EnergyWare خریداری شده توسط JOX Energy LLC در خرید استراتژیک

SUNRISE ، Fla.، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – در اقدامی استراتژیک ، JOX Energy LLC رسماً از خرید EnergyWare LLC ، ارائه دهنده ملی فناوری بهره وری انرژی ، خبر داد. این خرید به طور رسمی قرار است از امروز عملی شود ، 25 سپتامبر 2020.

EnergyWare تجربه كمك به مشتريان را در تعيين بهترين گزينه ها در تأمين مالي ، طراحي ، اجرا و بزرگنمایی، و دقت بازگشت سرمایه در حال حاضر ، بیش از 99٪ از مشتریان EnergyWare اظهار داشته اند كه محصولات و خدمات ارائه شده توسط ارائه دهنده را بسیار توصیه می كنند.

“در دیدار با گروه EnergyWare ، من بسیار تحت تأثیر کارمندان ، مدیران ، مالکیت و بحث در مورد چشم انداز آنها برای رشد قرار گرفتم. هدف اصلی من با این خرید ادامه پشتیبانی شگفت انگیز مشتری است که تیم EnergyWare در حال حاضر ارائه می دهد.” جیک ژاک، صاحب JOX Energy LLC. “تصمیم برای انجام این کار با رشد بالقوه در بازارهای انرژی و بهره وری انرژی تقویت شد ، زیرا من می دانستم که می خواهم بخشی از آن باشم.”

تیم EnergyWare پروژه های مربوط به فناوری خورشیدی و HVAC را برای مشتریان خود دنبال خواهد کرد و قصد دارد در آینده نزدیک هم در داخل و هم در سطح بین المللی رشد کند.

“ما به EnergyWare بسیار افتخار می کنیم. هنگامی که ما برای اولین بار آن را شروع کردیم ، فقط با تعداد معدودی از نمایندگان شروع به کار کردیم. اکنون ، ما در بیش از 30 ایالت کار می کنیم و با 1000 شرکت ثروت و همچنین با معتبرترین کالج ها و دانشگاه های سراسر کشور ، “گفت مدیر عامل شرکت EnergyWare مایکل برترامین.

“یکی از نکات قابل توجه در اینجا در EnergyWare ، گروه گسترده و متنوعی از افراد است که ما در طول این سالها توانسته ایم با آنها کار کنیم. این واقعاً یک تجربه باورنکردنی است که این افراد از نظر شخصی ، شغلی و مالی رشد کنند.”

از طریق این ابتکار استراتژیک و ادغام ، مشتریان EnergyWare محصولات و خدمات اضافی را تحت یک چتر دریافت می کنند و به تعداد فزاینده ای از منابع فنی کارآمد دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این ، مشتریان بین المللی اکنون برای همه نیازهای خود به بهره وری انرژی ، یک نقطه حضور واحد دارند.

وی گفت: “EnergyWare چهار عنصر مهم را تشکیل داده و یک فروشگاه واحد را برای مشاغل تشکیل می دهد تا تصمیم آگاهانه ای درباره کاهش رد پای بیومتریک ، کاهش هزینه های انرژی و سرمایه گذاری مجدد پس اندازهای مذکور برای افزایش ارزش زیبایی شناختی یا املاک اتخاذ کنند.” استیو کانتون، بازوی قبلی سرمایه گذاری در Acostia Ventures و رئیس فعلی EnergyWare LLC.

“به نظر می رسید پیشنهاد خیلی خوبی است. EnergyWare محصولات و خدمات خود را در سراسر ایالات متحده به شرکت های کوچک متوسط ​​و بزرگ گسترش داده است ، فراتر از انتظارات مشتری است و از افق سرمایه گذاری Acostia Ventures فراتر رفته است.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مأموریت EnergyWare برای ساده سازی اطلاعات ، محصولات و فرآیندهای صرفه جویی در انرژی و آب ، لطفاً از https://energywarellc.com/ بازدید کنید.

درباره EnergyWare

ارائه دهنده ملی فناوری بهره وری انرژی. EnergyWare با آوردن مهندسان ، طراحان ، بهترین ها در تولید نژاد و نصب کنندگان فن آوری آموزش دیده انرژی ، همه را زیر یک چتر ، حدس و گمان بهره وری انرژی را از بین می برد.

مخاطب:
بواز سانتیاگو، مدیر
پست الکترونیک: [email protected]

SOURCE EnergyWare LLC

استنلی بلک اند دکر تاریخ انتشار سه ماهه سوم درآمد 2020 را اعلام کرد

بریتانیا ، اتصال.، 24 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – استنلی بلک اند دکر (NYSE: SWK) فراخوان کنفرانس درآمد سه ماهه سوم سال 2020 خود را در سه شنبه ، 27 اکتبر ، 2020. تماس در ساعت آغاز می شود 8:00 صبح ET.

انتشار اخباری که نتایج مالی را بیان می کند قبل از افتتاح بازار توزیع می شود سه شنبه ، 27 اکتبر ، 2020. ارائه اسلایدی که با تماس همراه است در سایت www.stanleyblackanddecker.com در دسترس خواهد بود و پس از تماس در دسترس خواهد بود.

تماس و ارائه اسلاید همراه از طریق پخش مستقیم وب در بخش “سرمایه گذاران” در دسترس خواهد بود استنلی بلک وب سایت و دکر ، www.stanleyblackanddecker.com تحت عنوان “اخبار و رویدادها”. این رویداد همچنین می تواند از طریق تلفن در ایالات متحده با شماره (877) 930-8285 ، از خارج از ایالات متحده با 1+ (253) 336-8297 قابل دسترسی باشد. لطفاً از شماره شناسه کنفرانس 5465377 استفاده کنید. پخش مجدد نیز دو ساعت پس از تماس در دسترس خواهد بود و در بخش “سرمایه گذاران” از بخش قابل دسترسی است. استنلی بلک وب سایت & دکر یا با استفاده از کد عبور 5465377 در (855) 859-2056 / +1 (404) 537-3406.

استنلی بلک & دکر ، یک شرکت S&P 500 ، ارائه دهنده متنوع جهانی ابزار دستی ، ابزار قدرت و لوازم جانبی مرتبط ، راه حل های امنیتی الکترونیکی ، راه حل های مراقبت های بهداشتی ، سیستم های اتصال مهندسی شده و موارد دیگر است. در www.stanleyblackanddecker.com بیشتر بیاموزید.

استنلی بلک مخاطبین & Decker Investor

دنیس لنگ
معاون رئیس جمهور ، روابط سرمایه گذار
(860) 827-3833
[email protected]

کورت کافمن
مدیر روابط سرمایه گذار
(860) 515-2741
[email protected]

منبع استنلی بلک & دکر

لینک های مربوطه

http://www.stanleyblackanddecker.com

Veilish راحتی و طراحی را با حریم خصوصی ترکیب می کند

سهولت نصب و برداشتن بزرگترین مزیت فیلم پنجره پارچه ای Veilish است. حباب های هوا که در حین استفاده ایجاد می شدند مشکل اصلی تمام فیلم های وینیل PVC بودند که در گذشته به طور گسترده مورد استفاده قرار می گرفتند. با این حال ، از آنجا که Veilish از پارچه ساخته شده است ، به طور کامل از تشکیل حباب های هوا جلوگیری می کند. علاوه بر این ، می توان آن را به شکل و اندازه دلخواه برش داد و به عنوان برچسب استفاده کرد. به شدت به سطح می چسبد ، اما پس از حذف هیچ پسماندی باقی نمی گذارد. با تشکر از روش کاربرد ساده ، نیازی به استفاده از یک نصب کننده حرفه ای نیست و از آنجا که به راحتی توسط هر کسی قابل استفاده است ، میزان رضایت کاربر بالا است.

Veilish همچنین از نظر طراحی امکان استفاده از طیف گسترده ای را می دهد. این یک پارچه احساس طبیعی است که می تواند نه تنها فضای داخلی لوکس ایجاد کند ، بلکه به دلیل قابل چاپ بودن ، به هر کسی امکان می دهد الگوهای دلخواه خود را ایجاد کند. Veilish Inner Film دارای گواهی HP Latex است و با چاپگرهای HP Latex سازگار است. علاوه بر HP Latex ، می توان آن را با جوهرهای حلال ، UV و افست چاپ کرد و به شما این امکان را می دهد که آزادانه هر طرحی را که می خواهید ایجاد کنید.

SIPOS ، مارکی که Veilish توسعه داد ، با شعار “فضای خود را بپوشان” به دنبال ارزش شرکتی چالش افزودن منحصر به فرد به محیط اطراف خود است. پارکر ، مدیر Sipos گفت: “همانطور که در شعار شرکت دیده می شود ، مشتریان ما می توانند ضمن استفاده از محصول جدید ما Veilish از حریم شخصی خود محافظت کرده و خلاق باشند” و افزود: “هدف Veilish کمک به مردم در تمام سنین برای ایجاد طرح های خاص خود برای لباس پوشیدن به راحت ترین شکل “. Veilish در سراسر جهان با بازخوردهای خوبی روبرو شده و به طور فعال در سراسر جهان فروش می کند.

سایت رسمی SIPOS: www.sipos.kr
سایت رسمی حجاب: www.veilish.net
اینستاگرام Veilish: https://www.instagram.com/veilish_official/

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1276853/EPR.jpg

لینک های مربوطه

http://www.sipos.kr

منبع SIPOS


پیراهن قهرمانی جهان Gen.G و PUMA League of Legends 2020

لس آنجلس، 21 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت ورزشی جهانی PUMA و سازمان جهانی ورزش Gen.G از پیراهن های نسخه محدود خود برای مسابقات قهرمانی جهان لیگ افسانه های 2020 رونمایی کردند.

طراح مشهور مد ، هرون پرستون ، آثار هنری موجود در پیراهن ها را خلق کرد که توسط تیم Gen.G’s League of Legends Champions Korea (LCK) پوشیده خواهد شد. این اثر هنری سرسپردگی علاقه او به بازی های ویدیویی یکپارچه است و به بازیکنان ادای احترام می کند زیرا آنها سازمان و کشور خود را در برابر تیم های برتر جهانی نشان می دهند.

این پیراهن اولین همکاری مهم بین دو شرکت است که در ماه ژوئن اعلام کرد “کالاهای جدید ، همکاری و تجربیات” را برای طرفداران سازمان به ارمغان می آورد. پیراهن جدید Gen.G x PUMA نسخه محدودی است که مخصوص تیم Gen.G’s League of Legends Champions Korea (LCK) است که در حین رقابت می پوشد. پیراهن ها برای خرید در دسترس نخواهند بود ، با این حال ، چند هوادار خوش شانس می توانند از طریق یک مسابقه جهانی رسانه های اجتماعی که در اوایل ماه اکتبر توسط Gen.G برگزار می شود ، یک بسته فن محبوب با بازیکنان را امضا کنند.

وی گفت: “جهانیان 2020 از نظر رقابت و بیننده در سطح جهان بزرگترین شکل را به خود اختصاص داده اند.” آرنولد هور، مدیر عامل Gen.G. “همچنان که سفر شریک PUMA خود را بیان می کنیم ، این یک لحظه بسیار مهم برای Gen.G در هر جبهه ای است. ما همچنین می خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و داستان منحصر به فرد تیم خود را برای سال 2020 و آنچه برای رسیدن به این مرحله انجام شد ، بیان کنیم. سال سختی است و امیدواریم که آنها لحظه ای که پیراهن را به تن می کنند احساس الهام و انرژی کنند. “

وی گفت: “دیدن آثار هنری Heron برای بازیکنان Gen.G که با این پیراهن های نسخه محدود زنده شده اند ، هیجان انگیز است.” آدام پتریک، مدیر جهانی برند و بازاریابی در PUMA. “PUMA با پوشیدن تیم Gen.G League of Legends هنگام حضور در مسابقات جهانی 2020 هیجان زده است!”

Gen.G با پیروزی رقیب T1 خود در حالی که تعداد تماشاگران همزمان اوج 1M + را که بالاترین میزان بازدید برای فینال های منطقه ای LCK است ، به دست آورد ، به جهانیان راه یافت. تماشاگران این سری سه بازی عملکرد بهتری نسبت به فینال های تابستانی LEC داشتند و نزدیک به دو برابر فینال های تابستانی LCS بودند. مسابقات قهرمانی جهان 2020 از آغاز می شود 25 سپتامبر با تاج برنده 31 اکتبر.

منبع Gen.G

برنامه ریزان گردشگری غذایی با گزارش به روز شده نگاهی به صنعت پسا همه گیر می اندازند

انجمن جهانی سفر غذایی (WFTA) برای کمک به مشاغل و مقاصد آماده سازی گام های بعدی صنعت ما ، گزارش مانیتور سفر غذایی خود را در 350 صفحه با یک مکمل ویژه 20 صفحه ای COVID به روز کرده است. صفحات اضافی به طور خاص به چگونگی تغییر صنعت گردشگری غذا و نوشیدنی به دلیل همه گیر شدن ، و اینکه مشاغل و مقصدها می توانند برای برنامه ریزی ، نوآوری و آماده سازی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان آینده ما انجام دهند ، اشاره دارند.

آخرین نسخه از Food Travel Monitor در سال منتشر شد ژانویه 2020. مدیر اجرایی WFTA گفت: “با گسترش اوضاع همه گیری به سرعت ، مشخص شد که ما باید از گزارش ژانویه نگاه دیگری به نتیجه گیری خود داشته باشیم.” اریک ولف. “در حالی که اکثر نتیجه گیری های ما بدون تغییر باقی مانده است ، ما چند مورد را به روز کردیم که لزوماً به دلیل وضعیت صنعت ما تغییر کرده است.”

مشاغل و مقصدها می توانند نسخه های گزارش را در وب سایت WFTA در اینجا سفارش دهند:

WorldFoodTravel.org/ تحقیق-گردشگری-غذا /

درباره نظارت بر غذا

Food Travel Monitor بزرگترین مطالعه کمی جهان در مورد مسافران دوستدار غذا و نوشیدنی است. این یک گزارش تحقیقاتی پانزده ساله است که آخرین بار در سال 2007 منتشر شد ژانویه 2020، و آخرین بار در به روز شد آگوست 2020 با یک مکمل ویژه که تغییرات اخیر صنعت ما را پوشش می دهد.

درباره انجمن سفر جهانی غذا (WFTA)

WFTA یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال 2001 توسط مدیر اجرایی فعلی آن تأسیس شد اریک ولف. این کشور به عنوان مرجع برجسته جهان در جهانگردی غذایی / گردشگری آشپزی / جهانگردی غذاهای شناخته شده شناخته شده است. ماموریت WFTA حفظ و ترویج فرهنگ های آشپزی از طریق مهمان نوازی و مسافرت است. هر ساله ، این سازمان تقریباً به 200000 متخصص در 150+ كشور خدمات ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر ، به www.WorldFoodTravel.org مراجعه کنید.

تماس با رسانه: اریک ولف (444) 7827 582 554 [email protected]

SOURCE انجمن جهانی سفر غذایی

لینک های مربوطه

www.worldfoodtravel.org

رسیدگی به دستور نهایی دادگاه

  • مواد پاسخ باید حداکثر تا 16:00. (ونکوور زمان) روشن دوشنبه ، 21 سپتامبر 2020
  • جلسه استماع برنامه ریزی شده برای 10:00. (ونکوور زمان) روشن جمعه 25 سپتامبر 2020

نیویورک و تورنتو، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – iAnthus Capital Holdings، Inc. (“iAnthus” یا “شرکت”) (CSE: IAN) ، (OTCQX: ITHUF) ، مالک ، اداره و شرکای تحت کنترل اعمال شاهدانه در سراسر ایالات متحده، دارندگان یادداشت های امن ، دارندگان بدهی بدون وثیقه ، سهامداران (هر یک به شرح زیر) و هر شخص علاقه مند دیگر یادآوری می کند که شرکت و ICM (به شرح زیر) در جلسه دادرسی (“دادرسی”) در دیوان عالی کشور شرکت می کنند بریتیش کلمبیا (“دادگاه”) برنامه ریزی شده برای 10:00. (ونکوور زمان) روشن 25 سپتامبر 2020. در جلسه دادرسی ، شرکت و ICM خواستار تأیید نهایی دادگاه (“حکم دادگاه نهایی”) برای معامله کمکهای قبلی شرکت هستند که قبلاً اعلام شده بود (“معامله سرمایه مجدد”) که باید از طریق یک طرح توافق شده توسط دادگاه طبق بریتیش کلمبیا قانون شرکت های تجاری (“طرح ترتیب”).

تصویب دادگاه

همانطور که طبق دستور موقت دادگاه برای معامله کمکهای مجدد (“دادگاه موقت دادگاه”) لازم است ، هر صاحب یادداشت امن ، دارنده بدهکار یا بدهکار غیرمثبت ، یا هر شخص علاقه مند دیگر حق حضور دارد (به صورت حضوری یا توسط مشاور) و اظهارات خود را در رسیدگی به دادخواست (“دادخواست”) برای حکم نهایی دادگاه به شرطی ارائه شده است که ، غیر از پرونده دارندگان یادداشت های امن و صاحبان موافقت نامه ناامن با موافقت اولیه ، چنین طرفی پاسخ (“پاسخ”) توسط قبل از 16:00. (ونکوور زمان) روشن 21 سپتامبر 2020، به شکلی که توسط مقررات مدنی دادگاه عالی بریتیش کلمبیا تجویز شده است ، به دادگاه تحویل داده و یک نسخه از پاسخ ارائه شده را به همراه کپی از کلیه مطالبی که چنین صاحب یادداشت امن ، دارنده بدهی بدون ضمانت ، دارنده سهام یا شخص علاقه مند قصد دارد به آن اعتماد کند ، تحویل می دهد استماع دادخواست ، از جمله طرح پیشنهادی ارائه شده توسط دارنده اوراق بهادار امن ، دارنده بدهی غیرمطمئن ، دارنده سهام یا شخص ذینفع به: خیابان جورجیا ، پستی جعبه 11117 ، ونکوور ، بریتیش کلمبیا، کانادا ، V6E 4N7 ، توجه: ویکی تیکل؛ (ii) Secured Noteholders ، مشاوره c / o برای دارندگان Secured Note: Davies Ward Phillips & Vineberg LLP، Barristers and Solicitors، طبقه 40th، 155 Wellington Street West، تورنتو ، انتاریو ، کانادا، M5V 3J7 ، توجه: رابین شویل؛ و (iii) دارنده های بدهکار بیمه نشده با رضایت اولیه ، c / o کاسلز بروک & Blackwell LLP ، Barristers & Solicitors ، Suite 2100 ، Scotia Plaza ، 40 King Street West ، تورنتو ، انتاریو ، کانادا، M5H 3C2 ، توجه: رایان جیکوبز و لنس ویلیامزو Stikeman Elliott LLP ، وکلای دادگستری و وکلا ، 5300 دادگاه تجارت غرب ، خیابان خلیج 199 ، تورنتو ، انتاریو ، کانادا، M5L 1B9 ، توجه: برایان پوکیه و اشلی تیلور، منوط به راهنمایی دیوان.

برای جزئیات بیشتر در مورد دستور موقت دادگاه ، به بخشنامه اطلاعات مدیریت شرکت با تاریخ مراجعه کنید 14 آگوست 2020، (یک نسخه از آن در زیر مشخصات SEDAR شرکت به آدرس www.sedar.com موجود است).

تأیید دارنده امنیت

در ادامه انتشار اخبار شرکت مورخ 14 سپتامبر 2020 (نسخه ای از آن در نمایه SEDAR شرکت در سایت www.sedar.com موجود است):

  • در جلسه دارندگان (“دارندگان یادداشت های ایمن”) 13٪ اوراق بدهی قابل تبدیل با قیمت سهام ارشد (“یادداشت های ایمن”) صادر شده توسط iAnthus Capital Management، LLC (“ICM”) ، شرکت تابعه کاملاً متعلق به شرکت آمریکا ، 100٪ از آرا cast داده شده توسط دارندگان یادداشت های امن (به نمایندگی از تمام یادداشت های امن برجسته) به نفع طرح تنظیم رأی دادند. بر این اساس ، دارندگان یادداشت های امن معامله کمکهای اولیه را با برنامه ترتیب تصویب کردند.
  • در جلسه دارندگان (“دارندگان بدهی بدون وثیقه”) 8٪ از اسناد غیر قابل تبدیل غیرقابل تبدیل (“بدهی های بدون وثیقه”) صادر شده توسط شرکت ، 100٪ از آراholders توسط صاحبان بدهی بدون وثیقه (به نمایندگی از کل بدهی های بدون وثیقه) به طرح موافقت رای مثبت داد. بر این اساس ، دارندگان یادداشت های ناامن معامله کمکهای اولیه را با برنامه ترتیب تأیید کردند. و
  • در جلسه (“مجمع صاحبان سهام”) دارندگان سهام مشترک شرکت (“سهام مشترک”) ، اختیارات (“گزینه ها”) و ضمانت نامه ها (“ضمانت ها”) (در مجموع “صاحبان سهام”) ، 79.0٪ آرا cast صاحبان سهام ، حضوری یا نیابتی در جلسه صاحبان سهام ، که با هم به عنوان یک کلاس واحد رأی می دهند ، به نفع طرح تنظیم رأی دادند. علاوه بر این ، 66.3 درصد از آرا cast توسط دارندگان سهام مشترک ، عملاً یا با وکالت در مجمع صاحبان سهام ، به استثنای آرا of سهام مشترک که به طور سودمند متعلق به آنهاست یا کنترل یا هدایت سهامداران مرتبط بر آنها اعمال می شود (به شرح زیر) ، به نفع طرح تنظیم رأی داده شدند ، که به طور قابل توجهی بیش از شرایط تصویب اقلیت (50٪ + 1) ابزار چندجانبه 61-101 است حمایت از دارندگان امنیت اقلیت در معاملات ویژه (“MI 61-101”) از مدیران اوراق بهادار کانادا. هنگامی که سهامداران مرتبط نیز شامل می شوند ، در مجموع 68.3 درصد آرا cast دارندگان سهام مشترک ، که به طور مجازی یا از طریق وکالت در مجمع صاحبان سهام ارائه می شود ، به نفع طرح تنظیم رأی دادند. بر این اساس ، سهامداران معامله کمکهای اولیه با برنامه ترتیب را تصویب کردند.

برای جزئیات بیشتر در مورد نتایج رأی گیری در جلسات فوق ، به گزارش نتایج رأی گیری ارسال شده به نمایه SEDAR شرکت (در سایت www.sedar.com موجود است) در 15 سپتامبر 2020.

اصطلاح “سهامداران مرتبط” از نظر شرکت ، “اشخاص ذینفع” ، “اشخاص وابسته” هر یک از طرف های ذینفع است (مگر اینکه طرف وابسته فقط به عنوان مدیر یا افسر ارشد یک یا چند نفر از این توصیف برخوردار باشد) که نه اشخاص ذی نفع هستند و نه ناشر صادر کننده شرکت هستند) و “بازیگران مشترک” موارد فوق هستند (به این ترتیب این اصطلاحات در MI 61-101 تعریف شده اند). به اطلاع شرکت پس از استعلام معقول ، تنها سهامداران مرتبط که در زمان مجمع صاحبان سهام صاحب سهام یا سهامداری از سهام مشترک بودند ، سرمایه های وابسته به Gotham Green Partners ، LLC بودند.

پیاده سازی

برخی از معاملات پیش بینی شده توسط معامله کمکهای مجدد ممکن است باعث یک مورد بررسی و تأیید تنظیم کننده های سطح دولتی در ایالات خاص ایالات متحده شود که صلاحیت آنها در مورد اعمال حشیش مجاز است از اشخاصی که به طور کامل یا جزئی تحت مالکیت آن هستند یا به طور مستقیم یا غیر مستقیم توسط iAnthus کنترل می شوند ، از جمله به طور بالقوه : آریزونا، فلوریدا، مریلند، ماساچوست، نوادا، نیوجرسی، نیویورک، و ورمونت. در صورت لزوم ، iAnthus قصد دارد بلافاصله روند بررسی و تأیید را آغاز کرده و روند کار را تا حد ممکن تسریع کند.

درباره iAnthus

iAnthus در سراسر کشور از امکانات ، کشت و فرآوری و توزیع شاهدانه مجاز برخوردار است ایالات متحدهسرمایه گذاران در معرض تنوع متنوع با صنعت شاهدانه تنظیم شده توسط ایالات متحده قرار گرفتند. iAnthus توسط کارآفرینانی با دهه ها تجربه در عملیات ، بانکداری سرمایه گذاری ، امور مالی شرکت ها ، خدمات حقوقی و بهداشتی تاسیس شده است و ترکیبی منحصر به فرد از سرمایه و تجارب عملیاتی و مدیریتی را فراهم می کند. iAnthus در حال حاضر در 11 ایالت حضور دارد و 36 درمانگاه (AZ-4 ، MA-1 ، MD-3 ، FL-16 ، NY-3 ، CO-1 ، VT-1 و NM-7 را اداره می کند که iAnthus دارای مالکیت اقلیت است) . برای اطلاعات بیشتر به سایت www.iAnthus.com مراجعه کنید.

عامل خطر COVID-19

شرکت ممکن است تحت تأثیر وقفه های تجاری ناشی از همه گیری ها و موارد اضطراری بهداشت عمومی ، از جمله موارد مرتبط با COVID-19 قرار گیرد. شیوع بیماری های عفونی ، بیماری همه گیر ، یا تهدیدهای مشابه بهداشت عمومی ، مانند شیوع اخیر COVID-19 ، یا ترس از هر یک از موارد ذکر شده می تواند بر شرکت تأثیر منفی بگذارد و باعث ایجاد عامل ، تولید ، زنجیره تأمین و پروژه شود. تأخیرها و اختلالات توسعه ، کمبود نیروی کار ، مسافرت و اختلال و تعطیلی حمل و نقل (از جمله در نتیجه اقدامات نظارتی و پیشگیری دولت). مشخص نیست که اگر چنین بیماری همه گیر برای مدت طولانی ادامه یابد ، از جمله در نتیجه چشم پوشی از الزامات نظارتی یا اجرای مقررات اضطراری که شرکت تحت آن است ، ممکن است تحت تأثیر شرکت قرار گیرد و چگونه این شرکت تحت تأثیر قرار گیرد. اگرچه شرکت ضروری قلمداد شده و یا اجازه داده شده است كه فعالیت خود را در ایالتهایی كه در آن كانداز ، فرآوری ، تولید و فروش حشیش انجام می دهد در مدت زمان معلق بودن بیماری همه گیر COVID-19 ادامه دهد ، اما اطمینان حاصل نمی شود كه شركت عملیات همچنان ضروری تلقی می شوند و یا مجاز به فعالیت خواهند بود. این شرکت ممکن است خارج از کنترل خود در هزینه ها یا تأخیرهای مربوط به چنین رویدادهایی متحمل شود ، که این می تواند تأثیر نامطلوبی بر تجارت ، نتایج عملیاتی ، شرایط مالی و قیمت معاملات سهام مشترک داشته باشد.

اظهارات رو به جلو

اظهارات موجود در این خبرنامه در معرض خطرات و عدم اطمینان مختلفی قرار دارد ، از جمله در مورد COVID-19 و عوامل خاصی که در اینجا و هرجای دیگر در پرونده های ادواری iAnthus با تنظیم کنندگان اوراق بهادار کانادا افشا می شود. هنگامی که در این خبر منتشر می شود ، کلماتی مانند “اراده” ، “امید” ، “می تواند” ، “برنامه ریزی” ، “تخمین” ، “انتظار” ، “قصد” ، “ممکن است” ، “بالقوه” ، “باور” ، “باید” ، “چشم انداز ما” و عبارات مشابه ، عباراتی آینده نگر هستند.

اظهارات رو به جلو ممکن است بدون محدودیت ، زمان و نتیجه تأیید دادگاه از طرح ترتیب ، زمان و نتیجه تأییدیه های نظارتی مورد نیاز ایالت ایالات متحده و اجرای و تکمیل معامله سرمایه مجدد را شامل شود.

خوانندگان نباید به اظهارات آینده نگر اعتماد بی جهت داشته باشند. اظهارات آینده نگر در این نسخه خبری از تاریخ انتشار این نسخه ارائه شده است. iAnthus از هرگونه قصد یا تعهدی برای به روزرسانی یا اصلاح چنین اطلاعاتی صرف نظر می کند ، مگر اینکه طبق قانون لازم باشد ، و iAnthus هیچگونه مسئولیتی در قبال افشای اطلاعات مربوط به هر شرکت دیگری که در اینجا ذکر شده است ، نمی پذیرد.

بورس اوراق بهادار کانادا محتوای این خبر را بررسی ، تأیید یا تأیید نکرده است.

اوراق بهاداری که طبق معامله تجدید ساختار صادر می شود ، تحت اصلاحیه قانون اوراق بهادار ایالات متحده از 1933 ، (“قانون اوراق بهادار ایالات متحده”) یا هرگونه قانون اوراق بهادار دولتی ثبت نشده و نخواهد شد و ممکن است عرضه یا فروش نشود در داخل ایالات متحده یا برای اشخاص ایالات متحده مگر اینکه تحت قانون اوراق بهادار ایالات متحده و قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار دولتی ثبت شده باشند ، یا معافیت از این ثبت وجود دارد. این خبر منتشر شده پیشنهادی برای فروش یا درخواست پیشنهادی برای خرید اوراق بهادار نیست. “ایالات متحده” و “شخص ایالات متحده” همانطور که در مقررات S تحت قانون اوراق بهادار ایالات متحده تعریف شده است.

منبع iAnthus Capital Holdings، Inc.

لینک های مربوطه

https://www.ianthuscapital.com/

بازارهای اطلاعات در ژاپن اثبات می کند که نمایشگاه ها بازگشت و مرتبط هستند

این نمایشگاه ها از اولین نمایشگاه هایی بودند که در آن برگزار شد ژاپن از زمان تعلیق وقایع ناشی از شیوع COVID-19. این رویدادها مطابق با دستورالعمل های بهداشت و ایمنی صادر شده توسط انجمن نمایشگاه های ژاپن و کلیه دستورات مربوط به دولت ملی و محلی از جمله بررسی دما در ورودی سالن ها ، ضد عفونی کردن دست ، استفاده اجباری ماسک و عقیم سازی مکرر سطوح متداول استفاده می شود. .

مرکز تماس / CRM نسخه ی نمایشی و کنفرانس اوزاکا ، با تمرکز بر راه حل های ارتباط با مشتری و فناوری مراکز ارتباط با مشتری ، و نمایشگاه تجارت الکترونیکی اوزاکا ، با تمرکز بر برنامه ها و خدمات برای مشاغل آنلاین ، در تاریخ 15 تا 16 سپتامبر در سالن های نمایشگاه MyDome در اوزاکا. فضای اضافی اجاره داده شد تا بتواند فاصله اجتماعی کافی را در طبقه نمایشگاه و اتاقهای متعدد سمینار فراهم کند.

نمایشگاه Diet & Beauty که به همراه شرکت های ضد پیری ژاپن و Spa & Wellness Japan یک رویداد تجاری جامع برای صنعت زیبایی و بهداشت را تشکیل می دهند ، در تاریخ 15 تا 17 سپتامبر در مرکز نمایشگاه Big Sight توکیو برگزار شد. نمایش های زیبایی فیزیکی و نمونه برداری از غذا و نوشیدنی مطابق با دستورالعمل های صنعت سالن زیبایی انجام شده است. پروژه توکیو، یک رویداد مد مارک دار ، در 17 تا 18 سپتامبر در تالار هیکاری در قلب شهر برگزار شد توکیو منطقه مد شیبویا ، نمایش لباس و لوازم جانبی برای فصل بهار و تابستان 2021.

کریستوفر حوا، مدیر عامل Informa Markets ژاپن ، اظهار داشت: “من خوشحالم که همه نمایشگاه های ما می توانند طبق برنامه ریزی های این ماه برگزار شوند. ما از شرکت های غرفه دار پشتیبانی و تشویق زیادی داشتیم ، همه آنها مشتاق بازگشت به تجارت “و نمایشگاه های حضوری را به عنوان م mostثرترین راه برای ملاقات با شرکای تجاری موجود و جدید می دانیم. طبیعتاً ، ما تلاش زیادی کردیم تا نمایشگاه ها در یک محیط امن و ایمن برگزار شود ، در هماهنگی نزدیک با مکان ها ، مقامات محلی و همه شرکت کنندگان. “

قرار است Informa Markets دو نمایشگاه دیگر در این شهر برگزار کند ژاپن امسال؛ مرکز تماس / CRM Demo و کنفرانس توکیو در 12-13 نوامبر (https://www.callcenter-japan.com/tokyo/en/) و مواد بهداشتی ژاپن در 16-18 نوامبر (https://www.hijapan.info / en /).

درباره بازارهای اطلاعات

بازارهای اطلاعاتی بسترهایی را برای تجارت و نوآوری و رشد صنایع و بازارهای تخصصی ایجاد می کند. ما از طریق نمایشگاه های حضوری ، خدمات دیجیتال هدفمند و راه حل های عملی عملی ، به شرکت کنندگان بازار در سراسر جهان فرصت تعامل ، تجربه و تجارت می دهیم. ما خریداران و فروشندگان را در بیش از ده مورد عمودی جهانی ، از جمله داروسازی ، غذا ، فناوری پزشکی و زیرساخت ها متصل می کنیم. ما به عنوان پیشروترین شرکت سازنده بازار در جهان ، طیف متنوعی از بازارهای تخصصی را زنده کرده و فرصت ها را باز کرده و به آنها کمک می کنیم تا 365 روز سال را رونق ببخشند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.informamarkets.com مراجعه کنید.

برای هر گونه س mediaال رسانه لطفا با ما تماس بگیرید:
کریستوفر حوا – [email protected]

SOURCE Informa Markets

لینک های مربوطه

http://www.informamarkets.com

بازار جهانی مواد اولیه فعال مراقبت شخصی به عنوان تقاضا برای محصولات پایدار و پاک تا سال 2025 به 4.85 میلیارد دلار می رسد

وی گفت: “مصرف كنندگان از اهمیت آبرسانی ، مرطوب كنندگی و ضد پیری در محصولات مراقبت از خود آگاهی بیشتری پیدا می كنند ؛ بنابراین ، شركت ها باید در تحقیق و توسعه (R&D) سرمایه گذاری كرده و برای تأمین نیازهای مصرف كنندگان ، دست به نوآوری بزنند.” Prateeksha Kaul ، تحلیلگر تحقیقات مواد شیمیایی ، مواد و مواد غذایی در Frost & Sullivan. “ضد پیری شخصی انتظار می رود محصولات مراقبتی با افزایش سالخوردگی جمعیت در سراسر جهان ، بالاترین رشد 6.5٪ را بین سالهای 2019 و 2025 شاهد باشند. “

کائول افزود: “مواد شیمیایی مصنوعی و مضر در محصولات مراقبت شخصی مانند بیسفنول A (BPA) و فتالات ها باعث تغییر روند در صنعت می شود. مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی را درخواست می کنند که فاقد موادی مانند پارابن ، فتالات ، سدیم لوریل سولفات (SLS) است ، سولفات سدیم لوریت سولفات (SLES) و روغنهای معدنی. با روند رویکرد زیبایی حداقلی ، انتظار می رود تقاضا برای مواد با مزایا و خواص چند منظوره افزایش یابد. “

تغییر چشم انداز صنعت لوازم آرایشی و زیبایی روند اصلی در مناطق مختلف جهان را برجسته می کند ، از جمله:

  • آمریکای شمالی: درآمد قابل استفاده بالاتر در منطقه منجر به افزایش تقاضا برای محصولات آرایشی لوکس و محصولات مراقبت از پوست می شود. علاوه بر این ، فروش از طریق تجارت الکترونیکی در حال افزایش است و شرکت ها باید یک کانال توزیع آنلاین قوی ایجاد کنند.
  • آسیا و اقیانوسیه: روند رو به رشد محصولات خنثی جنسیتی در APAC به شرکت ها این امکان را می دهد تا تعداد کاربران خود را در میان مصرف کنندگان زن و مرد گسترش دهند. همچنین ، سطح آگاهی مشتری از مراقبت های شخصی در این منطقه در حال گسترش است و تقاضای مواد فعال در محصولات زیبایی و مراقبت از پوست را پیش می برد.
  • اروپا: شرکت های این منطقه از نظر تحقیق و توسعه و نوآوری در بازار مواد فعال فعال مراقبت های شخصی پیشرو هستند. اگرچه شیوع COVID-19 باعث شده مصرف کنندگان هزینه های خود را برای محصولات مراقبت شخصی محدود کنند ، اما پس از فروپاشی شیوع این تقاضا احتمالاً دوباره برمی گردد.
  • شورای همکاری خلیج فارس: تقاضا برای محصولات حلال به دلیل افزایش جمعیت مسلمانان در این منطقه در حال افزایش است. در نتیجه ، نیاز به مواد فعال پاک و پایدار نیز در حال گسترش است.
  • آفریقا: ارتقا standards سطح زندگی در منطقه منجر به افزایش تقاضا برای محصولات مراقبت شخصی شده و آن را به نقطه داغ سازندگان مواد تشکیل دهنده تبدیل کرده است.
  • آمریکای لاتین: صنعت زیبایی 2٪ از آن را تشکیل می دهد مال برزیل تولید ناخالص داخلی (GDP) ، که بازار مواد تشکیل دهنده فعال را برای اقتصاد کشور قابل توجه می کند. با این حال ، COVID-19 به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است مال برزیل اقتصاد و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی در این کشور به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

گرایشهای مگا متحول کننده بازار جهانی مواد فعال فعال مراقبت شخصی ، 2020 آخرین مورد اضافه شده به فراست و سالیوان است مواد شیمیایی ، مواد و غذاها تحقیق و تجزیه و تحلیل موجود از طریق شورای رهبری فراست و سالیوان ، که به سازمانها کمک می کند جریان مداوم فرصتهای رشد را برای موفقیت در آینده غیرقابل پیش بینی شناسایی کنند.

درباره فراست و سالیوان

برای بیش از پنج دهه ، فراست و سالیوان به دلیل نقشی که در کمک به سرمایه گذاران ، رهبران شرکت ها و دولت ها در جهت یابی تغییرات اقتصادی و شناسایی فن آوری های مخرب ، روندهای مگا ، مدل های تجاری جدید و شرکت ها برای اقدام به شهرت جهانی دارد ، منجر به رشد مداوم رشد می شود. فرصت هایی برای موفقیت در آینده با ما تماس بگیرید: بحث را شروع کنید.

گرایشهای مگا متحول کننده بازار جهانی مواد فعال فعال مراقبت شخصی ، 2020
K4B4

مخاطب:
زوزانا زوکرناین
ارتباطات شرکتی
تلفن: +60192657808
پست الکترونیک: [email protected]

http://www.frost.com

SOURCE فراست و سالیوان

لینک های مربوطه

www.frost.com

PURA سنگ بنای LOI را تا 100 میلیون دلار استراتژی مارک کنف تایید می کند

دالاس، 14 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Puration، Inc. (USOTC: PURA) امروز ورود به قرارداد نامه قصد (LOI) برای به دست آوردن یک ملک 72 جریب در فارمرزویل، TX برنامه ریزی شده برای خرید املاک و مستغلات سنگ بنای استراتژی PURA’s Farmersville Brands است که باید با 100 میلیون دلار سرمایه گذاری.

PURA اخیراً مارک های Farmersville را معرفی کرده و یک مرحله مهم در رشد و توسعه شرکت اعلام کرده است زیرا این شرکت از بنیاد صنعت نوشیدنی CBD مشتق از شاهدانه برای راه اندازی تگزاس طعم دار ، جامع نگرش مارک تجاری روش گسترده تر ، اما هنوز هم طاقچه ، 20 میلیارد دلار در یک بازار کلی ارزش حداقل 2 تریلیون دلار.

به اعلامیه های PURA مراجعه کنید 100 میلیون دلار استراتژی نام تجاری Farmersville برای کسب اطلاعات بیشتر.

مراجعه کنید به PURA برای به دست آوردن LOI اعلام می کند فارمرزویل ، تگزاس املاک از دارایی UC برای 1.3 میلیون دلار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LOI کسب املاک و مستغلات.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Puration ، مراجعه کنید http://www.purationinc.com

سلب مسئولیت / بندرگاه امن:

این نسخه خبری حاوی بیانیه های آینده نگرانه به معنای قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار است. این بیانیه ها منعکس کننده دیدگاه های فعلی شرکت در رابطه با رویدادهای آینده است که شامل خطرات و عدم اطمینان است. از جمله این خطرات شامل این انتظار است که هر یک از شرکتهای ذکر شده در اینجا به فروش قابل توجهی دست پیدا کنند ، عدم تحقق برنامه یا الزامات عملکرد قراردادهای شرکتها ، وضعیت نقدینگی شرکتها ، توانایی شرکتها برای دستیابی به قراردادهای جدید ، ظهور رقبا با منابع مالی بیشتر و تأثیر قیمت گذاری رقابتی. با توجه به این عدم اطمینان ، ممکن است رویدادهای آینده نگر اشاره شده در این نسخه رخ ندهد. این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصولات برای تشخیص ، معالجه ، مداوا یا جلوگیری از بیماری نیستند.

مخاطب:
Puration ، Inc.
برایان شیبی،
[email protected]
(800) 861-1350

SOURCE Puration، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.purationinc.com

عدم رعایت بهداشت در خانه به مقاومت آنتی بیوتیکی کمک می کند ، کارشناسان بهداشت جهانی هشدار می دهند

به گفته کارشناسان بهداشت عمومی از شورای بهداشت جهانی (GHC) ، پیروی از یک روش بهداشتی مبتنی بر خطر برای مهار تهدید رو به رشد مقاومت آنتی بیوتیکی ضروری است.

لندن ، 10 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – تخمین زده می شود که تا سال 2030 ، میزان مقاومت به آنتی بیوتیک هایی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند ، در برخی از کشورها می تواند بیش از 60-40 درصد باشد.یکی از آنجا که مقاومت ضد میکروبی (AMR) در صورت عدم اقدام ممکن است تا سال 2050 باعث 10 میلیون نفر زندگی شود ،دو متخصصان GHC خواستار بازبینی روش های بهداشتی در خانه ها و زندگی روزمره هستند تا بررسی کنند که در مواجهه با مسائل اضطراری بهداشت عمومی که بر ما تأثیر می گذارد ، مانند AMR و COVID-19 ، موثر و کافی هستند.

در گزارش موقعیت جدیدی که توسط GHC تهیه و در شماره ماه سپتامبر منتشر شد مجله کنترل عفونت آمریکا، کارشناسان شواهدی را ارائه می دهند که نشان می دهد استفاده از اقدامات بهداشتی بهتر در خانه ها و زندگی روزمره ما در مقابله با مقاومت آنتی بیوتیکی از اهمیت اساسی برخوردار است. بهداشت مناسب به دو روش به مبارزه با AMR کمک می کند: از عفونت جلوگیری می کند ، که باعث کاهش نیاز به آنتی بیوتیک می شود و از سرایت عفونت های مقاوم به آنتی بیوتیک از فردی به فرد دیگر جلوگیری می کند.

این گزارش شواهدی را تجزیه و تحلیل می کند که به حداقل رساندن شیوع عفونت در خانه ها و جوامع نیاز به رویکرد دقیق تری به روش های بهداشتی دارد که بر اساس ارزیابی خطر است. بعنوان مثال ثابت شده است که حذف میکروبهای شیوع عفونت از سطح و دستهای پر خطر در مواقع حساس ، مانند تهیه غذا یا استفاده از توالت ، به حداقل رساندن شیوع عفونت از فردی به فرد دیگر کمک می کند. یک مطالعه مداخله ای نشان داد که شستن بهتر دست در بین گروهی از کودکان مهد کودک نیاز به آنتی بیوتیک را برای درمان عفونت های تنفسی شایع 30٪ کاهش می دهد.3

همانطور که معلم توضیح می دهد سالی بلوم فیلد، یک متخصص بهداشت عمومی که در این گزارش همکاری می کند: “ما به جای تلاش برای تمیز کردن خانه های خود به طور کامل ، از همه ما می خواهیم که این روش بهداشت ویژه مبتنی بر شواهد را در خانه ها و زندگی روزمره خود اعمال کنیم ، تا بر لحظات تمرکز کنیم. و در مکانهایی که میکروبهای مضر به احتمال زیاد گسترش می یابد ، نه تنها در حال حاضر حاوی ویروس کرونا است ، بلکه همچنین به مقابله با AMR در آینده نیز کمک می کند. “

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1196867/GHC_Logo.jpg

منبع شورای بهداشت جهانی (GHC)

منبع شورای بهداشت جهانی (GHC)