Casio عملی تمرکز بر تمرین G-SHOCK را راه اندازی می کند

GBD-200 از طراحی نیمرخ کوچکتر و جدیدی برای بدنه برخوردار است که در مقایسه با مدل قبلی GBD-100 ، 2.0 میلی متر باریکتر ، 8.8 میلی متر پایین تر و 3.4 میلی متر باریک است. برای اینکه ساعت باریک تر به نظر برسد ، قاب ، قاب و سایر قطعات با دقت طراحی شده اند تا وقتی از کناره مشاهده می شوند صاف به نظر برسند. این دستبند از اورتان نرم ساخته شده است تا تهویه و انعطاف پذیری فوق العاده ای داشته باشد و از قرارگیری راحت مچ دست شما اطمینان حاصل کند. سوراخ های نزدیک حلقه ها که بند را روی بدنه محکم می کند ، قابلیت تنفس را دارد ، به آزاد شدن تعریق کمک می کند و به ساعت یک تناسب راحت و هوا می دهد که برای ورزش عالی است. فاصله دقیق 5 میلی متری بین سوراخ های دستبند نیز امکان تنظیم دقیق طول را فراهم می کند.

GBD-200 همچنین از عملکرد استثنایی برخوردار است. برای تنظیم فواصل گرفته شده توسط سنسور شتاب ساعت با استفاده از GPS تلفن هوشمند ، کافی است با یک تلفن هوشمند جفت شوید. هنگامی که کاربر این مورد را تنظیم می کند ، ساعت حتی با عدم اتصال به تلفن هوشمند ، فواصل را با سطح دقت بالاتری نیز اندازه گیری می کند. این ساعت همچنین سرعت اجرا را اندازه گیری می کند و دارای یک ویژگی دامان خودکار است که به طور خودکار بارها را در یک فاصله تعیین شده ردیابی می کند. هنگامی که با برنامه اختصاصی G-SHOCK MOVE استفاده می شود ، پشتیبانی گسترده ای از تمرینات روزانه ارائه می دهد ، به کاربران امکان می دهد گزارش های مداوم را با اطلاعات مربوط به تعداد مرحله و کالری مصرف شده ، گزارش فعالیت ها و موارد دیگر ، مستقیماً در تلفن هوشمند خود بررسی کنند.

* در مقایسه با اندازه گیری های مسافت انجام شده توسط مدل های قبلی کاسیو که فقط از شتاب سنج استفاده می کردند. این امر به دقت عملکرد GPS تلفن هوشمند نیز بستگی دارد.

https://products.g-shock.com/asia-mea/fa/_detail/GBD-200-9/

مارک و آرم بلوتوث® علائم تجاری ثبت شده متعلق به بلوتوث SIG ، شرکت هستند ، و استفاده از این علائم توسط Casio Computer Co.، Ltd. تحت مجوز است.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1531590/1.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1531591/2.jpg

SOURCE CASIO COMPUTER CO.، LTD

SOURCE CASIO COMPUTER CO.، LTD

BRF تمدید کل پیشنهاد مناقصه نقدی خود را برای 4.875٪ اسکناس ارشد خود با توجه به تاریخ انقضا 2030 اعلام کرد

سائو پائولو، 15 ژوئن 2021 / PRNewswire / – BRF S.A. (“BRF“) امروز تمدید ملاحظه کل (طبق تعریف زیر) را که باید در رابطه با پیشنهاد قبلی اعلام شده برای خرید پول نقد تا حداکثر مبلغ (همانطور که در زیر تعریف شده است) از 4.875٪ یادداشت های ارشد پرداخت نشده مربوط به سال 2030 پرداخت می شود ، اعلام کرد ( “یادداشت“) صادر شده توسط BRF (“پیشنهاد“) به این ترتیب که دارندگان یادداشت هایی که پس از تاریخ این گزارش و یا قبل از تاریخ انقضا (به شرح زیر تعریف شده) به طور معتبر یادداشت های خود را مناقصه می کنند ، همچنین مجاز به دریافت ملاحظه مناقصه (همانطور که در زیر تعریف شده است) و حق بیمه زودرس مناقصه (به عنوان در زیر تعریف شده)

پیشنهاد با توجه به شرایط مندرج در پیشنهاد خرید با تاریخ ارائه می شود 2 ژوئن 2021 (پیشنهاد خرید“). بجز تغییراتی که در بالا توضیح داده شد ، این اطلاعیه مطبوعاتی به طور کامل توسط پیشنهاد خرید واجد شرایط است. اصطلاحات بزرگ استفاده شده اما در اینجا به غیر از این تعریف نشده اند ، مفاهیمی که در پیشنهاد خرید برای آنها قید شده است.

پیشنهاد در. منقضی می شود 11:59 ب.ظ. (شهر نیویورک زمان) روشن 29 ژوئن 2021، مگر اینکه زودتر توسط BRF خاتمه یابد یا تمدید شود (چنین زمان و تاریخی ، همانطور که ممکن است تمدید شود ، “تاریخ انقضا“).

دارندگانی که به درستی یادداشت های خود را در پیشنهاد یا قبل از تاریخ انقضا مناقصه می کنند ، واجد شرایط دریافت کل حساب ایالات متحده خواهند بود.1047.50 دلار در هر ایالات متحده1000 دلار مبلغ اصلی یادداشت های مناقصه (“در نظر گرفتن کل“) ، که شامل بررسی مناقصه U.S.1017.50 دلار در هر ایالات متحده1000 دلار مبلغ اصلی یادداشت های مناقصه (“بررسی مناقصه“) و حق بیمه مناقصه اولیه ایالات متحده30.00 دلار در هر ایالات متحده1000 دلار مقدار اصلی یادداشت های معتبر مناقصه شده (“حق بیمه زود هنگام“). بر این اساس ، در نظر گرفتن کل برای دارندگان یادداشت هایی که معتبر مناقصه داده اند و یادداشت های خود را به طور معتبر در یا قبل از آن پس نگرفته اند ، ساعت 5 عصر (شهر نیویورک زمان) روشن 15 ژوئن 2021 (تاریخ مناقصه زودرس“) در مورد دارندگان یادداشت هایی که یادداشت های خود را به تاریخ اعتبار انقضا یا قبل از آن معتبر مناقصه می کنند ، اعمال می شود. مهلت دارندگان یادداشت ها برای پس گرفتن معتبر مناقصه یادداشت ها گذشته است. بر این اساس ، یادداشت هایی که از تاریخ مناقصه زودرس یا قبل از آن مناقصه شده اند ممکن است پس گرفته شده یا لغو می شود ، و یادداشت های مناقصه شده پس از تاریخ این ماده و یا قبل یا قبل از تاریخ انقضا قابل برداشت یا لغو نیستند ، مگر اینکه طبق قانون لازم باشد.

علاوه بر ملاحظات کلی ، دارندگانی که یادداشت های آنها به طور معتبر مناقصه شده و برای خرید در این پیشنهاد پذیرفته می شوند ، سود تعهدی و پرداخت نشده نیز دریافت خواهند کرد (“سود تعهدی“) از آخرین تاریخ پرداخت سود و از جمله تاریخ تسویه (اما در زیر مشخص نشده است) از جمله.

تاریخ تسویه برای یادداشت ها که به طور معتبر در تاریخ انقضا یا قبل از آن مناقصه شده و برای خرید پذیرفته شده است ، انتظار می رود یک یا حدود یک روز کاری پس از تاریخ انقضا باشد ، که این تاریخ خواهد بود 30 ژوئن 2021 (“تاریخ حل و فصل“) ، مگر اینکه تاریخ انقضا توسط صلاحدید خود BRF تمدید شود.

در جدول زیر اطلاعات تجدید نظر شده خاصی در مورد پیشنهاد ارائه شده است.

عنوان
امنیت

CUSIP ها

ISIN ها

مقدار اصلی
برجسته

بیشترین
میزان(3)

مناقصه

توجه(1)

حق بیمه زود هنگام(1)

جمع

توجه(1) (2)

4.875٪ یادداشتهای ارشد سررسید 2030

10552T AG2 / P1905CJX9

US10552TAG22 / USP1905CJX94

750،000،000 دلار آمریکا

180،000،000 دلار آمریکا

1017.50 دلار آمریکا

30.00 دلار آمریکا

1047.50 دلار آمریکا

(1) مبلغی که باید پرداخت شود برای هر مبلغ 1000 دلار آمریکا از اسکناس های معتبر مناقصه و قابل قبول برای خرید ، به استثنای سود علی الحساب در یادداشت های تاریخ تسویه.

(2) ملاحظه كل برابر است با ملاحظه مناقصه به اضافه حق بیمه مناقصه.

(3) حداکثر مبلغ برابر است با قیمت کل خرید ، از جمله هرگونه ملاحظه مناقصه و حق بیمه مناقصه زود هنگام اما به استثنای هرگونه سود قابل تعویض قابل اجرا ، 180.0 میلیون دلار آمریکا.

اطلاعات کلی

تعهد BRF در قبال خرید و پرداخت هزینه یادداشت هایی که به موجب اعتبار پیشنهادی معتبر مناقصه شده و به طور معتبر پس گرفته نشده اند ، منوط به رضایت یا چشم پوشی BRF از تعدادی از شرایط توصیف شده در پیشنهاد خرید است.

BRF بنا به صلاحدید خود حق دارد در هر زمان و با توجه به قانون قابل اجرا پیشنهاد را اصلاح یا خاتمه دهد.

BRF Banco BTG Pactual S.A. – شعبه کیمن و سیتی گروپ Global Markets Inc. را حفظ کرده است تا به عنوان مدیر فروشنده و D.F. King & Co.، Inc. به عنوان اطلاعات و نماینده مناقصه پیشنهاد خدمت می کند. پیشنهاد خرید و سایر مکمل های مربوطه در D.F در دسترس است. وب سایت King & Co.، Inc. به آدرس www.dfking.com/brf. درخواست های پیشنهادی برای خرید و سایر مکمل های مربوطه نیز ممکن است به D.F. King & Co.، Inc. از طریق تلفن در +1 (212) 269-5550 یا +1 (866) 856-3065 (بدون هزینه ایالات متحده) یا به صورت كتبی در [email protected]. س Quesالات مربوط به پیشنهاد را می توان به Banco BTG Pactual S.A. – شعبه کیمن از طریق تلفن در +1 (212) 293-4600 (جمع آوری) یا از طریق ایمیل در [email protected] و Citigroup Global Markets Inc. از طریق تلفن با شماره 1+ (212) 723-6106 (رایگان) یا 1+ (800) 558-3745 (جمع آوری).

این اطلاعیه مطبوعاتی به منزله پیشنهاد خرید یا درخواست قبول پیشنهاد خرید نیست که فقط طبق شرایط مندرج در پیشنهاد خرید انجام می شود ، همانطور که در شرایط فوق اصلاح شده است. این پیشنهاد به هیچ یک از حوزه های قضایی که پیشنهاد یا پذیرش آن مطابق با اوراق بهادار یا قوانین آسمان آبی این حوزه نخواهد بود ، مناقصه یادداشت های دارندگان در هیچ حوزه قضایی را ارائه نمی دهد و BRF نیز نمی پذیرد. در هر حوزه قضایی که طبق قوانین پیشنهادات توسط یک کارگزار یا فروشنده مجاز انجام می شود ، پیشنهاد توسط نمایندگان نمایندگی از طرف BRF ارائه می شود.

هیچ یک از BRF ، نماینده اطلاعات و مناقصه ، مدیران فروشنده یا متولی با توجه به یادداشت ها ، و یا هیچ یک از شرکت های وابسته مربوط به آنها ، توصیه نمی کنند که آیا دارندگان باید مناقصه یا منصرف کردن مناقصه تمام یا بخشی از یادداشت های خود را در پاسخ به پیشنهاد هیچ یک از BRF ، نماینده اطلاعات و مناقصه ، مدیران فروشنده یا متولی با توجه به یادداشت ها ، و یا هیچ یک از شرکت های وابسته مربوط به آنها ، به هیچ شخصی مجاز نبوده است که در ارتباط با پیشنهاد به غیر از اطلاعات و نمایندگی های موجود در پیشنهاد خرید.

نه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ، نه کمیسیون اوراق بهادار ایالتی ایالات متحده و نه هیچ مرجع نظارتی هر کشور دیگری پیشنهاد را تأیید یا تأیید نکرده اند ، از روی شایستگی یا انصاف پیشنهاد آن عبور نکرده اند یا از کفایت یا صحت افشا در پیشنهاد خرید

درباره BRF

BRF یک است sociedade anônima (شرکت) سازمان یافته تحت قوانین جمهوری فدراتیو برزیل. دفاتر اصلی اجرایی BRF در Av. das Nações Unidas، 8501 – طبقه اول ، Pinheiros ، 05425-070 ، سائو پائولو ، SP ، برزیل، و شماره تلفن آن در این آدرس 55-11-2322-5000 / 5355/5048 + است.

اظهارات رو به جلو

اظهارات در این بیانیه مطبوعاتی ممکن است “اظهارات آینده نگرانه” به معنای بند 27A قانون اوراق بهادار ایالات متحده 1933 ، با اصلاحیه ، و بند 21E قانون مبادله اوراق بهادار ایالات متحده 1934 ، به عنوان اصلاح شده باشد ، که در معرض خطر است و عدم اطمینان غیر از بیان واقعیت تاریخی ، اطلاعات مربوط به فعالیت ها ، رویدادها و تحولاتی که BRF انتظار دارد یا پیش بینی می کند در آینده اتفاق بیفتد یا ممکن است رخ دهد ، اظهارات آینده نگرانه بر اساس تخمین ها ، پیش فرض ها و پیش بینی های مدیریت است. بسیاری از گفته های آینده نگر را می توان با استفاده از کلماتی مانند “انتظار” ، “پیش بینی” ، “قصد” ، “برنامه” ، “باور” “تخمین” و عبارات مشابه شناسایی کرد. فقط پیش بینی ها هستند و نتایج واقعی به دلیل عوامل مختلفی می توانند از نظر انتظارات با مدیریت تفاوت داشته باشند ، از جمله مواردی که در گزارش سالانه BRF برای سال مالی 2020 در فرم 20-F بخشی با عنوان “عوامل خطر” توصیف شده است. همه اظهارات آینده نگرانه منتسب به BRF به طور کامل توسط کلیه عوامل خطر واجد شرایط است. اظهارات آینده نگرانه BRF در این بیانیه مطبوعاتی بر اساس دیدگاه ها و فرضیات فعلی مدیریت در مورد رویدادهای آینده است و فقط از تاریخ آنها صحبت می کند. BRF و مدیران فروشندگان فرض نمی کنند الزام برای به روزرسانی تحولات این عوامل خطر یا اعلام علنی تجدید نظر در هر یک از اظهارات آینده نگرانه که BRF انجام می دهد ، یا انجام اصلاحاتی برای انعکاس رویدادهای آینده یا تحولات ، به استثنای مواردی که در قوانین اوراق بهادار فدرال ایالات متحده لازم است.

سلب مسئولیت

این بیانیه مطبوعاتی باید همراه با پیشنهاد خرید که حاوی اطلاعات مهمی است خوانده شود. هیچ یک از BRF ، مدیران فروشنده ، نماینده اطلاعات و مناقصه و هر شخصی که مدیر ، افسر ، کارمند یا نماینده چنین اشخاصی یا هر یک از شرکت های وابسته به این افراد را کنترل می کند ، توصیه نمی کند که آیا دارندگان Notes باید در این پیشنهاد شرکت کنید.

SOURCE BRF

لینک های مربوطه

https://www.brf-global.com/fa

جارو برقی بی سیم T30 را از طریق AliExpress در اروپا راه اندازی کنید

از ابتدای سال 2020 ، به دلیل شیوع همه گیری در سراسر جهان ، سبک زندگی مردم به طرز چشمگیری تغییر کرده است. با شروع وقت بیشتر افراد برای کار در خانه و اقامت در کنار خانواده ، ممکن است ذرات معلق در هوا و گرد و غبار پنهان شده را آزاردهنده یا حتی تهدیدکننده سلامتی به ویژه برای افرادی که به گرد و غبار حساس هستند ، ایجاد کنند. Dreame Technology کاملاً از این خواسته فوری آگاه است و Dreame T30 را برای ارائه تجارب نظافتی متعالی برای خانه راه اندازی می کند.

موتور پیشرو در صنعت و قدرت مکش قوی

Dreame T30 دارای موتور بسیار پر سرعت است 150K PRM که قدرت مکش و فیلتراسیون شدیدی را در سراسر دستگاه تولید می کند که ریز ذرات مانند گرده و باکتری ها را برای تمیز کردن عمیق موثر ضبط می کند. حتی با وجود چنین موتور قدرتمندی و قدرت مکش قوی ، سیستم کاهش صدا 8 مرحله ای آن ، صدا را به حداقل می رساند و تجربه تمیز کردن دلپذیر و آرام را فراهم می کند.

دوام طولانی باتری و بسته باتری قابل جابجایی

عملکرد جاروبرقی نه تنها به قدرت مکش و فیلتراسیون آن بلکه به زمان کارکرد و سیستم داخلی آن نیز بستگی دارد. Dreame T30 به یک باتری 8 * 2900mAh لیتیوم یون پلیمر ، با 90 دقیقه خودمختاری در حالت Eco. طراحی باتری قابل جدا شدن آن باعث بازیافت راحت تر و محافظت از انرژی می شود. با تنظیم ساده و خنک کننده هوشمند ، Dreame T30 باتری را در دمای ثابت نگه می دارد تا از عملکرد ثابت و چشمگیر اطمینان حاصل کند.

صفحه نمایش HD هوشمند و تمیز کردن خودکار سازگار

Dreame T30 همچنین از یک نمایشگر هوشمند HD بهره می برد که با نمایش اطلاعات در زمان واقعی ، کاربران را از ضبط تمیز کردن ، تشخیص گرد و غبار ، تعویض فیلتر ، دوام باتری و غیره آگاه می کند و به کاربران امکان تمیز کردن آنها را می دهد.

علاوه بر این ، سنسور تشخیص خاک آن می تواند به طور خودکار قدرت مکش را با توجه به مقدار گرد و غبار تشخیص داده شده تنظیم کند. به عبارت دیگر ، وقتی Dreame T30 توده بزرگی از گرد و غبار را تشخیص می دهد ، قدرت مکش آن به طور خودکار افزایش می یابد. با کاهش سطح گرد و غبار ، قدرت مکش به حالت عادی خود کاهش می یابد.

عرضه Dreame T30 از ساعت 9:00 به وقت CET در 14 ژوئن تا 8:59 بامداد CET در 26 ژوئن انجام می شود و قیمت تبلیغاتی آن 379.99 دلار در AliExpress است. 150 مشتری اول یک جاروب برقی روتاری بدون سیم Dreame (با ارزش 139 دلار) دریافت می کنند. در این دوره ، اگر می خواهید یک بسته باتری T30 اضافی (که قیمت اصلی آن 100 دلار است) خریداری کنید ، فقط 30 دلار باید پرداخت کنید.

درباره Dreame Technology

Dreame Technology ، یک شرکت نوآور در زمینه تولید محصولات مصرفی که در سال 2015 تاسیس شده است ، بر روی دستگاه های تمیز کننده خانه های هوشمند با چشم انداز بهبود کیفیت زندگی کاربران جهانی از طریق فناوری تمرکز دارد. ما را در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر. برای کسب اطلاعات بیشتر به https://www.dreame-technology.com مراجعه کنید.

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1531492/1.jpg

SOURCE Dreame Technology


Cansortium سهام برای تسویه بدهی را اعلام می کند

میامی، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – Cansortium Inc. (CSE: TIUM.U) (OTCQB: CNTMF) (“کانسورتیوم” یا “شرکت“) ، یک شرکت شاهدانه یکپارچه عمودی با فعالیت در فلوریدا، تگزاس، میشیگان و پنسیلوانیا، اعلام می کند که با یک مدیر مستقل توافق کرده است که 143،678 سهام عادی را منتشر کند (“سهام بدهی“) به چنین کارگردانی در ازای لغو ایالات متحده125000 دلار حق الزحمه مدیر سهام بدهی با قیمت قطعی ایالات متحده منتشر می شود0.87 دلار، مطابق با سیاست های بورس اوراق بهادار کانادا.

صدور بدهی به مدیر به منزله “معامله شخص وابسته” است زیرا این اصطلاح در ابزار چند جانبه 61-101 تعریف شده است: حمایت از دارندگان امنیت اقلیت در معاملات ویژه (“MI 61-101“). همه مدیران مستقل شرکت ، با حسن نیت ، تعیین کردند که ارزش منصفانه بازار سهام بدهی که طبق سهام معاملات بدهی منتشر می شود و مبلغی که پرداخت می شود منطقی است. شرکت قصد دارد به معافیت از ارزیابی و تأیید سهامداران اقلیت MI 61-101 مندرج در بخشهای 5.5 (a) و 5.7 (1) (a) MI 61-101 زیرا نه ارزش منصفانه بازار سهام بدهی و نه بدهی بیش از 25 است ٪ سرمایه بازار شرکت.

بیش از 21 روز قبل از بسته شدن پیش بینی شده سهام برای معامله بدهی ، شرکت گزارش تغییرات اساسی را ارائه نکرد زیرا جزئیات و مبالغ بدهی تسویه شده در معامله نهایی نشده بود تا اینکه نزدیک به پایان کار باشد و شرکت مایل به بستن معامله باشد. در اسرع وقت عملی ، که این شرکت منطقی می داند زیرا مایل است در اسرع وقت بدهی های متعلق به خود را کاهش دهد. هر سهم بدهی صادر شده به ساکنان کانادا به موجب تبدیل بدهی مشمول یک دوره نگهداری چهار (4) ماه خواهد بود.

درباره Cansortium Inc.

Cansortium یک شرکت شاهدانه کاملاً یکپارچه است و دارای مجوز و فعالیت در آن است فلوریدا، پنسیلوانیا، میشیگان و تگزاس. این شرکت با نام تجاری Fluent فعالیت می کند و اختصاص داده شده به عنوان یکی از با کیفیت ترین شرکت های شاهدانه برای جوامعی است که خدمت می کند. این امر متعهدانه و بی وقفه Cansortium به برتری عملیاتی در کشت ، تولید ، توزیع و خرده فروشی است. دفتر مرکزی شرکت در میامی، فلوریدا.

سهام مشترک Cansortium Inc. در CSE تحت نماد “TIUM.U” و در بازار مشاغل OTCQB تحت نماد “CNTMF” معامله می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت ، لطفا به سایت www.getfluent.com مراجعه کنید.

اطلاعات رو به جلو

برخی از اطلاعات موجود در این خبر می تواند اطلاعات آینده نگرانه را تشکیل دهد. در برخی موارد ، اما نه لزوماً در همه موارد ، می توان اطلاعات آینده نگر را با استفاده از اصطلاحات آینده نگر مانند “برنامه ها” ، “اهداف” ، “انتظار” یا “انتظار ندارد” ، “انتظار می رود” شناسایی کرد ، “فرصتی وجود دارد” ، “موقعیت قرار می گیرد” ، “تخمین می زند” ، “قصد دارد” ، “فرض می کند” ، “پیش بینی می کند” یا “پیش بینی نمی کند” یا “اعتقاد دارد” ، یا تغییرات چنین کلمات و عباراتی یا بیان می کند که اعمال خاصی ، رویدادها یا نتایج “ممکن است” ، “می تواند” ، “می تواند” ، “ممکن است” ، “خواهد شد” یا “گرفته خواهد شد” ، “رخ می دهد” یا “حاصل می شود” علاوه بر این ، هر گزاره ای که به انتظارات ، پیش بینی ها یا سایر توصیفات رویدادها یا شرایط آینده اشاره داشته باشد ، حاوی اطلاعات آینده نگر است. اظهارات حاوی اطلاعات آینده نگر واقعیت های تاریخی نیستند بلکه در عوض بیانگر انتظارات ، برآوردها و پیش بینی های مدیریت در مورد رویدادهای آینده هستند. اطلاعات آینده نگر لزوماً براساس تعدادی از نظرات ، پیش فرض ها و تخمین ها استوار است ، اگرچه از تاریخ انتشار این خبر توسط شرکت منطقی تلقی می شود ، اما در معرض خطرات ، عدم قطعیت ها ، مفروضات و سایر عواملی است که ممکن است ایجاد کند نتایج واقعی ، سطح فعالیت ، عملکرد یا دستاوردها متفاوت از نتایج بیان شده یا ضمنی این اطلاعات آینده نگر باشد ، از جمله عوامل محدود شده در اسناد عمومی شرکت موجود در www.sedar.com اما شامل آنها نیست. این عوامل برای نشان دادن لیست کاملی از عواملی که می توانند بر شرکت تأثیر بگذارند در نظر گرفته نشده اند. با این حال ، این عوامل باید با دقت مورد بررسی قرار گیرند. نمی توان اطمینان داشت که چنین برآورد ها و فرضیاتی درست به اثبات می رسند. اظهارات آینده نگرانه مندرج در این خبر منتشر شده از تاریخ انتشار این خبر است و شرکت صریحاً از هرگونه تعهد در مورد به روزرسانی یا تغییر اظهارات حاوی هرگونه اطلاعات آینده نگر ، یا عوامل یا فرضیات اساسی آنها صرف نظر می کند ، خواه به عنوان نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده یا موارد دیگر ، مگر در مواردی که قانون الزام می کند.

SOURCE Cansortium Inc

لینک های مربوطه

www.cansortium.com

Daiki Axis Co.، Ltd. (4245 ، بخش اول ، بورس سهام توکیو) مروری بر عملکرد عملکرد سه ماه اول به پایان رسید در 31 مارس 2021

توکیو، 11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – در سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2021، فروش خالص افزایش یافت در حالی که سود کاهش یافت. در همین حال ، شرکت برنامه مدیریت میان مدت خود را با عنوان “PROTECT × CHANGE” تنظیم کرده و در حال انجام مأموریت شرکت “حفاظت از محیط زیست و تغییر آینده” است.

خلاصه نتایج

فضای کسب و کار پیرامون شرکت در طی سه ماه پایان یافته کساد باقی ماند 31 مارس 2021 به دلیل تأثیر از بیماری همه گیر COVID-19.

تحت این شرایط ، در فوریه 2021، این شرکت “PROTECT × CHANGE” را تدوین کرد ، یک برنامه مدیریت میان مدت جدید که از سال مالی منتهی به پایان می رسد 31 دسامبر 2021 تا پایان سال مالی 31 دسامبر 2023. عنوان این طرح که همزمان به عنوان شعار سازمانی شرکت عمل می کند ، موضوع اصلی طرح را نیز نشان می دهد. همه گروه کارمندان این گروه و شعار شرکتی خود را در هنگام پیشبرد مأموریت “محافظت از محیط زیست و تغییر آینده” در یک جبهه متحد ، مجدداً آشنا می کنند و سعی در تجسم آن دارند.

در تدوین این برنامه مدیریت میان مدت جدید ، شرکت فقط اهداف کمی را سالانه سال محاسبه کرده است که به دلیل تأثیر همه گیر COVID-19 است. در همین حال ، اهداف کیفی این طرح از اهداف برنامه مدیریت میان مدت قبلی شرکت پیروی می کنند و همچنان به دنبال توسعه استراتژی های رشد هستند که به سمت جلو حرکت می کنند. به طور خاص ، در بخش تجهیزات زیست محیطی ، شرکت ضمن توسعه تجارت شرکت خدمات انرژی با درآمد دوره ای (ESCO) در زمینه های نگهداری و تأمین آب ، به توسعه تجارت در خارج از کشور کمک خواهد کرد. در همین حال ، در بخش تجاری مربوط به تجهیزات خانگی ، شرکت تجارت الکترونیکی را با هدف انتقال از ثبات در تجارت به رشد آغاز خواهد کرد. در بخش انرژی های تجدیدپذیر ، شرکت اقداماتی را با هدف دستیابی به یک جامعه بازیافت گرا ، تقویت ظرفیت خود برای تأمین سود پایدار ، و ایجاد مشاغل و محصولات با ارزش افزوده بالا برای شرایط پس از انعقاد تعرفه تغذیه (FIT) انجام خواهد داد. ) برنامه سیستم. از نظر ابتکارات کلی ، شرکت سازمان های داخلی خود را برای حمایت از اجرای موفقیت آمیز استراتژی های IT و استفاده از IT به عنوان ابزاری برای بهبود بهره وری تقویت می کند.

فروش خالص تولید شده طی سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2021 تخمین زده می شود به 9،878 میلیون یوان (3.0 درصد رشد) در پایان دوره شش ماهه به پایان می رسد 30 ژوئن 2020، این شرکت شرکت تابعه DAD Co. ، Ltd. را که تجارت مهندسی عمران داشته است ، فروخت. در نتیجه ، سود ناخالص بالغ بر 2،041 میلیون یوان (در مقابل 2،042 میلیون یوان در مدت سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020) به عنوان سود عملیاتی به دست آمد 449 میلیون یوان (کاهش 10.5٪ در سال) ، سود مکرر 495 میلیون JPY (کاهش 8.9٪ در سال) ، سود قبل از مالیات بر درآمد 498 میلیون JPY (8.7٪ رشد سالانه) و سود متعلق به صاحبان والدین است 277 میلیون یوان (کاهش 1.4٪ در سال)

در بخش تجهیزات زیست محیطی ، فروش سیستم های تصفیه فاضلاب سال به سال افزایش می یابد. فروش داخلی به لطف افزایش سفارشات برای پروژه های کلان که علی رغم کاهش تقاضای سرمایه گذاری سرمایه ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 اتفاق افتاد ، افزایش یافت. فروش خارج از کشور همچنان تحت تأثیر وخیم تر شدن شرایط تجاری ناشی از همه گیر قرار دارد. با توجه به مشاغل با درآمد مکرر ، سیستم های تصفیه و نگهداری Johkasou / فاضلاب مرتبط با عملکرد سال به سال در سطح بالایی قرار داشتند در حالی که فروش تولید شده توسط مشاغل شرکت خدمات انرژی (ESCO) در زمینه آب و برق سال به سال کاهش یافته است که دلیل اصلی آن کاهش مشتری مصرف آب در نتیجه ، فروش در بخش تجهیزات زیست محیطی به بالغ می شود 5172 میلیون یوان (سود سالیانه 2.6 درصد) در حالی که سود بخش به دست آمد 481 میلیون یوان (کاهش 3.9٪ در سال)

در بخش تجاری مربوط به تجهیزات خانگی ، فروش مربوط به ساخت و ساز به لطف تأثیرات صعودی پروژه های بزرگ در درجه اول شامل محصولات سازگار با محیط زیست ، مانند سیستم های خنک کننده برای سالن های بدن سازی و بازسازی فروشگاه های DIY ، به میزان قابل توجهی افزایش یافت. پروژه های تأسیسات مسکن از یک تغییر محافظه کارانه در تقاضای سرمایه گذاری تأثیر پذیرفته و فروش مربوطه به طور کلی کاهش یافته است زیرا کاهش فروش مربوط به گلخانه های کشاورزی و فروش تولید شده توسط تعمیر دیوار خارجی افزایش فروش از تجهیزات برودتی و انجماد را که به لطف تأثیرات ناشی از پروژه های بزرگ در مدت سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020، فروش محصولات خرده فروشی ساخته شده از طریق فروشگاه های DIY تحت تأثیر حملات دیرهنگام محصولات تولید کنندگان قرار گرفت که ناشی از شرایط مرتبط با بیماری همه گیر COVID-19 بود و منجر به تأخیر در تحویل کالا شد. با این وجود ، عرضه این محصولات در طی سه ماه پایان یافته با چنین مانعی روبرو نبود 31 مارس 2021، و فروش مربوطه به میزان قابل توجهی افزایش یافت. در مشاغل EC ، نظرسنجی های میدانی که کاربران نهایی و سایر فعالیت های فروش را هدف قرار داده اند ، با همه گیری به تعویق افتاد. به عنوان یک نتیجه از این عوامل ، فروش در بخش تجاری مربوط به تجهیزات خانگی به میزان 4،363 میلیون یوان (سود سالیانه 9.5٪) در حالی که سود عملیاتی بخش به دست آمد JPY197 میلیون (رشد 59.8٪ در سال)

در بخش انرژی های تجدیدپذیر ، از طریق تجارت فروش انرژی خورشیدی ، شرکت از سال مالی 2018 فضای سقف فروشگاه های گروه DCM را اجاره کرده است. در این فضا ، آن تأسیسات تولید برق را ایجاد کرده و برق را تحت سیستم تعرفه تغذیه (FIT) فروخته است. از همان زمان 31 مارس 2021، این شرکت با 130 منبع تغذیه خارجی (در مقابل 126 در حال حاضر) به هم متصل شده بود 31 مارس 2020) و فروش مربوطه سال به سال افزایش می یابد. فروش هر دو نوع سوخت بیودیزل و مشاغل تولیدی جمع و جور باد تقریباً سال به سال نزدیک بود. علی رغم افزایش کلی در فروش بخش ، سود عملیاتی در درجه اول به دلیل ثبت شرکت کاهش یافت 7 میلیون یوان در هزینه های مربوط به تعمیر تأسیسات انرژی خورشیدی. در نتیجه ، فروش در بخش انرژی های تجدیدپذیر بالغ بر 183 میلیون یوان (11.6٪ رشد سالانه) در حالی که سود عملیاتی بخش به دست آمد 29 میلیون یوان (کاهش 1.9٪ در سال)

در بخشهای دیگر ، فروش در تجارت مهندسی به دلیل فروش شرکت DAD Co. ، Ltd. ، که در پایان دوره شش ماهه به پایان رسید ، سال به میزان قابل توجهی کاهش یافت. 30 ژوئن 2020. در مشاغل آب آشامیدنی خانوار ، به دلیل افزایش تعداد قراردادهای توزیع کننده های آب که مستقیماً به سیستم های آبرسانی متصل هستند ، فروش بسیار زیاد بود. به عنوان یک نتیجه از این عوامل ، فروش تولید شده در بخشهای دیگر بالغ بر 158 میلیون یوان (سود سالیانه 60.4 درصد) در حالی که سود عملیاتی در بخشهای دیگر به دست آمد 28 میلیون یوان (افت 55.1٪ در سال)

Daiki Axis Co.، Ltd. (4245 ، بخش اول ، TSE http://www.daiki-axis.com/english/)
“خلاصه نتایج تلفیقی مالی برای سه ماه پایان یافته 31 مارس 2021“در اینجا موجود است:
https: //www.daiki-axis.com/ir/library/#

سلب مسئولیت

این نسخه با هدف ارائه اطلاعات به عنوان مرجع تصمیمات سرمایه گذاری است و نه به منظور درخواست سرمایه گذاری. لطفاً در مورد تصمیمات نهایی مانند سیاست سرمایه گذاری ، زمان بندی و انتخاب قضاوت خود را انجام دهید. لطفاً به ما گوشزد شود كه ما هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارات وارده توسط این سرویس بر عهده نمی گیریم.

سوالات را منتشر کنید
Borderless IR Co.، Ltd. (http://b-ir.co.jp/english/main.php)
طبقه ششم ، ساختمان تويو 1-2-10 نیهونباشی ، چو-کو ، توکیو 103-0027 ژاپن
TEL: + 81-3-4588-6706
PiC: تورو فوکودا
تماس با: http://b-ir.co.jp/english/contact.php

IR Borderless در توزیع جهانی محتوای IR ، از جمله انتشار خبرنامه ها و گزارش های سالانه که آخرین اطلاعات و نقاط قوت اصلی شرکت های ژاپنی را مستقیماً به سرمایه گذاران خارج از کشور از طریق رسانه های جهانی پیشرو ، خدمات پایگاه داده اطلاعات شرکت ها و لیست های پستی ارائه می دهد ، تخصص دارد. Borderless همچنین در حمایت از سایر تلاشهای IR جهانی فعالیت دارد.

© Borderless IR Co.، Ltd. کلیه حقوق محفوظ است

محتوای این نسخه ممکن است کپی یا تکثیر نشود.

منبع Daiki Axis Co.، Ltd.

جشنواره Amazfit Cadde 10k Run & Sports این آخر هفته آغاز می شود

Amazfit T-Rex Pro یک ساعت هوشمند ورزشی است که برای دوندگان در فضای باز که به زندگی عادی و فعال خود بازمی گردند بسیار مناسب است.

استانبول11 ژوئن 2021 / PRNewswire / – Amazfit ، یک مارک جهانی در بازار پوشیدنی ، امروز حمایت ساعت هوشمند خود از Cadde را اعلام کرد 10 کیلو در ترکیه اعلام شد. Amazfit Cadde 10 کیلو جشنواره ران و ورزش که در روزهای 12 و 13 ژوئن در ساحل کادبستان برگزار می شود ، فعالیت ها و رویدادهای ورزشی متنوعی را ارائه می دهد. یکی از مهمترین رویداد این جشنواره ، که با حمایت شهرداری Kadıköy انجام می شود ، “Amazfit Cadde 10 کیلو اجرا کن”.

گفتگو با جهان در “چای زبان”

سفیر پرتغال در چین آقای خوزه آگوستو دوارته گفت کشور پرتغال اولین کشور اروپایی بود که چای چینی را معرفی کرد. در قرن شانزدهم ، بازرگانان پرتغالی چای چینی را پس آوردند. آنقدر گران بود که فقط نجیب زاده ها می توانستند از آن لذت ببرند. امروزه ، نوشیدن چای هنوز یک شیوه زندگی پیچیده است. وی گفت که چشم انداز شگفت انگیز است ، مردم زیبا ، پرشور ، اعتماد به نفس و خوشحال هستند.

آقای جینگون کیم ، وزیر مشاور سفارت کره جنوبی در گفت: “چای هدیه آسمان و زمین است. نوشیدن چای برای سلامتی و مزاج مفید است.” چین، “ما مقدار زیادی چای از وارد می کنیم چینهمسر او ، خانم پارک جونگیونگ، یکی از اعضای انجمن چشایی است و اغلب در فعالیت های مربوط به چای شرکت می کند. او تکنیک های سنتی چیدن و بو دادن را تجربه کرد و با ژیائو جونجینگ ، وارث صنعتگری شینیانگ مائوجیان ، میراث فرهنگی ناملموس ملی ، تبادل عمیقی داشت.

آقای. رابرت کوانت، سفیر مشترک المنافع باهاما، تحت تأثیر مزارع چای قرار گرفت. وی گفت: “من به دوستانم می گویم که چقدر زیبا است و همه را به دیدار تشویق می کنم.”

آقای. ژایی شیائوبین، معاون شهردار شینیانگ ، از مهمانان چینی و خارجی استقبال گرم کرد ، و تبادل و همکاری چای را ارتقا داد.

فقط کوه های سرسبز و رودخانه های زلال می توانند چای خوبی تولید کنند. شیعه در خط تقسیم شمال و جنوب واقع شده است ، با درصد پوشش جنگل 70. این در مناطق داخلی کشور است چین، با روستاهایی خلوت در میان کوهها و آبها ، اوقات فراغت و آرامش را نشان می دهد. با یک مزرعه چای مجاور 100000 هکتار ، این منطقه اصلی و اصلی تولید کننده Xinyang Maojian است ، چین “ده چای معروف”. دهکده Haojiachong در Shihe نمایندگی از حومه زیبا است. روستاییان نسل به نسل چای می کارند.

پیوندهای تصویر پیوندها:

پیوند: http://asianetnews.net/view-attachment؟attach-id=393641
شرح: کشف زیباترین دهکده چای در جاده ابریشم

منبع دفتر فرهنگ ، رادیو و تلویزیون و جهانگردی منطقه شیعه

رشد 417.85 دلار میلیارد دلاری در بازار جهانی بازاریابی محتوای جهانی 2021-2025 | روند رو به رشد تقاضا برای مجلات دیجیتال

درخواست گزارش نمونه رایگان

بازار پراکنده است و در طول دوره پیش بینی درجه تقسیم سرعت می گیرد. Adobe Inc.، Contently، Inc.، CoSchedule LLC، HubSpot Inc.، Influence and Co.، NewsCred، Inc.، Scripted Inc.، Seismic Software، Inc.، Sprinklr Inc.، و Upland Software، Inc برخی از این موارد هستند فعالان عمده بازار

افزایش تعداد کاربران در شبکه های اجتماعی و افزایش آگاهی از برند همراه با افزایش اعتماد و وفاداری فرصت های رشد بی نظیری را در اختیار فروشندگان قرار خواهد داد. برای استفاده از فرصت های موجود ، فروشندگان بازار باید جایگاه خود را در بخش های با رشد سریع تقویت کنند ، در حالی که موقعیت های خود را در بخش های رشد کند حفظ می کنند.

بازار بازاریابی محتوا 2021-2025: تقسیم بندی

بازار بازاریابی محتوا به شرح زیر تقسیم بندی شده است:

  • کاربر نهایی
    • خرده فروشی
    • خودرو
    • خدمات مالی
    • مخابرات
    • دیگران
  • جغرافیا
    • APAC
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آمریکای جنوبی
    • MEA

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند جهانی تأثیرگذار بر آینده تحقیقات بازار ، یک نمونه رایگان بارگیری کنید: https://www.technavio.com/talk-to-us؟report=IRTNTR41556

بازار بازاریابی محتوا 2021-2025: تجزیه و تحلیل و دامنه فروشنده

برای کمک به مشاغل در بهبود موقعیت بازار ، بازار بازاریابی محتوا تجزیه و تحلیل دقیق از حدود 25 فروشنده فعال در بازار را ارائه می دهد. برخی از این فروشندگان شامل Adobe Inc.، Contently، Inc.، CoSchedule LLC، HubSpot Inc.، Influence and Co.، NewsCred، Inc.، Scripted Inc.، Seismic Software، Inc.، Sprinklr Inc.، و Upland Software، Inc هستند. .

این گزارش همچنین شامل موارد زیر است:

  • اندازه بازار بازاریابی محتوا
  • روند بازار بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محتوا تجزیه و تحلیل صنعت بازار

تقاضای روزافزون برای مجلات دیجیتال به عنوان یکی از محرک های اصلی بازار به وجود می آید. با این حال ، تقلب مربوط به تبلیغات دیجیتالی ممکن است رشد بازار را تهدید کند.

امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید و دسترسی فوری به بیش از 17000 گزارش تحقیقات بازار را بدست آورید.
پلت فرم SUBSCRIPTION Technavio

گزارش های مربوط به اختیار مصرف کننده شامل:

بازار جهانی محتوای تصویری – بازار محتوای بصری جهانی توسط محصولات (تصاویر سهام و فیلم های سهام) ، مدل مجوز (RF و RM) ، برنامه (سرمقاله و تجاری) و جغرافیا (APAC ، اروپا، MEA ، آمریکای شمالی، و آمریکای جنوبی)
درخواست گزارش نمونه رایگان

بازار جهانی محتوای آموزش دیجیتال – بازار جهانی محتوای آموزش دیجیتال توسط کاربر نهایی (K-12 و آموزش عالی) و جغرافیا تقسیم شده است (آمریکای شمالی، APAC ، اروپا، آمریکای جنوبی، و MEA).
درخواست گزارش نمونه رایگان

بازار بازاریابی محتوا 2021-2025: نکات برجسته اصلی

  • CAGR بازار در دوره پیش بینی 2021-2025
  • اطلاعات دقیق در مورد عواملی که به رشد بازار بازاریابی محتوا در طی پنج سال آینده کمک می کنند
  • برآورد اندازه بازار بازاریابی محتوا و سهم آن در بازار مادر
  • پیش بینی روندهای آینده و تغییر در رفتار مصرف کننده
  • رشد بازار بازاریابی محتوا
  • تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی بازار و اطلاعات دقیق در مورد فروشندگان
  • جزئیات جامع عواملی که رشد فروشندگان بازار بازاریابی محتوا را به چالش می کشند

فهرست مطالب:

خلاصه اجرایی

چشم انداز بازار

  • اکوسیستم بازار
  • تحلیل زنجیره ارزش

اندازه بازار

  • تعریف بازار
  • تجزیه و تحلیل بخش بازار
  • اندازه بازار 2020
  • چشم انداز بازار: پیش بینی سالهای 2020 – 2025

تجزیه و تحلیل پنج نیرو

  • خلاصه پنج نیرو
  • قدرت چانه زنی خریداران
  • قدرت چانه زنی تامین کنندگان
  • تهدید تازه واردها
  • تهدید جایگزین ها
  • تهدید به رقابت
  • شرایط بازار

تقسیم بازار توسط کاربر نهایی

  • بخشهای بازار
  • مقایسه توسط کاربر نهایی
  • خرده فروشی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • خودرو – پیش بینی اندازه بازار و 2020-2025
  • خدمات مالی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • مخابرات – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • دیگران – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • فرصت بازار توسط کاربر نهایی

تقسیم بازار توسط پلت فرم

  • بخشهای بازار
  • مقایسه توسط Platform
  • وبلاگ نویسی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • فیلم ها – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • اینفوگرافیک – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • مطالعات موردی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • دیگران – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • فرصت بازار توسط Platform

تقسیم بازار بر اساس هدف

  • بخشهای بازار
  • مقایسه با هدف
  • تولید سرب – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • آگاهی از برند – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • رهبری اندیشه – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • دیگران – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • فرصت بازار بر اساس هدف

چشم انداز مشتری

چشم انداز جغرافیایی

  • تقسیم بندی جغرافیایی
  • مقایسه جغرافیایی
  • APAC – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • آمریکای شمالی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • اروپا – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • آمریکای جنوبی – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • MEA – اندازه بازار و پیش بینی 2020-2025
  • کشورهای برجسته اصلی
  • فرصت بازار توسط جغرافیا
  • محرکان بازار
  • چالش های بازار
  • روند بازار

منظره فروشنده

  • بررسی اجمالی
  • چشم انداز فروشنده
  • اختلال در چشم انداز

تجزیه و تحلیل فروشنده

  • فروشندگان تحت پوشش
  • موقعیت بازار فروشندگان
  • Adobe Inc.
  • CoSchedule LLC
  • شرکت HubSpot
  • نفوذ و شرکت
  • Scripted Inc.
  • شرکت Sprinklr

ضمیمه

  • دامنه گزارش
  • نرخ تبدیل ارز با دلار آمریکا
  • روش تحقیق
  • لیست اختصارات

درباره ما

تکناویو یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات و فناوری در سطح جهان است. تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها بر روند در حال ظهور بازار متمرکز است و بینشهای عملیاتی را برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت های بازار و ایجاد استراتژی های موثر برای بهینه سازی موقعیت های خود در بازار ارائه می دهد. کتابخانه گزارش Technavio با بیش از 500 تحلیلگر متخصص ، متشکل از بیش از 17000 گزارش و شمارش است که 800 فناوری را در 50 کشور پوشش می دهد. پایگاه مشتری آنها از شرکتهایی در هر اندازه ، از جمله بیش از 100 شرکت Fortune 500 تشکیل شده است. این پایگاه مشتری در حال رشد برای شناسایی فرصت ها در بازارهای موجود و بالقوه و ارزیابی موقعیت های رقابتی آنها در حالات تغییر بازار ، به پوشش جامع Technavio ، تحقیقات گسترده و بینش عملی بازار متکی است.

مخاطب

تحقیقات تکناویو
جسی مایدا
مجری رسانه و بازاریابی
ایالات متحده: +1 844 364 1100
انگلیس: +44 203 893 3200
پست الکترونیک: [email protected]
سایت اینترنتی: www.technavio.com/
اتاق خبر: newsroom.technavio.com/news/contentmarket
گزارش: www.technavio.com/report/ محتوای-بازاریابی-بازار-صنعت-تجزیه و تحلیل

SOURCE Technavio

کرونا اولین مارک بین المللی نوشیدنی است که به ردپای پلاستیکی خالص صفر در سراسر جهان دست یافته است

دستاورد این نقطه عطف با ارزیابی خارجی جامع فعالیتهای جهانی کرونا بر اساس دستورالعمل های نظارت بر پلاستیک شرکت 3RI از South Pole ، ارائه دهنده اصلی راه حل های تهویه مطبوع. در طول ارزیابی ، مصرف پلاستیک باقیمانده کرونا در تمام محصولات و فرآیندهای لجستیک فروش برند اندازه گیری شد. علاوه بر این ، از استاندارد کاهش ضایعات پلاستیک Verra برای محاسبه تأثیر اقدامات آب و هوایی کرونا ، از جمله سرمایه گذاری کلان در مکزیک Recicla ، یک مرکز بازیافت در مکزیک است. با تشکر از این اقدامات ، کرونا در حال بازیابی پلاستیک بیشتر از تولید شرکت از نظر ضایعات پلاستیکی است.

کرونا گفت: “به عنوان برندی که در ساحل متولد شده و با طبیعت ارتباط عمیقی دارد ، وظیفه دارد همه کارها را انجام دهد تا شریک محیط زیست و اقیانوس هایمان باشیم.” فیلیپه آمبرا، معاون جهانی بازاریابی ، کرونا. “تبدیل شدن به اولین مارک بین المللی نوشیدنی با ردپای پلاستیکی خالص و صفر ، آخرین مرحله در تلاش گسترده کرونا برای محافظت از اقیانوس ها و سواحل جهان در برابر آلودگی های پلاستیکی است. اما ما نمی توانیم این کار را به تنهایی انجام دهیم. به همین دلیل کرونا “واقعیت پلاستیکی” را ایجاد کرده است ، یک تجربه واقعیت افزوده که افراد را قادر می سازد ردپای پلاستیکی سالانه خود را در خانه خود ببینند. دیدن مصرف پلاستیک یک سال کامل در اتاق نشیمن واقعاً چشم شما را باز می کند و امیدوارم مردم را به استفاده پلاستیکی شخصی و تأثیر آنها بر محیط را کاهش دهد.

کاربران پلاستیک واقعیت پس از پاسخ به چند س questionsال اساسی در مورد عادات مصرفی خود ، برآوردی از ردپای پلاستیکی سالانه خود دریافت می کنند. این رد پا سپس توسط قطعات پلاستیکی رنگارنگ AR قابل مشاهده است که مانند آب دریا که در ساحل شسته شده است ، در اطراف کاربر قرار دارند. از آنجا ، Plastic Reality یک درگاه مجازی به روی بهشت ​​ساحلی آلوده باز می کند که نشان می دهد پلاستیک چگونه بر طبیعت تأثیر می گذارد و در عین حال کاربران را ترغیب می کند تا برای کاهش ردپای پلاستیکی خود اقدامی انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از واقعیت پلاستیک ، به اینجا مراجعه کنید www.PlasticReality.com.

“کرونا استانداردهای بالایی را برای صنعت تعیین می کند. تلاش های مداوم شما در زمینه طراحی مجدد محصول ، به تدریج پلاستیک بی مورد و سرمایه گذاری شما را از بین می برد مکزیک Recicla فراتر از آن چیزی است که برای کاهش ردپای پلاستیکی فعلی خود لازم است ، پلاستیکی که در طبیعت از بین رفته است. ایرنه هوفمایجر ، مشاور ارشد پلاستیک در قطب جنوب ، گفت: “ما به کرونا کاهش مصرف پلاستیک و تقویت زیرساخت های جمع آوری و بازیافت در مکزیک تبریک می گوییم ، بدون آن چشم انداز اقتصاد دایره ای امکان پذیر نیست.”

نتیجه پلاستیکی صفر تاج کرونا گام دیگری در بلند مدت است راه نام تجاریتا ردپای پلاستیکی آنها را کاملا از بین ببرد. چالش بدون پلاستیک کرونا به دنبال کارآفرینان متعهد از سراسر جهان است تا به کرونا کمک کند ایده ها یا فن آوری های جدیدی پیدا کند که بتواند پلاستیک بیشتری را در زنجیره تأمین کاهش یا از بین ببرد. کرونا همچنین در حال طراحی مجدد محصولات اصلی است. به عنوان مثال ، 100٪ از حجم صادرات کرونا برای قوطی ها تا پایان سال فاقد حلقه های پلاستیکی خواهد بود.

وی گفت: “ما از این اولین قدم مهم کرونا برای حذف کامل پلاستیک از زنجیره تأمین آنها استقبال می کنیم.” ریچارد هیل، مدیر عامل شرکت Ocean Generation. وی افزود: “این اعتبار صحیح ردپای پلاستیکی نشان می دهد که کرونا ردپای پلاستیکی محصولات خود را در کره زمین شناسایی کرده و اقدامات مهمی را برای مهار آن انجام می دهد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با کرونا برای رسیدن به هدف نهایی آنها یعنی ترک نکردن پلاستیک در طبیعت هستیم. ”

این تلاش ها بر اساس تعهد دیرینه کرونا در محافظت از اقیانوس ها و سواحل جهان در برابر آلودگی های پلاستیکی است. تاکنون ، کرونا بیش از 1400 پاکسازی انجام داده است که در آن بیش از 68000 داوطلب شرکت کرده و زباله های پلاستیکی را از بیش از 44 میلیون متر مربع ساحل جمع آوری کرده اند – اطلاعات بیشتر در https://protectparadise.com

اطلاعات در مورد کرونا

مستقر در مکزیک ، کرونا برند برتر آبجو در این کشور و محبوب ترین آبجو مکزیکی در جهان است. به بیش از 180 کشور جهان صادر می شود. کرونا اکسترا برای اولین بار در سال 1925 در Cervecería Modelo در مکزیکو سیتی تولید شد. کرونا به عنوان اولین آبجو در بطری بی رنگ که مخفف خلوص و کیفیت آن در سراسر جهان است ، در صنعت آبجو پیشگام بود. آثار هنری به تصویر کشیده شده روی بطری چیزی فراتر از تزئینی است: بر تعهد ما به میراث مکزیکی ما تأکید می کند. تاج ندارد بدون آهک کامل است. مراسم آهک به طور طبیعی به آبجو شخصیت ، طعم و طراوت می بخشد و بخشی جدایی ناپذیر از تجربه است که منحصر به کرونا است. این مارک مترادف با زندگی در ساحل است و زمان را در فضای باز جشن می گیرد. این افراد را به مکث ، آرامش و لذت بردن از لذت های ساده زندگی دعوت می کند.

مبحث زباله های پلاستیکی به ویژه برای کرونا مهم است. از زمان همکاری با Parley در سال 2017 ، این برند با انجام بیش از حد ماموریت خود در حفاظت از 100 جزیره تا سال 2020 و راه اندازی یک پاکسازی بین المللی دائمی ، تأثیر بسزایی داشته است.

جدا از پلاستیک ، این برند اهداف بلند پروازانه دیگری نیز برای پایداری دارد.

اخیراً کرونا “بسته جو” را راه اندازی کرد ، یک پروژه آزمایشی برای یک فناوری جدید که ضایعات جو را به بسته بندی کاغذی تبدیل می کند تا ضایعات را کاهش دهد.

بیش از 60٪ از حجم جهانی شیشه کرونا در مکزیک بطری های قابل برگشت است و این برند قصد دارد در آینده نزدیک تعداد بطری های قابل برگشت در مناطق مختلف را افزایش دهد و از همه بطری های آنها استفاده مجدد کند.

اطلاعات در مورد قطب جنوب

قطب جنوب یک توسعه دهنده پروژه پیشرو و ارائه دهنده راه حل های بین المللی تهویه مطبوع است ، با 500 متخصص در 18 دفتر در سراسر جهان. قطب جنوب با بیش از 1000 شرکت و سازمان در سفر خود به سمت حفاظت از آب و هوا و پایداری بیشتر کار کرده است ، به آنها کمک می کند تا ضمن کاهش خطر و ایجاد ارزش ، تأثیر خود را بر آب و هوا کاهش دهند. تخصص قطب جنوب شامل بودجه پروژه ، تجزیه و تحلیل ریسک آب و هوا و توسعه کالاهای زیست محیطی مانند گواهینامه های کربن ، پلاستیک و انرژی های تجدیدپذیر است. قطب جنوب برای تقریباً 1000 پروژه که تاکنون مسئول از بین بردن ، کاهش یا جلوگیری از بیش از 100 میلیون تن CO2e هستند ، امور مالی اقلیم را بسیج کرده است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به www.southpole.com یا ما را در LinkedIn ، Twitter و Facebook دنبال کنید.

اطلاعات در مورد Anheuser-Busch InBev

Anheuser-Busch InBev یک شرکت فهرست شده است (Euronext: ABI) مستقر در لوون ، بلژیک ، با لیست های ثانویه در بورس های سهام مکزیک (MEXBOL: ANB) و آفریقای جنوبی (JSE: ANH) و رسیدهای سپرده گذاری آمریکایی در نیویورک بورس سهام (NYSE): BUD). رویای ما جمع کردن مردم برای جهانی بهتر است. Beer ، شبکه اجتماعی اصلی ، هزاران سال است که مردم را گرد هم آورده است. ما متعهد هستیم مارک های بزرگی بسازیم که در طول زمان مقاومت کنند و بهترین آبجوها را از بهترین مواد طبیعی دم کنند. مجموعه متنوعی از بیش از 500 مارک آبجو شامل مارک های جهانی مانند Budweiser® ، Corona® و Stella Artois® است. مارک های بین المللی مانند Beck’s® ، Hoegaarden® ، Leffe® و Michelob Ultra® ؛ و همچنین قهرمانان محلی مانند Aguila® ، Antarctica® ، Bud Light® ، Brahma® ، Cass® ، Castle® ، Castle Lite® ، Cristal® ، Harbin® ، Jupiler® ، Modelo Especial® ، Quilmes® ، Victoria® ، Sedrin ® ، و Skol®. میراث آبجوسازی ما بیش از 600 سال پیش برمی گردد و قاره ها و نسل ها را در بر می گیرد. بر اساس ریشه های اروپایی ما در آبجوسازی دن هورن در لوون ، بلژیک. به روح پیشگام آبجوسازی Anheuser & Co در سنت لوئیس، ایالات متحده. هنگام تأسیس کارخانه آبجوسازی قلعه در آفریقای جنوبی در زمان طلا فروشی ژوهانسبورگ. بعد از بوهمیا ، اولین کارخانه آبجوسازی در برزیل. از لحاظ جغرافیایی متنوع و با مواجهه متعادل با بازارهای توسعه یافته و در حال توسعه ، از قدرت جمعی حدود 164000 کارمند تقریباً در 50 کشور جهان استفاده می کنیم. برای سال 2020 ، فروش AB InBev 46.8 میلیارد دلار گزارش شده است (به استثنای JV ها و همکاران).

درباره نسل اقیانوس

نسل اقیانوس دهه ها تجربه در علم و داستان نویسی را با انرژی تازه یک گروه جوانان ترکیب می کند. همه چیز با مستند “یک اقیانوس پلاستیکی” – از آقا آغاز شد دیوید اتنبرو به عنوان “یکی از مهمترین فیلمهای زمان ما” شناخته شد. امروز ، نسل اقیانوس در حال ایجاد یک جنبش جهانی گسترده برای رفع تهدیدات اقیانوسها است.

شما متعهد به ساختن جهانی هستید که در آن اقیانوس در طی یک نسل از تهدیدات انسانی آزاد شود. برای برقراری رابطه سالم بین بشریت و اقیانوس “به عنوان اولین نسلی که مشکلات اقیانوس را درک کرده است ، ما همچنین آخرین نسلی هستیم که جلوی آنها را می گیرد. ما نسل اقیانوس هستیم. “

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1528357/Corona_Net_Zero_Plastic_1.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1528358/Corona_Net_Zero_Plastic_2.jpg
لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1528355/Corona_Logo.jpg

منبع تاج

چت هولمگرن به عنوان بازیکن سال بسکتبال پسران ملی 21-2020 Gatorade® انتخاب شد

مینیاپولیس، 9 ژوئن 2021 / PRNewswire / – در 36 آنهفتم امروز بزرگداشت ورزشکاران نخبه دبیرستان کشور ، امروز Gatorade اعلام کرد چت هولمگرن آکادمی میننهاها در مینیاپولیس ، مین. بازیکن سال بسکتبال پسران ملی 21-220-2020 گاتوراد است. هولمگرن برای موفقیت های خود در داخل و خارج از زمین ، جایزه معتبر را بدست آورد و به گروه قابل توجهی از برندگان بهترین بازیکن سال بسکتبال پسران Gatorade ملحق شد که برای پنج جایزه MVP NBA ، 76 بازی در تمام ستاره ها ، 13 قهرمانی NBA ، 27 NBA با هم ترکیب شده اند. دور اول انتخاب پیش نویس و دو تالار مشاهیر شد.

Jalen Suggs هولمگرن را عملاً با انتشار این خبر متعجب کرد ، در حالی که خانواده ، مربیان و هم تیمی های وی با کسب جایزه در مدرسه حاضر شدند. فیلم اعلامیه را اینجا ببینید.

این جایزه ، که نه تنها تعالی ورزشی برجسته ، بلکه استانداردهای بالای پیشرفت تحصیلی و شخصیت مثال زدنی را که در زمین و خارج از زمین نشان داده شده است ، هولمگرن را به عنوان بهترین بسکتبالیست پسران دبیرستان کشور تشخیص می دهد. یک هیئت مشاوره ملی متشکل از متخصصان خاص ورزشی و روزنامه نگاران ورزشی به هولمگرن از نزدیک به نیم میلیون بازیکن بسکتبال دبیرستان در سراسر کشور کمک کردند.

رقابت برای دریافت جایزه ملی شدید بود. هولمگرن در رده اول برندگان ایالت بسکتبال پسران قرار گرفت که در مجموع لیستی باورنکردنی از موفقیت ها را کسب می کنند ، از جمله پنج بازیکن برتر ایالت Gatorade ، 30 نفر با نامه های ملی امضا شده برای بازی بسکتبال در کالج ها / دانشگاه های بخش I و 26 نفر با معدل از 3.5 و بالاتر

چت هولمگرن بزرگترین عدم تطابق بازی دبیرستان در این فصل گذشته به دلیل تیراندازی در خارج از خانه ، درون بازی و قابل اندازه گیری های بدنی بود. ” پل بیانکاردی. “او با 7 فوت-1 و داشتن یک بال بال بسیار بزرگ ، او یک کلاس مسدود کننده درجه جهانی است. او با توانایی گلزنی ، هندلینگ توپ ، تحرک در زمین و کار با پا ، انعطاف پذیری غیرمعمولی را نشان می دهد. او یک هم تیمی فوق العاده است و جوانی فروتن است و احترام می گذارد ، در حالی که هنوز با لبه بازی می کند گونزاگا باید او را به عنوان گزینه شماره 1 پیش نویس NBA 2022 انتخاب کند. “

این مرکز بزرگسالان 7 پا و 175 پوندی باعث شد ردهاوکس در این فصل گذشته رکورد 20-1 و قهرمانی ایالت کلاس AAA را کسب کند. هولمگرن در حالیکه 68.2 درصد از تلاش های خود را برای هدف گیری از زمین به دست آورده بود ، میانگین 20.8 امتیاز ، 12.6 ریباند ، 4.7 بلوک و 4.4 پاس گل را ثبت کرد. هولمگرن که به عنوان یک بازی McDonald’s All-American Game انتخاب شده است ، بهترین بازیکن سال جام دبیرستان Naismith در سال 2021 است و اجماع شماره 1 کشور در کلاس 2021 ، از جمله در 100 ESPN است. او حرفه آمادگی بسکتبال خود را با 1567 امتیاز به پایان رساند ، 964 ریباند و 456 شوت مهار شده.

هولمگرن ، عضو م Instituteسسه رهبری مدرسه وی ، یک دوره سه ساله آموزش مربیگری و رهبری ، وقت خود را به عنوان بخشی از تجارب میدانی فرهنگی آکادمی مینهاها ، به کلاسهای هفتگی تدریس خصوصی و کمک به کلاس در مدارس ابتدایی محلی اختصاص داده است. او همچنین به نمایندگی از باشگاه دختران و پسران Frog داوطلب شده و بعنوان مربی بسکتبال جوانان علاوه بر شرکت در بازدیدهای حسن نیت / راهنمایی از کلاسهای دبیرستان در مدرسه خود.

Holmgren معدل 3.46 را در کلاس حفظ کرده است. وی یک نامه ملی برای بازی بسکتبال را با بورس تحصیلی امضا کرده است دانشگاه گونزاگا این پاییز.

معاون ارشد و مدیر کل ارشد Gatorade گفت: “ما چت را به عنوان بهترین بازیکن بسکتبال پسران دبیرستان در سراسر کشور می شناسیم ، زیرا به بازی در زمین ، کلاس و جامعه متعهد است.” برت اوبراین. “ما به دیدن کل ورزشکار افتخار می کنیم ، نه فقط آمار ، و چت الگوی همه ماست.”

هر سال یک کمیته انتخاب استعدادهای برتر کشور را در این کشور ارزیابی می کند منطقه کلمبیا و همه 50 ایالت ، برندگان ملی را در 12 ورزش مختلف انتخاب می کنند: فوتبال ، والیبال دخترانه ، کراس کانتری پسران و دختران ، بسکتبال پسران و دختران ، بیس بال ، سافت بال ، فوتبال دختران و پسران و دو و میدانی پسران و دختران.

Gatorade به دلیل داشتن مهارت های مادام العمر در ورزش و داخل زمین ، به شناسایی ، حمایت و نگه داشتن ورزشکاران در این بازی اختصاص یافته است. از زمان آغاز برنامه در سال 1985 ، دریافت کنندگان جایزه بهترین بازیکن Gatorade صدها عنوان قهرمانی حرفه ای و دانشگاهی را کسب کرده اند و بسیاری نیز در جوامع خود به ستون تبدیل شده اند و به مربیان ، صاحبان مشاغل و مربیان تبدیل شده اند. برندگان قبلی شامل لیست مشخصی از ورزشکاران ، مانند پیتون منینگ، ابی وامباچ، جیسون تاتوم، درک جیتر، النا دل دل و بسیاری دیگر از آیکون های ورزشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه Gatorade Player of the Year ، به برندگان گذشته مراجعه کرده و یا دانشجویان ورزشی را معرفی کنید ، به playeroftheyear.gatorade.com ، در Facebook به آدرس facebook.com/GatoradePOY مراجعه کنید یا ما را در توییتر دنبال کنید twitter.com/Gatorade.

بازیکنان برتر سال بسکتبال GATORADE NATIONAL BOYS از برندگان سال


سال

نام

شهر شهر

وضعیت


21-2020

چت هولمگرن

مینیاپولیس ، مین

دانشگاه گونزاگا


2019-20

امونی بیتس

یپسیلانتی ، میشیون

دبیرستان


2018-19

جیمز ویزمن

ممفیس ، TN

جنگجویان گلدن استیت


2017-18

آر جی بارت

می سی سیاگا ، کانادا

نیویورک نیکس


2016-17

مایکل پورتر جونیور

کلمبیا ، MO

دنور ناگتس


2015-16

جیسون تاتوم

سنت لوئیس ، MO

سلستیکس بوستون


2014-15

بن سیمونز

ملبورن، استرالیا

فیلادلفیا 76ers


2013-14

شهرهای کارل-آنتونی

متوچن ، نیویورک

مینه سوتا تیمبرولوز


2012-13

اندرو ویگینز

Thornhill، ON، کانادا

جنگجویان گلدن استیت


2011-12

جباری پارکر

شیکاگو ، ایالت IL

سلستیکس بوستون


2010-11-11

بردلی بیل

سنت لوئیس ، MO

جادوگران واشنگتن


2009-10

براندون نایت

فورت لادردیل ، فلوریدا

نماینده رایگان NBA


09-08-2008

براندون نایت

فورت لادردیل ، فلوریدا

نماینده رایگان NBA


2007-08

تعطیلات جرو

شمال هالیوود ، کالیفرنیا

میلواکی باکس


2006-07

کوین لاو

دریاچه Oswego ، OR

کلیولند کاوالیرز


2005-06

گرگ اودن

ایندیاناپولیس ، ایالت IN

بازنشسته از میامی هیت


2005-05

گرگ اودن

ایندیاناپولیس ، IN

بازنشسته از میامی هیت


2003-04

دویت هوارد

آتلانتا ، جی جی

فیلادلفیا 76ers


2002-03

جیمز له برون

آکرون ، اوه

لس آنجلس لیکرز


2001-02

جیمز له برون

آکرون ، اوه

لس آنجلس لیکرز


2000-01

کلوین توربرت

سنگ چخماق ، میشی

از لیگ حرفه ای A فرانسه بازنشسته شد


1999-00

جارد جفری

بلومینگتون ، IN

بازنشسته از Portland Trail Blazers


1998-99

لاول بلانچارد

آن آربر ، میشیگان

از لیگ حرفه ای A فرانسه بازنشسته شد


1998-98

ال هرینگتون

الیزابت ، نیویورک

بازنشسته از جادوگران واشنگتن


1996-97

بارون دیویس

سانتا مونیکا ، کالیفرنیا

بازنشسته از نیویورک نیکس


1996-96

کوبی برایانت

آردمور ، پنسیلوانیا

فوت شده


95-94

استفون ماربری

بروکلین ، نیویورک

بازنشسته سلتیکس بوستون


1993-94

فیلیپه لوپز

نیویورک ، نیویورک

بازنشسته از مینه سوتا تیمبرولوز


1992-93

رندی لیوینگستون

نیواورلئان ، لس آنجلس

بازنشسته از سیاتل سوپرسونیکس


92-91

کورلیس ویلیامسون

راسلویل ، آریا

بازنشسته از ساکرامنتو کینگز


1990-91

کریس وبر

دیترویت ، میشیون

بازنشسته گلدن استیت واریورز


90- 1989

دیمون بیلی

بدفورد ، ایالت IN

بازنشسته از کلیولند کاوالیرز


1989-89

کنی اندرسون

جامائیکا ، نیویورک

بازنشسته لس آنجلس کلیپرز


1987-88

عزاداری آلونزو

چسپایک ، ایالت واشنگتن

بازنشسته از میامی هیت


1986-87

لابرادفورد اسمیت

Bay City، TX

بازنشسته از ساکرامنتو کینگز


1985-86

جی آر رید

ساحل ویرجینیا ، واشنگتن

بازنشسته از کلیولند کاوالیرز


درباره Gatorade

شرکت Gatorade ، بخشی از پپسی کو (NASDAQ: PEP) ، از طریق مارک هایی شامل Gatorade ، Propel ، Muscle Milk ، Evolve و Bolt24 نیازهای مشتریانی را که در ورزش و تناسب اندام شرکت می کنند ، برآورده می کند. راه حل های ارائه شده توسط آنها درک عمیقی از نیازها و موارد بی نظیر انواع مختلف ورزش و تناسب اندام است. Gatorade ، مارک مارک آنها ، با بیش از 50 سال سابقه مطالعه در مورد بهترین ورزشکاران در جهان و تحقیقات مربوط به تغذیه ورزشی توسط م Scienceسسه علوم ورزشی Gatorade ، به او امکان می دهد محصولات با فرمول علمی تهیه کند که نیازهای ورزشکاران را برآورده کند. و خارج از زمین. برای اطلاعات بیشتر و لیست کاملی از محصولات ، لطفاً به سایت www.gatorade.com مراجعه کنید.

درباره پپسی کو

محصولات پپسی کو بیش از یک میلیارد بار در روز در بیش از 200 کشور و سرتاسر جهان توسط مشتریان لذت می برند. پپسیکو بیش از تولید کرده است 70 میلیارد دلار درآمد خالص در سال 2020 ، با استفاده از سبد خرید مکمل های غذایی و آشامیدنی شامل Frito-Lay ، Gatorade ، Pepsi-Cola ، Quaker ، Tropicana و SodaStream. سبد محصولات پپسی کو شامل طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های لذت بخش است ، از جمله 23 مارک تجاری که بیش از 1 میلیارد دلار هر کدام در خرده فروشی سالانه تخمین زده شده است.

راهنمایی PepsiCo چشم انداز ما این است که با پیروزی در هدف ، رهبر جهانی در غذاهای مناسب و نوشیدنی ها باشیم. “برنده شدن با هدف” نشان دهنده جاه طلبی ما برای پیروزی پایدار در بازار و جاسازی هدف در تمام جنبه های استراتژی و مارک های تجاری ما است. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.pepsico.com مراجعه کنید.

منبع شرکت Gatorade

لینک های مربوطه

http://www.gatorade.com