Huion از تبلت های جدید گرافیکی Inspiroy ، RTS-300 ، RTM-500 و RTP-700 رونمایی کرد

این تبلت های جدید که از قبل دارای یک فضای کاری فعال تزئین شده با نقاط ستاره ای هستند که نشان می دهد کجا ترسیم می شود ، دارای سطحی است که یادآور بافت کاغذ است و اصطکاک بین فضای کار و نوک قلم را به طرز چشمگیری افزایش می دهد و باعث می شود تجربه طراحی بیش از هر زمان دیگری واقع بینانه باشد. در رنگ های مختلف از جمله Cosmos Black ، Pink ، Solar Orange و Midnight Blue موجود است ، آنها همچنین باریک و کم حجم هستند ، بنابراین می توان آنها را در هر مکان حمل و استفاده کرد.

افزایش عملکرد برای یک تجربه کاربری رضایت بخش

علاوه بر طراحی تبلت ها ، محدوده Inspiroy RT قلم کاملا جدیدی را که مخصوص آن ایجاد شده است ، PW400 ارائه می دهد. بدون باتری ، نوک با دوام و پایدارتری دارد که نرخ آن 300 امتیاز در ثانیه گزارش شده است (PPS). بنابراین ، این تبلت ها تبلت های Huion هستند که سریعترین پاسخ ها را ارائه می دهند. PW400 همچنین دارای 8192 سطح حساسیت به فشار و تقریباً پشتیبانی از شیب 60 درجه است.

طراحی متمرکز بر کاربر برای پاسخگویی بهتر به نیازهای متنوع آنها

قرص های قلم گرافیکی متناسب با انواع کاربران طراحی شده اند ، از معلمان آنلاین که معادلات را با استفاده از زوم می نویسند گرفته تا هنر دوستان که می خواهند آثار خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای هر کسی که می خواهد جلوه شخصی به دنیای دیجیتال خود بیفزاید ، قابل دسترسی است. سفارشی سازی کلیدها و کلیدهای لمسی و همچنین نوار لمسی مدل های RTM500 و RTP-700 ، ویرایش راحت تر و کارآمدتر را امکان پذیر می کند ، به کاربران امکان می دهد میانبرهایی را که بیشترین استفاده را به کلیدها برای گردش کار روان و روان دارند ، اضافه کنند. علاوه بر این ، این تبلت ها هم برای کاربران راست و هم چپ دست مناسب هستند. علاوه بر این ، آنها با دستگاههایی که دارای ویندوز 7 ، macOS 10.12 و Android 6.0 یا نسخه بعدی این سیستم عامل ها هستند سازگار هستند. برای کار کردن ، قرص ها باید همیشه به یک دستگاه سازگار متصل شوند.

این تبلت های گرافیکی را می توان به عنوان محصولات ویژه فقط برای استفاده خرده فروشی ، از فروشندگان مجاز Huion در سراسر جهان خریداری کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تبلت ها ، به وب سایت مراجعه کنید www.huion.com.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1530544/image_1.jpg

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1530545/image_2.jpg

منبع Huion

ناخن ها نیز نیاز به توجه دارند ، یاد بگیرید چگونه از آنها در خانه مراقبت کنید

نگاه داشتن ناخن های سالم برای جلوگیری از مشکلاتی مانند ترک و عفونت مهم است.

سائو پائولو ، 14 ژوئن 2021 / PRNewswire / – کسانی که دوست دارند از خود مراقبت کنند به همه جزئیات توجه می کنند. و ناخن ها تفاوتی ندارند! توجه به آنها فقط برای اینکه آیا میناکاری به روز است بهترین راه نیست. ناخن های سالم علاوه بر زیبایی ، مراقبت از خود را نشان می دهند و نشان دهنده عملکرد بدن شما هستند. ناخن های ضعیف اغلب مترادف با کمبود مواد مغذی هستند. بنابراین ، توجه به ناخن ها برای جلوگیری از تعدادی از مشکلاتی که می توانند در این مناطق ظاهر شوند ، مهم است.

متخصص پوست ، دکتر لوئیزا آگریزی د آنجلی (CRM – SP 179104) تصریح می کند که “کمبود آهن می تواند یکی از دلایل شکننده و ضعیف شدن ناخن ها باشد ، بنابراین ، علاوه بر مراقبت موضعی از ناخن ، مهم است که همیشه یک معاینه داشته باشید. و بررسی کنید که هیچ کمبودی در بدن شما وجود ندارد “.

برای محکم و براق نگه داشتن ناخن هایتان ، برخی توصیه ها وجود دارد که باید با دقت رعایت کنید. اولین مورد تغذیه است: یک رژیم غذایی متعادل و پر از مواد مغذی به تقویت ناخن ها کمک می کند. تغذیه نامتعادل باعث شکنندگی آنها می شود. علاوه بر این ، عامل دیگری که باعث ضعیف شدن ناخن ها می شود ، استفاده مکرر از لاک های ناخن آرایشی است. در مورد استفاده از قرنطینه و انجام دوره “سم زدایی” با ناخن ها چطور؟

یکی دیگر از مشکلات بسیار رایج ، ظاهر مایکوز است. این متخصص پوست و مو توضیح می دهد: “در فصول سردتر و بارانی که کفش های بسته را در زندگی روزمره خود گنجانده ایم ، رطوبت و گرمای موجود در محل از دلایل اصلی عفونت قارچی است ، زیرا شرایطی است که باعث تکثیر آنها می شود”.

برخی از مراقبت های اساسی روزانه به شما کمک می کند تا از بروز کرم قارچی جلوگیری کنید. یک نکته این است که از پابرهنه رفتن خودداری کنید و ناخن های خود را پس از دوش گرفتن به خوبی خشک کنید. “نگاه داشتن ناخن هایی که همیشه تمیز ، خشک و بریده شده باشند بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به عفونت است “، تأکید می کند دکتر لوئیزا آگریزی د آنجلی.

حتی با توجه به این اقدامات احتیاطی ، ممکن است کرم حلقوی ظاهر شود. اما خوشبختانه روشهای درمانی بسیار موثری وجود دارد. در صورت شناسایی کرم حلقوی ، اولین قدم مشاوره با یک متخصص پوست است که بهترین روش درمانی را برای هر مورد تشخیص می دهد.

یکی از داروهای مرجع و توصیه شده توسط ANVISA¹ یکی از داروهای مرجع است که استفاده از داروی Loceryl® در قالب مینا و بر اساس آمورولفین استفاده می شود. این ماده قارچهای ناشی از کرم حلقوی ، نفوذ به ناخن و محافظت در برابر گسترش را از بین می برد. این دارو برای استفاده موضعی باید روی سطح ناخن استفاده شود و قدرت از بین بردن قارچ ها را به مدت هفت روز با استفاده هفتگی دارد³. در طول درمان لازم نیست که از استفاده از لاک های ناخن آرایشی جلوگیری کنید ، فقط کافی است ده دقیقه پس از استفاده از دارو صبر کنید تا این کار انجام شود.4*

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به این آدرس مراجعه کنید: www.loceryl.com.br

لوکریل مینا (آمورولفین هیدروکلراید) برای درمان میکوز ناخن (اونیکومایکوزیس) نشان داده شده است. رجیستری MS 1.2916.0036. GALDERMA BRASIL LTDA. / LOCERYLESM-MB01_20/SAC: 0800-155552. مینای دندان LOCERYL® یک دارو است. استفاده از آن ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد. به دنبال دکتر و داروساز باشید. INSTER بسته بندی را بخوانید. اگر علائم وجود داشته باشد باید با یک دکتر مشورت شود.

* برای استفاده از مینای دندان آرایشی 10 دقیقه صبر کنید.

VANVISA. لیست A داروهای مرجع ، 12/27/2019. موجود در: http://portal.anvisa.gov.br/fa/registros-eautorizacoes/medicamentos/produtos/medicamentos-de-referencia/lista

hanGannoum M ، Sevin K ، Sarkany M. Amorolfine 5٪ Lacer لاک ناخن دارای فعالیت ضد قارچی قوی در مقایسه با سه دستگاه مبتنی بر اسید است که برای درمان Onychomycosis نشان داده شده است: یک آزمایش نفوذ ناخن به آزمایشگاه. درماتول وجود دارد (هایدلب). 2016 مارس ؛ 6 (1): 69-75.

ecLecha M ، Effendy I ، Feuilhade de Chauvin M ، و دیگران. گزینه های درمان – تدوین دستورالعمل های اجماع. J Eur Acad Dermatol Venereol. 2005 سپتامبر ؛ 19 Suppl 1: 25-33.

4Sigurgeirsson B ، Ghannoum MA ، Osman-Ponchet H ، و دیگران. استفاده از لاک ناخن آرایشی اثر ضد قارچی لاک ناخن آمورولفین 5٪ در درمان دیستال را تحت تأثیر قرار نمی دهد Onychomycosis ناخن زیر انگشت: نتایج یک مطالعه تصادفی کنترل شده و در شرایط آزمایشگاهی – سایپرز ، باشگاه دانش سنجش ها میکوز 2016 مه ؛ 59 (5): 319-26.

درباره گالدرما

گالدرما ، بزرگترین شرکت جهانی پوست در جهان ، در سال 1981 ایجاد شد و هم اکنون در بیش از 100 کشور جهان حضور دارد. این شرکت با داشتن مجموعه گسترده ای از داروهای تجویز شده ، راه حل های زیبایی و محصولات مصرفی ، با متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان همکاری می کند تا نیازهای بهداشتی پوست افراد را در طول زندگی آنها برآورده کند. گالدرما پیشرو در تحقیق و توسعه محلولهای پوستی تعریف شده از نظر علمی و بالینی است. برای اطلاعات بیشتر ، به سایت های www.galderma.com.br و www.loceryl.com.br مراجعه کنید.

منبع گالدرما

لینک های مربوطه

https://www.galderma.com

منبع گالدرما

برای کمک به 400 خانواده ایوانسویل به کودکان و شریک StarKist® غذا دهید

ایوانسویل ، ایندیانا، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – به کودکان و StarKist غذا دهید® برای تحویل غذا و محصولات اساسی به 400 خانواده در منطقه ، با هم متحد شوید ایوانسویل در تاریخ 10 ژوئن از ساعت 5:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر متر در کلیسای لوتران سنت مارک (خیابان 2300 واشنگتن) این رویداد بخشی از تلاش های این سازمان برای مبارزه با گرسنگی در تابستان است.

در طول روزانه ، هر خانواده یک جعبه 11 کیلویی غذا ، یک جعبه 7 کیلویی محصولات اساسی (مانند شامپو ، نرم کننده و وسایل مراقبت شخصی) ، یک جعبه 2 کیلویی مواد غذایی دریافت می کند آون و کتاب های کودکان و محصولات StarKist از Feed the Children و StarKist®.

اگرچه ممکن است پایان همه گیری نزدیک باشد ، اما بسیاری از خانواده ها هنوز رنج می برند و بسیاری از کودکان تعجب می کنند که وعده غذایی بعدی آنها از کجا ناشی می شود. برای بسیاری از خانواده ها ، فاصله قابل توجهی از توان مالی آنها و نیازهای غذایی و حتی بیشتر از آن ، نیازهای غذایی آنها وجود دارد. نزدیک به 30 میلیون کودک به وعده های ناهار رایگان یا با قیمت پایین وابسته هستند و همه نمی توانند از برنامه های تغذیه ای مدارس که در پی COVID-19 ایجاد کرده اند بهره ببرند. در نتیجه ، بسیاری از خانواده ها مجبور به تصمیم گیری های دشوار مانند خرید غذا یا پرداخت قبض آب و برق یا سایر هزینه های لازم مانند حمل و نقل و مراقبت از کودکان هستند.

هنگامی که بیش از 22٪ از خانواده ها در جامعه از ایوانسویل زندگی در زیر خط فقر ، تابستان می تواند به ویژه هنگامی که مدرسه به پایان می رسد و کودکان بدون داشتن منبع غذایی مداوم ناامن هستند ، مشکل باشد.

“StarKist به نیازمندان اهمیت می دهد. ما افتخار می کنیم که به همکاری خود با Feed the Children in ادامه دهیم ایوانسویل ، ایندیانا“، او اشاره کرد میشل فیست، مدیر امور شرکت های StarKist شرکت “این افتخار است که به اعضای این انجمن پاسخ می دهم ، و ما امیدواریم که در ماه های آینده این رویداد را در سایر شهرهای ایالات متحده نیز تکرار کنیم.”

از سال 2009 ، انجمن ملی رویدادهای مفید جامعه و محصولات مغذی و غنی از پروتئین StarKist را برای خانواده های نیازمند در سراسر کشور به ارمغان آورده است.

وی گفت: امروز ما نه تنها مواد غذایی و محصولات اساسی این خانواده ها را تأمین می كنیم ، بلكه امیدواریم. تراویس آرنولد، مدیر عامل و رئیس فید کودکان. “امید به آینده بهتر توسط شرکای ما در StarKist ، که نقشی حیاتی در کمک به ما برای ایجاد جهانی که هیچ کودکی گرسنه به رختخواب نرود ، فراهم کرده است.”

درباره خوراک کودکان

در Feed the Children ما کودکان گرسنه را تغذیه می کنیم. ما جهانی را تصور می کنیم که در آن هیچ کودکی گرسنه به رختخواب نرود. هم در ایالات متحده و هم در سطح بین المللی ، ما در حال کمک به خانواده ها و جوامع برای دستیابی به زندگی پایدار و کاهش نیاز به کمک در آینده هستیم ، در حالی که امروز به آنها غذا و منابع کمک می کنیم. ما محصولات كمك كنندگان شركتها را به شركاي جامعه محلي توزيع مي كنيم ، از معلمان و دانشجويان حمايت مي كنيم و منابع را به سرعت جمع آوري مي كنيم تا در هنگام بروز حوادث طبيعي در تلاش براي بهبودي كمك كنيم. در سطح بین المللی ، ما برنامه های توسعه جامعه کودک محور را در 9 کشور مدیریت می کنیم. ما از مشارکت استقبال می کنیم زیرا می دانیم که کار بدون روابط مشترک امکان پذیر نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.feedthechildren.org مراجعه کنید.

درباره شرکت StarKist

شرکت StarKist محصولات غذایی سالم و قابل اعتمادی را در ایالات متحده ارائه می دهد. StarKist ، مبتکر صنعت ، اولین مارکی بود که محصولات کیسه ای یکبار مصرف ، از جمله Tuna Creations® ، Salmon Creations® و Chicken Creations® را معرفی کرد. StarKist به عنوان تن ماهی مورد علاقه آمریکا ، نمایانگر سنتی از کیفیت ، اعتماد به نفس مصرف کننده و تعهد به پایداری است. نماد نام تجاری کاریزماتیک StarKist ، Charlie® the Tuna در سال 1961 در قلب طرفداران ماهی تن شنا کرد و امروز نیز به عنوان یکی از طرفداران محبوب طرفداران این ماهی شناخته می شود. شرکت StarKist یک زیرمجموعه کاملاً متعلق به شرکت صنایع Dongwon Industries است.

برای اطلاعات بیشتر:
کری اسنودگراس – 405-213-9757
[email protected]

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/950345/Feed_the_Children_Logo.jpg
آرم: https://mma.prnewswire.com/media/950296/StarKist_Co_Logo.jpg

شرکت StarKist

لینک های مربوطه

starkist.com

شرکت StarKist

چین باز یک مزیت برای اقتصاد جهانی است

قبل از در دهه 1970 ، بسیاری از مردم برای پر کردن شکم خود تلاش می کردند ، چه رسد به اینکه خود را با ولع خرید خراب کنند.

اصلاحات و سیاست گشایش چین مسیر توسعه این کشور را تغییر داد.

از زمان شروع این سیاست ، این کشور سه سیاست عمده داشته است امواج از دهانه عبور کنید.

اولین بار در سال 1978 آغاز شد و تا دهه 1980 و 1990 ادامه یافت. هجوم سرمایه گذاری مستقیم خارجی برای ساخت پروژه های زیربنایی و صنعتی در سراسر کشور صورت گرفته است.

موج دوم با پیوستن چین به WTO در سال 2001 آغاز شد ، که باعث افزایش بیشتر سرمایه گذاری خارجی و ادغام بیشتر در اقتصاد جهانی شد.

خوب آنجا چین اگر به عنوان بخشی از برنامه پنج ساله چهاردهم ، فصل جدیدی از توسعه گشوده شود ، این کشور در آستانه موج جدیدی قرار دارد که با ابتکار عمل برای تعمیق بیشتر ادغام مشخص می شود.

این وسایل نقلیه شامل توسعه مناطق جدید تجارت آزاد (FTZ) و بندر تجارت آزاد هاینان ، ادغام منطقه Greater Bay Guangdong-Hong Kong-Macao و توافق نامه های جدید تجارت و سرمایه گذاری بین المللی مانند توافق نامه جامع اقتصادی منطقه ای (RCEP) است. )

این رویکرد سیاست ، اصلاحات را پیش برده و بازار را گسترش داده و تقسیم کار تخصصی تری را فراهم کرده است. علاوه بر این ، رقابت شدید تحریک شده توسط آزادسازی تجارت و کاهش تعرفه های واردات ، مشاغل داخلی را مجبور به کارآیی بیشتر کرد. همچنین منجر به بهینه سازی تخصیص منابع و ارتقا industrial صنعتی شده است.

بیش از 40 سال اصلاحات و گشایش ها باعث شده است که کل واردات و صادرات چین از 20.6 تریلیون دلار به بیش از 4.5 تریلیون دلار افزایش یابد و این کشور را به بزرگترین کشور تجاری جهان تبدیل کند.

با حرکت ملت از دوران کمبود به سمت تجربه خرید امروز ، اصلاح و گشودن فقط یک دستورالعمل موفقیت نیست چین، اما مسلماً به یک نیروی محرکه ضروری برای یک جهان مرفه تر تبدیل می شود.

https://news.cgtn.com/news/2021-05-19/An-open-چین-a-boon-to-global-Economy-10mwRLc0YVy / index.html

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1530600/image.jpg

لینک های مربوطه

www.cgtn.com

منبع CGTN

Superfoods Rritual سفارشات خرید مه را اعلام می کند

ونکوور ، قبل از میلاد، 10 ژوئن 2021 / PRNewswire / – Rritual Superfoods Inc. (“واقعییا “شرکت”) (CSE: RSF) (FSE: 0RW) (OTC: RRSFF) با کمال میل اعلام می کند که این شرکت سفارشات خرید بالغ بر 306،000 دلار کانادا را در هفته آخر ماه مه دریافت کرده است ، کالاهایی که اکنون به مشتریان ارسال می شود.

مدیر عامل شرکت Rritual ، آقای آقای مسیحی گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که در ماه اول فعالیت های تجاری گسترده خود چنین پرتاب قدرتمندی داشته ایم.” دیوید کربل. “ما كاملاً انتظار داریم كه این سفارشات اولیه از خرده فروشان سنگ بنای ما ، محصولات Rritual را با سفارشات مجدد منظم در قفسه ایجاد كند. همانطور كه ​​توزیع پا چاپ را انجام می دهیم ، ما به استراتژی های بازاریابی خود برای حمایت از شرکای خرده فروشی خود ادامه خواهیم داد.”

Rritual تولید خود را برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون مقیاس بندی کرده است ، با یک استراتژی فروش و بازاریابی عمده فروشی های عمده در Mass، Food & Drug، and Grocery در سراسر ایالات متحده آمریکا در سال 2021. تیم فروش واقعی در حال بحث و گفتگو با تعدادی از خرده فروشان هدف است و با نصب حسابهای خرده فروشی جدید ، به روزرسانی می کند. بر اساس راهنمای توزیع پیش بینی شده ما از 6000 فروشگاه و 20000 نقطه توزیع تا پایان سال 2021 انتظار داریم كه نرخ اجرای ماهانه را در ایالات متحده از CAD 1،300،000 دلار دستیابی به تقریباً 31-42٪ حاشیه مخلوط.

پیشنهادات کالاهای واقعی همگی دارای گواهی ارگانیک USDA هستند و یک گزینه بدون کافئین است که می تواند با سایر نوشیدنی ها مخلوط شود و یا به تنهایی از آن لذت ببرد. مخلوط اختصاصی Immune-Synergy Six Mushroom Rritual تنها محصول بهداشتی موجود در بازار است که حاوی یک مخلوط روزانه پربیوتیک است که یک میکروبیوم روده سالم را تغذیه می کند و عملکرد هضم متعادل را تسهیل می کند.

درباره Rritual

Rritual یک شرکت فوق العاده غذایی فوق العاده است که اکسیرهای گیاهی ایجاد می کند ، که از ایمنی ، تمرکز و آرامش پشتیبانی می کند. این شرکت آماده است تا بر بخشی که تقاضا و فروش به طور چشمگیری در حال رشد است تسلط یابد. تحت مدیریت اجرایی با بیش از 100 سال شجره نامه CPG ، Rritual در حال راه اندازی است آمریکای شمالی در Q2 2021 به عنوان شرکت خود را به عنوان پیشرو در صنعت بهداشت و سلامت عملکردی جای می دهد. اکسیرهای فوق العاده غذای Rritual را می توانید بصورت آنلاین در www.rritual.com پیدا کنید.

Rritual را دنبال کنید توییتر، LinkedIn، فیس بوک، و اینستاگرام.

بازار غذاهای کاربردی

طبق تحقیقات Grandview Research ، تخمین زده می شود که بازار جهانی غذای کاربردی به بازار برسد 275 میلیارد دلار تا سال 2025 ، مصرف کنندگان با تاکید بیشتر بر سلامتی و سلامتی هر سال 7.9٪ رشد می کنند.

* https: //www.grandviewresearch.com/press-release/global-functional-foods-market

نه بورس اوراق بهادار کانادا و نه ارائه دهنده خدمات تنظیم مقررات آن (همانطور که این اصطلاح در سیاست های بورس اوراق بهادار کانادا تعریف شده است) مسئولیت کافی یا صحت این نسخه را قبول نمی کنند.

اطلاعات رو به جلو

این نسخه خبری شامل بیانیه های آینده نگرانه و اطلاعات آینده نگرانه به معنای قانون اوراق بهادار کانادا (در مجموع “بیانیه های آینده نگر”) است که مربوط به انتظارات و دیدگاه های فعلی Rritual از وقایع آینده است. هر گزاره ای که انتظارات ، اعتقادات ، برنامه ها ، اهداف ، مفروضات یا رویدادهای آینده یا عملکرد را بیان کند یا شامل بحث شود (اغلب ، اما نه همیشه ، با استفاده از کلمات یا عباراتی مانند “احتمالاً نتیجه می شود”) ” به “،” انتظار دارد “،” ادامه خواهد یافت “،” پیش بینی می شود “،” پیش بینی “،” معتقد است “،” تخمین زده می شود “،” قصد دارد “،” برنامه ریزی “،” پیش بینی “،” پیش بینی “،” استراتژی “،” “عینی” و “چشم انداز”) واقعیت های تاریخی نیستند و ممکن است گزاره هایی آینده نگر باشند و ممکن است شامل برآوردها ، فرضیات و عدم قطعیت هایی باشد که می تواند باعث شود نتایج واقعی یا نتایج با آنچه در چنین اظهارنظرهای آینده نگرانه تفاوت دارد. نمی توان اطمینان داد که این انتظارات صحیح است و به بیانیه های آینده نگرانه موجود در این خبر نمی توان بی جهت اعتماد کرد. این بیانیه ها فقط از تاریخ انتشار این خبر صحبت می کنند. به طور خاص و بدون محدودیت ، این خبر شامل بیانیه های آینده نگرانه مربوط به برنامه های شرکت برای استفاده از تولید و تدارکات شخص ثالث ، برنامه های توزیع گسترده تر خرده فروشی شرکت و سایر برنامه ها ، تمرکز و اهداف شرکت است.

اظهارات رو به جلو بر اساس مفروضات متعددی است و در معرض خطرات و عدم اطمینان زیادی قرار دارد ، که بسیاری از آنها خارج از کنترل Rritual است ، که می تواند نتایج واقعی و رویدادها را از آنچه که افشا می شود یا ضمنی چنین مواردی است متفاوت کند. اظهارات آینده نگر. این خطرات و عدم اطمینان شامل تأثیر و پیشرفت بیماری همه گیر COVID-19 و سایر عواملی است که تحت “بیانیه های آینده نگر” و “عوامل خطر” در آخرین دفترچه فرم طولانی شرکت ذکر شده است. 26 فوریه 2021 و در زیر مشخصات شرکت در SEDAR به آدرس www.sedar.com در دسترس است. Rritual هیچ تعهدی در به روزرسانی یا اصلاح هرگونه اظهارنظرهای آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع آینده یا غیر آن ، به جز مواردی که قانون الزام می کند ، ندارد. عوامل گاه به گاه ظهور می کنند ، و پیش بینی همه آنها یا ارزیابی تأثیر هر یک از این عوامل یا میزان تأثیر هر عامل یا ترکیبی از عوامل ، باعث تفاوت معنادار نتایج با عوامل موجود برای Rritual نیست. در هر بیانیه آینده نگر. هر بیانیه آینده نگرانه مندرج در این خبرنامه صریحاً توسط این بیانیه احتیاطی واجد شرایط است.

SOURCE Rritual Superfoods Inc.


پیگیری منابع جدید پروتئین برای خوراک و صنایع غذایی ، زنجیره ارزش را در بازار پروتئین های تک سلول (SCP) غنی می کند ، ارزیابی برای صعود با CAGR از 9.3٪ در طول سال 2020

آلبانی ، نیویورک، 9 ژوئن 2021 / PRNewswire / – پروتئین تک سلولی (SCP) به دلیل توانایی بالقوه خود برای رفع تقاضای بالون در سراسر جهان برای پروتئین های حیوانی ، در بین بیوتکنولوژی و بخش مواد غذایی مورد توجه قرار گرفته است. SCP از موجودات مختلفی بدست می آید که سلولهای میکروبی و جلبکی محبوب ترین آنها هستند. چشم انداز بازار پروتئین تک سلول ASEAN (SCP) برای منابع پروتئینی گیاهی همراه با پروتئین میکروبی ، با دسته بندی برجسته SCP ، در جهان توسعه یافته به طرز چشمگیری گسترش یافته است. با افزایش سهم پروتئین در مصرف انسان ، انتظار می رود بازار پروتئین تک سلولی در ASEAN با سرعتی امیدوار کننده افزایش یابد: تحلیلگران در TMR پیش بینی می کنند که بازار با CAGR 9.3٪ طی سالهای 2020 – 2030 گسترش یابد.

در سال های اخیر ، علاقه به تولید SCP از میکروبیوم انسان افزایش یافته است ، و این توانایی در تولید آنالوگ های گوشت مانند گوشت های گیاهی و شیر غیر روزشمار را دارد. مصرف کنندگان هر دو در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته اند. همه این روندها به بازار پروتئین های تک سلولی ASEAN کمک می کند تا به ارزش بالایی دست پیدا کنند 232 میلیارد دلار آمریکا تا پایان سال 2030

درخواست تجزیه و تحلیل تأثیر Covid-19 در بازار پروتئین های تک سلولی: https://www.transparencymarketresearch.com/Covid19.php

یافته های کلیدی مطالعه بازار پروتئین تک سلول ASEAN

  • تقاضای فزاینده پروتئین های حیوانی از طریق سال 2050 به تولیدکنندگان گول زدن برای افزایش سرمایه گذاری ها: انتظار می رود تقاضای جهانی برای پروتئین مشتق از حیوانات به میزان قابل توجهی افزایش یابد. طبق برآورد مقاله ای که در NCBI منتشر شده ، نیاز جهانی به 1،250 میلیون تن گوشت و لبنیات در سال نیاز دارد اگر مجبور باشند سطح مصرف فعلی را تا پایان سال 2050 برآورده کنند. انتظار می رود تقاضا در آسه آن نیز به طرز چشمگیری رشد کند. این عامل باعث ایجاد فشار بر بازیگران صنعت برای کشف منابع جدید پروتئین شده و علاقه زیادی به پروتئین میکروبی ایجاد کرده است. بنابراین پروتئین های تک سلولی مورد توجه صنایع غذایی و غذای حیوانات قرار گرفته اند. شرکت های بیوتکنولوژی به طور مداوم سرمایه گذاری در تأمین SCP از قارچ ها ، باکتری ها و جلبک ها را افزایش داده اند. بنابراین ، تولید مواد غذایی پروتئین های زیستی در سال های آینده به ارتقا security امنیت غذایی کمک می کند
  • پروتئین تک سلول اسپیرولینا برای تنظیم نوآوری ها: تمرکز بر داشتن زندگی سالم در ماه های اخیر پس از شیوع بیماری همه گیر Covid-19 در جهان شدت یافته است. جمعیت کشورهای در حال توسعه به طور فزاینده ای در مورد رژیم هایی که می توانند بیماری ها را دفع کنند و باعث افزایش ایمنی در برابر عوامل بیماری زای عفونی شوند ، آگاه می شوند. بخش Aquafeed به دلیل افزایش اولویت غذاهای دریایی ، به ویژه در بسیاری از کشورهای آسیایی ، مورد توجه قرار گرفته است. این امر در بخشهای پروتئین حیوانی به سرعت پیشرفت می کند. اسپیرولینا از بین تمام عناصر اصلی مختلفی که از SCM ساخته شده اند ، مورد توجه تولیدکنندگان مکمل های غذایی قرار گرفته است. این می تواند به دلیل ترکیبی از خواص افت قند خون ، فشار خون بالا و کاهش چربی خون ، فواید عظیم سلامتی را توصیف کند.

دانلود بروشور PDF – https://www.transparencymarketresearch.com/sample/sample.php

بازار پروتئین های تک سلولی ASEAN: عوامل اصلی و عواملی برای رانندگی

  • گشودگی به منابع جدید پروتئین برای پاسخگویی به تقاضای در حال رشد برای تغذیه در سراسر جهان یک محور اصلی است که در آن مسیرهای توسعه محصول پیشرفت می کند
  • افزایش تقاضا برای محصولات غذایی سالم با محتوای پروتئین بالا در بیماران پرخطر و کودکان دارای سوourتغذیه راه های جدیدی را برای فعالان بازار باز می کند
  • رشد تمرکز صنایع غذایی برای تولید مکمل های غذایی مقرون به صرفه برای کشورهای در حال توسعه یک روند اساسی است

مشاهده فهرست مفصل مطالب در https://www.transparencymarketresearch.com/report-toc/32618

بازار پروتئین های تک سلولی: شرکت کنندگان اصلی

چندین شرکت در حال گسترش سهام خود در بازار پروتئین تک سلول ASEAN هستند که انگیزه آن افزایش نگرانی های مربوط به امنیت غذایی است ، به ویژه در آسیا. بازیکنان برتر مشتاق سفارشی سازی پروفیل پروتئین محصولات خود برای پاسخگویی به تقاضاهای مختلف در صنایع غذایی و خوراک هستند.

برخی از بازیگران برجسته صنعت عبارتند از: Calysta، Inc، Novus International، Inc.، Parry Nutraceuticals Limited، Unibio A / S، Alltech، Inc. و Evonik Industries AG.

خرید گزارش تحقیقات برتر در بازار پروتئین های تک سلول @ https://www.transparencymarketresearch.com/checkout.php

پوشش برنده جایزه تحقیقات بازار شفافیت را در سطح جهانی کاوش کنید غذا و نوشیدنی صنعت،

بازار نخود خشک – https://www.transparencymarketresearch.com/dried-peas-market.html

بازار نشاسته گندم – https://www.transparencymarketresearch.com/europe-wheat-starch-market.html

گزارش های آینده بیشتر را کاوش کنید: https://www.transparencymarketresearch.com/upcoming.htm

درباره تحقیقات بازار شفافیت

Transparency Market Research یک شرکت اطلاعاتی در بازار جهانی است ، که گزارش ها و خدمات اطلاعات جهانی تجارت را ارائه می دهد. ترکیبی انحصاری از پیش بینی کمی و تجزیه و تحلیل روند ، بینش آینده نگرانه را برای هزاران تصمیم گیرنده فراهم می کند. تیم تجربی تحلیلگران ، محققان و مشاوران ما از منابع داده اختصاصی و ابزارها و تکنیک های مختلف برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده می کنند.

مخزن داده های ما به طور مداوم توسط تیمی از متخصصان تحقیق به روز می شود و تجدید نظر می شود ، به طوری که همیشه آخرین روندها و اطلاعات را منعکس می کند. با قابلیت تحقیق و تجزیه و تحلیل گسترده ، تحقیقات بازار شفافیت از تکنیک های تحقیقاتی اولیه و ثانویه دقیق در ایجاد مجموعه های متمایز داده ها و مواد تحقیقاتی برای گزارش های تجاری استفاده می کند.

مخاطب

آقای. روهیت بیسی
تحقیقات بازار شفافیت
برج ایالتی
خیابان 90 ایالتی ،
سوئیت 700 ،
آلبانی نیویورک – 12207
ایالات متحده
ایالات متحده آمریکا – کانادا بدون هزینه: 866-552-3453
پست الکترونیک: [email protected]
منبع اطلاعیه مطبوعاتی: https://www.transparencymarketresearch.com/pressrelease/single-cell-protein-market.htm
وب سایت: http://www.transparencymarketresearch.com

منبع تحقیقات بازار شفافیت

مطالعه شکاف اصالت FlarishmanHillard نشان می دهد که علامت های تجاری در تقریباً نیمی از انتظار مصرف کنندگان از آنها شکست می خورند

ST لوئیز، 9 ژوئن 2021 / PRNewswire / – مطالعه FleishmanHillard 2021 Authenticity Gap که امروز منتشر شد اقدامات مارک ها را برای جبران انتظارات مصرف کنندگان بررسی می کند.

این مطالعه نشان می دهد که نزدیک به دو سوم مصرف کنندگان (64٪) معتقدند که برای اینکه یک شرکت از رقبای خود معتبرتر باشد ، باید در مورد رفتار و تأثیر آن بر جامعه و محیط زیست صحبت کند ، نه فقط مزایای مشتری که ارائه می دهد. همچنین دریافت که:

  • سه چهارم (75٪) صنایع مورد مطالعه نتوانسته اند انتظارات مشتری از مراقبت از محیط زیست را برآورده کنند. این به ویژه در آلمان (75٪ از شرکتها کوتاه مدت هستند) و انگلیس (68٪ از شرکتها کوتاه هستند)
  • در هنگام تأمین ارزش بهتر مشتریان ، نود و پنج درصد صنایع مورد مطالعه ، انتظارات را برآورده نمی کنند
  • در کل صنایع ، مصرف کنندگان انتظار دارند شرکت ها تعهد خود را برای بهبود نشان دهند ، اما تقریباً نیمی از آنها (45٪) در ارائه راه حل های ابتکاری موفق نیستند
  • امنیت و حریم خصوصی داده ها در بالای لیستی از مواردی است که مصرف کنندگان به آنها توجه دارند و انتظار دارند شرکتها به آن عمل کنند و کمتر از نیمی از آنها (45٪) مایلند به شرکتها اجازه دهند اطلاعات شخصی خود را جمع آوری کنند تا راحتی و شخصی سازی بیشتری برای آنها فراهم کند.

وی گفت: “با اعتقادات ، دیدگاه ها و واقعیت ها كه به طور فزاینده ای قطبی شده اند ، سازمان ها در سراسر جهان نیاز به بینش واقعی در مورد چگونگی برقراری ارتباط واقعی ، بر اساس آنچه كه هستند و انتظارات جهان از آنها ، دارند. جان ساندرز، رئیس جمهور و مدیر عامل ، FleishmanHillard. “آنها باید بتوانند از افرادی كه در بخش خود مشغول هستند صحبت كنند ، بفهمند كه چگونه در مقابل رقابت قرار می گیرند و بدانند كه واقعاً برای مخاطبان آنها چه چیزی مهم است.”

FleishmanHillard در سال 2012 با استفاده از مصاحبه با مصرف کنندگان در پنج کشور در مورد دیدگاه های آنها در مورد بیش از 200 شرکت در 20 صنعت ، مطالعه Authenticity Gap را انجام داد. این داده ها به شرکت ها کمک می کند تا از نظر منافع مشتری ، نتایج اجتماعی و رفتارهای مدیریتی ، درمورد صحت ، صحت ، کوتاه بودن و چگونگی مقابله با رقبای صنعت خود قضاوت کنند.

یافته های کلیدی عبارتند از:

مصرف کنندگان به دنبال رهبران هستند تا در مورد سیاست ها و موضوعات کلیدی مانند محیط زیست و بهداشت عمومی موضع واقعی بگیرند

  • دو سوم (65٪) مصرف کنندگان آگاه انتظار دارند که مدیران عامل در مورد موضوعاتی که تأثیر قابل توجهی بر جامعه دارند صحبت کنند ، حتی اگر ممکن است تاثیری در تجارت نداشته باشد
  • از هر چهار مصرف کننده (73٪) معتقدند که مدیران عامل باید در حمایت و تأثیرگذاری بر مسائل زیست محیطی و تغییر سیاست ها صدای فعال داشته باشند
  • شصت و پنج درصد از مصرف کنندگان می گویند که مدیران عامل باید نقشی در تأثیرگذاری در سیاست بهداشت داشته باشند

انتظار می رود شرکت ها در مورد تأثیرات اجتماعی بخشی از راه حل باشند ، نه فقط بحث

  • گرچه تنوع و شیوه های درگیر شدن برای کارمندان در درجه اول اهمیت قرار دارد ، تقریباً نیمی از مصرف کنندگان (48٪) در اکثر بازارها احساس می کنند شرکت ها می توانند برای بهتر کردن محل کار کارهای بیشتری انجام دهند
  • بیش از یک سوم (38٪) مصرف کنندگان انتظار دارند که شرکت ها در مورد شکاف درآمد موضع عمومی بگیرند
  • بیش از نیمی (55٪) از مصرف کنندگان فکر می کنند شرکت ها متعهد به انجام کار درست نیستند ، به خصوص در برزیل (75٪) ، چین (56٪) و ایالات متحده (54٪)

مصرف کنندگان انتظار ندارند که مارک ها در همه موارد به هر آنچه برایشان مهم است عمل کنند

  • مهمترین موضوعاتی که مصرف کنندگان به آنها توجه می کنند شامل امنیت داده ها ، حریم خصوصی داده ها ، دسترسی به مقرون به صرفه ، مراقبت های بهداشتی با کیفیت ، دسترسی به مقرون به صرفه ، آموزش با کیفیت و خشونت علیه زنان است.
  • مواردی که به اطلاع مصرف کنندگان می رسد ، انتظار می رود شرکت ها طبق آن عمل کنند ، شامل امنیت داده ها و حریم خصوصی داده ها نیز می شود ، اما پس از آن برای محافظت از محیط زیست / تغییرات آب و هوایی ، حداقل دستمزد و درآمد و شکاف های دستمزد متفاوت است.

FleishmanHillard استراتژی های جدیدی را برای کمک به مارک های تجاری در استفاده از اصالت ارائه داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، گزارش اعتبار جهانی اعتبار ، قدرت اصالت را بارگیری کنید.

تحقیق در مورد صحت 2021 توسط FleishmanHillard’s TRUE Global Intelligence ، عمل داخلی تحقیق آژانس انجام شده است. این نظرسنجی شامل 10،285 مصرف کننده آگاه در برزیل، چین، آلمان، انگلیس و ایالات متحده ، 18 ساله و بالاتر. “مصرف کننده آگاه” به افرادی گفته می شود که علاقه مند یا درگیر یکی از 20 صنعتی هستند که در تحقیق اصالت شکاف 2021 مورد مطالعه قرار گرفته اند. این نظرسنجی به صورت آنلاین انجام شد بین 2 مارس و 16 آوریل 2021.

درباره FleishmanHillard
FleishmanHillard در روابط عمومی ، مدیریت شهرت ، امور عمومی ، بازاریابی نام تجاری ، استراتژی دیجیتال ، تعامل اجتماعی و استراتژی محتوا تخصص دارد. FleishmanHillard به عنوان آژانس بزرگ برجسته ایالات متحده PRWeek 2019 انتخاب شد. گزارش هولمز 2019 آژانس بزرگ سال آمریکای شمالی ؛ شبکه سال ICCO – قاره آمریکا 2017-2020 ؛ مشاوره PRovoke Media Greater China در سال 2020 ؛ PRWeek UK بهترین مکانها برای کار 2020؛ کمپین حقوق بشر بهترین مکانها برای کار برای برابری LGBTQ 2018-2020؛ و NAFE “برترین شرکتها برای زنان مدیر” 2010-2020. کارهای برنده جایزه این شرکت بطور گسترده ای منشور می شود ، از جمله در جشنواره بین المللی خلاقیت کن. FleishmanHillard بخشی از گروه روابط عمومی Omnicom است و دارای 80 دفتر در بیش از 30 کشور به علاوه شرکت های وابسته در 50 کشور است.

درباره گروه روابط عمومی Omnicom
گروه روابط عمومی Omnicom مجموعه ای جهانی از سه آژانس برتر روابط عمومی جهانی در سراسر جهان و آژانس های متخصص در زمینه هایی از جمله امور عمومی ، بازاریابی برای زنان ، استراتژی جهانی بهداشت و مسئولیت اجتماعی شرکت ها است. این شامل بیش از 6300 متخصص روابط عمومی در بیش از 370 دفتر در سراسر جهان است که تخصص خود را در اختیار شرکت ها ، سازمان های دولتی ، سازمان های غیردولتی و سازمان های غیرانتفاعی در طیف وسیعی از صنایع قرار می دهند. گروه روابط عمومی Omnicom از طریق تمرکز بی وقفه بر استعداد ، پیگیری مداوم نوآوری و فرهنگ غرق در همکاری ، خدمات را برای مشتریان فراهم می کند. گروه روابط عمومی Omnicom بخشی از گروه شرکتهای DAS است ، بخشی از گروه Omnicom Group Inc (NYSE: OMC) که شامل بیش از 200 شرکت در طیف گسترده ای از رشته های بازاریابی از جمله تبلیغات ، روابط عمومی ، مراقبت های بهداشتی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، رویدادها ، بازاریابی تبلیغاتی ، مارک تجاری و تحقیق.

منبع FleishmanHillard Inc.

لینک های مربوطه

http://www.fleishman.com

آشپز خانگی تبلیغات و گسترش تیم رهبری را اعلام می کند

شیکاگو، 8 ژوئن 2021 / PRNewswire / – سرآشپز خانگی ، اشتراك كیت های غذایی سریع و اشتراك خرده فروشی ، امروز تبلیغات رهبری و نقش های جدید را برای تقویت برنامه های رشد و تسریع در نوآوری اعلام كرد. اریک جنسن، مدیر ارشد محصولات این شرکت ، به رئیس جمهور ارتقا می یابد و در آنجا گزارش مستقیم خود را به وی ارائه می دهد پت وه تلیک، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت. پت به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد ، ضمن حمایت از اریک در نقش جدید خود ضمن تمرکز بر استراتژی بلند مدت برای همسویی با اهداف بلند پروازانه تجارت الکترونیکی کروگر. لاتاشا کمپادو به عنوان مدیر ارشد مردم به سازمان می پیوندد ، و دیوید مک کوی به نقش معاون مالی رئیس جمهور ارتقا می یابد.

در سال 2013 توسط تاسیس شد پت وه تلیک، سرآشپز خانگی توسط کروگر ، بزرگترین خرده فروش مواد غذایی آمریکا در سال 2018 خریداری شد. از آن زمان به بعد ، هوم سرآشپز رد پای خود را به بیش از 2100 فروشگاه کروگر در سراسر کشور گسترش داده و رشد گسترده ای را در سال های گذشته با گسترش به دسته های جدید تجربه کرده است. آشپزخانه خانگی در سال 2020 با افزایش تجارت تجارت الکترونیکی در نتیجه تغییر مشتری به سمت سفارشات غذای آنلاین ، فروش مارک خود را 118 درصد افزایش داد.

ویه تلیچ گفت: “من به توانایی تیم ما بسیار افتخار کرده ام که نه تنها در سراسر بیماری همه گیر در کنار مشتریان خود هستم ، بلکه در سراسر آن نیز نوآوری می کنم.” “این تغییرات تیمی تیم رهبری ما را تقویت می کند و ما را برای ادامه نوآوری به خوبی قرار می دهد ، اطمینان حاصل شود که ما می توانیم مقیاس مارک آشپزخانه خانگی را از طریق کانال ادامه دهیم.”

وی گفت: “سرآشپز خانه برای كروگر كاری درحال رشد و شكوفایی است و ما معتقدیم كه داشتن استعداد قوی در راس ما می تواند این موفقیت را ادامه داده و حتی ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهیم.” دن د لا روزا، معاون رئیس جمهور Merchandising تازه گروه Kroger. “همانطور که مشتریان به دنبال الهام از غذا هستند ، ما در حال تولید محصولات و تجربیات نوآورانه برای تأمین نیازهای آنها هستیم ، از جمله راه حل های غذای تازه مانند Home Chef که سال گذشته فروش بی سابقه ای را تجربه کرده است.”

جنسن نزدیک به شش سال در خانه آشپز بوده و به طور مداوم مسئولیت های رهبری خود را گسترش داده است. وی در سال 2017 نقش مدیر ارشد محصولات را بر عهده گرفت و نقشی محوری در رشد تجارت خرده فروشی در فروشگاه های کروگر داشته است.

کمپادو اخیراً با بیش از 20 سال تجربه منابع انسانی ، که اخیراً در XPO Logistics فعالیت کرده است ، به آشپز خانگی پیوست. وی در طول فعالیت حرفه ای خود در شرکت های پیشرو مصرف کننده از جمله شرکت Henkel (خریدار Sun Products Corporation) ، Colgate-Palmolive و Pepsico کار کرده است و در زمینه رشد بالا و مشاغل تولید مواد غذایی نقش رهبری را بر عهده داشته است.

مک کوی در سال 2018 از Crate & Barrel به Home Chef پیوست و در سال 2020 به مدیر ارشد امور مالی ارتقا یافت. در طول مدت مسئولیت خود ، او به حمایت از ابتکارات مهم در سراسر سازمان کمک کرده است.

جنسن گفت: “من مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با پت هستم تا اطمینان حاصل کنم که خانگی آشپز مسیر فعلی خود را با رشد بالا ادامه می دهد.” “ما یک تیم اجرایی بی نظیر و همکاران استثنایی خانگی آشپز داریم و من از اینکه می توانم تیم را در این مرحله بعدی هدایت کنم بسیار خوشحالم.”

درباره آشپز خانگی:
آشپز خانگی یکی از بزرگترین خدمات تحویل کیت وعده های غذایی در ایالات متحده است که هر ماه بیش از 3.5 میلیون وعده غذا تحویل می دهد. Home Chef در سال 2013 تاسیس شده است ، مواد اولیه تازه و از پیش تقسیم شده و دستورالعمل هایی که هر هفته به راحتی دنبال می شود را ارائه می دهد و برای همه طراحی شده است تا بتواند آشپزی کند و همه از آن لذت ببرند. شیکاگوشرکت مبتنی بر ارائه به سراسر کشور. طبق مطالعه معیار ارزیابی بازار مواد غذایی ایالات متحده ، برای مدت دو سال ، آشپز خانگی از نظر رضایت مشتری در میان شرکت های پیشرو در زمینه تهیه وعده های غذایی رتبه 1 را کسب کرده است. آشپز خانگی یک شرکت تابعه از شرکت کروگر است (NYSE: KR) در www.homechef.com بیشتر بدانید و آشپزی کنید. ما را دنبال در توییتر، اینستاگرام و فیس بوک برای به روزرسانی و الهام بخشیدن.

منبع آشپز خانگی

لینک های مربوطه

http://homechef.com


Bambuser راه اندازی چند جریان اجتماعی ، آوردن رویدادهای خرید ویدیوی زنده به فیس بوک ، YouTube و موارد دیگر

استکهلم، 8 ژوئن 2021 / PRNewswire / – امروز بامبوسر از راه اندازی چند جریان سازی رسانه های اجتماعی خبر داد ، این قابلیت جدیدی است که به خرده فروشان امکان پخش رویدادهای خرید ویدیوی زنده از کانال های اجتماعی معروف را می دهد. این ویژگی تأثیر پیاده سازی خریدهای تعاملی خرده فروشان را تقویت می کند ، و آنها را قادر می سازد مخاطبان زیادی را در سایت های شخص ثالث جذب کنند و آنها را به سمت تجارت الکترونیکی متعلق به خود برای تعامل و تبدیل سوق دهند.

با با استفاده از چند جریان ، بامبوسر بهترین راه حل را در هر دو جهان ارائه می دهد که مزایای تجارت اجتماعی را با ثبات و کنترل تجارب تجارت الکترونیکی مارک شده ادغام می کند. در زمان راه اندازی ، خرده فروشان توانایی پخش همزمان رویدادهای خرید زنده را در وب سایت ها و فیس بوک خود از طریق یکپارچه سازی برنامه و همچنین از طریق کانال های دیگر مانند TikTok ، LinkedIn و YouTube دارند که امکان اتصال سفارشی RTMP را دارند. ادغام کامل برای این و سایر سیستم عامل ها در نسخه های بعدی اضافه می شود که در سراسر سال 2021 منتشر می شود.

توسعه ویژگی جدید بخشی از تعهد مداوم بامبوزر در زمینه ارائه مارک ها و خرده فروشان با یک راه حل قوی ، پلتفرم-آگنوستیک است که تأثیر ابتکارات خرید زنده آنها را بهینه می کند. با انتشار اولیه چند جریان ، این ویژگی در درجه اول بر افزایش آگاهی و هدایت ترافیک به بخشهای خرید ویدیوی زنده در وب سایت متعلق به خرده فروش متمرکز است. با ادامه توسعه این فناوری ، بامبوزر با افزودن پشتیبانی از پوشش ، فراخوان برای عمل ، عناصر تعاملی و چند چرخه ، راه حل را افزایش می دهد. فعالیت هایی مانند افزودن به سبد خرید و بررسی در بستر بازرگان تکمیل می شود ، به آنها امکان می دهد کنترل تجربه مشتری را حفظ کنند و خطرات مربوط به حفظ حریم خصوصی و امنیتی را از بین ببرند.

“رسانه های اجتماعی بخشی اساسی در استراتژی بازاریابی هر برند یا خرده فروش است و همچنان یکی از قدرتمندترین راه ها برای ایجاد و تقویت روابط با مشتری است. از طرف دیگر ، تا زمانی که این روابط فقط در سایت های شخص ثالث وجود داشته باشد ، ارزش قابل درک نیست “، گفت مریم قهرمانی، مدیر عامل Bambuser. “با جلب نظر طرفداران اجتماعی به تجربه خرید زنده ویدئویی یک مارک ، ما در حال از بین بردن املاک اجتماعی و اجتماعی هستیم ، پیروان منفعل را به خریداران فعال تبدیل می کنیم و به مارک ها و خرده فروشان کمک می کنیم تا بیشترین سود ممکن را از طریق شبکه های اجتماعی و ابتکارات خرید زنده. “

نمایشی از چند جریان سازی خرید ویدیوی زنده را می توان در http://bmb.sr/multistream مشاهده کرد.

این افشای اطلاعات حاوی اطلاعاتی است که بامبوسر موظف است طبق مقررات سوuseاستفاده از بازار اتحادیه اروپا (شماره شماره 596/2014 اتحادیه اروپا) ، آنها را علنی کند. اطلاعات برای انتشار از طریق نمایندگی فرد تماس با ما ارسال شده است 8 ژوئن 2021، 14:00 CEST.

اطلاعات تماس

شری اسمیت، شرکت ارتباطات ، Bambuser AB | +46 8 400 160 00 | [email protected]

مشاور مجاز

اریک پنسر بانک AB | +46 8 463 83 00 | [email protected]

درباره بامبوزر

Bambuser یک شرکت نرم افزاری است که در زمینه پخش جریانی مستقیم ویدئو فعال است. محصول اصلی این شرکت ، خرید زنده ویدئو ، یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر ابر است که توسط مشتریانی مانند تجارت الکترونیکی جهانی و مشاغل خرده فروشی برای میزبانی از تجارب خرید زنده در وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه و رسانه های اجتماعی استفاده می شود. بامبوسر در سال 2007 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در استکهلم. Erik Penser Bank AB مشاور خبره بامبوزر است.

این اطلاعات توسط Cision http://news.cision.com برای شما آورده شده است

https://news.cision.com/bambuser/r/bambuser-launches-social-multistream–bringing-live-video-shopping-events-to-face-book-youtube—،c3363168

فایلهای زیر برای بارگیری در دسترس هستند:

منبع Bambuser

اندازه بازار شیرینی شکلات ارگانیک ارزش 1،397،6 میلیون دلار تا سال 2028: Grand View Research، Inc.

سانفرانسیسکو، 8 ژوئن 2021 / PRNewswire / – پیش بینی می شود اندازه جهانی شیرینی شکلات ارگانیک وجود داشته باشد برای رسیدن به 1،397.6 میلیون دلار طبق گزارش جدید Grand View Research ، Inc. ، تا سال 2028 ، CAGR 6.8٪ را برای مدت زمان پیش بینی ثبت می کند. افزایش اولویت برای محصولات غذایی ارگانیک عامل مهمی در رشد بازار است. مصرف سریع و افزایش سطح درآمد یکبار مصرف ، رشد بازار را تقویت می کند. علاوه بر این ، چندین فعال بازار استراتژی هایی را برای مارک شیرینی شکلاتی خود به روش های جدید مانند نسخه های ارگانیک معرفی کرده اند.

پیشنهادهای اصلی گزارش:

  • اروپا انتظار می رود سریعترین نرخ رشد را در طول سالهای پیش بینی ثبت کند
  • این رشد را سهولت در دسترس بودن شکلات های صنعتگر و نوآوری های مداوم با کیفیت ثابت محصول می دانند
  • انتظار می رود بخش تراشه ها و گزش سریعترین CAGR را در طول سال های پیش بینی ثبت کند
  • پلت فرم سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها بیشترین سهم بازار را در سال 2020 داشته و با CAGR ثابت از 2021 تا 2028 بیشتر گسترش خواهد یافت

گزارش تحقیق 185 صفحه ای را با ToC در مورد “گزارش بازار شیرینی های شکلات ارگانیک ، گزارش تجزیه و تحلیل سهم و روندها بر اساس نوع (شیر ، تیره) ، بر اساس محصول (میله های قالب دار ، تراشه ها و لقمه ها) ، توسط کانال توزیع (آنلاین ، سوپر مارکت ها)” بخوانید و پیش بینی های بخش ، 2021 – 2028 “در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/ ارگانیک-شکلات-شیرینی فروشی-بازار

این امر همچنین منجر به مصرف روزافزون این موارد به ویژه شکلات تلخ شده است. بخش سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها بیشترین سهم درآمد را در سال 2020 به خود اختصاص داده است. تعداد زیادی از مصرف کنندگان به دلیل تجربه خرید ارائه شده توسط این فروشگاه ها ، خرید قنادی های شکلات ارگانیک را از هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها ترجیح می دهند. تأیید فیزیکی این موارد و همچنین کمک متخصص ، عامل مهمی در توسعه این کانال توزیع است.

بخش شکلات شیر ​​بیشترین سهم را از درآمد جهانی در سال 2020 به خود اختصاص داده است. شکلات های شیر در آشپزی و پخت به طور فزاینده ای رایج شده اند. شکلات شیر ​​یکی از عناصر محبوب در انواع کیک ها ، شیرینی ها و شیرینی ها است. این ترکیب و طعم خامه ای تری نسبت به سایر انواع شکلات دارد ، بنابراین بر انواع شکلات دیگر ارجحیت دارد. این بازار با حضور تعداد زیادی از بازیگران جهانی و منطقه ای ماهیت چندپاره ای دارد.

Grand View Research بازار جهانی شیرینی سازی شکلات ارگانیک را بر اساس محصول تقسیم بندی کرده است ، نوع ، توزیع کانال و منطقه:

  • چشم انداز محصولات شیرینی سازی شکلات ارگانیک (حجم ، هزار واحد ؛ درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2028)
    • جعبه دار
    • میله های قالب بندی شده
    • تراشه و گزش
    • تروفل و فنجان
  • شیرینی شکلات ارگانیک نوع چشم انداز (حجم ، هزار واحد ؛ درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2028)
  • چشم انداز کانال توزیع شیرینی سازی ارگانیک (حجم ، هزار واحد ؛ درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2028)
    • سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها
    • برخط
    • دیگران
  • چشم انداز منطقه ای شیرینی شکلات ارگانیک (حجم ، هزار واحد ؛ درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2028)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
      • آلمان
      • انگلستان.
      • فرانسه
      • سوئیس
      • ایتالیا
      • روسیه
      • هلند
      • اسپانیا
      • سوئد
      • دانمارک
      • بلژیک
    • آسیا و اقیانوسیه
      • چین
      • ژاپن
      • کره جنوبی
      • استرالیا
    • مرکزی & آمریکای جنوبی
    • خاورمیانه & آفریقا
      • آفریقای جنوبی
      • عربستان سعودی
      • اسرائيل

لیست بازیکنان اصلی بازار شیرینی شکلات ارگانیک

  • شرکت شکلات Pascha
  • Theo Chocolate، Inc.
  • Rococo Chocolates London Ltd.
  • ارگانیک پانا
  • لوبیای اصلی
  • Doisy و سد
  • سبز و سیاه
  • شکلات های Lake Champlain
  • کاکائو را دوست دارم
  • Daylesford Organic Ltd.
  • K’UL شکلات
  • دانه و لوبیا
  • شکلات تازا
  • Alter Eco
  • تعاونی مساوی

گزارشات تحقیق بیشتری را در اینجا پیدا کنید صنعت F&B مصرف کننده، توسط Grand View Research:

  • بازار شیرینی شکلات اندازه بازار جهانی شیرینی شکلات در ارزش گذاری شد 123.7 میلیارد دلار در سال 2016 و انتظار می رود در دوره پیش بینی با CAGR 2.5 درصد رشد کند.
  • بازار شیرینی سازی مشروبات الکلی اندازه بازار جهانی شیرینی سازی مشروبات الکلی در ارزش گذاری شد 553.8 میلیون دلار در سال 2018 و انتظار می رود CAGR 5.1٪ از 2019 تا 2025 ثبت کند.
  • بازار شیرینی سازی وگان اندازه بازار جهانی شیرینی وگان در ارزش گذاری شد 816.0 میلیون دلار در سال 2019 و انتظار می رود که از سال 2020 تا 2027 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 11.8٪ رشد کند.

دسترسی به قطب نما Grand View، BI ما پایگاه داده تحقیقات بازار بصری متشکل از 10،000 گزارش را فعال کرده است

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیق و مشاوره بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی همزمان و سفارشی و خدمات مشاوره ای را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، این شرکت شامل بیش از 425 تحلیلگر و مشاور است که هر ساله بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به پایگاه داده گسترده خود اضافه می کند. این گزارش ها تجزیه و تحلیل عمیق 46 صنعت در 25 کشور مهم جهان را ارائه می دهد. Grand View Research با کمک یک پلت فرم هوشمندانه تعامل بازار ، به شرکتهای Fortune 500 و موسسات دانشگاهی مشهور کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کرده و فرصتهای پیش رو را بسنجند.

مخاطب:
شری جیمز
متخصص فروش شرکت ها ، ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
ما را دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research، Inc.