Clorox کمک می کند تا نقشه راه پیمان پلاستیک ایالات متحده تا سال 2025 راه اندازی شود ، یک استراتژی ملی برای دستیابی به اهداف اقتصاد مدور

اوکلند ، کالیفرنیا، 15 ژوئن 2021 / PRNewswire / – امروز ، شرکت Clorox به راه اندازی “نقشه راه” تا سال 2025 “پیمان پلاستیک ایالات متحده” (“پیمان ایالات متحده”) کمک کرد ، یک استراتژی ملی تهاجمی که نشان می دهد پیمان ایالات متحده ، Clorox و سایر امضا کنندگان ، که به عنوان فعال کننده ها شناخته می شوند ، در جهت هر چهار هدف 2025 پیمان ایالات متحده از طریق اقدامات خاص ، مسئولیت ها و بازه های زمانی موقت برای کمک به تحقق اقتصاد چرخشی پلاستیک در ایالات متحده تا سال 2025

راه اندازی شد آگوست 2020، پیمان پلاستیک ایالات متحده یک کنسرسیومی است که توسط The Recycling Partnership و صندوق جهانی حیات وحش (WWF) به عنوان بخشی از شبکه جهانی پیمان پلاستیک بنیاد الن MacArthur ، که یک اکوسیستم جامع از ذینفعان بین صنعت را پشت سر یک چشم انداز مشترک و یک استراتژی ملی به رهبری زباله های پلاستیکی را در منبع خود تا سال 2025 آدرس دهی کنید.

وی افزود: حذف زباله از بسته بندی ما از اولویت های اصلی Clorox است اد هوبر، مدیر ارشد پایداری ، شرکت Clorox. “ما همچنین تشخیص می دهیم که برای سرعت بخشیدن به تلاش های مشترک خود به سمت جهانی بدون زباله های پلاستیکی ، به ذینفعان در سراسر زنجیره ارزش برای همکاری نیاز داریم و نقشه راه پیمان ایالات متحده نقشه ای برای تحقق آن است. وقتی نقشه راه موفق می شود ، ما موفق می شویم. کلوراکس انگیزه دارد برای کمک به تبدیل این چشم انداز به واقعیت. ”

Clorox به عنوان فعال كننده پیمان ایالات متحده ، با الهام بخشیدن و حمایت از نوآوری بالادست از طریق ابتكارهای هماهنگ مانند بازنگری در محصولات ، بسته بندی ها و مدل های تجاری به منظور مشاركت سایر ذینفعان در سراسر زنجیره ارزش پلاستیك ، در ایجاد تغییرات سیستمی و تسریع پیشرفت به سمت اهداف 2025 زیر می پیوندد. برای دور شدن از مدل ساخت زباله امروزی به یک اقتصاد دایره ای که در آن پلاستیک ها هرگز به زباله تبدیل نمی شوند:

  1. لیستی از بسته بندی را تعیین کنید که تا سال 2021 به عنوان مشکل ساز یا غیرضروری تعیین شود و برای از بین بردن آنها تا سال 2025 اقداماتی انجام دهید.
  2. 100٪ از بسته بندی های پلاستیکی تا سال 2025 قابل استفاده مجدد ، قابل بازیافت و یا قابل استفاده در کمپوست خواهد بود.
  3. تا سال 2025 اقدامات جاه طلبانه ای را برای بازیافت یا كمپوست كردن م effectivelyثر 50٪ از بسته بندی های پلاستیكی انجام دهید.
  4. تا سال 2025 ، متوسط ​​محتوای بازیافت شده یا محتوای مبتنی بر زیست از طریق مسئولیت پذیری مسئولانه در بسته بندی های پلاستیکی 30٪ خواهد بود.
اخبار مرتبط  شیعه: گفتگو با جهان در "زبان چای"

Clorox به عنوان بخشی از استراتژی شرکتی خود ، IGNITE ، اهداف جاسازی شده ای دارد که به زباله های پلاستیکی و سایر مواد می پردازد و چشم انداز زیربنای نقشه راه پیمان پلاستیک ایالات متحده را تقویت می کند. این شامل تعهد برای دستیابی به 100٪ بسته بندی قابل بازیافت ، قابل استفاده مجدد یا قابل استفاده تا سال 2025 و همچنین اهداف 2030 برای کاهش 50٪ پلاستیک و فیبر بسته بندی بکر و دو برابر شدن پلاستیک بازیافت شده پس از مصرف در بسته بندی است.

نقشه راه پیمان ایالات متحده برای شروع اقدامات و کمک به رهبران صنعت ایالات متحده و تولیدکنندگان بسته بندی برای توسعه یک استراتژی ملی ، پیشبرد اهداف مشترک و اندازه گیری قدرت پیشرفت از طریق گزارش سالانه طراحی شده است. این استراتژی ملی به فعالان پیمان در دستیابی به اهداف بلندپروازانه تا سال 2025 کمک خواهد کرد که در غیر اینصورت نمی توانند از طریق تقسیم دانش ، بهینه سازی سرمایه گذاری ها ، شناسایی شکاف ها ، عبور از موانع سیستمی و اجرای سیاست ها به تنهایی به آنها برسند.

وی ادامه داد: “وضعیت فعلی زیرساخت های ایالات متحده ، همراه با عدم انگیزه برای استفاده از محتوای بازیافتی در بسته بندی های پلاستیکی ، فشار زیادی را بر زنجیره ارزش وارد کرده است.” امیلی تیپالدو، مدیر اجرایی ، پیمان پلاستیک ایالات متحده. “نقشه راه برای کمک به رهبران صنعت ایالات متحده در جهت تغییر قابل توجه و سراسری مورد نیاز برای تحقق اقتصاد دایره ای برای پلاستیک تا سال 2025 طراحی شده است. بازه زمانی کوتاه است و حجم کار بسیار زیاد است ، اما اگر ما کاری را انتخاب نکنیم ، یک اقتصاد دایره ای در سراسر ایالات متحده جای خود را به وضعیت موجود خواهد داد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با همه فعالان خود هستیم تا این تغییر مهم را تحریک کنیم. “

نقشه راه ، Clorox و سایر فعالان پیمان ایالات متحده را با ایجاد مسیری که در آن شرکت ها ، دولت ها و سازمان های غیردولتی می توانند برای نگهداری پلاستیک در اقتصاد ایالات متحده و خارج از محیط زیست برای سالهای آینده تلاش کنند ، نسبت به اهداف پایداری پاسخگو است.

برای خواندن نقشه راه کامل پیمان ایالات متحده ، لطفاً به https://usplasticspact.org/roadmap/ مراجعه کنید.

اخبار مرتبط  طرح جدید قدرت مصرف کنندگان را باز می کند و مارک ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را برای پاک کردن نفرت بصورت آنلاین به ارمغان می آورد

درباره شرکت Clorox

شرکت Clorox یک تولید کننده و بازاریاب پیشرو در زمینه تولیدات مصرفی و حرفه ای چند ملیتی با حدود 8،800 کارمند در سراسر جهان و فروش سال مالی 2020 است 6.7 میلیارد دلار. Clorox برخی از معتبرترین و شناخته شده ترین نام های تجاری مصرف کننده را به بازار عرضه می کند ، از جمله سفید کننده های نام آور و محصولات تمیز کننده آن. پاک کننده های Pine-Sol®؛ پاک کننده های مسدود کننده Liquid-Plumr®؛ محصولات مراقبت از منزل Poett®؛ بستر گربه تازه Step®؛ کیف و بسته بندی Glad G ؛ محصولات کبابی Kingsford®؛ سس ها و سس های Hidden Valley®. محصولات فیلتراسیون آب Brita®؛ محصولات مراقبت از شخصی طبیعی Burt’s Bees؛ و RenewLife® ، Rainbow Light® ، Natural Vitality Calm ™ ، NeoCell® و Stop Aging Now® ویتامین ها ، مواد معدنی و مکمل ها. این شرکت همچنین محصولات و فناوری های پیشرو در صنعت را برای مشتریان حرفه ای ، از جمله کالاهایی که با نام تجاری CloroxPro ™ و Clorox Healthcare ® به فروش می رسند ، به بازار عرضه می کند. بیش از 80٪ از فروش این شرکت از مارک هایی حاصل می شود که دارای موقعیت شماره 1 یا شماره 2 سهم بازار در گروه های خود هستند.

کلوراکس امضا کننده پیمان جهانی سازمان ملل و تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد الن مک آرتور است. این شرکت به دلیل تلاش های مسئولیت شرکتی خود شناخته شده است ، شماره 1 در رتبه بندی شهرت آکسیوس هریس نظرسنجی 2020 2020 و در لیست 100 شرکت پایدار 2021 بارون ، شاخص برابری جنسیتی بلومبرگ 2021 و شرکت 2021 کمپین حقوق بشر شاخص برابری ، در میان دیگران. در حمایت از جوامع خود ، شرکت Clorox و بنیادهای آن بیش از این کمک کردند 25 میلیون دلار در کمک های نقدی ترکیبی ، کمک های مالی محصول و ایجاد بازاریابی در سال مالی 2020. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید TheCloroxCompany.com، از جمله وبلاگ رشد خوب ، و شرکت را در توییتر با آدرسCloroxCo دنبال کنید.

درباره مشارکت بازیافت

مشارکت بازیافت عامل اقدام به تغییر سیستم بازیافت مسکونی ایالات متحده برای همیشه است. تیم ما در هر سطح از زنجیره ارزش بازیافت فعالیت می کند و با هزاران جامعه در زمین کار می کند تا برنامه های بازیافت کم عملکرد را تغییر دهد و با چالش های اقتصاد دایره ای مقابله کند. به عنوان سازمان پیشرو در کشور که زنجیره تأمین بازیافت کامل را درگیر می کند ، از همکاری با شرکت ها برای ایجاد بسته بندی آنها به صورت دایره ای و کمک به آنها در دستیابی به اهداف آب و هوا و پایداری ، تا همکاری با دولت برای توسعه راه حل های سیاسی برای رفع نیازهای سیستمی ایالات متحده سیستم بازیافت ، مشارکت بازیافت در هر مرحله از روند بازیافت تأثیر مثبت می گذارد. از سال 2014 ، عامل تغییر غیرانتفاعی 375 میلیون پوند بازیافت قابل بازیافت را از محل دفن زباله هدایت کرد ، 968 میلیون گالن آب صرفه جویی کرد ، از بیش از 420،000 تن گازهای گلخانه ای جلوگیری کرد و میزان قابل توجهی از میزان آلودگی را کاهش داد. در recyclingpartnership.org بیشتر بیاموزید

اخبار مرتبط  CEC Entertainment، Inc برای اعلام نتایج مالی سه ماهه اول 2020 و برگزاری کنفرانس در روز جمعه ، 26 ژوئن 2020

درباره صندوق جهانی حیات وحش (WWF)

WWF یکی از سازمانهای برجسته حفاظت از جهان است که بیش از نیم قرن در حدود 100 کشور برای کمک به شکوفایی مردم و طبیعت کار می کند. WWF با پشتیبانی بیش از 5 میلیون عضو در سراسر جهان به ارائه راه حل های مبتنی بر علم برای حفظ تنوع و فراوانی زندگی در زمین ، متوقف کردن تخریب محیط زیست و مبارزه با بحران آب و هوا اختصاص یافته است. به www.worldwildlife.org مراجعه کنید و با دنبال کردن در مورد آخرین اخبار پایداری ، اطلاعات بیشتری کسب کنیدWWFBetterBizدر توییتر و ثبت نام برای خبرنامه و هشدارهای خبری ما در اینجا.

درباره شبکه جهانی پیمان پلاستیک بنیاد الن MacArthur

از سال 2016 ، ابتکار اقتصاد جدید پلاستیک بنیاد الن MacArthur مشاغل و دولت ها را در پشت چشم انداز مثبت اقتصاد دایره ای برای پلاستیک جمع کرده است. گزارش های 2016 و 2017 New Plastics Economy ، عناوین جهانی را به دست آورده و هزینه های مالی و زیست محیطی ضایعات پلاستیک و آلودگی را نشان می دهد.

شبکه پیمان پلاستیک بنیاد الن مک آرتور پاسخی در سطح جهانی در برابر زباله ها و آلودگی های پلاستیکی است که اشتراک دانش حیاتی و اقدامات هماهنگ شده را امکان پذیر می کند. این یک شبکه از ابتکارات ملی و منطقه ای (چند کشور) است که ذینفعان اصلی را برای اجرای راه حل هایی برای اقتصاد دایره ای برای پلاستیک ، متناسب با هر جغرافیا گرد هم می آورد. هر ابتکار توسط یک سازمان محلی هدایت می شود و مشاغل ، م institutionsسسات دولتی ، سازمان های غیردولتی و شهروندان را در پشت یک چشم انداز مشترک ، با مجموعه ای بلند پروازانه از اهداف محلی متحد می کند.

اطلاعات بیشتر: emf.org/plastics-pact | circulareconomy

CLX-C

منبع شرکت Clorox

لینک های مربوطه

http://www.thecloroxcompany.com