گروه Neiman Marcus با هدف دستیابی به Stylyze ، توانایی های دیجیتالی را تسریع می کند

“در طول یک سال گذشته ، ما پایه و اساس تجارت خود را تقویت کرده ایم. ما می دانستیم که بازگشت دوباره در حال آمدن است و با سرعت بخشیدن به آن بازگشت بازگشت لوکس را تجربه کرده ایم. NMG کاملاً در موقعیت جلب توجه روزافزون مشتریان لوکس قرار دارد. همانطور که ما توانایی های اساسی دیجیتال را توسعه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که ما رشد سودآوری و پایدار داریم جفروی ون رامدونک، مدیر ارشد اجرایی ، گروه Neiman Marcus. “با دستیابی به Stylyze ، ما قادر خواهیم بود استراتژی لوکس یکپارچه خود را ایجاد کنیم ، روابط طولانی مدت با مشتریان لوکس خود ایجاد کنیم که ارزش عاطفی و پتانسیل ارزش بالایی را در طول زندگی ایجاد می کنند. این به ما امکان می دهد با استفاده از فن آوری.”

NMG با پشتیبانی از داده ها و یادگیری ماشین در هر سه کانال مشتری ، در حال حاضر فناوری و راه حل های دیجیتالی بیش از 25 شرکت را برای افزایش و ارتقا تجربه مشتری لوکس به کار گرفته است. NMG همچنان به جستجوی فرصت ها برای تمرکز بیشتر خرده فروشی لوکس خود از طریق خریدها ، مشارکت ها و ایجاد قابلیت های دیجیتال در داخل ادامه می دهد.

ایده مثبت کسب و کار
تجدید ساختار پس از مالی ، NMG به دلیل انعطاف پذیری مجدد مالی ، قادر به سرمایه گذاری استراتژیک مانند خرید Stylyze است. این شرکت در پایان ماه آوریل ، کل بدهی معوق 1.1 میلیارد دلار در مقابل. 5.1 میلیارد دلار سال قبل در حال حاضر نقدینگی NMG بیش از حد در دسترس است 850 میلیون دلار در مقابل. 132 میلیون دلار یک سال پیش و هیچ وام باقیمانده در a 900 میلیون دلار هفت تیر

“گروه نیمان مارکوس بیش از 850 میلیون دلار در نقدینگی این توانایی را به شرکت می دهد که در این مدت انعطاف پذیر و چابک بماند و از طریق استراتژیک در تجارت سرمایه گذاری کند. ون رامدونک گفت: NMG قوی تر از همیشه است – با نقدینگی کافی این توانایی را به شرکت می دهد تا برای حمایت از رشد اخیر دو رقمی و سه رقمی نسبت به سال 2019 برای برترین مارک های لوکس خود به آن نیاز داشته باشیم. ” با استفاده از حرکت خود و تصور مجدد از نحوه نگاه به omnichannel. ما بر ایجاد یک تجربه خرده فروشی لوکس یکپارچه متمرکز شده ایم که شامل ردپای فروشگاه برتر ، بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیکی لوکس ایالات متحده و کانال فروش از راه دور متمایز ما باشد که با استفاده از ابزار مشتری یابی ما ، اتصال برقرار می شود. “

اخبار مرتبط  Kemps در این فصل از تعطیلات از مزایای شیر تجلیل می کند

در سه ماهه سوم مالی NMG (فوریه – آوریل) ، فروش قابل مقایسه در مارس و آوریل نسبت به سال مالی 19 (پیش از شیوع بیماری) بسیار کم بود. نتایج در طی سه ماهه به طور کلی جلوتر از برنامه بود و نشانه هایی از بازگشت تجارت به سطح قبل از همه گیری با تجارت الکترونیکی قوی داشت که تقریباً 35 درصد درآمد را به خود اختصاص داده است.

سرمایه گذاری در برتری دیجیتال
NMG همکاری استراتژیک خود را با Stylyze در سال 2018 آغاز کرد. محصولات و قابلیت های Stylyze در حال حاضر یکی از اجزای مهم پلت فرم فروش از راه دور شرکت و ابزار پیشرو در صنعت ، CONNECT است. همکاران فروش NMG از این پلتفرم برای تعامل دیجیتال با مشتریان خود و ارائه خدمات دستکش سفید که خرده فروش لوکس برای آنها مشهور است استفاده می کنند – مخصوصاً در مورد ظاهر شخصی. از زمان راه اندازی CONNECT ، همکاران فروش بیش از 5،000،000 جلسات نامزدی را به پایان رسانده و صدها هزار سفارش را بر روی سیستم عامل قرار داده اند – این نشان از موفقیت در فروش شخصی و از راه دور دارد.

وی گفت: “ما نمی توانیم از این فرصت برای پیوستن به نیروهایی با چنین رهبر محترم صنعت كه بهترین مشتریان ، مارك ها و كانال های فروش را گرد هم می آورد ، هیجان زده شویم.” کریستن میلر، مدیر عامل و بنیانگذار Stylyze. “شرکت و تیم ما بیش از سه سال است که با NMG کار می کنند و ما آماده هستیم تا به سرعت ، مدل های خدمات منحصر به فرد و متمایز با دیجیتال را تأمین ، تسریع و ارتقا دهیم.”

اخبار مرتبط  SoCalGas و شریک انجمن رستوران های لاتین برای تغذیه کارگران بهداشت و درمان در استان کرن

وی گفت: “این یکی از نمونه های بسیاری است که ما در حال ساخت اکوسیستم دیجیتال خود هستیم و تجارب لوکس” فقط در NMG “را برای مشتریان امکان پذیر می کند.” باب کوپنس، معاون اجرایی رئیس ، مدیر ارشد محصولات و فناوری ، گروه Neiman Marcus. “مشتریان امروز به دنبال تجربه های بی نظیر و بی نظیری هستند که سفر خرید آنها را در هنگام کشف و تعامل با مد بهبود می بخشد. ما یک هماهنگی مشترک با Stylyze داریم و از آوردن فناوری و تیم ستاره ای خود بسیار هیجان زده هستیم.”

در حالی که فناوری Stylyze در حال حاضر از پلتفرم فروش از راه دور NMG و فروش دیجیتال پشتیبانی می كند ، این شركت قصد دارد ویژگی های آن را در ابزارهای دیجیتالی اضافی از جمله تجارت الكترونیكی ، برنامه های تلفن همراه ، كانال های پیام رسانی مانند پیامك ، چت و تماس های تلفنی و سایر مشكلات ادغام كند. کانال ها

انتظار می رود معامله تملک در سه ماهه اول سال مالی 2022 بسته شود ، مشروط به شرایط بسته شدن عادی.

درباره گروه Neiman Marcus
گروه نیمان مارکوس یک تجارت رابطه ای است. ما با عشق در هر کاری که برای مشتریان ، همکاران ، شرکای تجاری و انجمن های خود انجام می دهیم پیشرو هستیم. استراتژی ما در زمینه خرده فروشی لوکس یکپارچه ایجاد روابط طولانی مدت است و این ارتباط است که پتانسیل احساسی و ارزش بالایی را برای مشتریان ایجاد می کند. ما از طریق تخصص 3000+ همکار فروش خود ، در سه کانال فروشگاهی ، تجارت الکترونیکی و فروش از راه دور ارائه می دهیم. سرمایه گذاری در داده ها و فناوری به ما امکان می دهد یک تجربه لوکس شخصی را بسنجیم. مارک های ما شامل نیمان مارکوس، برگدورف گودمن ، آخرین تماس نیمان مارکوس، و هورچوو برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید http://www.neimanmarcusgroup.com.

اخبار مرتبط  مارک های Futurity به حقوق جهانی نسبت به Paul Frank ، برند تحسین شده فرهنگ پاپ و سبک زندگی معروف شده توسط Julius the Monkey مشهور می شوند. برزیل - Português España - español ایالات متحده آمریکا - انگلیسی USA - انگلیسی

اظهارات رو به جلو
گروه نیمان مارکوس بیانیه هایی را در این بیانیه مطبوعاتی گنجانده است که “بیانیه های آینده نگرانه” را تشکیل می دهد. به عنوان یک موضوع کلی ، اظهارات آینده نگرانه عبارتند از: حوادث یا روندها ، انتظارات و باورهای آینده یا پیش بینی شده ، از جمله ، انتظارات شرکت در مورد اقدامات شرح داده شده در اینجا. چنین عباراتی با استفاده از کلماتی مانند “باور” ، “انتظار” ، “قصد” ، “تخمین” ، “پیش بینی” ، “اراده” ، “پروژه” ، “طرح” و عبارات مشابه در ارتباط با هر یک ، مشخص می شوند بحث در مورد عملکرد عملیاتی یا مالی آینده. هرگونه اظهارنظر آینده نگر براساس انتظارات ، برآورد ها و فرضیات فعلی شرکت در مورد رویدادهای آینده خواهد بود و خواهد بود و فقط از تاریخ چنین گزاره هایی قابل اجرا است. به خوانندگان هشدار داده می شود كه به بیانیه های آینده نگرانه اتكا نكنند. چنین اظهارات آینده نگر تضمین کننده عملکرد آینده نیست و شامل خطرات و عدم قطعیت است و نتایج واقعی ممکن است به دلایل متعددی از جمله عوامل خارج از کنترل شرکت از نظر پیشنهادی در این بیانیه مطابقت داشته باشد. این شرکت هیچ تعهدی در مورد به روزرسانی یا اصلاح هرگونه اظهارنظرهای آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع آینده یا غیر آن ، متعهد نیست.

منبع گروه Neiman Marcus

لینک های مربوطه

http://www.neimanmarcusgroup.com