هارد راک بین المللی کمپین سالانه Pinktober® خود را متعهد به حمایت از آگاهی و تحقیق در مورد سرطان پستان شد

هالیوود ، فلوریدا، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – هارد راک بین الملل با کمپین PINKTOBERO سالانه خود که در سراسر ماه اکتبر برگزار می شود ، پشتیبانی ثابت خود را از آگاهی و تحقیقات مربوط به سرطان پستان ادامه می دهد. این کمپین PINKTOBER بیش از دو دهه از تشویق هارد راک برای آگاهی و کمک به این مهم را گرامی می دارد. از طریق بازوی خیرخواهانه هارد راک ، مکانهای سخت Rock Heals Foundation® ، کافه هارد راک ، هتل و کازینو در سراسر جهان با ارائه کالاهای با موضوع محدود صورتی ، که به نفع خیریه های ملی و محلی سرطان پستان است ، در این کمپین شرکت می کنند. حمایت مداوم هارد راک از آگاهی و تحقیقات مربوط به سرطان پستان ، برجسته بودن تعهد برند به “عاشق همه – به همه خدمت کنید “و” وقت بگذارید تا مهربان باشید “، که تأکید بر بهبود زندگی مردم و جوامع در سراسر جهان است.

امسال ، هارد راک بین المللی کالاهایی با طراحی منحصر به فرد و با محدودیت محدود ارائه می دهد که از جمله آن می توان به ماسک صورت با روبان صورتی نمادین جهانی و همچنین جدیدترین پین یقه ای PINKTOBER Pink Ribbon آن اشاره کرد. این کالا برای خرید در مکان های Rock Rock Rock Rock Shop® و سایت خرده فروشی آنلاین مارک https://shop.hardrock.com در دسترس است.

وی گفت: “آب و هوای ما در سال 2020 به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، اما نمی تواند اهمیت اهمیت ترویج آگاهی و تحقیقات مربوط به سرطان پستان را از بین ببرد. جون لوکاس، مدیر عامل Hard Rock International. “هارد راک اینترنشنال افتخار دارد که پشتیبانی بی دریغ خود را از این مسئله جهانی انجام داده و این امر را بیش از پیش افزایش دهد 7 میلیون دلار از زمان آغاز برنامه برای گسترش بیشتر پیام شجاعت و امید در بین مبارزان ، بازماندگان و عزیزانشان در مقیاس محلی و جهانی. ”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک هارد راک به سایت www.hardrock.com مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کافه هارد راک یا رزرواسیون ، به سایت www.hardrockcafe.com مراجعه کنید. کسانی که به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد هتل های هارد راک هستند می توانند به سایت www.hardrockhotels.com مراجعه کنند.

درباره بنیاد هارد راک Heals:
بنیاد هارد راک هیلز یک موسسه خیریه ثبت شده 501 (c) (3) است و بر کلیه خدمات بشردوستانه برای هارد راک بین المللی نظارت دارد. موسیقی انرژی است؛ این احساسات را تحریک می کند ، باعث القا می شود ، به هم متصل می شود و بازیابی می کند. بنیاد هارد راک هیلز برای بهبود زندگی از طریق قدرت موسیقی وجود دارد. از زمان تاسیس خود در سال 1971 ، هارد راک اینترنشنال مردم را از طریق قدرت موسیقی گرد هم آورده است. ما همکاری هایی با هنرمندان مختلف از نوظهور گرفته تا نمادین در حمایت از اقدامات خیرخواهانه در سراسر جهان ایجاد کرده ایم. بنیاد هارد راک هیلز به افرادی که هدفشان بهبودی از طریق قدرت موسیقی است کمک هزینه و کمک می کند. مشارکت با سازمان های همفکر و موسیقی محور به بنیاد هارد راک این امکان را می دهد تا زندگی را بهبود بخشد و سلامتی را ارتقا بخشد.

درباره Hard Rock®
کازینوها ، فروشگاه های صخره ای و کافه ها – هارد راک بین المللی (HRI) با داشتن مکان هایی در 76 کشور در 256 مکان که شامل هتل های تحت مالکیت / مجوز یا مدیریت می شوند ، یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در سطح جهانی است. شروع با اریک کلپتون گیتار ، هارد راک دارای بیش از 83000 قطعه با ارزش ترین مجموعه یادگار موسیقی در جهان است که در مکان های مختلف آن در سراسر جهان به نمایش گذاشته می شود. در سال 2020 ، هارد راک بین المللی به عنوان یکی از بهترین کارفرمایان برای تنوع مجله Forbes مورد تقدیر قرار گرفت. در سال های 2020 و 2019 ، آنها بهترین کارفرمایان زن برای مجله فوربس و همچنین بهترین کارفرمایان بزرگ آمریکا در سال 2019 شناخته شدند. مقصدهای هارد راک در بزرگترین شهرهای دروازه بین المللی جهان واقع شده اند ، از جمله دو موفق ترین گل سرسبد آن در فلوریدا و خانه اولین هتل گیتار جهان در جهان است فلوریدا جنوبی، جایی که دفتر مرکزی آن واقع شده است. این مارک متعلق به نهاد مادر HRI The Seminole Tribe of است فلوریدا. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازدید بین المللی Hard Rock www.hardrock.com یا shop.hardrock.com.

SOURCE هارد راک بین المللی

لینک های مربوطه

http://www.hardrock.com

Solvay Actizone presents را ارائه می دهد ، یک فناوری تمیز کردن ضد میکروبی با ماندگاری طولانی

محافظت از سطح طولانی مدت اکنون با Actizone ™ ، یک فناوری ثبت اختراع ارائه عملکرد ضد میکروبی 24 ساعته در دسترس است.

بروکسل، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Solvay مفتخر است که Actizone introduce را به شما معرفی می کند ، یک سری محصولات آماده و مواد آماده برای استفاده سریع میکروب ها و محافظت از مصرف کنندگان در برابر باکتری ها و ویروس ها ، از جمله ویروس کرونا. فناوری Actizone also همچنین 24 ساعته از سطح محافظت می کند و به طور مداوم 99.9 of از باکتریها را در سطح گسترده ای از بین می برد.

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 ، مصرف کنندگان و مشاغل به دنبال راه هایی برای دستیابی به استانداردهای بهداشتی و محافظت از خود در دنیایی نامشخص بوده اند. “فناوری Actizone long ما مدتها پس از تمیز کردن سطوح به کار خود ادامه می دهد ، بنابراین مشاغل و مصرف کنندگان می توانند با اطمینان از اینکه 24 ساعت در برابر باکتری محافظت می شوند ، آرامش خاطر و اطمینان داشته باشند.” گفت مایکل رادوسیچ، رئیس واحد تجاری Solvay’s Novecare.

در پاسخ به تمایل جمعی مصرف کنندگان برای آینده ای امن تر و تلاش های شرکت ها برای غلبه بر اثرات COVID-19 ، Solvay در حال راه اندازی Actizone ™ ، ترکیبی از یک پلیمر اختصاصی با دوام طولانی مدت ، یک سیستم مواد فعال کننده سطح از استاندارد صنعتی و برش و ضد میکروبی.

آقای رادوسیچ ادامه داد: “من به تیم های ما ، به زیرکی و روحیه همکاری آنها در ارائه به مشتریانمان * چنین نوآوری انقلابی ، افتخار می کنم.” “با Actizone goal ، هدف ما این است که به مشتریان خود کمک کنیم تا این زمان بی سابقه را پشت سر بگذارند ، جوامع خود را ایمن نگه دارند و از شروع مجدد مسئولانه اقتصاد جهانی حمایت کنند. “

فناوری Actizone ant فعالین ضد میکروبی را به دام می اندازد تا یک فیلم محافظ بر روی سطوح ایجاد کند. این مواد فعال در ابتدا 99.9٪ از باکتری ها و ویروس ها را از بین می برند ، سپس به مدت 24 ساعت از محافظت ضد باکتریایی برخوردار می شوند و اطمینان از آرامش خاطر مصرف کننده را تضمین می کنند ، در حالی که از درخشش عالی و پایان بدون بقایا اطمینان حاصل می کنند.

فناوری Actizone Sol Solvay با انواع مختلفی از جمله پلی کربنات ، شیشه ، ورقه ورقه ها و فلزات سازگار است ، بنابراین کاربران می توانند به ضد عفونی کننده Actizone، ، از دفتر تا فرودگاه و عقب اعتماد داشته باشند. در خانه آنها به علاوه ، محصولات Actizone the نیاز به تمیز کردن ضد باکتری مداوم در طول روز را از بین می برند ، بنابراین مصرف کنندگان و مشاغل می توانند زمان بیشتری را برای کمک به آینده بهتر صرف کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Actizone for برای پاک کننده های ضد میکروبی با ماندگاری طولانی ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

* در حال حاضر هیچ پروتکل مورد تایید سازمان های نظارتی مناسب وجود ندارد که محافظت 24 ساعته در برابر ویروس ها را نشان دهد.

مجموعه محصولات Actizone and و ترکیبات آماده برای استفاده شامل Actizone ™ F5 ، یک محصول نهایی است که در حال حاضر در ایالات متحده یا ایالات متحده مجاز یا مجاز به فروش نیست. کانادا. هرگونه فروش Actizone ™ F5 در یک کشور خاص تنها پس از تأیید در آن کشور انجام می شود و هرگونه ادعای مربوط به Actizone ™ F5 در یک سرزمین خاص فقط با توجه به قوانین و مصوبات Actizone ™ F5 در آن قلمرو رسیدگی می شود. این متن برای تبلیغ ، فروش یا توصیه برای فروش یا استفاده از Actizone ™ F5 در کشورهایی که هنوز تصویب نشده است ، به ویژه در ایالات متحده و ایالات متحده است. کانادا.

درباره Solvay

Solvay یک شرکت مبتنی بر علم است که فناوری های آن در بسیاری از زمینه های زندگی روزمره مزایایی به همراه دارد. Solvay با بیش از 24100 کارمند در 64 کشور جهان ، افراد ، ایده ها و عناصر را برای ابداع مجدد پیشرفت متحد می کند. گروه به دنبال ایجاد ارزش اشتراکی پایدار برای همه ، به ویژه از طریق طرح Solvay One Planet خود است که مبتنی بر سه رکن است: حفاظت از آب و هوا ، حفظ منابع و ارتقا of کیفیت زندگی بهتر. راه حل های ابتکاری گروه به ایجاد محصولات ایمن تر ، تمیزتر و با دوام تر در خانه ها ، مواد غذایی و کالاهای مصرفی ، هواپیماها ، اتومبیل ها ، باتری ها ، دستگاه های هوشمند ، برنامه های پزشکی ، سیستم های تصفیه آب و هوا. Solvay در سال 1863 تاسیس شد و امروز با اکثر قریب به اتفاق فعالیت های خود در بین سه شرکت برتر جهانی قرار دارد و در سال 2019 به فروش خالص 10.2 میلیارد یورو دست یافت. Solvay در Euronext بروکسل ذکر شده است ( SOLB) و پاریس و در ایالات متحده ، جایی که سهام آن (SOLVY) تحت یک برنامه معامله می شود ADR از سطح 1. برای اطلاعات بیشتر ، به سایت www.solvay.com مراجعه کنید.

ما را در توییتر دنبال کنید:SolvayGroup

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1280828/Solvay_Progress_Beyond_Logo.jpg

روابط رسانه ای

مارک ویلر
[email protected]

ویسم چمبازی
[email protected]

لینک های مربوطه

https://www.solvay.com

SOURCE Solvay

ویرایش هالیوود غربی که در اول اکتبر سال 2020 باز می شود

The West Hollywood EDITION ، پس از پرتاب ستاره ای خود در پاییز 2019 ، تحت هدایت خلاق هتلداری افسانه ای و بیننده ایان شرگر با همکاری بین المللی ماریوت ، استقبال مردم محلی و مهمانان را از اولین تجربه واقعی هتل لوکس در غروب آفتاب خوشحال می کند.

جزئیات مربوط به بازگشایی فضاهای اضافی در هتل به موقع اعلام خواهد شد.

اتاقها و سوئیت ها

با نرخ باز کردن از 545 دلار، West Hollywood EDITION 190 اتاق مهمان ، 48 سوئیت بزرگ و 2 پنت هاوس با تراس های گسترده در فضای باز با دکوراسیون مدرن و جزئیات شیک ارائه می دهد ایان شرگر. میهمانان می توانند از پنجره های بزرگ از کف تا سقف که از چشم انداز خیره کننده ای برخوردار است لذت ببرند لس آنجلس یا هالیوود هیلز و همچنین سرویس اتاق و دسترسی به استخر خیره کننده پشت بام.

ایده آل برای کسانی که به دنبال گشت در حیاط خانه خود هستند ، بسته افتتاح مجدد ملک ، پیش برو ، در همین حال بمان، هنگام رزرو حداقل سه شب ، 25٪ تخفیف برای هر اتاق یا سوئیت ارائه می دهد. شرایط و پیشنهادات کامل The West Hollywood EDITION را می توانید مشاهده کنید اینجا.

رزرواسیون:
آنلاین در www.editionhotels.com/weho
پست الکترونیک [email protected]
تلفن +1 (310) 953-9899

سقف

پشت بام در West Hollywood EDITION چشم اندازهای پانورامایی متمایزی را ارائه می دهد که از اقیانوس دریای امتداد یافته است سانتا مونیکا به آسمان خراش های مرکز شهر لس آنجلس. این ساختمان از معدود بناهایی است که هم نمای خیره کننده ای از خانه های واقع در تپه های سرسبز شمال و هم چراغ های شهر را به سمت جنوب فراهم می کند و باعث می شود در طول شبانه روز از آن دیدن کنید.

روزانه ، مهمانان در پشت بام می توانند آفتاب و منظره هایی را که در بالای یک عرشه تراس دار تزئین شده با صندلی های چوبی ، درختان بالغ و گیاهان گلدان تراس قرار دارند ، بخیشانند. منوی Roof کوکتل هایی با الهام از لاتین و گرمسیری ارائه می دهد جنوب کالیفرنیا استعداد لیستی عمیق از Mezcals و Tequilas با طراوت ، پر جنب و جوش و رنگارنگ روبرو شده است کالیفرنیا مرکبات ، به همراه کوکتل های سلامتی شامل آب میوه های تازه فشرده ، کوکتل های کامبوچا ، لیست قابل توجهی از گل رز ، و گزینه های معتدل و کوکتل معنوی کم مقاومت. هنگام غروب خورشید ، مهمانان هتل و مردم به طور یکسان برای نوشیدن دعوت می شوند ، و کنار میزهای کنار استخر با منظره زیبا استراحت کنید.

سقف باز خواهد شد اول اکتبر 2020 ، صرف صبحانه ، ناهار و شام با ظرفیت کمتر فقط به صورت رزرو. لطفا منوی تمام روز را پیدا کنید اینجا.

رزرواسیون
از طریق میز باز
پست الکترونیک [email protected]
تلفن: +1 424 310 1572

ویرایش هالیوود غربی ، بلوار غروب آفتاب 9040 ، غرب هالیوود ، کالیفرنیا 90069

فیس بوک: / EDITION هتل ها | / ویرایش هالیوود غربی
توییتر: EDITIONhotels
اینستاگرام: EDITIONhotels | WehoEDITION
سایت اینترنتی: www.editionhotels.com | www.marriott.com

تماس با ما

رنگ بنفش
[email protected]
1+ (424) 284 3232

منبع The West Hollywood EDITION


فروش مواد غذایی منجمد ایالات متحده برای رشد طولانی مدت پس از اندکی فرو رفتن در سال 2020

CLEVELAND، 24 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – طبق پیش بینی ها ، تقاضای ایالات متحده برای غذاهای منجمد سالانه 2.4 درصد به صورت اسمی تا سال 2024 رشد می کند. غذای یخ زده: ایالات متحده، گزارشی که اخیراً توسط Freedonia Focus Reports منتشر شده است. پیشرفت توسط عواملی مانند رشد جمعیت و درآمد شخصی قابل استفاده پیش می رود. تامین کنندگان در تلاشند تا مشخصات سلامتی غذاهای منجمد و همچنین بازاریابی را برای تحریک فروش بهبود دهند. افزایش توان مصرفی ، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا اقلام منجمد گران تری را که مواد غذایی با کیفیت بالا را در قالب مناسب ارائه می دهند ، خریداری کنند و فروش صنعت خدمات غذایی را که به بسیاری از موارد منوی غذای منجمد متکی است ، تحریک کند. با این حال ، تصور در بین بسیاری از مصرف کنندگان مبنی بر اینکه غذای تازه از غذای منجمد سالم تر است ، همچنان تقاضا را مهار می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش در اینجا موجود است:
https://www.freedoniafocusreports.com/Frozen-Foods-United-States-FF10015/؟progid=91541

انتظار می رود که تقاضا برای غذاهای منجمد در ایالات متحده شاهد کاهش 1.6 درصدی در سال 2020 در میان بیماری همه گیر COVID-19 باشد ، زیرا کاهش تقاضای بخش خدمات مواد غذایی بر فروش تأثیر می گذارد. با این حال ، افزایش کار در خانه و پرهیز از رستوران باعث افزایش مصرف غذاهای منجمد در خانه برای بخشهای مختلف از جمله وعده های غذایی و کالاهای پخته می شود ، زیرا مصرف کنندگان رفتار انباشت را نشان می دهند.

این و سایر بینش های کلیدی در این مورد ارائه شده است غذای یخ زده: ایالات متحده. این گزارش تقاضا و محموله های غذایی منجمد ایالات متحده را از سال 2020 و 2024 و میزان حمل آن به دلار اسمی در سطح تولید کننده پیش بینی کرده است. کل تقاضا و محموله ها بر اساس محصول از نظر:

  • گوشت و مرغ
  • وعده های غذایی
  • تولید و آب میوه
  • غذای دریایی
  • کالاهای پخته شده
  • بستنی و دسرهای یخ زده

برای نشان دادن روندهای تاریخی ، تقاضای کل ، کل محموله ها ، بخشهای مختلف و تجارت بصورت سری سالانه از 2009 تا 2019 ارائه می شود.

یخ بسته بندی شده و محصولات قفسه ای یا یخچال دار یخ زده پس از خرید از محدوده این گزارش مستثنی هستند. خمیر منجمد (به عنوان مثال ، خمیر پیتزا برای استفاده در رستوران) از محدوده این گزارش مستثنی است. بستنی بدون لاکتوز / بستنی غیر لبنی ، مخلوط بستنی پودر شده و بستنی تهیه شده در مراکز خدمات غذایی (به عنوان مثال بستنی فروشی ها) از این گزارش مستثنی هستند. صادرات مجدد غذاهای منجمد از آمار تقاضا و تجارت مستثنی است.

درباره گزارشات تمرکز Freedonia
هر ماه ، گروه Freedonia – بخشی از MarketResearch.com – بیش از 20 گزارش تمرکز جدید Freedonia را منتشر می کند ، که تجزیه و تحلیل تازه و بی طرفانه ای را در مورد طیف گسترده ای از بازارها و صنایع ارائه می دهد. پوشش Focus Report که در 20-30 صفحه منتشر شده است ، از مواد اولیه تا کالاهای ساخته شده تمام شده و خدمات مرتبط مانند حمل بار و ساخت و ساز را شامل می شود. گزارشات اضافی کالاهای مصرفی را می توانید از طریق Freedonia Focus Reports یا MarketResearch.com خریداری کنید.

هدف از تجزیه و تحلیل این است که خواننده مشغول را از طریق موضوعات مربوطه به سرعت پشت سر هم ، از جمله:

  • اندازه کل بازار تاریخی و بازده صنعت
  • تقسیم بندی توسط محصولات و بازارها
  • شناسایی محرک های بازار ، محدودیت ها و شاخص های کلیدی
  • چشم انداز قطعه به بخش در پیش بینی های پنج ساله
  • بررسی پایگاه تأمین
  • منابع پیشنهادی برای مطالعه بیشتر

تماس با مطبوعات:
کورین گنگلوف
+1 440.684.9600
[email protected]

منبع گروه Freedonia

یک کتاب مهم و مهم توسط اعضای گزارش جهانی کشاورزی سازمان ملل (IAASTD) خواستار تغییر سریع سیستم های غذایی ما است

علاوه بر این ، یک سری ارائه های تحت وب و گفتگو با نویسندگان و ویراستاران شرکت می کنند. اولین مورد مربوط به حاکمیت مواد غذایی و سوrition تغذیه ، از کمبود مواد مغذی تا چاقی است: چه راه حل هایی موجود است ، چه چیزی آنها را مسدود می کند و چه منافع تجاری رویکرد را شکل می دهد؟ برای ثبت نام اینجا را بررسی کنید.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

هانس هرن، سردبیر ، +1 530 867 45 69 +1 530 7621122 skype: greyherren (PST) / بندیکت هارلین، سردبیر +49 173 9997555 (CET) / مولی اندرسون، نویسنده +1 781 6089191 (EDT) / ماریا ای. فرناندز، نویسنده +39 327 1989692 (CET) ، ایوت پرفکتو، +1 734 604 4331 ، [email protected] / مارتین گروسنباخر، Biovision ، +41 44 5125858 (CET)

SOURCE Biovision

لینک های مربوطه

www.biovision.ch

Newmine اعلام کرد گای هیپول نماینده انگلیس و اروپا خواهد بود و هیئت مشورتی معتبر Newmine را گسترش می دهد

لندن، 23 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Newmine ، یک فناوری خرده فروشی نوآورانه و شرکت مشاوره ، امروز انتصاب را اعلام کرد گای هیپول به هیئت مشورتی آنها Newmine دامنه خود را گسترش داده و به اروپا در سال 2019 ، و انتصاب Hipwell نشان دهنده تعهد عمیق آنها در “اطمینان از رشد خرده فروشان” در سطح جهانی است. مأموریت هیئت مشاوره متحد کردن رهبران بصیر خرده فروشی برای آموزش صنعت در مورد بهترین روش ها برای پیشبرد مزیت رقابتی خود از طریق کاهش بازده محصول و همچنین اشتراک دامنه عظیم خود برای تمرکز و غنی سازی مأموریت نیوماین است.

با رشد تجارت الکترونیکی توسط COVID-19 ، خرده فروشان شاهد حجم بی سابقه ای از بازده محصول هستند. هیئت مشاوره Newmine از مزایای کاهش بازده و همچنین راه حل های ابتکاری Newmine برای حل آنچه که به یکی از گران ترین مشکلات خرده فروشی تبدیل شده است ، خبر می دهد. “با خرده فروشان خیابانی مرتفع و چالشهای منحصر به فرد انگلیس و اروپا وقتی صحبت از بازگشت محصول می شود ، نمایندگی در این بازار ضروری است “، بنیانگذار و مدیرعامل Newmine می گوید ، ناوجیت باسین.

Hipwell ، که سمت های هیئت مدیره ارشد را با خرده فروشان در عهده داشته است اروپا، می گوید: “من خوشحالم که با نیوماین همکاری می کنم تا مزایای کاهش بازده محصول را افزایش دهم. پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی آنها ، مدیر ارشد بازگشت® اطلاعات کلیدی را فراهم می کند که خرده فروشان برای تبدیل تجارت خود به آن نیاز دارند. “

هیئت مشاوره Newmine همچنین شامل مدیران سابق خرده فروشی می باشد گراتسیانو دو بونی و ریچ مک ماهون. باسین می گوید: “ما از استعدادی که هیئت مشاوره جدید جذب کرده خوشحالیم و مشتاقانه منتظریم که مزایای کاهش بازده را در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.”

در باره جدید
Newmine متشکل از مدیران سابق خرده فروشی و زنجیره تامین با تجربه عمیق در استراتژی خرده فروشی ، عملیات و فناوری ، اطمینان از رونق خرده فروشان در جهانی در حال تحول است. علاوه بر عملكرد و روش مشاوره فن آوري ، Newmine به دنبال برهم زدن بازار مديريت بازده با راه حل هاي كاهش بازده هوش مصنوعي است. رئیس بازگشت نیوماین® یک پلت فرم مجهز به هوش مصنوعی است که به خرده فروشان یک نگاه کلی به داده های مربوط به بازده یکپارچه از سراسر شرکت می دهد ، اقدامات اصلاحی را تجویز می کند و همکاری را امکان پذیر می کند. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.newmine.com.

در باره گای هیپول
گای هیپول مناصب ارشد هیئت مدیره را با خرده فروشان در انگلیس و قاره اروپا بر عهده داشته و سازمانهای بین المللی پیچیده بین المللی را اجرا می کند که همزمان در کشورهای مختلف با زبانها ، ارزها ، قانونمندی ها و رفتارهای مختلف مصرف می کنند. او در شناخته شده است اروپا به عنوان یک متخصص در تحول دیجیتال.

تماس با Newmine: جنی گورلین
پست الکترونیک: [email protected]

منبع Newmine

لینک های مربوطه

newmine.com

مبلمان Value City همکاری با مشهور طراحی داخلی فرح مرهی را اعلام کرد

کلمبوس ، اوهایو، 22 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – امضای آمریکایی ، شرکت مبلمان شهر ارزشمند (VCF) امروز اعلام کرد که استاد طراحی داخلی ، خالق و نویسنده محتوای آنلاین ، فرح مرهی، به عنوان اولین متخصص طراح ظاهر طراحی خواهد شد. از طریق این مشارکت ، Merhi نکات و ترفندهای طراحی حرفه ای خود را برای ایجاد فضاهای زیبا با استفاده از مجموعه طراح و مقرون به صرفه Designer Looks به نام برند به اشتراک می گذارد.

فرح مرهی هست یک گرند رپیدز ، میشیگانمبتنی بر طراح داخلی و بنیانگذار Inspire Me! دکور خانه. از سال 2012 ، او بیش از 6 میلیون دنبال کننده اینستاگرام را در Inspire Me خود جمع کرده است! حساب دکوراسیون منزل ، و آن را به بیشترین دنبال کننده صفحه دکوراسیون منزل در بستر اجتماعی تبدیل کرده است. Merhi از آن زمان به یک منبع اصلی برای تخصص در زمینه طراحی داخلی با مخاطبان گسترده ای اعم از DIYers خودخوانده تا طراحان و متخصصان جوان تبدیل شده است.

سبک و فلسفه Merhi برای زنده کردن ایده های جالب طراحی با قیمت مقرون به صرفه با VCF’s Designer Looks Collection همسو است ، که سبک های پیشرفته و پیشرفته ای را ارائه می دهد که با جزئیات با کیفیت باورنکردنی مانند اتمام شیارهای دستی ، سطح چوب جامد یا 100 درصد پر ، اما بدون قیمت گران قیمت.

“من صاحب قطعات Designer Looks در خانه خودم هستم – آنها زیبا و مقرون به صرفه هستند!” مرهی گفت. “من قدردانی می کنم که Designer Looks کاملا متمرکز بر سبک و کیفیت است ، مهمتر از همه با قیمت خوب. این همان چیزی است که شایسته هر صاحب خانه است. من بسیار افتخار می کنم که Designer Looks را به عنوان کارشناس سبک خود معرفی می کنم!”

Merhi سالها به عنوان منبع مشاوره اصلی برای طراحان در هر سن و سطح تخصص خدمت کرده است. در اواخر سال 2019 ، او اولین کتاب خود را منتشر کرد ، به خانه خود الهام بخشید ، برای به اشتراک گذاشتن ایده های آسان و مقرون به صرفه برای ایجاد فضاهای زیبا و پر زرق و برق در هر خانه.

جاناتان شوتنشتاین، رئیس جمهور ، امضای امریکا ، شرکت گفت ، “نگاه تیزبین فرح به طراحی و تعهد در آوردن پیروانش به سبک های با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه ، او را به عنوان یک متخصص طراحی سبک به نظر می رسد ، ما یک شریک عالی هستیم و ما از این فرصت داریم که با او کار کنیم ”

مشتریان می توانند قطعات مورد علاقه طراح Merhi را به صورت آنلاین در DesignerLooks.com/Farah یا در فروشگاه های VCF در سراسر کشور و همچنین از طریق مارک خواهر VCF ، American Signature Furniture ، به صورت آنلاین در ASFurniture.com/Farah و در فروشگاه ها خریداری کنند.

درباره American Signature، Inc.
American Signature، Inc. یک خرده فروش مبلمان خانوادگی و با بهره برداری از آن مستقر در کلمبوس ، اوهایو. این شرکت مادر مبلمان Value City و American Signature Furniture است ، با 117 فروشگاه در سراسر ایالات متحده. این تجارت معتقد است که همه حق داشتن یک زندگی کاملاً مبله را دارند و به دلیل کیفیت ساخت خود در Designer Looks Collection مشهور است که سبک های پیشرفته ای را ارائه می دهد با قیمت های مناسب

SOURCE ارزش مبلمان شهر


کارخانه های آبجو سازی مونیخ و شهرت اوکتوبرفست به جهان سلام می رسانند

مونیخ، 19 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – افتتاحیه اکتبرفست به طور سنتی با صدای بلند و با تعجب “Ozapft is” مشخص می شود که اولین شهردار مونیخ نشان می دهد اولین بشکه آبجو باز شده است. در سال 2020 همه چیز متفاوت است. به همین مناسبت ، به ابتکار Paulaner Brauerei ، یکی از شش کارخانه آبجوسازی سنتی مونیخ که در Oktoberfest حضور دارد ، مهمانخانه ها ، نمایندگان شهر ، نمایندگان شهر ، Münchner Kindl – نماد کودک نشان ملی این شهر – ، و نمایندگان انجمن آبجوسازی Munique (Verein Münchner Brauereien) ساعت 10 صبح برای نشان دادن همدلی خود با همه طرفداران Oktoberfest.

– عکس در AP Images در دسترس است (http://www.apimages.com) –

با مجموعه ای از میزها و نیمکت های آبجوسازی به شکل قلب که عکسهای سواره کارخانه های آبجوسازی را احاطه کرده است ، هر کدام یک بشکه آبجو را باز می کنند و از فاصله دور تست می دهند ، تصویری ایجاد شده است که به عنوان یک تبریک برای همه بازدیدکنندگانی که امسال نمی توانند برای جشن گرفتن به مونیخ بیایند. مالیخولیای تعلیق ویسن ، به نام جشنواره در شهر ، در همه حاضران مشهود است ، اما در آن لحظه ارتباط با بزرگترین جشنواره محبوب جهان نیز نشان داده شده است.

این ابتکار با همکاری خانه مد لباس سنتی باواریایی Hirmer und Amsel Trachten در طی یک ایده برای ایجاد یک تصویر معلق از اکتبرفست ایجاد شد. این شامل علاوه بر # NuestroCorazónParaLaWiesn ، طراحی یک dirndl – لباس زنانه سنتی باواریایی – به ویژه برای این مناسبت همراه با نامه ای به Oktoberfest.

آندریاس اشتاین فات، مدیر Paulaner Brauerei و رئیس انجمن آبجوسازی های Muniques ، با تأکید اظهار داشت: “با این اقدام ما می خواهیم تصویری تولید کنیم که به عنوان یادگاری از Oktoberfest لغو شده باقی بماند. دور از Theresienwiese – مکانی که در آن تعطیلات برگزار می شود – از نظر جسمی جدا و بدون جشن ، اما این یک چیز را نشان می دهد ، اینکه این زمان از سال چقدر برای ما خاص است و چقدر حسرت آن را می خوریم.

Paulaner Brauerei Gruppe GmbH & Co. KGaA
بیرگیت زاخر
پرس پرس
Ohlmüllerstraße 42
81541 مونشن
تلفن: +49 (0) 89 / 48005-922
[email protected]

منبع Paulaner Brauerei

Meijer خدمات داروسازی بدون تماس را در مواجهه با بیماری همه گیر گسترش می دهد

خرده فروش فناوری پیشرفته وب برنامه خود را در اوایل سال جاری راه اندازی کرد و در پی شیوع بیماری به گسترش آن ادامه داد زیرا سفرهای مشتری به داروخانه را ایمن تر و آسان تر می کند. این ابزار به مشتریان این امکان را می دهد تا از طریق پیوندی در یک پیام متنی که توسط داروسازان Meijer به تلفن همراه آنها ارسال شده است ، به یک تجربه شخصی مانند برنامه آنلاین دسترسی پیدا کنند. از آنجا ، مشتریان می توانند زمان تجویز نسخه را تأیید کنند ، برای واکسیناسیون آماده شده و برنامه ریزی کنند ، mPerks Meijer خود را به معامله خود متصل کرده و از طریق دستگاه تلفن همراه خود چک کنند.

معاون داروسازی مایجر گفت: “با تمام تغییرات بی سابقه در سال جاری ، ما می دانیم كه مشتریان ما احساس می كنند هیچ چیز مهمتر از حفظ سلامت خانواده آنها نیست.” جیسون بوچ گفت “ما امیدواریم که این فن آوری ابتکاری یک تجربه یکپارچه را فراهم کند که دریافت واکسن و پر کردن نسخه ها را تا حد ممکن بدون استرس”.

مایجر از اوایل سال جاری و در واکنش به همه گیری ، استفاده از این فناوری را آغاز کرد. استفاده از بستر ارتباطی داروخانه مبتنی بر پیام کوتاه با بیش از 600،000 کاربر جدید از ماه مه در میان بیماران میجر به سرعت افزایش یافته است.

با پیش بینی فصل آنفولانزا ، مایجر خدمات داروسازی خود را با استفاده از پیام کوتاه گسترش داده است تا به بیماران اجازه دهد قبل از پا گذاشتن در داروخانه فرم های ایمن سازی خود را پر کرده و رضایت خود را به صورت آنلاین ارائه دهند. با این کار دیگر نیازی به کاغذ بازی های شخصی و استفاده از خودکارها و کلیپ بورد های لمسی نیست. با دریافت فرم دیجیتالی تکمیل شده از بیمار ، داروسازان میجر معامله را تکمیل می کنند و با یک پیام متنی به بیمار هشدار می دهند که واکسن آنها آماده تجویز است.

بیماران همچنین می توانند یک روز برای عکسبرداری از آنفلوانزا تا 10 روز قبل برنامه ریزی کنند. در روز برنامه ریزی شده خود ، آنها یادآوری را از طریق پیام کوتاه دریافت می کنند که به آنها اطلاع می دهد که تزریق آنفولانزا آماده است. سیستم داروسازی دیجیتال همچنین پس از انجام عکسبرداری ، به طور خودکار به اداره ثبت واکسیناسیون و ارائه دهنده مراقبت های اولیه بیمار اطلاع می دهد.

مشتریانی که علاقمند به ثبت نام در خدمات دارویی بدون تماس Meijer هستند می توانند امروز در پیشخوان داروخانه محلی خود ثبت نام کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد داروخانه Meijer ، لطفاً به https://www.meijer.com/services/pharmacy.html مراجعه کنید.

درباره Meijer: Meijer یک است گرند رپیدز ، میش.خرده فروشی مستقر در 253 مرکز فروش بزرگ و فروشگاه های مواد غذایی در سراسر کشور میشیگان، اوهایو، ایندیانا، ایلینوی، کنتاکی و ویسکانسین. مایجر که از سال 1934 یک شرکت خصوصی و خانوادگی اداره می شود ، پیشگام مفهوم “خرید یک مرحله ای” بود و در طول سال ها شامل بخش های جدید تولید محصولات تازه و گوشت ، همچنین داروخانه ها ، بخش های پوشاک جامع ، حیوانات خانگی ، باغ مراکز ، اسباب بازی ها و وسایل الکترونیکی. برای اطلاعات بیشتر در مورد Meijer ، لطفا به سایت www.meijer.com مراجعه کنید. Meijer را در توییتر @ twitter.com / Meijer و @ twitter.com / MeijerPR دنبال کنید یا در www.facebook.com/meijer طرفدار شوید.

منبع Meijer

لینک های مربوطه

http://www.meijer.com


Del Monte Foods، Inc. برای میزبانی نتایج مالی فراخوان سه ماهه اول سال مالی 2021 در 25 سپتامبر 2020

CREEK WALNUT CREEK ، کالیفرنیا.، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Del Monte Foods ، شرکت امروز اعلام کرد که برای به اشتراک گذاشتن نتایج مالی سه ماهه اول سال مالی 2021 ، جمعه ، 25 سپتامبر 2020 ، ساعت 8:00 به وقت اقیانوس آرام ، یک کنفرانس تلفنی برگزار خواهد کرد.

برای پیوستن به تماس کنفرانسی ، لطفاً در سایت اتاق داده های مجازی Del Monte Foods در Intralinks ثبت نام کنید. برای دسترسی به اتاق داده های مجازی ، لطفاً از طریق ایمیل ارسال کنید [email protected].

صورت های مالی سه ماهه و صورت های سالانه تاریخی را می توان در وب سایت Del Monte Foods نیز مشاهده کرد.

درباره غذاهای دل مونته
برای بیش از 130 سال ، Del Monte Foods، Inc توسط مأموریت ما برای تغذیه خانواده ها با خوبی های زمین هدایت شده است. ما به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت های تولید کننده مواد غذایی گیاهی ، همیشه در حال نوآوری هستیم که غذاهای مغذی و خوشمزه را در سراسر برندهای محبوب خود از جمله Del Monte® ، Contadina® ، College Inn® و S & W® در دسترس مصرف کنندگان قرار دهیم.

Del Monte Foods، Inc. شرکت تابعه Del Monte Pacific Limited (بلومبرگ: DELM SP ، DELM PM) است و با برخی دیگر از شرکت های Del Monte در سراسر جهان ، از جمله Fresh Del Monte Produce Inc. ، Del Monte Canada ، وابسته نیست. یا Del Monte Asia Pte. آموزشی ویبولیتین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای Del Monte و محصولات ما ، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید www.delmontefoods.com یا www.delmonte.com.

SOURCE Del Monte Foods

لینک های مربوطه

https://www.delmontefoods.com/