آفیا بنت به افتخار روز آگاهی از سیاه پوستان در برزیل در L’officiel Brasil ظاهر خیره کننده ای پیدا کرد

نیویورک، 27 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Afiya Bennett و L’officiel Brasil در آخرین سرمقاله خود با عنوان “Black is King” در روز آگاهی از سیاه در برزیل ، زیبایی و قدرت پوست سیاه را جشن می گیرند. ظاهر Afiya در مجله این پیام را بیشتر می کند که مدل های رنگ دیگر شمرده نمی شوند. روز آگاهی از سیاه بسیار مهم است که سیاه پوستان یک بار برای همیشه دوست داشته باشند ، احترام بگذارند و درک کنند که بله ، پوست سیاه دیگر بی ارزش نخواهد شد. در مد ، مبارزه برای درگیر شدن در پیمایشگاه ها ، پشت صحنه ، اتاق های خبر و موقعیت های مدیریتی کاملاً شناخته شده است. برای بازار امروز ، ضروری است که شرکت ها با هدف ضد نژادپرستی ، استخدام ، تبلیغ و صدابرداری از کسانی را که برای مدت طولانی نظر خود را نامرئی می دانند ، موقعیت خود را تعیین کنند.

آفیا بنت یک مدل آمریکایی است و بازیگر زن به دلیل تأثیرگذاری در بازار آمریکایی و بین المللی مشهور است. او در کمپین های نخبه تامفورد بیوتی ، جیوانچی بیوتی ، استی لادر، لورا مرسیه ، نوتروژنا ، فنتی بیوتی ، ساکس ، ناین وست ، لوازم آرایشی MAC و اکسپرس فقط برای ذکر چند مورد. Afiya همچنین در بیلبوردها و چندین سرمقاله از جمله Black Enterprise ، Vogue Italia ، Harpers Bazaar Brasil ، Grazia Croatia ، L’officiel به نمایش درآمده است. هند، زرق و برق آفریقای جنوبی ، ماری کلر اندونزی ، Desnudo Italia و موارد دیگر. Afiya ، به طور مداوم از سیستم عامل و صدای خود برای تأثیرگذاری در تغییر ، و همچنین برای اقدامات خیریه نزدیک به قلب او مانند بنیاد “آرزو کن آرزو” خود استفاده می کند. توانایی Afiya در الهام بخشیدن به دیگران انگیزه و حرکت رو به جلو است. به قول Afiya “یکی از بزرگترین هدایا توانایی تأثیرگذاری بر روی توده مردم است ، آنچه شما تصمیم می گیرید انجام دهید که تأثیر آن تفاوت ایجاد می کند”.

اعتبارات انتشارات:

انتشار: L’officiel Brasil
مدل: آفیا بنت
عکاس: تاتیفون خونون
سبک: گلوریا جانسون
مو: دیوید کمپ
آرایش: جودی چونگ

تماس با رسانه: شراب راشل
رسانه تماس با نام شرکت: مدل های نگاه اول
شماره تلفن تماس: 786-525-8002
تماس با ایمیل- [email protected]
آدرس وب سایت: www.1stlookmodel.com

منبع اصلی:
https://www.revistalofficiel.com.br/moda/black-is-king-editorial-afiya-bennet-de11907f-0c5e-4506-b631-d2162e1f2c10

منبع آفیا بنت

Serena Kerrigan بازی کارت دوستیابی را به عنوان Ultimate Stocking Stuffer منتشر کرد

نیویورک، 25 نوامبر 2020 / PRNewswire / – تولید کننده سابق پالایشگاه 29 سرنا کریگان دنیای دوست یابی را با طوفان همراه می کند بیایید تاریخ را بیابیم بازی با ورق ، داغترین بازی جدید برای هر کسی که به دنبال یک شب سرگرم کننده است ، خواه مجرد ، متاهل یا با گروهی از دوستان … جز با والدینتان.

سرنا برای کمک به همه در تسخیر دنیای دوست یابی ، اولین نمایش تلویزیونی واقعیت اینستاگرام را توسعه و تولید کرد ، بیایید تاریخ را بیابیم. سرنا پس از دستیابی به موفقیت چشمگیر ، این نسخه را راه اندازی کرد بیایید تاریخ را بیابیم بازی با ورق در سپتامبر 2020 و در کمتر از 24 ساعت دو بار فروخته شد.

برای تعطیلات ، سرنا مجموعه محدودی را ارائه می دهد که از تاریخ آغاز شده است چهارشنبه ، 25 نوامبر. این کالای جمع آوری شده با نسخه محدود فقط برای مدت کوتاهی در اینجا است و بهترین ماده جمع آوری کالا است. بیایید تاریخ را بیابیم تضمین می کند که همه و همه را در ماه های طولانی زمستان پیش رو دریافت کنید.

بیایید تاریخ را بیابیم س questionsالات تحریک آمیز ، پاسخ های فیلتر نشده و احساسات مختلف را تضمین می کند ، خواه با بزرگنمایی قرار بگذارید ، با دوستانتان بیرون بروید یا با همسرتان رابطه عاشقانه برقرار کنید.

بیایید تاریخ را بیابیم کارتها در چهار دسته وجود دارند: پایه اول ، پایگاه دوم ، پایه سوم و صفحه اصلی اجرا. قوانین ساده هستند: هرچه پایه بالاتر باشد ، سوالات داغتر می شوند. در نظر گرفته شده برای 2+ بازیکن در سنین 17+ ، بیایید تاریخ را بیابیم فقط 25 دلار.

گرفتن بیایید تاریخ را بیابیم دوستیابی نشان می دهد زندگی می کنند در اینستاگرام هر چهارشنبه در 8:30 بعد از ظهر. EST. برای کلیه سوالات رسانه ای ، لطفاً تماس بگیرید جایدن چیس در [email protected] برای مصاحبه و / یا درخواست محصول.

در باره سرنا کریگان

متولد و بزرگ شده در شهر نیویورک، سرنا کریگان یک تولید کننده ویدیوی Latinx و خلاق دیجیتال است. بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه دوک، سرنا به عنوان تولید کننده محتوا در Refinery29 استخدام شد ، و بر محتوای ویدئویی در تمام سیستم عامل های دیجیتال نظارت داشت و به عنوان استعداد در هوا یکی از چهره های Refinery29 شد. در فوریه سال جاری ، او با ایجاد یک نمایش دیجیتالی و محتوای مارک تجاری برای چندین مارک از جمله آمازون ، Svedka ، Hint و … شغل خود را رها کرد و شرکت خود را به عنوان یک کارآفرین راه اندازی کرد و اعتماد به نفس را در زنان ایجاد کنید.

تصاویر مرتبط

lets-f-ing-date-card-game.jpg
بیایید F *** ing تاریخ بازی کارت
در نظر گرفته شده برای 2+ بازیکن در سنین بالاتر از 17 سال ، بیایید F *** ing Date را فقط تعیین کنیم 25 دلار

منبع سرنا کریگان


تیم های آدریان پیترسون با گوشه ای از ورزشکاران برای ارائه 100000 وعده غذایی به خانواده های همراه با عکس های سفارشی روز شکرگذاری خود

دیترویت، 25 نوامبر 2020 / PRNewswire / – برای بیشتر ما ، روز شکرگذاری زمانی برای غذا ، فوتبال و خانواده است. همانطور که در مورد همه چیزهایی که سپاسگزاریم تأمل می کنیم ، یادمان باشد که برای میلیون ها خانواده در آمریکا ، این شکرگذاری به دلیل بحران ناامنی غذایی که در کشور ما اتفاق می افتد ، یکسان نخواهد بود. با توجه به COVID-19 ، تخمین زده می شود که از هر 4 خانواده 1 خانواده در حال حاضر در معرض ناامنی غذایی در طول سال 2020 هستند.

امروز ، گوشه ورزشکاران ، آدریان پیترسون و بنیاد خانواده A&A پیترسون به عنوان بخشی از کمپین وعده های غذایی برای تعطیلات همه روزه ، 100000 کمک ویژه غذا را اعلام کردند. در طول ماه نوامبر ، این دو سازمان در حال حاضر به تهیه 6000 وعده غذایی به بانک غذا Gleaners Community کمک کرده اند دیترویت با کمک Feeding America®.

این کمک مالی 100000 وعده ای غذایی همراه با یک جفت سفارشی لباس با مضمون “مبارزه با گرسنگی” است آدریان پیترسون در طول بازی روز شکرگذاری شیرها در مقابل تگزاسی ها می پوشد. این لباس های شخصی توسط طراح کفش مشهور مشهور جهان ، Kickstradomis طراحی و سفارشی شده است. آنها شامل 4 عبارت خاص و همچنین یک کارتون سرگرم کننده از آدریان پیترسون حمل “وعده های غذایی” به جای یک فوتبال.

The Athletes Corner و بنیاد خانواده A&A Peterson یک چک را به بانک غذایی Gleaners Community و Feeding America® ارائه می دهند اول دسامبر – برای 100000 وعده غذایی.

“بازی در روز شکرگذاری یک افتخار است ، دانستن اینکه میلیون ها نفر برای استقبال از شما در خانه خود و تعطیلات خود با شما به اشتراک می گذارند ، یک افتخار است. امیدوارم امسال بتوانم از کانون توجهات ملی برای جلب توجه میلیون ها خانواده گرسنه در سراسر کشور استفاده کنم این کشور که به کمک ما نیاز دارد. این شکرگذاری ، من برای شیرها مناسب خواهم بود ، اما همچنین با افتخار نماینده مردم دیترویت“- آدریان پیترسون، Detroit Lions RB

“ما گوشه ورزشکاران در مقابل گرسنگی را به دلیل تمایل به کمک به خانواده هایی با تمرکز بر ایمان راه اندازی کردیم. در متی 25 ، مسیح ما را مامور تغذیه گرسنگان می کند و ما نمی توانیم راهی بهتر برای انجام این ماموریت در نظر بگیریم با کمک ورزشکارانی که همه به دنبال آنها هستند. آدریان پیترسون یک مسابقه NFL برای همیشه است و این برای ما افتخار است که می توانیم با او و اشلی همکاری کنیم تا بیش از 100000 وعده غذایی به خانواده ها در دیترویت. او هم داخل زمین و هم خارج از زمین یک MVP است و ما دوست داریم آرزوی او را برای تأثیرگذاری بر خانواده ها در جوامعی که در آن بازی می کند ، دوست داریم. “- برنن کریر & Kelenna Azubuike ، از بنیانگذاران گوشه ورزشکاران.

در حالی که این پنجشنبه بوقلمون می خورید ، برای دیدن تنظیم کنید آدریان پیترسون و ویژه روز شکرگذاری او در عمل در 12:30 بعد از ظهر EST در CBS.

برای کمک به تغذیه خانواده های بیشتر یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد “گوشه ورزشکاران در مقابل گرسنگی” ، لطفاً به این موارد مراجعه کنید: https://theathletescorner.org/fighting-hunger/

درباره گوشه ورزشکاران

The Athletes ‘Corner یک سازمان غیرانتفاعی 501c3 است که با ورزشکاران حرفه ای و بنیادهای آنها همکاری می کند تا به افرادی که از نظر روحی ، جسمی و جسمی تلاش می کنند – از طریق وسایل ورزشی کمک کند. گوشه ورزشکاران دو ابتکار اصلی دارد که آنها برای انجام مأموریت خود بر آنها تمرکز می کنند: بستر رسانه ای مبتنی بر ایمان و خانواده محور و مشارکت های بنیاد ورزشکاران. مشارکت بنیاد ورزشکاران آنها برای مقابله با مواردی مانند مبارزه با گرسنگی و مشکلات مالی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت یا اینستاگرام آنها مراجعه کنید.

درباره بنیاد خانواده A&A PETERSON

بنیاد خانواده A&A پیترسون توسط NFL MVP آدریان پیترسون و همسرش اشلی تاسیس شد. بنیاد آنها به تشویق و توانمند سازی افراد و خانواده ها برای همکاری برای ایجاد تغییر در جوامع خود معتقد است. آنها می خواهند با تلاش در ایجاد و توسعه فرصت ها برای افراد کم برخوردار ، به ویژه کودکان ، به ریشه کنی فقر کمک کنند. از آنها بازدید کنید سایت اینترنتی یا اینستاگرام برای یادگیری بیشتر

منبع The Athletes Corner

لینک های مربوطه

https://theathletescorner.org/


آزمایشگاه های دانته بهترین پیشنهاد جمعه سیاه را برای کل ژنوم ارائه می دهد

نیویورک، 25 نوامبر 2020 / PRNewswire / – آزمایشگاه های دانته امروز جمعه سیاه جدید خود را اعلام کردند – پیشنهاد دوشنبه سایبری برای تعیین توالی ژنوم و گزارشات برای سال 2020. این پیشنهاد یک گام واقعی به سوی “داروی شخصی برای همه“و به همه امکان دسترسی به پیشرفته ترین فن آوری های ژنتیکی را با قیمتی کمتر از اکثر آزمایشات بیمارستان می دهد.

پزشکی شخصی برای همه

آزمایش تعیین توالی ژنوم اولین قدم برای دستیابی به پزشکی شخصی است. آزمایش توالی یابی ژنوم آزمایشگاه Dante از داده های ژنتیکی استفاده می کند تا اطلاعات مفید و مشاوره عملی در مورد 4 زمینه اصلی را ارائه دهد:

  • به چه داروهایی واکنش نامطلوب دارید (*)
  • چگونه بدن شما به ویتامین ها ، چربی ها و مواد مغذی مختلف غذایی واکنش نشان می دهد
  • با توجه به DNA شما کارآمدترین آموزش و ورزش است
  • برنامه های پیشگیری شخصی

آزمایشگاه های دانته از مرکز توالی خود با تجهیزات توالی نسل بعدی و ابزارهای آماده سازی خودکار نمونه جدید استفاده می کند. گزارش ها توسط آزمایشگاه های دانته نرم افزار داخلی برای تفسیر پیشرفته نوع از داده های تعیین توالی ژنوم.

تاریخ: این پیشنهاد تا دوشنبه سایبری ، 30 نوامبر 2020 در ایالات متحده و اروپا معتبر است.

قیمت: فقط 149 دلار / 149 یورو

افراد می توانند خرید کنند:

  • آزمون تعیین توالی ژنوم با 4 گزارش اصلی: 149 دلار/ 149 یورو
  • مجموعه 60 گزارش اضافی با قیمت ویژه اضافه شده در دسترس است 99 دلار / 99 یورو

توالی کامل ژنوم چیست؟

تعیین توالی ژن کامل تجزیه و تحلیل 100٪ DNA است ، از این رو جامع ترین و کاملترین آزمایش ژنتیکی است. در حالی که اولین هزینه کل ژنوم 3 میلیارد دلار در سال 2003 ، و هنوز هم هزینه شده است 100000 دلار تا چند سال پیش ، امروز آزمایشات تعیین توالی ژنوم در اکثر کشورها هنوز در دسترس نیست.

دسترسی:

www.dantelabs.com (فروشگاه اتحادیه اروپا)

us.dantelabs.com (فروشگاه ایالات متحده)

مخاطب

فرانچسکو پنلی، [email protected]، +39 0862 1910671

گزارشات فارماكوژنوميك براي مردم آمريكا در دسترس نيست

تصاویر مرتبط

black-friday-2020.png
جمعه سیاه 2020
جمعه سیاه 2020

لینک های مربوطه

آزمایش کامل ژنوم آزمایشگاه های Dante

منبع آزمایشگاه های دانته

کاربران سرگرمی اکنون می توانند با خرید کارت eGift کارت شادی اضافی را به همراه تبریک دیجیتال خود ارسال کنند

PLEASANTON ، کالیفرنیا، 24 نوامبر 2020 / PRNewswire / – در حالی که مردم همچنان با گذراندن تعطیلات دیگری بدون دیدن شخصاً دوستان و عزیزان خود دست و پنجه نرم می کنند ، Evite با شبکه Blackhawk همکاری کرده است تا گزینه شخصی تری به کاربران بدهد تا کمی بیشتر تشویق کنند. کاربران سرگرمی اکنون می توانند کارت های eGift را به همراه کارت تبریک یا دعوت نامه Evite دیجیتال خود به مهمانی های مجازی ارسال کنند. طراحی شده توسط شاهین سیاه، کاربران و گیرندگان evite می توانند کارت eGift را در هر کجا که هستند و هر طور که ترجیح می دهند بدهند ، دریافت و خرج کنند – دقیقاً به موقع برای تعطیلات زمستانی.

یکی از برترین پلتفرم های جهان برای گردهم آوردن مردم ، Evite هزاران دعوت نامه دیجیتالی برای رویدادهای مجازی و حضوری و همچنین کارت تبریک با پیام های ویدیویی ارائه می دهد که کاربران می توانند از قبل برنامه ریزی کنند.

اکنون ، کاربران Evite می توانند به بیش از 100 گزینه کارت eGift از برخی از مارک های معروف جهان – در طیف وسیعی از فرقه ها – دسترسی داشته باشند و آنها را به هر زمان مناسب در زمان واقعی تحویل دهند. گزینه های کارت eGift را می توان هر کسی که از وب سایت Evite بازدید می کند استفاده کند ، اما میزبانان و مهمانان استفاده کننده از این سیستم عامل می توانند به راحتی در دعوت نامه های خود به آنها دسترسی داشته باشند. گیرندگان این قابلیت را دارند که کارت های eGift را در کیف پول موبایل بارگذاری کنند ، از آنها بصورت آنلاین استفاده کنند ، در برنامه خرده فروش خرج کنند یا حتی برای اسکن بدون تماس در فروشگاه چاپ کنند.

“جای تعجب نیست که ما تقاضای هدیه و تبریک مجازی را در سال 2020 سر به فلک می کشیم. هدیه دادن بدون تماس ، به خصوص با نزدیک شدن به تعطیلات ، یک امر ضروری است” ویکتور چو، مدیر عامل شرکت در Evite. “اضافه کردن یک تماس اضافی مانند کارت eGift می تواند به افراد کمک کند ارتباطات شخصی با خانواده و دوستان خود ایجاد کنند که آنها قادر به دیدن آنها نیستند. همچنین به کاربران ما کمک می کند تا ایمن بمانند ، حداکثر انعطاف پذیری را برای هدیه دهنده ها و گیرنده ها ایجاد می کنند ، و هدیه 2020 را مدرن می کند. با تشکر از بلک هاوک شبکه گسترده ای از گزینه های کارت eGift ، کاربران ما انتخاب گسترده ای را در نوک انگشتان خود دارند. “

به عنوان ارائه دهنده فناوری کارت eGift Evite ، شاهین سیاه نه تنها تجربه هدیه دادن را برای هدیه دهندگان و دریافت کنندگان هدایا بهینه می کند – بلکه فناوری های آن به بازرگانان کمک می کند تا از طریق کانال هدیه ای که به سرعت در حال ظهور است ، به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند.

“ما تقریباً 70٪ افزایش فروش عظیم به مصرف کنندگان از طریق کانال های شرکای خود را شاهد هستیم –قبل از اوج1 فصل خرید تعطیلات. ما انتظار داریم که تعداد باقیمانده سال و پس از آن به طور پیوسته رشد کند. ” برت نارلینگر، رئیس تجارت جهانی در شبکه بلک هاوک. “مصرف کنندگان مشتاق اتصال و جشن گرفتن تعطیلات ، موارد خاص و نقاط عطف با وجود تأثیرات COVID-19 هستند. به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در فضای تبریک دیجیتال ، Evite از موقعیت خوبی برخوردار است تا تجربیات مردم را از طریق دیجیتال جدید خود ارائه دهد. تجارب هدیه دادن. “

شبکه بلک هاوک با بیش از 1000 مارک و شریک کارت کار می کند ، در بیش از 200000 مکان خرده فروشی در 28 کشور جهان است و هر هفته با بیش از 300.000.000 خریدار در سراسر جهان ارتباط برقرار می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بلک هاوک از قابلیت ها ، به سایت www.blackhawknetwork.com مراجعه کنید.

درباره شبکه Blackhawk
شبکه بلک هاوک راه حل های پرداخت مارک را از طریق محصولات پیش پرداخت ، فناوری ها و شبکه ای ارائه می دهد که مارک ها و افراد را به هم متصل می کند. ما با شرکای خود برای نوآوری همکاری می کنیم ، روند بازار در پرداخت مارک را ترجمه می کنیم تا دسترسی ، وفاداری و درآمد را افزایش دهیم. ما با خدمت به 28 کشور ، راه حل های امنیتی را با اطمینان در سراسر جهان اجرا می کنیم. برای شکل گیری آینده پرداخت های مارک جهانی به ما بپیوندید. به ما در www.blackhawknetwork.com مراجعه کنید.

درباره Evite
Evite پیشروترین پلت فرم دعوت دیجیتال در جهان برای جشن گرفتن با هم ، در هر کجا که هستید است. Evite با هزاران طرح سفارشی رایگان و برتر که می تواند از طریق ایمیل یا پیامک ارسال شود ، برگزاری جشن مجازی یا رو در رو را برای 100+ میلیون کاربر سالانه و مهمانانشان آسان تر و به یاد ماندنی تر می کند. پیامرسانی در زمان واقعی و ردیابی RSVP باعث می شود برنامه ریزی نسیم داشته باشد. از طریق کمک های مالی Evite ، که بیش از حد افزایش یافته است 20 میلیون دلار، کاربران می توانند از مهمانان دعوت کنند تا از خیریه مورد علاقه شخصی خود یا هدف شخصی بدون ترک دعوت خود پشتیبانی کنند. این شرکت در سال 1998 راه اندازی شد و تقریباً 3 میلیارد دعوت نامه ارسال کرده است. دفتر مرکزی Evite در است لس آنجلس. برای شروع برنامه ریزی ، الهام گرفتن یا بارگیری برنامه Evite به سایت www.evite.com مراجعه کنید.

1 یافته های کارت هدیه براساس داده های فروش 2019-2020 از Blackhawk Network از بیش از 50،000 مکان تجاری در سراسر ایالات متحده است.

تماس با رسانه:
اشلی جکسون
گروه فلچر
719.332.3495
[email protected]

شبکه Blackhawk Network

لینک های مربوطه

https://blackhawknetwork.com

بانک غذایی منطقه ای لس آنجلس برای حمایت از بانک های مواد غذایی منطقه ای به سالانه NBC4 “Help 4 The Hungry” کمک می کند

لس آنجلس، 23 نوامبر 2020 / PRNewswire / – بانک غذای منطقه ای لس آنجلس در حال پیوستن به برنامه کمک مالی “کمک 4 گرسنه” NBC4 / KNBC است ، و برای سومین سال متوالی بازگشت تا از بانک های غذایی که در این فصل تعطیلات بیش از هر زمان دیگری به آنها کمک می کند برای حمایت از خانواده های نیازمند پشتیبانی کند. . در هنگام شیوع همه گیری ، محلات و مردم از آن سو تقاضا سر به فلک کشیده است جنوب کالیفرنیا مبارزه با مشکلات اقتصادی ، از دست دادن شغل و بی خانمانی.

از جانب 23 نوامبر تا 24 دسامبر، افراد می توانند اهدا کنند 1 دلار، 5 دلار، 10 دلار یا بیشتر در فروشگاه های Ralphs and Food 4 Less هنگام پرداخت. مردم همچنین می توانند با ارسال پیامک H4H به شماره 41444 کمک های مالی خود را انجام دهند و دستورالعمل ها را دنبال کنند. کمک های مالی به هر مبلغی مورد استقبال قرار می گیرد. کلیه کمکهای جمع آوری شده محلی به سود بانک غذایی منطقه ای لس آنجلس و سایر بانکهای مواد غذایی منطقه در می آید لس آنجلس، نارنجی، کنار رودخانه، سن برناردینو و ونتورا شهرستانها

وی افزود: “تأثیر اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر یک مشکل بلند مدت و برجسته خواهد بود ، و کمپین Help 4 the Hungry بودجه مهمی را تأمین خواهد کرد تا بانک غذا بتواند به تعداد بی سابقه ای از افراد ناامن در غذا که به بانک غذا اعتماد می کنند برسد.” گفت مایکل سیل، رئیس بانک غذا و مدیر عامل شرکت “بانک غذا از ادامه پشتیبانی تیم های NBC4 ، Ralphs و Food 4 Less و جامعه خود برای کمک به همسایگان نیازمند بسیار سپاسگزار است.”

“NBC4” Help 4 The Hungry “در یک زمان حساس که بسیاری از مناطق ما با چالش های طاقت فرسایی روبرو هستند باز می گردد. ما افتخار می کنیم که قدم خود را بکشیم و وظیفه خود را انجام دهیم تا میلیون ها وعده غذایی را تضمین کنیم جنوب کالیفرنیا در دسترس کسانی است که بیشتر و در این اوقات بی سابقه به آن نیاز دارند. ” استیو کارلستون، رئیس و مدیر کل NBC4.

از سال 2018 ، مبارزات انتخاباتی NBC4 تقریباً افزایش یافته است 1 میلیون دلار در کمک های نقدی و چهار میلیون وعده غذایی در سراسر منطقه فراهم کرد. امسال ، ایستگاه و بانک غذایی منطقه ای لس آنجلس امیدوارند که بتوانند موفقیت را افزایش دهند و تأثیرات بیشتری بگذارند. از ماه نوامبر ، توزیع مواد غذایی نسبت به دوره قبل از همه گیری 145 درصد افزایش یافته است.

در طول کمپین Help 4 The Hungry ، NBC4 / KNBC در مورد عدم امنیت غذایی در گزارش می دهد جنوب کالیفرنیا و اینکه چگونه کمک های مالی می تواند تغییری در زندگی مردم ایجاد کند. مخاطبان می توانند گزارش ها را در هنگام پخش اخبار ایستگاه که از آن پخش می شود ، مشاهده کنند 4 صبح تا 7 صبح، در 11:00 قبل از ظهر. و در ساعت 4 عصر، ساعت 5 عصر، ساعت 6 عصر و ساعت 11 شب مخاطبان همچنین می توانند گزارش ها را از طریق سیستم عامل های دیجیتال ، موبایل و OTT ایستگاه مشاهده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اهدا ، به اینجا مراجعه کنید nbcla.com/helpthehungry وnbcla را در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دنبال کنید.

درباره بانک غذایی منطقه ای لس آنجلس

بانک غذایی منطقه ای لس آنجلس برای مقابله با گرسنگی در حال جمع آوری منابع بوده است شهرستان لس آنجلس از سال 1973 برای حمایت از چشم انداز بانک غذا که هیچ کس گرسنه نمی ماند شهرستان لس آنجلس، محصولات غذایی و غذایی از طریق شبکه 700 آژانس شریک و از طریق برنامه های توزیع مستقیم به طور مستقیم به خانواده ها ، سالمندان و کودکان توزیع می شود. بانک غذا بیش از 1.5 میلیارد پوند غذا توزیع کرده است که معادل 1.2 میلیارد وعده غذایی از سال 1973 است. در پاسخ به بحران کرونا ویروس ، بانک غذا بیش از دو برابر توزیع غذا دارد و اکنون هر ماه به بیش از 900000 نفر می رسد. Food Bank یک موسسه خیریه دارای امتیاز 4 ستاره توسط Charity Navigator است. برای اطلاعات بیشتر ، به LAFoodBank.org مراجعه کنید.

تماس با رسانه

دیوید می

مدیر بازاریابی و ارتباطات

[email protected]

SOURCE بانک غذایی منطقه ای لس آنجلس

لینک های مربوطه

http://www.lafoodbank.org

Diageo برنامه اقدام ده ساله پایداری جدید را راه اندازی می کند

لندن، 23 نوامبر 2020 / PRNewswire / – امروز ، دیاژئو ، سازنده جانی واکر، اسمیرنوف و گینس ، 25 هدف جسورانه و بلند پروازانه را درجامعه 2030: روحیه پیشرفت“طرحی که برای تأثیر مثبت در جهان تا سال 2030 در” دهه اقدام “برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد طراحی شده است.

Diageo با ایجاد یک سابقه طولانی از پیشرفت ESG در سطح جهان ، اقدامات خود را طی ده سال آینده در سه زمینه اصلی ، با دقت انتخاب شده برای همسو شدن با اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDG) ، متمرکز می کند: ترویج مشروبات الکلی مثبت؛ ورود و تنوع؛ و پایداری دانه به لیوان

ایوان منزس، مدیر اجرایی ، دیاژئو گفت: ما به عنوان یک تجارت جهانی ، متعهد هستیم که نقش خود را برای محافظت از آینده سیاره خود ایفا کرده و راهی برای پیروی از دیگران هدایت کنیم. من به خاطر پایداری و مسئولیت پذیری Diageo تا به امروز بسیار افتخار می کنم ، و این برنامه اقدام جاه طلبانه جدید ما را حتی برای تحویل بیشتر در دهه حساس تا 2030 به چالش می کشد. “

نکات برجسته از “SOCIETY 2030: روحیه پیشرفتطرح شامل:

ترویج مشروبات الکلی مثبت

  • Diageo تا سال 2030 با پیام های اعتدال از مارک های خود به بیش از یک میلیارد نفر می رسد.
  • نگرش پنج میلیون راننده نسبت به رانندگی با نوشیدنی را تغییر می دهد. و
  • بیش از 10 میلیون نفر را از طریق ‘SMASHED’ ، برنامه آگاهی آموزش الکل برنده جایزه Diageo ، که اکنون در هر قاره فعالیت می کند ، در مورد خطرات نوشیدن افراد زیر سن قانونی آموزش می دهد.

شمول و تنوع قهرمان

  • Diageo با ایجاد یک آرزوی پیشرو در صنعت داشتن 45٪ نمایندگی از رهبران از نژادهای متنوع قومی تا سال 2030 و همچنین 50٪ از همه رهبران زن ، به سابقه قوی خود در زمینه شمول و تنوع ادامه خواهد داد. و
  • Diageo همچنین مهارت ها و آموزش هایی را به بیش از حد ارائه می دهد 1.7 متر مردم برای ایجاد یک بخش مهمان نوازی فراگیر و پر رونق کمک کنند.

ایوان منزس ادامه داد: “با تعیین اهداف جنسیتی و قومی برای کسب و کار تا سال 2030 ، من معتقدم که ما واقعاً می توانیم موانع را برطرف کنیم و به شکل گیری یک تجارت و جامعه بلند مدت متنوع تر و موفق تر کمک کنیم. “

پایداری پایدار دانه به لیوان

  • Diageo متعهد شده است تا در آینده ای با كربن كم ، 100٪ انرژی تجدید پذیر را برای دستیابی به انتشار خالص كربن در طول عملیات مستقیم استفاده كند و با تأمین كنندگان برای كاهش انتشار غیر مستقیم كربن 50٪ استفاده كند. و
  • مشروب فروشی های معتبر اسکاتلندی Diageo از Oban و Royal Lochnagar به عنوان اولین گام در جاه طلبی خالص خود ، تا پایان سال 2020 هر دو کربن خنثی می شوند و Diageo هدف دستیابی به صفر خالص در هند تا سال 2025؛ و
  • Diageo تا سال 2030 اطمینان حاصل خواهد کرد که هر نوشیدنی تولید شده 30٪ آب کمتری نسبت به امروز مصرف خواهد کرد و به یک اثر مثبت خالص آب در حوضه های اصلی و جوامع ما خواهد رسید. و
  • همچنین بیش از 150 پروژه آب محلی را در سراسر جهان ارائه می دهد ، از جمله دسترسی به آب تمیز ، بهداشت و بهداشت. و
  • Diageo بیش از 150،000 کشاورز خرده مالک را با تکنیک های کشاورزی برای بازسازی زمین و ساخت تنوع زیستی پشتیبانی خواهد کرد. و
  • تا سال 2030 اطمینان حاصل کنید که تجارت از 100٪ محتوای بازیافتی در بسته بندی های پلاستیکی استفاده می کند و 100٪ بسته بندی Diageo به طور گسترده قابل بازیافت است.

امروز همچنین شاهد راه اندازی راه حل های پایدار Diageo هستیم ، یک بستر جهانی که بودجه غیر سهام عدالت را برای شرکت های تازه کار و فناوری فراهم می کند تا به Diageo کمک کند تا پایداری را در زنجیره تامین و مارک های خود جاسازی کند. Diageo که برای حمایت از شرکت های کوچک و کارآفرینان در توسعه و تجارت نوآوری های خود طراحی شده است ، منابع و تجربیات جهانی را برای باز کردن ظرفیت های آینده هر دو شریک به اشتراک می گذارد.

یوان اندرو، مدیر ارشد پایداری و رئیس جمهور ، تهیه و تهیه Diageo ، گفت: “اگر بخواهیم دنیای شگفت انگیزی را که همه در آن زندگی می کنیم حفظ کنیم ، بسیار مهم است. اکنون من افتخار می کنم که رد پای کربن خود را به نصف کاهش داده ایم و می خواهیم با خنثی شدن کربن تا سال 2030 ، خود را بیشتر تحت فشار قرار دهیم. به نظر ما مناسب است که ما با کارخانه های تقطیر اوبان و رویال لوچناگار که در پایان سال هر دو کربن خنثی هستند ، پیشرو هستیم. “

اطلاعات بیشتر در مورد 25 هدف را می توان در سایت www.Diageo.com یافت

برای اطلاعات بیشتر با دفتر مطبوعاتی Diageo در تماس بگیرید [email protected] یا +44 (0) 7803 856 200.

درباره Diageo

Diageo با مجموعه ای برجسته از مارک ها ، یک رهبر جهانی در مصرف مشروبات الکلی است. این مارک ها شامل می شوند جانی واکر، Crown Royal ، J&B ، Buchanan’s و ویندزور ویسکی ، ودکاهای Smirnoff ، Cîroc و Ketel One ، Captain Morgan ، Baileys ، دون ژولیو، Tanqueray و گینس.

Diageo یک شرکت جهانی است و محصولات ما در بیش از 180 کشور جهان به فروش می رسد. این شرکت هم در بورس اوراق بهادار لندن (DGE) و هم در بورس اوراق بهادار نیویورک (DEO) فهرست شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Diageo ، مردم ، مارک های تجاری و عملکرد ما ، به ما در www.diageo.com مراجعه کنید. برای اطلاعات ، ابتکارات و روشهای به اشتراک گذاشتن بهترین روش ها ، از منابع آشامیدنی مسئولیت پذیر جهانی Diageo ، www.DRINKibsite دیدن کنید.

جشن گرفتن زندگی ، هر روز ، در همه جا.

مخاطبین رسانه ای:
[email protected]
+44 (0) 7803 856 200

منبع Diageo

در میان بیماری همه گیر ، یک تجارت برای نجات بقالی و رستوران های قومی افزایش می یابد

شیکاگو، 20 نوامبر 2020 / PRNewswire / – کوکلی به آرامی و با موفقیت دسترسی به یک تجربه آشپزی معتبر در آسیای جنوبی را تغییر می دهد. در جهانی که با چالش های پیش بینی نشده همه گیر دست و پنجه نرم می کنید ، مشاغل داخل و اطراف آن فعالیت می کنند شیکاگو آسیب ندیده اند کوکلی ثابت کرده است که یک استثنا درخشان در این قانون است. طی چند سال گذشته ، به طور مداوم در حال افزایش حضور خود در فروشگاه های مواد غذایی و رستوران های جنوب آسیا در و اطراف آن است شیکاگو. با این وجود ، این همه گیری بود که این استارت آپ آنلاین را به ردیف اول تحول دیجیتال در صنعتی کاملاً خشتی و خمپاره ای و کاملاً آفلاین منتقل کرد.

در تجزیه و تحلیل اخیر شرکت ، کوکلی از زمان آغاز شیوع همه گیر پنج برابر رشد در تجارت را تجربه کرده است ، اکنون گزارش می دهد که تعداد کل مشتری بیش از 20،000 کاربر و 65 فروشنده محلی شامل موارد زیر است: کامدار پلازا، مزارع تازه و ایندیاکو که علاقه مندان محلی در هستند شیکاگو برای مواد غذایی و طعم دهنده های غذای جنوب آسیا.

آنچه کسب و کار هنگامی که میزان جدی بروز همه گیر شدن و تجارت به شدت تحت تأثیر قرار گرفت ، درک کرد این است که باید راه دیگری برای ارتباط با مشتریانشان وجود داشته باشد ” به بنیانگذاران کوکلی اشاره کرد. “فکر کلی این بود که اگر آنها نمی توانند به ما مراجعه کنند ، پس ما باید بتوانیم به آنها برسیم ، و بالعکس ، بالعکس. کوکلی توانست وارد شود و یک بستر کاربردی آسان برای ارتباط با آنها فراهم کند. این شکاف قابل توجه در بازار را پر کنید ” او با افتخار اظهار داشت.

نبوغ کوکلی این دانش است که طعم دهنده ها و مواد تشکیل دهنده خانه برای خانواده های جنوب آسیا غیرقابل تعویض است. از نظر تاریخی ، آخر هفته ها را انتخاب می کنید تا به فروشگاه مورد علاقه خود در هند / پاکستان سفر کنید تا ماهانه محصولات منحصر به فردی را که غیر از این در دسترس نیستند ، دریافت کنید. کوکلی اکنون به این دارندگان فروشگاه ها بستری را می دهد تا محصولات خود را مستقیماً به این مشتریان بفروشند و با سبک زندگی آنها سازگار شوند و سفارش آنلاین را بدون نیاز به انتظار برای آخر هفته به آنها ارائه دهند. پذیرندگان اولیه سیستم عامل ، مانند آقای کامدار ، صاحب Kamdar Plaza ، یک فروشگاه مواد غذایی هند در شیکاگو، در مورد چگونگی فاجعه بار بیماری همه گیر می گوید اگر آنها Quicklike پیشنهاد نجات نداشته باشند. سایر فروشگاه های شریک Quicklly از رشد 20 درصدی درآمد کل فروشگاه ها از طریق کانال تجارت الکترونیکی خود با Quicklly خبر داده اند.

کوکلی اکنون همچنین بیش از 50 رستوران محلی هندی در سیستم عامل خود دارد که غذای هندی را منحصراً در آستانه مشتری تحویل می دهد. روح– یک رستوران هندی دارای غذاهای خوشمزه هندی ، کارخانه مومو– رستوران معتبر نپالی در شیکاگو و باغ بمبئی (دارای رتبه بندی بهترین غذای هندی در نیوآرک ، کالیفرنیا) همه برای سفارش از طریق Quicklly در دسترس هستند.

آخرین موارد اضافه شده به پیشنهادات منحصر به فرد کوکلی ، خدمات Tiffin یا Dabba و برنامه های غذایی است. با طرح برنامه های محکم برای همراهی با رشد سریع خود ، وقتی از آنها س askedال شد که بعدی چیست ، بنیان گذاران سریع پاسخ دادند ، “ما می خواهیم بتوانیم پاسخگوی نیازهای جامعه جنوب آسیا در سراسر جهان باشیم ایالات متحده آمریکاآنها افزودند ، “طی چند ماه آینده ، ما مشتاقانه منتظر گسترش گسترده شبکه شرکای فروشنده خود هستیم.”

Quicklly در حال حاضر خدمات شیکاگو، ناپرویل، شامبورگ، پیتسبورگ و منطقه خلیج سانفرانسیسکو و هم به عنوان یک بستر وب و هم برنامه IOS در دسترس است. این شرکت قرار است به زودی برنامه اندروید خود را راه اندازی کند. برای کمک به مشتریان جدید در شروع کار ، کوکلی همچنین پیشنهادات خوش آمدگویی را برای مشتریان جدید خود ارائه داده است. گرفتن 10 دلار در اولین سفارش 50 دلار تخفیف بگیرید. از کد کوپن استفاده کنید –QUICKLLYAPP.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت و خدمات آن به Quicklly مراجعه کنید.

تصاویر مرتبط

online-indian-grocery-and-spices.jpg
خواربار و ادویه جات آنلاین هندی | Quicklly
اکنون مواد غذایی هند را بصورت آنلاین سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. تحویل رایگان و همان روز.

online-indian-grocery-and-spices.jpg
فروشگاه آنلاین مواد غذایی و ادویه جات هند | برنامه Quicklly iOS اکنون در Appstore در دسترس است
اکنون مواد غذایی هند را بصورت آنلاین سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. تحویل رایگان و همان روز.

لینک های مربوطه

تحویل آنلاین غذا هند

آنلاین Tiffin هند

منبع Quicklly Inc

درک آرکامبولت به بازاریابی VP در FoodScience Corp ارتقا یافت.

ویلیستون ، جانشین، 20 نوامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت FoodScience (FSC) ، یک رهبر محلی در زمینه محصولات غذایی انسان و حیوانات خانگی از ارتقا درک آرکامبولت به معاون رئیس جمهور ، بازاریابی.

در این سمت جدید ، درک به عنوان عضوی از تیم اجرایی ، بازاریابی را در سراسر واحدهای تجاری Animal و Human هدایت خواهد کرد. یکپارچه سازی بازاریابی برای مشاغل حیوانات و حیوانات به ما این امکان را می دهد تا بهترین روش ها را به اشتراک بگذاریم ، کارآیی ایجاد کنیم ، یک فرآیند بازاریابی سازگار برای همه FoodScience ایجاد کنیم و به شناسایی و به اشتراک گذاری روندهای مشتری و مصرف کننده که کل تجارت را تحت تأثیر قرار می دهد ، کمک کنیم.

تامی جانسون، واحد تجارت مکمل های انسانی VP اظهار داشت: “من از همکاری با درک و کل تیم بازاریابی در زمینه تجارت مکمل های انسانی برای رشد و تعامل با مشتریان خود بسیار خوشحالم.” به طور مشابه ، سارا فیلیپس، واحد تجارت حیوانات VP گفت: “من بسیار خوشحالم که می بینم نقش درک به سود همه مارک های ما گسترش می یابد.”

وی گفت: “تجربه بازاریابی درک بسیار گسترده است ، همچنین دستاوردهایی که وی برای FoodScience در 5 سال اول حضور در ما داشته است.” شارون روسی، مدیر عامل ، شرکت FoodScience. “رهبری درک از استراتژی بازاریابی FoodScience و فعال سازی آن برای ادامه رشد ما مهم است.” درک گفت: “من خوشبختانه در چندین مارک بزرگ منطقه ای و ملی در رده های مختلف کار کردم. این فرصت خوبی برای حمایت از رشد مارک های VetriScience و Pet Naturals در چند سال گذشته بوده است و من مشتاقانه منتظر هستم حمایت از برند آزمایشگاه DaVinci و جنبه انسانی تجارت ما. “

شرکت FoodScience در سال 1973 در تاسیس شد Burlington VT، توسط گیدو و ماریا اورلندی که علاقه زیادی به کشف گزینه های طبیعی برای راه حل های سلامت انسان و حیوان داشتند. امروزه ، سطح بالایی از نوآوری و علم مبتنی بر شواهد ، بنیادی محکم از فرآیند تولید محصولات FoodScience را تشکیل می دهند. خط تولید FoodScience شامل آزمایشگاه های VetriSCIENCE® ، آزمایشگاه های DaVinci® ، PetNaturals® است. اکنون در نسل سوم عملیات خانوادگی ، نیروی کار FSC همچنان در دولت کوهستانی سبز که آنها خانه خود می نامند رشد می کند. FSC دو امکان دارد ، یکی در ویلیستون وی تی و دیگری در Colchester VT، با 175 کارمند ، 150 نفر از آنها محلی هستند ، برای تولید و بازاریابی محصولات غذایی.

درباره FoodScience
FoodScience® Corporation یک تجارت است که بر اساس حس هدف ، و میراث خانوادگی ما تأسیس شده است ورمونت ارزش ها نحوه تجارت ما را شکل می دهند. هدف ما در FoodScience کمک به شما و حیوان خانگی شما است که هر روز زندگی سالم تری داشته باشید. برای تحقق هدف خود ، ما محصولات نوین را تولید می کنیم ، تولید می کنیم و برای مردم و حیوانات خانگی عرضه می کنیم. FoodScience یک شرکت خصوصی است که در آن مستقر است ویلیستون ورمونت، نزدیک به 50 سال پیش تاسیس شد ، و اکنون در حال تولید نسل سوم خانواده است.

جینا والتر، مدیریت منابع انسانی
[email protected]؛ (802) 872-1973

SOURCE FoodScience Corporation

لینک های مربوطه

www.foodsciencecorp.com

CBD OF DENVER، INC. (CBDD) نتایج سه ماهه سوم و به روزرسانی های شرکت را اعلام می کند

دنور، 19 نوامبر 2020 / PRNewswire / – CBD از دنور ، شرکت (OTC: CBDD) ، یک شرکت نفتی CBD و شاهدانه (“CBDD”) فروش محصولات شاهدانه Black Pearl CBD و صاحب Rockflowr و CBDWelt24 مالی سه ماهه سوم خود را منتشر کرده است اظهاراتی که نشان دهنده افزایش درآمد و رشد است.

صورتهای مالی CBDD برای پایان سه ماهه 30 سپتامبر 2020، در OTC Markets.com ارسال شده است که درآمد آن را نشان می دهد 5،963،820 دلار و سود ناخالص از 484،666 دلار. این شرکت قصد دارد از بازار صورتی OTC خارج شود تا شفافیت و نقدینگی بهتری برای سهامداران فراهم کند. اولویت اول CBDD به دست آوردن حسابرسی شده مالی و تبدیل شدن به یک صادر کننده SEC گزارش دهنده کامل تا پایان Q1 2021 است.

“ما از دستیابی به اهداف خود برای Q3 بسیار خوشحالیم و تلاشهای خود را برای بهبود بیشتر نتایج Q4 ادامه خواهیم داد. اولویت دیگر این است که با برنامه های خود برای ممیزی 2019/2020 پیش برویم ، بنابراین شرکت می تواند شفافیت بهتری برای ما ایجاد کند. سهامداران ، “ مدیر عامل توضیح داد مارسل گاما.

این شرکت تصمیم گرفته است تا فعالیت خرده فروشی جدید خود را در زوریخ Rockfolr Retail ضمن کاوش در مورد گسترش عملیات خرده فروشی به شهرهای دیگر سوئیس. این شرکت همچنین علامت گذاری تجاری Rockflowr به Rockflowr Exchange برای تجارت عمده فروشی و CBDWelt24 به Rockflowr Production را برای تأسیسات در حال رشد خود آغاز كرده است. برای متحد کردن بیشتر تمام هویت های جدید شرکت ، شرکت در حال توسعه آرم ، مارک تجاری و وب سایت های جدید از جمله بخش های جدید است که به زودی منتشر خواهد شد.

بحث های جدی توسط دولت سوئیس برای قانونی کردن محصولات حاوی THC از جمله CBD و شاهدانه صورت گرفته است. اگر این اتفاق بیفتد ، ما از نظر استراتژیک موقعیتی داریم که می توانیم از مزایای کامل استفاده کنیم.

CBDD همچنان بر استفاده از حقوق صاحبان سهام برای به دست آوردن دارایی های سودآور سوئیس در ارزیابی های جذاب تمرکز دارد تا ارزش خود را برای همه سهامداران ایجاد کند.

CBDD یک محصول برتر CBD ارائه می دهد که طیف کاملی دارد بدون اینکه به THC وابسته باشد تا مزایای کانابیدیل را فعال کند. Black Pearl CBD 0٪ THC است ، اما درصورتیکه THC از محصول محروم شود ، آن را یک محصول جدا نمی کند و آن را بی اثر می کند.

محصولات در دسترس هستند www.blackpearlcbd.com.

اطلاعات مندرج در اینجا شامل گزاره های آینده نگر است. این اظهارات مربوط به رویدادهای آینده یا عملکرد مالی آینده است که شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته است و شما نباید بیش از حد به این اظهارات اعتماد کنید. هر بیانیه آینده نگرانه دیدگاه های فعلی ما را با توجه به وقایع آینده منعکس می کند. ما به عللی هیچ تعهدی را در رابطه با به روزرسانی یا بازنگری این اظهارات آینده نگر به طور علنی بر عهده نمی گیریم.

منبع CBD از دنور، شرکت

لینک های مربوطه

http://www.cbdofdenver.com/