IPSO محصولات و فن آوری های جدید را اعلام می کند

به لطف صفحه نمایش لمسی بزرگ هفت اینچی و قابلیت اتصال و قابلیت دسترسی به داده ها ، سیستم عامل EVOLIS به عنوان یکی از کنترل کننده های بصری در صنعت لباسشویی تجاری شناخته می شود. کنترل هم در واشرهای شناور IY و هم در خشک کن های DR موجود است. این منجر به یک “اکوسیستم کنترل” منحصر به فرد می شود که عملکرد ماشین را بسیار ساده می کند. چه عملکرد ماشین لباسشویی باشد و چه خشک کن ، این عمل بصری دقیقاً یکسانی دارند (برنامه ها را انتخاب کنید ، زبانها را تغییر دهید ، به عملکرد راهنما دسترسی پیدا کنید …).

IPSO Connect: داشبورد برای دارندگان

علاوه بر این ، اتصال از طریق سیستم مدیریت لباسشویی “IPSO Connect” به دارندگان لباسشویی حتی كنترل كننده بیشتری نیز می دهد تا تجارت خود را با كمترین هزینه ممكن انجام دهند. همچنین مدیران لباسشویی حرفه ای که چندین امکانات را مدیریت می کنند ، از بصری قدردانی خواهند کرد. صفحه لمسی. سی و چهار گزینه زبان و شرح چرخه روشن این اطمینان را می دهد که کارکنان می توانند به طور موثر ماشین آلات را برای نتایج با کیفیت استثنایی کار کنند

IDR – طیف دیگری از خشک کن های کم مصرف با انرژی

خشک کن های IPSO DR از سالیان گذشته بخشی اساسی در محدوده محصول بوده اند ، اما اخیراً خط دوم خشک کن ها به این دامنه اضافه شده است. این محدوده جدید به نام IDR از ترکیبی از جریان هوای شعاعی و محوری استفاده می کند که منجر به انتقال حداکثر گرما ، مصرف انرژی کم و زمان کوتاه خشک شدن می شود.

محدوده خط IDR از خشک کن های تجاری دارای ظرفیت های 9 ، 11 ، 13 ، 16 ، 24 و 35 کیلوگرم هستند. به تازگی ، یک مدل جدید باتری IDD285 با ظرفیت 2 x 12 کیلوگرم برای هر دو محیط صنعتی و تجاری به این مجموعه اضافه شده است.

تمام تغییرات محصول در “نمایشگاه دیجیتال IPSO” منعکس شده است

در زمان هایی که اکثر نمایشگاه ها لغو می شوند و سفر همچنان یک چالش است ، IPSO یک نمایشگاه دیجیتال طراحی کرده است. این پیشنهاد به همه مشتریان این امکان را می دهد تا از هرجای هر زمان و در هر زمان اطلاعات بیشتری در مورد دامنه محصول کسب کنند. نمایشگاه یک فرصت طلایی برای شرکای فعلی / بالقوه و مشتریان است تا از طریق یک تجربه تعاملی با بزرگترین طیف محصولات این صنعت از راه دور آشنا شوند. این پلتفرم قابلیت هایی را برای اشتراک گذاری آسان مطالب ارائه می دهد. حساب خود را در http://showroom.ipso.com ایجاد کنید و با محصولات ، راه حل ها و فناوری های معتبرترین برند لباسشویی جهان به روز باشید.

اطلاعات بیشتر

آرم / تصاویر: https://alliancelaundrysystems.widencollective.com/c/njkaxfmf

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1533447/IPSO_EVOLIS.jpg

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1533445/IDD285.jpg

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1533446/IPSO_digital_showroom.jpg

SOURCE Alliance Laundry Systems

بازار تنباکو قلیان 2021-2025: ساختار برنامه ریزی صنعت پسا همه گیر

انتظار می رود که بازار توتون و تنباکو قلیان رشد کند 376.43 میلیون دلار در طی سالهای 2021-2025 ، طبق Technavio. این گزارش تجزیه و تحلیل دقیقی از تأثیر همه گیر COVID-19 در بازار تنباکو قلیان در سناریوهای پیش بینی خوش بینانه ، احتمالی و بدبینانه ارائه می دهد.

شرکتها مراحل پاسخ ، بازیابی و تمدید را طی می کنند.

بارگیری: تجزیه و تحلیل Technavio در مورد اندازه بازار و پیش بینی

بازار دخانیات قلیان به دلیل رشد گسترده بیماری همه گیر COVID-19 ، طی دوره پیش بینی تأثیر خنثی خواهد داشت. طبق تحقیقات بازار متمرکز بر همه گیر Technavio ، رشد بازار در مقایسه با 2019 افزایش می یابد.

با تداوم گسترش شیوع ویروس کرونا ویروس ، سازمانها در سراسر جهان به تدریج منحنی فروکش خود را با استفاده از فناوری تسطیح می کنند. بسیاری از مشاغل مراحل پاسخ ، بازیابی و تجدید مرحله را طی می کنند. ایجاد انعطاف پذیری در تجارت و ایجاد چابکی به سازمانها کمک می کند تا در مسیر خود برای خروج از بحران COVID-19 به سمت حالت عادی بعدی پیش روند.

این تحقیق در مورد برنامه ریزی کسب و کار پس از همه گیری به مشتریان کمک می کند تا:

  • برنامه ریزی استراتژیک آنها را تنظیم کنید به محض شروع ثبات کسب و کار پیش بروید.
  • ساخت انعطاف پذیری توسط انتخاب منابع و سرمایه گذاری موثر برای واحدهای تجاری فردی ، محصولات و خطوط خدمات.
  • برنامه ریزی مبتنی بر سناریو را تصور کنید برای کاهش شرایط بحرانی آینده

ساختار برنامه ریزی کسب و کار پس از همه گیری را بارگیری کنید

ملاحظات اصلی برای پیش بینی بازار:

  • تأثیر قفل شدن ، اختلالات زنجیره تامین ، تخریب تقاضا و تغییر در رفتار مشتری
  • به دلیل تأثیر همه گیر شدن ، وضعیت های خوش بینانه ، احتمالی و بدبینانه برای همه بازارها
  • پیش از برآورد بازار بعد از COVID-19
  • سه ماهه تحلیل تأثیر و به روزرسانی برآورد بازار

با استفاده از دسترسی فوری به 17000+ گزارش تحقیقات بازار

سیستم عامل اشتراک Technavio

گزارش مرتبط در مورد صنایع اصلی مصرف کننده:

Tobacco Market توسط کاربر نهایی و جغرافیا – پیش بینی و تحلیل 2021-2025

بازار صمغ جایگزین تنباکو بر اساس نوع ، کانال توزیع و جغرافیا – پیش بینی و تحلیل 2020-2024

بازار سیگار الکترونیکی توسط محصولات و جغرافیا – پیش بینی و تحلیل 2021-2025

بازار سیگار برگ طعم دار بر اساس نوع ، محصول و جغرافیا – پیش بینی و تحلیل 2020-2024

سه شرکت کننده عمده در بازار تنباکو قلیان:
بازرگانی دخانیات Al Fakher
بازرگانی دخانیات Al Fakher انواع مختلف تنباکو را با نام تجاری Sparcs ارائه می دهد. علاوه بر این ، این شرکت همچنین شیشه / قلیان را در طعم های مختلفی از جمله سیب ، زردآلو ، توت و هل در اختیار شما قرار می دهد.

Altria Group Inc.
Altria Group Inc. فعالیت خود را در بخشهای مختلفی انجام می دهد – محصولات دخانیات دودی ، محصولات دخانیات بدون دود و شراب. این شرکت مجموعه ای از محصولات را از طریق زیرمجموعه های خود شرکت دخانیات بدون دود ایالات متحده ارائه می دهد ، جان میدلتون، و Ste MICHELLE در میان دیگران.

ASA Produktions GmbH
ASA Produktions GmbH با ساخت و توزیع لوله های آب مانند لوله های شیشه یا قلیان همراه با مایعات الکترونیکی برای سیگارهای الکترونیکی سرو کار دارد.

اگر گزارشی را خریداری کنید که در 60 روز آینده به روز شود ، ما نسخه جدید و استخراج داده را به صورت رایگان برای شما ارسال خواهیم کرد! برای دریافت جزئیات تجزیه و تحلیل سهم بازار از شرکت کنندگان در بازار در حین بستن COVID-19 ، عکس فوری گزارش را در اینجا دریافت کنید https://www.technavio.com/report/hookah-tobacco-market-industry-analysis

بازار تنباکو قلیان 2021-2025: تقسیم بندی
بازار تنباکو قلیان به شرح زیر تقسیم بندی شده است:

  • تولید – محصول
  • کاربرد
  • جغرافیا
    • MEA
    • اروپا
    • APAC
    • آمریکای شمالی
    • آمریکای جنوبی

بازار دخانیات قلیان با افزایش تعداد دفعات عرضه طعم های جدید هدایت می شود. علاوه بر این ، انتظار می رود محبوبیت روزافزون کافه ها ، استراحتگاه ها و فرهنگ کافه ها موجب تحریک بازار توتون قلیان شود تا شاهد CAGR تقریباً 3٪ در دوره پیش بینی باشد.

اطلاعات بیشتری در مورد روند جهانی تأثیرگذار بر آینده بازار دخانیات قلیان کسب کنید ، درخواست نمونه رایگان @ https://www.technavio.com/talk-to-us؟report=IRTNTR40513

رانندگان بازار

چالش های بازار

روندهای بازار

منظره فروشنده

  • فروشندگان تحت پوشش
  • طبقه بندی فروشنده
  • موقعیت بازار فروشندگان
  • سناریوی رقابتی

درباره ما
تکناویو یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات فناوری و مشاوره جهانی است. تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها بر روند در حال ظهور بازار متمرکز است و بینش های عملیاتی را برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت های بازار و ایجاد استراتژی های موثر برای بهینه سازی موقعیت های خود در بازار ارائه می دهد. مشتری در حال رشد ما برای شناسایی فرصت ها در بازارهای موجود و بالقوه و ارزیابی موقعیت های رقابتی آنها در حالات تغییر بازار ، به پوشش جامع Technavio ، تحقیقات گسترده و بینش عملی بازار متکی است.

مخاطب
تحقیقات تکناویو
جسی مایدا
مجری رسانه و بازاریابی
ایالات متحده: +1 844 364 1100
انگلیس: +44 203 893 3200
پست الکترونیک: [email protected]
گزارش: https://www.technavio.com/talk-to-us؟report=IRTNTR40513

SOURCE Technavio

لینک های مربوطه

https://www.technavio.com/report/hookah-tobacco-market-industry-analysis

Clorox کمک می کند تا نقشه راه پیمان پلاستیک ایالات متحده تا سال 2025 راه اندازی شود ، یک استراتژی ملی برای دستیابی به اهداف اقتصاد مدور

اوکلند ، کالیفرنیا، 15 ژوئن 2021 / PRNewswire / – امروز ، شرکت Clorox به راه اندازی “نقشه راه” تا سال 2025 “پیمان پلاستیک ایالات متحده” (“پیمان ایالات متحده”) کمک کرد ، یک استراتژی ملی تهاجمی که نشان می دهد پیمان ایالات متحده ، Clorox و سایر امضا کنندگان ، که به عنوان فعال کننده ها شناخته می شوند ، در جهت هر چهار هدف 2025 پیمان ایالات متحده از طریق اقدامات خاص ، مسئولیت ها و بازه های زمانی موقت برای کمک به تحقق اقتصاد چرخشی پلاستیک در ایالات متحده تا سال 2025

راه اندازی شد آگوست 2020، پیمان پلاستیک ایالات متحده یک کنسرسیومی است که توسط The Recycling Partnership و صندوق جهانی حیات وحش (WWF) به عنوان بخشی از شبکه جهانی پیمان پلاستیک بنیاد الن MacArthur ، که یک اکوسیستم جامع از ذینفعان بین صنعت را پشت سر یک چشم انداز مشترک و یک استراتژی ملی به رهبری زباله های پلاستیکی را در منبع خود تا سال 2025 آدرس دهی کنید.

وی افزود: حذف زباله از بسته بندی ما از اولویت های اصلی Clorox است اد هوبر، مدیر ارشد پایداری ، شرکت Clorox. “ما همچنین تشخیص می دهیم که برای سرعت بخشیدن به تلاش های مشترک خود به سمت جهانی بدون زباله های پلاستیکی ، به ذینفعان در سراسر زنجیره ارزش برای همکاری نیاز داریم و نقشه راه پیمان ایالات متحده نقشه ای برای تحقق آن است. وقتی نقشه راه موفق می شود ، ما موفق می شویم. کلوراکس انگیزه دارد برای کمک به تبدیل این چشم انداز به واقعیت. ”

Clorox به عنوان فعال كننده پیمان ایالات متحده ، با الهام بخشیدن و حمایت از نوآوری بالادست از طریق ابتكارهای هماهنگ مانند بازنگری در محصولات ، بسته بندی ها و مدل های تجاری به منظور مشاركت سایر ذینفعان در سراسر زنجیره ارزش پلاستیك ، در ایجاد تغییرات سیستمی و تسریع پیشرفت به سمت اهداف 2025 زیر می پیوندد. برای دور شدن از مدل ساخت زباله امروزی به یک اقتصاد دایره ای که در آن پلاستیک ها هرگز به زباله تبدیل نمی شوند:

  1. لیستی از بسته بندی را تعیین کنید که تا سال 2021 به عنوان مشکل ساز یا غیرضروری تعیین شود و برای از بین بردن آنها تا سال 2025 اقداماتی انجام دهید.
  2. 100٪ از بسته بندی های پلاستیکی تا سال 2025 قابل استفاده مجدد ، قابل بازیافت و یا قابل استفاده در کمپوست خواهد بود.
  3. تا سال 2025 اقدامات جاه طلبانه ای را برای بازیافت یا كمپوست كردن م effectivelyثر 50٪ از بسته بندی های پلاستیكی انجام دهید.
  4. تا سال 2025 ، متوسط ​​محتوای بازیافت شده یا محتوای مبتنی بر زیست از طریق مسئولیت پذیری مسئولانه در بسته بندی های پلاستیکی 30٪ خواهد بود.

Clorox به عنوان بخشی از استراتژی شرکتی خود ، IGNITE ، اهداف جاسازی شده ای دارد که به زباله های پلاستیکی و سایر مواد می پردازد و چشم انداز زیربنای نقشه راه پیمان پلاستیک ایالات متحده را تقویت می کند. این شامل تعهد برای دستیابی به 100٪ بسته بندی قابل بازیافت ، قابل استفاده مجدد یا قابل استفاده تا سال 2025 و همچنین اهداف 2030 برای کاهش 50٪ پلاستیک و فیبر بسته بندی بکر و دو برابر شدن پلاستیک بازیافت شده پس از مصرف در بسته بندی است.

نقشه راه پیمان ایالات متحده برای شروع اقدامات و کمک به رهبران صنعت ایالات متحده و تولیدکنندگان بسته بندی برای توسعه یک استراتژی ملی ، پیشبرد اهداف مشترک و اندازه گیری قدرت پیشرفت از طریق گزارش سالانه طراحی شده است. این استراتژی ملی به فعالان پیمان در دستیابی به اهداف بلندپروازانه تا سال 2025 کمک خواهد کرد که در غیر اینصورت نمی توانند از طریق تقسیم دانش ، بهینه سازی سرمایه گذاری ها ، شناسایی شکاف ها ، عبور از موانع سیستمی و اجرای سیاست ها به تنهایی به آنها برسند.

وی ادامه داد: “وضعیت فعلی زیرساخت های ایالات متحده ، همراه با عدم انگیزه برای استفاده از محتوای بازیافتی در بسته بندی های پلاستیکی ، فشار زیادی را بر زنجیره ارزش وارد کرده است.” امیلی تیپالدو، مدیر اجرایی ، پیمان پلاستیک ایالات متحده. “نقشه راه برای کمک به رهبران صنعت ایالات متحده در جهت تغییر قابل توجه و سراسری مورد نیاز برای تحقق اقتصاد دایره ای برای پلاستیک تا سال 2025 طراحی شده است. بازه زمانی کوتاه است و حجم کار بسیار زیاد است ، اما اگر ما کاری را انتخاب نکنیم ، یک اقتصاد دایره ای در سراسر ایالات متحده جای خود را به وضعیت موجود خواهد داد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با همه فعالان خود هستیم تا این تغییر مهم را تحریک کنیم. “

نقشه راه ، Clorox و سایر فعالان پیمان ایالات متحده را با ایجاد مسیری که در آن شرکت ها ، دولت ها و سازمان های غیردولتی می توانند برای نگهداری پلاستیک در اقتصاد ایالات متحده و خارج از محیط زیست برای سالهای آینده تلاش کنند ، نسبت به اهداف پایداری پاسخگو است.

برای خواندن نقشه راه کامل پیمان ایالات متحده ، لطفاً به https://usplasticspact.org/roadmap/ مراجعه کنید.

درباره شرکت Clorox

شرکت Clorox یک تولید کننده و بازاریاب پیشرو در زمینه تولیدات مصرفی و حرفه ای چند ملیتی با حدود 8،800 کارمند در سراسر جهان و فروش سال مالی 2020 است 6.7 میلیارد دلار. Clorox برخی از معتبرترین و شناخته شده ترین نام های تجاری مصرف کننده را به بازار عرضه می کند ، از جمله سفید کننده های نام آور و محصولات تمیز کننده آن. پاک کننده های Pine-Sol®؛ پاک کننده های مسدود کننده Liquid-Plumr®؛ محصولات مراقبت از منزل Poett®؛ بستر گربه تازه Step®؛ کیف و بسته بندی Glad G ؛ محصولات کبابی Kingsford®؛ سس ها و سس های Hidden Valley®. محصولات فیلتراسیون آب Brita®؛ محصولات مراقبت از شخصی طبیعی Burt’s Bees؛ و RenewLife® ، Rainbow Light® ، Natural Vitality Calm ™ ، NeoCell® و Stop Aging Now® ویتامین ها ، مواد معدنی و مکمل ها. این شرکت همچنین محصولات و فناوری های پیشرو در صنعت را برای مشتریان حرفه ای ، از جمله کالاهایی که با نام تجاری CloroxPro ™ و Clorox Healthcare ® به فروش می رسند ، به بازار عرضه می کند. بیش از 80٪ از فروش این شرکت از مارک هایی حاصل می شود که دارای موقعیت شماره 1 یا شماره 2 سهم بازار در گروه های خود هستند.

کلوراکس امضا کننده پیمان جهانی سازمان ملل و تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد الن مک آرتور است. این شرکت به دلیل تلاش های مسئولیت شرکتی خود شناخته شده است ، شماره 1 در رتبه بندی شهرت آکسیوس هریس نظرسنجی 2020 2020 و در لیست 100 شرکت پایدار 2021 بارون ، شاخص برابری جنسیتی بلومبرگ 2021 و شرکت 2021 کمپین حقوق بشر شاخص برابری ، در میان دیگران. در حمایت از جوامع خود ، شرکت Clorox و بنیادهای آن بیش از این کمک کردند 25 میلیون دلار در کمک های نقدی ترکیبی ، کمک های مالی محصول و ایجاد بازاریابی در سال مالی 2020. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید TheCloroxCompany.com، از جمله وبلاگ رشد خوب ، و شرکت را در توییتر با آدرسCloroxCo دنبال کنید.

درباره مشارکت بازیافت

مشارکت بازیافت عامل اقدام به تغییر سیستم بازیافت مسکونی ایالات متحده برای همیشه است. تیم ما در هر سطح از زنجیره ارزش بازیافت فعالیت می کند و با هزاران جامعه در زمین کار می کند تا برنامه های بازیافت کم عملکرد را تغییر دهد و با چالش های اقتصاد دایره ای مقابله کند. به عنوان سازمان پیشرو در کشور که زنجیره تأمین بازیافت کامل را درگیر می کند ، از همکاری با شرکت ها برای ایجاد بسته بندی آنها به صورت دایره ای و کمک به آنها در دستیابی به اهداف آب و هوا و پایداری ، تا همکاری با دولت برای توسعه راه حل های سیاسی برای رفع نیازهای سیستمی ایالات متحده سیستم بازیافت ، مشارکت بازیافت در هر مرحله از روند بازیافت تأثیر مثبت می گذارد. از سال 2014 ، عامل تغییر غیرانتفاعی 375 میلیون پوند بازیافت قابل بازیافت را از محل دفن زباله هدایت کرد ، 968 میلیون گالن آب صرفه جویی کرد ، از بیش از 420،000 تن گازهای گلخانه ای جلوگیری کرد و میزان قابل توجهی از میزان آلودگی را کاهش داد. در recyclingpartnership.org بیشتر بیاموزید

درباره صندوق جهانی حیات وحش (WWF)

WWF یکی از سازمانهای برجسته حفاظت از جهان است که بیش از نیم قرن در حدود 100 کشور برای کمک به شکوفایی مردم و طبیعت کار می کند. WWF با پشتیبانی بیش از 5 میلیون عضو در سراسر جهان به ارائه راه حل های مبتنی بر علم برای حفظ تنوع و فراوانی زندگی در زمین ، متوقف کردن تخریب محیط زیست و مبارزه با بحران آب و هوا اختصاص یافته است. به www.worldwildlife.org مراجعه کنید و با دنبال کردن در مورد آخرین اخبار پایداری ، اطلاعات بیشتری کسب کنیدWWFBetterBizدر توییتر و ثبت نام برای خبرنامه و هشدارهای خبری ما در اینجا.

درباره شبکه جهانی پیمان پلاستیک بنیاد الن MacArthur

از سال 2016 ، ابتکار اقتصاد جدید پلاستیک بنیاد الن MacArthur مشاغل و دولت ها را در پشت چشم انداز مثبت اقتصاد دایره ای برای پلاستیک جمع کرده است. گزارش های 2016 و 2017 New Plastics Economy ، عناوین جهانی را به دست آورده و هزینه های مالی و زیست محیطی ضایعات پلاستیک و آلودگی را نشان می دهد.

شبکه پیمان پلاستیک بنیاد الن مک آرتور پاسخی در سطح جهانی در برابر زباله ها و آلودگی های پلاستیکی است که اشتراک دانش حیاتی و اقدامات هماهنگ شده را امکان پذیر می کند. این یک شبکه از ابتکارات ملی و منطقه ای (چند کشور) است که ذینفعان اصلی را برای اجرای راه حل هایی برای اقتصاد دایره ای برای پلاستیک ، متناسب با هر جغرافیا گرد هم می آورد. هر ابتکار توسط یک سازمان محلی هدایت می شود و مشاغل ، م institutionsسسات دولتی ، سازمان های غیردولتی و شهروندان را در پشت یک چشم انداز مشترک ، با مجموعه ای بلند پروازانه از اهداف محلی متحد می کند.

اطلاعات بیشتر: emf.org/plastics-pact | circulareconomy

CLX-C

منبع شرکت Clorox

لینک های مربوطه

http://www.thecloroxcompany.com


Hisense ، حامی یوفا یورو 2020 ، تلویزیون Hisense U7 را در مسابقات ارائه می دهد

این اولین بار در تاریخ یوفا یورو است که فاصله مسابقات به جای چهار سال معمول به پنج سال افزایش می یابد. امسال همچنین شصتمین سالگرد رویداد چهار ساله است. تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال در سراسر جهان مسابقه امسال را بسیار مشتاقانه انتظار می کشیدند ، زیرا این اولین رویداد ورزشی در کلاس جهانی پس از پایان اقدامات مهار در اکثر کشورها از زمان بروز همه گیری است ، و همچنین اولین مسابقه ای که اجازه می دهد تا یک تعداد مشخصی از تماشاگران برای حضور در مسابقه در محل. نت های اروپایی به صورت دسته جمعی در این بازی اول مسابقات شرکت کردند ، در حالی که هواداران چینی به دلیل اختلاف ساعت ، دیر به رختخواب رفتند تا بازی را تماشا کنند. سه روز اول یوفا یورو 2020 همزمان با تعطیلات جشنواره قایق اژدها در چین است ، زمانی که تیم های ستاره ای بلژیک ، انگلیس و هلند اولین بازی های خود را انجام دادند. پیش بینی می شود محبوبیت این سه تیم در چین به میزان چشمگیری از این مخاطبان سر به فلک بکشد.

پنج سال پیش ، در سال 2016 ، Hisense ، اولین حامی چینی یوفا یورو در 56 سال سابقه خود ، با شعار “Hisense TV No. 1 in China” تأثیر ماندگاری در مخاطبان گذاشت. با این حال ، در افتتاحیه امسال ، Hisense با استفاده از شعار قدیمی “تلویزیون بخریم ، U7 را انتخاب کن” کم حرف باقی بماند. U7 یک مجموعه تلویزیونی سفارشی است که به طور رسمی برای یوفا یورو 2020 ایجاد شده است و ثابت می کند که یک بخش اصلی از صفحات تلویزیون Hisense است. همانطور که اکثر تیم های فوتبال “بازیکن شماره 7” افسانه ای خود را دارند ، مدیران Hisense نیز با آگاهی از محبوبیت این مجموعه ، در جلسات شرکت به آن “بازیکن شماره 1” درجه 7 Hisense اشاره کردند. “

اطلاعات موجود در دسترس عموم از All View Cloud نشان می دهد که برای دو ماه متوالی ، سه مدل از سری U7 هایسنس در میان 10 تلویزیون پرفروش جدید در چین قرار داشته اند. Hisense U7G-Pro ، اولین تلویزیون ULED XDR در جهان ، دارای حداکثر روشنایی 1600 نیت ، بیش از 5 برابر تلویزیون های LCD معمولی است ، وضوح تصویر و سطح جزئیات را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. نرخ تازه سازی فوق العاده بالا 144 هرتز ، اثر درگ را از بین می برد که تجربه مشاهده را هنگام دویدن یا پاس دادن توپ به بازیکن از بین می برد. Hisense همچنین یک حالت مشاهده “Super Fan” مناسب برای یوفا یورو امسال ایجاد کرده است که شامل ویژگی هایی مانند AI Green Field (یک ویژگی هوشمند که هنگام مشاهده صفحه در یک زمینه ، اثر مشاهده را بهینه می کند. چمن سبز ، تصویر را بسیار واضح تر می کند) ، تماشای هوش مصنوعی و تماشای چند منظر. همه این ویژگی های خاص برای هواداران فوتبال باعث می شود U7G-Pro به ویژه گزینه خوبی برای تماشای مسابقات UEFA باشد. یورو 2020.

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1532063/image1.jpg

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1532064/image2.jpg

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1532065/image3.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منبع Hisense

بامبوسر به عنوان بخشی از برنامه جایزه نوآوری LVMH در VivaTech 2021 ارائه می شود

استکهلم، 14 ژوئن 2021 / PRNewswire / – بامبوسر امروز از مشارکت خود در ویوا تک خبر داد ، اروپا بزرگترین رویداد راه اندازی و فناوری. میزبان LVMH Moët هنسی لویی ویتون (LVMH) ، بامبوسر به عنوان بخشی از برنامه سالانه جایزه نوآوری مجتمع کالاهای لوکس ، خرید ویدئوی زنده را به شرکت کنندگان در مراسم ارائه می دهد. LVMH ، یکی از شرکای بنیانگذار VivaTech ، Bambuser را به عنوان یکی از 28 شرکتی انتخاب کرد که فناوری آنها نمایانگر آینده تجارب مشتری است. این رویداد از 16 تا 19 ژوئن 2021 در نمایشگاه Porte Versaille در پاریس و همچنین آنلاین.

VivaTech اکنون در پنجمین سال فعالیت خود ، استارتاپ ها و شرکت های بزرگ را گرد هم آورده و همکاری هایی را که موجب تحول دیجیتال و نوآوری برای منافع عمومی می شود ، تشویق می کند. آخرین دوره این رویداد ، که در سال 2019 برگزار شد ، درخشانترین کارآفرینان ، مدیران و سرمایه گذاران جهان و همچنین بیش از 124000 بازدید کننده مخاطب داشت.

LVMH با تقویت تعهد شرکت در زمینه نوآوری ، میزبان Bambuser در میان نامزدهای نهایی جوایز سالانه نوآوری است ، برنامه ای که راه حل های خلاقانه و بهترین کلاس را برای چالش های صنعت روبرو می کند. برای نسخه 2021 ، مقدماتی و مقدماتی انتخاب شده برای آزمایشگاه LVMH و آزمایشگاه الکترونیکی راه حل های خود را مطابق با موضوع چالش امسال “آینده تجربه مشتری اینجاست” ارائه می دهند. خرید زنده ویدئویی Bambuser از جمله افرادی است که در گروه Omnichannel & Retail Experience انتخاب شده اند و این شرکت نمایش های زنده و مجازی را از غرفه نمایشگاه H22-003 سالن نمایشگاه ارائه می دهد.

مدیر ارشد بازرگانی بامبوزر گفت: “ما خوشحالیم که توسط LVMH برای افتخار انتخاب می شویم و مشتاقانه منتظریم دیدگاه و راه حل های خود را برای تجربیات بیشتر مشتری با تیم خود و همچنین بسیاری از شرکت کنندگان با اهمیت در این رویداد به اشتراک بگذاریم.” سوفی آبراهامسون، که نماینده Bambuser در این رویداد خواهد بود. “سال گذشته مطمئناً روشن ساخت که انتظارات مشتری سریعتر از بسیاری از فناوریهای موجود در تجربیات خرده فروشی امروز پیشرفت کرده است. ما مشتاقانه منتظر می مانیم که در کنار پیشگامان و مبتکرانی که تعهد ما را در ساخت راه حلهایی مشترک دارند ، کنار هم باشیم. امروز و فردا تجارب جذاب را ارائه دهید. ”

نمایندگان مجموعه متنوعی از فن آوری هایی که با بازار لوکس تلاقی دارند ، این دسته از جوایز همچنین شامل Media & Brand Awareness ، Data & AI ، Operations & Excellence Manufacturing و Employee Experience & پایداری است. لیست کامل نامزدهای نهایی را می توان در اینجا مشاهده کرد.

اطلاعات تماس

شری اسمیت، شرکت ارتباطات ، Bambuser AB | +46 8 400 160 00 | [email protected]

مشاور مجاز

اریک پنسر بانک AB | +46 8 463 83 00 | [email protected]

درباره بامبوسر

Bambuser یک شرکت نرم افزاری است که در زمینه پخش جریانی مستقیم ویدئو فعال است. محصول اصلی این شرکت ، خرید زنده ویدئو ، یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر ابر است که توسط مشتریانی مانند تجارت الکترونیکی جهانی و مشاغل خرده فروشی برای میزبانی از تجارب خرید زنده در وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه و رسانه های اجتماعی استفاده می شود. بامبوسر در سال 2007 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در استکهلم.

درباره VIVA TECHNOLOGY

فقط در مدت 4 سال ، VivaTech تبدیل شده است اروپا بزرگترین رویداد راه اندازی و فناوری است و در سراسر جهان به عنوان یک کاتالیزور قدرتمند برای تحول در تجارت ، رشد استارتاپ و نوآوری برای منافع عمومی شناخته شده است. VivaTech گرد هم می آورد پاریس هر ساله رهبران کسب و کار ، شرکت های نوپا ، سرمایه گذاران ، محققان و اندیشمندان از سراسر جهان برای تجربه ای منحصر به فرد ترکیبی از الهام ، شبکه سازی و کشف نوآوری. از سال 2021 ، ویوا تک با یک پلت فرم دیجیتال غنی می شود که جامعه حتی بزرگتری از مبتکران را در کنار هم قرار خواهد داد. در سال 2019 ، VivaTech قبلاً به 231 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده بود كه 124000 بازدیدكننده از جمله بیش از 13000 شركت تازه تاسیس ، 3000 شركت سرمایه گذاری خطرپذیر و 2500 روزنامه نگار از 124 كشور را با هم جمع كرده بود. پنجمین دوره ویوا تک در تاریخ برگزار می شود 16-19 ژوئن 2021. برای اطلاعات بیشتر به سایت vivatechnology.com مراجعه کنید.

این اطلاعات توسط Cision http://news.cision.com برای شما آورده شده است

https://news.cision.com/bambuser/r/bambuser-to-p حاضر-at-vivatech-2021- به عنوان بخشی از- lvmh- نوآوری-آوارد-برنامه ، c3365795

فایلهای زیر برای بارگیری در دسترس هستند:

منبع Bambuser

تگزاس برزیل جدیدترین مکان را در Rancho Cucamonga افتتاح می کند

سلیم آسراوی ، رئیس سازمان تگزاس د برزیل.

این رستوران جدید دارای سقف های سر به فلک کشیده با وسایل روشنایی منحصر به فرد و یک سالاد اسراف شده از سنگ مرمر سفید است که با یک گل آرایی مجلل تزئین شده است. مهمانان می توانند از یک نوشیدنی در اتاق استراحتگاه صمیمی لذت ببرند و یا در انبار شراب زیبا شراب های مورد علاقه خود را مرور کنند. این رستوران دارای یک اتاق ناهار خوری اختصاصی است که با وسایل زیبا و تزئین شده و دارای یک میز چوبی خیره کننده است که حداکثر 14 میهمان را در خود جای داده است. ناهار خوری پاسیو نیز برای نشستن های منظم و برای برنامه های خصوصی در دسترس است.

نکات برجسته این تجربه ناهار خوری به سبک ردزیو ، وعده های مداوم گوشت های برشته شده در آتش و بشقاب های نامحدود از منطقه سالاد آشپز است.

این تجربه با بازدید از منطقه سالاد گسترده که غذاهای مخصوص و گرم کنار و گرم انواع متنوعی را ارائه می دهد ، آغاز می شود.

  • انتخاب های سالاد شامل نان های صنایع دستی ، پنیرهای وارداتی ، سبزیجات کبابی ، قلب نخل برزیلی ، سالاد میگو تند ، ماکارونی کوسکوس ، قارچ های ساطوری ، فیوژادا (لوبیای سیاه) ، برنج یاسمن ، بیسکویت خرچنگ و سایر موارد دیگر

غذای اصلی یا ستاره نمایش – انواع دلپذیری از گوشت های کبابی با شعله که به طرز ماهرانه ای توسط gauchos رستوران تهیه و روی میز حک شده است.

  • انتخاب های Churrasco شامل برش های گوشت گاو ، گوشت بره ، گوشت خوک ، مرغ و سوسیس برزیلی ، مانند فیله مینیون ، دنده گوشت خوک کبابی ، ساق گوسفند ، طبل پارمسان و مورد علاقه مهمان ، پیکانا.

یک شراب خوب به خوبی مکمل طعم های churrasco و تگزاس د مال برزیل لیست شراب های سرپرستی شامل انواع تحسین شده از کالیفرنیا و آمریکای جنوبی باغ های انگور و همچنین تگزاس د برزیل مجموعه برچسب اختصاصی اختصاصی شش نوع رقم بسته بندی شده در شیلی.

یک نوار کامل کوکتل های دستی از جمله Caipirinha سنتی را در انواع طعم ها به علاوه انتخاب کاملی از ارواح مقطر و آبجو (خانگی و برزیلی) ارائه می دهد.

برای کسانی که دندان شیرین دارند ، هیچ وعده غذایی بدون دسر کامل نیست و مهمانان می توانند در انتخاب هایی از جمله فلان خانگی ، کیک موس شکلاتی سه لایه ، کیک پنیر و موارد دیگر ، همه به صورت a la carte سرو کنند.

ساعات خدمات شامل – شام: چهارشنبه. -پنجم 5 – 8:30 بعد از ظهر، جمعه 5 – 9:30 بعد از ظهر.، شنبه 4 – 9:30 بعد از ظهر. و خورشید 4 – 8:30 بعد از ظهر.

شام منظم ، که شامل گوشت و سالاد است 49.99 دلار به ازای هر نفر تنها گزینه سالاد منطقه است 29.99 دلار. اگر با یک وعده غذایی کامل کودکان 2 ساله و زیر شام خریداری کنید ، 3-5 سال رایگان است 5.00 دلار و 6-12 سال 50٪ تخفیف از قیمت شام معمولی است.

برای رزرو یا اطلاعات بیشتر ، به https://texasdebrazil.com/locations/rancho-cucamonga/ مراجعه کنید یا با شماره 909.488.4500 تماس بگیرید.

در باره تگزاس د برزیل
تگزاس د برزیل یک churrascaria معتبر است که دارای یک تجربه ناهار خوری مداوم است که فرهنگ منحصر به فرد غذا را در هم آمیخته است برزیل، با مهمان نوازی سخاوتمندانه از تگزاس. این منو شامل مجموعه گسترده ای از گوشت های کبابی ، سالاد 50 ماده ای ، لیست شراب های برنده جایزه و گزینه های دسر a la carte است. به عنوان یک تجارت خانوادگی در سال 1998 تاسیس شد ، تگزاس د برزیل اکنون با داشتن رستوران در 21 ایالت و هشت کشور بزرگترین مارک استیک برزیلی-آمریکایی در جهان است. در ارتباط باش. texasdebrazil را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید ، و تگزاس د برزیل در فیسبوک. برای کسب اطلاعات ، به http://www.texasdebrazil.com مراجعه کنید.

منبع تگزاس د برزیل

لینک های مربوطه

http://www.texasdebrazil.com

شیعه: گفتگو با جهان در “زبان چای”

XINYANG ، چین ، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – در 9 ژوئن ، دیپلمات ها و روزنامه نگاران بسیاری از کشورها سفر “کشف زیباترین دهکده چای در جاده ابریشم” را آغاز کردند. آنها به منطقه Shihe ، شهر Xinyang ، استان هنان آمدند تا …

مدیریت ثروت جهانی (GWM) قصد دارد میزبان راه اندازی کتاب برای تجلیل از کتاب جدید باشد

همه علاقه مندان می توانند در یک مکان اختصاصی در کنار آب ، از اسب های مخصوص غذا ، کوکتل ، موسیقی زنده و موارد دیگر استفاده کنند و از آنها لذت ببرند. همه شرکت کنندگان می توانند با نویسندگان برای بحث و امضای کتاب و همچنین ارتباط با دیگر اعضای انجمن ملاقات کنند.

“Charting Your Financial Course” اکنون در دسترس عموم قرار دارد. این کتاب با هدف ارائه راهی برای خوانندگان راهی برای “ترسیم” دوره مالی خود با مثالهای واقعی در مورد رفع نگرانی های معمول بازنشستگی است. کتاب جدید آنها برای هر کس که خود را برای دوران بازنشستگی آماده می کند یا در آن سفر می کند ، باید بخواند. نسخه های رایگان در دسترس همه شرکت کنندگان در راه اندازی کتاب خواهد بود.

علاقه مندان برای این رویداد از طریق ایمیل دعوت می شوند [email protected] یا برای rsvp با شماره 954-533-7144 تماس بگیرید و جزئیات مکان مربوط به این مراسم جشن بزرگداشت آخرین نسخه مدیریت جهانی مدیریت ثروت را دریافت کنید.

درباره مدیریت ثروت جهانی (GWM)
مدیریت ثروت جهانی (GWM) مستقل است فورت لودردیلشرکت مدیریت سرمایه گذاری مبتنی بر متخصص در زمینه درآمد بازنشستگی و استراتژی های برنامه ریزی املاک برای افراد و خانواده هایی که برای بازنشستگی برنامه ریزی می کنند و زندگی می کنند. مجریان برنامه گفتگوی رادیویی و مشاوران سرمایه گذاری به سرپرستی همكاران مالی Andrew M. Costa و سی. گرانت کانس، این شرکت طیف گسترده ای از مشتریان را در کشورهای مختلف جلب می کند فلوریدا جنوبی و در سراسر کشور. خدمات ارائه شده توسط GWM شامل سرمایه گذاری های مدیریت دارایی خصوصی ، برنامه ریزی درآمد بازنشستگی ، حمایت از دارایی ، استراتژیهای کاهش مالیات بر درآمد ، مدیریت ریسک ، راهکارهای درآمد تضمینی و سرمایه گذاری های جایگزین. دفتر اصلی GWM در 2810 East Oakland Park Boulevard، Suite 101، in. واقع شده است فورت لادردیل ، فلوریدا. برای کسب اطلاعات بیشتر ، با شماره (954) 533-7144 تماس بگیرید یا به سایت www.askglobalwealth.com مراجعه کنید.

اوراق بهاداری که فقط توسط افراد دارای ثبت نام مناسب از طریق Madison Avenue Securities، LLC (MAS) ، عضو FINRA / SIPC ارائه می شود. خدمات مشاوره ای فقط توسط افراد ثبت نام شده از طریق Global Wealt ارائه می شودh مشاور سرمایه گذاری مدیریت (GWM) ، یک مشاور سرمایه گذاری ثبت شده. MAS و GWM نهادهای وابسته نیستند.

مخاطب: هانا مایرز
مدیریت ثروت جهانی ، بخش بازاریابی
تلفن: 954-533-7144
[email protected]

SOURCE مدیریت جهانی ثروت

لینک های مربوطه

www.askglobalwealth.com

خرید Pátio Higienópolis کوپن پارکینگ برای هفته جشن روز ولنتاین را ارائه می دهد

محوطه سازی – در ورودی های اصلی بازار ، رنگ بسیار زیادی در محوطه سازی ، با تزئینات قلبی شکل ، توسط آندره پدروتی ، برای “نشاط و آوردن انرژی خوب” ایجاد شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد خرید Pátio Higienópolis – با حدود 300 عملیات ، از جمله غذا ، سرگرمی ، لباس و لوازم جانبی ، و خدمات ، مجموعه Pátio Higienópolis همچنین دارای شش سینما ، Teatro Folha (با ارائه های آنلاین) و Paço das Artes ، با دسترسی از طریق بلوار، فضای باز ، با ورودی از طبقه Pacaembu. این پروژه از تمام استانداردهای تعیین شده توسط مقامات بهداشتی و توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی پیروی می كند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، فقط به www.patiohigienopolis.com.br بروید و نکات مربوط به شبکه های اجتماعی را درpatiohigienopolis دنبال کنید

سرویس:
خرید Pátio Higienópolis
Av. Higienópolis ، 618 ، سائو پائولو
رستوران ها: از ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر ساعت 1 (بسته شدن) ، پیروی از قوانین موجود در شهر

# هر روز دوست داشتن

# پاتوهیژینوپولیس

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1530897/Andre_Pedrotti.jpg

SOURCE خرید Pátio Higienópolis

SOURCE خرید Pátio Higienópolis

SkillPointe راهنمای رایگان بهترین مشاغل حرفه ای ماهر را منتشر می کند

آتلانتا، 10 ژوئن 2021 / PRNewswire / – SkillPointe ، منبع اصلی شغل شغلی مبتنی بر مهارت ، آموزش و فرصت های شغلی که نیازی به مدرک چهار ساله ندارند ، از انتشار اولین کتاب الکترونیکی خود با عنوان “بیایید مشاغل مبتنی بر مهارت را جشن بگیریم” خبر داد. این راهنما چالشهای اساسی پیش روی اقتصاد و آموزش عالی ما را در بر می گیرد و گزینه های جذابی را برای درجات چهار ساله دانشگاه پیشنهاد می کند.

این حقایق مهم را در نظر بگیرید:

  • 30 میلیون شغل در ایالات متحده نیاز به مدرک چهار ساله ندارند اما حقوق دارند 55000 دلار یا بیشتر.
  • در سال 2021 ، 2.6 میلیون شغل مبتنی بر مهارت در دسترس است و انتظار می رود این تعداد سالانه رشد کند.
  • بدهی وام دانشجویان سرسام آور است 1.7 تریلیون دلار
  • میزان فارغ التحصیلی چهار ساله در کالج های دولتی فقط 33٪ است
  • 45٪ دانش آموزان چهار ساله دانشگاهی بدون اشتغال یا کم کار هستند

تاد ویلسون، بنیانگذار SkillPointe ، اظهار داشت ، “ما در بسیاری از صنایع مبتنی بر مهارت با بحران ملی کمبود نیروی کار رو به رو هستیم. در عین حال ، بسیاری از دانشجویان چهار ساله دانشگاه بدون داشتن هیچ گونه مدرک و گواهی که به آنها کمک می کند تا امنیت بهتر آینده این فرصتی است برای دانش آموزان و همچنین خانواده های آنها ، مربیان و مشاوران شغلی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسیرهای سریعتر ، مقرون به صرفه تر برای مشاغل پردرآمد و پردرآمد به همین دلیل ما این راهنمای مهم را ایجاد کردیم – برای شروع یک گفتگوی ملی که مدتهاست گذشته است “

در این کتاب الکترونیکی رایگان ، کسانی که در مورد تجارت ماهر فکر می کنند می توانند در مورد:

  • چرا ممکن است مدرک دانشگاهی چهار ساله بهترین گزینه برای همه نباشد
  • بهترین مشاغل ماهر تجاری که تقاضا دارند و به سرعت رشد می کنند
  • گزینه های آموزش سریع در دبیرستان ها ، کالج های عمومی و مدارس بازرگانی
  • فرصت های منحصر به فرد بورس تحصیلی برای دانشجویانی که وارد برنامه های آموزش تجارت ماهر می شوند
  • برنامه های کارآموزی جذاب با کارفرمایان برجسته
  • ابزار ارزیابی شغلی

برای بارگیری نسخه رایگان خود ، به: SkillPointe.com/ebook مراجعه کنید

درباره SKILLPOINTE
SkillPointe با اتصال سریع ترین مسیرها به فرصت های اقتصادی بیشتر که نیازی به مدرک دانشگاهی چهار ساله ندارند ، از جمله ابزارهای ارزیابی خود ، بینش شغلی ، برنامه های آموزشی ، بورس های تحصیلی و فرصت های شغلی محلی ، مهارت های حرفه ای فعلی و آینده را جشن می گیرد و به آنها قدرت می بخشد. SkillPointe منبعی یک مرحله ای با اطلاعاتی درباره بیشترین تقاضای شغلی در هشت صنعت: ساخت و ساز ، بهداشت ، فناوری اطلاعات ، حمل و نقل ، انرژی ، تولید ، ارتباطات و خدمات عمومی است. بازدید کنندگان از SkillPointe بیش از 350،000 شغل به روز شده در روز و بیش از 55،000 برنامه آموزشی در کالج های محلی محلی ، مدارس تجارت و دوره های کارآموزی تحت حمایت کارفرمایان پیدا خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به ما در Skillpointe.com مراجعه کنید ، یا با ما در Facebook ، Instagram ، LinkedIn یا ارتباط برقرار کنید توییتر.

مخاطب:
هنر اولسچوک
افسر ارشد بازاریابی
4044328586
[email protected]

SOURCE SkillPointe

لینک های مربوطه

https://skillpointe.com