Beauty and Ulta Beauty مارک ها و اولین مکان های پیش از آغاز ماه اوت را که پیش بینی می شود اعلام می کنند

“با ادامه تکامل صنایع خرده فروشی و زیبایی ، ما افتخار می کنیم که رهبرانی هستیم که به طور مداوم تجدید تعریف می کنند و تجربیات مهمان را بالا می برند. Ulta Beauty at Target نشان دهنده تعهد ما برای پیشبرد صنعت و حفظ مهمان مهمانان است.” Kecia Steelman، مدیر ارشد عملیاتی ، Ulta Beauty. “تیم های پویای ما با هم همکاری کرده اند تا یک روش مخل و ​​هیجان انگیز برای کشف زیبایی های پرستیژ را با مجموعه ای متشکرانه با نظریه و کارشناسان آگاه و قابل دسترسی برای خدمت به عنوان گورهای زیبایی ایجاد کنند.”

این دو خرده فروش قابل اعتماد بر اساس تخصص خود در زمینه زیبایی ، زیبایی و تجربیات مهمان محور برای ایجاد اولین مقصد خرید در صنعت همکاری کردند. مجموعه ای از برندهای معتبر Ulta Beauty at Target شامل موارد زیر است ، اما محدود نمی شود: آناستازیا بورلی هیلز ، آریانا گراند، bareMinerals ، Bumble and bumble ، Clinique ، Drybar ، IT لوازم آرایشی ، جک بلک، Juvia’s Place ، لوازم آرایشی MAC ، مدیسون رید، مورف ، الگو ، فلسفه ، Smashbox ، سنت تروپز ، یکشنبه رایلی، Tarte ، The Ordinary ، Too Faced ، TULA Skincare ، Ulta Beauty Collection و Urban Decay و غیره. لیست کامل مارک ها ، از جمله برخی از محصولات منحصر به فرد Ulta Beauty ، در A Bullseye View یافت می شود.

“Ulta Beauty at Target در صنعت بی نظیر است ، و به مهمانان این فرصت را می دهد تا مارک های معتبر جدیدی را کشف کنند در حالی که آنها مجموعه زیبایی بی نظیر Target را خریداری می کنند. این همکاری منحصر به فرد یکی دیگر از راه های ارتقا experience تجربه مهمان در کسب و کار چند رده ما برای افزایش ترافیک است و اولویت را به عنوان ما نیازهای مهمانان را از راه های ابتکاری برآورده می کنیم. “ کریستینا هنینگتون، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد رشد ، هدف. “با داشتن دو خرده فروش نیروگاه ، عشق تجاری ، وفاداری و تخصص همه جانبه مارک تجاری ما مهمانان را الهام بخش می کند و سطح تجربه خرید زیبایی را افزایش می دهد.”

اخبار مرتبط  HONOR از ساعت هوشمند ناهموار و لپ تاپ با عملکرد بالا در IFA 2020 Pусский Polski Deutsch رونمایی کرد

اولین Ulta Beauty در مکانهای فروشگاه هدف و تجربه آنلاین

مکان های Ulta Beauty at Target در فروشگاه های Target در سراسر کشور یافت می شود ، که مکمل رد پای فروشگاه های Ulta Beauty است و زیبایی معتبر را بیش از گذشته قابل دسترسی می کند. لیست بیش از 100 مکان در هنگام راه اندازی را می توانید در اینجا بیابید Ulta.com/Target ، با مکان های اضافی برای دنبال کردن در سال های آینده. با ارائه تجربه بیشتر به زندگی ، اعضای تیم آموزش دیده Ulta Beauty به متخصصان زیبایی در صنعت مهمان جهت راهنمایی در جهت کشف و انتخاب محصول می پردازند. هر “فروشگاه در فروشگاه” به طور برجسته ای در نزدیکی بخش زیبایی موجود هدف قرار خواهد گرفت و از نمایشگرهای ویژه ، مناطق کشف و همچنین پیشنهادهای مرتبط با فصلی که در روند هستند ارائه می شود.

این تجربه غوطه وری همچنین در Target.com و در برنامه Target با ظاهر و احساس عالی زندگی خواهد کرد. مهمانانی که Ulta Beauty را در Target خریداری می کنند از جوایز Target Circle و Ultamate Rewards بهره مند می شوند. کسانی که بصورت آنلاین خرید می کنند از حمل رایگان برای سفارشات واجد شرایط و خدمات پیشرو در همان روز صنعت Target ، Drive Up ، سفارش و تحویل همان روز با Shipt در مکان های شرکت کننده فروشگاه لذت می برند.

اخبار مرتبط  سی و 5 سرمایه همکاری جدید با ProXR را اعلام کرد

بیانیه های رو به جلو
اظهارات این نسخه در مورد فروشگاه های Target اضافی که شامل Ulta Beauty at Target خواهد بود ، اظهاراتی آینده نگرانه به مفهوم قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 است. چنین اظهاراتی در معرض خطرات و عدم اطمینان است که می تواند باعث شود نتایج واقعی تفاوت اساسی داشته باشند از گفته های آینده نگر. از جمله این خطرات و عدم اطمینان می توان به توانایی شرکت ها برای دستیابی به توافق در مورد مکان های فروشگاه های آینده و طراحی و راه اندازی “فروشگاه های فروشگاه” اشاره کرد. علاوه بر این ، سایر خطرات و عدم قطعیت های مهم Target در پرونده های عمومی آن در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) شرح داده شده است ، از جمله عوامل خطر موجود در گزارش سالانه آن در فرم 10-K برای سال مالی پایان یافته 30 ژانویه 2021. سایر خطرات مهم و عدم اطمینان برای Ulta Beauty در پرونده های عمومی آن با SEC شرح داده شده است ، از جمله عوامل خطر موجود در گزارش سالانه آن در فرم 10-K برای سال مالی پایان یافته 30 ژانویه 2021. اظهارات آینده نگر فقط از تاریخ ارائه آنها صحبت می کنند و نه Target و نه Ulta Beauty هیچ تعهدی را برای به روزرسانی هر بیانیه آینده نگر متعهد نمی شوند.

اخبار مرتبط  تحقیقات جدید افزایش تبخیر مکرر شاهدانه را در میان سالمندان دبیرستان ایالات متحده نشان می دهد

درباره هدف
مینیاپولیسشرکت تارگت مبتنی بر (NYSE: TGT) در بیش از 1900 فروشگاه و در Target.com به مهمانان خدمات ارائه می دهد. از سال 1946 ، تارگت 5 درصد از سود خود را به جوامع داده است که امروز معادل میلیون ها دلار در هفته است. برای آخرین شمارش فروشگاه ها یا کسب اطلاعات بیشتر ، به Target.com/Pressroom مراجعه کنید. برای نگاهی به پشت صحنه Target ، به Target.com/abullseyeview مراجعه کنید یا دنبال کنید @ TargetNews در توییتر.

درباره Ulta Beauty
Ulta Beauty (NASDAQ: ULTA) بزرگترین خرده فروش زیبایی ایالات متحده و بهترین مقصد زیبایی برای لوازم آرایشی ، عطر ، محصولات مراقبت از پوست ، محصولات مراقبت از مو و خدمات سالن است. از سال 1990 ، این شرکت همه چیز زیبایی را گرد هم آورده است ، همه در یک مکان با بیش از 25000 محصول از تقریباً 500 مارک زیبایی آراسته و در حال ظهور در همه گروه ها و امتیازات ، از جمله برچسب خصوصی Ulta Beauty. Ulta Beauty همچنین در هر فروشگاهی دارای خدمات آرایش و خدمات آرایشگاه ، خدمات زیبایی ، آرایش و آرایش ارائه می دهد. Ulta Beauty فروشگاه های خرده فروشی را در 50 ایالت اداره می کند و همچنین محصولات خود را از طریق وب سایت خود ، که شامل مجموعه ای از نکات ، آموزش ها و محتوای اجتماعی است ، توزیع می کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ulta.com مراجعه کنید.

SOURCE Target Corporation

لینک های مربوطه

www.target.com