Motherhood Maternity® پدر را با ایده های منحصر به فرد هدیه و تعامل اجتماعی جشن می گیرد

وی گفت: “در زایمان مادرانه ، ما همیشه به دنبال راه های ابتکاری جدید برای ارائه راه حل برای مادران جدید و متوقع خود هستیم ، اما در این حالت ، ما این فرصت را داشتیم که Dad Hoodie را معرفی کنیم ، که برای پدران جدید بسیار هوشمندانه است.” مارلا رایان، معاون اجرایی برند ، مادران بارداری. “این ژاکت دارای شش جیب داخلی است و عملکرد آن مانند یک کیسه پوشک پوشیدنی مبدل است. در هنگام انجام وظیفه پدر ، تعداد بطری های فراموش شده و پوشک های حیاتی کمتری وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، ما به موقع چندین سه گرافیک مخصوص مادران و یک سه راهی جدید برای پدران داریم. برای روز پدر. ”

برای خرید ایده های هدیه برای والدین تازه متولد شده دارای سه راه گرافیکی و Dad Hoodie برای خرید ، از فروشگاه مادر و پدر جدید بازدید کنید:

  • هودی بابا (98.00 دلار): این ژاکت نوپای پشم گوسفند وجانوران دیگر دارای شش جیب داخلی برای پدران است که می تواند همه چیزهای مهم مورد نیاز در یک گردش را حمل کند – پوشک ، دستمال مرطوب ، بطری ، تلفن همراه و غیره.
  • گرافیک آستین کوتاه DADA (29.98 دلار): این سه راهی گرافیکی دارای افتخار dada در جلوی پیراهن است تا اخبار مهیج را هنگام ورود جدید اعلام کند. سه راهی لباس آستین کوتاه و پیراهن کشباف نرم است.
  • سه راهی خیریه ماما (24.98 دلار): در طی سال 2021 ، هر ماه یک موسسه خیریه جدید با همکاری تأثیرگذاران کمپین Motherhood Maternity Life & Color انتخاب می شود. به ازای هر سه راه فروخته شده ، مادران بارداری کمک مالی می کنند 2 دلار برای حمایت از کار خیریه مربوطه که به مادران و نوزادان کمک می کند. در اینجا بیشتر بیاموزید.

قرعه کشی های روز پدر
حالا از طریق یکشنبه ، 20 ژوئن 2021، ویژگی های خاص و داستان های دل انگیز که از آن شرکایی که مایل به پیشرفت بیشتری هستند و به طور کامل پدران را پذیرفته اند ، باmotherhoodmaternity در Instagram و Facebook به اشتراک بگذارید. از #mhjuggle و # قرعه کشی استفاده کنید ، وmotherhoodmaternity به طور تصادفی یک داستان خاص پدر را انتخاب می کند. هر برنده روزانه یک 100 دلار گواهی هدیه برای جایزه نهایی پدر Hoodie با ارزش 98 دلار.

برای به اشتراک گذاشتن شانس برنده شدن ، لطفا از https://www.instagram.com/motherhoodmaternity/ یا https://www.facebook.com/motherhoodmaternity دیدن کنید.

درباره زایمان مادران
زایمان مادرانه یک منبع اختصاصی برای حمایت از زنان است زیرا آنها با ایجاد یک احساس قوی از جامعه سفر بارداری خود را به سمت مادر شدن می گذرانند. از سال 1982 مادران بارداری و نام تجاری خواهر آن ، A Pea in the Pod®، در بزرگترین طراح و خرده فروشی پوشاک و لوازم بارداری و پرستاری در جهان تخصص داشته است. مادران مادران قهرمانان ما را ارج می نهند و 10 درصد تخفیف کالا به معلمان و پرسنل نظامی ، جانبازان و اعضای خانواده فعال ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به Motherhood.com مراجعه کنید یا Motherhood Maternity را در فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

منبع مادران بارداری


زمان خرد شدن! راب مولر را به سمت مدیر مالی ارتقا می دهد

بوستون، 15 ژوئن 2021 / PRNewswire / – CrunchTime! شرکت اطلاعات سیستم ها ، پیشروترین ارائه دهنده پلتفرم عملیات پشتیبان برای صنعت رستوران ، اعلام کرده است که راب مولر به مدیر ارشد مالی

مولر ، که در ماه مه 2018 به عنوان معاون رئیس امور مالی به این سازمان پیوست ، طبق یک گزارش رشد ، عملکرد مالی در کلاس را در یک دوره رشد رکورد ایجاد کرده است. بیل بلیسیمو، رئیس جمهور و بنیانگذار CrunchTime.

بلیسیمو گفت: “راب با ارائه چشم انداز قوی برای عملیات مالی ما ، و سپس ایجاد رشته هایی که ما را قادر می سازد در یک محیط پویا و سریع ، مقیاس بندی کنیم ، این ارتقا شایسته را بدست آورد. “او یک حرفه ای و اپراتور استثنایی است که آنچه را که در CrunchTime به عنوان یک رهبر مطرح است تجسم می بخشد.”

مولر مسئول حسابداری ، امور مالی ، صورتحساب ، منابع انسانی ، سیستم های تجاری ، مهندسی داده ها ، و توابع گزارش و تجزیه و تحلیل CrunchTime است. وی پیش از پیوستن به CrunchTime چندین سمت از جمله معاون مالی در SingleHop ، پیشرو میزبان زیرساخت فناوری اطلاعات و شرکت خدمات رایانش ابری مستقر در شیکاگو. مولر لیسانس امور مالی از The دانشگاه ایالتی اوهایو.

با توجه به اینکه صنعت مهمان نوازی پس از همه گیری در حال جهش است ، Bellissimo متذکر شد که تیم CrunchTime همچنان لیزر بر اجرا دارد. وی گفت: “ماموریت ما این است که به مشتریان خود کمک کنیم تا عملکرد خود را بهبود بخشند ، بهره وری را افزایش دهند و سود خود را افزایش دهند.” “داشتن رهبران قدرتمندی مانند راب در تیم ما کاملاً حیاتی است زیرا ما همچنان به تغییر روش کار در صنعت رستوران ادامه می دهیم.”

درباره CrunchTime! سیستم های اطلاعاتی ، شرکت

زمان خرد شدن! Information Systems، Inc. ، یک شرکت Battery Ventures ، یک راه حل جامع دفتر کار رستوران ارائه می دهد که عملیات غذا و کار را ساده و خودکار می کند. با هدایت جریان اطلاعات در سراسر سازمان ، CrunchTime اطمینان می دهد که اپراتورها تصمیمات مبتنی بر واقعیت را به موقع اتخاذ می کنند که به مارک ها کمک می کند تا هزینه های غذا و نوشیدنی را کاهش دهند ، بازده نیروی کار را افزایش دهند و کیفیت و ثبات عملکرد خدمات غذایی خود را بهتر مدیریت کنند. برای بیش از 25 سال ، CrunchTime زنجیره های رستوران را در هر اندازه قادر به مقیاس کارآمد و صرفه جویی در هزینه کرده است. برای اطلاعات بیشتر به https://www.crunchtime.com/ مراجعه کنید.

تماس مطبوعاتی:
پل مولیناری
زمان خرد شدن! سیستم های اطلاعاتی ، شرکت
[email protected]

تصاویر مرتبط

robert-mueller.jpg
رابرت مولر
رابرت مولر، مدیر مالی در CrunchTime!

منبع: CrunchTime!

موسسه آموزش آشپزی از سیگنالهای امید برای احیای صنعت رستوران و مهمان نوازی خبر می دهد

نیویورک، 14 ژوئن 2021 / PRNewswire / – م Instituteسسه آموزش آشپزی (ICE) میزبان یک آغاز مجازی دو ساحلی برای شهر نیویورک و لس آنجلس پردیسها در شنبه ، 12 ژوئن. در این مراسم از 1،275 فارغ التحصیل ورود به صنعت میهمان نوازی از کلاسهای مدرسه 2019-2021 در هر دو ساحل ، از جمله برنامه های دیپلم ICE در هنرهای آشپزی ، هنرهای شیرینی پزی و پخت و پز ، هنرهای آشپزی بهداشتی ، مدیریت رستوران و آشپزی و مدیریت هتل و هتل تجلیل شد. . سخنرانان افتخاری ICE بودند گیل سیمونز و مت هیلند، هر دو فارغ التحصیل هنر آشپزی از دانشکده ، که به ترتیب به تجربیات خود در رسانه های غذایی و به ترتیب داشتن و اداره یک گروه رستوران ، به دانش آموختگان دیگر الهام می گیرند.

مدیر عامل ICE گفت: “پس از یک سال تلاش برای صنعت ما ، آغاز کار ما همزمان با تولد دوباره آشکار رستوران های آمریکایی بود و ما هیجان زده ایم که یک بار دیگر فارغ التحصیلان ما با ورود به صنعت فرصت های گسترده ای دارند.” ریک اسمیلو. “با بیرون آمدن از بیماری همه گیر ، واضح است که استعداد آشپزی و مدیریت در سراسر کشور کم است ، و فارغ التحصیلان با انگیزه ما می توانند بخشی از راه حل برای کمک به پذیرش چالش های صنعت بورژوینگ ما باشند.”

گیل سیمونز یک متخصص غذا ، نویسنده و شخصیت تلویزیونی مشهور است. آشپز مشهور و ستاره تلویزیون خطاب به فارغ التحصیلان ، داستان سفر خود را از نویسنده مواد غذایی برای روزنامه مدرسه خود به اشتراک گذاشت کانادا به عنوان یک استاد مشهور به عنوان قاضی “بهترین سرآشپز” براوو ، با استفاده از آموزش آشپزی خود از ICE.

وی بینش در مورد چگونگی تبدیل شدن فارغ التحصیلان ICE به بخشی از دنیای حیات دوباره حیات را ارائه داد: “من به عنوان یک تشویق کننده برای این صنعت ، با افتخار تماشا کرده ام که بسیاری از رهبران خواستار عدالت مدنی و اجتماعی ، خواستار حمایت دولت و پرورش هستند. خانواده ها و تیم های ما از راه های نوآورانه مانند فقط رستوران ها می توانند. اکنون صنعت با تغییر ماسک ضرب المثل خود ، جایی که شما ، نسل بعدی ما ، وارد آن می شوید ، بسیار متفاوت است. کار رستوران و مهمان نوازی سخت است. این به فداکاری و فداکاری نیاز دارد ، مهارت ، صبر و تمایل به سازش. فروتن باشید و همیشه یاد بگیرید. این یک بازی طولانی است و میانبرهای کمی وجود دارد. اما اگر از یک چیز مطمئن باشم این است که غذا از مرزها فراتر رفته و قدرت التیام دارد. رستوران ها تجسم این پیام هستند و تبدیل شدن به یکی از ما به معنای شانه خالی کردن آن مسئولیت و همچنین برداشتن پاداش یک زندگی هدفمند است. “

مت هیلند، سرآشپز و صاحب امیلی و امی اسکوارد ، با 14 مکان در ساحل شرقی ، در مورد نیاز صنعت به رهبران جدید مانند فارغ التحصیلان ICE بحث کرد و گفت: “با نزدیک شدن به تابستان ، یک جنبه روشن برای این داستان تلخ وجود دارد. خیابان ها پر است رهبران جدید آماده هستند تا صنعتی را به دست آورند که به شدت به خون جدید احتیاج دارد. شروع تازه نه تنها لازم است بلکه هیجان انگیز است. این آغاز رنسانس برای رستوران ها است. فرهنگ جدید ، ایده های جدید ، غذاهای جدید و مهمتر از همه رهبران جدید مانند خود شما. “

علاوه بر سیمونز و هایلند ، دو سخنران از کلاسهای فارغ التحصیلی نیز حضور داشتند. نمایندگی نیویورک، شناری “سبزها” فریمن فارغ التحصیل برنامه هنرهای آشپزی حامی بهداشت ICE و سرآشپز اجرایی در Cadence ، یک رستوران غذای روح وگان است که در نیویورک تایمز، خوردن ، خیابان گراب و بیشتر امسال. نماینده لس آنجلس ، گابریلا روسو یک فارغ التحصیل هنر آشپزی است که در مزرعه SingleThread با ستاره 3 میشلن در خارج از کشور شرکت کرد شهرستان Sonoma.

و در حالی که تولد دوباره ، بهبودی و فرصت ، موضوعی بود که همه سخنرانان به اشتراک می گذاشتند ، همچنین به توصیه های سنتی شغلی نیز اشاره شده بود. اسمیلو پیشنهاد کرد که فارغ التحصیلان صبور باشند و تشخیص دهند که یادگیری در طول زندگی یک امر عادی در زمینه آشپزی است. وی با تأیید اینکه انتقال از کلاس به آشپزخانه حرفه ای دلهره آور است ، توصیه کرد: “مهارت ها و دیدگاه امروز خود را با آنچه دیروز بود مقایسه کنید.”

درباره موسسه آموزش آشپزی
موسسه آموزش آشپزی (ICE) یکی از بزرگترین و متنوع ترین مدارس آشپزی در جهان است که دارای پردیس در نیویورک و لس آنجلس. ICE که در سال 1975 تاسیس شده است ، علاوه بر توسعه حرفه ای در Artisan ، برنامه های شغلی شش تا 14 ماهه برنده جایزه در هنرهای آشپزی ، هنرهای شیرینی پزی و پخت و پز ، هنرهای آشپزی بهداشتی ، مدیریت رستوران و آشپزی و مهمانداری و هتل را ارائه می دهد. نان پختن ، هنر تزئین کیک و آموزش فشرده ساممیله – با بیش از 15000 فارغ التحصیل ، که بسیاری از آنها رهبران صنعت هستند. ICE همچنین آموزش مداوم برای حرفه ای های آشپزی را ارائه می دهد ، هر سال 400 رویداد ویژه را میزبانی می کند و خانه یکی از جهان استبزرگترین برنامه های تفریحی ، آشپزی و آشامیدنی با 26000 دانش آموز سالانه. یخدانشگاه پرده برش 74،000 فوت مربع در شهر نیویورک و 38000 فوت مربع آن لس آنجلس دانشگاه برای الهام ، خلاقیت و جامعه طراحی شده است. ICE با راه اندازی پردیس LA خود در سال 2018 ، اضافه شدن برنامه هنرهای آشپزی حمایتی بهداشت در سال 2019 ، توافق نامه ای با مرکز بین المللی آشپزی در سال 2020 و معرفی دوره های آموزش عالی و مقاطع کاردانی در سال 2021 به رشد و تکامل خود ادامه می دهد. ما را در ice.edu یا در Instagram ، Facebook ، TikTok ، Twitter و YouTube درiceculinary به ما بپیوندید تا صدای آشپزی خود را پیدا کنید.

مخاطب:
استفانی فریمن
مدیر روابط عمومی
موسسه آموزش آشپزی
(212) 847-0703
[email protected]

منبع م Instituteسسه آموزش آشپزی

لینک های مربوطه

http://www.ice.edu

Hallmark از گزارش مراقبت از عمل 2020 رونمایی کرد

گزارش مراقبت در عمل در سال 2020 شامل داستان هایی از مجموعه متنوعی از مشاغل Hallmark از جمله Hallmark Global ، Crayola و Crown Media Family Networks است. به عنوان بخشی از استراتژی CSR در کل شرکت هالمارک ، هالمارک در حال حاضر با پنج هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDG) همسو است: آموزش با کیفیت ؛ برابری جنسیتی؛ شهرها و جوامع پایدار ؛ و مصرف و تولید مسئولانه. هالمارک همچنین دو هدف اساسی دارد که منحصر به فرهنگ سازمانی آن است: هنرها و فرهنگ و خانواده و کودکان.

چند نکته مهم در این گزارش شامل موارد زیر است:

  • کارمندان در تمام مشاغل هالمارک بیش از 29000 ساعت داوطلبانه اهدا کردند.
  • در سطح شرکت ، این شرکت 41 میلیون پوند زباله را از محل دفن زباله ها منتقل کرد ، 66 میلیون گالن مصرف آب را کاهش داد و میزان CO را کاهش داد2 انتشار توسط 124،000 متریک تن.
  • در شاخص برابری شرکتی “مبارزات حقوق بشری” نمره کاملی کسب کرده و عنوان “بهترین مکانها برای کار” را دریافت کرده است.

اکنون دنیا بیش از هر زمان دیگری به مراقبت بیشتری نیاز دارد و کارهای هالمارک هرگز به پایان نخواهد رسید ، اما این شرکت به پیشرفت های انجام شده در سال 2020 ، خصوصاً در یک سال بی سابقه افتخار می کند.

این دومین سالی است که گزارش مراقبت در عمل به صورت دیجیتالی منتشر می شود و به Hallmark اجازه می دهد سایتی همیشه فعال داشته باشد که در طول سال قابل بروزرسانی است. با پیشرفت سال جاری ، هالمارک به اضافه کردن داستان های بیشتر ادامه پیشرفت شرکت در سال 2020 ادامه می دهد.

درباره هال مارک
برای بیش از 100 سال ، خانواده خانوادگی Hallmark Cards ، به ایجاد جهانی متصل تر از نظر عاطفی اختصاص داده شده است. دفتر مرکزی آن در کانزاس سیتی ، میسوری و با به کارگیری 27000 نفر در سراسر جهان ، تقریباً 3.5 میلیارد دلار این شرکت مجموعه متنوعی از مشاغل را اداره می کند. تجارت Hallmark Global کارت تبریک ، بسته بندی هدیه و محصولات مرتبط را به بیش از 30 زبان با توزیع در بیش از 100 کشور و 100000 پشت بام در سراسر جهان ، از جمله شبکه ای از فروشگاه های Hallmark Gold Crown متعلق به شرکت و در 5 کشور ، به فروش می رساند. Crayola® طیف گسترده ای از مواد هنری و اسباب بازی های خلاقانه را ارائه می دهد که برای جرقه خلاقیت کودکان در سراسر جهان طراحی شده است. Crown Media Family Networks علاوه بر انتشارات Hallmark ، ناشر برجسته ارتقا کتاب های الکترونیکی ، کتابهای صوتی و چاپهای چاپی ، و Hallmark Movies Now ، یک پخش مبتنی بر اشتراک ، دارای سه کانال کابل – Hallmark Channel ، Hallmark Movies & Mysteries و Hallmark Drama است. سرویس. Crown Center یک شرکت توسعه املاک و مستغلات است که هتل 85 هکتاری دانشگاه ، اداره ، سرگرمی و پردیس مسکونی اطراف مقر هالمارک را اداره می کند. برای اطلاعات بیشتر ، به Hallmark.com مراجعه کنید. در فیس بوک متصل شوید ، توییتر، اینستاگرام ، Pinterest ، LinkedIn و YouTube.

SOURCE Hallmark Cards، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.hallmark.com/


انتظار می رود بازار خرده فروشی داروخانه تایوان تا سال 2025 به 4.6 میلیارد دلار برسد: Ken Research

GURUGRAM ، هند، 14 ژوئن 2021 / PRNewswire / –

یافته های کلیدی

  • انتظار می رود با افزایش قیمت داروها ، هزینه های جیبی دارو نیز افزایش یابد. دولت همچنین به دنبال کاهش هزینه های تحت پوشش NHI است. این افزایش هزینه های پزشکی از جیب شما به توسعه بازار خرده فروشی داروخانه تایوان کمک می کند.
  • حضور زنجیره داروخانه در تایوان در مقایسه با سایر کشورهای همسایه مانند ژاپن، چین و دیگران. زنجیره های داروخانه فروشگاه های جدیدی را افتتاح می کنند ، به منظور افزایش حضور خود ، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مستقل را خریداری می کنند.
  • بازار دارویی به شدت توسط دولت تنظیم می شود تایوان. NHIA بیش از 17000 دارو را تحت پوشش خود قرار می دهد كه بازپرداخت آنها را فراهم می كند. بنابراین ، برای تبدیل شدن به یک موفقیت تجاری در تایوان یک دارو نیاز به اعتبار بازپرداخت توسط NHIA دارد.

رشد داروسازی سازمان یافته: داروخانه های سازمان یافته در حال افزایش حضور خود در این کشور هستند تایوان با راه اندازی فروشگاه های جدید و یا ادغام و ادغام داروخانه های منطقه ای با نام تجاری آنها. برخی از داروخانه های زنجیره ای مدل حق رای دادن را برای گسترش سریعتر فروشگاه در نظر گرفته اند. داروخانه های سازمان یافته همچنین بر ادغام فروشگاه های خود با جدیدترین فن آوری ها مانند IoT ، واقعیت مجازی ، هوش مصنوعی و سایر آخرین فن آوری ها برای افزایش ارزش تجربه در فروشگاه ها متمرکز شده اند. علاوه بر این ، آنها در حال جمع آوری اطلاعات بیمار و ادغام آنها در سیستم عامل ابری خود هستند تا مشتری بتواند در هر زمان و هر مکان به اطلاعات پزشکی خود دسترسی پیدا کند.

نرخ رشد جمعیت پیر و منفی: تایوان با کاهش میزان باروری (1.06 تولد به ازای هر زن از سال 2018) و امید به زندگی ، روند جمعیت در حال تغییر است. رشد جمعیت در سال 2019 نسبت به سالهای 1980 به طور متوسط ​​1.5 ~ کاهش داشت. این امر منجر به کاهش جمعیت از سال 2020 شده است. از کل جمعیت ، 65.3 سال و بالاتر افراد مسن 15.3 ~ از جمعیت در سال 2019 را تشکیل می دهند. تخمین زده می شود این میزان تا سال 2025 بیش از 20 درصد باشد. داده های NHIA با افزایش سن هزینه مراقبت های بهداشتی افزایش می یابد. بنابراین ، در آینده به سود بازار خواهد بود.

تغییر نگرش نسبت به سلامتی و سلامتی به دلیل شیوع COVID 19: با عواملی مانند افزایش جمعیت پیری ، تغییر شرایط آب و هوایی ، توسعه جامعه واقعیت واقعی ، سبک زندگی افراد به شدت تغییر کرده است تایوان. این امر به افزایش آگاهی از سلامت در بین مردم کمک کرده است. اکنون مردم به سمت مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه حرکت می کنند. این امر به تسریع تقاضا برای محصولاتی مانند ویتامین ها و مکمل های غذایی ، مکمل های غذایی ، OTC و سایر محصولات بهداشتی و سلامتی در بازار کمک کرده است. بعلاوه بروز ویروس کرونا باعث آگاهی بیشتر افراد در زمینه سلامتی شده و آنها برای حفظ سلامتی در حال تغییر سبک زندگی خود هستند.

تحلیلگر در تحقیق کن در آخرین انتشار آنها چشم انداز بازار خرده فروشی داروخانه تایوان تا سال 2025 – براساس ساختار بازار (سازمان یافته و غیر سازمان یافته) ، بر اساس منطقه (بخش تایپه ، بخش شمالی ، بخش مرکزی ، بخش جنوبی ، بخش KaoPing و بخش شرقی) ، بر اساس فروش محصولات (داروهای تجویز شده ، محصولات OTC ، غیر محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی) ، بر اساس نوع دارو (عمومی و ثبت شده) و بر اساس کلاس درمانی “ مشاهده کرد که تایوان بازار در حال رشد محصولات دارویی است. پوشش جهانی بیمه سلامت ملی به توسعه بازار کمک کرده است. دولت از نظر ارائه محصول و قیمت آن از نزدیک بازار را کنترل و تنظیم می کند. این برنامه خرید مشترک داروهای تجویز شده را با هم پرداخت می کند. این بازار دارای تعداد زیادی فروشگاه داروخانه غیر متشکل است. داروخانه های زنجیره ای به دنبال گسترش فروشگاه هستند و شروع به خرید و ادغام داروخانه های منطقه ای کرده اند. افزایش جمعیت در حال پیر شدن و رشد منفی جمعیت منجر به توسعه بازار در آینده خواهد شد. انتظار می رود بازار خرده فروشی داروخانه تایوان بر اساس درآمد طی دوره پیش بینی 2019-2025 با CAGR 1.5 درصد رشد کند.

بخشهای کلیدی تحت پوشش: –

  • براساس ساختار بازار (به میلیون دلار)
    • سازمان یافته بازار
    • بازار غیر متشکل
  • براساس منطقه (به میلیون دلار)
    • لشکر تایپه
    • لشکر شمال
    • لشکر مرکزی
    • لشکر جنوب
    • بخش KaoPing
    • لشکر شرقی
  • براساس نوع فروش (به میلیون دلار)
    • داروهای تجویز شده
    • محصولات OTC
    • محصولات غیر دارویی
    • تجهیزات پزشکی
  • براساس نوع دارو (در میلیون دلار)
  • طبق کلاس درمانی (به میلیون دلار)
    • قلبی عروقی
    • ضد عفونت
    • درد / ضد درد
    • ضد دیابت
    • ویتامین ها / مواد معدنی / مواد مغذی
    • پوست
    • تنفسی
    • روده معده
    • عصبی
    • آنکولوژیک
    • زنان
    • چشم پزشکی
    • دیگران

شرکت های تحت پوشش: –

  • داروخانه درخت بزرگ
  • اولین تایوان
  • داروخانه های TinTin
  • داروسازی دارکوب
  • داروخانه YourChance
  • بله داروخانه زنجیره ای
  • JPMed
  • تومودز
  • ماتسوموتو کیوشی
  • داروخانه بودن

مخاطب اصلی: –

  • شرکت های تولید کننده دارویی
  • شرکت های وارد کننده دارو
  • شرکت های توزیع دارویی
  • شرکت های بزرگ خرده فروشی
  • خرده فروشان دارویی تجارت الکترونیکی
  • شرکت های مشاوره ای
  • انجمن های صنعت
  • نهادهای دولتی و نظارتی

مدت زمان ثبت شده در گزارش: –

  • دوره تاریخی: 2014-2019
  • دوره پیش بینی: 2020-2025

موضوعات اصلی مورد بررسی در گزارش: –

    • سیستم بهداشتی در تایوان
    • استفاده از پیشگیری از بارداری و تنظیم خانواده در تایوان
    • سناریوی بیمه سلامت در تایوان
    • سیستم بازپرداخت دارو NHI
    • سناریوی طب سنتی چینی در تایوان
    • ساختار تأمین بازار خرده فروشی داروخانه تایوان
    • روندها و توسعه در تایوان بازار خرده فروشی داروخانه
    • مشکلات و چالش ها در تایوان بازار خرده فروشی داروخانه
    • تجزیه و تحلیل SWOT و ماتریس BCG در تایوان بازار خرده فروشی داروخانه
    • اندازه و تقسیم بازار خرده فروشی داروخانه تایوان ، 2014-2019
    • مقررات آنلاین داروخانه در تایوان
    • پزشکی از راه دور و رشد مشاوره پزشکی آنلاین در تایوان
    • عمده ارائه دهندگان پزشکی از راه دور در تایوان
    • مدل عملیاتی داروخانه های ترکیبی
    • سناریوی رقابت ، سهم بازار ، مقایسه متقابل بازیکنان اصلی (آنلاین و آفلاین) و مشخصات شرکت
    • تأثیر ویروس کرونا در رفتار مصرف کننده و فروش داروخانه
    • اندازه و تقسیم بندی بازار آینده ، 2019-2025F
    • تأثیر COVID 19 در بازار خرده فروشی داروخانه های تایوان
    • توصیه های تحلیلگران
    • بازار خرده فروشی داروخانه تایوان
    • بازار خرده فروشی داروخانه آنلاین تایوان
    • بازار پزشکی اینترنتی تایوان
    • تایوان بازار خرده فروشی داروهای تجویز شده
    • بازار خرده فروشی داروسازی تایوان
    • بازار داروخانه NHI تایوان
    • بازار خرده فروشی پزشکی تایوان
    • بازار داروی ثبت اختراع تایوان
    • بازار داروهای عمومی تایوان
    • بازار ژنیک مارک دار تایوان
    • بازار پزشکی پزشکی تایوان
    • تایوان فروشندگان عمده دارو
    • داروخانه های سازمان یافته تایوان
    • داروخانه های سازمان یافته تایوان
    • بازار داروخانه های مستقل تایوان
    • بازار خرده فروشی داروخانه بخش تایپه
    • شمال خرده فروشی داروخانه بخش شمال
    • بخش خرده فروشی داروخانه بخش مرکزی
    • جنوب خرده فروشی داروخانه بخش جنوبی
    • شرق خرده فروشی داروخانه بخش شرقی
    • KaoPing Division Market خرده فروشی داروخانه
    • بازیکنان عمده داروخانه تایوان
    • سهم بازار میانه تایوان
    • درآمد متوسط ​​بازار تایوان
    • بله سهم بازار داروخانه های زنجیره ای
    • بازار خرده فروشی طب غربی تایوان
    • تایوان بازار خرده فروشی طب چینی
    • عمده شرکت های پزشکی از راه دور تایوان
    • Covid Impact بازار داروخانه تایوان

برای اطلاعات بیشتر در مورد گزارش تحقیق ، به لینک زیر مراجعه کنید: –

بازار خرده فروشی داروخانه تایوان

گزارش های مرتبط: –

چشم انداز بازار خرده فروشی داروخانه فیلیپین تا سال 2025 – براساس ساختار بازار (سازمان یافته و غیر سازمان یافته) ، بر اساس مکان (مستقر و مستقر در بیمارستان) ، بر اساس مناطق (شمال ، مرکز و جنوب) ، بر اساس فروش محصولات (داروهای تجویز شده ، محصولات OTC ، محصولات غیر دارویی و تجهیزات پزشکی) ، بر اساس نوع دارو (عمومی و ثبت شده) و بر اساس کلاس درمانی

بازار خرده فروشی داروخانه فیلیپین یک صنعت پر رونق است که با افزایش تقاضا برای داروهای عمومی و افزایش تعداد داروخانه های زنجیره ای پشتیبانی می شود. بازار دارای فروشگاه های مختلف داروخانه ای مانند داروخانه های چینی ، فروشگاه های طب سنتی است که اکنون با داروخانه های مدرن آمریکایی جایگزین شده اند. داروخانه های مستقل و زنجیره های منطقه ای توسط زنجیره های بزرگ ملی جهت گسترش سریع خریداری می شوند. بعلاوه ، برخی از زنجیره ها نیز مدل حق امتیاز برای گسترش فروشگاه را پذیرفته اند. گران بودن محصولات دارویی ، مصرف کننده را به سمت مصرف داروهای عمومی سوق داده است. دولت در حال اصلاح سیستم توزیع داروی عمومی است تا بتواند آنها را در دسترس مردم مناطق روستایی قرار دهد. داروخانه های آنلاین مفهوم نسبتاً جدیدی هستند و در منطقه جذابیت بیشتری پیدا می کنند. بازار طی سال های 2014-2019 شاهد رشد 3.4 درصدی بوده است.

چشم انداز بازار خرده فروشی داروخانه های مالزی تا سال 2025- براساس ساختار بازار (سازمان یافته و غیر سازمان یافته) ، براساس مکان (بر اساس بازار و خیابان عالی) ، بر اساس فروش محصولات (داروهای تجویز شده ، داروهای ژنیک ، محصولات غیر دارویی ، تجهیزات پزشکی) ، براساس نوع دارو (ثبت اختراع و Generics) و توسط کلاس درمانی

بازار خرده فروشی داروخانه مالزی از نظر درآمد با CAGR تک رقمی در دوره بررسی 2013-2019 افزایش یافت. مشاهده شد که بازار به دلیل افزایش رقابت در بین داروخانه های خرده فروشی در بازار از نظر ارائه محصول گسترده و خدمات ارزش افزوده ، در مرحله رشد است. مالزی صنعت خرده فروشی داروخانه بر اساس درآمد CAGR 9.7٪ و براساس تعداد مغازه های خرده فروشی داروخانه CAGR 3.9٪ رشد کرده است. بازار به دلیل افزایش تعداد موارد NCDs ، رشد خدمات داروخانه آنلاین ، افزایش هزینه های بهداشت دولت ، ادغام زنجیره های کوچکتر برای گسترش در مناطق مختلف و خدمات مانند مشاوره آنلاین و نسخه های الکترونیکی همراه با هزینه سرانه بهداشت افراد ، در حال رونق است. که در مالزی.

گزارش معیارگذاری رقابت داروسازی الکترونیکی هند – تجزیه و تحلیل دقیق از بازیکنان عمده داروخانه الکترونیکی در هند

از طرف دیگر ، داروخانه الکترونیکی در مرحله نوپایی خود است هند، اما مانند سایر دسته ها ، این امکان را دارد که در آینده نزدیک یک بخش صنعت بسیار بزرگ باشد. ظهور خرده فروشان داروخانه آنلاین در بازار هند در دوره Covid نفوذ بخش داروخانه سازمان یافته در این کشور را بیشتر افزایش می دهد. بیشتر داروخانه های الکترونیکی افزایش تقاضا را تجربه کرده اند ، به لطف مشتریان شروع به شناسایی آنها به عنوان یک حالت امن تر ، سریع تر و ارزان تر از فروشگاه های فیزیکی می کنند. پیش بینی می شود که مدل داروسازی الکترونیکی می تواند 15٪ -20٪ از کل فروش داروخانه در سال را تشکیل دهد هند طی 10 سال آینده ، عمدتا با افزایش پایبندی و دسترسی به دارو برای اکثریت جمعیت کم خدمت. در حال حاضر ، بسیاری از بازیکنان داروخانه الکترونیکی مانند Medlife ، Netmeds ، 1MG و Pharmeasy در این بخش فعالیت می کنند و خدمات ارزش افزوده متنوعی را به مصرف کنندگان ارائه می دهند. اگرچه ، رقابت در بازار بیشتر در میان این بازیگران اصلی متمرکز است ، اما به دلیل افزایش محبوبیت این بخش در صنعت داروسازی خرده فروشی ، در ماه های اخیر شاهد ورود افراد تازه وارد به این بازار بوده ایم.

چشم انداز بازار خرده فروشی داروخانه ویتنام به ساختار بازار 2025 (سازمان یافته و غیر سازمان یافته) ؛ بر اساس منطقه (شمال ، جنوب و مرکز) ؛ توسط بیمارستان و مبتنی بر خیابان / بازار. با دسته بندی محصولات (تجویز شده ، فرابورس ، محصولات غیر دارویی و تجهیزات پزشکی) ؛ توسط مناطق درمانی ؛ و براساس نوع محصول (داروهای ثبت شده و عمومی)

بازار خرده فروشی داروخانه ویتنام با افزایش آگاهی از مراقبت های بهداشتی به دلیل رشد جمعیت سالخورده و افزایش سرانه مصرف دارو در مرحله رشد است. موارد در حال افزایش بیماری های غیرواگیر نیز به رشد تقاضا برای داروها در طبقات مختلف درمانی کمک کرده است. در سالهای اخیر فروشگاههای زنجیره ای داروخانه با افتتاح فروشگاههای جدید در استانهای مختلف بر حضور خود افزوده اند. ابتکارات دولت مانند راه اندازی پایگاه داده ملی پزشکی و همچنین بستر پزشکی از راه دور نیز تأثیر مثبتی بر این صنعت دارند. بازار خرده فروشی داروخانه ویتنام در طی سال های 2014-2019 رشد 6.8٪ و تعداد داروخانه CAGR 8.7٪ رشد داشته است.

چشم انداز بازار خرده فروشی داروخانه اندونزی تا سال 2025 براساس ساختار بازار (سازمان یافته و غیر سازمان یافته) ؛ براساس منطقه (جاوا غربی ، جاوا شرق ، جاوا مرکزی ، جاکارتا ، سوماترا شمالی و دیگران) ؛ با دسته بندی محصولات (تجویز شده ، فرابورس ، محصولات غیر دارویی و تجهیزات پزشکی) ؛ توسط مناطق درمانی ؛ و براساس نوع محصول (داروهای ثبت شده و عمومی)

اندونزی بخش خرده فروشی داروخانه ها با حضور بیش از 40105 داروخانه و داروخانه همراه با CAGR درآمد 8.1٪ در طول 2014-2019 در مرحله رشد است. افزایش شیوع بیماری های مرتبط با سبک زندگی مانند دیابت ، چاقی ، فشار خون بالا و بیماری های مختلف مرتبط با قلب و شیوع بیماری های واگیر مانند سل ، آنفلوانزا در میان جمعیت در حال رشد از دلایل اصلی رشد مثبت درآمد خرده فروشی داروخانه ها به دلیل افزایش است. فروش کالاهای دارای برچسب خصوصی. عامل اصلی دیگر پیر شدن جمعیت است. سازمان ملل پیش بینی کرده است که درصد اندونزیایی های بالای 60 سال در سال 2050 یا نزدیک به 74 میلیون سالمند به 25 درصد برسد.

با ما تماس بگیرید:-
تحقیق کن
آنکور گوپتا، رئیس بازاریابی و ارتباطات
[email protected]
91-9015378249

منبع Ken Research

شرکت هدیه آنلاین ، همراه با مجوز شورای ملی بنگاه های اقتصادی زنان

COMMERCE TOWNSHIP ، میش.، 14 ژوئن 2021 / PRNewswire / – بسته بندی شده ، مال میشیگان شرکت برتر هدیه سازی آنلاین ، اخیراً گواهینامه معتبر شرکت ملی کسب و کار زنان توسط شورای ملی شرکت های تجاری زنان (WBENC) را دریافت کرده است.

استاندارد صدور گواهینامه WBENC شناخته ترین و پرطرفدارترین گواهینامه در نوع خود است. برای به رسمیت شناخته شدن ، یک شرکت باید یک روند بررسی دقیق ، از جمله بررسی عمیق کسب و کار ، صاحبان آن و بازرسی سایت را انجام دهد. فرآیند صدور گواهینامه برای تأیید تجارت حداقل 51٪ از مالکیت ، اداره و کنترل یک زن یا زن طراحی شده است.

وی گفت: “ما 9 زن باورنکردنی داریم که تیم رهبری ما را تشکیل می دهند.” کورتنی تیلور، بنیانگذار Bundled. “ما مشتاقانه منتظر استفاده از ابزارها و قابلیت های شبکه ای هستیم که همراه با این گواهینامه و همکاری با سایر زنان کارآفرین در سراسر کشور است. همه چیز در مورد حمایت زنان از زنان است.”

با همکاری با سایر مشاغل اقلیت و متعلق به زنان ، Bundled تعهد خود را در زمینه پرورش تنوع ، عدالت و شامل شدن از طریق مشارکت فروشنده نشان می دهد.

گفت: “ما بر تنوع و همچنین رشد خود متمرکز هستیم.” چلسی گیزلینگ، بنیانگذار Bundled. “در طول 18 ماه گذشته ، ما دو انبار قبلی را رشد داده ایم و اخیراً به فضای بسیار بزرگتری منتقل شده ایم تا سفارشات عمده شرکتها و تقاضای زیادی برای هدیه دادن مجازی را جبران کنیم.”

Bundled رویداد برش روبان را در آن برگزار می کند دوشنبه 14 ژوئن در ساعت 5 عصر برای بزرگداشت گسترش شرکت در فضای جدید خود واقع در 4133 Pioneer Dr. in شهر تجاری.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Bundled یا ثبت سفارش ، به اینجا مراجعه کنید www.bundledmi.com.

درباره بسته بندی شده
در سال 2015 ، میشیگان بومیان چلسی Gheesling و کورتنی تیلور Bundled را با مأموریت تبدیل شدن به بهترین شرکت هدیه آنلاین در ایالت ، حمل هدایای شخصی و شغلی همزمان با حمایت میشیگانمشاغل و مارک های مبتنی بر همانطور که از نام آن پیداست ، Bundled بسته های هدیه بسته بندی شده و دستی را از هر نوع ، برای هر مناسبتی – فصلی ، تازگی ، شخصی ، ساخت بسته های شخصی یا سفارشی شخصی ارائه می دهد. حمایت از مشاغل محلی و بازپرداخت در تیم Bundled از اهمیت بالاتری برخوردار است و شرکت به دو روش زیر به این دو مأموریت خدمت می کند: (1) خرید محلی: 99٪ محصولات موجود در بسته های بسته بندی از طریق خریداری می شود میشیگانمبتنی بر مشاغل کوچک. تیم Bundled فقط در صورت وجود خارج از کشور فعالیت می کند میشیگان تجارت نمی تواند سفارش را پردازش کند ، یا یک سفارش گروه سفارشی درخواست خاصی دارد و (2) ارائه مشاغل و آموزش معنادار برای بزرگسالان دارای معلولیت از طریق مشارکت با Services to Enhance Potential (STEP) ، a شهرستان وین غیر انتفاعی Bundled یک شورای ملی شرکت های تجاری زنان است (WBENC) شرکت مجاز برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.bundledmi.com.

درباره WBENC
WBENC در سال 1997 تاسیس شد ، رهبر کشور در توسعه تجارت زنان و گواهینامه شخص ثالث شخص ثالث مشاغل تحت مالکیت و اداره زنان است ، با بیش از 17000 شرکت تجاری تجاری زنان ، 14 سازمان ملی منطقه ای شریک و بیش از 350 عضو شرکت. بیش از 1000 شرکت نمایندگی از معتبرترین مارک های آمریکا و همچنین بسیاری از ایالت ها ، شهرها و نهادهای دیگر گواهینامه WBENC را قبول می کنند. برای اطلاعات بیشتر ، به www.wbenc.org مراجعه کنید.

SOURCE همراه است

نخست وزیر پیشین فرانسه ایده های بدیع را در کتاب رهبر چین برجسته می کند

پکن، 12 ژوئن 2021 / PRNewswire / – نخست وزیر سابق فرانسه ژان پیر رافارین (ژان پیر رافارین) نظر خود را در مورد كتاب شی جین پینگ: حكمرانی چین به اشتراک گذاشت و خاطرنشان كرد كه بسیاری از اروپاییان معتقدند كه تمدن های باستان غالباً فاقد ایده های جدید هستند. چین ، به عنوان یک تمدن باستانی و همزمان ، با ایده های ابتکاری در مورد آینده متمایز می شود. به گفته آقای رافارین ، “هواپیماسازی” بر اساس اجماع پاریس به چین و ایالات متحده کمک می کند تا فاصله بین آنها را ببندند.

Freshpet داوطلبانه به یاد می آورد تعداد زیادی از Freshpet® انتخاب غذای سگ گوشت گاو و تخم مرغ کوچک لقمه سگ به دلیل آلودگی بالقوه سالمونلا

سالمونلا می تواند حیواناتی را که در حال خوردن این محصول هستند تأثیر بگذارد و خطر دست زدن به محصولات آلوده را برای انسان به خطر می اندازد ، به خصوص اگر آنها پس از تماس با محصولات یا هر سطح در معرض این محصولات ، دست های خود را به طور کامل شستشو ندهند.

افراد سالم آلوده به سالمونلا باید خود را از نظر برخی یا علائم زیر کنترل کنند: حالت تهوع ، استفراغ ، اسهال یا اسهال خونی ، گرفتگی شکم و تب. به ندرت، سالمونلا می تواند منجر به بیماری های جدی تر ، از جمله عفونت های شریانی ، آندوکاردیت ، آرتروز ، درد عضلانی ، سوزش چشم و علائم مجاری ادراری شود. مصرف كنندگانی كه این علائم را نشان می دهند پس از تماس با این محصول باید با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خود تماس بگیرند.

سگ با سالمونلا عفونت ها ممکن است بی حال و دارای اسهال یا اسهال خونی ، تب و استفراغ باشند. در بعضی از سگها فقط اشتها ، تب و درد شکم کاهش می یابد. سگ های آلوده اما در غیر این صورت سالم می توانند ناقل باشند و حیوانات یا انسان های دیگر را آلوده کنند. اگر سگ شما کالای فراخوانده شده را مصرف کرده و این علائم را دارد ، لطفا با دامپزشک خود تماس بگیرید.

Freshpet تا به امروز گزارشی از بیماری ، آسیب یا واکنش نامطلوب دریافت نکرده است و این فراخوان را به دلیل تعهد عمیق ما در قبال ایمنی والدین حیوان خانگی و سگهای آنها صادر کرده است تعداد محدودی از محصولات تحت تأثیر ممکن است در: Publix in به فروش رسیده باشد فلوریدا، کارولینای جنوبی، و گرجستان، و در مکانهای محدود هدف در آریزونا و جنوب کالیفرنیا. بیشتر محصول در انبارهای توزیع خرده فروشی رهگیری و به فروشگاه های خرده فروشی تحویل داده نشد.

اگر والدین حیوانات خانگی محصولی مطابق با توضیحات زیر در اختیار دارند ، باید تغذیه آن را برای سگ خود متوقف کرده و بلافاصله آن را دور بیندازند. لطفا در صورت داشتن کالای فراخوانی شده با ما تماس بگیرید Freshpet ® دستور تهیه غذای سگ گوشت گاو و تخم مرغ اندازه گزش سگ کوچک (1 کیسه LB) ، با فروش تا تاریخ 30/10/2021 ، برای بازپرداخت یا راحتی شما می توانید از لینک زیر برای درخواست بازپرداخت استفاده کنید: http://freshpet.co/ssdb21. فروش براساس تاریخ ، همراه با کد UPC و کد لات را می توان در پایین و پشت هر کیسه مشاهده کرد. برای اطلاعات بیشتر لطفاً نمودارها و تصاویر محصول را ببینید.

نام محصول

کد UPC خرده فروشی

کد لات

فروش – بر اساس تاریخ

FRESHPET® سگ کوچک را انتخاب کنید
دستور تهیه گوشت گوساله و اندازه کوچک

627975012939

1421FBP0101

10/10/2021 L2





ایمنی حیوانات اهلی خانگی ، والدین حیوانات اهلی خانگی و کیفیت محصولات ما از اهمیت بالاتری برخوردار است و ما برای اعتمادی که به Freshpet قائل هستیم بسیار ارزش قائل هستیم.

والدین حیوانات خانگی که سالی دارند یا مایلند واکنش های جانبی را گزارش دهند ، باید با Mon.866.789.3737 تماس بگیرند. تا جمعه ، ساعت 9 صبح تا 9 شب (EDT) و شنبه. از طریق خورشید 9 صبح – 1 بعد از ظهر (EDT) یا به سایت www.freshpet.com مراجعه کنید.

این فراخوان با همکاری سازمان غذا و داروی ایالات متحده انجام می شود.

منبع Freshpet

لینک های مربوطه

http://www.freshpet.com

نخست وزیر سابق فرانسه بر اساس کتاب Xi “نوآوری” بیشتری در آینده چین می بیند

پکن ، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – نخست وزیر سابق فرانسه ژان پیر رافارین در مورد کتاب “شی جین پینگ: حکومت چین“(حکومت چین) به گفته وی ، اگرچه بسیاری از اروپاییان معتقدند که تمدن های باستان اغلب فاقد ایده های جدید هستند ، چین، به عنوان یک تمدن باستان و مدرن ، دارای ایده های جدیدی در مورد آینده است. او معتقد است که ارتقا of “هواپیما سازی” بر اساس اجماع پاریس کمک خواهد کرد چین و ایالات متحده برای کاهش اختلافات.

TOUS Les JOURS برای راه اندازی کیک ابری انبه ، پنیر عسلی نان موچی و سایر موارد

تجارت ، کالیفرنیا، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – TOUS les JOURS ، یک کافه نانوایی زنجیره ای فرانسوی-آسیایی ، در این ماه کیک ها و شیرینی های جدیدی را راه اندازی می کند.

برای جشن گرفتن فصل تابستان ، این زنجیره در حال راه اندازی یک سری کیک ابری انبه ، یک کیک اسفنجی سبک و نرم است که لایه ای از آن را با خامه زده شده با طعم انبه و برشهای تازه انبه تهیه کرده است. این کیک اسفنجی ظریف که با برش های انبه و زغال اخته بیشتری همراه است ، بهترین دسر تابستانی خواهد بود.

علاوه بر این ، مارک 4 شیرینی جدید را در این ماه راه اندازی کرده است. منوهای شیرینی جدید شامل موارد زیر است:

  • شیرینی پنیر بلند: نان شیرینی نرم همراه با پر کردن پنیر خامه ای و روکش شکر پارمزان خوش طعم
  • نان پنیر سیب زمینی: نان سیب زمینی جویدنی با پر کردن پنیر خامه ای
  • پنکیک پنیر عسلی موچی: نان جوانی جوانی با پر کردن پنیر خامه ای و لعاب عسل
  • نان بالش شیر: نان بالش شکل نمادی که با دستورالعمل فقط شیر تهیه می شود. آب اضافه نشده است

به شکل یک پنکیک کوچک اندازه پنکیک پنیر عسلی موچی نان امضای جدید این برند است که هواداران پس از اولین حضور در آن بسیار انتظار داشتند کره جنوبی سال گذشته این نان شیرین و خوش طعم پیچ و تاب منحصر به فرد این زنجیره در یک کلوچه صبحانه شیرین کلاسیک است که با آرد تاپیوکا درست می شود و به آن بافت جویدنی بی نظیری می بخشد.

تمام محصولات جدید با شروع از 14 ژوئن در شرکت های TOUS les JOURS در سراسر کشور.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منوی شیرینی فروشی TOUS les JOURS ، لطفا از https://www.tljus.com/menu دیدن کنید.

درباره TOUS les JOURS

TOUS les JOURS یک کافه نانوایی با الهام از زبان فرانسه-آسیایی است و بیش از 300 نوع مختلف از محصولات نانوایی از جمله نان ، شیرینی ، کیک ، دسر و نوشیدنی را ارائه می دهد. این نانوایی هر روز برای تهیه محصولات تازه برای میهمانان پخت می کند و به منبع و استفاده از مواد خوب خوب با دقت انتخاب شده افتخار می کند.

TOUS les JOURS همچنان در حال گسترش و استقبال از نوآوری در تمام بازارها است. این برند با داشتن دانش فنی و پشتیبانی مداوم از تیم ، توجه بسیاری از افرادی را که به راه اندازی یک تجارت کوچک علاقه مند هستند ، جلب می کند.

در حال حاضر ، بیش از 60 فروشگاه در ایالات متحده و بیش از 1600 فروشگاه در سراسر جهان وجود دارد. TOUS les JOURS در فرانسه به معنای “هر روز” است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری ، به https://www.tljus.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:
جون کوون
323-480-9158
[email protected]

تصاویر مرتبط

mange-cloud-cake.jpg
کیک ابری مانژ
کیک اسفنجی سبک که با خامه شیرین و طراوت انبه پوشانده شده است

SOURCE TOUS les JOURS ایالات متحده آمریکا