چگونه مصرف کنندگان در طول و بعد از Covid-19 برمی گردند

سایکلون مطالعه بازار جهانی را در مورد رفتارهای بازده مصرف کننده منتشر می کند

UTRECHT ، هلند، 21 جولای 2021 / PRNewswire / – 67٪ مردم در آلمان انتخاب می کند که یک بسته برگشتی را به یک نقطه خروج بیاورد ، در حالی که در آن است ایتالیا 62٪ از مردم انتخاب خانه را ترجیح می دهند.

سایکلون ، متخصصان مدیریت بازدهی جهانی ، نتایج مطالعه بازار جهانی خود را در مورد رفتار بازده مصرف کننده منتشر کرده اند. چنین بینشی برای آگاهی از مارک ها و خرده فروشان در مورد چگونگی نزدیک شدن به بازده برای شاد نگه داشتن مشتریان و پیشی گرفتن از رقابت ، ارزشمند است.

در طی همه گیرى ، تجارت الكترونیكى رونق گرفت و افراد بیشتر از هر زمان دیگر به خرید آنلاین پرداختند. به طور طبیعی ، این افزایش منجر به رشد در حجم بازگشت نیز شد. پس از سالها نادیده گرفته شدن ، مارکهای خرده فروشی اکنون اهمیت بهینه سازی بازده خود را برای افزایش تجربه مشتری و بهره وری عملیاتی خود می بینند.

اخبار مرتبط  کاسیو مدل همکاری با Honda Racing را برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد EDIFICE راه اندازی کرد

همانطور که هر مشتری متفاوت است ، تنظیمات بازده او نیز متفاوت است. مطالعه سایکلون با بررسی محبوب ترین و کمترین روش های بازگرداندن اقلام ، برای هر کشور و گروه سنی ، این موضوع را تأیید کرد. مصرف کنندگان پاسخ دادند که در این مدت روشهای بازگشتی ترجیحی آنها به طور کلی افت (39٪) ، وانت (31٪) ، قفل بسته (15٪) و بازگشت به فروشگاه (14٪) بوده است.

از شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز ترجیحات خود در مورد بازده و پایداری س askedال شد ، جایی که 75٪ اظهار داشتند که برای اطمینان از اینکه بازده ها با روشی آگاهانه تر از نظر محیط زیست کنترل می شوند ، امتیازاتی را می دهند.

اخبار مرتبط  "تغییر داستان" راه اندازی پادکست ، اشتراک گذاری اقدام برای الهام بخشیدن به نوآوری

به طور خلاصه ، اگرچه گرایش هایی بین محبوب ترین و کمترین روش های بازگشت در بین مصرف کنندگان ظاهر شده است ، پاسخ ها بسته به جغرافیا و جمعیت شناختی متفاوت است. این نشان می دهد که مارک ها باید نیازهای مصرف کننده را در هر بازار درک کنند ، و برای برآورده ساختن این خواسته ها انعطاف پذیر و سازگار با روند بازگشت خود باشند.

عکس سفید سایکلون را بررسی کنید (بارگیری رایگان) برای کاوش در نتایج نظرسنجی و یادگیری اینکه چگونه اینها به برند شما در بهینه سازی بازده کمک می کند.

https://cycleon.com/Withepaper-consumer-returns-during-and-after-covid-19/

درباره Cycleon / RLG

Cycleon متخصص در زمینه بازده محصول هستند. یک شریک صنعت پیشرو و کامل برای مارک ها و خرده فروشانی که به دنبال بهینه سازی تدارکات معکوس خود هستند.

اخبار مرتبط  استفاده مداوم از ژل الکل نیاز به مراقبت با هیدراتاسیون دارد

Cycleon با پوشش شبکه جهانی ، بازده خرده فروشی ، خدمات و تجارت الکترونیکی از مصرف کنندگان و مشاغل را مدیریت می کند ، در حالی که مسئولیت سفر برگشت را بر عهده دارد ، IT و تدارکات را با هم ترکیب می کند. بازگشت از هوشمندانه از ابتدا به انتها مدیریت می شود ، از شروع بازگشت تا انتقال مجدد نهایی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل ها و خدمات ما ، لطفا از طریق اطلاعات تماس ذکر شده تماس بگیرید.

اطلاعات تماس:
ساختمان Le Mirage
Vliegend Hertlaan 71
3526 KT اوترخت
هلند

واحد بازاریابی
T: +31 30 299 55 00
E: [email protected]
W: www.cycleon.com

منبع سیکلون