هایسنس با شرکای خود ، پاری سن ژرمن ، یک کمپین ابتکاری جدید ایجاد می کند

والنسیا، اسپانیا ، 22 ژانویه ، 2021 / PRNewswire / – Hisense ، یکی از مارک های معتبر الکترونیکی و لوازم خانگی در جهان ، امروز کمپین دیجیتال و تجاری خود را آغاز کرد “زنده پررنگ” (‘جسورانه زندگی کنید’) با یک پیوند با باشگاه شریک پاری سن ژرمن.

بازیکنان پاری سن ژرمن نیمار جونیور ، کلور ناواس، آنخل دی ماریا ، آندر هررا و Presnel Kimpembe، دیده می شوند که در نمایشگاه Hisense به مشتریان غیر منتظره تعجب آور منتقل شده اند ، اگرچه طرفداران متوجه متفاوت بودن بازیکنان می شوند. بازیکنان به صورت مینیاتور به عنوان راهنمای مصرف کنندگان در انتخاب هوشمندانه و جسورانه ترین انتخاب – دیده می شوند – خرید یک محصول از طیف گسترده ای از تلویزیون ها و لوازم خانگی Hisense.

زنده پررنگ“جشن کیفیت تضمین شده Hisense و توجه به جزئیات که در هر یک از محصولات نوآورانه مارک تجاری منعکس شده است ، این کمپین با نشان دادن ویژگی های هر محصول که” باعث ایجاد تغییر “می شود ، برخی از بهترین بازیکنان باشگاه را به نمایش می گذارد. روز به روز مشتریان ما.

ویدیو اینجا

آب نبات درد، مدیر بازاریابی عمومی جهانی Hisense International (مدیر ارشد بازاریابی جهانی ، Hisense International) وی گفت: “ما از آغاز کارزار جدید پیشگامانه خود با شریک زندگی خود پاری سن ژرمن هیجان زده هستیم. با ایجاد چیزی واقعاً منحصر به فرد مانند کوچکتر کردن بازیکنان ، ما محصولات را قادر ساخته ایم تا قهرمان نمایش باشند با بازیکنانی که قادر به نشان دادن ویژگی ها و فناوری را با جزئیات بیشتر طراحی کنید. ما می خواهیم مردم محصولات را از نظر کیفیت آنها بررسی کنند و به آنها وادار کنند تا ببینند که انتخاب هوشمندانه چیست ، بنابراین آنها برای دفعه بعدی که به تلویزیون یا وسایل جدید احتیاج دارند آماده می شوند. “

فیلم “قهرمان” در ابتدا نیمار جونیور را نشان می دهد که گروهی از مشتریان را با نشان دادن آنها تعجب می کند Hisense ULED 4K تلویزیون ، U7. همانطور که جشن نیمار جونیور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود ، این حالت Hisense Mode Sports را در سیستم عامل هوشمند VIDAA ، سیستم کامل تقویت تصویر و صدا که به طور خاص برای رویدادهای ورزشی طراحی شده است ، به آنها نشان می دهد. فناوری Quantum Dot Color و Dolby Vision در U7 ، همراه با فناوری Atmos ، + HDR10 + اطمینان حاصل می کند که هر لحظه از مسابقه به گونه ای تماشا می شود که تماشاگران در آنجا زنده هستند.

بعدی این است بگو ماریا، که در داخل واقع شده است یخچال Hisense PureFlat. هافبک مشتری را تشویق می کند تا برای یک لیوان آب سرد به او بپیوندد و به طراحی آن اشاره می کند درب تخت یخچال و فریزر با فشار دادن صفحه لمسی یخ و آبگیر درب ، لیوان خود را از یخ پر کنید.

گرفتن یک مرد جوان با تنظیمات ماشین لباسشویی Hisense PureStream، کیمپمبه نشان داده شده است که به او می گوید باید به داخل ماشین لباسشویی نگاه کند ، جایی که او یک سورپرایز را ترک کرده است ، پیراهن پاری سن ژرمن برای او. چرخه Steam-Mix ماشین لباسشویی Hisense PureStream تمیز کردن لباس های عمیق را فراهم می کند و باعث کاهش مواد حساسیت زا می شود تا لباس ها را نرم و بدون استاتیک نگه دارد. به این معنی که پیراهن پسرانه برای پوشیدن آماده است.

ناواس و هررا توسط خریدار دیگری با استفاده از اجاق گاز Hisense EvanBake برای پخت کلوچه. اجاق گاز 73 لیتر از 100٪ فول بخار استفاده می کند ، این بدان معنی است که فر آب را به بخار تبدیل می کند تا به غذا خوش طعم تر شود. با تشکر از شکل حتی پخت از اجاق گاز ، طراحی گرد آن به اطمینان از گردش آزاد و یکنواخت هوای گرم کمک می کند ، این بدان معناست که Navas و Herrera کلوچه های مناسبی را برای لذت بردن از خریدار ایجاد کرده اند.

پس از یک روز شلوغ در فروشگاه و هنگامی که درها بسته می شوند ، بازیکنان را می بینیم که در اطراف زمین جمع می شوند تلویزیون لیزری Hisense تا از نمایش یکی از بازی های فصل گذشته خود لذت ببرند. صفحه نمایش 100 اینچ دارای رزولوشن است 4K Ultra HD همراه با Dolby Atmos Audio تجربه بازی در سینمای خانگی را به گیمرها می بخشد.

این محتوا از طریق کانال های اجتماعی Hisense (فیس بوک ، یوتیوب ، توییتر ، اینستاگرام) قبل از شروع هیجان انگیز 2021 برای پاری سن ژرمن تحت مدیریت جدید پخش می شود. مائوریسیو پوچتینو. مسابقات لیگ آینده شامل مسابقات برابر او است مون پلیه و مارسی و مسابقه اروپایی که مدتها در انتظار این باشگاه بود بارسلونا در ماه فوریه

مارک آرمسترانگ، مدیر ارشد مشارکت های سازمان پاریس سن ژرمن اظهار داشت: “بازیکنان از فیلمبرداری این فیلم و تبدیل شدن به نسخه های مینیاتوری خود برای روز لذت می بردند. بسیار جالب است که ببینیم شرکای Hisense ما از بازیکنان ما به روش ابتکاری استفاده می کنند تا بتوانند محصولات و ویژگی های خود را به نمایش بگذارند. ما منتظر آن هستیم. به کمپینی که توسط هایسنس در سطح جهانی راه اندازی شده است مراجعه کنید. “

مشارکت هایسنس و پاری سن ژرمن در آگوست سال 2020 آغاز به کار کرد و شاهد ارائه مارک و دامنه محصولات Hisense به مخاطبان زیادی در ورزشگاه Parc des Princes و سراسر جهان ، از طریق کانال های سمعی و بصری است. این انجمن همچنین از نظر دیجیتالی و اجتماعی ، Hisense طیف گسترده ای از محصولات ابتکاری را در اختیار باشگاه قرار می دهد تا از طریق امکانات مختلف از جمله مرکز آموزش جدید خود ، نیازهای آن را پشتیبانی کند.

برای شانس به دست آوردن محصول Hisense و پیراهن پاری سن ژرمن ، به سایت HisenseLiveBold.com مراجعه کنید

با تمام اخبار Hisense در ارتباط با پاری سن ژرمن در جریان باشید: global.hisense.com یا دنبال کنید HisenseSports که در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک.

درباره هایسنس

هایسنس در سال 1969 تاسیس شد و مقر آن در چینگدائو ، چین. طی 52 سال گذشته ، هایسنس همیشه به ارزشهای اصلی “یکپارچگی ، نوآوری ، خدمات مشتری و پایداری” پایبند بوده است. این تجارت شامل مناطقی مانند چندرسانه ای ، لوازم خانگی ، اطلاعات / محاسبات هوشمند و صنایع خدمات مدرن است. هایسنس 54 شرکت و دفاتر خارج از کشور ، 16 مرکز تولید پیشرفته بین المللی و 16 مرکز تحقیق و توسعه (تحقیق و توسعه) در سراسر جهان ساخته است که تنها هدف آن ایجاد محصولات برتر و مقرون به صرفه است زندگی مصرف کنندگان.

درباره پاری سن ژرمن

باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن در سال 1970 تأسیس شد. از زمان خریداری QSI در سال 2011 ، این باشگاه به یکی از بهترین باشگاه های فوتبال و مارک های ورزشی در جهان تبدیل شده است. -پاریس سن ژرمن تحت فلسفه یک شهر واحد ، یک باشگاه واحد به پاریس متصل است ، که در قلب سازمان است. این باشگاه از آن زمان تنها در مدت هفت سال موفق به کسب 18 جام شده است ، 43 قهرمانی در تاریخ خود ، و این باشگاه را به موفق ترین باشگاه فوتبال فرانسه تبدیل کرده است. پاری سن ژرمن بازیکنان بزرگ زیادی را جذب کرده است ، از جمله رونالدینیو ، بکهام ، ابراهیموویچ و در حال حاضر نیمار جونیور و امباپه ، هر دو در میان 4 بازیکن برتر جهان قرار دارند. محبوبیت بین المللی باشگاه هرگز رشد نمی کند. این باشگاه اکنون یکی از کلوپ های پرمخاطب در جهان است که از ابتدا به جامعه ای بیش از 90 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی فقط در مدت هفت سال گسترش یافته است. دفاتر بین المللی در افتتاح کرده است دوحه، نیویورک و سنگاپور این باشگاه ورزشی پیشگام که در حال حاضر شامل فوتبال مردان ، فوتبال زنان ، هندبال و جودو است ، در سال 2016 esports را اضافه کرد. بازگشت به جامعه برای این باشگاه حیاتی است ، که توانایی بنیاد آن را در ایجاد برنامه های بزرگ و کارآمد به طرز چشمگیری افزایش داده است. در میان بسیاری از پروژه ها ، پروژه Red & Blue School پاری سن ژرمن را قادر می سازد تا به جوانان محروم کمک کند.

منبع Hisense


میترزا اولین حضور خود را به عنوان یک شرکت عمومی انجام می دهد

مونیخ ، 22 ژانویه 2021 / PRNewswire / – والدین MYT هلند B.V. (“Mytheresa” یا “Company”) ، شرکت مادر Mytheresa Group GmbH ، امروز اولین بار در بورس اوراق بهادار نیویورک (“NYSE”) به عنوان یک شرکت تجاری عمومی در حال فعالیت است. سهام آن با نماد “MYTE” معامله می شود. تیم مدیریتی Mytheresa در واقع ساعت 9:30 صبح ET / 3:30 بعد از ظهر CET زنگ آغاز NYSE را به صدا در می آورند.

گفت: “امروز یک نقطه عطف مهیج برای میترزا رقم می زند.” مایکل کلیگر، مدیر عامل از میترزا. “میترزا به یک بستر جهانی برای مد لوکس تبدیل شده است. ما هر روزه به مشتریان سراسر دنیا تجربه خرید لوکس دیجیتال و بی نظیری را ارائه می دهیم و به لطف طیف وسیعی از محصولات انتخابی ، پیشنهادات اختصاصی ، محتوای جذاب و خدمات عالی مشتری ، آنها را حفظ می کنیم. ما در موقعیت محکمی هستیم ، با توجه به پیشنهاد ارزش متمایز برای مارک ها و مشتریان و رشد سودآوری خود که ثابت شده است با دوام و مقیاس پذیر است ، تأیید شده است.

“میترزا به آینده ای امیدوار کننده نگاه می کند. مصرف کنندگان ثروتمند در سراسر جهان برای مد لوکس به سرعت به خرید آنلاین روی آورده اند. ” مایکل کلیگر ادامه هید. من می خواهم از تیم خارق العاده ما متشکل از متخصصان عملیات لوکس ، دیجیتال ، فناوری و خدمات بخاطر اشتیاق باورنکردنی در ارائه تجربه خرید دیجیتال بی نظیر و شخصی ، تشکر کنم. من همچنین می خواهم از شرکای مارک 200+ ما برای حمایت و همکاری مستمر در ایجاد تجارت ما تشکر کنم. و در آخر ، من می خواهم به ویژه از مشتریانمان تشکر کنم که این سفر شگفت انگیز را با وفاداری و عشق به پیشنهاد ما برای ما امکان پذیر کردند ، که بسیار دوست داریم با آنها ادامه دهیم. “

سهام سپرده گذاران آمریکایی منحصراً از طریق دفترچه صادر می شد. نسخه های مربوط به دفترچه پیشنهادی نهایی از طریق: Morgan Stanley & Co. LLC ، خیابان Varick 180 ، طبقه 2 ، نیویورک، نیویورک 10014 ، به عنوان مثال Ed.: Prospectus Department یا J.P. مورگان اوراق بهادار LLC ، c / o راه حل های مالی Broadridge ، خیابان 1155 لانگ آیلند ، اجوود ، نیویورک 11717 تلفن: 866-803-9204 پست الکترونیکی: [email protected].

اطلاعیه ثبت فروش این اوراق بهادار ثبت شده و توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار به عنوان موثر شناخته شده است. یک نسخه از بیانیه ثبت را می توان در وب سایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار به آدرس www.sec.gov مشاهده کرد.

این اطلاعیه مطبوعاتی به منزله پیشنهادی برای فروش یا درخواست پیشنهادی برای خرید این اوراق بهادار نیست و همچنین این اوراق بهادار در هر ایالت یا حوزه قضایی که ممکن است چنین پیشنهادی ، درخواست یا فروش قبل از ثبت نام یا صلاحیت انجام شود ، فروخته نمی شود. طبق قوانین اوراق بهادار هر ایالت یا حوزه قضایی غیرقانونی خواهد بود.

اطلاعات در مورد میترزا
میترزا یکی از پیشروترین فروشگاه های مد لوکس آنلاین است. میترزا در سال 2006 تاسیس شد و کالاهای آماده ، کفش ، کیف و لوازم جانبی را برای زنان ، مردان و کودکان ارائه می دهد. انتخاب دقیق محصولات در کنار مارک های طراح مانند Bottega Veneta ، Burberry ، Dolce & Gabbana ، Fendi ، Gucci ، LOEWE ، لوکس واقعی را ارائه می دهد. لورو پیانا، مونکلر ، پرادا ، سنت لوران ، والنتینو و بسیاری دیگر. تجربه منحصر به فرد خرید دیجیتال در Mytheresa بر روی کالاهای لوکس درجه یک ، محصولات منحصر به فرد و محتوای پیشنهادی ، فناوری برتر و سیستم عامل های تجزیه و تحلیل و خدمات با کیفیت بالا به مشتری متمرکز است.

اظهارات رو به جلو
این بیانیه مطبوعاتی حاوی “اطلاعات آینده نگرانه” ، از جمله در مورد IPO است. این جملات در مورد آینده با استفاده از کلمات یا عباراتی مانند “اراده” یا “انتظار” و کلمات و اصطلاحات مشابه بیان می شود. اظهارات رو به جلو شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته است ، عدم قطعیت ها و فرضیات ، از جمله موارد توصیف شده در “عوامل خطر” در دفترچه اولیه و سایر موارد در پرونده های SEC شرکت ، که می تواند نتایج واقعی را از آنچه در بیانیه های آینده نگر بیان می شود ، متفاوت کند. بیان یا ضمنی شود. اگرچه این شرکت معتقد است که انتظارات منعکس شده در بیانیه های آینده نگر منطقی است ، اما نمی تواند نتایج آینده را تضمین کند. این شرکت هیچ تعهدی را متعهد نمی شود و هیچ تعهدی را در جهت بروزرسانی یا اصلاح هرگونه اظهارنظرهای آینده نگرانه در این بیانیه مطبوعاتی جهت انعکاس تغییرات از تاریخ انتشار این اطلاعیه مطبوعاتی ، به استثنای آنچه در قانون الزام شده است ، متعهد نمی کند.

برای روابط عمومی تماس بگیرید

مخاطبین مطبوعات تجاری را فشار دهید



Mytheresa.com GmbH

ادلمن آمریکا

ساندرا رومانو

تد مک هیو / نیکول بریگوئت

تلفن همراه: +49 152 54725178

تلفن: +1 201 341-0211 / +1 646 750-7235

تلفن: +49 89 127695-236

پست الکترونیک: [email protected]

پست الکترونیک: [email protected]

پست الکترونیک: [email protected]




ادلمان آلمان ، اتریش ، سوئیس


رودیگر اسیون


تلفن همراه: +49 162 4909624


تلفن: +49 221 8282 8111


پست الکترونیک: [email protected]

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1341152/Mytheresa_Logo.jpg

لینک های مربوطه

https://www.mytheresa.com

منبع Mytheresa

شفق قطبی شاهدانه شرکت 125 میلیون دلار آمریکا برای خرید مالی معامله اعلام می کند

NYSE | TSX: ACB

EDMONTON ، AB، 21 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Aurora Cannabis Inc. (“Aurora” یا “شرکت”) (NYSE: ACB) (TSX: ACB) ، شرکت کانادایی که آینده کانابینوئیدها را در سراسر جهان تعریف می کند ، امروز اعلام کرد که توافق کرده است با یک سندیکا از پذیره نویسان به رهبری BMO Capital Markets و ATB Capital Markets ، که طبق آن متعهدین توافق کرده اند 12،000،000 واحد از شرکت (“واحدها”) را با قیمت معاملات خریداری شده خریداری کنند. 10.45 دلار آمریکا برای هر واحد درآمد ناخالص تقریباً 125 میلیون دلار آمریکا (“پیشنهاد”). هر واحد متشکل از یک سهم مشترک شرکت (“سهم مشترک”) و نیمی از یک حکم خرید سهام عادی شرکت (هر حکم کامل خرید سهم مشترک ، “ضمانت نامه”) خواهد بود. هر ضمانت نامه برای بدست آوردن یک سهم مشترک شرکت (“سهم ضمانت نامه”) برای مدت 36 ماه پس از تاریخ بسته شدن پیشنهاد با قیمت تمرینی قابل انجام است 12.60 دلار آمریکا در هر سهم ضمانت ، مشروط به تعدیل در برخی از رویدادها.

این شرکت به متقاضیان بیمه گزینه ای داده است که با قیمت پیشنهادی برای مدت 30 روز پس از بسته شدن پیشنهاد ، قابل انجام است تا حداکثر 10٪ از پیشنهاد را برای پوشش بیش از حد هزینه در صورت وجود خریداری کند. این گزینه ممکن است توسط پذیره نویسان برای واحدهای اضافی ، سهام مشترک ، ضمانت نامه یا هر ترکیبی از این قبیل اوراق بهادار اعمال شود.

سود خالص این پیشنهاد برای اهداف عمومی شرکت استفاده می شود ، که ممکن است شامل کاهش بدهی فرصت طلبانه باشد. این شرکت معتقد است که این پیشنهاد با داشتن استراتژی گسترده تر برای داشتن یک ترازنامه قوی در عین حفظ حداکثر انعطاف پذیری برای سرمایه گذاری و ایجاد یک رهبر در زمینه کانابینوئیدهای جهانی ، متناسب است.

انتظار می رود بسته شدن پیشنهاد در حدود یا زمان انجام شود 26 ژانویه 2021 و مشمول شرایط مرسوم ، از جمله مصوبات بورس اوراق بهادار تورنتو و بورس اوراق بهادار نیویورک می شود.

یک مکمل دفترچه نامه (“مکمل آگهی نامه”) به دفترچه راهنمای قفسه پایه فرم کوتاه شرکت با تاریخ 28 اکتبر 2020 (“دفترچه پایه قفسه”) در کمیسیون های اوراق بهادار یا مقامات تنظیم کننده اوراق بهادار در هر یک از استان های کانادا، جز کبک، و با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (“SEC”) به عنوان بخشی از بیانیه ثبت شرکت در فرم F-10 (“بیانیه ثبت”) تحت سیستم افشای قضایی چندجانبه ایالات متحده / کانادا. مجله Prospectus ، Base Shelf Prospectus و بیانیه ثبت شامل اطلاعات دقیق مهم در مورد شرکت و پیشنهاد پیشنهادی است. سرمایه گذاران احتمالی باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، ضمیمه Prospectus ، Base Shelf Prospectus و بیانیه ثبت و سایر اسنادی را که شرکت برای ثبت اطلاعات کامل تر در مورد شرکت و این پیشنهاد ارائه کرده است ، مطالعه کنند.

نسخه های ضمیمه مجله ، پس از تشکیل آن ، و دفترچه قفسه پایه در SEDAR در سایت www.sedar.com و نسخه های مکمل روزنامه و بیانیه ثبت در EDGAR در سایت www.sec.gov در دسترس خواهد بود. نسخه های متمم روزنامه ، پس از تشکیل آن ، دفترچه پایه قفسه و بیانیه ثبت می توانند از طریق BMO Capital Markets با تماس با BMO Capital Markets ، مرکز توزیع Brampton C / O گروه داده شرکت ها ، جاده 9195 Torbram ، برامپتون ، انتاریو، L6S 6H2 یا از طریق تلفن با شماره (905) 791-3151 Ext 431 یا از طریق ایمیل در [email protected] یا از BMO Capital Markets Corp. ، Attn: بخش سندیکای سهام ، 3 Times Square ، طبقه 25 ، نیویورک ، نیویورک 10036 (Attn: سندیکای سهام) ، یا از طریق تلفن با شماره (800) 414-3627 یا از طریق ایمیل در [email protected]. کپی چنین اسنادی را می توان از ATB Capital Markets Inc. ، Attn دریافت کرد: گیل اوکانر، 410-585 8th SW SW ، کلگری ، آلبرتا، T2P 1G1 ، (403) 539-8629 یا از طریق ایمیل از طریق [email protected].

هیچ مقام نظارتی اوراق بهادار محتوای این بیانیه مطبوعاتی را تأیید یا تأیید نکرده است. این اطلاعیه مطبوعاتی فقط برای اطلاع رسانی است و به منزله پیشنهادی برای فروش یا تقاضای پیشنهادی برای خرید نیست و همچنین هیچ فروشی از این اوراق بهادار در هر ایالت یا حوزه قضایی که چنین پیشنهادی ، درخواست یا فروش غیرقانونی باشد وجود ندارد. قبل از ثبت نام یا احراز صلاحیت تحت قوانین اوراق بهادار هر یک از این ایالت ها یا حوزه های قضایی.

درباره شفق قطبی

آرورا یک رهبر جهانی در صنعت شاهدانه است که هم به بازارهای پزشکی و هم برای مصرف کنندگان خدمت می کند. دفتر مرکزی آن در ادمونتون ، آلبرتا، آرورا یکی از پیشگامان شاهدانه جهانی است که به کمک به مردم در بهبود زندگی خود اختصاص داده شده است. نمونه کارهای تجاری این شرکت شامل Aurora ، Aurora Drift ، San Rafael ’71 ، Daily Special ، AltaVie ، MedReleaf ، CanniMed ، Whistler و Reliva CBD است. مارک های آرورا با ارائه محصولات نوآورانه و با کیفیت شاهدانه به مشتریان ، به عنوان رهبران صنعت در بازارهای پزشکی ، عملکردی ، سلامتی و تفریحی در هر کجا که راه اندازی می شوند ، ادامه می دهند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا به وب سایت ما به آدرس www.auroramj.com مراجعه کنید.

سهام مشترک شفق قطبی با نماد “ACB” در TSX و NYSE معامله می شود ، و سازنده شاخص کامپوزیت S & P / TSX است.

اظهارات رو به جلو

این نسخه خبری شامل بیانیه هایی است که شامل “اطلاعات آینده نگر” خاص به معنای قانون قابل اجرا در مورد اوراق بهادار است (“بیانیه های آینده نگر”). عبارات آینده نگر اغلب با کلماتی مانند “برنامه ریزی” ، “ادامه” ، “انتظار” ، “پروژه” ، “قصد” ، “باور” ، “پیش بینی” ، “تخمین” ، “ممکن” ، “اراده” مشخص می شوند ، “بالقوه” ، “پیشنهادی” و سایر کلمات مشابه ، یا عباراتی که برخی وقایع یا شرایط “ممکن است” یا “رخ دهد”. اظهارات رو به جلوی گفته شده در این خبر شامل بیانیه هایی در مورد: زمان و اتمام پیشنهاد و استفاده پیش بینی شده از عواید پیشنهادی است. این جملات آینده نگر فقط پیش بینی است. در نتیجه گیری و یا پیش بینی های موجود در بیانیه های آینده نگر در طول این انتشار اخبار ، فرضیات مختلفی مورد استفاده قرار گرفت. اظهارات رو به جلو بر اساس نظرات ، برآوردها و مفروضات مدیریت با توجه به تجربه مدیریت و درک روندهای تاریخی ، شرایط فعلی و تحولات مورد انتظار در تاریخ اظهارات ، مانند شرایط فعلی و آینده بازار ، توانایی حفظ هزینه های SG&A مطابق با انتظارات فعلی ، توانایی دستیابی به درآمد زیاد در بازار مصرف کانادا ، شرایط نظارتی فعلی و آینده و مصوبات و مجوزهای آینده. اظهارات رو به جلو در معرض خطرات مختلف ، عدم اطمینان و سایر عواملی است که مدیریت معتقد است در شرایط مرتبط و معقول است ، می تواند باعث وقایع واقعی ، نتایج ، سطح فعالیت ، عملکرد ، چشم اندازها ، فرصت ها یا دستاوردها از آنچه متفاوت است پیش بینی شده در بیانیه های آینده نگر ، از جمله خطرات مرتبط با: ورود به بازار ایالات متحده ، توانایی تحقق منافع پیش بینی شده در رابطه با خرید Reliva ، دستیابی به طرح تحول تجاری Aurora ، شرایط عمومی تجاری و اقتصادی ، تغییرات در قوانین و مقررات مقررات ، تقاضای محصول ، تغییر در قیمت کالاهای مورد نیاز ، رقابت ، تأثیرات و واکنشها به بیماری همه گیر COVID-19 و سایر خطرات ، عدم اطمینان و عوامل مندرج در عنوان “عوامل خطر” در فرم اطلاعات سالانه شرکت به تاریخ 24 سپتامبر 2020 (“AIF”) و در اختیار تنظیم کنندگان اوراق بهادار کانادایی قرار گرفت که در مشخصات ناشر شرکت در SEDAR به آدرس www.sedar.com وجود دارد و در وب سایت SEC به نشانی www.edgar.gov ثبت و در دسترس است. این شرکت هشدار می دهد که لیست خطرات ، عدم اطمینان و سایر عوامل توصیف شده در AIF جامع نیست و سایر عوامل نیز می توانند بر نتایج آن تأثیر منفی بگذارند. از خوانندگان خواسته می شود خطرات ، عدم قطعیت ها و مفروضات را در ارزیابی اظهارات آینده نگرانه به دقت در نظر بگیرند و به آنها احتیاط می شود که به چنین اطلاعاتی اعتماد بیجا نکنند. شرکت هیچ تعهدی ندارد و صریحاً از هرگونه قصد و تعهدی برای بروزرسانی یا اصلاح هرگونه اظهارنظرهای آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع آینده یا غیر آن ، صرف نظر می کند ، مگر در مواردی که صریحاً در قانون اعمال شده در مورد اوراق بهادار لازم است.

SOURCE Aurora Cannabis Inc.

لینک های مربوطه

https://auroramj.com/

Avon Products، Inc. انقضا و دریافت رضایت نامه های لازم را در رابطه با درخواست رضایت نامه برای اسناد اعلام شده 2023 و تمدید درخواست رضایت نامه برای سررسید 2043 اعلام می کند

لندن، 20 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Avon Products، Inc. (“آون“) امروز انقضا درخواست دادخواست قبلی خود را اعلام کرد (“2023 یادداشت های درخواست رضایت“) رضایت نامه ها و دریافت رضایت نامه لازم از دارندگان (“2023 دارندگان یادداشت ها“) لازم برای اعمال اصلاحات (“2023 یادداشت اصلاحیه ها“) به حاکمیت indenture آون 5.000٪ برجسته یادداشت سررسید 2023 (“2023 یادداشت“) ، همانطور که در بیانیه درخواست رضایت ، مورخ 12 ژانویه، 2021 (“بیانیه تقاضای رضایت“).

انعقاد رضایت نامه یادداشت های 2023 در ساعت 5 عصر شهر نیویورک زمان ، در 20 ژانویه 2021 (“2023 یادداشت تاریخ انقضا“). دارندگان اکثریت مبلغ اصلی جمع مانده اصل 2023 یادداشت به طور معتبر موافقت نامه اصلاحیه های یادداشت 2023 را تحویل داده و به درستی لغو نکرده اند (“موافقت های لازم“). بر این اساس، آون و متولی به عنوان یک حق بیمه اضافی وارد خواهد شد (“2023 یادداشت های اضافی بدهی“) به سند حاکم بر یادداشتهای 2023 برای اعمال اصلاحیه های 2023 یادداشت ها. زمان و تاریخی که سند تکمیلی یادداشت های 2023 اجرا می شود از این پس به عنوان”2023 یادداشت زمان رضایت“با توجه به یادداشتهای 2023.

آون به دارندگان یادداشت های 2023 که رضایت نامه های معتبر و لغو شده را به اصلاحیه های یادداشت 2023 در تاریخ انقضا یادداشت 2023 یا قبل از آن تحویل داده اند ، پرداخت خواهد کرد (“2023 یادداشت دارندگان رضایت نامه“) مبلغی برابر با ایالات متحده2.50 دلار در هر ایالات متحده1000 دلار مبلغ اصلی مجموع 2023 یادداشت (“2023 یادداشت پرداخت رضایت“) برگزار شده توسط دارندگان رضایت نامه 2023 به شرکت اعتماد سپرده گذاری (“DTC“) به نفع دارندگان رضایت نامه یادداشت های 2023 ، با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در بیانیه درخواست رضایت. آون انتظار می رود که 2023 یادداشت رضایتنامه پرداخت را پرداخت یا علت آن شود 22 ژانویه 2021 (“2023 یادداشت تاریخ تسویه حساب“). بابت پرداخت رضایت نامه یادداشت های 2023 هیچ بهره تعهدی پرداخت نمی شود.

گرچه متقاضی مکمل یادداشت های 2023 و اصلاحیه های مربوط به یادداشت های 2023 بلافاصله پس از اجرا در زمان رضایت یادداشت های 2023 لازم الاجرا می شوند ، اما اصلاحیه های یادداشت های 2023 تا زمانی که پرداخت رضایت نامه یادداشت های 2023 به سود 2020 یادداشت پرداخت نشود ، عملیاتی نخواهند بود موافقت دارندگان در تاریخ تسویه حساب 2023.

علاوه بر این، آون امروز اعلام کرد که تاریخ انقضا درخواست خواستگاری را که قبلا اعلام شده بود تمدید کرده است2043 یادداشت درخواست رضایت نامه“) رضایت نامه از دارندگان (“2043 دارندگان یادداشت“) از آون برجسته 6.950٪ یادداشت های سررسید 2043 از ساعت 5 عصر شهر نیویورک زمان ، در 20 ژانویه 2021، به ساعت 5 عصر شهر نیویورک زمان ، در 27 ژانویه 2021 (به موجب این اصلاحیه ، “2043 یادداشت تاریخ انقضا2043 دارندگان یادداشتهایی که قبلاً در رابطه با درخواست رضایت نامه یادداشتهای 2043 رضایت نامه تحویل داده اند ، برای رضایت به درخواست رضایت نامه یادداشتهای 2043 ، نیازی به ارسال مجدد این رضایتنامه ها و یا اقدام دیگری در پاسخ به این اعلامیه ندارند.

به جز آنچه در اینجا ذکر شده است با توجه به تاریخ انقضا 2043 یادداشت ، شرایط و ضوابط درخواست های رضایت نامه ، و همچنین اصلاحات پیشنهادی در مورد قوانین حاکم بر یادداشت ها ، همان موارد ذکر شده و شرح داده شده در بیانیه درخواست رضایت هستند. به ویژه مهلت ابطال با توجه به درخواست خواستگاری یادداشت های 2043 تصویب شده و تمدید نمی شود.

شرکت بازارهای جهانی سیتی گروپ (“سیتی“) به عنوان نماینده درخواست برای درخواست های رضایت نامه فعالیت می کند. DF King & Co.، Inc به عنوان نماینده اطلاعات و جدول بندی درخواست های رضایت نامه فعالیت می کند. س Quesالات یا درخواست های مربوط به کمک های مربوط به درخواست های رضایت نامه یا کپی های اضافی از بیانیه درخواست رضایت نامه ممکن است به Citi در +1 (212) 723-6106 (بانک ها و کارگزاران) و +1 (800) 558-3745 (همه دیگران بدون هزینه) یا به DF King & Co. ، Inc در 1+ (212) 269-5550 (بانکها و کارگزاران) ، +1 (866) 356-7813 (همه دیگران ، بدون هزینه) یا از طریق ایمیل در [email protected]. بیانیه درخواست رضایت از طریق آدرس زیر قابل دسترسی است: www.dfking.com/avon. دارندگان همچنین می توانند با کارگزار ، فروشنده ، بانک تجاری ، شرکت اعتماد یا نامزد دیگری برای کمک درمورد درخواست های رضایت نامه تماس بگیرند.

در باره آون

به مدت 130 سال آون برای زنان ایستاده است: ارائه محصولات زیبایی نوآورانه و با کیفیت که در درجه اول از طریق زنان به زنان فروخته می شود. میلیون ها نماینده مستقل در سراسر جهان از طریق شبکه های اجتماعی خود مارک های شاخص Avon مانند Avon Color و ANEW را می فروشند و کسب و کارهای زیبایی خود را به صورت تمام وقت یا نیمه وقت ایجاد می کنند. آون از توانمندسازی ، کارآفرینی و رفاه زنان حمایت می کند و بیش از1 میلیارد دلار به اهداف زنان از طریق آون و بنیاد آون. آون یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Natura & Co Holding است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفا به Natura & Co مراجعه کنید. وب سایت هولدینگ به آدرس https://naturaeco.com/fa/brands/avon/.

بیانیه های آینده نگر

افشاگری در این بیانیه مطبوعاتی حاوی گزاره هایی آینده نگر است. تمام اظهارات ، غیر از بیان واقعیت های تاریخی ، موجود در این بیانیه مطبوعاتی که به فعالیت ها ، رویدادها یا تحولاتی می پردازد که مدیریت انتظار دارد ، معتقد است یا پیش بینی می کند یا ممکن است در آینده رخ دهد ، اظهاراتی آینده نگرانه است. بدون محدودیت کلی موارد فوق ، بیانیه های آینده نگرانه مندرج در این بیانیه مطبوعاتی به طور خاص شامل بیانیه هایی در مورد اتمام دادخواست های رضایت نامه ، از جمله زمان آن ، اصلاحیه های پیشنهادی و اجرای مقررات اضافی است. این اظهارات بر اساس فرضیات خاصی است که توسط آون براساس تجربه و درک مدیریت آن از روندهای تاریخی ، شرایط فعلی ، تحولات پیش بینی شده در آینده و سایر فاکتورهایی که مناسب به نظر می رسند. چنین اظهاراتی در معرض پیش فرض ها ، خطرات و عدم اطمینان بسیاری قرار دارد که بسیاری از آنها از عهده کنترل خارج هستند آون، که ممکن است باعث شود نتایج واقعی تفاوت معناداری با نتایج ضمنی یا بیان شده توسط گزاره های آینده نگر داشته باشد. این موارد شامل خطرات ذکر شده در گزارش های ارائه شده توسط Natura & Co Holding به کمیسیون اوراق بهادار برزیل است (Comissão de Valores Mobiliários) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (“SEC“) ، و توسط آون با SEC. هر بیانیه آینده نگر فقط از تاریخ ارائه چنین گزارشی اعمال می شود و Avon قصد اصلاح یا به روزرسانی هر بیانیه آینده نگر را ندارد ، چه در نتیجه اطلاعات جدید ، حوادث آینده یا غیر از این ، مگر اینکه طبق قانون مورد نیاز باشد .

Natura & Co Holding S.A.

روابط سرمایه گذار:
ویویان بهار دو کاسترو، مسئول روابط سرمایه گذاران ، Natura & Co Holding
[email protected]

SOURCE محصولات Avon ، شرکت

تاجیما ماشین های گلدوزی AI جدیدی را با عنوان سری TMEZ-KC راه اندازی می کند

-تجیما ماشین های جدید گلدوزی AI مانند سری TMEZ-KC را به عنوان راه حلی برای کمبود نیروی کار در سایت های تولیدی راه اندازی می کند.

ناگويا، ژاپن ، 20 ژانویه ، 2021 / PRNewswire / – شرکت صنایع Tajima ، آموزشی ویبولیتین (مستقر در ناگویا، ژاپن) ، تولید کننده پیشرو ماشین گلدوزی که برای اتوماسیون گلدوزی ، مدیریت شبکه تولید و ترویج تجارت گلدوزی هوشمند تلاش می کند ، مفتخر است که ماشین آلات گلدوزی جدید را در 22 ژانویه 2021 ، مانند مدل های جدید “سری TMEZ-KC” ، مجهز به عملکرد “i-TM” برای اتوماتیک سازی گلدوزی.

لوگو: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI1fl_yXB827FR.jpg

در حالی که جامعه طی سالهای اخیر پیشرفتهای عمده تکنولوژیکی مانند دیجیتالی شدن را پشت سر گذاشته است ، صنعت تولید پوشاک با مشکلات در حال ظهور مرتبط با کمبود نیروی کار ناشی از شیوع جهانی کووید -19. در چنین شرایطی ، شرکت تمرکز شرکت خود را بر روی اتوماسیون فرآیند تولید گلدوزی ماشین با تجهیز ماشین آلات به فناوری ثبت اختراع AI “i-TM” خود ، طراحی شده برای اتوماسیون پایان گلدوزی ، متمرکز کرده است ، به عنوان یک راه حل برای کمبود نیروی کار تولیدی

TMEZ-K1506C: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI4fl_7M3G2Hxq.jpg

1. فناوری اصلی AI تاجیما “i-TM”

“i-TM” مخفف “مدیریت هوشمند از نخ“در گلدوزی ماشینی ، الگوها را می توان در جهات مختلف دوخت ، و طول کوک حتی در یک طرح واحد نیز متفاوت است ، گلدوزی ماشین را به یکی از سخت ترین انواع دوخت تبدیل می کند. این شرکت الگوهای پایان گلدوزی را که از سالها تجربه برای تولید “i-TM” بدست آورده است الگوریتم کرده است. این فناوری AI جهت دوخت کوک به کوک و ضخامت پارچه را برای محاسبه مقدار مناسب تجزیه و تحلیل می کند. برای کوک بعدی و بخیه ها تنظیمات مناسبی ایجاد می کند تا بدلکاری گلدوزی که “خوب” قلمداد می شود به صورت پایدار حاصل شود.

i-TM: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI5fl_20ZG9dVG.jpg

2. مزایای “i-TM” در کارخانه های گلدوزی ماشین

– زمان دوخت تست کوتاه تر

در حالی که اکثر اپراتورها با استفاده از ماشین های گلدوزی معمولی دوخت آزمایشی را برای تنظیم کشش نخ قبل از تولید واقعی انجام می دهند ، ماشین آلات نصب شده در i-TM برای دوخت آزمایشی در مراحل آماده سازی به زمان بسیار کمتری نیاز دارند به اپراتورها اجازه می دهد تا از زمان صرفه جویی شده برای فعالیت های تولیدی استفاده کنند. مدل های I-TM مخصوصاً برای گلدوزی روی محصولات از پیش ساخته شده با ضخامت و کشش پارچه ای مخلوط مانند کلاه ، تی شرت ، وصله ، کفش و جوراب مناسب هستند.

مقایسه فرایندهای تولید بین مدل های معمولی و i-TM: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI3fl_vk035bN0.jpg

– کاهش نقص و زیان تولید

بیشترین ضررهایی که در کارخانه های گلدوزی ماشین دیده می شود ، محصولی است که به دلیل عدم پایان کار گلدوزی ، در بازرسی کیفیت شکست می خورد. مدل های i-TM برای دستیابی به نتایج خوب به روشی پایدار ، به طور خودکار سطح گلدوزی را تنظیم می کنند ، بنابراین به کاهش تلفات تولید کمک می کنند.

– اپراتورهای جدید به راحتی برای کار پیکربندی می شوند

اپراتورهای ماهر براساس تجربه نقش مهمی در تنظیم معمول کشش نخ فوقانی به انواع مختلف نخ ها دارند. از طرف دیگر ، با استفاده از “i-TM” ، وظایف اپراتورها کاهش می یابد زیرا نیازی به تنظیم دستی کشش نخ نیست ، که باعث صرفه جویی در وقت مدیران برای آموزش اپراتورها می شود.

– پایان زیبا با انواع مختلف نخ ها

“i-TM” شامل تکنیک های خیاطی است که تاجیما طی دهه ها جمع آوری کرده و با محکم بستن نخ برای بخیه های خطی ، در حالی که خیاطی صاف بخیه های زیگزاگ ساتن را ایجاد می کند ، یک گلدوزی زیبا ایجاد می کند.

الگوی گلدوزی با استفاده از انواع مختلف نخ: https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106387/202012028045/_prw_PI2fl_eyi04tiy.jpg

درباره شرکت صنایع Tajima ، آموزشی ویبولیتین

تاجیما ، پیشرو در تولید ماشین آلات گلدوزی ، تاسیس در ژاپن در سال 1944 و شناخته شده برای توسعه ماشین گلدوزی صنعتی چند هد ، در سال 1964 بیش از 3000 نوع ماشین گلدوزی تحویل داده شده به بیش از 100 کشور و منطقه تا به امروز است. . در طول سابقه طولانی خود ، این شرکت به دلیل تخصص متمایز مهندسی در تولید اصطلاحات گلدوزی دقیق و ظریف ، استفاده از پیشرفته ترین فناوری برای دستیابی به حرکات دقیق ماشین و دانش فنی ، شهرت جهانی کسب کرده است. تبدیل به “ماشین چند سر” که امکان تولید انبوه ماشین های گلدوزی را فراهم می کند.

وب سایت ویژه TMEZ-KC: https://bit.ly/3mvX7pE

* سوالات خود را از اینجا ارسال کنید:

https://mail.tajima.com/homepage/webmailform.nsf/inquiry_en؟OpenForm

SOURCE شرکت صنایع Tajima ، آموزشی ویبولیتین

با هدست های بی سیم جدید DECT از سری WH6xUC Workstation از Yealink مجاز برای تیم های مایکروسافت ، فضای کاری خود را دوباره تعریف کنید – Français España – español USA – English Deutschland – Deutsch

سری WH6x Yealink به لطف خرابی ، عملکردهای دوبلکس کامل ، میکروفون حذف کننده نویز و بلندگو ، کیفیت صوتی عالی را ارائه می دهد (فقط با مجموعه های پیشرفته ارائه می شود). کاربران می توانند بدون جلب توجه در طول جلسات تیم ها ، به وضوح بشنوند و شنیده شوند. علاوه بر این ، این سری همچنین یک پلاگین و تجربه بازی را با یک دکمه ارائه می دهد که با یک لمس به برنامه Teams متصل می شود.

هدست های بی سیم DECT ضروری برای بهبود بهره وری

سری WH62 و WH63 از هدست های بی سیم Yealink Essential DECT و همچنین Busylight با مارک Yealink دارای نشانه و نشانگر بصری هستند که به کاهش حواس پرتی و از بین بردن وقفه ها کمک می کند ، بنابراین اطمینان حاصل می شود کاربران در جلسات تیم ها تمرکز خود را حفظ می کنند. علاوه بر فناوری محافظ شنوایی Yealink که برای جلوگیری از سر و صدا و بهبود وضوح صدا طراحی شده است ، هدست ها همچنین راحتی استثنایی ، اتصال بی سیم دوربرد تا 160 متر و مدت زمان مکالمه 14 ساعت را فراهم می کنند. این ویژگی ها به کاربران امکان می دهد بدون از دست دادن تماس های خود در محل کار خود حرکت کنند و انعطاف بیشتری در ارتباطات روزمره ایجاد می کنند.

سری Premium WH6x برای ارتباطات تجاری هوشمند ، انعطاف پذیر و یکپارچه

هدست های بی سیم DAL Premium WH66 و WH67 Ust Workstation Yealink به کاربران توانایی و انعطاف پذیری اتصال دستگاه ها و مدیریت ارتباطات از یک دستگاه را ارائه می دهند. آنها همچنین به عنوان هابی که یک بلندگوی کامل دوبلکس ، یک ایستگاه اتصال بی سیم برای شارژ سریع تلفن همراه ، یک کنسول صفحه لمسی 4 اینچی و یک هاب USB با سرعت بالا ادغام می کند ، مجموعه ای باورنکردنی را ارائه می دهند. ویژگی هایی برای سازماندهی جلسات ، ارتباط و همکاری به روشی هوشمندانه.

“Yealink متعهد است که گزینه های قابل اطمینان و انعطاف پذیرتری از دستگاه را به مشتریان ما ارائه دهد. آلوین لیائو ، نایب رئیس محصولات در Yealink ، گفت: WH6xUC Workstation series محصولی قدرتمند برای تیم های مایکروسافت است که امسال ایجاد کردیم ، هدف آن تسهیل همکاری و افزایش بهره وری در فضای کاری مشترک و خصوصی است. . ما همچنان به ارائه راه حل های صوتی و تصویری بیشتری برای Microsoft Teams خواهیم پرداخت تا مشتریان بیشتری بهره مند شوند. “

آلبرت کویمن ، مدیر ارشد مهندسی شریک مایکروسافت تیمز ، گفت: “مشتریان ما به ما می گویند هدست های بی سیم DECT می توانند مزایای زیادی به ویژه از نظر دامنه ، تراکم و امنیت بی سیم ارائه دهند. و صدور گواهینامه ، و من اطمینان دارم که آنها از دیدن Yealink در حال گسترش نمونه کارها از دستگاه های دارای گواهینامه تیم های مایکروسافت در این گروه بسیار خوشحال خواهند شد. “

جدیدترین هدست های بی سیم Yealink سری WH6x راه حل های دستگاه صوتی را برای تیم های مایکروسافت تقویت می کنند. علاوه بر این ، Yealink نمونه کارهایی با کیفیت بالا برای تیم های مایکروسافت ، از جمله دستگاه های شخصی و دستگاه های مشترک ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، لطفاً به صفحه راه حل های Yealink برای تیم های Microsoft مراجعه کنید https://www.yealink.com/solution/microsoft یا از طریق تماس با Yealink for Microsoft متخصص [email protected].

رویداد راه اندازی محصول مجازی در تاریخ 18 ژانویه برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جدید Yealink برای تیم های مایکروسافت ، لطفا برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1421210/Yealink_1.jpg

لینک های مربوطه

https://www.yealink.com/

منبع Yealink

Porifera با نشان Tibbetts جایزه گرفت

سان لئاندرو ، کالیفرنیا.، 18 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Porifera ، ارائه دهنده اصلی راه حل های اسمز رو به جلو ، جایزه معتبر Tibbetts را از اداره تجارت کوچک ایالات متحده دریافت کرده است زیرا به عنوان دستاورد مثال زدنی خود در توسعه و تجاری سازی فن آوری غلظت سازگار با محیط زیست است.

سیستم های غشایی اسمز رو به جلو این شرکت با استفاده از قدرت طبیعی اسمز ، به آرامی آب را از طیف گسترده ای از محصولات پاک می کنند تا یک کنسانتره درست در هنگام تولید مجدد آب برای تولید محصول اصلی ایجاد کنند. این رویکرد منحصر به فرد و غیر حرارتی به غلظت محصول ، هزینه ها و اثر کربن انواع محصولات را در کل چرخه زندگی کاهش می دهد. علاوه بر کاربردهای گسترده در صنایع غذایی و آشامیدنی ، سیستم های غشایی قوی Porifera می تواند به طور م efficientثر زباله های چالش برانگیز را از جریان های فرآیند حذف کرده و آب تمیز را برای استفاده مجدد برای هر صنعت فراهم کند.

Porifera یکی از 38 شرکت ، هفت سازمان و 14 فرد در سال 2020 است که به دلیل دستیابی به اهداف SBIR در زمینه تحریک نوآوری در فن آوری ، تشویق مشارکت متنوع و افزایش تجارت خصوصی در زمینه نوآوری های ناشی از R&D فدرال شناخته شده است. جزئیات مربوط به هر یک از برندگان را می توانید در سایت www.tibbettsawards.com پیدا کنید.

مدیر عامل شرکت گفت: دریافت این افتخار شاهدی بر موفقیت های فنی شرکت و منافع اقتصادی و اجتماعی حاصل از فناوری ما است. اولگیکا باکاجین، دکترا “ما افتخار می کنیم که در بین سازمانهای بزرگ دیگر به خاطر فداکاری و پشتکار خود برای ایجاد این نوآوری در بازار شناخته شده ایم.”

بودجه برنامه های تحقیق نوآوری در مشاغل کوچک (SBIR) هم در تأسیس Porifera در سال 2009 و هم در اختراع فناوری اصلی شرکت بسیار مثر بود. پشتیبانی از این برنامه ها Porifera را قادر ساخت تا در توسعه فناوری با اداره ملی هوافضا و فضا (ناسا) Ames ، آزمایشگاه ملی آیداهو و چندین دانشگاه شرکت کند. جوایز اضافی SBIR به این شرکت اجازه داد نمونه کارها را از نمک زدایی تا غلظت محصولات برای بازارهای جدید جدید گسترش داده و فناوری خود را تجاری کند.

درباره Porifera
Porifera یک است سان لئاندرو ، کالیفرنیاشرکتی مبتنی بر این که سیستم های غشایی اسمز رو به جلو را تولید می کند و راه حل های فرآیندی را برای صنایع مختلف ارائه می دهد. راه حل های نوآورانه اسمز رو به جلو Porifera صنایع را قادر می سازد تا به طور موثر آب را حذف کرده و تنها با ارزش ترین اجزای محصولات خود را حفظ کنند. این فناوری منحصر به فرد ، کاهش هدر رفت آب ، بهبود استفاده مجدد از آب و راهکارهای پردازش کارآمدتر جهت ایجاد محصولات بهتر با استفاده از انرژی کمتر را تسهیل می کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.porifera.com مراجعه کنید.

مخاطب: آلیسا می، [email protected]

منبع Porifera

لینک های مربوطه

http://www.porifera.com

JDDJ گروه Dada همکاری های جدیدی را با بیش از 20 فروشگاه برتر زنجیره ای منطقه در چین اعلام کرد

با شکل گیری این توافق نامه ها ، JDDJ با بیش از 2/3 از 100 فروشگاه برتر زنجیره ای در چین. علاوه بر امضای مشارکت های جدید در سال 2020 ، JDDJ همچنین مشارکت های موجود با سایر خرده فروشان و بورس های برجسته از جمله Walmart ، سوپرمارکت Yonghui و CR Vanguard را تقویت کرد. JDDJ رتبه اول سهم بازار برای سیستم عامل های O2O سوپرمارکت در را دارد چین و به مصرف کنندگان در سراسر کشور کمک کرده است تا از محصولات با کیفیت و خدمات تحویل یک ساعته مطمئن برخوردار شوند.

Huijian He ، معاون رئیس گروه دادا ، گفت: “بازار سطح پایین تر به یک عامل اصلی رشد و بخش مهمی از استراتژی توسعه ما برای JDDJ تبدیل شده است. این پلت فرم برای تسریع گسترش تجارت به شهرهای سطح پایین و ایجاد مشارکت با بیشتر از چین سوپرمارکت های برتر و رهبران منطقه ای به طور مشترک بازار خرده فروشی محلی درخواستی را توسعه می دهند و تحویل یک ساعته را برای مصرف کنندگان بیشتر در شهرهای سطح پایین تر فراهم می کنند. “

از همان زمان 30 سپتامبر 2020، خدمات محلی خرده فروشی درخواستی JDDJ تقریباً 1200 شهر و شهرستان را تحت پوشش قرار داد چین، و Dada Now ، بستر محلی تحویل در خواست ، به بیش از 2600 شهر و شهرستان خدمات ارائه داد. گروه دادا با بهره گیری از قابلیت های توانمندسازی خرده فروشی ، لجستیکی و دیجیتالی ، تحول دیجیتال ، توانمندسازی سوپرمارکت ها و سایر خرده فروشان را برای کمک به آنها در دستیابی به یکپارچه سازی آنلاین و آفلاین و بهبود فروش ارتقا داده است. از زمان مشارکت با دادا در سال 2020 ، اوویا و ژنه هوا از همکاری خود با دادا بسیار سود برده اند:

  • سوپرمارکت اوویا: سیستم Haibo دادا همچنین راه حل های دیجیتالی Ouya-omni-channel را ارائه داده است که مدیریت محصول ، عملکرد کاربر ، بهینه سازی عملکرد ، رویدادهای بازاریابی و تابلوهای داده را ادغام می کند. علاوه بر این ، سرویس عضویت Ouya در سیستم عامل JDDJ برای همگام سازی مزایای عضویت آنلاین و آفلاین راه اندازی شد. تا به امروز ، مکانهای Ouya در چانگچون، استان جیلین، در پلت فرم JDDJ ادغام شده اند.
  • سوپرمارکت ژنه هوا: Dada و Zhenhua در ابتکارات مختلفی از جمله رویدادهای بازاریابی و مدیریت محصول همکاری کرده اند. تا به امروز ، فروشگاه های Zhenhua در چینگدائو و Yantai در JDDJ و کلیه فروشگاههای داخلی ادغام شده اند استان شاندونگ، از جمله فروشگاههای لیائوچنگ ، ​​ویهئی ، ویفانگ ، لینی و دونگینگ و همچنین فروشگاهها در استان هبی تا اواسط سال 2021 روی سیستم عامل راه اندازی می شود.

یووهوا شیعه، مدیر کل سوپرمارکت Zhenhua ، گفت: “رقم سازی روند رایج خرده فروشی چینی است. از طریق قابلیت های توانمندسازی دیجیتال JDDJ ، سوپرمارکت Zhenhua با ارتقا further سطح تبلیغات و مدیریت محصول ، خرید کاربران آنلاین و رشد سریع از طریق کانال های O2O را افزایش می دهد. با تخصص عمیق ما در بازار استان شاندونگ، سوپرمارکت Zhenhua مشتاقانه منتظر همکاری با JDDJ برای توسعه بازار محلی و ارائه تجربه خرید راحت تر در صورت تقاضا برای مصرف کنندگان است. “

درباره گروه دادا

گروه دادا یک پلت فرم پیشرو در زمینه خرده فروشی محلی و تحویل در سفارش است چین. این JDDJ ، یکی از چین بزرگترین سیستم عامل های خرده فروشی محلی درخواستی برای خرده فروشان و صاحبان نام های تجاری و Dada Now ، یک پلت فرم محلی تحویل درخواستی محلی که برای بازرگانان و ارسال کنندگان فردی در سراسر صنایع مختلف و دسته بندی محصولات باز است. دو سیستم عامل شرکت بهم پیوسته و سودمند هستند. پلتفرم Dada Now از طریق راه حل های دستیابی آسان برای دستیابی و زیرساخت های تحویل درخواستی ، تجربه تحویل بهتر را برای شرکت کنندگان در بستر JDDJ فراهم می کند. در همین حال ، حجم گسترده سفارشات تحویل درخواستی از بستر JDDJ باعث افزایش حجم و تراکم سفارشات برای پلتفرم Dada Now می شود. که در ژوئن 2020، گروه دادا معاملات خود را در بازار جهانی Nasdaq و با نماد “DADA” آغاز کرد.

SOURCE گروه دادا

لینک های مربوطه

imdada.cn

Stop & Shop سرمایه گذاری در شورای توسعه تامین کننده اقلیت Greater New England (GNEMSDC)

بوستون، 14 ژانویه 2021 / PRNewswire / – شورای توسعه تامین کننده اقلیت Greater New England (GNEMSDC) دریافت 50000 دلار سرمایه گذاری از سوپر مارکت های Stop & Shop و یک مورد دیگر 5000 دلار از گروه منابع وابسته Stop & Shop NextGen ، تیمی از همکاران Millennial و Gen Z Stop & Shop اختصاص داده شده به لحاظ اقتصادی. این 55000 دلار سرمایه گذاری برای افزایش محتوا و تحویل برنامه توسعه GNEMSDC برای مشاغل اقلیت ، با تمرکز ویژه بر مشاغل متعلق به سیاه پوستان ، استفاده خواهد شد.

برنامه توسعه GNEMSDC بر روی شرکتهای دارای گواهینامه به عنوان یک شرکت تجاری اقلیت (MBE) توسط GNEMSDC تمرکز دارد. بودجه Stop & Shop این برنامه را از طریق مشاوره تجاری یک به یک متناسب با اندازه و پیچیدگی هر شرکت تجاری اقلیت همراه با کمک به ایجاد مشاغل پایدار با تمرکز ویژه بر مدیریت مالی ، پیشرفت های عملیاتی و فرآیند ، برنامه ریزی استراتژیک پشتیبانی می کند. ، و بازاریابی.

وی گفت: “این سرمایه گذاری توسط Stop & Shop و گروه منابع وابسته NextGen به ما این امکان را می دهد تا به ایجاد یک برنامه توسعه حتی موثرتر برای تقویت بیشتر مشاغل اقلیت نیوانگلند ادامه دهیم.” پیتر هرست، رئیس و مدیر عامل GNEMSDC. “توسعه تجارت اقلیت ها به کاهش شکاف ثروت نژادی کشور کمک می کند و برنامه توسعه MBE ما همچنان به سلامت و رشد MBE های فعلی و آینده ما کمک خواهد کرد. تأثیر سو C Covid-19 در مشاغل متعلق به اقلیت ها نیاز به تمرکز لیزری مانند اهرم هایی که موفقیت MBE ها را به همراه دارد ، از جمله دسترسی به قرارداد با خریداران در بخش خصوصی و بخش دولتی ؛ دسترسی به سرمایه فکری که به صاحبان MBE امکان می دهد رهبران و مدیران موثرتری باشند و دسترسی به سرمایه مالی که رشد آنها را پشتیبانی می کند ، خواه همزمان یک قرارداد باشد یا از طریق ادغام و ادغام. ”

“Stop & Shop متعهد به پشتیبانی از جوامعی است که همکاران و مشتریان ما در آن کار و زندگی می کنند” گوردون رید، رئیس Stop & Shop. “ما امیدواریم که این سرمایه گذاری برای GNEMSDC به عنوان یک بلوک برای مشاغل متعلق به سیاه پوستان باشد ، که به آنها امکان رشد ، توسعه و شکوفایی را می دهد.”

با این سرمایه گذاری از Stop & Shop و گروه NextGen ، GNEMSDC دامنه برنامه توسعه خود را فراتر از 250 MBE مجاز در نیوانگلند گسترش می دهد. این گسترش شامل پشتیبانی از مشاغل متعلق به سیاه پوستان از طریق ادغام در زنجیره تأمین Stop & Shop در فروشگاه های خرده فروشی و خدمات تحویل منزل در سراسر نیوانگلند و شمال شرق خواهد بود.

درباره شورای رشد بزرگتر اقلیت انگلیس جدید (GNEMSDC):

فعالیت از دفاتر در بوستون، ماساچوست و نیوهیون ، کانتیکت، GNEMSDC (www.gnemsdc.org) ورود اقتصادی و توسعه مشاغل اقلیت را ارتقا می دهد. 250 مشاغل اقلیت دارای گواهینامه GNEMSDC درآمد کل دارند 2.7 میلیارد دلار و بیش از 20 هزار کارمند (65٪ آنها اقلیتهای قومی هستند). GNEMSDC اعضای شرکت ما را با MBE ، اعضای شرکت را با یکدیگر و MBE کوچک را با MBE بزرگتر متصل می کند. برنامه توسعه ما تضمین می کند MBE های ما در صورت بروز فرصت آماده قرارداد هستند. وکالت ما بر تأثیر توسعه مشاغل اقلیت در تقویت جوامع متمرکز است. یک مطالعه تأثیر اقتصادی مستقل بر MBE های GNEMSDC نشان داد که تأثیرات اقتصادی آنها شامل: سهم تولید ناخالص داخلی از 4.3 میلیارد دلار؛ دستمزد حمایت شده از 1.9 میلیارد دلار؛ و کل مشاغل پشتیبانی شده از بیش از 32 هزار نفر. با ما در تماس باشید توییتر، LinkedIn ، فیس بوک ، اینستاگرام.

درباره توقف و فروشگاه:

Stop & Shop امروزه با بیش از 100 سال خرید و فروش بقایای محله ، با تازه سازی ، تقویت نیرو و الهام بخش ، امکانات جدیدی را برای مشتریان فراهم می کند. Stop & Shop که متعهد به کمک به جوامع خود برای داشتن غذای بهتر و زندگی بهتر است ، سابقه دیرینه در بازگرداندن محله هایی را دارد که با تمرکز بر مبارزه با گرسنگی و مراقبت و تحقیقات سرطان کودکان فعالیت می کند. Stop & Shop Supermarket Company LLC یک اهدد دهلیز است ایالات متحده آمریکا این شرکت نزدیک به 58000 نفر از همکارانش را استخدام کرده و بیش از 400 فروشگاه را در سراسر کشور اداره می کند ماساچوست، کانتیکت، جزیره رود، نیویورک و نیوجرسی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Stop & Shop ، به اینجا مراجعه کنید stopandshop.com.

SOURCE شورای توسعه تامین کننده اقلیت Greater New England

لینک های مربوطه

www.gnemsdc.org


گزارش واقعیت های بسته بندی شده ، هویت مصرف کنندگان مواد غذایی اولیه گیاهی ممکن است غافلگیر شود

راکویل ، خانم، 14 ژانویه 2021 / PRNewswire / – علی رغم استفاده از گوشت گیاهی یا لبنیات در بین افرادی که رژیم های گیاهخواری ، گیاهخواری یا پسکاتاریایی را دنبال می کنند ، بیشتر است ، اما این همه چیزخوار و شکننده هستند که به دلیل تعداد زیاد آنها ، سهم شیر مصرف کنندگان این محصولات را می خورند ، گزارش تحقیقات شرکت تحقیقاتی بازار بسته بندی شده در این گزارش است مصرف کنندگان گیاهخواران ، گیاهخواران و انعطاف پذیرها. این نشان می دهد که هم بازار فعلی و هم آدرس پذیر محصولات گیاهی بستگی به همه چیزخواران و دامپرورانی دارد که از این محصولات بیشتر استفاده می کنند ، به ویژه فراتر از مبارزات Veganuary در این ماه ، مردم را ترغیب می کند که یک رژیم گیاهی را امتحان کنند.

وی می گوید: “گرچه گزینه های گوشت و لبنیات گیاهی مورد توجه برخی از گیاهخواران و گیاهخواران قرار دارد ، اما بیشتر مورد علاقه ترجیحات گیاهخواران و گیاهان دارویی است که بیشترین تمایل را برای جایگزینی محصولات حیوانی در رژیم غذایی خود با غذاهای دیگر دارند.” جنیفر مپس-مسیح، ناشر غذا و نوشیدنی برای اطلاعات بسته بندی شده. “گیاهخواران و گیاهخواران فقط قسمت كمی از مردم را تشكیل می دهند ، در حالی كه همه چیزخواران و خم كنندگان اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می دهند. بنابراین ، این گروه های بزرگ بازار بالقوه بیشتری برای گزینه های گوشت و لبنیات گیاهی نسبت به گیاهخواران و گیاهخواران این محصولات دارند. برای اولین بار برای دهه ها پیش توسعه داده شد. “

بسته بندی داده های نظرسنجی نشان می دهد که پروتئین از منابع گیاهی در نظر 69٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده سالم است ، در حالی که فقط 42٪ از مصرف کنندگان که فکر می کنند پروتئین حیوانی سالم است. افرادی که اخیراً پس از خوردن گوشت یا لبنیات شروع به گیاهخواری یا گیاهخواری کرده اند ، اگر طعم و مزه یا گوشت یا لبنیات را از دست بدهند ، ممکن است این گزینه ها را خوشایند بدانند ، در حالی که گیاهخواران و گیاهخواران باتجربه ممکن است این محصولات را از دست ندهند و اغلب رژیم و سبک زندگی خود را تنظیم کرده اند در اطراف غذاهای گیاهی که مانند گیاهان طعم و مزه دارند. برخی از گیاهخواران و گیاهخواران به سادگی ایده گوشت یا لبنیات را دافعه می دانند و بنابراین علاقه ای به محصولاتی که سعی در تکرار ویژگی های آنها دارند ، ندارند.

بسیاری از شرکت ها در فضای جایگزین گوشت گیاهی صریحاً هدف خود را ایجاد یک جایگزین می دانند که گوشت خواران به جای گوشت از آن استفاده کنند. شرکت ها ممکن است به دلایل زیادی محصولات خود را به عنوان جایگزین گوشت تولید کنند ، از جمله بهتر بودن آنها برای رفاه حیوانات یا کاهش اثرات زیست محیطی پرورش دام برای کشتار.

علاوه بر این ، اگرچه برخی از گیاهخواران و گیاهخواران ممکن است به محصولات جایگزین گیاهی علاقه مند باشند ، کسانی که رژیم و سبک زندگی خود را به دلایل بهداشتی انتخاب کرده اند ، احتمالاً بسیاری از این محصولات را رد می کنند زیرا تمایل دارند بسیار فرآوری شوند و ممکن است دارای مواد تشکیل دهنده ناسالم باشند. برداشتی که بسیاری از مصرف کنندگان سعی می کنند از آن اجتناب کنند ، مانند مواد نگهدارنده ، سویا یا گلوتن.

برای کسانی که سلامت تمرکز دارند ، غذاهایی که به جای “فرآوری شده” خالص تر هستند ، بیشترین جذابیت را دارند ، به این معنی که گزینه هایی که به عنوان جایگزینی برای محصول دیگر تولید شده اند ، ممکن است به نفع غذاهای دیگر نادیده گرفته شوند. این امر به ویژه در مورد جنبش برچسب تمیز ، که غذاهای دارای مواد “غیرقابل پیش بینی” را رد می کند و بدنبال محصولات غیر تقلبی و مفید است ، صادق است.

علاوه بر گیاهخواران و افرادی که به سادگی سعی در مصرف بیشتر غذاهای گیاهی دارند ، گزینه های لبنیات گیاهی همچنین افرادی را که به آلرژی های لبنی حساسیت دارند و یا در غیر این صورت به لاکتوز موجود در محصولات لبنی معمولی حساس هستند ، هدف قرار می دهند. عدم تحمل لاکتوز به طور فزاینده ای رایج است – یا حداقل مردم از آن آگاهی بیشتری دارند – افرادی که در غیر این صورت همه چیزخوار هستند را به سمت “شیرهای” گیاهی سوق می دهد.

درباره گزارش

مصرف کنندگان گیاهخواران ، گیاهخواران و انعطاف پذیرها با مراجعه به این سایت می توانید خرید کنید: https://www.packagedfacts.com/Vegan-Vegetarian-Flexarity-Consumers-13656739/.

این گزارش یک منبع اصلی برای درک کامل مصرف کننده گیاهخوار ، گیاهخوار و منعطف ایالات متحده است. این گزارش ، نظارت گسترده بسته بندی واقعیت های بسته بندی شده بر بازار مواد غذایی و آشامیدنی را با نظرسنجی اختصاصی ترکیب می کند و روندهای فعلی و جهت گیری های آینده برای بازاریابی و خرده فروشی را به همراه الگوهای مصرف کننده در طی همه گیر شدن بیماری و در بازار وسیع غذا و نوشیدنی ارزیابی می کند.

لطفا با مدیر ارتباطات واقعیت های بسته بندی شده تماس بگیرید دانیل گراندرسون در [email protected] برای درخواست گزارش خلاصه اجرایی

درباره حقایق بسته بندی شده

اطلاعات بسته بندی شده ، یک بخش از MarketResearch.com ، اطلاعات بازار را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات بازار مصرف ، از جمله آمار جمعیتی مصرف کننده و بینش خریدار ، محصولات و خدمات مالی مصرف کننده ، کالاهای مصرفی و خرده فروشی و محصولات و خدمات حیوانات خانگی منتشر می کند. Packaged Facts همچنین طیف کاملی از خدمات تحقیق سفارشی را ارائه می دهد. گزارش ها را می توان در وب سایت شرکت ما خریداری کرد و از طریق MarketResearch.com نیز در دسترس است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات بسته بندی شده ، حتماً ما را دنبال کنید توییتر (packaged_facts) ، LinkedIn و YouTube.

تماس با رسانه: [email protected]
گزارش خریدها: [email protected]

منابع واقعیت های بسته بندی شده

لینک های مربوطه

https://www.packagedfacts.com