بنفش بالش های جدیدی را راه اندازی می کند ، به مصرف کنندگان کمک می کند تا خواب تابستانی را دوباره ایجاد کنند

وی گفت: “ما با الهام از نیازهای متنوع راحتی مشتریان ، فرصتی را دیدیم تا مطمئن شویم که رنگ بنفش برای همه افراد و هر نوع خواب است.” جو مگیبو، مدیر ارشد اجرایی Purple. “با استفاده از فناوری اختصاصی خود ، The Purple Grid ، می توانیم تجربه های سفارشی خواب متناسب با ترجیحات آنها – از بالش گرفته تا ملحفه گرفته تا تختخواب – را برای مشتری فراهم کنیم.”

بالش هارمونی بنفش که به عنوان “بزرگترین بالش اختراع شده” بر اساس بازخورد مصرف کننده شناخته می شود ، هم اکنون در اندازه های متوسط ​​و بلند موجود در نمونه کارها بالش های موجود ، در اندازه جدید ، Low عرضه می شود. این بالش با فناوری Grid Hex اختراع شده بنفش طراحی شده است ، که به شما امکان می دهد جریان مداوم هوا از طریق بیش از 2000 کانال هوای آزاد ، شما را خنک نگه دارد در حالی که بلافاصله با سر و گردن سازگار می شوید.

بالش هارمونی بنفش در ارتفاع و اندازه های مختلف ارائه می شود و سطح جدیدی از سفارشی سازی را امکان پذیر می کند. پیشنهادات شامل:

  • استاندارد کم (159 دلار): به عنوان جدیدترین پیشنهاد ارغوان ، این محصول برای مشتریانی است که فریم های کوچکتر دارند ، کسانی که خواب آور معده و کمر هستند یا یک بالش با قد کمتر ترجیح می دهند.
  • استاندارد متوسط (159 دلار): برای مصرف کنندگان با فریم متوسط ​​، و برای خوابهای کناری یا ترکیبی ، یا کسانی که بالش با قد متوسط ​​را ترجیح می دهند.
  • استاندارد بلند (159 دلار): برای مصرف کنندگان با قاب های بزرگ یا فوق العاده بزرگ که در پهلو یا ترکیب خود می خوابند و یک بالش بلندتر را ترجیح می دهند.
  • پادشاه (199 دلار): اکنون برای شروع پیش سفارش در دسترس است 15 ژوئنهفتم، بالش هارمونی بنفش هم اکنون در اندازه کینگ عرضه می شود. King به صورت Low، Medium و Tall در دسترس است.

گرمای تابستان علاوه بر شیفت های فصلی از جمله وجود مواد حساسیت زای جدید ، اغلب می تواند خواب راحت را دشوار کند. علاوه بر عوامل خارجی ، همه افراد برای اینکه بدون وقفه بخوابند (مثلاً سفتی ، نرمی ، کیفیت خنک کننده و موارد دیگر) چیز دیگری را ترجیح می دهند و داشتن گزینه هایی برای شخصی سازی تجربه خواب شما بسیار مهم تر است. به گفته مشاور ارشد خواب پورپل ، دکتر مایکل بروس، دکترا ، متخصص خواب دارای تابلوی دو نفره ، لازم نیست تابستان برای خواب دوستانه باشد. “با پیروی از چند استراتژی ساده ، مانند یافتن محصولات مناسب برای شما ، مصرف کنندگان نه تنها می توانند از خواب خود در این تابستان محافظت کنند ، بلکه در واقع با استراحت بهتر از قبل به روز کارگر می رسند.”

دومین نوآوری در محصول ، The Purple TwinCloud ، (89 دلار) به عنوان یک بالش لوکس مانند مانند برای مشتریانی که عاشق پشتیبانی قالب و قالب هستند عمل می کند. با دو بالش ابتکاری در یک ، The Purple TwinCloud دارای یک طراحی قابل تنظیم برای باز کردن حالت فشرده سازی و چرخش است که به شما امکان می دهد سطح پشتیبانی خود را برای یک تجربه خواب شخصی تر انتخاب کنید. به علاوه ، آن را با الیاف کرکی و ژلی پر می کنید که به راحتی به سر و گردن شما خط می زند. بالش همچنین می تواند با پر کردن قالب و طراحی پیشرفته خود که قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد ، در هر موقعیت خواب سازگار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بالش هارمونی بنفش ، TwinCloud بنفش و مجموعه کامل محصولات بنفش که تابستان امسال راه اندازی شده است ، به Purple.com مراجعه کنید.

درباره بنفش
بنفش یک مارک عمودی دیجیتالی است و ماموریت دارد تا از طریق راه حل های نوآورانه راحتی به مردم کمک کند تا احساس بهتری داشته باشند و زندگی کنند. ما انواع محصولات نوآورانه ، برتر ، مارک راحتی را شامل ، تشک ، بالش ، کوسن ، قاب ، ملحفه و غیره طراحی و تولید می کنیم. محصولات ما حاصل بیش از 25 سال نوآوری و سرمایه گذاری در فناوری های راحتی و انحصاری و توسعه فرآیندهای ساخت خودمان است. فناوری اختصاصی ژل ما ، پلیمر Hyper-Elastic®، زیربنای بسیاری از محصولات راحتی ما است و طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهد که پیشنهادات ما را از محصولات سایر رقبا متمایز می کند. ما محصولات خود را از طریق کانال های آنلاین مستقیم به مصرف کننده ، شرکای خرده فروشی سنتی ، خرده فروشان آنلاین شخص ثالث و نمایشگاه های خرده فروشی متعلق به خود به بازار عرضه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بنفش ، به purple.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه
میستی باند
مدیر ارتباطات بنفش
[email protected]
385-498-1851

SOURCE Purple Innovation، Inc.

لینک های مربوطه

https://purple.com/

Khiron به روزرسانی های مدیریت اروپا را ارائه می دهد

تورنتو، 14 ژوئن 2021 / PRNewswire / – Khiron Life Sciences Corp. (“Khiron” یا “شرکت”) (TSXV: KHRN) (OTCQX: KHRNF) (فرانکفورت: A2JMZC) ، یک رهبر حشیش پزشکی عمودی با عملیات اصلی در آمریکای لاتین و اروپا، خوشحال است که از انتصاب Franziska Katterbach به عنوان رئیس جمهور ، Khiron Europe برای جایگزینی خبر می دهد تجیندر ویرک، که از شرکت استعفا داده است.

Franziska Katterbach به عنوان رئیس جمهور Khiron اروپا منصوب شد
از زمان انتصاب او در اکتبر 2019 خانم کاترباخ در نقش مدیر عامل و مشاور ارشد حقوقی ، خیرون اروپا ، پیشتاز عملیات اروپا در خیرون بوده است. ارتقا Fran فرانزیسکا به سمت رئیس جمهور با تعهد شرکت به تنوع و شمول در کل سازمان ، از جمله در سطح اجرایی مطابقت دارد.

“من می خواهم Franziska را برای انتصاب خود تبریک بگویم ، که در یک زمان بسیار هیجان انگیز برای تیم اروپایی ما اتفاق می افتد. از زمان پیوستن به Khiron ، Franziska یک نیروی محرکه در عملیات ما در اروپا بوده است. تخصص نظارتی ، مهارت های رهبری قوی و روزانه استثنایی مدیریت روزانه عملیات به ما امکان توسعه یک پلت فرم متمایز و سبک دارایی را داده است. اخیراً تیم اروپایی محصول جدید دیگری را به بازار آلمان عرضه کرده در حالی که بیش از سه برابر حجم محموله است ، اجرای قوی در اروپا بزرگترین بازار “، اظهار نظر می کند آلوارو تورس، مدیر عامل و مدیر

Franziska Katterbach ، رئیس جمهور ، Khiron Europe ، اظهار نظر می کند ، “من اعتقاد زیادی به آن دارم اروپا بازار حشیش پزشکی و افتخار من این است که تیم کلاس جهانی ما را رهبری می کنیم زیرا دسترسی بیماران ، همراه با حضور در بازار را گسترش می دهیم ، آلمان و انگلیس به نمایندگی از شرکت ، من می خواهم از تجیندر برای کمکهای فراوان وی در فعالیتهای اروپا تشکر کنم و برای او در تلاشهای آینده آرزوی سلامتی کنم. ”

استعفای آقای ویرکوس منجر به ضبط 2.2 میلیون گزینه سهام و 600000 واحد سهام محدود خواهد شد که قبلاً اعطا شده بودند.

درباره شرکت Khiron Life Sciences Corp.
Khiron یک شرکت پیشگام در زمینه تولید شاهدانه پزشکی به صورت عمودی است که فعالیت های اصلی آن را انجام می دهد آمریکای لاتین و اروپا. Khiron با بهره گیری از مراکز بهداشتی پزشکی کاملاً تحت مالکیت و سیستم عامل های پزشکی از راه دور اختصاصی ، ترکیبی از یک رویکرد بیمار محور ، برنامه های آموزش پزشک ، تخصص علمی ، نوآوری محصول و زیرساخت های کشاورزی را برای هدایت نسخه ها و وفاداری به مارک با بیماران در سراسر جهان فراهم می کند. این شرکت حضور فروش در کلمبیا، پرو، آلمان و انگلستان ، و در آغاز فروش در مکزیک و برزیل در سال 2021. شرکت توسط بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی هدایت می شود آلوارو تورس، همراه با یک تیم اجرایی و هیئت مدیره با تجربه و متنوع.

از Khiron بصورت آنلاین در invest.khiron.ca و Instagram Instagram دیدن کنید.

یادداشت های احتیاطی

اظهارات رو به جلو

این اطلاعیه مطبوعاتی ممکن است حاوی “اطلاعات آینده نگر” و “اظهارات آینده نگرانه” به معنای قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار باشد. تمام اطلاعات مندرج در این مقاله که ماهیت تاریخی ندارند ، ممکن است اطلاعات آینده نگرانه باشد. Khiron تعهدی در قبال اظهارنظر در مورد تحلیل ها ، انتظارات یا اظهارات اشخاص ثالث در مورد Khiron ، اوراق بهادار آن ، یا نتایج مالی یا عملیاتی (در صورت لزوم) ندارد. اگرچه خیرون معتقد است که انتظارات منعکس شده در بیانیه های آینده نگرانه در این بیانیه مطبوعاتی منطقی است ، اما چنین بیانیه آینده نگرانه ای بر اساس انتظارات ، عوامل و فرضیات مربوط به حوادث آینده بنا شده است که ممکن است نادرست باشد و در معرض خطرات و عدم اطمینان بسیاری باشد ، برخی از آنها خارج از کنترل Khiron هستند ، از جمله عوامل خطر مورد بحث در فرم اطلاعات سالانه Khiron که در مشخصات SEDAR Khiron در سایت www.sedar.com موجود است. اطلاعات آینده نگرانه مندرج در این بیانیه مطبوعاتی صریحاً توسط این بیانیه احتیاط واجد شرایط است و از تاریخ این گزارش ارائه می شود. خیرون از هرگونه قصد خود صرف نظر می کند و هیچ تعهد و مسئولیتی ندارد ، مگر آنکه طبق قانون لازم باشد ، هرگونه اطلاعات آینده نگر را تغییر دهد ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، حوادث آینده یا غیر آن باشد.

نه TSXV و نه ارائه دهنده خدمات تنظیم کننده آن (همانطور که این اصطلاح در سیاست های TSXV تعریف شده است) مسئولیت کافی یا صحت این بیانیه مطبوعاتی را نمی پذیرند.

منبع Khiron Life Sciences Corp.

لینک های مربوطه

https://khiron.ca/

در Bombay Darbar’s Brunch Ft یک فرار تابستانی آخر هفته به هند را برنامه ریزی کنید. لودردیل و نخلستان نارگیل

این منو جشن نیاکان ، گذشته فرهنگی ما را ارج می نهد به غذاهای سنتی و تصور دوباره دیگران برای ایجاد یک تجربه ناهار خوری معاصر. این غذاها دارای محصولاتی فصلی هستند که پالت غذاخوری را معادل می کند و تجربیات غذایی خود را با غذاهای هند تعریف می کند.

همانطور که این ماجراجویی را در یکی از شروع می کنید فلوریدا جنوبی فقط رستوران های هندی کنجکاوی شما در مورد اینکه ترکیبات مخفی ماسالاها و چتری ها چیست به اوج خود می رسد. شما باید چشمان خود را ببندید و لذت هر ذهن نیش خورده را بچشید و اجازه دهید تخیل شما را از طریق آن منتقل کند هند.

غذاخوری های گیاهی و گیاهی غذاهای دلپذیر زیادی برای انتخاب دارند. حتماً فضای دسر را پس انداز کنید. بستنی انبه خانگی Bombay Darbar ، عطر و بوی کامل تابستان است. این نه تنها فتوژنیک است بلکه به همان اندازه خوشمزه است.

خدمات بی عیب و نقص و دانش است. کارکنان جزئیات مختصر سفر epicurean شما را به اشتراک می گذارند و از لیست شراب گسترده آنها راهنمایی در مورد جفت شدن کامل وعده غذایی شما را ارائه می دهند. کارکنان مودب یک وعده ناهار کاری با خدمات سریع توجه ، یک قرار شام عاشقانه با جلوه ای خاص و صبر برای یک وعده صبحانه خانوادگی را برای یک موقعیت خاص فراهم می کنند.

تیم سلیمان هوانگ، آنیل آگراوال و درک ورینسکی فضای ناهار خوری ایجاد کرده اند که از منوی آنها که جشن رنگ و عطر و طعم است تعریف می کند. فضاها با پیچ و تاب های مدرن از نشاط و جذابیت زیبایی برخوردار هستند. فیلم های بالیوود که در سراسر رستوران ها پخش می شود ، یک مورد جالب و مورد علاقه مشتری است.

میله ها را از دست ندهید آنها مکان مناسبی برای ساعت خوش هستند. رها شوید تا یکی از غذاهای مخصوص کوکتل را که با دقت تمیز شده است با دوستان خود بنوشید و پیش غذاهایی را که باعث می شود انگشتانتان را با شادی لیس بزنید ، میل کنید. بالاخره شما فقط یکبار زندگی می کنید!

بمبئی دربار – Bombaydarbar.com
بلوار 1512 لاس اولاس ، Ft Lauderdale
2901 خیابان فلوریدا ، Coconut Grove، FL

این اطلاعیه مطبوعاتی از طریق 24-7PressRelease.com صادر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به http://www.24-7pressrelease.com مراجعه کنید.

منبع بمبئی دربار

VVDN با وجود ادامه رشد صنعت تولید علی رغم بیماری همه گیر ، اقداماتی را اعلام کرد

سازماندهی یک کمپین واکسیناسیون کارمندان

GURUGRAM ، هند ، 12 ژوئن 2021 / PRNewswire / – VVDN Technologies ، یک شرکت مهندسی و تولید کننده الکترونیک پیشرو ، با برداشتن چندین مرحله برای محافظت از سلامتی و ایمنی کارکنان خود ، در میان همه گیری بی سابقه به کار تولیدی خود ادامه می دهد. VVDN به روند استخدام خود ادامه داد و در این مدت بیش از 2500 نفر را به منظور افزایش تولید تولید استخدام كرد. VVDN محصولات الکترونیکی را در زمینه های 5G ، نقاط دسترسی ، دوربین های داخلی ، دوربین های مبتنی بر هوش مصنوعی ، دستگاه های صوتی ، ردیاب های هوشمند ، شارژرهای وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین چندین محصول مرتبط با Covid مانند Covid-19 طراحی و تولید کرده است. کیت های تشخیصی ، راه حل های فاصله یابی اجتماعی و ردیابی تماس

مشاغل تولیدی VVDN با افزایش ظرفیت با افزودن خطوط جدید SMT ، گسترش تولید قالب مکانیکی و تزریقی و همچنین تاسیسات ریخته گری ، رشد چشمگیری را تجربه کرده است. این شرکت چندین گام را برای رفع چالش های زنجیره تأمین بر اساس همکاری قوی در زمینه تامین کننده و سیلیکون برداشته است.

آقای. پونیت آگاروال، مدیر عامل ، VVDN Technologies: “VVDN به دلیل انعطاف پذیری در تجارت و تعهد نسبت به مشتریان خود شناخته شده است. در حالی که همه ما می دانیم به دلیل همه گیری سال سختی بوده است ، اما رشد تولید سطح کاملاً جدیدی از اعتماد به نفس را در کارمندان و مشتریان ما ایجاد کرده است. ما این را مدیون مردم خود هستیم که از همه موانع سرپیچی کردند و به ما اعتماد کردند. افزودن خطوط جدید SMT و تاسیسات ابزار مکانیکی دیگر که امکانات جدید ریخته گری ما را نیز در خود جای داده است ، به تعداد تولیدات ما افزوده است. ما همچنین در طی سال گذشته تعداد بی سابقه ای از افراد را استخدام کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که عملیات و تحویل کالا تحت تأثیر قرار نمی گیرد و از تعهدات ما در قبال مشتریان خود تبعیت می شود. این شرکت افتخار می کند که نه تنها مهلت های قانونی را دارد بلکه تولید را نیز هدایت می کند. “

با در نظر گرفتن سلامت و ایمنی کارکنان ، VVDN تمام مراحل استاندارد عملیاتی را برای فاصله و بهداشت اجتماعی رعایت کرده است. خوابگاه ها و همچنین امکانات غذایی بهداشتی بودند ارائه شده به همه کارمندان علاوه بر این ، برای کنار آمدن با هرگونه نیاز ، اتاق های بحران کوید و یک تیم واکنش سریع برای ارائه کمک پزشکی به کارمندان و خانواده های آنها تشکیل شده است. در ماه مه ، VVDN کمپین واکسیناسیون Covid-19 را برای کارمندان خود راه اندازی کرد. در مرحله اول و دوم کارزار واکسیناسیون کارکنان ، بیش از 1500 کارمند و خانواده های آنها واکسینه شدند.

آقای. Balakumar chinnusamy، معاون رئیس ، منابع انسانی ، فن آوری های VVDN: “ایمنی کارکنان ما در اولویت اصلی ، مجموعه ای از اقدامات انجام شده است. تیم پاسخ سریع Covid ما با پشتیبانی از کارمندان و خانواده هایشان کار فوق العاده ای انجام می دهد. ما همچنین یک کمپین واکسیناسیون در دانشگاه خود داریم. ما همچنین در حال اجرای سایر کمپین های واکسیناسیون در سایر دفاتر خود در سراسر کشور هستیم. ما برای مقابله با این چالش ها از نزدیک با مقامات محلی و مقامات بهداشت عمومی همکاری کرده ایم. “

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1531036/VVDN_Technologies_Logo.jpg

برای درخواست های رسانه ای:
کونوار سینها
[email protected]

لینک های مربوطه

https://www.vvdntech.com

SOURCE VVDN Technologies

بازار جهانی مکمل کلاژن (2021 تا 2027)

DUBLIN، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار مکمل کلاژن بر اساس منبع ، شکل و غلظت: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2021-2021” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

مکمل های کلاژن مکمل های غذایی هستند که برای رفع کمبود کلاژن در رژیم غذایی استفاده می شوند. این مکمل معمولاً از استخوان و پوست حیوانات و ماهی ها گرفته می شود. انواع مختلفی دارد از جمله قرص ، صمغ ، پودر و نوشیدنی. مکمل های کلاژن در سراسر جهان در دسترس هستند و می توان آنها را بدون تجویز پزشک پزشکی مصرف کرد. مکمل های کلاژن در میان بدنسازان و علاقه مندان به تناسب اندام منظم بسیار محبوب هستند زیرا به آنها در حفظ سلامت پوست و استخوان های خود کمک می کنند. بازار جهانی مکمل های کلاژن در ارزش گذاری شد 1827،6 میلیون دلار در سال 2019 ، و پیش بینی می شود که به آن برسد 3،017.6 میلیون دلار تا سال 2027 ، ثبت CAGR 6.9٪.

رشد بازار مکمل های کلاژن را می توان ناشی از چندین فواید سلامتی و زیبایی مرتبط با بلع مکمل های کلاژن مانند بهبود سلامت پوست و سلامت استخوان دانست. افزایش بیماری ها ، مانند آرتروز ، آرتریت روماتوئید و سایر بیماری های التهابی استخوان ، مصرف کنندگان / مردم را به تزریق مکمل های خاص برای چابک نگه داشتن خود ترغیب کرده است. علاوه بر این ، دسترسی آسان مکمل ها به دلیل بهبود زیرساخت های خرده فروشی برای فروش مواد مغذی مانند مکمل های کلاژن مفید بوده است. با این حال ، هزینه بالای مکمل های کلاژن و افزایش رشد گیاهخواری به عنوان مهار اصلی رشد بازار مکمل کلاژن عمل می کند. برعکس ، افزایش آگاهی در مورد اثرات مفید مکمل های کلاژن در بازارهای بکر ، مانند آسیا و اقیانوسیه و LAMEA ، انتظار می رود فرصت های رشد بازار مکمل های کلاژن را فراهم کند.

بازار مکمل های کلاژن بر اساس منبع ، فرم ، کانال فروش و منطقه تقسیم شده است. بر اساس منبع ، بازار مکمل های کلاژن به دریاها و طیور ، گوشت خوک و گاو تقسیم می شود. علاوه بر این ، بر اساس فرم ، آن را به قرص ها و صمغ ها ، پودرها ، و مایعات / نوشیدنی ها تقسیم می کند. بر اساس کانال فروش ، آن را به داروخانه ، فروشگاه ویژه و فروشگاه آنلاین طبقه بندی می کند. علاوه بر این ، شامل درآمد حاصل از فروش مکمل های کلاژن غذایی در سراسر کشور است آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا.، کانادا، مکزیک) ، اروپا (آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، و بقیه اروپا) ، آسیا و اقیانوسیه (چین، هند، ژاپن، استرالیا، کره جنوبی، و بقیه آسیا و اقیانوسیه) ، و LAMEA (آمریکای لاتین، آفریقا، و بقیه LAMEA)

بازیگران اصلی در بازار مکمل های کلاژن ، راه اندازی و گسترش محصول را به عنوان استراتژی های اصلی خود برای حفظ رقابت انتخاب کرده اند. بازیگران اصلی معرفی شده در این گزارش شامل Optimum Nutrition، Inc، BIoTechUSA، TCI CO.، Ltd.، غذا بیشتر، Vital Proteins LLC، Hunter & Gather، Shiseido Co. Ltd، The Clorox Company، Nature’s Bounty Co. .

مزایای کلیدی

  • این گزارش تجزیه و تحلیل کمی از روند فعلی بازار ، تخمین ها و پویایی اندازه بازار از 2019-2027 را فراهم می کند و فرصت های غالب مکمل کلاژن را شناسایی می کند.
  • تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر ، قدرت خریداران و سهامداران قابل قبول تأمین کننده را در تصمیم گیری های تجاری سود محور و تقویت شبکه تأمین کننده و خریدار برجسته می کند.
  • تجزیه و تحلیل عمیق اندازه و تقسیم بندی برای تعیین فرصت های غالب بازار کمک می کند.
  • کشورهای مهم هر منطقه با توجه به سهم درآمد صنعت ، نقشه برداری می شوند.
  • بخش موقعیت یابی بازیگران در بازار معیار را تسهیل می کند و درک روشنی از وضعیت فعلی بازیگران بازار در صنعت مکمل کلاژن را فراهم می کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه

فصل 2: ​​خلاصه اجرایی

فصل 3: بررسی اجمالی بازار
3.1 تعریف و دامنه بازار
3.2 یافته های کلیدی
3.2.1. جیب های سرمایه گذاری برتر
3.3 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.4 پویایی بازار
3.4.1. رانندگان
3.4.1.1. گسترش صنعت F&B
3.4.1.2. تغییر در سبک زندگی و تقاضای فزاینده برای محصولات خوب شما
3.4.1.3. در حال گسترش بازار خرده فروشی
3.4.2. محدودیت ها
3.4.2.1. ظلم در حیوانات در مزارع دام و کشتارگاه
3.4.2.2. تصویب وگانیسم
3.4.3. فرصت
3.4.3.1. افزایش آگاهی در مورد مصرف مکمل کلاژن
3.5 تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19
3.5.1 معرفی
3.5.2 تأثیر بر صنایع غذایی و آشامیدنی
3.5.3 تأثیر در بازار مکمل های کلاژن
3.6 تحلیل زنجیره ارزش
3.7 فاکتور تأثیرگذار

فصل 4: بازار مکمل کلاژن ، توسط منبع
4.1 بررسی اجمالی
4.1.1 اندازه و پیش بینی بازار
4.2 مرغداری و دریایی
4.2.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
4.3 گوشت خوک
4.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
4.4 گاو
4.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

فصل 5: بازار مکمل کلاژن ، براساس فرم
5.1 بررسی اجمالی
5.1.1 اندازه و پیش بینی بازار
5.2 قرص و صمغ
5.2.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
5.3 پودر
5.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
5.4 مایع / نوشیدنی
5.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

فصل 6: بازار مکمل کلاژن ، توسط کانال فروش
6.1 بررسی اجمالی
6.1.1 اندازه و پیش بینی بازار
6.2 داروخانه
6.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
6.3 فروشگاه تخصصی
6.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
6.4 فروشگاه آنلاین
6.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

فصل 7: بازار مکمل کلاژن ، براساس مناطق

فصل 8: منظره رقابت
8.1 استراتژی های برتر برنده شدن
8.2 نقشه برداری محصول
8.3 داشبورد رقابتی
8.4 نقشه گرمای رقابتی
8.5 تحولات کلیدی
8.5.1. تحصیل
8.5.2. گسترش تجارت
8.5.3. توافق
8.5.4. راه اندازی محصول

فصل 9: پروفایل های شرکت
9.1 بیوتک ایالات متحده آمریکا
9.1.1 درباره شرکت
9.1.2. مدیران کلیدی
9.1.3. عکس فوری شرکت
9.1.4. نمونه کارها محصول
9.2 CODEAGE LLC
9.2.1. درباره شرکت
9.2.2. عکس فوری شرکت
9.2.3. نمونه کارها محصول
9.3 غذای بعدی
9.3.1. درباره شرکت
9.3.2. مدیران کلیدی
9.3.3. عکس فوری شرکت
9.3.4. نمونه کارها محصول
9.4 GLANBIA PLC
9.4.1. درباره شرکت
9.4.2. مدیران کلیدی
9.4.3. عکس فوری شرکت
9.4.4. عامل بخشهای تجاری
9.4.5. نمونه کارها محصول
9.4.6. عملکرد تجاری
9.4.7. حرکتها و تحولات کلیدی استراتژیک
9.5 HUNTER & GATHER FOODS Ltd
9.5.1 درباره شرکت
9.5.2. مدیران کلیدی
9.5.3. عکس فوری شرکت
9.5.4. نمونه کارها محصول
9.5.5. حرکتها و تحولات کلیدی استراتژیک
9.6 شرکت SHISEIDO ، محدود
9.6.1. درباره شرکت
9.6.2. مدیران کلیدی
9.6.3. عکس فوری شرکت
9.6.4. نمونه کارها محصول
9.6.5. عملکرد تجاری
9.6.6. حرکتها و تحولات کلیدی استراتژیک
9.7 شرکت TCI ، آموزشی ویبولیتین
9.7.1. درباره شرکت
9.7.2. مدیران کلیدی
9.7.3. عکس فوری شرکت
9.7.4. عامل بخشهای تجاری
9.7.5. نمونه کارها محصول
9.7.6. هزینه تحقیق و توسعه
9.7.7. عملکرد تجاری
9.7.8. حرکتها و تحولات کلیدی استراتژیک
9.8 شرکت غول پیکر
9.8.1. درباره شرکت
9.8.2. مدیران کلیدی
9.8.3. عکس فوری شرکت
9.8.4. نمونه کارها محصول
9.9 شرکت CLOROX
9.9.1. درباره شرکت
9.9.2. مدیران کلیدی
9.9.3. عکس فوری شرکت
9.9.4. نمونه کارها محصول
9.9.5. هزینه تحقیق و توسعه
9.9.6. عملکرد تجاری
9.9.7. حرکتها و تحولات کلیدی استراتژیک
9.10 پروتئین های حیاتی ، LLC
9.10.1. درباره شرکت
9.10.2. مدیران کلیدی
9.10.3. عکس فوری شرکت
9.10.4. نمونه کارها محصول

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/7clnhg مراجعه کنید

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

شیعه: گفتگو با جهان به “زبان چای”

شنیانگ ، چین ، 12 ژوئن 2021 / PRNewswire / – در 9 ژوئن ، دیپلمات ها و روزنامه نگاران از سراسر جهان در “جاده به زیباترین دهکده چای در جاده ابریشم” حرکت کردند. به گفته دفتر فرهنگ ، رادیو ، شلوغی تلویزیون و سفر در منطقه شیعه در شهر شنیانگ در استان هنان وارد شد …

پلتفرم تجارت الکترونیک جنوب شرقی آسیا Lazada برنامه Bounty اشکالات عمومی را با YesWeHack راه اندازی می کند

لازادا با راه اندازی این برنامه گزاف اشکالات عمومی ، در صنعت تجارت الکترونیکی اثری برجسته گذاشته و اولویت خود را در زمینه امنیت و شفافیت برای مشتریان و شرکای خود با ارائه پیشنهادات پژوهشی امنیتی تا 10،000 دلار در هر جایزه ، تأکید می کند.

محافظت از داده های مشتری بالاترین اولویت را دارد

لازادا در سال 2012 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سنگاپور است. این شرکت یکی از برترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در جنوب شرقی آسیا است و در سال 2016 توسط گروه Alibaba خریداری شد. شرکت فعال در اندونزی ، مالزی، فیلیپین ، سنگاپور ، تایلند و ویتنام علاوه بر LazMall ، بزرگترین مرکز خرید مجازی در منطقه با بیش از 18000 مارک تجاری ، همچنین راه حل هایی در زمینه تدارکات ، فناوری خرده فروشی و خدمات پرداخت ارائه می دهد.

لازادا از زمان اجرای برنامه خصوصی باگ خود ، با بیش از صد هکر اخلاقی برای کشف آسیب پذیری ها کار کرده است و بیش از 150،000 دلار آمریکا پاداش هایی به محققان امنیتی اعطا می شود. این شامل یک رویداد قبل از راه اندازی برای برنامه عمومی است ، جایی که هکرهای جامعه YesWeHack در طی 48 ساعت آسیب پذیری ها را شناسایی کردند.

“با توجه به اهمیت داده ها و اطلاعات شخصی ، Lazada اهمیت زیادی به حمایت از مشتریان ما می دهد و ما تلاش کرده ایم تا این شکاف های امنیتی را برطرف کنیم تا از یک بستر خرید مطمئن اطمینان حاصل کنیم. با توجه به ماهیت تکامل یافته امنیت داده ها و همچنین ماهیت تهاجمی هکرهایی که از فناوری برای سرقت اطلاعات استفاده می کنند ، ما معتقدیم که برای تقویت اکوسیستم های فناوری اطلاعات خود با جامعه امنیت سایبری بزرگتر همکاری می کنیم. آلن چان، مدیر ارشد ریسک گروه Lazada.

“از زمان کار با YesWeHack ، ما با بهبود روند توسعه نرم افزار ایمن ، امنیت خود را بهبود بخشیده ایم تا از تکرار همان آسیب پذیری جلوگیری کنیم. بسیار مفید بود که با سایر محققان بررسی کنید که نظارت امنیتی ما می تواند بهره برداری از آسیب پذیری ها را رهگیری کند. “

پاداش حداکثر 10،000 دلاری برای گزارش آسیب پذیری های امنیتی مهم

لازادا اکنون با انتقال مناطق آزمایش شده تاکنون در برنامه خصوصی به یک برنامه عمومی ، گام های بیشتری را برای ارائه شفافیت و امنیت به مشتریان خود برمی دارد. این امر محققان امنیت سایبری از سراسر جهان را قادر می سازد تا در این برنامه شرکت کرده و آسیب پذیری ها را به پلت فرم تجارت الکترونیکی گزارش دهند.

علاوه بر این ، به آسیب پذیری هایی که بر داده های شخصی تأثیر می گذارند و شدت “زیاد” یا “حیاتی” دارند توجه ویژه می شود. لازادا برای گزارش های ارائه شده از آسیب پذیری های مهم امنیتی تا 10 هزار دلار به محققان امنیتی پرداخت می کند. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه Bounty Program کسب کنید اینجا .

وی افزود: “با اجرای این آخرین برنامه پاداش عمومی ، ما در حال ارسال پیام واضحی به همه هستیم كه برای اهمیت داده هایی كه در اختیار داریم ارزش قائل هستیم. ما به تخصص جامعه YesWeHack اعتقاد داریم و مشتاقانه منتظر ادامه کار با هکرهای اخلاقی برای شناسایی و مقابله با ناقلین حمله جدید هستیم. این مسئله در مورد محافظت از داده های ما ، محافظت از کارمندان و محافظت از مشتریان در برابر آسیب پذیری هاست. “” Franck Vervial ، رئیس Cyberdefence در Lazada می گوید.

“YesWeHack از همکاری با Lazada و گسترش بازار ما در آسیا برای اطمینان از بستر تجارت الکترونیکی و مشتریان در برابر تهدیدات اینترنتی که به طور فزاینده پیچیده محافظت می شوند ، هیجان زده است.” کوین گالرین، مدیر عامل ، APAC در YesWeHack. “حرکت به یک برنامه عمومی به دنبال بیش از 18 ماه همکاری است که در آن جامعه جهانی محققان اثربخشی و مهارتهای گسترده خود را نشان داده اند. لازادا با دسترسی به جامعه گسترده تر ، امنیت خود را تقویت می کند ، از شفافیت و همچنین محافظت و امنیت داده ها حمایت می کند. در نهایت ، این در مورد ایجاد و حفظ اعتماد و تجربه میلیون ها کاربر در سراسر APAC است. “

اطلاعات مربوط به گروه Lazada

گروه Lazada در سال 2012 تاسیس شد و پیشروترین پلت فرم تجارت الکترونیکی در جنوب شرقی آسیا است. ما پیشرفت را در اندونزی تسریع می کنیم ، مالزی، فیلیپین ، سنگاپور ، تایلند و ویتنام از طریق تجارت و فناوری لازادا با داشتن بزرگترین شبکه تدارکات و پرداخت در منطقه ، بخشی از زندگی روزمره مشتریان ما در منطقه است و ما قصد داریم تا سال 2030 به 300 میلیون خریدار خدمات ارائه دهیم. از آنجا که 2016 است Lazada ، پلت فرم گل سرسبد جنوب شرقی آسیا از گروه Alibaba ، با پشتیبانی از زیرساخت های فناوری کلاس جهانی خود.

درباره YesWeHack

YesWeHack در سال 2015 تأسیس شد و یک پلتفرم جهانی اشکالات و VDP است.

YesWeHack با Bug Bounty (پرداخت هزینه آسیب پذیری کشف شده) رویکردی نوآورانه در زمینه امنیت سایبری به شرکت ها ارائه می دهد و بیش از 25000 متخصص امنیت سایبری (هکرهای اخلاقی) را در 170 کشور با شرکت هایی برای امنیت مناطق آسیب پذیر و آسیب پذیری آنها در وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه ، زیرساخت ها و ارتباطات متصل می کند دستگاه ها

YesWeHack برنامه های خصوصی (فقط دعوت) و عمومی را برای صدها سازمان در سراسر جهان با رعایت دقیق ترین مقررات اروپا اجرا می کند.

علاوه بر پلت فرم Bug Bounty ، YesWeHack همچنین ارائه می دهد: پشتیبانی در ایجاد یک سیاست آشکار سازی آسیب پذیری (VDP) ، یک سیستم یادگیری برای هکرهای اخلاقی به نام Dojo و یک بستر آموزشی برای موسسات آموزشی ، YesWeHackEDU. برای اطلاعات بیشتر: www.yeswehack.com

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1530558/image_819102_25117857.jpg

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1530588/Lazada_LPR_Logo.jpg

منبع گروه لازادا

بازار غذاهای خشک شده با یخ خشک 31.26 میلیارد دلار رشد خواهد کرد | پیشگامان اصلی و پیش بینی های بازار | 17000+ گزارش تحقیقات Technavio

گزارش های عمیق تحقیقات بازار Technavio شامل تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و تکنیک های اعتبار سنجی برای کمک به رهبران صنعت در بهبود تجارت خود است.
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

بازار غذاهای فریز شده به دلیل رشد گسترده بیماری همه گیر COVID-19 ، در طول دوره پیش بینی تأثیر مثبتی خواهد داشت. طبق تحقیقات بازار متمرکز بر همه گیر Technavio ، رشد بازار احتمالاً در سال 2021 نسبت به سال 2020 افزایش خواهد یافت.

با تداوم گسترش شیوع ویروس کرونا ویروس جدید ، سازمانها در سرتاسر جهان به تدریج با استفاده از فناوری منحنی مغلوب خود را مسطح می کنند. بسیاری از مشاغل مراحل پاسخ ، بازیابی و نوسازی را طی می کنند. ایجاد انعطاف پذیری در تجارت و ایجاد چابکی به سازمانها کمک می کند تا در مسیر خود برای خروج از بحران COVID-19 به سمت حالت عادی بعدی پیش روند.

این تحقیق در مورد برنامه ریزی کسب و کار پس از همه گیری به مشتریان کمک می کند تا:

  • برنامه ریزی استراتژیک آنها را تنظیم کنید به محض شروع ثبات کسب و کار پیش بروید.
  • ساخت انعطاف پذیری توسط انتخاب منابع و سرمایه گذاری موثر برای واحدهای تجاری خاص ، محصولات و خطوط خدمات.
  • برنامه ریزی مبتنی بر سناریو را تصور کنید برای کاهش شرایط بحرانی آینده

ساختار برنامه ریزی کسب و کار پس از همه گیری را بارگیری کنید

ملاحظات اصلی برای پیش بینی بازار:

  • تأثیر قفل شدن ، اختلالات زنجیره تامین ، تخریب تقاضا و تغییر در رفتار مشتری
  • به دلیل تأثیر همه گیر شدن ، وضعیت های خوش بینانه ، احتمالی و بدبینانه برای همه بازارها
  • پیش از برآورد بازار بعد از COVID-19
  • سه ماهه تحلیل تأثیر و به روزرسانی برآورد بازار

سه عمده شرکت کننده در بازار مواد غذایی خشک شده:

Holdings Asahi Group Ltd.

Asahi Group Holdings Ltd. طیف گسترده ای از محصولات یخ زده مانند سوپ میسو و سوپ عمومی ، فرنی ، ریزوتو و سایر محصولات را ارائه می دهد.

فریز خشک اروپا

European Freeze Dry طیف گسترده ای از مواد یخ زده را در انواع مختلف مانند لبنیات و تخم مرغ ، میوه های خشک و سایر محصولات ارائه می دهد.

Freeze Dry Foods LLC

Freeze Dry Foods LLC مواد غذایی غذایی و محصولات ویژه ای مانند گوشت ، مرغ ، ماهی و غذاهای دریایی را با یخ خشک ارائه می دهد.

اگر گزارشی را خریداری کنید که در 60 روز آینده به روز شود ، ما نسخه جدید و استخراج داده را به صورت رایگان برای شما ارسال خواهیم کرد! برای دریافت جزئیات تجزیه و تحلیل سهم بازار از فعالان بازار در حین قفل شدن COVID-19 ، تصویر فوری گزارش را در اینجا دریافت کنید:
https://www.technavio.com/report/freeze-dood-foods-market-industry-analysis

بازار غذاهای خشک فریز شده 2021-2025: تقسیم بندی

بازار مواد غذایی منجمد به صورت زیر تقسیم بندی شده است:

  • تولید – محصول
    • میوه های خشک شده یخ زده
    • سبزیجات خشک شده یخ زده
    • نوشیدنی های یخ زده
    • MFS خشک شده توسط یخ
    • دیگران
  • جغرافیا
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • APAC
    • آمریکای جنوبی
    • خاورمیانه و آفریقا

بازار غذاهای خشک منجمد توسط رشد بخش خرده فروشی سازمان یافته هدایت می شود. علاوه بر این ، انتظار می رود که محبوبیت روز افزون مارک های خصوصی دارای مارک خصوصی باعث تحریک بازار مواد غذایی منجمد به سمت شاهد CAGR تقریباً 9٪ در دوره پیش بینی شود.

اطلاعات بیشتری در مورد روند جهانی تأثیرگذار بر آینده بازار غذاهای خشک شده با یخ دریافت کنید ، درخواست نمونه رایگان @
https://www.technavio.com/talk-to-us؟report=IRTNTR41477

گزارش مرتبط در مورد کالاهای اساسی مصرف کننده

بازار جهانی سوپ فوری– بازار آشپزی فوری از طریق کانال توزیع (آفلاین و آنلاین) و جغرافیا تقسیم می شود (آمریکای شمالی، اروپا، APAC ، آمریکای جنوبی، و MEA).
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

بازار جهانی گوشت دلی– بازار گوشت اغذیه فروشی بر اساس محصول (گوشت غذای آماده و گوشت غذای آماده نشده) و جغرافیا تقسیم شده است (آمریکای شمالی، اروپا، APAC ، MEA ، و آمریکای جنوبی)
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

رانندگان بازار

چالش های بازار

روندهای بازار

منظره فروشنده

  • فروشندگان تحت پوشش
  • طبقه بندی فروشنده
  • موقعیت بازار فروشندگان
  • سناریوی رقابتی

درباره ما
تکناویو یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات و فناوری در سطح جهان است. تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها بر روند در حال ظهور بازار متمرکز است و بینش های عملیاتی را برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت های بازار و ایجاد استراتژی های موثر برای بهینه سازی موقعیت های خود در بازار ارائه می دهد. کتابخانه گزارش Technavio با بیش از 500 تحلیلگر متخصص ، متشکل از بیش از 17000 گزارش و شمارش است که 800 فناوری را در 50 کشور پوشش می دهد. پایگاه مشتری آنها از شرکتهایی در هر اندازه ، از جمله بیش از 100 شرکت Fortune 500 تشکیل شده است. این پایگاه مشتری در حال رشد برای شناسایی فرصت ها در بازارهای موجود و بالقوه و ارزیابی موقعیت های رقابتی آنها در حالات تغییر بازار ، به پوشش جامع Technavio ، تحقیقات گسترده و بینش عملی بازار متکی است.

مخاطب
تحقیقات تکناویو
جسی مایدا
مجری رسانه و بازاریابی
ایالات متحده: +1 844 364 1100
انگلیس: +44 203 893 3200
پست الکترونیک: [email protected]
وب سایت: www.technavio.com/
اتاق خبر: https://www.technavio.com/news/freeze-dried-foodsmarket
گزارش صفحه: https://www.technavio.com/report/freeze-dried-foods-market-industry-analysis

SOURCE Technavio

بینش شرکت برای صنعت فروشندگان خودرو

دسترسی رایگان به تمام گرایش های صنعت را بدست آورید

اطلاعات کلیدی ارائه شده برای فروشندگان خودرو
علاوه بر تأثیر روندهای نوظهور بر مشاغل ، نمایه های شرکت BizVibe حاوی بینش های بی شماری با کیفیت بالا برای کمک به کاربران در کشف ، ردیابی ، مقایسه و ارزیابی تأمین کنندگان یا چشم اندازهای فروش است:

  • چالش های صنعت با ارتباط و نفوذ آنها بر اساس جغرافیا
  • ریسک نمره انجام تجارت به تفکیک ریسک عملیاتی ، مالی ، انطباق و کشور
  • رقبای برتر شرکت در سطح جهانی ، منطقه ای و ملی
  • اسامی تصمیم گیرندگان برتر شرکت ، عناوین شغلی و مشخصات اجتماعی آنها
  • موارد مالی شرکت مانند درآمد سالانه ، نسبت سودآوری و اثربخشی مدیریت
  • آخرین اطلاعیه های مطبوعاتی و اطلاعات شرکت

شروع به کار رایگان و باز کردن همه بینش ها

دسته بندی محصولات و خدمات خودرو
پلت فرم BizVibe شامل نمایه های شرکت 10++ است که در 200 کشور و بیش از 40000 محصول و خدمات طبقه بندی شده است. گروه صنعت نمایندگی های فروش اتومبیل دارای بیش از 25000 پروفایل شرکتی است که در چندین دسته از محصولات و خدمات طبقه بندی شده اند. هر دسته شامل بینش های مفصلی است که برای کمک به تیم های خرید و فروش در یافتن تأمین کنندگان مورد اعتماد و چشم اندازهای فروش هدف قرار دارد.

دسته بندی محصولات و خدمات خودرو شامل موارد زیر است:

دسترسی رایگان به نمایه شرکت برای همه گروه ها را دریافت کنید

BizVibe برای خریداران و فروشندگان
BizVibe یک پلت فرم مدرن B2B است که به اتصال خریداران و فروشندگان جهانی اختصاص یافته است. با پشتیبانی از آخرین بهترین راه حل های موجود در کلاس ، BizVibe ویژگی های برجسته محصول را برای مدیران گروه و متخصصان فروش فراهم می کند.

برای خریداران ، BizVibe به شرکت ها کمک می کند تا به سرعت عرضه کنندگان را در لیست کوتاه قرار دهند و آنها را لیست کوتاه کنند ، شرکت ها را با یکدیگر مقایسه کنند ، هشدارهای سفارشی را برای اخبار تأمین کنندگان ایجاد کنند و از الگوهای از پیش ساخته شده RFI / RFP ارسال کنند. برای تیم های فروش ، Bizvibe به کاربران اجازه می دهد تا به طور موثر لیست های چشم انداز را ایجاد کنند ، شرکت ها را ردیابی و ارزیابی کنند و CRM خود را ادغام کنند.

این پلت فرم همه در یک طراحی شده است تا کاربران را به تمام ابزارهای لازم برای تکمیل کل چرخه خرید / فروش در یک فضای کاری مجهز کند.

اطلاعات بیشتر برای خریداران: https://www.bizvibe.com/buyers
اطلاعات بیشتر برای فروشندگان: https://www.bizvibe.com/sellers

درباره BizVibe
BizVibe توسط تیمی متشکل از خارج طراحی و ساخته شده است تورنتو، بنگلور، و لندن. ما شاخه ای از Infiniti Research هستیم و در هر سه مکان واحد اختصاصی داریم. BizVibe به خریداران کمک می کند تا مرتبط ترین تأمین کنندگان را از سراسر جهان پیدا کنند و به فروشندگان کمک می کند تا مشتریانی را که به محصولات و / یا خدمات خود نیاز دارند هدف قرار دهند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.bizvibe.com مراجعه کرده و امروز به صورت رایگان شروع کنید.

مخاطب
BizVibe
جسی مایدا
پست الکترونیک: [email protected]
+1 855-897-5880
وب سایت: https://www.bizvibe.com/

منبع BizVibe

ICEE® سه محصول جدید را برای شروع فصل تابستان آغاز می کند

“ما هیجان زده هستیم که نمونه کارهای ICEE خود را گسترش می دهیم و یک بار جرعه با لوله های شناور بستنی جدید گیلاس و تمشک آبی و لوله های نارنجی پری دریایی و کودک ادامه می دهیم.” ناتالی پیترسون، معاون بازاریابی شرکت ICEE. “ICEE بهترین بهانه را برای بچه شدن دوباره به همه می دهد و این طعم های جدید تفاوتی ندارند. امیدواریم طرفداران در تمام طول تابستان از این خوراکی های منجمد لذت ببرند!”

ICEE Red Cherry and Blue Raspberry Ice Cream Tubes Float و ICEE Mermaid & Baby Narwhal Tubs به مجموعه ICEE قوی Club SKU’S و لوله های گیلاس و تمشک آبی پر فروش و همچنین SKU ، Cola و Walmart منحصر به فرد پیوستند. گیلاس کولا لوله ها. Club Llamacorn SKU که به طور انحصاری در Sam’s Club فروخته می شود نیز برای کل تابستان 2021 در دسترس است. این عطر و طعم های جذاب جدید ICEE هم اکنون برای بخش SRP در خرده فروشان سراسر کشور در بخش تازگی منجمد موجود است 3.29 دلار. طرفداران همچنین می توانند منتظر طعم های جدید و مهیجی باشند که تا سال 2022 ادامه خواهد یافت.

برای اطلاعات بیشتر ، به ICEE.com مراجعه کنید. برای یافتن نزدیکترین لوله های ICEE Frozen Novelty به https://www.icee.com/icee-retail-items/ مراجعه کنید

درباره J&J Snack Foods Corp.

J&J Snack Foods Corp. (NASDAQ: JJSF) یک رهبر و مبتکر در صنعت غذای میان وعده است ، غذاهای میان وعده با مارک های نوآورانه ، ارزان قیمت و مقرون به صرفه را به خدمات غذایی و فروشگاه های خرده فروشی سوپرمارکت ارائه می دهد. محصولات اصلی ما در سطح کشور تولید و توزیع می شود ، شامل SUPERPRETZEL ، # 1 مارک نرم نرم در جهان ، و همچنین نوشیدنی های منجمد ICEE و SLUSH PUPPIE ، یخ های واقعی ایتالیایی LUIGI’S ، یخ های یخ زده MINUTE MAID ، سرب و میوه های منجمد ، SOUR PATCH KIDS یخ های خوش طعم ، تیو پپه & کالیفرنیا کیک های قیفی CHURROS و THE FUNNEL CAKE FACTORY و چندین مارک نانوایی در DADDY RAY’S، COUNTRY HOME BAKERS و HILL & VALLEY. با نزدیک به بیست تاسیسات تولیدی ، و بیش از 1 میلیارد دلار در درآمد سالانه ، J&J Snack Foods Corp همچنان به عنوان یک شرکت رشد مداوم را تجربه کرده و برای 48 سال متوالی به رکورد فروش رسیده است. این شرکت به طور مداوم به دنبال فرصت هایی برای گسترش منحصر به فرد محصول منحصر به فرد خود در بازار است و در عین حال لبخندهایی را برای خانواده های سراسر جهان به ارمغان می آورد. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به http://www.jjsnack.com مراجعه کنید.

* MINUTE MAID علامت تجاری ثبت شده شرکت Coca-Cola است.

درباره شرکت ICEE

شرکت ICEE در سال 1967 تاسیس شد و رهبر و مبتکر صنعت نوشیدنی های منجمد است که جامع ترین بسته نوشیدنی منجمد و شبکه خدمات را در گروه های نوشیدنی و خدمات غذایی ارائه می دهد. نمونه کارها شامل ICEE ، SLUSH PUPPIE ، ARCTIC BLAST ، اسموتی میوه ای PARROT-ICE ، لیموناد یخ زده THELMA ، قهوه منجمد دم کرده سرد نیترو است که توسط دستگاه های ICEE و از Twister Twill خارج می شود و کوکتل های یخ زده. شرکت ICEE همچنین از طریق ICEE Managed Service یک ارائه دهنده خدمات عمده به گروه خدمات غذایی است. شرکت ICEE یکی از شرکت های تابعه J&J Snack Foods Corp. (NASDAQ-JJSF) است و مراکز خدمات را در سراسر کشور اداره می کند. ایالات متحده، مکزیک، کانادا. ICEE در سطح جهان توزیع شده است اروپا، چین، آمریکای مرکزی، شورای همکاری خلیج فارس و استرالیا.

SOURCE J&J Snack Foods Corp.

لینک های مربوطه

https://jjsnack.com/