با خوش بینی در بازار آمریکای شمالی ، Hisense به طور رسمی سرمایه گذاری 260 میلیون دلاری خود را در ساخت یک پارک صنعتی لوازم الکتریکی در مکزیک اعلام کرد

سفیر زو گفت که از زمان شیوع COVID-19 ، چین و مکزیک با هم بر علیه همه گیری کار کردند. همکاری اقتصادی و تجاری سودمند متقابل دو کشور به رشد قوی و پیشرفت چشمگیری دست یافت که نشان دهنده مقاومت و پتانسیل بالای همکاری دو کشور است. چین و مکزیک اعتقاد بر این است که با حمایت دولت نوئو لئون و دوستان همه محافل ، همکاری نوئو لئون با چین به سطح بالاتری خواهد رسید روبرتو روسیلدی ، دبیر امور اقتصاد و کار ، با استقبال مثبت و استقبال گرم از پارک صنعتی جدید Hisense اظهار داشت: امروز یک روز خوش برای ما است زیرا ما از یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید لوازم خانگی در جهان استقبال می کنیم.

در حال حاضر ، کارهای اساسی ساخت و ساز پارک صنعتی لوازم خانگی Hisense در مونتری آنها در حال اجرا هستند. مساحت این پارک صنعتی 252،600 متر مربع است و هدف آن ساخت یخچال ، ماشین لباسشویی ، تهویه مطبوع و لوازم آشپزخانه برای بازار ایالات متحده است. هنگامی که این برنامه فعال شود ، به Hisense کمک می کند تا سرعت پاسخ زنجیره تأمین خود را بهبود بخشد ، سیستم عاملی برای محلی سازی تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی در قاره آمریکا ایجاد کند ، رقابت را بهبود بخشد و گسترش آن را در سراسر آمریکای مرکزی و از جنوب ادامه دهد.

در طول چند سال گذشته ، تأثیر برند Hisense در جهان از طریق محلی سازی تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی ، ادغام و ادغام و حمایت مالی از رویدادهای مهم ورزشی بین المللی به طور مداوم بهبود یافته است. در سال 2020 ، گروه هایسنس درآمد خارج از کشور 54.8 میلیارد یوان کسب خواهد کرد که رشد سالانه آن 18.6 درصد است و از طرف دیگر ، درآمد Hisense به مکزیک به رشد سالانه 16.5 درصدی دست خواهد یافت. سهم بازار Hisense TV در مکزیک در میان سه کشور برتر قرار دارد و همچنین در سایر کشورهای آمریکای شمالی نیز رشد سریعی را نشان می دهد. در حال حاضر ، هایسنس 54 شرکت و دفاتر خارج از کشور برای اجرای عملیات محلی ، 16 پایگاه تولید برای اجرای تولید منطقه ای و 16 مرکز تحقیق و توسعه برای معرفی استعدادهای سطح بالا به جهان و ارتقا ظرفیت محصولات فنی دارد. پارک صنعتی لوازم خانگی مونتری این نه تنها نشان دهنده تسریع در توزیع بین المللی هایسنس است ، بلکه عزم شرکت را برای کاوش بیشتر در بازار آمریکای شمالی نشان می دهد.

عکاسی – https://mma.prnewswire.com/media/1450548/1.jpg
عکاسی – https://mma.prnewswire.com/media/1450549/2.jpg
عکاسی – https://mma.prnewswire.com/media/1450550/3.jpg

منبع هایسنس

منبع Hisense

GameTime Hydration ، Inc. و حمایت های مالی برتر آن ، قلب ورزش های همگانی را تسخیر کرده است

نیویورک، 5 مارس 2021 / PRNewswire / – / گروه سیمونز ، وی سی / GameTime Hydration ، Inc. یک شرکت بهداشتی و درمانی با محوریت ورزش با تمرکز بر عملکرد بالا ، آگاهی از سلامت ، آموزش و ورزش برای جوانان است. این شرکت از طریق خیرخواهی تأمین می شود و معتقد است با تجهیز ورزشکاران جوان برای عملکرد مطلوب ، جوانان را قادر می سازد.

GameTime Hydration Inc.محصولات ارائه شده به اصول تغذیه ، آبرسانی ، پوشاک با عملکرد بالا و کفش خدمت می کنند. اولین نوشیدنی ورزشی قلیایی آنها یک گزینه کم قند است که از بسیاری از افراد موجود در بازار سالم تر است و یک زمان 2 دقیقه ای برای پر کردن بدون نفخ را فراهم می کند. زمان بازیلباس ورزشی سبک است ، خاصیت فتیک سازی بالایی دارد و به ورزشکاران اجازه می دهد آزادانه حرکت کنند. پوشاک آنها کاملاً قابل تنظیم ، شیک و کاربردی برای ورزشکاران در هر سنی است.

زمان بازی در حال حاضر درگیر جنگ مناقصه برای انتخاب شریک کفش دانشگاهی نخبه و انحصاری خود است. شرکتهای بزرگ کفش و پوشاک ورزشی از جمله آنها به شدت دنبال آنها هستند زیر زره پوش و پوما. زمان بازی اخیراً در حال مذاکره با تولید کننده کفش چینی است ایالات متحده آمریکا پیک ورزش، که برای آنها شناخته شده است لو ویلیامز کفش کتانی

زمان بازی دارای مجوز برای نوشیدنی ها و پوشاک آنها ، در کنار حامیان مالی و مشارکت در بیش از 30 ایالت در سراسر کشور. در نتیجه این همسویی های معتبر ، زمان بازی نوشیدنی رسمی ورزشی برای تعداد زیادی از انجمن های دولتی و دانشگاهی است. این شرکت بیش از 300 مربی و 800+ AAU ، مناطق ، لیگ ها ، کنفرانس ها و سازمان های غیرانتفاعی 501C3 در گوشه خود دارد. بدین ترتیب، زمان بازی به یک حریف و مبتکر قدرتمند در بازارهای پوشاک نوشیدنی و عملکرد تبدیل شده است.

با تأثیر COVID-19 در ورزش ها و رویدادهای زنده ، زمان بازی خود را متعاقب موقعیت قرار می دهد تا قرارداد رسمی کفش خود را امضا کند و با پرخاشگری جلو برود. هدف آنها جفت شدن با یک شرکت برای بازسازی فضای سلامتی و سلامت روان در ورزش های همگانی است.

به علاوه، زمان بازی متعهد شده است تا مدارس شریک زندگی خود را با مانیتورهای دیجیتال و jumbotron های رایگان در راهروها و سالن های ورزشی برای تشویق تعامل امن و زنده ارائه دهد. این شرکت همچنین برنامه ای در کلاس ایجاد کرده است که امکان یادگیری از راه دور اجتماعی را فراهم می کند.

مشارکت های قابل توجه دیگر برای زمان بازی شامل کنفرانس های ملی ورزشی D1 ، مانند کنفرانس آسمان بزرگ ، کنفرانس آتلانتیک 10 و کنفرانس دره اوهایو ، به چند مورد. علاوه بر این ، شرکت توسعه غیرانتفاعی خود را به نام توسعه داد بنیاد برگزیده. مأموریت این بنیاد افزایش آگاهی از سلامتی و سلامتی به صورت آکادمیک ، ذهنی و جسمی از طریق نشاط آبرسانی مناسب است.

خالق و بنیانگذار گروه سیمونز ، وی سی، نورمن سیمونز، ایالت ها: “GameTime در تلاش است تا در عرصه ورزش زنده بازسازی شود و سلامت و سلامتی این رقبای جوان را برآورده کند. ما نیازهای ورزشکاران نسل جدید را درک می کنیم و آماده ایم که تحت محدودیت های عادی جدید به آنها خدمت کنیم

  • زمان بازیآب قلیایی و نوشیدنی ورزشی قلیایی که به صورت اختصاصی ثبت شده است ، هیدراتاسیون ، انرژی و بهبودی را برای ورزشکاران فراهم می کند
  • هیدراتاسیون GameTime ، وارز. از سال 2015 بیش از 5 میلیون دلار آب به ورزشکاران نوجوان اهدا کرده است
  • زمان بازیخط تولید آب قلیایی ، نوشیدنی های ورزشی و پوشاک عملکرد نیازهای ورزشکاران حرفه ای مشتاق را جلب می کند
  • هیدراتاسیون GameTime ، شرکت. نوشیدنی رسمی ورزشی برای بیش از 30 انجمن ورزشی جوانان و نوجوانان است ایالات متحده– و در حال رشد است

لینک های مربوطه
https://www.gametimehydration.com
https://www.instagram.com/gametimesportsdrink/؟hl=fa
https://twitter.com/gthydration؟lang=fa

منبع گروه سیمونز

لینک های مربوطه

https://www.gametimehydration.com


Reedy Industries Acquires Control Works، Inc.

GLENVIEW ، بیماری، 4 مارس 2021 / PRNewswire / – صنایع ردی ، پیشرو در تجارت و صنعت تهویه مطبوع ، لوله کشی و خدمات کنترل ساختمان ، شرکت Control Works Inc. را از مدیسون، ویسکانسین Control Works در بخش راه حل های اتوماسیون ساختمان Reedy (BAS) فعالیت خواهد کرد. با این خرید ، صنایع ریدی به مدیسون منطقه شهری و این کار را با افزایش اتوماسیون ساختمان و کنترل قدرت انجام می دهد.

برای بیش از 19 سال ، Control Works شرکت و شهرت خود را در زمینه کارایی عالی و خدمات با هدایت صداقت ایجاد کرده است. هر یک از تکنسین های Control Works بیش از 25 سال تجربه در زمینه طراحی ، نصب و سرویس سیستم های کنترل BAS دارند.

می گوید: “ما از دستیابی به Control Works هیجان زده ایم. تیم Control Works سالها دانش در زمینه طراحی و نصب سیستمهای کنترل BAS به ارمغان خواهد آورد.” گری گریلک، رئیس BAS. “دسترسی Control Works به سیستم عامل BAS ، منابع ، پشتیبانی پشتیبان و قابلیت ها ارزش و پتانسیل رشد قابل توجهی را برای شرکای فروشنده ، کارمندان و مشتریان Control Works ایجاد می کند. این خرید با هدف ما برای ارائه خدمات سیستم کنترل BAS بیشتر مطابقت دارد. به کل پلت فرم Reedy و پایگاه مشتری آن. “

پس از بیش از 19 سال مالکیت و مدیریت Control Works ، مایک مک کراکن و مارکیز هاردینگ به عنوان عضوی از بخش BAS به مشتریان خود خدمت خواهند کرد. مک کراکن می گوید: “من از دیدن كنترل Controls با BAS و پلتفرم Reedy بسیار هیجان زده هستم. گری و تیمش یك شركت كاملاً كارآمد و مشتری ساخته اند كه مطابق با فرهنگ Control Works است.” وی افزود: “دانستن اینکه کارمندان و مشتریان Control Works از یک بستر بزرگتر ، منابع بیشتر و خدمات مداوم به مشتریان اختصاصی ما بهره مند می شوند ، بسیار دلگرم کننده است.”

BAS با تمرکز بر خدمات و راه حل های کنترل ساختمان ، به محیط های حیاتی در فضاهای بازار تجاری و صنعتی خدمت می کند. BAS به طور فعال خدمات خود را در داخل پاکت ساختمان گسترش می دهد و این کار را از طریق روش های ارگانیک و مربوط به خرید انجام می دهد.

BAS یک شرکت صنایع ردی است ، یک ارائه دهنده راه حل های فوق منطقه ای در صنعت در زمینه خدمات مکانیکی و کنترل فضای خارج از کشور شیکاگو. ریدی که ریشه آن به دهه 1930 برمی گردد ، در حال حاضر در 7 ایالت کار می کند و بیش از 1000 نفر مشغول به کار است.

تماس با رسانه
جیمی بادی
مدیر بازاریابی، صنایع رید
2440 Ravine Way Ste 200 ، Glenview، IL 60025
[email protected]
(847) 832-2323

تصاویر مرتبط
image1.png

لینک های مربوطه
صنایع رید
راه حل های اتوماسیون ساختمان (BAS)

SOURCE صنایع رید

گزارش جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی 2021: 100 میلیارد دلار + میلیارد دلار صنعت در سال 2020

DUBLIN، 4 مارس 2021 / PRNewswire / – گزارش “عروسک ، اسباب بازی و بازی گزارش بازار جهانی 2021: تأثیر COVID-19 و بازیابی آن تا سال 2030” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

شرکت های بزرگ در بازار عروسک ها ، اسباب بازی ها و بازی ها شامل لگو هستند. نینتندو ماتل هاسبرو و نرف.

انتظار می رود بازار جهانی عروسک ها ، اسباب بازی ها و بازی ها رشد کند 97.99 میلیارد دلار در سال 2020 تا 102.26 میلیارد دلار در سال 2021 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 4.4٪. این رشد عمدتا به دلیل تنظیم مجدد فعالیت شرکتها و بازیابی از اثر COVID-19 است که پیشتر به اقدامات محدودکننده محدودیت های اجتماعی ، کار از راه دور و تعطیلی فعالیت های تجاری منجر شده بود که منجر به چالش های عملیاتی شده بود. انتظار می رود که بازار برسد 135.66 میلیارد دلار در سال 2025 با CAGR 7٪.

بازار عروسک ها ، اسباب بازی ها و بازی ها شامل فروش عروسک ها ، اسباب بازی ها و بازی ها توسط نهادهایی (سازمان ها ، بازرگانان و مشارکت های خاص) است که عروسک ، اسباب بازی و بازی تولید می کنند. بازار عروسک ها ، اسباب بازی ها و بازی ها به اسباب بازی های الکترونیکی و غیر الکترونیکی تقسیم می شود.

آسیا و اقیانوسیه بزرگترین منطقه در بازار جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی بود که 32٪ از بازار را در سال 2020 به خود اختصاص داد. آمریکای شمالی دومین منطقه بزرگ بود که 27٪ از بازار جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی را در اختیار داشت. آفریقا کوچکترین منطقه در بازار جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی بود.

فناوری NFC (نزدیک به زمینه ارتباطی) به طور فزاینده ای با اسباب بازی ها و بازی ها ادغام می شود تا تعامل و بهبود تعامل را فراهم کند. NFC به کاربران اجازه می دهد تا در شعاع حدود 4 سانتی متر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و اتصال بی سیم را بین دستگاه ها فراهم می کند. برچسب ها و منبت های NFC را می توان در کنترل کننده ها و کنسول های بازی و همچنین اسباب بازی ها و کارت های فیزیکی قرار داد. کاربران همچنین می توانند کنترل کننده و کنسول ها را در گیم پلی به سادگی با ضربه زدن روی دستگاه NFC دیگر پیوند دهند. کنسول های بازی دارای NFC ، اتومبیل های دارای NFC ، بازی های رومیزی دارای NFC از دیگر محصولات استفاده شده از این فناوری هستند.

به عنوان مثال ، Mattle شناسه Hot wheels را معرفی کرد که به بچه ها امکان می دهد چرخ های Hot خود را که دارای NFC هستند در مسیر هوشمند خود قرار دهند و مجموعه های خود را در یک برنامه رایگان iOS اسکن کنند. در این برنامه که به عنوان یک گاراژ مجازی عمل می کند ، بچه ها می توانند سرعت و دور را از طریق سنسورهای مادون قرمز در پورتال مسابقه Hot Wheels ردیابی کنند که این امر اتومبیل شما را اسکن کرده و به آهنگ های کلاسیک Hot Wheels متصل می شود. Sphero ، Anki Drive برخی دیگر از شرکت های ارائه دهنده اتومبیل های دارای NFC هستند.

انتظار می رود بازار تولید عروسک ، اسباب بازی و بازی از رشد مداوم اقتصادی پیش بینی شده برای بسیاری از کشورهای پیشرفته و در حال توسعه بهره مند شود. صندوق بین المللی پول (IMF) پیش بینی کرده است که رشد تولید ناخالص داخلی جهانی 3.3٪ در سال 2020 و 3.4٪ در سال 2021 خواهد بود.

بهبود قیمت کالاها ، پس از کاهش در دوره تاریخی ، انتظار می رود عامل مهمی در رشد اقتصادی باشد. انتظار می رود اقتصاد ایالات متحده رشد پایداری را در دوره پیش بینی به ثبت برساند. علاوه بر این ، انتظار می رود که بازارهای نوظهور کمی سریعتر از بازارهای پیشرفته در دوره پیش بینی رشد کنند.

رشد اقتصادی بیشتر احتمالاً منجر به سرمایه گذاری های دولتی و خصوصی ، سرمایه گذاری های مشترک ، سرمایه گذاری های مستقیم خارجی در بازارهای کاربر نهایی می شود و در نتیجه بازار را در دوره پیش بینی هدایت می کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

2. گزارش ساختار

3. مشخصات عروسک ، اسباب بازی و بازی
3.1 تعریف بازار
3.2 تقسیم بندی های کلیدی

4. تجزیه و تحلیل محصولات بازار عروسک ، اسباب بازی و بازی
4.1 محصولات / خدمات پیشرو
4.2 ویژگی های اصلی و تمایز
4.3 محصولات توسعه

5. زنجیره تامین بازار عروسک ، اسباب بازی و بازی
5.1 زنجیره تامین
5.2 توزیع
5.3 مشتریان نهایی

6. اطلاعات مشتری از عروسک ، اسباب بازی و بازار بازی
6.1 تنظیمات مشتری
6.2 پایان استفاده از اندازه و رشد بازار

7. گرایش ها و استراتژی های بازار عروسک ، اسباب بازی و بازی

8. تأثیر COVID-19 بر روی عروسک ، اسباب بازی و بازی

9. عروسک ، اسباب بازی و اندازه و رشد بازار بازی
9.1 اندازه بازار
9.2 رشد بازار تاریخی ، ارزش (میلیارد دلار)
9.2.1. رانندگان بازار
9.2.2. محدودیت های موجود در بازار
9.3 پیش بینی رشد بازار ، ارزش (میلیارد دلار)
9.3.1. رانندگان بازار
9.3.2. محدودیت های موجود در بازار

10. تجزیه و تحلیل منطقه ای عروسک ، اسباب بازی و بازار بازی
10.1 بازار جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی ، بر اساس منطقه ، ارزش (میلیارد دلار)
10.2 بازار جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی ، 2015-2020 ، 2020-2025F ، 2030F ، تاریخی و پیش بینی ، براساس منطقه
10.3 مقایسه جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی ، مقایسه رشد و سهم بازار ، براساس منطقه

11. عروسک ، اسباب بازی و تقسیم بازار بازی
11.1 بازار جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی ، تقسیم بندی براساس نوع ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2020 ، 2020-2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

  • اسباب بازی های الکترونیکی
  • اسباب بازی های غیر الکترونیکی

11.2 بازار جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی ، تقسیم بندی توسط کانال توزیع ، تاریخچه و پیش بینی ، 2015-2020 ، 2020-2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

  • فروشگاه های دپارتمان
  • برخط
  • دیگران

11.3 بازار جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی ، تقسیم بندی بر اساس نوع محصول ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2020 ، 2020-2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

  • بازی ها و پازل ها
  • اسباب بازی های کودک و پیش دبستانی
  • اسباب بازی های ساختمانی
  • عروسک و لوازم جانبی
  • بازی های ویدیویی
  • دیگران

11.4 بازار جهانی عروسک ، اسباب بازی و بازی ، تقسیم بندی براساس مواد ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2020 ، 2020-2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

  • پلاستیک
  • چوب
  • فلز
  • دیگران

12. معیارهای عروسک ، اسباب بازی و بازار بازی
12.1 اندازه بازار عروسک ، اسباب بازی و بازی ، درصد تولید ناخالص داخلی ، 2015-2025 ، جهانی
12.2 سرانه متوسط ​​هزینه عروسک ، اسباب بازی و بازی ، 2015-2025 ، جهانی

شرکت های ذکر شده

  • لگو
  • نینتندو
  • ماتل
  • هاسبرو
  • Nerf

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/r04y0w مراجعه کنید

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

نمایشگاه های جهانی منابع جهانی برای آوریل 2021 لغو شد

نمایشگاه ویژه الکترونیک و سبک زندگی برای ژوئیه 2021 برنامه ریزی شده است

هونگ کنگ ، 4 مارس 2021 / PRNewswire / – با توجه به همه گیری COVID-19 و محدودیت های مربوط به آن و الزامات قرنطینه در سفرهای بین المللی و محافظت از منابع و بهداشت عمومی ، منابع جهانی با تأسف اعلام کرد که برای آوریل 2021 نمایشگاه های منابع جهانی برنامه ریزی شده لغو می شود و برای اکتبر 2021 برنامه ریزی می شود.

منابع جهانی همچنان از طریق ارائه آنلاین گسترده خود مانند موارد دیگر ، از تأمین کنندگان و خریداران در سراسر جهان پشتیبانی می کنند منابع جهانی آنلاین (www.globalsources.com) و برنامه منابع جهانیکه به شرکت ها کمک می کنند تا در طول همه گیر شدن به تجارت ادامه دهند. نسخه های ویژه از منابع الکترونیکی جهانی و منابع جهانی نمایشگاه های سبک زندگی و مد برای تأمین تقاضای روزافزون در ژوئیه 2021 برنامه ریزی شده اند.

نمایشگاه های جهانی منابع جهانی زیر که برای بهار 2021 برنامه ریزی شده بودند لغو شده اند:

– منابع الکترونیکی مصرفی جهانی

– (11 تا 14 آوریل 2021)

– منابع جهانی الکترونیک موبایل

– (18-21 آوریل 2021)

– منابع جهانی و لوازم خانگی هوشمند

– (18-21 آوریل 2021)

– منابع جهانی خانه و آشپزخانه

– (18-21 آوریل 2021)

– نمایش هدایای فنی

– (18-21 آوریل 2021)

– منابع جهانی سبک زندگی X مد

– (27-30 آوریل 2021)

“محافظت از سلامتی و ایمنی غرفه داران ، بازدید کنندگان و کاربران خدمات اولویت اصلی ما است. به همین دلیل ما تصمیم سختی را گرفتیم که به خاطر آن بود آوریل 2021 نمایشگاه های جهانی برنامه ریزی شده منابع جهانی را لغو کنید. ما از همه افراد درگیر به دلیل درک و پشتیبانی شان تشکر می کنیم. ” هو وی، مدیر عامل منابع جهانی.

“منابع جهانی به مدت 50 سال یک شریک قابل اعتماد در تجارت بین الملل بوده و در همه شرایط در کنار خریداران و شرکای خود است. خریداران همچنان می توانند از طریق مجموعه گسترده خدمات آنلاین ما با تامین کنندگان تماس بگیرند – استفاده از این خدمات از ابتدای ابتلا به همه گیر شدن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

تأمین منابع جهانی – همیشه در دسترس است

منابع جهانی آنلاین ( www.globalsources.com )

Global Sources Online اولین پلتفرم تجارت مرزی B2B در جهان بود. در این میان وی بیش از 26 سال در کنار صنعت بوده است ، خصوصاً در مناطق مرزی با کیفیت بالا مانند نوآوری هوشمند ، مد و سبک زندگی و وسایل الکترونیکی سرگرمی. این پلتفرم آخرین محصولات از تأمین کنندگان تأیید شده را نشان می دهد و خریداران را قادر می سازد تا سفارشات آنلاین را بصورت آنلاین انجام دهند. منابع سراسری آنلاین بصورت 24/7 در دسترس است و هر ماه بیش از دو میلیون کاربر فعال دارد. میلیون ها خریدار گران قیمت B2B در سراسر جهان از این محلول درجه یک تأمین منابع O2O در تمام طول سال بهره مند می شوند.

برنامه منابع جهانی – شریک تأمین منابع شما در سفر (لینک برای بارگیری)

برنامه GlobalSources.com ابزاری ساده و همه جانبه برای خریداران است تا خریداران میلیون ها محصول را جستجو کرده و سوالات و پیشنهادات خود را – در هر زمان و هر مکان – مدیریت کنند. مهمترین توابع عبارتند از:

– چت در زمان واقعی با تامین کنندگان

– امکان مشاهده دموی محصولات

– نمایش محصولات و تامین کنندگان توصیه شده

– برنامه ریزی و مدیریت بازدیدهای نمایشگاه های تجاری

– پیشنهادات را از تامین کنندگان دریافت کنید

– سفارش مستقیم با پرداخت درون برنامه ای

نسخه های ویژه نمایشگاه های الکترونیک و سبک زندگی و مد برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده در صنعت تدارکات

منابع جهانی همچنان در تسهیل تجارت بین خریداران و تامین کنندگان بین المللی پیشگام هستند. به منظور واکنش دور و انعطاف پذیر نسبت به افزایش تقاضا ، منابع جهانی در حال برنامه ریزی اولین و بزرگترین نمایشگاه های تجاری پس از همه گیری در هنگ کنگ برای ژوئیه 2021 است: نسخه های ویژه منابع الکترونیکی جهانی و منابع جهانی نمایشگاه های سبک زندگی و مد. انتظار می رود بیش از 3500 غرفه دار در این رویداد که مدتها در انتظار آن بود شرکت کنند ، که ترکیبی متنوع از لوازم الکترونیکی مصرفی ، لوازم جانبی تلفن همراه ، محصولات و لوازم خانگی هوشمند و همچنین محصولات سبک زندگی و مد را به خریداران ارائه می دهد. نسخه های ویژه توسط خدمات آنلاین اثبات شده Global Sources پشتیبانی می شود تا فرصت های تجاری برای خریداران و تامین کنندگان در سراسر جهان را به حداکثر برساند.

اطلاعات در مورد منابع جهانی

Global Sources یک پلت فرم تأمین منابع B2B شناخته شده در سطح بین المللی است که بیش از 50 سال در تجارت بین المللی فعال است. در زمینه نمایشگاه ها ، سیستم عامل ها و مجلات دیجیتال ، این شرکت راه حل های سفارشی و اطلاعات قابل اعتماد برای خریداران قابل اعتماد و تأمین کنندگان تأیید شده در سراسر جهان ارائه می دهد. منابع جهانی در سال 1995 وب سایت تجارت الکترونیکی مرزی B2B globalsources.com را پیشگام کرد. امروز این شرکت دارای بیش از 10 میلیون خریدار و کاربر بین المللی ثبت شده است.

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.globalsources.com مراجعه کنید.

لینک های مربوطه

http://www.globalsources.com

منابع جهانی

کتاب دکتر دیوید صمدی ، کتاب راهنمای نهایی ، در مورد آنچه مردان نباید در مورد سرطان پروستات باور داشته باشند

دکتر صمدی می گوید: “من علاقه زیادی به سلامتی مردان و به ویژه سرطان پروستات دارم.” “من بیش از 7000 عمل جراحی رباتیک سرطان پروستات انجام داده ام و این بیماری بالقوه کشنده را درک می کنم. متأسفانه مجبور شدم به خیلی از مردان بگویم:” شما سرطان پروستات دارید. “از هر 8 مرد 1 نفر با این بیماری تشخیص داده می شود در حالی که اکثر مردان از سرطان پروستات جان سالم به در می برند ، انجمن سرطان آمریکا تخمین می زند که حدود 35000 مرد در سال 2021 بر اثر آن از بین بروند. ”

کتاب دکتر صمدی ، راهنمای نهایی ، راهنمای دکتر صمدی برای سلامتی و سلامتی مردان، می خواهد مردان حقیقت را در مورد سرطان پروستات درک کنند. کمبود دانش ، اطلاعات غلط موجود در اینترنت و افسانه های مربوط به این بیماری در میان مردان شایع است. هنگامی که مردان از حقیقت در مورد این بیماری ناآگاه هستند ، در دانستن اینکه به دنبال چه چیزی باشند ، چه کاری باید انجام دهند و از چه کسی می خواهند مشاوره دقیق بگیرند ، در معرض آسیب هستند.

دکتر صمدی گفت: “تصورات غلط از سرطان پروستات ممکن است تعیین کند چه کسی زنده می ماند و چه کسی زنده نمی ماند.” “یک تصور غلط این است که فقط پیرمردها به سرطان پروستات مبتلا می شوند. درست است که حدود 65٪ موارد سرطان پروستات در مردان شصت و پنج ساله و بالاتر دیده می شود اما 35٪ در مردان جوان تشخیص داده می شود. این مردان جوان زیر پنجاه سال من هستند نگران بیشترین نگرانی باشند. آنها اغلب معتقدند که شکست ناپذیر هستند. آنچه ممکن است ندانند سرطان پروستات است که در سنین پایین تشخیص داده می شود ، بیشتر پرخاشگرانه و کشنده است. “

دکتر صمدی در ادامه افزود: “اعتقاد دیگر این است که فاقد علائم به معنای عاری از سرطان است. علائم از مرد به مرد دیگر متفاوت است و برخی از مردان ممکن است بدون علامت باشند. اما برخی علائم BPH یا هیپرپلازی خوش خیم پروستات را تقلید می کنند که ممکن است شامل سوزش یا درد هنگام ادرار کردن یا وجود خون در ادرار یا مایع منی. تنها راه اطمینان از مراجعه به متخصص اورولوژی است.

تصور غلط رایج دیگر ، رشد سرطان پروستات است که به آرامی رشد می کند و نیازی نیست نگران آن باشید.

دکتر صمدی توضیح داد: “سرطان پروستات غالباً رشد کند دارد اما ممکن است تهاجمی باشد و احتمال گسترش یا متاستاز داشته باشد.” “شما هرگز نمی دانید. بهترین راه برای دانستن مسلما بیوپسی پروستات برای تعیین میزان پرخاشگری و سپس ارائه یک برنامه درمانی به طور خاص برای هر مرد است.”

علاوه بر تصورات غلط از سرطان پروستات ، کتاب دکتر صمدی همچنین جزئیات دیگری در مورد این بیماری ارائه می دهد که شامل:

  • عوامل خطر سرطان پروستات
  • سوالاتی که می توانید در مورد سرطان پروستات از پزشک خود بپرسید
  • آنچه پس از تشخیص سرطان پروستات اتفاق می افتد شامل مواردی که در طی بیوپسی پروستات و درک مرحله بندی و درجه بندی آن انتظار می رود
  • گزینه های درمان سرطان پروستات را بررسی می کند
  • زندگی به عنوان بازمانده سرطان پروستات

دکتر صمدی اظهار داشت: “من اینجا هستم تا به مردان کمک کنم تا بهترین سلامتی خود را بدست آورند.” “پیام من این است که از سلامت پروستات محافظت کنید ، در مورد سرطان پروستات آگاهی داشته باشید و فعال باشید. این سه مرحله می تواند در طولانی مدت تفاوت زیادی ایجاد کند.”

راهنمای نهایی کتاب دکتر صمدی هم اکنون بصورت آنلاین در آمازون و بارنز و نوبل در دسترس است. دکتر صمدی را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

هر کسی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر است دیوید صمدی کتاب جدید برای مصاحبه یا سایر رسانه ها می تواند در اینجا با او تماس بگیرد:

تلفن: 212-365-5000

پست الکترونیک: [email protected]

دکتر. داوود صمدی مدیر بهداشت مردان و سرطان شناسی اورولوژی در بیمارستان سنت فرانسیس در است لانگ آیلند. او یک هیئت مدیره مشهور و بسیار موفق است که متخصص اورولوژی متخصص انکولوژی و جراح رباتیک است شهر نیویورک، به عنوان یکی از جراحان برجسته پروستات در ایالات متحده ، با تخصص گسترده در درمان سرطان پروستات و پروستاتکتومی لاپاروسکوپی با کمک رباتیک ، شناخته می شود. دکتر صمدی همکار پزشکی NewsMax TV است و همچنین نویسنده آن است راهنمای نهایی ، راهنمای دکتر صمدی برای سلامتی و سلامتی مردان ، بصورت آنلاین در دسترس است آمازون و بارنز و نجیب. از وب سایت های دکتر صمدی در دیدن کنید آنکولوژی رباتیک و 911. سرطان پروستات

منبع RoboticOncology

لینک های مربوطه

https://www.drsamaditv.com/

جوایز جهانی جواهرات 2021 اکنون برای ثبت نام آزاد است

JWA که توسط جواهرات Informa Markets Jewellery ، بزرگترین سازمان دهنده نمایشگاه های جواهرات B2B جهان پشتیبانی می شود ، در سال 2012 برای ارتقا innovation نوآوری و تعالی در تجارت بین المللی جواهرات و سنگ های قیمتی تاسیس شد. این جایزه که در ابتدا برای بزرگداشت دستاوردهای منطقه آسیا طراحی شده بود ، طی سالها رشد چشمگیری داشته و اکنون نیازهای بیشتری از اعضای جامعه جهانی را برآورده می کند.

دسته های 2021 JWA عبارتند از:

  1. مارک سال – خرده فروشی
  2. نوآوری صنعت در سال
  3. سازنده سال
  4. برجسته ترین شرکت سال – APAC
  5. برجسته ترین شرکت سال – EMEA & Americas
  6. بهترین عملکرد سال ESG
  7. شرکت کوچک برتر برجسته سال (50 کارمند تمام وقت و کمتر از آن)
  8. کارآفرین جوان سال (40 سال به پایین)
  9. جایزه یک عمر دستاورد (معرفی شده توسط برگزار کننده)

“برای ایجاد یک برنامه جایزه متنوع تر و متنوع تر ، ما گروه برجسته سازمانی را به قاره آمریکا گسترش داده ایم و شرکت کوچک برتر برجسته سال را به لیست اضافه کرده ایم. به این ترتیب می توان شرکت های بیشتری از سراسر جهان را به دلیل دستاوردهای برجسته ، صرف نظر از مقیاس عملکرد آنها. علاوه بر این ، گروه جدید عملکرد برجسته ESG در سال اهمیت پایداری در هر جنبه از تجارت را برجسته می کند. ما مشتاقانه منتظریم تجربیات و راه حل های الهام بخش بیشتری از صنعت در 2021 JWA ، “سهام لتیتیا چو، رئیس و بنیانگذار جوایز جهانی جواهرات در Informa Markets Jewellery.

همه علاقمندان اکنون می توانند در سایت www.JWAwards.com ثبت نام کنند تا معیارهای داوری را بررسی کرده و مطالب را تا تاریخ ارسال کنند 20 آوریل 2021، سهشنبه.

“چو تای فوک به عنوان یک شریک عنوان یک دهه افتخار می کند ، به خصوص که JWA با به دست آوردن مارک تجاری جدید یک نقطه عطف مهم را رقم می زند. ما این افتخار را داریم که برنامه مداوم برنامه جایزه را به دنبال نوآوری ها و پیشرفت ها می بینیم. آرزو می کنیم این رویداد باشد در سالهای آینده نیز به موفقیت و تحریک تغییرات مثبت در صنعت ادامه می دهد. ” کنت وونگ، مدیر عامل گروه جواهرات Chow Tai Fook.

لین کیانگ ، رئیس جمهور و مدیرعامل بورس الماس شانگهای اظهار داشت: “من خوشحالم که این جایزه پس از 10 سال رشد سریع در سطح جهانی گسترش یافته است. JWA جدید تجارت جهانی را تشویق می کند و زمینه را برای شرکت های برجسته تر جواهرات و کارآفرینان فراهم می کند تا درخشش ، پیگیری خستگی ناپذیر تعالی و نوآوری و استقامت بی دریغ آنها را به نمایش بگذارید. “

“JWA با ردپای جهانی بزرگتر و دسته های به روز شده ، دهمین سال خود را آغاز می کند که دامنه جغرافیایی فزاینده صنعت جواهرات و سنگ های قیمتی را برجسته می کند. در حال حاضر در بخش فناوری ، شرکت ، محیط زیست ، مسئولیت اجتماعی و حکمرانی خوب وارد شوید و بخشی از آن باشید. فرصتی برای پیوستن به یک بستر جهانی از بهترین ها “، اضافه می کند جیمز شجاعت، مدیر ارشد اجرایی سابق Platinum Guild International که یکی از قضات اصلی JWA است.

آلبرت چنگ، مدیر عامل اتحادیه بازار شمش سنگاپور و همچنین یکی از قاضیان اصلی سهام JWA ، “سال 2020 ممکن است برای بسیاری از افراد و شرکت ها سال بسیار سختی باشد ، اما کسانی هستند که خود را قوی و مقاوم در زمان گذشته از تبریک به آنها ، ما همچنین آنها را تشویق می کنیم تا داستان های خود را در مورد نوآوری ، پیشرفت های فن آوری و ایده های دیگری که به آنها کمک کرده است سالی را که در آن گذرانده اند به اشتراک بگذارند.

مراسم و شام جشن 2021 JWA در قالب نمایشگاه ترکیبی و جواهرات و Gem WORLD هنگ کنگ در ماه سپتامبر و با حمایت Headline Partners Chow Tai Fook Jewellery Group و Shanghai Diamond Exchange آغاز به کار خواهد کرد. در کنار شرکای افتخار KGK Group و Guangdong Land (شنژن) آموزشی ویبولیتین

JNA ، پرچمدار نشریه Informa Markets Jewellery ، همچنان شریک رسانه ای رسمی JWA است. رویدادهای کلیدی JWA نیز در طول برگزار می شود آسیا شماره 1 مقصد تأمین جواهرات خوب در نیمه سال ، جواهرات و جواهرات آسیا هنگ کنگ (JGA) در ژوئن ؛ و بزرگترین و تأثیرگذارترین بازار B2B صنعت ، جواهرات و جواهرات WORLD هنگ کنگ (JGW) در ماه سپتامبر.

برای اطلاعات بیشتر ، به http://www.JWAwards.com/ مراجعه کنید یا تماس بگیرید:
بازاریابی JWA
بازارهای اطلاعات
+852 2516-2184
[email protected]

یادداشت ها برای ویراستاران:

1 درباره شرکای تیتر

1.1 گروه جواهرات Chow Tai Fook Limited (www.ctfjewellerygroup.com)

Chow Tai Fook Jewellery Group Limited (“گروه” ؛ کد سهام SEHK: 1929) در هیئت مدیره اصلی بورس سهام فهرست شد هنگ کنگ که در دسامبر 2011. چشم انداز این گروه تبدیل شدن به معتبرترین گروه جواهرات در جهان است.

مارک نمادین “CHOW TAI FOOK” این گروه در سال 1929 تاسیس شد ، به دلیل اعتبار و اصالت بسیار شناخته شده است و به دلیل طراحی ، کیفیت و ارزش محصول مشهور است. تعهد دیرینه به نوآوری و صنعت دستیابی به موفقیت گروه ، همراه با برند خرده فروشی برجسته آن کمک کرده و در میراث غنی 90 ساله خود تجسم یافته است. زیربنای این موفقیت ارزشهای اصلی دیرینه ما هستند “صداقت ابدیت “.

استراتژی تمایز گروه با در نظر گرفتن یک تجربه سفارشی برای سبک زندگی و شخصیت های مختلف و همچنین مراحل مختلف زندگی مشتریان ، بخشهای مختلف مشتری را درگیر می کند. سبد نام تجاری گروه با ارائه طیف گسترده ای از محصولات ، خدمات و کانال ها ، از برند شاخص CHOW TAI FOOK ، با تجارب خرده فروشی شامل ARTRIUM و JEWELRIA ، و مارک های تجاری دیگر از جمله HEARTS ON FIRE ، ENZO ، SOINLOVE و MONOLOGUE تشکیل شده است.

تعهد این گروه به رشد پایدار در مشتری مداری و استراتژی های خود متمرکز شده است ، که برای ارتقا innovation نوآوری طولانی مدت در کسب و کار ، در مردم و در فرهنگ وجود دارد. دارایی دیگری که زیربنای رشد پایدار است ، یک مدل تجاری پیچیده و چابک است. این گروه با پرورش تعالی و گسترش فرصتها در کل زنجیره ارزش به جوامع و شرکای صنعت در سراسر جهان از این گروه پشتیبانی می کند.

با یک شبکه گسترده خرده فروشی در چین بزرگتر، ژاپن، کشور کره، جنوب شرقی آسیا و ایالات متحده، و تجارت سریع الکترونیکی ، گروه در حال اجرای استراتژی های موثر آنلاین به آفلاین (“O2O”) برای موفقیت در فضای خرده فروشی کانال های امروزی است.

1.2 صرافی الماس شانگهای (www.cnsde.com)

بورس الماس شانگهای (SDE) که توسط شورای دولتی مجاز است ، تنها نهاد تبادل الماس در است چین؛ و محل فروش معاملات منصفانه و ایمن را تحت نظارت دقیق نمایندگی های الماس فراهم می کند. همچنین از سیاست مالیاتی مطلوبی برخوردار است و مطابق با بهترین روشهای بین المللی صنعت الماس اداره می شود.

SDE در سال 2000 تأسیس شد ، یک سازمان عضو غیرانتفاعی و خودتنظیم و عضو فدراسیون جهانی بورس الماس است.

2 درباره شرکای محترم

2.1 گروه KGK (www.kgkgroup.com)

گروه KGK در سال 1905 توسط کسریمال کوتاری و گیسیلال کوتاری از جیپور تاسیس شد (هند) ، برای تجارت سنگهای قیمتی بین هند و برمه. امروز با حضور جهانی در 15 کشور جهان ، این گروه خصوصی با یکپارچه سازی عمودی به یکی از مارک های برتر در صنعت سنگ های قیمتی و جواهرات تبدیل شده است.

KGK یکی از معدود مجتمع هایی است که طیف استخراج ، تهیه ، تولید و توزیع سنگ های قیمتی رنگی ، الماس و جواهرات را برای بیش از یک قرن پوشش داده است. گروه KGK دارای یک تیم مقاوم با 12000 کارمند با فعالیت و دفاتر در داخل است آسیا، شمال و آمریکای جنوبی، اروپا و آفریقا. این گروه با کسب شهرتی بی عیب و نقص در تجارت سنگهای قیمتی ، الماس و جواهرات ، اخیراً به املاک و مستغلات تنوع داده اند.

2.2. گوانگدونگ GD Land Group Limited (www.gdland.com.hk)

گوانگدونگ GD Land Group Limited (GD Land) بزرگترین کنگره از گوانگدونگ استانی که فعالیت های خود را در خارج از سرزمین اصلی چین انجام می دهد. یکی از شرکت های تابعه GDH Limited ، این توسعه دهنده سرمایه گذاری یکپارچه متخصص در زیرساخت های شهری است و تعدادی از مشاغل استراتژیک را اداره می کند. این موارد شامل توسعه مسکونی ، املاک و مستغلات تجاری ، نوسازی شهری و املاک و مستغلات صنعتی است.

GD Land متعهد به فلسفه “کیفیت در درجه اول قرار دارد” دارای تعدادی پروژه مجلل در منطقه خلیج بزرگ ، از جمله شهر شنژن GDH ، گوانگژو Panyu GD Land Plaza ، Nansha GD Land Plaza ، Panyu Riverside Garden و GD Land Laurel House .

3 جواهرات Informa Markets (www.informamarkets.com)

بازارهای اطلاعاتی بسترهایی را برای تجارت و نوآوری و رشد صنایع و بازارهای تخصصی ایجاد می کند. عمودی جواهرات جهانی ما ، Informa Markets Jewellery ، تجارب شخصی و مبتنی بر وب ، راه حل های دیجیتال و سیستم عامل های اختصاصی B2B را ارائه می دهد که خریداران بین المللی و فروشندگان با کیفیت را در بازارهای جواهرات ، سنگ های قیمتی ، جواهرات و لوازم جانبی خوب گرد هم می آورد. منابع ، تجربه صنعت ، نفوذ و تمرکز ما به عنوان یک شریک با نمونه کارهای جهانی جواهرات ما که شامل شماره 1 بازار جواهرات B2B صنعت است – Jewellery & Gem WORLD Hong Kong ؛ یک پلت فرم دیجیتالی قدرتمند – JewelleryNet؛ یک تیم اختصاصی Jewellery Media؛ یک برنامه مبتنی بر آموزش – جامعه دانش جواهرات و گوهر و یکی از معتبرترین برنامه های این صنعت – جوایز جهانی جواهرات (JWA).

جوایز جهانی جواهرات SOURCE (JWA)

NCCN نمونه هایی از بهبود مراقبت از سرطان برای روز جهانی سرطان را بر عهده دارد

این اتحادیه غیرانتفاعی ، که دستورالعمل هایی را ایجاد کرده است که به استاندارد طلایی مراقبت از سرطان تبدیل شده است ، داستان های شخصی در مورد روابط شخصی با سرطان را منتشر می کند که بسیاری از اعضای سازمان را الهام می بخشد.

جامعه جهانی سرطان در حال بررسی تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 بر کیفیت مراقبت از سرطان طی یک سال گذشته است.

PLIMUT RALLY، PA، 4 فوریه 2021 / PRNewswire / – شبکه ملی سرطان جامع® (NCCN®) – انجمنی از مراکز پیشرو سرطان در ایالات متحده – به مردم و سازمانهای سراسر جهان می پیوندد که هر 4 فوریه روز جهانی سرطان را جشن می گیرند. در سال 2021 ، روز جهانی سرطان ، شجاعت و دستاوردهای افراد مبتلا به سرطان ، خانواده ها و مراقبان آنها ، متخصصان مراقبت های بهداشتی ، محققان ، مدافعان و سایر داوطلبان را جشن می گیرد – از همه کسانی که مراقبت می کنند کمک می کند تا برای نجات جان از این بیماری کمک کنند. امسال ، روز جهانی سرطان توسط اتحادیه بین المللی مبارزه با سرطان (UICC) ، که NCCN وابسته به آن است ، هدایت می شود. عنوان موضوعی آن – “من هستم و خواهم” – انعکاسی از روح و قدرت فوق العاده جامعه سرطان است. در سال 2021 ، کارمندان NCCN با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد تأثیر مستقیم سرطان بر زندگی کارمندان مختلف ، در یک مسابقه 21 روزه برای افزایش آگاهی شخصی در مورد مراقبت از سرطان شرکت کردند.

“دستورالعمل های NCCN نه تنها استاندارد شناخته شده برای علائم بالینی و اقدامات مراقبت از سرطان است ، بلکه همچنین دقیق ترین و به روزترین دستورالعمل های عمل بالینی است که در هر حوزه پزشکی استفاده می شود – همچنین آنها نشان می دهد که ما چگونه عزیزان و ما هستیم درمان می شود. خودشان ، – توضیح می دهد مدیر عامل NCCN رابرت دبلیو کارلسون… – دستورالعمل های NCCN و منابع مربوطه توسط تیم های چند رشته ای از متخصصان برجسته برای هر نوع سرطان ، با پشتیبانی کارکنان اختصاصی ما ، جمع آوری می شوند. کار ما برای کمک به بهبود کیفیت زندگی بیماران فقط یک فعالیت کاری نیست بلکه یک فراخوان است. چیزی بیشتر از داستانهای شخصی بسیاری که توسط کارمندان ما در مسابقه روز جهانی سرطان نقل شده است ، وجود ندارد. “

دستورالعمل های NCCN برای تمرین بالینی در آنکولوژی (دستورالعمل های NCCN)®) یک منبع رایگان برای کمک به بالا بردن استانداردهای مراقبت از سرطان در سراسر جهان است. این توصیه های مبتنی بر شواهد ، براساس اجماع بین متخصصان ، برای اطمینان از اینکه همه بیماران خدمات پیشگیرانه ، تشخیصی ، درمانی و حمایتی را دریافت می کنند که احتمالاً منجر به نتایج مطلوب می شوند ، طراحی شده اند. در سال 2020 ، بیش از 11.7 میلیون بار در سراسر جهان بارگیری شدند. در حال حاضر توسط رهنمودهای NCCN منتشر شده است® 79 موضوع مختلف را پوشش می دهد و در قالب های مختلف به 50 زبان مختلف وجود دارد.

طی 12 ماه گذشته ، NCCN همچنین برای حفظ و بهینه سازی کیفیت مراقبت از سرطان در میان بیماری همه گیر COVID-19 تلاش کرده است. این کار شامل فرمول بندی دستورالعمل های واکسیناسیون بیماران سرطانی است. بیانیه چند جانبه توسط سازمان ها در مورد اهمیت از سرگیری غربالگری ایمن سرطان و درمان سرطان با توجه به روش های توصیه شده. روش های پیشرفته محافظت از بیماران و کارکنان در برابر عفونت ؛ و اطلاعات در مورد درمان های بهبود یافته و درمان های علامتی.

رئیس UICC دکتر کری آدامز (کری آدامز) موارد زیر را بیان کرد: “بیماری همه گیر COVID-19 بر مبارزه با سرطان در سراسر جهان تأثیر گذاشته است ، و واکنش جامعه سرطان فوق العاده و حتی قهرمانانه بوده است. در این سال ، بیش از هر زمان دیگر ، مناسب است که از دستاوردهای آنها به مناسبت روز جهانی سرطان قدردانی کنیم. بگذارید همه ما تلاش کنیم تا تلاشهای جمعی خود را در سال 2021 جهت رفع چالشهای بلند مدت سرطان برای هر کشور در جهان تغییر جهت دهیم. ما باید بهتر این بیماری را زودتر پیشگیری و تشخیص دهیم و اطمینان حاصل کنیم که همه بیماران سرطانی به درمان با کیفیت مورد نیاز دسترسی دارند. ”

برای اطلاعات بیشتر در مورد کمپین آگاهی شخصی NCCN ، لطفاً به NCCN.org/WCD مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلاش های NCCN برای مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 ، لطفاً به NCCN.org/covid-19 مراجعه کنید. برای اطلاعات در مورد کار NCCN برای بهبود مراقبت از سرطان در سراسر جهان ، به NCCN.org/global مراجعه کنید. با هشتگ به صورت آنلاین به بحث بپیوندید #NCCNGlobal

اطلاعات در مورد شبکه ملی م Multiسسات چند رشته ای سرطان
شبکه ملی سرطان جامع® (NCCN®) – انجمن غیر انتفاعی مراکز پیشرو سرطانمتخصص در مراقبت ، تحقیق و آموزش بیمار. NCCN متعهد به ارائه و بهبود کیفیت ، کارایی ، اثربخشی و در دسترس بودن مراقبت از سرطان با هدف بهبود زندگی بیماران است. به وب سایت مراجعه کنید در NCCN.org برای اطلاعات بیشتر در مورد رهنمودهای NCCN برای تمرین بالینی در آنکولوژی (دستورالعمل های NCCN®) و ابتکارات دیگر. NCCN را در شبکه های اجتماعی فیس بوکNCCNorg ، اینستاگرامNCCNorg و توییتر دنبال کنید NCCN

مخاطبین را فشار دهید:
راشل داروین (راشل داروین)
267-622-6624
[email protected]

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/441768/NCCN_Logo.jpg

لینک های مربوطه

www.nccn.org

SOURCE شبکه ملی سرطان جامع


Cintron World شریک افتخار کایوت های آریزونا است

دیترویت، 3 فوریه 2021 / PRNewswire / – Cintron World، یک مارک نوشیدنی با مجموعه ای از نوشیدنی های انرژی زا ، آب مایع با بطری های ممتاز و دوباره پر کردن ، عکس های احیا کننده از امضای مشارکت چند ساله با تیم ملی هاکی (NHL) ، Arizona Coyotes خبر می دهد. نوشیدنی انرژی درخشان Cintron will منحصر به فرد خواهد بود “نوشیدنی رسمی انرژی کایوت های آریزونا”.

نوشیدنی های کلاسیک بدون قند و Cranberry Sparkling Energy و عکس های Revitalizer® برای خرید در تمام بازی های خانگی Coyotes در Gila River Arena در دسترس خواهد بود. این نوشیدنی ها دارای طعم های مهیج ، طعم عالی و با ویژگی های محصول زیر تولید می شوند: مواد طبیعی ، ویتامین B کمپلکس ، فاقد گلوتن ، مواد نگهدارنده ، آسپارتام و شربت ذرت با فروکتوز بالا.

Cintron مارک استحقاق Mini-Suites خواهد بود و اتاق استراحت لوکس به “Cintron Executive Lounge” تغییر نام می یابد. هر دو در سطح باشگاه سوئیت عرصه واقع شده اند. Cintron در طول هر فصل میزبان و تبلیغ مسابقه “مادر ماه هاکی” خواهد بود. همه اینها یک همسویی مناسب برای این مشارکت است ، زیرا Cintron یک مارک تجاری متنوع و متنوع است ، به ویژه برای زنان شرکت کننده در هاکی و همه را تشویق می کند که ظاهر خوبی داشته باشند ، احساس خوبی داشته باشند و یک سبک زندگی شیک ، مولد و سالم داشته باشند. نوشیدنی های انرژی Cintron® Sparking Energy این خصوصیات مارک را تجسم می بخشد و خود را در گروه نوشیدنی های انرژی دهنده متمایز می کند ، به عنوان محصولی که سبک و پیچیدگی را القا می کند.

رئیس و مدیر عامل شرکت Coyotes گفت: “ما هیجان زده هستیم که خط نوشیدنی های انرژی گازدار Cintron را به خانواده در حال رشد شرکای خود اضافه کنیم” خاویر گوتیرز. “تصویر نام تجاری Cintron و تمرکز بر تنوع ، شمول ، سلامتی و سلامتی با ارزش های اصلی سازمان ما همسو است. ما مشتاقانه منتظر توسعه روابط خود هستیم و با هم همکاری می کنیم تا مارک های خود را ارتقا دهیم.”

ویکتور ادوزین، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Cintron World، که به طور مداوم چشم انداز خود را در مورد ایجاد یک کسب و کار اجرا می کند که شامل فرهنگ ، گسترش مثبت و پر کردن شکاف در گروه نوشیدنی های انرژی است ، افزود: “Arizona Coyotes سازمان بزرگی است و من به همکاران اجرایی و تیم آنها احترام زیادی می گذارم. ما مشتاقانه منتظر خلق و ارائه ارزش با مارک و محصولات Cintron ما هستیم و در عین حال به انجمن Coyote نیز پاسخ می دهیم.

از طریق این همکاری ، سینترون متعهد به حمایت از بنیاد کایوت آریزونا است. چلسی برهم، بنیانگذار و مدیر Cintron World، گفت ، “Cintron چیزی فراتر از یک مارک برتر است ؛ این یک سبک زندگی جاه طلبانه ، ظرافت و فرهنگ بازپرداخت است ، و ما سابقه اثبات شده سالها فعالیت ها و فعالیت های بشردوستانه را داریم. Cintron قصد دارد نقش فعالی در حمایت از رشد برنامه های هاکی جوانان دختر. ما از تنوع و فرهنگ بسیار قدردانی می کنیم ، بنابراین از بسیاری از اقدامات پشتیبانی کرده ایم تا بتواند جهان را به مکانی بهتر برای افراد در یک محیط چند فرهنگی و چند وجهی برای داشتن یک زندگی سالم تبدیل کند و آرزوهایشان را به سرانجام برسانند. ”

بیش از 5 سال ، Cintron حامی یک رویداد خیرخواهانه چوگان سالانه به نام “Cintron Pink PoloCintron همچنین از بسیاری از نمایشگاه های هنری محلی حمایت کرده و به هنرمندان جوان ، با استعداد و کارآفرین کمک کرده است ، بنابراین آنها می توانند یک زندگی خلاقانه و جاه طلبی های بی حد و حصر را در آغوش بگیرند.

این مشارکت فراتر از یک نوشیدنی انرژی زا است ، بلکه تعهد Cintron برای کمک قابل توجه به تجربه Coyote Club Arizona و تأثیر مثبت آن در جامعه آریزونا.

درباره سینترون

Cintron World، شرکت

بازدید: CintronWorld.com

درگیر شدن:CintronWorld

منبع Cintron World

لینک های مربوطه

http://CintronWorld.com

رویکردهای جدید فروش مبتنی بر همه گیری ، درآمد واقعی افزایش یافته در خرده فروشی و بازاریابی را در سال 2025 به 12 میلیارد دلار خواهد رساند

لندن، 3 فوریه 2021 / PRNewswire / – همه گیر و قفل های مداوم باعث انفجار استفاده از شبکه های اجتماعی و افزایش بازدید در سیستم عامل های خرید آنلاین شده است و بسیاری از مارک های تجاری را مجبور به پذیرش فن آوری های نوظهور مانند واقعیت افزوده (AR) و فروشگاه های مجازی می کند تا همچنان با مشتریان خود در رقابت و تعامل باشند. AR مفهوم جدیدی در صنعت خرده فروشی / بازاریابی نیست ، اما امروزه از رشد بالاتری برخوردار است. اکنون به دلیل تغییر در رفتار مصرف کننده و نیاز به تحول دیجیتال ، استفاده از ابزارهای AR تسریع شده است. تحقیقات ABI، یک شرکت مشاوره بازار فناوری جهانی ، تخمین می زند که بازار واقعیت افزوده در خرده فروشی ، تجارت و بازاریابی فراتر رود 12 میلیارد دلار آمریکا در سال 2025

“پیشرفت های صورت و شناسایی فضایی در ترکیب با WebAR و سایر تلاش ها برای دموکراتیک سازی محتوا ، تغییر بازی برای تجربه مجازی و تجربیات پیش نمایش محصول خواهد بود ، که به مصرف کنندگان امکان دسترسی بی وقفه به محتوای AR تعاملی و واقع گرایانه را می دهد. طی دو سال آینده ، بیشتر و بیشتر مارک ها کمپین های بازاریابی و سیستم عامل های خرید آنلاین خود را از صفحات وب ثابت و تصاویر 2D به تجارب و سیستم عامل های تعاملی منتقل می کنند. ” الفتریا کوری، تحلیلگر تحقیقات در تحقیقات ABI.

طی چند سال گذشته فناوری AR در دسترس ، توانایی و مقرون به صرفه تری شده است که همین امر علاقه کاربران و شرکت ها را در بازارها افزایش داده است. ارائه دهندگان سیستم عامل AR مانند ThreeKit و Cappacity ابزارهای تولید محتوای سه بعدی را با هدف کاهش نیازهای تولید محتوا – که اغلب مانع بسیاری از خرده فروشان است – راه اندازی کرده اند. ارائه دهندگان AR مانند Banuba و Poplar Studio در استفاده از فناوری AR و ایجاد کمپین های بازاریابی تعاملی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به مارک ها کمک می کنند. این تلاش ها با نام های خرده فروشی و فناوری های فعلی مانند آمازون ، فیس بوک و اپل همراه با مارک هایی که از AR برای خرده فروشی و بازاریابی استفاده می کنند ، همراه است ، از جمله IKEA ، هیوندای ، نستله و نایک.

“خرید آنلاین پس از همه گیری رشد خواهد کرد ، به ویژه در دسته بندی محصولاتی که توسط تجارب AR مانند آرایش ، لباس و مبلمان پشتیبانی می شوند. همچنان که داده ها در حمایت از موفقیت و بازگشت سرمایه از تلاش های بازاریابی AR / VR و رضایت در اطراف وجود دارد. تجارب کاربر ، انتظار می رود سرمایه گذاری و فعالیت بیشتر در فضا به عنوان خرده فروشی آنلاین و محتوای غوطه وری به طور فزاینده ای شریک شود ، “نتیجه گیری می کند کوری.

این یافته ها از گزارش تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی واقعیت افزوده ABI Research در خرده فروشی و بازاریابی است. این گزارش بخشی از سرویس تحقیق واقعیت افزوده و واقعیت مجازی این شرکت است که شامل تحقیقات ، داده ها و ABI Insights است. بر اساس مصاحبه های گسترده اولیه ، گزارش های تجزیه و تحلیل برنامه تجزیه و تحلیل عمیق در مورد روند اصلی بازار و عوامل یک برنامه خاص را ارائه می دهند ، که می تواند بر یک بازار یا جغرافیای خاص متمرکز باشد.

درباره تحقیقات ABI
تحقیقات ABI راهنمایی استراتژیک را برای چشم اندازها فراهم می کند ، و اطلاعات عملی را در مورد فن آوری های تحول آفرین که به طور چشمگیری در حال تغییر شکل صنایع ، اقتصاد و نیروی کار در سراسر جهان هستند ، ارائه می دهد. تیم جهانی تحلیل گران ABI Research سالها پیش از سایر شرکتهای مشاور فناوری ، مطالعات پیشگویی را منتشر می کنند و به مشتریان ما این قدرت را می دهند که از بازارها و رقبای خود جلوتر باشند.

تحقیقات ABI 1990 年关系。 我们 帮助 客户 创造 真实 的 业务 成果。

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ABI Research ، با ما در +1.516.624.2500 +1 در آمریکا ، 44.203.326.0140 در + اروپا، +65.6592.0290 در آسیا و اقیانوسیه یا به سایت www.abiresearch.com مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:
جهانی
دبورا پترارا
تلفن: +51/516.624.2558
[email protected]

منبع تحقیقات ABI

لینک های مربوطه

https://www.abiresearch.com