با یک برنامه غذایی هوشمندانه از سلامتی خود محافظت کنید

بر اساس انجمن قلب آمریکا و انجمن دیابت آمریکا ، یک برنامه غذایی هوشمندانه برای بیش از 30 میلیون نفر در ایالات متحده که مبتلا به دیابت نوع 2 هستند و در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته مغزی دو برابر هستند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ابتکار عمل دیابت را از طریق قلب بشناسید. هنگام مدیریت دیابت و سلامت قلب ، ایجاد یک برنامه غذایی ثابت با تعادل مناسب می تواند یک ابزار قدرتمند باشد.

تغذیه سالم اعم از اینکه شرایط بهداشتی موجود را کنترل می کنند یا نه ، مزایایی را برای کل خانواده فراهم می کند. این دستور تهیه مرغ پارمزان پخته شده در هر وعده حاوی 30 گرم پروتئین است اما تنها 280 کالری دریافت می کند. برای یک روش خوشمزه برای افزایش مصرف سبزیجات ، سعی کنید غذای مرغ بدون قند را با لوبیا سبز با قارچ و پیاز جفت کنید.

کلید احساس بهترین حالت با اولین وعده غذایی روز شروع می شود. صبح را با استفاده از این ژامبون و کلم بروکلی فریتاتا – جایگزین کم قند ، کم چربی و کم کالری به جای غذاهای سنتی حاوی چربی و شکر – صبح را با یادداشت های مغذی شروع کنید. با استفاده از این دستورالعمل ، شما خود را برای یک روز سالم آماده می کنید و انرژی لازم را برای زندگی کامل آن می گیرید.

دستورالعمل های بیشتری پیدا کنید و درباره مدیریت ارتباط بین دیابت و سلامت قلب بیشتر بدانید در KnowDiabetesbyHeart.org/Recipes.

مرغ پارمزان پخته
دستور تهیه مجوز از دانستن دیابت توسط قلب
زمان آماده سازی: 15 دقیقه
زمان پخت: 18 دقیقه
وعده ها: 4 (مرغ 3 اونس در هر وعده)


اسپری آشپزی

1

تخم مرغ بزرگ

1

قاشق غذاخوری آب

2

قاشق چای خوری روغن زیتون

1/3

فنجان نان خرد شده ریز خرد شده ، کم سدیم و دانه کامل

1/3

فنجان پنیر پارمزان خرد یا رنده شده

2

قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده

1/2

قاشق چای خوری پونه کوهی خرد شده

1/4

فلفل قاشق چای خوری

4

سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست (هر کدام حدود 4 اونس) ، همه چربی های قابل مشاهده دور ریخته می شوند ، تا ضخامت 1/4 اینچ صاف می شوند

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید و یک ظرف پخت 13 در 9 در 2 اینچ را با اسپری آشپزی کمی بپاشید.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor لوازم جانبی متنوعی برای استخرهای شنا (SOG-496) توسعه می دهد

در یک ظرف کم عمق ، تخم مرغ ، آب و روغن را بزنید. در یک ظرف کم عمق یا پای مخصوص ، نان ترد ، پنیر پارمزان ، جعفری ، پونه کوهی و فلفل را با هم هم بزنید. مرغ را در مخلوط تخم مرغ و سپس در مخلوط خرده آغشته کنید ، در هر مرحله بچرخانید تا بپزد و بیش از حد را به آرامی از بین ببرید. با استفاده از نوک انگشتان ، مخلوط پوشش را به آرامی فشار دهید تا به مرغ بچسبد. مرغ ها را به صورت یک لایه در ظرف پخت بچینید. مرغ را با اسپری پخت و پز به آرامی اسپری کنید.

آن را به مدت 15-18 دقیقه بپزید ، یا تا زمانی که مرغ دیگر در مرکز صورتی نباشد و لایه رویی آن قهوه ای طلایی شود.

اطلاعات تغذیه ای در هر وعده: 280 کالری ؛ 80 کالری از چربی ؛ 9 گرم چربی کل 2.5 گرم چربی اشباع شده 0 گرم چربی ترانس 1 گرم چربی اشباع نشده 4 گرم چربی اشباع نشده 125 میلی گرم کلسترول ؛ 340 میلی گرم سدیم ؛ 530 میلی گرم پتاسیم ؛ 18 گرم کربوهیدرات کل ؛ 4 گرم فیبر غذایی؛ 0 گرم شکر 0 گرم شکر اضافه شده 30 گرم پروتئین 370 میلی گرم فسفر. گزینه ها / مبادلات: 1 نشاسته ، 4 پروتئین بدون چربی.

ژامبون و کلم بروکلی فریتاتا
دستور تهیه مجوز از دانستن دیابت توسط قلب
زمان آماده سازی: 10 دقیقه
زمان پخت: 25 دقیقه
وعده های غذایی: 4 (1/4 فریتاتا در هر وعده)


اسپری آشپزی

2

فنجان سیب زمینی بدون چربی یخ زده O’Brien ، ذوب شده

6

گلهای گلدان کلم بروکلی ، شسته شده در آب سرد ، تخلیه می شوند اما خشک نمی شوند

8

سفیده های بزرگ

1

تخم مرغ بزرگ

4

اونس ژامبون کم سدیم و کم چربی (بدون عمل ، بدون نیترات / نیتریت) ، به مکعب های 1/4 اینچ برش داده می شود

1/4

شیر فاقد چربی

1/4

فلفل قاشق چای خوری

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

اخبار مرتبط  شرکای Huawei IGG و Lilith Games از بازی های موبایل در حال رونق در AppGallery در سراسر جهان رونمایی می کنند

یک تابه مخصوص فر را با اسپری پخت و پز به آرامی اسپری کنید. روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. از روی حرارت بردارید. سیب زمینی ها را داخل تابه بریزید. با اسپری پخت و پز به آرامی اسپری کنید. 5-4 دقیقه یا تا زمانی که سیب زمینی ها قهوه ای طلایی شوند ، گاهی اوقات هم بزنید تا بپزد.

در یک کاسه مایکروویو ، کلم بروکلی را که روی آن پوشانده شده ، برای مدت 3-3 دقیقه روی حرارت مایکروویو بگذارید یا تا زمانی که نرم شود. در آبکش آبکش کنید. کلم بروکلی را درون سیب زمینی ها هم بزنید.

در یک کاسه متوسط ​​سفیده و تخم مرغ را هم بزنید. ژامبون ، شیر و فلفل را بزنید. مخلوط را روی سیب زمینی و کلم بروکلی بریزید. خوب به هم بزنید.

به مدت 15-18 دقیقه یا تا زمانی که تخم مرغ ها تنظیم شوند ، آن را بپزید.

اطلاعات تغذیه ای در هر وعده: 180 کالری؛ 30 کالری از چربی ؛ 3 گرم چربی کل 1 گرم چربی اشباع شده 0 گرم چربی ترانس 0.5 گرم چربی اشباع نشده 1.5 گرم چربی اشباع نشده 60 میلی گرم کلسترول ؛ 460 میلی گرم سدیم ؛ 570 میلی گرم پتاسیم ؛ 17 گرم کل کربوهیدرات 2 گرم فیبر غذایی؛ 4 گرم شکر 1 گرم شکر اضافه شده 18 گرم پروتئین ؛ 210 میلی گرم فسفر. گزینه ها / مبادلات: 1 کربوهیدرات ، 2 پروتئین بدون چربی.

لوبیای سبز با قارچ و پیاز
دستور تهیه مجوز از دانستن دیابت توسط قلب
زمان آماده سازی: 10 دقیقه
زمان پخت: 10 دقیقه
وعده ها: 4 (1/2 فنجان در هر وعده)

اخبار مرتبط  وفاداری Juggernaut اعطای حق ثبت اختراع ایالات متحده برای موتور قوانین وفاداری

اب

8

اونس لوبیا سبز ، اصلاح شده

2

قاشق چای خوری روغن زیتون

4

اونس قطعه قارچ ، ساقه دور ریخته می شود

1/2

پیاز نازک پیاز

1

حبه سیر متوسط ​​، چرخ کرده

1/8

یک قاشق چایخوری نمک

2

قاشق چای خوری آب لیمو تازه

1

فلفل دلمه ای

یک قابلمه متوسط ​​3/4 را پر از آب کنید. روی حرارت زیاد بپوشانید تا جوش بیاید. لوبیا سبز را بدون اینکه پوشانده شود ، 5 دقیقه یا تا زمانی که نرم شود ، بپزید. خوب در آبکش آبکش کنید.

در یک ماهیتابه نچسب متوسط ​​، روغن را روی حرارت متوسط ​​تا زیاد گرم کنید و بچرخانید تا کف آن را بپوشانید. قارچ ، پیاز ، سیر و نمک را 5 دقیقه یا تا زمانی که قارچ نرم و کمی برشته شوند ، مرتباً هم بزنید ، بپزید. آب لیمو ، فلفل و لوبیا سبز پخته شده را بهم بزنید.

اطلاعات تغذیه ای در هر وعده: 60 کالری ؛ 25 کالری از چربی؛ 2.5 گرم چربی کل ؛ 0.5 گرم چربی اشباع شده 0 گرم چربی ترانس 0.5 گرم چربی اشباع نشده 1.5 گرم چربی اشباع نشده 0 میلی گرم کلسترول ؛ 60 میلی گرم سدیم 300 میلی گرم پتاسیم ؛ 9 گرم کربوهیدرات کل 2 گرم فیبر غذایی 4 گرم شکر 0 گرم شکر اضافه شده 2 گرم پروتئین 70 میلی گرم فسفر. گزینه ها / مبادلات: 2 سبزی ، 1/2 چربی.

مایکل فرانسوی
[email protected]
1-888-824-3337
editors.familyfeatures.com

درباره سندیکا تحریریه ویژگی های خانواده
یک منبع اصلی برای غذای با کیفیت بالا ، سبک زندگی و محتوای خانه و باغ ، Family Features نکات موضوعی و فصلی ، غذاهای آماده ، اطلاعات ، دستور العمل ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک و موارد دیگر را به خوانندگان ارائه می دهد. مقالات و اطلاعات اضافی را در Culinary.net و eLivingToday.com بیابید.

SOURCE سندیکا تحریریه ویژگی های خانواده

لینک های مربوطه

http://www.familyfeatures.com