آینده سینما را تجربه کنید ، همانطور که کمپاری اولین فیلم کوتاه ساخته شده با هوش مصنوعی را با الهام از نبوغ خلاق فلینی ایجاد می کند

کمپاری از زمان ایجاد خود ، مرزهای خلاقیت را فراتر از حد معمول قرار داده و شور و استعداد هنرمندان را در زمینه های مختلف در مسیر خلقت باز کرده است. از نام های مشهور جهان ، تا استعدادهای جوان و در حال ظهور ، رابطه Campari و هنرها ، به ویژه سینما ، طی سالها تقویت شده است. کار در تبلیغات با فدریکو فلینی ، برای یکی از معدود همکاری های تجاری وی در سال 1984 ، در سال 2021 Campari Red Diaries: Fellini Forward میراث برند را ادامه می دهد ، با خلاقیت و نوآوری در صنعت سینما با داشتن آینده نگرترین فن آوری ازدواج می کند. با تشکر از یک تیم متخصص از استودیوی تولید و نوآوری واحد 9، ابزارهای اختصاصی هوش مصنوعی مورد کشف و توسعه قرار گرفتند تا نبوغ خلاقانه فدریکو فلینی را از راه هایی که قبلاً هرگز تلاش نشده بود ، کشف کنند. فرانچسکا فابری فلینیخواهرزاده فلینی از همان ابتدا به همراه مدیران درگیر این پروژه بودند زاکاری کانپاری و درا کوپر (مستند)، ماکسیمیلیان نیمان (فیلم کوتاه) و خدمه گسترده تر ، معرفی آنها به برخی از همکاران اصلی فلینی ، تقسیم مشاوره و دانش دست اول عموی او و همچنین مشارکت در انتخاب بازیگران ، طراحی لباس و فیلم نامه نویسی برای این فیلم کوتاه. این همکاری یکپارچه بین هوش انسانی و هوش مصنوعی نشان می دهد که چگونه احساساتی و عقلانی ، عاطفی و داده محور می توانند در کنار هم قرار بگیرند و یک قطعه هنری کاملاً جدید ایجاد کنند.

روی پروژه فرانچسکا فابری فلینی نظرات: “عموی من فدریکو در شیوه های خود برای نشان دادن زندگی با استفاده از عناصر رویایی مانند ابزار ارتباطی اصیل بود. من فکر می کنم پروژه ای مانند این یک روش عالی برای بزرگداشت میراث وی است. اگرچه او از گذشته خود بسیار الهام می گرفت ، اما همیشه به جلو نگاه می کرد. رویکرد مشابهی نیز برای این پروژه با كمپاری اتخاذ شد. ریشه در میراث دارد اما با استفاده از هوش مصنوعی آینده نگر است. “

در طول این روند ، اعضای اصلی خدمه فلینی درگیر شده و با آنها مشورت کردند ، و دیدگاه های اساسی در مورد کارنامه استاد را ارائه دادند. این شامل اپراتور دوربین فلینی نیز بود بلاسکو جیوراتو (دلقک ها ، 1970) ، سه بار طراح صحنه برنده اسکار او دانته فرتی (تمرین ارکستر، 1978 ؛ شهر زنان، 1980 و کشتی بادبان در 1983؛ زنجبیل و فرد ، 1986؛ صدای ماه، 1990) و لوئیجی پیکولو، مدیر Sartoria Farani ، یک مغازه خیاطی مشهور ایتالیایی که لباس های بازسازی شده از برخی از بزرگترین فیلم های فلینی از جمله ساتریکون (1969) ، دلقک ها (1970) و آمارکورد ، (1973) به هر كس تعليم داده شد تا آنچه را كه در اين تلاش تصور مي شود يا نمي تواند تصور كند ، تعريف كنند فلینیسک. این نتیجه در یک فیلم کوتاه جذاب ، در قلب رم به اوج خود رسید ، که زندگی و رویاهای فلینی را با شخصیت های امضا و تنظیمات مشخص در سراسر کشور کاوش می کند.

مستند دونفره مستند ZCDC، زاکاری کانپاری و درا کوپر، ساخت این فیلم کوتاه ، دعوت از متخصصان قابل توجهی از هوش مصنوعی و خلاقیت را ضبط کرد مارکوس دو سوتوی و دکتر. امیلی ال. اسپرات برای پیوستن به مجموعه برای به اشتراک گذاشتن نظر خود در مورد ابتکار عمل. هاوا آلدوبی، مورخ هنر و کارشناس فلینی و همچنین آنیتا تودسکو، همچنین از متصدی گالری کمپاری مشورت شد ، و با ارائه یک دیدگاه التقاطی در مورد موضوع مورد بحث بحث در مورد نقشی را که هوش مصنوعی می تواند در خلاقیت و فراتر از آن بازی کند ، ایجاد کرد.

اخبار مرتبط  شرکای KPS Capital برای دستیابی به کنترل سهام در تجارت محصولات اصلی تیت و لایل در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین

مارکوس دو سوتوی ، کارشناس هوش مصنوعی و خلاقیت می گوید: “ما باید هوش مصنوعی را به عنوان یک همکار فوق العاده ببینیم. این یک ابزار جدید است ، مانند اینکه گالیله یک تلسکوپ می گیرد و می تواند بیشتر از هر زمان دیگری جهان را ببیند. هوش مصنوعی ابزاری است که به ما امکان می دهد داده ها را در مقیاسی تحلیل کنیم که از نظر انسانی ، و احتمالاً نمی توانیم با آن مطابقت داشته باشیم. در این پروژه ، یکی از بزرگترین موفقیتهای هوش مصنوعی گرفتن فیلمهای فلینی و تجزیه و تحلیل هر یک از آنها ، فریم به فریم بود. استفاده از این ابزار در صنعت خلاقیت یک گام بسیار هیجان انگیز به جلو است و در یافتن ایده هایی که در حال حاضر از دست داده ایم کمک خواهد کرد – هوش مصنوعی می تواند به ما کمک کند قالب های خود را برای ایجاد داستان های جدید بشکنیم. ”

از طریق پروژه Campari Red Diaries 2021 Fellini Forward ، کمپاری با هدف ادامه دادن میراث نوآوری و خلاقیت بنیانگذاران آن ، الهام بخشیدن به نسل های آینده و خلاقان در سراسر جهان برای باز کردن احساسات خود است. Campari همچنین یک برنامه کارآموزی منحصر به فرد با دانشجویان درگیر در پروژه های آینده نگرانه Fellini Forward از سراسر جهان از جمله ایجاد کرده است. Centro Sperimentale di Cinematografia (CSC) در ایتالیا، موسسه فیلم آمریکا در لس آنجلس و آکادمی بین المللی علوم سمعی و بصری (CSIA) در سوئیس برای کشف نبوغ خلاق فلینی ، با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و صحبت با اعضای اصلی گروه فیلم در هر مرحله از تولید برای دیدن دست اول نحوه همکاری ذهن انسان ها با هوش مصنوعی برای خلق فیلم کوتاه. “وقتی برای فیلمبرداری سر صحنه حاضر شدم ، واقعاً احساس کردم که مکان ها ، جو و شخصیت ها فلینیسک هستند! الهام بخشترین قسمت این پروژه ، خود فرآیند بود. از ابتدا تا انتها ، من جادویی و فانتزی را دیدم که کاملاً مربوط به خود استاد و هنر او بود ” می گوید جولیا بونوملی، فارغ التحصیل طراحی تولید از CSC. آندره مونافو، یک گرایش عکاسی اضافه می کند “جالب بود که ببینیم چگونه هوش مصنوعی می تواند در کنار تفکر انسان کار کند. من هنوز هم فکر می کنم بدون لمس انسان ، سینما نمی تواند وجود داشته باشد.”

ژان ژاک دوبو ، رئیس بازاریابی ، گروه کمپاری اظهار نظر می کند: “ما بسیار خوشحالیم که با احترام به میراث خلاق یکی از بزرگترین فیلمسازان در تمام دورانها ، فدریکو فلینی ، در سال 2021 با پروژه Campari Red Diaries خود بازگشتیم. ما در Campari به دنبال عبور از مرزهای نوآوری در خلاقیت هستیم و بیش از 160 سال است که این کار را انجام داده ایم ، با این هدف که میراث ماندگاری برای نسل های آینده باقی بماند و آنها را به کشف شور قرمز خود دعوت می کند ، انگیزه خلاقیت که نمی توان نادیده گرفت. ما امیدواریم که تلاش Fellini Forward در گذشته ، و در آینده ، ضمن لذت بردن از کوکتل نمادین Campari مانند Negroni ، به کشف نبوغ خلاقانه در آینده بپردازد.

اخبار مرتبط  قهوه Parks برای تجلیل از سالگرد 2 سال آینده سایت تجارت الکترونیک راه اندازی می شود

اولین بار Fellini Forward در ونیز جشنواره فیلم با یک رویداد فرش قرمز در 7هفتم سپتامبر و پس از آن پرتاب آمریکای شمالی در نیویورک جشنواره فیلم در 29هفتم سپتامبر. این مستند پس از مدت کوتاهی در بسترهای درخواستی (SVOD) در بازارهای منتخب برای همه در دسترس خواهد بود. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشترcampariofficial کانالهای رسانه اجتماعی کمپاری را دنبال کنید.

برای دیدن نیم نگاهی پشت صحنه Fellini Forward ، ویدیوی تیزرنگ YouTube را در اینجا مشاهده کنید: https://bit.ly/Campari-Red-Diaries-Fellini-Forward

# کمپاری # RedPassion # RedDiaries #FelliniForward

www.campari.com
https://www.youtube.com/EnjoyCampari
https://www.facebook.com/Campari
https://instagram.com/campariofficial
https://twitter.com/campari

ویدیو – https://www.youtube.com/watch؟v=vilvGvVFCjo
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1577633/Campari_1.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1577629/Campari_2.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1577630/Campari_3.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1577631/Campari_4.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1577632/Campari_5.jpg

یادداشت ها برای ویراستاران

درباره دفترچه های یادداشت CAMPARI

در سال 2017 ، کمپاری این میراث را ادامه داد و با ایجاد استعدادهای درخشان کلاس جهانی و کارگردانان برنده جایزه ، یک سری فیلم های تجاری و کوتاه برجسته را به عنوان وسیله ارتباطی با ایجاد دفترچه های قرمز Campari ایجاد کرد. از زمان راه اندازی سیستم عامل ، کمپاری با کالیبر بالایی از بازیگران مانند کار کرده است کلایو اون، زوی سالدانا و آنا د آرماس برای زنده کردن کار برخی از بهترین کارگردانان جهان از جمله پائولو سورنتینو، استفانو سولیما و ماتئو گارونه و امسال ، با استفاده از این پروژه ، این برند حتی بیشتر پیش می رود و با همکاری دو مستند مستند ZCDC برای کشف و ادای احترام به نبوغ خلاق مرحوم فدریکو فلینی ، دست در دست آخرین فن آوری های جدید هوش مصنوعی است.

درباره CAMPARI

Campari ، روح قرمز و فراموش نشدنی ایتالیایی که در قلب برخی از معروف ترین کوکتل های جهان نشسته است. کمپاری در سال تاسیس شد میلان در سال 1860 توسط گاسپاره كمپاری و پیشگام پسرش داویده ، كه چیزی را آنچنان متمایز و انقلابی خلق كرد كه از آن پس دستورالعمل مخفی آن تغییر نكرده است. رنگ قرمز پر جنب و جوش ، طعم کم نظیر و چند لایه کامپاری نتیجه تزریق گیاهان ، گیاهان معطر و میوه در الکل و آب است. کمپاری علاوه بر اینکه منحصر به فرد و متمایز است ، بسیار متنوع است و امکانات بی حد و حصر و غیر منتظره ای را ارائه می دهد. کمپاری به عنوان منبع این شور و اشتیاق از طریق ایجاد نبوغ خلاق بنیانگذارانش ، هنرمندان در زمینه های مختلف و بهترین متصدیان بار در جهان ، غریزه های شما را تحریک می کند تا قفل احساسات شما را بازسازی کند ، و باعث ایجاد خلاقیت های بی حد و حصر می شود.

درباره گروه CAMPARI

Campari Group با داشتن بیش از 50 مارک برتر و فوق العاده برتر ، در اولویت های جهانی ، منطقه ای و محلی پخش می شود ، یک شرکت عمده در صنعت ارواح جهانی است. اولویت های جهانی ، تمرکز اصلی این گروه ، شامل آپرول ، اپلتون املاک ، کمپاری ، SKYY ، وحشی ترکیه و گرند مارنیه است. این گروه در سال 1860 تاسیس شد و امروز ششمین بازیکن بزرگ در سراسر جهان در صنعت ارواح برتر است. این توزیع جهانی گسترده است و در بیش از 190 کشور در سراسر جهان با موقعیت های پیشرو در تجارت است اروپا و قاره آمریکا. استراتژی رشد گروه کمپاری با هدف ترکیب رشد ارگانیک از طریق ایجاد نام تجاری قوی و رشد خارجی از طریق خریدهای انتخابی از مارک ها و مشاغل انجام شده است. دفتر مرکزی آن در میلان ایتالیا، کمپاری گروه 22 کارخانه در سراسر جهان دارد و شبکه توزیع خاص خود را در 21 کشور دارد. گروه کمپاری تقریباً 4000 نفر مشغول به کار است. سهام شرکت مادر Davide Campari-Milano NV (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM) از سال 2001 در بورس سهام ایتالیا وارد شده است. برای اطلاعات بیشتر: http://www.camparigroup.com/fa لطفا از ما لذت ببرید مارک ها با مسئولیت پذیری

اخبار مرتبط  اندازه بازار دوربین امنیتی خانه هوشمند ارزش 11.89 میلیارد دلار در سال 2027: Grand View Research، Inc.

درباره واحد 9

UNIT9 با مشهور کردن نام های تجاری از سال 97 ، یک شریک جهانی در زمینه نوآوری است و تنها مأموریت آن ایجاد تجربه های حیرت انگیز در تقاطع خلاقیت کلاس جهانی ، فناوری پیشرفته و ساخت بی عیب و نقص است. آنها از یک تیم چند رشته ای از بینندگان ساخته شده اند ، از نظر تجربه و ماهر هستند: هوش مصنوعی ، تجارب مجازی و ترکیبی ، واقعیت افزوده ، فیلم و انیمیشن ، طراحی محصول ، تجربی ، فناوری های نوظهور ، دیجیتال ، بازی و طراحی تجربه. به همین دلیل AdAge آنها را به عنوان شرکت تولید کننده سال در سال 2019 معرفی کرد و کمپین آنها را به عنوان Tech Company of Year به مدت دو سال در سال های 2020 و 2021 مسح کرد. از طراحی روی کوه ها با روبات های تحت کنترل توییتر تا ساخت عمیق لیونل مسی و ایجاد یک لباس فرش قرمز AR با قابلیت 5G ، UNIT9 برای همیشه در حال یادگیری ، آزمایش ، ساخت و ساخت است و بیش از دو دهه است که در لبه خونریزی نوآوری قرار دارد. 200 نفر ، 5 دفتر ، 9 منطقه زمانی: یک شرکت ، یک هدف: کاری باورنکردنی انجام دهید.

اعتبارات کلیدی مستند

کارگردانان ، درا کوپر، زاکاری کنپاری
تهیه کنندگان، گری کوت، هری استارکی-میدا
تولیدکنندگان اجرایی، آدام دولمان
ویرایشگر، توبی کانوی-هیوز
مدیر عکاسی، مایکل پالئودیموس
آهنگساز، متیو جونت
دستیار تهیه کننده، جو یونس
ارائه کننده، Campari
همکاران ، Francesca Fabbri Fellini ، آنیتا تودسکو، پروفسور مارکوس دو سوتوی
ماکسیمیلیان نیمان، مارک دوسوزا، دکتر. امیلی ال اسپرات، هاوا آلدوبی، دانته فرتی، آندره مونافو، جولیا بونوملی

اعتبار کلیدی فیلم کوتاه

مدیر ، ماکسیمیلیان نیمان
تهیه کننده، هری استارکی-میدا
ویرایشگر، الکس برت
آهنگساز، جاسکا ویهل
مدیر عکاسی، جلال الدین تراوتمن
طراح لباس، دانیل سیانسیو
طراح تولید، لورا پوزاگلیو

قالب

جوان فلینی، سیمون کوپو
زن قرمز، نوا لئونی
دریادار، هال یامانووچی
زن در پوست / شیر، Cetty Arancio
خنده زن / طاووس، اولینا مگناگی
پنگوئن ها، لوکا ماسارو، والریو مالورنی، پیترو رومانو
فیل، زاگور بورگسی
نوازندگان گروه، مارکو کربونی، جیانکارلو گروکو، Gebremeskek D Yemane
دلقک ها، ایلاریا سکر، فرانچسکو ریویستا
بارمن، وینچنزو ایانتورو
فلینی پیر، ماریانو آپره
دستیار فلینی، ناو غوترا

تولید دیجیتال / توسعه هوش مصنوعی

کارگردان خلاق، ماکسیمیلیان نیمان
مدیر طرح، مارک دوسوزا
تهیه کننده اجرایی، مارتینو باتی
تهیه کننده، یی نونگ دونگ
مدیر پروژه، پیوتر پرزیگودا
مفهوم خلاق ، داویده بیانکا
فیلمنامه نویس، اروس تامبارلو
سرب فنی ، اندرو اوتن
مدیر فنی، Maciej Zasada
کارگردان هنری، کارول گورچنی
طراح UX ، مت سیلوراستاین
توسعه صدا ، جاسکا ویهل
مدیر 3D، ساندیپ کمال

اعتبار پروژه

آژانس خلاق ، WT
تولید و توسعه هوش مصنوعی، UNIT9
استراتژی روابط عمومی جهانی، هیل + استراتژی های Knowlton
آژانس خلاق دیجیتال ، ما اجتماعی هستیم
عکاسی، FM

منبع Campari

لینک های مربوطه

http://www.campari.com