چای یخ زده لیپتون آمریکایی ها را ترغیب می کند تا Chuggin ‘را متوقف کنند و Sippin را شروع کنند با صرف لحظه های مشترک در این تابستان با استخرهای جدید آفتاب

خرید ، نیویورک، 10 ژوئن 2021 / PRNewswire / – زندگی پر از خواسته های زمان ما است ، اما چرا وقتی زندگی را که واقعا آرزو می کنیم صرف این است که یک ضربه بزنیم تا آن را با افرادی که دوستشان داریم بچرخانیم؟ در این تابستان ، لیپتون چای یخی به آمریکایی ها کمک می کند لحظه ای ، هر چند کوچک ، متوقف شوند و شروع به خوردن چغندر کنند. استخرهای آفتاب لیپتون. از امروز در روز ملی چای یخ زده (10 ژوئنهفتم) و ادامه هر روز منتهی به آغاز تابستان (20 ژوئنهفتم) ، لیپتون این فرصت را به مردم در سراسر کشور می دهد که یک تورم با اندازه بزرگسال را بدست آورند استخر لیپتون آفتاب با مشارکت PoolCandy ایجاد شده است.

استخرهای بادی به یکی از کالاهای ضروری تابستان تبدیل شده اند – فروش عمده در خرده فروشان عمده و فروش صدها دلار در بازارهای فروش مجدد در تابستان گذشته. بنابراین ، درست در زمان تابستان 2021 ، لیپتون در حال معرفی استخرهای لیپتون آفتاب است که با استقبال مردم در سراسر کشور ، یکبار دیگر منتظر یک غوطه وری تازه از راحتی خانه هستند. برای فرصتی برای برنده شدن در استخر خود ، از طرفداران دعوت می شود که وقتی لحظه ای برای متوقف کردن chuggin ‘و شروع sippin’ و نشان دادنLiptonUSA در Instagram یا یک عکس یا فیلم ، از لذت بردن از وقت خود لذت می برند. @ لیپتون در توییتر با استفاده از #SippinWithLipton #Sweepstakes.

اخبار مرتبط  Changhong نمایشگاه کامل لوازم خانگی هوشمند پرکاربرد در نمایشگاه 127 کانتون آنلاین

وی گفت: “هیچ راهی برای شارژ بهتر از وقت گذراندن با کسانی که شما را لبخند می زنند – دوستان و خانواده” وجود ندارد کاترینا مک دونالد، مدیر ارشد بازاریابی ، مشارکت پپسی لیپتون. “به همین دلیل در این تابستان ، مهم نیست که زندگی گاهی اوقات شلوغ باشد ، لیپتون به آمریکایی ها دلیلی می دهد که” chuggin “را متوقف کنند و به روشی تازه و سرگرم کننده شروع به خوردن سیپین کنند – معاشرت با افراد مورد علاقه خود ، خنک کردن و ایجاد خاطرات در استخر لیپتون آفتاب

برای شروع صحیح تابستان “ما وقت داریم” ، لیپتون نیز میزبان است پاپ آپ لیپتون کیک اف به استخر تابستانی جشن در شهر نیویورک و نشویل:

  • بر 11 ژوئنهفتم لیپتون در منطقه بندر کنار اسکله 17 در ظاهر می شود شهر نیویورک از جانب ساعت 3 عصرساعت 5 عصر، از نیویورک ها دعوت می کند لحظه ای برای استراحت در واحه کنار رودخانه مارک لیپتون ، لذت بردن از یک لیوان چای یخ زده رایگان لیپتون و گرفتن عکس پر از آفتاب با یک عکس استخر لیپتون آفتاب.
  • بر 13 ژوئنهفتم نشویل از ساکنان دعوت می شود تا از ساعت 13ساعت 4 عصر با رزرو استخر شخصی خود برای استراحت در واحه حیاط خلوت مارک لیپتون. میهمانان نه تنها بعد از ظهر را می توانند در محل زندگی خود راحت کنند استخر لیپتون آفتاب، کاملا مناسب برای یک مهمانی 2-3 نفره بزرگسال ، اما آنها همچنین لیپتون چای یخی رایگان دریافت می کنند و تحت درمان موسیقی زنده از دی جی سیلور. برای ثبت نام برای رزرو یکی از استخرها ، به Eventbrite مراجعه کنید. رزرو پیش نیاز است.
اخبار مرتبط  برای دریافت جوایز معتبر GLOBAL در "جوایز Quincy Jones" GLOBAL و مدل اسپانیایی Caterina Scorsone Grey و مدل اسپانیایی Mari Modeln Avila

هدایای ملی و پنجره های بازشو همه آخرین تبلیغات مارک لیپتون را آغاز می کنند – توقف Chuggin “Start Sippin”. کمپین جدید نشان های تازه و شاداب دایره زرد را جشن می گیرد ، که بر اساس سابقه 130 ساله مارک لیپتون در ایجاد احساس همبستگی با کاهش سرعت و گذراندن وقت با هم ، موقعیت مارک به عنوان یک نماد زنده و مدرن برای فعالانه گرفتن یک لحظه ای برای اتصالات با کیفیت. به همین دلیل لیپتون از طرفداران دعوت می کند تا قدمی از چرخ همستر زندگی برداشته و لحظه ای را به انجام آنچه مهمتر است اختصاص دهند و زمانی را با دیگران سپری کنند. Stop Chuggin ‘Start Sippin’ را در بزرگترین شب کشور ، جوایز موسیقی CMT راه اندازی کرد. لیپتون همچنین با اهدای جوایز CMT Music Awards با راه اندازی ویژه و دسترسی پس از نمایش به یکی از بزرگترین ستارگان موسیقی کانتری ، جشن تولد را جشن گرفت. ویژگی خلاقانه جدید از جمله یک spot تلویزیونی که این هفته به نمایش درآمد در کانال YouTube Lipton در دسترس است.

اخبار مرتبط  HONOR Watch GS Pro از 28 سپتامبر در فروشگاه ها برگزار می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چای یخی لیپتون به سایت www.lipton.com مراجعه کنید.

درباره پپسی کو
محصولات پپسی کو بیش از یک میلیارد بار در روز در بیش از 200 کشور و سرتاسر جهان توسط مشتریان لذت می برند. پپسیکو بیش از تولید کرده است 70 میلیارد دلار درآمد خالص در سال 2020 ، با استفاده از سبد خرید مکمل های غذایی و آشامیدنی شامل Frito-Lay ، Gatorade ، Pepsi-Cola ، Quaker ، Tropicana و SodaStream. سبد محصولات پپسی کو شامل طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های لذت بخش است ، از جمله 23 مارک تجاری که بیش از 1 میلیارد دلار هر کدام در خرده فروشی سالانه تخمین زده شده است.

راهنمایی PepsiCo چشم انداز ما این است که با پیروزی در هدف ، رهبر جهانی در غذاهای مناسب و نوشیدنی ها باشیم. “برنده شدن با هدف” نشان دهنده جاه طلبی ما برای پیروزی پایدار در بازار و جاسازی هدف در تمام جنبه های استراتژی و مارک های تجاری ما است. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.pepsico.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه
اما مالیسوزکی
[email protected]

منبع PepsiCo