برنامه جدید آنلاین آموزش آلرژی غذایی برای مدارس و کارکنان مراکز مراقبت های روزانه را ارائه می دهد

نیویورک، 15 ژوئن 2021 / PRNewswire / – Belay ، یک شرکت اختصاص یافته در یافتن راه حل هایی برای نیازهای برآورده نشده کودکان و خانواده های آسیب دیده از آلرژی های غذایی تهدید کننده زندگی ، از راه اندازی یک برنامه آموزش آنلاین جدید برای مدارس و مراکز مهد کودک در ایالت نیویورک. این برنامه ، با مشارکت بنیاد الیجا علوی ، www.elijahalavifoundation.org ، تنها برنامه آموزش آلرژی غذایی است که توسط معتبرین بین المللی برای آموزش و آموزش مداوم (IACET) معتبر شناخته شده است و هدف آن ایجاد مدارس به یک محیط امن برای همه کودکان توسط آماده سازی مراقبان و م institutionsسسات آموزشی برای اینکه بتوانند بلافاصله و به طور موثر به بحران های آلرژی غذایی پاسخ دهند. برنامه Belay نه تنها استاندارد طلایی را در آموزش آلرژی غذایی ارائه می دهد ، بلکه از کارکنان مهد کودک و مدارس ابتدایی به برنامه های مدیریت آلرژی غذایی مناسب ، برنامه های ایمنی و آمادگی اضطراری ، همچنین پوسترها ، اسناد و مدارک و فناوری پشتیبانی می کند و اطمینان حاصل می کند. ایمنی را برای کودکان حساس به غذا بهبود می بخشد.

با همه گیر شدن بیماری همه گیر در حال حاضر ، مراکز مهد کودک و مدارس تحت فشار هستند تا اطمینان حاصل کنند که تا ماه سپتامبر آنها با پروتکل های ایمنی مدارس که از طرف دولت تعیین شده مطابقت دارند. لایحه الیاس ، که در سپتامبر سال 2019 توسط فرماندار کوومو امضا شد ، همه اینها را مجاز می داند ایالت نیویورک برنامه های کودک و مهد کودک آموزش آلرژی غذایی را برای همه کارکنان ارائه می دهد و برنامه هایی را برای جلوگیری و رفع موثر موارد اضطراری آنافیلاکتیک اجرا می کند. (ایالات اضافی مانند ایلینوی و پنسیلوانیا قوانین مشابهی وضع خواهد شد). این قانون است ، اما آیا این پروتکل ها و سیاست های آمادگی برای آلرژی اعمال می شود؟ آیا کارکنان در شرایط اضطراری به درستی آموزش دیده اند؟ آیا آنها می توانند علائم واکنش آنافیلاکتیک را شناسایی و شناسایی کنند؟

برای آماده شدن برای بازگشت کودکان به کلاس ، برنامه های مراقبت روزانه Head Start / PEACE، Inc. ایالت نیویورک شهرستان اونونداگا، و همچنین سایر مدارس و مراکز مراقبت از کودکان در سراسر کشور ، ثبت نام کرده اند. ثبت نام در برنامه آموزش Belay اکنون باز است که به صورت آنلاین برای همه مراکز و مدارس مراقبت از کودکان در دسترس خواهد بود ایالت نیویورک و در سراسر کشور از همان اول اوت.

برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر ، مدارس و مراکز مراقبت های روزانه توصیه می شود به https://training.webelay.com/ مراجعه کنند.

آموزش آلرژی غذایی

اطلاعات تماس نام: دکتر ابی هرتزیگ، بنیانگذار ، و مدیر عامل شرکت Belay Phone: 416-618-8615
پست الکترونیک: [email protected]

پرونده های مرتبط

Belay Core Press Release.pdf

ایلینویز – بیانیه مطبوعاتی Belay.pdf

تصاویر مرتبط

elijahs-law.jpg
قانون الیاس
یک برنامه آنلاین جدید آموزش آلرژی غذایی را برای مدارس و کارکنان مراکز مراقبت های روزانه ارائه می دهد

منبع بلی

Generations 80YO از مشروب فروشی گلنلیوت ارائه شده در مشارکت با سر دیوید آجای اوبه

ارجاع شده توسط نویسنده معروف ویسکی چارلی مک لین به عنوان “پدر مالت تنها” ، جورج اورکوهارت با شور و حرارت اعتقاد داشت که باید هر ویسکی را به حالت کامل رساند تا زمانی که چنگال و روح با هم ترکیب شوند و کیفیت مطلوبی را ایجاد کنند و آماده تقسیم شود. زمان Cask 340 80 سال بود – بیشتر از هر ویسکی اسکاچ در طول تاریخ.

بر 5 فوریه 2020با تکیه بر مهارت و تجربه منحصر به فرد بیش از 125 سال ، تصمیم بر این شد که سرانجام چرخش گرانبها چاشنی را بطری کند و در مجموع 250 آبگیر تولید کند.

توضیح می دهد: “اینکه این ویسکی – قدیمی ترین مالت تک اسکاچی که بطری بسته بندی شده است – با قدرت 44.9٪ ABV همچنان پر از عطر و طعم زنده باقی مانده است ، گواهی بر دانش انتقال یافته به نسل های متوالی خانواده من است” استفان رانکین، مدیر پرستیژ در Gordon & MacPhail Whiskys ، و عضو نسل چهارم خانواده صاحب این شرکت است.

بیش از 125 سال ، Gordon & MacPhail توسط یک مأموریت ساده هدایت می شود: ایجاد ویسکی اسکاچ مالت با کیفیت استثنایی. از طریق چهار نسل مالکیت خانوادگی ، این شرکت با بیش از 100 کارخانه تقطیر اسکاتلندی چوب خزانه های خود را مطابقت داده است. همین عمق و وسعت تجربه منحصر به فرد است که گوردون و مک فیل را قادر می سازد تا بلوط ، روح و زمان را برای ایجاد ویسکی های نمادین که در هیچ جای دنیا یافت نمی شوند ، ترکیب کند.

جشن گرفتن از جان و جورج اورکهارت چشم انداز ، Gordon & MacPhail با معمار و طراح مشهور بین المللی ، سر دیوید آجایا OBE همکاری کرده است ، تا یک مخزن منحصر به فرد و جعبه بلوط برای نگهداری از گرانترین ویسکی جهان تا به امروز ایجاد کند. Adjaye به عنوان “معماری با حساسیت و بینش یک هنرمند” توصیف شد ، به عنوان یک شریک خلاق یک انتخاب طبیعی بود. مردی که دارای ارزشهای هنری ، میراث و صنعتگری شرکت است.

“هنگام همکاری ، من از نظر صنعت ، اعتقادات و سنت هایشان به دنبال شرکای همفکر هستم. من سخت گیری و وسواس گوردون و مک فیل را در مورد محصولات و کارشان دوست داشتم – یک تعهد عاشقانه که فرد را قادر به انجام کارهای استثنایی می کند. مشارکت ما بسیار آلی احساس می شود ، “Adjaye بیان می کند.

“بالغ شدن یک مالت اسکاچ بیش از هشت دهه یک هنر است.” اوین مکینتاش، مدیر عامل در گوردون و مک فیل ، “از بسیاری جهات شبیه معماری است که در آن شما چیزی را ایجاد می کنید که نیاز به مقاومت در برابر زمان دارد. هیچکدام نمی توانند عجله کنند. هر دو سر دیوید و گوردون و مک فهیل تعهد خود را برای سرمایه گذاری در آینده دارند. هر دوی ما اهمیت ایجاد چیزی استثنایی را می دانیم ؛ میراثی برای نسل های آینده به جا گذاشته است.

به همان روشی که 50 سالگرد آن با طلا گرامی داشته می شود ، 80 سال به طور سنتی با بلوط نماد می شود – بازتاب خوشایند این ویسکی ، که به مدت هشت دهه در بلوط گهواره است. قربان دیوید آجایی دیسک خیره کننده و پرونده در نشان داده خواهد شد سپتامبر 2021، با پلاگین شماره 1 در اوایل حراج Sotheby’s اکتبر 2021. برای ادامه موضوع میراث ، درآمد حراج منهای هزینه ها به موسسه خیریه برنده جوایز اسکاتلندی Trees for Life اهدا می شود که مأموریت آنها بازسازی جنگل کالدونیان است.

“شایسته است که این نسخه میراثی مرتبط ، ارزشمند و طولانی مدت با مزایای مستقیم برای بسیاری فراهم کند” ، اوین مکینتاش.

دامنه Generations از Gordon & MacPhail قبلاً برخی از طولانی ترین ویسکی های تک مالت رسیده را که بطری بسته اند ارائه داده است. هنگامی که سرانجام Gordon & MacPhail Generations 80YO از مشروب فروشی Glenlivet رونمایی می شود ، شهرت آن بیشتر خواهد شد.

ثبت علاقه از طریق: gordonandmacphail.com

Adjaye.com

Sothebys.com

Treesforlife.org.uk

gordonandmacphail

یادداشت ها برای ویرایشگر:

درباره Gordon & MacPhail Generations Range

نام “Generations” نشان دهنده دهه های زیادی است که این ویسکی ها برای بلوغ و چهار نسل مالکیت شرکت توسط یک خانواده باقی مانده اند. محدوده Gordon & MacPhail’s Generations برخی از طولانی ترین ویسکی های اسکاچ مالت با بالاترین بالغ را که تاکنون بسته بندی شده است ، ارائه می دهند که نشان دهنده لحظه های نمادین اسکاتلند تاریخ مایع نسخه های قبلی “نسل ها” عبارتند از: نسل های 70 ساله از مشروب فروشی Mortlach. نسل های 70 ساله از مشروب فروشی گلنلیوت. نسل های 70 ساله از کارخانه تقطیر گلنلیوت (انتشار دو) نسل های 75 ساله از کارخانه تقطیر Mortlach.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید: g &[email protected]، +44 (0) 20 7940 2900

ویدیو – https://www.youtube.com/watch؟v=_GNWjwSv0c8
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1530998/Gordon_MacPhail_Cask_340.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1531000/Gordon_MacPhail_David_Adjaye.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1531001/Gordon_MacPhail_Stephen_Rankin.jpg
لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1531008/Gordon_MacPhail_Logo.jpg

SOURCE Gordon & MacPhail

بازار مبلمان چوبی | 48.48 میلیارد دلار رشد انتظار می رود طی سالهای 2021-2025

گزارش های عمیق تحقیقات بازار Technavio شامل تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و تکنیک های اعتبار سنجی برای کمک به رهبران صنعت در بهبود تجارت خود است.
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

بازار پراکنده است و در طول دوره پیش بینی درجه تقسیم سرعت می گیرد. صنایع اشلی مبلمان ، گودرج و بویس ساخت شرکت آموزشی ویبولیتین ، هرمان میلر شرکت ، HNI شرکت ، اینتر IKEA هولدینگ BV ، لورا اشلی هولدینگ Plc ، Okamura شرکت ، Steelcase شرکت ، ویلیامز-سونوما شرکت ، و Yihua Enterprise (Group) Co. Ltd. برخی از شرکت کنندگان عمده در بازار هستند. عواملی مانند رشد صنعت املاک و مستغلات و ساخت و ساز ، افزایش تقاضا برای مبلمان لوکس و جایگزینی چوب با مبلمان چوبی کامپوزیت ، فرصت های رشد بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از فرصت های موجود ، فروشندگان بازار باید جای خود را در بخش های با رشد سریع تقویت کنند ، در حالی که موقعیت های خود را در بخش های رشد کند حفظ می کنند.

بازار مبلمان چوبی 2021-2025: تقسیم بندی

بازار مبلمان چوبی به شرح زیر تقسیم بندی شده است:

  • کاربرد
  • جغرافیایی
    • APAC
    • اروپا
    • آمریکای شمالی
    • آمریکای جنوبی
    • خاورمیانه و آفریقا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند جهانی تأثیرگذار بر آینده تحقیقات بازار ،
یک نمونه رایگان بارگیری کنید:
https://www.technavio.com/talk-to-us؟report=IRTNTR44528

بازار مبلمان چوبی 2021-2025: تجزیه و تحلیل و دامنه فروش

برای کمک به مشاغل در بهبود موقعیت بازار خود ، بازار مبلمان چوبی تجزیه و تحلیل دقیق از حدود 25 فروشنده فعال در بازار را ارائه می دهد. برخی از این فروشندگان عبارتند از: Ashley Furniture Industries Inc.، Godrej & Boyce Manufacturing Co. Ltd.، Herman Miller Inc.، HNI Corp.، Inter IKEA Holding BV، Laura Ashley Holdings Plc، Okamura Corp.، Steelcase Inc.، Williams-Sonoma. Inc. ، و Yihua Enterprise (Group) Co. Ltd.

این گزارش همچنین شامل موارد زیر است:

  • مبلمان چوبی اندازه بازار
  • روند بازار مبلمان چوبی
  • تجزیه و تحلیل صنعت بازار مبلمان چوبی

جایگزینی چوب با مبلمان چوبی کامپوزیت احتمالاً به عنوان یکی از محرک های اصلی بازار ظهور می کند. با این وجود چالش های هزینه ای که سازندگان و فروشندگان با آن روبرو هستند ممکن است رشد بازار را تهدید کند.

گزارش های تحقیقاتی ما در مورد بازار مبلمان چوبی با پشتیبانی از هوش رقابتی و محک ، برای ارائه پشتیبانی ورود ، مشخصات مشتری و M & As و همچنین پشتیبانی از استراتژی رفتن به بازار طراحی شده اند.

بازار مبلمان چوبی 2021-2025: نکات برجسته اصلی

  • CAGR بازار در دوره پیش بینی 2021-2025
  • اطلاعات دقیق در مورد عواملی که به رشد بازار مبلمان چوبی در پنج سال آینده کمک می کند
  • برآورد اندازه بازار مبلمان چوبی و سهم آن در بازار مادر
  • پیش بینی روندهای آینده و تغییر در رفتار مصرف کننده
  • رشد بازار مبلمان چوبی
  • تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی بازار و اطلاعات دقیق در مورد فروشندگان
  • جزئیات جامع عواملی که رشد فروشندگان بازار مبلمان چوبی را به چالش می کشند

گزارش های مربوط به اختیار مصرف کننده شامل:

بازار جهانی فرش- بازار فرش منطقه توسط محصولات (فرشهای منطقه ای ماشینی و فرشهای منطقه دست ساز) ، کانال توزیع (آفلاین و آنلاین) ، برنامه های کاربردی (مسکونی و تجاری) و جغرافیا تقسیم بندی شده است (آمریکای شمالی، APAC ، اروپا، آمریکای جنوبی، و MEA).
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

بازار جهانی مبلمان– بازار مبلمان بر اساس محصولات (خانه ، اداره و سایر موارد) و جغرافیا (APAC ، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، و MEA).
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

فهرست مطالب:

خلاصه اجرایی

چشم انداز بازار

  • اکوسیستم بازار
  • تحلیل زنجیره ارزش

اندازه بازار

  • تعریف بازار
  • تجزیه و تحلیل بخش بازار
  • اندازه بازار 2020
  • چشم انداز بازار: پیش بینی 2020-2020

تجزیه و تحلیل پنج نیرو

  • خلاصه پنج نیرو
  • قدرت چانه زنی خریداران
  • قدرت چانه زنی تامین کنندگان
  • تهدید تازه واردها
  • تهدید جایگزین ها
  • تهدید به رقابت
  • وضعیت بازار

بخش بازار توسط محصول

تقسیم بازار براساس برنامه

  • بخشهای بازار
  • مقایسه با برنامه
  • صفحه اصلی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • دفتر – پیش بینی اندازه بازار و 2020-2025
  • فرصت بازار توسط برنامه

چشم انداز مشتری

چشم انداز جغرافیایی

  • تقسیم بندی جغرافیایی
  • مقایسه جغرافیایی
  • APAC – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • اروپا – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • آمریکای شمالی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • آمریکای جنوبی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • MEA – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • کشورهای برجسته اصلی
  • فرصت بازار توسط جغرافیا
  • محرکان بازار
  • چالش های بازار
  • روند بازار

منظره فروشنده

  • بررسی اجمالی
  • اختلال در چشم انداز

تجزیه و تحلیل فروشنده

  • فروشندگان تحت پوشش
  • موقعیت بازار فروشندگان
  • شرکت صنایع مبلمان اشلی
  • شرکت ساخت و ساز Godrej & Boyce Ltd.
  • شرکت هرمان میلر
  • شرکت HNI
  • Inter IKEA Holding BV
  • Laura Ashley Holdings Plc
  • شرکت اوکامورا
  • Steelcase Inc.
  • شرکت ویلیامز-سونوما
  • Yihua Enterprise (Group) Co. Ltd.

ضمیمه

  • دامنه گزارش
  • نرخ تبدیل ارز با دلار آمریکا
  • روش تحقیق
  • لیست اختصارات

درباره ما

تکناویو یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات و فناوری در سطح جهان است. تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها بر روند در حال ظهور بازار متمرکز است و بینش های عملیاتی را برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت های بازار و ایجاد استراتژی های موثر برای بهینه سازی موقعیت های خود در بازار ارائه می دهد. کتابخانه گزارش Technavio با بیش از 500 تحلیلگر متخصص ، متشکل از بیش از 17000 گزارش و شمارش است که 800 فناوری را در 50 کشور پوشش می دهد. پایگاه مشتری آنها از شرکتهایی در هر اندازه ، از جمله بیش از 100 شرکت Fortune 500 تشکیل شده است. این پایگاه مشتری در حال رشد برای شناسایی فرصت ها در بازارهای موجود و بالقوه و ارزیابی موقعیت های رقابتی آنها در حالات تغییر بازار ، به پوشش جامع Technavio ، تحقیقات گسترده و بینش عملی بازار متکی است.

مخاطب

تحقیقات تکناویو
جسی مایدا
مجری رسانه و بازاریابی
ایالات متحده: +1 844 364 1100
انگلیس: +44 203 893 3200
پست الکترونیک: [email protected]
وب سایت: www.technavio.com/
صفحه گزارش: https://www.technavio.com/report/wooden-furniture-market-industry-analysis

SOURCE Technavio

لینک های مربوطه

https://www.technavio.com/report/wooden-furniture-market-industry-analysis؟utm_source=prnewswire&utm_medium=pressrelease&utm_campaign=Auto-v6_wk25_005_&utm_content=IRTNTR44528

43٪ از سرمایه گذاران حداقل یک سهام یا صندوق مرتبط با حشیش دارند و کاربران 4 برابر احتمال سرمایه گذاری دارند

شارلوت ، نی سی، 14 ژوئن 2021 / PRNewswire / – با پشتیبانی از قانونی شدن حشیش در بالاترین حد خود در ایالات متحده ، تعجب آور نیست که افراد بیشتری در سهام مربوط به حشیش سرمایه گذاری می کنند. آخرین نظرسنجی MagnifyMoney در مورد بیش از 1200 سرمایه گذار نشان داد که 43 درصد در حال حاضر در صنعت شاهدانه سرمایه گذاری می کنند.

و با توجه به اینکه اکثر آن سرمایه گذاران در سال 2020 یا 2021 درگیر شده اند ، تصور اینکه به زودی سرمایه گذاران بیشتری به آنها بپیوندند بی دلیل نیست.

یافته های کلیدی:

  • سرمایه گذاری های مربوط به شاهدانه در حال گسترش است. 43٪ از سرمایه گذاران در حال حاضر حداقل یک سهام مرتبط با حشیش را در اختیار دارند ، چه سهام شخصی باشد ، چه صندوق سرمایه گذاری مشترک یا صندوق قابل معامله در بورس (ETF).
  • بیشتر سرمایه گذاران حشیش اخیراً پول خود را در یک سهام یا صندوق مربوطه قرار می دهند. بیش از یک سوم (34٪) گفتند که در هفته گذشته این کار را انجام داده اند ، در ماه گذشته 33٪ اضافی داشته اند. به طور جداگانه ، 60٪ انتظار دارند در شش ماه آینده سرمایه بیشتری در حشیش سرمایه گذاری کنند.
  • مصرف کنندگان شاهدانه بیشتر در این سهام سرمایه گذاری می کنند. 65٪ سرمایه گذارانی که شاهدانه استفاده می کنند در سهام مرتبط سرمایه گذاری می کنند در حالیکه تنها 16٪ سرمایه گذاران این کار را انجام می دهند نکن از حشیش در صنعت استفاده کنید.
  • اگر مصرف آن در سطح فدرال قانونی شود ، ممکن است کسانی که در حشیش سرمایه گذاری نمی کنند تمایل بیشتری به این کار داشته باشند. 53٪ از افرادی که روی حشیش سرمایه گذاری نمی کنند گفتند که در آن مرحله فکر می کنند که این کار را انجام دهند.
  • افراد بیشتری انتظار دارند که از طریق سرمایه گذاری شاهدانه ثروتمند شوند نسبت به کسانی که فکر می کنند با سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه ثروتمند خواهند شد. 75٪ از سرمایه گذاران حشیش اظهار داشتند که معتقدند به دلیل این سرمایه گذاری ها ثروتمند خواهند شد ، در حالی که 62٪ از سرمایه گذاران رمزنگاری که در مورد سرمایه گذاری های مربوطه همین حرف را می زنند.
  • سرمایه گذاران شاهدانه کوتاه مدت در آن حضور ندارند ، اما همچنین انتظار ندارند سرمایه گذاری های خود را برای همیشه حفظ کنند. اکثر سرمایه گذاران حشیش انتظار دارند که سرمایه گذاری های کنونی خود را برای یک تا سه سال (48٪) یا چهار تا شش سال (26٪) حفظ کنند. فقط 8٪ انتظار دارند 10 سال به علاوه این کار را انجام دهند.

پایان منع حشیش فدرال می تواند موج جدیدی از سرمایه گذاران حشیش را تحریک کند. طبق قوانین فدرال ، نگهداری شاهدانه برای مصارف پزشکی یا تفریحی هنوز کاملاً ممنوع است. این بدان معنا نیست که شما به دلیل سرمایه گذاری در سهام حشیش دستگیر خواهید شد ، اما رشد کل بازار شاهدانه همچنان به دلیل ممنوعیت با موانعی روبرو می شود ، حتی در کشورهای مختلف ایالات متحده قانونی شده است.

شاید به دلیل درک این موانع ، در صورت قانونی بودن این کارخانه ، 53 درصد از افرادی که در حال حاضر در سهام شاهدانه سرمایه گذاری نمی کنند ، فکر سرمایه گذاری می کنند.

مدیر ارشد اقتصاد LendingTree گفت: “قانونی شدن می تواند به بازار وسیع تری منجر شود زیرا افراد بیشتری شاهدانه استفاده می کنند و تحقیقات منجر به موارد بیشتری می شود.” تندایی کاپفیزه می گوید “قبلاً ، سرمایه گذاری در این فضا به معنای انجام فعالیت غیرقانونی با ریسک قابل توجه شخصی بود.”

برای مشاهده گزارش کامل ، به آدرس https://www.magnifymoney.com/blog/news/cannabis-related-stocks-survey/ مراجعه کنید.

روش شناسی

MagnifyMoney به Qualtrics سفارش داد تا یک نظرسنجی آنلاین از 1233 مصرف کننده آمریکایی با یک حساب سرمایه گذاری از 3-6 مه 2021. این نظرسنجی با استفاده از یک نمونه غیرمحتمل انجام شده و برای اطمینان از اینکه نمونه نمونه کل جمعیت را نشان می دهد ، از سهمیه استفاده شده است. تمام پاسخ ها توسط محققان برای کنترل کیفیت بررسی شد.

ما نسل ها را به عنوان سنین زیر در سال 2021 تعریف کردیم:

  • نسل Z: 18 تا 24
  • هزاره: 25 تا 40
  • نسل X: 41 تا 55
  • کودک بومر: 56 تا 75

در حالی که این بررسی همچنین شامل مصرف کنندگان از نسل خاموش (به عنوان کسانی که 76 سال به بالا تعریف شده اند) بود ، اندازه نمونه بسیار کوچک بود و شامل یافته های مربوط به آن گروه در تجزیه نسل بود.

درباره MagnifyMoney

MagnifyMoney.com ، یکی از شرکت های تابعه LendingTree ، خرید آسان محصولات اقتصادی و دریافت پاسخ به مهمترین س financialالات مالی را برای مصرف کنندگان آسان می کند. مشاوره بی طرفانه و بانک اطلاعاتی جامع محصولات MagnifyMoney به میلیون ها نفر کمک می کند کارت های اعتباری ، وام ها ، حساب های چک و حساب های پس انداز را با یکدیگر مقایسه کنند. اتاق خبر MagnifyMoney از متخصصان امور مالی شخصی به کمک به مردم در پس انداز پول و زندگی سالم تر از نظر اقتصادی از طریق راهکارها و نکاتی برای جلوگیری از هزینه ها ، گرفتن بدهی ، پرداخت وام های دانشجویی ، جلوگیری از کلاهبرداری های مصرف کننده و سایر موضوعات مالی اختصاص یافته است. MagnifyMoney در سال 2014 راه اندازی شد ، در سال 2017 توسط LendingTree خریداری شد و مقر آن در است نیویورک ، نیویورک. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا به سایت www.magnifymoney.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:
نانسی جونز
[email protected]

منبع MagnifyMoney.com

لینک های مربوطه

http://www.magnifymoney.com

گفتگو با جهان به “زبان چای”

سفیر پرتغال در چین آقای خوزه آگوستو دوارت (خوزه آگوستو Duarte) به یاد آورد که پرتغال اولین کشور اروپایی بود که چای چینی آورد. این اتفاق در قرن شانزدهم رخ داد. بازرگانان پرتغالی چای را با چنان گرانی می فروختند که فقط افراد بسیار نجیب می توانستند آن را بخرند. نوشیدن چای امروزه هنوز بخشی از سبک زندگی پیچیده است. سفیر به زیبایی چشم انداز محلی اشاره کرد و اظهار داشت که افراد خوشبخت و پر از شور و اعتماد به نفس در اینجا زندگی می کنند.

“چای یک هدیه از آسمان و زمین است. نوشیدن چای برای سلامتی و خوی شما مفید است. ”، آقای جینگون کیم ، وزیر مشاور سفارت کره جنوبی در چین گفت. “ما چای زیادی از چین وارد می کنیم.” همسرش ، خانم جونگ یانگ پارک (پارک جونگیونگ) یکی از اعضای انجمن چشایی چای است و اغلب در فعالیت های مربوط به چای شرکت می کند. وی با فنون سنتی برداشت و بو دادن چای آشنا است و این موضوع را به طور مفصل با شیائو جونجینگ ، استاد چای سازی Xinyang Maojian ، میراث فرهنگی ناملموس ملی ، در میان گذاشت.

آقای رابرت کوانت (رابرت کوانت) ، سفیر کشورهای مشترک المنافع باهاما ، تحت تأثیر مزارع چای قرار گرفت. وی اظهار داشت: “من به دوستانم می گویم که چقدر زیبا است و سعی می کنم همه را متقاعد کنم که از آن دیدن کنند.”

آقای Zhai Xiaobing (ژایی شیائوبین) ، معاون شهردار شهر Xinyang ، به گرمی از مهمانان چینی و خارجی استقبال کرد و همکاری در زمینه تهیه چای را ارتقا داد.

چای خوب فقط در کوههای سرسبز و رودخانه های زلال قابل کشت است. شیخه در مرز بین شمال و جنوب قرار دارد و نسبت جنگل کاری 70٪ دارد. این منطقه در داخل کشور چین واقع شده است ، روستاهایی که در میان کوه ها و رودخانه ها پراکنده شده اند و در آنها آرامش و آرامش حکمرانی می کند. مزارع مجاور چای با مساحت 40.5 هزار هکتار محل اصلی تولید منطقه Xinyang Maojian ، یکی از 10 نوع محبوب چای در چین است. دهکده Haohyazhong در Shihe نمونه بارزی از زیبایی مناطق داخلی چین است. روستاییان نسل های متمادی چای می کارند.

پیوندها به تصاویر پیوست شده:

پیوند: http://asianetnews.net/view-attachment؟attach-id=393641
امضا شده: افتتاح زیباترین دهکده چای در جاده ابریشم

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1531573/Xinyang.jpg

منبع دفتر فرهنگ ، رادیو و تلویزیون و جهانگردی منطقه شیعه

پلتفرم تجارت الکترونیکی جنوب شرقی آسیا Lazada برنامه Bounty اشکالات عمومی را با YesWeHack راه اندازی می کند

لازادا با راه اندازی این برنامه گزاف اشکالات عمومی ، بیانیه ای به صنعت تجارت الکترونیکی ارائه داده و اولویت خود را برای امنیت و شفافیت برای مشتریان و شرکای خود تأکید کرده و به محققان امنیتی حداکثر 10،000 دلار در ازای پرداخت حق بیمه ارائه می دهد.

محافظت از داده های مشتری اولویت اصلی است

Lazada در سال 2012 تاسیس و در سنگاپور مستقر است ، یکی از برترین سیستم های تجارت الکترونیکی در جنوب شرقی آسیا است و در سال 2016 توسط گروه Alibaba خریداری شد. این شرکت که در اندونزی ، مالزی حضور دارد ، فیلیپین، سنگاپور ، تایلند و ویتنام، همچنین علاوه بر LazMall ، بزرگترین مرکز خرید مجازی منطقه با بیش از 18000 مارک ، راه حل هایی در زمینه تدارکات ، فناوری خرده فروشی و خدمات پرداخت ارائه می دهد.

لازادا از زمان اجرای برنامه اختصاصی اشکالات خود ، با بیش از 100 هکر اخلاقی برای آشکار کردن نقاط آسیب پذیر همکاری کرده و بیش از 150،000 دلار پاداش به محققان امنیتی اعطا کرده است. این شامل یک رویداد پیش از اجرای برنامه عمومی بود که باعث شد هکرهای جامعه YesWeHack آسیب پذیری ها را ظرف 48 ساعت شناسایی کنند.

“با توجه به اهمیت داده ها و اطلاعات شخصی ، Lazada بسیار مراقبت می کند تا از مشتریان خود محافظت کند و ما برای رفع این آسیب پذیری ها تلاش کرده ایم تا یک بستر خرید ایمن را تضمین کنیم. با توجه به ماهیت تکامل یافته امنیت داده ها و پرخاشگری هکرهایی که از فناوری برای سرقت اطلاعات سوit استفاده می کنند ، ما معتقدیم که برای تقویت اکوسیستم های فناوری اطلاعات خود با جامعه امنیت سایبری گسترده کار می کنیم. » آلان چان، مدیر ریسک گروه لازادا.

“از زمان کار با YesWeHack ، ما امنیت خود را با تقویت روند توسعه نرم افزار ایمن بهبود بخشیده ایم تا از بروز مجدد همان آسیب پذیری جلوگیری کنیم. تأیید با محققان بسیار مفید بود که سیستم نظارت بر امنیت ما می تواند بهره برداری از آسیب پذیری ها را تشخیص دهد. “

حداکثر 10 هزار دلار پاداش برای گزارش های آسیب پذیری بحرانی

لازادا اکنون در حال انجام اقدامات اضافی برای اطمینان از شفافیت و امنیت مشتریان خود است ، و مناطقی را که قبلاً در برنامه خصوصی آزمایش شده بودند به یک برنامه عمومی منتقل می کند. این امر به محققان امنیت سایبری در سراسر جهان امکان می دهد در این برنامه شرکت کرده و آسیب پذیری ها را به بستر تجارت الکترونیکی گزارش دهند.

علاوه بر این ، به آسیب پذیری هایی که بر اطلاعات شخصی تأثیر می گذارند و سطح شدت آنها “بالا” یا “حیاتی” است ، توجه ویژه خواهد شد. برای گزارش های ارائه شده درباره آسیب پذیری های حیاتی ، Lazada تا 10 هزار دلار به محققان امنیتی پرداخت خواهد کرد. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه پاداش عمومی پیدا کنید اینجا.

وی افزود: “با اجرای این جدیدترین برنامه نکاتی در مورد اشکالات عمومی ، ما در حال ارسال پیام واضحی به همه هستیم که به داده هایی که در اختیار داریم اهمیت می دهیم. ما به تخصص جامعه YesWeHack اعتقاد داریم و از ادامه کار با هکرهای اخلاقی برای شناسایی و مقابله با روشهای جدید حمله هیجان زده هستیم. این مسئله در مورد محافظت از داده های ما ، محافظت از کارمندان و محافظت از مشتریان در برابر آسیب پذیری ها است. “می گوید: Franck Vervial ، مدیر دفاع سایبری در Lazada.

می گوید: “YesWeHack خوشحال است که با Lazada شریک است و بازار ما را در آسیا گسترش می دهد ، اطمینان حاصل کند که از سیستم تجارت الکترونیکی و مشتریان آن در برابر تهدیدات اینترنتی پیچیده تر محافظت می شود.” کوین گالرین، مدیر عامل ، APAC ، در YesWeHack. “انتقال به یک برنامه عمومی به دنبال بیش از 18 ماه همکاری است که طی آن جامعه محققان جهانی ما اثربخشی و مهارتهای گسترده آن را نشان داده اند. لازادا با ارتباط با جامعه گسترده تر ، امنیت ، شفافیت قهرمانان و رازداری و محافظت از داده های خود را تقویت می کند. در نهایت ، اعتماد و تجربه میلیون ها کاربر را در سراسر APAC ایجاد و حفظ کنید. “

درباره گروه لازادا

گروه Lazada در سال 2012 تاسیس شد ، اصلی ترین بستر تجارت الکترونیکی در جنوب شرقی آسیا است. ما در اندونزی ، مالزی ، فیلیپین، سنگاپور ، تایلند و ویتنام از طریق تجارت و فناوری لازادا با داشتن بزرگترین شبکه های تدارکاتی و پرداختی در منطقه ، بخشی از زندگی روزمره مصرف کنندگان ما در منطقه است و هدف ما این است که تا سال 2030 به 300 میلیون خریدار خدمات ارائه دهیم. از سال 2016 ، لازادا پلت فرم بوده است. فرم گل سرسبد جنوب شرقی آسیا گروه علی بابا از زیرساخت های فناوری کلاس جهانی خود پشتیبانی می کند.

درباره YesWeHack

YesWeHack در سال 2015 تاسیس شد ، یک پلت فرم جهانی Bug Bounty & VDP است.

YesWeHack با استفاده از Bug Bounty (پرداخت هزینه آسیب پذیری کشف شده) رویکردی نوآورانه در مورد امنیت سایبری به شرکت ها ارائه می دهد ، بیش از 25000 متخصص امنیت سایبری (هکرهای اخلاقی) را در 170 کشور با سازمان هایی برای محافظت از محیط در معرض آنها و گزارش حوادث در اختیار شما قرار می دهد. زیرساخت ها و دستگاه های متصل

YesWeHack برنامه های خصوصی (فقط با دعوت) و برنامه های عمومی را برای صدها سازمان در سراسر جهان با رعایت دقیق ترین مقررات اروپا ترتیب می دهد.

علاوه بر پلت فرم Bug Bounty ، YesWeHack همچنین ارائه می دهد: کمک به ایجاد یک سیاست آشکار سازی آسیب پذیری (VDP) ، یک سیستم یادگیری برای هکرهای اخلاقی به نام Dojo ، و یک آموزش برای موسسات آموزشی ، YesWeHackEDU. برای اطلاعات بیشتر : www.yeswehack.com

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1530558/image_819102_25117857.jpg

لوگو: https://mma.prnewswire.com/media/1530588/Lazada_LPR_Logo.jpg

@ klarecocomms.com

منبع گروه لازادا

راه حل های مهمان نوازی دانوب و صنایع غذایی Delta با Hozpitality برای هفتمین جایزه تعالی مهمان نوازی 2021 که در دبی برگزار می شود ، شریک هستند.

دوبای، امارات متحده عربی، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – گروه Hozpitality نامزدهای آنلاین رایگان را برای 7 نفر افتتاح کردهفتم جوایز تعالی مهمان نوازی خاورمیانه 2021. راه حل های مهمان نوازی دانوب و صنایع غذایی دلتا برای جوایز در سال 2021 شریک خواهد شد.

Shubhojit Mahalonobis ، مدیر ، Danube Home & Danube Hospitality Solutions ، گفت ، “من بسیار هیجان زده هستم که امسال دوباره با Hozpitality Group شریک شوم. وی افزود: “ما همچنین راه حلهای 360 درجه کلید در دست را راه اندازی کردیم که به طور مداوم و قابل اطمینان مطابق با OS&E ، FF&E و نیازهای خرید آشپزخانه تجاری در صنعت مهمان نوازی منطقه است.”

وی گفت: “ما از زمان ارائه جوایز در سال 2015 از Raj و Hozpitality پشتیبانی می کنیم و ما همیشه از حمایت آنها هیجان زده هستیم.” شیراز عثمان، رئیس ، صنایع غذایی دلتا. صنایع غذایی دلتا همچنین نام تجاری جدید خود را راه اندازی کرده است “دکتر آشپزخانه“، شیراز اضافه کرد.

“مهمان نوازی عمار باشگاه گلف Arabian Ranches راج بات ، مدیر عامل گروه Hozpitality گفت: “شریک سالن برگزاری مراسم اهدای جوایز در فضای باز امسال است.”

“ما همچنین خواهیم داشت”سرآشپز جوان سال“دسته بندی مجدداً برای سرآشپزهای زیر 28 سال. ICCA دبی با Hozpitality Group گرد هم آمده است تا یک دوره گواهینامه به همراه جوایز برنده به برنده این دسته ارائه دهد. ” سونجه رجا، مدیر عامل ، ICCA دبی.

راج بات ، مدیر عامل گروه Hozpitality گفت: “ما هم اکنون از همه شرکت های پذیرایی مستقر در منطقه MENA نامزدی ها را دعوت می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز ، لطفاً به سایت www.hozpitalityexcellenceawards.com مراجعه کنید.” راج افزود: “این جوایز انتخاب محبوب برای صنعت مهمان نوازی است که انتخاب صرفاً براساس رأی گیری آنلاین انجام می شود.”

رأی گیری در دو مرحله انجام می شود. از شرکت ها و مهمان نوازی ها خواسته می شود که یکی از بهترین کاندیداها / شرکت های خود را برای هر گروه ثبت کنند. این کار بصورت رایگان انجام خواهد شد و هر نامزد باید جزئیاتی از دلیل نامزدی خود داشته باشد. لیست نهایی نامزدی توسط داوران تعیین می شود.

“مثل همیشه ، نامزدها و همچنین رای گیری از طریق وب سایت ما انجام می شود www.hozpitality.com. ثبت نام لازم است www.hozpitality.com تا بتواند نامزد و رأی دهد. هر آدرس ایمیل احراز هویت می شود و ثبت نام رایگان است. این به ما کمک می کند تا اصالت رای دهندگان را حفظ کنیم و آرای تکراری / کاذب را کاهش دهیم ” واندانا بات، MD ، گروه Hozpitality.

Restofair RAK جایزه هایی را برای برندگان فراهم خواهد کرد و ما از همه شرکایمان سپاسگزاریم که به ویژه در این شرایط سخت از ما حمایت می کنند. شرکای ما در این سال ، تلویزیون ZEE، واسوپ دبی، رویدادهای فوزیا، قاب مطلق و ICCA دبی، وندانا اضافه کرد.

درباره گروه Hozpitality: –

پلت فرم موجود در www.hozpitality.com اکنون یک شبکه اجتماعی از شرکت های مهمان نوازی ، متخصصان ، موسسات ، دانشجویان و تامین کنندگان سراسر دنیا. ما یک پلت فرم چند زبانه هستیم و از جمله به 6 زبان در دسترس هستیم عربی ، چینی ، روسی ، آلمانی ، اسپانیایی و به زودی زبانهای بیشتری اضافه می شوند. وب سایت نیز در همه در دسترس است برنامه های موبایل.

Hozpitality یک بستر آنلاین برای حرفه ای ها از هتل ها ، رستوران ها ، خطوط هوایی ، آژانس های مسافرتی ، کلوپ ها ، خطوط دریایی ، سینما ، آبگرم ، مدارس ، تأمین کنندگان و خرده فروشی است. Hozpitality گزینه های مارک تجاری ، یک شبکه اجتماعی برای کارفرمایان و جویندگان کار ، فهرست تهیه کنندگان مهمان نوازی ، آخرین اخبار مهمان نوازی ، اخبار هتل ، جابجایی ها و انتصابات و اطلاعیه های مهمان نوازی استخدام صنعت هتل ، طراحی CV حرفه ای ، دوره های مهمان نوازی و غیره را ارائه می دهد. ما یک بستر موثر ارائه می دهیم جایی که همه متخصصان مهمان نوازی می توانند گرد هم آیند ، شبکه سازی کنند و از آن بهره مند شوند.

Hozpitality.com مجموعه ای از بهترین موسسات مدیریت هتل ، مدارس و دانشگاه ها و دوره های مدیریت هتل را ارائه می دهد. دانشجویان مهمان نوازی می توانند دوره های مدیریت هتل را جستجو و متقاضی شوند و با همکاران خود به فارغ التحصیلان مدرسه و شبکه بپیوندند. Hozpitality همچنین یک مکان برای تأمین کنندگان مهمان نوازی ارائه می دهد که در آن می توان محصولات ، خدمات ، پیشنهادات و معاملات مهمان نوازی را نام برد و به میلیون ها متخصص مهمان نوازی جهانی فروخت.

Hozpitality به می رسد بیش از 1 میلیون متخصص از طریق 2 وب سایت گروهی خود ، www.hozpitality.com و www.hozpitalityplus.com با اعضای ثبت نام شده و رسانه های اجتماعی از بیش از 186 کشور.

وب سایت خبری و مهمان نوازی اختصاصی Hozpitalityplus.com ، آخرین اخبار مهمان نوازی ، اطلاعیه ها ، افتتاحیه هتل ها ، تبلیغات ، رویدادها ، جابجایی ها و قرارهای مهمان نوازی و اعلامیه های مهمان نوازی ، بررسی ها ، وبلاگ ها و غیره را منتشر و به اشتراک می گذارد.

مشاور Hozpitality یک مشاور جستجوی اجرایی جهانی است که از خارج ساخته شده است تورنتو ، کانادا. موفقیت ما در ایجاد یک رابطه طولانی مدت و ارائه نتایج سریع و کارآمد برای یک “هزینه بسیار کمتر “. ما در زمینه یافتن بهترین نامزدهای مناسب مدیریتی و اجرایی مناسب جهت استقرار در انواع سازمان های مهمان نوازی در سراسر جهان متخصص هستیم. از طریق پایگاه داده بی ارتباط ، ارتباطات و شبکه های ما در سراسر جهان ، ماهرترین نامزدها را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

“Hozpitality Buzz- The Scoop Inside” یک برنامه تلویزیونی است که بر اساس صنعت مهمان نوازی در است دبی و امارات متحده عربی به انگلیسی و پخش تلویزیونی در یک کانال تلویزیونی برتر در است خاورمیانه & شمال آفریقا رسیدن به تقریباً 10-12 میلیون بیننده. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایش تلویزیونی ، لطفا وارد شوید: – www.facebook.com/hozpitalitybuzz و https://www.youtube.com/Hozpitality

جوایز تعالی مهمان نوازی خاورمیانه برای شناسایی سازمان های برتر صنعت که مهارت ، خلاقیت ، نبوغ و موفقیت را در این صنعت نشان داده اند ، ارائه شده است خاورمیانه & آفریقای شمالی صنعت مهمان نوازی در حال رشد. وارد سایت www.hozpitalityexcellenceawards.com شوید

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گروه ، لطفا وارد شوید:

www.hozpitality.com ، www.hozpitalityplus.com ، www.hozpitalityexcellenceawards.com

مخاطب:
راج بات
بنیانگذار و مدیر عامل
گروه HOZPITALITY
یک عضو گروه آنلاین VR
جعبه P.O- 119395 ، دبی، امارات متحده عربی
تلفن: – +971 4 334 31 77 ، نمابر: – +971 4 334 31 78
پست الکترونیک:- [email protected]
نام شرکت: https://www.hozpitality.com/news.asp

SOURCE گروه Hozpitality

چین باز به نفع اقتصاد جهانی است

قبل از دهه 1970 ، بسیاری از مردم برای تأمین هزینه های زندگی خود تلاش می کردند و فاصله زیادی با شادی سفر سفر داشتند.

اصلاحات و سیاست گشایش چین آنها مسیر توسعه کشور را تغییر دادند.

از آغاز این سیاست ، این کشور سه موج بزرگ گشایش را تجربه کرده است.

اولین بار در سال 1978 آغاز شد و تا دهه 1980 و 1990 ادامه یافت. در طی این موج ، سرمایه گذاری خارجی برای ساخت زیرساخت ها و پروژه های صنعتی در سراسر کشور انجام شد.

موج دوم در سال 2001 با الحاق به چین به WTO ، که باعث انفجار دیگری از سرمایه گذاری خارجی و ادغام بیشتر در اقتصاد جهانی شد.

حالا در حالی که چین این کشور در حال شروع فصل جدید توسعه تحت برنامه پنج ساله چهاردهم خود است ، این کشور در آستانه شروع موج جدیدی است که با ابتکار عمل برای تعمیق بیشتر ادغام مشخص شده است.

روندهای در حال انجام شامل توسعه مناطق جدید تجارت آزاد و بندر تجارت آزاد از هاینان، ادغام منطقه خلیج گوانگدونگ، هنگ کنگ بله ماکائو، و توافق نامه های جدید تجارت و سرمایه گذاری بین المللی ، مانند انجمن جامع اقتصادی منطقه ای (RCEP).

این رویکرد سیاسی موجب اصلاحات و گسترش بازار شده است. که اجازه تقسیم کار تخصصی تری را داده است. بعلاوه ، با رقابت شدید تحریک شده توسط آزادسازی تجارت و کاهش تعرفه واردات ، شرکتهای داخلی مجبور به افزایش کارایی شدند. همچنین به بهینه سازی تخصیص منابع و نوسازی صنعتی منجر شده است.

با بیش از 40 سال اصلاحات و باز کردن ، کل واردات و صادرات از چین از 20.6 میلیارد دلار به بیش از 4.5 تریلیون دلار صعود کرد ، و این کشور را به مهمترین کشور جهان از نظر تجارت تبدیل کرد.

با پایان یافتن زمانهای ناب و آوردن ملت به سمت امکانات مصرف کننده امروز ، اصلاحات و گشودگی نه تنها دستورالعمل موفقیت چیندر عوض ، آنها احتمالاً به یک نیروی محرکه ضروری به سوی دنیای مرفه تر تبدیل شده اند.

https://news.cgtn.com/news/2021-05-19/An-open-چین-a-boon-to-global-Economy-10mwRLc0YVy / index.html

عکاسی: https://mma.prnewswire.com/media/1530728/image.jpg

منبع CGTN

لینک های مربوطه

www.cgtn.com

منبع CGTN

بازار چاقوهای آشپزخانه تجاری با رشد 57.43 میلیون دلار | کلیدی ترین رانندگان و پیش بینی های بازار | 17000+ گزارش تحقیقات Technavio

گزارش های عمیق تحقیقات بازار Technavio شامل تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و تکنیک های اعتبار سنجی برای کمک به رهبران صنعت در بهبود تجارت خود است.
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

سوالات متداول:

  • بر اساس تقسیم بندی بر اساس نوع ، کدام یک از بخشهای برتر بازار است؟
    چاقوهای سرآشپز قشر اصلی بازار هستند.
  • پیش بینی می شود با چه سرعتی بازار رشد کند؟
    پیش بینی می شود بازار با بیش از 3 درصد CAGR شتاب بگیرد.
  • بازیکنان برتر بازار چه کسانی هستند؟
    شرکت دکستر راسل ، فریدر. Dick GmbH and Co. KG، I.O.Shen Knives UK Ltd.، Kai Corp.، MAC Knife Inc.، Samuel Staniforth Ltd.، TOJIRO Co. Ltd.، Victorinox AG، Wüsthof GmbH و ZWILLING J.A. Henckels AG بهترین بازیکنان بازار هستند.
  • محرک ها و چالش های اصلی بازار کدامند؟
    بازار با افزایش تعداد موسسات مصرف کننده نهایی هدایت می شود. با این حال ، افزایش فروش چاقوهای آشپزخانه تجاری تقلبی رشد بازار را با مشکل روبرو می کند.
  • بازار APAC چقدر بزرگ است؟
    47٪ از رشد بازار از APAC طی دوره پیش بینی نشات می گیرد.

1 گزارش Technavio بخرید و دومین بار را با 50٪ تخفیف دریافت کنید. 2 گزارش Technavio بخرید و سومین گزارش را به صورت رایگان دریافت کنید.

قبل از خرید عکس فوری بازار را مشاهده کنید

بازار متمرکز است و درجه تمرکز در دوره پیش بینی تسریع می شود. شرکت دکستر راسل ، فریدر. Dick GmbH and Co. KG، I.O.Shen Knives UK Ltd.، Kai Corp.، MAC Knife Inc.، Samuel Staniforth Ltd.، TOJIRO Co. Ltd.، Victorinox AG، Wüsthof GmbH و ZWILLING J.A. Henckels AG برخی از شرکت کنندگان عمده در بازار هستند. اگرچه افزایش تعداد موسسات مصرف کننده نهایی فرصتهای رشد چشمگیری را به وجود خواهد آورد ، اما افزایش فروش چاقوهای آشپزخانه تجاری تقلبی احتمالاً چالشی را برای فروشندگان بازار ایجاد می کند. در این گزارش برای پیش بینی بازار چاقو آشپزخانه برای کمک به بازیکنان در تقویت جایگاه بازار خود ، تجزیه و تحلیل دقیق از فروشندگان پیشرو در بازار ارائه شده است. این گزارش همچنین با کسب اطلاعات در مورد فضای رقابتی و بینش در مورد محصولات مختلف ارائه شده توسط شرکت های مختلف ، به honchos صنعت قدرت می بخشد.

گزارش های تحقیقاتی سفارشی Technavio بینش مفصلی در مورد تأثیر COVID-19 در سطح صنعت ، سطح منطقه ای و عملیات زنجیره تامین بعدی ارائه می دهد. این گزارش سفارشی همچنین به مشتریان کمک خواهد کرد تا در جریان راه اندازی محصولات جدید در بازارهای مستقیم و غیرمستقیم COVID-19 ، واکسن های آینده و تجزیه و تحلیل خطوط لوله ، و تحولات قابل توجه در عملیات فروشندگان و مقررات دولتی باشند.

بازار چاقوهای آشپزخانه تجاری 2021-2025: تقسیم بندی

بازار چاقوهای آشپزخانه تجاری به شرح زیر تقسیم بندی شده است:

  • نوع
    • چاقوهای سودمند
    • چاقوی نان
    • چاقوهای گوشتی
    • دیگران
  • جغرافیا
    • APAC
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • خاورمیانه و آفریقا
    • آمریکای جنوبی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند جهانی تأثیرگذار بر آینده تحقیقات بازار ، یک نمونه رایگان بارگیری کنید: https://www.technavio.com/talk-to-us؟report=IRTNTR41358

بازار چاقوهای آشپزخانه تجاری 2021-2025: محدوده

Technavio با روش مطالعه ، سنتز و جمع بندی داده ها از منابع مختلف ، تصویری دقیق از بازار ارائه می دهد. گزارش بازار چاقوهای آشپزخانه تجاری شامل موارد زیر است:

  • چاقوهای آشپزخانه تجاری اندازه بازار
  • روند بازار چاقوهای آشپزخانه تجاری
  • تجزیه و تحلیل صنعت بازار چاقوهای آشپزخانه

این مطالعه یکی از مهمترین دلایل رشد بازار چاقوهای آشپزخانه تجاری افزایش استفاده از چاقوهای آشپزخانه تجاری با کد رنگی است.

بازار چاقوهای آشپزخانه تجاری 2021-2025: نکات برجسته اصلی

  • CAGR بازار در دوره پیش بینی 2021-2025
  • اطلاعات دقیق در مورد عواملی که به رشد چاقوهای آشپزخانه تجاری در طی پنج سال آینده کمک می کند
  • برآورد اندازه چاقوهای آشپزخانه تجاری و سهم آن در بازار مادر
  • پیش بینی روندهای آینده و تغییر در رفتار مصرف کننده
  • رشد بازار چاقوهای آشپزخانه تجاری در سراسر APAC ، آمریکای شمالی، اروپا، MEA ، و آمریکای جنوبی
  • تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی بازار و اطلاعات دقیق در مورد فروشندگان
  • جزئیات جامع عواملی که رشد فروشندگان بازار چاقوهای آشپزخانه را به چالش می کشند

گزارش های مربوط به اختیار مصرف کننده شامل:

بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند- بازار لوازم آشپزخانه هوشمند بر اساس محصول (لوازم بزرگ آشپزی بزرگ ، یخچال هوشمند ، لوازم کوچک آشپزی و ماشین ظرفشویی هوشمند) ، کانال توزیع (آفلاین و آنلاین) و جغرافیا ()آمریکای شمالی، اروپا، APAC ، آمریکای جنوبی، و MEA).
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

بازار جهانی ماشین ظرفشویی زیرساختی تجاری– بازار ماشین ظرفشویی بدون پیشخوان از نظر محصول (ماشین ظرفشویی دمای بالا و ماشین ظرفشویی دمای پایین) و جغرافیا ()آمریکای شمالی، اروپا، APAC ، آمریکای جنوبی، و MEA).
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

فهرست مطالب:

خلاصه اجرایی

چشم انداز بازار

  • اکوسیستم بازار
  • تحلیل زنجیره ارزش

اندازه بازار

  • تعریف بازار
  • تجزیه و تحلیل بخش بازار
  • اندازه بازار 2020
  • چشم انداز بازار: پیش بینی 2020-2020

تجزیه و تحلیل پنج نیرو

  • تجزیه و تحلیل پنج نیرو
  • قدرت چانه زنی خریداران
  • قدرت چانه زنی تامین کنندگان
  • تهدید تازه واردها
  • تهدید جایگزین ها
  • تهدید به رقابت
  • شرایط بازار

تقسیم بازار براساس نوع

  • بخشهای بازار
  • مقایسه بر اساس نوع
  • چاقوهای سرآشپز – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • چاقوهای سودمند – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • چاقوی نان – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • چاقوهای گوشتی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • دیگران – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • فرصت بازار براساس نوع

چشم انداز مشتری

چشم انداز جغرافیایی

  • تقسیم بندی جغرافیایی
  • مقایسه جغرافیایی
  • APAC – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • آمریکای شمالی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • اروپا – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • MEA – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • آمریکای جنوبی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • کشورهای برجسته اصلی
  • فرصت بازار توسط جغرافیا
  • محرکان بازار
  • چالش های بازار
  • روند بازار

منظره فروشنده

  • چشم انداز فروشنده
  • اختلال در چشم انداز
  • سناریوی رقابتی

تجزیه و تحلیل فروشنده

  • فروشندگان تحت پوشش
  • موقعیت بازار فروشندگان
  • شرکت دکستر راسل
  • فریدر دیک جیامبیایچ و شرکت KG
  • I.O.Shen Knives UK Ltd.
  • شرکت کای
  • شرکت MAC Knife
  • ساموئل استانیفورث گیم
  • شرکت توجیرو آموزشی ویبولیتین
  • Victorinox AG
  • Wüsthof GmbH
  • ZWILLING J.A. Henckels AG

ضمیمه

  • دامنه گزارش
  • نرخ تبدیل ارز با دلار آمریکا
  • روش تحقیق
  • لیست اختصارات

درباره ما
تکناویو یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات و فناوری در سطح جهان است. تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها بر روند در حال ظهور بازار متمرکز است و بینش های عملیاتی را برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت های بازار و ایجاد استراتژی های موثر برای بهینه سازی موقعیت های خود در بازار ارائه می دهد. کتابخانه گزارش Technavio با بیش از 500 تحلیلگر متخصص ، متشکل از بیش از 17000 گزارش و شمارش است که 800 فناوری را در 50 کشور پوشش می دهد. پایگاه مشتری آنها از شرکتهایی در هر اندازه ، از جمله بیش از 100 شرکت Fortune 500 تشکیل شده است. این پایگاه مشتری در حال رشد برای شناسایی فرصت ها در بازارهای موجود و بالقوه و ارزیابی موقعیت های رقابتی آنها در حالات تغییر بازار ، به پوشش جامع Technavio ، تحقیقات گسترده و بینش عملی بازار متکی است.

مخاطب
تحقیقات تکناویو
جسی مایدا
مجری رسانه و بازاریابی
ایالات متحده: +1 844 364 1100
انگلیس: +44 203 893 3200
پست الکترونیک: [email protected]
وب سایت: www.technavio.com/
اتاق خبر: https://www.technavio.com/news/commercial-kitchen-knivesmarket
گزارش صفحه:

SOURCE Technavio

کیت دروز به عنوان سرآشپز شرکت آیکون منصوب شد

“کیت مسئولیت سرآشپز اجرایی را در یک دوره حساس در توسعه خانه خود به عهده گرفت و ناهار خوری را با موفقیت تبدیل و به تجربه ای در سطح جهانی تبدیل کرد ، از جمله اینکه توسط OpenTable به عنوان یکی از 100 رستوران برتر آمریکا انتخاب شده است. او با همکاری کرده است سرآشپزهای ما در مکانهای دیگر ما مورد احترام و احترام کارمندان قرار می گیرند. من به داشتن کیت در این موقعیت مهم افتخار می کنم.

دروز به معاون ارشد و مدیر رستوران های آیکون گزارش می دهد بلیک میلر.

درباره Icon Entertainment:
Icon Entertainment توسط کارآفرین مشهور و سرمایه گذار املاک و مستغلات بیل میلر تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر موزه جانی کش ، موزه پاتسی کلین ، هندی تونک نودی ، خانه کارتها ، آشپزخانه و سالن جانی کش و اتاق رنگین کمان جمجمه را در نشویل ، تنسی مالک و اداره می کند. آیکون همچنین دارای املاک و مستغلات تجاری در 6 ملک و بیش از 110،000 فوت مربع در مرکز شهر نشویل است. تا به امروز ، م Iسسات Icon از زمان آغاز به کار موزه جانی کش در آوریل 2013 ، از میلیون ها مشتری استقبال کرده اند. رسانه هایی مانند National Geographic ، Marie Claire ، Conde Nast’s Traveller ، USA Today ، AAA ، TripAdvisor ، Forbes ، Time ، Rolling Stone ، Southern Living ، و غیره همه م establishسسات خود را با تمایز جای پای خود را به عنوان جاذبه ها و تجارب غذاخوری که باید در شهر موسیقی بازدید کنید ، افتخار می کنند.

مخاطب: آنجلا داگر، [email protected]

گروه سرگرمی نماد SOURCE

لینک های مربوطه

iconentertainment.com