تمیز کردن فرش تازه Oxi با کمک Water.org به خانواده ها کمک می کند تا به آب سالم دسترسی پیدا کنند

LAKEWOOD ، کولو، 15 ژوئن 2021 / PRNewswire / – تمیز کردن فرش Oxi Fresh ، یکی از سبزترین و سریع ترین رشد قالیشویی های کشور ، بیش از 128000 دلار از سال 2015 به سازمان غیرانتفاعی Water.org رسیده است. طی سالها ، مشارکت Oxi Fresh بیش از 13000 نفر را با دسترسی طولانی مدت به آب سالم توانمند کرده است. این دسترسی به آب برای فرصتهای بیشتر اقتصادی ، آموزش و ارتقا health سطح سلامتی مهم است.

بنیانگذار Oxi Fresh گفت: “هر شرکتی باید بازپرداخت کند. خیرخواهی پیام مهمی را ارسال می کند که تجارت بیش از یک ماشین درآمد است – این بخشی از جامعه جهانی است. بخشیدن نشان می دهد که ما مراقبت می کنیم – که ما واقعاً می خواهیم تغییری ایجاد کنیم.” و مدیر عامل جاناتان بارنت. “ما نمی توانستیم بیشتر به کمکهایمان در چنین هدفی مهم و ارزشمند افتخار کنیم.”

صدها میلیون نفر از مردم به آب تمیز و بهداشت دسترسی ندارند ، اما Water.org با هر دلار اهدا زندگی خود را تغییر می دهد. این سازمان از طریق مشارکت با م institutionsسسات مالی داخل کشور ، افراد نیازمند را با وام های ارزان و مقرون به صرفه برای دسترسی به آب سالم در خانه متصل می کند. Water.org فقط آب نمی دهد – آنها مردم محلی و جوامع را توانمند می کنند تا بتوانند راه حل های بهداشتی و طولانی مدت در مورد آب و بهداشت داشته باشند.

آقای بارنت گفت: “آنها یک سازمان انقلابی هستند.” “ما از آنچه آنها توانسته اند با کمک های مالی ما به دست آورند شگفت زده شده ایم.”

تمیز کردن فرش آب و Oxi
آب برای تمیز کردن فرش تازه Oxi مهم است. در حقیقت ، صرفه جویی در مصرف آب یکی از بالاترین اولویت های شرکت از زمان تاسیس آن در سال 2006 بوده است. تا به امروز ، مارک تمیز کردن فرش با فرآیند تمیز کردن ابتکاری و کم رطوبت ، ده ها میلیون گالن آب صرفه جویی کرده است. این روش برای تمیز کردن یک خانه به جای 40-60 گالن مورد نیاز بسیاری از دستگاه های تمیزکننده بخار سنتی ، فقط به دو گالن آب نیاز دارد.

آقای بارنت گفت: “یکی از اهداف ما در Oxi Fresh این است که نه تنها یک تجربه تمیز کردن در کلاس جهانی بلکه راحتی غیرمنتظره و روش سبز به مشتریان خود ارائه دهیم.” “بسیاری از مردم انتظار دارند كه فرش هایشان برای همیشه خشك شود ، اما سیستم ذخیره آب ما به سرعت خشك می شود و مصرف آب را بسیار كاهش می دهد. علاوه بر این ، ما آن را پس می دهیم.”

Oxi Fresh با هر قرار ملاقات که مشتریان از طریق برنامه ریز آنلاین مارک تعیین می کنند ، به Water.org کمک می کند. درآمد حاصل از آن به تلاش Water.org برای کمک به خانواده ها اختصاص می یابد آفریقا، آسیا، و آمریکای لاتین به محلول های بهداشتی آب سالم و بهداشتی دسترسی پیدا کنید.

درباره تمیز کردن فرش تازه Oxi®
تمیز کردن فرش تازه Oxi تمیز کردن فرش سبز و نتایج استثنایی را از طریق محصولات نوآورانه و فناوری روز ارائه می دهد. ترکیب قدرتمند این شرکت از افراد آگاه ، فناوری نوآورانه و فرآیندهای قوی باعث ورود این برند شده است کارآفرین مجله Franchise 500 ، رتبه بندی شده در شرکت مجله Inc 500 | 5000 ، و آنها را به عنوان یکی از “بهترین حق رای دادن برای خرید آمریکا” توسط فوربس مجله Oxi Fresh در سراسر صدها مکان دارد ایالات متحده و کانادا، با مکان های بیشتری در حال توسعه است. برای اطلاعات بیشتر به oxifresh.com مراجعه کنید.

درباره Water.org
Water.org یک سازمان غیرانتفاعی بین المللی است که بیش از سی و شش میلیون زندگی در سراسر جهان را از طریق دسترسی به آب سالم و بهداشت به طور مثبتی تغییر شکل داده است. پایه گذاری شده توسط گری وایت و مت دیمون، Water.org به مدت 30 سال پیشگام راه حل های مالی مبتنی بر بازار برای بحران جهانی آب بوده است – آینده ای را به زنان ، سلامت کودکان و جوامع می بخشد. در http://water.org و www.facebook.com/water بیشتر بیاموزید ، یا در آنها به آنها بپیوندید www.twitter.com/water.

SOURCE تمیز کردن فرش تازه Oxi


خانواده فریسکو خانواده های شلوغ را به همراه فروشگاه ساندویچ کاپریوتی جدید به ارمغان می آورد

FRISCO ، تگزاس، 14 ژوئن 2021 / PRNewswire / – فروشگاه ساندویچ Capriotti ، یک مارک ملی ساندویچ معروف به استیک پنیر دست ساز ، استیک بوقلمون و موارد دیگر ، اخیراً مکان جدیدی را در فریسکو در 1612 FM 423 ، Ste. 100. Capriotti’s منطقه 45 ساله ساندویچ های دست ساز را به فریسکو می آورد که شامل بوقلمون های کاملا طبیعی و کاملاً طبیعی در داخل خانه و کشیدن آنها توسط دستان هر روز صبح است.

Capriotti به دلیل ساندویچ های گسترده ای از جمله The Bobbie ، ساخته شده با بوقلمون تازه کوره ای ، سس کرنبری ، قیمه و مایو ، Capastrami ، ساخته شده با پاسترامی گرم ، پنیر سوئیسی ، روس روسی و سالاد کوهی خانگی و شیرینی پنیر معروف است. با استیک ممتاز ، مرغ یا گوشت گیاهی غیرممکن و پنیر ذوب شده به علاوه فلفل تند یا شیرین. Frisco Capriotti علاوه بر خدمات تحویل شخص ثالث ، گزینه مناسب پیش سفارش را نیز ارائه می دهد. فروشگاه جدید اولین فروشگاهی است که آبجو ، شراب و سیب زمینی سرخ کرده را برای مشتریان سرو می کند. در این مکان همچنین الکل مصرفی و حاشیه دار در دسترس است.

فروشگاه جدید کاپریوتی متعلق به خانواده است و توسط آن اداره می شود والری و جف جانستون. جانستون ها هر دو كه هم اكنون در حوزه پزشكی هستند می خواهند با افتتاح یك رستوران خانواده های پرمشغله ای را گرد هم آورند. با توجه به تجربه سابق رستوران والری ، مدرک بازرگانی و کسب برنده جایزه Capriotti ، Johnstons در فرصتی دست یافت تا اولین کاپریوتی خانوادگی خود را در Frisco افتتاح کند. جانستون ها قصد دارند در سال آینده دو مکان دیگر نیز افتتاح کنند.

والری گفت: “ما هیجان زده هستیم که بعد از یک بازی فوتبال یا فقط یک روز طولانی کار ، محل Capriotti را به مکانی برای پاتوق تبدیل کنیم.” “چه بچه باشید و چه پدر و مادر ، غذای Capriotti در دسترس شما است تا بتوانید وقت خود را با خانواده بگذرانید و کیفیت خود را بگذرانید. غذای تازه و خوشمزه ای است و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا هرکسی آن را خودش تجربه کند.”

فریسکو کاپریوتی علاقه مندان می توانند با دریافت برنامه CAPAddict Rewards در iOS و Android برای دریافت و بازخرید پاداش و امتیاز دادن به غذای رایگان اقدام کنند. این رستوران همچنین دارای سفارش آنلاین است. کاپریوتی در است فریسکو پذیرایی را برای هر رویدادی از رویدادهای شرکتی تا مهمانی های تولد با مواردی مانند سینی های مهمانی با زیر سرد ، ناهارهای جعبه ای یا میله کوفته خانگی گرم ارائه می دهد.

Capriotti’s از روزانه باز است ساعت 10 صبحساعت 10 شب برای کسب اطلاعات بیشتر ، به www.capriottis.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 972-704-3310 تماس بگیرید.

درباره فروشگاه ساندویچ Capriotti
فروشگاه ساندویچی Capriotti که در سال 1976 تاسیس شد ، یک رستوران ملی با حق امتیاز است که برنده جایزه شده و به سنت 45 ساله خود در بوقلمون های کاملا طبیعی و طبیعی که هر روز در داخل کشور تفت داده می شود ، وفادار مانده است. مواد تازه Capriotti ، زیرشاخه های خانگی و موارد منوی منحصر به فرد ، افتخارات زیادی از جمله نامگذاری یکی از “10 مکان عالی برای یک ساندویچ شگفت آور” توسط ایالات متحده آمریکا امروز و بسیاری از جوایز “بهترین” در سراسر کشور. زیر مجموعه های سرد ، کبابی و گیاهی ، استیک های پنیری و سالاد Capriotti در بیش از 100 مکان در سراسر ایالات متحده موجود است ، عنوان Bobbie® ، توسط هزاران خواننده در سراسر کشور “بزرگترین ساندویچ آمریکا” انتخاب شده و توسط AOL گزارش شده است. .com طرفداران Capriotti همچنین می توانند برنامه CAPAddict Rewards را برای iOS و Android بارگیری کنند ، جایی که می توانند جوایز را بدست آورند و بازخرید کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت capriottis.com مراجعه کنید. مانند کاپریوتی در فیس بوک ، دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام.

تماس با رسانه: لیا تریس، روابط عمومی ماهیگیر | [email protected] | 615-887-3815

منبع: فروشگاه های ساندویچ Capriotti

لینک های مربوطه

https://www.capriottis.com


رشد پایدار در تولید حتی در طی همه گیر شدن بیماری: VVDN اقدامات را اعلام می کند

اجرای واکسیناسیون کارمندان

GURUGRAM ، هند ، 12 ژوئن 2021 / PRNewswire / – VVDN Technologies ، پیشگام در زمینه تولید و تولید محصولات الکترونیکی ، با در نظر گرفتن اقدامات بهداشتی و ایمنی متعدد کارکنان ، حتی در میان بیماری همه گیر بی سابقه به توسعه تولید خود ادامه می دهد. VVDN روند استخدام خود را ادامه داده و در این مدت بیش از 2500 کارمند جدید استخدام کرده است تا تولید را افزایش دهد. VVDN محصولات الکترونیکی را در زمینه های 5G ، نقاط دسترسی ، داشکم ها ، دوربین های مبتنی بر هوش مصنوعی ، دستگاه های صوتی ، ردیاب های هوشمند ، شارژرهای EV و همچنین چندین محصول خاص Covid مانند کیت های تشخیصی Covid-19 و راه حل هایی برای مسافت تولید و تولید کرده است. کنترل و ردیابی تماس.

فعالیت تولیدی VVDN با افزایش ظرفیت از طریق افزودن خطوط مونتاژ SMT جدید ، گسترش قالب مکانیکی و تولید قالب تزریق و کارخانه ریخته گری رشد چشمگیری داشته است. این شرکت با استفاده از مشارکت های قوی در زمینه تامین کننده و سیلیکون ، چندین گام برای رفع چالش های زنجیره تامین برداشته است.

پونیت آگاروال، مدیر عامل شرکت VVDN Technologies: “VVDN به دلیل انعطاف پذیری و فداکاری خود در برابر مشتریان شناخته شده است. اگرچه بیماری همه گیر سال بسیار سختی را برای ما به ارمغان آورده است ، اما رشد در صنعت تولید اعتماد زیادی به کارمندان و مشتریان ما ایجاد کرده است. ما این را مدیون مردم خود هستیم که با همه ناملایمات مخالف هستند و خود را به ما سپرده اند. افزودن خطوط مونتاژ جدید SMT و کارخانه دیگری برای ساخت ابزار مکانیکی ، که همچنین سیستم جدید قالب گیری ما را در خود جای داده است ، منجر به ضرب ارقام تولید ما شده است. ما همچنین در سال گذشته تعداد کارمندان جدیدی استخدام کردیم تا اطمینان حاصل شود که تجارت و کالاهای تحویل به خطر نمی افتد و می توانیم به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کنیم. این شرکت افتخار می کند نه تنها به مهلت های مقرر رسیده است ، بلکه تولید خود را گسترش داده است. “

به منظور مراقبت از سلامت و ایمنی کارکنان ، VVDN کلیه الزامات مربوط به مسافت و بهداشت را رعایت کرد. خوابگاه ها و گزینه های بهداشتی برای پذیرایی در اختیار همه کارمندان قرار گرفت. علاوه بر این ، به اصطلاح “اتاق های جنگ کوید” و یک تیم واکنش اضطراری برای ارائه کمک پزشکی به کارمندان و خانواده های آنها راه اندازی شده است. در ماه می VVDN یک کار واکسیناسیون علیه Covid-19 برای کارمندان خود آغاز کرده است. در مرحله اول و دوم واکسیناسیون کارکنان ، بیش از 1500 کارمند و اعضای خانواده واکسینه شدند.

Balakumar Chinnusamy، معاون رئیس جمهور در امور انسانی در VVDN Technologies: “ایمنی کارمندان ما اولویت اصلی ما است و اقدامات بی شماری در حال انجام است. تیم اورژانس Covid ما در حمایت از کارمندان و خانواده های آنها بسیار عالی عمل می کند. ما همچنین واکسیناسیون را مستقیماً در محل شرکت انجام می دهیم و در حال انجام واکسیناسیون در تمام شعب خود در سراسر کشور هستیم. ما در حال همکاری نزدیک با مقامات محلی و مقامات بهداشتی هستیم تا چالش ها را برطرف کنیم. “

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1531036/VVDN_Technologies_Logo.jpg

برای سوالات مطبوعاتی:
کونوار سینها
[email protected]

لینک های مربوطه

https://www.vvdntech.com

SOURCE VVDN Technologies

صنعت ترشی در سراسر جهان تا سال 2026

DUBLIN، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – گزارش “ترشی بازار: روند جهانی صنعت ، سهم ، اندازه ، رشد ، فرصت و پیش بینی 2021-2026” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی ترشی طی سالهای 2015-2020 رشد متوسطی را به نمایش گذاشت. ترشی منبع غنی از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ها ، آهن ، کلسیم و پتاسیم است و دارای خواص ضد اکسیدانی است. آنها با تخمیر بی هوازی در آب نمک یا غوطه وری در سرکه برای حفظ یا افزایش طول عمر یک میوه ، سبزی یا مخلوطی از هر دو آماده می شوند. آنها برای طیف وسیعی از فواید سلامتی ، مانند بهبود هضم غذا ، تأمین مواد معدنی و ویتامین های ضروری و کاهش زخم ها شناخته شده اند. در سال های اخیر ، فعالیت های تبلیغاتی تهاجمی تولید کنندگان باعث افزایش محبوبیت غذاهای میان فرهنگی شده است که به نوبه خود به تقاضای ترشی در سراسر جهان کمک کرده است.

در سال های اخیر ، ترشی های غیر GMO و ارگانیک در بین مصرف کنندگان آگاه از سلامتی جذب شده اند. این محصولات بدون مواد نگهدارنده و سایر مواد شیمیایی مصنوعی ساخته می شوند که می توانند بر سلامتی تأثیر منفی بگذارند. علاوه بر این ، تولید کنندگان مطابق با سلیقه و ترجیحات محلی مصرف کنندگان ، طعم های جدیدی را معرفی می کنند. شرکت های پیشرو همچنین گزینه های بسته بندی ترشی راحت و مقرون به صرفه ای را برای تسهیل سهولت استفاده و مصرف در حال انجام ، ارائه می دهند. این انواع بسته بندی از شیشه های شیشه ای ، شیشه های PET و بسته های یکبار مصرف تا کیسه های ایستاده و چند لایه هم کوسترود گرفته تا ظروف قالب تزریق پلی پروپیلن با درپوش های قابل انعطاف پذیری قابل انعطاف پذیری و لایه برداری است. ناشر انتظار دارد که بازار جهانی ترشی در دوره پیش بینی (2026-2021) با نرخ CAGR حدود 4٪ رشد کند.

چشم انداز رقابتی:

چشم انداز رقابتی بازار با تولید کنندگان کوچک و بزرگ متعددی که از نظر قیمت و کیفیت با هم رقابت می کنند ماهیتاً چندپاره ای دارد. برخی از بازیکنان برجسته فعال در بازار عبارتند از:

  • غذاهای ADF
  • شرکت Pinnacle Foods
  • کرافت هاینز
  • غذاهای دل مونته
  • ریتزل

س Keyالات اصلی پاسخ داده شده در این گزارش:

  • بازار جهانی ترشی تاکنون چه عملکردی داشته و در سالهای آینده چگونه عمل خواهد کرد؟
  • تأثیر COVID-19 در بازار جهانی ترشی چه بوده است؟
  • مناطق مهم در بازار جهانی ترشی کدامند؟
  • کدام یک از محصولات محبوب در بازار جهانی ترشی هستند؟
  • عمده کانال های توزیع در بازار جهانی ترشی چیست؟
  • چند دسته طعم در بازار جهانی ترشی کدامند؟
  • مراحل مختلف زنجیره ارزش بازار جهانی ترشی چیست؟
  • عوامل و چالش های اساسی در بازار جهانی ترشی چیست؟
  • ساختار بازار جهانی ترشی چیست و چه کسانی بازیگران اصلی هستند؟
  • میزان رقابت در بازار جهانی ترشی چقدر است؟
  • ترشی چگونه تولید می شود؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 مقدمه

2 محدوده و روش

3 خلاصه اجرایی

4 مقدمه
4.1 بررسی اجمالی
4.2 روند اصلی صنعت

5 بازار ترشی جهانی
5.1 بررسی اجمالی بازار
5.2 عملکرد بازار
5.3 تأثیر COVID-19
5.4 تجزیه بازار بر اساس نوع
5.5 تجزیه بازار با سلیقه
5.6 تجزیه بازار توسط کانال توزیع
5.7 تجزیه بازار براساس منطقه
5.8 پیش بینی بازار
5.9 تجزیه و تحلیل SWOT
5.9.1 بررسی اجمالی
5.9.2 نقاط قوت
5.9.3 نقاط ضعف
5.9.4 فرصت ها
5.9.5 تهدیدها
5.10 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
5.10.1 بررسی اجمالی
5.10.2 تحقیق و توسعه
5.10.3 خرید مواد اولیه
5.10.4 ساخت
5.10.5 بازاریابی
5.10.6 توزیع
5.10.7 استفاده نهایی
5.11 تجزیه و تحلیل پنج نیرو باربران
5.11.1 بررسی اجمالی
5.11.2 قدرت چانه زنی خریداران
5.11.3 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
5.11.4 درجه رقابت
5.11.5 تهدید ورود تازه واردان
5.11.6 تهدید به جایگزین ها

6 تجزیه بازار بر اساس نوع
6.1 ترشی میوه
6.1.1 روند بازار
6.1.2 پیش بینی بازار
6.2 ترشی سبزیجات
6.2.1 روند بازار
6.2.2 پیش بینی بازار
6.3 ترشی گوشت
6.3.1 روند بازار
6.3.2 پیش بینی بازار
6.4 دیگران
6.4.1 روند بازار
6.4.2 پیش بینی بازار

7 شکست بازار با سلیقه
7.1 ترشی شیرین
روندهای بازار 7.1.1
7.1.2 پیش بینی بازار
7.2 ترشی شور
7.2.1 روند بازار
7.2.2 پیش بینی بازار
7.3 ترشی ترش
7.3.1 روند بازار
7.3.2 پیش بینی بازار

8 تجزیه بازار توسط کانال توزیع
8.1 سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها
8.1.1 روندهای بازار
8.1.2 پیش بینی بازار
8.2 فروشگاه های راحتی
8.2.1 روند بازار
8.2.2 پیش بینی بازار
8.3 خرده فروشان مستقل
8.3.1 روند بازار
8.3.2 پیش بینی بازار
8.4 فروشگاه آنلاین
8.4.1 روند بازار
8.4.2 پیش بینی بازار
8.5 دیگران
8.5.1 روند بازار
8.5.2 پیش بینی بازار

9 تجزیه بازار براساس منطقه
9.1 آمریکای شمالی
9.1.1 روند بازار
9.1.2 پیش بینی بازار
9.2 آسیا و اقیانوسیه
9.2.1 روند بازار
9.2.2 پیش بینی بازار
9.3 اروپا
9.3.1 روند بازار
9.3.2 پیش بینی بازار
9.4 خاورمیانه و آفریقا
9.4.1 روند بازار
9.4.2 پیش بینی بازار
9.5 آمریکای لاتین
9.5.1 روند بازار
9.5.2 پیش بینی بازار

10 فرآیند تولید ترشیجات
10.1 بررسی اجمالی محصولات
10.2 مورد نیاز مواد اولیه
10.3 فرآیند ساخت
10.4 عوامل کلیدی موفقیت و ریسک

11 منظره رقابتی
11.1 ساختار بازار
11.2 بازیکنان کلیدی
11.3 پروفایل بازیکنان کلیدی
11.3.1 غذاهای ADF
11.3.1.1 بررسی اجمالی شرکت
11.3.1.2 شرح
11.3.1.3 سبد محصولات
11.3.1.4 مالی
11.3.2 Pinnacle Foods Inc.
11.3.2.1 بررسی اجمالی شرکت
11.3.2.2 شرح
11.3.2.3 سبد محصولات
11.3.2.4 مالی
11.3.3 کرافت هاینز
11.3.3.1 بررسی اجمالی شرکت
11.3.3.2 توضیحات
11.3.3.3 سبد محصولات
11.3.3.4 منابع مالی
11.3.4 غذاهای دل مونته
11.3.4.1 بررسی اجمالی شرکت
11.3.4.2 شرح
11.3.4.3 سبد محصولات
11.3.5 ریتزل
11.3.5.1 بررسی اجمالی شرکت
11.3.5.2 شرح
11.3.5.3 سبد محصولات

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/kuy1b2 مراجعه کنید

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

پیش بینی می شود بازار ضد عفونی کننده دست در هند به 5.11 میلیون دلار برسد | پیشگامان اصلی و پیش بینی های بازار

گزارش های عمیق تحقیقات بازار Technavio شامل تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و تکنیک های اعتبار سنجی برای کمک به رهبران صنعت در بهبود تجارت خود است.
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

بازار پراکنده است ، و در طی دوره پیش بینی میزان تکه تکه شدن کاهش می یابد. 3M شرکت ، Dabur India Ltd. ، Emami Ltd. ، Godrej Consumer Products Ltd. ، GOJO Industries Inc. ، ITC Ltd. ، Marico Ltd. ، Reckitt Benckiser Group Plc ، The Himalaya Drug Co. و Unilever Group برخی از عمده ترین آنها هستند. فعالان بازار شیوع فزاینده بیماری های عفونی و همه گیر فرصت های رشد بی نظیری را ارائه می دهد. برای استفاده از فرصت های موجود ، فروشندگان بازار باید جایگاه خود را در بخش های با رشد سریع تقویت کنند ، در حالی که موقعیت های خود را در بخش های رشد کند حفظ می کنند.

بازار ضد عفونی کننده دست در هند 2021-2025: تقسیم بندی

بازار ضد عفونی کننده دست در هند به صورت زیر تقسیم بندی می شود:

  • تولید – محصول
  • کانال توزیع

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند جهانی تأثیرگذار بر آینده تحقیقات بازار ، بارگیری کنید
یک نمونه رایگان:
https://www.technavio.com/talk-to-us؟report=IRTNTR43770

بازار ضد عفونی کننده دست در هند 2021-2025: تجزیه و تحلیل و دامنه فروشنده
برای کمک به مشاغل در بهبود موقعیت بازار خود ، بازار ضد عفونی کننده دست در هند تجزیه و تحلیل دقیق از حدود 25 فروشنده فعال در بازار را ارائه می دهد. برخی از این فروشندگان شامل 3M شرکت ، Dabur India Ltd. ، Emami Ltd. ، Godrej Consumer Products Ltd. ، GOJO Industries Inc. ، ITC Ltd. ، Marico Ltd. ، Reckitt Benckiser Group Plc ، The Himalaya Drug Co. و Unilever Group.

این گزارش همچنین شامل موارد زیر است:

  • بازار ضد عفونی کننده دست در هند اندازه
  • بازار ضد عفونی کننده دست در هند روندها
  • بازار ضد عفونی کننده دست در هند تجزیه و تحلیل صنعت

تقاضای فزاینده برای سفارشی سازی محصول به عنوان یکی از محرک های اصلی بازار ظاهر می شود. با این حال ، افزایش در دسترس بودن محصولات تقلبی ممکن است رشد بازار را تهدید کند.

گزارش های تحقیقاتی ما در مورد بازار ضد عفونی کننده دست با پشتیبانی از هوش رقابتی و محک زدن هند برای ارائه پشتیبانی ورود ، مشخصات مشتری و M & As و همچنین پشتیبانی از استراتژی رفتن به بازار طراحی شده اند.

بازار ضد عفونی کننده دست در هند 2021-2025: نکات برجسته اصلی

  • CAGR بازار در دوره پیش بینی 2021-2025
  • اطلاعات دقیق در مورد عواملی که به رشد بازار ضد عفونی کننده دست کمک می کند هند طی پنج سال آینده
  • برآورد اندازه بازار ضد عفونی کننده دست در هند و سهم آن در بازار مادر
  • پیش بینی روندهای آینده و تغییر در رفتار مصرف کننده
  • رشد بازار ضد عفونی کننده دست در هند
  • تحلیل چشم انداز رقابتی بازار و اطلاعات دقیق در مورد فروشندگان
  • جزئیات جامع عواملی که رشد فروشندگان بازار ضد عفونی کننده دست را به چالش می کشد هند

گزارش های مرتبط در مورد کالاهای اصلی شامل:

بازار جهانی کفی های پا– بازار کفی های پا توسط مواد (پلی پروپیلن و EVA ، چرم و سایر موارد) ، کاربرد (کفی های طبی و کفی های ورزشی) و جغرافیا تقسیم بندی شده است (آمریکای شمالی، اروپا، APAC ، MEA ، و آمریکای جنوبی)
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

بازار جهانی نخ دندان– بازار نخ دندان توسط محصولات (نخ موم زده شده ، نخ بدون موم و سایر موارد) و جغرافیا تقسیم بندی می شود (آمریکای شمالی، اروپا، APAC ، آمریکای جنوبی، و MEA).
گزارش رایگان گزارش را بارگیری کنید

فهرست مطالب:

خلاصه اجرایی

چشم انداز بازار

  • اکوسیستم بازار
  • تحلیل زنجیره ارزش

اندازه بازار

  • تعریف بازار
  • تجزیه و تحلیل بخش بازار
  • اندازه بازار 2020
  • چشم انداز بازار: پیش بینی سالهای 2020-2025

تجزیه و تحلیل پنج نیرو

  • خلاصه پنج نیرو
  • قدرت چانه زنی خریداران
  • قدرت چانه زنی تامین کنندگان
  • تهدید تازه واردها
  • تهدید جایگزین ها
  • تهدید به رقابت
  • شرایط بازار

تقسیم بازار بر اساس محصول

  • بخشهای بازار
  • مقایسه با محصول
  • ژل – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • اسپری – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • فوم – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • دستمال مرطوب – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • فرصت بازار توسط محصول

تقسیم بازار توسط کانال توزیع

  • بخشهای بازار
  • مقایسه توسط کانال توزیع
  • آفلاین – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • آنلاین – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • فرصت بازار توسط کانال توزیع

چشم انداز مشتری

  • محرکان بازار
  • چالش های بازار
  • روند بازار

منظره فروشنده

  • چشم انداز فروشنده
  • اختلال در چشم انداز
  • سناریوی رقابتی

تجزیه و تحلیل فروشنده

  • فروشندگان تحت پوشش
  • موقعیت بازار فروشندگان
  • شرکت 3M
  • دابور هند هند
  • امامی آموزشی ویبولیتین
  • Godrej Consumer Products Ltd.
  • شرکت صنایع GOJO
  • ITC آموزشی ویبولیتین
  • Marico Ltd.
  • Reckitt Benckiser Group Plc
  • شرکت دارویی هیمالیا
  • گروه Unilever

ضمیمه

  • دامنه گزارش
  • نرخ تبدیل ارز با دلار آمریکا
  • روش تحقیق
  • لیست اختصارات

درباره ما

تکناویو یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات فناوری و مشاوره جهانی است. تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها بر روند در حال ظهور بازار متمرکز است و بینشهای عملیاتی را برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت های بازار و ایجاد استراتژی های موثر برای بهینه سازی موقعیت های خود در بازار ارائه می دهد. کتابخانه گزارش Technavio با بیش از 500 تحلیلگر متخصص ، متشکل از بیش از 17000 گزارش و شمارش است که 800 فناوری را در 50 کشور پوشش می دهد. پایگاه مشتری آنها از شرکتهایی در هر اندازه ، از جمله بیش از 100 شرکت Fortune 500 تشکیل شده است. این پایگاه مشتری در حال رشد برای شناسایی فرصت ها در بازارهای موجود و بالقوه و ارزیابی موقعیت های رقابتی آنها در حالات تغییر بازار ، به پوشش جامع Technavio ، تحقیقات گسترده و بینش عملی بازار متکی است.

مخاطب

تحقیقات تکناویو
جسی مایدا
مجری رسانه و بازاریابی
ایالات متحده: +1 844 364 1100
انگلیس: +44 203 893 3200
پست الکترونیک: [email protected]
وب سایت: www.technavio.com/
گزارش صفحه: https://www.technavio.com/report/hand-sanitizer-market-in-India-industry-analysis

SOURCE Technavio

نخست وزیر سابق فرانسه از کتاب شی جین پینگ “نوآوری” بیشتر برای آینده چین می خواند

پکن ، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – نخست وزیر پیشین فرانسه ژان پیر رافارین برای کتاب “شی جین پینگ: حکومت چین“(” حاکم بر چین “). برخلاف تصور بسیاری از اروپایی ها مبنی بر اینکه تمدن های قدیمی اغلب فاقد ایده های جدید هستند چین وی توضیح داد ، به عنوان یک تمدن باستان و در عین حال مدرن ، ایده های دقیق در مورد آینده است. ترویج “هواپیما سازی” بر اساس کنوانسیون پاریس فکر خواهد کرد ، چین و ایالات متحده برای غلبه بر اختلافات آنها کمک کند.

شیعه: صحبت با جهان با “زبان چای”

XINYANG ، چین ، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – دقیقاً در تاریخ 9 ژوئن ، گروهی از دیپلمات ها و خبرنگاران خارجی با شعار “کشف زیباترین دهکده چای در جاده ابریشم” راهی سفر شدند. همانطور که توسط دفتر فرهنگ ، رادیو و تلویزیون و گردشگری منطقه …

بینش در بازار جهانی نخود کسپا تا سال 2026

DUBLIN، 10 ژوئن 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار نخود کسپا: روند جهانی صنعت ، سهم ، اندازه ، رشد ، فرصت و پیش بینی 2021-2026” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود بازار جهانی نخود کسپا تا سال 2026 به 34.4 میلیون تن برسد که در دوره پیش بینی (2026-2021) رشد متوسطی را نشان می دهد. نخود فرنگی کسپا یک نخودزار مزارعی نیمه برگ بدون برگ است که بازده بالایی دارد و متعلق به همان زیرگونه نخود سبز است. آنها از مواد مغذی مختلف قابل هضم تشکیل شده اند ، که باعث می شود آنها برای مصرف انسان و خوراک دام بسیار عالی باشند. نخود کسپا برای کشت در مناطقی که بیش از 400 میلی متر متوسط ​​بارندگی سالانه دارند ، مناسب است. همچنین ، برداشت این نخودها نسبت به گونه های دنباله دار آسان تر است زیرا غلاف آنها حتی در هنگام جا افتادن محصول بیش از سطح زمین نگهداری می شود. آنها غلاف های مقاوم در برابر خرد شدن دارند که در صورت تأخیر در برداشت و یا حتی شرایط نامناسب در زمان رسیدن محصول ، به کاهش تلفات دانه کمک می کنند. امروزه ، بسیاری از شرکت های فرآوری نخود خرد شده به دلیل کارایی بیشتر در تقسیم ، نخود فرنگی یکنواخت و گرد را ترجیح می دهند.

افزایش آگاهی بهداشتی در بین مصرف کنندگان یکی از عوامل اصلی رشد بازار است. نخود کسپا منبع غنی پروتئین ، فیبر ، آهن ، فولات و پتاسیم است. مقادیر بالای مواد مغذی موجود در این نخود فرنگی مزایای مختلف سلامتی را به مصرف کنندگان می رساند. آهن موجود در نخود فرنگی کسپا از احتمال کم خونی جلوگیری کرده و سطح هموگلوبین خون سالم را افزایش می دهد. از طرف دیگر ، فیبرهای غذایی نقش اساسی در بهبود هضم و کاهش سطح کلسترول خون دارند. این نخودها به همراه سایر حبوبات ، منبع تغذیه ارزان قیمت به ویژه در منطقه جنوب آسیا را ارائه می دهند. در نتیجه ، آنها به عنوان یک میان وعده محبوب در چندین کشور آسیای جنوبی از جمله کمربند جنوبی استفاده می کنند هند. علاوه بر این ، افزایش جمعیت و بخش مواد غذایی در حال گسترش ، به ویژه در مناطق در حال توسعه ، نیز تأثیر مثبتی بر صنعت دارند. معرفی انواع جدید نخودهای دانه ای که بازارهای ویژه و خاص را هدف قرار می دهد ، فرصت های گسترده ای را برای فعالان فعلی در صنعت فراهم می کند ، بنابراین بازار را بیشتر هدایت می کند.

بینش منطقه ای:

  • کانادا
  • چین
  • روسیه
  • ایالات متحده
  • هند
  • دیگران

در جبهه جغرافیایی ، کانادا بزرگترین تولید کننده نخود کاسپا را نشان می دهد که تقریباً یک سوم کل تولید جهانی را تشکیل می دهد.

چشم انداز رقابتی:

در این گزارش ، فضای رقابتی بازار نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و مشخصات دقیق تولید کنندگان کوچک و بزرگ متعددی را که از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر رقابت می کنند ، پوشش می دهد.

س Keyالات اصلی پاسخ داده شده در این گزارش:

  • بازار جهانی نخود کاسپا تاکنون چه عملکردی داشته و در سالهای آینده چگونه عمل خواهد کرد؟
  • چه تولید کنندگان اصلی منطقه ای هستند؟
  • تأثیر COVID-19 در بازار جهانی نخود کاسپا چه بوده است؟
  • مراحل مختلف زنجیره ارزش صنعت کدامند؟
  • عوامل اصلی و چالش های اساسی در صنعت کدامند؟
  • ساختار صنعت چیست و بازیگران اصلی چه کسانی هستند؟
  • درجه رقابت در صنعت چقدر است؟
  • حاشیه سود در صنعت چقدر است؟
  • چه موارد اساسی برای راه اندازی کارخانه فرآوری نخود کاسپا وجود دارد؟
  • نخود کسپا چگونه پردازش می شود؟
  • عملیات مختلف واحد در یک کارخانه فرآوری نخود کاسپا چیست؟
  • کل زمین مورد نیاز برای راه اندازی کارخانه فرآوری نخود کاسپا چقدر است؟
  • نیازهای ماشین آلات برای راه اندازی کارخانه فرآوری نخود کاسپا چیست؟
  • نیاز اولیه مواد اولیه راه اندازی کارخانه فرآوری نخود کاسپا چیست؟
  • الزامات بسته بندی نخود کاسپا چیست؟
  • نیاز حمل و نقل نخود فرنگی کسپا چیست؟
  • چه مواردی برای راه اندازی کارخانه فرآوری نخود کاسپا مورد نیاز است؟
  • نياز نيروي انساني براي راه اندازي كارخانه پردازش نخود كاسپا چيست؟
  • هزینه های زیرساخت راه اندازی کارخانه فرآوری نخود کاسپا چقدر است؟
  • هزینه های تأسیس کارخانه فرآوری نخود کاسپا چقدر است؟
  • هزینه های عملیاتی راه اندازی کارخانه فرآوری نخود کاسپا چقدر است؟
  • درآمد و هزینه کارخانه فرآوری نخود کاسپا چقدر خواهد بود؟
  • چه مدت زمان لازم برای ایجاد تعادل است؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 مقدمه

2 محدوده و روش

3 خلاصه اجرایی

4 مقدمه
4.1 بررسی اجمالی
4.2 روند اصلی صنعت

5 صنعت جهانی نخود کسپا
5.1 بررسی اجمالی بازار
5.2 عملکرد بازار
5.2.1 روند حجم
5.2.2 روند ارزش
5.3 تأثیر COVID-19
5.4 تجزیه و تحلیل قیمت
5.4.1 شاخص های اصلی قیمت
5.4.2 ساختار قیمت
5.4.3 روند قیمت
5.5 تجزیه بازار براساس منطقه
5.6 پیش بینی بازار
5.7 واردات و صادرات
5.8 تجزیه و تحلیل SWOT
5.8.1 بررسی اجمالی
5.8.2 نقاط قوت
5.8.3 نقاط ضعف
5.8.4 فرصت ها
5.8.5 تهدیدها
5.9 تحلیل زنجیره ارزش
5.9.1 تأمین کنندگان ورودی
5.9.2 کشاورزان
5.9.3 گردآورندگان
5.9.4 پردازنده ها
5.9.5 توزیع کنندگان
5.9.6 صادر کنندگان
5.9.7 خرده فروشان
5.9.8 کاربران نهایی
5.10 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
5.10.1 بررسی اجمالی
5.10.2 قدرت چانه زنی خریداران
5.10.3 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
5.10.4 درجه رقابت
5.10.5 تهدید ورود تازه واردان
5.10.6 تهدید به جایگزین ها
5.11 محرکان اصلی بازار و عوامل موفقیت

6 عملکرد مناطق کلیدی
6.1 کانادا
6.1.1 روند بازار
6.1.2 پیش بینی بازار
6.2 چین
6.2.1 روند بازار
6.2.2 پیش بینی بازار
6.3 روسیه
6.3.1 روند بازار
6.3.2 پیش بینی بازار
6.4 ایالات متحده
6.4.1 روند بازار
6.4.2 پیش بینی بازار
6.5 هند
6.5.1 روند بازار
6.5.2 پیش بینی بازار
6.6 دیگران
6.6.1 روند بازار
6.6.2 پیش بینی بازار

7 ساختار رقابتی

8 فرآوری نخود کسپا
8.1 بررسی اجمالی محصولات
8.2 جریان فرآیند دقیق
8.3 انواع مختلف عملیات درگیر می شود
8.4 توازن جرم و الزامات مواد اولیه

9 جزئیات ، نیازها و هزینه های پروژه
9.1 الزامات و هزینه های زمین
9.2 شرایط و مصالح ساختمانی
9.3 ماشین آلات گیاهی
9.4 تصاویر ماشین آلات
9.5 الزامات و هزینه های مواد اولیه
9.6 مواد اولیه و تصاویر محصول نهایی
9.7 شرایط و هزینه های بسته بندی
9.8 الزامات و هزینه های حمل و نقل
9.9 الزامات و هزینه های برنامه
9.10 مورد نیاز و هزینه های نیروی انسانی
9.11 سایر سرمایه های سرمایه ای

10 وام و کمک مالی

11 اقتصاد پروژه
11.1 هزینه سرمایه ای پروژه
11.2 پارامترهای فنی و اقتصادی
11.3 قیمت گذاری محصول و حاشیه در سطوح مختلف زنجیره تامین
11.4 مالیات و استهلاک
11.5 پیش بینی درآمد
11.6 پیش بینی های هزینه
11.7 تجزیه و تحلیل مالی
11.8 تجزیه و تحلیل سود

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/auxa1s مراجعه کنید


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

گروه مد Fosun برای خرید کفاش لوکس ایتالیایی سرجیو روسی

  • Fosun Fashion Group (FFG) یک گروه بین المللی مد لوکس و وابسته به Fosun International ، یکی از بزرگترین گروه های مصرف کننده مبتنی بر نوآوری در سراسر جهان است.
  • سرخیو روسی یک مارک کفش برجسته را برای نمونه کارهای لوکس FFG به ارمغان می آورد که شامل ولفورد ، کاروسو ، سنت جان و خانه مد فرانسوی لانوین است.
  • Fosun International نزدیک به 30 سال تجربه در زمینه موفقیت در سرمایه گذاری و رشد مارک های جهانی دارد و به ویژه در زمینه معرفی برندها بسیار قدرتمند است چین، بزرگترین بازار لوکس جهان

شانگهای، 10 ژوئن 2021 / PRNewswire / – گروه مد Fosun (“FFG”) ، گروه مد لوکس جهانی مستقر در چین امروز اعلام کرد که توافق نامه ای برای به دست آوردن 100٪ از سرجیو روسی اس.p.A (“سرخیو روسی“) ، یکی از مشهورترین مارک های کفش لوکس ایتالیایی که مدتهاست به تولید کفش با کیفیت بالا مشهور است ، از Absolute Luxury Holding Srl ، یک شرکت تابعه سرمایه گذاری با سرمایه گذاری مستقیم Investindustrial V LP (” Investindustrial “). خرید بیشتر غنی خواهد شد نمونه کارهای تجاری لوکس FFG ، که در حال حاضر شامل Lanvin ، Wolford ، Caruso و St. John Knits است ، مکمل صلاحیت اصلی گروه از طریق لوازم لوکس است. این معامله منوط به تصویب مقررات قانونی است و انتظار می رود در تابستان امسال بسته شود.

FFG یکی از شرکتهای بزرگ Fosun International Limited (HKEX: 00656.HK) ، یکی از بزرگترین گروههای مصرف کننده در جهان است که طی سه دهه گذشته ، در جهان سرمایه گذاری و تجارت های موفق در زمینه های گردشگری ، ورزش ، غذا ، سرگرمی ، مراقبت های بهداشتی ، دارویی ، سرمایه گذاری و رشد کرده است. بیمه ، و دیگران. Fosun International در بیش از 20 کشور جهان فعالیت می کند و مدیریت آنها را بر عهده دارد 117 میلیارد دلار آمریکا در کل دارایی ها

سرجیو روسی در سال 1951 توسط آقای سرجیو روسی در منطقه معروف کفش سازی San Mauro Pascoli در ایتالیا. قبلا متعلق به گروه گوچی (کرینگ کنونی) بود ، سرخیو روسی سپس توسط Investindustrial در سال 2015 خریداری شد. امروز ، سرخیو روسی دارای یک شبکه توزیع جهانی از 64 فروشگاه ، از این تعداد 45 فروشگاه متعلق به فروشگاه های شاخص در مکان های لوکس برتر در سراسر EMEA ، ژاپن و چین بزرگتر با فروشگاه های باقی مانده حق امتیاز.

FFG مجموعه ای از مارک های میراث را پوشش می دهد که طیف کاملی از دسته های لوکس مد را پوشش می دهد ، و این یکی از اولین محرک هایی است که یک گروه مد لوکس جهانی را در چین. این خرید نه تنها اکوسیستم نام تجاری استراتژیک کاملاً مفصلی را برای FFG تکمیل می کند ، بلکه هم افزایی بالقوه ای را بین مارک ها از طریق سرجیو روسی کاملاً متعلق به کارخانه و پیشرفته ترین.

“ما از داشتن هیجان زده ایم سرجیو روسی به خانواده FFG بپیوندید ، که معتقدیم یکی از معدود پیشروان کفاش در بازار است. وقتی ما در این مارک غواصی کردیم ، مجذوب DNA آن شدیم که ریشه در خلاقیت و تخصص بنیانگذار مشهور آن دارد. دنیای سرخیو روسی جایی است که جادو و واقعیت در کنار هم قرار می گیرند و کفش های دست ساز برای زنان شیک ، هوشمند و بدون زحمت ایجاد می کنند. جوان چنگ، رئیس گروه مد Fosun.

“علاوه بر این ، ما نیز توسط ما مسحور شدیم سرجیو روسی بایگانی ، با دقت و بازسازی و ثبت دیجیتالی با بیش از 13000 سند ، و بیش از 6000 کفش میراثی به عنوان الهام بخش برای مجموعه های آینده در آن ذخیره شده است. از زمان تاسیس ، نام تجاری در نوک کیفیت و صنعت است ، و این ویژگی ها در نمونه کارهای گروه ما به اشتراک گذاشته می شود. ما می خواهیم از Investindustrial و تیم مدیریتی به خاطر تعهد و رهبری در پنج سال گذشته تشکر کنیم و مشتاقانه منتظر حمل میراث سرخیو روسی به این فصل جدید بفرستید. مثل همیشه ، FFG کاملا متعهد به ادامه رشد این مارک به عنوان یکی از شاخص ترین مارک های کفش در بازار است. “

مایکل گوان، رئیس آسیا در Investindustrial اظهار داشت: “تحت مالکیت Investindustrial و تلاش های جهانی سازی آن ، فروش در آسیا و به ویژه چین به طور قابل توجهی رشد کرد تا به منطقه کلیدی برای تبدیل شود سرجیو روسی. ما اعتقاد داریم FFG ، با موقعیت قوی خود در چین و آسیا، یک مالک جدید ایده آل برای کمک به شما است سرجیو روسی در منطقه گسترش یابد. “

ریکاردو سیوتو، مدیر عامل شرکت سرخیو روسی اظهار داشت: “پس از پنج سال همکاری عالی با Investindustrial و انجام اولین گام در مورد تجدید عظیم شرکت ، من و بقیه اعضای تیم مدیریت اکنون از FFG به عنوان مالک جدید استقبال می کنیم. ما از این موضوع هیجان زده هستیم. سرجیو روسی چشم انداز رشد آینده که توسط مجموعه های جدیدی که رونمایی خواهد شد ، بازار سریع در حال رشد که برند ما برای آن جذاب است ، و FFG به عنوان شریک جدید برای حفظ ما در این سفر هیجان انگیز پشتیبانی می شود. “

درباره Fosun International

Fosun در سال 1992 تاسیس شد. مأموریت Fosun ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا برای خانواده ها در سراسر جهان در بخش های سلامتی ، خوشبختی ، ثروت و تولید هوشمند است. Fosun International Limited یک گروه مصرف کننده مبتنی بر نوآوری است که از سال 2007 در هیئت مدیره اصلی بورس اوراق بهادار هنگ کنگ (کد سهام: 00656.HK) لیست شده است ، با دارایی کل 767.7 میلیارد RMB117.7 میلیارد دلار آمریکا) از همان 31 دسامبر 2020. Fosun International شماره 459 را در لیست 2021 Forbes Global 2000 در اختیار دارد.

درباره گروه مد Fosun (FFG)

راه اندازی شده در سال 2017 و مستقر در شانگهای، چین، FFG یک بستر صنعت چند رشته ای است که بر عملیات عمیق و سرمایه گذاری های استراتژیک به سبک لوکس تمرکز دارد. ریشه در چین با یک چشم انداز جهانی ، FFG قادر به ارائه راه حل کامل برای رشد پایدار مارک ها است. FFG معتقد است که ارزش های بلند مدت می تواند از طریق ابتکارات استراتژیک متنوعی ایجاد شود. اینها شامل ایجاد برند ، جذب استعداد ، توسعه محصول ، اتحاد استراتژیک ، گسترش کانال ، دیجیتالی شدن و همچنین عملکرد محلی با طیف کامل است که از طریق آن ارائه می شود. چین بازوی عملیاتی ، مدیریت نام تجاری مد Fosun (FFBM). از طریق رویکرد و موقعیت منحصر به فرد خود ، FFG به دنبال ایجاد و اتصال جوامع فرامرزی ، توانمندسازی استعدادها و رشد است. نمونه کارهای تجاری فعلی FFG شامل Lanvin ، Wolford ، St. John ، Caruso و تام خیاط. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به http://fashion.fosun.com/ مراجعه کنید.

در باره سرخیو روسی

سرخیو روسی یک برند کفش لوکس ایتالیایی با حضور و آگاهی چشمگیر بین المللی است. این شرکت دارای یک شبکه توزیع برتر در سراسر جهان است که شامل 64 فروشگاه (از این تعداد 45 فروشگاه و 19 حق امتیاز) در مکان های لوکس برتر در EMEA ، ژاپن و چین بزرگتر. سرجیو روسی دارای بهترین تولیدات در کلاس در نزدیکی ریمینی در سواحل شمال شرقی ایتالیا (در یک منطقه صنعتی با میراث کفش سازی بسیار قوی) و می تواند افزایش قابل توجهی از تولید را شامل شود ، از جمله دسته های مکمل محصول. اطلاعات بیشتر در این زمینه در دسترس است: www.sergiorossi.com

درباره Investindustrial

Investindustrial با 11 میلیارد یورو سرمایه صندوق جمع شده ، یک گروه برجسته اروپایی از شرکت های سرمایه گذاری ، هلدینگ و مشاوره ای است که به طور مستقل اداره می شوند. با توجه به اصول ESG که عمیقاً در رویکرد اصلی شرکت گنجانده شده است ، Investindustrial دارای 30 سال سابقه در زمینه تأمین سرمایه شرکت های میانه بازار ، تخصص صنعتی ، تمرکز عملیاتی و سیستم عامل های جهانی برای تسریع در ایجاد ارزش پایدار و گسترش بین المللی است. شرکتهای خاصی از گروه Investindustrial مجاز و تحت نظارت نظارتی FCA در این کشور هستند انگلستان و CSSF در لوکزامبورگ. شرکت های سرمایه گذاری Investindustrial مستقل از یکدیگر و هر صندوق Investindustrial عمل می کنند. اطلاعات بیشتر در این زمینه در دسترس است: www.investindustrial.com

منبع گروه مد Fosun

Goodness Growth Holdings Subsiary Resurgent Biosciences اعلام توسعه برنامه ریزی شده برای تحقیقات روانگردان و توسعه IP

مینیاپولیس، 9 ژوئن 2021 / PRNewswire / – Goodness Growth Holdings، Inc. (“Goodness Growth” یا “شرکت”) (CSE: GDNS؛ OTCQX: GDNSF) ، یک شرکت حشیش و متمرکز بر علم ، و دستگاه جوجه کشی IP ، توسط پزشک ، امروز اعلام کرد که شرکت فرعی ، Resurgent Biosciences (“احیاگر”) ، قصد دارد توسعه مالکیت معنوی و تحقیقات بالینی خود را در پزشکی روانگردان گسترش دهد. Resurgent یک ماده لمسی کننده غیر گیاهی / قارچی است و قصد ندارد به طور مستقیم در پرورش ، ساخت یا توزیع مواد روانگردان شرکت کند.

رئیس و مدیر ارشد اجرایی گفت: “شکل گیری Resurgent Biosciences یک حرکت استراتژیک برای جدا کردن شرکت شاهدانه چند دولتی ما از فرصت های تجاری غیر جانبی و غیرمستقیم در سبد مالکیت معنوی ما بود.” کایل کینگزلی، MD “Resurgent” توانایی خود را در انجام تحقیقات بالینی گیاهان دارویی با همکاری بیمارستان های پیشرو ثابت کرده است ایالات متحده، و ما همچنین در تجاری سازی چندین نوآوری در زمینه فناوری IP خود ، از جمله فناوری بسته بندی TerpSafe-و دستگاه بخور چند کاناله ، در انتظار ثبت اختراع ، پیشرفت قابل توجهی داشته ایم. ”

کینگسلی ادامه داد: “گسترش Resurgent به داروهای روان گردان نشان دهنده گسترش طبیعی تخصص پزشکی و علمی تیم ما است و صریحاً بگویم ، ما معتقدیم فرصت های داروهای روانگردان برای تبدیل آینده بهداشت روان و روانپزشکی بیش از حد قابل توجه است که ما نتوانیم آن را نادیده بگیریم. تشکیل مشارکت های تحقیقاتی بالینی برای اثبات کارآیی درمان های روانگردان ، و پیگیری فناوری ها و برنامه های جدیدی که می تواند داروهای روانگردان را برای بیماران و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در دسترس و مقرون به صرفه تر کند ، می تواند ارزش آفرینی قابل توجهی برای سهامداران ما در آینده ایجاد کند. “

راه اندازی فناوری TerpSafe to به بازارهای گسترده

این شرکت همچنین از راه اندازی فناوری بسته بندی TerpSafe to خود برای گسترش بازارهای شاهدانه در سراسر جهان خبر داد آمریکای شمالی. بسته بندی TerpSafe for برای مصرف کنندگان که طراوت نهایی گل شاهدانه را طلب می کنند ، طراحی شده است و ثابت شده است که فن آوری آن 100 درصد محتوای ترپن گل را برای بیش از شش هفته حفظ می کند ، در مقایسه با گروه کنترل که بیش از 30 درصد ترپن را از دست داده است. ظرف چهار هفته پس از بسته بندی.

بسته بندی TerpSafe represents نشان دهنده اولین محصول تجاری موجود برای فروش از نمونه کارها Resurgent Biosciences IP است و تحت توافق نامه صدور مجوز با eBottles420 ، بزرگترین تامین کننده بسته بندی حشیش در تولید و توزیع می شود. آمریکای شمالی. این فناوری جدید بسته بندی اکنون در بازارهای شاهدانه شرکت در دسترس است آریزونا و مریلند با نام تجاری Amplifi flower گل و به زودی در بازارهای دیگر در سراسر کشور گسترش می یابد. علاقه مندان که می خواهند در مورد بسته بندی TerpSafe بیشتر بدانند ، توصیه می شود از https://tryterpsafe.com بازدید کنند.

کنفرانس روز سرمایه گذار 2021 تماس و پخش وب

بعداً امروز ، مدیریت Goodness Growth Holdings یک میزبان کنفرانس و پخش مستقیم وب با جامعه سرمایه گذاران خواهد بود تا در مورد رویدادهای روز همراه با رویدادهای روز سرمایه گذار 2021 بحث کند. از کلیه علاقمندان دعوت می شود با ثبت نام قبلی با استفاده از پیوندهای ثبت نام مندرج در این خبرنامه به عضویت این گروه درآیند. تکرارهای پخش شده اینترنتی از این رویدادها همچنین به صفحه روز سرمایه گذار شرکت در وب سایت شرکت آن به آدرس www.goodnessgrowth.com ارسال می شود.

کنفرانس روز سرمایه گذار 2021 تماس و پخش وب
تاریخ: چهارشنبه ، 9 ژوئن 2021
زمان: 8:30 صبح به وقت شرقی
ثبت نام تماس کنفرانسی: http://www.directeventreg.com/registration/event/2871533
ثبت نام پخش وب:
https://event.on24.com/wcc/r/3192578/ECC0B9E645DB41B7F86E92F94DD4BEB3

درباره Goodness Growth Holdings، Inc.

شرکت Goodness Growth Holdings ، یک شرکت هولدینگ متمرکز بر علم و پزشک است که مأموریت آن آوردن قدرت گیاهان به جهان است. فعالیت های این شرکت عمدتاً از شرکت تابعه شرکت شاهدانه چند دولتی ، Vireo Health و دستگاه جوجه کشی علم و مالکیت معنوی ، Resurgent Biosciences تشکیل شده است. این شرکت محصولات انحصاری ، مارک دار شاهدانه را در تسهیلات سازگار با محیط زیست ، سایت های پیشرفته کشت تولید می کند و محصولات خود را از طریق شبکه در حال رشد Green Products ™ و سایر مکان های خرده فروشی و داروخانه های شخص ثالث توزیع می کند. تیم های متشکل از بیش از 500 کارمند در توسعه محصولات متمایز ، ایجاد انگیزه در ایجاد نوآوری علمی در داروهای گیاهی و ایجاد مالکیت معنوی معنادار فعالیت دارند. امروز ، این شرکت مجوز رشد ، فرآوری و / یا توزیع شاهدانه در هشت بازار را دارد و 16 داروخانه را در سراسر کشور اداره می کند. ایالات متحده. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع خوب رشد ، لطفا به سایت www.goodnessgrowth.com مراجعه کنید.

اطلاعات تماس


سوالات مربوط به سرمایه گذاران:

سوالات رسانه ای:

سام گیبونز

Albe Zakes

معاون رئیس جمهور ، روابط سرمایه گذار

معاون رئیس جمهور ، ارتباطات شرکتی

[email protected]

[email protected]

(612) 314-8995

(267) 221-4800

افشای بیانیه آینده نگر

این بیانیه مطبوعاتی حاوی “اطلاعات آینده نگر” به معنای قابل اجرا است ایالات متحده و قانون اوراق بهادار کانادا. تا آنجا که هرگونه اطلاعات آینده نگر در این بیانیه مطبوعاتی “چشم انداز مالی” به معنای قابل اجرا است ایالات متحده یا قوانین اوراق بهادار کانادا ، چنین اطلاعاتی به عنوان نتایج اولیه مالی ارائه می شود و خواننده هشدار می دهد که این اطلاعات ممکن است برای هر هدف دیگری مناسب نباشد و خواننده نباید به چنین چشم اندازهای مالی اعتماد بیجا کند. اطلاعات آینده نگر موجود در این اطلاعیه مطبوعاتی ممکن است با استفاده از کلماتی مانند “برنامه ریزی شده” ، “برنامه ها” ، “باور” ، “پیگیری” ، “می تواند” ، “استراتژیک” ، “اراده” ، “” ، “” آینده “،” انتظار “،” پتانسیل “یا تغییرات چنین کلمات و عباراتی. این اظهارات نباید به عنوان تضمین عملکرد یا نتایج آینده خوانده شود. اطلاعات رو به جلو شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته ، عدم اطمینان و سایر عواملی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی ، عملکرد یا دستاوردهای شرکت یا شرکت های تابعه آن از نظر نتایج ، عملکرد یا دستاوردهای آینده بیان شده یا ضمنی توسط آنها متفاوت باشد. اظهارات آینده نگر یا اطلاعات موجود در این بیانیه مطبوعاتی. چشم اندازهای مالی ، مانند اطلاعات آینده نگر به طور کلی ، بدون محدودیت ، بر اساس فرضیات و در معرض خطرات مختلف همانطور که در اینجا ذکر شده است. موقعیت مالی واقعی و نتایج عملیاتی ما ممکن است با انتظارات فعلی مدیریت تفاوت اساسی داشته باشد و در نتیجه ، درآمد و پول نقد موجود ممکن است با ارزش و درآمد نقدی ارائه شده در این بیانیه مطبوعاتی تفاوت اساسی داشته باشد. اطلاعات رو به جلو با توجه به تجربه و درک مدیریت از روندها ، شرایط فعلی و تحولات مورد انتظار و همچنین سایر عوامل مرتبط با شرایط ، بر اساس چندین تخمین و فرض مدیریت استوار است ، اما اعتقاد بر این است که منطقی نیستند. ، از جمله مفروضات مربوط به شرایط فعلی و آینده بازار ، محیط نظارتی فعلی و آینده ؛ و در دسترس بودن مجوزها ، تأییدها و مجوزها.

اگرچه شرکت معتقد است كه انتظارات و فرضیاتی كه چنین اطلاعات آینده نگرانه بر اساس آنها بنا شده منطقی است ، اما نباید به اطلاعات آینده نگرانه اعتماد غیرمستقیم داشت زیرا این شركت نمی تواند به صحت اثبات آنها اطمینان دهد. نتایج و تحولات واقعی ممکن است با آنچه در این بیانیه ها بیان شده تفاوت اساسی داشته باشد. اطلاعات رو به جلو در معرض خطرات و عدم قطعیت های مختلفی است که می تواند باعث وقایع یا نتایج واقعی شود و با آنچه در اطلاعات آینده نگر پیش بینی می شود تفاوت اساسی داشته باشد. این خطرات و عدم اطمینان شامل خطرات مربوط به زمان قانون استفاده از بزرگسالان و چارچوب های عملیاتی در بازارهایی است که شرکت در حال حاضر فعالیت می کند. شرایط فعلی و آینده بازار ، از جمله قیمت بازار سهام رأی دهنده تابع شرکت ؛ خطرات مربوط به بیماری همه گیر COVID-19 ؛ قوانین ، مقررات و مقررات دولت فدرال ، ایالتی ، محلی و خارجی ، از جمله قوانین فدرال و ایالتی در ایالات متحده مربوط به عملیات حشیش در ایالات متحده و هرگونه تغییر در چنین قوانینی. خطرات عملیاتی ، نظارتی و سایر خطرات ؛ اجرای استراتژی تجارت مدیریت رشد؛ مشکل پیش بینی تضاد علاقه؛ خطرات ذاتی در یک تجارت کشاورزی ؛ نقدینگی و بودجه اضافی و عوامل خطر در گزارش سالانه شرکت در فرم 10-K برای سال پایان ذکر شده است 31 دسامبر 2020، که در EDGAR نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در دسترس است و در رگولاتور اوراق بهادار کانادا ثبت شده و تحت نمایه شرکت در SEDAR به آدرس www.sedar.com در دسترس است.

اظهارات این اطلاعیه مطبوعاتی از تاریخ این انتشار صورت می گیرد. این شرکت از هرگونه قصد یا تعهدی برای به روزرسانی هرگونه اطلاعات آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع یا نتایج آینده ، یا به غیر از این ، غیر از آنچه در قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار اعمال می شود ، صرف نظر می کند.

منابع خوب رشد خوب

لینک های مربوطه

www.goodnessgrowth.com