کرونا اولین مارک بین المللی نوشیدنی است که به ردپای پلاستیکی خالص صفر در سراسر جهان دست یافته است

دستاورد این نقطه عطف با ارزیابی خارجی جامع فعالیتهای جهانی کرونا بر اساس دستورالعمل های نظارت بر پلاستیک شرکت 3RI از South Pole ، ارائه دهنده اصلی راه حل های تهویه مطبوع. در طول ارزیابی ، مصرف پلاستیک باقیمانده کرونا در تمام محصولات و فرآیندهای لجستیک فروش برند اندازه گیری شد. علاوه بر این ، از استاندارد کاهش ضایعات پلاستیک Verra برای محاسبه تأثیر اقدامات آب و هوایی کرونا ، از جمله سرمایه گذاری کلان در مکزیک Recicla ، یک مرکز بازیافت در مکزیک است. با تشکر از این اقدامات ، کرونا در حال بازیابی پلاستیک بیشتر از تولید شرکت از نظر ضایعات پلاستیکی است.

کرونا گفت: “به عنوان برندی که در ساحل متولد شده و با طبیعت ارتباط عمیقی دارد ، وظیفه دارد همه کارها را انجام دهد تا شریک محیط زیست و اقیانوس هایمان باشیم.” فیلیپه آمبرا، معاون جهانی بازاریابی ، کرونا. “تبدیل شدن به اولین مارک بین المللی نوشیدنی با ردپای پلاستیکی خالص و صفر ، آخرین مرحله در تلاش گسترده کرونا برای محافظت از اقیانوس ها و سواحل جهان در برابر آلودگی های پلاستیکی است. اما ما نمی توانیم این کار را به تنهایی انجام دهیم. به همین دلیل کرونا “واقعیت پلاستیکی” را ایجاد کرده است ، یک تجربه واقعیت افزوده که افراد را قادر می سازد ردپای پلاستیکی سالانه خود را در خانه خود ببینند. دیدن مصرف پلاستیک یک سال کامل در اتاق نشیمن واقعاً چشم شما را باز می کند و امیدوارم مردم را به استفاده پلاستیکی شخصی و تأثیر آنها بر محیط را کاهش دهد.

کاربران پلاستیک واقعیت پس از پاسخ به چند س questionsال اساسی در مورد عادات مصرفی خود ، برآوردی از ردپای پلاستیکی سالانه خود دریافت می کنند. این رد پا سپس توسط قطعات پلاستیکی رنگارنگ AR قابل مشاهده است که مانند آب دریا که در ساحل شسته شده است ، در اطراف کاربر قرار دارند. از آنجا ، Plastic Reality یک درگاه مجازی به روی بهشت ​​ساحلی آلوده باز می کند که نشان می دهد پلاستیک چگونه بر طبیعت تأثیر می گذارد و در عین حال کاربران را ترغیب می کند تا برای کاهش ردپای پلاستیکی خود اقدامی انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از واقعیت پلاستیک ، به اینجا مراجعه کنید www.PlasticReality.com.

“کرونا استانداردهای بالایی را برای صنعت تعیین می کند. تلاش های مداوم شما در زمینه طراحی مجدد محصول ، به تدریج پلاستیک بی مورد و سرمایه گذاری شما را از بین می برد مکزیک Recicla فراتر از آن چیزی است که برای کاهش ردپای پلاستیکی فعلی خود لازم است ، پلاستیکی که در طبیعت از بین رفته است. ایرنه هوفمایجر ، مشاور ارشد پلاستیک در قطب جنوب ، گفت: “ما به کرونا کاهش مصرف پلاستیک و تقویت زیرساخت های جمع آوری و بازیافت در مکزیک تبریک می گوییم ، بدون آن چشم انداز اقتصاد دایره ای امکان پذیر نیست.”

اخبار مرتبط  گویا 400000 پوند غذا در خانواده های نیویورک و نیوجرسی توزیع می کند

نتیجه پلاستیکی صفر تاج کرونا گام دیگری در بلند مدت است راه نام تجاریتا ردپای پلاستیکی آنها را کاملا از بین ببرد. چالش بدون پلاستیک کرونا به دنبال کارآفرینان متعهد از سراسر جهان است تا به کرونا کمک کند ایده ها یا فن آوری های جدیدی پیدا کند که بتواند پلاستیک بیشتری را در زنجیره تأمین کاهش یا از بین ببرد. کرونا همچنین در حال طراحی مجدد محصولات اصلی است. به عنوان مثال ، 100٪ از حجم صادرات کرونا برای قوطی ها تا پایان سال فاقد حلقه های پلاستیکی خواهد بود.

وی گفت: “ما از این اولین قدم مهم کرونا برای حذف کامل پلاستیک از زنجیره تأمین آنها استقبال می کنیم.” ریچارد هیل، مدیر عامل شرکت Ocean Generation. وی افزود: “این اعتبار صحیح ردپای پلاستیکی نشان می دهد که کرونا ردپای پلاستیکی محصولات خود را در کره زمین شناسایی کرده و اقدامات مهمی را برای مهار آن انجام می دهد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با کرونا برای رسیدن به هدف نهایی آنها یعنی ترک نکردن پلاستیک در طبیعت هستیم. ”

این تلاش ها بر اساس تعهد دیرینه کرونا در محافظت از اقیانوس ها و سواحل جهان در برابر آلودگی های پلاستیکی است. تاکنون ، کرونا بیش از 1400 پاکسازی انجام داده است که در آن بیش از 68000 داوطلب شرکت کرده و زباله های پلاستیکی را از بیش از 44 میلیون متر مربع ساحل جمع آوری کرده اند – اطلاعات بیشتر در https://protectparadise.com

اطلاعات در مورد کرونا

مستقر در مکزیک ، کرونا برند برتر آبجو در این کشور و محبوب ترین آبجو مکزیکی در جهان است. به بیش از 180 کشور جهان صادر می شود. کرونا اکسترا برای اولین بار در سال 1925 در Cervecería Modelo در مکزیکو سیتی تولید شد. کرونا به عنوان اولین آبجو در بطری بی رنگ که مخفف خلوص و کیفیت آن در سراسر جهان است ، در صنعت آبجو پیشگام بود. آثار هنری به تصویر کشیده شده روی بطری چیزی فراتر از تزئینی است: بر تعهد ما به میراث مکزیکی ما تأکید می کند. تاج ندارد بدون آهک کامل است. مراسم آهک به طور طبیعی به آبجو شخصیت ، طعم و طراوت می بخشد و بخشی جدایی ناپذیر از تجربه است که منحصر به کرونا است. این مارک مترادف با زندگی در ساحل است و زمان را در فضای باز جشن می گیرد. این افراد را به مکث ، آرامش و لذت بردن از لذت های ساده زندگی دعوت می کند.

اخبار مرتبط  # 400 گرم چالش اتحادهای جدیدی را با تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی اروپا اعلام می کند

مبحث زباله های پلاستیکی به ویژه برای کرونا مهم است. از زمان همکاری با Parley در سال 2017 ، این برند با انجام بیش از حد ماموریت خود در حفاظت از 100 جزیره تا سال 2020 و راه اندازی یک پاکسازی بین المللی دائمی ، تأثیر بسزایی داشته است.

جدا از پلاستیک ، این برند اهداف بلند پروازانه دیگری نیز برای پایداری دارد.

اخیراً کرونا “بسته جو” را راه اندازی کرد ، یک پروژه آزمایشی برای یک فناوری جدید که ضایعات جو را به بسته بندی کاغذی تبدیل می کند تا ضایعات را کاهش دهد.

بیش از 60٪ از حجم جهانی شیشه کرونا در مکزیک بطری های قابل برگشت است و این برند قصد دارد در آینده نزدیک تعداد بطری های قابل برگشت در مناطق مختلف را افزایش دهد و از همه بطری های آنها استفاده مجدد کند.

اطلاعات در مورد قطب جنوب

قطب جنوب یک توسعه دهنده پروژه پیشرو و ارائه دهنده راه حل های بین المللی تهویه مطبوع است ، با 500 متخصص در 18 دفتر در سراسر جهان. قطب جنوب با بیش از 1000 شرکت و سازمان در سفر خود به سمت حفاظت از آب و هوا و پایداری بیشتر کار کرده است ، به آنها کمک می کند تا ضمن کاهش خطر و ایجاد ارزش ، تأثیر خود را بر آب و هوا کاهش دهند. تخصص قطب جنوب شامل بودجه پروژه ، تجزیه و تحلیل ریسک آب و هوا و توسعه کالاهای زیست محیطی مانند گواهینامه های کربن ، پلاستیک و انرژی های تجدیدپذیر است. قطب جنوب برای تقریباً 1000 پروژه که تاکنون مسئول از بین بردن ، کاهش یا جلوگیری از بیش از 100 میلیون تن CO2e هستند ، امور مالی اقلیم را بسیج کرده است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به www.southpole.com یا ما را در LinkedIn ، Twitter و Facebook دنبال کنید.

اطلاعات در مورد Anheuser-Busch InBev

Anheuser-Busch InBev یک شرکت فهرست شده است (Euronext: ABI) مستقر در لوون ، بلژیک ، با لیست های ثانویه در بورس های سهام مکزیک (MEXBOL: ANB) و آفریقای جنوبی (JSE: ANH) و رسیدهای سپرده گذاری آمریکایی در نیویورک بورس سهام (NYSE): BUD). رویای ما جمع کردن مردم برای جهانی بهتر است. Beer ، شبکه اجتماعی اصلی ، هزاران سال است که مردم را گرد هم آورده است. ما متعهد هستیم مارک های بزرگی بسازیم که در طول زمان مقاومت کنند و بهترین آبجوها را از بهترین مواد طبیعی دم کنند. مجموعه متنوعی از بیش از 500 مارک آبجو شامل مارک های جهانی مانند Budweiser® ، Corona® و Stella Artois® است. مارک های بین المللی مانند Beck’s® ، Hoegaarden® ، Leffe® و Michelob Ultra® ؛ و همچنین قهرمانان محلی مانند Aguila® ، Antarctica® ، Bud Light® ، Brahma® ، Cass® ، Castle® ، Castle Lite® ، Cristal® ، Harbin® ، Jupiler® ، Modelo Especial® ، Quilmes® ، Victoria® ، Sedrin ® ، و Skol®. میراث آبجوسازی ما بیش از 600 سال پیش برمی گردد و قاره ها و نسل ها را در بر می گیرد. بر اساس ریشه های اروپایی ما در آبجوسازی دن هورن در لوون ، بلژیک. به روح پیشگام آبجوسازی Anheuser & Co در سنت لوئیس، ایالات متحده. هنگام تأسیس کارخانه آبجوسازی قلعه در آفریقای جنوبی در زمان طلا فروشی ژوهانسبورگ. بعد از بوهمیا ، اولین کارخانه آبجوسازی در برزیل. از لحاظ جغرافیایی متنوع و با مواجهه متعادل با بازارهای توسعه یافته و در حال توسعه ، از قدرت جمعی حدود 164000 کارمند تقریباً در 50 کشور جهان استفاده می کنیم. برای سال 2020 ، فروش AB InBev 46.8 میلیارد دلار گزارش شده است (به استثنای JV ها و همکاران).

اخبار مرتبط  وینامیلک 14 سال بهره مندی از کودکان ویتنامی را با برنامه شیر مدرسه جشن می گیرد

درباره نسل اقیانوس

نسل اقیانوس دهه ها تجربه در علم و داستان نویسی را با انرژی تازه یک گروه جوانان ترکیب می کند. همه چیز با مستند “یک اقیانوس پلاستیکی” – از آقا آغاز شد دیوید اتنبرو به عنوان “یکی از مهمترین فیلمهای زمان ما” شناخته شد. امروز ، نسل اقیانوس در حال ایجاد یک جنبش جهانی گسترده برای رفع تهدیدات اقیانوسها است.

شما متعهد به ساختن جهانی هستید که در آن اقیانوس در طی یک نسل از تهدیدات انسانی آزاد شود. برای برقراری رابطه سالم بین بشریت و اقیانوس “به عنوان اولین نسلی که مشکلات اقیانوس را درک کرده است ، ما همچنین آخرین نسلی هستیم که جلوی آنها را می گیرد. ما نسل اقیانوس هستیم. “

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1528357/Corona_Net_Zero_Plastic_1.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1528358/Corona_Net_Zero_Plastic_2.jpg
لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1528355/Corona_Logo.jpg

منبع تاج