بنفش بالش های جدیدی را راه اندازی می کند ، به مصرف کنندگان کمک می کند تا خواب تابستانی را دوباره ایجاد کنند

وی گفت: “ما با الهام از نیازهای متنوع راحتی مشتریان ، فرصتی را دیدیم تا مطمئن شویم که رنگ بنفش برای همه افراد و هر نوع خواب است.” جو مگیبو، مدیر ارشد اجرایی Purple. “با استفاده از فناوری اختصاصی خود ، The Purple Grid ، می توانیم تجربه های سفارشی خواب متناسب با ترجیحات آنها – از بالش گرفته تا ملحفه گرفته تا تختخواب – را برای مشتری فراهم کنیم.”

بالش هارمونی بنفش که به عنوان “بزرگترین بالش اختراع شده” بر اساس بازخورد مصرف کننده شناخته می شود ، هم اکنون در اندازه های متوسط ​​و بلند موجود در نمونه کارها بالش های موجود ، در اندازه جدید ، Low عرضه می شود. این بالش با فناوری Grid Hex اختراع شده بنفش طراحی شده است ، که به شما امکان می دهد جریان مداوم هوا از طریق بیش از 2000 کانال هوای آزاد ، شما را خنک نگه دارد در حالی که بلافاصله با سر و گردن سازگار می شوید.

بالش هارمونی بنفش در ارتفاع و اندازه های مختلف ارائه می شود و سطح جدیدی از سفارشی سازی را امکان پذیر می کند. پیشنهادات شامل:

  • استاندارد کم (159 دلار): به عنوان جدیدترین پیشنهاد ارغوان ، این محصول برای مشتریانی است که فریم های کوچکتر دارند ، کسانی که خواب آور معده و کمر هستند یا یک بالش با قد کمتر ترجیح می دهند.
  • استاندارد متوسط (159 دلار): برای مصرف کنندگان با فریم متوسط ​​، و برای خوابهای کناری یا ترکیبی ، یا کسانی که بالش با قد متوسط ​​را ترجیح می دهند.
  • استاندارد بلند (159 دلار): برای مصرف کنندگان با قاب های بزرگ یا فوق العاده بزرگ که در پهلو یا ترکیب خود می خوابند و یک بالش بلندتر را ترجیح می دهند.
  • پادشاه (199 دلار): اکنون برای شروع پیش سفارش در دسترس است 15 ژوئنهفتم، بالش هارمونی بنفش هم اکنون در اندازه کینگ عرضه می شود. King به صورت Low، Medium و Tall در دسترس است.
اخبار مرتبط  Mytheresa اولین حضور خود را به عنوان یک شرکت عمومی جشن می گیرد

گرمای تابستان علاوه بر شیفت های فصلی از جمله وجود مواد حساسیت زای جدید ، اغلب می تواند خواب راحت را دشوار کند. علاوه بر عوامل خارجی ، همه افراد برای اینکه بدون وقفه بخوابند (مثلاً سفتی ، نرمی ، کیفیت خنک کننده و موارد دیگر) چیز دیگری را ترجیح می دهند و داشتن گزینه هایی برای شخصی سازی تجربه خواب شما بسیار مهم تر است. به گفته مشاور ارشد خواب پورپل ، دکتر مایکل بروس، دکترا ، متخصص خواب دارای تابلوی دو نفره ، لازم نیست تابستان برای خواب دوستانه باشد. “با پیروی از چند استراتژی ساده ، مانند یافتن محصولات مناسب برای شما ، مصرف کنندگان نه تنها می توانند از خواب خود در این تابستان محافظت کنند ، بلکه در واقع با استراحت بهتر از قبل به روز کارگر می رسند.”

اخبار مرتبط  Yeedi ربات های خلاuum ممتاز با قیمت مناسب را به بازار اتحادیه اروپا معرفی می کند

دومین نوآوری در محصول ، The Purple TwinCloud ، (89 دلار) به عنوان یک بالش لوکس مانند مانند برای مشتریانی که عاشق پشتیبانی قالب و قالب هستند عمل می کند. با دو بالش ابتکاری در یک ، The Purple TwinCloud دارای یک طراحی قابل تنظیم برای باز کردن حالت فشرده سازی و چرخش است که به شما امکان می دهد سطح پشتیبانی خود را برای یک تجربه خواب شخصی تر انتخاب کنید. به علاوه ، آن را با الیاف کرکی و ژلی پر می کنید که به راحتی به سر و گردن شما خط می زند. بالش همچنین می تواند با پر کردن قالب و طراحی پیشرفته خود که قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد ، در هر موقعیت خواب سازگار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بالش هارمونی بنفش ، TwinCloud بنفش و مجموعه کامل محصولات بنفش که تابستان امسال راه اندازی شده است ، به Purple.com مراجعه کنید.

اخبار مرتبط  ائتلاف Dove و CROWN دومین روز ملی CROWN را با اهدای جوایز CROWN در روز شنبه ، 3 ژوئیه 2021 جشن می گیرند

درباره بنفش
بنفش یک مارک عمودی دیجیتالی است و ماموریت دارد تا از طریق راه حل های نوآورانه راحتی به مردم کمک کند تا احساس بهتری داشته باشند و زندگی کنند. ما انواع محصولات نوآورانه ، برتر ، مارک راحتی را شامل ، تشک ، بالش ، کوسن ، قاب ، ملحفه و غیره طراحی و تولید می کنیم. محصولات ما حاصل بیش از 25 سال نوآوری و سرمایه گذاری در فناوری های راحتی و انحصاری و توسعه فرآیندهای ساخت خودمان است. فناوری اختصاصی ژل ما ، پلیمر Hyper-Elastic®، زیربنای بسیاری از محصولات راحتی ما است و طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهد که پیشنهادات ما را از محصولات سایر رقبا متمایز می کند. ما محصولات خود را از طریق کانال های آنلاین مستقیم به مصرف کننده ، شرکای خرده فروشی سنتی ، خرده فروشان آنلاین شخص ثالث و نمایشگاه های خرده فروشی متعلق به خود به بازار عرضه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بنفش ، به purple.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه
میستی باند
مدیر ارتباطات بنفش
[email protected]
385-498-1851

SOURCE Purple Innovation، Inc.

لینک های مربوطه

https://purple.com/