بازار راه حل های کیفیت هوا در فضای داخلی با رشد 10.27 میلیارد دلاری | پیشگامان اصلی و پیش بینی های بازار

گزارش های عمیق تحقیقات بازار Technavio اکنون شامل تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و تکنیک های اعتبار سنجی است که برای اندازه گیری بازار در بازارهای مختلف استفاده شده است تا رهبران صنعت را در بهبود تجارت خود کمک کنند.
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

بازار پراکنده است و در طول دوره پیش بینی درجه تقسیم سرعت می گیرد. 3M شرکت ، Aeroqual Ltd. ، Camfil AB ، Daikin Industries Ltd. ، Ingersoll Rand Inc ، Lennox International Inc. ، Panasonic Corp. ، Raytheon Technologies Corp. ، Trion IAQ و TSI Inc برخی از شرکت کنندگان عمده در بازار هستند. تقاضای روزافزون برای دستگاه های هوشمند کنترل کیفیت هوا ، فرصت های رشد بی نظیری را ایجاد می کند. برای استفاده از فرصت های موجود ، فروشندگان بازار باید جایگاه خود را در بخش های با رشد سریع تقویت کنند در حالی که موقعیت های خود را در بخش های کند رشد دارند.

بازار راه حل های کیفیت هوای داخلی 2021-2025: تقسیم بندی
بازار راه حل های کیفیت هوای داخلی به صورت زیر تقسیم شده است:

  • تولید – محصول
  • جغرافیا
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • APAC
    • آمریکای جنوبی
    • MEA

درباره تجزیه و تحلیل Techanavio در مورد تأثیر تهدیدات اختلال با مقایسه منابع مخل و ​​عوامل ایجاد کننده اختلال بیشتر بدانید:
https://www.technavio.com/talk-to-us؟report=IRTNTR40422

بازار راه حل های کیفیت هوای داخلی 2021-2025: تجزیه و تحلیل و محدوده فروشنده
برای کمک به مشاغل در بهبود موقعیت بازار خود ، بازار راه حل های کیفیت هوای داخلی تجزیه و تحلیل دقیق از حدود 25 فروشنده فعال در بازار را ارائه می دهد. برخی از این فروشندگان شامل 3M شرکت ، Aeroqual Ltd. ، Camfil AB ، Daikin Industries Ltd. ، Ingersoll Rand Inc ، Lennox International Inc. ، Panasonic Corp. ، Raytheon Technologies Corp. ، Trion IAQ و TSI Inc.

این گزارش همچنین شامل موارد زیر است:

  • راه حل های کیفیت هوای داخلی اندازه بازار
  • راه حل های کیفیت هوای داخلی روند بازار
  • راه حل های کیفیت هوا در محیط داخلی تجزیه و تحلیل صنعت بازار

افزایش تقاضا برای دستگاه های هوشمند کنترل کیفیت هوا احتمالاً به عنوان یکی از محرک های اصلی بازار ظاهر می شود. با این حال ، رقابت زیاد ممکن است رشد بازار را تهدید کند.

گزارش های تحقیقاتی ما در مورد بازار راه حل های کیفیت هوای داخلی با پشتیبانی از هوش رقابتی و محک ، برای ارائه پشتیبانی از ورود ، مشخصات مشتری و M & As و همچنین پشتیبانی از استراتژی رفتن به بازار طراحی شده اند.

بازار راه حل های کیفیت هوای داخلی 2021-2025: نکات برجسته اصلی

  • CAGR بازار در دوره پیش بینی 2021-2025
  • اطلاعات دقیق در مورد عواملی که به رشد بازار کیفیت کیفیت داخلی در طی پنج سال آینده کمک می کنند
  • برآورد اندازه بازار راه حل های کیفیت هوای داخلی و سهم آن در بازار مادر
  • پیش بینی روندهای آینده و تغییر در رفتار مصرف کننده
  • رشد بازار راه حل های کیفیت هوای داخلی
  • تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی بازار و اطلاعات دقیق در مورد فروشندگان
  • جزئیات جامع عواملی که رشد فروشندگان بازار راه حل های کیفیت هوای داخلی را به چالش می کشند
اخبار مرتبط  Meet the Exquisite Perfume Collection by Benigna Parfums - عطرهای فوق العاده لوکس و جذاب که جهان را با تلفیق هنر و داستان سرایی جذاب خود شیفته خود می کند

گزارش های مربوط به اختیار مصرف کننده شامل:
بازار جهانی کنتورهای هوای داخلی – بازار کنتورهای کیفیت داخلی هوا بر اساس محصول (قابل حمل و ثابت) و جغرافیا (آمریکای شمالی، اروپا، APAC ، آمریکای جنوبی، و MEA).
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

بازار تهویه و تهویه مطبوع جهانی– بازار تهویه و تهویه مطبوع بر اساس محصول (تجهیزات تهویه مطبوع و تجهیزات تهویه) ، نوع (نصب و راه اندازی جدید) و جغرافیا تقسیم شده است (آمریکای شمالی، اروپا، APAC ، MEA ، و آمریکای جنوبی)
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

فهرست مطالب:

1. خلاصه اجرایی

2. چشم انداز بازار

2.1 اکوسیستم بازار

نمایشگاه 01: بازار مادر و مادر

نمایشگاه 02: ویژگی های بازار

2.2 تحلیل زنجیره ارزش

شکل 03: تحلیل زنجیره ارزش: لوازم خانگی

2.2.1 ورودی ها

2.2.2 تدارکات ورودی

2.2.3 عملیات

2.2.4 تدارکات خروجی

2.2.5 بازاریابی و فروش

2.2.6 خدمات

فعالیت های پشتیبانی

نوآوری ها

3. اندازه بازار

3.1 تعریف بازار

نمایشگاه 04: پیشنهادات فروشندگان موجود در تعریف بازار

3.2 تجزیه و تحلیل بخش بازار

نمایشگاه 05: بخشهای بازار

3.3 اندازه بازار 2020

3.4 چشم انداز بازار: پیش بینی سالهای 2020 – 2025

3.4.1 برآورد نرخ رشد برای بازارهای نوظهور و رشد بالا.

3.4.2 برآورد نرخ رشد برای بازارهای بالغ.

نمایشگاه 06: جهانی – اندازه بازار و پیش بینی 2020 – 2025 (میلیون دلار)

نمایشگاه 07: بازار جهانی: رشد سال به سال 2020 – 2025 (٪)

4. تجزیه و تحلیل پنج نیرو

4.1 خلاصه پنج نیرو

نمایشگاه 08: تجزیه و تحلیل پنج نیرو 2020 و 2025

4.2 قدرت چانه زنی خریداران

4.3 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان

4.4 تهدید به تازه واردان

4.5 تهدید جایگزین ها

4.6 تهدید به رقابت

4.7 شرایط بازار

نمایشگاه 14: شرایط بازار – پنج نیرو 2020

5. تقسیم بازار بر اساس محصول

بخشهای تحت پوشش در این فصل عبارتند از:

تجهیزات بزرگترین قطعه بازار در سال 2020 بودند و همچنان بزرگترین قطعه بازار در سال 2025 خواهند بود که رشد کندتری نسبت به بازار کلی دارند.

5.1 بخشهای بازار

اخبار مرتبط  سومین روز ملی سالانه ویتامین C SkinCeuticals: 4 آوریل

نمایشگاه 15: محصول – سهم بازار 2020-2025 ())

5.2 مقایسه با محصول

5.3 تجهیزات – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025

نمایشگاه 17: تجهیزات – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025 (میلیون دلار)

نمایشگاه 18: تجهیزات – رشد سال به سال 2020-2025 ())

5.4 خدمات – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025

نمایشگاه 19: خدمات – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025 (میلیون دلار)

نمایشگاه 20: خدمات – رشد سال به سال 2020-2025 ())

5.5 فرصت بازار توسط محصول

نمایشگاه 21: فرصت بازار توسط محصول

6. چشم انداز مشتری
ماتریس چشم انداز مشتری Technavio در مقایسه رانندگان یا حساسیت به قیمت ، چرخه عمر فرزندخواندگی ، اهمیت در سبد قیمت مشتری ، میزان فرزندخواندگی و معیارهای خرید اصلی

7. چشم انداز جغرافیایی
7.1 تقسیم بندی جغرافیایی

مناطق تحت پوشش این گزارش عبارتند از:

  • آمریکای شمالی
  • اروپا
  • APAC
  • آمریکای جنوبی
  • MEA

آمریکای شمالی بزرگترین منطقه بازار در سال 2020 بود و موقعیت نسبی آن را در کل بازار تضعیف می کند تا به دومین بخش بزرگ بازار در سال 2025 تبدیل شود.

نمایشگاه 23: سهم بازار از نظر جغرافیایی 2020-2025 (٪)

7.2 مقایسه جغرافیایی

نمایشگاه 24: مقایسه جغرافیایی

7.3 آمریکای شمالی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025

نمایشگاه 25: آمریکای شمالی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025 (میلیون دلار)

نمایشگاه 26: آمریکای شمالی – رشد سال به سال 2020-2025 ())

7.4 اروپا – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025

نمایشگاه 27: اروپا – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025 (میلیون دلار)

نمایشگاه 28: اروپا – رشد سال به سال 2020-2025 ())

7.5 APAC – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025

نمایشگاه 29: APAC – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025 (میلیون دلار)

نمایشگاه 30: APAC – رشد سال به سال 2020-2025 ())

7.6 آمریکای جنوبی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025

نمایشگاه 31: آمریکای جنوبی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025 (میلیون دلار)

نمایشگاه 32: آمریکای جنوبی – رشد سال به سال 2020-2025 ())

7.7 MEA – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025

نمایشگاه 33: MEA – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025 (میلیون دلار)

نمایشگاه 34: MEA – رشد سال به سال 2020-2025 ())

7.8 کشورهای برجسته اصلی

7.9 فرصت بازار توسط جغرافیا

نمایشگاه 36: فرصت بازار از نظر جغرافیایی (میلیون دلار)

8. رانندگان ، چالش ها و روندها

8.1 محرکان بازار

8.1.1 افزایش تقاضا برای تجهیزات نظارت بر کیفیت هوا هوشمند

8.1.2 افزایش تصویب ساختمانهای سبز

8.1.3 افزایش تعداد مقررات و پروژه های دولتی

8.2 چالش های بازار

8.2.1 رقابت بالا

8.2.2 عدم آگاهی مربوط به جایگزینی ها

8.2.3 عدم وجود مقررات جهانی در مورد کیفیت هوای داخلی

اخبار مرتبط  جستجوی روشهای زیبایی برای ناحیه چانه و گردن رشد می کند

شکل 38: تأثیر محرک ها و چالش ها

8.3 روند بازار

8.3.1 افزایش در مانیتورهای قابل حمل کیفیت هوا

8.3.2 افزایش تاکید بر HVAC پیشرفته

8.3.3 افزایش تقاضا برای سکوهای حسگر کیفیت هوای داخلی کم هزینه

9. چشم انداز فروشنده

9.1 بررسی اجمالی

9.2 چشم انداز فروشنده

تحلیل بحرانی بودن ورودی ها و عوامل تمایز

9.3 اختلال در چشم انداز

تجزیه و تحلیل Techanavio در مورد تأثیر تهدیدات اختلال با مقایسه منابع مخل و ​​عوامل ایجاد کننده اختلال

نمایشگاه 41: خطرات صنعت

10. تجزیه و تحلیل فروشنده

10.1 فروشندگان تحت پوشش

10.2 موقعیت بازار فروشندگان

10.3 3M شرکت

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

کانون بخش

10.4 Aeroqual Ltd.

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

تمرکز بخش

10.5 Camfil AB

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

کانون بخش

10.6 صنایع Daikin Ltd.

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

تمرکز بخش

10.7 Ingersoll Rand Inc

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

کانون بخش

10.8 شرکت بین المللی لنوکس

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

کانون بخش

10.9 شرکت پاناسونیک

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

کانون بخش

10.10 شركت Raytheon Technologies.

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

کانون بخش

10.11 Trion IAQ

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

کانون بخش

10.12 TSI Inc.

بررسی اجمالی

بخشهای تجاری

پیشنهاد کلیدی

تمرکز بخش

11. پیوست

11.1 دامنه گزارش

11.2 نرخ تبدیل ارز با دلار آمریکا

روش تحقیق

تکنیک های اعتبار سنجی برای اندازه بازار استفاده می شود

11.4 لیست اختصارات

درباره ما
تکناویو یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات فناوری و مشاوره جهانی است. تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها بر روند در حال ظهور بازار متمرکز است و بینش های عملیاتی را برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت های بازار و ایجاد استراتژی های موثر برای بهینه سازی موقعیت های خود در بازار ارائه می دهد. کتابخانه گزارش Technavio با بیش از 500 تحلیلگر متخصص ، متشکل از بیش از 17000 گزارش و شمارش است که 800 فناوری را در 50 کشور پوشش می دهد. مشتریان آنها از شرکتهایی در هر اندازه ، از جمله بیش از 100 شرکت Fortune 500 تشکیل شده اند. این پایگاه مشتری در حال رشد برای شناسایی فرصت ها در بازارهای موجود و بالقوه و ارزیابی موقعیت های رقابتی آنها در حالات تغییر بازار ، به پوشش جامع Technavio ، تحقیقات گسترده و بینش عملی بازار متکی است.

مخاطب
تحقیقات تکناویو
جسی مایدا
مجری رسانه و بازاریابی
ایالات متحده: +1 844 364 1100
انگلیس: +44 203 893 3200
پست الکترونیک: [email protected]
وب سایت: www.technavio.com/
صفحه گزارش: https://www.technavio.com/report/indoor-air-quality-solutions-market-industry-analysis

SOURCE Technavio