چگونه قهوه Costa از محصولات Comarch برای وفاداری مشتری استفاده می کند (و بیشتر)

KRAKOW ، لهستان ، 25 اوت ، 2020 / PRNewswire / – در سال 1971 در لندن تأسیس شد ، قهوه Costa دومین زنجیره بزرگ کافی شاپ در جهان و بزرگترین آن در انگلستان است. کاستا با نزدیک به 50 سال تجربه در دنیای قهوه ، بیش از 3800 فروشگاه در 32 کشور جهان دارد و تقریباً 20،000 عضو تیم دارد. کاستا در سطح جهان رشد می کند و به عنوان یک شرکت قهوه در کل ، کاستا این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که هر زمان دیگری ، صرف نظر از فروشگاهی که در آن هستند ، با کمک یک دستگاه کاست اکسپرس ، از قهوه کاستا لذت ببرند. خانه یا در حال حرکت.

کامارچ سه سال گذشته شریک فناوری کاستا بوده است ، مهمتر از همه با بهترین کیفیت ابزار اختصاصی مشتری را به شرکت ارائه می دهیم مدیریت وفاداری Comarch (CLM) ، سیستمی که به کاربران امکان می دهد با حداقل تلاش ، برنامه های وفاداری ساده و پیچیده را نیز ایجاد و مدیریت کنند مدیریت کمپین کامارچ (CCM) ، سکویی است که به تعریف و اجرای کمپین های بازاریابی چند کانال کمک می کند.

اخبار مرتبط  Scholle IPN نام تجاری جدید شرکت را معرفی می کند

با تشکر از طیف گسترده ای از ویژگی های آن ، از جمله تقسیم بندی ، تبلیغات روزانه ، نظرسنجی ها و قرعه کشی ها ، سیستم مدیریت وفاداری ما به کاستا کمک کرده است تا استراتژی بازاریابی خود را طراحی کند و در نهایت وفاداری مشتری را با راندمان برتر سوق دهد.

این سیستم زمینه را برای انواع ابتکارات ایجاد شده پیرامون ارادت به مشتری هموار کرده است. به عنوان مثال ، او نقش مهمی در ایجاد سفارش موبایل Costa داشته است ، یک برنامه ویژه تلفن همراه است که به مشتریان قهوه Costa اجازه می دهد تا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و بپردازند مدتها قبل از رسیدن به فروشگاه کوستا و آنجا را انتخاب کردند.

اخبار مرتبط  Natura & Co در سه ماهه اول با رشد چشمگیر فروش دیجیتال و جهش بیش از 400٪ در Ebitda ، 26 درصد درآمد کسب کرده است

CLM همچنین پایه های باشگاه قهوه کاستا را ایجاد کرده است ، سکویی که توسط مشتریان Costa برای جمع آوری امتیازات وفاداری در همه نقاط فروش استفاده شده است – فروشگاه های فیزیکی ، ماشین های سفارش سفارش موبایل و کاستا اکسپرس – به علاوه تجارت در فنجان های رایگان قهوه و سایر جوایز هیجان انگیز.

بیشتر از تا به امروز 6 میلیون عضو فعال برنامهمنصفانه است که بگوییم پروژه وفاداری ما با قهوه کاستا یک موفقیت بزرگ است – اما کار ما هنوز به پایان رسیده است.

اخبار مرتبط  تحقیقات بازار متفقین گفت: بازار روغن ماهی تا سال 2027 با قیمت 5.8٪ CAGR ، 2.84 میلیارد دلار در سطح جهانی ، به دست آورد.

در این مرحله ، قهوه کاستا از سه راه حل اصلی کامارچ برای بهبود عملکرد تجاری خود استفاده می کند: مدیریت وفاداری ، مدیریت کمپین و هوش تجاری. با توجه به برنامه های آینده ، در حال حاضر بحث درباره اجرای آخرین هوش مصنوعی و سازوکارهای آن فراگیری ماشین که می تواند با ارائه پیشنهادهایی که با ترجیحات آنها مطابقت دارد ، به Costa در شناسایی الگوهای فردی در رفتار مشتری کمک کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد همکاری ما با قهوه کاستا بدانید ، در تماس باشید. در ضمن ما از شما می خواهیم که به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1139881/Comarch_Logo.jpg

لینک های مربوطه

https://www.comarch.com/

SOURCE Comarch S.A.