

  • 36.70٪ بزرگسالان پاسخ دادند که به افراد فریب دهنده یا درمانگر آب نبات می دهند.
  • 19.18٪ بزرگسالان آب نبات را برای خود تهیه می کنند.
  • 58/12 درصد از پاسخ دهندگان پاسخ دادند که به یک صندوق عقب می روند یا یک رویداد معالجه می کنند.
  • 12.44٪ بزرگسالان در یک مهمانی حضوری شرکت می کنند / میزبانی می کنند.
  • 5.36٪ گفته اند که در یک مهمانی آنلاین / از راه دور شرکت می کنند / میزبان آن هستند.
  • 42.32٪ از پاسخ دهندگان گفتند که در خانه تزئین می کنند و جشن می گیرند.
  • 0.17٪ از پاسخ دهندگان امسال هالووین خود را صرف کار می کنند.
  • 14.71٪ از پاسخ دهندگان گفتند که هالووین را در سال 2020 جشن نمی گیرند: این داده ها در نتایج بالا مشخص نیست.

گرچه امسال هالووین متفاوت برگزار می شود ، تام فالنشتاین، مدیر عامل شرکت HalloweenCostumes.com ، می گوید این شرکت در مورد جشن امسال خوش بین است و در حال آماده شدن برای یک فصل شلوغ با افزایش دیرتر از حد معمول است.

فالنشتاین گفت: “ما در مارس و آوریل افت اولیه در فروش کلی لباس را شاهد بودیم. اما طی چند ماه گذشته شاهد افزایش فروش ما نسبت به سال دیگر بودیم.”

فالنشتاین همچنین فرض می کند که افزایش فروش تا حدی به دلیل تمایل مصرف کنندگان به جلوگیری از خرید حضوری در طی بیماری همه گیر است. وی همچنین اشاره کرد بخشی از خوش بینی آنها ناشی از فروش لباس اسم حیوان دست اموز عید پاک آنها است که به بالاترین حد خود رسیده است.

فالنشتاین گفت: “عملکرد قوی لباس های اسم حیوان دست اموز عید پاک ما در حالی که همه گیر در سراسر کشور در حال گسترش بود ، نشان داد که اکثر مردم هنوز از جشن گرفتن تعطیلات بسیار هیجان زده هستند. حتی اگر مجبور باشند به شیوه دیگری جشن بگیرند.”

فالنشتاین می گوید اگرچه احتمالاً همه گیری در هالووین تأثیراتی خواهد داشت ، اما این شرکت چندین روش خلاقانه برای جشن گرفتن تعطیلات دیده است.

“ما گزینه های زیادی برای مهمانی های ترفند و هالووین خواهیم دید. ما خانواده هایی را دیده ایم که جشن های خلاقانه ای از جمله کیسه های چمدان ، صندوق عقب یا موکب های اتومبیل را برنامه ریزی می کنند تا بتوانند با خیال راحت فصل را جشن بگیرند. با وجود همه این تغییرات وجود دارد ، یک جنبه وجود دارد که ما اعتقاد داریم همان خواهد ماند ، دوستداران هالووین در سراسر کره خاکی هنوز هم لذت لباس پوشیدن را در این سال تجربه خواهند کرد. هالووین ، “فالنشتاین گفت.

“سنت های خانوادگی می توانند مانند همیشه با چند تغییر منحصر به فرد برای سلامتی و ایمنی همه دوام داشته باشند. هالووین برای مردم در سراسر جهان یک زمان مبارک از سال است و فکر می کنم همه ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.”

برای اطلاعات بیشتر یا برای درخواست یک نسخه از نظرسنجی ، لطفاً با Henni Kristiansen با شماره 507-386-0207 داخلی تماس بگیرید. 216 یا [email protected]

روش شناسی

این مطالعه برای HalloweenCostumes.com از طریق Google Surveys انجام شده است. این نظر سنجی با 1505 بزرگسال آمریکایی در سنین 18 تا 54 سالگی از 8 تا 10 سپتامبر سال 2020 مصاحبه کرده است.

درباره HalloweenCostumes.com:

واقع در شمال مانکاتو ، مینه سوتا، HalloweenCostumes.com یک تجارت خانوادگی است و اداره می شود. آنچه که به عنوان فعالیت یک تجارت کوچک از یک گاراژ دو ماه در سال آغاز شد ، در کمتر از یک دهه به یک خرده فروش آنلاین شناخته شده جهانی با بیش از 300 کارمند در طول سال و هزاران کارمند فصلی تبدیل شده است. این شرکت در طول سال به بیش از 150 کشور جهان ارسال می شود و بزرگترین تولیدکننده لباس در جهان است. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به https://www.halloweencostumes.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه ها: Henni Kristiansen ، 507-386-0207 ext. 216 [email protected]

تصاویر مرتبط

Halloween-2020-Costumes-and-masks.jpg
لباس و ماسک هالووین 2020
سه کودک با لباسهایی با ماسکهای متناسب لباس پوشیدند

halloween-in-america-infographic.jpg
اینفوگرافیک “هالووین در آمریکا”
نتایج نظرسنجی

لینک های مربوطه

HalloweenCostumes.com

وبلاگ نتایج “نظرسنجی هالووین در آمریکا” در سال 2020

منبع HalloweenCostumes.com

لینک های مربوطه

https://www.halloweencostumes.com

شکلات های آشپزی اصل KOHLER شکلات جدید و بدون شکر باورنکردنی منتشر می کند

شکلات دستور العمل اصلی KOHLER به طرز ماهرانه ای طعم ، کیفیت و آگاهی از سلامتی را در هر آفرینش جدید پیچیده است. هر قطعه دارای مخلوط گاناش مخملی از KOHLER دستور العمل اصلی شکلات شیر ​​بدون قند و شربت وانیل بدون قند کاردستی است که در یک پوسته 41٪ شکلات شیر ​​بدون شکر کاکائو فرو رفته است. این ترکیب متمایز با استفاده از مواد ممتاز بدون قند ، با هر قطعه ای که توسط شکلات های با استعداد و هنر ساخته شده و به صورت جداگانه ساخته شده ، طعم شکلاتی باورنکردنی ایجاد می کند.

باور نکردنی بدون قند شکلات یک محصول جدید مهم برای ما است زیرا ما با پشتکار در ایجاد یک گزینه سالم تر برای مصرف کنندگان خود بدون به خطر انداختن سلیقه کار می کنیم ، ” تاد ملان، مدیر فروش. “عطر و طعم یادآور شکلات داغ انحطاطی است ، بدون همه” چیزهای بد “.

باور نکردنی بدون قند شکلات در حال حاضر در دسترس است کافه شکلات Craverie در فروشگاه های وودلیک در کهلر، بازار Woodlake در کهلر، و آنلاین در KohlerChocolates.com. شکلات های دستور العمل اصلی KOHLER به طرز ماهرانه ای در طبیعت عجیب و غریب ایجاد می شوند دهکده کهلر در Destination Kohler.

بارگیری تصاویر

تاریخچه شکلات های آشپزی اصلی KOHLER: داستان شکلات های آشپزی اصلی KOHLER با لاک پشت ها آغاز می شود ، و نه فقط یک لاک پشت معمولی – ترکیبی پیچیده از شکلات ؛ کارامل دودی ، سوخته و با اسپندهای نمکی که برای اندازه و کمال آنها دستچین شده بود ، تمام شد. لاک پشتی که آزمایشات دقیق ، بسیاری از ترفندهای دستور العمل و نمونه گیری گسترده را انجام داد توسط سرآشپزهای مشهور در Destination Kohler کامل شد و توسط رئیس اجرایی شرکت Kohler برکت داده شد ، هربرت V. کوهلر ، جونیور، برای راه اندازی شکلات های اصلی KOHLER در سال 2007. امروزه ، Terrapins اصلی پایه و اساس یک تجارت شکلات پر رونق شده است که از بهم ریختن بازار امتناع می ورزد ، و به دنبال کشف فرصت های بی حد و حصر طعم با مواد اولیه طبیعی است. Terrapins از آن زمان به چهار نوع خوشمزه گسترش یافته و این شرکت به تنوع بخشیدن به شکلات های خود ادامه داده است. در سال 2016 ، شرکت کوهلر با راه اندازی بازار وارد بازار جدیدی شد شکلات های آشپزی اصل KOHLER براندی؛ این روح به طور طبیعی با شکلات تلخ کهلر تزریق می شود ، و طعم و تجربه ای بی نظیر از ارواح فراهم می کند.

خطوط امضای شکلات های آشپزی اصل KOHLER در سراسر سال در دسترس است کافه شکلات Craverie و بصورت آنلاین در KohlerChocolates.com. کافه Craverie Chocolatier یکی از 15 موسسه غذاخوری در Destination Kohler است که در واقع شده است کوهلر ، ویسکانسین. این استراحتگاه دارای چهار زمین گلف قهرمانی در تنگه های سوت و Blackwolf Run و یک پنج ستاره فوربس آبگرم کهلر واترز. در فیس بوک از حوادث متوسل مطلع شوید ، facebook.com/americanclub و در توییتر ، www.twitter.com/theamericanclub. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفا با 800-344-2838 تماس بگیرید یا مراجعه کنید DestinationKohler.com.

درباره گروه مهمان نوازی و املاک کوهلر
نمایه Kohler Co. این مکان دارای مکان های معروف گلف از مسابقات Whistling Straits و Blackwolf Run است. یک ملک خواهر ، هتل Old Course ، Golf Resort & Spa در آن اقامت دارد سنت اندروز ، اسکاتلند، زادگاه گلف ، و به عنوان یکی از لوکس ترین استراحتگاه های جهان شناخته شده است. در سال 2017 ، شرکت کوهلر LODGE KOHLER ، 4 ستاره را در قلب Titletown ، در گرین بی ، ویسکانسین.

درباره Destination Kohler
هرب کهلر گروه کوهنوردی و مهمانداری Kohler Co. را با احیای باشگاه آمریکایی از یک خوابگاه مهاجر ایجاد کرد و سپس زمین های گلف قهرمانی ، The Straits و The Irish at Whistling Straits و The River and Meadow Valleys در Blackwolf Run را ساخت ، همه توسط پیت رنگ و همه در 100 دوره برتر دولتی قرار دارند. Straits در سپتامبر 2021 میزبان جام رایدر خواهد بود. آبگرم کوهلر تنها آبگرم پنج ستاره فوربس در ویسکانسین. این اقامتگاه دارای 500 هکتار رودخانه و جنگل و 15 مرکز غذاخوری از رستوران چهار ستاره مهاجر تا کرایه میخانه سنتی اسب و گاوآهن و همچنین حیات وحش رودخانه است. هرب کهلر معتقد است که کابین رودخانه حیات وحش بهترین غذاخوری های عالی کشور را در آن دارد ایالات متحده. این استراحتگاه در محیط اطراف واقع شده است دهکده کوهلر ، ویسکانسین، یک ساعت جنوب از خلیج سبز، یک ساعت شمال میلواکی و دو ساعت و نیم شمال از شیکاگو در I-43.

COVID-19 به روز کنید
Destination Kohler به سلامت و ایمنی مهمانان و همکاران متعهد است. با اولویت اصلی ایمنی ، ما استانداردهای بالای خانه داری و نظافت را در کل مشاغل خود ارتقا داده ایم.

  • آموزش مرتبط و فرآیندهای استاندارد برای بهداشت ، بهداشت و پاکیزگی
  • روش های تمیز کردن عمیق و افزایش دفعات تمیز کردن با ضد عفونی کننده های مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در تمام اتاق های مهمان ، مکان های عمومی و نقاط تماس
  • پروتکل های ایمنی و بهداشت مواد غذایی برای همه رستوران ها ، در اتاق های غذا خوری و کنفرانس
  • ایستگاه های ضدعفونی کننده دست که در سراسر محل رفت و آمد برای مهمانان و همکاران قرار دارند
  • ماسک های محافظ و سایر تجهیزات محافظت شخصی (PPE) که توسط همکاران استفاده می شود
  • رهنمودهای فاصله اجتماعی در کل توچال
  • بررسی اجباری دما برای میهمانان هنگام ورود به هتل های ما
  • مهر و موم درب برای تأیید اینکه کسی پس از تمیز کردن و تمیز کردن عمیق به اتاق مهمان وارد نشده است
  • ما توصیه ها و دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) را کنترل می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کاملاً فعلی هستیم.

مخاطب: لیزبت رینکن-ماس
[email protected]
920-226-7520

SOURCE مقصد کهلر

لینک های مربوطه

http://DestinationKohler.com


InMed اعلام کرد تکمیل درمانهای موضوعی در فاز 1 آزمایش بالینی کرم INM-755 CBN در افراد سالم

ونکوور ، قبل از میلاد، 24 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت داروسازی InMed (“InMed” یا “شرکت”) (TSX: IN) (OTCQX: IMLFF) ، یک شرکت دارویی در مرحله بالینی است که دارویی را هدف قرار می دهد که بیماری هایی با نیاز پزشکی زیاد برآورده نشده را هدف قرار می دهد و در توسعه بالینی کانابینول پیشرو است (“CBN”) ) ، امروز اعلام كرد كه تمام افرادي كه در آزمايش باليني فاز 1 خود با INM-755 شركت كرده اند ، درمان را به پايان رسانده اند. INM-755 به عنوان یک کرم موضعی مبتنی بر CBN برای درمان بالقوه اپیدرمولیز بولوزا (“EB”) و همچنین سایر بیماری های پوستی بالقوه در حال تولید است.

کارآزمایی بالینی 755-102-HV یک مطالعه فاز 1 تصادفی ، دو سو کور ، کنترل شده توسط وسیله نقلیه است که برای ارزیابی ایمنی و تحمل کرم INM-755 که روزانه روی زخم های اپیدرمی در افراد داوطلب سالم اعمال می شود ، طراحی شده است. هشت فرد بالغ با دو قدرت کرم INM-755 طی یک دوره درمان 14 روزه تحت درمان قرار گرفتند. همانند اولین آزمایش بالینی فاز 1 InMed با INM-755 ، آزمایش 755-102-HV نیز در مرکز تحقیقات داروی انسانی در لیدن انجام می شود ، هلند.

با وجود بیماری همه گیر COVID-19 و محدودیت های ناشی از آن که بر برنامه های توسعه بالینی در سراسر جهان تأثیر گذاشته است ، مرحله کامل درمان این آزمایش فاز 1 دوم تنها با تأخیر نسبتاً کافی نسبت به جدول زمانی اولیه به دست آمد. با اتمام مراحل درمان 755-101-HV و 755-102-HV و با فرض مثبت بودن اطلاعات ایمنی و تحمل INM-755 در هر دو پوست سالم و زخم های اپیدرمی ، شرکت در موقعیت بهتری قرار دارد تا برنامه ریزی دقیق را برای اولین آزمایش کارآیی در بیماران مبتلا به EB.

InMed پیش بینی نتایج گزارش از هر دو آزمایش فاز 1 در نیمه دوم تقویم 2020 و با فرض مثبت بودن نمایه ایمنی برای INM-755 ، ارائه پرونده های نظارتی برای اولین آزمایش کارآیی در بیماران مبتلا به EB در اوایل سال 2021.

درباره InMed: InMed Pharmaceuticals یک شرکت دارویی در مرحله بالینی است که خط لوله ای از داروهای مبتنی بر کانابینوئید را توسعه می دهد و در ابتدا بر روی مزایای درمانی کانابینول (CBN) در بیماری های با نیاز پزشکی بالا برآورده نشده است. این شرکت به ارائه گزینه های درمانی جدید به بیمارانی که ممکن است از داروهای مبتنی بر کانابینوئید بهره مند شوند اختصاص داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.inmedpharma.com مراجعه کنید.

درباره INM-755: INM-755 یک کرم CBN است که به عنوان یک درمان موضعی برای درمان اپیدرمولیز بولوزا (EB) و سایر بیماری های پوستی است. داده های پیش بالینی نشان می دهد که INM-755 ممکن است به تخفیف علائم برجسته EB ، مانند التهاب و درد کمک کند و همچنین به طور بالقوه یکپارچگی پوست را در زیر مجموعه ای از بیماران EB Simplex بازیابی کند.

درباره Epidermolysis Bullosa (EB): EB نام جمعی از گروهی از اختلالات ژنتیکی است که با پوست شکننده و غشاهای مخاطی مشخص می شود و به راحتی آسیب می بینند و منجر به تاول و زخم شدن گسترده می شود. تاول ها ممکن است در پاسخ به آسیب جزئی ، حتی در اثر گرما ، مالش ، خراش یا نوار چسب ظاهر شوند. این بیماری هیچ درمان تایید شده ای ندارد و بیشتر درمان های فعلی به منظور تسکین علامت دار است.

توجه داشته باشید احتیاط در مورد اطلاعات آینده نگر:

این نسخه خبری شامل “اطلاعات آینده نگر” و “گزاره های آینده نگر” (در مجموع “اطلاعات آینده نگر”) به معنای قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار است. اطلاعات آینده نگر بر اساس انتظارات و باورهای فعلی مدیریت استوار است و در معرض خطرات و عدم قطعیت هایی است که می تواند نتایج واقعی را با آنچه در بیانیه های آینده نگر توصیف می کند متفاوت کند. اطلاعات منتشره در این خبر شامل گزاره هایی در مورد: پیشگام پیشرفت در بالینی CBN است. درمان EB و سایر بیماریهای پوستی توسط INM-755 ؛ فرض داده های مثبت و قابل تحمل INM-755 در هر دو پوست سالم و زخم های اپیدرمی ؛ شرکت در موقعیت بهتری برای پیشبرد برنامه ریزی دقیق برای اولین آزمایش کارآیی در بیماران EB قرار دارد. پیش بینی نتایج گزارش هر دو آزمایش فاز 1 در نیمه دوم تقویم سال 2020 ؛ ارائه پرونده های نظارتی برای اولین آزمایش کارآیی در بیماران مبتلا به EB در اوایل سال 2021 ؛ ایجاد خط لوله داروهای مبتنی بر کانابینوئید در بیماری هایی که نیاز پزشکی آنها برآورده نشده زیاد است. ارائه گزینه های درمانی جدید به بیمارانی که ممکن است از داروهای پایه کانابینوئید بهره مند شوند. و INM-755 قادر است علائم EB را از بین ببرد ، مانند التهاب و درد ، و همچنین به طور بالقوه یکپارچگی پوست را در زیر مجموعه بیماران EB Simplex برطرف کند.

با توجه به اطلاعات آینده نگر موجود در این نسخه خبری ، InMed فرضیه های زیادی را در مورد موارد دیگر بیان کرده است: داده های مثبت ایمنی و تحمل INM-755 در هر دو پوست سالم و زخم های اپیدرمی. ادامه و به موقع داده های اثر بخشی بالینی و بالینی مثبت ؛ سرعت تصویب مقررات و نتایج گزارش توانایی قرارداد با شرکای مناسب تقاضا برای محصولات InMed ؛ و ، ثبات اقتصادی و بازار ادامه دارد. در حالی که InMed این فرضیات را معقول می داند ، اما این فرضیات ذاتاً تحت عدم اطمینان و شرایط اقتصادی ، تجاری ، رقابتی ، بازار و اجتماعی قابل توجهی هستند.

علاوه بر این ، عوامل خطر شناخته شده و ناشناخته ای وجود دارد که می تواند باعث شود نتایج واقعی ، عملکرد یا دستاوردهای InMed با نتایج آینده ، عملکرد یا دستاوردهای بیان شده یا ضمنی توسط اطلاعات آینده نگر موجود در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. عوامل خطر شناخته شده شامل موارد دیگر است: شیوع و تأثیر COVID-19 ممکن است بدتر شود. آزمایش بالینی و بالینی ممکن است نتایج مطلوب را به موقع یا به هیچ وجه ایجاد نکند. برنامه های نظارتی و نتایج گزارش ممکن است به موقع ، یا اصلاً تأیید نشوند. موارد صدور مجوز و واردات حشیش ممکن است جدول زمانی توسعه پیش بینی شده ما را به تأخیر بیندازد. شرکای مناسب ممکن است واقع نشوند. شرایط اقتصادی یا بازار ممکن است بدتر شود. ذخایر نقدی موجود ممکن است برای اجازه دادن به InMed برای تکمیل نقاط عطف مهم آینده ما کافی نباشد. و توسعه یک فناوری ساخت بیوسنتز اختصاصی برای تولید کانابینوئیدهای درجه دارویی و همچنین خط لوله ای از داروها با هدف قرار دادن بیماری هایی با نیاز پزشکی زیاد برآورده نشده ، ممکن است در حد مطلوب موفقیت آمیز نباشد. بحث کامل تر در مورد خطرات و عدم اطمینان پیش روی InMed در جدیدترین فرم اطلاعات سالانه InMed و سایر افشای مداوم ثبت شده در مراجع نظارتی اوراق بهادار کانادا در SEDAR در www.sedar.com ارائه شده است.

کلیه اطلاعات آینده نگر در اینجا با این بیانیه احتیاطی کاملاً واجد شرایط هستند و InMed از هرگونه تعهد در مورد تجدید نظر یا به روزرسانی هرگونه اطلاعات آینده نگرانه یا اعلام علنا ​​نتیجه هرگونه تجدید نظر در هر یک از اطلاعات آینده نگر موجود در این مقاله صرف نظر می کند برای انعکاس نتایج ، رویدادها یا تحولات آینده ، مگر اینکه طبق قانون لازم باشد.

هیچکدام تورنتو موجودی خدمات ارائه دهنده خدمات و مقررات خود را مبادله و یا مسئولیت راجع به سازگاری یا صحت این انتشار را مورد بازبینی قرار داده یا قبول کرده اند.

منبع InMed Pharmaceuticals Inc.

لینک های مربوطه

www.inmedpharma.com

افسون Cheongsam در شنیانگ تبلیغ شد

این رویداد ترکیبی از میراث فرهنگی ناملموس منسوجات و صنعت cheongsam را در کشور ارتقا داد شنيانگ، “پایتخت باستانی cheongsam” ، و همچنین بیشتر نشان دهنده فرهنگ لباس و جذابیت مد از شنيانگ، یک شهر مشهور تاریخی و فرهنگی.

فرهنگ Cheongsam از سال 1636 به جهان در جهان رایج شد شنيانگ. Cheongsam منبع مهمی برای ارتقا توسعه صنعت فرهنگی در است شنيانگ. شنيانگ جشنواره فرهنگ Cheongsam را به منظور توسعه لباس ، گردشگری فرهنگی و سایر صنایع برگزار خواهد کرد.

پروژه آکادمی میراث فرهنگی ناملموس Tongshijie از Shenyang Shengjing منچو گلدوزی صنعت گروه فرهنگی شرکت آموزشی ویبولیتین یک کنفرانس موضوع “خوشنویسی گلدوزی Shengjing Manchu گسترش میراث فرهنگی ناملموس” در شنيانگ در همان روز ، که همچنین یکی از فعالیتهای مهم چهارمین کنفرانس میراث فرهنگی ناملموس نساجی چین و دومین کنفرانس بود چین (شنيانگ) جشنواره فرهنگ Cheongsam.

آکادمی میراث فرهنگی ناملموس Tongshijie تابع “پروژه انتشار سه بعدی گلدوزی مانگو” است ، و توسط وزارت بازرگانی و پنج وزارتخانه و کمیسیون دیگر به عنوان “پروژه صادرات کلید فرهنگی ملی” رتبه بندی شده است. آکادمی میراث فرهنگی ناملموس میراث فرهنگی ناملموس را به عنوان هدف در نظر می گیرد. این نشان دهنده اعتماد به نفس و انسجام فرهنگی همه گروه های قومی است.

پیوندهای تصویر پیوندها:

پیوند: http://asianetnews.net/view-attachment؟attach-id=372367
عنوان: چهارمین کنفرانس میراث ناملموس نساجی چین و دومین کنفرانس چین (شنيانگ) جشنواره فرهنگ Cheongsam افتتاح شد.

پیوند: http://asianetnews.net/view-attachment؟attach-id=372374
عنوان: در محل کنفرانس موضوع “گلدوزی مانچو شنگ جینگ ، میراث فرهنگی ناملموس میراث فرهنگی”

منبع بخش تبلیغات شهرداری شنیانگ

رپ آزاد و مخترع برای تبلیغ هامپوس با هم تیم می شوند

غرب میدلندز ، انگلیس، 23 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – مخترع اسباب بازی بزرگسالان هامپوس راب استفنسون اخیراً با رپر آزاد سبک آمریکایی ارتباط برقرار کرده است هری مک برای ایجاد یک ویدیوی خارج از کاف که محصول انقلابی او را تبلیغ می کند. این دو کاملاً اتفاقی به صورت آنلاین ملاقات کردند ، اما نتیجه نهایی یک ویدیوی قابل توجه بود که اکنون در صفحه یوتیوب مک در دسترس است.

به گفته استفنسون ، او تصمیم گرفت از وب سایت چت Omegle بازدید کند به امید برقراری ارتباط با کاربرانی که مطابق با اطلاعات جمعیتی هدف او هستند. هدف شرکت در چند گپ و گفتگو و شاید به دست آوردن برخی ایده های بازاریابی بود. استفنسون ادعا می کند که قبل از آمادگی برای ورود به سیستم شرایط خوبی نداشته است.

این زمانی است که مک خودش را معرفی کرد و شروع به گفتگو کرد. استفنسون آموخت که مک در ایالات متحده به دلیل سبک بداهه گویی در رپ شناخته شده است. آنچه مك از آن به عنوان “میله های چریكی” یاد می كند ، ویژگی های اوست كه در خیابان قدم می زند و آنچه را می بیند رپ می كند. او هیچ آمادگی از قبل ندارد. او بر اساس هر آنچه که در آن زمان روبرو می شود در زمان واقعی رپ می زند.

کانال YouTube در مک دارای فیلم هایی است که نشان می دهد وی بهترین کار خود را در خیابان های LA انجام می دهد. او همچنین با طرفداران بصورت آنلاین ملاقات می کند تا از ایده هایی که به او می اندازند رپ کند. استفنسون این کار را انجام داد ، و چند کلمه و عبارت درباره اختراع خود به ماک داد. سپس نشست و اجازه داد مک کار خود را انجام دهد.

استیونسون گفت: “ملاقات با هری به من انگیزه فوری داد زیرا اشتیاق او بر من فشار آورد.” “هنگامی که او از من خواست چند کلمه یا عبارتی را که می تواند در مورد آنها رپ بگوید به او بگویم ، من فوراً به فکر هامپوس افتادم. او به سرعت چیزی را ایجاد کرد که فوق العاده خوب بود.”

استفنسون گفت که در ابتدا در مورد اجازه دادن به مک برای انتشار فیلم نتیجه در کانال YouTube خود مطمئن نیست. اما استیونسون پس از تأمل درمورد این موضوع ، تصمیم گرفت که تبلیغات ارزش هرگونه خجالت شخصی را که ممکن است نسبت به دیده شدن در اینترنت احساس کند ، بدون اینکه خود را برای جلسه آماده کند ، احساس کند.

بینندگان علاقه مند می توانند با مراجعه به این پیوند ویدیوی قسمت 3 Harry Mack Omegle Bars را ببینید

در باره هری مک

هری مک یک رپ سبک سبک آمریکایی است که میلیون ها نفر را در آمریکا سرگرم کرده است. او به دلیل سبک بصری همراه با توانایی ذاتی اش در استفاده از موسیقی برای اظهارنظر درباره هر موضوعی کاملاً مشهور است. مک در نمایشگاه الن دی جنرس ظاهر شده و با او کار کرده است کندریک لامار، موسیقی RedBull و سایر نهادهای معروف. او در یک کمپین تبلیغاتی 2018 میتسوبیشی حضور داشت آمریکای شمالی. هری مک YouTube https://www.youtube.com/channel/UC59ZRYCHev_IqjUhremZ8Tg

در باره راب استفنسون

راب استفنسون مخترع انگلستان و نیروی محرکه Humpus است.

اطلاعات تماس:
راب استفنسون
تلفن: +44 (0) 7487 446 163
پست الکترونیک: [email protected]
وب سایت: humpus.com

SOURCE Humpus

تا زمانی که آنها به ماهی تبدیل نشوند ، بچه ها به شما احتیاج دارند تا آنها را در آب و اطراف آن ایمن نگه دارید

PSA جدید در اینجا موجود است: https://www.youtube.com/watch؟v=Qv7sj-1AP3w

دانلود: https://spaces.hightail.com/space/vLTq2SWUHo

واشنگتن، 22 سپتامبر 2020 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – غرق شدن همچنان مهمترین علت مرگ غیر ارادی در کودکان 1 تا 4 سال است و مرگ و میر در کودکان 1 تا 15 سال همچنان افزایش می یابد. از آنجا که خانواده ها برای کاهش شیوع COVID-19 بیشتر در خانه می مانند ، حتی با رسیدن ماه های سردتر خطر غرق شدن کودک نیز افزایش می یابد.

اعلامیه خدمات عمومی جدید (PSA) “چه می شود اگر کودکان به ماهی تبدیل شوند؟ “کمپین ملی آموزش عمومی برای کاهش غرق شدگی کودکان استخر سرگرم کننده ایمن تضمین شده است، کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده (با نام CPSC) در تلاش است تا به والدین یادآوری کند که کودکان نمی توانند مانند ماهی شنا کنند و توصیه های روشنی در مورد نگهداری ایمن تر برای کودکان درون و نزدیک آب.

علاوه بر پیام های ایمنی مشترک در این PSA جدید ، این کمپین است استخر سرگرم کننده ایمن تضمین شده است خانواده ها را به رعایت این نکات ایمنی برای محافظت از کودکان در آب و اطراف آن دعوت می کند:

  • هرگز کودک را بدون نظارت در آب و یا در نزدیکی آب رها نکنید و همیشه یک Water Watcher بزرگسال تعیین کنید. آن شخص نباید به هیچ وجه بخواند ، پیام کوتاه بفرستد ، از تلفن های هوشمند استفاده نكند یا حواس او را پرت كند. این توصیه علاوه بر استخر و آبگرم ، شامل وان ها ، سطل های آب ، برکه های تزئینی و آبنماها می باشد.
  • اگر استخر یا آبگرم دارید ، از لایه های محافظتی استفاده کنید ، از جمله نصب حصار چهار طرفه خود بسته شونده و خودکار.
  • بیاموزید که چگونه CPR (احیای قلبی ریوی) را به کودکان و بزرگسالان بدهید. بسیاری از جوامع آموزش CPR را بصورت آنلاین ارائه می دهند.
  • شنا را بیاموزید و به کودکان شنا بیاموزید.
  • برای جلوگیری از به دام افتادن ، کودکان را از شبکه های فاضلاب و لوله ها و سایر دهانه ها دور نگه دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام استخرها و آبگرم مورد استفاده شما دارای پوشش هایی هستند که از استانداردهای ایمنی فدرال برخوردار هستند و اگر نمی دانید ، از ارائه دهنده خدمات استخر خود در مورد پوشش های تخلیه ایمنتر بپرسید
  • برای اینکه کودکان با بازی ها و فعالیت های ایمنی در فضای مجازی سرگرم و آموزش ببینند ، به گوشه کودکان مراجعه کنید استخر ایمن ، تفریح ​​تضمینی.
  • یک خانواده را به ایمنی آب متعهد شوید و منابع آموزشی را از اینجا بررسی کنید استخر ایمن ، تفریح ​​تضمینی

طبق جدیدترین داده های CPSC ، به طور متوسط ​​379 مورد غرق شدگی مرگبار در کودکان زیر 15 سال در استخرها یا آبگرم از سال 2015 تا 2017 گزارش شده است. نرخ غرق شدگان مرگبار سالانه به تدریج بین سال های 2015 و 2017 افزایش یافته است ، با اوج 395 مورد مرگ گزارش شده در کودکان زیر 15 سال در سال 2017. تنظیمات مسکونی ، مانند خانه کودک ، عضو خانواده ، دوست یا همسایه ، 71٪ از موارد مرگبار غرق شدن را تشکیل می دهد .

رسانه ها می توانند اطلاعیه جدید خدمات عمومی را به اسپانیایی و انگلیسی از اینجا بارگیری کنند.

استخر سرگرم کننده ایمن تضمین شده استویرجینیا گرام بیکر ، کمپین ملی آموزش عمومی که مطابق با الزامات بند 1407 قانون ایمنی استخر و آبگرم ویرجینیا گرام بیکر است ، برای کاهش غرق شدن کودک و گرفتار شدن در استخرها و آبگرم با شرکای مختلف در سراسر کشور همکاری می کند. والدین ، ​​مراقبان و رسانه ها تشویق می شوند که به PoolSafely.gov/español یاPoolSafely در این آدرس مراجعه کنند. توییتر، اینستاگرام و فیس بوک برای کسب اطلاعات حیاتی به زبان اسپانیایی در مورد جلوگیری از غرق شدن کودک در استخرها و آبگرم در اطراف آن.

کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده (CPSC) متهم به محافظت از مردم در برابر خطرات غیر منطقی صدمه یا مرگ ناشی از استفاده از هزاران نوع کالای مصرفی است. هزینه های ناشی از مرگ و میر ، جراحات و خسارات مالی در کشور برای کشور بیش از هزینه های آن است 1 دلار تریلیون دلار در سال کارهای CPSC طی 40 سال گذشته به کاهش میزان مرگ و میر و صدمات مربوط به محصولات مصرفی کمک کرده است.

قانون فدرال هر كس را از فروش محصولات مشروط به فراخوان داوطلبانه كه توسط سازنده انجام شده است منع كرده است. یا به برداشت اجباری دستور داده شده توسط کمیسیون.

برای اطلاعات بیشتر:
– به ConsumerSafety.gov مراجعه کنید.
– دریافت هشدارهای الکترونیکی.
– ما را در توییتر دنبال کنید SecurityConsum،USCPSC و در فیس بوک و اینستاگرامUSCPSC.
– گزارش محصولات خطرناک یا آسیب دیدگی محصولات در www.SaferProducts.gov.
– با شماره اطلاعات 800-638-2772 تماس بگیرید (شماره گیری 301-595-7054)
– برای رسانه ها تماس بگیرید.

* مصاحبه به زبان اسپانیایی در دسترس است

رهایی شماره: 20-187

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/695177/US_Consumer_Product_Safety_Commission_Logo.jpg

منبع ایالات متحده کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی

لینک های مربوطه

http://www.cpsc.gov

منبع ایالات متحده کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی