مسواک مسکن ضدعفونی کننده بازار ارزش ارزش 247.7 میلیون دلار تا سال 2028: Grand View Research، Inc.

سانفرانسیسکو، 16 ژوئن 2021 / PRNewswire / – جهانی بازار ضدعفونی کننده مسواک انتظار می رود که اندازه برسد 247.7 میلیون دلار تا سال 2028 ، براساس گزارش جدید Grand View Research ، Inc. بازار انتظار می رود از CABR 17.4٪ از 2021 تا 2028 گسترش یابد. افزایش عفونت مضر دهان ، افزایش تقاضا برای عقیم سازی با اشعه ماورا بنفش ، همراه با افزایش تعداد موارد COVID-19 ، تقاضا برای داروهای ضدعفونی کننده مسواک را در بخش مسکونی و تجاری افزایش می دهد. همچنین انتظار می رود مفهوم عقیم سازی یا ضد عفونی با اشعه ماورا بنفش در جهان به رشد بازار کمک کند.

پیشنهادهای اصلی گزارش:

  • بخش دیواری در سال 2020 بازار را تحت سلطه خود قرار داد ، زیرا این محصولات در بین مصرف کنندگان از دو بخش مسکونی و تجاری ترجیح زیادی برای این محصولات دارند.
  • پیش بینی می شود که بخش Portable سریعترین رشد را داشته باشد و انتظار می رود CAGR 17.7٪ در دوره پیش بینی شده داشته باشد.
  • حالت پلاگین قسمت شارژ در ارزیابی شد 46.6 میلیون دلار در سال 2020 و انتظار می رود که برسد 162.4 میلیون دلار تا سال 2028
  • انتظار می رود که بخش مسکونی از 2021 تا 2028 شاهد CAGR 17.5٪ باشد. تعداد روزافزون ساخت و سازهای مسکونی ، شهرنشینی سریع ، و تعداد فزاینده ای از خانواده های هسته ای به عنوان محرک های اصلی رشد این بخش عمل می کنند.
  • آمریکای شمالی پیش بینی می شود از نظر سهم بازار در خط مقدم باقی بماند و پیش بینی می شود در سالهای آینده شاهد CAGR حدود 17.0٪ باشد

گزارش تحقیق 84 صفحه ای را با ToC در “بخوانیدمسواک مسکن مسدود کننده بازار ، گزارش تجزیه و تحلیل روند و روند با نوع نصب (دیواری ، قابل حمل) ، با حالت شارژ (باتری کار می کند ، پلاگین) ، با استفاده از برنامه (مسکونی ، تجاری) ، بر اساس پیش بینی منطقه و بخش ، 2021 – 2028 “در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/toothbrush-sterilizer-market

طبق انجمن بین المللی ماوراlet بنفش (IUVA) ، یک لامپ ماورا بنفش جیوه با طول موج 254 نانومتر می تواند 99 درصد SARS-CoV-2 را که به ویروس کرونا نیز معروف است ، از بین ببرد. در این محدوده ضد میکروبی ، تجهیزات عقیم سازی اشعه ماورا بنفش از دوز بسیار کم نور ماورا بنفش استفاده می کنند و غیرفعال سازی ویروس به زمان کمتری نیاز دارد. از این رو ، از عقیم سازی اشعه ماورا بنفش در مسواک ها برای دور نگه داشتن بیماری های مضر از دهان و کاهش انتشار ویروس کرونا استفاده شده است.

قفل قفل های سراسری باعث ایجاد برخی از اختلالات و محدودیت ها در شبکه های توزیع جهانی شده است. از آنجا که انجام خدمات در زمین به دلیل همه گیری غیرممکن است ، صنعت مجبور به کار در بستر آنلاین دنیای مجازی شده است. در نتیجه ، شرکت های بزرگ دیجیتالی شده اند و خدمات آنها نمایانگر تحولات در حال تغییر در بازار آنلاین است.

Grand View Research بازار جهانی ضدعفونی کننده مسواک را بر اساس نوع نصب ، حالت شارژ ، کاربرد و منطقه تقسیم کرده است:

  • چشم انداز نصب نوع ضدعفونی کننده مسواک (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2028)
  • چشم انداز حالت شارژ ضدعفونی کننده مسواک (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2028)
  • چشم انداز برنامه ضدعفونی کننده مسواک (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2028)
  • چشم انداز منطقه ای ضدعفونی کننده مسواک (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2028)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • مرکزی & آمریکای جنوبی
    • خاورمیانه & آفریقا

لیست بازیکنان اصلی بازار ضدعفونی کننده مسواک

  • Koninklijke Philips N.V.
  • دستمالچی
  • کانیر
  • Ningbo Seago Electric Co.، Ltd
  • بهداشت دهان و دندان
  • تائو تمیز
  • پورتا
  • واندرچف
  • UVNIA
  • Pursonic

گزارشات تحقیق بیشتری را در اینجا پیدا کنید صنایع الکترونیکی و برق، توسط Grand View Research:

  • بازار مسواک برقیاندازه بازار جهانی مسواک برقی ارزیابی شد 2 دلار. 5 میلیارد دلار در سال 2018 و انتظار می رود با CAGR 5.8٪ در دوره پیش بینی رشد کند. پیش بینی می شود افزایش درآمد یکبار مصرف ، همراه با افزایش سطح آگاهی مربوط به بهداشت دهان و دندان ، بازار را تأمین کند.
  • بازار مسواک دستیاندازه بازار جهانی مسواک در ارزش گذاری شد 4.4 میلیارد دلار در سال 2018 و انتظار می رود با CAGR 6.9٪ تا سال 2026 گسترش یابد. افزایش آگاهی در مورد بهداشت دهان و دندان یکی از عوامل اصلی است.
  • بازار کیسه های ضدعفونی کننده UVاندازه بازار کیسه ضدعفونی کننده UV جهانی در ارزش گذاری شد 91.6 میلیون دلار در سال 2019 و انتظار می رود که از سال 2020 تا 2027 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 10.4٪ رشد کند.

دسترسی به گراند ویو قطب نما، BI ما پایگاه داده تحقیقات بازار بصری متشکل از 10،000 گزارش را فعال کرده است

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیق و مشاوره بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی همزمان و سفارشی و خدمات مشاوره ای را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، این شرکت شامل بیش از 425 تحلیلگر و مشاور است که هر ساله بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به پایگاه داده گسترده خود اضافه می کند. این گزارش ها تجزیه و تحلیل عمیق 46 صنعت در 25 کشور مهم جهان را ارائه می دهد. Grand View Research با کمک یک پلت فرم تعاملی اطلاعات بازار ، به شرکتهای Fortune 500 و موسسات مشهور دانشگاهی کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کرده و فرصتهای پیش رو را بسنجند.

مخاطب:
شری جیمز
متخصص فروش شرکت ها ، ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
ما را دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research، Inc.


THC شرکت Oak Hill Financial Inc را برای ارائه روابط سرمایه گذار و خدمات مشاوره استخدام می کند

THC – CSE THCBF – فرابورس TFHD

ونکوور ، بریتیش کلمبیا، 16 ژوئن 2021 / PRNewswire / – THC BioMed Intl Ltd. (“THC” یا “شرکت”) (CSE: THC) خوشحال است که اعلام می کند این شرکت از خدمات Oak Hill Financial (“Oak Hill”) واقع در تورنتو تا از آن در فعالیت های روابط سرمایه گذار حمایت کند. THC با همکاری می کند بلوط تپهبرای بهبود دید و نمایه آن در جمع و در دنیای مالی.

بلوط تپه برای مدت سه ماه متعهد شد بلوط تپه خدمات مشاوره ای روابط سرمایه گذار در کانادا را به THC ارائه می دهد. هزینه کل THC در طول مدت قرارداد 24000 دلار به علاوه HST است. THC همچنین 300000 گزینه را ارائه می دهد بلوط تپه خروجی قیمت سهام براساس قیمت پایانی سهام عادی شرکت در روز قبل یا روز انتشار هر کدام بالاتر است.

بلوط تپه و THC اشخاص وابسته ای نیستند و با شرایط بازار کار می کنند. گذشته از گزینه های ارائه شده توسط THC بلوط تپه صادر شده است بلوط تپه هیچ بهره اضافی ، به طور مستقیم یا غیرمستقیم ، در اوراق بهادار THC ، و نه هیچ حق یا قصد برای به دست آوردن چنین سود.

وی گفت: “اوك هیل اطمینان حاصل خواهد كرد كه تاریخچه شركت ما با سرمایه گذاران و جامعه سرمایه گذاران كانادایی به اشتراک گذاشته می شود زیرا ما خطوط تولید خود را گسترش می دهیم و به دنبال فرصت های شغلی بیشتری هستیم.” جان میلر، مدیر عامل از THC. “

اطلاعات مربوط به THC

THC BioMed یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال شاهدانه در کانادا است. این اولین بار در سال 2013 به عنوان بخشی از معافیت از بهداشت کانادا در بخش 56 برای دست زدن به شاهدانه تحت این ماده منتشر شد قانون کنترل مواد مخدر و مواد دارای مجوز است و از سال 2016 تولید کننده دارای مجوز با توجه به شرایط فعلی است. این یک تولید کننده دسته کوچک با هدف تبدیل شدن به یک رهبر در صنعت نوشیدنی و غذا است.

THC BioMed طبق گفته کانادایی یک تولید کننده مجاز شاهدانه برای استفاده پزشکی و تفریحی است قانون حشیش. این مجوز برای رشد و فروش حشیش خشک ، استخراج شده ، خوراکی و موضعی مجاز است. این شرکت در تحقیقات علمی و توسعه محصولات و خدمات در صنعت شاهدانه پیشرو است. THC BioMed از موقعیت خوبی برخوردار است که پیشگام این صنعت با رشد سریع است.

لطفاً برای توضیحات دقیق شرکت و خدمات ما در سایت www.thcbiomed.com از وب سایت ما دیدن کنید

اطلاعات رو به جلو:

این اطلاعیه مطبوعاتی ممکن است حاوی اطلاعات آینده نگرانه در مورد تجارت THC BioMed Intl Ltd. (“THC”) im حس قوانین اوراق بهادار کانادا. اطلاعات آینده نگر بر اساس انتظارات اساسی و فرضیاتی است که توسط مدیریت THC ساخته شده است. در برخی موارد ، عبارات آینده نگر را می توان با اصطلاحاتی به کار برد ، مانند ب “اراده” ، “می تواند” ، “می خواهد” ، “انتظار” ، “قصد” ، “برنامه” ، “تلاش” ، “محاسبه” ، “باور” ، “تخمین” ، “پیش بینی” ، “بالقوه” ، “ادامه” ، “احتمال” و تغییرات یا نفی این کلمات و عبارات مشابه. اظهارات آینده نگر در این نسخه از تاریخ این بیانیه مطبوعاتی حکایت دارد و حاکی از آن است که THC در خط مقدم این صنعت با رشد سریع قرار خواهد گرفت. اگرچه THC BioMed معتقد است که این اطلاعات آینده نگرانه بر اساس انتظارات و پیش فرض های منطقی استوار است ، اما نباید به اطلاعات آینده نگر اعتماد غیرمنطقی داشت ، زیرا THC BioMed نمی تواند تضمین کند که واقعاً توسعه می یابد. THC از هرگونه قصد یا تعهدی برای به روزرسانی عمومی هرگونه اطلاعات آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع یا نتایج آینده ، یا به هر دلیل دیگری ، صرف نظر از آنچه در قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار است ، صرف نظر می کند.

بورس اوراق بهادار کانادا (CSE) کفایت یا دقت مطالب این بیانیه مطبوعاتی را بررسی نکرده و هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

تماس با: رئیس جمهور و مدیر عامل ، جان میلر، THC Biomed Intl Ltd.، 1-844-THCMEDS، E: [email protected]

لینک های مربوطه

http://thcbiomed.com/

SOURCE THC BioMed Intl Ltd.

Hisense به حامی یوفا یورو 2020 تلویزیون Hisense U7 را در این مسابقات ارائه می دهد

این اولین بار در تاریخ یوفا یورو است که فاصله بین مسابقات به جای چهار سال معمول به پنج سال افزایش می یابد. امسال همچنین شصتمین سالگرد این رویداد است که معمولاً هر چهار سال یکبار برگزار می شود. تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال در سراسر جهان مسابقه امسال را مشتاقانه انتظار می کشند زیرا این مسابقات اولین رویداد ورزشی در کلاس جهانی از زمان پایان اقدامات محافظتی در اکثر کشورها از زمان شیوع بیماری همه گیر است. این اولین رویدادی است که به تعداد مشخصی از تماشاگران اجازه می دهد بازی را در محل تماشا کنند. این اولین بازی مسابقات با حضور گسترده در اروپا همراه بود و هواداران چینی به دلیل اختلاف ساعت تا دیر وقت برای تماشای بازی بیدار ماندند. سه روز اول مسابقات یوفا یورو 2020 همزمان با جشنواره قایق اژدها ، تعطیلات رسمی در چین بجای. در این مدت تیم های بلژیک بازی می کردند انگلستان و هلند اولین بازی های خود را انجام دادند. انتظار می رود محبوبیت این سه تیم افزایش یابد چین باعث می شود رتبه بندی در بین این مخاطبان افزایش یابد.

پنج سال پیش ، در سال 2016 ، Hisense ، اولین حامی چینی یوفا یورو در تاریخ 56 ساله این مسابقات ، با شعار “Hisense TV China’s No. 1 “. با این وجود ، در طول بازی افتتاحیه آن سال ، Hisense ظاهر ظریف تر را انتخاب کرد و به شعار قبلی خود ،” خرید تلویزیون ، انتخاب U7 “بازگشت. U7 طیف وسیعی از تلویزیون های سفارشی است که به طور رسمی برای یوفا یورو 2020 تولید شده اند و ثابت شده است که موردی در کارنامه تلویزیونی Hisense است که توجه بسیاری را به خود جلب می کند. همانطور که اکثر تیم های فوتبال “بازیکن شماره 7” نمادین خاص خود را دارند ، مدیران Hisense نیز با آگاهی از محبوبیت حق رای دادن ، اکنون در جلسات شرکت ها از این محصول با عنوان “بازیکن شماره 7 Hisense” یاد می کنند.

در دسترس عموم داده های All View Cloud نشان می دهد که برای دو ماه متوالی سه مدل از سری Hisense U7 ده تلویزیون برتر پرفروش ترین در چین تعلق داشتن. Hisense U7G-Pro ، اولین تلویزیون ULED XDR در جهان ، دارای حداکثر روشنایی تصویر 1600nit ، بیش از 5 برابر تلویزیون های LCD معمولی ، که وضوح تصویر و سطح جزئیات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. نرخ تازه سازی فوق العاده بالا 144HZ اثر خطی را که هنگام مشاهده سریع بازیکنان یا عبور توپ از بین می برد ، از بین می برد. هایسنس همچنین یک حالت مشاهده “Super Fan” متناسب با یوفا یورو امسال ایجاد کرده است و ویژگی هایی مانند “AI Green Field” (عملکرد هوشمندی که هنگام مشاهده روی یک زمین چمن سبز و در نتیجه تصویر بسیار واضح تر می دهد ، اثر مشاهده را بهینه می کند) ، “AI Watching” و “Multi-Perspective Watching”. تنظیم این توابع ویژه به ویژه برای طرفداران فوتبال ، U7G-Pro را به ویژه برای تماشای بازی های یوفا یورو 2020 انتخاب خوبی می کند.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1532063/image1.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1532064/image2.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1532065/image3.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منبع Hisense

Mister Car Wash® دوازدهمین فروشگاه در آلبوکرک را افتتاح می کند

TUCSON ، آریزاز.، 14 ژوئن 2021 / PRNewswire / – حضور مستر کارواش در نیومکزیکو همچنان با گسترش می یابد 29 مههفتم افتتاح جدیدترین مکان خود در 201 98هفتم خیابان ، شمال غربی در آلبوکرک در ضلع جنوب غربی شهر ، در منطقه ای در حال رشد که دستخوش توسعه جدید شده است. این دومین ساخت جدید این شرکت از سال 2017 در منطقه است. در فروشگاه جدید 10 نفر استخدام خواهد شد و مجموع اشتغال Mister در شهر را به 250 نفر می رساند.

به عنوان بخشی از افتتاح فروشگاه ، مستر کارواش رایگان را در 98 ارائه می دهدهفتم موقعیت خیابان در تاریخ 26 ژوئنهفتم و 27هفتم.

“ما اهمیت می دهیم.” با هر بار افتتاح فروشگاه جدید ، این فرصت را داریم که ضمن نشان دادن ارزش اصلی خود ، به جامعه دیگری خدمت کنیم. “ما با افتخار با بسیاری از سازمان های بزرگ در آلبوکرک در طول سالهای گذشته از طریق برنامه های جمع آوری کمک مالی و کمک های مالی ما منتظر ادامه کار از طریق این مشارکت ها هستیم ” مایک وارد، آلبوکرک مدیر منطقه ای Mister Car Wash.

از سال 2015 ، میستر از طریق برنامه های جمع آوری کمک مالی و اهدا به بیش از 1000 سازمان محلی کمک کرده است. علاوه بر این ، مستر قبلاً تلاش برجسته چهار نفر را تشخیص داده است آلبوکرک معلمان منطقه از طریق آن معلمانی که جوایز می درخشند. این جوایز کمک های درسی کلاس های 1000 دلار به معلمان و مدارسي كه از طريق مثالها و تأثيرات خود بر دانش آموزان و جوامعي كه در آن خدمت مي كنند ، خوش درخشند.

ساعات کار فروشگاه جدید دوشنبه – شنبه ها از 7:30 صبح7:00 بعد از ظهر و یکشنبه ها از 8:00 صبح – 6:00 بعد از ظهر. برای اطلاعات بیشتر در مورد مکان جدید ، لطفاً به https://mistercarwash.com/location/volcano/ مراجعه کنید

به تیم Mister Car Wash بپیوندید

داوطلبان علاقه مند به پیوستن به تیم Mister Car Wash در هر فروشگاه محلی می توانند از طریق آدرس اینترنتی careers.mistercarwash.com اقدام کنند. اعضای جدید تیم مزایای متنوعی از جمله حقوق رقابتی ، مرخصی پرداختی از روز اول ، مزایای سخاوتمندانه و شستشوی ماشین رایگان دریافت خواهند کرد.

درباره Mister Car Wash

دفتر مرکزی آن در توسان ، آریزونا، Mister Car Wash (www.mistercarwash.com) کارفرمای یک فرصت برابر است که بیش از 340 کارواش در سراسر کشور کار می کند. نام تجاری Mister Car Wash دارای کیفیت ، دوستی و تعهد ما در ایجاد تجارب به یاد ماندنی مشتری است. مردم ما همان چیزی هستند که ما را موفق می کنند و به ما اجازه می دهند به این استانداردهای بالا برسیم. ما همچنان بر استخدام و حفظ استعدادهای برتر ، توسعه بهترین برنامه های آموزشی در کلاس و سرمایه گذاری در مزایای کارکنان برای پرورش فرهنگ مثبت شرکت متمرکز هستیم.

مخاطب: مگان اورت
مدیر ارشد ارتباطات
مستر کارواش
[email protected]
520.615.4000 داخلی 154

SOURCE مستر کارواش

آریتزیا با به دست آوردن برند برتر لباس ورزشی Reigning Champ ، گسترش به مردان را تسریع می کند

Reigning Champ با الهام از فرهنگ ورزش ، طراح و تولید کننده پیشرو در لباس های ورزشی برتر ، با استفاده از مواد و صنایع دستی بی نظیر است. ریشه در لباس های کلاسیک و بی انتها ، Reigning Champ در تأثیرگذارترین مکان های دیجیتال و خرده فروشی در سراسر جهان فروخته می شود و در نتیجه این خرید ، بهره برداری از زیرساخت ها و تخصص های عملیاتی آریتزیا در کلاس فواید فوری خواهد داشت.

“به عنوان یک خانه طراحی نوآورانه که تجربه های استثنایی را از طریق سیستم عامل های آنلاین و خرده فروشی خود ارائه می دهد ، سابقه کاملاً ثابت آریتزیا به عنوان یک تجارت موفق مستقیم به مصرف کننده ، موردی است که مدتهاست ما آن را تحسین می کنیم. استفاده از زیر ساخت و تخصص بی نظیر آریتزیا در کلاس جهانی ، این مشارکت مسیری هیجان انگیز به جلو برای ارتقاing Reigning Champ به سطح بعدی به عنوان یک مارک ورزشی برتر ارائه می دهد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم فوق العاده با استعداد Aritzia برای استفاده از فرصت های بی حد و حصر پیش رو هستیم کریگ اتکینسون، از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Reigning Champ.

اتكینسون توسط تیم بنیانگذار و معاون ساخت در تیم رهبری ارشد Reigning Champ پیوست کریس نوردی و مدیر ارشد مالی پل هیتکوت – همه با سابقه طولانی در صنعت پوشاک. آنها با مشارکت Aritzia طی یک دوره گذار تقریباً پنج ساله به کار خود ادامه خواهند داد تا به هر دو کسب و کار اجازه دهد تا بر مارک ها و فرهنگ های منحصر به فرد خود متمرکز شوند و در عین حال از هم افزایی و بهره وری های سودمند متقابل برای دستیابی به یک مسیر سریع تر به جلو استفاده کنند.

Aritzia 75٪ از Reigning Champ را بر اساس ارزش کل شرکت تقریباً بدست خواهد آورد 63 میلیون دلار. 25 درصد باقیمانده سود سهام که توسط سهامداران مدیریت Reigning Champ نگهداری می شود ، از 2024 تا 2026 حداکثر در سه قسمت به سهام Aritzia تبدیل می شود. انتظار می رود که Reigning Champ تقریباً تحویل دهد 25 میلیون دلار در درآمد و 5 میلیون دلار در EBITDA تنظیم شده در تقویم 2021. انتظار می رود این خرید در سال 2008 به پایان برسد ژوئن 2021، منوط به شرایط و مصوبات بسته شدن عادی است. Aritzia خرید اولیه را با پول نقد در دسترس تأمین خواهد کرد.

فینکو | ریموند جیمز به عنوان مشاور مالی آریتزیا ، با Borden Ladner Gervais LLP به عنوان مشاور حقوقی خدمت می کرد. RBC Mid-Market Mergers & Acquisitions بعنوان مشاور مالی شرکت Reigning Champ فعالیت داشتند و بلیک ، کاسلز و گریدون LLP به عنوان مشاور حقوقی فعالیت می کردند.

درباره Reigning Champ

Reigning Champ با الهام از فرهنگ ورزش ، طراح و تولید کننده پیشرو در لباس های ورزشی برتر ، با استفاده از مواد و صنایع دستی بی نظیر است.

در سال 2007 تاسیس شد ، دفتر مرکزی آن در ونکوور ، کانادا Reigning Champ و در تأثیرگذارترین مکان های دیجیتال و خرده فروشی در سراسر جهان فروخته می شود ، ریشه در لباس های کلاسیک و بی انتها دارد.

روند ما با اصول ما هدایت می شود: به جزئیات احترام بگذارید. سادگی استاد

درباره آریتزیا

آریتزیا یک خانه طراحی عمودی یکپارچه با یک پلت فرم جهانی نوآورانه است. ما سازندگان و پیشگامان Everyday Luxury هستیم ، که مجموعه گسترده ای از مارک های منحصر به فرد برای هر عملکرد و زیبایی فردی را در خود جای داده ایم. ما در مورد طراحی خوب ، مواد با کیفیت و سبک بی انتها هستیم – همه اینها با توجه به سلامتی مردم و کره زمین است.

تاسیس شده در سال 1984 ، در ونکوور ، کانادا، ما خود را به خاطر ایجاد تجربه های خرید بسیار جذاب و کاملاً شخصی در aritzia.com و در بیش از 100 بوتیک خود مفتخریم. آمریکای شمالی به همه ، در همه جا.

لوکس روزمره تا دنیای خود را بالا ببرد.TM

اطلاعات رو به جلو

برخی اظهارات ارائه شده در این بیانیه مطبوعاتی ممکن است اطلاعاتی باشد که به موجب قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار در نظر گرفته شده است. به طور خاص ، اطلاعات مربوط به شرایط و زمان خرید Reigning Champ و همچنین انتظارات ما از نتایج آینده ، اهداف ، دستاوردهای عملکرد ، چشم اندازها یا فرصت ها اطلاعات آینده نگرانه هستند. همانطور که از شرایط لازم برخوردار است ، این ممکن است شامل اهداف خاصی باشد که در اعلامیه پیشنهاد اولیه عمومی ما فاش شده است ، که براساس عوامل و مفروضات است و با توجه به خطرات موجود ، در آن ذکر شده است. اغلب اما نه همیشه ، عبارات آینده نگر را می توان با استفاده از اصطلاحات آینده نگر مانند “ممکن” ، “اراده” ، “انتظار” ، “باور” ، “تخمین” ، “برنامه” ، “می تواند” ، “باید” ، “می خواهم” ، “چشم انداز” ، “پیش بینی” ، “پیش بینی” ، “پیش بینی” ، “ادامه” یا منفی این اصطلاحات یا تغییرات آنها یا اصطلاحات مشابه.

با توجه به این دوره عدم اطمینان بی سابقه ، هیچ اطمینان در مورد: (الف) اطمینان و زمان خرید Reigning Champ توسط ما وجود ندارد. (ب) محدودیت ها یا محدودیت هایی که ممکن است در سرویس دهی به مشتریان ما در بوتیک های بازگشایی شده یا بسته شدن مجدد بوتیک ها ایجاد شود. ج) تأثیرات مربوط به COVID-19 بر تجارت ، عملیات ، عملکرد زنجیره تأمین و استراتژی های رشد آریتزیا ، (د) توانایی آریتزیا در کاهش چنین تأثیراتی ، از جمله اقدامات مداوم برای افزایش نقدینگی کوتاه مدت ، شامل هزینه ها و حفاظت از تجارت است. (e) شرایط اقتصادی عمومی مربوط به COVID-19 و تأثیرات آن بر هزینه های اختیاری مصرف کننده و عادات خرید ؛ (و) اعتبارات ، بازار ، ارز ، نرخ بهره ، عملیاتی و نقدینگی به طور کلی. و (ز) سایر خطرات ذاتی تجارت آریتزیا و / یا عواملی خارج از کنترل آن که می تواند اثر سو a بر شرکت داشته باشد.

بسیاری از عوامل می توانند باعث شوند نتایج واقعی ، سطح فعالیت ، عملکرد یا دستاوردها یا رویدادها یا تحولات آینده از نظر بیان شده یا ضمنی اظهارات آینده نگر متفاوت باشد ، از جمله ، بدون محدودیت ، عوامل مورد بحث در بخش “عوامل خطر” فرم اطلاعات سالانه شرکت به تاریخ 11 مه 2021 برای سال مالی به پایان رسید 28 فوریه 2021 (“AIF”). یک نسخه از AIF و سایر اسناد ثبت شده عمومی در شرکت را می توان در زیر مشخصات شرکت در SEDAR به آدرس www.sedar.com مشاهده کرد.

این شرکت هشدار می دهد که لیست عوامل خطر و عدم قطعیت توصیف شده در AIF جامع نیست و سایر عوامل نیز می توانند بر نتایج آن تأثیر منفی بگذارند. از خوانندگان خواسته می شود خطرات ، عدم قطعیت ها و مفروضات را در ارزیابی اطلاعات آینده نگرانه به دقت در نظر بگیرند و به آنها احتیاط می شود که به چنین اطلاعاتی اعتماد بیجا نکنند. اطلاعات آینده نگر موجود در این بیانیه مطبوعاتی بیانگر انتظارات ما از تاریخ انتشار این بیانیه مطبوعاتی (یا به عنوان تاریخی است که در غیر این صورت اعلام می شود) و پس از چنین تاریخی تغییر می یابد. با این حال ، ما از هرگونه قصد و تعهد یا تعهدی در جهت به روزرسانی یا اصلاح هرگونه اطلاعات آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع آینده یا غیر آن ، صرف نظر از آنچه در قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار وجود دارد ، صرف نظر می کنیم.

منبع Aritzia Inc.

دومین نمایشگاه نمایشگاه بین المللی کالاهای مصرفی China-CEEC با موفقیت بسته شد

رئیس جمهور چین ، شی جین پینگ نامه ای تبریک به نمایشگاه ارسال کرد و معاون نخست وزیر ، چون چونوا ، در مراسم افتتاحیه سخنرانی کرد. صربستان و جمهوری چک کشورهای افتخاری نمایشگاه هستند افراد معتبر بین المللی تحت تأثیر همه گیری ، به دو صورت در سخنرانی ها شرکت می کنند: سخنرانی های آنلاین مقامات عالیقدر + بازدید آفلاین از طرف نمایندگان. دو رئیس جمهور و شش معاون نخست وزیر / وزیر از کشورهای افتخار سخنرانی های آنلاین داشتند ، و ابراز تمایل به گسترش مبادلات دوستانه با چین و قاطعانه از همکاری چین و CEEC حمایت می کند. نمایندگان 52 کشور (شامل 13 کشور از کشورهای اروپای مرکزی و شرقی) در این نمایشگاه شرکت کردند ، در میان آنها 32 سفیر هستند (4 کشور از کشورهای اروپای مرکزی و شرقی).

مساحت کل این نمایشگاه 200000 متر مربع است ، تقریباً 90،000 متر مربع بزرگتر از چاپ اول. و مناطق ویژه نمایشگاه برای ادغام تجارت داخلی و خارجی ، خرید خارج از کشور برای کالاهای خارجی ، و ژجیانگ تجارت دیجیتال برای اولین بار در نمایشگاه ساخته شد. در این نمایشگاه غرفه های 3000 نفری 2041 غرفه دار و 7468 خریدار حرفه ای را به خود جلب کرد. چین شرکتهای مرکزی و شرکتهای معروف از جمله China Road and Bridge Corporation (CRBC) و BGI و همچنین مارکهای جهانی CEEC مانند Gorenje و Tescoma در این نمایشگاه شرکت کردند. علاوه بر محصولات ویژه کشاورزی و جانبی CEEC ، این نمایشگاه ها همچنین از ماشین آلات و وسایل الکترونیکی ، زندگی و بهداشت و پنج دسته دیگر بود. ظروف آشپزخانه برتر چک و پیانو PETROF و سایر مارک های مجلل اولین بار در نمایشگاه حضور داشتند. هواپیماهای اسلوونیایی Pipistrel Aircraft ، قایق های تفریحی لهستانی ، RV های سطح بالا رومانیایی ، چینهلیکوپترهای Wanfeng ، همکاری همکاری چک ، آزمایشگاه Eye Fire MGI ، آخرین محصولات AI هوآوی و سایر محصولات پیشرفته ، پیشرفته و پیشرفته نیز برای بازدید کنندگان رونمایی شد.

در طول نمایشگاه ، در کل 10.78 میلیارد یوان از خرید عمدی انجام شد (شامل 7.46 میلیارد یوان با CEEC) ، و 97 پروژه سرمایه گذاری دو طرفه شایسته 18.21 میلیارد دلار امضا شد اتحاد صنعت بهداشت عمومی China-CEEC ، اتحاد اندیشکده آموزشی Zhejiang-CEEC و سازمان های دیگر تاسیس شدند. چین (نینگبو) پایگاه نمایشی تبادل علوم انسانی CEEC ، دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی و صنایع صربستان نینگبو ، چین (ژجیانگ) پایه کارآفرینی و نوآوری جوانان آزمایشی منطقه آزمایشی آزمایشی CEEC به طور رسمی افتتاح شد. وب سایت تبادل آموزش و پرورش CEEC و “بستر خدمات دیجیتال Yixinou” راه اندازی شد. غذاهای CEEC و “ژجیانگ شاعرانه و زیبا” هزاران غذای لذیذ از یکصد شهرستان “جلوه ای عالی از برند را به نمایش گذاشت و در عرض سه روز بیش از 60،000 بازدید کننده را به خود جلب کرد.

در مجموع 17 سیستم عامل سازمانی شامل گروه کاری چین-CEEC در زمینه اقدامات بهداشتی و قرنطینه ای حیوانات و گیاهان ، مکانیسم گفتگوی همکاری تجارت الکترونیکی چین-CEEC ، شاخص تجارت چین-CEEC و پلت فرم تجارت دیجیتال “Qiaolian International” (ceecexpo.com/) ) مستقر شده اند در نینگبو، که این شهر را به میزبانی متمرکزترین فعالیتهای نهادی همکاری های چین و کشورهای مستقل مشترک المنافع افزایش می دهد.

تماس: او ژیان
تلفن: 0086-574-8938-7195
پست الکترونیک: [email protected]

SOURCE نمایشگاه چین-CEEC

افتتاح امتیازات PowerLook در ماناوس موفقیت آمیز است

Franchisee Ranielli هنوز نام سنگینی با خود دارد ، مادرش Ramzia Assem ، از دست هکتار در سال 1985 و در مسابقه در مسابقات شرکت کرد خانم برزیل.

با بیش از 80 مارک ملی و بین المللی ، امتیاز PowerLook Manaus نوید می دهد که لوکس ترین و مدرن ترین را به دنیای مد زنان تحویل دهد.

شعار این برند می گوید هر زمان که بخواهید می توانید اجاره کنید ، پاره کنید و برگردید. به همین راحتی؟

و در اینجا متوقف نمی شود ، آنها یک کمد در ابرها دارند که دارای بیش از 4000 مورد شامل لباس ، کلاچ ، گوشواره و لوازم جانبی شگفت انگیز است.

نکته جدید دیگر این است که فروشگاه مفهوم کلوپ امضا را نیز به ارمغان می آورد ، به طوری که خانم های تیونینگ تر می توانند هر تعداد لباس که دوست دارند داشته باشند.

با این مفهوم آینده نگرانه و البته با این نام های سنگین ، افتتاحیه موفقیت فوق العاده ای کسب کرد و قبلاً عاشق گروه انتخابی شده بود که دیروز در مهمانی افتتاحیه شرکت کردند.

به گفته مدیر عامل شرکت فلاویا “ما یک مارک تجاری با روح کاریوکا هستیم ، اما چشم و قلب ما به محیط اطراف معطوف است. شروع توسعه از طریق مانائوس چیزهای زیادی در مورد اینکه ما کی هستیم و کجا می خواهیم برویم”.

برنامه های این برند جسورانه است و به زودی شهرهای اصلی این کشور باید دارای حق رای ریو باشند که نوید درخشش در برزیل را می دهد.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1532100/foto_inaugura_o_Manaus.jpg

منبع PowerLook

لینک های مربوطه

https://www.powerlook.com.br

SOURCE PowerLook

گفتگو با جهان به “زبان چای”

سفیر کشور پرتغال در چین ، آقای خوزه آگوستو دوارته، اظهار داشت که کشور پرتغال اولین کشور اروپایی بود که چای چینی را معرفی کرد. در قرن شانزدهم ، بازرگانان پرتغالی چای چینی را پس آوردند. آنقدر گران بود که فقط اشراف می توانستند از آن لذت ببرند. امروزه ، نوشیدن چای همچنان یک شیوه زندگی پیچیده است. وی گفت این مناظر شگفت انگیز است ، مردم زیبا ، پرشور ، با اعتماد به نفس و خوشحال هستند.

“چای یک هدیه از آسمان و زمین است. نوشیدن چای برای سلامتی و روحیه شما مفید است ، “گفت: آقای جینگون کیم ، وزیر مشاور سفارت کره جنوبی در چین ،” ما مقدار زیادی چای از چین وارد می کنیم. ” همسرش، پارک خانم جونگیونگ، یکی از اعضای انجمن چشایی است و اغلب در فعالیت های مربوط به چای شرکت می کند. او تکنیک های سنتی چیدن و بو دادن را تجربه کرد و گپ طولانی ای با شیائو جونجینگ ، وارث صنایع Maojian از Xinyang ، میراث فرهنگی ناملموس ملی داشت.

آقای. رابرت کوانت، سفیر مشترک المنافع باهاما، تحت تأثیر مزارع چای قرار گرفت. این چیزی است که او گفت: “من به دوستانم می گویم که چقدر زیبا است و همه را به دیدن آن تشویق می کنم. “

آقای. ژای شیائوبین، معاون شهردار شینیانگ ، از مهمانان چینی و خارجی به گرمی استقبال کرد ، و مبادلات و همکاری های چای را تشویق کرد.

فقط کوه های سرسبز و رودخانه های زلال می توانند چای خوبی تولید کنند. شیعه در خط تقسیم بین شمال و جنوب واقع شده است ، و میزان پوشش جنگل 70٪ است. این مکان در مناطق داخلی چین واقع شده است ، و دهکده هایی در میان کوه ها و آبها وجود دارند که تفریح ​​و آرامش را به نمایش می گذارند. این منطقه با یک مزرعه چای مجاور در حدود 40500 هکتار ، منطقه اصلی و اصلی تولید Xinang Maojian ، “ده چای معروف” چین است. روستای Haojiachong در Shihe نماینده مناظر عالی است. روستاییان نسل های متمادی مشغول کشت چای هستند.

پیوندها به تصاویر پیوست شده:

لینک: http://asianetnews.net/view-attachment؟attach-id=393641

عنوان: کشف زیباترین دهکده چای در جاده ابریشم

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1531573/Xinyang.jpg

منبع دفتر فرهنگ ، رادیو و تلویزیون و جهانگردی منطقه شیعه

مرکز هشدار من اعلام کرد که انجام معامله کاهش سود و سرمایه با تأمین سرمایه قابل توجه برای خریدها

میدان NEWTOWN ، پا.، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – مرکز هشدار من (“این شرکت”) امروز اعلام کرد که با موفقیت یک معامله حذف و استفاده از سرمایه را به پایان رسانده است. اتمام این معامله یک ترازنامه قوی و انعطاف پذیر از نظر مالی فراهم می کند که شرکت را قادر می سازد تا از طریق فروش ارگانیک و خرید حساب مشترک به رشد تجارت خود ادامه دهد.

My Alarm Center هفتمین ارائه دهنده امنیت خانه های مسکونی در است ایالات متحده. این شرکت از یک پلت فرم منطقه ای قوی بهره می برد و به رشد حضور ملی خود از طریق شبکه شعبه در حال گسترش و موتور خرید متنوع و قوی ادامه می دهد.

“این شرکت با مالکیت جدید قوی از جمله وجوهی که توسط Invesco به عنوان سهامدار کنترل اداره می شود ، پشتیبانی می شود. صاحبان جدید ما از دیدگاه استراتژیک تیم مدیریتی برای ادامه ماموریت اصلی ما برای ارائه یک تجربه برجسته برای همه شرکا ، مشتریان و کارمندان و همچنین رشد تجارت از طریق ایجاد حسابهای سودآور با کیفیت بالا. ” مدیر عامل شرکت گفت امی کوتاری.

مرکز هشدار من بیش از 20 سال است که در زمینه خرید حساب و مشاغل در صنعت امنیت خانه های مسکونی پیشرو است. وسیله نقلیه شرکت اتحاد سرمایه هشدار، یک شریک قابل اعتماد است و به عنوان خریدار انتخابی برای شرکت های امنیتی کوچک و متوسط ​​شناخته می شود. این شرکت انتظار دارد که به سرعت چندین مورد خرید را با تمرکز بر مناطقی که دارای یک جغرافیای قوی است ، از جمله منطقه سه ایالت فیلادلفیا ، انجام دهد. آتلانتا، دالاس، فورت ورث، هوستون، سن آنتونیو، لس آنجلس، و سیاتل. برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های خرید شرکت ، بازدید alarmcapital.com یا تماس بگیرید جیسون گرل، معاون ارشد توسعه تجارت ، در [email protected].

درباره مرکز هشدار من وب سایت – https://www.alarmcapital.com/
مرکز هشدار من ، دفتر مرکزی آن میدان نیوتاون ، پنسیلوانیا، در سال 2000 تاسیس شد و یک شرکت پیشرو در زمینه امنیت خانه های مسکونی است که از یک مدل تجاری منحصر به فرد برای خرید ، نصب و مدیریت قراردادهای هشدار امنیتی استفاده می کند. خانواده مارک های My Alarm Center شامل خدمات امنیتی Hawk در سراسر TX ، ACS Security در لس آنجلس، خدمات نظارت بر زنگ هشدار از آتلانتا، و مرکز هشدار من در PA و سیاتل ، واشنگتن قبل از روند اخیر بازسازی بدهی ، شرکت بیش از بیست سال متوالی به رشد رسیده بود.

درباره Alarm Capital Alliance
Alarm Capital Alliance وسیله تملک مرکز هشدار من است ، و این صنعت بر صنعت مهم تأمین سرمایه از طریق خرید به شرکت های کوچک و متوسط ​​مسکونی مسکونی مسلط است.

منبع: مرکز هشدار من اتحاد سرمایه هشدار

لینک های مربوطه

https://www.alarmcapital.com

هلوهای Cling California بیشتر آنچه را که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند تحویل می دهند!

“صنایع غذایی به آنچه خریداران می گویند توجه می کنند و پیام بسیار ساده است: هلوهای Cling California در قوطی ها ، شیشه ها و فنجان های یک نفره با تمام روند غذایی که برای مصرف کنندگان امروزی مهم است مطابقت دارد. ”

آقای لنی شش روند غذایی خاص را ذکر کرد که در آنها هلو هلو کالیفرنیا یک انتخاب محبوب برای خریداران هستند:

اولین، محصولات راحت محور بیشتر از هر زمان دیگری مورد جستجو هستند ، و هلوهای Cling California در قوطی های دسترسی آسان ، شیشه های راحت و فنجان های یک نفره همیشه آماده ارائه طعم و مواد غذایی خوشمزه هستند.

مصرف کنندگان امروزی برای غذاهایی که هستند نیز ارزش قائل هستند پایدار و سازگار با محیط زیست. یک بار دیگر ، کنسرو شده هلو هلو کالیفرنیا کاملا متناسب با صورتحساب است. قوطی های غذای استیل نه تنها 100٪ قابل بازیافت هستند ، بلکه تولید کنسروهای غذای تجاری 20٪ انرژی کمتری نسبت به غذاهای یخچالی و 51٪ کمتر از غذاهای منجمد مصرف می کنند. کنسرو شده هلو هلو کالیفرنیا حتی ضایعات غذایی کمتری تولید می کند ، زیرا اکثر دستورالعمل ها نیاز به مقدار کامل قوطی دارند.

خریداری کردن ساخت آمریکا محصولات همچنان در اولویت مصرف کنندگان است. هنگامی که خریداران کنسرو خریداری می کنند هلوهای Cling California، آنها حمایت می کنند ایالات متحده آمریکا-اصل و نسب، کالیفرنیاغذاهای رشد یافته و همچنین مزارع خانوادگی کوچک و چند نسلی. و مطمئناً ، آنها از کیفیت و ایمنی غذایی بی حد و حصر اطمینان دارند ، زیرا هلوهای کالیفرنیا تحت سخت ترین پروتکل های جهان رشد می کنند.

یکی از نتایج مثبت دوران قفل ، کشف مجدد آن است آشپزی در خانه، عادت بسیاری از مصرف کنندگان با تمرکز بر غذاهای راحت و راحت گرا ادامه داده اند. نه تنها کنسرو شده هلو هلو کالیفرنیا کاملا متناسب با این لایحه است ، اما آنها همچنین توسط طیف گسترده ای از دستور العمل های سریع ، آسان و خوشمزه برای کل خانواده پشتیبانی می شوند. برای آخرین ایده های تهیه دستورالعمل ، به این موارد مراجعه کنید:
https://californiaclingpeaches.com/recipes#quick-and-easy

سلامتی و سلامتی یک روند قابل درک برای سال 2021 است ، زیرا مصرف کنندگان به عنوان بخشی از سبک زندگی متمرکز بر تناسب اندام به دنبال راه هایی برای تغذیه سالم هستند. غذاهای گیاهی امسال به صورت عمده روند اصلی دارند و کنسرو می شوند هلوهای Cling California به راحتی می تواند در هر رژیم غذایی گیاهی جایی پیدا کند.

و آخرین ، اما مطمئناً مهم نیست ، مصرف کنندگان امروزی بدنبال آن هستند مقدار در غذاهایی که خریداری می کنند. کنسرو شده هلوهای Cling California همیشه یک روش مقرون به صرفه برای حفظ طعم و مزه عالی و تغذیه بوده است ، به همین دلیل بسیاری از خانوارها قوطی ، شیشه و فنجان های یک وعده هلو هلو کالیفرنیا در انبار خود را در تمام طول سال. کنسرو شده هلو هلو کالیفرنیا همچنین مواد مغذی بیشتری را با هزینه کمتری نسبت به گزینه های تازه یا منجمد ارائه می دهند که اغلب فقط با نیمی از هزینه منجمد و یک سوم هزینه تازه قیمت دارند.

آقای لنی گفت: “اگر شما در صنعت غذا هستید ، می دانید كه روند رو به رو شدن هزینه دارد.” “به مشتریان خود آنچه را می خواهند بدهید: کنسرو شده را انتخاب کنید هلوهای Cling California. این ساده ترین انتخابی است که امسال انجام می دهید. “

درباره تخته هلو California Cling Peach

هیئت مدیره California Cling Peach Board در سال 1996 تاسیس شد ، یک دستور بازاریابی در ایالت کالیفرنیا است که در جهت پیشرفت میل تولیدکنندگان هلو Cling در کالیفرنیا برای ایجاد محیطی استفاده می شود که استفاده از هلوهای چسبیده را از طریق تبلیغ ، تبلیغات ، آموزش مصرف کنندگان ، تولید و تحقیقات بازاریابی افزایش می دهد ، ایجاد درجه ها و استانداردها و تدوین آمار صنعت. هلوهای کالیفرنیا در اوج رسیدن خود بارگیری ، بسته بندی و حمل می شوند و از طریق مواد غذایی شما در طول سال در قوطی ها ، لیوان های یک نفره و شیشه در دسترس هستند.

نقل قول ها و پیوندهای مرتبط:

https://californiaclingpeaches.com/food-service

SOURCE California Cling Peaches